ვალდანო:„„რეალის“ მაქსიმუმი 1/4 ფინალია“

ხორხე ვალდანოს აზრით, მადრიდის „რეალი“ ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფურ ეტაპს აუცილებლად დაძლევს.


„მე ვფიქრობ, რომ „გლადბახის“ ბარიერს სამეფო კლუბი აუცილებლად დაძლევს, თუმცა ჩემპიონთა ლიგაზე ეს გუნდი ფავორიტი ვერ იქნება. ზიდანის გუნდის მაქსიმუმი ალბათ 1/4 ფინალია.“

„სამეფო კლუბმა ის დიდება წარსულს ჩააბარა, ახლა კი ახალ პროექტს განახორციელებს და ალბათ მომდევნო სეზონიდანვე შეეცდება ჩემპიონთა ლიგის მოგებას.“ dle 10.1

  • Bernabeu
  • 8 დეკემბერი 2020
  • 1432
  • 21

1

8 დეკემბერი 2020 12:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დღევანდელ თამაშებზე რამე ბილეთს ხოვერმეტყვით

2

8 დეკემბერი 2020 12:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1821
დორტმუნდი X2
ლაციო 1X
აიაქსი კი
ბარსა კი
ჩელსი 1
ლაიფციგი კი
-----------------------
Decimotercero

3

8 დეკემბერი 2020 12:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
თუ რეალს რამის მიღწევა უნდა ზიდანი უნდა გაუშვას. ზოგადად რონალდო და უძლიერესი გუნდი რო არ ყოლოდა ზიდანი ვერაფერს მოიგებდა დარწმუნებული ვარ, იმიტო რო ჩაწოდების იქეთ გუნდმა არაფერი იცის. შახტარს და სოსიედადს რეალზე უკეთესი იგროკები ჰყავთ რო უკეთეს ფეხბურთს თამაშობენ? როგორც გვარდიოლას გაუმართლა და დახვდა უძლიერესი შემადგენლობა, ანალოგიურად ზიდანს.

4

8 დეკემბერი 2020 15:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Johan Cruyff
თუ რეალს რამის მიღწევა უნდა ზიდანი უნდა გაუშვას. ზოგადად რონალდო და უძლიერესი გუნდი რო არ ყოლოდა ზიდანი ვერაფერს მოიგებდა დარწმუნებული ვარ, იმიტო რო ჩაწოდების იქეთ გუნდმა არაფერი იცის. შახტარს და სოსიედადს რეალზე უკეთესი იგროკები ჰყავთ რო უკეთეს ფეხბურთს თამაშობენ? როგორც გვარდიოლას გაუმართლა და დახვდა უძლიერესი შემადგენლობა, ანალოგიურად ზიდანს.

ზიდანი და გვარდიოლა ორივე მოხვდა საჭირო დროს საჭირო ადგილას. დაბრმავებულ პერსო ფანებს ყველა დროის საუკეთესო მწვრთნელებად მიაჩნდათ როცა ყველაფერს იგებდნენ. ზიდანის სამწვრთნელო დონე ეხლა ჩანს, როგორც გვარდიოლასი გამოჩნდა ბაიერნში,სიტიში.

5

8 დეკემბერი 2020 15:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Madrid 4 ever
ციტატა: Johan Cruyff
თუ რეალს რამის მიღწევა უნდა ზიდანი უნდა გაუშვას. ზოგადად რონალდო და უძლიერესი გუნდი რო არ ყოლოდა ზიდანი ვერაფერს მოიგებდა დარწმუნებული ვარ, იმიტო რო ჩაწოდების იქეთ გუნდმა არაფერი იცის. შახტარს და სოსიედადს რეალზე უკეთესი იგროკები ჰყავთ რო უკეთეს ფეხბურთს თამაშობენ? როგორც გვარდიოლას გაუმართლა და დახვდა უძლიერესი შემადგენლობა, ანალოგიურად ზიდანს.

ზიდანი და გვარდიოლა ორივე მოხვდა საჭირო დროს საჭირო ადგილას. დაბრმავებულ პერსო ფანებს ყველა დროის საუკეთესო მწვრთნელებად მიაჩნდათ როცა ყველაფერს იგებდნენ. ზიდანის სამწვრთნელო დონე ეხლა ჩანს, როგორც გვარდიოლასი გამოჩნდა ბაიერნში,სიტიში.

