მბაპემ საბოლოო გადაწყვეტილება მიიღო!

ესპანური და ფრანგული გამოცემების ცნობით, კილიან მბაპემ საბოლოო გადაწყვეტილება მიიღო. „პსჟ“-მ ახალგაზრდა წინახაზელს კიდევ ერთი კონტრაქტი და ამბიციური პროექტი შესთავაზა, მაგრამ გადაწყვეტილება საბოლოოა...


კილიანმა პარიზულ მხარეს საბოლოოდ ამცნო, რომ განახლებას არ განიხილავს და ზაფხულში საფრანგეთის ჩემპიონატის დატოვება აქვს მიზნად დასახული.

მბაპეს ოცნება „რეალში“ გადასვლაა, მისი ახალი კონტრაქტის საკითხი „პსჟ“-სთან დახურულია. dle 10.1

  • Hala
  • 3 დეკემბერი 2020
  • 12737
  • 20

1

4 დეკემბერი 2020 00:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 965
ისე მბაპე ლივერპულში რომ გადავიდეს პრემიერ ლიგაში შეუჩერებლები იქნებიან და ლიგაზეც ყველაზე უხერხული მეტოქეები. თან კლოპი მაგრად მოხოდავს და სრულყოფს.

2

4 დეკემბერი 2020 03:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1850
ასე მგონია რომ მოვა რეალში, პერესი იმიტომ გამოიყურება მშვიდად... ზაფხულში იმედია მოიყვანს და დარეგულირდება სუტუაცია.

3

4 დეკემბერი 2020 03:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
პერესს თუ ისევ უნდა რეალის პრეზიდენტობა, მოუწევს სერიოზული ტრანსფერების გაკეთება როგორც 2010 წელს. მაგრამ მეეჭვება ამ კორონას ფონზე დიდი თანხების ხარჯვის, თან დღეს ბაზარზე ორმაგი ფასებია ვიდრე 10 წლის წინ იყო.

4

4 დეკემბერი 2020 03:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1850
მოუწევს... სხვა შემთხვევაში სერიოზული კონკურენტი ჰყავს პრეზიდენტობის კანდიდატი... 2021 ში ჰალანდი რათქმაუნდა გამოირიცხა... მბაპე, კამავინგას ვფიქრობ შეიძლება ისკო ერიქსენში გაიცვალოს... 2022 წელში ვიმედოვნებ ჰალანდი და რამოის შემცვლელს ვიხილავთ : კულიბალი, უპამეკანპო, დე ლიხტი... სასურველია ერთ-ერთი.

5

4 დეკემბერი 2020 03:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Rustaveli1990
მოუწევს... სხვა შემთხვევაში სერიოზული კონკურენტი ჰყავს პრეზიდენტობის კანდიდატი... 2021 ში ჰალანდი რათქმაუნდა გამოირიცხა... მბაპე, კამავინგას ვფიქრობ შეიძლება ისკო ერიქსენში გაიცვალოს... 2022 წელში ვიმედოვნებ ჰალანდი და რამოის შემცვლელს ვიხილავთ : კულიბალი, უპამეკანპო, დე ლიხტი... სასურველია ერთ-ერთი.

როცა პერესმა პირველი გალაქტიკო შექმნა მხოლოდ რეალი იხდიდა ასტრონომიულ თანხებს. დღეს სხვა სიტუაციაა, შეიხებს ვერ შეებრძოლება პერესი ფინანსურად. საჭიროა სწორი გზით განვითარება და სათანადო ხალხის დამატება,როგორც ლივერპული და ბაიერნი აკეთებენ.

6

4 დეკემბერი 2020 04:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1850
კი მესმის, მაგრამ რეალს ეხლა ის ვითარება არ აქვს რომ ასე ვთქვათ სწორ-პერსპექტიურ გზას დაადგას ტალანტია საჭირო რომელიც ძვირად ფასობს. (მე პირადად მივესალმები და აგერ ვალვერდე,კაზემირო,ოდეგორი - რამოდენიმე ცენტრი ჰყავს პერსპექტიული, არც ტონიში გადაუხდიათ თავის დროზე 25 მიცეს და რა დონისაა კროოსი ყველამ იცის, ასე მგონია თუ მოინდომებენ ერიქსენს უფრო იაფად დაითრევენ. პერსპექტიული თავდასხმელებიც კი გვყავს, მაგრამ თავადაც იცი ტრამვის ფონზე ვერც აზარი, ვერც ასენსიო ვერ გვშველის... თან აზარს არაფერი არ დაუმტკიცებია მორიდებული თამაშობს რაღაც რასაც არ მივესალმები, ასევე შეიძლება ითქვას იოვიჩზე(რომელსაც მეტი დრო სჭირდება)... დღემდე მიკვირს ასეთი პერსპექტიული მცველები ჰაკიმი და რეგილონი როგორ გაუშვეს... როცა მარსელო მიდის(ერთი მენდი რჩება)... კარვახალი ტრამვებს იღებს და ბერდება(ოდრიოსოლის კალიბრის ფეხბურთელის კიდევ არ მჯერა...ახლანდელ რეალის ფრომას კი ბატონო შეესაბამება ეხ... კარგიაა იუმორი... მაგრამ არაგვაქ მთლად საიუმოროდ საქმე). ზიდანის და რაულის დიდი პატივისცემის მიუხედავად, ხანდახან წამომკრავს თავში იდეა, რომ მოვიდეს გამოცდილი მწვრთნელი, ახალი იდეებით, ტაკტიკით და გარანტიით.

7

4 დეკემბერი 2020 04:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
შეიძლება მე ვცდები მაგრამ, ცნობილ მწვრთნელებს ვყოფ 2 კატეგორიად: პირველი რომლებსაც შეუძლიათ თავიანთი ფილოსოფიით გუნდის შენება, სისტემის შექმნა( კლოპი,მაურინიო,ვენგერი,გვარდიოლა). მეორე კატეგორიაა მწვრთნელების მოტივატორები, რომლებიც დიდი რესურსის გარეშე ვერ აღწევენ წარმატებას(ანჩელოტი, სკოლარი,დეშამი,ზიდანი). ზიზუმ თავისი საქმე კარგად შეასრულა როგორც მოტივატორმა, მაგრამ ეხლა რეალს სჭირდება ისეთი მწვრთნელი ვინც ძირეულ ცვლილებებს განახორციელებს.

