„რეალს“ „ბაიერნის“ ვარსკვლავის ყიდვა სურს

გერმანული გამოცემების ცნობით, მიუნხენის „ბაიერნს“ დიდი ძალისხმევის გაღება მოუწევს იმისათვის, რომ გუნდის ერთ-ერთი ლიდერი და მომავალი ვარსკვლავი შეინარჩუნოს.


საქმე ეხება ალფონსო დეივისს, რომელიც ყველა მატჩში აჩვენებს საკუთარ კლასს.

რამდენიმე გამოცემის ცნობით, „რეალი“ მიუნხენებლს დიდი ხანია აკვირდება და თვლის, რომ ტრანსფერი მაქსიმუმ 2021-ში უნდა მოხდეს, სხვა შემთხვევაში კი მისი ყიდვა წარმოუდგენელი იქნება, ვინაიდან ფასი გეომეტრიული პროგრესიით გაიზრდება.

დეივისის ფასი ამ ეტაპზე უკვე შეადგენს დაახლოებით 55 მილიონ ევროს. dle 10.1


1

16 აგვისტო 2020 16:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 305
ბაიერნი ამას არ გაყიდის😣😣😣

2

16 აგვისტო 2020 16:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1414
მენდი არანაკლებია, ეს შეტევაშია ძაან მაგარი მენდი კი დაცვაშია კედელი

3

16 აგვისტო 2020 16:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
უნიჭიერესიააა

4

16 აგვისტო 2020 17:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რეგილონი დაააბრუნეთ ის 55 მილიონი კიდე მბაპეს ტრანსფერს მოახმარეთ ეეჰ რა ახალგაზრდობა ყავს რეალს და სხვისას ვეპოტინებით ჩვენები კიდე რომელ ხარახურა გუნდს შევტენოთ აღარ ვიცით

5

16 აგვისტო 2020 17:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 387
აი დღესდღეობით უპამენკო.არის რამოსის მერე საუკეთესო რა, ტიპი აროს კედელი. უძლიერესია, ეს გვინდა აუცილებად რო რამოსი ასაკშია, მაგას არ გააჩერებენ ლაიფციგში რა თქმა უნდა პირველ რიგში ბავარია მიახტება და უნდა დავასწროთ

პს ამ გუარდიოლაზე არაფწრი თქვათ ტიპი არის საშუალო დონე. მოურინიო უფრო დიდი მწვრთნელია და დაამტკიცა დაბალი დონის სასტავით და გუნდით ლიგა დადო, პორტუს ვგულისხმობ. გააკეთოს ერთი ამან, მილიარდი დახარჯა და იჯვავს

6

16 აგვისტო 2020 18:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: BLACK MAMBA
აი დღესდღეობით უპამენკო.არის რამოსის მერე საუკეთესო რა, ტიპი აროს კედელი. უძლიერესია, ეს გვინდა აუცილებად რო რამოსი ასაკშია, მაგას არ გააჩერებენ ლაიფციგში რა თქმა უნდა პირველ რიგში ბავარია მიახტება და უნდა დავასწროთ

პს ამ გუარდიოლაზე არაფწრი თქვათ ტიპი არის საშუალო დონე. მოურინიო უფრო დიდი მწვრთნელია და დაამტკიცა დაბალი დონის სასტავით და გუნდით ლიგა დადო, პორტუს ვგულისხმობ. გააკეთოს ერთი ამან, მილიარდი დახარჯა და იჯვავს

ბოლო 3 წელში 943 მილიონი დახარჯა და ნახევარფინალში ვერ გადის . ზიდანს აკრიტიკებენ მერე :))))

7

16 აგვისტო 2020 18:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
ჩვენს გუნდში გარკვეულ პოზიციებზე არის გუნდი გასაძლიერებელი,პიერველ რიგში მოსაძიებელიაა მოდრიჩის ალტერნატივაა,ცხადიაა ასაკთან ერთად მაასსს გარკვეული რეგრესიც დაეტყოო და ეს სიტისთანაც გამოჩნდა,მეორე აუცილებლადდდ მოსაყვანიაა ვინმე ფლანგის შემტევი ვისაც გამწვავებაზე შეუიძლია წავიდეს და საჭიროებისამებრს დამაგვირგვინეკლლ ფაზაშიიი გუნდი არ დააღალატოს,ცხადი იყო მარტო ბენზემათი ამ სეზონში ზიდანმა მაქწსიმუმი გააკეთაა,,აზარმა თუ გაიხსენე ჩელსის აზარობააა აზარი ბწენზემა და მესამე სუპერსტარი გვინდა სემტევიიი ვინმეეე ვინც ამ ორთან შექმნის ტრიოსს,,მანე,,სალაჰიც კი მშვენიერი ვარიანტი იქნებოდაა,,
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

8

16 აგვისტო 2020 18:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5279
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ჩვენს გუნდში გარკვეულ პოზიციებზე არის გუნდი გასაძლიერებელი,პიერველ რიგში მოსაძიებელიაა მოდრიჩის ალტერნატივაა,ცხადიაა ასაკთან ერთად მაასსს გარკვეული რეგრესიც დაეტყოო და ეს სიტისთანაც გამოჩნდა,მეორე აუცილებლადდდ მოსაყვანიაა ვინმე ფლანგის შემტევი ვისაც გამწვავებაზე შეუიძლია წავიდეს და საჭიროებისამებრს დამაგვირგვინეკლლ ფაზაშიიი გუნდი არ დააღალატოს,ცხადი იყო მარტო ბენზემათი ამ სეზონში ზიდანმა მაქწსიმუმი გააკეთაა,,აზარმა თუ გაიხსენე ჩელსის აზარობააა აზარი ბწენზემა და მესამე სუპერსტარი გვინდა სემტევიიი ვინმეეე ვინც ამ ორთან შექმნის ტრიოსს,,მანე,,სალაჰიც კი მშვენიერი ვარიანტი იქნებოდაა,,

