ზიდანი:„„თუ „ბარსელონა“ ყველა მატჩს მოიგებს, მე მხოლოდ მივულოცავ“

ზინედინ ზიდანის აზრით „ბარსელონას“ მხრიდან ყველა მატჩის მოგება ნამდვილი საოცრება იქნება...


„თუ „ბარსელონა“ ამას გააკეთებს და ყველა დაპირისპირებას მოიგებს, გამოვალ და ვაღიარებ, რომ ეს გუნდი ჩემპიონობას იმსახურებდა.“

„ჩვენი მიზანი 100%-იანი შედეგია, მაგრამ თუ სეტიენის გუნდი ყველა მატჩს მოიგებს, ჩვენ ვეღარაფერს გავაწყობთ და მეტოქეს მივულოცავთ.“

„წინ დიდი ბრძოლა გველის.“ dle 10.1

  • Hala
  • 19 ივნისი 2020
  • 4287
  • 120

1

20 ივნისი 2020 00:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3138
შემოგევლე ბრატ 😍

2

20 ივნისი 2020 00:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მაგ არასწორები რეებს აღარ კადრულობენ ახვრები ეგ ბო..ბი

3

20 ივნისი 2020 00:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კლასიკოზე რამოსი მესი პიკე ბუსკეცი და მარსელო კაზემირო ზასაობით კვდებიან და სევილია და ბარსა ნახე რას თრახაობენ დაკლეს ერთმანეთი 😂😂

4

20 ივნისი 2020 00:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: juta55
მაგ არასწორები რეებს აღარ კადრულობენ ახვრები ეგ ბო..ბი

არ ვაპირებდი დაწერას მაგრამ რადგან დაწერე მეც ვიტყვი მაგაზე ორ სიტყვას
რეებს აკეთებენ ტო,კაი ჯეკა რა "დაიცავით ცენზურა!"ცაა ვიცით მარა ეს ბუსკვერცხი მესი და პიკე რა ნაბოზვრულად იქცევიან,პრინციპში ეგენიც მაგარი ახვრები არიან,ამათმა რო მოიგონ რა აზრი აქვს,ეგეთი სამი ქულა ვის უნდა ნეტა,რას კადრულობენ სამი ქულისთვის,იმენა უსაზიზღრესი გუნდი,ფუუუ გული მერევა

5

20 ივნისი 2020 01:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mirianiii
ციტატა: juta55
მაგ არასწორები რეებს აღარ კადრულობენ ახვრები ეგ ბო..ბი

არ ვაპირებდი დაწერას მაგრამ რადგან დაწერე მეც ვიტყვი მაგაზე ორ სიტყვას
რეებს აკეთებენ ტო,კაი ჯეკა რა "დაიცავით ცენზურა!"ცაა ვიცით მარა ეს ბუსკვერცხი მესი და პიკე რა ნაბოზვრულად იქცევიან,პრინციპში ეგენიც მაგარი ახვრები არიან,ამათმა რო მოიგონ რა აზრი აქვს,ეგეთი სამი ქულა ვის უნდა ნეტა,რას კადრულობენ სამი ქულისთვის,იმენა უსაზიზღრესი გუნდი,ფუუუ გული მერევა

Da ras kadruloben? Tu sxva tamashebshi ar gaqvs nanaxi? Igive realis? Ai ra ikadra an messim an buskecma?:)))

6

20 ივნისი 2020 01:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mirianiii
ციტატა: juta55
მაგ არასწორები რეებს აღარ კადრულობენ ახვრები ეგ ბო..ბი

არ ვაპირებდი დაწერას მაგრამ რადგან დაწერე მეც ვიტყვი მაგაზე ორ სიტყვას
რეებს აკეთებენ ტო,კაი ჯეკა რა "დაიცავით ცენზურა!"ცაა ვიცით მარა ეს ბუსკვერცხი მესი და პიკე რა ნაბოზვრულად იქცევიან,პრინციპში ეგენიც მაგარი ახვრები არიან,ამათმა რო მოიგონ რა აზრი აქვს,ეგეთი სამი ქულა ვის უნდა ნეტა,რას კადრულობენ სამი ქულისთვის,იმენა უსაზიზღრესი გუნდი,ფუუუ გული მერევა

100% იანი

ციტატა: Slash
ციტატა: mirianiii
ციტატა: juta55
მაგ არასწორები რეებს აღარ კადრულობენ ახვრები ეგ ბო..ბი

არ ვაპირებდი დაწერას მაგრამ რადგან დაწერე მეც ვიტყვი მაგაზე ორ სიტყვას
რეებს აკეთებენ ტო,კაი ჯეკა რა "დაიცავით ცენზურა!"ცაა ვიცით მარა ეს ბუსკვერცხი მესი და პიკე რა ნაბოზვრულად იქცევიან,პრინციპში ეგენიც მაგარი ახვრები არიან,ამათმა რო მოიგონ რა აზრი აქვს,ეგეთი სამი ქულა ვის უნდა ნეტა,რას კადრულობენ სამი ქულისთვის,იმენა უსაზიზღრესი გუნდი,ფუუუ გული მერევა

Da ras kadruloben? Tu sxva tamashebshi ar gaqvs nanaxi? Igive realis? Ai ra ikadra an messim an buskecma?:)))

ციტატა: Slash
ციტატა: mirianiii
ციტატა: juta55
მაგ არასწორები რეებს აღარ კადრულობენ ახვრები ეგ ბო..ბი

არ ვაპირებდი დაწერას მაგრამ რადგან დაწერე მეც ვიტყვი მაგაზე ორ სიტყვას
რეებს აკეთებენ ტო,კაი ჯეკა რა "დაიცავით ცენზურა!"ცაა ვიცით მარა ეს ბუსკვერცხი მესი და პიკე რა ნაბოზვრულად იქცევიან,პრინციპში ეგენიც მაგარი ახვრები არიან,ამათმა რო მოიგონ რა აზრი აქვს,ეგეთი სამი ქულა ვის უნდა ნეტა,რას კადრულობენ სამი ქულისთვის,იმენა უსაზიზღრესი გუნდი,ფუუუ გული მერევა

Da ras kadruloben? Tu sxva tamashebshi ar gaqvs nanaxi? Igive realis? Ai ra ikadra an messim an buskecma?:)))

ციტატა: Slash
ციტატა: mirianiii
ციტატა: juta55
მაგ არასწორები რეებს აღარ კადრულობენ ახვრები ეგ ბო..ბი

არ ვაპირებდი დაწერას მაგრამ რადგან დაწერე მეც ვიტყვი მაგაზე ორ სიტყვას
რეებს აკეთებენ ტო,კაი ჯეკა რა "დაიცავით ცენზურა!"ცაა ვიცით მარა ეს ბუსკვერცხი მესი და პიკე რა ნაბოზვრულად იქცევიან,პრინციპში ეგენიც მაგარი ახვრები არიან,ამათმა რო მოიგონ რა აზრი აქვს,ეგეთი სამი ქულა ვის უნდა ნეტა,რას კადრულობენ სამი ქულისთვის,იმენა უსაზიზღრესი გუნდი,ფუუუ გული მერევა

Da ras kadruloben? Tu sxva tamashebshi ar gaqvs nanaxi? Igive realis? Ai ra ikadra an messim an buskecma?:)))

გაფიცებ რა უნდოდა მესის
მერე კიდე ბუსკეცი
ბოლოს კი საძროხეთი პიკემ დააგვირგვინა რეგილონთან მიმართებაში
აი რა იკადრეს

7

20 ივნისი 2020 01:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 262
Putebis taamashs sad uyurebt?

8

20 ივნისი 2020 01:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: juta55
ციტატა: mirianiii
ციტატა: juta55
მაგ არასწორები რეებს აღარ კადრულობენ ახვრები ეგ ბო..ბი

არ ვაპირებდი დაწერას მაგრამ რადგან დაწერე მეც ვიტყვი მაგაზე ორ სიტყვას
რეებს აკეთებენ ტო,კაი ჯეკა რა "დაიცავით ცენზურა!"ცაა ვიცით მარა ეს ბუსკვერცხი მესი და პიკე რა ნაბოზვრულად იქცევიან,პრინციპში ეგენიც მაგარი ახვრები არიან,ამათმა რო მოიგონ რა აზრი აქვს,ეგეთი სამი ქულა ვის უნდა ნეტა,რას კადრულობენ სამი ქულისთვის,იმენა უსაზიზღრესი გუნდი,ფუუუ გული მერევა

100% იანი

ციტატა: Slash
ციტატა: mirianiii
ციტატა: juta55
მაგ არასწორები რეებს აღარ კადრულობენ ახვრები ეგ ბო..ბი

არ ვაპირებდი დაწერას მაგრამ რადგან დაწერე მეც ვიტყვი მაგაზე ორ სიტყვას
რეებს აკეთებენ ტო,კაი ჯეკა რა "დაიცავით ცენზურა!"ცაა ვიცით მარა ეს ბუსკვერცხი მესი და პიკე რა ნაბოზვრულად იქცევიან,პრინციპში ეგენიც მაგარი ახვრები არიან,ამათმა რო მოიგონ რა აზრი აქვს,ეგეთი სამი ქულა ვის უნდა ნეტა,რას კადრულობენ სამი ქულისთვის,იმენა უსაზიზღრესი გუნდი,ფუუუ გული მერევა

Da ras kadruloben? Tu sxva tamashebshi ar gaqvs nanaxi? Igive realis? Ai ra ikadra an messim an buskecma?:)))

ციტატა: Slash
ციტატა: mirianiii
ციტატა: juta55
მაგ არასწორები რეებს აღარ კადრულობენ ახვრები ეგ ბო..ბი

არ ვაპირებდი დაწერას მაგრამ რადგან დაწერე მეც ვიტყვი მაგაზე ორ სიტყვას
რეებს აკეთებენ ტო,კაი ჯეკა რა "დაიცავით ცენზურა!"ცაა ვიცით მარა ეს ბუსკვერცხი მესი და პიკე რა ნაბოზვრულად იქცევიან,პრინციპში ეგენიც მაგარი ახვრები არიან,ამათმა რო მოიგონ რა აზრი აქვს,ეგეთი სამი ქულა ვის უნდა ნეტა,რას კადრულობენ სამი ქულისთვის,იმენა უსაზიზღრესი გუნდი,ფუუუ გული მერევა

Da ras kadruloben? Tu sxva tamashebshi ar gaqvs nanaxi? Igive realis? Ai ra ikadra an messim an buskecma?:)))

ციტატა: Slash
ციტატა: mirianiii
ციტატა: juta55
მაგ არასწორები რეებს აღარ კადრულობენ ახვრები ეგ ბო..ბი

არ ვაპირებდი დაწერას მაგრამ რადგან დაწერე მეც ვიტყვი მაგაზე ორ სიტყვას
რეებს აკეთებენ ტო,კაი ჯეკა რა "დაიცავით ცენზურა!"ცაა ვიცით მარა ეს ბუსკვერცხი მესი და პიკე რა ნაბოზვრულად იქცევიან,პრინციპში ეგენიც მაგარი ახვრები არიან,ამათმა რო მოიგონ რა აზრი აქვს,ეგეთი სამი ქულა ვის უნდა ნეტა,რას კადრულობენ სამი ქულისთვის,იმენა უსაზიზღრესი გუნდი,ფუუუ გული მერევა

