„რეალი“ ძალიან ბევრ გოლს უშვებს

თუ შარშანდელ სეზონში ზიდანის გუნდს ბევრი გოლი ვერ გაჰქონდა, იმით მაინც იწონებდა თავს, რომ საკუთარ კარში მინიმალური რაოდენობის ბურთებს უშვებდა. მიმდინარე სეზონში ამ მხრივ „ბლანკოსის“ სტატისტიკა კატასტროფულია.


ზიზუს გუნდმა ჩემპიონთა ლიგაზე 3 ჩატარებულ დაპირისპირებაში 7 გოლი გაუშვა. 3 - „შახტართან“, 2 - „გლადბახთან“, 2 - „ინტერთან“.

გარდა ამისა „რეალს“ ამ კომპონენტში ლა ლიგაშიც ძალიან უჭირს. ჩატარებულ 8 დაპირისპირებაში „ბლანკოსმა“ 9 გოლი გაუშვა და მხოლოდ 14 გაიტანა.

საერთო ჯამში „ბლანკოსმა“ მიმდინარე სეზონში, ყველა ტურნირის მასშტაბით 11 დაპირისპირება გამართა და 16 გოლი გაუშვა, რაც თავისთავად კატასტროფულ მაჩვენებლად შეგვიძლია მივიჩნიოთ.

ახლა სანაკრებო პაუზაა და ზიდანს დიდი დრო აქვს საფიქრებლად - „რეალში“ სიტუაცია რადიკალურად უნდა შეიცვალოს!!! dle 10.1

  • Ramos
  • 10 ნოემბერი 2020
  • 1071
  • 12

1

10 ნოემბერი 2020 12:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1437
შხლართი მოუქნელი ვარანის შემყურე რომელიც პოზიციის შეფასების უნარს მოკლებულია კიდე კარგა ვართ ტიპმა თავი ააცილა ბურთს მერე ფეხიც გააცილა რაზეასაუბარი ვაფშე ამას ემატება რამოსიც რომელსაცშეტევა უყვარს და ზონები რჩება უკან ვარანი კიდე პოზიციურად სუსტია ერ არჩევს ხშირად მომგებიან პოზიციას და მარტო სისწრაფფე რო არააფეხბურთი დურაკუ იასნა მცველი შეტევას თუვერ კითხულობს იმიდან სალამური არ გამოვა.....ამას დამატებული ვასკესი და მარსელო და კარგა მეყოლეთთ პაკაა

2

10 ნოემბერი 2020 12:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ჰაჰააა ვილარეალი, ინტერი, მოდის და კაზემირო, აზარი, კარვახალი, გედე არიქნება, ბოდიში მაგრამ დაენძრა გუნდს ამი დედა ვატირე

3

10 ნოემბერი 2020 12:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1437
კაზე არი მოვლენა იმენა ამათ ჩასვრილს კაზე ასუფთავებს როცა არაა კი ნათლად ვხედავთ დაცაში ვინაა დირკა ბლიად

4

10 ნოემბერი 2020 13:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კაროჩე,ჩემი აზრით მილიტაო ზუსტად ისეთი ქაჯი მცველია რომელიც ეხა რეალმს ჭირდება,ანუ იმას არ ვიძახი რო ვარანი უნდა ამოვარდეს,უბრალოდ არ გვჭირდება ვინმე ძაან ძლიერი მცველის მოყვანა,როცა რამოსი სკამზე გადაინაცვლებს მილიტაო დადგება ეგ არიქნება პრობლმეა,თუ ედერის თამაშს დააკვირდებით ძაან კაი გრძელი პასი აქვს და პლიუს ამას დაცვიდან ბურთის ამოტანა და შეტევის დაწყება შეუძლია სასწაულად
ანუ ვარანს ჭირდება გვერდით ისეთი ვინც ულიდერებს დაცვას,სერიოჟას წასვლის მერე ამას პირველ რიგში მენდი იკისრებს მერე კი მილიტაო იქნება მთავარი კაცი,მილიტაო ვარანი მენდი კარვახალი ეს იქნება გაუვალი დაცვა,ეს ჩემი აზრია და თავს არ ვახვევ არავის,მილიტაო მისი ფიზიკურობიდან გამომდინარე მევასება,თავზე კაია,სისწრაფეში კაია,თავისი გრძელი ფეხებით ართმევაც შეუძლია იდეალურად,ანუ იმის თქმა მინდა რო ერთი საშუალო დონის მცველის მოყვანა გვინდა,მაგალითად ტობი ალდერვეილედი
ფული ამ წელს მცველში კიარა წინა ხაზის გაძლიერებაში უნდა დაიხარჯოს და ვინც ამბობთ რო ვარანი უნდა წავიდესო წადით ბაბილინას უყურეთ :დ

