დანი კარვახალის ოფიციალური სამედიცინო დასკვნა!

„რეალის“ ოფიციალურმა ვებ-გვერდმა დანიელ კარვახალის ოფიციალური სამედიცინო დასკვნა გამოაქვეყნა...


ტესტირების შედეგად დადგინდა, რომ ესპანელ განაპირა მცველს მარჯვენა ფეხის კუნთის პრობლემა აქვს და აღდგენით პროცესს საჭიროებს.

დანი მკურნალობას დღეიდან დაიწყებს. dle 10.1

  • Hala
  • 27 ნოემბერი 2020
  • 1686
  • 19

1

27 ნოემბერი 2020 16:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
იმენა ყველაზე ბანძი მედიკები გვყავს. არადა იმიტო მოიყვანა ზიდანმა რო ნაკრებში მაგარი შედეგი დადეს, ფიზიკური კონდიციების კუთხით მაგრა ხოდავენ ფეხბურთელებსო და ვააბშე ყველა დაავადმყოფეს.

და კიდე რამდენი რეალის "ობიექტური" ფანი ფიქრობთ რო ვიდალზე პენალი იყო? პროსტა კულეები დღემდე ამტკიცებენ რო პსჟ-სტან 6-1ზე ორივე სუფთა პენალი იყოვო, და აქ ვითომ ობიექტური ტიპები ვარანის სუფთა თამაშზე იძახიან იყო პენალი იყო დასადებიო. ბოლობოლო ძლივს ვარანმა რაღაც კარგი გააკეთა გუნდისთვის და მაგასაც უკარგავთ

2

27 ნოემბერი 2020 17:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1434
xo gamagijeben ra penali ris penali sufta tamashi nasoki waurtya pirvelad rais penali xalxo magari gadavia imena

3

27 ნოემბერი 2020 17:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ფუუ ჩემიი არადა როგორ დაეტყო კარვახალი გუნდს იმენა ძლივს დაბრუნდა კაროჩე ნერვები დამაწყდა ერთი დაბრუნდება 8 ლაზარეთში მიდის რეალის ექიმების მართლა დედას რა

4

27 ნოემბერი 2020 17:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1434
კარახალი მართლა მაგრა დაგვაკლდება მარა შემდეგი იგრა არ უნდა გაგვიჭირდეს მერე კი დაბრუნდება სასტავი

5

27 ნოემბერი 2020 17:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კარვახალი, რამოსი, ფედე, ბეზნემა, იოვიჩი, უდიდესი დანაკლისია და ალავესთან კიარა ეს არცერთი არ შახტართან აქნება და არც შემდეგ თამაშში, არადა მკვლელი კალენდარია, მე ხელი ჩავიქნიე დაგვერხა

6

27 ნოემბერი 2020 18:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3487
კარვას გარეშე ძაან გვიჭირს, დაბრუნდა თუარა ეგრევე მოიხოდა გუნდი. ჩანს რამხელა დანაკლისია გუნდისთვის კარვას არ ყოფნა
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

7

27 ნოემბერი 2020 18:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: hip hop
კარვას გარეშე ძაან გვიჭირს, დაბრუნდა თუარა ეგრევე მოიხოდა გუნდი. ჩანს რამხელა დანაკლისია გუნდისთვის კარვას არ ყოფნა

ბევრი კიდევ სკამზე უპირებდა დასმევას და ჰაკიმი უნდოდათ ძირითადშიი .

8

27 ნოემბერი 2020 19:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4886
მთავარია რომ მილოტაო კაზე ნაჩო ხოდზე არიან, იოვიჩი 1 კვირაში იქნება. რამოსიც და ვენზემაც შახტართან იქნებიან, ხოლო კარვახალს რეციდივი არ აქვს 2 კვირაში მზად იქნება მცირე პრობლემაა კუნთზე

