ზიდანი:„სეზონს რამდენიმე დანაკლისით ვიწყებთ, მაგრამ კარგ ფორმაში ვართ“

ზინედინ ზიდანმა „სოსიედადთან“ მატჩისწინა პრესკონფერენცია გამართა.


„გუნდი ძალიან კარგად მოემზადა. საკმარისი დრო გვქონდა და შემიძლია ვთქვა, რომ სეზონს კარგ ფორმაში დავიწყებთ.“

„ბედნიერები ვიქნებით, თუ გამარჯვებას მივაღწევთ, კარგი სტარტი ყოველთვის მნიშვნელოვანია.“

„მარტინ ოდეგორს მცირე პრობლემები ჰქონდა, თუმცა ახლა ყველაფერი წესრიგშია. ნორვეგიელი ისეთივე მნიშვნელოვანი ფიგურაა, როგორც სხვა მოთამაშეები.“

„აზარი მალე დაბრუნდება, ის 100%-ით მზად არ არის, ამიტომ რისკი გამართლებული არ იქნება.“

„გარეთ ბეილი ლონდონში იმყოფება. უელსელს საუკეთესოს ვუსურვებ, რადგან ვთვლი, რომ „ბლანკოსისთვის“ ძალიან ბევრი კარგი რამ გააკეთა. ჩვენს შორის უთანხმოება არ ყოფილა. მე ყველა ფეხბურთელისგან პატივისცემას მოვითხოვ, რადგან თავად ვცემ პატივს მათ. დამსახურებები, რომელიც გარეთს მადრიდული კლუბისადმი აქვს, მართლაც შთამბეჭდავია.“

„იოვიჩის იჯარით წასვლა ამ ეტაპზე არ განიხილება, თუმცა სატრანსფერო ფანჯრის დახურვამდე 2 კვირაზე მეტია დარჩენილი. არაფერს გამოვრიცხავ.“

„ოდეგორს აქვს ხარისხი, რომელიც მას აძლევს საშუალებას გახდეს ძალიან მნიშვნელოვანი ფიგურა გუნდში.“

„მარტინმა გასულ წლებში არნახული გამოცდილება მიიღო და ყველა კლუბში წარმატებულად გამოდიოდა, თუმცა შარშანდელ სეზონში მის მიერ „სოსიედადში“ ნაჩვენები თამაში ნამდვილად სრულყოფილი გახლდათ, ის სულ სხვა დონის მოთამაშედ ჩამოყალიბდა.“

„ასენსიომ უმძიმესი ტრავმა გადაიტანა, მაგრამ პრე-სეზონის ფარგლებში ეფექტური იყო. ეროვნულ ნაკრებში მას მუხლზე კვლავ პრობლემა შეექმნა, თუმცა ყველაფერი მალევე გამოსწორდა. მარკო მაშინ ითამაშებს, როდესაც ბოლომდე იქნება მზად.“

„სეზონს რამდენიმე სიახლით ვიწყებთ. მთელი შემადგნელობა ჩვენს განკარგულებაში ვერ იქნება. ვასკესი, ასენსიო, მილიტაო, აზარი და მარიანო დიასი ვერ დაგვეხმარებიან.“

„აუცილებლად ვეცდებით ტიტულის დაცვას, ვინაიდან ეს ჩვენთვის მნიშვნელოვანია. ბოლომდე დავიხარჯეთ და გვსურს, რომ ყველა ტიტულისთვის ბოლომდე ვიბრძოლებთ.“

„რეგილონი ძალიან მაღალი დონის მარცხენა მცველად ჩამოყალიბდა, თუმცა ჩვენს გუნდში ამ ეტაპზე ეს პოზიცია დაკავებულია. 3 მაღალი დონის მცველი მარცხენა ფლანგზე არა რესურსის ზრდას, არამედ არეულობას ნიშნავს, აქედან გამომდინარე, ესპანელს დიდ წარმატებას ვუსურვებ „ტოტენჰემში“, მან „სევილიაში“ საოცარი სეზონი ჩაატარა და არაერთი კლუბის ყურადღება მიიპყრო.“

„„სოსიედადის“ სახით ძალიან რთული მეტოქე გვყავს. ზუსტად ვაფასებ ბასკური კლუბის შესაძლებლობებს და ვთვლი, რომ გამარჯვება მარტივი არ იქნება.“

„როდრიგო პირველი გუნდის ფეხბურთელია და ჩვენთან რჩება. ბრაზილიელზე დიდ იმედებს ვამყარებ, ის კიდევ მოუმატებს.“ dle 10.1

  • Ramos
  • 19 სექტემბერი 2020
  • 4333
  • 59

1

19 სექტემბერი 2020 16:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
კუმანმა რიკი პუჩს აცნობა, რომ გუნდის გეგმებში არ შედის dddddddd კუმანი რომ ფარჩაკია და არაფრის მომგები არაა ვიცი მარა ეს პუჩიც რო გახადეს ლეგენდა ვკაიფობ ამაზე დდ. ერთი კუანა ჩვეულებრივი იგროკია აერ კუმანიც აგდებს, მაგარს ჩაიჯვავენ როგორც წინა წელს, უარესად, კუმანი იანვრამდე ვერ მიაღწევს მევიყო პიკე
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

2

19 სექტემბერი 2020 16:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
ხამესის პირველი საკაიფო გოლი ევერტონში პლიუს კაცი გააგდებინა ხამესმა საღი

3

19 სექტემბერი 2020 17:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
ციტატა: Francisco Trincão
ეგე სად ჩანს რო ეს ტლოპინი ნეპოტისტი სი.ია, უყურებთ ხამესის თამაშს? ჯერ რა გოლი, მერე უგენიალურესი პასი, ზოგადად ძალიან მაგრად თამაშობს, ტოტესთანაც დაგლიჯა. ამ დონის იგროკს სკამზე ალპობდა, იგივე ბეილს უქნა და ახლა იოვიჩს უშვრება. არა კაცო გენიოსია ზიდანი რას ამბობ, რესურსი არ ჰქონია კაცს 😂

მართლა მაგრა თამაშობს ხამესი ვნახოთ სანამდე კარგად ითამაშებს ასე არ ყავს ევერტონს ცუდი შემადგენლობა მაგრამ ვნახოთ სანამდე გაქაჩავენ

4

19 სექტემბერი 2020 17:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ევერტონი და რეალი ცოტათო განსხვავდება ერთმანეთისგან. ხამესი კლასიკური გამთამაშებელია, რეალი კი მაგ სქემით არ თამაშობს. ხამესი ანჩეს დროს კარგი იმიტომ იყო რომ 4-3-1-2- თამაშობდა რეალი და გამოკვეთილი გამთამაშებელი ყავდა ხამეისს სახით, ბოლო პასის მიმცემიმ ეხლანდელი რეალი 4-4-2 ან 4-3-3 თამაშობს და ხამესი გამთამაშებლად კი არა ვინგერად იდგა ხოლმე, რაც კლავდა მის ყველა პლიუსს. ასე რომ გასაოცარს ვერაფერს ვხედავ, თი სხვა გუნდში კარგად თამაშობს და რეალში ვერა. როცა ყველა ფეხბურთელი მშვენივრად ერგება რეალის ძირითად სათამაშო სქემას, ტაქტიკას რომ 1 ფეხბურთელის გულისთვის არავის გადააკეთებს, თუ მაინცდამაინც მესი რონალდუ ან მარადონა არ ხარ, ცხადია :))
წარმატებები ხამესს.

