ბოსკე:„„რეალს“ ევროპის გრანდებს შორის ყველაზე სუსტი თავდასხმა ჰყავს“

ვისენტე დელ ბოსკემ მადრიდის „რეალის წინა ხაზთან დაკავშირებით კომენტარი გააკეთა.


„ზინედინ ზიდანის წარმატების მთავარი საიდუმლო კარგი ნახევარდაცვა უნდა იყოს. ვფიქრობ, „ბლანკოსში“ მსოფლიოს საუკეთესო ნახევარმცველები არიან. მოდრიჩს, კროოსს და კაზემიროს კვლავ უკონკურენტო ტრიოდ მივიჩნევ, თუმცა ოდეგორი, ვალვერდე და ისკო ასევე დიდ რესურსს შექმნიან.“

„რაც შეეხება თავდასხმის ხაზს. ვფიქრობ, 21-ე საუკუნეში ასეთი სუსტი წინა ხაზი „ბლანკოსს“ არ ჰყოლია. ახლა გუნდს ბეილიც გამოაკლდა.“

„შევხედოთ „ბარსელონას“, „ლივერპულს“, „სიტის“, „ბაიერნს“, „პსჟ“-ს და კიდევ ბევრ გუნდს. მათი წინა ხაზი ბევრად სოლიდურია, ვიდრე „ბლანკოსის“.“

„„რეალში“ მინიმუმ 1 ექსტრა კლასის წინახაზელი არის საჭირო. მბაპე? რა თქმა უნდა მივესალმები ფრანგის ტრანსფერს.“

„მომდევნო სეზონში ზიზუს წარმატების გასაღები კვლავ კარგი დაცვა და ნახევარდაცვა უნდა გახდეს. „რეალი“ ყველა ტურნირზე ფავორიტი იქნება.“ dle 10.1

  • Bernabeu
  • 20 სექტემბერი 2020
  • 1796
  • 17

1

20 სექტემბერი 2020 14:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
და ასეთი სუსტი თავდასხმით ზიდანს თხოვენ ჯადოქრობებს
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

2

20 სექტემბერი 2020 14:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რავიცი ზიდანს რო კითხო და კიდე რამდენიმეს ბენზემა ყოფილა ადამიანი ლეგენდა მასეთი ისტორიას არ ახსოვს კაცი რომელმაც რონალდოს ასეულობით გოლი გაატაინა და კაცი რომელსაც ასაკი არ ეტყობა :D

ციტატა: RAUL BLANCO
და ასეთი სუსტი თავდასხმით ზიდანს თხოვენ ჯადოქრობებს

იმიტო სთხოვენ რო უნდა დაახვეინოს ბენზემას და მოიყვანონ გოლის გამტანი ფორვარდი......მეორე რონალდოს ნუ ველით რომელიც ათეულობით გოლს გაიტანს ფლანგიდან მასეთები იბადებიან საუკუნეში ერთი ორი. ჰოლანდი სჭირდება გუნდს სასწრაფოდ

3

20 სექტემბერი 2020 14:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დელბოსკემ რაიცის, აქ გვყავს ჩვენ ჰალაზე პროფები ვინც იცის ტაქტიკა 1-9-1 კურტუა ის 9 არაა მნიშვნელოვანი ვინაა და წინ ბენზემა 😁 რომლის მსგავსი არ დაიბადება. დალშე ყველა ტიტული ჩვენია.

4

20 სექტემბერი 2020 14:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1801
ვერ ვხვდები ამის დედა ვატირე.იყო ერთგული გულშემატკივარი და უყურო როგორ კრიშავს ერთი ალჟირელი მეორეს.ეს ვის გაუგია ბლინ.ზიდანზე რო იყოს 40 წლამდე გააჩერებდა ბენზემას.არც ბენზემას საწინააღმდეგო მაქვს არც ზიდანის.მაგრამ რასაც აკეთებს ეს კაცი გულისამრევია.ასეთი ტემპით ჰალანდსაც დაითრევს რომელიმე გრანდი.კამავინგა მინდაო.ვიყიდოთო და დავტოვოთ კიდე რენში
იყიდონ ჰალანდი და მომავალ წელს მოვიდეს რეალში.მაგრამ არა მავალ წელსაც უნდა ზიზუს რომ ბენზემა იყოს ასნავნოიში.
-----------------------
Decimotercero