8

4 დეკემბერი 2020 04:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1850
სრულიად გეთანხმები...

საინტერესო იქნებოდა ზიდანის ხელში მბაპე, კამავინგა და სხვა ფეხბურთელები, მაგრამ ისეთი მწვრთნელი მინდა დაცვაში როარ ჩააყენებს გუნდს და სულ აქცენტი შეტევაზე ექნება გადატანილი, მესმის არარის იოლი, მაგრამ კონტრშეტევა აღარ გამოგვდის, არადა საუკეთესო ვიყავით ამ ასპექტში(მაურინიოს დამსახურებით) ჩააწოდე... კიბატონო მაგრამ ვინ უნდა მიიღოს ბურთი... ეს ბენზემა ბერდება... ძალიან დამაინტერესა იმ ფაქტმა რომ დაიწერა... პოჩეტინო კეინს, ერიქსენს და მბაპეს ითხოვსო... რა სასწაული შემადგენლობა იქნებოდა... აზარი კენი მბაპე კროოსი კაზემირო ერიქსენი მენდი რამოსი ვარანი კარვახალი და კურტუა.

კომბინაციური თამაშიც წავიდოდა რაც ძალიან გვაკლია + ჩაუწოდე ვისაც გინდა კამფეთ... კაი მეყო ოცნება... ტკბილი ძილი

9

4 დეკემბერი 2020 10:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ES MOVA KACO CVENTAN AM ZAFXULS

10

4 დეკემბერი 2020 10:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Madrid 4 ever
რომლებსაც შეუძლიათ თავიანთი ფილოსოფიით გუნდის შენება, სისტემის შექმნა( კლოპი,მაურინიო,ვენგერი,გვარდიოლა). მეორე კატეგორიაა მწვრთნელების მოტივატორები, რომლებიც დიდი რესურსის გარეშე ვერ აღწევენ წარმატებას(ანჩელოტი, სკოლარი,დეშამი,ზიდანი). ზიზუმ თავისი საქმე კარგად შეასრულა როგორც მოტივატორმა, მაგრამ ეხლა რეალს სჭირდება ისეთი მწვრთნელი ვინც ძირეულ ცვლილებებს განახორციელებს.

ყველა მწვრთნელს აქვს ფილოსოფია მაგრამ მთავარი შედეგიაა,სტაბილური შედეგის უკან კი დგასს რესურსი და მაღალი კვალიფიკაციის ფეხბურთელებიი ,ვენგერის მაგალითზეე 15 წელზე მეტი იყო კლუბში და ერთი ლიგა არ აქვს მონაგები,მხოლოდ ერთი პრემიერლიგაა,მისი მაქსიიმუმიი არსენალშიი უმეტსწილად იყოო ოთხეულისთვის ბრძოლაა,როცა ანრი ყავდა ბერკამპი და მსგავსი მაღალი დონის ფეხბურთელებიი წაუგებლად მოიგო პრემიერლიგაა დაა ჩემპიონთა ლიგის ფინალშიც კი გავიდაა.იგივე გვარდიოლა თუ სადმე რაიმეს მიაღწია მუდამ ყავდა ტესურსიი ბარსელონაშიც ბაიერნშიც და სიტიშიც.კოპიც იმიტომ განვითარდაა ხელწერასთან ერთად შედეგებიც იმიტომ მოვიდაა ლივერპულში კარგი რესურსი აქვსს სალაჰი მანეე ფირმინო და სხვანი,დორტმუნდში მმისი ესეთი შედეგიანობა არ იყო სტაბილური,უფრო ლოკალური,რაც შეეხება მაურინიოსსს პორტოსთან ერთად მოიგო ლიგა მაგრამ საუკუნეში ერთხელ ან ორჯერ პორტოსნაირიი და ლესტერისნაიური კლუბებიიი რაღაც წარმატებას აღწევენ მაგრამ დღეს ვერცერთი და ვერც მეორე სტაბილურად მაღალი მიზნებისთვის ვერ იბრძვიანნნ რადგან არ ყავს რესურსი,,იმ პორტოშიცც დეკო და მომავალი ზვეზდები ყავდა ესე ვერ იტყვიი.ანუ ის როტორიკაა რესურსის გარეშეე რაიმეე წარმატების მიღწევა შესაძლებელიაა სტაბილურად არისს უტოპიის მტკიცებაა,ტენდენციებს გადავხედოთ,ბოლო 10 წელი ვინ იგებს ლიგაას პასუხიც არ გაგიჭირდებაა.თან როცა ხარ რეალის ქოჩმენი ან სხვა გრანდის ყოველ წელს მაღალ მიზნებს გისახავენნ,,და შენცცც ფიქრობბ ამბიციებიდან გამომდინარე აუცილებელია გყავდეს რესურსი.დიდიო რესურსი ხშირად ყოლია ზემოთ შენ ჩამოთვლილლ მწვრთნელებს მაგრამ ზიდანის და ანჩელოტისს ერთად აღებულკი ნახევარი შედეგი არ დაუდიათ.რა აფსურდია იმის მტკიცება ანჩელოტი ან ზიდანიიი მხოლოდ მოტივატორიაა,ზიდანზე ამისს თქმა გარკვეულწილად იდეაფიქსად სტერეოტიპად ჩამოყალიბდა,თქვა ერთმა აყვაა მთელიი მასაა.სინამდვილეში კი ზიზუმ დაამტკიცა რონალდოს გარეშეც კლუბს შეეძლოო ტიტულის მოგებაა და მოიგო კიდევაც ლა ლიგა,ამ რესურსით იყო ეს მაქსიმუმი,მწვრთნელს რა რესურსიც აქვს შესაბნასმისი მიზნები და ამბიციებიაა.რა თქმა უნდა ამ რეალობის წინაშე რომ ვდგავართ ეს არის სატრანსფერო პოლიტიკის ბრალი,არასწორიი სელექციისს ,როდრიგო და ვინიციუსი ზიდანს არ მოუყვანიაა მაგრტამ იძულებულია მათ დაეყრდნოსს.თუ ვინმე მწვრთნელი დაამტკიცებს როდრიგო და ვინიციუსებით ჩემპიონთა ლიგას მოიგებსს ხელები ამიწევიააა მაგრამ ეს ხომ ბოდვაააა?აფსურდი და ცინიზმი ფეხბურთისს.დიდი რესურსის გარეშე კოლექტივობის პირველობას ვერ მოიგებ დღესს ,აქ ვსაუბრობ სტაბილურად მაღალი მიზნებისთვის ბრძოლა,ჩვენ არც პორტო ვართ და მით უმეტესს ლესტერი,მწვრთნელი რომ მოვაა ნებნისმიერი და ხელმძღვანელობა გისახავს კლუბშიი ყველა ტიტულის მოგებასს იმ მწვრთნელს არ გაუჩნდებაა მოთხოვნა მაშინ მომიყვანეთ მაღალი დონის იგროკები?რა თქმა უნდა ეს ხომ ორჯერ ორიაააა,არსებობს ლოკალურიი წარმატებაა მოკლე ინსტანციაზეე ესეთიი მაგალითიაა პორტო და ლესტერი და არსებიობს გრძელვადიანიი წარმატება სტაბილურობის შეგრძნება მაღალი მიზნებისთვისს დააა ამას ჭირდება შესაბამისი დონის და კლასის ფეხბურთელები,ესეა ნებისმიერ გრანდშიი აბა მიეცი ბაიერნს ეს ნაყარ ნუყარაა ვინიციუსები და როდრიგოები გნაბრისს მაგივრადდ რა შედეგები ექნებათ.ნებისმიერ ტოპ გუნდს ჩვენზე კარგი შეტევის ხაზი ყავს,რა თქმა უნდა კადისებთან და ალავესებთან გუნდი არ უნდა აგებდესს მაგრამმ რეალისტები უნდა ვიყოთ პრობლემა მწვრთნელში კი არა ვინიციუსებში და როდრიგოებშია,პრობლემა სატრანსფერო პოლიტიკაშიაა.