5

19 სექტემბერი 2020 17:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Francisco Trincão
ეგე სად ჩანს რო ეს ტლოპინი ნეპოტისტი სი.ია, უყურებთ ხამესის თამაშს? ჯერ რა გოლი, მერე უგენიალურესი პასი, ზოგადად ძალიან მაგრად თამაშობს, ტოტესთანაც დაგლიჯა. ამ დონის იგროკს სკამზე ალპობდა, იგივე ბეილს უქნა და ახლა იოვიჩს უშვრება. არა კაცო გენიოსია ზიდანი რას ამბობ, რესურსი არ ჰქონია კაცს 😂

სეზონის დასაწყისში რეალშიც კარგი იყო, მაგრამ მაინც სამ თვეში ერთხელ ათამაშებდა ზიდანი😔

6

19 სექტემბერი 2020 17:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
მე არანაირი პრეტენზია არ მაქ ზიდანისგან შარშანდელი სეზონის მიხედვით შედეგის მხრივ ( თამაშის ხარისხი სხვა საკითხია) წელს ისევ ლა ლიგას უნდა მივაწვეთ ... კოპას მე ტურნირად არ ვთვლი თუ ვერც ლა ლიგა და ვერც ლიგა მოვიგეთ სეზონი ჩავარდნილი იქნება

7

19 სექტემბერი 2020 17:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
აი ეს ვინ მოიყვანა ბარსამ :)) ვან გაალზე უარესია ტიპი. ბუსკეტსს ამოგდებას უპირებს და პიანიჩი - დე იონგის დუეტი იქნებაო და რიკი პუჩს გუნდიდან აგდებს :))))
ჯერ კიკე სეტიენზე დამცხეს რას ამბობ ბარსასთბისაა ზედგამოჭრილიო, ეხლა ეს მოიყვანეს.
ვალვერდე სანატრელი გაუხდებათ, ერთმანეთზე უარესი მწვრთბელები მოყავთ. მესის ბოლო წლებში სიცოცხლე გაუმწარეს, კაცს ტიტულის მოგების იმედს საბოლოოდ უკლავენ :))
ბოლო 5 წელია ანდრე გომეშზე კარგი ნახევარმცველი არ აღირსეს გვერდით. ჩინური ხავი ეხლა 76 წლის პიანიჩი :)) ღლაპი დეიონგის გამო ბუსკეტსს სკამზე სვამს :))) მაგარი კაცია :))) ლა მასიის ყველაზე ნიჭიერ ახალგაზრდას უშვებს :))))

8

19 სექტემბერი 2020 19:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
როგორც მოგეხსენებათ, ხამეს როდრიგესმა ოფიციალურად დატოვა "რეალი" და "ევერტონს" შეუერთდა, კოლუმბიელმა უკვე მოასწრო სადებიუტო მატჩის ჩატარებაც.

მის სატრანსფერო თანხაზე უამრავი კითხვა იყო, თუმცა ზუსტი პასუხი დღემდე არ იყო ცნობილი, სანამ განცხადებას ხამესის ყოფილი კლუბი, "ბანფილდი" არ გააკეთებდა.

არგენტინული კლუბის განცხადებაში ნათქვამია, რომ ისინი ამ ტრანსფერიდან თანხას ვერ მიიღებენ, რადგან ხამესი "ევერტონს" უფასოდ შეუერთდა.

როგორც ჩანს, "რეალი" 29 წლის კოლუმბიელს უფასოდ შეელია, მადრიდელებმა კი თავის დროზე მის სანაცვლოდ 75 მილიონი ევრო გადაიხადეს. ეს იმათ ვინც ამტკიცებდით რო 40 მილიონი გადაიხადა ევერტონმაო

9

19 სექტემბერი 2020 19:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 558
ციტატა: RAUL BLANCO
კუმანმა რიკი პუჩს აცნობა, რომ გუნდის გეგმებში არ შედის dddddddd კუმანი რომ ფარჩაკია და არაფრის მომგები არაა ვიცი მარა ეს პუჩიც რო გახადეს ლეგენდა ვკაიფობ ამაზე დდ. ერთი კუანა ჩვეულებრივი იგროკია აერ კუმანიც აგდებს, მაგარს ჩაიჯვავენ როგორც წინა წელს, უარესად, კუმანი იანვრამდე ვერ მიაღწევს მევიყო პიკე

მე მაგას თავიდანვე შევარქვი სახელი, კატალონიელი ბენიტესი, მიმიხვდი რასაც ვგულისხმობ იმედია, მეც იანვარში ველოდები მაგის გაპანღურებას

10

19 სექტემბერი 2020 19:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
არ გავკარი მაგათ ბიუჯეტს ძმა ფაქტი ერთია რომ ამდენი მინმე გაყიდეს და არავის ყიდულობენ, ხამესს რაღას უშვებდნენ უფასოდ მიშინ ყოფილიყოა ზამენაზე, მაგრამ ზიზუ მაგასაც არ აკარებდა, თან ბაბუსაც დაენანა ხელფასის გაგემა ხამესზე, ჩემი აზრით თუ მათღა ეგრეა დასაკარგი ნაღდად არ იყო.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

11

19 სექტემბერი 2020 20:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ზოგიერთი მართლა ძალიან შორს ხათ ფეხბურთისგა,ნ ვისაც რეალი გაუშვებს და გაიფორთხიალებს გოლს გსიტანს ზიდანის გაგდებულია და ზიზუს ბრალია ხო? რეალი და ევერტონი ერთია ბიჯო განსხვავებას ვერ ხედავთ? ჯერ მთლიან თამაშშაც ვეღარ ქაჩავს ხამესი..რეალის დონე ნაღდად არაა და ცოტა თვალები გაახილეთ

ციტატა: Giorasmus
ციტატა: RAUL BLANCO
კუმანმა რიკი პუჩს აცნობა, რომ გუნდის გეგმებში არ შედის dddddddd კუმანი რომ ფარჩაკია და არაფრის მომგები არაა ვიცი მარა ეს პუჩიც რო გახადეს ლეგენდა ვკაიფობ ამაზე დდ. ერთი კუანა ჩვეულებრივი იგროკია აერ კუმანიც აგდებს, მაგარს ჩაიჯვავენ როგორც წინა წელს, უარესად, კუმანი იანვრამდე ვერ მიაღწევს მევიყო პიკე

მე მაგას თავიდანვე შევარქვი სახელი, კატალონიელი ბენიტესი, მიმიხვდი რასაც ვგულისხმობ იმედია, მეც იანვარში ველოდები მაგის გაპანღურებას

უარესია ძმა. მაგარი ფარჩაკია ნახე რა მალე გააგდებენ
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

12

19 სექტემბერი 2020 20:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 775
ციტატა: RAUL REAL
ჰაკიმის გაყიდვას ვერ ვინელებ. გამოსყიდვა, გადასყიდვა არ მაინტერესებს. ფაქტია გაყიდეს. არადა მარჯვენა ვინგერადაც ხოშიანად ითამაშებდა. ფაფხურა ვასკესს კი ბევრად აჯობებდა შეტევაშიც და დაცვაშიც. ერთ დროს ბეილიც მცველი იყო მაგრამ ვერ გახდა შემტევი

მბაპეს რაც შეეხება, ვინიმ გოლის გატანა დაამუღამოს და ჯიბეში ჩაისვამს მაგასაც და სხვა ახალგაზრდებსაც. მბაპე ჯერ კი ახალგაზრდაა და მერე ეს შეიძლება შეიცვალოს, მაგრამ ამჟამინდელი გადმოსახედიდან ლიდერული ხასიათი აკლია, ლიდერი არაა, გვერდით სხვა ჭირდება, უფრო ძლიერი ხასიათის და მენტალიტეტის. ვინც გადამწყვეტ მატშებში თავის თავზე თავისუფლად აიღებს თამაშს. ასეთი კი ვინია, მას უფრო აქვს ლიდერული თვისებები და მენტალიტეტი. დარტყმის სწავლა უფრო ადვილად შეიძლება, ეს კი დაბადებიდან უნდა დაგყვეს. ნუ მერეც შეიძლება განვითარება, მაგრამ ძალიან რთულია. მე ვინიციუსში უფრო ვხედავ რეალის მომავალ ლიდერს, ვიდრე მბაპეში. მბაპე თუ მოიყვანეს გაასწორებს, რა თქმა უნდა, მაგრამ მთავარი ლიდერი მაინც ვინიციუსი იქნება. ვინი, ჰოლანდი, მბაპე. ესენი მინდა რეალის მომავალ შეტევაში. გაბრიელ ჟესუსიც თუ იქნება ვაბშე გაასწორებს

ვინიზე გეთანხმები 10000% როგორციქნა წავიკითხე ერთი ნორმალური აზრი ამფეხბურთელთან დაკავშირებით მაგარი უაზრობამგონია ვინი როდრიგოთი მოვიგეთ ლალიგა შეტევა არყავდა რეალს ვისზე ნაკლებიარიან თუნდაც ვინი და თუნდაც როდრიგო

ეგკიარავის ახსოვს ლოპოტეგი სოლარისდროს ყველაჩაჯმული რო დარბოდა გუნდის ლიდერიდა ნათელიწერტილი სწორედ ვინისიუსი იყო

თუნდაც ამსეზონში სადაც ითამაშა მთელიდაცვა ჩამოიხიაა ყველა გუნდის მცველებს თავბრუს ახვევს და მარტო ამის ყურება რადღირს

13

19 სექტემბერი 2020 20:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ციტატა: ჰიფატერა
ეგკიარავის ახსოვს ლოპოტეგი სოლარისდროს ყველაჩაჯმული

მაგ დროს მთელი გუნდი იყო ფარჩაკი და ზუსტად ამ გუნდით ზიზუმ ორი თასი დადო ზუსტად ამ სასტავით, აზარს არ ვთლი რეალის ფეხბურთელად მაგის ინვალიდი მძორი დედას ვთხარე
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

