Marca - ალაბა „რეალთან“ ახლოსაა

სამეფო კლუბი მიუნხენელთა ვარსკვლავის დამატებასთან ახლოსაა.


დავიდ ალაბასა და „ბაიერნს“ შორის ურთიერთობა სრულდება.

კონტრაქტის მიხედვით, მხარეებს შეთანხმების ვადა მიმდინარე წლის 1 დეკემბრამდე ჰქონდათ. 2021 წლის პირველი იანვრიდან ავსტრიელ ფეხბურთელს ოფიციალურად შეეძლება სხვა გუნდებთან მოლაპარაკებების წარმოებას და წინასწარი კონტრაქტის გაფორმებაც.

„მარკას“ ცნობით, დავიდი სამეფო კლუბთან ძალიან ახლოს არის და სწორედ მადრიდისკენ მიუწევს გული. dle 10.1

  • Bernabeu
  • 11 დეკემბერი 2020
  • 1509
  • 37

1

11 დეკემბერი 2020 15:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1855
არააქ ცუდი სტატისტიკა 28 წლისაა, რავიცი ერთი 5 წელი გაქაჩავდა...

2

11 დეკემბერი 2020 15:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ფეხბურთს, რომ აჩუქა ასეთი მომენტები... და ნუ იტყვით იქ ხავი და ინიესტა იყოო, ვინმეს თუ მოდრიჩი მაგათზე ნაკლები გგონიათ გამორთეთ ტელევიზორი...)

გგოინიათ რა არის?

3

11 დეკემბერი 2020 16:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: გუარდიოლა..
ფეხბურთს, რომ აჩუქა ასეთი მომენტები... და ნუ იტყვით იქ ხავი და ინიესტა იყოო, ვინმეს თუ მოდრიჩი მაგათზე ნაკლები გგონიათ გამორთეთ ტელევიზორი...)

გგოინიათ რა არის?

სწორედ მოდრიჩი უნდა შეადარო თუ შეადრებ ინიესტას ზუსტად, რატომ არ უნდა შეადარო და რატომ ტეხავს ვითომ? ოქროს ბურთის მფლობელია კაცი ბოლოს და ბოლოს და დღესაც 34 წლის კაცი რეალის ხერხემალია, ძალიან მაგარი სტატისტიკა აქვს კარიერაში და ძალიან ცოტა მოიძებნება მის პოზიციაზე რომ მისი დონის იყოს ისტორიაში, ძალიან ცოტა. ჩემი აზრით ლუკა და ანდრესი ერთი დონის არიან და კოპიო კარიერა აქვთ.

ალაბას რაც შეეხება 995 უკვე რეალშია და აი ძალიან გამიხარდა ეს ტრანსფერი, მაგრად გამოგვადება, თან ძალიან გაასწორა რომ უფასოდ თრეულობს რეალი პირდაპირ შეგვიზლია ვთქვათ ვარსკვლავს. უნივერსალია ყველგან ითამაშებს დაცვაში, გაასწორა საღოლ პერეს ბაიერნი რეაალი მტრები არიან ევროპაში ვეჩნად ომ აქვთ მარა აი ფეხბურთელის მიყიდვის თემაში და როგორც გუნდები ყოველთვის საკაიფო ურთიერთობა აქვთ პერესს და რუმენგიეს. გუნდებს რა

4

11 დეკემბერი 2020 16:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1855
გაუმარჯოს, ფაქტიც ისაა რომ არ არის მაგათზე ნაკლები, შეიძლება როგორც შედეგი ისინი უფრო აღემატებიან, მაგრამ თამაშითაც ბევრი აქვთ ნათამაშები ვიდრე მოდრიჩს 100-150 მატჩი მაინც სულ თუ შევადარებთ, მთლიან კარიერას - მე ვაბშე ოქროს ბურთის ფაქტორს არ შევეხები როგორც მოდრიჩი - თვითონ პიროვნულად არის ძალიან კლასნი, და ასევე მევასებოდა ხავიც და ინიესტაც, ასეთი ბურთის დამჭერი, პასი გინდა თუ ჩაწოდება, ფეხბურთელები იშვიათობაა და დასამახსოვრებელია ძალიან. (ფეხბურთი არის ლამაზი მომენტები და შედეგიც და არა ის რო მოწინააღმდეგე გუნდში იყვნენ, მე პირადად არასდროს არ მქონია ასევთქვათ სიძულვილი, ყოველთვის ველოდებოდი მატჩს იმის ფონზე, რომ მათ პერიოდში რეალს არასახარბიელო რეზულტატი ჰქონდა ბარსასთან)

