„რეალის“ განაცხადი „ატლეტიკოსთან“ მატჩში ცნობილია!

ზინედინ ზიდანმა მადრიდული დერბისთვის 21 ფეხბურთელი გამოიძახა.


მეკარეები: კურტუა, ლუნინი, ალტუბე

მცველები: კარვახალი, მილიტაო, რამოსი, ვარანი, ნაჩო, მარსელო, ოდრიოზოლა, მენდი

ნახევარმცველები: კროოსი, მოდრიჩი, კაზემირო, ვალვერდე, ისკო

თავდამსხმელები: ბენზემა, ასენსიო, ვასკესი, ვინისიუსი, როდრიგო dle 10.1

  • Bernabeu
  • 11 დეკემბერი 2020
  • 2483
  • 26

1

11 დეკემბერი 2020 19:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
midi zizu chaulage simeones ro sablatao agar kondes

2

11 დეკემბერი 2020 19:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მარიანო და იოვიჩი სად გააქრნენ

3

11 დეკემბერი 2020 19:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
ციტატა: nik41
მარიანო და იოვიჩი სად გააქრნენ

ტრამვები აქვთ

4

11 დეკემბერი 2020 21:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1855
ციტატა: გუარდიოლა..
თუ მოიგო რეალმა ზიდანი გენიოსი იქნება. თუ წააგო ვინისიუსის, ვასკესის და სხვა იგროკების ბრალი იქნება 😂 წინასწარმეტყველი ვარ გეუბნებით ასე იქნება.

თუ მოიგო არამარტო ზიდანის, არამედ მთელი გუნდის დამსახურება იქნება. გუნდმა თუ ვერ ითამაშა ზიდანი ვერაფერს შეცვლის. რაც შეეხება ვასკესს, თუ უყურე წინა თამაშს არ უთამაშია ცუდად... კაცი მცველიც იყოს და შემტევიც მაგასაც ნიჭი სჭირდება... ვინიციუსზე გეთანხმები-უნიჭო ნიჭიერია. ძალიან მაინტერსებს მნიშვნელოვან თამაშშიც თუ ეგრე იფაფხურა გააჩერებენ თუ არა გუნდში... მირჩევნია შეცვლაზე შემოვიდეს და სისწრაფის ფონზე რაღაც ქნას, მაგას მოჰქონდა შედეგი, მაგრამ აი იმ აზარის ....................

5

11 დეკემბერი 2020 21:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვინისიუსი სოლარის დროს ძაან საკაიფო იყო არადა, აიაქსთან დაჟე პირველ თამაშში საგო პასიც მისცა ბენზემას თუ სწორად მახსოვს. მეორე თამაშში ტრამვა მიიღო და აი მაგის მერე მოუკლო თითქოს. არაა უნიჭო, მწვრთნელი სჭირდება რომელიც სწორ მითითებებს მისცემს. აი მაგალითად კლოპს მიეცა ვინისიუსი, იმინა დონე იგროკად აქცევს გეუბნებით. გვარდიოლასაც შეუძლია ახალგაზრდებთან მუშაობა კარგად.

6

11 დეკემბერი 2020 21:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1855
ნიჭიერი რომ არის იმიტომ ათამაშებს, და ზიდანია სწორედ თავი რო თამაშობს როდრიგო, ვასკესი, ვინიციუსი, შანს აძლევს. ვინ იცნობდა ვარანს,კაზემიროს,ლორენტეს... მენდიც მაგან მოიყავანა... ვალვერდე აიღე თუ გინდა (ერთი ბენზემის პოზიციას არ განიხილავს) თორე ზიდანმა არ იცის ახალგაზრდებთან მუშაობა, როგორ ფიქრობ ამხელა ლეგენდა კაცი და მოტივატორი?

