ზიდანი:„საერთოდ არ მაინტერესებს პიკეს გამოსვლები და განცხადებები“

ზინედინ ზიდანმა „სოსიედადთან“ მატჩის წინ პრესკონფერენცია გამართა.


„მარკო ასენსიო შესანიშნავ ფორმაში შედის, მაგრამ მის მიმართ განსაკუთრებული სიფრთხილე გვმართებს. ესპანელს სერიოზული პრობლემა ჰქონდა და ძალიან მძიმე შრომის ფასად დაუბრუნდა მოედანს.“

„ბენზემასთან დაკავშირებით ბევრ ცვლილებას ვერ ვამჩნევ. ის ინარჩუნებს სტილს, რომელსაც წლების მიჰყვება. ვფიქრობ, ფრანგი უფროდაუფრო გამოცდილი და სახიფათო ფეხბურთელი ხდება, რომელიც სამეფო კლუბს დიდ დახმარებას უწევს. დარწმუნებული ვარ, კარიმს კიდევ შეუძლია მომატება და გაუმჯობესება. ბენზემა არ არის ტიპიური „9“-იანი, მისთვის მხოლოდ გოლის გატანა ვერ იქნება კმაყოფილების საფუძველი. ფრანგი ფეხბურთელი ყოველთვის ფიქრობს შავი სამუშაოს შესრულებასა და თანაგუნდელების დახმარებაზე. მე არ მჭირდება ფეხბურთელი, რომელიც თუნდაც 1 გოლს გაიტანს და მთელი მატჩის განმავლობაში შეუმჩნეველი იქნება. კარიმი მუდმივად აქტიურობს და არასდროსაა ყურადღებისმიღმა.“

„რეინიერ ჟესუსი მომავლის მოთამაშეა. ბრაზილიელი ფეხბურთელი მთავარ გუნდთან ერთად ვარჯიშობს და ძალიან ბევრ რამეს სწავლობს. ახალგაზრდასთან დაკავშირებით ამ ეტაპზე ცუდი ინფორმაცია მაქვს, მას გარკვეული დისკომფორტი ჰქონდა და სამედიცინო შემოწმებას საჭიროებს. ალბათ მალე გავიგებთ, რა სახის პრობლემასთან გვაქვს საქმე.“

„ჩვენ უნდა ვიყოთ უფრო მეტად კონცენტრირებულები და ვეცადოთ, რომ გასვლითი დაპირისპირება მოვიგოთ. 3 ქულის მოპოვებას ძალიან დიდ მნიშვნელობას ვანიჭებ, ვინაიდან ეს ბევრ რამეს შეცვლის. დიახ, ქომაგები არც „სოსიედადს“ ეყოლება, თუმცა რა თქმა უნდა საშინაო არენაზე თამაში უფრო კომფორტულია, ვიდრე გასვლითი დაპირისპირება.“

„ბეილი? დიახ, მე მას ისე ვენდობი, როგორც სხვა მოთამაშეებს.“

„ვთამაშობთ სახლში, თუ მოშორებით, ვალდებულნი ვართ, ბოლომდე დავიხარჯოთ. სწორედ ასე მოვახერხებთ ჩემპიონის ტიტულის მოპოვებას. ჩვენ ძალიან კარგად ვიცით, რომ „სოსიედადი“ მიმდინარე სეზონში ძალიან კარგ და დამაჯერებელ ფეხბურთს თამაშობს. ზუსტად ვაფასებთ მეტოქის ძალებს, თუმცა გვჯერა საკუთარი შესაძლებლობების და მიზანს მხოლოდ გამარჯვება წარმოადგენს.“

„როგორც უკვე აღვნიშნე, ასენსიოსთან დაკავშირებით ნაბიჯ-ნაბიჯ მოქმედება მოგვიწევს. ამ შემთხვევაში სიფრთხილე უპირველესია. ახლა არ შემიძლია გითხრათ, ითამაშებს თუ არა ესპანელი ფეხბურთელი.“

„პიკეს განცხადებები? ჩემ მოთამაშეებს ვუთხარი, რომ იფიქრონ მხოლოდ თამაშზე, ვარჯიშსა და დასვენებაზე. ახლა არა ხმაურიანი განცხადებების გაკეთების, არამედ ჩემპიონობაზე ფიქრის დროა. ჩემი ყველა შეგირდი ჭკვიანი და მე მათ პატივს ვცემ. არანაირი დირექტივა ამ საკითხთან დაკავშირებით არ არსებობს.“

„თითოეულ მოთამაშეს შეუძლია თქვას ის, რაც მისთვის საინტერესოა, მაგრამ მე პირადად საერთოდ არ მაინტერესებს პიკეს განცხადებები და ის ვერანაირ ზეწოლას ვერ მოახდენს მადრიდელ მოთამაშეებზე. მაქვს მკაფიო პოზიცია, რომელსაც ნამდვილად არ შევცვლი და არც ამ საკითხის განვრცობას ვაპირებ.“

„მარტინ ოდეგორი ბრწყინვალე მოთამაშეა. ბედნიერი ვარ, რომ ნორვეგიელი ფეხბურთელი ბასკური კლუბის ლიდერი გახდა, ის ძალიან ახალგაზრდა და პერსპექტიული მოთამაშეა. ამ ეტაპზე არ ვაპირებ განცხადებას იმის თაობაზე, რას გეგმავს „ბლანკოსი“ ნახევარმცველთან დაკავშირებით. ჩვენ ახლა ლა ლიგის მატჩზე ვსაუბრობთ და არა ტრანსფერებზე. პატივი ვცეთ საიჯარო კონტრაქტს, რომელიც ოდეგორსა და „სოსიედადს“ შორის არსებობს.“

„აღვიქვამ თუ არ აპიკეს განცხადებებს პრეტენზიად? უკვე გითხარით, რომ ამ საკითხის განვრცობა არ მსურს. ყველას პატივს ვცემ და ვადასტურებ, რომ საკუთარი აზრის გამოხატვის უფლების შეზღუდვა არ შეიძლება. ჟერარის განცხადებები ჩემთვის არ არის საინტერესო. ამ ეტაპზე ყველაზე მნიშვნელოვანი „სოსიედადის“ წინააღმდეგ გამარჯვებაა.“

„„ბარსელონამ“ ქულები დაკარგა, ახლა ყველაფერი ჩვენზეა დამოკიდებული და ბოძებული შანსი ხელიდან არ უნდა გავუშვათ. წინ ბევრი ფინალი გველის, სადაც 100%-ით უნდა დავიხარჯოთ.“

„მოსამზადებლად დიდი დრო არ გვქონია, თუმცა ყველა გუნდი შემჭიდროვებული კალენდარის პირობებში თამაშობს და პრეტენზიების გამოთქმის უფლება არ გვაქვს. 2 სესია გვქონდა და ვფიქრობ, რომ საკმაოდ ნაყოფიერად დავიხარჯეთ. ვაცნობიერებთ მეტოქის ძალას და მზად ვართ გამარჯვებისთვის.“ dle 10.1


1

20 ივნისი 2020 16:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Barsas fanebma jobia cxrils rac sheidzleba xshirad uyuron , tore eset mdgomareobas didi xani vegar naxaven :))))) pikes rac sheexeba magis komentarebs rato unda shexedo seriozulad ver vxvdebi :)))))) gasartobad ki batono :)))

2

20 ივნისი 2020 17:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
Barsas fanebma jobia cxrils rac sheidzleba xshirad uyuron , tore eset mdgomareobas didi xani vegar naxaven :))))) pikes rac sheexeba magis komentarebs rato unda shexedo seriozulad ver vxvdebi :)))))) gasartobad ki batono :)))

პიკემ, რეალი გახდება ჩემპიონიო ეგ თქვა, მეტი კი არაფერი...😉

3

20 ივნისი 2020 17:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Vardzia
ციტატა: anireal
Barsas fanebma jobia cxrils rac sheidzleba xshirad uyuron , tore eset mdgomareobas didi xani vegar naxaven :))))) pikes rac sheexeba magis komentarebs rato unda shexedo seriozulad ver vxvdebi :)))))) gasartobad ki batono :)))

პიკემ, რეალი გახდება ჩემპიონიო ეგ თქვა, მეტი კი არაფერი...😉

Simartle gitxra arc wamikitxia ra tqva :))))) ar viyavi gadaobis xasiatze :)))) magis garda kide ragacas ityoda :))))

4

20 ივნისი 2020 18:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
Barsas fanebma jobia cxrils rac sheidzleba xshirad uyuron , tore eset mdgomareobas didi xani vegar naxaven :))))) pikes rac sheexeba magis komentarebs rato unda shexedo seriozulad ver vxvdebi :)))))) gasartobad ki batono :)))

Uiii te genataleeee senaooo:))) la ligis mogebis shansi mieca realsooo? Da ar chamorcheba 15 qulit?:)))

5

20 ივნისი 2020 18:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 305
პიკე არის ჩვეულებრივი ტაკი მასხარა დაბალი დონის ბარსელონელი რომელიც გაბოროტებულია რეალზე მეტი არაფერი😘

6

20 ივნისი 2020 18:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: spanish777
პიკე არის ჩვეულებრივი ტაკი მასხარა დაბალი დონის ბარსელონელი რომელიც გაბოროტებულია რეალზე მეტი არაფერი😘

ლა ლიგა რომ მოვიგოთ და სიტიც გავაგდოთ(რაც სავსებით რეალურია) სეპარატისტები ალბათ ბოღმით გასკდებიან. :))
მერე დაიწყებენ პერესმა ვარიც მოისყიდა, მსაჯები ისედაც მაგათი იყოო.