5

11 დეკემბერი 2020 16:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
წინა კომენტარებს გადავხედე და რეებს არ წაიკითხავ ადამიანი. ევრო 2008 რომ მოიგო ესპანეთმა გვარდიოლა ჰორიზონტზე არ ჩანდა. არაგონესის დამსახურებაა ხავი ინიესტა და სხვების შეთამაშება, გვარდიოლამ პროსტა დახვეწა უფრო შემდეგში.

ზიდანი და გვარდიოლა კარგ მწვრთნელებად შედგნენ, მაგრამ ტოპ სპეციალისტებთან ახლოსაც ვერ მივლენ.

6

11 დეკემბერი 2020 16:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1855
ციტატა: KING.
ციტატა: გუარდიოლა..
ფეხბურთს, რომ აჩუქა ასეთი მომენტები... და ნუ იტყვით იქ ხავი და ინიესტა იყოო, ვინმეს თუ მოდრიჩი მაგათზე ნაკლები გგონიათ გამორთეთ ტელევიზორი...)

გგოინიათ რა არის?

სწორედ მოდრიჩი უნდა შეადარო თუ შეადრებ ინიესტას ზუსტად, რატომ არ უნდა შეადარო და რატომ ტეხავს ვითომ? ოქროს ბურთის მფლობელია კაცი ბოლოს და ბოლოს და დღესაც 34 წლის კაცი რეალის ხერხემალია, ძალიან მაგარი სტატისტიკა აქვს კარიერაში და ძალიან ცოტა მოიძებნება მის პოზიციაზე რომ მისი დონის იყოს ისტორიაში, ძალიან ცოტა. ჩემი აზრით ლუკა და ანდრესი ერთი დონის არიან და კოპიო კარიერა აქვთ.

ალაბას რაც შეეხება 995 უკვე რეალშია და აი ძალიან გამიხარდა ეს ტრანსფერი, მაგრად გამოგვადება, თან ძალიან გაასწორა რომ უფასოდ თრეულობს რეალი პირდაპირ შეგვიზლია ვთქვათ ვარსკვლავს. უნივერსალია ყველგან ითამაშებს დაცვაში, გაასწორა საღოლ პერეს ბაიერნი რეაალი მტრები არიან ევროპაში ვეჩნად ომ აქვთ მარა აი ფეხბურთელის მიყიდვის თემაში და როგორც გუნდები ყოველთვის საკაიფო ურთიერთობა აქვთ პერესს და რუმენგიეს. გუნდებს რა

გაუმარჯოს, უკვე 35 წლისაა მოდრიჩი 9 სექტებერს გახდა. კი გეთანხმები ინიესტა-მოდრიჩი ისეთი თემაა(ფაქტორია) რომ არ უნდა წაიყვანო არც ერთი წინ და არც მეორე.

7

11 დეკემბერი 2020 16:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Madrid 4 ever
ზიდანი და გვარდიოლა კარგ მწვრთნელებად შედგნენ, მაგრამ ტოპ სპეციალისტებთან ახლოსაც ვერ მივლენ.

ორივემ თითქმის ყველა ტოპ მწვრთნელი დაჩაგრა. ზიდანმა არავინ არ დატოვა კარლოს, მოუს, კლოპს ყველას ჩაუდო, პეპმა მხოლოდ კარლოსთან განადგურდა და ახლა კლოპს ვერ უქაჩავს თორე მაგანაც აჯობა ბერვ დიდ მწვრთნელს

8

11 დეკემბერი 2020 16:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1855
ციტატა: Madrid 4 ever
წინა კომენტარებს გადავხედე და რეებს არ წაიკითხავ ადამიანი. ევრო 2008 რომ მოიგო ესპანეთმა გვარდიოლა ჰორიზონტზე არ ჩანდა. არაგონესის დამსახურებაა ხავი ინიესტა და სხვების შეთამაშება, გვარდიოლამ პროსტა დახვეწა უფრო შემდეგში.