Da ras kadruloben? Tu sxva tamashebshi ar gaqvs nanaxi? Igive realis? Ai ra ikadra an messim an buskecma?:)))

გაფიცებ რა უნდოდა მესის
მერე კიდე ბუსკეცი
ბოლოს კი საძროხეთი პიკემ დააგვირგვინა რეგილონთან მიმართებაში
აი რა იკადრეს

Da sagangasho ra naxe? Iseti rom realis fegburtelebs arasdros ar gauketebia daushvat?:))

9

20 ივნისი 2020 01:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Slash
ციტატა: juta55
ციტატა: mirianiii
ციტატა: juta55
მაგ არასწორები რეებს აღარ კადრულობენ ახვრები ეგ ბო..ბი

არ ვაპირებდი დაწერას მაგრამ რადგან დაწერე მეც ვიტყვი მაგაზე ორ სიტყვას
რეებს აკეთებენ ტო,კაი ჯეკა რა "დაიცავით ცენზურა!"ცაა ვიცით მარა ეს ბუსკვერცხი მესი და პიკე რა ნაბოზვრულად იქცევიან,პრინციპში ეგენიც მაგარი ახვრები არიან,ამათმა რო მოიგონ რა აზრი აქვს,ეგეთი სამი ქულა ვის უნდა ნეტა,რას კადრულობენ სამი ქულისთვის,იმენა უსაზიზღრესი გუნდი,ფუუუ გული მერევა

100% იანი

ციტატა: Slash
ციტატა: mirianiii
ციტატა: juta55
მაგ არასწორები რეებს აღარ კადრულობენ ახვრები ეგ ბო..ბი

არ ვაპირებდი დაწერას მაგრამ რადგან დაწერე მეც ვიტყვი მაგაზე ორ სიტყვას
რეებს აკეთებენ ტო,კაი ჯეკა რა "დაიცავით ცენზურა!"ცაა ვიცით მარა ეს ბუსკვერცხი მესი და პიკე რა ნაბოზვრულად იქცევიან,პრინციპში ეგენიც მაგარი ახვრები არიან,ამათმა რო მოიგონ რა აზრი აქვს,ეგეთი სამი ქულა ვის უნდა ნეტა,რას კადრულობენ სამი ქულისთვის,იმენა უსაზიზღრესი გუნდი,ფუუუ გული მერევა

Da ras kadruloben? Tu sxva tamashebshi ar gaqvs nanaxi? Igive realis? Ai ra ikadra an messim an buskecma?:)))

ციტატა: Slash
ციტატა: mirianiii
ციტატა: juta55
მაგ არასწორები რეებს აღარ კადრულობენ ახვრები ეგ ბო..ბი

არ ვაპირებდი დაწერას მაგრამ რადგან დაწერე მეც ვიტყვი მაგაზე ორ სიტყვას
რეებს აკეთებენ ტო,კაი ჯეკა რა "დაიცავით ცენზურა!"ცაა ვიცით მარა ეს ბუსკვერცხი მესი და პიკე რა ნაბოზვრულად იქცევიან,პრინციპში ეგენიც მაგარი ახვრები არიან,ამათმა რო მოიგონ რა აზრი აქვს,ეგეთი სამი ქულა ვის უნდა ნეტა,რას კადრულობენ სამი ქულისთვის,იმენა უსაზიზღრესი გუნდი,ფუუუ გული მერევა

Da ras kadruloben? Tu sxva tamashebshi ar gaqvs nanaxi? Igive realis? Ai ra ikadra an messim an buskecma?:)))

ციტატა: Slash
ციტატა: mirianiii
ციტატა: juta55
მაგ არასწორები რეებს აღარ კადრულობენ ახვრები ეგ ბო..ბი

არ ვაპირებდი დაწერას მაგრამ რადგან დაწერე მეც ვიტყვი მაგაზე ორ სიტყვას
რეებს აკეთებენ ტო,კაი ჯეკა რა "დაიცავით ცენზურა!"ცაა ვიცით მარა ეს ბუსკვერცხი მესი და პიკე რა ნაბოზვრულად იქცევიან,პრინციპში ეგენიც მაგარი ახვრები არიან,ამათმა რო მოიგონ რა აზრი აქვს,ეგეთი სამი ქულა ვის უნდა ნეტა,რას კადრულობენ სამი ქულისთვის,იმენა უსაზიზღრესი გუნდი,ფუუუ გული მერევა

Da ras kadruloben? Tu sxva tamashebshi ar gaqvs nanaxi? Igive realis? Ai ra ikadra an messim an buskecma?:)))

გაფიცებ რა უნდოდა მესის
მერე კიდე ბუსკეცი
ბოლოს კი საძროხეთი პიკემ დააგვირგვინა რეგილონთან მიმართებაში
აი რა იკადრეს

Da sagangasho ra naxe? Iseti rom realis fegburtelebs arasdros ar gauketebia daushvat?:))

რა და ასეთი განგაში და ჩხუბი არ იყო საჭირო დდ
რეალს აქვს მაგრამ უაზტოდ არასდროს ჩხუბობენ

10

20 ივნისი 2020 02:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
საჩუქარს გამოყენება უნდა და იმედია გამოიყენებენ.

11

20 ივნისი 2020 02:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 262
ესეც ასე, დაუბრუნდება რეალი თავის კუთვნილ ადგილს მალე.

12

20 ივნისი 2020 02:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რეგილონმა ეგ 100% იანი რო გამაზა მაგიტო სევილიის იქით ვერ გაცდება სხვა დონეს. ხვალ სოსიედადი უნდა მოვჭიმოთ 🥊👍

13

20 ივნისი 2020 02:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აზარის და ასენსიოს გარეშე ჩემპიონობა ასწორებს :))))

14

20 ივნისი 2020 02:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3138
ციტატა: Dani carvajal
რეგილონმა ეგ 100% იანი რო გამაზა მაგიტო სევილიის იქით ვერ გაცდება სხვა დონეს. ხვალ სოსიედადი უნდა მოვჭიმოთ 🥊👍

ზეგ არ არის ეგ თამაში?

15

20 ივნისი 2020 02:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
როგორც ვთქვი რა სეტიენის მოსვლას ისევ ვალვერდე სჯობდაა. ხარისხი არცერთს აქვს მაგრამ ლა ლიგას მაინც იგებდა და უაზროდ ქულები არ იკარგებოდა. ახლა თუ ბარსამ მოიგო ლა ლიგა მესის და რეალის დამსახურებით იქნება რაა. ძაააან უაზროდ კარგა რეალმა ქულები. ასეთ ბარსას არ უნდა მოაგებინო რაიმე ტიტული. იმედია გადაუსწრებენ

16

20 ივნისი 2020 02:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: Dani carvajal
რეგილონმა ეგ 100% იანი რო გამაზა მაგიტო სევილიის იქით ვერ გაცდება სხვა დონეს. ხვალ სოსიედადი უნდა მოვჭიმოთ 🥊👍

ზეგ არ არის ეგ თამაში?

მადლობა რო შემახსენე შაბათი მგონია დღეს მთელი დღეა რატომღაც 😂 ხო ნუ კვირასაა თამაში

ციტატა: anireal
აზარის და ასენსიოს გარეშე ჩემპიონობა ასწორებს :))))
ისე იძახი გეგონება უკვე ჯიბეში გვედოს. ჯერ სოსიედადი მძიმე მატჩი გველის .

იმედია ოდეგაარდი არ იქნება თორე მაგას უდგება ხოლმე 😀😁

17

20 ივნისი 2020 02:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ხვალაა ეგ თამაში პროსტა 00:00ზე იწყება და მაგიტომ აცხადებენ რომ კბირასააო

18

20 ივნისი 2020 02:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: KingLeo10m
ციტატა: Dani carvajal
რეგილონმა ეგ 100% იანი რო გამაზა მაგიტო სევილიის იქით ვერ გაცდება სხვა დონეს. ხვალ სოსიედადი უნდა მოვჭიმოთ 🥊👍

ზეგ არ არის ეგ თამაში?

მადლობა რო შემახსენე შაბათი მგონია დღეს მთელი დღეა რატომღაც 😂 ხო ნუ კვირასაა თამაში

ციტატა: anireal
აზარის და ასენსიოს გარეშე ჩემპიონობა ასწორებს :))))
ისე იძახი გეგონება უკვე ჯიბეში გვედოს. ჯერ სოსიედადი მძიმე მატჩი გველის .

იმედია ოდეგაარდი არ იქნება თორე მაგას უდგება ხოლმე 😀😁

ჩემთვის დიდი ხანია ცნობილია უკვე რომ რეალია ჩემპიონი, ზიზუ როცა ლა ლიგაზე ბოლომდე ბრძოლობს იმას აუცილებლად მოიგებს, რასაც დიდი ხნის წინ ვიძახდი მაშინაც კი როცა ბარსას რწალზე წინ იყო, დისტეფანოზ3 თასის აღმართვა საინტერესო და საამაყო იქნება

19

20 ივნისი 2020 02:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: anireal
ჩემთვის დიდი ხანია ცნობილია უკვე რომ რეალია ჩემპიონი, ზიზუ როცა ლა ლიგაზე ბოლომდე ბრძოლობს იმას აუცილებლად მოიგებს, რასაც დიდი ხნის წინ ვიძახდი მაშინაც კი როცა ბარსას რწალზე წინ იყო, დისტეფანოზ3 თასის აღმართვა საინტერესო და საამაყო იქნება

მოიცა ერთი რა :დ ეხლაა გუნდი რაღაც ფერზე მოსული თორე იქამდე გოლი ძლივს გაქონდათ თამაშში.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

20

20 ივნისი 2020 02:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
სალამი აქაურობას. წლებია არ შემოვსულვარ 😂

21

20 ივნისი 2020 02:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: Adriano Correia
სალამი აქაურობას. წლებია არ შემოვსულვარ 😂

სალამი ბატონო ჩემო,როგორ გიკითხოთ?
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

22

20 ივნისი 2020 02:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ბალი

სალამი ბატონო ჩემო,როგორ გიკითხოთ?


კარგად , თავად. დღევანდელი თამაშის მერე და საერთოდ ბოლო სეზონების მერე გაუბეეურებულად 😂

მართლა მეგონა რომ რაღაც შეეძლო ამ მწყემსს მაგრამ საატიკად 😂 შევცდი.

23

20 ივნისი 2020 02:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ბალი
ციტატა: anireal
ჩემთვის დიდი ხანია ცნობილია უკვე რომ რეალია ჩემპიონი, ზიზუ როცა ლა ლიგაზე ბოლომდე ბრძოლობს იმას აუცილებლად მოიგებს, რასაც დიდი ხნის წინ ვიძახდი მაშინაც კი როცა ბარსას რწალზე წინ იყო, დისტეფანოზ3 თასის აღმართვა საინტერესო და საამაყო იქნება

მოიცა ერთი რა :დ ეხლაა გუნდი რაღაც ფერზე მოსული თორე იქამდე გოლი ძლივს გაქონდათ თამაშში.