ყველას შეუძლია, თავისი აზრი ჰქონდეს, თუმცა მე ვფიქრობ, რომ რამოსი - ფეხბურთის ისტორიაში საუკეთესო მცველია.“ - ზიზუ

აჰა მიდი და არ დაეთანხმო

5

10 ნოემბერი 2020 13:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 776
ციტატა: durantula
კაროჩე,ჩემი აზრით მილიტაო ზუსტად ისეთი ქაჯი მცველია რომელიც ეხა რეალმს ჭირდება,ანუ იმას არ ვიძახი რო ვარანი უნდა ამოვარდეს,უბრალოდ არ გვჭირდება ვინმე ძაან ძლიერი მცველის მოყვანა,როცა რამოსი სკამზე გადაინაცვლებს მილიტაო დადგება ეგ არიქნება პრობლმეა,თუ ედერის თამაშს დააკვირდებით ძაან კაი გრძელი პასი აქვს და პლიუს ამას დაცვიდან ბურთის ამოტანა და შეტევის დაწყება შეუძლია სასწაულად
ანუ ვარანს ჭირდება გვერდით ისეთი ვინც ულიდერებს დაცვას,სერიოჟას წასვლის მერე ამას პირველ რიგში მენდი იკისრებს მერე კი მილიტაო იქნება მთავარი კაცი,მილიტაო ვარანი მენდი კარვახალი ეს იქნება გაუვალი დაცვა,ეს ჩემი აზრია და თავს არ ვახვევ არავის,მილიტაო მისი ფიზიკურობიდან გამომდინარე მევასება,თავზე კაია,სისწრაფეში კაია,თავისი გრძელი ფეხებით ართმევაც შეუძლია იდეალურად,ანუ იმის თქმა მინდა რო ერთი საშუალო დონის მცველის მოყვანა გვინდა,მაგალითად ტობი ალდერვეილედი
ფული ამ წელს მცველში კიარა წინა ხაზის გაძლიერებაში უნდა დაიხარჯოს და ვინც ამბობთ რო ვარანი უნდა წავიდესო წადით ბაბილინას უყურეთ :დ

ყველას შეუძლია, თავისი აზრი ჰქონდეს, თუმცა მე ვფიქრობ, რომ რამოსი - ფეხბურთის ისტორიაში საუკეთესო მცველია.“ - ზიზუ

აჰა მიდი და არ დაეთანხმო

მენდი შკრინიარი დელიხტი ჰაკიმი ჯობია თუ მენდი მილიტაო ვარანი კარვახალი დდ ან როამბობ გაუვალი იქნებაო ესდაცვაო ჯერ რამოსთან არაა გაუალი როცა რამოსი არაა კივიცით რაცხდება დაშენ გგონია რო მილიტაოს ასე ლიდერული თვისებები გააჩნია მილიტაოს გალიდერება და კარგიმცველობა არგაიშვას და მეორე ვარანის კიდევ

6

10 ნოემბერი 2020 14:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4901
ვალვერდე იანვრამდე არ იქნებაო აქ წერია და სად ნახეს ეს ინფო. ვერსად ვერაფერი ვნახე, 1 თვეში დაბრუნდებაო ყველგან წერია, დეკემბრის დასაწყისში მზად იქნება

7

10 ნოემბერი 2020 14:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
პეპეს წასვლის შემდეგ აუცილებელი იყო მაღალი დონის მცველის ყიდვა. ვარანი მიდუნუბულია კონკირენციის გარეშე, ჰუმელსი უნდა გვეყიდა. ბონუჩის დათრევაც შეიძლებოდა როცა იუვესთან კონფლიქტი მოუვიდა.

8

10 ნოემბერი 2020 16:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დაცვაში რო შემტევ ვასკესს დააყენებ იმისგამორო ყველა ტრამვირებულია აბარაიქნება....
მენდი ვარანი რამოსი და კარვახალის დაცვის ხაზი არციქნება არასდროს ძლიერი. რადგან შეტევა რეალის ვერფარავს გაშვებულ გოლებს. რეალი სულუშვებდა ბევრგოლს მაგრამ იტანდნენ კიდეც ბევრს. როცა შეტევაში ლიდერი ბენზემააა და მაგას გვერდზეყავს ყოვლად უვარგისი ვინისიუსი ასენსიო ან როდრიგო რაგოლზეა საუბარი.