ციტატა: Rustaveli1990
პოჩეტინო

მე არ მესმის ამ პოჩეტინოზე ამხელა ავანსები,,რაიმე დაუმტკიცებიააა თავისი სამწვრთნელო კარიერის მანძილზე?? ან ვინმე კითხულობს დეტალებში მისი სათამაშო ფილოსოფიას და სტრატეგიასსს როგორ უნდაა შეუსაბამო ეს რეალის ფილოსოფიაას აიი ცა და დედამიწა იმხელა სხვაობაა. პოჩეტინოს საყვარელიი ტაქტიკაა მუდამ იყოო 3 5 2 ,სამი ცენტრალური მცველი და ორი მოძრავი გარემარბიი,ტოტენჰემშიი ამას ტრიფიერი და დევისი აკეთებდაა ,თავდაცვით ფუნქციებშიი ეს დაცვითი სტილის გარემარბები ქმნიან ხუთ მცველიან სათამაშოო სქემას ანუ გუნდი გადადის 5 5 1 ზე,ეს სტრატეგია წმინდად გამოხატული თავდაცვითიი სტილის სქემაააა პოჩეტინოს აბსოლიტურად არ ერგებაა თავისიი სათამაშო ფილოსოფიითთ რეალს,პოჩეტინოს გადაღებული აქვს სვენ გორან ერიქსოპნის სათამშო სქემააა რომელსაც ატარებდა რომის ლაციოპში,ეს არც ტოტენჰემია და არც რომის ლაციოოო ეს რეალიაა,ზოგჯერ რაღაცა რომ გინდა დეტალებში გაერკვიეთ რამდენად ესადაგება ესა თუ ის მწვრთნელიი რეალს.მე 4 3 3 ის გარეშე რეალი ვერ წარმომიდგენია.

რეალს დღეს თუ ვინმე მოერგება არის კლოპი და გვარდიოლა,გვარდიოლა ჩემი ოცნებაააა და ოცნებად დამრჩებაა .მაგრამ კლოპი რეალისტურიაა მომავალში სანამ ლივერპულში ამოწურავსს.პოჩეტინო კი არის სუფთა ოპრაგმატული მწვრთნელი უფრო დაცვითი სტილისსს და ამას მისი სათამაშო სქემები ამბობენ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

11

4 დეკემბერი 2020 10:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
იოვიჩი და ოდრიოსოლა დაბრუნებულაო პლიუს სერიოჟაცო,ანუ ოდრიოსოლა ყველა ვარიანტში უნდა დადგეს მარჯვნივ,სირბილი მაინც იცის მაგ ჩემისამ,იოვიჩს რაც შეეხება სანაკრებოზე იფრინა,ესე პირდაპირ დაყენება არიქნება კაი ვარიანტი,მარა სევილიასთან ნახევარი ტაიმი მაინც უნდა მიეცეს დრო,გლადბახთან კი ჩემი აზრით ძირითადი უნდა იყოს,რაც არუნდა იყოს გერმანული ფეხბურთი აქვს ნათამაშები,პლიუს ამას ლუკაკუმ შეჭამა იმათი ცენტრ ზაშიტნიკები,უბრალოდ კორპუსს უდგავდა და მომენტი იქმნებოდა შემდეგ,იოვიჩიც არაა ფიზიკურად ვინმეზე ნაკლები,ამიტო გლადბახს აუცილებლად უნდა შეუტიოს,მე ყველაზე კაი ვარიანტად წინ იოვიჩის და მძორის დაყენებას მივიჩნევ,იმის მიხედვით რო ზიზუ მძორს არ დასვავს მარა რაც წინა თამაშში აკეთა მძორმა მაგის გამო მთელი სეზონი სკამზე უნდა დააგდო,მოკლედ
კაზე კროოსი მოდრიჩი
ასენსიო
იოვიჩი მძორი
ეს ყველაზე კაი ვარიანტად მიმაჩნია