ას პროცენტიანი ხარ, დიდი მწვრთნელი ისაა ვინც სათავეს უყრის გუნდს და ყველაფერს თავიდან იწყებს. იგივე კრუიფი, კლოპი, სერ ალექს ფერგიუსონი, ჟოზე მაურინიო.

6

8 დეკემბერი 2020 15:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Johan Cruyff
ციტატა: Madrid 4 ever
ციტატა: Johan Cruyff
თუ რეალს რამის მიღწევა უნდა ზიდანი უნდა გაუშვას. ზოგადად რონალდო და უძლიერესი გუნდი რო არ ყოლოდა ზიდანი ვერაფერს მოიგებდა დარწმუნებული ვარ, იმიტო რო ჩაწოდების იქეთ გუნდმა არაფერი იცის. შახტარს და სოსიედადს რეალზე უკეთესი იგროკები ჰყავთ რო უკეთეს ფეხბურთს თამაშობენ? როგორც გვარდიოლას გაუმართლა და დახვდა უძლიერესი შემადგენლობა, ანალოგიურად ზიდანს.

ზიდანი და გვარდიოლა ორივე მოხვდა საჭირო დროს საჭირო ადგილას. დაბრმავებულ პერსო ფანებს ყველა დროის საუკეთესო მწვრთნელებად მიაჩნდათ როცა ყველაფერს იგებდნენ. ზიდანის სამწვრთნელო დონე ეხლა ჩანს, როგორც გვარდიოლასი გამოჩნდა ბაიერნში,სიტიში.

ას პროცენტიანი ხარ, დიდი მწვრთნელი ისაა ვინც სათავეს უყრის გუნდს და ყველაფერს თავიდან იწყებს. იგივე კრუიფი, კლოპი, სერ ალექს ფერგიუსონი, ჟოზე მაურინიო.

ჩემთვის რაიკაარდი უკეთესი მწვრთნელია ვიდრე გვარდიოლა. მან ჩაიბარა უეფას თასზე მოასპარეზე გუნდი და მწვერვალზე აიყვანა. 2005-06 წლების ბარსელონა საუკეთესო იყო იმ პერიოდში.

7

8 დეკემბერი 2020 15:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Madrid 4 ever
ჩემთვის რაიკაარდი უკეთესი მწვრთნელია ვიდრე გვარდიოლა. მან ჩაიბარა უეფას თასზე მოასპარეზე გუნდი და მწვერვალზე აიყვანა. 2005-06 წლების ბარსელონა საუკეთესო იყო იმ პერიოდში.

გეთანხმებიი, რაიკარდი ძლიერი სპეციალისტი იყო ნამდვილად. კუმანის მოყვანას დაებრუნებინათ, მშვენიერ საფუძველს ჩაუყრიდა გუნდს.

8

8 დეკემბერი 2020 15:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გლადბახს ისე უნდა მოვუგოთ რომ მთელი მსოფლიო დადუმდეს, ანგარიშით თუ ვერ გაანადგურებენ თამაშით მაინც უნდა დაჩაგრონ მაგრად, ბურთი არ უნდა დაანახონ. გადამწყვეტ თამაშებს კარგად ვთამაშობდით ძირითად შემთხვევებში ყოველთვის და იმედია ეხლაც გადაურბენენ გლადბახს. ძალიან მოტივირებული უნდა იყოს ყველა, და ფიზიკურად ძალიან მაგრად უნდა იყვნენ მზად, რაც ამ სეზონში აშკარად აკლიათ და სირბილი ეზარება გუნდს, პრესინგის თამაში. სლე შეცდომები არ უნდა დაუშვან, პირველ რიგში ვარანის მეშინია მაინც არ ისლეოს კიდე რამე. სერიოჟამ უნდა მოქოქოს გუნდი და აჩვენინ რომ რეალი ისევ ფეხზე დგას და არასდროს დაეცემა !!!