5

20 სექტემბერი 2020 14:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1801
ზინედინ იაზიდის გამო იოვიჩს არენდით გაუშვებენ.და თვითონაც უნდა წასვლა რადგან იცის რომ იაზიდ ზიდანი ბენზემას 85 წუთამდე არ შეცვლის.მაიორალი კიდე კაი ვარიანტია.არავინ არ იტყვის ბენზემას რატო არ ცვლი და არ შემოგყავს მაიორალიო.
მერე ბლინ თქვით რომ მონდომება აკლიაო იოვიჩსო.ტოპ ნებისმიერი ფორვარდი მოიყვანონ და გააგებინონ რომ ბენზოს მერე იქნება სულ რაც არუნდა ქნას.ბარსას რომც პოკერები შეუსრულოს.ამის მერე რა მონდომებაზეა იქნება საუბარი.
-----------------------
Decimotercero

6

20 სექტემბერი 2020 15:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Sani_Real
ზინედინ იაზიდის გამო იოვიჩს არენდით გაუშვებენ.და თვითონაც უნდა წასვლა რადგან იცის რომ იაზიდ ზიდანი ბენზემას 85 წუთამდე არ შეცვლის.მაიორალი კიდე კაი ვარიანტია.არავინ არ იტყვის ბენზემას რატო არ ცვლი და არ შემოგყავს მაიორალიო.
მერე ბლინ თქვით რომ მონდომება აკლიაო იოვიჩსო.ტოპ ნებისმიერი ფორვარდი მოიყვანონ და გააგებინონ რომ ბენზოს მერე იქნება სულ რაც არუნდა ქნას.ბარსას რომც პოკერები შეუსრულოს.ამის მერე რა მონდომებაზეა იქნება საუბარი.

ბაზარი არაა 100%გეთანხმები.. იოვიჩს დედა უტირეს წინა სეზონში და ეს სეზონიც ეგრე იქნება..თუ ოდნავ მაინც აქ ჭკუა ლუკას უნდა წავიდეს რეალიდან თორე ასეთ ასაკში კარიერას გაინადგურებს აქ.. ტიპი ისეთ დღეში ჩააგდეს ნაკრებშიც აღარ ეძახიან.. რომ ვამბობთ აქ რეალს შეტევა არყავს და არყავს გოლის გამტანითქო აქ გული მოდის ზოგს და ფეხბურთი არგესმისო ამბობენ😂😂 არაუშავს არც ბოსკეს ესმის ფეხბურთი მთავარია ჰალას ზოგიერთ მომხმარებელს ესმის😃

7

20 სექტემბერი 2020 16:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
500 ლარად რამე ტელეფონი ხოარიცით

8

20 სექტემბერი 2020 17:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
რა თქმა უნდა როცა გუნდი სამი შემტევით თამაშობს და ერთი შემტევი თამაშობსს მხოლოდ ბუნებრივია სუსტი წინა ხაზი გვყავსს,,მაგრამ რა თქმა უნდა უყველაფერი ეგრევე ბენზემას დააკავშირესს,,,ამ საუბარში ვინიციუსი როდრიგო,,ასენსიოო აზარი სხვა ნი უფრო იგულისხმება დელბოსკეს ნათქვამში ვიდრე ბენზემაა,,ამაზე მეტყველებს შედეგებიცც გოლებშიც და ასისტებში,ბუნებნრივია როცა სხვა სემტევს 10 გოლამდე ვერ გააქ სეზონში ეს ვერ დაინახო დაა სეზონის საუკეთესო მოთამაშეს მიდგეეე სულ მინიმუმ არასამართლიანიაა,უსუსტესი თავდასხმა არ ნიშნავს მხოლოდ ერთ კაცსს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