ზიდანი და გვარდიოლა კარგ მწვრთნელებად შედგნენ, მაგრამ ტოპ სპეციალისტებთან ახლოსაც ვერ მივლენ.

გერმანიას რომ მოუგეს 1-0 ხო?

9

11 დეკემბერი 2020 16:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ინიესტას რო აქვს ჩელსისთან გატანილი, პლიუს ჰოლანდიასთან ფინალში მასეთი დამისახელეთ მოდრიჩის და ვჩუმდები. ეგ მოდრიჩი სხვათაშორის რო აღაირეს წარუმატებულ ტრანსფერად ინის 3 ლიგა ჰქონდა უკვე დადებული. პლიუს ევროს და მსოფლიოს მოგებაში ესპანეთის ლომის წვლილი ჰქონდა. ინიესტა მოდრიჩზე დიდი იგროკია ჩემი აზრით.

10

11 დეკემბერი 2020 16:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Rustaveli1990
ციტატა: KING.
ციტატა: გუარდიოლა..
ფეხბურთს, რომ აჩუქა ასეთი მომენტები... და ნუ იტყვით იქ ხავი და ინიესტა იყოო, ვინმეს თუ მოდრიჩი მაგათზე ნაკლები გგონიათ გამორთეთ ტელევიზორი...)

გგოინიათ რა არის?

სწორედ მოდრიჩი უნდა შეადარო თუ შეადრებ ინიესტას ზუსტად, რატომ არ უნდა შეადარო და რატომ ტეხავს ვითომ? ოქროს ბურთის მფლობელია კაცი ბოლოს და ბოლოს და დღესაც 34 წლის კაცი რეალის ხერხემალია, ძალიან მაგარი სტატისტიკა აქვს კარიერაში და ძალიან ცოტა მოიძებნება მის პოზიციაზე რომ მისი დონის იყოს ისტორიაში, ძალიან ცოტა. ჩემი აზრით ლუკა და ანდრესი ერთი დონის არიან და კოპიო კარიერა აქვთ.

ალაბას რაც შეეხება 995 უკვე რეალშია და აი ძალიან გამიხარდა ეს ტრანსფერი, მაგრად გამოგვადება, თან ძალიან გაასწორა რომ უფასოდ თრეულობს რეალი პირდაპირ შეგვიზლია ვთქვათ ვარსკვლავს. უნივერსალია ყველგან ითამაშებს დაცვაში, გაასწორა საღოლ პერეს ბაიერნი რეაალი მტრები არიან ევროპაში ვეჩნად ომ აქვთ მარა აი ფეხბურთელის მიყიდვის თემაში და როგორც გუნდები ყოველთვის საკაიფო ურთიერთობა აქვთ პერესს და რუმენგიეს. გუნდებს რა

გაუმარჯოს, უკვე 35 წლისაა მოდრიჩი 9 სექტებერს გახდა. კი გეთანხმები ინიესტა-მოდრიჩი ისეთი თემაა(ფაქტორია) რომ არ უნდა წაიყვანო არც ერთი წინ და არც მეორე.

ხო დაჟე 35 წლის. ხორა ორივე ძალიან საკაიფო სტილის იყვნენ და ზუსტად ესენი უნდა დააყენო ერთად

11

11 დეკემბერი 2020 16:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KING.
კლოპს ვერ უქაჩავს თორე მაგანაც აჯობა ბერვ დიდ მწვრთნელს

კლოპმა ერთი ეპლი დადო, პეპმა ორი სადიან დასკვნა რო ვერ უქაჩავს? 5-0 და 4-0 აქ დადებული ბეჭებზე კლოპი ბოლო ბოლო.