ტაძარი ასენსიო თითქმის მთელი სეზონი დამტვრეულები იყვნენ და კიდე კარგად მოვიდნენ აქამდე :))) და მაინც ჩემპიონები გახდებიან , რაც პირველ რიგში ზიზუს დამსახურებაა, არაა ადვილი რონის წასვლის შემდეგ შეტევის კიდე 2 ლიდერი რომ დამტვრეული გყავს მთელი სეზონი ალბათ დამეთანხმები

24

20 ივნისი 2020 02:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 775
ციტატა: Dani carvajal
კლასიკოზე რამოსი მესი პიკე ბუსკეცი და მარსელო კაზემირო ზასაობით კვდებიან და სევილია და ბარსა ნახე რას თრახაობენ დაკლეს ერთმანეთი 😂😂

ზუსტად ეგიყო განსაკუთრებულად კლასიკოსების ხიბლი როგორც მოურინიო გვარდიოლას დროს ჩეხვები და ჩხუბები იყო დღეს მართლა ზასაობააქვთ დაწყებული 😂

25

20 ივნისი 2020 02:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: Adriano Correia
კარგად , თავად. დღევანდელი თამაშის მერე და საერთოდ ბოლო სეზონების მერე გაუბეეურებულად 😂

მართლა მეგონა რომ რაღაც შეეძლო ამ მწყემსს მაგრამ საატიკად 😂 შევცდი.

რაც არ უნდა გასაკვირი იყოს ფიზ მომზადება აკლია ბარსას ყველაზე მეტად,პრესინგია საჭირო და მთავარი ფიშკა დღევანდელ ფეხბურთში,ეხლა ნიშნის მოგების მიზნით არ ვამბობ ამას მარა :დ ისეთი პრესინგი როგორიც რეალმა ეთამაშა გუშინ ვალენსიას 20 წუთი ბარსამ რო გააკეთოს იგივე 11 იდან 10 ფეხბურთელი რეანიმაციაში იწვება,მეორე პრობლემა ისაა რო ფლანგი არ უვარგა,ფლანგის გარეშე ვერ გაჭრი რაც არ უნდა მაგარი ნახევარდაცვა გყავდეს.

ციტატა: anireal
ტაძარი ასენსიო თითქმის მთელი სეზონი დამტვრეულები იყვნენ და კიდე კარგად მოვიდნენ აქამდე :))) და მაინც ჩემპიონები გახდებიან , რაც პირველ რიგში ზიზუს დამსახურებაა, არაა ადვილი რონის წასვლის შემდეგ შეტევის კიდე 2 ლიდერი რომ დამტვრეული გყავს მთელი სეზონი ალბათ დამეთანხმები

1-2 ფეხბურთელი არ ქმნის რეალში ჰაერს მითუმეტეს ასენსიო რაის ასენსიო მოიცა ერთი რა როდის აქეთ მოიაზრებოდა ასენსიო რეალის კლუჩივოი იგროკად ? :დ კლუჩივოი იგროკი კი არა ძირითადის ფეხბურთელიც არ იყო :დ ხო კიდე ეს ტაძარი ვინაა ? :დ

ციტატა: ჰიფატერა
ზუსტად ეგიყო განსაკუთრებულად კლასიკოსების ხიბლი როგორც მოურინიო გვარდიოლას დროს ჩეხვები და ჩხუბები იყო დღეს მართლა ზასაობააქვთ დაწყებული

კი მაგარი ხიბლი იყო ბარსას საკუთარ პუტანკად რო ყავდა გუნდი :),რაის მოურინიო იმ დღეს ეხლაც ვწყევლი როცა ეგ კაცი მოეთრა რეალში :დ
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

26

20 ივნისი 2020 02:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ბალი


ფიზ მომზადება და თითოეული ფეხბურთელის თამაშის სტილის სწორი მიმართულება. ზიდანის ფაქტორია რა. არ არის აუცილებელი 120-160 მილიონების ყრა ფეხბურთელებში. დაფრინავენ რეალის ახლაგაზრდები იმენა დაფრინავენ. რომელი იყო ვარსკვლავი ასენსიო თუ ვალვერდე? მარა ისეთ შედეგს დებენ რაც გრიზმან კოუტინიო დემბელეს არ დაუდია ამ სეზონების განმავლობაში.

27

20 ივნისი 2020 02:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ბალი
ციტატა: Adriano Correia
კარგად , თავად. დღევანდელი თამაშის მერე და საერთოდ ბოლო სეზონების მერე გაუბეეურებულად 😂

მართლა მეგონა რომ რაღაც შეეძლო ამ მწყემსს მაგრამ საატიკად 😂 შევცდი.

რაც არ უნდა გასაკვირი იყოს ფიზ მომზადება აკლია ბარსას ყველაზე მეტად,პრესინგია საჭირო და მთავარი ფიშკა დღევანდელ ფეხბურთში,ეხლა ნიშნის მოგების მიზნით არ ვამბობ ამას მარა :დ ისეთი პრესინგი როგორიც რეალმა ეთამაშა გუშინ ვალენსიას 20 წუთი ბარსამ რო გააკეთოს იგივე 11 იდან 10 ფეხბურთელი რეანიმაციაში იწვება,მეორე პრობლემა ისაა რო ფლანგი არ უვარგა,ფლანგის გარეშე ვერ გაჭრი რაც არ უნდა მაგარი ნახევარდაცვა გყავდეს.

ციტატა: anireal
ტაძარი ასენსიო თითქმის მთელი სეზონი დამტვრეულები იყვნენ და კიდე კარგად მოვიდნენ აქამდე :))) და მაინც ჩემპიონები გახდებიან , რაც პირველ რიგში ზიზუს დამსახურებაა, არაა ადვილი რონის წასვლის შემდეგ შეტევის კიდე 2 ლიდერი რომ დამტვრეული გყავს მთელი სეზონი ალბათ დამეთანხმები

1-2 ფეხბურთელი არ ქმნის რეალში ჰაერს მითუმეტეს ასენსიო რაის ასენსიო მოიცა ერთი რა როდის აქეთ მოიაზრებოდა ასენსიო რეალის კლუჩივოი იგროკად ? :დ კლუჩივოი იგროკი კი არა ძირითადის ფეხბურთელიც არ იყო :დ ხო კიდე ეს ტაძარი ვინაა ? :დ

ციტატა: ჰიფატერა
ზუსტად ეგიყო განსაკუთრებულად კლასიკოსების ხიბლი როგორც მოურინიო გვარდიოლას დროს ჩეხვები და ჩხუბები იყო დღეს მართლა ზასაობააქვთ დაწყებული

კი მაგარი ხიბლი იყო ბარსას საკუთარ პუტანკად რო ყავდა გუნდი :),რაის მოურინიო იმ დღეს ეხლაც ვწყევლი როცა ეგ კაცი მოეთრა რეალში :დ

როდის და წელს მოიაზრებოდა, აზარი ვერ გაიგე? :))))

28

20 ივნისი 2020 02:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
მე არ ვიცი ეხლა მოურინიოს დროს ამ რეალის გულშემატკივრებს რა გხიბლავდათ და როგორი აღფრთოვანებულები იყავით კლასიკოს შემდეგ:დ მარა მე ყოველი კლასიკოს შემდეგ მაგ პერიოდში 2 კვირის რეალიბიტაციის კურსი მაინც მჭირდებოდა ტვინში ფსიქოზის დაზიანების გამო.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

29

20 ივნისი 2020 02:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 775
ციტატა: ბალი
ციტატა: Adriano Correia
კარგად , თავად. დღევანდელი თამაშის მერე და საერთოდ ბოლო სეზონების მერე გაუბეეურებულად 😂

მართლა მეგონა რომ რაღაც შეეძლო ამ მწყემსს მაგრამ საატიკად 😂 შევცდი.

რაც არ უნდა გასაკვირი იყოს ფიზ მომზადება აკლია ბარსას ყველაზე მეტად,პრესინგია საჭირო და მთავარი ფიშკა დღევანდელ ფეხბურთში,ეხლა ნიშნის მოგების მიზნით არ ვამბობ ამას მარა :დ ისეთი პრესინგი როგორიც რეალმა ეთამაშა გუშინ ვალენსიას 20 წუთი ბარსამ რო გააკეთოს იგივე 11 იდან 10 ფეხბურთელი რეანიმაციაში იწვება,მეორე პრობლემა ისაა რო ფლანგი არ უვარგა,ფლანგის გარეშე ვერ გაჭრი რაც არ უნდა მაგარი ნახევარდაცვა გყავდეს.

ციტატა: anireal
ტაძარი ასენსიო თითქმის მთელი სეზონი დამტვრეულები იყვნენ და კიდე კარგად მოვიდნენ აქამდე :))) და მაინც ჩემპიონები გახდებიან , რაც პირველ რიგში ზიზუს დამსახურებაა, არაა ადვილი რონის წასვლის შემდეგ შეტევის კიდე 2 ლიდერი რომ დამტვრეული გყავს მთელი სეზონი ალბათ დამეთანხმები

1-2 ფეხბურთელი არ ქმნის რეალში ჰაერს მითუმეტეს ასენსიო რაის ასენსიო მოიცა ერთი რა როდის აქეთ მოიაზრებოდა ასენსიო რეალის კლუჩივოი იგროკად ? :დ კლუჩივოი იგროკი კი არა ძირითადის ფეხბურთელიც არ იყო :დ ხო კიდე ეს ტაძარი ვინაა ? :დ

ციტატა: ჰიფატერა
ზუსტად ეგიყო განსაკუთრებულად კლასიკოსების ხიბლი როგორც მოურინიო გვარდიოლას დროს ჩეხვები და ჩხუბები იყო დღეს მართლა ზასაობააქვთ დაწყებული

კი მაგარი ხიბლი იყო ბარსას საკუთარ პუტანკად რო ყავდა გუნდი :),რაის მოურინიო იმ დღეს ეხლაც ვწყევლი როცა ეგ კაცი მოეთრა რეალში :დ

ფიზმომზადების მხრივ დიუპონი მართლა საუკეთესოა ჯერ რახოდზეარიან ბიჭები ვალენსიასთან თამაშში ფეხბურთელები ფიზიკურად ძან ჯანზეიყვნენ ფაქტიურად არგაჩერებულან

30

20 ივნისი 2020 02:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბეილს ისედაც არ ათამაშებდა არც ამათ არ ყოფნაში და მარჯვნივ ხო არ დავდგებოდი:)))))

31

20 ივნისი 2020 02:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 775
რატო ბოლოს კიდაუმუღამა მოუმ რაღაცით გვარდიოლას😂

32

20 ივნისი 2020 02:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: anireal
როდის და წელს მოიაზრებოდა, აზარი ვერ გაიგე? :))))

წელს კი არა არასდროს არ მოიაზრებოდა ასენსიო რეალის მთავარ ბირთვად :დ.
უი აზარი :D აზარი ტაძარი :დ ნუ ხო რავი მაგაში შეიძლება კიდევ დაგეთანხმო მაგრამ სანამ ტრამვას მიიღებდა მაინც და მაინც არ ვიყავი მისი ფეხბურთით აღფრთოვანებული.