7

11 დეკემბერი 2020 21:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Rustaveli1990
ნიჭიერი რომ არის იმიტომ ათამაშებს, და ზიდანია სწორედ თავი რო თამაშობს როდრიგო, ვასკესი, ვინიციუსი, შანს აძლევს. ვინ იცნობდა ვარანს,კაზემიროს,ლორენტეს... მენდიც მაგან მოიყავანა... ვალვერდე აიღე თუ გინდა (ერთი ბენზემის პოზიციას არ განიხილავს) თორე ზიდანმა არ იცის ახალგაზრდებთან მუშაობა, როგორ ფიქრობ ამხელა ლეგენდა კაცი და მოტივატორი?

მოტივატორობა არაფერშიაში აქ მეგობარო. როგორ არ იცის, მარა ვენგერს, გვარდიოლა, კლოპე ან თუნდაც ჰააგს ვერავინ შეედრება ამ საქმეში მაგას ვგულისხმობ.

8

11 დეკემბერი 2020 21:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1855
ასენსიოსაც მაგან გაუკაფა გზა(ახლაც როგორ ენდობა ჩანს), მაგრამ ტრამვამ დაღუგა ასენსიო... ვინიცუსის ტრამვას რაც შეეხება მაგის მერე კი დაეტყო ერთი პერიოდი, მაგრამ შემდეგ ათამაშდა გარკვეული პერიოდის შემდეგ და ისეც ჩაისვარა(ზრდილობის ფარგლებში რომ ვთქვათ)... რამოდენიმე თამაშია ვაკვირდები და ბურთს ხშირად კარგავს + მაგას ფინტს გააკეთებს და არაზუსტ პასს აკეთებს და შედეგი? ამიტომ საჭიროა შეცვლაზე შემოვიდეს რო დაღლილი მოწინააღმდეგე სისწრაფის ხარჯზე დაჯაბნოს, ჯერ კლასი აკლია დამიჯერო მეგობარო. (მაგრამ ნიჭიერი უდავოდ არის - არ ვდაობ)

9

11 დეკემბერი 2020 21:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Rustaveli1990
ასენსიოსაც მაგან გაუკაფა გზა(ახლაც როგორ ენდობა ჩანს), მაგრამ ტრამვამ დაღუგა ასენსიო... ვინიცუსის ტრამვას რაც შეეხება მაგის მერე კი დაეტყო ერთი პერიოდი, მაგრამ შემდეგ ათამაშდა გარკვეული პერიოდის შემდეგ და ისეც ჩაისვარა(ზრდილობის ფარგლებში რომ ვთქვათ)... რამოდენიმე თამაშია ვაკვირდები და ბურთს ხშირად კარგავს + მაგას ფინტს გააკეთებს და არაზუსტ პასს აკეთებს და შედეგი? ამიტომ საჭიროა შეცვლაზე შემოვიდეს რო დაღლილი მოწინააღმდეგე სისწრაფის ხარჯზე დაჯაბნოს, ჯერ კლასი აკლია დამიჯერო მეგობარო. (მაგრამ ნიჭიერი უდავოდ არის - არ ვდაობ)

აი ძმაო რა თემაა. სტერლინგს ყველა მიიჩნევს ვიში კლასის იგროკად, მარა რასაც წარმოადგენს გვარდიოლას დამსახურება. რეალურად ფაფხური იგროკია, რომელიც მუდამ ვარკვლავად დარჩება არ მწამს მაგის დიდი იგროკობის რა.

მაგაზე მეტი პოტენციალი აქ ვინისიუს.

10

11 დეკემბერი 2020 22:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1855
ვნახოთ რა იქნება მომავალში გაქაჩავენ თუ არა, მაგრამ მე პირადად არ ვისურვებდი ეს ფეხბურთელები რომ რეალის მომავლები იყვნენ წინა ხაზს ვგულისხმობ, შეცვლაზე კიბატონო თუ პრეტენზია არ ექნებათ...