12

11 დეკემბერი 2020 16:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Rustaveli1990
ციტატა: Madrid 4 ever
წინა კომენტარებს გადავხედე და რეებს არ წაიკითხავ ადამიანი. ევრო 2008 რომ მოიგო ესპანეთმა გვარდიოლა ჰორიზონტზე არ ჩანდა. არაგონესის დამსახურებაა ხავი ინიესტა და სხვების შეთამაშება, გვარდიოლამ პროსტა დახვეწა უფრო შემდეგში.

ზიდანი და გვარდიოლა კარგ მწვრთნელებად შედგნენ, მაგრამ ტოპ სპეციალისტებთან ახლოსაც ვერ მივლენ.

გერმანიას რომ მოუგეს 1-0 ხო?

მთელი ტურნირი უმაღლეს დონეზე ჩაატარეს და გერმანიასაც უშანსოდ მოუგეს ფინალში. სწორედ ის გახდა ესპანეთის საფუძველი მომდევნო წლებში.

გვარდიოლამ სიტით ლიგა მოიგოს, ზიდანმა კი ამ რეალით ნახევარფინალში გააღწიოს, მერე შეიძლება დიდ მწვრთნელებთან შედარება.

13

11 დეკემბერი 2020 16:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: გუარდიოლა..
ინიესტას რო აქვს ჩელსისთან გატანილი, პლიუს ჰოლანდიასთან ფინალში მასეთი დამისახელეთ მოდრიჩის და ვჩუმდები. ეგ მოდრიჩი სხვათაშორის რო აღაირეს წარუმატებულ ტრანსფერად ინის 3 ლიგა ჰქონდა უკვე დადებული. პლიუს ევროს და მსოფლიოს მოგებაში ესპანეთის ლომის წვლილი ჰქონდა. ინიესტა მოდრიჩზე დიდი იგროკია ჩემი აზრით.

მოდრიჩმა მასე ხორვატია გაიყვანა მსოფლიოს ფინალში, (იმედია იმ ესპანეთს და ხორვატიას არ შეადარებ ცა და დედამიწაა) მოდრიცი რომ წარუმატებელ ტრანსფერად აღიარეს ეს ლენჩი ჟურნალისტების ბრალია თორე მან თამაშით დაამტკიცა, ლუკას ოქროს ბურთი აქვს მასე თუ არის ძმაო და სწორედ მესი რონალდოს ეპოქაში დადო ეს ოქროს ბურთი, არ ვიცი შენ თუ იცი მარა შეგახსენებ ეს ინიესტა იყო დეკო რომ სკამს ახეხიებდა და რო წავიდა დეკუ მერე წამოდგა სკამიდან ძლივს

14

11 დეკემბერი 2020 16:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Madrid 4 ever
გვარდიოლამ სიტით ლიგა მოიგოს,

რეალთან როგორც ითამაშეს მასე რო ეთამაშათ ნახევარფინალში მაინც გავიდოდნენ, ლიონთან რეები აკეთა ამ პიტალო სტერლინგმა გახსოვს ალბათ.

ციტატა: KING.
ლუკას ოქროს ბურთი აქვს მასე თუ არის ძმაო და სწორედ მესი რონალდოს ეპოქაში დადო ეს ოქროს ბურთი,

მოდრიჩზე მეტად ზუსტად ინიესტა იმსახურებდა 2010 წელს ოქროს ბურთს.

15

11 დეკემბერი 2020 16:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: გუარდიოლა..
ციტატა: Madrid 4 ever
გვარდიოლამ სიტით ლიგა მოიგოს,

რეალთან როგორც ითამაშეს მასე რო ეთამაშათ ნახევარფინალში მაინც გავიდოდნენ, ლიონთან რეები აკეთა ამ პიტალო სტერლინგმა გახსოვს ალბათ.