9

20 სექტემბერი 2020 17:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
რა თქმა უნდა როცა გუნდი სამი შემტევით თამაშობს და ერთი შემტევი თამაშობსს მხოლოდ ბუნებრივია სუსტი წინა ხაზი გვყავსს,,მაგრამ რა თქმა უნდა უყველაფერი ეგრევე ბენზემას დააკავშირესს,,,ამ საუბარში ვინიციუსი როდრიგო,,ასენსიოო აზარი სხვა ნი უფრო იგულისხმება დელბოსკეს ნათქვამში ვიდრე ბენზემაა,,ამაზე მეტყველებს შედეგებიცც გოლებშიც და ასისტებში,ბუნებნრივია როცა სხვა სემტევს 10 გოლამდე ვერ გააქ სეზონში ეს ვერ დაინახო დაა სეზონის საუკეთესო მოთამაშეს მიდგეეე სულ მინიმუმ არასამართლიანიაა,უსუსტესი თავდასხმა არ ნიშნავს მხოლოდ ერთ კაცსს.


სხვა შემტევებს იმიტო არ აქვთ საკმარისი გოლები და ასისტები რო იმის ნახევარი დროც არ აქვთ ნათამაშები რაც ბენზემას. ბენზემას გარდა ყველა შემტევს უაზრო როტაცია ეხებოდა

10

20 სექტემბერი 2020 17:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: RAUL REAL

სხვა შემტევებს იმიტო არ აქვთ საკმარისი გოლები და ასისტები რო იმის ნახევარი დროც არ აქვთ ნათამაშები რაც ბენზემას. ბენზემას გარდა ყველა შემტევს უაზრო როტაცია ეხებოდა

აზარი და ასენსიოო მთელი სეზონი პრაკტიკულად დამტვრეულები იყვნენ,ბეილს არ ათამაშებდა,საკმარიოსი დრო ჰქონდა ამ მოცემულობაში ვინიციუსაც და როდრიგოსაცც რომ ხუთი ასისტი მაინც დაედოთ.ფეხბურთში პირველ რიგში გუნდურიი აზროვნება ფასდებააა და ამ მიოცემულობაში როცა გყავს აქეთ იქით ფეხბურთელებიი რომლებიცც არ იღებენ დინამიკაში სწორ და სწრაფ გადაწყვეტილებებსს ადვილია მანიპულირებაა რატო მეტი ვერ გაიტანა,ვიღაცა უნდა იყოს ვინც პას მიაწოდებს მაგრამმ გოლიც ამას გგაჰქონდა და პასებსაც ეს არიიგებდა,,თუ არ გვინდა ამის გაგება შეხედეთ გუნდის ასაუკეთესო ასისტენტი ვინ იყო წიონა სეზონში.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

11

20 სექტემბერი 2020 17:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
აზარი და ასენსიოო მთელი სეზონი პრაკტიკულად დამტვრეულები იყვნენ,ბეილს არ ათამაშებდა,საკმარიოსი დრო ჰქონდა ამ მოცემულობაში ვინიციუსაც და როდრიგოსაცც რომ ხუთი ასისტი მაინც დაედოთ.ფეხბურთში პირველ რიგში გუნდურიი აზროვნება ფასდებააა და ამ მიოცემულობაში როცა გყავს აქეთ იქით ფეხბურთელებიი რომლებიცც არ იღებენ დინამიკაში სწორ და სწრაფ გადაწყვეტილებებსს ადვილია მანიპულირებაა რატო მეტი ვერ გაიტანა,ვიღაცა უნდა იყოს ვინც პას მიაწოდებს მაგრამმ გოლიც ამას გგაჰქონდა და პასებსაც ეს არიიგებდა,,თუ არ გვინდა ამის გაგება შეხედეთ გუნდის ასაუკეთესო ასისტენტი ვინ იყო წიონა სეზონში.