ციტატა: ჰიფატერა
რატო ბოლოს კიდაუმუღამა მოუმ რაღაცით გვარდიოლას😂

ნუ ეხლა კი რა შედარებაა იმხელა სხვაობით აღარ ვაგებდით :დ ეხლა 1 ბურთით ან ორით ვკმაყოფილდებოდით ხოლმე :დ ის სასტავი რა სასტავიც რეალს მაშინ ყავდა ზიზუს რომ ყოლოდა ლიგის თასს ვერ გააგდებინებდნენ ხელიდან.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

33

20 ივნისი 2020 02:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ბალი
ციტატა: anireal
როდის და წელს მოიაზრებოდა, აზარი ვერ გაიგე? :))))

წელს კი არა არასდროს არ მოიაზრებოდა ასენსიო რეალის მთავარ ბირთვად :დ.
უი აზარი :D აზარი ტაძარი :დ ნუ ხო რავი მაგაში შეიძლება კიდევ დაგეთანხმო მაგრამ სანამ ტრამვას მიიღებდა მაინც და მაინც არ ვიყავი მისი ფეხბურთით აღფრთოვანებული.

აღფრთოვანებული იყავი თუ არ იყავი შეტევის ლიდერი ეგ და ასენსიო უნდა ყოფილიყო :)))) ნეტა ვის მოიაზრებდი მარჯვენა ფლანგზე :))))

34

20 ივნისი 2020 02:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: ბალი
ყოლოდა ლიგის თასს ვერ გააგდებინებდნენ ხელიდან.

ნუ მამენტ ვერც ეხლა ვერ აგდებინებენ :დ კაცს 100%იანი შედეგი აქ ლიგაზე :დ
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

35

20 ივნისი 2020 02:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბირთვი ასენსიო როგორ იქნებოდა როცა რონი ბრალი იყვნენ :)))))

36

20 ივნისი 2020 02:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: anireal

აღფრთოვანებული იყავი თუ არ იყავი შეტევის ლიდერი ეგ და ასენსიო უნდა ყოფილიყო :)))) ნეტა ვის მოიაზრებდი მარჯვენა ფლანგზე :))))

არანაირი ლიდერი აზარი არ იყო :დ მითუმეტეს ასენსიო :დ არც არავის მოვიაზრებდი აზარს დრო ჭირდებოდა უბრალოდ ახალი მოსულიც იყო ზიდანი და ნუ ვეღარ გადაეწყო გუნდი იმ ბნელეთის მერე :დ,გინდ აზარი ყოლოდა ეხლა და გინდ მესი იგივე შედეგი იქნებოდა რაც იყო.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

37

20 ივნისი 2020 02:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 775
მიხარია რაღაც ბოლოდროს საიტი გამოცოცხლდა და ძველხალხსაც ვხედავ ასეათუისეა ნუმემაგდროს არვიყავი დარეგისტრირებული მაგრამ ძანდიდიხანი ვკითხულობდი თქვენს კომენტარებს იმედია ასეგაგრძელებს საიტი 😂

38

20 ივნისი 2020 02:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: anireal
ბირთვი ასენსიო როგორ იქნებოდა როცა რონი ბრალი იყვნენ :)))))

ხოდა მაშინ რატო ამბობ ასენსიო რო გვყოლოდაო :დ არაფერი შეიცვლებოდა ერთი რიგითი სათადარიგო მოთამაშე იყო ასენსიო მომავლის პერსპექტივით პრინციპში ეხლაც არი.მაგრამ ისეთი მოთამაშე არასდროს ყოფილა რეალისთვის რომ თქვა აი არ გვყავდა ეს კაცი და იმიტომ მოხდა რაც მოხდაო :დ
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

39

20 ივნისი 2020 02:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ბალი
ციტატა: anireal

აღფრთოვანებული იყავი თუ არ იყავი შეტევის ლიდერი ეგ და ასენსიო უნდა ყოფილიყო :)))) ნეტა ვის მოიაზრებდი მარჯვენა ფლანგზე :))))

არანაირი ლიდერი აზარი არ იყო :დ მითუმეტეს ასენსიო :დ არც არავის მოვიაზრებდი აზარს დრო ჭირდებოდა უბრალოდ ახალი მოსულიც იყო ზიდანი და ნუ ვეღარ გადაეწყო გუნდი იმ ბნელეთის მერე :დ,გინდ აზარი ყოლოდა ეხლა და გინდ მესი იგივე შედეგი იქნებოდა რაც იყო.

შენთვის შეიძლება არ იყო მაგრამ რეალში ზუსტად მაგიტომ მოიყვანეს :))))

40

20 ივნისი 2020 02:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: anireal
შენთვის შეიძლება არ იყო მაგრამ რეალში ზუსტად მაგიტომ მოიყვანეს :)))

რისთვის მოიყვანეს და რა პერსპექტივით ეგ უკვე სხვა საკითხია,ვინიციუსი რონალდუს შემცვლელად მოიაზრებოდა და მაგ პერსპექტივით მოიყვანეს(მაგრამ რო დაგვაკლდეს ითქმის ეხლა მაგაზე მაგის გამო ვერ ვიყავით სათანადო დონეზეო? :დ)
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

41

20 ივნისი 2020 02:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რამხელა წმენდაა ჩასატარებელი ბარსაში.

42

20 ივნისი 2020 02:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 775
ასენსიო კიდე პერსპექტიულია კაცო? 😂 ეხლა ეგ იმასაკშია უნდა მოქონდეს შედეგი კი კარგიფეხბურთელია მაგრამ რეალის ასნავნოის დონის ნამდვილად არა😂

43

20 ივნისი 2020 02:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ბალი
ციტატა: anireal
ბირთვი ასენსიო როგორ იქნებოდა როცა რონი ბრალი იყვნენ :)))))

ხოდა მაშინ რატო ამბობ ასენსიო რო გვყოლოდაო :დ არაფერი შეიცვლებოდა ერთი რიგითი სათადარიგო მოთამაშე იყო ასენსიო მომავლის პერსპექტივით პრინციპში ეხლაც არი.მაგრამ ისეთი მოთამაშე არასდროს ყოფილა რეალისთვის რომ თქვა აი არ გვყავდა ეს კაცი და იმიტომ მოხდა რაც მოხდაო :დ

ხო შენთვის როდრიგო იქნება მარჯვნივ თუ ასენსიო არ აქვს მნიშვნელობა გასაგებია ყველაფერი :))))) ფაილის დროს ვერც იქნებოდა ძირითადში მაგრამ სკამიდანაც ბევრზე მეტი აქვს გაკეთებული უკვე :))))

44

20 ივნისი 2020 02:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: ჰიფატერა
ასენსიო კიდე პერსპექტიულია კაცო? 😂 ეხლა ეგ იმასაკშია უნდა მოგწონდეს შედეგი კი კარგიფეხბურთელია მაგრამ რეალის ასნავნოის დონის ნამდვილად არა😂

იმ მოცემულობაში რა მოცებულობაც ეხლა რეალში ვერ დააყენებ სასტავში ვინ უნდა შეცვალოს ? ნუ ეხლა 24 ისაა ჯერ კიდევ აქ 1-2 წელი რო დაამტკიცოს რამე ნუ პრინციპში 24 წლისაც პერსპექტიულად ითვლება.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

45

20 ივნისი 2020 02:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ბალი
ციტატა: anireal
შენთვის შეიძლება არ იყო მაგრამ რეალში ზუსტად მაგიტომ მოიყვანეს :)))

რისთვის მოიყვანეს და რა პერსპექტივით ეგ უკვე სხვა საკითხია,ვინიციუსი რონალდუს შემცვლელად მოიაზრებოდა და მაგ პერსპექტივით მოიყვანეს(მაგრამ რო დაგვაკლდეს ითქმის ეხლა მაგაზე მაგის გამო ვერ ვიყავით სათანადო დონეზეო? :დ)

ვინიციუსი როგორ ითვლებოდა რონის შემცვლელად როცა აზარი იყიდეს მარცხენა ფლანგისთვის :))))) თუ აზარს მოიაზრებდნენ ვინიციუსის შემცვლელად და ვერ ვხვდებოდი :))))))

46

20 ივნისი 2020 02:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: anireal

ხო შენთვის როდრიგო იქნება მარჯვნივ თუ ასენსიო არ აქვს მნიშვნელობა გასაგებია ყველაფერი :))))) ფაილის დროს ვერც იქნებოდა ძირითადში მაგრამ სკამიდანაც ბევრზე მეტი აქვს გაკეთებული უკვე :))))

ასენსიო არის ხასიათის მოთამაშე თუ წაუვიდა თამაში ხო კაი თუ არადა რა კუნძი დაგედო მოედანზე და რა ეგ,დი მარიას გავს მაგ ასპექტში.როდრიგომ კიდე როდის დაიწყო ერთი სასტავში მანახე ან ამიხსენი ან მითხარი :D შეიძლება გამომრჩა მე რამე :D მე როგორც ვიცი სხვა ტაკტიკაზე და მოცემულობაზე გადაეწყო რეალი და სხვა ფეხბურთელებით თამაშობდა :დ

ციტატა: anireal

ვინიციუსი როგორ ითვლებოდა რონის შემცვლელად როცა აზარი იყიდეს მარცხენა ფლანგისთვის :))))) თუ აზარს მოიაზრებდნენ ვინიციუსის შემცვლელად და ვერ ვხვდებოდი :))))))

ვინიციუსი გადმოვიდა რეალში 2018 ში როცა გადმოყავდათ მაგ პერსპექტივით გადმოყავდათ,აზარი გადმოვიდა წინა წელს და რა კავშირშია ეხლა ეს ერთმანეთთან ამიხსენი ერთი აბა :დ

აზარი რონალდუს შემცვლელად არ მოიაზრებოდა ერთი რა პოზიციაზე თამაშობ და მეორეა ვის შემცვლელად მოგყავს,საერთო პოზიციას რომ იყოფენ ეს იმას არ ნიშნავს რომ ერთი ინდივიდი მეორის შემცვლელია,აზარი იმიტომ გადმოიყვანეს რომ აზარია და არა იმიტომ რომ კონკრეტული პიროვნება შეეცვალა.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

47

20 ივნისი 2020 02:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ბალი
ციტატა: anireal

ხო შენთვის როდრიგო იქნება მარჯვნივ თუ ასენსიო არ აქვს მნიშვნელობა გასაგებია ყველაფერი :))))) ფაილის დროს ვერც იქნებოდა ძირითადში მაგრამ სკამიდანაც ბევრზე მეტი აქვს გაკეთებული უკვე :))))

ასენსიო არის ხასიათის მოთამაშე თუ წაუვიდა თამაში ხო კაი თუ არადა რა კუნძი დაგედო მოედანზე და რა ეგ,დი მარიას გავს მაგ ასპექტში.როდრიგომ კიდე როდის დაიწყო ერთი სასტავში მანახე ან ამიხსენი ან მითხარი :D შეიძლება გამომრჩა მე რამე :D მე როგორც ვიცი სხვა ტაკტიკაზე და მოცემულობაზე გადაეწყო რეალი და სხვა ფეხბურთელებით თამაშობდა :დ