100% ოღონდ ბენზემა არა იმისდა მიუხედავად ბევრი გააკეთა რეალში ცოყა სწრაფი მოძრავი ფორვარდი გვინდა ამ ალფონსო დევის ვინ მოგცემს თორე ფლანგზე ძაან მაგარია ... მოკითხვა უარყოფითი ჩემგან პერესს და ზიდანს ჰაკიმი რომ გაუშვეს ინტერში

9

16 აგვისტო 2020 18:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
ფენომმენო თუ წაიკითხავ გიპასუხებ ამ თემაშიი,,სამწუხაროდ იმ მომენტში საირტზე არ ვიყავი,,შენ კითხვა დამისვიიი რატომ არ უყურებ ფეხბურთს თუნდაც კრუფის თცვალIტ და ესე შემდეგგ,,,მე მოქმედებზე გავამახვიკლე ყუურადღება დღევანდელობაზეე,,და დღევანდელ რეალობას თუ გადავხედავთ იშვიათი მწვრთნელები ვინც ფეხბურთს პატივს სცემენ,,გვარდიოპლასნაირი და კლოპისნაირიი თუნსდაც საფეხბურთო ფილოსოფიის მიდევრები,ზედმეტად პრასგმატული გახდა ფეხბურთი სედეგზე ორიენტირებული ტაქტიკურიი ბრძოლაა,,განვითარდა ფეხბურთი ბევრ ასპეკტშიი ,სისწრაფეებიი თYუნდაც გუნდური პრინციპისს გაანალიზება,უამრავი ტაქტიკური სქემები და ესე შემდეგ,მაგრამ ფეხბურთმა დაკარგაა სანახაობააა და ამ მოცემულობაშიიი გვარდიოლა ერთერთი გამორჩეული ქოჩიაა დღესდღეობით ,,კლოპტან ერთად,ანჩელოტიცც,,ფერგიუსონიც კარგი ფეხბუირთის მიმდევარი იყო,,რენუს მიხელსმა რევოლუცია მოახდინა ფეხბურთში 70 ან წლებში როდესაც ტოტალური ფეხბურთი დააფუძვნაა,,კრუფიი იყო ამის ფუძემდებელი ბარსელონაშიო და გვარდიოლამმ ეს ფილოსოპფიააა უფრო დახვეწააა,,გვარდიოლა ყოველთვის ცდილობს სადაც მივა ყველა გუნდში დანერგოს ესს,,მაგრამმ ამ ფილოსოფიას სჭიირდება განსხვავებულ;ი უნარ ჩვევების დაინტელექტისს ინდივიდებიი,მწვრთელმა სესაძლოა გადასცეს ეს მოედანზე მაგრამ რამდენად შეასრულკებენ ფეხბურთელებიი ესაა საკითხავიი,მას საკუთარ პრინციპზე უარი არასოდეს უითქვამს,არ მახსენდება მატჩი სადაც ანგარიშის შესანარჩუნებლად უთამაშიააა,,იგებს აგებ მნიშვნელობა არ აქვს მისი ყველა გუნდი უტევსს,,არსებობს ხალხიოს კატეგორიააა სიმეონები და პოჩეტინიოები მოსწოპნთ და ფეხბურთსს მათი თვალით უყურებენ პრაგმატულადდ,,მე არ შემიძლია ფეხბურთის პრიმიტიულად დანახვა,ეს მხოლოდ სპორტის სახეოობა არაა ის გაცილებით მეტია.

ციტატა: ilarioni
100% ოღონდ ბენზემა არა იმისდა მიუხედავად ბევრი გააკეთა რეალში ცოყა სწრაფი მოძრავი ფორვარდი გვინდა ამ ალფონსო დევის ვინ მოგცემს თორე ფლანგზე ძაან მაგარია ... მოკითხვა უარყოფითი ჩემგან პერესს და ზიდანს ჰაკიმი რომ გაუშვეს ინტერში

smile 32 წლის კაციო იმდენს დარბის მოძრაობს რავიცი ფიზიკურ კომნდიციებთან პრობლემა არ აქვსსს .დაუტენე მას ნორმალურ ფორმაში მყოფი აზარი და მეორე ფლანგიდან ვინმე წესიერიი დააა გაცილევბით მაფგარ სედეგებს დადებსს,,27 გოლი და 11 ასისტი როცა მარტო თამაშობ წინ ცუდი შედეგი არააა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

10

16 აგვისტო 2020 18:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 387
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: BLACK MAMBA
აი დღესდღეობით უპამენკო.არის რამოსის მერე საუკეთესო რა, ტიპი აროს კედელი. უძლიერესია, ეს გვინდა აუცილებად რო რამოსი ასაკშია, მაგას არ გააჩერებენ ლაიფციგში რა თქმა უნდა პირველ რიგში ბავარია მიახტება და უნდა დავასწროთ

პს ამ გუარდიოლაზე არაფწრი თქვათ ტიპი არის საშუალო დონე. მოურინიო უფრო დიდი მწვრთნელია და დაამტკიცა დაბალი დონის სასტავით და გუნდით ლიგა დადო, პორტუს ვგულისხმობ. გააკეთოს ერთი ამან, მილიარდი დახარჯა და იჯვავს

ბოლო 3 წელში 943 მილიონი დახარჯა და ნახევარფინალში ვერ გადის . ზიდანს აკრიტიკებენ მერე :))))

ზიზუმ შეუძლებელი შეძლო, ფაქტიურად აზარის გარეშე მოიგო ლალიგა, ანუ ტრანსფერი არ გაუკეთებია გუნდს ასე გამოდის და იგივე სასტავით დადო ლალიგა და სუპერთასი რაც წინა წელს იყო