ზედიზედ გადაბმულად რამდენი თამაში ითამაშეს ვინიციუსმა ან როდრიგომ? რაც არ უნდა კარგად ეთამაშათ მეორე თუ არა მესამე თამაშში მაინც უაზრო როტაციის მსხვერპლები ხდებოდნენ. იგივე სხვა შემტევები, რამდენი თამაში აქვთ გადაბმულად ნათამაშები? ფეხბურთში პრაქტიკა კიდე ერთ-ერთი მთავარი ფაქტორია. მითუმეტეს სტატისტიკაში. ბენზემას კიდე თუ ტრავმა არ ქონდა, როტაცია არ ეხებოდა, რა საშინელ ფორმაშიც არ უნდა ყოფილიყო, ყველაზე მეტი აქვს ნათამაშები და იასნად ექნება ყველაზე მეტი გოლი და ასისტი. უსამართლობას ქონდა ადგილი ზიდანის მხრიდან და ამ პირობებში ახალგაზრდა ბავშვებს ვერ მოთხოვ ადამიანი რატო ბენზემას რაოდენობის გოლი და ასისტი არ გაქვთო.

12

20 სექტემბერი 2020 18:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
RAUL REAL:
100%გეთანხმები ძმაო იმენა ჩემსსათქმელს ამბობ.. ანუ თუ სტატისტიკა მოგყავს ხომ მაშინ იქვე ნათამაშები წუთებიც უნდა შეადარო.. მართალია რეალის შემტევებს “ბენზემას არვგულისხმობ” გადამბულად 2-3თამაში არექნება ნათამაშები.. ერთ თამაშს აზარი ითამაშებდა მეორეს ვინი მესამეს ბეილი მეოთხეს ისკო და მეხუთეს ყველა ერთად და ასე იყო მთელი სეზონი.. მერე ზიდანს ვინმეზე გული მოუვიდოდა და დასჯიდა ერთი 5თამაშით.. ბენზემა ამდროს სულ სასტავში იყო და ვალდებული იყო გოლი გაეტანა.. ტიპი გადამწვარი იყო ერთ ადგილს ვეღარ ანძრევდა ბოლოს და მაინც სულ სასტავში იყო ამ დროს გაისროდა კროოსი ან რამოსი შეაგდება საბოლოოდ მოიგებდა რეალი და იმალებოდა ბენზემას ცუდი თამაში.. საერთოდ ისე წელს ვაღიაროთ წინა წლებთან შედარებით ბენზემას ნაყოფიერი სეზონი ქონდა

13

20 სექტემბერი 2020 18:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
RAUL REAL:
100%გეთანხმები ძმაო იმენა ჩემსსათქმელს ამბობ.. ანუ თუ სტატისტიკა მოგყავს ხომ მაშინ იქვე ნათამაშები წუთებიც უნდა შეადარო.. მართალია რეალის შემტევებს “ბენზემას არვგულისხმობ” გადამბულად 2-3თამაში არექნება ნათამაშები.. ერთ თამაშს აზარი ითამაშებდა მეორეს ვინი მესამეს ბეილი მეოთხეს ისკო და მეხუთეს ყველა ერთად და ასე იყო მთელი სეზონი.. მერე ზიდანს ვინმეზე გული მოუვიდოდა და დასჯიდა ერთი 5თამაშით.. ბენზემა ამდროს სულ სასტავში იყო და ვალდებული იყო გოლი გაეტანა.. ტიპი გადამწვარი იყო ერთ ადგილს ვეღარ ანძრევდა ბოლოს და მაინც სულ სასტავში იყო ამ დროს გაისროდა კროოსი ან რამოსი შეაგდება საბოლოოდ მოიგებდა რეალი და იმალებოდა ბენზემას ცუდი თამაში.. საერთოდ ისე წელს ვაღიაროთ წინა წლებთან შედარებით ბენზემას ნაყოფიერი სეზონი ქონდა


გაიხარე. ეგ ხო, წინა წლებთან ნაყოფიერი სეზონი ქონდა და წლევანდელ ლა ლიგაშიც დიდი წვლილი შეიტანა. ბენზემას კი არ ვაკნინებ, ზიდანის მიკერძოებას გავუსვი გავუსვი ხაზი