9

8 დეკემბერი 2020 15:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Guti-MURTO1992
გლადბახს ისე უნდა მოვუგოთ რომ მთელი მსოფლიო დადუმდეს,

კაი კაცურად გლადბახს თუ მოუგეთ მაქ მსოფლიოს დადუმება რა შუაში კი მარა? ვალდებული მოუგოს, იმიტო რო ჯგუფში ჩარჩენა რეალისთვის სირცხვილი იქნება. ყველაფრის მიუხედავად ლიგაა და გლადბახის მსგავსი გუნდებს და შახტარისას რა ესაქმებათ ფლეიოფში?

10

8 დეკემბერი 2020 15:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 776
რანაბო..რი მამებიყავთ მბაპიტოს და ნეიმარს wink

11

8 დეკემბერი 2020 15:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
BREAKING

ლუკა იოვიჩი ტრავმირებულია. კორონავირუსის დამარცხების შემდეგ, სერბმა მარჯვენა ფეხზე კუნთის ტრავმა მიიღო.

12

8 დეკემბერი 2020 15:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KING.
BREAKING

ლუკა იოვიჩი ტრავმირებულია. კორონავირუსის დამარცხების შემდეგ, სერბმა მარჯვენა ფეხზე კუნთის ტრავმა მიიღო.

რეალში ისეთი მოთხოვნებია ვერ უძლებენ, აინტრახტში სადაა ამდენი დატვირთვა და ზუსტად მაგიტომ იყო რო იქ დაფრინავდა. რატომღაც ჰალანდის ვარიანტი მგონია, იმიტომ რო სულ სხვა თემაა ლა ლიგაში თამაში.

13

8 დეკემბერი 2020 16:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lekino
რა მეოთხედფინალი კაცო ბენზემა გვყავს გუნდში.. გაუვარდება ეხლა გლადბახთან რაღაც და წინა ჯაჩმულ თამაშებს ///ლალიგაში ქულების კარგვას ... ლიგაზე ძლივს ჯგუფიდან წასვლას.. მძორაობას... დაივიწყებს ყველა და ასტყორცნიან ცაში.... მაგრამ ზუსტად მაგ დროს ცაში რომ ავა მაღლიდან გამოექანოს .....

შენ თუ მარტო ბენზემაში ხედავ პრობლემას რავი, არადა ერთი ეგაა შეტავაში ნათელი წერტილი და მაგას ასხავ? წუნტლიან ჰალანდებს აჯობებს ბენზო ახლაც, ამდენი წელიწადი რეალში ვინ გააჩერებდა ცუდი რო იყოს ელემენტარული ლოგიკის ამბავია.

14

8 დეკემბერი 2020 16:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 776
ციტატა: lekino
რა მეოთხედფინალი კაცო ბენზემა გვყავს გუნდში.. გაუვარდება ეხლა გლადბახთან რაღაც და წინა ჯაჩმულ თამაშებს ///ლალიგაში ქულების კარგვას ... ლიგაზე ძლივს ჯგუფიდან წასვლას.. მძორაობას... დაივიწყებს ყველა და ასტყორცნიან ცაში.... მაგრამ ზუსტად მაგ დროს ცაში რომ ავა მაღლიდან გამოექანოს .....

ლეკინო რამშეგაცვლევინა შეკაცო ბენზემას მიმართ დამოკიდებულება გასაკვირიპირდაპირ

15

8 დეკემბერი 2020 16:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
ციტატა: Johan Cruyff
ციტატა: Madrid 4 ever
ციტატა: Johan Cruyff
თუ რეალს რამის მიღწევა უნდა ზიდანი უნდა გაუშვას. ზოგადად რონალდო და უძლიერესი გუნდი რო არ ყოლოდა ზიდანი ვერაფერს მოიგებდა დარწმუნებული ვარ, იმიტო რო ჩაწოდების იქეთ გუნდმა არაფერი იცის. შახტარს და სოსიედადს რეალზე უკეთესი იგროკები ჰყავთ რო უკეთეს ფეხბურთს თამაშობენ? როგორც გვარდიოლას გაუმართლა და დახვდა უძლიერესი შემადგენლობა, ანალოგიურად ზიდანს.

ზიდანი და გვარდიოლა ორივე მოხვდა საჭირო დროს საჭირო ადგილას. დაბრმავებულ პერსო ფანებს ყველა დროის საუკეთესო მწვრთნელებად მიაჩნდათ როცა ყველაფერს იგებდნენ. ზიდანის სამწვრთნელო დონე ეხლა ჩანს, როგორც გვარდიოლასი გამოჩნდა ბაიერნში,სიტიში.