11

16 აგვისტო 2020 18:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5279
რაც შეეხება გუარდიოლას არანაირი გამართლება არ აქვს მის გავარდას აიგდო ლიონი და თვითონაც მოჩოთქეს ლიგიდან ...... ხან ტოტენჰემი გაგდებს ხან ლიონი ხან მონაკო სირცხვილია მეტი არაფერი სადაც რეალს აგდებ იქ ლიონზე ზედმეტია საუბარი არ დააფასა მეტოქე და მოჯდა და ღირსიც არის

იმის გათვალისწინებით რა ფულს ყრის ფეხბურთელებში

12

16 აგვისტო 2020 19:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Imedi maqvs mesi suaresi buskeci pike alba vidali kide didxans iqnebian barsashi :))))

13

16 აგვისტო 2020 19:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ilarioni
რაც შეეხება გუარდიოლას არანაირი გამართლება არ აქვს მის გავარდას აიგდო ლიონი და თვითონაც მოჩოთქეს ლიგიდან ...... ხან ტოტენჰემი გაგდებს ხან ლიონი ხან მონაკო სირცხვილია მეტი არაფერი სადაც რეალს აგდებ იქ ლიონზე ზედმეტია საუბარი არ დააფასა მეტოქე და მოჯდა და ღირსიც არის

იმის გათვალისწინებით რა ფულს ყრის ფეხბურთელებში

არ არის ეგ კაცი ლიგის კაცი და მორჩა. ჩემპიონატებში ბაზარი არაა კარგია მაგრამ ლიგაზე ...

14

16 აგვისტო 2020 19:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
ციტატა: anireal
Imedi maqvs mesi suaresi buskeci pike alba vidali kide didxans iqnebian barsashi :))))

რაკიტიჩს უშვებენ და ტიპი ბარსას ნახევარმცველებში ყველას ჯობია :))

15

16 აგვისტო 2020 20:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 387
ბიჭებო ვინც არიცით ამწუთებში ახალგაზრდული ჩ ლიგის 1/8 დაიწყო რეალი-იუვე. რეალს რაული წვრთნის ლეგენდა

16

16 აგვისტო 2020 20:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ისე დავიწყებული მქონდა და კოპა დელ რეის ფინალი როდისაა ხოარიცით ბილბაო სოსიედადია

17

16 აგვისტო 2020 20:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 387
ციტატა: Shakespeare1
ციტატა: BLACK MAMBA
ს ამ გუარდიოლაზე არაფწრი თქვათ ტიპი არის საშუალო დონე.

მართალი ხარ,საშუალო დონეა. იქედან გამომდინარე,რომ ზიდანი მოჩოთქა პეპმა ლიგიდან,იბადება ლოგიკური კითხვა - თავად ზიზუ რა დონის ყოფილა?! - არა,არა ასეც არ არის საქმე,რეალი - სიტის ორრაუნდიან დაპირისპირებაში გვარდიოლამ კი ვერ დაჩაგრა ზიდანი ტაქტიკურად,უბრალოდ ვარანმა აჩუქმა გოლები,თან რამოსი არ იყო,პლუს ზიდანს ეკიდა ლიგა და ყოველივე ამან განაპირობა სიტის მოგება,საერთოდ არაფერ შუაშია აქ ესპანელი სპეციალისტი..

ციტატა: BLACK MAMBA
მოურინიო უფრო დიდი მწვრთნელია

102%-ით გეთანმხები,უბრალოდ 23 დაპირსიპირებიდან გვარდიოლასთან 11 წააგო და 6 მოიგო,არაფერი საგანგანოშო - გადავავლე თვალი ურთიერშეხვედრებს და აღმოვაჩინე,რომ 11 მოგებული თამაშიდან ყველა გავარდნით(გამართლები) იყო მოგებული..

ჰოკეის მიაწექი და გეტყვი რატო. მაგ ლოგიკით პეპმა ფერგის მოუგო ანუ ჯობია? დდდ გარსიამ ჩაუდო პეპს ანუ გარსია ზიდანსაც ჯობია და პეპსაც? დდდდდ მოუმ რაც გააკეთა ეს პეპს დაესიზმრება. სიტი რეალს რაც შეეხება ვარანს ალბათ ყვერებზა აკოცა პეპმა

ბიჭო ბიჭო ათი კაცით დარჩა რეალი აგებდა და ახლა იგებს, საღოლ რაულს

18

16 აგვისტო 2020 22:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მესი შე ყველა დროის საუკეთესო იგროკო!!
პეპ შე ყველა დროის ტრენერო!!!!
:DDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDD

გააკეთებინეს ბარსას თიბეგინგი. მესიმ რატომ ვერ უშველა, ის ხომ უდიადესია. ეტყობა რაღაც აწუხებდა როგორც 2013 ში. მაშინ ჟორდი როურას შეტენეს ყველაფერი.

ის ანი ბარსა სად გაქრა, აკლებული რომ ჰქონდა საიტები

19

16 აგვისტო 2020 22:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 249
ეს, უპამეკანო და მბაპე მოვიდეს და არაფერი არ გვინდა) მერე ზამთარში ვან დე ბეეკი და ერრთი 9 იქნი და ეგაა) მარა სადაა კაი ცხოვრება

20

16 აგვისტო 2020 22:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ilarioni
რაც შეეხება გუარდიოლას არანაირი გამართლება არ აქვს მის გავარდას აიგდო ლიონი და თვითონაც მოჩოთქეს ლიგიდან ...... ხან ტოტენჰემი გაგდებს ხან ლიონი ხან მონაკო სირცხვილია მეტი არაფერი სადაც რეალს აგდებ იქ ლიონზე ზედმეტია საუბარი არ დააფასა მეტოქე და მოჯდა და ღირსიც არის

იმის გათვალისწინებით რა ფულს ყრის ფეხბურთელებში

გუშინ სიტის გასვლა მინდოდა, ბაიერნი - ბარსა დუბლი 2 გაიჩითებოდა. ტიპებმა 3 ბურთი ლიონისგან მიიღეს და რას უზამდნენ გერმანელები.

