ზიდანი ვასკესისთვის 2 წლიან კონტრაქტს ითხოვს

ლუკას ვასკესს მადრიდის „რეალთან“ კონტრაქტი 2021 წლის ზაფხულში ეწურება.


ესპანური გამოცემების ცნობით, ზიდანი ვასკესისთვის 2 წლიან კონტრაქტს ითხოვს.

მიუხედავად ფრანგის მოთხოვნისა, ფლორენტინო პერესი კონტრაქტის გახანგარძლივებას არ ჩქარობს და თვლის, რომ ვასკესის პოზიციაზე გუნდს ბევრი ფეხბურთელი ჰყავს, მათ შორის ახალგაზრდა ვინისიუსი და როდრიგო, რომლებაც მეტი სათამაშო პრაქტიკა სჭირდება.

ზიდანი ამტკიცებს, რომ ლუკასი უნივერსალია და ნებისმიერ პოზიციაზე შეუძლია თამაში.

მიუხედავად ცუდი სტარტისა, ვასკესმა მიმდინარე სეზონში, ყველა ტურნიზე უკვე 615 წუთი დააგროვა, მან 9 თამაშში შეძლო მონაწილეობის მიღება და 1 საგოლე გადაცემით გამოირჩა. dle 10.1

  • Bernabeu
  • 26 ნოემბერი 2020
  • 1366
  • 15

1

26 ნოემბერი 2020 19:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მართალია ზიზუ პლიუს ამ ბოლო დროს მაგრად მოიხოდა ვასკესა,ეგეთი ფეხბურთელი აუცილებელია გუნდში ოღონდ ბოლომდე არ მჯერა რომ ეგ თავიდანვე მარჯვენა შემტევი იყო,რაცარუნდა იყოს აუცილებლად უნდა დარჩეს ლუკასა

2

26 ნოემბერი 2020 20:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
საჭირო ფეხბურთელია გოათსკესი, ასენსიოს კი ჯობია ნულია წელს

3

26 ნოემბერი 2020 23:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: KING.
საჭირო ფეხბურთელია გოათსკესი, ასენსიოს კი ჯობია ნულია წელს

ასენსიო სულ ნული იყო. მაგის ნაღალი დონე სად ნახე.გარემარბს სისწრაფე და კაცის მოტყუების უნარი არ აქვს, რაზეა საუბარი. დარტყმა და ხედვა კი ბატონო და ეხლა ეგეც გაუქრა.

4

26 ნოემბერი 2020 23:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: KING.
საჭირო ფეხბურთელია გოათსკესი, ასენსიოს კი ჯობია ნულია წელს

ასენსიო სულ ნული იყო. მაგის ნაღალი დონე სად ნახე.გარემარბს სისწრაფე და კაცის მოტყუების უნარი არ აქვს, რაზეა საუბარი. დარტყმა და ხედვა კი ბატონო და ეხლა ეგეც გაუქრა.

კი მარა დიდ თამაშებში სულ გადამწყვეტი გოლები გაქონდა და თან რა გოლები, 2018 ში ლიგაზე დიდი როლი შეასრულა, და ტრავმა რო არა ითამაშებდა კაი ფეხბურთს, ბევრი დიდი გოლი აქვს გატანილი. თუმცა ახლა ტრავმამ დაღი დაასვა

5

27 ნოემბერი 2020 02:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
https://youtu.be/vpxkrJrnAik
ეს დილიდან საღამომდე უნდა აყურებინო ყველა მსაჯებზე მოყაყანეს

6

27 ნოემბერი 2020 09:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1876
ციტატა: LUCA MODRIC
https://youtu.be/vpxkrJrnAik
ეს დილიდან საღამომდე უნდა აყურებინო ყველა მსაჯებზე მოყაყანეს

azri? rom kitxo am xalxs peress yavs mosyiduli msajebi

7

27 ნოემბერი 2020 11:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
https://youtu.be/vpxkrJrnAik
ეს დილიდან საღამომდე უნდა აყურებინო ყველა მსაჯებზე მოყაყანეს