9

27 ნოემბერი 2020 20:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
როგორც წესი მსგავს სიტუაციაშიი თუ სიმულაციას აქვს ადგილი მსაჯი ყვითელ ბარათს იღებს,მაგრამ მსაჯმა ორივე ყვითელი შელაპაარეკებაზე მისცა.ზოგი რაკურსით ჩანს რომ არ იყო დარღვევა ზოგით პირიქით,,სულ მინიმუმ ამ დროს ეპიზოდი უნდა გადაამოწმოო.მსაჯმა ესეც არ გააკეთაა,,ეს არ იყო რიგითი ეპიზოდი რომც არ წაქცეულიყო სიტყვაზე არაფერი მოხდებოდა,ეს იყო საკვანძო მომენტი საგოლე სიტუაციაა ამ მოცემულობაში კიი მსაჯს ეს ეპიზოდი უნდა გადაემოწმებინაა,ვარანს პოზიცია დაკარგული აქვს,მოდრიჩი ვერ ასწრებს დაზღვევას,ვიდალი გადის დერეფანშიი ეს უნდა შეფასდეს როგორც საგოლე ეპიზოდიი და საგოლე ეპიზოდი როცა არის იქ მინიმალური კონტაქტიცც სადაც შემტევს შესაძლოა კორდინაციაა დააკარგინო გავლენას ახდენნნ დაა როგორც წესი არისს პენალტიი.ეს ყველაფერი ხდება საჯარიმოში მეკარესთან სამ მეტრაშიი ეს არ იყო რიგით ჩვეულებრივი ეპიზოდი.მე არ მითქვამს გინდა თუ არაა პენალტიააა რადგან სხვადასხვა რაკურსი სხვადასხვა მოცემულობას ამბობს,მაგრამ სადაც იქ ნაჩოზეეე მიცა აქაც უნდა მიეცაა,,მით უმეტეს ნაჩოზეე მე რაც ვნახე რაკურსებიი საერთოდ ისეთი არაფერი იყოოო ,ერთ ვიდეოს დაგიდებთ აქ ჩანსს გარჩეული ყველაფერი,და კიდევ ვიდალის ეპიზოდში უფრო იყოოო პენალტი იმიტომ ვთქვი რომმ ის ფაქტიურად მეკარესთან ერთი ერთზე იყო,ნაჩოს შემთხვევაში ასე არ იყო,შესაბამისადდ ვერ შევაფასებთ ტოლ სწორრ ეპიზოდებად.და კიდევ როცა ვიღაცეები ამბობენ რა მნიშვნელობა აქ პოზიციას და თან არ ცოდნაზე მესაუბრებიან ზუსტადაც აქვს,სიტყვაზე მოქაჩვაზე კუთხის დროს ბევრმა მსაჯმა არ დადოს პებნალტი მაგრამ ფეხბურთელი ერთი ერთზე რომ გადისს პენალტიც იდებაა და ზოგჯერ სხვადასხვა ბარათებითაც მთავრდება,ზუისტად აქვსს მნიშვნელობა ეპიზოდის განხილვისასს შემტევის და მცველის პოზიციასსს .მინახია საჯარიმოშიი შემტევის და მცველის ორთაბრძოლაა სადაც მინიმალური კონტაქტი ყოფილა არ დაუდია მსაჯს,იმიტომ რომმ შემტევი არ იყო მცველზე მომგებიან პოზიციაში და ამ სიტუაციაში ხშირად მსაჯიი Yვლის რომ ეს იყო სათამაშო საბრძოლო ეპიზოდი.მაგრამ კაცი სამ მეტრაში მეკარესთანაააა და სულ მინიმუმ ეპიზოდსს როცა არ განიხილავ არ ამოწმებბ არასწორიაა,,კიდევ ერთხელ გეუბნებით მე არ ვამტკიცებ 100 პროცენტიანი პენალტი იყო მაგრამ ვამბობ თუ ნაჩოზე მიცაა აქ უფრო უნდამიეცაა ჩესნად ესეააა და ვიღაცეების ბულინგი საერთოდ არ მაინტერესებს.

My Webpage აგერ ეს ვიდეოც თუ არ დაგეზარებათ ნახეთ.