12

4 დეკემბერი 2020 10:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ზიდანის რეალი 1 წელუ იყო მხოლოდ შეუჩერებელი აი როცა ლიგა და ლა ლიგა მოიგეს მორატა და მაღალი დონის ფეხბურთელები რო ყავდა სკამზე და მაგას პლიუს ყველა ფეხბურთელი პიკში იყო თამაშის ისკო ასენსიო ვასკესი დაფრინავდნენ პლიუს მაგას რონალდო იყო წავიდა და გამოჩნდა რო რონალდო გუნდის 80% იყო

13

4 დეკემბერი 2020 11:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Madrid 4 ever
ციტატა: Rustaveli1990
მოუწევს... სხვა შემთხვევაში სერიოზული კონკურენტი ჰყავს პრეზიდენტობის კანდიდატი... 2021 ში ჰალანდი რათქმაუნდა გამოირიცხა... მბაპე, კამავინგას ვფიქრობ შეიძლება ისკო ერიქსენში გაიცვალოს... 2022 წელში ვიმედოვნებ ჰალანდი და რამოის შემცვლელს ვიხილავთ : კულიბალი, უპამეკანპო, დე ლიხტი... სასურველია ერთ-ერთი.

როცა პერესმა პირველი გალაქტიკო შექმნა მხოლოდ რეალი იხდიდა ასტრონომიულ თანხებს. დღეს სხვა სიტუაციაა, შეიხებს ვერ შეებრძოლება პერესი ფინანსურად. საჭიროა სწორი გზით განვითარება და სათანადო ხალხის დამატება,როგორც ლივერპული და ბაიერნი აკეთებენ.


ბოლო 2 წელია ბაიერნი იმდენ ფულს ხარჯავს რომ აი რავიცი :დ ასევე ლივერპულიც, მარტო რომადან სალაჰი და ალისონი რომ წამოიყვანა ჯამში 145 მილიონი დაუჯდათ, ვირჯინიც რომ იყიდეს საუთჰემპტონიდან სადღაც 88 მილიონი გადაიხადეს, ასევე უამრავი იგროკი იყიდეს, ასევე ბაირმაც ატლეტიკოდან რომ დაითრა ასევე პავარი და რავიცი სანე ვინები არა, რომ არ ყიდულობდნენ იგროკებს მერე მსაჯს აბრალებდნენ :დ ახლა მიხვდნენ რომ ფული თუ არ დახარჯე შედეგს ვერ დადებ. მაგრამ ლევანა რომ წავა აი მანდ დაენძრევა ბაიერნს, დორტმუნდმა კიდევ კარგი ჩაუწერა კლუბის იგროკებს რომ ბაიერნში ვერ წავლენ და ისიც ამხარებს რომ რაიოლაა ჰალანდის აგენტი თორემ ეგ დედა.. უეჭველი წაიყვანდნენ :დ

14

4 დეკემბერი 2020 11:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დღევანდელ ფეხბურთში გალაქტიკოს ვეღას ააწყობ, ეს კიარადა შენთვის სასურველ ფეხბურთელს ასე ადვილად ვერ იყიდი რეალიც რომ ხარ, დღეს მდიდარი კლუბები ბევრია და შეიხებს პერესი ვერ აჯობებს, მბაპეზე გაგვიმართლა რომ რეალის ფანია თორე მაგის გადმოყვანაც ძაან რთული იქნებოდა შეიძლება ითქვას შეუძლებელიც კი. ამიტომ ზოგადი მიდგომაა შესაცვლელი. ადრე რეალში სელექციონერებს დიდი მნიშვნელობა არ ენიჭებოდა ვიყიდდით თუ არ ამართლებდა ვყიდდით ფულს კი აგებდა გუნდი მაგრამ იმდენი იყო შემოსავალი იტანდა ბიუჯეტი, დღეს ასე არ გამოვა ამიტომ კარგი სელექცია და სწორი ხედვაა საჭირო პლიუს სწორი მწვრთნელი, აქ მარტო სახელს არ ააქვს მნიშვნელობა, ზოგი მუშაობს მხოლოდ ვარსკვლავენთან ზოგს კიდე შეუძლია ვარსკვლავებად ჩამოაყალიბოს ძალიან კარგი ფეხბურთელი. მე ვფიქრობ ბოლო ვარიანტია ჩვენთვის მისაღები და შესაბამისი მწვრთნელიც გვინდა, ზიდანის პატივისცემის მიუხედავად არ მგონია რომ ვარსკვლავების გაზრდის უნარი ჰქონდეს, ეს პსჟ-ს უფრო მოერგება სავარაუდოთ, იმათ ფული კი აქვთ და უყიდიან ვარსკვლავებს დალშე ზიზუ მოხოდავს. მე არვიცი რაულიდან რა გამოვა მაგრამ დღეს კლოპი არის ყველანაირად მორგებული რეალზე გინდ ფილოსოფიით გინთ თამაშის სილამაზით და ხარისხით და პლიუს სელექცია, ამას თუ მაღალი დონის იგროკებს უყიდი გადააქცევს ვარკვლავებად.

15

4 დეკემბერი 2020 11:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Madrid 4 ever
რომლებსაც შეუძლიათ თავიანთი ფილოსოფიით გუნდის შენება, სისტემის შექმნა( კლოპი,მაურინიო,ვენგერი,გვარდიოლა). მეორე კატეგორიაა მწვრთნელების მოტივატორები, რომლებიც დიდი რესურსის გარეშე ვერ აღწევენ წარმატებას(ანჩელოტი, სკოლარი,დეშამი,ზიდანი). ზიზუმ თავისი საქმე კარგად შეასრულა როგორც მოტივატორმა, მაგრამ ეხლა რეალს სჭირდება ისეთი მწვრთნელი ვინც ძირეულ ცვლილებებს განახორციელებს.