9

10 ნოემბერი 2020 16:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: BEQA MADRID
დაცვაში რო შემტევ ვასკესს დააყენებ იმისგამორო ყველა ტრამვირებულია აბარაიქნება....
მენდი ვარანი რამოსი და კარვახალის დაცვის ხაზი არციქნება არასდროს ძლიერი. რადგან შეტევა რეალის ვერფარავს გაშვებულ გოლებს. რეალი სულუშვებდა ბევრგოლს მაგრამ იტანდნენ კიდეც ბევრს. როცა შეტევაში ლიდერი ბენზემააა და მაგას გვერდზეყავს ყოვლად უვარგისი ვინისიუსი ასენსიო ან როდრიგო რაგოლზეა საუბარი.

ბევრი ეხლა ხვდება რონალდუ რა მასშტაბის მოთამაშე იყო.2008 წლამდე როცა ვინმე სეზონში 30 გოლს გაიტანდა წარმოუდგენელი ციფრი იყო, რონალდუმ კი სეზონში 50 გოლი ნორმად აქცია. მისი დანაკლისი რომ შეავსოს რეალმა, წინა ხაზში 2 ტოპ იგროკი და აზარის ათამაშებაა საჭირო.
მბაპეო რომ იძახიან, ის კრიშტიანოს ნახევარს ვერ შესძლებს აქ რომ მოვიდეს. დროა გუნდი გადაეწყოს და უფრო კოლექტიურად მოხდეს შეტევაში თამაში.

10

10 ნოემბერი 2020 16:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1827
ციტატა: Madrid 4 ever
ციტატა: BEQA MADRID
დაცვაში რო შემტევ ვასკესს დააყენებ იმისგამორო ყველა ტრამვირებულია აბარაიქნება....
მენდი ვარანი რამოსი და კარვახალის დაცვის ხაზი არციქნება არასდროს ძლიერი. რადგან შეტევა რეალის ვერფარავს გაშვებულ გოლებს. რეალი სულუშვებდა ბევრგოლს მაგრამ იტანდნენ კიდეც ბევრს. როცა შეტევაში ლიდერი ბენზემააა და მაგას გვერდზეყავს ყოვლად უვარგისი ვინისიუსი ასენსიო ან როდრიგო რაგოლზეა საუბარი.

ბევრი ეხლა ხვდება რონალდუ რა მასშტაბის მოთამაშე იყო.2008 წლამდე როცა ვინმე სეზონში 30 გოლს გაიტანდა წარმოუდგენელი ციფრი იყო, რონალდუმ კი სეზონში 50 გოლი ნორმად აქცია. მისი დანაკლისი რომ შეავსოს რეალმა, წინა ხაზში 2 ტოპ იგროკი და აზარის ათამაშებაა საჭირო.
მბაპეო რომ იძახიან, ის კრიშტიანოს ნახევარს ვერ შესძლებს აქ რომ მოვიდეს. დროა გუნდი გადაეწყოს და უფრო კოლექტიურად მოხდეს შეტევაში თამაში.

სავსებით გეთანხმები.ორი მბაპე ვერ იზავს ას რაც რონიმ ქნა.მუდმივად ბურთს ითხოვდა.
რაც შეეხება ზიდანს.კაი გასაგებია ტიტულები გინდა მაგრამ ეს მადრიდის რეალის და არა ატლეტიკო მადრიდი.თვითონ რო თაშობდა რეალში გაიხსენოს მაინც რა სპეკტაკლს დგამდნენ თეთრ ბალეტს ეძახდნენ რეალის თამაშს.იაზიდ ზიდანი კლავს იმას რაც გუნდს სისხლში აქვს.
-----------------------
Decimotercero

11

10 ნოემბერი 2020 17:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ზიდანმა ასე თუ გააგრძელა მაშინ მაგას მბაპე არ ჭირდება, იყიდოს დელიხტი და უპამენკო და გავხდეთ მთლიანად სასვარკეთი სჯობს.

12

10 ნოემბერი 2020 18:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Madrid 4 ever
ციტატა: BEQA MADRID
დაცვაში რო შემტევ ვასკესს დააყენებ იმისგამორო ყველა ტრამვირებულია აბარაიქნება....
მენდი ვარანი რამოსი და კარვახალის დაცვის ხაზი არციქნება არასდროს ძლიერი. რადგან შეტევა რეალის ვერფარავს გაშვებულ გოლებს. რეალი სულუშვებდა ბევრგოლს მაგრამ იტანდნენ კიდეც ბევრს. როცა შეტევაში ლიდერი ბენზემააა და მაგას გვერდზეყავს ყოვლად უვარგისი ვინისიუსი ასენსიო ან როდრიგო რაგოლზეა საუბარი.