გეყურებინა რეალის თამაშებს და ნახავდი:)))) როცა ვეღარ თამაშობდა კი გააგდო მერე კასტილიაში :)))) ას3ნსიოს რაც შეეხება წელს ეგ უნდა ყოფილიყო უკვე ძირითადში მაგრამ არ დასცალდა, გინდა ცუდ ხასიათზე ყოფილიყო და გინდა ბედნიერი მაგას ვერავინ ამოაგდებდა წელს

48

20 ივნისი 2020 03:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
აზარს სხვა ასპექტები აქ და სხვა ტიპის მოთამაშეა და რონალდუ სხვა. ძაანაც რომ გინდოდეს ერთს მეორით ან პირიქით ვერ ჩაანაცვლეთ ამიტომ იმ აზრის გამოთქმა ჩემთვის სისულელეა რო აზარი რონალდუს შემცვლელად მოიყვანეს კონკრეტულ შემთხვევაში.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

49

20 ივნისი 2020 03:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
სხვა ტაქტიკაზეც იმიტომ გადაეწყო რომ მარცხენა ფლანგზე ვეღარავინ ენდობოდა თორე ზიზუს საყვარელი ტაქთიკა კი არაა ბევრი ნახევარმცველით თამაში სადაც მარჯვენა ფლანგი მკვდარია :)))

50

20 ივნისი 2020 03:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: anireal
გეყურებინა რეალის თამაშებს და ნახავდი:)))) როცა ვეღარ თამაშობდა კი გააგდო მერე კასტილიაში :)))) ას3ნსიოს რაც შეეხება წელს ეგ უნდა ყოფილიყო უკვე ძირითადში მაგრამ არ დასცალდა, გინდა ცუდ ხასიათზე ყოფილიყო და გინდა ბედნიერი მაგას ვერავინ ამოაგდებდა წელს

არა როგორც ჩანს შენ ვერ ადევნებ კარგად და ყურადღებით ფეხბურთს თვალს ნუ არ ვიცი შეიძლება თვალდახუჭული უყურებ ან თავდაყირა ნუ არ ვიცი შენ როგორ ტერმები გაქვს ყურების მაგრამ ფაქტი ერთია და შენი აზრები ასწორად მიღებული ინფორმაციის გადმოცემის შემდეგ მეორე,რაის როდრიგო როდის იყო როდრიგო ასენსიოს ტრამვის მერე სასტარტოს წევრი.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

51

20 ივნისი 2020 03:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ბალი
აზარს სხვა ასპექტები აქ და სხვა ტიპის მოთამაშეა და რონალდუ სხვა. ძაანაც რომ გინდოდეს ერთს მეორით ან პირიქით ვერ ჩაანაცვლეთ ამიტომ იმ აზრის გამოთქმა ჩემთვის სისულელეა რო აზარი რონალდუს შემცვლელად მოიყვანეს კონკრეტულ შემთხვევაში.

აზარი რომ სხვა სტილის მოთაშეა მაგას შენ რომ არ გვითხრა ისედაც ყველა მივხვდებით:))) მეორე რონალდო კიდე არ არსებობს და ეს იმას კი არ ნიშნავს რომ მის შემცვლელზე არ ეფიქრათ :))))

52

20 ივნისი 2020 03:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: anireal
სხვა ტაქტიკაზეც იმიტომ გადაეწყო რომ მარცხენა ფლანგზე ვეღარავინ ენდობოდა თორე ზიზუს საყვარელი ტაქთიკა კი არაა ბევრი ნახევარმცველით თამაში სადაც მარჯვენა ფლანგი მკვდარია :)))

იქამდე თორე დაფრინავდნენ ფეხბურთელები როცა აზარი ყავდათ :დ ან ასენსიო :დ პრობლემა რაშია შენ იმის გაგება არ გინდა ანუ პრობლემის რეალურ სახეს ვერ ხედავ,გინდა თუ არა ზიდანი მაინც გადაეწყობდა 4 ნახევარმცველზე რადგან თამაშის ხარისხი,ფეხბურთელების ფორმა და სხვა ბევრი რამ მოითხოვდა ამას.

ციტატა: anireal

აზარი რომ სხვა სტილის მოთაშეა მაგას შენ რომ არ გვითხრა ისედაც ყველა მივხვდებით:))) მეორე რონალდო კიდე არ არსებობს და ეს იმას კი არ ნიშნავს რომ მის შემცვლელზე არ ეფიქრათ :))))

რონალდუს შემცვლელი თუ უნდოდათ უნდა მოეყვანათ ფორვარდი რომელიც ბენზემას წინ დადგებოდა და ზოგ მომენტებში ადგილებს შეუცვლიდა გააჩნია თამაშის დინამიკას მგონი იმის ახსნა ეხლა არ დამჭირდება რომ რონალდუ ვინგერი ნამდვილად არ იყო ბოლო წლებში რეალში.

აზარი იმიტომ მოიყვანეს რომ ჭირდებოდათ კრეატივი მარცხენა ფლანგზე,ინდივიდუალიზმი და არა იმიტომ რომ რონალდუს შემცვლელი უნდოდათ :დ რონალდუს შემცვლელი იქნებოდა მეორე ფორვარდი,ბენზემა არის ცრუ ცხრიანი იმ ცრუ ცხრიანის წინ ვინც იდგებოდა და პოზიცების გაუცვლიდა კონტრშეტევის დროს ბენზემას ეგ იქნებოდა რონალდუს შემცვლელი და არა ზარი რომელიც ვინგერია.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

53

20 ივნისი 2020 03:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ერთი პერიოდი ხშირად თამაშობდა როდრიგო ძირითადში თამასებს თუ უყირებდი უნდა გახსოვდეს, ასენსიო კიდე დაწყებული არ იყო სეზონი რომ დაიმტვრა :))))) ჯობია შენ უყურო კარგად რეალის თამაშებს :)))) როდრიგო რომ ჰეთრიკი შეასრულა ლიგაზე აიაგ პერიოდში იყო თითქმის სულ ძირითადში მაგრამ როგორც ჩანს ფლ3შსკორზე უყურებ თამაშებს :))))

54

20 ივნისი 2020 03:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: anireal
ერთი პერიოდი ხშირად თამაშობდა როდრიგო ძირითადში თამასებს თუ უყირებდი უნდა გახსოვდეს, ასენსიო კიდე დაწყებული არ იყო სეზონი რომ დაიმტვრა :))))) ჯობია შენ უყურო კარგად რეალის თამაშებს :)))) როდრიგო რომ ჰეთრიკი შეასრულა ლიგაზე აიაგ პერიოდში იყო თითქმის სულ ძირითადში მაგრამ როგორც ჩანს ფლ3შსკორზე უყურებ თამაშებს :))))

:დ ცვეტში ანი ბარსელონა ხარ :დ ოღონდ შენ უფრო აგრესიული :დ ის რაღაცას იტყოდა და აზრს მაინც ამოიკითხავდი მაგაში და რაღაცას ჩაეჭიდებოდი კიდე :დ ნუ შენ აგერ როდრიგო რადგან ერთ ორ თამაშში ძირითადში იდგა მიგაჩნია რომ ზიდანმა გადაწყვიტა ასენსიოს ტრამვის შემდეგ ის ყოფილიყო ძირითადში :დ
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

55

20 ივნისი 2020 03:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აუ ეხლა ამას უხსენი აზარი რატო მოიყვანეს :))))) რონი რომ რეალში ყოფილიყო აზარი ეხლა ისევ ჩელსიში იქნებოდა :)))))) ამას გონია რახანც რონის შესაძლებლობები არ აქვს აზარს სხვა რამის გამო მოიყვანესო :))))) რონის წასვლის შემდეგ რეალს შეტევაში სჭირდებოდა ლიდერი დააგიტომაც იყიდეს აზარი მაგრამ როგორც ჩანს შენსას ვერ მიხვდებიაინც :))))

ციტატა: ბალი
ციტატა: anireal
ერთი პერიოდი ხშირად თამაშობდა როდრიგო ძირითადში თამასებს თუ უყირებდი უნდა გახსოვდეს, ასენსიო კიდე დაწყებული არ იყო სეზონი რომ დაიმტვრა :))))) ჯობია შენ უყურო კარგად რეალის თამაშებს :)))) როდრიგო რომ ჰეთრიკი შეასრულა ლიგაზე აიაგ პერიოდში იყო თითქმის სულ ძირითადში მაგრამ როგორც ჩანს ფლ3შსკორზე უყურებ თამაშებს :))))

:დ ცვეტში ანი ბარსელონა ხარ :დ ოღონდ შენ უფრო აგრესიული :დ ის რაღაცას იტყოდა და აზრს მაინც ამოიკითხავდი მაგაში და რაღაცას ჩაეჭიდებოდი კიდე :დ ნუ შენ აგერ როდრიგო რადგან ერთ ორ თამაშში ძირითადში იდგა მიგაჩნია რომ ზიდანმა გადაწყვიტა ასენსიოს ტრამვის შემდეგ ის ყოფილიყო ძირითადში :დ

სტაბილურად რომ ეთამაშა სწორად როდრიგო უდგებოდა მარცხნივ მაგასაც ვერ ხვდები შენ :))))) 1 2 ში კი არა მაგ პერიოდში სულ ეგ იყო ძირითადში მაგრამ საბოლოოდ მაინც ვერ გაქაჩა და იმიტომაც გადაეწყო 5 ნახევაცველიან ტაქტიკაზე :))))) ფლ3შსკორს და ამავე თავი არ გარგებს დამიჯერე :))))

56

20 ივნისი 2020 03:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: anireal
აუ ეხლა ამას უხსენი აზარი რატო მოიყვანეს :))))) რონი რომ რეალში ყოფილიყო აზარი ეხლა ისევ ჩელსიში იქნებოდა :)))))) ამას გონია რახანც რონის შესაძლებლობები არ აქვს აზარს სხვა რამის გამო მოიყვანესო :))))) რონის წასვლის შემდეგ რეალს შეტევაში სჭირდებოდა ლიდერი დააგიტომაც იყიდეს აზარი მაგრამ როგორც ჩანს შენსას ვერ მიხვდებიაინც :))))

ეს ეხლა ძაან პრიმიტიული კომენტარია და არაფრის მომცემი,არანაირი არგუმენტი რომ არ აქვს შიგნით და უბრალოდ ტოქსიკაციის ნიშნები რომ ჩანს მხოლოდ ისიც ჩაქსოვილია და ძნელად შეიძლება ამოიკითხო :დ რონალდუ რომ წავიდა გუნდში დაიწყო რეფორმები,ამ რეფორმებში იგულისხმება ზოგადი ტაკტიკა,ამ ტაკტიკას ჭირდებოდა ვინგერი იმ ფორმაციას რა ფორმაციაშიც რონალდუ იყო იმას ასე გამოკვეთილად არა რადგან ბენზემა აკეთებდა იმ სამუშაოს რასაც რონალდუ მოდი ესე უხეშად რო ვთქვათ არ აკეთებდა მოყვებოდა ფლანგის მცველს ჩამოდიოდა შუაში და რონალდუ წინ რჩებოდა ეხლა ამას აკეთებს აზარი ბენზემა რჩება წინ.რა არის აქ გაუგებარი ? :დ შენ ეხლა თეთრზე მეუბნები შავიაო. რონალდუ იყო ფორვარდი ცოტა უკან დახეული ფორვარდი რომელიც ცრუ ცხრიანს უცვლიდა პოზიციებს და მოვალეობის მიზნით გადადიოდა ხოლმე მარცხნივ აზარი არის ვინგერი რომელიც რჩება მარცხნივ და არ ითვისებს ფორვარდის თვისებებს ეხლა გასაგებია რა როგორ იყო და ეხლა რა როგორ არის ?
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

57

20 ივნისი 2020 03:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვინიციუსი თურმე რონის შემცვლელად მოუყვანიათ და აზარი ვინიციუსის ზამენად :)))))) რას არ გაიგებს ამ ძალაზე ადამიანი :)))) მერე ამბობს აზარი სულ სხვა სტილის ფეხბურთელია რონის შემცვლელად როგორ მოიყვამდნენო დაანამდე ვინიციუსზე გინდა ეგ იყო რონის შემცვლელუო :)))) თითქოს ვინი ძალიან ჰგავდეს რონის :))))))

58

20 ივნისი 2020 03:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
შესაბამისად იმ თეზისიდან რა თეზისიც მე წარმოვთქვი აზარი რონალდუს შემცვლელი ფიზიკურად ვერ და არ იქნებოდა.აზარი მოიყვანეს სულ სხვა მიზნით და სხვა პერსპექტივით რონალდუს სულ სხვა მიზანი და პერსპექტივა გონდა რეალში.