ყველა მწვრთნელს აქვს ფილოსოფია მაგრამ მთავარი შედეგიაა,სტაბილური შედეგის უკან კი დგასს რესურსი და მაღალი კვალიფიკაციის ფეხბურთელებიი ,ვენგერის მაგალითზეე 15 წელზე მეტი იყო კლუბში და ერთი ლიგა არ აქვს მონაგები,მხოლოდ ერთი პრემიერლიგაა,მისი მაქსიიმუმიი არსენალშიი უმეტსწილად იყოო ოთხეულისთვის ბრძოლაა,როცა ანრი ყავდა ბერკამპი და მსგავსი მაღალი დონის ფეხბურთელებიი წაუგებლად მოიგო პრემიერლიგაა დაა ჩემპიონთა ლიგის ფინალშიც კი გავიდაა.იგივე გვარდიოლა თუ სადმე რაიმეს მიაღწია მუდამ ყავდა ტესურსიი ბარსელონაშიც ბაიერნშიც და სიტიშიც.კოპიც იმიტომ განვითარდაა ხელწერასთან ერთად შედეგებიც იმიტომ მოვიდაა ლივერპულში კარგი რესურსი აქვსს სალაჰი მანეე ფირმინო და სხვანი,დორტმუნდში მმისი ესეთი შედეგიანობა არ იყო სტაბილური,უფრო ლოკალური,რაც შეეხება მაურინიოსსს პორტოსთან ერთად მოიგო ლიგა მაგრამ საუკუნეში ერთხელ ან ორჯერ პორტოსნაირიი და ლესტერისნაიური კლუბებიიი რაღაც წარმატებას აღწევენ მაგრამ დღეს ვერცერთი და ვერც მეორე სტაბილურად მაღალი მიზნებისთვის ვერ იბრძვიანნნ რადგან არ ყავს რესურსი,,იმ პორტოშიცც დეკო და მომავალი ზვეზდები ყავდა ესე ვერ იტყვიი.ანუ ის როტორიკაა რესურსის გარეშეე რაიმეე წარმატების მიღწევა შესაძლებელიაა სტაბილურად არისს უტოპიის მტკიცებაა,ტენდენციებს გადავხედოთ,ბოლო 10 წელი ვინ იგებს ლიგაას პასუხიც არ გაგიჭირდებაა.თან როცა ხარ რეალის ქოჩმენი ან სხვა გრანდის ყოველ წელს მაღალ მიზნებს გისახავენნ,,და შენცცც ფიქრობბ ამბიციებიდან გამომდინარე აუცილებელია გყავდეს რესურსი.დიდიო რესურსი ხშირად ყოლია ზემოთ შენ ჩამოთვლილლ მწვრთნელებს მაგრამ ზიდანის და ანჩელოტისს ერთად აღებულკი ნახევარი შედეგი არ დაუდიათ.რა აფსურდია იმის მტკიცება ანჩელოტი ან ზიდანიიი მხოლოდ მოტივატორიაა,ზიდანზე ამისს თქმა გარკვეულწილად იდეაფიქსად სტერეოტიპად ჩამოყალიბდა,თქვა ერთმა აყვაა მთელიი მასაა.სინამდვილეში კი ზიზუმ დაამტკიცა რონალდოს გარეშეც კლუბს შეეძლოო ტიტულის მოგებაა და მოიგო კიდევაც ლა ლიგა,ამ რესურსით იყო ეს მაქსიმუმი,მწვრთნელს რა რესურსიც აქვს შესაბნასმისი მიზნები და ამბიციებიაა.რა თქმა უნდა ამ რეალობის წინაშე რომ ვდგავართ ეს არის სატრანსფერო პოლიტიკის ბრალი,არასწორიი სელექციისს ,როდრიგო და ვინიციუსი ზიდანს არ მოუყვანიაა მაგრტამ იძულებულია მათ დაეყრდნოსს.თუ ვინმე მწვრთნელი დაამტკიცებს როდრიგო და ვინიციუსებით ჩემპიონთა ლიგას მოიგებსს ხელები ამიწევიააა მაგრამ ეს ხომ ბოდვაააა?აფსურდი და ცინიზმი ფეხბურთისს.დიდი რესურსის გარეშე კოლექტივობის პირველობას ვერ მოიგებ დღესს ,აქ ვსაუბრობ სტაბილურად მაღალი მიზნებისთვის ბრძოლა,ჩვენ არც პორტო ვართ და მით უმეტესს ლესტერი,მწვრთნელი რომ მოვაა ნებნისმიერი და ხელმძღვანელობა გისახავს კლუბშიი ყველა ტიტულის მოგებასს იმ მწვრთნელს არ გაუჩნდებაა მოთხოვნა მაშინ მომიყვანეთ მაღალი დონის იგროკები?რა თქმა უნდა ეს ხომ ორჯერ ორიაააა,არსებობს ლოკალურიი წარმატებაა მოკლე ინსტანციაზეე ესეთიი მაგალითიაა პორტო და ლესტერი და არსებიობს გრძელვადიანიი წარმატება სტაბილურობის შეგრძნება მაღალი მიზნებისთვისს დააა ამას ჭირდება შესაბამისი დონის და კლასის ფეხბურთელები,ესეა ნებისმიერ გრანდშიი აბა მიეცი ბაიერნს ეს ნაყარ ნუყარაა ვინიციუსები და როდრიგოები გნაბრისს მაგივრადდ რა შედეგები ექნებათ.ნებისმიერ ტოპ გუნდს ჩვენზე კარგი შეტევის ხაზი ყავს,რა თქმა უნდა კადისებთან და ალავესებთან გუნდი არ უნდა აგებდესს მაგრამმ რეალისტები უნდა ვიყოთ პრობლემა მწვრთნელში კი არა ვინიციუსებში და როდრიგოებშია,პრობლემა სატრანსფერო პოლიტიკაშიაა.