7

20 ივნისი 2020 18:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აეწვა პიკეს ფრე რომ დამთავრდა
მოგების დროა
HALAMADRIDD

8

20 ივნისი 2020 19:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 305
ციტატა: Madrid 4 ever
ციტატა: spanish777
პიკე არის ჩვეულებრივი ტაკი მასხარა დაბალი დონის ბარსელონელი რომელიც გაბოროტებულია რეალზე მეტი არაფერი😘

ლა ლიგა რომ მოვიგოთ და სიტიც გავაგდოთ(რაც სავსებით რეალურია) სეპარატისტები ალბათ ბოღმით გასკდებიან. :))
მერე დაიწყებენ პერესმა ვარიც მოისყიდა, მსაჯები ისედაც მაგათი იყოო.

მადრიდისტებს მაგარი არ გვაინტერესებს ვინ რას იტყვის ძმააა 😘 ფაქტია რეალზე დიდი გუნდი არბარსებობს ისტორიაში არის საუკეთესო გუნდი მისი მიხწევები ამტკიცებს ამას 😘 რაც უნდათ ის მოუგონონ რეალს ფრანკო მსაჯები პერესი გამართლებები ილაპარაკონ რამდენიც უნდათ რეალს ამიტ არაფერი აკლდება ტიტულებს ვეღარ ტეევენ მუზეუმში იმდენი გვაქვს😁

9

20 ივნისი 2020 19:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Slash
ციტატა: anireal
Barsas fanebma jobia cxrils rac sheidzleba xshirad uyuron , tore eset mdgomareobas didi xani vegar naxaven :))))) pikes rac sheexeba magis komentarebs rato unda shexedo seriozulad ver vxvdebi :)))))) gasartobad ki batono :)))

Uiii te genataleeee senaooo:))) la ligis mogebis shansi mieca realsooo? Da ar chamorcheba 15 qulit?:)))

Ala cempioniao lealio :)))))

10

20 ივნისი 2020 20:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Iწინ 9 ტურია რადროს ჩემპიონობაზე ფიქრია . ჯერ მოვიგოთ და მერე ვილაპარაკოთ

11

20 ივნისი 2020 20:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5271
ციტატა: Dani carvajal
Iწინ 9 ტურია რადროს ჩემპიონობაზე ფიქრია . ჯერ მოვიგოთ და მერე ვილაპარაკოთ

100 +1 %

12

20 ივნისი 2020 20:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: Dani carvajal
Iწინ 9 ტურია რადროს ჩემპიონობაზე ფიქრია . ჯერ მოვიგოთ და მერე ვილაპარაკოთ

ხო, მაგრაკ სოსიედადს თუ მოვუგეთ, 90% ჩემპიონები ვართ. მხოლოდ ბილბაოსთან გასვლა გვრჩება რთული თამაში და ბარსას მომდევნო 4 თამაში მიყოლებით ძაან რთული აქვს

13

20 ივნისი 2020 20:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Dani carvajal
Iწინ 9 ტურია რადროს ჩემპიონობაზე ფიქრია . ჯერ მოვიგოთ და მერე ვილაპარაკოთ

ხო, მაგრაკ სოსიედადს თუ მოვუგეთ, 90% ჩემპიონები ვართ. მხოლოდ ბილბაოსთან გასვლა გვრჩება რთული თამაში და ბარსას მომდევნო 4 თამაში მიყოლებით ძაან რთული აქვს

სეზონი რომ არ გაჩერებულიყო დიდი ალბათობით ლა ლიგასაც წავაგებდით და ლიგაზეც. მაგრამ ეხლა სხვა სიტუაციაა,შანსები 60/40% ზეა ჩვენთვის სიტისთან.

14

20 ივნისი 2020 20:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Dani carvajal
Iწინ 9 ტურია რადროს ჩემპიონობაზე ფიქრია . ჯერ მოვიგოთ და მერე ვილაპარაკოთ

ხო, მაგრაკ სოსიედადს თუ მოვუგეთ, 90% ჩემპიონები ვართ. მხოლოდ ბილბაოსთან გასვლა გვრჩება რთული თამაში და ბარსას მომდევნო 4 თამაში მიყოლებით ძაან რთული აქვს

ეგრე ვიტყვით ადვილიაო და მალიორკებთან წავაგეთ . და გავირთულეთ საქმე. როცა მოვიგებთ მერე ვიზეომებ 😁 წინასწარ არ მიყვარს ლაპარაკი.
ლიგის დარდი არ მაქ რამდენადაც ლალიგა მინდა წელს.
ლიგაზე რამოსის გარშე შანსი მინიმალური გვაქ რამოსია დაცვის ბურჯი მის გარეშე დაცვა ვერააა ვერაფერი.

ციტატა: Madrid 4 ever
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Dani carvajal

სეზონი რომ არ გაჩერებულიყო დიდი ალბათობით ლა ლიგასაც წავაგებდით და ლიგაზეც. მაგრამ ეხლა სხვა სიტუაციაა,შანსები 60/40% ზეა ჩვენთვის სიტისთან.
რამოსი რო გვყავდეს სიტისთან 50/50ზეც იქნებოდა შანსები მაგრამ ახლა არ მაქ იმედი და ლალიგას მივაწვეთ ბოლომდე ჯობია.

15

20 ივნისი 2020 20:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5271
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Dani carvajal
Iწინ 9 ტურია რადროს ჩემპიონობაზე ფიქრია . ჯერ მოვიგოთ და მერე ვილაპარაკოთ

ხო, მაგრაკ სოსიედადს თუ მოვუგეთ, 90% ჩემპიონები ვართ. მხოლოდ ბილბაოსთან გასვლა გვრჩება რთული თამაში და ბარსას მომდევნო 4 თამაში მიყოლებით ძაან რთული აქვს

ეგრე ვიტყვით ადვილიაო და მალიორკებთან წავაგეთ . და გავირთულეთ საქმე. როცა მოვიგებთ მერე ვიზეომებ 😁 წინასწარ არ მიყვარს ლაპარაკი.
ლიგის დარდი არ მაქ რამდენადაც ლალიგა მინდა წელს.
ლიგაზე რამოსის გარშე შანსი მინიმალური გვაქ რამოსია დაცვის ბურჯი მის გარეშე დაცვა ვერააა ვერაფერი.

ციტატა: Madrid 4 ever
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Dani carvajal

სეზონი რომ არ გაჩერებულიყო დიდი ალბათობით ლა ლიგასაც წავაგებდით და ლიგაზეც. მაგრამ ეხლა სხვა სიტუაციაა,შანსები 60/40% ზეა ჩვენთვის სიტისთან.
რამოსი რო გვყავდეს სიტისთან 50/50ზეც იქნებოდა შანსები მაგრამ ახლა არ მაქ იმედი და ლალიგას მივაწვეთ ბოლომდე ჯობია.