ას პროცენტიანი ხარ, დიდი მწვრთნელი ისაა ვინც სათავეს უყრის გუნდს და ყველაფერს თავიდან იწყებს. იგივე კრუიფი, კლოპი, სერ ალექს ფერგიუსონი, ჟოზე მაურინიო.



ნაწილობრივ მართალია რაც დაწერე და გეთანხმები მაგრამ ისიც უნდა გავითვალისწინოთ რა გუნდით მოიგო შარშან ლა ლიგა და სუპერთასი! ეხლა იმას თუ იტყვით რო ბარსა იყო სუსტი და მოიგებდაო მაშინ როცა ბარსა იგებდა რეალის იყო სუსტი, ეგრეა ზოგადად! დაუმატე მაგას ის რო ვინც ჩამოთვალე ზემოთ ლეგენდა მწვრთნელები ყველა ვინც მივიდა გუნდში თავის გემოზე გადააწყო და ის გუნდი დააყენა როგორიც თავად სურდა რისი საშუალებაც ზიდანს ჯერ არ მიცემია და დამეთანხმები ალბათ ამაში! ბეილი და ხამესი გაუშვაო, იმიტო გაუშვა რო ვერ ჯდებოდნენ სქემაში ნუ ხამესი მაინც და ბეილი რაცაა დღესაც კი ვუყურებთ, მაგას დაუმატე ტრამვებიც, ტიპს გათვლილი ქონდა ესეთი გუნდი ეყოლებოდა : კურტუა - კარვახალი რამოსი ვარანი მენდი-კაზე მოდრიჩი -კროოსი, აზარი ბენზემა-ასენსიო და რეალურად 2 თამაში ითამაშა სულ გუნდმა ამ სასტავით! კი კარგი გუნდი დახვდა თავიდან და სწორ დროს სწორ ადგილას აღმოჩნდა მაგრამ რომელ მწერთნელს არ ყავდა ძლიერი და ფორმის პიკში მყოფი ფეხბურთელები რომელმაც რამე მოიგო? უფორმო და დაბალი დონით ვერაფერს ვერ მოიგებ! ტაქტიკას და სანახაობას რაც შეეხება მე პირადა ძაანაც მომწონდა ზიდანის რეალის თამაშები იმ 3 წლის განმავლობაში, ტიპმა პირველ ნომრად თამაში ასწავლა გუნდს რომელიც მაურინიოდან ანჩელოტიმდე კონტრ შეტევაზე აწყობილი იყო! ნებისმიერი გრანდი აიღე ბარსადან დაწყებული ბავარიით დამთავრებული ყველას ვაჯობეთ მაგ პერიოდში გინდა თამაშით და გინდა სანახაობით და ვინც ერკვევა ფეხბურთში ყველა მიხვდება რო მანდ მხოლოდ გაიქეცი კარვახალი ჩააწოდე და რონალდო გოლი არ იყო მხოლოდ! ასე რო ძაან აკნინებთ ზიდანს და მის მიღწევას, კი მეც ბევრჯერ გავაკრიტიკე წლევანდელი სეზონის გამო და წლევანდელი სათამაშო სტილით მაგრამ ამ შემადგენლობით ჩემი აზრით მაქსიმუმს წურავს! შახტარი უკეთესად თამაშობსო რო იძახით, საიდან მოიტანეთ რო ვასკესი ნაჩო ვინისიუსი როდრიგო და ბარეორი კიდე ბევრად ჯობია შახტარის იგროკებს? რადგან რეალის ფორმა აცვიათ და ლიგები აქვთ დადებული? რომელია შახტარზე უფრო ძლიერი გუნდის დონის? ეგენი რო სევილიაში ან ვალენსიაში ან ბილბაოში და კიდე ამ დონის გუნდებში თამაშობდნენ კაციშვილს არ ეცოდინებოდათ მაგათი სახელი! მათ აქვთ უბრალოდ პიარი გაკეთებული რეალის სახელით მეტი არაფერი! ვერც როდრიგო ვერც ასენსიო ვერ ვინისიუსი და ვშიშობ ვერც იოვიჩი რეალის დონეს ვერ დადებენ! დანარჩენი კიდე გამოცდილი ვინცააა იმათ სხვა პრობლემა აქვთ და მაგას ზიდანი კიარა ვერ უშველის მაურინიო და გუარდიოლა ერთად რო დანიშნო! ვაცადოთ ამ კაცს ეს სეზონი ( თუ არ ჩარჩა გრუპაში) და გაუკეთონ ის ტრანსფერები რასაც ითხოვს, მერე უკვე შეიძლება იმის თქმა რა დონეა რეალურად!