14

19 სექტემბერი 2020 20:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 775
ციტატა: RAUL BLANCO
ციტატა: ჰიფატერა
ეგკიარავის ახსოვს ლოპოტეგი სოლარისდროს ყველაჩაჯმული

მაგ დროს მთელი გუნდი იყო ფარჩაკი და ზუსტად ამ გუნდით ზიზუმ ორი თასი დადო ზუსტად ამ სასტავით, აზარს არ ვთლი რეალის ფეხბურთელად მაგის ინვალიდი მძორი დედას ვთხარე

ზიდანს არავითარ შემთხვევაში არვაკნინებ საოცარი მოტივატორია და ამასთანავე სეზონიარჩაუგდია უტიტულოდ უბრალოდ მეტისილამაზე და ხელოვნებას მინდა ვხედავდე რეალის თამაშში და არა გაიქეცი ვასკესი ჩააწოდე ამ ვასკესს საერთოდ რატო არაგდებენ ვერვხვდები რაუნდა მაგას რეალში

15

19 სექტემბერი 2020 20:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Zogi imasac realis da evertonis donesac ver xvdeba da aqet aswavlian zizus vin unda yavdes gundshi :))))) manamde ki bavariashic iyo da iqidanac gaagdes :)))) sadac aris zustad mag donis motamashea da realebi da msgavsi klubebi jobia daiviwyos :)))))

16

19 სექტემბერი 2020 20:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
ლიგაზე კიდევ ჩავიჯვამთ ამ შემადგენლობით .... ლა ლიგაზე რა გითხრა

17

19 სექტემბერი 2020 20:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
Zogi realis da evertonis donesac ver xvdeba da aqet aswavlian zizus vin unda yavdes gundshi :))))) manamde ki bavariashic iyo da iqidanac gaagdes :)))) sadac aris zustad mag donis motamashea da realebi da msgavsi klubebi jobia daiviwyos :)))))

18

19 სექტემბერი 2020 20:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ციტატა: Francisco Trincão
ციტატა: RAUL BLANCO
მაგ დროს მთელი გუნდი იყო ფარჩაკი და ზუსტად ამ გუნდით ზიზუმ ორი თასი დადო ზუსტად ამ სასტავით

მაგ სასტავს დაუმატე კაშაი ოლივერი ჩაქირი კარიუსის და ულრაიხის საჩუქრები კიდევ, მაგათ არანაკლები წვლილი აქვთ შეტანილი მეტი თუ არა.

იმენა გამოტრინაკოებული კომენტარი ტრინკაოსგან.

ციტატა: anireal
Zogi imasac realis da evertonis donesac ver xvdeba da aqet aswavlian zizus vin unda yavdes gundshi :))))) manamde ki bavariashic iyo da iqidanac gaagdes :)))) sadac aris zustad mag donis motamashea da realebi da msgavsi klubebi jobia daiviwyos :)))))

ბზ არაა ვერ ხდებიან
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

19

19 სექტემბერი 2020 20:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Xamesis tamashebs jobda realshi geyurebinat :))))) daje arc aravis ar undoda rom ara ancheloti :))))) xo kide evertonebshi da msgavs gundebshi gols vinc gaitans yvela realis donis ki ar aris :)))))

Xamesi rom gapiarebuli iyo magas tavidanve vidzaxdi , ambiciuri fexburteli kide evertonshi ar gadadis :)))) magram albat did xelfassac uxdian da amasac agar ainteresebs chempoonta liga da titulebi :)))) principshi ra donecaa im gundshia magram roca ragacis ambicia gaqvs ligis donis gundshi mainc unda gadaxvide tumca arc aravis agar undoda :)))

20

19 სექტემბერი 2020 21:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რას ამბობთ რომ ევერტონში თუ კაცი გაიფაფხურებს ეგ რეალის დონის არაა? ეგ დედა ნაქაჩი ვან დეიკი საიდან მოვიდა? ან ეხლა ჩელსმა რომ იყიდა 50 მილიოად ან რავი უამრავი იგროკი წაუყვანიათ პრემიერლიგის საშუალო გუნდიდან და გაუქაჩია სხვაგანაც... რას ქვია რეალის დონის ამიხსენით? ბრაზილიის რონელიღაც ჭ ჩემპიონატში კაცი რო გაიფაფხურებს მეორე პელეა და პრემიერ ლიგაში კაცი რო გაქაჩავს არაფერია ხო? მაგრა ხართ ფეხბურთან რა.. ბტაჰიმიც გაქაჩავს მილანში ბეილიც და იოვიჩიც თუ გაანათხოვრეს. რაც მალე მოშორდება ზიდანი რეალს უკეთესია ყველასთვის. ასეთი მოგებული ტიტულები მე ლიჩნად მაგარი მკიდია მე რეალის თამაშს იმიტო ვუყურებ და იმიტო ვბალეშიკობ რომ მაგარ ლამაზ თამაშობდა მუდამ და 1-0 და 0-0 მიუღებელი იყო.. ეხლა თურმე რესურსი არ აქ ძმა და აბა როგორ მოიგოსო დაიწყებენ 5-0 )) თუ ესე ყარეს ფეხბურყელები და არ გამოიყენეს ბიჭები და იყვნენ მაიორალების იმედზე მერე მართლა დაგეთანხმებით არ ყავს რესურსითქო :D რესუსრს ვინ ადგენს მე თუ ზიდანი?

21

19 სექტემბერი 2020 21:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
მანჩესტერი მაგარ სვარკა ფეხბურთს თამაშობს .... ვან დე ბეეკი ალბათ ფიქრობს რა მინდოდაო ამ სასვარკეთში გადავსულიყავიო ბარსაში

22

19 სექტემბერი 2020 21:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ციტატა: ilarioni
.. ვან დე ბეეკი ალბათ ფიქრობს რა მინდოდაო ამ სასვარკეთში გადავსულიყავიო ბარსაში

დანიჯერე ბარსელონა უარესია. წელს ლიგაზე ნახე რას უზამენ დდ.

ციტატა: Romageorgia
. რაც მალე მოშორდება ზიდანი რეალს უკეთესია ყველასთვის.

ოჰ შენთვის იასნა კაია კულე ხარ. ჩვენთვის რაც დიდხანს იქნება უკეთესია
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

23

19 სექტემბერი 2020 21:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1801
ციტატა: Romageorgia
რას ამბობთ რომ ევერტონში თუ კაცი გაიფაფხურებს ეგ რეალის დონის არაა? ეგ დედა ნაქაჩი ვან დეიკი საიდან მოვიდა? ან ეხლა ჩელსმა რომ იყიდა 50 მილიოად ან რავი უამრავი იგროკი წაუყვანიათ პრემიერლიგის საშუალო გუნდიდან და გაუქაჩია სხვაგანაც... რას ქვია რეალის დონის ამიხსენით? ბრაზილიის რონელიღაც ჭ ჩემპიონატში კაცი რო გაიფაფხურებს მეორე პელეა და პრემიერ ლიგაში კაცი რო გაქაჩავს არაფერია ხო? მაგრა ხართ ფეხბურთან რა.. ბტაჰიმიც გაქაჩავს მილანში ბეილიც და იოვიჩიც თუ გაანათხოვრეს. რაც მალე მოშორდება ზიდანი რეალს უკეთესია ყველასთვის. ასეთი მოგებული ტიტულები მე ლიჩნად მაგარი მკიდია მე რეალის თამაშს იმიტო ვუყურებ და იმიტო ვბალეშიკობ რომ მაგარ ლამაზ თამაშობდა მუდამ და 1-0 და 0-0 მიუღებელი იყო.. ეხლა თურმე რესურსი არ აქ ძმა და აბა როგორ მოიგოსო დაიწყებენ 5-0 )) თუ ესე ყარეს ფეხბურყელები და არ გამოიყენეს ბიჭები და იყვნენ მაიორალების იმედზე მერე მართლა დაგეთანხმებით არ ყავს რესურსითქო :D რესუსრს ვინ ადგენს მე თუ ზიდანი?

შენ გენაცვალე ძმაო.აი ასეთი უნდა იყოს ნამდვილი მადრიდისტა.რეალი ტიტულების გამო უყვარს ბევრს ბლინ.მირჩევნია ლამაზი ფეხბურთით წააგოს რეალმა ვიდრე 1-0 და ჩაწოდებების ხარჯზე
-----------------------
Decimotercero

24

19 სექტემბერი 2020 21:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
ციტატა: RAUL BLANCO
ციტატა: ilarioni
.. ვან დე ბეეკი ალბათ ფიქრობს რა მინდოდაო ამ სასვარკეთში გადავსულიყავიო ბარსაში

დანიჯერე ბარსელონა უარესია. წელს ლიგაზე ნახე რას უზამენ დდ.