გეთანხმები ლა ლიგა იყო რეალის პრიორიტეტი წელს ლიგა იმდენი გვაქ ვერავინ დაგვეწევა კაი ხანი ლა ლიგაში ბოლო წლებში მოვიკოჭლეთ

16

20 ივნისი 2020 21:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: RONALDINHO
მარსელოს რო უყურებ მის ურთიერთობას ბურთან,შეტევის სიმწვავეს მარსელოსთან და მერე უყურებ

მარსელოს დაკარგული სისწრაფის და პოზიციური შეცდომების ყურებაც საკმაო ტანჯვაა 😂 სოსიედადთან აუცილებლად მენდი იდგება, სწრაფ გარემარბებთან მარსელო დაიჩაგრება, ჯანზე მყოფ ულაყს მიუჩენს )))

17

20 ივნისი 2020 21:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Axla realma unda moigos uechveli tamashi
Barsas rasac qvia usashinlesi kalendari aqvs
kide dakargaven qulebs minimum 2 tamashshi

18

20 ივნისი 2020 21:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 305
მესიმ რომ წითელი მიიღო ეყოლებათ შემდეგ მატჩი თუ იცით?🍞

19

20 ივნისი 2020 21:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
shen pikes axatixar ronaldoze

20

20 ივნისი 2020 22:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Pikes gamosvlebi dedamiss agar ainteresebs da zizus rato unda ainteresebdes :))))

21

20 ივნისი 2020 23:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
პიკე არის ერთ-ერთი ყველაზე იღბლიანი ფეხბურთელი. საკლუბო თუ სანაკრებო დონეზე ყველაფერი აქვს მოგებული, რაც ბევრ მასზე უკეთეს მცველს არ აქვს.ეს კიდევ გამოდის და წუწუნებს უსამართლობებზე.

22

20 ივნისი 2020 23:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აი ვაფშე რო არაფასებდე ზიზუს და არგევასებოდეს როგორც იგროკი და როგორც ტრენერი ესეთი განცხადებების გამო უნდა გევასებოდეს მაინც,ტიპი რა დასტოინი როჟაა,ის სამი ოთხი სიტყვა მაგრად გამისწორდა,ჟერარის განცხადებები ჩემთვის არარის საინტერესო მაგრამ ყველას აზრს პატივი უნდა ვცეთო,ტიპი ყველაფერში პირველია,როგორც იგროკი როგორც ტრენერი და როგორც პიროვნება,რავი მადლობას უნდა ვუხდიდეთ ღმერთს რო ეს კაცი მადრიდელთა სულით
რაღაც შეეხება შანსებს,გაჭირდება ხვალ ძაან მოგება და ვნახოთ რა იქნება,ხვალ გადაწყდება ჩემპიონის ბედი დიდ წილად,ბარსა კი ცუდ დღეშია რადგან პირველივე რთულ შეხვედრაში შედარებით მაინც დაკარგა ქულები და მიჯრით ძაან რთული მატჩები რო აქვს ეს ფსიქოლოგიურად გატეხა გუნდს მაგრამ ჩვენ თუ ხვალ გავტეხეთ ლა ლიგის ღირსები არ ვიქნებით,მერამდენეჯერ მოგვეცა ესეთი შანსი და უნდა გამოვიყენოთ,ვნახოთ ვნახოთ ძაან დაძაბული და რთული მატჩები გვექნება,მოკლედ მაგრად ვისიამოვნებთ ლა ლიგით და იმედია ღირსეული გაიმარჯვებს და არა მსაჯებით და ესეთებით შეღებილი მოგებები როგორც ერთი ასევე მეორე გუნდის მიმართ

23

21 ივნისი 2020 00:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 966
ციტატა: Madrid 4 ever
პიკე არის ერთ-ერთი ყველაზე იღბლიანი ფეხბურთელი. საკლუბო თუ სანაკრებო დონეზე ყველაფერი აქვს მოგებული, რაც ბევრ მასზე უკეთეს მცველს არ აქვს.ეს კიდევ გამოდის და წუწუნებს უსამართლობებზე.

პიკემ რაც მოიგო ყველგან ძირითადის კაცი იყო და თავისი წვლილი შექონდა ყველა ტურნირზე, ნაჩოსავით ზამენა კიარ იყო. უსამართლობა რატოა პიკეს ტიტულები გუნდის უსუსტესი წევრი არასდროს ყოფილა და მაგის შეცდომის გამო არც ერთი ტურნირიდან გამოვარდნილი არც ბარსა არც ესპანეთი

24

21 ივნისი 2020 00:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
dges tamashi araa?

25

21 ივნისი 2020 00:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: ღამურა
dges tamashi araa?

ხვალ

26

21 ივნისი 2020 01:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რა ღადაობაა ლაუტაროს ნატრობენ სეპარატისტები,მაშინ როცა კოუტინიომ და გრიზმანმა ჩაისვარეს. მაგათ ჰგონიათ მარტო ტრანსფერები უშველით. სანამ კარგ ტრენერს არ მოიყვანენ ყველას გააფუჭებენ.

27

21 ივნისი 2020 07:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 8
ხვალ უნივერსალზე იქნება თამაში?
ვერ ვნახულობ პროგრამაში.
მადლობა.

28

21 ივნისი 2020 07:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1954
მიდი ზიზუ,პრიმერა წელს ჩვენი უნდა გახდეს.პიკეს ნათქვამი დაიკიდე.პიკეს ის ურჩევნია შაკირას მიხედოს,რომ ბევრი უცხო მამაკაცები ხან რომელ სადარბაზოში მიათრევენ,და ხან რომელში.😆😆😆😆😆😆😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

29

21 ივნისი 2020 13:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 966
ამ თამაშის მოგება 80 % ჩემპიონობას ნიშნავს. თავს შეაკლავს რეალი უეჭველად მოიგებს

30

21 ივნისი 2020 16:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მაგრად მინდა ბიჭებო ლა ლიგა დავდოთ, ხვალინდელი თამაში ხო ურთულესი გვექნება სოსიედადთან გასვლაზე და სოსიედადის გარდა კიდე გვაქ ბილბაოსთან გასვლაზე სათამაშო ურთულესი მატჩი და მერე კიდე გასვლაზე ესპანიოლთან ურთულესი მატჩი კიდევ ერთი თანაც გასავარდნ ზონაშია ესპანიოლი და თავს შეგვაკლავს მოკლედ ეს პერიოდი ურთულესი იქნება ჰალამადრიდ

31

21 ივნისი 2020 16:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: Allez
სოსიედადის გარდა კიდე გვაქ ბილბაოსთან გასვლაზე სათამაშო ურთულესი მატჩი და მერე კიდე გასვლაზე ესპანიოლთან ურთულესი მატჩი

ესპანიოლს ყოველთვის მარტოვად ვუგებთ შინ და გარეთ, ეს თუ მოვიგეთ ერთადერთი რთული მატჩი ბილბაოსთან იქნება დარჩენოლი, ზიზუ კი გადამწყვეტი თამაშებისთვის ყოველთვის ძაან მაგრად ამზადებს გუნდს. სოსიედადთან გამარჯვების შემთხვევაში 90% ჩემპიონები ვართ, თუ ვერ მოვიგეთ 100% ბარსასია ჩემპიონატი

32

21 ივნისი 2020 19:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Sanam droa datkbit saturniro cxrilit kuleebo eset cxrils didi xani vegar naxavt

33

21 ივნისი 2020 19:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: vampiri
ციტატა: anireal
Sanam droa datkbit saturniro cxrilit kuleebo eset cxrils didi xani vegar naxavt

gegirsa xo bedniereba amdenibwlis mere laligis mogebis shansi gaqvt daje 9 turit adre ddd

9 turit adre ki ara dasawyisshive darwmunebuli viyavi rom.reali iqneboda chempioni :)))))) zizus gundi roca dainteresebuli romelime turnirit xo ici rasac shveba xolme? :)))) tan kochlma realma 2 tamashi chibjenshi daayena tqveni ucxoplanetelis dream team :)))) meta vinga umda giyidot bartom rom chebjenidan wamodget :))))

34

21 ივნისი 2020 19:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
alfredo fi stwfanoze tasisi awevas sxva mugami eqneba :)))))

35

21 ივნისი 2020 19:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Selfebs shen unda igebde exla sanam droa tore eset ragacas marto wels ki ara momaval wlebshic vegar naxav :)))))

36

21 ივნისი 2020 19:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Ronaldinio mainc daabrunet mshvelelead rogorc milanma ibra iqneb rame geshvelot:))))))

ager dzodzuashvilic umushevaria :)))) swored gamocdili treneri chirdeba exla barsas :))))