11

11 დეკემბერი 2020 22:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 818
ციტატა: გუარდიოლა..
ვინისიუსი სოლარის დროს ძაან საკაიფო იყო არადა, აიაქსთან დაჟე პირველ თამაშში საგო პასიც მისცა ბენზემას თუ სწორად მახსოვს. მეორე თამაშში ტრამვა მიიღო და აი მაგის მერე მოუკლო თითქოს. არაა უნიჭო, მწვრთნელი სჭირდება რომელიც სწორ მითითებებს მისცემს. აი მაგალითად კლოპს მიეცა ვინისიუსი, იმინა დონე იგროკად აქცევს გეუბნებით. გვარდიოლასაც შეუძლია ახალგაზრდებთან მუშაობა კარგად.


ნამდვილად სწორი შეფასებაა, ვინისიუსს სხვა ნიჭიერი ვინგერებისგან გამოვარჩევდი კიდე არაორდინალური ტექნიკით, დახვეწა სჭირდება უბრალოდ თორე ნიჭი რო აქვს ეგ ფაქტია. აქ უნიჭოს ეძახის ბევრი კარში დარტყმა ვერ ისწავლაო, სალაჰმა 24 წლამდე არ იცოდა დარტყმა რომაში და ვინისიუსი 20ისაა ჯერ სხვათაშორის, პრემიერლიგა ჭირდება ან ბუნდესლიგა და მაღალი დონის გუნდში სისტემატიური თამაში და დონე იგროკი დადგება. ჯერჯერობით რეალის დონე არაა და არენდით წავიდეს სჯობს ყველასთვის.

12

11 დეკემბერი 2020 22:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: PAQSO
ციტატა: გუარდიოლა..
ვინისიუსი სოლარის დროს ძაან საკაიფო იყო არადა, აიაქსთან დაჟე პირველ თამაშში საგო პასიც მისცა ბენზემას თუ სწორად მახსოვს. მეორე თამაშში ტრამვა მიიღო და აი მაგის მერე მოუკლო თითქოს. არაა უნიჭო, მწვრთნელი სჭირდება რომელიც სწორ მითითებებს მისცემს. აი მაგალითად კლოპს მიეცა ვინისიუსი, იმინა დონე იგროკად აქცევს გეუბნებით. გვარდიოლასაც შეუძლია ახალგაზრდებთან მუშაობა კარგად.


ნამდვილად სწორი შეფასებაა, ვინისიუსს სხვა ნიჭიერი ვინგერებისგან გამოვარჩევდი კიდე არაორდინალური ტექნიკით, დახვეწა სჭირდება უბრალოდ თორე ნიჭი რო აქვს ეგ ფაქტია. აქ უნიჭოს ეძახის ბევრი კარში დარტყმა ვერ ისწავლაო, სალაჰმა 24 წლამდე არ იცოდა დარტყმა რომაში და ვინისიუსი 20ისაა ჯერ სხვათაშორის, პრემიერლიგა ჭირდება ან ბუნდესლიგა და მაღალი დონის გუნდში სისტემატიური თამაში და დონე იგროკი დადგება. ჯერჯერობით რეალის დონე არაა და არენდით წავიდეს სჯობს ყველასთვის.

აი ლივერპულში მგონია რო იფრენს, დარწმუნებული ვარ თითქმის. ყველაზე კარგი ვარიანტი ლივეა კლოპზე უკეთ ვერავინ განავითარებს. სიტიც შეიძლება.

13

11 დეკემბერი 2020 22:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1855
ვნახოთ... ნიჭი ნამდვილად აქვს... სტერლინგი 6წლი ნახევრით დიდია ვინიციუსზე და ჯერ არავინ არ იცის იმის ასაკში როგორი მოთამაშე იქნება ვინი... ვნახოთ... სტერლინგი ვიში კლასი არასდროს არ ყოფილა, მაგრამ ბევრი გუნდი ინატრებს მისნაირ მოთამაშეს... იმაში ვერ დაგეთანხმები მოტივაცია ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ფაქტორია ფეხბურთელისთვის.