ციტატა: Romageorgia
. რაც მალე მოშორდება ზიდანი რეალს უკეთესია ყველასთვის.

ოჰ შენთვის იასნა კაია კულე ხარ. ჩვენთვის რაც დიდხანს იქნება უკეთესია

ლიგაზე არ ვიცი მარა ჩემპიონატის მოგების შანსი უფრო დიდი რომ ექნებოდა ფაქტია

25

19 სექტემბერი 2020 21:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Romageorgia
რას ამბობთ რომ ევერტონში თუ კაცი გაიფაფხურებს ეგ რეალის დონის არაა? ეგ დედა ნაქაჩი ვან დეიკი საიდან მოვიდა? ან ეხლა ჩელსმა რომ იყიდა 50 მილიოად ან რავი უამრავი იგროკი წაუყვანიათ პრემიერლიგის საშუალო გუნდიდან და გაუქაჩია სხვაგანაც... რას ქვია რეალის დონის ამიხსენით? ბრაზილიის რონელიღაც ჭ ჩემპიონატში კაცი რო გაიფაფხურებს მეორე პელეა და პრემიერ ლიგაში კაცი რო გაქაჩავს არაფერია ხო? მაგრა ხართ ფეხბურთან რა.. ბტაჰიმიც გაქაჩავს მილანში ბეილიც და იოვიჩიც თუ გაანათხოვრეს. რაც მალე მოშორდება ზიდანი რეალს უკეთესია ყველასთვის. ასეთი მოგებული ტიტულები მე ლიჩნად მაგარი მკიდია მე რეალის თამაშს იმიტო ვუყურებ და იმიტო ვბალეშიკობ რომ მაგარ ლამაზ თამაშობდა მუდამ და 1-0 და 0-0 მიუღებელი იყო.. ეხლა თურმე რესურსი არ აქ ძმა და აბა როგორ მოიგოსო დაიწყებენ 5-0 )) თუ ესე ყარეს ფეხბურყელები და არ გამოიყენეს ბიჭები და იყვნენ მაიორალების იმედზე მერე მართლა დაგეთანხმებით არ ყავს რესურსითქო :D რესუსრს ვინ ადგენს მე თუ ზიდანი?

Van daikma swored grandshi rom gaqacha magitomac aris exla liverpoolis lideri xamesma ki 2 grandshi itamasha da orivegan gaagdes gansxvavwbas ki unda xedavde wesit :)))))) roca dabali donis gundodan grandshi moxvdebi iq unda daamtkico ra shefidzlia da rac sheudzlua xamess ki vnaxet 2 grandshi daje agarc aravis undoda da gaachuqes :)))))))

26

19 სექტემბერი 2020 21:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1801
ზიდანის დედაც ვატირე.რამდენ ფეხბურთელს უსპობს კარიერას.ამაზე რატო არავინ არ ლაპარაკობს ბლინ ფილოსოფებო გამოდით.
As - ზიდანი იოვიჩს 1 წლით წასვლას ურჩევს
და რა პონტში ურჩევს რატო რისთვის ამისი სოფლელი დედა ვატირე.ბენზემა თითქოს 25 წლის ბიჭია და მეორე ტაკოში ბუასილი რო გაუჩნდეს მაიორალი შეცვლის მაგას?
-----------------------
Decimotercero

27

19 სექტემბერი 2020 21:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Zogs wakitxulis gaazrebac uchirs ra fexburtis codnazea laparaki :)))))

28

19 სექტემბერი 2020 21:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ციტატა: anireal
Zogs wakitxulis gaazrebac uchirs ra fexburtis codnazea laparaki :)))))

იმენა ბუმბუმში თუ იყვნენ ფეხბურთის მე ვიყო პიკე
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

29

19 სექტემბერი 2020 21:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Sani_Real
ზიდანის დედაც ვატირე.რამდენ ფეხბურთელს უსპობს კარიერას.ამაზე რატო არავინ არ ლაპარაკობს ბლინ ფილოსოფებო გამოდით.
As - ზიდანი იოვიჩს 1 წლით წასვლას ურჩევს
და რა პონტში ურჩევს რატო რისთვის ამისი სოფლელი დედა ვატირე.ბენზემა თითქოს 25 წლის ბიჭია და მეორე ტაკოში ბუასილი რო გაუჩნდეს მაიორალი შეცვლის მაგას?

:)))))))))

Zogi saertod realis da evertonis domesac ver archevs :)))))

ციტატა: RAUL BLANCO
ციტატა: anireal
Zogs wakitxulis gaazrebac uchirs ra fexburtis codnazea laparaki :)))))

იმენა ბუმბუმში თუ იყვნენ ფეხბურთის მე ვიყო პიკე

:))))))) warmoidgine amat ro miando reali ra iqneba :)))))))) pleimeiqeri xamesi da centr forvardi iovichi :))))))

30

19 სექტემბერი 2020 21:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1801
ციტატა: anireal
ციტატა: Sani_Real
ზიდანის დედაც ვატირე.რამდენ ფეხბურთელს უსპობს კარიერას.ამაზე რატო არავინ არ ლაპარაკობს ბლინ ფილოსოფებო გამოდით.
As - ზიდანი იოვიჩს 1 წლით წასვლას ურჩევს
და რა პონტში ურჩევს რატო რისთვის ამისი სოფლელი დედა ვატირე.ბენზემა თითქოს 25 წლის ბიჭია და მეორე ტაკოში ბუასილი რო გაუჩნდეს მაიორალი შეცვლის მაგას?

:)))))))))

Zogi saertod realis da evertonis domesac ver archevs :)))))

ევერტონს შეეშვი ანიჯან.იოვიჩის 1 წლით გაშვება სწორი გადაწყვეტილებაა? სად ერეკლე და სად ერაკლე.
-----------------------
Decimotercero

31

19 სექტემბერი 2020 21:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ციტატა: anireal
ციტატა: Sani_Real
ზიდანის დედაც ვატირე.რამდენ ფეხბურთელს უსპობს კარიერას.ამაზე რატო არავინ არ ლაპარაკობს ბლინ ფილოსოფებო გამოდით.
As - ზიდანი იოვიჩს 1 წლით წასვლას ურჩევს
და რა პონტში ურჩევს რატო რისთვის ამისი სოფლელი დედა ვატირე.ბენზემა თითქოს 25 წლის ბიჭია და მეორე ტაკოში ბუასილი რო გაუჩნდეს მაიორალი შეცვლის მაგას?

:)))))))))

Zogi saertod realis da evertonis domesac ver archevs :)))))

ციტატა: RAUL BLANCO
ციტატა: anireal
Zogs wakitxulis gaazrebac uchirs ra fexburtis codnazea laparaki :)))))

იმენა ბუმბუმში თუ იყვნენ ფეხბურთის მე ვიყო პიკე

:))))))) warmoidgine amat ro miando reali ra iqneba :)))))))) pleimeiqeri xamesi da centr forvardi iovichi :))))))

ღმერთმა დაიფაროს ძმაო ამათ რო უსმინო მართლა ახლა რეალი ტრაკში იქნებოდა, კაცმა ცინგლიანებით მესის და სუარეზის ბარსელონა ათრია და, ლეალმა ლო მოიგო ბალშელონაშ დამშაქულებაა. დდდდდდდდდდ და ხამესებს მისტირიან ტიპი ისეთი ფარჩაკია ევერტონის მეტი არავის უნდა ევერტონის დონეა და ზიდანმა თურმე გაშვა დდ
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

32

19 სექტემბერი 2020 21:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1801
ერთს გეტყვით.მადლობელი ყველა იმ სამი ტიტულების გამო მაგრამ ხალხნო წარსულით რატო ცხოვრობთ? მაშინ მოდით ისიც გავიხსენოთ რომ პაპაჩემის დროს რეალმა ზედიზედ 5 დადო.მაშინ ჩემპიონთა ლიგა არ ერქვა.
-----------------------
Decimotercero