37

21 ივნისი 2020 19:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბიჭები მერე ლინკი ჩამიგდეთ კომში როვუყუროდა როარგამიჭედოს მთავარია რეკლამებმა არდამტანჯოს😀

38

21 ივნისი 2020 19:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Es 150 milionebis gadaxdac ar amartlebs xo xedavt grizman dembele koutinioebshi :)))))

39

21 ივნისი 2020 20:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: vampiri
zidanma mougo fermer mezroxes klasiko da gixaria) tore ager realis koshmarma gvardiolam ki chautara tradiciulad bernabeuze zizus da reals)) datkbi momentit selfi gadaige laligis cxriltan da dastoreblaiqebs ayri racarunda maxinji iyo iseti. saswauli ambavia es))

Zizus nou kampze wagebac rom ar aqvs egec dagewera :)))) xoo sxvistvis aravistvis mougia :)))) gvardiolas ki barsas istoriashi sauketeso gundma daqceul.reals mougo da shen raga gixaria :))))) sirczvili iqneboda im barsas rom realistvis ver moego :)))) lasanebs da beber raulebs mouges da mteli cxovreba magit.unda iblataon exla :))))

Didi xania atlestan konkurencias daagwiet tavi da cota realiskenac gamoixedet? :)))))

40

21 ივნისი 2020 20:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: vampiri
au shen avardi aikenwle ukve ras wer shen tviton ar ici ddd

Tavbru dagexvabe da magitom vegar igeb verafers :))))) saxeze wyali sheisxi da modi isev :))))

41

21 ივნისი 2020 20:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: vampiri
ციტატა: anireal
ციტატა: vampiri
au shen avardi aikenwle ukve ras wer shen tviton ar ici ddd

Tavbru dagexvabe da magitom vegar igeb verafers :))))) saxeze wyali sheisxi da modi isev :))))

macade exla patara saqme maq da mogibrundebi cootaxamshi ar damekarko chemo kargo

dges didi dgea didi tu moigo realma amasbrogor gamovtoveb istoriuli momentia shentan erya unda gaviziaro dd

Gacdi aba ras vizav ,iseti borotic ki ar var rogorc es shen warmogidgenia :)))))) civi yava dalie afxizlebso gamigia

ციტატა: totti10
ციტატა: anireal
ციტატა: vampiri
ციტატა: anireal
ციტატა: vampiri
au shen avardi aikenwle ukve ras wer shen tviton ar ici ddd

Tavbru dagexvabe da magitom vegar igeb verafers :))))) saxeze wyali sheisxi da modi isev :))))

macade exla patara saqme maq da mogibrundebi cootaxamshi ar damekarko chemo kargo

dges didi dgea didi tu moigo realma amasbrogor gamovtoveb istoriuli momentia shentan erya unda gaviziaro dd

Gacdi aba ras vizav ,iseti borotic ki ar var rogorc es shen warmogidgenia :)))))) civi yava dalie afxizlebso gamigia



ხომ გაგიგია კარგის მთქმელს კარგი გამგონი უნდაო, ხოდა რას იშლით ერთი ან მეორე ნერვს? 2010 წლის რეალს რომ მოუგო ბარსელონამ მაუს დროს ეგ იყო აი უსასწლყეი რეალი რომელიც ნელნელა დგებოდა ფეხზე, ხლო ბარსელონა საათივით აწყობილი იყო ისე არ დაგავიწყდეს 2014 წელს ჰაინკესმა როგორი გუნდი ჩააბარა გვარდიოლას და ბაიერნს ისეთი სირცხვილი აგემა ისტორიაში რომ არ ქონია, სახლში ლიგაზე 0-4 ბაიერნს არასდროს წაუგია და თან ჯამში მშრალად. გვარდიოლას არავინ აკნინებს მაგრამ ისეთ გუნდებში მიდის სადაც ფულის რესურსია, აბა წავიდეს ნაპოლიში, რომაში, ინტერში ან თუნდაც ლაციოში თუ დადებს რამე შედეგს :დ

Eg erti sablatao aqvt da isic daiviwyon? Naince albioli diarebs mouges da chluaze agar arian :))) matic mesmis ramenxo unda tqvan :))))

Me ki nervs sulac ar vishli piriqit dzaan vxalisob :)))

42

21 ივნისი 2020 20:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
საერთოდ ვერ ვხვდები რატომ ხდება პეპის დაკნინება,რაციონალურად რომ ვიაზროვნოთ ყველა აქ მყოფ ინდივიდს ვეკითხები,რესურსის გარეშე წარმოგიდგენიათ სტაბილურად მაღალი მიზნებისთვის ბრძოლა?ამიტომ არის ის ბაიერნი რეალი ბარსელონა ესე შემდეგ გრანდიი რომ სხვებზე მეტი რესურსი აქვს,რესურსი კი მეტწილად არის სტაბილურობის წინა პირობა,რაც ლესტერმა გააკეთა ეგ ხდება საუკუნეში ორჯერ ალბადდდ როგორ უნდა მოიგოოო მწირი რესურსით,მაგრამ ეს ლოკალური და მოკლე ინსტანციაააა ,და მეორე წელლს ვარდებოდა გუნდი,ესეთებიც გვინახავსს,ამით იმას ვამბობ რესურსის გარეშე ვერც ზიუდანი იქნებოდა ის ზიდანი,არ გაქ ფული?არ გყავს შესაბამისი კადრები.მაღალ მიზნებს კი შესაბამისი კადრები სჭირდებაა.საერთოდ არ მესმის ლოგიკაა ლაციოში გვარდიოლა იმდენს მიაღწევდა რამდენსაც ბარსაში ესე შემდეგ,ყველაფერი არის კლუბის ბიუჯეტზე დამოკიდებული,მეორეც ტოპ დონის მწვრთნელებს სწორედაც რომ მაღალი მიზნები აქვთ ამიტომ არ გარბიან ევროპის საშუალო კლუბებში თუ საპენსიო ასაკი არ აქვს უკვეე,,გვარდიოლას დონის მწვრთნელი უბრალოდ არასდროს ჩაიბარებსს ნაპოლის ან ლაციოსსს თავის ფასი იცის და სხვა დონის მაშტაბისს ქოჩმენიაა.ესა ამის რავიც და ბოლოც.ტოჩკა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

43

21 ივნისი 2020 21:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
საერთოდ ვერ ვხვდები რატომ ხდება პეპის დაკნინება,რაციონალურად რომ ვიაზროვნოთ ყველა აქ მყოფ ინდივიდს ვეკითხები,რესურსის გარეშე წარმოგიდგენიათ სტაბილურად მაღალი მიზნებისთვის ბრძოლა?ამიტომ არის ის ბაიერნი რეალი ბარსელონა ესე შემდეგ გრანდიი რომ სხვებზე მეტი რესურსი აქვს,რესურსი კი მეტწილად არის სტაბილურობის წინა პირობა,რაც ლესტერმა გააკეთა ეგ ხდება საუკუნეში ორჯერ ალბადდდ როგორ უნდა მოიგოოო მწირი რესურსით,მაგრამ ეს ლოკალური და მოკლე ინსტანციაააა ,და მეორე წელლს ვარდებოდა გუნდი,ესეთებიც გვინახავსს,ამით იმას ვამბობ რესურსის გარეშე ვერც ზიუდანი იქნებოდა ის ზიდანი,არ გაქ ფული?არ გყავს შესაბამისი კადრები.მაღალ მიზნებს კი შესაბამისი კადრები სჭირდებაა.საერთოდ არ მესმის ლოგიკაა ლაციოში გვარდიოლა იმდენს მიაღწევდა რამდენსაც ბარსაში ესე შემდეგ,ყველაფერი არის კლუბის ბიუჯეტზე დამოკიდებული,მეორეც ტოპ დონის მწვრთნელებს სწორედაც რომ მაღალი მიზნები აქვთ ამიტომ არ გარბიან ევროპის საშუალო კლუბებში თუ საპენსიო ასაკი არ აქვს უკვეე,,გვარდიოლას დონის მწვრთნელი უბრალოდ არასდროს ჩაიბარებსს ნაპოლის ან ლაციოსსს თავის ფასი იცის და სხვა დონის მაშტაბისს ქოჩმენიაა.ესა ამის რავიც და ბოლოც.ტოჩკა.