14

11 დეკემბერი 2020 22:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რო შეხედავ სიტის შემადგენლობას იტყვი რა დონე იგროკები ყავთო, არადა რასაც ჰქვია ძრავი და მამოძრავებელი ორი კაცია სულ. კევინ დე ბრუინი და აგუერო. სტერლინგი, ჟესუსი, მაჰრეზი, ბერნარდო ერთი ხუია. შეილება სასაცილოდ მოგეჩვენოთ, მარა ნდობა რო მიეცეთ და თან მგ ასაკში რო იქნებიან ვინიც და როდრიგოც არ იქნებიან ნაკლებები. პ.ს ჩემ აზრია ეს არავის ვახვევ.

15

11 დეკემბერი 2020 22:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1855
ერთი რაღაცის თქმა ნამდვილად შემიძლია მოტივაცია შეიძლება არც ხამესს აკლდა, მაგრამ როცა დააყენებდა არ ჩანდა, ავიღოთ ისკო რა კლასნია მოთამაშეა ყველამ იცის, მაგრამ ფაქტია შიდაპერსონალი უკმაყოფილოა, ამიტომ სასურველია სხვაგან გადავიდეს რომ ათამაშდეს როგორც ხამესი. რო ათამაშოს ყოველ მეორე თამაშში, მაშინ ვინ უნდა ამოეგდოთ კაზემირო თუ მოდრიჩი, მერე ცენტრს მაგრად ერხევა, კროოსი მარტო ვერ გააკონტროლებს. ამიტომ ის ფაქტორიც არის, მწვრთნელის ხელშეწყობა... მაგრამ რავი ხამესს მაგარი მოკლებული ჰქონდა, ის ფაქტორებიც მოქმედებს რო გუნდში სხვა პერსონალი ირიცხება და არ უნდოდათ დავუშვათ ვალვერდეს ამოგდება, ჩვენ ისე ვერ შევაფასებთ საბოლოო ჯამში როგორც ისინი ხედავენ(პერსპექტივას) ფეხბურთელში.

16

11 დეკემბერი 2020 22:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Rustaveli1990
ერთი რაღაცის თქმა ნამდვილად შემიძლია მოტივაცია შეიძლება არც ხამესს აკლდა, მაგრამ როცა დააყენებდა არ ჩანდა, ავიღოთ ისკო რა კლასნია მოთამაშეა ყველამ იცის, მაგრამ ფაქტია შიდაპერსონალი უკმაყოფილოა, ამიტომ სასურველია სხვაგან გადავიდეს რომ ათამაშდეს როგორც ხამესი. რო ათამაშოს ყოველ მეორე თამაშში, მაშინ ვინ უნდა ამოეგდოთ კაზემირო თუ მოდრიჩი, მერე ცენტრს მაგრად ერხევა, კროოსი მარტო ვერ გააკონტროლებს. ამიტომ ის ფაქტორიც არის, მწვრთნელის ხელშეწყობა... მაგრამ რავი ხამესს მაგარი მოკლებული ჰქონდა, ის ფაქტორებიც მოქმედებს რო გუნდში სხვა პერსონალი ირიცხება და არ უნდოდათ დავუშვათ ვალვერდეს ამოგდება, ჩვენ ისე ვერ შევაფასებთ საბოლოო ჯამში როგორც ისინი ხედავენ(პერსპექტივას) ფეხბურთელში.

ევერტონის ლიდერია. რეალში კარგად დაიწყო, მარ ვერ გაქაჩა ფაქტია.