33

19 სექტემბერი 2020 21:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516


რეალში კონკურენციაა დიდიააა,,და ტოპ კლუბებში უფრო მაღალი კლასის ფეხბურთელები არიან,შესაბამისად ამ მოცემულობაში რეალურად სჩანს მოთამაშის დონეე ,ორი აზრი არაა ხამესი მაღალი კვალიფიკაციის ფეხბურთელია უბრალოდ იმდენად რთული ამპლუა აქვს ანუ უფრო რთული კი არა ესე ვეტყვი არააპოპულარული დღევანდელი სტასნდარტებიდან გამომდინარე მისი მონაცემების მქწონე ფეხბურთელს ცოტა მწვრთნელი თუუ მიაქცევს ყირადღებას,ხამესი ცენტრალ მიდფილდერზეე წინ უკან მუდმივ პრესინში მოძრაობაში ნახევარ საათშიი ენას გადმოაგდებს,ის უფრო არის ფლეიმეიკერიი და მის უკანნ სულ მინიმუმ ორი მორბენალი ფეხბურთელი უნდა იდგეს თორემ ნებისმიერ ტოპ დონის გუნდზეც არააა სქემატურად გამართული გუნდი კლუბიი რიცხობრივ უპირატესობას მოიპოვებს მაგ ზონაში,რეალის სქემაში ვერ ჯდებოდა ეგ ტიპი,განა ცუუდი ფეხბურთელია უბრალოდდდ სქEმაში ვერ ჩააჯენ იმ სქემით რა სქემებსაც ვამუშავებთ წლებიაა,ევერტონში კიდევ დააკცირდით ართმევაზე ცოტა სუირბილი უწევს,ეხა უუხსენი აქ რატოა მოდრიჩი ვაკლვერდე და სხვა ნახევარმცველებიი ხამესზე უკეთესები,დაჟე ისკოცც,,ისკო ძაან ბევრს მოძრაობსს უკანაც დარბის ხშირადდ თავდაცვის დროსს ბევრი უმუშავ იაა აი ხამესი კი მიაწოდე და იმ მაგარ ბოლო პას გაგიკეთებს ოღონდ დაცვაში ნუუ ჩამოიყვანნ,,
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

34

19 სექტემბერი 2020 21:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ციტატა: Sani_Real
ევერტონს შეეშვი ანიჯან.იოვიჩის 1 წლით გაშვება სწორი გადაწყვეტილებაა

ებიჯო რა ყველაფრის გჯერა არსად არ უშვებს კაცმა თქვა წელს მისი სეზონია და ვენდობი იოვიჩსო, ხვალ განაცხადშიც არის. რო რამე არიქნებოდა ხვალ. ჭიაყელასავით წინასწარ რას ითხრით თვალება ვერ გავიგე
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

35

19 სექტემბერი 2020 21:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Sani_Real
ციტატა: anireal
ციტატა: Sani_Real
ზიდანის დედაც ვატირე.რამდენ ფეხბურთელს უსპობს კარიერას.ამაზე რატო არავინ არ ლაპარაკობს ბლინ ფილოსოფებო გამოდით.
As - ზიდანი იოვიჩს 1 წლით წასვლას ურჩევს
და რა პონტში ურჩევს რატო რისთვის ამისი სოფლელი დედა ვატირე.ბენზემა თითქოს 25 წლის ბიჭია და მეორე ტაკოში ბუასილი რო გაუჩნდეს მაიორალი შეცვლის მაგას?

:)))))))))

Zogi saertod realis da evertonis domesac ver archevs :)))))

ევერტონს შეეშვი ანიჯან.იოვიჩის 1 წლით გაშვება სწორი გადაწყვეტილებაა? სად ერეკლე და სად ერაკლე.

Eg dziritadshi rom ver iqneba tvitonac icis da tavis gadasawyvetia darcheba tu ara, faqtia rom ver gaamartla iovichma ,ise dadzundzulebda moedanze 38 wlis legenda gegoneboda :))))) magitom vidzaxi aintraxtshi da evertonshi rom gaqachav es sakmarisi araa realis done rom gaqacho , reali rom sxva samyaroa danarchenebtan shedarebit amas ar unda uxsnide realis qomags :)))) realshi ki bevri shansi ar mogecema da rac mogecema is umda gamoiyeno, iovichs ki elementaruli mondomeba ar etyoboda da realshi ki ara aintraxtshic ar chirdebat egeti :)))

36

19 სექტემბერი 2020 21:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ციტატა: Sani_Real
ერთს გეტყვით.მადლობელი ყველა იმ სამი ტიტულების გამო მაგრამ ხალხნო წარსულით რატო ცხოვრობთ? მაშინ მოდით ისიც გავიხსენოთ რომ პაპაჩემის დროს რეალმა ზედიზედ 5 დადო.მაშინ ჩემპიონთა ლიგა არ ერქვა.

კაცო აგერ ახლა არ მოიგო ფარჩაკი გუნდით ორი თასი? და თან დიდი წონის ტიტული ლალიგა?
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

37

19 სექტემბერი 2020 21:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Kacs mteli sezoni damtvreuli yavda gararbebi da ise moigo la liga tan pirvelive sezonshi :)))) meti ra unda gaeketebinaartla jadoqari ki araa :)))))

38

19 სექტემბერი 2020 21:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1801
ციტატა: RAUL BLANCO
ციტატა: Sani_Real
ერთს გეტყვით.მადლობელი ყველა იმ სამი ტიტულების გამო მაგრამ ხალხნო წარსულით რატო ცხოვრობთ? მაშინ მოდით ისიც გავიხსენოთ რომ პაპაჩემის დროს რეალმა ზედიზედ 5 დადო.მაშინ ჩემპიონთა ლიგა არ ერქვა.

კაცო აგერ ახლა არ მოიგო ფარჩაკი გუნდით ორი თასი? და თან დიდი წონის ტიტული ლალიგა?

ფარჩაკ გუნდს რას ეძახი.ეხლა როდრიგოები არ მიხსენო.რა ფეხბურთელები გვყვავს აბა კარგად დაფიქრდი.ლალიგა რო დადო ძალიან კარგია.მეტიც მირჩევნია ეხლა ზედიზედ ლალიგა დადოს 5 ჯერ ვიდრე ლიგა მოიგონ.მაგრამ ბარსას რო ასეთი ჩავარდნა ჰქონდა მაგას არ ვიმჩნევთ ხო.სეტიენი იყო ბიჭო როგორც ჩვენთან სოლარიუმი და ბენიტიუმები
-----------------------
Decimotercero

39

19 სექტემბერი 2020 21:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ციტატა: Sani_Real
ციტატა: RAUL BLANCO
ციტატა: Sani_Real
ერთს გეტყვით.მადლობელი ყველა იმ სამი ტიტულების გამო მაგრამ ხალხნო წარსულით რატო ცხოვრობთ? მაშინ მოდით ისიც გავიხსენოთ რომ პაპაჩემის დროს რეალმა ზედიზედ 5 დადო.მაშინ ჩემპიონთა ლიგა არ ერქვა.

კაცო აგერ ახლა არ მოიგო ფარჩაკი გუნდით ორი თასი? და თან დიდი წონის ტიტული ლალიგა?

ფარჩაკ გუნდს რას ეძახი.ეხლა როდრიგოები არ მიხსენო.რა ფეხბურთელები გვყვავს აბა კარგად დაფიქრდი.ლალიგა რო დადო ძალიან კარგია.მეტიც მირჩევნია ეხლა ზედიზედ ლალიგა დადოს 5 ჯერ ვიდრე ლიგა მოიგონ.მაგრამ ბარსას რო ასეთი ჩავარდნა ჰქონდა მაგას არ ვიმჩნევთ ხო.სეტიენი იყო ბიჭო როგორც ჩვენთან სოლარიუმი და ბენიტიუმები

უშუალო კონკურენტს დააია ბურთი ზიზუმ, პირველ კლასიკოში მსაჯებმა დაინდეს თორე 6 ქულას დადებდა კლასიკოებში. ატლეტიკოს, სევილიას, ვილარეალს, ვალენსიას, ბილბაოს, ყველას ჩაუდო რაზეა საუბარი ვაფშე კაი რა

ციტატა: anireal
Kacs mteli sezoni damtvreuli yavda gararbebi da ise moigo la liga tan pirvelive sezonshi :)))) meti ra unda gaeketebinaartla jadoqari ki araa :)))))

ჯადოქრის საქმეს კი აკეთებს ფაქტიურად
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