კლოპმა ლივერი რომ ჩაიბარა რაა? იცი რა არის მე ის ვთქვი რომ აწყობილ გუნდში მიდის და თუ ასეთი ძლიერი ტრენერია მოიგოს ლიგათქო, 9 წლის წინ მოიგო ლიგა, როცა შემდეგ 2 ძალიან ძალიან ძლიერი გუნდი ყავდა, ნუ ბაიერნი ხომ მართლაც სასწაული, მაგრამ გვარდიოლას არ შეუძია ხავი ინიესტას და მესის გარეშე დადოს ის რაც ბარსაში, აი რამდენი ხალია სიტიშია ლიგაზე რატომ ვერაფერს შვება გუნდმა მლიარდზე მეტი დახარჯა ამგრამ რა? მოიგო პრემიერ ლიგა როცა ფერიც აღარ იყო და უკვე ნელ ნელა უკან იხევდა პრემიერ ლიგა, გამოჩნდა ლივერი და 30 ქულით წააგო პრემიერ ლიგა :დ ეს სხვა რამეს მეტყველებს, უბრალოდ ძლიერ გუნდს ფულით ვერ შექმნი ვერა, აგერ ბარსელონა მინიმუმ წელიწადში 200-300 მილიონს დებს მაგრამ რად გინდა? უბრალოდ იმას ვამბობ რომ გვარდიოლას უნდა ყავდას 25 ვე ვარსკვლავი :დ თორემ ისე არ შეუძლია სადმე ბრძოლა, მაგრამ ბოლო 2 წელია კლოპი ყველგან უგებს,

44

21 ივნისი 2020 21:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ზიდანი რას მიაღწევდაა ლკაციოში,მაქსიმუმ ოთხეულისთვის ებრძოლაა,მაქასიმუმს აკეთებს სტაბილურად სიმონე ინძაგი,კლუბის ბიუჯეთიდან ფეხბურთელების სათამაშო ჯვალუიფიკაციიდან გამომდინარე წარმოუდგენელია ასმ კლუბის რესურსით მაღალი მიზნებისთვიას ბრძოლააა დაისახო სტაბილურად,აიი სიმონე ინძაგი რომ ნამეტანი პატრიოტობას რომ არ თამაშობდეს გაცილებით დაფასებული ქოჩმენი იქნება ევროპის მაშტაბით.ამიტომ ვამბობ მწვრთნელი არაა ჯადოქარი,მაღალ მიზნებს სჭირდება მაღალი დონის ფეხბურთელები,მწვღტყნელის ფუნქციაა ეს მაღალი დონის ფეხბურთელები შეჯკრას დაა იდეა ფილოსოფია სახე მისცეს კლუბს,რა უნდა და რისკენ მიისწრაფვის,სათამში ფილოსოფიაზე საუბარიი,ასპეკტებზეე მწვრთნელის პრიორიტეტებზე,ეს მწვრთნელისს შიდა სამზარეულოააა .ფეხბურთელები კი არიან ამ იდეეის შემსრულებლები.არც მაღალი კვალიფიკაციის ფეხბურთელების ყოლაა მუდმივი წარმატების ფიორმულაა,წარმოუდგენელია ეს კონკურენციის პირობებშიი ,უბრალოდ ყველაფერი არის შედარებითი,კარგი კვალიფიკაციის ფეხბურთელებით უფრო მეტია შანსიი უფრო ხშირად მოიგო ტიტული ვიოდრე ჯეიმს ვარდებით საუკუნეში ერთხელ.ამ,იტყომ არ ვაფასებ მე პოჩეტინოს დონის საშუალო მწვრთნელებს,მუიდამ ჰქწონდათ რესურსი ბიუჯეტი მაგრამმ მაქსიმუმ ოთხეული იყო.ტოპ დონის მწვრთნელს უფრო მაღალი მიზნები აქვსსს ,ვერ ვიტყვი ეს პოჩეტინოს არ ქონდა მაგრამ ფაქტია მის კარიერაშიი წინააღმდეგობა ვერცერთ ტოპ გუნდს ვერ გაუწიაააა .
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

45

21 ივნისი 2020 21:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ზიდანი რას მიაღწევდაა ლკაციოში,მაქსიმუმ ოთხეულისთვის ებრძოლაა,მაქასიმუმს აკეთებს სტაბილურად სიმონე ინძაგი,კლუბის ბიუჯეთიდან ფეხბურთელების სათამაშო ჯვალუიფიკაციიდან გამომდინარე წარმოუდგენელია ასმ კლუბის რესურსით მაღალი მიზნებისთვიას ბრძოლააა დაისახო სტაბილურად,აიი სიმონე ინძაგი რომ ნამეტანი პატრიოტობას რომ არ თამაშობდეს გაცილებით დაფასებული ქოჩმენი იქნება ევროპის მაშტაბით.ამიტომ ვამბობ მწვრთნელი არაა ჯადოქარი,მაღალ მიზნებს სჭირდება მაღალი დონის ფეხბურთელები,მწვღტყნელის ფუნქციაა ეს მაღალი დონის ფეხბურთელები შეჯკრას დაა იდეა ფილოსოფია სახე მისცეს კლუბს,რა უნდა და რისკენ მიისწრაფვის,სათამში ფილოსოფიაზე საუბარიი,ასპეკტებზეე მწვრთნელის პრიორიტეტებზე,ეს მწვრთნელისს შიდა სამზარეულოააა .ფეხბურთელები კი არიან ამ იდეეის შემსრულებლები.არც მაღალი კვალიფიკაციის ფეხბურთელების ყოლაა მუდმივი წარმატების ფიორმულაა,წარმოუდგენელია ეს კონკურენციის პირობებშიი ,უბრალოდ ყველაფერი არის შედარებითი,კარგი კვალიფიკაციის ფეხბურთელებით უფრო მეტია შანსიი უფრო ხშირად მოიგო ტიტული ვიოდრე ჯეიმს ვარდებით საუკუნეში ერთხელ.ამ,იტყომ არ ვაფასებ მე პოჩეტინოს დონის საშუალო მწვრთნელებს,მუიდამ ჰქწონდათ რესურსი ბიუჯეტი მაგრამმ მაქსიმუმ ოთხეული იყო.ტოპ დონის მწვრთნელს უფრო მაღალი მიზნები აქვსსს ,ვერ ვიტყვი ეს პოჩეტინოს არ ქონდა მაგრამ ფაქტია მის კარიერაშიი წინააღმდეგობა ვერცერთ ტოპ გუნდს ვერ გაუწიაააა .


ხცომ მაგრამ ძმაო როცა გინდი მილიარდზე ემტს ხარჯავს და შედეგი არაა აი ამას რა ქვია, ამას ვამბობ მე, თორემ მარტო ტრენერს არ ვადანაშაულებ

46

21 ივნისი 2020 21:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Daknineba ra shuashia is barsa pepis gareshec moigebda ybelafers mitumetes daqceul realtan , mashindeli barsas birtvi bavshvonidan ertad modiodnen da shetamashebis problemac ar qondat magitomac dado espanetma zedized 4 didi tirniri mesebis da anrebis gareshe , tan peoma rac icis zustad im fexburts tamashobden idealurad mashindeli barsas fexburtelebi, amit ra tqma unda ar knindebi misi migwevebi bqrsashi magram sxvagan jer araferi daumtkicebia, awyobili bavaria gaanadgura bolo bolo tan iseti mis barsas rom ushansod ugebda :)))) epli ki lestermac moiho da didi ambavi sitic tu moigebda :)))

47

21 ივნისი 2020 21:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: totti10
კლოპმა ლივერი რომ ჩაიბარა რაა? იცი რა არის მე ის ვთქვი რომ აწყობილ გუნდში მიდის და თუ ასეთი ძლიერი ტრენერია მოიგოს ლიგათქო, 9 წლის წინ მოიგო ლიგა, როცა შემდეგ 2 ძალიან ძალიან ძლიერი გუნდი ყავდა, ნუ ბაიერნი ხომ მართლაც სასწაული, მაგრამ გვარდიოლას არ შეუძია ხავი ინიესტას და მესის გარეშე დადოს ის რაც ბარსაში, აი რამდენი ხალია სიტიშია ლიგაზე რატომ ვერაფერს შვება გუნდმა მლიარდზე მეტი დახარჯა ამგრამ რა? მოიგო პრემიერ ლიგა როცა ფერიც აღარ იყო და უკვე ნელ ნელა უკან იხევდა პრემიერ ლიგა, გამოჩნდა ლივერი და 30 ქულით წააგო პრემიერ ლიგა :დ ეს სხვა რამეს მეტყველებს, უბრალოდ ძლიერ გუნდს ფულით ვერ შექმნი ვერა, აგერ ბარსელონა მინიმუმ წელიწადში 200-300 მილიონს დებს მაგრამ რად გინდა? უბრალოდ იმას ვამბობ რომ გვარდიოლას უნდა ყავდას 25 ვე ვარსკვლავი :დ თორემ ისე არ შეუძლია სადმე ბრძოლა, მაგრამ ბოლო 2 წელია კლოპი ყველგან უგებს,