17

11 დეკემბერი 2020 22:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1855
კევინ დე ბრუინი კლასია, მაგას ვინ არ ინატრებს მაგას ქვია კლასიც, დონეც და ნიჭის რეალიზაციაც, იმაში ნამდვილად გეთანხმები ნაკლებადცნობილი ფეხბურთელები რო წამოიწევენ წინაპლანზე და ტრანსფერებს ფასი ემატება და თამაშის საერთო მაჩვენებელი იზრდება ეს გუნდური მენტალიტეტი რათქმაუნდა იმ 2 კაცზე აგებული არ იქნება იქ მწვრთვნელის ხელიც ურევია, გუარდიოლა აბა ბულკი კიარაა. შედეგებით შეიძლება ზიდანმა უფრო მაგარი შედეგი დადო მითუმეტეს ბოლო წლებში, მაგრამ დამიჯერე ზიდანსაც ბევრი არ მოსამატებელი და გუარდიოლასაც...

რაც გუარდიოლას ტიკი-ტაკამ სისხლი გამიშრო რა დამავიწყებს... ახლა კიდე ყველამ იცის )))

18

11 დეკემბერი 2020 22:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Rustaveli1990
რაც გუარდიოლას ტიკი-ტაკამ სისხლი გამიშრო რა დამავიწყებს... ახლა კიდე ყველამ იცის )))

საქმე ისაა რო რამდენი გუნდის ფანთან მქონდა საუბარი, აი კაციშვილი ვერ ამბობს რო იმ გუნდის თამაში არ მომწონდაო. რაც შეეხება ბურთის უაზრო გორაობა რო მიაჩნიათ გვარდიოლას სტილი და სხვა ვერაფერს ხედავენ დაანაბონ ფეხბურთს თავი. შეუძლებელია ჩავიესტას და მესის თამაში როგორ შეიძლება არ მოგწონდეს, სპექტაკლი იყო იმ გუნდის თამაში.

19

11 დეკემბერი 2020 23:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: გუარდიოლა..
ციტატა: Rustaveli1990
რაც გუარდიოლას ტიკი-ტაკამ სისხლი გამიშრო რა დამავიწყებს... ახლა კიდე ყველამ იცის )))

საქმე ისაა რო რამდენი გუნდის ფანთან მქონდა საუბარი, აი კაციშვილი ვერ ამბობს რო იმ გუნდის თამაში არ მომწონდაო. რაც შეეხება ბურთის უაზრო გორაობა რო მიაჩნიათ გვარდიოლას სტილი და სხვა ვერაფერს ხედავენ დაანაბონ ფეხბურთს თავი. შეუძლებელია ჩავიესტას და მესის თამაში როგორ შეიძლება არ მოგწონდეს, სპექტაკლი იყო იმ გუნდის თამაში.

2011 წლის ბარსელონა მართლაც საოცარ ფეხბურთს თამაშობდა, მაგრამ დაუმარცხებელი ნამდვილად არ იყო. არგუმენტად მოჰყავთ მანჩესტერის ფინალში უშანსო დამარცხება. სანამ პეპი ფინალებს მოუგებდა, მაურინიო ჩელსით 3-0 ებს ანადგურებდა ეპლში მანიუს.

20

11 დეკემბერი 2020 23:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Madrid 4 ever
2011 წლის ბარსელონა მართლაც საოცარ ფეხბურთს თამაშობდა, მაგრამ დაუმარცხებელი ნამდვილად არ იყო. არგუმენტად მოჰყავთ მანჩესტერის ფინალში უშანსო დამარცხება. სანამ პეპი ფინალებს მოუგებდა, მაურინიო ჩელსით 3-0 ებს ანადგურებდა ეპლში მანიუს.

დაუმარცხებელი გუნდი არ არსებობს, არც არსებობდა და არც იარსებებს. ყველა გუნდს მოეძებნა სუსტი წერტილები დროთა განმავლობაში რათუნდა ამას ბაზარი.