მერე ზოგი ნამუსზე დაგიწყებს საუბარს . მსაჯზე ხმა რა ნამუსით იღებსოო . ნახევარი ვიდეოო კლასიკოს თამაშებზეაა და რომ კითხო სასტავს მსაჯი ეხმარება რეალს . ნეტა ის მაინც ვიცოდე ასეთ დროს ბრმები რატომ ხდებიან . თურმე წინა კლასიკო მსაჯმა მოგვაგებინაა )))

8

27 ნოემბერი 2020 11:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ნუ მოკლედ ბევრი რაკურსით ვიდალის ეპიზოდი,შეიძლება ბევრი არ დამეთანხმოსს მაგრამ ვიდალის ეპიზოდში უფრო იყო დასადები ვიდერე აზარის ეპიზოდში და ამას ავხსნი თუ რა ფაქტორირებით ვამბობ,თუ დააკვირდებით ვიდალის ეპიზოდსს როცა ის ბურთს იღებს მის წინ მცველი არააა ანუ მას მოგებული ქონდა პოზიცია და ფაქტიურად მეკარესთან ერთი ერთზე გადიოდა,აზარის ეპიზოდში კი იმდენად მწირი რაკურსები იყოო ნათლად ვერ დავინასხეე წესების დარღვევაა მაგრამ ერთი რამ კარგად ჩანდა მის წინ მცველი იდგაა ის არ გადიოდა ერთი ერთზეე დამზღვევუი მცველი გადმოდიოდა,ამით ერთ რამეს ვხსნი რაზეც მუდამ ვაკეთებ აქცენტს,თუ სემტევი მომგებიან პოზიციაშიააა მინიმალური კონტაქტიც კი საჯარიმოში ისჯება თერთმეტმეტრიანით,ფეხბურთელი რომელიც პრაქტიკულად ერთი ერთზე ხვდებაა ,ვიდალი კი აშკარააა დ უფროო კარგ პოზიციაში იყო ბევრად ვიდრე აზარი,მეტიცც მოდრიჩმა და ვარანმა დააგვიანესს.ჩემი მოსაზრებით იქ თუ დადეს აქეთაც უნდა დაედოთ ,ხომ გეუბნებით მე აზარზე Aშკარა დარღვევა ვერ დავინახეე ,ეპიზოდის განხილვისას ყველაზე მნიშვნელოვანია მცველიი რამდენად წამგებიან პოზიციაშიაა როცაა შემტევი აშკარად უკეთ პოზიციაზეე და გადის ფაქტიურად ერთი ერთზე პატარა სეხებუითაც კი შენ შლი არა რიგით შეტევას არამედ პოტენციურადდ საგოლე ეპიზოდს და გავლენას ახდენ,მით უმეტეს გამოჩნდა სხვადასხვა რაკურსით მთლად სიფთა თამაში არ იყოო.რაც შეეხება წითელსს პენალტი რომ დაედო არც პროტესტი მოყვებოდა შესაბამისად არც მსგავსი რეაქცია იქნებოდა თუმცააა აქაც გადამლაშებული იყოო ვგულისხმობ პირველ ყვითელ ბარათს,,ვარის ეპოქაში მსგავსი ინციდენტები არ უნდა ხდებოდესს,,თუმცა რეალის ბრალი სულაც არაა ეს რაც მოხდააა ,თამაშით ინტერზე ორი თავით მაღლა იდგა მთლიანობაში რეალი უფრო იმსახუურებდა მოგებას.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