კლოპი ისეთ კლუბში მივიდა სადაცცც ლივეროპულის ბიოუჯეთი აღემატება პრიმერას მინიმუმ 16 გუნდსს,.,კლოპს იმ წელსვვე არ მიოუღწევია წარმატება ეტაპიობრივად მოვიდააა ,თუ შენ ფიქრობბ რომ ლივერპულის რესურსი ბიუჯეტის მხრივ ამნ ფეხბურთელების კვალიფიკაციით ვინმეს ჩამოუვარდება ძალიან ცდები,ამიტომ კლოპის მაგალითის მოყვანა არასწორი ფორმულირებააა,,მიუხედავად იმისა დორტმუნდში ჰქონდა გამონათებებიი ბაიერნი იყოო მაინცცც დომინანტი,რეალურად კლოპიიი ლივერპულშიი უფრო მეტად დაიხვეწა და გახდა ტოპ მწვრთნელი,ხელი შეუწყო კლუბისს ბიუჯეთმაა დაა ფილოსოფიამაც,ლივერპულიი არსენალივით არ ყიდის კარგ ფეხბურთელებს,ყოველ წელს მარაგს იუვსებდა და აძლიერებდა შემასსდგენლობასს,,რატომ მიდარებ საერთოდდ კლოპს გვარდიოლას,ნააბაროტ გკითხავ მშინ,გინახავს მ,წვრთნელი სტაბილურად სამი ტოპ დონისს ჩემპიონატში შიდა ჩემპიონატს იგებდეს სრული დომინაციით სტაბილურადდ?თუ რატომ თვლთ მხოლოდ ლიგააა მიღწევააა,,მე ესე არ ვთვლიიი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

48

21 ივნისი 2020 21:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: totti10
კლოპმა ლივერი რომ ჩაიბარა რაა? იცი რა არის მე ის ვთქვი რომ აწყობილ გუნდში მიდის და თუ ასეთი ძლიერი ტრენერია მოიგოს ლიგათქო, 9 წლის წინ მოიგო ლიგა, როცა შემდეგ 2 ძალიან ძალიან ძლიერი გუნდი ყავდა, ნუ ბაიერნი ხომ მართლაც სასწაული, მაგრამ გვარდიოლას არ შეუძია ხავი ინიესტას და მესის გარეშე დადოს ის რაც ბარსაში, აი რამდენი ხალია სიტიშია ლიგაზე რატომ ვერაფერს შვება გუნდმა მლიარდზე მეტი დახარჯა ამგრამ რა? მოიგო პრემიერ ლიგა როცა ფერიც აღარ იყო და უკვე ნელ ნელა უკან იხევდა პრემიერ ლიგა, გამოჩნდა ლივერი და 30 ქულით წააგო პრემიერ ლიგა :დ ეს სხვა რამეს მეტყველებს, უბრალოდ ძლიერ გუნდს ფულით ვერ შექმნი ვერა, აგერ ბარსელონა მინიმუმ წელიწადში 200-300 მილიონს დებს მაგრამ რად გინდა? უბრალოდ იმას ვამბობ რომ გვარდიოლას უნდა ყავდას 25 ვე ვარსკვლავი :დ თორემ ისე არ შეუძლია სადმე ბრძოლა, მაგრამ ბოლო 2 წელია კლოპი ყველგან უგებს,

კლოპი ისეთ კლუბში მივიდა სადაცცც ლივეროპულის ბიოუჯეთი აღემატება პრიმერას მინიმუმ 16 გუნდსს,.,კლოპს იმ წელსვვე არ მიოუღწევია წარმატება ეტაპიობრივად მოვიდააა ,თუ შენ ფიქრობბ რომ ლივერპულის რესურსი ბიუჯეტის მხრივ ამნ ფეხბურთელების კვალიფიკაციით ვინმეს ჩამოუვარდება ძალიან ცდები,ამიტომ კლოპის მაგალითის მოყვანა არასწორი ფორმულირებააა,,მიუხედავად იმისა დორტმუნდში ჰქონდა გამონათებებიი ბაიერნი იყოო მაინცცც დომინანტი,რეალურად კლოპიიი ლივერპულშიი უფრო მეტად დაიხვეწა და გახდა ტოპ მწვრთნელი,ხელი შეუწყო კლუბისს ბიუჯეთმაა დაა ფილოსოფიამაც,ლივერპულიი არსენალივით არ ყიდის კარგ ფეხბურთელებს,ყოველ წელს მარაგს იუვსებდა და აძლიერებდა შემასსდგენლობასს,,რატომ მიდარებ საერთოდდ კლოპს გვარდიოლას,ნააბაროტ გკითხავ მშინ,გინახავს მ,წვრთნელი სტაბილურად სამი ტოპ დონისს ჩემპიონატში შიდა ჩემპიონატს იგებდეს სრული დომინაციით სტაბილურადდ?თუ რატომ თვლთ მხოლოდ ლიგააა მიღწევააა,,მე ესე არ ვთვლიიი.


ლიგას არ ვამბობ, უბრალოდ მე იმას ვამბობ რომ კარგი იქნებოდა რომ მოეგოთქო აი უფრო მაღალ ადგილას იდგებოდათქო და არ ვაკნინებ, მასე ფრგის 2 ლიგა აქვს ამგრამ ყველა ტრენერს მირჩევნია, მე სხვა რამეს ვამბობ როცა გუნდი მილიარდზე ემტს ხარჯავს და ამრტო 1 ტიტულს იგებს 5 წელია ცოტა არ იყოს და სასაცილოა ჩემთვის

49

21 ივნისი 2020 21:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: totti10
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ზიდანი რას მიაღწევდაა ლკაციოში,მაქსიმუმ ოთხეულისთვის ებრძოლაა,მაქასიმუმს აკეთებს სტაბილურად სიმონე ინძაგი,კლუბის ბიუჯეთიდან ფეხბურთელების სათამაშო ჯვალუიფიკაციიდან გამომდინარე წარმოუდგენელია ასმ კლუბის რესურსით მაღალი მიზნებისთვიას ბრძოლააა დაისახო სტაბილურად,აიი სიმონე ინძაგი რომ ნამეტანი პატრიოტობას რომ არ თამაშობდეს გაცილებით დაფასებული ქოჩმენი იქნება ევროპის მაშტაბით.ამიტომ ვამბობ მწვრთნელი არაა ჯადოქარი,მაღალ მიზნებს სჭირდება მაღალი დონის ფეხბურთელები,მწვღტყნელის ფუნქციაა ეს მაღალი დონის ფეხბურთელები შეჯკრას დაა იდეა ფილოსოფია სახე მისცეს კლუბს,რა უნდა და რისკენ მიისწრაფვის,სათამში ფილოსოფიაზე საუბარიი,ასპეკტებზეე მწვრთნელის პრიორიტეტებზე,ეს მწვრთნელისს შიდა სამზარეულოააა .ფეხბურთელები კი არიან ამ იდეეის შემსრულებლები.არც მაღალი კვალიფიკაციის ფეხბურთელების ყოლაა მუდმივი წარმატების ფიორმულაა,წარმოუდგენელია ეს კონკურენციის პირობებშიი ,უბრალოდ ყველაფერი არის შედარებითი,კარგი კვალიფიკაციის ფეხბურთელებით უფრო მეტია შანსიი უფრო ხშირად მოიგო ტიტული ვიოდრე ჯეიმს ვარდებით საუკუნეში ერთხელ.ამ,იტყომ არ ვაფასებ მე პოჩეტინოს დონის საშუალო მწვრთნელებს,მუიდამ ჰქწონდათ რესურსი ბიუჯეტი მაგრამმ მაქსიმუმ ოთხეული იყო.ტოპ დონის მწვრთნელს უფრო მაღალი მიზნები აქვსსს ,ვერ ვიტყვი ეს პოჩეტინოს არ ქონდა მაგრამ ფაქტია მის კარიერაშიი წინააღმდეგობა ვერცერთ ტოპ გუნდს ვერ გაუწიაააა .