თუ ისეთ რაკურსებს დამიდებთ სადაც ნათლად ჩანს ნაჩოზეე წესების დარღვევააა გპირდებით ჩემ სიტყვებს უკან წავიღებ,მაგრამ რაც ვნახეეე მინიმუმ ეპიზოდი ძაან ბურუსითაა მოცულიი ,ასევე ვიდალის ეპიზოდზეც თუ ნათელ სიცხადეს მომაწოდებთ კი ბატონოო მეც მინდა ეგ რომ აღარ ისაუბრონ მსაჯები რეალს ეხმარებიანო,მაგრამმ ყოველთვის უნდა ვიყოთ სიმართლის მხარეს,მე ესეე მიმაჩნიააა.თუ ვცდები ლინკები დამიყარეთ საპირისპიროდდ.

My Webpage სად არის აქ ბურთზე თამაში.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

10

27 ნოემბერი 2020 20:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4886
ციტატა: FERNANDO_REDONDO

My Webpage სად არის აქ ბურთზე თამაში.

https://youtu.be/wLA9yZFttdQ
ეს ნახე, ფეხის წვერი მიარტყა ბურთს, მოასწრო

11

27 ნოემბერი 2020 21:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მართლა პენალტია იძახის ეს კაცი თუ გვეღადავება რა პოემებს წერ ძმაო არიყო პენალტი ბურთზე დაასწრო ვარანმა გამეორების გარეშეც დავინახე რა თხზულებებს წერ ვალენსიასთან სად იყავი ორასი პენალტიდან არცერთი რო არიყო

12

27 ნოემბერი 2020 22:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: KING.
მართლა პენალტია იძახის ეს კაცი თუ გვეღადავება რა პოემებს წერ ძმაო არიყო პენალტი ბურთზე დაასწრო ვარანმა გამეორების გარეშეც დავინახე რა თხზულებებს წერ ვალენსიასთან სად იყავი ორასი პენალტიდან არცერთი რო არიყო

ისე ხშირად მინახავს სხვას უსწორებ ტონს და წერის მანერას და არც შენ გაწყენდაა,სხვას როცა უსწორებ თავადაც უნდა იქცეოდე ეგრე,რაც შეეხება ვალენსიასთან მატჩსს სამივე დასადები იყო.და მე მაგაზე ჩემი კომენტარი დავწერე.ჩემი სიტყვების არასწორი ინტერპრეტაციას რომ ახდენ ესეც დიდი მინუსიააა,,მე არ მითქვამს გადაჭრით რომ არისს მე მხოლოდ ის ვთქვი მსაჯს ეპიზოდი უნდა გადაეხედა და ნაჩოზე თუ მიცა აქაც უნდა მიეცააა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

13

27 ნოემბერი 2020 22:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2107
რაის პენალტი პოლონელებმა დააზუმეს და ნახეს რო ვარანმა ბურთს გაკრა ფეხი.მსაჯს რო შეშლოდა ვარი ეტყოდა გადაამოწმეო! თან ესაუბრებოდნენ კარგად ჩანდა!!

14

27 ნოემბერი 2020 23:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: REZY
რაის პენალტი პოლონელებმა დააზუმეს და ნახეს რო ვარანმა ბურთს გაკრა ფეხი.მსაჯს რო შეშლოდა ვარი ეტყოდა გადაამოწმეო! თან ესაუბრებოდნენ კარგად ჩანდა!!

მსაჯი იღებს გადაწყვეტიკებას იქ რააცარუნდა
თქვან. რედონდო იმას ამბობს რომ სწორედ ამ მსაჯს უნდა მოეთხოვა თავისი თვალით რომ ენახა ეპიზოდიო.

15

27 ნოემბერი 2020 23:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: KING.
მართლა პენალტია იძახის ეს კაცი თუ გვეღადავება რა პოემებს წერ ძმაო არიყო პენალტი ბურთზე დაასწრო ვარანმა გამეორების გარეშეც დავინახე რა თხზულებებს წერ ვალენსიასთან სად იყავი ორასი პენალტიდან არცერთი რო არიყო

ისე ხშირად მინახავს სხვას უსწორებ ტონს და წერის მანერას და არც შენ გაწყენდაა,სხვას როცა უსწორებ თავადაც უნდა იქცეოდე ეგრე,რაც შეეხება ვალენსიასთან მატჩსს სამივე დასადები იყო.და მე მაგაზე ჩემი კომენტარი დავწერე.ჩემი სიტყვების არასწორი ინტერპრეტაციას რომ ახდენ ესეც დიდი მინუსიააა,,მე არ მითქვამს გადაჭრით რომ არისს მე მხოლოდ ის ვთქვი მსაჯს ეპიზოდი უნდა გადაეხედა და ნაჩოზე თუ მიცა აქაც უნდა მიეცააა.