რეალთან რომ ითამაშეს რეალი იყო ძალიან ცუდი, სიტი კი არიყო მაგარი რეალთან ან ლიონი კი არიყო მაგარი. თან ვარანმა ცირკები ატარა

16

11 დეკემბერი 2020 16:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1855
ციტატა: გუარდიოლა..
ინიესტას რო აქვს ჩელსისთან გატანილი, პლიუს ჰოლანდიასთან ფინალში მასეთი დამისახელეთ მოდრიჩის და ვჩუმდები. ეგ მოდრიჩი სხვათაშორის რო აღაირეს წარუმატებულ ტრანსფერად ინის 3 ლიგა ჰქონდა უკვე დადებული. პლიუს ევროს და მსოფლიოს მოგებაში ესპანეთის ლომის წვლილი ჰქონდა. ინიესტა მოდრიჩზე დიდი იგროკია ჩემი აზრით.

მოდრიჩმა მანჩესტერთან რამდენჯერ გადაგვარჩინა, მაგრამ ბაზარი არაა ჩელსი უფრო მნიშვნელობანი იყო იმ პერიოდში მაგრამ სხვა? სანაკრებოებს მე არ ვეხები, მაგრამ სანაკრებოებში სხვათაშორის მოდრიჩს უფრო მეტი გოლი აქ გატანილი, მე უფრო შედეგიანი მეგონა იქ ინიესტა... ჩელსის ფონზე - რა უფრო მაგარია მოდრიჩზე, თუ რატო? მე ფეხბურთელს უფრო ვაფასებ ბურთს რო არ კარგავს, მნიშვნელობან მომენტში პასს, რომ აკეთებს, ბურთსაც ართმევს, ასევთქვათ შავ სამუშაოს ასრულებს, როგორც დაცვაში ასევე შეტევაშიც... სწორედ ორივე ასეთი ფეხბურთელია

17

11 დეკემბერი 2020 16:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: გუარდიოლა..

მოდრიჩზე მეტად ზუსტად ინიესტა იმსახურებდა 2010 წელს ოქროს ბურთს.

შეიძლება

18

11 დეკემბერი 2020 16:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1855
ორივე ასეთი* და ხო მოდრიჩს ნაკლები წვლილი აქვს გაკეთებული ვიდრე ინიესტას ესპანეთში, ეგრე მაშინ ბევრი იტყვის ინიესტას გვერდით ესპანეთში ბევრი მაღალი დონის ფეხბუღთელი იყოო, ხორვატია უფრო დაბალი დონისაა ვიდრე ესპანეთი, მაგრამ მითუმეტეს ამ ბოლო პერიოდში - მოდრიჩის პერიოდში უფრო ჩანს ხორვატია.

1 ოქროს ბურთი უეჭველი უნდა მიეცათ ინიესტასთვის მაგაზე არავინ დაობს

19

11 დეკემბერი 2020 16:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KING.
თან ვარანმა ცირკები ატარა

ხო, მარა აჯობა თამაშით სიტიმ ფაქტია. ეს ძლიერი იყო ის ძლიერი რავი როცა ერთმანეთს ხვდებიან გუნდები ბრატ ყველა ერთნაირ ფორმაში ვერ იქნება. ეგრე სიტის ლიდერი აგუერო დააკლდა. თან ვარანი თუ სლეა არაა ეგ სიტის ბრალი. მასე აჩუქეს ულრაიხმა და კარიუსმა რეალს გოლები.

20

11 დეკემბერი 2020 16:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1855
აი იცი როგორ მჯერა იმ ფორმიდან გამომდინარე რამოსი რომ ყოფილიყო სხვა თამაში წავიდოდა... მაგრამ ამას ვერც მე დავასაბუთენ და ვერს რამოსი, იმიტომ რომ არ იყო და თავისი ბრალია რა ტყუილად აიკიდა ბარათი.

21

11 დეკემბერი 2020 16:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: გუარდიოლა..
ციტატა: KING.
კლოპს ვერ უქაჩავს თორე მაგანაც აჯობა ბერვ დიდ მწვრთნელს

კლოპმა ერთი ეპლი დადო, პეპმა ორი სადიან დასკვნა რო ვერ უქაჩავს? 5-0 და 4-0 აქ დადებული ბეჭებზე კლოპი ბოლო ბოლო.