ბევრი ეხლა ხვდება რონალდუ რა მასშტაბის მოთამაშე იყო.2008 წლამდე როცა ვინმე სეზონში 30 გოლს გაიტანდა წარმოუდგენელი ციფრი იყო, რონალდუმ კი სეზონში 50 გოლი ნორმად აქცია. მისი დანაკლისი რომ შეავსოს რეალმა, წინა ხაზში 2 ტოპ იგროკი და აზარის ათამაშებაა საჭირო.
მბაპეო რომ იძახიან, ის კრიშტიანოს ნახევარს ვერ შესძლებს აქ რომ მოვიდეს. დროა გუნდი გადაეწყოს და უფრო კოლექტიურად მოხდეს შეტევაში თამაში.

რონალდუ რასაც აკეთებდა ვერავინ შეძლებს მაგრამ ეგიმას არამტკიცებს რო მპაპე რახან ვერშეძლებს არუნდა მოვიდეს. რეალს შეტევაში კაცის მომტყუები და გოლოს გამტანი ჭირდება
ბემზემა არასდროს ყოფილა გოლეადორი მას გვერდზე ჭირდება გოლეადორი შემდევი. ვინისუსს რომ გოლის ალღო ქონდეს კანფეტ იქნებოდა მაგრამ ვხედავთ რაცარის და მაგაზე იმედების დამყარება უახლოეს 1-2 წელში არმოხდება. თუ ასე გააგრძელა საერთოდ არმოხდება

ციტატა: Sani_Real
ციტატა: Madrid 4 ever
ციტატა: BEQA MADRID
დაცვაში რო შემტევ ვასკესს დააყენებ იმისგამორო ყველა ტრამვირებულია აბარაიქნება....
მენდი ვარანი რამოსი და კარვახალის დაცვის ხაზი არციქნება არასდროს ძლიერი. რადგან შეტევა რეალის ვერფარავს გაშვებულ გოლებს. რეალი სულუშვებდა ბევრგოლს მაგრამ იტანდნენ კიდეც ბევრს. როცა შეტევაში ლიდერი ბენზემააა და მაგას გვერდზეყავს ყოვლად უვარგისი ვინისიუსი ასენსიო ან როდრიგო რაგოლზეა საუბარი.

ბევრი ეხლა ხვდება რონალდუ რა მასშტაბის მოთამაშე იყო.2008 წლამდე როცა ვინმე სეზონში 30 გოლს გაიტანდა წარმოუდგენელი ციფრი იყო, რონალდუმ კი სეზონში 50 გოლი ნორმად აქცია. მისი დანაკლისი რომ შეავსოს რეალმა, წინა ხაზში 2 ტოპ იგროკი და აზარის ათამაშებაა საჭირო.
მბაპეო რომ იძახიან, ის კრიშტიანოს ნახევარს ვერ შესძლებს აქ რომ მოვიდეს. დროა გუნდი გადაეწყოს და უფრო კოლექტიურად მოხდეს შეტევაში თამაში.

სავსებით გეთანხმები.ორი მბაპე ვერ იზავს ას რაც რონიმ ქნა.მუდმივად ბურთს ითხოვდა.
რაც შეეხება ზიდანს.კაი გასაგებია ტიტულები გინდა მაგრამ ეს მადრიდის რეალის და არა ატლეტიკო მადრიდი.თვითონ რო თაშობდა რეალში გაიხსენოს მაინც რა სპეკტაკლს დგამდნენ თეთრ ბალეტს ეძახდნენ რეალის თამაშს.იაზიდ ზიდანი კლავს იმას რაც გუნდს სისხლში აქვს.

ზიდანი არაფერსაც არკლავს პირიქით ამ რესურსით რაცშეუძლია რეალს იმას აკეთებს და მაქსიმუმს წურავს...
რეალში ტიტული უფრო გადამწყვეტია ვიდრე სანახაობა. ნუ ბოლო პერიოდში მაინც. უტიტულოდ ვინც დარჩა ყველა გაააპანღურეს და ამიტომაა ზიდანის მთავარი აქცენტი შედეგზე და არა სანახაობაზე. ამ შემადგენლობით სანახაობა გამორიცხულია. რადგან სანახაობას ჭირდება ინდივიდუალიზმი და ეგ არც როდრიგოს აქ არც ასენსიოს არც ბენზემას და ვინისიუსს. ვინისუსი სისწრაფეა მარტო. ბენზემა კიდე ათაში ერთხელ იზავს ხოლმე .

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 სორლოტი 23
2 დოვბიკი 21
3 ბელინგემი 19
4 ლევანდოვსკი 17

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (268)
აპრილი 2024 (378)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)