9

27 ნოემბერი 2020 11:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ნუ მოკლედ ბევრი რაკურსით ვიდალის ეპიზოდი,შეიძლება ბევრი არ დამეთანხმოსს მაგრამ ვიდალის ეპიზოდში უფრო იყო დასადები ვიდერე აზარის ეპიზოდში და ამას ავხსნი თუ რა ფაქტორირებით ვამბობ,თუ დააკვირდებით ვიდალის ეპიზოდსს როცა ის ბურთს იღებს მის წინ მცველი არააა ანუ მას მოგებული ქონდა პოზიცია და ფაქტიურად მეკარესთან ერთი ერთზე გადიოდა,აზარის ეპიზოდში კი იმდენად მწირი რაკურსები იყოო ნათლად ვერ დავინასხეე წესების დარღვევაა მაგრამ ერთი რამ კარგად ჩანდა მის წინ მცველი იდგაა ის არ გადიოდა ერთი ერთზეე დამზღვევუი მცველი გადმოდიოდა,ამით ერთ რამეს ვხსნი რაზეც მუდამ ვაკეთებ აქცენტს,თუ სემტევი მომგებიან პოზიციაშიააა მინიმალური კონტაქტიც კი საჯარიმოში ისჯება თერთმეტმეტრიანით,ფეხბურთელი რომელიც პრაქტიკულად ერთი ერთზე ხვდებაა ,ვიდალი კი აშკარააა დ უფროო კარგ პოზიციაში იყო ბევრად ვიდრე აზარი,მეტიცც მოდრიჩმა და ვარანმა დააგვიანესს.ჩემი მოსაზრებით იქ თუ დადეს აქეთაც უნდა დაედოთ ,ხომ გეუბნებით მე აზარზე Aშკარა დარღვევა ვერ დავინახეე ,ეპიზოდის განხილვისას ყველაზე მნიშვნელოვანია მცველიი რამდენად წამგებიან პოზიციაშიაა როცაა შემტევი აშკარად უკეთ პოზიციაზეე და გადის ფაქტიურად ერთი ერთზე პატარა სეხებუითაც კი შენ შლი არა რიგით შეტევას არამედ პოტენციურადდ საგოლე ეპიზოდს და გავლენას ახდენ,მით უმეტეს გამოჩნდა სხვადასხვა რაკურსით მთლად სიფთა თამაში არ იყოო.რაც შეეხება წითელსს პენალტი რომ დაედო არც პროტესტი მოყვებოდა შესაბამისად არც მსგავსი რეაქცია იქნებოდა თუმცააა აქაც გადამლაშებული იყოო ვგულისხმობ პირველ ყვითელ ბარათს,,ვარის ეპოქაში მსგავსი ინციდენტები არ უნდა ხდებოდესს,,თუმცა რეალის ბრალი სულაც არაა ეს რაც მოხდააა ,თამაშით ინტერზე ორი თავით მაღლა იდგა მთლიანობაში რეალი უფრო იმსახუურებდა მოგებას.


ნაჩოზე არ დაიდო პენალტი? თუ სხვა თამაშზე ამბობ? აზარმა დაარტყა თორე ნაჩო წააქციეს საჯარიმოში და ჩემი აზრით ორივე პენალტი იყო, აზრი არ აქ მოგებული აქ თუარა პოზიცია თავდამსხმელს, ბურთზე მოქნეულ ფეხზე მცირე შეხებაც კი წესების დარღვევაა და მინიმუმ ვარი მაინც უნდა გამოეყენებინა მსაჯს

10

27 ნოემბერი 2020 11:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1434
ვერ დაგეთანხმ3ბი რედონდო არანაირად არ იყო პენალტი რადგან ვარანი პირველად ნასოკს ბურთს ახვედრებს ძალიან მცირედით მარა მაინც და ბურთზე თამაში იყო ამიტომ არ იიყო არანაირი დარღვევა .....რაც შეეხება მომგებიან პოზიციას მაგაშიც არ გეთანხმები რახან მომგებიან პოზიციაში არის იგროკი ესეიგი მოჩეხვა უნდა გაატაროს რეფერიმ? ან არის დარღვევა ან არა დარღვევა თუ საჯარიმოში ხდება პენალტია ძაან მარტივია.... იმატიც ვერ გამიგია რო იძახიან ეს დარღეა საჯარიმოს გარეთ რო ყოფილიჸო ჯარიმას დადებდაო ესეც გოიმობაა .... რავ შეეხება ისევ მომგებიან პოზიციას თუ უკონკურენტო პოზიციაში გასული მოჩეხეს უბრალოდ პენალთან ერთად წითელი ბარათია ტორე ყველა ვარიანტში დარღვევა პენალია ვარანზე კიდევ ერთხელ გავმეორდები რო არ იყო დარღვევა ეს ჩემი მოკრძალებული აზრია