21

11 დეკემბერი 2020 23:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: გუარდიოლა..
ვინისიუსი სოლარის დროს ძაან საკაიფო იყო არადა, აიაქსთან დაჟე პირველ თამაშში საგო პასიც მისცა ბენზემას თუ სწორად მახსოვს. მეორე თამაშში ტრამვა მიიღო და აი მაგის მერე მოუკლო თითქოს. არაა უნიჭო, მწვრთნელი სჭირდება რომელიც სწორ მითითებებს მისცემს. აი მაგალითად კლოპს მიეცა ვინისიუსი, იმინა დონე იგროკად აქცევს გეუბნებით. გვარდიოლასაც შეუძლია ახალგაზრდებთან მუშაობა კარგად.

ზიდანის არაფერი ბრალია ისრაც ვინისიუსს სჭირს , პირიქით ამდენი ფაფხურის მიუხედავად ზიდანი მაინც აძლევს შანსს. ვინისიუსს თავისთავთანაქ ბევრი სამუშაო. რაზვალი უნდა გაასწოროს და პასის გაკეთება ისწავლოს სწორად.
ზიდანმა რეალში უამრავ ახალგაზრდას გაუკაფა გზა და ჩამოაყალიბა ტოპ კლასად. ვალვერდე,ასენსიო, როდრიგო,მენდი
ზიდანმა აღზარდა და დღეს ესენი რეალის ძირითადის წევრები არიან ასერომ ზიდანს შეუძლია ახალგაზრდებისგან შექმნას რაღაც დონე თუმათში არის პოტენციალი.
ვინისუსი წავიდეს ლივერპულში და ახლა როგორც თამაშობს კლოპი ამოალპობს სკამზე, ამდენსაც არაცდის.

22

12 დეკემბერი 2020 00:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 579
ზიდანი არის უდიდესი ავტორიტეტი. იმდენად დიდი, რომ პერესიც კი შეღავათს უწევს. ყველამ ვიცით რა ჯიუტი კაცია ფლორენტინო ტრანსფერებთან მიმართებაში და როგორ ზღუდავს მწვრთნელების თავისუფალ არჩევანს. ზიდანი ასე თუ ისე გამონაკლისია (მაგრამ არა ბოლომდე) მაინც ერევა პერესი გუნდის სატრანსფერო საქმიანობაში და არ ყიდულობს ზიდანს იმ ფეხბურთელებს ვინც მას სურს. აი აქ უშვებს პრეზიდენტი ყველაზე დიდ შეცდომას. ზიზუმ დაამტიკა თავისი უმაღლესი სამწვრთნელო კლასი და მგონი, რომ სრულ ნდობას იმსახურებს. ფრანგი თავის გემოზე მაგარ გუნდს ააწყობდა (ამ ბაიერნს რო პირში ჩასთხრიდა), მაგრამ ჰა.. არ დასცალდა ...
-----------------------
ზიდანი: "საუკეთესო ჩემსა და კრიშტიანუს შორის? რა თქმა უნდა, მე (იცინის). კარგად იცით, რასაც ვფიქრობ. კრიშტიანუ ჩემზე საგრძნობლად ძლიერია, მიუხედავად იმისა, რომ კარგი კარიერა მქონდა".

https://www.youtube.com/channel/UCtqD02mRfSVgFZf_NyDvJtQ

23

12 დეკემბერი 2020 00:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აუცილებლად მოსაგები თამაშია,.როგორ მინიმუმ არ უნდა წავაგოთ თორე მერე ნახე შენ სიმეონეს ბლატაობა. ცენტრი უნდა წავართვათ აუცილებლად, და ფიზიკურად ძალიან მაგრად უნდა იყვნენ მზად ბიჭები, ბევრი სირბილი და პრესინგი აუცილებელია ესე ვფიქრობს მთელი თამაში რაც ძაან რთული იქნება. და მაქსიმალური ყურადღება დაცვაში, ის პატარა ლაწირაკი ფელიქსი ისე დაძვრება აქეთ იქით არ უნდა გაექცეთ. სულ მეშინია რომ ვარანი ისლევებს რამეს კიდე მაგრამ სერიოჟას იმედი მაქვს. აბა თქვენ იცით ბიჭებო , უნდა მოვიგოთ. ჰალა მადრიდ