ხცომ მაგრამ ძმაო როცა გინდი მილიარდზე ემტს ხარჯავს და შედეგი არაა აი ამას რა ქვია, ამას ვამბობ მე, თორემ მარტო ტრენერს არ ვადანაშაულებ

გვარდიოლას ძალებს ბევრი ზედმეტად აფასებს. მაურინიომ პორტოთი რაც გააკეთა ან კლოპმა დორტმუნდი ლივერით მაგას პეპი ვერასდროს იზამს.

როცა მაურინიო ჩელსიში მივიდა ეგრევე გრანდად აქცია რომელსაც ლიგის ფინალამდე სულ ცოტა აკლდებოდა.(2005 წელს საერთოდაც ჩელსი ყველაზე ძლიერი გუნდი იყო). გვარდიოლა კი მერამდენე წელია სიტის აშენებს, ასტრონომიული თანხები დახარჯა და შედეგი ნოლი ლიგაზე.

50

21 ივნისი 2020 21:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: totti10
ხცომ მაგრამ ძმაო როცა გინდი მილიარდზე ემტს ხარჯავს და შედეგი არაა აი ამას რა ქვია, ამას ვამბობ მე, თორემ მარტო ტრენერს არ ვადანაშაულებ

რატომ არაა შედეგი,სიტის ისტორიას გადახედე ვერც კი წარმმოიდგენდნენ ამას ერთი საშუალო დონის კლუბი იყო ისტორიულად,,მოვიდა ფინანსებიი გაიზარდა ბიუჯერტი შედეგებიც მოვიდაა,21 საუკუნეში მოიგოო შიგნით იმდენი პრემიერლიგა მთელი ისტორიის მანძილზეე არც დაესიზმრებოდათ,რატომ არაა შედეგიი შიდა ჩემპიონატს დომინანტურად რომ იგებ წლებიაა ეს არაა შედეგიი???იმაში კი გეთანხმები მესი პერსონააა დიდი ფუფუნებაა მწვრთნელისთვის უფრო უადვილებს მიზნებს იგივე ჩავი ინიესტა მაგრამ თქვენ როგორც ამბ ობთ ესე არაააა ,მაღალი კლასის მწვრთნელიაა და სულ რომ თავი დავანებოთთ მისი სათამშო ფილოსოფიაა დასაფასებელი ამმ ტენდენციებიდან გამომდინარე რაც დღეს დანერგილია.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

51

21 ივნისი 2020 21:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: totti10
ხცომ მაგრამ ძმაო როცა გინდი მილიარდზე ემტს ხარჯავს და შედეგი არაა აი ამას რა ქვია, ამას ვამბობ მე, თორემ მარტო ტრენერს არ ვადანაშაულებ

რატომ არაა შედეგი,სიტის ისტორიას გადახედე ვერც კი წარმმოიდგენდნენ ამას ერთი საშუალო დონის კლუბი იყო ისტორიულად,,მოვიდა ფინანსებიი გაიზარდა ბიუჯერტი შედეგებიც მოვიდაა,21 საუკუნეში მოიგოო შიგნით იმდენი პრემიერლიგა მთელი ისტორიის მანძილზეე არც დაესიზმრებოდათ,რატომ არაა შედეგიი შიდა ჩემპიონატს დომინანტურად რომ იგებ წლებიაა ეს არაა შედეგიი???იმაში კი გეთანხმები მესი პერსონააა დიდი ფუფუნებაა მწვრთნელისთვის უფრო უადვილებს მიზნებს იგივე ჩავი ინიესტა მაგრამ თქვენ როგორც ამბ ობთ ესე არაააა ,მაღალი კლასის მწვრთნელიაა და სულ რომ თავი დავანებოთთ მისი სათამშო ფილოსოფიაა დასაფასებელი ამმ ტენდენციებიდან გამომდინარე რაც დღეს დანერგილია.


დომინანტი იყოთქო მაგრამ იყო იმ დროს როცა ნელნელა დაიშალა ყველა გუნდი, მაგრამ ბაზარია რაა უძლიერესი შედეგები დადო სულ რწკორდები რამე, მაგრამ როცა გუნდი ასტორნომიულ თანხებს იხდის ვიღაც 20 წლის ბავშვებში და აშენებს უკვე 6 წელია გუნდს და მაინც ვერ ისახავს მიზნად იმას რაც უნდა რომ დაისახოს აი ესაა ცოტა გაუგებარი, აქედანა რავინ აკნინებს გვარდიოლას, მე იმას არ ვამბობ პორტო, ლესტერს და ეგეთებს, უბრალოდ საუკუნეში 1 ხელშეიძლება დინამოც გავიდეს ლიგაზე და საქართველოც მსოფლიოზე, მაგრამ ხომ ვიცით რაზეც ვსაუბრობთ, მე ვამბობ რომ ლიგას რატომვ ერ დებს ბოლო 5 წელიათქო

52

21 ივნისი 2020 21:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Madrid 4 ever
მაურინიომ პორტოთი რაც გააკეთა ან კლოპმა დორტმუნდი ლივერით მაგას პეპი ვერასდროს იზამს.

ერთმაც და მეორეც მოიგოს ტოპ დონის ჩემპიონატები სტაბილურადდ ნააბაროტ შემოგტრიალებ მაშინ.პორტოთი რაც გააკეთა ეს ხდება საუკუნეში ერთხელ, მაგრამ გვინახავს გაცილებით მაღლი ბიუჯეტიანი გუნდით ჩასვრილი მაურინიოო.რაც შეეხება კლოპსს არც ფინანსური რესურსი აქ ლივერპულს ნაკლები და არც შემადგენლობა.

ციტატა: Madrid 4 ever
როცა მაურინიო ჩელსიში მივიდა ეგრევე გრანდად აქცია რომელსაც ლიგის ფინალამდე სულ ცოტა აკლდებოდა.(2005 წელს საერთოდაც ჩელსი ყველაზე ძლიერი გუნდი იყო). გვარდიოლა კი მერამდენე წელია სიტის აშენებს, ასტრონომიული თანხები დახარჯა და შედეგი ნოლი ლიგაზე.

ისიც შემახსენე მაურინიომმ რამდენი პრემიერლიგა მოიგო ჩელსიში დაა სიტიში გვარდიოლამ რამდენი.თან მაურინიიომ გაცილებით დიდხანს იყო ჩელსიშიი.არასწორია შედარებაა ვერაფერით გავიზიარებ,.შიდა ჩემპიონატების მოგების მასტერ კლასია გვარდიოლააა,მაურინიოს კი საბოლოდ არც შიგნით გამოუვიდა ისეთი დომინაცია და მით უფრო გარედ,ფერგი იყო დომინანტი მაგ წლებშიი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

53

21 ივნისი 2020 21:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Madrid 4 ever
მაურინიომ პორტოთი რაც გააკეთა ან კლოპმა დორტმუნდი ლივერით მაგას პეპი ვერასდროს იზამს.

ერთმაც და მეორეც მოიგოს ტოპ დონის ჩემპიონატები სტაბილურადდ ნააბაროტ შემოგტრიალებ მაშინ.პორტოთი რაც გააკეთა ეს ხდება საუკუნეში ერთხელ, მაგრამ გვინახავს გაცილებით მაღლი ბიუჯეტიანი გუნდით ჩასვრილი მაურინიოო.რაც შეეხება კლოპსს არც ფინანსური რესურსი აქ ლივერპულს ნაკლები და არც შემადგენლობა.

მაურინიოს როცა შესაბამისი რესურსი ჰქონდა 2005 და 2010 წლებში გამოაგდო უძლიერესი ბარსელონა. იმ პერიოდში მაურინიოს გარდა ვერავინ ეთამაშებოდა ტოლსწორად მაგათ. ჩელსიში რომ მივიდა ზედიზედ 2 ჯერ პრემიერლიგა მოიგო უშანსოდ, ფერგიუსონი და ვენგერი გადა....ნა ერთმანეთს. ინტერში ტრებლი დადო. რეალით კიდევ სარეკორდო 100 ქულით მოიგო ჩემპიონატი.

კლოპთანაც რა შედარებაა საერთოდ? დორტმუნდში ყველა ვარსკვლავი თვითონ გამოზარდა. ლივერპულში კლოპის ხარჯებს 3-4 ჯერ აღემატება გვარდიოლას სატრანსფერო ბიუჯეტი.