11

27 ნოემბერი 2020 12:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1803
რედონდომ ყველაფერი ოტ ი დო ახსნა და ვეთანხმები.უბრალოდ შეეშალა ნაჩოზე იყო დარღვევა და ედენმა გაიტანა.ამდენი დაწერა კაცმა და.ამხელა ტექსტს თვით ადმინები არ წერენ და თუ წერენ ამის ნახევარიც არაა და 💯 შეცდომაა იმ ტექსტში.
ადმინჯან არ გეწყინოს ბრო
-----------------------
Decimotercero

12

27 ნოემბერი 2020 12:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვერც მე დავეთანხმები, აქ მთავარია ვარანმა ბურთზე ითამაშა პირველად, მორჩა კინო. არანაირი პენალტი და ამაზე განხილვაც სასაცილოა

13

27 ნოემბერი 2020 16:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ნუ მოკლედ ბევრი რაკურსით ვიდალის ეპიზოდი,შეიძლება ბევრი არ დამეთანხმოსს მაგრამ ვიდალის ეპიზოდში უფრო იყო დასადები ვიდერე აზარის ეპიზოდში და ამას ავხსნი თუ რა ფაქტორირებით ვამბობ,თუ დააკვირდებით ვიდალის ეპიზოდსს როცა ის ბურთს იღებს მის წინ მცველი არააა ანუ მას მოგებული ქონდა პოზიცია და ფაქტიურად მეკარესთან ერთი ერთზე გადიოდა,აზარის ეპიზოდში კი იმდენად მწირი რაკურსები იყოო ნათლად ვერ დავინასხეე წესების დარღვევაა მაგრამ ერთი რამ კარგად ჩანდა მის წინ მცველი იდგაა ის არ გადიოდა ერთი ერთზეე დამზღვევუი მცველი გადმოდიოდა,ამით ერთ რამეს ვხსნი რაზეც მუდამ ვაკეთებ აქცენტს,თუ სემტევი მომგებიან პოზიციაშიააა მინიმალური კონტაქტიც კი საჯარიმოში ისჯება თერთმეტმეტრიანით,ფეხბურთელი რომელიც პრაქტიკულად ერთი ერთზე ხვდებაა ,ვიდალი კი აშკარააა დ უფროო კარგ პოზიციაში იყო ბევრად ვიდრე აზარი,მეტიცც მოდრიჩმა და ვარანმა დააგვიანესს.ჩემი მოსაზრებით იქ თუ დადეს აქეთაც უნდა დაედოთ ,ხომ გეუბნებით მე აზარზე Aშკარა დარღვევა ვერ დავინახეე ,ეპიზოდის განხილვისას ყველაზე მნიშვნელოვანია მცველიი რამდენად წამგებიან პოზიციაშიაა როცაა შემტევი აშკარად უკეთ პოზიციაზეე და გადის ფაქტიურად ერთი ერთზე პატარა სეხებუითაც კი შენ შლი არა რიგით შეტევას არამედ პოტენციურადდ საგოლე ეპიზოდს და გავლენას ახდენ,მით უმეტეს გამოჩნდა სხვადასხვა რაკურსით მთლად სიფთა თამაში არ იყოო.რაც შეეხება წითელსს პენალტი რომ დაედო არც პროტესტი მოყვებოდა შესაბამისად არც მსგავსი რეაქცია იქნებოდა თუმცააა აქაც გადამლაშებული იყოო ვგულისხმობ პირველ ყვითელ ბარათს,,ვარის ეპოქაში მსგავსი ინციდენტები არ უნდა ხდებოდესს,,თუმცა რეალის ბრალი სულაც არაა ეს რაც მოხდააა ,თამაშით ინტერზე ორი თავით მაღლა იდგა მთლიანობაში რეალი უფრო იმსახუურებდა მოგებას.