14

20 სექტემბერი 2020 18:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RAUL REAL
ციტატა: mbape10
RAUL REAL:
100%გეთანხმები ძმაო იმენა ჩემსსათქმელს ამბობ.. ანუ თუ სტატისტიკა მოგყავს ხომ მაშინ იქვე ნათამაშები წუთებიც უნდა შეადარო.. მართალია რეალის შემტევებს “ბენზემას არვგულისხმობ” გადამბულად 2-3თამაში არექნება ნათამაშები.. ერთ თამაშს აზარი ითამაშებდა მეორეს ვინი მესამეს ბეილი მეოთხეს ისკო და მეხუთეს ყველა ერთად და ასე იყო მთელი სეზონი.. მერე ზიდანს ვინმეზე გული მოუვიდოდა და დასჯიდა ერთი 5თამაშით.. ბენზემა ამდროს სულ სასტავში იყო და ვალდებული იყო გოლი გაეტანა.. ტიპი გადამწვარი იყო ერთ ადგილს ვეღარ ანძრევდა ბოლოს და მაინც სულ სასტავში იყო ამ დროს გაისროდა კროოსი ან რამოსი შეაგდება საბოლოოდ მოიგებდა რეალი და იმალებოდა ბენზემას ცუდი თამაში.. საერთოდ ისე წელს ვაღიაროთ წინა წლებთან შედარებით ბენზემას ნაყოფიერი სეზონი ქონდა


გაიხარე. ეგ ხო, წინა წლებთან ნაყოფიერი სეზონი ქონდა და წლევანდელ ლა ლიგაშიც დიდი წვლილი შეიტანა. ბენზემას კი არ ვაკნინებ, ზიდანის მიკერძოებას გავუსვი გავუსვი ხაზი

მე პირადად იმასაც ვამბობ რომ ბენზემა არმომწონს როგორც რეალის ცხრიანი და არც ვმალავ..წლევანდელ ლალიგის მოგებაში ბენზემას გარდა რეალის ნახ.დაცვამ დაცვამ მეკარემ მწვრთნელმაც და ბარსელონამაც დიდი წვლილი შეიტანა.. მარტო ბენზემას ლალიგა არმოუგია.. ბევრი გადამწყვეტი გოლი ნახევარდაცვამაც და დაცვამაც შეაგდო.. ბენზემამაც რათქმაუნდა.. და ზოგადად ბარსა რომ ასეთი ჩასვრილი არყოფილიყო ასეთი რეალი ტიტულს ვერ დადებდა

15

20 სექტემბერი 2020 18:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
მე პირადად იმასაც ვამბობ რომ ბენზემა არმომწონს როგორც რეალის ცხრიანი და არც ვმალავ..წლევანდელ ლალიგის მოგებაში ბენზემას გარდა რეალის ნახ.დაცვამ დაცვამ მეკარემ მწვრთნელმაც და ბარსელონამაც დიდი წვლილი შეიტანა.. მარტო ბენზემას ლალიგა არმოუგია.. ბევრი გადამწყვეტი გოლი ნახევარდაცვამაც და დაცვამაც შეაგდო.. ბენზემამაც რათქმაუნდა.. და ზოგადად ბარსა რომ ასეთი ჩასვრილი არყოფილიყო ასეთი რეალი ტიტულს ვერ დადებდა


როგორც ცხრიანი არც მე არ მომწონს, უფრო მეპასეა ვიდრე მეგოლე. მაგრამ მთლიანობაში საჭირო და სასარგებლო ფეხბურთელია. პრიმერას რაც შეეხება, რა თქმა უნდა, მარტო არავის მოუგია, მთლიანად გუნდმა მოიგო. ყველამ თავის წვლილი შეიტანა. ეგეც მართალია, ბარსა რო ასე გაპარტახებული არ ყოფილიყო ვერ მოვიგებდით ლა ლიგას ასეთი თამაშით

16

20 სექტემბერი 2020 19:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1944
მართალია ულვაშა.მბაპე უსიკვდილოდ ჭირდება რეალს,მაგრამ კიდევ ერთი ტოპ კლასის თავდამსხმელია საჭირო,რომ კონკურენცია იყოს გუნდში და არ მოეშვნენ ფეხბურთელები.ჰოლანდი კარგი იქნებოდა.