ციტატა: anireal
ვინიციუსი თურმე რონის შემცვლელად მოუყვანიათ და აზარი ვინიციუსის ზამენად :)))))) რას არ გაიგებს ამ ძალაზე ადამიანი :)))) მერე ამბობს აზარი სულ სხვა სტილის ფეხბურთელია რონის შემცვლელად როგორ მოიყვამდნენო დაანამდე ვინიციუსზე გინდა ეგ იყო რონის შემცვლელუო :)))) თითქოს ვინი ძალიან ჰგავდეს რონის :))))))

ძაან არაადეკვატური ხარ :დ აზარი არის 28-29 წლის ზუსტად ეხლა ნამდვილად არ ვიცი,ვინიციუსი არის 19 ის ვინიციუსი იმ პერსპექტივით მოიყვანეს რომ რონალდუს გავლილი გზა გაევლო და იგივე ფიგურა ყოფილიყო,28-29 წლის შემდგარ ფეხბურთელს ვერ მოთხოვ რომ გინდა თუ არა რონალდუ იყავიო.შენ მგონი მთავარ კონცეფციას ვერ ჩაწვდი.პრინციპში შეგამჩნიე რომ სიტყვიდან აზრის გამოტანა გიჭირს არაუშავს გავითვალისწინებ შემდეგში შევეცდები დაგიმარცვლო wink

წავალ სიგარეტს ვიყიდი მოვალ 5 წუთში მაინც არ მეძინება პახოდუ მართობ მაგრად :დ და გავაგრძელოთ ეს დისკუსია შემდგომ :დ
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

59

20 ივნისი 2020 03:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ბალი
შესაბამისად იმ თეზისიდან რა თეზისიც მე წარმოვთქვი აზარი რონალდუს შემცვლელი ფიზიკურად ვერ და არ იქნებოდა.აზარი მოიყვანეს სულ სხვა მიზნით და სხვა პერსპექტივით რონალდუს სულ სხვა მიზანი და პერსპექტივა გონდა რეალში.

რონალდო რომ ეხლა რეალში იყოს აზარი ისევ ჩელსიში იქნებოდა :)))) და ზუსტად მაგიტომ იყიდეს რომ რონის მაგივრად მას უნდა ეთამაშა :)))) სხვა შემთხვევაში რეალში ვერ მოხვდებოდა :))) ტაქტიკური დავალება რომ სხვა ექნებოდა ეგ მეც ვიცი :)))) მეორე რონალდო ფიზიკურად არ არსებობს:))))

შენ სიტყვებს ვიმეორებ კაცო მე კი არ ვიგონებ გადახედე შენ მოწერილებს :)))) მომავალში რა იქნება კიდე არავინ იცის შეიძლება საერთოდ გაყიდონ ვინი მაგრამ რონის მაგივრად წელს აზარი უნდა ყოფილიყო

და არის კიდეც :))))

ხო კიდე არც არავინ თხოვდა აზარს მეორე რონალდო იყავი მაგრამ მის ადგილზე თამაშს კი ითხოვდნენ:)))))) ეხლა იძახე აზარს ვერ ჩაწვდიო:))))

ხო კიდე კი არ გართობ ფეხბურთს ნელ ნელა ეცნობი და გსიამოვნებს :)))))))

არ მეზარება მად4იდისტებს სიამოვნებით ჩავუტა4ებ საფეხბურთო მასტერკლასებს ოღონდ ეს ფლეშსკორი უნდა გადააგდო სხვა შემთხვევაში ჩემი მუშაობა ფუჭი და ამაო ი1ნება :)))))

60

20 ივნისი 2020 03:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: anireal
რონალდო რომ ეხლა რეალში იყოს აზარი ისევ ჩელსიში იქნებოდა :)))) და ზუსტად მაგიტომ იყიდეს რომ რონის მაგივრად მას უნდა ეთამაშა :)))) სხვა შემთხვევაში რეალში ვერ მოხვდებოდა :))) ტაქტიკური დავალება რომ სხვა ექნებოდა ეგ მეც ვიცი :)))) მეორე რონალდო ფიზიკურად არ არსებობს:))))

შენ სიტყვებს ვიმეორებ კაცო მე კი არ ვიგონებ გადახედე შენ მოწერილებს :)))) მომავალში რა იქნება კიდე არავინ იცის შეიძლება საერთოდ გაყიდონ ვინი მაგრამ რონის მაგივრად წელს აზარი უნდა ყოფილიყო

და არის კიდეც :))))

ხო კიდე არც არავინ თხოვდა აზარს მეორე რონალდო იყავი მაგრამ მის ადგილზე თამაშს კი ითხოვდნენ:)))))) ეხლა იძახე აზარს ვერ ჩაწვდიო:))))

ხო კიდე კი არ გართობ ფეხბურთს ნელ ნელა ეცნობი და გსიამოვნებს :)))))))

რაო ? :დ მე როგორც ვიცი რეალს აზარი რონალდუ როცა იყო 2016 წლიდან მოყოლებული უნდა :დ კაი დავუშვად და მართალი ხარი რონალდუ რადგან გადავიდა იმიტომ გადმოვიდა აზარი მაგრამ ეს მაინც არ ნიშნავს რომ მისი შემცვლელია :დ როგორც ზემოთ ავხსენი რონალდუს წასვლის შემდეგ რეალის მთლიანი კონცეფცია შეიცვალა,შენ ეხლა ისეთ რამეს მეუბნები რომ აი მაგალითად მესი რო წავიდეს ბარსადან ნუ ბარსა ხომ გადავა სხვადასხვა ტაკტიკებზე და რო მოიყვანონ სტერლინგი იტყვი რო მესის შემცლელიაო ?:დ არა ხო ? :დ

და ისე რონალდუს წასვლა და აზარის მოსვლა არანაირ კავშირში არაა ერთმანეთთან
ციტატა: anireal
შენ სიტყვებს ვიმეორებ კაცო მე კი არ ვიგონებ გადახედე შენ მოწერილებს :)))) მომავალში რა იქნება კიდე არავინ იცის შეიძლება საერთოდ გაყიდონ ვინი მაგრამ რონის მაგივრად წელს აზარი უნდა ყოფილიყო

შენ რას ვამბობ ცვეტში ვერ მიმიხვდი :დ ვინიციუსი იმიტომ მოიყვანეს რომ რონალდუს განვლილი გზა გაევლო ანუ მეორე რონალდუ უნდა ყოფილიყო,ეს ნიშნავს ზუსტად შემცვლელი მოიყვანესო მომავლის პერსპექტივით და არა პირდაპირი მნიშვნელობით ხოლო აზარი სულ ხვა მიზნებით მოიყვანეს შენ ურევ ეხლა ამ ორის ტრანსფერის დედააზრს რადგან ორივე ერთ პოზიციაზე დგას ეგ იმას არ ნიშნავს რომ ორივე ერთი და იგივე მიზეზით არის მოყვანილი გუნდში და მიზნით იმედია მიმიხვდი რასაც გეუბნები.

ციტატა: anireal
არ მეზარება მად4იდისტებს სიამოვნებით ჩავუტა4ებ საფეხბურთო მასტერკლასებს ოღონდ ეს ფლეშსკორი უნდა გადააგდო სხვა შემთხვევაში ჩემი მუშაობა ფუჭი და ამაო ი1ნება :)))))

არა მიყვარს ადამიანებთან დისკუსია ზრდილობის ფარგლებში რათქმაუნდა :დ

თორე ზოგი ცდება ამ ფარგლებს და მასთან დისკუსიაში შესვლა არასასიამოვნოცაა და ფუჭიც.ამიტომ მიხარია ისეთი ადამიანი რომ ვიპოვე რომელიც საპირისპირო აზრის შემთხვევაში კაკ მინიმუმ არ იწყევლება :დ
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

61

20 ივნისი 2020 03:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ბალი
ციტატა: anireal
რონალდო რომ ეხლა რეალში იყოს აზარი ისევ ჩელსიში იქნებოდა :)))) და ზუსტად მაგიტომ იყიდეს რომ რონის მაგივრად მას უნდა ეთამაშა :)))) სხვა შემთხვევაში რეალში ვერ მოხვდებოდა :))) ტაქტიკური დავალება რომ სხვა ექნებოდა ეგ მეც ვიცი :)))) მეორე რონალდო ფიზიკურად არ არსებობს:))))

შენ სიტყვებს ვიმეორებ კაცო მე კი არ ვიგონებ გადახედე შენ მოწერილებს :)))) მომავალში რა იქნება კიდე არავინ იცის შეიძლება საერთოდ გაყიდონ ვინი მაგრამ რონის მაგივრად წელს აზარი უნდა ყოფილიყო

და არის კიდეც :))))

ხო კიდე არც არავინ თხოვდა აზარს მეორე რონალდო იყავი მაგრამ მის ადგილზე თამაშს კი ითხოვდნენ:)))))) ეხლა იძახე აზარს ვერ ჩაწვდიო:))))

ხო კიდე კი არ გართობ ფეხბურთს ნელ ნელა ეცნობი და გსიამოვნებს :)))))))

რაო ? :დ მე როგორც ვიცი რეალს აზარი რონალდუ როცა იყო 2016 წლიდან მოყოლებული უნდა :დ კაი დავუშვად და მართალი ხარი რონალდუ რადგან გადავიდა იმიტომ გადმოვიდა აზარი მაგრამ ეს მაინც არ ნიშნავს რომ მისი შემცვლელია :დ როგორც ზემოთ ავხსენი რონალდუს წასვლის შემდეგ რეალის მთლიანი კონცეფცია შეიცვალა,შენ ეხლა ისეთ რამეს მეუბნები რომ აი მაგალითად მესი რო წავიდეს ბარსადან ნუ ბარსა ხომ გადავა სხვადასხვა ტაკტიკებზე და რო მოიყვანონ სტერლინგი იტყვი რო მესის შემცლელიაო ?:დ არა ხო ? :დ