40

19 სექტემბერი 2020 21:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
კარლო გამოცდილი მწვრთნელია და იცის როგორ გამოიყენოს ხამესი,ხამეს როგორც თავისი პლიუსები ასევე მინუსებიც აქვს,ყველა სქემაში არსებობს ცენტრალური მიდფილდერი,მაგრამ ყვეკლა სქემაში არ არის გამთამაშებელი,მეტიც ეს ამპლუა უკვე გადაშენების პირასაააა ძაან ცოტა გუნდი იყენებს ფლეიმეიქერსს რადგან შემტევების როლი გაიზარდაა ,თუ სექენდზე მოთამაშე ფორვარდს შეუძXლია ამის გაკეთება რა საჭიროა ზედმეტი ამპლუის ფეხბურთელის განთავსებაა,დააკვირდით ეხა ხამესის წინ ვინ დგას,ორი გამქცევი ფორვარდიი,,ტიპიური ცენტრ ფორვარდი და მეორე ფლანგიდან 7 ნომერი რა გვარია სისწრაფეზე რომ შედისს,ანუ არცერთი ა ეს შემტევი არ იღებს ბოლ კონტროლში მონაწილეობას არ იწევენ სიღმეშიი,უდგას ანჩელოტის 9 ნომერი და მაგის უკან ყავს ხამესი,ხამესის უკან კი ყავს ორი მუშა მორბენალიი,ეხა რეალში ხამესი რომ სასტავში ჩაგესვაა,უინდა მოგეხსბნა მოდრიჩიი,მინიმუმ ერთი ცენტრალურ მიდფილდერი და ორი საყრდენით უნდა გვეთამაშო პლიუს დამატებითი კაზემირო.არავის ჭირდება ესს,მოხვდა იქ სადაც მოხვდაა,კარგი ფეხბურთელია მაგრამ რეალის სტილი არასდროს ყოფილა .ღმერთმა მოახმარონ,ასე რომ სანამ ზიდანს გადაწვდებით შინაარსობრივად გაიარეთ ჯერ დეტალები.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

41

19 სექტემბერი 2020 21:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1801
თქვენ როგორ ხართ იცით? გუნდი რო იგებს ამბობთ ზიდანმა ათრია ამა თუ იმ გუნდის მწვრთნელი.სიტისთან რო წავაგეთ ფეხბურთელებს დააბრალეთ ეს რა ქნესო.კარიუსმა რა შეცდომები დაუშვა და რამოსმა სალაჰი ძიუდოს ილეთით ამოაგდო კაცი ეგრევე ზიდანს მიუწერეთ მოგება და კლოპს აწოვაო)))
-----------------------
Decimotercero

42

19 სექტემბერი 2020 22:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Sani_Real
ფარჩაკ გუნდს რას ეძახი.ეხლა როდრიგოები არ მიხსენო.რა ფეხბურთელები გვყვავს აბა კარგად დაფიქრდი.ლალიგა რო დადო ძალიან კარგია.მეტიც მირჩევნია ეხლა ზედიზედ ლალიგა დადოს 5 ჯერ ვიდრე ლიგა მოიგონ.მაგრამ ბარსას რო ასეთი ჩავარდნა ჰქონდა მაგას არ ვიმჩნევთ ხო.სეტიენი იყო ბიჭო როგორც ჩვენთან სოლარიუმი და ბენიტიუმები

ბარსაზე უარეს დღეში ჩვენ ვიყავით,კონკრეტულ;ი ციფრები ყველაფერზე მეტყველებსსს,არცერთ სხვა სემტევს ექვს გოლზე მეტი არ ქონდათ გატანილი,არცერთ სხვა შემთევს მთელ სეზონში ექვსი ასისტიც კი არ დაუგროვებიათ,არცერთ ნახევარმცველს არ აქვს ასისტების ორმაგი ნიშნულიი სულ მინიმუმ ერთერთს მაინც უნდა ჰქონდესს,მთელ სეზონშიი მხოლოდ ერთ შემტევი რომ იქნება გამოსარჩევი და იმ შემტევს გუნდში ყველაზე მეტი ასისტებიც აქ დარიგებული ამაზე დიდიიი ჩავარდნა რა გინდა? ანუ ვერ ვხვდები რიტორიკასს ბარსა ესეთ დღეში იყოო და ამიტომ მოვიფგეთო,გეუბნები ჩვენ უარეს დღეში ვიყავით ორი კაცით მოვიგეეთ კლა ლიგაა ვინმეს ეჭვი ეპარებააა ამაში?
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

43

19 სექტემბერი 2020 22:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ციტატა: Sani_Real
რამოსმა სალაჰი ძიუდოს ილეთით ამოაგდო

დდდდდდდდ
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

44

19 სექტემბერი 2020 22:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1801
მამუკა კაი კაცი ხარ ძმაო.ბევრჯერ გვიკამათია მაგრამ პატივს გცემ.
ახალი სეზონის იმედი საერთოდ არ მაქვს.ეს კორონაც ვითომ რო მოიგონეს იმედია დამთავრდება მალე.ცარიელ სტადიონზე თამაში არაა კაი საყურებელი და მოთამაშეებზე ეტყობათ ეს

ვინმეს ეჭვი ეპარებააა ამაში?[/b][/quote]
ეს არ უნდა დაგეწერა.

შეგაქე თუ არა ეგრევე ჩაამძღნერე რედონდო ჯან.ასე არ გინდა არაა საჭირო
-----------------------
Decimotercero

45

19 სექტემბერი 2020 22:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ტიპს დაემტვრა ასენსიოო რომელსაც ამზადებდა უკვე ძირითად წევრადდ მთელი სეზონი დამტვრეული ყავდა,მთელი სეზონი დამტვრეული იყო აზარი.ანუ ტიპს რეალურად შეტევების პოტენციალისს მინიმუმ 40 პროცენტი მოაკლდაა,,ბენზემამ კი გააკეთა თავისიიი მაგრამმ სხვა წინ არავინ იყოოო ,ამ მოცემულობაში ბარსა იყო კიდევ უარეს დღეში??ზიდანს ნუ ებრძXვით ამ საიტზეეე ,199 წლიდან რეალის ქომაგი ვარ მიჩელის გაცილებასაც მოვესწარი მაგრამ მე არ მახსოპვსს მსგავსი ფაქტი რეალს ესეთი უსუსტესი გარემარბები ყოლოდა ფლანგებზეე ვგულისხმობბ ვინიციუს და როდრიგოს,მე მაგათი სუპერსტარობის არ მჯერა და მომკალით დაიმახსოვრეთ მალე მოუვათ დროო პრემიოერლიგის საშუალო გუნდებშუიი ვულვზებშიი დაა ვესტჰემებშიი იმოგზაურობენ,კოჭებში ვცნობ ფეხბურთელს,ფეხვბურთელი რომელიც გუნდურად ვერ აზროვნებს იმ ფეხბურთელსს მომავალი არ აქქ,დღევანდელი ფეხბურთი კი არის დრო და მანძილიი.მე ესEტი უსუსური ფლანგის სემტევები ისტორიაში არ მახსოვსს რომ გვყოლოდაა.სავიოც კი ამათზე პროდუკლტიული იყო თავის დროზე,ერთად აღებული ორივეს ორნიშნულა გოლი არ აქვთ გატანილი,ასისტებზე ხო ზედმეტია საუბარი,ერთ ორ მანევრს გააკეთებენ და ი ვსიო სასწაული ბიჭიოააა,,არ აქვს ვინიციუს ჟუნიორსს გუნდურიი ინტელექტუალური რესურსი ამ ეტაპზე და მაგის გამო გააპანღურეს თავის დროზე რობინიო რომელიც პოტენციალით ას ვინიუცს უდერის,როდრიგოს უფრო შეუძლიააა მაგრამ ეგეც დუიდი ვერაფერი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

46

19 სექტემბერი 2020 22:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
ციტატა: Sani_Real
თქვენ როგორ ხართ იცით? გუნდი რო იგებს ამბობთ ზიდანმა ათრია ამა თუ იმ გუნდის მწვრთნელი.სიტისთან რო წავაგეთ ფეხბურთელებს დააბრალეთ ეს რა ქნესო.კარიუსმა რა შეცდომები დაუშვა და რამოსმა სალაჰი ძიუდოს ილეთით ამოაგდო კაცი ეგრევე ზიდანს მიუწერეთ მოგება და კლოპს აწოვაო)))

რეალმა ყველა ტიტული დამსახურებულად მოიგო კი იმაში 100% გეთანხმები სვარკა ფეხბურთი ვითამაშეთ შარშან

47

19 სექტემბერი 2020 22:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ანუ ვინიოციუსის და როდრიგოს საკეთებელს აკეთებდაა რამოსი შეტევაში:დდდდ ეს მოცემულობა გვქონდაა ,ტიპს კრიტიკა კი არა ძეგლი უნდა დაუდგანნნ სასწაული მოახდინაა :დდ ზიდანზე ვსაუბრობბ.:დდ
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

48

19 სექტემბერი 2020 22:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1801
ჰოლანდმა სტარტზე უკვე 2 შეაგდო 😁 ზბორნიშიც გაიტანა.ტიპი მომავალია იმენა და არ ჩალიჩობენ ამაზე.ზიდანი მარტო ფრანგებზე რო ჩალიჩობს ვერ ხედავთ ხო?კამავინგაო დაიოტიო პოგბაო პიზდეცი ხდება.ყველა ფრანგი უნდა ოღონდ ისეთი რო ბენზემას არ შეეხოს ისეთი.
-----------------------
Decimotercero

49

19 სექტემბერი 2020 22:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
ციტატა: Sani_Real
ჰოლანდმა სტარტზე უკვე 2 შეაგდო 😁 ზბორნიშიც გაიტანა.ტიპი მომავალია იმენა და არ ჩალიჩობენ ამაზე.ზიდანი მარტო ფრანგებზე რო ჩალიჩობს ვერ ხედავთ ხო?კამავინგაო დაიოტიო პოგბაო პიზდეცი ხდება.ყველა ფრანგი უნდა ოღონდ ისეთი რო ბენზემას არ შეეხოს ისეთი.