21

16 აგვისტო 2020 23:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 387
ციტატა: Madrid 4 ever
ციტატა: ilarioni
რაც შეეხება გუარდიოლას არანაირი გამართლება არ აქვს მის გავარდას აიგდო ლიონი და თვითონაც მოჩოთქეს ლიგიდან ...... ხან ტოტენჰემი გაგდებს ხან ლიონი ხან მონაკო სირცხვილია მეტი არაფერი სადაც რეალს აგდებ იქ ლიონზე ზედმეტია საუბარი არ დააფასა მეტოქე და მოჯდა და ღირსიც არის

იმის გათვალისწინებით რა ფულს ყრის ფეხბურთელებში

გუშინ სიტის გასვლა მინდოდა, ბაიერნი - ბარსა დუბლი 2 გაიჩითებოდა. ტიპებმა 3 ბურთი ლიონისგან მიიღეს და რას უზამდნენ გერმანელები.

სიტისთან გაუჭირდებაო ბავარიასო დდდდდდ აქ წავაწყდი

22

16 აგვისტო 2020 23:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Mesi msofliostvis inaxavda tavso mundoshi gajona am informaciam

23

16 აგვისტო 2020 23:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: BLACK MAMBA
ციტატა: Madrid 4 ever
ციტატა: ilarioni
რაც შეეხება გუარდიოლას არანაირი გამართლება არ აქვს მის გავარდას აიგდო ლიონი და თვითონაც მოჩოთქეს ლიგიდან ...... ხან ტოტენჰემი გაგდებს ხან ლიონი ხან მონაკო სირცხვილია მეტი არაფერი სადაც რეალს აგდებ იქ ლიონზე ზედმეტია საუბარი არ დააფასა მეტოქე და მოჯდა და ღირსიც არის

იმის გათვალისწინებით რა ფულს ყრის ფეხბურთელებში

გუშინ სიტის გასვლა მინდოდა, ბაიერნი - ბარსა დუბლი 2 გაიჩითებოდა. ტიპებმა 3 ბურთი ლიონისგან მიიღეს და რას უზამდნენ გერმანელები.

სიტისთან გაუჭირდებაო ბავარიასო დდდდდდ აქ წავაწყდი

ბარსელონას სახელები მაინც ჰყავს და ლიგაზე თამაშის გამოცდილებაც და მაინც რა უქნეს. ეს სიტი კი არის დღევანდელი ჩინური ბარსა.

კიდევ ეპარება ვინმეს ეჭვი 2013 ში მესი სრულ მზადყოფნაშიც რომ ყოფილიყო იმ ბაიერნთან რამეს იზამდა? ჰაინკესის გუნდი ამაზე უფრო ძლიერი იყო.

24

17 აგვისტო 2020 00:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 305
მიდი რა სევილიააა ატაკეე ეშმაკებს 🤗 როგორ უნდა უბალეშიკოო გუნდს რომელსაც ეშმაკი ქვიააა და ეშმაკი ახატიაა გულზე გერბზეეე😁😁😁😁

25

17 აგვისტო 2020 00:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5279
ციტატა: spanish777
მიდი რა სევილიააა ატაკეე ეშმაკებს 🤗 როგორ უნდა უბალეშიკოო გუნდს რომელსაც ეშმაკი ქვიააა და ეშმაკი ახატიაა გულზე გერბზეეე😁😁😁😁

არადა არ ეკუთვნის მოგება სევილიას მაგრამ ასეთია ფეხბურთი ალოგიკური

26

17 აგვისტო 2020 00:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 387
ციტატა: spanish777
მიდი რა სევილიააა ატაკეე ეშმაკებს 🤗 როგორ უნდა უბალეშიკოო გუნდს რომელსაც ეშმაკი ქვიააა და ეშმაკი ახატიაა გულზე გერბზეეე😁😁😁😁

ყოველთვის მაგის გამო ვერ ვიტანდი მანჩესტერს, ეშმაკი არა სატანა მეტი ვერ მოუფიქრეს. თუმცა ლივერპულის დედაც ასევე დდდდ

27

17 აგვისტო 2020 00:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
სევილია ფინალშია და არავინ გადაუღუნოს არც შახტარმა და არც ინტერმა რეალის მერე ეს გუნდი მიყვარს ესპანეთში

28

17 აგვისტო 2020 00:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მერამდენედ უნდა იხმაროს სევილიამ ეს მანჩესტერი ? 🤔😁 წყევლაა იმენა მანჩესტერის სევილია .

29

17 აგვისტო 2020 00:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5279
არ გაუმართლა იუნაიტედს სევილიას მეკარემ სასწაული ბურთები აძრო .... მაგრამ გამოიყენა მომენტები იმან მოიგო

30

17 აგვისტო 2020 01:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 776
ციტატა: BLACK MAMBA
ბიჭებო ვინც არიცით ამწუთებში ახალგაზრდული ჩ ლიგის 1/8 დაიწყო რეალი-იუვე. რეალს რაული წვრთნის ლეგენდა

კი მეგობარო 3-1 მოიგო რეალმა იუესთან

31

17 აგვისტო 2020 01:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 305
ციტატა: BLACK MAMBA
ციტატა: spanish777
მიდი რა სევილიააა ატაკეე ეშმაკებს 🤗 როგორ უნდა უბალეშიკოო გუნდს რომელსაც ეშმაკი ქვიააა და ეშმაკი ახატიაა გულზე გერბზეეე😁😁😁😁

ყოველთვის მაგის გამო ვერ ვიტანდი მანჩესტერს, ეშმაკი არა სატანა მეტი ვერ მოუფიქრეს. თუმცა ლივერპულის დედაც ასევე დდდდ

ლივერპულის ყურება გსიამოვნებს მაიმც ლამაზ ფეხბურთს თამაშობენ და ტიტუკებს იგებე ერთ ერთი საუკეთესო გუნდიააა მე პირადად როგორც რეალის გადამკვდარ ქომაგს იუნაიტედს ბევრად მირჩევნიააა ლივერპული , და საერთოდ მგონიაა რომ უფრო დიდი გუნდიაა ლივე😥 ფერგის იუნაიტედი აღარასდროს დაბრუნდება წარსულს ჩაბარდა

32

17 აგვისტო 2020 01:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
სევილიასნაირ უხერხულ გუნდებთან ფერგის ეპოქაშიც უჭირდა მანიუს. 2006 ში ბენფიკამ ჯგუფში ჩატოვა, 2012 ში ბაზელმა.
ბარსელონა ეხლა რა დონეზეა დაცემული,მაგრამ ამ კალიბრის გუნდებს სულ უგებს.