17

21 სექტემბერი 2020 09:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RAUL REAL
ციტატა: mbape10
მე პირადად იმასაც ვამბობ რომ ბენზემა არმომწონს როგორც რეალის ცხრიანი და არც ვმალავ..წლევანდელ ლალიგის მოგებაში ბენზემას გარდა რეალის ნახ.დაცვამ დაცვამ მეკარემ მწვრთნელმაც და ბარსელონამაც დიდი წვლილი შეიტანა.. მარტო ბენზემას ლალიგა არმოუგია.. ბევრი გადამწყვეტი გოლი ნახევარდაცვამაც და დაცვამაც შეაგდო.. ბენზემამაც რათქმაუნდა.. და ზოგადად ბარსა რომ ასეთი ჩასვრილი არყოფილიყო ასეთი რეალი ტიტულს ვერ დადებდა


როგორც ცხრიანი არც მე არ მომწონს, უფრო მეპასეა ვიდრე მეგოლე. მაგრამ მთლიანობაში საჭირო და სასარგებლო ფეხბურთელია. პრიმერას რაც შეეხება, რა თქმა უნდა, მარტო არავის მოუგია, მთლიანად გუნდმა მოიგო. ყველამ თავის წვლილი შეიტანა. ეგეც მართალია, ბარსა რო ასე გაპარტახებული არ ყოფილიყო ვერ მოვიგებდით ლა ლიგას ასეთი თამაშით

ერთი მითხარი დღევანდელ სწრაფ შემტევ ფეხბურთში სად ხედავ ბენზემას ნაირ ფეხბურთელის ადგილს რეალის დონის გრანდში ღადაობ? 9იანად ეგ არ გამოდგებაო თვითონ ამბობ.. ფლანგზე ეგ არ გამოდგება არ მყავდეს სალაჰი და მბაპე ააოხროს ფლანგი.. გამთამაშებლად ეგ არ გამოდგება ისკო გყავდეს სკამზე და გამთამაშებლად ბენზემა ფეხბურთის სირცხვილია თან რეალი არ თამაშობს გამთამაშებლად.. და მერე ყველაზე მთავარი როდრიგოს კაი დარტყმა აქვს ალბათ ზამთარში იმიტო იყო დასჯილი კარებში რო ურტყავდა და გოლები გაქონდა ამით ხო ჩრდილი ადგებოდა ბენზოს :D ფაქტია რო ბიჭი დამანდრაჟებულია თამაშს გაამწვავებს და ეგრევე ბენზემას უყურებს რო გაატაინოს... გუშინაც ვინი დამადრაჯებული თამაშობდა და ეგეც ბენზემას ეძებდა... თავის თავზე აღარ იღებენ თამაშს ყველა თამაშობს ამ ჩოილარზე არ ითამაშებ და დაჯდები სკამზე.... 99% ჩაწოდებით რო მთავრდება რეალის შეტევა მარაზმია და ფეხბურთის უცოდინრობა ბენზემა გყავს 9იანი რომლის პლიუსი არაა თავით თამაში თუ ვიღაცამ სასწაული არ ყლაპა და ამ დროს 99% თავზე უწოდებ.. თუ მაინცდა მაინც მასე გინდა თამაში იყიდე კავანი ჰოლანდი იბრა და უწოდე რამდენიც გინდა 100 დან 20 ხო მაინც მოიგებენ სათავეს და ბენზემა ერთსაც ვერ იგებს და რაღას უწოდებენ ჩემამდე არ დადის... ეხლა გუშინ იოვიჩს და მაიორალს თავისი სიჯიუტით ანიშნა რომ არ მჭირდებითო... გუნდს გოლი აქ გასატანი და 19წლის ბავშვები შემოყარა... რაც მალე მოაშორებენ ზიდანს უკეთესია თავში ძაან აქ ავარდნილი და უაზროდ სჯის ხალხს არ აძლევს განვითარების შანს ვაბშე არავის

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (335)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)