კლოპი მივიდა მეხუთეადგილოსან ლივერპულში რომელსაც 30 წელი ეპლი არ ჰქონდა მოგებული და მიუხედავად ამისა, ჩემპიონთა ლიგაზე მიანგრია პეპი თავისი სტერლინგებით. პეპი უკეთეს გუნდში მივიდა სადაც ლამის მილიარდი დახარჯა და ერთხელაც ვერ გაიყვანა ფინალში სიტი.
ეხლა როცა ლივერპული აწყობილია და ტოტენჰემიც მაურინიომ მოხოდა, სიტის ეპლი აღარ ეღირსება. კლოპი და ჟოზე 10 დან 9 ს მოუგებენ სიტის სადაც შეხვდებიან.

22

11 დეკემბერი 2020 16:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
ვალვერდეც და კარვახალიც მზად არიან ატლესთვის. მშვენიერია.
ზიზუს ატლე დარჩა დასაჩაგრი და ჩემპიონობაზეც უდიდეს ნაბიჯს გადადგამს. ძალიან მაგარი ხარ ზიზუ, ვასკესებით და ვინისიუსებით რეალი ყველა მწვრთბელის ხელში ცხრილოს შუაში იქნებოდა, ჩვენ კი ბარსას დავადეთ და ატლესაც რომ მივაფარჩაკებთ, ჩემპიონობას ზედიზედ მეორედ ვიზეიმებთ საშუალო დონის ფეხბურთელებით.

ციტატა: გუარდიოლა..
მოდრიჩზე მეტად ზუსტად ინიესტა იმსახურებდა 2010 წელს ოქროს ბურთს

2010 ში ერთადერთი ვინც იმსახურებდა სნეიდერი იყო. ჰოლანდია მსოფლიოს ფინალში გაათრია, ინტერს ლიგა მოაგებინა საკლუბო და სანაჯრებო დონეზე ყველა თანაშში უმაღლესი დონე დადო და მთავარჯ შემოქმედი იყო. ინიესტას გოლმა გადაწონა მსოფლიოზე საკლუბო წარმატება თორემ კითხვებიც არ გაჩნდებიდა.

23

11 დეკემბერი 2020 16:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
სნეიდერს პიარი აკლდა თორემ 2010 წელს მას უნდა მოეგო ოქროს ბურთი. ტიპმა ლიგაზე კარგად ითამაშა, მსოფლიოზე კიდევ 5 გოლი გაიტანა. ფინალში რობენიც ერთი-ერთზე დატოვა მეკარესთან ისეთი პასი გააძრო.

ლემონჯავა კიდევ მაგარი სუბიექტური ტიპია, ყველაფერს ერთი მხრიდან აფასებს. დანი ალვეში კაფუზე დიდი მცველიაო იძახის, პირველად მისგან გავიგე ესეთი რაღაც.

24

11 დეკემბერი 2020 16:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
ციტატა: გუარდიოლა..
სტერლინგი და ბერნარდო სილვას დონეა ორევე არადა დაახლოებით, ვასკესებით ისე ამბობ გეგონება ორღობის ფეხბურთელი იყოს. ვინისიუს რაც შეეხება, პოტენციალი აქვს ისეთი რო დონე მწვრთნელი მისგან კაი იგროკს გამოძერწავდა

აი ვინისიუსის დონე არ გაიშვას არსად. რეალმა გადაიხადა 45 მლნ და შანსს აძლევენ თორემ ლევანტეს ძირითადშიც არ უნდა ათამაშო. ბოლოს როდის ნახე მისი დრიბლინგი, ან ნორნალური თამაში? ჩვეულენრივი უტვინო უინტელექტო ზანგია, შემოქმედებითი უნარის, პასის კულტურისა და სათამაშო ინტელექტის გარეშე. მისგან არაფერი გამოვა რადგან უტვინოა, მარტო მონაცემები არაა საკმარისი. ინტელექტი და ხედვა არ აქვს საერთოდ. აი ფატის ეგ ყველაფერი აქვს და დიდი იგროკიც დადგებამ ძალიან ჭკვიანი და შეკოქმედებითია.
ვასკესი და ვინისკუსი ბერნარდო სილვას და სტერლინგს როგორ უნდა შეადადო არ მესმის. ვასკესი არის ერთფეროვნების განსახიერევა, მაგრამ რადგან სულ დარბის მოძრაობს და აქტიურობს ზამენად გამოდგება. რეალურად არის საშუალო დონის ფეხბურთელი და რეალის საატარტოში მისი თამაში არის სირცხვილი. ზამენაზე მშვენიერია მე-10 ხარისხოვან თამაშში.