ბენზემას სიყვარულის გამო ძმაო მადრიდისტები არ ხართო გვიწოდე და არიცით ფეხბურთიო და კიდე აქით გაქ პრეტენზიები, უბრალოდ არ უნდა ამდენი ლაილაი არ იყო სანახავი ვარში ადგან ახლოს იყო და ნახა რო ვარანი ჯერ ბურთს კრავს ფეხს, ვსიო ეგაა მორჩა რა. ნაჩოზე მეტად ეს იყო პენალტიო კაი რა მართლა

ციტატა: 8-I N I E S T A
ციტატა: REZY
რაის პენალტი პოლონელებმა დააზუმეს და ნახეს რო ვარანმა ბურთს გაკრა ფეხი.მსაჯს რო შეშლოდა ვარი ეტყოდა გადაამოწმეო! თან ესაუბრებოდნენ კარგად ჩანდა!!

მსაჯი იღებს გადაწყვეტიკებას იქ რააცარუნდა
თქვან. რედონდო იმას ამბობს რომ სწორედ ამ მსაჯს უნდა მოეთხოვა თავისი თვალით რომ ენახა ეპიზოდიო.

მერე ახლოს იყო ძმაო მსაჯი და ამიტო არ ნახო ანუ არ ჩათვალა რო ენახა, და თუ დააკვირდები ვიდალმა ცოტა არიყოს საკაიფოდ გააფორმა

16

28 ნოემბერი 2020 01:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
როგორც წესი მსგავს სიტუაციაშიი თუ სიმულაციას აქვს ადგილი მსაჯი ყვითელ ბარათს იღებს,მაგრამ მსაჯმა ორივე ყვითელი შელაპაარეკებაზე მისცა.ზოგი რაკურსით ჩანს რომ არ იყო დარღვევა ზოგით პირიქით,,სულ მინიმუმ ამ დროს ეპიზოდი უნდა გადაამოწმოო.მსაჯმა ესეც არ გააკეთაა,,ეს არ იყო რიგითი ეპიზოდი რომც არ წაქცეულიყო სიტყვაზე არაფერი მოხდებოდა,ეს იყო საკვანძო მომენტი საგოლე სიტუაციაა ამ მოცემულობაში კიი მსაჯს ეს ეპიზოდი უნდა გადაემოწმებინაა,ვარანს პოზიცია დაკარგული აქვს,მოდრიჩი ვერ ასწრებს დაზღვევას,ვიდალი გადის დერეფანშიი ეს უნდა შეფასდეს როგორც საგოლე ეპიზოდიი და საგოლე ეპიზოდი როცა არის იქ მინიმალური კონტაქტიცც სადაც შემტევს შესაძლოა კორდინაციაა დააკარგინო გავლენას ახდენნნ დაა როგორც წესი არისს პენალტიი.ეს ყველაფერი ხდება საჯარიმოში მეკარესთან სამ მეტრაშიი ეს არ იყო რიგით ჩვეულებრივი ეპიზოდი.მე არ მითქვამს გინდა თუ არაა პენალტიააა რადგან სხვადასხვა რაკურსი სხვადასხვა მოცემულობას ამბობს,მაგრამ სადაც იქ ნაჩოზეეე მიცა აქაც უნდა მიეცაა,,მით უმეტეს ნაჩოზეე მე რაც ვნახე რაკურსებიი საერთოდ ისეთი არაფერი იყოოო ,ერთ ვიდეოს დაგიდებთ აქ ჩანსს გარჩეული ყველაფერი,და კიდევ ვიდალის ეპიზოდში უფრო იყოოო პენალტი იმიტომ ვთქვი რომმ ის ფაქტიურად მეკარესთან ერთი ერთზე იყო,ნაჩოს შემთხვევაში ასე არ იყო,შესაბამისადდ ვერ შევაფასებთ ტოლ სწორრ ეპიზოდებად.და კიდევ როცა ვიღაცეები ამბობენ რა მნიშვნელობა აქ პოზიციას და თან არ ცოდნაზე მესაუბრებიან ზუსტადაც აქვს,სიტყვაზე მოქაჩვაზე კუთხის დროს ბევრმა მსაჯმა არ დადოს პებნალტი მაგრამ ფეხბურთელი ერთი ერთზე რომ გადისს პენალტიც იდებაა და ზოგჯერ სხვადასხვა ბარათებითაც მთავრდება,ზუისტად აქვსს მნიშვნელობა ეპიზოდის განხილვისასს შემტევის და მცველის პოზიციასსს .მინახია საჯარიმოშიი შემტევის და მცველის ორთაბრძოლაა სადაც მინიმალური კონტაქტი ყოფილა არ დაუდია მსაჯს,იმიტომ რომმ შემტევი არ იყო მცველზე მომგებიან პოზიციაში და ამ სიტუაციაში ხშირად მსაჯიი Yვლის რომ ეს იყო სათამაშო საბრძოლო ეპიზოდი.მაგრამ კაცი სამ მეტრაში მეკარესთანაააა და სულ მინიმუმ ეპიზოდსს როცა არ განიხილავ არ ამოწმებბ არასწორიაა,,კიდევ ერთხელ გეუბნებით მე არ ვამტკიცებ 100 პროცენტიანი პენალტი იყო მაგრამ ვამბობ თუ ნაჩოზე მიცაა აქ უფრო უნდამიეცაა ჩესნად ესეააა და ვიღაცეების ბულინგი საერთოდ არ მაინტერესებს.