მაგ ბიჭს მაგრა ვქომაგობ... ვან დე ბეეკი კარგი ბიჭია მანჩესტერი ჭ კლასის გუნდი

50

19 სექტემბერი 2020 22:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ციტატა: Sani_Real
ჰოლანდმა სტარტზე უკვე 2 შეაგდო 😁 ზბორნიშიც გაიტანა.ტიპი მომავალია იმენა და არ ჩალიჩობენ ამაზე.ზიდანი მარტო ფრანგებზე რო ჩალიჩობს ვერ ხედავთ ხო?კამავინგაო დაიოტიო პოგბაო პიზდეცი ხდება.ყველა ფრანგი უნდა ოღონდ ისეთი რო ბენზემას არ შეეხოს ისეთი.

ჰალანდი რეალში მაქს სკამს თუ მოწმენდს
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

51

19 სექტემბერი 2020 22:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1801
ციტატა: ilarioni
ციტატა: Sani_Real
ჰოლანდმა სტარტზე უკვე 2 შეაგდო 😁 ზბორნიშიც გაიტანა.ტიპი მომავალია იმენა და არ ჩალიჩობენ ამაზე.ზიდანი მარტო ფრანგებზე რო ჩალიჩობს ვერ ხედავთ ხო?კამავინგაო დაიოტიო პოგბაო პიზდეცი ხდება.ყველა ფრანგი უნდა ოღონდ ისეთი რო ბენზემას არ შეეხოს ისეთი.

მაგ ბიჭს მაგრა ვქომაგობ... ვან დე ბეეკი კარგი ბიჭია მანჩესტერი ჭ კლასის გუნდი

კი გაიტანა.რაც ფოგბამ ვერ შეძლო 67 წუთი ამან 13 წუთში აჩვენა.წინა სეზონშიც წააგეს კრისტალპალასთან ოლდტრაფორდზე და ეხლაც
-----------------------
Decimotercero

52

19 სექტემბერი 2020 22:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
სილ;ამაზე თუ გვინდა ,სილამაზეც ზოგადად ინდივიდუალურიიაა,ჩემთვისს გუნდური თამაშიაა სილამაზე კომბინაციებიები,ადინ დვა კასანია ერთი შეხებით,მაგრამ ესეთი გუნდური სანახაობრივი ფეხბურთი რომ ვაჩვენოთ ვინიციუსები და როდრიგოები კი არ უნდა გვყავდესს არამედდდ მბაპე,ტიპს ყველა არსენალი აქ დააყენე ნალუბოი პოზიციაზე სეტევაშიი,იმხელა რესურსი აქ და სათამაშიო აიქიუუ,,რატომ იყოო რონალდუ ბენზემას დუეტიი ესეთი ეფექტური?ორივეს ესმოდა ადინ კასანიით თამაშიი,, სჯობს პასი გასცეეე მოიგო მანძილი და დრო ვიდრე ვინიციუსი რასაც აკეთებსს მოედანზეეე აი არვიცი გუნდს უგდებს სათამაშო დინამიკასს ასთრევს ბურთსს და პასის კუკლტურა ცალკე ფენომენიაა,მოატყუებ ერთს დაგხვდება მეორე,თუ თანაგუნდელს ვერ გრძნობბბ მაგ მოტყუებასაც ფასი არ აქვს,კროოსი არ უნდა გითითებდესს როცა რეალში თამაშობბ იქ გაიხსენიოო,უნდა გრძნობდე ამას.რეალობა არის ესს,.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

53

19 სექტემბერი 2020 22:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1801
ციტატა: RAUL BLANCO
ციტატა: Sani_Real
ჰოლანდმა სტარტზე უკვე 2 შეაგდო 😁 ზბორნიშიც გაიტანა.ტიპი მომავალია იმენა და არ ჩალიჩობენ ამაზე.ზიდანი მარტო ფრანგებზე რო ჩალიჩობს ვერ ხედავთ ხო?კამავინგაო დაიოტიო პოგბაო პიზდეცი ხდება.ყველა ფრანგი უნდა ოღონდ ისეთი რო ბენზემას არ შეეხოს ისეთი.

ჰალანდი რეალში მაქს სკამს თუ მოწმენდს

ბრავო შენ თუ ასე ფიქრობ.ტიპი გოლს გოლზე იტანს.ბენზემა თითქოს ამ ასაკში ლიონში ამაზე უკეთესი იყო
-----------------------
Decimotercero

54

19 სექტემბერი 2020 22:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
ციტატა: Sani_Real
ციტატა: ilarioni
ციტატა: Sani_Real
ჰოლანდმა სტარტზე უკვე 2 შეაგდო 😁 ზბორნიშიც გაიტანა.ტიპი მომავალია იმენა და არ ჩალიჩობენ ამაზე.ზიდანი მარტო ფრანგებზე რო ჩალიჩობს ვერ ხედავთ ხო?კამავინგაო დაიოტიო პოგბაო პიზდეცი ხდება.ყველა ფრანგი უნდა ოღონდ ისეთი რო ბენზემას არ შეეხოს ისეთი.

მაგ ბიჭს მაგრა ვქომაგობ... ვან დე ბეეკი კარგი ბიჭია მანჩესტერი ჭ კლასის გუნდი

კი გაიტანა.რაც ფოგბამ ვერ შეძლო 67 წუთი ამან 13 წუთში აჩვენა.წინა სეზონშიც წააგეს კრისტალპალასთან ოლდტრაფორდზე და ეხლაც

აგერ ნახავ მალე გაუშვებენ სოლსკაიერს და დანიშნავენ პოჩეტინოს

55

19 სექტემბერი 2020 22:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1801
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
სილ;ამაზე თუ გვინდა ,სილამაზეც ზოგადად ინდივიდუალურიიაა,ჩემთვისს გუნდური თამაშიაა სილამაზე კომბინაციებიები,ადინ დვა კასანია ერთი შეხებით,მაგრამ ესეთი გუნდური სანახაობრივი ფეხბურთი რომ ვაჩვენოთ ვინიციუსები და როდრიგოები კი არ უნდა გვყავდესს არამედდდ მბაპე,ტიპს ყველა არსენალი აქ დააყენე ნალუბოი პოზიციაზე სეტევაშიი,იმხელა რესურსი აქ და სათამაშიო აიქიუუ,,რატომ იყოო რონალდუ ბენზემას დუეტიი ესეთი ეფექტური?ორივეს ესმოდა ადინ კასანიით თამაშიი,, სჯობს პასი გასცეეე მოიგო მანძილი და დრო ვიდრე ვინიციუსი რასაც აკეთებსს მოედანზეეე აი არვიცი გუნდს უგდებს სათამაშო დინამიკასს ასთრევს ბურთსს და პასის კუკლტურა ცალკე ფენომენიაა,მოატყუებ ერთს დაგხვდება მეორე,თუ თანაგუნდელს ვერ გრძნობბბ მაგ მოტყუებასაც ფასი არ აქვს,კროოსი არ უნდა გითითებდესს როცა რეალში თამაშობბ იქ გაიხსენიოო,უნდა გრძნობდე ამას.რეალობა არის ესს,.