33

17 აგვისტო 2020 01:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დევისი კარგი ბავშვია,მარსელომაც შეაქო და თუ გადმოვა ჩვენთან გაასწორებს <3

34

17 აგვისტო 2020 07:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
ციტატა: ჰიფატერა
ციტატა: BLACK MAMBA
ბიჭებო ვინც არიცით ამწუთებში ახალგაზრდული ჩ ლიგის 1/8 დაიწყო რეალი-იუვე. რეალს რაული წვრთნის ლეგენდა

კი მეგობარო 3-1 მოიგო რეალმა იუესთან

თან 10 კაცით მოუგო..დასაწყიშივე გაუგდეს კაცი რეაალს
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

35

17 აგვისტო 2020 08:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მანჩესტერმაც გამოაჯვა და რეალს ჩვენ გამოვაჯმევინეთ, წინ სიტი ლიგას არვიცი მაგრამ პრემიერ ლიგას მაინც გამოვკრავთ ხელს, გაუვარდათ ეს სეზონი ლუზერებს და აღარ იციან რა ქნან, არაუშავს ახლა კულიბალის ან სანჩოს ვიყიდით და პრემიერ ლიგას ისევ უპრობლემოდ დავდებთ.

36

17 აგვისტო 2020 08:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 387
ციტატა: ჰიფატერა
ციტატა: BLACK MAMBA
ბიჭებო ვინც არიცით ამწუთებში ახალგაზრდული ჩ ლიგის 1/8 დაიწყო რეალი-იუვე. რეალს რაული წვრთნის ლეგენდა

კი მეგობარო 3-1 მოიგო რეალმა იუესთან

ვიცი მე ვუყურე ვინც არიცოდა უყურეთ თქო

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ჰიფატერა
ციტატა: BLACK MAMBA
ბიჭებო ვინც არიცით ამწუთებში ახალგაზრდული ჩ ლიგის 1/8 დაიწყო რეალი-იუვე. რეალს რაული წვრთნის ლეგენდა

კი მეგობარო 3-1 მოიგო რეალმა იუესთან

თან 10 კაცით მოუგო..დასაწყიშივე გაუგდეს კაცი რეაალს

ხოო მეგონა წააგედბა, მაქაც ლუზერია იუვე

37

17 აგვისტო 2020 10:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კარგით რა ადმინებო რა. როდიდან მოუნდა რეალს ამის კვირა. კარიერის თამაში რო ითამაშა ბარსასთან,ეგრევე მოუნდათ თუ მეორე დღეს 😂 . ყველას ერთნაირი ხელწერა რო გაქვთ, როგრც კი ფეხბურთელი გაიფაფხურებს,ეგრევე რეალში რო მოგყავთ. ეს ამდენი მომხმარებელიც რო ბოლდება. სალაჰი,მანე,პოგბა,კანტე,მბაპე ხო გვყავს უკვე და ესეც გვაკლია და ვსო ეგაა 😂 . 1-2 დღე მაინც გავიდეს ხოლმე ფეხბურთელის კარგი თამაშიდან,იმავე საღამოს რო წერთ ვსო ეს რეალს უნდაო. კაია კაი,ისე ვერავის ყიდულობენ მაინც და ეს ვირტუალურად რო მოგყავთ ქართველ ადმინებს კაი ფეხბურთელები,გულს უხარია 😉

ციტატა: Alfredo di stefano
კარგით რა ადმინებო რა. როდიდან მოუნდა რეალს ამის ყიდვა?. კარიერის თამაში რო ითამაშა ბარსასთან,ეგრევე მოუნდათ თუ მეორე დღეს 😂 . ყველას ერთნაირი ხელწერა რო გაქვთ, როგრც კი ფეხბურთელი გაიფაფხურებს,ეგრევე რეალში რო მოგყავთ. ეს ამდენი მომხმარებელიც რო ბოლდება. სალაჰი,მანე,პოგბა,კანტე,მბაპე ხო გვყავს უკვე და ესეც გვაკლია და ვსო ეგაა 😂 . 1-2 დღე მაინც გავიდეს ხოლმე ფეხბურთელის კარგი თამაშიდან,იმავე საღამოს რო წერთ ვსო ეს რეალს უნდაო. კაია კაი,ისე ვერავის ყიდულობენ მაინც და ეს ვირტუალურად რო მოგყავთ ქართველ ადმინებს კაი ფეხბურთელები,გულს უხარია 😉

38

17 აგვისტო 2020 12:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არანაირად არარის გვარდიოლა საშუალო დონე.. გამოჩნდა ეს რეალთანაც..რაცარუნდა მადრიდისტა ვიყო ვერანაირად ვერ დავეთანხმები მოსაზრებას გვარდიოლა საშუალო დონეაო..კი ლიონმა გამოაგდო მართალია მარა ამით მაგის თქმა სისულელეა.. მასე ზიდანი კიდევ უფრო საშუალო დინე გამოდის მაგ ლოგიკით რადგან გვარდიოლამ პირწმინდად დაგვჯაბნა და ორივე თამაში მოგვიგო.. ახლა ართქვათ რომ რეალს რესურსი არააქო..აქ რესურსი თან დიდი მარა ვერ იყენებს ზიდანი.. ხამესი ბეილი იოვიჩი მოსპო ტიპმა რომლებიც კარლოს დროს დაფრინავდნენ..(ბეილი/ხამესი) ყველა მოთამაშე გატყდება ფსიქოლოგიურად რომელიც მუდამ სათადარიგოზე აგდია.. წარმოიდგინეთ აბა ხამესიც ბეილიც იოვიჩიც რომ ფორმაში ყოფილიყო როგორი იქნებოდა რეალის შეტევა და ეხა როგორია.. ვინიციუსი არის რეალში ერთერთი ყველაზე შემქნელი მოთამაშე და ისიც არ გააკარა მოედანს და როდრიგო დააყენა..