My Webpage აგერ ეს ვიდეოც თუ არ დაგეზარებათ ნახეთ.

თუ ისეთ რაკურსებს დამიდებთ სადაც ნათლად ჩანს ნაჩოზეე წესების დარღვევააა გპირდებით ჩემ სიტყვებს უკან წავიღებ,მაგრამ რაც ვნახეეე მინიმუმ ეპიზოდი ძაან ბურუსითაა მოცულიი ,ასევე ვიდალის ეპიზოდზეც თუ ნათელ სიცხადეს მომაწოდებთ კი ბატონოო მეც მინდა ეგ რომ აღარ ისაუბრონ მსაჯები რეალს ეხმარებიანო,მაგრამმ ყოველთვის უნდა ვიყოთ სიმართლის მხარეს,მე ესეე მიმაჩნიააა.თუ ვცდები ლინკები დამიყარეთ საპირისპიროდდ.

My Webpage სად არის აქ ბურთზე თამაში.

იმ იშვიათ კატეგორიაშ ხარ ვინც რეალს გულშემატკივრობს და მოვლენებს ადეკვატურად აფასებს.
ამ ხალხს რომ კითხო როცარამოსმა ბეტისთან მატჩში თავდასხმელი მაისურით დაიჭირა, მსაჯმა სწორი გადაწყვეტილება მიიღო პენალტი რომ არ დანიშნა, ხოლო ბარსასთან მატჩში როდესაც რამოსი დაიჭირა ლენგლემ მაისურით მანდ 100% პენალტი იყო...ანუ მოვლენებს ობიექტირად ვერ აფასებენ. სამწუხაროდ ეს არ არის ერთეული შემთხვევები, უკვე სისტემატიურ სახეს იღებს. იგივე ბაიერნთან მატჩში გახსოვს ვიდალი რა მიზეზით გააძევეს? მაინც რომ არაფერი გამოდიოდა დამატებით დროში რონალდუს პირველი გოლი თამაშგარედან გავიდა და მსაჯმა ჩათვალა...მერე უკვე იძულებული იყო 10 კაციან ბაიერნს გაეხსნა ზონები და...მაგ ეპიზოდებზე იძახიან თქვენ რეალის გშრთო..მასეთებთან საერთოდ რაის წეწრას და სუბარს აზრი არ აქვს, ფიზიკურად არ შეუძლიათ რეალობის აღქმა.
თან დააკვირდი ერთ მომენტს, როდესაც მსაჯი ბარსელონას სასარგებლოდ ცდება, ბარსამანიაზე ყოველთვის იდება სტატია რომ მსაჯი ბარსელონას სასარგებლოდ შეცდა. აბა ამ საიტზე რაიმე მსგავსი გინახავს? ადმინსაც მაგარი გარეკილი აქვს და მაგარი სუბიექტურია.
რამდენიმე წლის წინ ბარსამ ბილბაო 2:1 დაამარცხა. მეორე გოლის გატანისას ბარსას ფეხბურთელი მეკარესთან პირისპირ დარჩა და ისე გაუტანა. მეორე დღეს მარკამ დადო ფოტო სადაც ბილობაოს ჩარჩენილი მცველი ფოტოშოპით წაშალა და დაასათაურა რომ თამაშგარე მდგომარეობა იყო და ბარსას მსაჯები ეხმარებიან. შემდეგ დღეს კი ელ მუნდომ დადო რეალური ფოტო და სათაური დაადეს "სადამდე უნდა დაეცეთ"