სტერლინგიო ? :))))) მაგათ განსხვავებაა თუ ვერ ხვდები მასტერკლასების გაგრძელების აზრს ვერ ვხედავ ჯობია სხვა სპორტზე გადახვიდე:)))))

შ3ნ რა იცი კიდე მაგას საერთოდ არ აქვს მნიშვნელობა დამიჯერე:)))))

62

20 ივნისი 2020 03:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: anireal

სტერლინგიო ? :))))) მაგათ განსხვავებაა თუ ვერ ხვდები მასტერკლასების გაგრძელების აზრს ვერ ვხედავ ჯობია სხვა სპორტზე გადახვიდე:)))))

ხოდა იგივე რამეს მეუბნები რონალდუსა და აზარზე :დ ერთი ფორვარდია მეორე ვინგერი და მეუბნები ერთი მეორის შემცვლელად მოიყვანესო რაც არასწორია :დ

შემცვლელი ორი რამეზე შეიძლება იგულისხმო შეიძლება შემცვლელი მოიყვანო მომავლის პერსპექტივით ახალგაზრდა ბიჭი რომელმაც პერსპექტივაში შეიძლება იგივე გზა განაგრძოს რაც მის თანამორმებედმა ხოლო მეორე ისაა რომ ზუსტად ის თვისებები და ის პოზიცია უნდა შეითვისოს რაც კონკრეტულ ინდივიდს ქონდა აზარი არც ერთია არც მეორე და რანაირადაა ერთი რონალდუს შემცვლელი რა კონტექსტში მეუბნები მაგას გამაგებინე აბა გისმენ ყურადღებით:დ
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

63

20 ივნისი 2020 03:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ბალი
ციტატა: anireal

სტერლინგიო ? :))))) მაგათ განსხვავებაა თუ ვერ ხვდები მასტერკლასების გაგრძელების აზრს ვერ ვხედავ ჯობია სხვა სპორტზე გადახვიდე:)))))

ხოდა იგივე რამეს მეუბნები რონალდუსა და აზარზე :დ ერთი ფორვარდია მეორე ვინგერი და მეუბნები ერთი მეორის შემცვლელად მოიყვანესო რაც არასწორია :დ

რონალდოს ვინაობა რომ აღარ შეეძლო მაგიტომ გადაწიეს უფრო ცენტრი ფორვარდის პოზიციაზე თორე მართლა ცენტრი ფორვარდი კი არ იყო:))))) ზუსტად მის პოზიციაზ3 მოიყვანეს აზარი სადაც რონი იყო რეალში თითქმის მთელი კარიერა :))))) არა სტერლინგის და მესის პოზიციების შედარება მართლა კარგი იყო :)))))

64

20 ივნისი 2020 03:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: anireal

რონალდოს ვინაობა რომ აღარ შეეძლო მაგიტომ გადაწიეს უფრო ცენტრი ფორვარდის პოზიციაზე თორე მართლა ცენტრი ფორვარდი კი არ იყო:))))) ზუსტად მის პოზიციაზ3 მოიყვანეს აზარი სადაც რონი იყო რეალში თითქმის მთელი კარიერა :))))) არა სტერლინგის და მესის პოზიციების შედარება მართლა კარგი იყო :)))))

ვინ იყო 3-4 წლის უკან ეგ არ მაინტერესებს მთავარია იმ კონკრეტულ შემთხვევაში ვინ იყო და რა ჭირდებოდა რეალს რომ შეეცვალა კონკრეტული პერსონა,აზარი იმიტომ მოიყვანეს კიდევ განვმეორდები რომ აზარია და არა იმიტომ რონალდუს შემცვლელი უნდა ყოფილიყო მარცხენა ფლანგის და კერძოდ ვინგერის პრობლემა რეალში არ იყო რადგან არ არსებობდა ეგ პოზიცია 3-4 წელი გუნდში რადგან გუნდი სულ სხვა ტაკტიკაზე და მონახაზზე გადავიდა ეხლა კიდე სხვა მონახაზზე და ტაკტიკაზეა რომელიც ტიპიურ ვინგერს საჭიროებს და არა იმას რაც რონალდუ იყო რეალში

რაც შეეხება სტერლინგს უბრალოდ პარალელი გავავლე იმ ნათქვამიდან რაც შენ თქვი,რადგან შენი აზის დედაარსი ზუსტად იგივეა.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

65

20 ივნისი 2020 03:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გამოკვეთილი ფორვარდი კიდე რონი რეალში არასდროს ყოფილა ბოლო სეზონშიც კი ხშირად ცვლიდნენ პოზიციებს რეალის შემტევში ტრიო, ბენზოჩ ხშირად იწევს ხან ფლანგებზე და ხან ფლეიმეიქწრის პოზიციაზე მაგრამ ეს იმას კი არ ნიშნავს რომ ფორვარდი აღარაა :))) რონის მალე იყო ბოლოს უფრო ცენტრში იდგა მაგრამ მარცხენა ფლანგზე საერთოდ აღარ იყოო მაგასაც ვერ იტყვი, უფრო სრული თავისუფლება ქონდა ბოლოს

66

20 ივნისი 2020 04:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: anireal
გამოკვეთილი ფორვარდი კიდე რონი რეალში არასდროს ყოფილა ბოლო სეზონშიც კი ხშირად ცვლიდნენ პოზიციებს რეალის შემტევში ტრიო, ბენზოჩ ხშირად იწევს ხან ფლანგებზე და ხან ფლეიმეიქწრის პოზიციაზე მაგრამ ეს იმას კი არ ნიშნავს რომ ფორვარდი აღარაა :))) რონის მალე იყო ბოლოს უფრო ცენტრში იდგა მაგრამ მარცხენა ფლანგზე საერთოდ აღარ იყოო მაგასაც ვერ იტყვი, უფრო სრული თავისუფლება ქონდა ბოლოს

შენ თუ ბენზემა სუფთა ფორვარდი გგონია კარგად ყოფილა შენი საქმე :დ მარცხენა ფლანგზე იყო იმიტომ რომ მოითხოვდა მონახაზი მაგრამ ეგ იმას არ ნიშნავს რომ ვინგერი იყო ვინგერი არ საჭიროებდა მარცხენა ფლანგზე რადგან ბენზემა და რონალდუ პოზიციებს ცვლიდნენ და ბენზემა რონალდუს შავ საქმეს აკეთებდა უკან იწევდა მოყვებოდა კრაის და გაქცეულ კაცს რაც ევალება ვინგერს რომელიც რონალდუ არ იყო რონალდუ არც სუფთა ფორვარდი იყო როგორც რონალდუ ასევე ბენზემა ორივე ცრუ ფორვარდი იყო მარცხენა ფლანგზე კიდე კროოსი იყო ცოტა გადაწეული და მარსელო იწევდა წინ და ასრულებდა იმ საქმეს რაც რონალდუს უნდა შეესრულებინა როგორც ვინგერს,ეხლა ამ შემთხვევაში როცა ვინგერი გყავს სულ სხვა მონაცემი და სულ სხვა უნიკუმია.გასაგებია ეხლა ? :დ

ანუ ბოლო 3-4 წელიწადში რონალდუ სანამ იყო რეალში სულ სხვა მონახაზი იყო რონალდუს წასვლის შემდეგ სხვა მონახაზია,აზარიც იმიტომ მოიყვანეს რომ საჭიროებდა ის მონახაზი სუფთა ტიპიურ ვინგერს. და არა იმიტომ რომ რონალდუს შემცვლელი უნდა ყოფილიყო
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

67

20 ივნისი 2020 04:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბოლო წლებში რეალის ტაქტიკა 433 ია და შენ რას იგონებს ვერ ვხვდები :))))) აზარს რომ ბომბარდირობა არავინ მოთხოვდა ეგ ყველამ იცის მაგრამ რონის ნაცვლად.რომ მას უნდა ეთამაშა ეგეც ყველამ იცის შენს გარდა :))))))) რა პარალელი გაავლე სად მესის და სტენლი ვის პოზიცია და სად რონი აზარის :))))) აზარი ზუსტად რონის პოზიციის ფეხბურთელია და სტერლიგგი საერთოდ სხვაგანაა :))))) მეორე რონალდოს კიდე არც ეძებდნენ მაგრამ მესის პოზიციის ფეხბურთელს კიი და იყიდეს კიდეც:)))

68

20 ივნისი 2020 04:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: anireal
ბოლო წლებში რეალის ტაქტიკა 433 ია და შენ რას იგონებს ვერ ვხვდები :))))) აზარს რომ ბომბარდირობა არავინ მოთხოვდა ეგ ყველამ იცის მაგრამ რონის ნაცვლად.რომ მას უნდა ეთამაშა ეგეც ყველამ იცის შენს გარდა :))))))) რა პარალელი გაავლე სად მესის და სტენლი ვის პოზიცია და სად რონი აზარის :))))) აზარი ზუსტად რონის პოზიციის ფეხბურთელია და სტერლიგგი საერთოდ სხვაგანაა :))))) მეორე რონალდოს კიდე არც ეძებდნენ მაგრამ მესის პოზიციის ფეხბურთელს კიი და იყიდეს კიდეც:)))

ფურცელზე რა წერია და რას თამაშობენ ეგ სულ სხვა რამეა ფურცელზე შეიძლება 5-3-2 ეწეროს და 433 ითამაშონ,შენ ეხლა მართლა თუ გგონია რომ რეალი 443 თამაშობდა და არა 442 ის ძაან ცდები :დ

რადგან ფურცელზე კერძოდ რონალდუ მარცხნივ დგას ეგ იმას არ ნიშნავს რომ ვინგერია,რა იყო ეხლა ელემენტარულიც გასწავლო კაცო ? :დ

იგივე რამეს მეუბნები ადამიანო :დ იმიტომ გავავლე ეგ პარალელი ფორვარდზე მეუბნები ვინგერიაო

ისე რომ იცოდე ზოგადად ასეთი მონახაზი და 433 ტაქტიკა თუ 442 ორი რეალს არ ქონდა თამაშის მცვლელობაში 1 წუთიდან 90 ამდე 10 ჯერ მიანც იცვლებოდა ტაქტიკა ამიტომ ხედავდი რონალდუს ხანდახან მარცხნივ რადგან მოითხოვდა ის ფორმაცია რო გადასულიყო,მაგრამ ეგ იმას არ ნიშნავს რომ ვინგერი იყო !!!