ტიპებს კიდე აქ უხაროდათ კენჭისყრის დროს სიტისთან რომ მოგვიწია თამაში..ასე ვუზამთ გვარდიოლასო და ისეო

39

17 აგვისტო 2020 13:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
არანაირად არარის გვარდიოლა საშუალო დონე.. გამოჩნდა ეს რეალთანაც..რაცარუნდა მადრიდისტა ვიყო ვერანაირად ვერ დავეთანხმები მოსაზრებას გვარდიოლა საშუალო დონეაო..კი ლიონმა გამოაგდო მართალია მარა ამით მაგის თქმა სისულელეა.. მასე ზიდანი კიდევ უფრო საშუალო დინე გამოდის მაგ ლოგიკით რადგან გვარდიოლამ პირწმინდად დაგვჯაბნა და ორივე თამაში მოგვიგო.. ახლა ართქვათ რომ რეალს რესურსი არააქო..აქ რესურსი თან დიდი მარა ვერ იყენებს ზიდანი.. ხამესი ბეილი იოვიჩი მოსპო ტიპმა რომლებიც კარლოს დროს დაფრინავდნენ..(ბეილი/ხამესი) ყველა მოთამაშე გატყდება ფსიქოლოგიურად რომელიც მუდამ სათადარიგოზე აგდია.. წარმოიდგინეთ აბა ხამესიც ბეილიც იოვიჩიც რომ ფორმაში ყოფილიყო როგორი იქნებოდა რეალის შეტევა და ეხა როგორია.. ვინიციუსი არის რეალში ერთერთი ყველაზე შემქნელი მოთამაშე და ისიც არ გააკარა მოედანს და როდრიგო დააყენა..

ტიპებს კიდე აქ უხაროდათ კენჭისყრის დროს სიტისთან რომ მოგვიწია თამაში..ასე ვუზამთ გვარდიოლასო და ისეო

ჩემთვის არსებობს მწვრთნელების 3 კატეგორია საშუალო,კარგი და ტოპ მწვრთნელები.
საშუალოა-ემერი,სარი,კონტე
კარგი-ანჩელოტი,ზიზუ,გვარდიოლა,ალეგრი,პოჩეტინო
ტოპ-კლოპი,მაურინიო,ჰიტცფელდი,ლიპი,ჰაინკესი

გვარდიოლა არაა ის მწვრთნელი დორტმუნდით ან პორტოთი ჩემპიონთა ლიგა მოიგოს.ტაქტიკოსობაზე საუბარიც კი ზედმეტია, გარდატეხა ვერ შეაქვს თამაშში საჭიროების დროს. 2009 ში ჰიდინკმა პირწმინდად დაჩაგრა, შემდეგ მოუმ ინტერით.

40

17 აგვისტო 2020 14:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 387
ციტატა: mbape10
არანაირად არარის გვარდიოლა საშუალო დონე.. გამოჩნდა ეს რეალთანაც..რაცარუნდა მადრიდისტა ვიყო ვერანაირად ვერ დავეთანხმები მოსაზრებას გვარდიოლა საშუალო დონეაო..კი ლიონმა გამოაგდო მართალია მარა ამით მაგის თქმა სისულელეა.. მასე ზიდანი კიდევ უფრო საშუალო დინე გამოდის მაგ ლოგიკით რადგან გვარდიოლამ პირწმინდად დაგვჯაბნა და ორივე თამაში მოგვიგო.. ახლა ართქვათ რომ რეალს რესურსი არააქო..აქ რესურსი თან დიდი მარა ვერ იყენებს ზიდანი.. ხამესი ბეილი იოვიჩი მოსპო ტიპმა რომლებიც კარლოს დროს დაფრინავდნენ..(ბეილი/ხამესი) ყველა მოთამაშე გატყდება ფსიქოლოგიურად რომელიც მუდამ სათადარიგოზე აგდია.. წარმოიდგინეთ აბა ხამესიც ბეილიც იოვიჩიც რომ ფორმაში ყოფილიყო როგორი იქნებოდა რეალის შეტევა და ეხა როგორია.. ვინიციუსი არის რეალში ერთერთი ყველაზე შემქნელი მოთამაშე და ისიც არ გააკარა მოედანს და როდრიგო დააყენა..

ტიპებს კიდე აქ უხაროდათ კენჭისყრის დროს სიტისთან რომ მოგვიწია თამაში..ასე ვუზამთ გვარდიოლასო და ისეო

მაგ ხამესის და ბეილის გამო ნუ გადაგი კაცი რა, ორივეს სლეზე კიდიათ რეალი და ტრაკს არ აქანებენ რამდენიც ითამაშეს, ეს იოვიჩი კიდე მარტო ქალზე ფიქრობს რამდენიც ითამაშა ბურთის მიღებაც ეზარება მძორს.