16

8 დეკემბერი 2020 16:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: papacha
პირადა ძაანაც მომწონდა ზიდანის რეალის თამაშები იმ 3 წლის განმავლობაში, ტიპმა პირველ ნომრად თამაში ასწავლა გუნდს რომელიც მაურინიოდან ანჩელოტიმდე კონტრ შეტევაზე აწყობილი იყო! ნებისმიერი გრანდი აიღე ბარსადან

ისიც უნდა ვთქვათ რო სამი სეზონიდან რეალი რასაც ქვია ყველაზე ძლიერი 2017 წელს იყო, აი მაქ ყველანაირი კითხვის ნიშნის გარეშე მოიგო რეალმა ყველაფერი (ბავარიასთან კი იყო შეცდომები მარა მაინც რეალი იმსახურებდა) მაგრამ პირველ სეზონში სრული იღბალი იყო, ვოლბურგს ძლივს მოუგეს 1/4 ფინალში, ნახევარფინალშიც ატლეს და ბავარიას აცდა და სიტის დაეტაკა, ფინალში პენალტებით მოგო დაახლოებით თანაბარი თამაში იყო. ბოლო სეზონში, პსჟ სთან პირველ თამაშში გაუმართლა ძაან არ იმსახურებდა წაგებას, მეორეში ნეიმარი აკლდა გუნდს, ბავარიასთანაც ორი მატჩის განმავლობაში ლამის განახებრენულმა ბავარიამ ბურთი თავზე დაახია, იქ ულრაიხმა ჩაიდინა საოცრება, ფინალში ლივეს სალაჰი და ოქსლეიდი გამოაკლდა, პლიუს კარიუამა ორი გოლი აჩუქა რეალს. ფაქტია იღბალი ჰქონდა ზიდანს ეს არაა ჩემი მოგონილი ეს რეალობაა.

17

8 დეკემბერი 2020 16:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lekino
ციტატა: Johan Cruyff
შენ თუ მარტო ბენზემაში ხედავ პრობლემას რავი,

სხვაც პრობლემააა კი მაგრამ ეხლა სადაც ბენზემას დავწერ იქ მაინცდამაინც სამი ოთხი ფეხბურთელების სახელებიც უნდა ვახსენო მამამარჩენალი არქიფოსავით თუ როგორაა ? ბემზემას მძორობაც ხომ არის პრობლემა ჰოდა ჩავთვალოთ მარტო ბენზემას ვიხსენიებ... მაგის სახით ვინც წასასვლელია კიდე იმათაც. winked

ბენზემა რო წავა მერე მიხვდები მის ძალას, უმაღლესი დონის ფორვარდია.

18

8 დეკემბერი 2020 16:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2589
ციტატა: Johan Cruyff
რეალში ვინ გააჩერებდა ცუდი რო იყოს ელემენტარული ლოგიკის ამბავია.

მაგ ლოგიკით გიპასუხებ ეხლა და მერე შენ გააგრძელე იგუაინი 6 წელიწადი თამაშობდა რეალში მაგრამ მთელმა არგენტინამ იცის რა სლეცააა ... ელემენტარულია ეგეც

19

8 დეკემბერი 2020 16:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lekino
ციტატა: Johan Cruyff
რეალში ვინ გააჩერებდა ცუდი რო იყოს ელემენტარული ლოგიკის ამბავია.

მაგ ლოგიკით გიპასუხებ ეხლა და მერე შენ გააგრძელე იგუაინი 6 წელიწადი თამაშობდა რეალში მაგრამ მთელმა არგენტინამ იცის რა სლეცააა ... ელემენტარულია ეგეც

ჰო მარა ბენზემას რა როლიც აქვს მსგავსი იგუაინს არ ჰქონია არასოდეს, იმ სამ ლიგაშიც დიდი წვლილი შეიტანა. შენ თუ გძულს ეგ სხვა თემაა და მისი ჰეითერი ხარ.