24

12 დეკემბერი 2020 00:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 818
ხვალ ვინი უნდა დადგეს და უთხრან რაც იცი აკეთე ისო, ატლეტიკოს მცველების თრევა ვინის მშვენივრად გამოსდის და ბოლო პასსაც მიცემს 3-1 მაინც ბენზემას ბოლო ბოლო. მაგ სტილში თუ არ ითამაშა ვინიმ მაშინ ტყუილად იქნება მოედანზე და ეგაა, ეგ კომბინირებულ ფეხბურთში ვერ იქნება ამ ეტაპზე პროდუქტიული

25

12 დეკემბერი 2020 03:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Realism
ზიდანი არის უდიდესი ავტორიტეტი. იმდენად დიდი, რომ პერესიც კი შეღავათს უწევს. ყველამ ვიცით რა ჯიუტი კაცია ფლორენტინო ტრანსფერებთან მიმართებაში და როგორ ზღუდავს მწვრთნელების თავისუფალ არჩევანს. ზიდანი ასე თუ ისე გამონაკლისია (მაგრამ არა ბოლომდე) მაინც ერევა პერესი გუნდის სატრანსფერო საქმიანობაში და არ ყიდულობს ზიდანს იმ ფეხბურთელებს ვინც მას სურს. აი აქ უშვებს პრეზიდენტი ყველაზე დიდ შეცდომას. ზიზუმ დაამტიკა თავისი უმაღლესი სამწვრთნელო კლასი და მგონი, რომ სრულ ნდობას იმსახურებს. ფრანგი თავის გემოზე მაგარ გუნდს ააწყობდა (ამ ბაიერნს რო პირში ჩასთხრიდა), მაგრამ ჰა.. არ დასცალდა ...

ამ ზაფხულს გამოჩნდება ვისი ავტორიტეტი გადაწონის. თუ ზიდანს ტრანსფერებისთვის ფული არ მიეცემა,სჯობს დატოვოს გუნდი.

26

12 დეკემბერი 2020 14:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: PAQSO
ხვალ ვინი უნდა დადგეს და უთხრან რაც იცი აკეთე ისო, ატლეტიკოს მცველების თრევა ვინის მშვენივრად გამოსდის და ბოლო პასსაც მიცემს 3-1 მაინც ბენზემას ბოლო ბოლო. მაგ სტილში თუ არ ითამაშა ვინიმ მაშინ ტყუილად იქნება მოედანზე და ეგაა, ეგ კომბინირებულ ფეხბურთში ვერ იქნება ამ ეტაპზე პროდუქტიული

100 % იანი ხარ,ასენსიო მინდა სულ ძირითადში მარა არ გამოვა რადგან კატლეტებს ასენსიოს მსგავს იგროკებთან თამაში უსწორდებათ,აი ფლანგებზე ისევ როდრიგო და ვინიციუსი უნდა იდგნენ რომ ეგრევე მცველებზე წავიდნენ,ვინიციუსი ძაან თავხედია და ბევრჯერ გაუმწარებია კატლეტების მცველები,როდრიგო კი არ არი თავხედი მაგრამ მომენტებს გრძნობს სასწაულად და იცის როდის უნდა გაამწვავოს,პლიუს ძაან დონე დარტყმა პასი და შესრულება აქვს

ლუკიტა კაზე კროოსი უნდა იდგნენ ძირითადში,ფედე ზამენიდან,რკინის მკვნეტელი კაცი დაბრუნდა

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 20
2 ბელინგემი 19
3 სორლოტი 19
4 ლევანდოვსკი 17

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (223)
აპრილი 2024 (378)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)