17

28 ნოემბერი 2020 02:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KING.
მერე ახლოს იყო ძმაო მსაჯი და ამიტო არ ნახო ანუ არ ჩათვალა რო ენახა, და თუ დააკვირდები ვიდალმა ცოტა არიყოს საკაიფოდ გააფორმა

რამოსმა რო კლასიკოში გააფორმა მაგაზე მეტად ნამდვილად არ გაუფორმებია ვიდალს მითუმეტეს წესების დარღვევა უფრო მეტი შეინიშნება მაგ მომენტში ვიდრე სიმულიაცია ამოტო იბადება უმეტესიზ თვნიში რო მსაჯს უნდა გადაემოწმებინა მომენტი არამც თუ გაეტარებინა.აბა ეგ მომენტი თუ არ გადაამოწმა მსაჯმა რაღათ უნდათ ვიდეო რეფერი?

18

28 ნოემბერი 2020 12:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2107
ციტატა: 8-I N I E S T A
ციტატა: REZY
რაის პენალტი პოლონელებმა დააზუმეს და ნახეს რო ვარანმა ბურთს გაკრა ფეხი.მსაჯს რო შეშლოდა ვარი ეტყოდა გადაამოწმეო! თან ესაუბრებოდნენ კარგად ჩანდა!!

მსაჯი იღებს გადაწყვეტიკებას იქ რააცარუნდა
თქვან. რედონდო იმას ამბობს რომ სწორედ ამ მსაჯს უნდა მოეთხოვა თავისი თვალით რომ ენახა ეპიზოდიო.

მსაჯი იღებს კი ბატონო,მაგრამ ვარს რო ეთქვა პენალია გადაამოწმეო-აუცილებლად გაიქცეოდა მონიტორთან.ვარმაც ჩათვალა რომ არაფერი არ იყო-ეგა და ეგ.