54

21 ივნისი 2020 21:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ერთხელ მოიგო პრემირლიგა,და რაღაც ინგლისის თასებიი მაურინიოიომ ჩელსიშიი,რა თქმა უნდა ეს მიღწევაა იმ წლებშიი ფერგის ოკუპირებული ყავდაა პრემიერლიგაააა ,ერთიც რომ მოიგო მიღწევააა მაგრამ გვარდიოლას უკვე გაცილებით მეტი ტიტული აქ მოგებული სიტისთვისს ,მაურინიო ესეთი სტაბილური მწვრთნელი არასოდეს იყოო,,მუდამ იყო კონკრეტულ სეზონში რაღაცაც დადებდაა და მთლიანად ვკინძავთ მერე მისს კარიერას,გვარდიოლა კი გაცილებით სტაბილურიაა სადაც კი იყო ეროვნული პირველობაა არსად დაუთმიაა ფაქტიურად არც ბარსაში არც ბაიერნში და არც სიტიში,სულ ორჯერ მოხდა ეგ.

ციტატა: Madrid 4 ever
მაურინიოს როცა შესაბამისი რესურსი ჰქონდა 2005 და 2010 წლებში გამოაგდო უძლიერესი ბარსელონა. იმ პერიოდში მაურინიოს გარდა ვერავინ ეთამაშებოდა ტოლსწორად მაგათ. ჩელსიში რომ მივიდა ზედიზედ 2 ჯერ პრემიერლიგა მოიგო უშანსოდ, ფერგიუსონი და ვენგერი გადა....ნა ერთმანეთს. ინტერში ტრებლი დადო. რეალით კიდევ სარეკორდო 100 ქულით მოიგო ჩემპიონატი.

კლოპთანაც რა შედარებაა საერთოდ? დორტმუნდში ყველა ვარსკვლავი თვითონ გამოზარდა. ლივერპულში კლოპის ხარჯებს 3-4 ჯერ აღემატება გვარდიოლას სატრანსფერო ბიუჯეტი.

შესაბამისი რესურსი როცა ჰქონდა მაინც ფერგის მონა იყოო.ორჯერ არ მოუგია ზედიზედ პრემიერლიგა..2005 / 2006 სეზოპნი იყო ეგ ერთი სეზონი იყო და არა ორი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

55

21 ივნისი 2020 21:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ერთხელ მოიგო პრემირლიგა,და რაღაც ინგლისის თასებიი მაურინიოიომ ჩელსიშიი,რა თქმა უნდა ეს მიღწევაა იმ წლებშიი ფერგის ოკუპირებული ყავდაა პრემიერლიგაააა ,ერთიც რომ მოიგო მიღწევააა მაგრამ გვარდიოლას უკვე გაცილებით მეტი ტიტული აქ მოგებული სიტისთვისს ,მაურინიო ესეთი სტაბილური მწვრთნელი არასოდეს იყოო,,მუდამ იყო კონკრეტულ სეზონში რაღაცაც დადებდაა და მთლიანად ვკინძავთ მერე მისს კარიერას,გვარდიოლა კი გაცილებით სტაბილურიაა სადაც კი იყო ეროვნული პირველობაა არსად დაუთმიაა ფაქტიურად არც ბარსაში არც ბაიერნში და არც სიტიში,სულ ორჯერ მოხდა ეგ.

ეტყობა მაურინიოს პირველი მისვლა ჩელსიში კარგად არ გახსოვს. 2005-06 წლებში ზედიზედ დადო პრემიერლიგა, თან 95 სარეკორდო ქულით. მანჩესტერს კი სადაც შეხვდა 3-0 ებს ხმარობდა. ჩელსიში მისი სამივე სეზონი წარმატებული იყო 2 პრემიერლიგა და 2 ლიგის ნახევარფინალი დადო. ფინალში ვერ გავიდა უიღბლობის და ჩელსის გამოუცდელობის გამო.
2010 ში კი ინტერით პირწმინდად დაჩაგრა ბარსელონა მეაცაზე, სადაც მას მესის დონის იგროკი არ ჰყოლია გუნდში. კამპ ნოუზე კი ავტობუსის გარდა სხვა გზა არ ჰქონდა ბუსკეტსის სიმულაციის შემდეგ.

56

21 ივნისი 2020 21:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Madrid 4 ever
ეტყობა მაურინიოს პირველი მისვლა ჩელსიში კარგად არ გახსოვს. 2005-06 წლებში ზედიზედ დადო პრემიერლიგა, თან 95 სარეკორდო ქულით. მანჩესტერს კი სადაც შეხვდა 3-0 ებს ხმარობდა. ჩელსიში მისი სამივე სეზონი წარმატებული იყო 2 პრემიერლიგა და 2 ლიგის ნახევარფინალი დადო. ფინალში ვერ გავიდა უიღბლობის და ჩელსის გამოუცდელობის გამო.
2010 ში კი ინტერით პირწმინდად დაჩაგრა ბარსელონა მეაცაზე, სადაც მას მესის დონის იგროკი არ ჰყოლია გუნდში. კამპ ნოუზე კი ავტობუსის გარდა სხვა გზა არ ჰქონდა ბუსკეტსის სიმულაციის შემდეგ.

სადაც მივიდა გვარდიოლა ყველა შიდა ჩემპიონატში იყო დომინანტი ეს არის ფაქტი და რეალობააა,ეხლა თქვენ რაც არ უნდა ილაპარაკოთ ამ სპეციალისტის კლასშიი ნორმალური ხალხი ეჭვს არასოდეს შეიტანსს.ყველაფერს რომ თავი დავანებოთ ტიპი ფეხბურთს თამაშობსს ჯერ მაგიტომ ვაფასებ ამ ანტი ფეხბურთში ერთერთი ნათელი წერტილია კლოპთან ერთად.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

57

21 ივნისი 2020 21:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 775
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ერთხელ მოიგო პრემირლიგა,და რაღაც ინგლისის თასებიი მაურინიოიომ ჩელსიშიი,რა თქმა უნდა ეს მიღწევაა იმ წლებშიი ფერგის ოკუპირებული ყავდაა პრემიერლიგაააა ,ერთიც რომ მოიგო მიღწევააა მაგრამ გვარდიოლას უკვე გაცილებით მეტი ტიტული აქ მოგებული სიტისთვისს ,მაურინიო ესეთი სტაბილური მწვრთნელი არასოდეს იყოო,,მუდამ იყო კონკრეტულ სეზონში რაღაცაც დადებდაა და მთლიანად ვკინძავთ მერე მისს კარიერას,გვარდიოლა კი გაცილებით სტაბილურიაა სადაც კი იყო ეროვნული პირველობაა არსად დაუთმიაა ფაქტიურად არც ბარსაში არც ბაიერნში და არც სიტიში,სულ ორჯერ მოხდა ეგ.

ციტატა: Madrid 4 ever
მაურინიოს როცა შესაბამისი რესურსი ჰქონდა 2005 და 2010 წლებში გამოაგდო უძლიერესი ბარსელონა. იმ პერიოდში მაურინიოს გარდა ვერავინ ეთამაშებოდა ტოლსწორად მაგათ. ჩელსიში რომ მივიდა ზედიზედ 2 ჯერ პრემიერლიგა მოიგო უშანსოდ, ფერგიუსონი და ვენგერი გადა....ნა ერთმანეთს. ინტერში ტრებლი დადო. რეალით კიდევ სარეკორდო 100 ქულით მოიგო ჩემპიონატი.

კლოპთანაც რა შედარებაა საერთოდ? დორტმუნდში ყველა ვარსკვლავი თვითონ გამოზარდა. ლივერპულში კლოპის ხარჯებს 3-4 ჯერ აღემატება გვარდიოლას სატრანსფერო ბიუჯეტი.

შესაბამისი რესურსი როცა ჰქონდა მაინც ფერგის მონა იყოო.ორჯერ არ მოუგია ზედიზედ პრემიერლიგა..2005 / 2006 სეზოპნი იყო ეგ ერთი სეზონი იყო და არა ორი.

ამდენმილიარდს ხარჯავს და გვარდიოლაკიარა მაგას ვალვერდეც გააკეთებდა იმგუნდით რომელიც მილიარდებს ხარჯავს

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 19
2 ბელინგემი 17
3 სორლოტი 17
4 ლევანდოვსკი 16

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (42)
აპრილი 2024 (379)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)