41

17 აგვისტო 2020 14:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: BLACK MAMBA
ციტატა: mbape10
არანაირად არარის გვარდიოლა საშუალო დონე.. გამოჩნდა ეს რეალთანაც..რაცარუნდა მადრიდისტა ვიყო ვერანაირად ვერ დავეთანხმები მოსაზრებას გვარდიოლა საშუალო დონეაო..კი ლიონმა გამოაგდო მართალია მარა ამით მაგის თქმა სისულელეა.. მასე ზიდანი კიდევ უფრო საშუალო დინე გამოდის მაგ ლოგიკით რადგან გვარდიოლამ პირწმინდად დაგვჯაბნა და ორივე თამაში მოგვიგო.. ახლა ართქვათ რომ რეალს რესურსი არააქო..აქ რესურსი თან დიდი მარა ვერ იყენებს ზიდანი.. ხამესი ბეილი იოვიჩი მოსპო ტიპმა რომლებიც კარლოს დროს დაფრინავდნენ..(ბეილი/ხამესი) ყველა მოთამაშე გატყდება ფსიქოლოგიურად რომელიც მუდამ სათადარიგოზე აგდია.. წარმოიდგინეთ აბა ხამესიც ბეილიც იოვიჩიც რომ ფორმაში ყოფილიყო როგორი იქნებოდა რეალის შეტევა და ეხა როგორია.. ვინიციუსი არის რეალში ერთერთი ყველაზე შემქნელი მოთამაშე და ისიც არ გააკარა მოედანს და როდრიგო დააყენა..

ტიპებს კიდე აქ უხაროდათ კენჭისყრის დროს სიტისთან რომ მოგვიწია თამაში..ასე ვუზამთ გვარდიოლასო და ისეო

მაგ ხამესის და ბეილის გამო ნუ გადაგი კაცი რა, ორივეს სლეზე კიდიათ რეალი და ტრაკს არ აქანებენ რამდენიც ითამაშეს, ეს იოვიჩი კიდე მარტო ქალზე ფიქრობს რამდენიც ითამაშა ბურთის მიღებაც ეზარება მძორს.

ახლა კანეშნა დაიკიდებს აბა რასიზამს მილიონში ერთხელ უწევთ თამაში და.. კარლოს დროს ორივე დაფრინავდა.. იოვიჩიც მასეა კიდე 20თამაში რომ სკამზე ხარ და 21ში ბოლო 5წუთს შემოგიშვებს რაუნდა ქნა? თამაში არუწევს და არც ქალზე იფიქროს?😂😂 მოკლედ რეალს რესურსი ქონდა ამ სეზონში მარა ვერ გამოიყენა სათანადოდ..

თუმცა ლალიგის მოგება კარგი იყო რათქმაუნდა მაგრამ ლიგის მერვედფინალებიდან გამოვარდნა რეალს არეკადრება.. ლალიგაც ბარსას დამსახურებით მოვიგეთ თუ სიმართლე გინდა რადგან ძალიან საზიზღარ დეხბურთს თამაშობდა მთელი სეზონი ბარსა..და ამის ფონზე ჩვენი ლეგანესებთან წაგება არჩანდა.. თორე წესიერი კონკურენტი რომ ყოლოდა რეალს ლალიგაში ეჭვი მეპარება მოგვეგო იმდენი ქულა დაიკარგა

42

17 აგვისტო 2020 15:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 387
ციტატა: mbape10
ციტატა: BLACK MAMBA
ციტატა: mbape10
არანაირად არარის გვარდიოლა საშუალო დონე.. გამოჩნდა ეს რეალთანაც..რაცარუნდა მადრიდისტა ვიყო ვერანაირად ვერ დავეთანხმები მოსაზრებას გვარდიოლა საშუალო დონეაო..კი ლიონმა გამოაგდო მართალია მარა ამით მაგის თქმა სისულელეა.. მასე ზიდანი კიდევ უფრო საშუალო დინე გამოდის მაგ ლოგიკით რადგან გვარდიოლამ პირწმინდად დაგვჯაბნა და ორივე თამაში მოგვიგო.. ახლა ართქვათ რომ რეალს რესურსი არააქო..აქ რესურსი თან დიდი მარა ვერ იყენებს ზიდანი.. ხამესი ბეილი იოვიჩი მოსპო ტიპმა რომლებიც კარლოს დროს დაფრინავდნენ..(ბეილი/ხამესი) ყველა მოთამაშე გატყდება ფსიქოლოგიურად რომელიც მუდამ სათადარიგოზე აგდია.. წარმოიდგინეთ აბა ხამესიც ბეილიც იოვიჩიც რომ ფორმაში ყოფილიყო როგორი იქნებოდა რეალის შეტევა და ეხა როგორია.. ვინიციუსი არის რეალში ერთერთი ყველაზე შემქნელი მოთამაშე და ისიც არ გააკარა მოედანს და როდრიგო დააყენა..

ტიპებს კიდე აქ უხაროდათ კენჭისყრის დროს სიტისთან რომ მოგვიწია თამაში..ასე ვუზამთ გვარდიოლასო და ისეო

მაგ ხამესის და ბეილის გამო ნუ გადაგი კაცი რა, ორივეს სლეზე კიდიათ რეალი და ტრაკს არ აქანებენ რამდენიც ითამაშეს, ეს იოვიჩი კიდე მარტო ქალზე ფიქრობს რამდენიც ითამაშა ბურთის მიღებაც ეზარება მძორს.

ახლა კანეშნა დაიკიდებს აბა რასიზამს მილიონში ერთხელ უწევთ თამაში და.. კარლოს დროს ორივე დაფრინავდა.. იოვიჩიც მასეა კიდე 20თამაში რომ სკამზე ხარ და 21ში ბოლო 5წუთს შემოგიშვებს რაუნდა ქნა? თამაში არუწევს და არც ქალზე იფიქროს?😂😂 მოკლედ რეალს რესურსი ქონდა ამ სეზონში მარა ვერ გამოიყენა სათანადოდ..