19

28 ნოემბერი 2020 15:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: gio575
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
როგორც წესი მსგავს სიტუაციაშიი თუ სიმულაციას აქვს ადგილი მსაჯი ყვითელ ბარათს იღებს,მაგრამ მსაჯმა ორივე ყვითელი შელაპაარეკებაზე მისცა.ზოგი რაკურსით ჩანს რომ არ იყო დარღვევა ზოგით პირიქით,,სულ მინიმუმ ამ დროს ეპიზოდი უნდა გადაამოწმოო.მსაჯმა ესეც არ გააკეთაა,,ეს არ იყო რიგითი ეპიზოდი რომც არ წაქცეულიყო სიტყვაზე არაფერი მოხდებოდა,ეს იყო საკვანძო მომენტი საგოლე სიტუაციაა ამ მოცემულობაში კიი მსაჯს ეს ეპიზოდი უნდა გადაემოწმებინაა,ვარანს პოზიცია დაკარგული აქვს,მოდრიჩი ვერ ასწრებს დაზღვევას,ვიდალი გადის დერეფანშიი ეს უნდა შეფასდეს როგორც საგოლე ეპიზოდიი და საგოლე ეპიზოდი როცა არის იქ მინიმალური კონტაქტიცც სადაც შემტევს შესაძლოა კორდინაციაა დააკარგინო გავლენას ახდენნნ დაა როგორც წესი არისს პენალტიი.ეს ყველაფერი ხდება საჯარიმოში მეკარესთან სამ მეტრაშიი ეს არ იყო რიგით ჩვეულებრივი ეპიზოდი.მე არ მითქვამს გინდა თუ არაა პენალტიააა რადგან სხვადასხვა რაკურსი სხვადასხვა მოცემულობას ამბობს,მაგრამ სადაც იქ ნაჩოზეეე მიცა აქაც უნდა მიეცაა,,მით უმეტეს ნაჩოზეე მე რაც ვნახე რაკურსებიი საერთოდ ისეთი არაფერი იყოოო ,ერთ ვიდეოს დაგიდებთ აქ ჩანსს გარჩეული ყველაფერი,და კიდევ ვიდალის ეპიზოდში უფრო იყოოო პენალტი იმიტომ ვთქვი რომმ ის ფაქტიურად მეკარესთან ერთი ერთზე იყო,ნაჩოს შემთხვევაში ასე არ იყო,შესაბამისადდ ვერ შევაფასებთ ტოლ სწორრ ეპიზოდებად.და კიდევ როცა ვიღაცეები ამბობენ რა მნიშვნელობა აქ პოზიციას და თან არ ცოდნაზე მესაუბრებიან ზუსტადაც აქვს,სიტყვაზე მოქაჩვაზე კუთხის დროს ბევრმა მსაჯმა არ დადოს პებნალტი მაგრამ ფეხბურთელი ერთი ერთზე რომ გადისს პენალტიც იდებაა და ზოგჯერ სხვადასხვა ბარათებითაც მთავრდება,ზუისტად აქვსს მნიშვნელობა ეპიზოდის განხილვისასს შემტევის და მცველის პოზიციასსს .მინახია საჯარიმოშიი შემტევის და მცველის ორთაბრძოლაა სადაც მინიმალური კონტაქტი ყოფილა არ დაუდია მსაჯს,იმიტომ რომმ შემტევი არ იყო მცველზე მომგებიან პოზიციაში და ამ სიტუაციაში ხშირად მსაჯიი Yვლის რომ ეს იყო სათამაშო საბრძოლო ეპიზოდი.მაგრამ კაცი სამ მეტრაში მეკარესთანაააა და სულ მინიმუმ ეპიზოდსს როცა არ განიხილავ არ ამოწმებბ არასწორიაა,,კიდევ ერთხელ გეუბნებით მე არ ვამტკიცებ 100 პროცენტიანი პენალტი იყო მაგრამ ვამბობ თუ ნაჩოზე მიცაა აქ უფრო უნდამიეცაა ჩესნად ესეააა და ვიღაცეების ბულინგი საერთოდ არ მაინტერესებს.

My Webpage აგერ ეს ვიდეოც თუ არ დაგეზარებათ ნახეთ.

თუ ისეთ რაკურსებს დამიდებთ სადაც ნათლად ჩანს ნაჩოზეე წესების დარღვევააა გპირდებით ჩემ სიტყვებს უკან წავიღებ,მაგრამ რაც ვნახეეე მინიმუმ ეპიზოდი ძაან ბურუსითაა მოცულიი ,ასევე ვიდალის ეპიზოდზეც თუ ნათელ სიცხადეს მომაწოდებთ კი ბატონოო მეც მინდა ეგ რომ აღარ ისაუბრონ მსაჯები რეალს ეხმარებიანო,მაგრამმ ყოველთვის უნდა ვიყოთ სიმართლის მხარეს,მე ესეე მიმაჩნიააა.თუ ვცდები ლინკები დამიყარეთ საპირისპიროდდ.

My Webpage სად არის აქ ბურთზე თამაში.