20

8 დეკემბერი 2020 16:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2589
ციტატა: Johan Cruyff

ბენზემა რო წავა მერე მიხვდები მის ძალას, უმაღლესი დონის ფორვარდია.

ეხლა ვალვედეს მერე უფრო სლე სეტიენი რო მოიყვანეს ეგრე თუ მოხდა მაშინ შეიძლება მომენატროს ხანდახან ისე რა მოსანატრებელია ... ჩემი გადმოსახედიდან ეგრეა და სხვას როგორც უნდა და თუ მოწონს სამი პლაკატი დაკიდოს სპალნაში... როგორც გაუხარდება.... winked

21

8 დეკემბერი 2020 17:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
ციტატა: Johan Cruyff
ციტატა: papacha
პირადა ძაანაც მომწონდა ზიდანის რეალის თამაშები იმ 3 წლის განმავლობაში, ტიპმა პირველ ნომრად თამაში ასწავლა გუნდს რომელიც მაურინიოდან ანჩელოტიმდე კონტრ შეტევაზე აწყობილი იყო! ნებისმიერი გრანდი აიღე ბარსადან

ისიც უნდა ვთქვათ რო სამი სეზონიდან რეალი რასაც ქვია ყველაზე ძლიერი 2017 წელს იყო, აი მაქ ყველანაირი კითხვის ნიშნის გარეშე მოიგო რეალმა ყველაფერი (ბავარიასთან კი იყო შეცდომები მარა მაინც რეალი იმსახურებდა) მაგრამ პირველ სეზონში სრული იღბალი იყო, ვოლბურგს ძლივს მოუგეს 1/4 ფინალში, ნახევარფინალშიც ატლეს და ბავარიას აცდა და სიტის დაეტაკა, ფინალში პენალტებით მოგო დაახლოებით თანაბარი თამაში იყო. ბოლო სეზონში, პსჟ სთან პირველ თამაშში გაუმართლა ძაან არ იმსახურებდა წაგებას, მეორეში ნეიმარი აკლდა გუნდს, ბავარიასთანაც ორი მატჩის განმავლობაში ლამის განახებრენულმა ბავარიამ ბურთი თავზე დაახია, იქ ულრაიხმა ჩაიდინა საოცრება, ფინალში ლივეს სალაჰი და ოქსლეიდი გამოაკლდა, პლიუს კარიუამა ორი გოლი აჩუქა რეალს. ფაქტია იღბალი ჰქონდა ზიდანს ეს არაა ჩემი მოგონილი ეს რეალობაა.



კი ბაზარი არაა, ეგეც არის, იღბალიც ქონდა ზიდანს, ბავარისათან რონალდოს გოლიც თამაშგარედან გავიდა, იქ ვოლფსბურგთან პირადად რონალდომ გაიყვანა, მაგრამ ის რო ზიდანს არაფერი გაუკეთებია და მარტო მწვრთნელის ფუტლიარი იყოო ეგრე არაა, უმწვრთნელო გუნდი იღბლით და თუ იღბლის გარეშე 3 ჯერ ზედიზედ ლიგას ვერ მოიგებს, პლიუს მაგას ლალიგები სუპერთასები, მსოფლიო საკლუბოები და ა.შ. მწვრთნელს რო 5 სეზონიდან 1 სეზონს არ აპატიებ რომალსაც საკუთარი მიზეზები აქვს ესეიგი სუბიექტურად ზიდანი არ გევასება, სხვა ახსნა არ აქვს, შენზე არ ვამბობ პირადად, ძაან ბევრი კომენტარია ზიდანზე დაწერილი რო უნდა წავიდეს და სხვა დაინიშნოს ნეტა მართლა მარტო ზიდანში იყოს პრობლემა და სხვისმა მოსვლამ უშველოს მაგრამ არამგონია, დაავწიყდა აქ ბევრს ბენიტესები სოლარები და ლოპეტეგები

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 20
2 ბელინგემი 19
3 სორლოტი 19
4 ლევანდოვსკი 17

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (223)
აპრილი 2024 (378)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)