არ გეწყინოს მარა ფეხბურთი არ იცი. რო იცოდე ამდენს არ დაწერდი და აფსურდს არ ახსნიდი. რა მნიშვნელობა აქ ვინ უკეთესს მომენტში იყო ვარანმა რო ბურთზე ითამაშა მაგას ვერ ხედავ? გამაგიჟებს ეს ხალხი. სულ რო ცარიელ კარში მდგარიყო მაგით რა ვითომ? ვარანმა სუფთად, ბურთზე ითამაშა. ეს ვითომ რეალის ფანი კი ვარ მარა ობიექტური ტიპი უფრო ვარ და პენალი იყო, არის მარაზმი, თან რო არც იყო პენალი. ან რეალის ბალეშიკი ვაბშე არ ხარ და აჯერებ ხალხს რო პენალი იყო

ციტატა: Sani_Real
რედონდომ ყველაფერი ოტ ი დო ახსნა და ვეთანხმები.უბრალოდ შეეშალა ნაჩოზე იყო დარღვევა და ედენმა გაიტანა.ამდენი დაწერა კაცმა და.ამხელა ტექსტს თვით ადმინები არ წერენ და თუ წერენ ამის ნახევარიც არაა და 💯 შეცდომაა იმ ტექსტში.
ადმინჯან არ გეწყინოს ბრო

ანუ მცველი რო უკნიდან სუფთად ბურთზე თამაშობს მაინც პენალი უნდა დაიდოს იმიტორო წინიდან ვერავინ ვეღარ უშლიდა? ეგრე იცი ფეხბურთი? მოდი ჯერ წესები ვისწავლოთ ხო?

14

27 ნოემბერი 2020 21:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1803
ციტატა: ricky8
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ნუ მოკლედ ბევრი რაკურსით ვიდალის ეპიზოდი,შეიძლება ბევრი არ დამეთანხმოსს მაგრამ ვიდალის ეპიზოდში უფრო იყო დასადები ვიდერე აზარის ეპიზოდში და ამას ავხსნი თუ რა ფაქტორირებით ვამბობ,თუ დააკვირდებით ვიდალის ეპიზოდსს როცა ის ბურთს იღებს მის წინ მცველი არააა ანუ მას მოგებული ქონდა პოზიცია და ფაქტიურად მეკარესთან ერთი ერთზე გადიოდა,აზარის ეპიზოდში კი იმდენად მწირი რაკურსები იყოო ნათლად ვერ დავინასხეე წესების დარღვევაა მაგრამ ერთი რამ კარგად ჩანდა მის წინ მცველი იდგაა ის არ გადიოდა ერთი ერთზეე დამზღვევუი მცველი გადმოდიოდა,ამით ერთ რამეს ვხსნი რაზეც მუდამ ვაკეთებ აქცენტს,თუ სემტევი მომგებიან პოზიციაშიააა მინიმალური კონტაქტიც კი საჯარიმოში ისჯება თერთმეტმეტრიანით,ფეხბურთელი რომელიც პრაქტიკულად ერთი ერთზე ხვდებაა ,ვიდალი კი აშკარააა დ უფროო კარგ პოზიციაში იყო ბევრად ვიდრე აზარი,მეტიცც მოდრიჩმა და ვარანმა დააგვიანესს.ჩემი მოსაზრებით იქ თუ დადეს აქეთაც უნდა დაედოთ ,ხომ გეუბნებით მე აზარზე Aშკარა დარღვევა ვერ დავინახეე ,ეპიზოდის განხილვისას ყველაზე მნიშვნელოვანია მცველიი რამდენად წამგებიან პოზიციაშიაა როცაა შემტევი აშკარად უკეთ პოზიციაზეე და გადის ფაქტიურად ერთი ერთზე პატარა სეხებუითაც კი შენ შლი არა რიგით შეტევას არამედ პოტენციურადდ საგოლე ეპიზოდს და გავლენას ახდენ,მით უმეტეს გამოჩნდა სხვადასხვა რაკურსით მთლად სიფთა თამაში არ იყოო.რაც შეეხება წითელსს პენალტი რომ დაედო არც პროტესტი მოყვებოდა შესაბამისად არც მსგავსი რეაქცია იქნებოდა თუმცააა აქაც გადამლაშებული იყოო ვგულისხმობ პირველ ყვითელ ბარათს,,ვარის ეპოქაში მსგავსი ინციდენტები არ უნდა ხდებოდესს,,თუმცა რეალის ბრალი სულაც არაა ეს რაც მოხდააა ,თამაშით ინტერზე ორი თავით მაღლა იდგა მთლიანობაში რეალი უფრო იმსახუურებდა მოგებას.