იმ იშვიათ კატეგორიაშ ხარ ვინც რეალს გულშემატკივრობს და მოვლენებს ადეკვატურად აფასებს.
ამ ხალხს რომ კითხო როცარამოსმა ბეტისთან მატჩში თავდასხმელი მაისურით დაიჭირა, მსაჯმა სწორი გადაწყვეტილება მიიღო პენალტი რომ არ დანიშნა, ხოლო ბარსასთან მატჩში როდესაც რამოსი დაიჭირა ლენგლემ მაისურით მანდ 100% პენალტი იყო...ანუ მოვლენებს ობიექტირად ვერ აფასებენ. სამწუხაროდ ეს არ არის ერთეული შემთხვევები, უკვე სისტემატიურ სახეს იღებს. იგივე ბაიერნთან მატჩში გახსოვს ვიდალი რა მიზეზით გააძევეს? მაინც რომ არაფერი გამოდიოდა დამატებით დროში რონალდუს პირველი გოლი თამაშგარედან გავიდა და მსაჯმა ჩათვალა...მერე უკვე იძულებული იყო 10 კაციან ბაიერნს გაეხსნა ზონები და...მაგ ეპიზოდებზე იძახიან თქვენ რეალის გშრთო..მასეთებთან საერთოდ რაის წეწრას და სუბარს აზრი არ აქვს, ფიზიკურად არ შეუძლიათ რეალობის აღქმა.
თან დააკვირდი ერთ მომენტს, როდესაც მსაჯი ბარსელონას სასარგებლოდ ცდება, ბარსამანიაზე ყოველთვის იდება სტატია რომ მსაჯი ბარსელონას სასარგებლოდ შეცდა. აბა ამ საიტზე რაიმე მსგავსი გინახავს? ადმინსაც მაგარი გარეკილი აქვს და მაგარი სუბიექტურია.
რამდენიმე წლის წინ ბარსამ ბილბაო 2:1 დაამარცხა. მეორე გოლის გატანისას ბარსას ფეხბურთელი მეკარესთან პირისპირ დარჩა და ისე გაუტანა. მეორე დღეს მარკამ დადო ფოტო სადაც ბილობაოს ჩარჩენილი მცველი ფოტოშოპით წაშალა და დაასათაურა რომ თამაშგარე მდგომარეობა იყო და ბარსას მსაჯები ეხმარებიან. შემდეგ დღეს კი ელ მუნდომ დადო რეალური ფოტო და სათაური დაადეს "სადამდე უნდა დაეცეთ"

ეს ბარსელონას ბალეშიკი აქ რატო შემოდიხარ და ნერვებს რატო იშლი? თან რეალის ფანებზე ამბობ რეალობას ადექვატურად ვერ აღიქვამენო. შენ თუ ვარანის ბურთზე თამაში პენალი გგონია მაში ფეხბურთს აღარ უყურო. და ზოგადად ეს ბარსელონას ფანები რადგან ბოღმაზე სკდებიან (ნუ ყველას არ ვეხები) ესეიგი ჩვენც უნდა ვაღიაროთ რო ხო პენალი იყოო. ვისაც მართლა პენალი გგონიათ , არცერთმა არ იცით ფეხბურთი. და თუ ვინმე პროსტა ინტრიგნობთ თავი შეიკავეთ. და შენ ფერნანდო რედონდო უკვე მერამდენედ რაღაცეებს ხსნი ფილოსოფოსობ, მოდრიჩი მოტყდა ვარანი ჩამორჩა და ეს საგოლე მომენტია, ასე უნდა შევაფასოთ. დააკვირდი ვარანმა ბურთზე სუფთად ითამაშა? ვსო. მანდ უკვე მორჩა სადიდგა და როგორ იდგა. მთავარია პირველმა ითამაშა ბურთზე

ეს დედამოტYნული ვალენსიასთან 3 პენალი რო დადო მსაჯმა. რატო არ შემოხვედით და მარსელოზე პენალი არ იყოვო რატო არ დაიწყეთ, თუ ობიექტური ტიპები ხართ? პროსტა სიმართლე ისაა, რო ძაან ბევრსექტანტ კულეს იმედი ქონდა რო რეალი წააგებდა ჩარჩებოდა. დაჟე იმდენად ეჯერათ რო უკვე მაგარი სისულელეების გამართლებას იწყებენ, რეალობის აღქმას კარგავენ. პსჟ-სთან 6-1ზე ხო ორივე პენალი სამართლიანი იყო? და ეგეთი სასტავი რეალზე წუწუნებს. ხმას როგორ იღებთ ვაბშე

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 20
2 ბელინგემი 18
3 სორლოტი 17
4 ლევანდოვსკი 17

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (54)
აპრილი 2024 (378)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)