ციტატა: Rustaveli1990
პოჩეტინო

მე არ მესმის ამ პოჩეტინოზე ამხელა ავანსები,,რაიმე დაუმტკიცებიააა თავისი სამწვრთნელო კარიერის მანძილზე?? ან ვინმე კითხულობს დეტალებში მისი სათამაშო ფილოსოფიას და სტრატეგიასსს როგორ უნდაა შეუსაბამო ეს რეალის ფილოსოფიაას აიი ცა და დედამიწა იმხელა სხვაობაა. პოჩეტინოს საყვარელიი ტაქტიკაა მუდამ იყოო 3 5 2 ,სამი ცენტრალური მცველი და ორი მოძრავი გარემარბიი,ტოტენჰემშიი ამას ტრიფიერი და დევისი აკეთებდაა ,თავდაცვით ფუნქციებშიი ეს დაცვითი სტილის გარემარბები ქმნიან ხუთ მცველიან სათამაშოო სქემას ანუ გუნდი გადადის 5 5 1 ზე,ეს სტრატეგია წმინდად გამოხატული თავდაცვითიი სტილის სქემაააა პოჩეტინოს აბსოლიტურად არ ერგებაა თავისიი სათამაშო ფილოსოფიითთ რეალს,პოჩეტინოს გადაღებული აქვს სვენ გორან ერიქსოპნის სათამშო სქემააა რომელსაც ატარებდა რომის ლაციოპში,ეს არც ტოტენჰემია და არც რომის ლაციოოო ეს რეალიაა,ზოგჯერ რაღაცა რომ გინდა დეტალებში გაერკვიეთ რამდენად ესადაგება ესა თუ ის მწვრთნელიი რეალს.მე 4 3 3 ის გარეშე რეალი ვერ წარმომიდგენია.

რეალს დღეს თუ ვინმე მოერგება არის კლოპი და გვარდიოლა,გვარდიოლა ჩემი ოცნებაააა და ოცნებად დამრჩებაა .მაგრამ კლოპი რეალისტურიაა მომავალში სანამ ლივერპულში ამოწურავსს.პოჩეტინო კი არის სუფთა ოპრაგმატული მწვრთნელი უფრო დაცვითი სტილისსს და ამას მისი სათამაშო სქემები ამბობენ.



ამდენი ხანი რისი წერაც მეზარებოდა აქ წავიკითხე! საღოლ მეგონა ჩემი დაწერილი იყო!

16

4 დეკემბერი 2020 12:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აი კლოპზე ვერ დაგეთანხმები ნამდვილად, არაფერი რესურსი არ ქონია და აბა გადაავლე თვალი ბაიერნს რამდენჯერ წაართვა გერმანიის თავის და ჩემპიონობა. მანე და ფირმინო რომელი ვერსკვლავები არიან? იგივე სალაჰი რო აიღო, ვერსად ვერ ითამაშა დიდი ფეხბურთი, მხოლოდ კლოპის ლივერპულში. იგივე რობერტსონი და არნოდლი აიღე, სადაინ დააწინაურა და დღეს რა ფეხბურთს თამაშობენ. კლობს ვინ ყავს? მილნერი,ჰენდერსონი,ვალიანდუმი,ნაბი კეიტა, შაქირი და აღარ გავაგღძელებ, რომელია მაგარი ფეხბურთელი. სწორედ ეგაა მწვრთნელის ხელი, რომ თუნდაც ასეთი მწირი შემადგენლობით შეუძლია შედეგის დადება. დიდ მიზნებს დიდი ფეხბურთელები ჭირდება,მარა სტაბილურად კარგად თამაშს არ ჭირდება 11 კაციდან 10 ვარსკვლავი. ალავესის,ოსასუნას, შახტარის, კადისის და ასეთი ჭ კლესის გუნდებთან წაგებას რო თავი დავანებოოთ,უსახური,გაუაზრებელი თამაშის გამართლება, რომ ფეხბურთელები არ ყავს, ცოტა არასერიოზულია. ზოგადად ბიზნესს რა ვუთხარი, თორე ძაან ადრე იყო საუბრები, რომ გუნდს შესაძლებლობა უნდა ქონოდა მხოლოდ 4 ლეგიონერის ყოლის, დანარჩენი უნდა ყოფილიყო ადგილობრივი(ანუ თავისივე აკადემიის აღზრდილი) რაც ყველაზე სწორია. მარა მერე მილიარდებს ვინღა გააკეთებდა.

იცით მოუყვანეთ კანტე,პოგბა,მბაპე,სალაჰი,და მერე ვნახოთო. ხოდა სწორედ ეგაა, რომ თუ არ გყავს ასეთი ფეხბურთელები სტაბილურად არ შეგიძლია თამაში - მწვრთნელის პრობლემაა აბა ვისია? თუ საუკეთესო წლების და ფორმის პიკში მყოფი რონალდო,მარსელო,რამოსი,ბეილი,მოდრიჩი,კროსი,კარვახალი არ გყავს და ალავესს ეთამაშები უსახურ ფეხბურთს და თანაც აგებ, ეგ ნიშნავს რომ არანაირი ტაქტიკური მონახაზი არ გაქვს და დამოკიდებული ხარ იმაზე, რომ გუნდში გყავდეს 11 ვარსკვლავი, რომელსაც უბრალოდ იმხელა მოტივაციას მიცემ, რომ გავლენ და დაახევენ ბურთს თავზე ყველას.

ანუ თქვენი აზრით ახლა ამ პანდემიის ფონზე, როცა ყველას ასე უჭირს და არაა გამორიცხული, რომ ეს გაგრძელდება და კლუბებს ფინასნურ კიდევ უფრო დიდ ზარალს მიაყენებს და დიდი ალბათობით ვერ შეძლებენ დიდი ტრანსფერების გაკეთებას, ამ რესურსით ასეთ ფეხბურთს უნდა თამაშობდეს თუნდაც ეს გუნდი? უკაცრავად მარა, როცა 1 ფეხბურთელი სეზონში 50 გოლს იტანდა ზიდანამდეც და მერეც(რონალდო)და ის მიდის ან უშვებ არვიცი, გუნდი უნდა გადააწყო და რონალდოს მაგივრად ბენზემა არუნდა გეყენოს იმ იმედით, რომ ისიც 50 გოლს გაიტანს.