და იმაზე არ გიფიქრია კროოსი რატო უნდა უთითებდეს სად უნდა დადგეს.ამდენი ხანია ზიდანმა ვერ ასწავლაა ეს? კარში დარტყმაზე საუბარიც არ მინდა.ან ზიდანი ვერ ასწავლის ანდა ვინია ინვალიდი.თუ ასეთია რაღაზე აჩერებენ რეალში.ბრაჰიმ დიასი როდრიგო+ვინიზე 10 თავით მაღლა დგას
-----------------------
Decimotercero

56

19 სექტემბერი 2020 22:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ჰიფატერა
ციტატა: RAUL REAL
ჰაკიმის გაყიდვას ვერ ვინელებ. გამოსყიდვა, გადასყიდვა არ მაინტერესებს. ფაქტია გაყიდეს. არადა მარჯვენა ვინგერადაც ხოშიანად ითამაშებდა. ფაფხურა ვასკესს კი ბევრად აჯობებდა შეტევაშიც და დაცვაშიც. ერთ დროს ბეილიც მცველი იყო მაგრამ ვერ გახდა შემტევი

მბაპეს რაც შეეხება, ვინიმ გოლის გატანა დაამუღამოს და ჯიბეში ჩაისვამს მაგასაც და სხვა ახალგაზრდებსაც. მბაპე ჯერ კი ახალგაზრდაა და მერე ეს შეიძლება შეიცვალოს, მაგრამ ამჟამინდელი გადმოსახედიდან ლიდერული ხასიათი აკლია, ლიდერი არაა, გვერდით სხვა ჭირდება, უფრო ძლიერი ხასიათის და მენტალიტეტის. ვინც გადამწყვეტ მატშებში თავის თავზე თავისუფლად აიღებს თამაშს. ასეთი კი ვინია, მას უფრო აქვს ლიდერული თვისებები და მენტალიტეტი. დარტყმის სწავლა უფრო ადვილად შეიძლება, ეს კი დაბადებიდან უნდა დაგყვეს. ნუ მერეც შეიძლება განვითარება, მაგრამ ძალიან რთულია. მე ვინიციუსში უფრო ვხედავ რეალის მომავალ ლიდერს, ვიდრე მბაპეში. მბაპე თუ მოიყვანეს გაასწორებს, რა თქმა უნდა, მაგრამ მთავარი ლიდერი მაინც ვინიციუსი იქნება. ვინი, ჰოლანდი, მბაპე. ესენი მინდა რეალის მომავალ შეტევაში. გაბრიელ ჟესუსიც თუ იქნება ვაბშე გაასწორებს

ვინიზე გეთანხმები 10000% როგორციქნა წავიკითხე ერთი ნორმალური აზრი ამფეხბურთელთან დაკავშირებით მაგარი უაზრობამგონია ვინი როდრიგოთი მოვიგეთ ლალიგა შეტევა არყავდა რეალს ვისზე ნაკლებიარიან თუნდაც ვინი და თუნდაც როდრიგო

ეგკიარავის ახსოვს ლოპოტეგი სოლარისდროს ყველაჩაჯმული რო დარბოდა გუნდის ლიდერიდა ნათელიწერტილი სწორედ ვინისიუსი იყო

თუნდაც ამსეზონში სადაც ითამაშა მთელიდაცვა ჩამოიხიაა ყველა გუნდის მცველებს თავბრუს ახვევს და მარტო ამის ყურება რადღირს

o4ives didi potenciali aqvs. vinis tamashis yureba didi siamovnebaa

57

19 სექტემბერი 2020 23:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ვინის დარტყმა პასი და გუნდური თამაში აკლია + ბურთს ათრევს უაზროდ, ტემპს აგდებს და სათამაშო აიქიუ აქვს დაბალი. ბენზემა რამდენიც უნდა ლანძღოთ, მოდრიჩ/კროოსთან ერთად, ყველაზე დიდი სათამაშო ინტელექტი აქვს. მაგრამ ახალგაზრდებში ყველაზე მაგარი დრიბლინგი აქვს და 1-1 ზე ნებისმიერს გასცდება. თუ დახვეწავს ზემოთ ხსენებულ კომპონენტებს, შეიძლება კაი ფეხბურთელი დადგეს ვინი.
როდრიგოს საკმარისი ნიჭი არ აქვს, ბრაზილიელის გარდა ყველაფერია, არც ტექნიკა არც მოტყუება არც ბურთია ფლობა ბრაზილიელის.
ბრაჰიმს ყველაფერი აქვს რომ მაგარი იყოს, უბრალოდ პრაქტიკა უნდა და ბურთს დაათრევს უაზროდ დიდხანს.
იოვიჩი მაგარი შემსრულებელია მაგრამ რეალში რომ მიხვალ და სირბილი დაგეზარება, მეორე დღესვე გასაგდები ხარ გუნდიდან.
იმედია მბაპე ჰალანდი კამავინგა და შკრინიანი დაგვემატება მომავალ ზაფხულს. შემდეგი 10 წელი ყველა ტურნირის უპირობო ფავორიტები ვიქნებით.

58

20 სექტემბერი 2020 02:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Sani_Real
და იმაზე არ გიფიქრია კროოსი რატო უნდა უთითებდეს სად უნდა დადგეს.ამდენი ხანია ზიდანმა ვერ ასწავლაა ეს? კარში დარტყმაზე საუბარიც არ მინდა.ან ზიდანი ვერ ასწავლის ანდა ვინია ინვალიდი.თუ ასეთია რაღაზე აჩერებენ რეალში.ბრაჰიმ დიასი როდრიგო+ვინიზე 10 თავით მაღლა დგას

ზიდანის მოყვანილი არაა ვინიციუს ჯუნიორი,ყველამ კარგად იცის ვინც უნდოდა და ბოლოს ვინ შერჩაა ,ვინიციუსი იმიტომ თამაშობს არსებული რესურსით სხვა გამოსავალი არააა,,ყველამ ვიცით ფორმაში მყოფიი აზარს კონკურენციას ვერ გაუწევს ვერასდროს,ძაან დიდი სხვაობაა მაშტაბებშიი,რაც შეეხება ზიდანმაა ასწავლა არ ასწავლა ეგ როცაა პროფესიონალურ ფეხბურთშუი ფეხს დგავ უკვე ნასწავლი უნდა გქონდეს,,ბრაზუილიელები ნიჭიერები არიან მაგრამ არ იციან სწორი თამაშიი ,სწორი თამაში გუნდურ პრინციპზეა აგებულიი,იმიტომ არ იციან ძალიან ჩამორჩებიან ევროპულ სკოლებთანნ.შენ რაზეც საუბრობ მაგას დაწყებითებში ასწავლიან უკვე მე პირადადდ როდესაც მწვრთნელი ვიყავი 10 წლისს ბავშვებს ვასწავლიდი როგორც თეორიულ ცოდნას ასეევე პრაკტიკულსს,არ უნდა ჭირდებოდეს პროფესიონასლ ფეხბურთელს იმის ახსნაა სწორად გაიხსნაა,თამაშის წაკითხვაა დროზე პასი გასცე და ესე შემდეგ,,ამას ასწავლიან დაწყებითებში,ეს ზიდანმა უნდა ასწავლოს?პროფესიონალურ ფეხბურთში და რეალში როცა ხვდები??ზიდანი და ზოგადად პროფესიონალურ ფეხბურთში მწვრთნელებიი ამუშავებენ სქემებსს მეტოქეს პლიუსებს და მინუსებსს სწავლობენ გეგმიურად ყველა მატჩის წინნ და მწვრთნელი უხსნის ფეხნბბურთელებსს როგორ გამოიყენონ ეს უპირატესობები როგორც თეორიულად ასევე პრაკტიკულადდ,,,პროფესიონალი ფეხბურთელი ხვდება რა უნდა მწევრთნელს მისგან,,რობინიო ნახევარ ბრაზილიას ატყუებდა მაგრამ ჩამნოვიდა ევროპაშიი და სხვა რეალობაში მოხვდაა,,ზოგი ფეხბურთელიი პროცეში ვითარდებაა და მუშაობენ თავიანთ თავებზეე მაგრამ ის რომ დადგესს ზიდანიი და პროპფესიონალ ფეხბურთეკლს აუხსნას და ასწავლოს სწორად გახსნა ხო ხვდები რომმ ძაან მზეობააა,ბენიტესმა რომ რონალდუს კარში დარტყყმას ვითომ ასწავლიდაა,,პროფესიონალურ ფეხბურთსი როცას ფეხს დგავვ ესენი გავლილი უნდა გქონდეს უკვეე,,,
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

59

20 სექტემბერი 2020 19:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1944
ციტატა: ilarioni
მე არანაირი პრეტენზია არ მაქ ზიდანისგან შარშანდელი სეზონის მიხედვით შედეგის მხრივ ( თამაშის ხარისხი სხვა საკითხია) წელს ისევ ლა ლიგას უნდა მივაწვეთ ... კოპას მე ტურნირად არ ვთვლი თუ ვერც ლა ლიგა და ვერც ლიგა მოვიგეთ სეზონი ჩავარდნილი იქნება

თუ არაფერი მოიგო ზიდანმა,პერესი თავზე ხელს არ გადაუსმევს.

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (326)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)