თუმცა ლალიგის მოგება კარგი იყო რათქმაუნდა მაგრამ ლიგის მერვედფინალებიდან გამოვარდნა რეალს არეკადრება.. ლალიგაც ბარსას დამსახურებით მოვიგეთ თუ სიმართლე გინდა რადგან ძალიან საზიზღარ დეხბურთს თამაშობდა მთელი სეზონი ბარსა..და ამის ფონზე ჩვენი ლეგანესებთან წაგება არჩანდა.. თორე წესიერი კონკურენტი რომ ყოლოდა რეალს ლალიგაში ეჭვი მეპარება მოგვეგო იმდენი ქულა დაიკარგა

ბეილის ნაფრენი რეალში მე არ მინახავს, ერთი ვნახე კარგი სეზონი პირველ წელს ვსიო. სულ აბუჩად აიგდო ამხელა გუნდი და გოლფზე გადაერთო, კიდია გუნდი რა ათამაშოს? ან ათამაშა და რა ქნა? რა რესურსი ქონდა შეტევაში ნახირი ყავს

ციტატა: mbape10
ციტატა: BLACK MAMBA
ციტატა: mbape10
არანაირად არარის გვარდიოლა საშუალო დონე.. გამოჩნდა ეს რეალთანაც..რაცარუნდა მადრიდისტა ვიყო ვერანაირად ვერ დავეთანხმები მოსაზრებას გვარდიოლა საშუალო დონეაო..კი ლიონმა გამოაგდო მართალია მარა ამით მაგის თქმა სისულელეა.. მასე ზიდანი კიდევ უფრო საშუალო დინე გამოდის მაგ ლოგიკით რადგან გვარდიოლამ პირწმინდად დაგვჯაბნა და ორივე თამაში მოგვიგო.. ახლა ართქვათ რომ რეალს რესურსი არააქო..აქ რესურსი თან დიდი მარა ვერ იყენებს ზიდანი.. ხამესი ბეილი იოვიჩი მოსპო ტიპმა რომლებიც კარლოს დროს დაფრინავდნენ..(ბეილი/ხამესი) ყველა მოთამაშე გატყდება ფსიქოლოგიურად რომელიც მუდამ სათადარიგოზე აგდია.. წარმოიდგინეთ აბა ხამესიც ბეილიც იოვიჩიც რომ ფორმაში ყოფილიყო როგორი იქნებოდა რეალის შეტევა და ეხა როგორია.. ვინიციუსი არის რეალში ერთერთი ყველაზე შემქნელი მოთამაშე და ისიც არ გააკარა მოედანს და როდრიგო დააყენა..

ტიპებს კიდე აქ უხაროდათ კენჭისყრის დროს სიტისთან რომ მოგვიწია თამაში..ასე ვუზამთ გვარდიოლასო და ისეო

მაგ ხამესის და ბეილის გამო ნუ გადაგი კაცი რა, ორივეს სლეზე კიდიათ რეალი და ტრაკს არ აქანებენ რამდენიც ითამაშეს, ეს იოვიჩი კიდე მარტო ქალზე ფიქრობს რამდენიც ითამაშა ბურთის მიღებაც ეზარება მძორს.

ახლა კანეშნა დაიკიდებს აბა რასიზამს მილიონში ერთხელ უწევთ თამაში და.. კარლოს დროს ორივე დაფრინავდა.. იოვიჩიც მასეა კიდე 20თამაში რომ სკამზე ხარ და 21ში ბოლო 5წუთს შემოგიშვებს რაუნდა ქნა? თამაში არუწევს და არც ქალზე იფიქროს?😂😂 მოკლედ რეალს რესურსი ქონდა ამ სეზონში მარა ვერ გამოიყენა სათანადოდ..

თუმცა ლალიგის მოგება კარგი იყო რათქმაუნდა მაგრამ ლიგის მერვედფინალებიდან გამოვარდნა რეალს არეკადრება.. ლალიგაც ბარსას დამსახურებით მოვიგეთ თუ სიმართლე გინდა რადგან ძალიან საზიზღარ დეხბურთს თამაშობდა მთელი სეზონი ბარსა..და ამის ფონზე ჩვენი ლეგანესებთან წაგება არჩანდა.. თორე წესიერი კონკურენტი რომ ყოლოდა რეალს ლალიგაში ეჭვი მეპარება მოგვეგო იმდენი ქულა დაიკარგა

უშუალო კონკურენტი დააჩოქა მოუგო 4 ქულა აიღო, 6 უნდა აეღო სამართალი რო ყოფილიყო. ზედა 10 გუნდთან წაგება არქ ქონდა. ყველაზე ცოტა გაუშვა, რაის ბარსელონას დამსახურებით ჩემი რაებს იძახით? აი არ გეწყინოს და ლოპოტეგი და სოლარები გინდათ თქვენ რა. იმენა ესენი გინდათ და ბენიტეზები

43

17 აგვისტო 2020 15:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეს ბარსას საზიზღარი ფორმა გასაგებია მაგრამ ისე ნუ გამოგყავთ რომ მხოლოდ ამის ხარჯზე მოიგო რეალმა ლალიგა . ყველაზე ნაკლები გოლი გაუშვა გუნდმა და ტოპ 10 მა გუნდმა ლა ლიგის რეალის დამარცხება ვერ შეძლოო და საკმარისი არაა ?? ბარსა რომ ლა ლიგას იგებდა და რეალი რომ სუსტი იყო რატომღაც არავინ იძახდა რეალი იყო ცუდი და მაგიტომ მოიგოო ბარსამოო . აქ ახლა პირიქით არის . ეს ბაზარი კიდე არ გვინდა ეს რომ ასე ყოფილიყო ისე ყოფილიყოო . ბარსა რომ ახლა ასეთ ფორმაშია ეგ არის მათი ბრალიი .

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 20
2 ბელინგემი 19
3 სორლოტი 17
4 ლევანდოვსკი 17

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (193)
აპრილი 2024 (378)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)