17

4 დეკემბერი 2020 14:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: კასილასი-THE best
აი კლოპზე ვერ დაგეთანხმები ნამდვილად, არაფერი რესურსი არ ქონია და აბა გადაავლე თვალი ბაიერნს რამდენჯერ წაართვა გერმანიის თავის და ჩემპიონობა. მანე და ფირმინო რომელი ვერსკვლავები არიან? იგივე სალაჰი რო აიღო, ვერსად ვერ ითამაშა დიდი ფეხბურთი, მხოლოდ კლოპის ლივერპულში. იგივე რობერტსონი და არნოდლი აიღე, სადაინ დააწინაურა და დღეს რა ფეხბურთს თამაშობენ. კლობს ვინ ყავს? მილნერი,ჰენდერსონი,ვალიანდუმი,ნაბი კეიტა, შაქირი და აღარ გავაგღძელებ, რომელია მაგარი ფეხბურთელი. სწორედ ეგაა მწვრთნელის ხელი, რომ თუნდაც ასეთი მწირი შემადგენლობით შეუძლია შედეგის დადება. დიდ მიზნებს დიდი ფეხბურთელები ჭირდება,მარა სტაბილურად კარგად თამაშს არ ჭირდება 11 კაციდან 10 ვარსკვლავი. ალავესის,ოსასუნას, შახტარის, კადისის და ასეთი ჭ კლესის გუნდებთან წაგებას რო თავი დავანებოოთ,უსახური,გაუაზრებელი თამაშის გამართლება, რომ ფეხბურთელები არ ყავს, ცოტა არასერიოზულია. ზოგადად ბიზნესს რა ვუთხარი, თორე ძაან ადრე იყო საუბრები, რომ გუნდს შესაძლებლობა უნდა ქონოდა მხოლოდ 4 ლეგიონერის ყოლის, დანარჩენი უნდა ყოფილიყო ადგილობრივი(ანუ თავისივე აკადემიის აღზრდილი) რაც ყველაზე სწორია. მარა მერე მილიარდებს ვინღა გააკეთებდა.

იცით მოუყვანეთ კანტე,პოგბა,მბაპე,სალაჰი,და მერე ვნახოთო. ხოდა სწორედ ეგაა, რომ თუ არ გყავს ასეთი ფეხბურთელები სტაბილურად არ შეგიძლია თამაში - მწვრთნელის პრობლემაა აბა ვისია? თუ საუკეთესო წლების და ფორმის პიკში მყოფი რონალდო,მარსელო,რამოსი,ბეილი,მოდრიჩი,კროსი,კარვახალი არ გყავს და ალავესს ეთამაშები უსახურ ფეხბურთს და თანაც აგებ, ეგ ნიშნავს რომ არანაირი ტაქტიკური მონახაზი არ გაქვს და დამოკიდებული ხარ იმაზე, რომ გუნდში გყავდეს 11 ვარსკვლავი, რომელსაც უბრალოდ იმხელა მოტივაციას მიცემ, რომ გავლენ და დაახევენ ბურთს თავზე ყველას.

ანუ თქვენი აზრით ახლა ამ პანდემიის ფონზე, როცა ყველას ასე უჭირს და არაა გამორიცხული, რომ ეს გაგრძელდება და კლუბებს ფინასნურ კიდევ უფრო დიდ ზარალს მიაყენებს და დიდი ალბათობით ვერ შეძლებენ დიდი ტრანსფერების გაკეთებას, ამ რესურსით ასეთ ფეხბურთს უნდა თამაშობდეს თუნდაც ეს გუნდი? უკაცრავად მარა, როცა 1 ფეხბურთელი სეზონში 50 გოლს იტანდა ზიდანამდეც და მერეც(რონალდო)და ის მიდის ან უშვებ არვიცი, გუნდი უნდა გადააწყო და რონალდოს მაგივრად ბენზემა არუნდა გეყენოს იმ იმედით, რომ ისიც 50 გოლს გაიტანს.

ზუსტად ჩემი სათქმელი თქვი,. ზიდანის გამართლება იმით რომ სასტავი არ ყავს არასწორია, შეიძლება ლიგის მომგები სასტავი არაა მაგრამ ასე სამარცხვინოდ არ უნდა თამაშობდეს, ამას ისიც ემატება რო სეზონის დასაწყისში ხომ იცოდა რა სასტავიც ყავდა და რა შეეძლო ამათ რატომ არ მოითხოვა 2 ტრანსფერი მაინც, მაგასაც თუ ვერ მიხვდა ცუდათ ყოფისა სქქმე მაშინ, რაღაცნაირი ახირებების კაცია ეგ, ჩაიციკლა პოგბაზე არადა არ გამოდის ეს ამბავი, აქეთ კიდე ისე მოიშორა ხამესი და ბეილი გეგონება ვასკესის ნახევარი ნიჭი ჰქონდეთ, ეს ჰაკიმის გაყიდვა ხომ ამოუცნობი ფენომენია საერთოდ. რაც შეეხება კლოპს ეს არის მწვრთნელი რომელსაც თუ პრეზიდენტმა ხელი შეუწყო შედეგს დებს. სერიოზულს, ვარსკვლავებად მაგან აქცია ლივერის ფეხბურთელები, აი დარწმუნებულივარ რეალის ამ სასტავით მაგარ ლამაზ და კარგ ფეხბურთს ითამაშებდა და ლიგას ვერა მაგრამ ლა ლიგას დადებდა.

18

4 დეკემბერი 2020 14:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: კასილასი-THE best
აი კლოპზე ვერ დაგეთანხმები ნამდვილად, არაფერი რესურსი არ ქონია და აბა გადაავლე თვალი ბაიერნს რამდენჯერ წაართვა გერმანიის თავის და ჩემპიონობა. მანე და ფირმინო რომელი ვერსკვლავები არიან? იგივე სალაჰი რო აიღო, ვერსად ვერ ითამაშა დიდი ფეხბურთი, მხოლოდ კლოპის ლივერპულში. იგივე რობერტსონი და არნოდლი აიღე, სადაინ დააწინაურა და დღეს რა ფეხბურთს თამაშობენ. კლობს ვინ ყავს? მილნერი,ჰენდერსონი,ვალიანდუმი,ნაბი კეიტა, შაქირი და აღარ გავაგღძელებ, რომელია მაგარი ფეხბურთელი. სწორედ ეგაა მწვრთნელის ხელი, რომ თუნდაც ასეთი მწირი შემადგენლობით შეუძლია შედეგის დადება. დიდ მიზნებს დიდი ფეხბურთელები ჭირდება,მარა სტაბილურად კარგად თამაშს არ ჭირდება 11 კაციდან 10 ვარსკვლავი. ალავესის,ოსასუნას, შახტარის, კადისის და ასეთი ჭ კლესის გუნდებთან წაგებას რო თავი დავანებოოთ,უსახური,გაუაზრებელი თამაშის გამართლება, რომ ფეხბურთელები არ ყავს, ცოტა არასერიოზულია. ზოგადად ბიზნესს რა ვუთხარი, თორე ძაან ადრე იყო საუბრები, რომ გუნდს შესაძლებლობა უნდა ქონოდა მხოლოდ 4 ლეგიონერის ყოლის, დანარჩენი უნდა ყოფილიყო ადგილობრივი(ანუ თავისივე აკადემიის აღზრდილი) რაც ყველაზე სწორია. მარა მერე მილიარდებს ვინღა გააკეთებდა.