25

11 დეკემბერი 2020 16:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ანუ სნეიდერმა უფრო მეტი გააკეთა 2010 ში ჰოლანდიისთბის, ვიდრე ინიმ ესპანეთისთვის ამის თქმა გინდათ?

26

11 დეკემბერი 2020 16:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
იკერი, რამოსი, ალოსნსო, ვილია, ხავი, ბუსკეცი, ყავდა და ინიესტამ გაიყვანა? სნეიდერმა მართლა 2010 ში იმენა დაგლიჯა ლიგაც დადო და ზუსტად ბარსა გააგდო თან გოლით ტენა, მსოფლიოს ფინალშიც გავიდა და ყველაზე მეტად მართლა მაგას ეკუთვნოდა ბურთი. პროსტა მართლა ზემოთ დაწერეს ტიპს პიარი არ ქონდა ვაფშე

ციტატა: გუარდიოლა..
ანუ სნეიდერმა უფრო მეტი გააკეთა 2010 ში ჰოლანდიისთბის, ვიდრე ინიმ ესპანეთისთვის ამის თქმა გინდათ?

მაგას თქმა რადუნდა? ინიესტას ვინები ყავდა კრუგში ნაკრებში? ტიპს ვორლდ კლასი ყავდა გუნდი.

ციტატა: Madrid 4 ever
დანი ალვეში კაფუზე დიდი მცველიაო იძახის, პირველად მისგან გავიგე ესეთი რაღაც.

lol

27

11 დეკემბერი 2020 17:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
ციტატა: გუარდიოლა..
ანუ სნეიდერმა უფრო მეტი გააკეთა 2010 ში ჰოლანდიისთბის, ვიდრე ინიმ ესპანეთისთვის ამის თქმა გინდათ?

ინიესტას ყავდა მსოფლიო დონის ნაკრები. საუკეთესო ფორმაში მყოფი ჩავი ინიესტა ბუსჯეტსი ვილია ტორესი, დავის სილვა, რამოსი ალბა, ვინ აღარ ყავდა გვერდით, ჰოლანდიის ძირითადის დონის იგროკები ესპანეთს სკამზე ეჯდა. ინტერთან ერთად ტიპმა ლიგა დადო, + ბარსა გააგდო, ლიგაზე სასწაული სეზონი ჰქონდა, ჰოლანდია ფინალში გაიყვანა მსოფლიოზე 5 გოლი გაიტანა და ნახევარმცველი ლამკს ბომბარდირთა შორის იყო, ფინალში გავიდა და რობენს ისეთი პასი გაუჩითა რო რავი. არ იმსახურებდა უფრო? ინიესტას არ ჰქონია არც კლუბში და არც მსოფლიოზე ეგეთი სეზონი, უბრალოდ მსოფლიოს ფინალში გადამწყვეტმა გოლმა ყველაფერი გადაწონა. მთლიანი სეზონის გათვალისწინებით და შედეგების, მისი როლის, რათქმაუნდა სნეიდერი უფრო იმსახურებდა.

28

11 დეკემბერი 2020 17:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
უბრალოდ მსოფლიოს ფინალში გადამწყვეტმა გოლმა ყველაფერი გადაწონა. მ

ისე გახსოვს რანაირად გავიდა ეს გოლიც? ჰოლანდიამ ჯარიმა დაარტყა და არმახოსვს რომელს მოხვდა ხელზე ესპანელს მსაჯმა არ გააჩერა წამოვიდენ და გაიტანეს, ცენტრამდე ჩაყვენენ მსაჯს ღრიალით ჰოლანდიელები რომ ჯარიმის დროს ხელზე მოხვდაო. მართლა ხელზე მოხვდა არმახსოვს რომელ ესპანელს

29

11 დეკემბერი 2020 17:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9057
moiyvanet tu am marselos ar atamashebs alaba mainc atamashet davitanje am mendis yurebit aseti marcxena mcveli reals dziritadhi ubralod ar ekadreba surcxvilia meti araferi

30

11 დეკემბერი 2020 17:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
იკერის და რამოსის პონტში გამიხარდა თორე უსამართლოდ მოიგეს ფინალი უნდა ითქვას.