არ გეწყინოს მარა ფეხბურთი არ იცი. რო იცოდე ამდენს არ დაწერდი და აფსურდს არ ახსნიდი. რა მნიშვნელობა აქ ვინ უკეთესს მომენტში იყო ვარანმა რო ბურთზე ითამაშა მაგას ვერ ხედავ? გამაგიჟებს ეს ხალხი. სულ რო ცარიელ კარში მდგარიყო მაგით რა ვითომ? ვარანმა სუფთად, ბურთზე ითამაშა. ეს ვითომ რეალის ფანი კი ვარ მარა ობიექტური ტიპი უფრო ვარ და პენალი იყო, არის მარაზმი, თან რო არც იყო პენალი. ან რეალის ბალეშიკი ვაბშე არ ხარ და აჯერებ ხალხს რო პენალი იყო

ციტატა: Sani_Real
რედონდომ ყველაფერი ოტ ი დო ახსნა და ვეთანხმები.უბრალოდ შეეშალა ნაჩოზე იყო დარღვევა და ედენმა გაიტანა.ამდენი დაწერა კაცმა და.ამხელა ტექსტს თვით ადმინები არ წერენ და თუ წერენ ამის ნახევარიც არაა და 💯 შეცდომაა იმ ტექსტში.
ადმინჯან არ გეწყინოს ბრო

ანუ მცველი რო უკნიდან სუფთად ბურთზე თამაშობს მაინც პენალი უნდა დაიდოს იმიტორო წინიდან ვერავინ ვეღარ უშლიდა? ეგრე იცი ფეხბურთი? მოდი ჯერ წესები ვისწავლოთ ხო?

მოდი შენ ჩემს სწავლას შეეშვი ჯობია.და ჩვენს საუბარში ნუ ერევი.
-----------------------
Decimotercero