იცით მოუყვანეთ კანტე,პოგბა,მბაპე,სალაჰი,და მერე ვნახოთო. ხოდა სწორედ ეგაა, რომ თუ არ გყავს ასეთი ფეხბურთელები სტაბილურად არ შეგიძლია თამაში - მწვრთნელის პრობლემაა აბა ვისია? თუ საუკეთესო წლების და ფორმის პიკში მყოფი რონალდო,მარსელო,რამოსი,ბეილი,მოდრიჩი,კროსი,კარვახალი არ გყავს და ალავესს ეთამაშები უსახურ ფეხბურთს და თანაც აგებ, ეგ ნიშნავს რომ არანაირი ტაქტიკური მონახაზი არ გაქვს და დამოკიდებული ხარ იმაზე, რომ გუნდში გყავდეს 11 ვარსკვლავი, რომელსაც უბრალოდ იმხელა მოტივაციას მიცემ, რომ გავლენ და დაახევენ ბურთს თავზე ყველას.

კლოპი ლივერპულში რომ უფრო მეტად განვითარდა როგორც მწვრთნელი ამასს შვიდი წლის თეკლაც ხედავს.2.ლივერპული რასაც ხარჯავდა მისი მოსვლიდან დღემდე იმის ნახევარს არ ხარჯავდა დორტმუნდი.3.მე არ მითქვამს ფირმინო და მანე ზვეზდები არიან ვთქვი რომმ მაღალი კლასის ფეხბურთელები არიან.4.სალაჰმა რომ გამოავლინა თავის შესაძლებლობებიი რა თქმა უნდა ბევრწილად მწვრთნელის მიდგომისსს შედეგია თუმცა ისე ნუ დახატავთ იქამდეე ჭიჭვეიშვილი იყო,კლოპის ხელში განვითარდაა როგორც სხვა ფეხბურთელები თუმცა ეს იგროკები ციდანნ არ ჩამოვარდნილა საჩოქრადდ,,სამჯერ მეტ ფინანსებს ხარჯავდა ლივერპული და ხარჯავს ვიდრეე ამას აკეთებდა დორტმუნდი.და დორტმუნდში მისი მიღწევა უფრო ლოკალური იყო ბაიერნი მაინც დომინანტი იყოო განსხვავებაა ესაა იმ კლოპს და ამ კლოპს შორის დღესს სხვებს კარნახობს თავიოს წესებსს და მუდმივიი სტაბილურად ტიტულებისკენ მიისწრაფვის რისი ფინანსური და სპორტული რესურსი დორტმუნდში არ ქონდა.კადრებს ჭირდება ფულიი ,მწვრთნელი არაა ჯადოქარიი.დღეს ლივერპულსს და სხვა ტოპ გუნდებსს რეალზე კარგი შეტევის ხაზი აქვსსს.რაც შეეხება ზიდანსს ალავესთან წაგებული მატჩზე აპელირებთ და სამჯერ ზედიზედ ლიგა რომ დადოოო მსოფლიოშიიი მსგავსი რამ რომ არავის გაუკეთებიაა ამას მხოლოდ მოტივაციის ხარჯზეე ვერ შეძლებ ეს იცისს ხუთი წლის ნუკრიმაც,რეალის ბოლო წლებიი უდიდესი წარმატებებიი ზიდანთან ასოცირდებააა,,რა თქმა უნდა ვიღაც ლოკალურად დაუთვლის ჩაგდებულ თამაშებს მაგრამ მთავარი შედეგია და რეზიუმეე,ეს კაცი დებს შედეგებსს,ყველა სეზონშიი რაღაც დადოო მნიშვნელოვანი ტიტული.როცა არ ექნება შედეგი მაშინნ ისაუბრეთ როგორც მისი მწვრთნელობის ხარისხზეეე.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

19

4 დეკემბერი 2020 18:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1801
კარგი რა ის სამი ტიტული ზიდეზედ კარგი იყო მაგრამ ეს ხომ მადრიდის რეალია და არა ჩელსი ატლეტიკო.წარსულით ვიცხოვროთ მაშინ და ისიც გავიხსენოთ რომ პირველად ზუსტად რეალმა დადო ლიგა 5ჯერ ზიდეზიდ.მაშინ ჩემპიონთა ლიგა არ ერქვა მარა მაინც.რონიკო გვყვავდა 50+გოლს იტანდა სეზონში ლიგაზე ხო ნინიმ 10გოლს იტანდა.100% იაზიდის დამსახურება არაა ეს.70-80 % კრიროს დამსახურებაა.თან რო ამბობთ ადრე ბარსას კარგი შემადგენლობა ყავდაო ზუსტად მაშინ 3 ლიგა რო დავდეთ კაი სასტავი და კარიერის პიკზე იყო ყველა.თან რონი მუდმივად ბურთს ითხოვდა და თავის საქმეს იდეალურად ასრულებდა.პოგბა პოგბაო ამოიჩემა ფრანგია და.არ გამოდის თან ძვირიც იყო.შეეშვი და სხვა დაიმატე.რახან პოგბა ვერ დაითრია სხვაც არ მოინდომა
-----------------------
Decimotercero

20

5 დეკემბერი 2020 10:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Andre1
ისე მბაპე ლივერპულში რომ გადავიდეს პრემიერ ლიგაში შეუჩერებლები იქნებიან და ლიგაზეც ყველაზე უხერხული მეტოქეები. თან კლოპი მაგრად მოხოდავს და სრულყოფს.

მოიცა ადამიანო არ გადააფიქრებინო, მგონი რეალში მოდის. wink

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (326)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)