31

11 დეკემბერი 2020 17:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9057
ციტატა: LUCA MODRIC
გადამწყვეტმა გოლმა ყველაფერი გადაწონა

eg imitom rom barselonas fexburteli iyo. sxva gundis fexburteli yofiliyo ise gaatarebdnen chaatarebdnen mag gols vitomc araferi magalitad rogorc giotces goli

32

11 დეკემბერი 2020 17:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
moiyvanet tu am marselos ar atamashebs alaba mainc atamashet davitanje am mendis yurebit aseti marcxena mcveli reals dziritadhi ubralod ar ekadreba surcxvilia meti araferi

წინ არიცის თამაში მარა დაცვაში კედელია, ეს რომ არა ბევრი გუნდი ამოტენიდა რეალს მაგ ფლანგზე. იმენა დონე დადო გლადბახთან

33

11 დეკემბერი 2020 17:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9057
ციტატა: KING.
წინ არიცის თამაში მარა დაცვაში კედელია, ეს რომ არა ბევრი გუნდი ამოტენიდა რეალს მაგ ფლანგზე. იმენა დონე დადო გლადბახთან

dacvashi kedeli unda iyos atletikoshi an iuveshi/ ai reals coentraos nairi fexburteli daxatavda

34

11 დეკემბერი 2020 18:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
ციტატა: kontaqti
reals coentraos nairi fexburteli daxatavda

არც კოენტრაო წყვეტდა ვარსკვლავევს შეტევაში. რეალს უნდა მარსელოს შეტევითი პოტენციალის მქონე მენდი. ან კარლოსი 🤣
ციტატა: KING.
ისე გახსოვს რანაირად გავიდა ეს გოლიც?

მგონი კუთხურიდან ჩამოწოდებუკზე ითანაშა რონელიღაცან ხელით და არ გააჩერეს. ასე მახსოვს.

35

11 დეკემბერი 2020 18:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მოდრიჩი ინიესტაზე ნაკლები არაა, თუ მეტი არა კიდე. სად არის და როგორ ფორმაშია ეხლა ინიესტ? მოდრიჩი კი ისევ მხეც ფორმაშია. 1 წლით პატარაა ინიესტაზე, მეტით კი არა

ალაბას რაც შეეხება, მაგარი ვარსკვლავია და კაი იქნება თუ მოვა. რამოსი-ალაბა მაგარი დუეტი იქნება, და კვერცხი ვარანი სკამზე. პლიუს გამოცდილია და რამოსის წასვლის მერე ულიდერებს დაცვას

36

11 დეკემბერი 2020 21:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
ციტატა: RAUL REAL
რამოსი-ალაბა მაგარი დუეტი იქნება

ფლანგებზე თამაშობს, ცენტრში ფიზიკა არ უწყობს ხელს. ათლეტურობა აკლია დაბალია

37

11 დეკემბერი 2020 22:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: RAUL REAL
რამოსი-ალაბა მაგარი დუეტი იქნება

ფლანგებზე თამაშობს, ცენტრში ფიზიკა არ უწყობს ხელს. ათლეტურობა აკლია დაბალია



უნივერსალია, ცენტრშიც შეუძლია თამაში. 1,80ია და ეს არაა დაბალი. თან იმ ჩხლართა შლანგზე მაგრად გაქაჩავს. ათლეტურობას რაც შეეხება, არც ეგ გრძელი შლანგია რონალდო. პლიუს ალაბა საკაიფო ტანზეა და მაგის კიდე გაუმჯობესებაც მოგვარებადია

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 20
2 ბელინგემი 19
3 სორლოტი 19
4 ლევანდოვსკი 17

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (223)
აპრილი 2024 (378)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)