15

28 ნოემბერი 2020 16:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Sani_Real
ციტატა: ricky8
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ნუ მოკლედ ბევრი რაკურსით ვიდალის ეპიზოდი,შეიძლება ბევრი არ დამეთანხმოსს მაგრამ ვიდალის ეპიზოდში უფრო იყო დასადები ვიდერე აზარის ეპიზოდში და ამას ავხსნი თუ რა ფაქტორირებით ვამბობ,თუ დააკვირდებით ვიდალის ეპიზოდსს როცა ის ბურთს იღებს მის წინ მცველი არააა ანუ მას მოგებული ქონდა პოზიცია და ფაქტიურად მეკარესთან ერთი ერთზე გადიოდა,აზარის ეპიზოდში კი იმდენად მწირი რაკურსები იყოო ნათლად ვერ დავინასხეე წესების დარღვევაა მაგრამ ერთი რამ კარგად ჩანდა მის წინ მცველი იდგაა ის არ გადიოდა ერთი ერთზეე დამზღვევუი მცველი გადმოდიოდა,ამით ერთ რამეს ვხსნი რაზეც მუდამ ვაკეთებ აქცენტს,თუ სემტევი მომგებიან პოზიციაშიააა მინიმალური კონტაქტიც კი საჯარიმოში ისჯება თერთმეტმეტრიანით,ფეხბურთელი რომელიც პრაქტიკულად ერთი ერთზე ხვდებაა ,ვიდალი კი აშკარააა დ უფროო კარგ პოზიციაში იყო ბევრად ვიდრე აზარი,მეტიცც მოდრიჩმა და ვარანმა დააგვიანესს.ჩემი მოსაზრებით იქ თუ დადეს აქეთაც უნდა დაედოთ ,ხომ გეუბნებით მე აზარზე Aშკარა დარღვევა ვერ დავინახეე ,ეპიზოდის განხილვისას ყველაზე მნიშვნელოვანია მცველიი რამდენად წამგებიან პოზიციაშიაა როცაა შემტევი აშკარად უკეთ პოზიციაზეე და გადის ფაქტიურად ერთი ერთზე პატარა სეხებუითაც კი შენ შლი არა რიგით შეტევას არამედ პოტენციურადდ საგოლე ეპიზოდს და გავლენას ახდენ,მით უმეტეს გამოჩნდა სხვადასხვა რაკურსით მთლად სიფთა თამაში არ იყოო.რაც შეეხება წითელსს პენალტი რომ დაედო არც პროტესტი მოყვებოდა შესაბამისად არც მსგავსი რეაქცია იქნებოდა თუმცააა აქაც გადამლაშებული იყოო ვგულისხმობ პირველ ყვითელ ბარათს,,ვარის ეპოქაში მსგავსი ინციდენტები არ უნდა ხდებოდესს,,თუმცა რეალის ბრალი სულაც არაა ეს რაც მოხდააა ,თამაშით ინტერზე ორი თავით მაღლა იდგა მთლიანობაში რეალი უფრო იმსახუურებდა მოგებას.

არ გეწყინოს მარა ფეხბურთი არ იცი. რო იცოდე ამდენს არ დაწერდი და აფსურდს არ ახსნიდი. რა მნიშვნელობა აქ ვინ უკეთესს მომენტში იყო ვარანმა რო ბურთზე ითამაშა მაგას ვერ ხედავ? გამაგიჟებს ეს ხალხი. სულ რო ცარიელ კარში მდგარიყო მაგით რა ვითომ? ვარანმა სუფთად, ბურთზე ითამაშა. ეს ვითომ რეალის ფანი კი ვარ მარა ობიექტური ტიპი უფრო ვარ და პენალი იყო, არის მარაზმი, თან რო არც იყო პენალი. ან რეალის ბალეშიკი ვაბშე არ ხარ და აჯერებ ხალხს რო პენალი იყო

ციტატა: Sani_Real
რედონდომ ყველაფერი ოტ ი დო ახსნა და ვეთანხმები.უბრალოდ შეეშალა ნაჩოზე იყო დარღვევა და ედენმა გაიტანა.ამდენი დაწერა კაცმა და.ამხელა ტექსტს თვით ადმინები არ წერენ და თუ წერენ ამის ნახევარიც არაა და 💯 შეცდომაა იმ ტექსტში.
ადმინჯან არ გეწყინოს ბრო

ანუ მცველი რო უკნიდან სუფთად ბურთზე თამაშობს მაინც პენალი უნდა დაიდოს იმიტორო წინიდან ვერავინ ვეღარ უშლიდა? ეგრე იცი ფეხბურთი? მოდი ჯერ წესები ვისწავლოთ ხო?

მოდი შენ ჩემს სწავლას შეეშვი ჯობია.და ჩვენს საუბარში ნუ ერევი.

არც ვციდოლ რო გასწავლო. პროსტა რედონდომ რაც დაწერა, ეგ ფეხბურთის წესების მიხედვით უტოპიაა, რასაც მერე შენც დაეთანხმე. მცველის ბურთზე თამაში თუ პენალია არ ვიცოდი

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (25)
აპრილი 2024 (379)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)