ციტატა: anireal
აზარი ზუსტად რონის პოზიციის ფეხბურთელია

არამც და არამც რონალდუ და აზარი არ არიან უფრო სწორად აღარ იყვნენ ერთი პოზიციის ფეხბურთელები !!
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

69

20 ივნისი 2020 04:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბოლო წელს მარსე იმიტომ ასრულებდა რონის საქმეს რომ სისწრაფეს ქონდა დაკარგული უკვე :))))) მაგრამ ესეც არ ნიშნავს იმას რომ რონი ფლანგზე საერთოდ აღარ იყო :)))) მეტი გასაგებად როგორღა აგიხსნა რონი რომ ეხლა რეალში იყოს აზარი ისევ ჩელსიში იქნებოდათქო შენ კიდე ისევ იმას ეჭვები აზარს არ შეუძლია ის რაც რონის შეეძლო და შემცვლელიც ვერ იქნებაო :)))))) აზარი ხშირად იწევს ცენტრში თამაშებს უყურე და დაინახავ :))))) უბრალოდ გოლის ალღო აქვს ცუდი თორე პოზიცია ზუსტად იგივე აქვთ :)))))

ეხლა რომ 433 არ იყო ეგ მეც ვიცი იმიტომ რომ მარჯვენა გარემარბის მაგივრად ვალვერდეს იყო ცენტრში რომელიც მარჯვენა ფლანგზეც ხშირად იწევდა საჭიროების შემთხვევაში:))))) ასენსიო შემოსვლის შემდეგ კი სუფთა 433 გახდა :)))

70

20 ივნისი 2020 04:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: anireal
ბოლო წელს მარსე იმიტომ ასრულებდა რონის საქმეს რომ სისწრაფეს ქონდა დაკარგული უკვე :))))) მაგრამ ესეც არ ნიშნავს იმას რომ რონი ფლანგზე საერთოდ აღარ იყო :)))) მეტი გასაგებად როგორღა აგიხსნა რონი რომ ეხლა რეალში იყოს აზარი ისევ ჩელსიში იქნებოდათქო შენ კიდე ისევ იმას ეჭვები აზარს არ შეუძლია ის რაც რონის შეეძლო და შემცვლელიც ვერ იქნებაო :)))))) აზარი ხშირად იწევს ცენტრში თამაშებს უყურე და დაინახავ :))))) უბრალოდ გოლის ალღო აქვს ცუდი თორე პოზიცია ზუსტად იგივე აქვთ :)))))

ბოლო წელსო :დდდდ რონალდუ იმ თვისებებს რა თვისებიც ასრულებული ქონდა 2017 წლიდან მიმართავს თუ 16 იდან არა :დ ეს ის დროა როცა რეალი დომინანტი გახდა ევროსარბიელზე რა იყო და როგორ იყო ეგ წარსულში კი იყო რონალდუ ვინგერი ადრე მაგრამ ბოლო 3 წელში აღარ იყო,შესაბამისად სხვა თვისებები ქონდა და იმიტომ გახდა ის რაც იყო რომ სხვა თვისებები შეითავსა,შესაბამისად სხვა პოზიციაზე გადავიდა ეგრე რამოსი მარჯვენა მცველი იყო :დ ეხლა ცენტრალური მცველია მარჯვენა მცველი ხომ არ დავარქვათ რადგან იყო ? :დ რა იყო და რა არის შორის დიდი განსხვავებაა.

შესაბამისად ვერ იტყვი აზარი რონალდუს შემცვლელად მოიაზრებოდაო რადგან რონალდუ 3-4 წელია ვინგერი აღარაა.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

71

20 ივნისი 2020 04:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ბალი
ციტატა: anireal
ბოლო წელს მარსე იმიტომ ასრულებდა რონის საქმეს რომ სისწრაფეს ქონდა დაკარგული უკვე :))))) მაგრამ ესეც არ ნიშნავს იმას რომ რონი ფლანგზე საერთოდ აღარ იყო :)))) მეტი გასაგებად როგორღა აგიხსნა რონი რომ ეხლა რეალში იყოს აზარი ისევ ჩელსიში იქნებოდათქო შენ კიდე ისევ იმას ეჭვები აზარს არ შეუძლია ის რაც რონის შეეძლო და შემცვლელიც ვერ იქნებაო :)))))) აზარი ხშირად იწევს ცენტრში თამაშებს უყურე და დაინახავ :))))) უბრალოდ გოლის ალღო აქვს ცუდი თორე პოზიცია ზუსტად იგივე აქვთ :)))))

ბოლო წელსო :დდდდ რონალდუ იმ თვისებებს რა თვისებიც ასრულებული ქონდა 2017 წლიდან მიმართავს თუ 16 იდან არა :დ ეს ის დროა როცა რეალი დომინანტი გახდა ევროსარბიელზე რა იყო და როგორ იყო ეგ წარსულში კი იყო რონალდუ ვინგერი ადრე მაგრამ ბოლო 3 წელში აღარ იყო,შესაბამისად სხვა თვისებები ქონდა და იმიტომ გახდა ის რაც იყო რომ სხვა თვისებები შეითავსა,შესაბამისად სხვა პოზიციაზე გადავიდა ეგრე რამოსი მარჯვენა მცველი იყო :დ ეხლა ცენტრალური მცველია მარჯვენა მცველი ხომ არ დავარქვათ რადგან იყო ? :დ რა იყო და რა არის შორის დიდი განსხვავებაა.

რონალდოს როგორ აღიქვა ზოგადად ვიმგერად თუ ცენტრი ფორვარდად :))))

ციტატა: ბალი
ციტატა: anireal
ბოლო წლებში რეალის ტაქტიკა 433 ია და შენ რას იგონებს ვერ ვხვდები :))))) აზარს რომ ბომბარდირობა არავინ მოთხოვდა ეგ ყველამ იცის მაგრამ რონის ნაცვლად.რომ მას უნდა ეთამაშა ეგეც ყველამ იცის შენს გარდა :))))))) რა პარალელი გაავლე სად მესის და სტენლი ვის პოზიცია და სად რონი აზარის :))))) აზარი ზუსტად რონის პოზიციის ფეხბურთელია და სტერლიგგი საერთოდ სხვაგანაა :))))) მეორე რონალდოს კიდე არც ეძებდნენ მაგრამ მესის პოზიციის ფეხბურთელს კიი და იყიდეს კიდეც:)))

ფურცელზე რა წერია და რას თამაშობენ ეგ სულ სხვა რამეა ფურცელზე შეიძლება 5-3-2 ეწეროს და 433 ითამაშონ,შენ ეხლა მართლა თუ გგონია რომ რეალი 443 თამაშობდა და არა 442 ის ძაან ცდები :დ

რადგან ფურცელზე კერძოდ რონალდუ მარცხნივ დგას ეგ იმას არ ნიშნავს რომ ვინგერია,რა იყო ეხლა ელემენტარულიც გასწავლო კაცო ? :დ

იგივე რამეს მეუბნები ადამიანო :დ იმიტომ გავავლე ეგ პარალელი ფორვარდზე მეუბნები ვინგერიაო

ისე რომ იცოდე ზოგადად ასეთი მონახაზი და 433 ტაქტიკა თუ 442 ორი რეალს არ ქონდა თამაშის მცვლელობაში 1 წუთიდან 90 ამდე 10 ჯერ მიანც იცვლებოდა ტაქტიკა ამიტომ ხედავდი რონალდუს ხანდახან მარცხნივ რადგან მოითხოვდა ის ფორმაცია რო გადასულიყო,მაგრამ ეგ იმას არ ნიშნავს რომ ვინგერი იყო !!!

ციტატა: anireal
აზარი ზუსტად რონის პოზიციის ფეხბურთელია

არამც და არამც რონალდუ და აზარი არ არიან უფრო სწორად აღარ იყვნენ ერთი პოზიციის ფეხბურთელები !!

ვინიციუსი და რონი იყვნენ ხო :))))))))

72

20 ივნისი 2020 04:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
მეტი დაღეჭილი ინფორმაცია სხვაგვარად როგორ გადმოვცე აღარ ვიცი :დ აშკარაა რო რონალდუ სხვა თვისებები ქონდა რეალში სხვა პოზიციის მოთამაშე იყო და სხვა თავისებურებები ქონდა,აზარს სხვა აქვს და ყოველთვის ეს ქონდა შესაბამისად ვერ დააბრალებ აზარს როგორც არ უნდა გინდოდეს რონალდუს შემცვლელი არისო რადგან არ არის და რადგან არ მოუყვანიათ მაგ პერსპექტივით,აზარი მოიყვანეს იმიტომ რომ გუნდი ტიპიურ ვინგერს საჭიროებდა და არა ცრუ ფორვარდს
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

73

20 ივნისი 2020 04:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
თვისებები რომ სხვა ქონდა ეგ მთელმა მსოფლიომ იცის შენ რომ არ მითხრა :))))) მაგრამ რონის ნაცვლად.რომ აზარი იყიდეს ეგეც მთელმასოფლიომ იცის შენს გარდა და როგორც ჩანს ეგეც დარჩება :)))))

74

20 ივნისი 2020 04:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: anireal

ვინიციუსი და რონი იყვნენ ხო :))))))))

გოგო :D მოდი ეს კარგად წაიკითხე :დ
ვინიციუსი იმიტომ მოიყვანეს რომ რონალდუს განვლილი გზა გაევლო ანუ მეორე რონალდუ უნდა ყოფილიყო,ეს ნიშნავს ზუსტად შემცვლელი მოიყვანესო მომავლის პერსპექტივით და არა პირდაპირი მნიშვნელობით ხოლო აზარი სულ ხვა მიზნებით მოიყვანეს შენ ურევ ეხლა ამ ორის ტრანსფერის დედააზრს რადგან ორივე ერთ პოზიციაზე დგას ეგ იმას არ ნიშნავს რომ ორივე ერთი და იგივე მიზეზით არის მოყვანილი გუნდში და მიზნით იმედია მიმიხვდი რასაც გეუბნები.
შემცვლელი ორი რამეზე შეიძლება იგულისხმო შეიძლება შემცვლელი მოიყვანო მომავლის პერსპექტივით ახალგაზრდა ბიჭი რომელმაც პერსპექტივაში შეიძლება იგივე გზა განაგრძოს რაც მის თანამორმებედმა ხოლო მეორე ისაა რომ ზუსტად ის თვისებები და ის პოზიცია უნდა შეითვისოს რაც კონკრეტულ ინდივიდს ქონდა აზარი არც ერთია არც მეორე

ციტატა: anireal
თვისებები რომ სხვა ქონდა ეგ მთელმა მსოფლიომ იცის შენ რომ არ მითხრა :))))) მაგრამ რონის ნაცვლად.რომ აზარი იყიდეს ეგეც მთელმასოფლიომ იცის შენს გარდა და როგორც ჩანს ეგეც დარჩება :)))))

არა არაააა :დდდდ რონალდუს ნაცვლად(არაა ეს ქართული სიტყვა ისე შემდეგში რომ იცოდე :დ) არ მოუყვანიათ აზარი,აზარი იმიტომ მოიყვანეს რომ ჭირდებოდათ ვინგერი,რონალდუს წასვლის შემდეგ შეცვლილი რეფორმების შედეგად დამყარებული ვინგერის პოზიციის ადგილზე.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

75

20 ივნისი 2020 04:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მარგალიტიც ესეთი უნდა :))))) მე რას ვეუბნები და ეს რას მიხსნის :)))))) ხან ერთ რაღაცას აწვება ხან მეორეს :))))) დაჟე თვისებები რომ სხვადასხვა აქვთაგას ხსნის და მე ვერ ვიგებ :))))

ციტატა: ბალი
ციტატა: anireal

ვინიციუსი და რონი იყვნენ ხო :))))))))

გოგო :D მოდი ეს კარგად წაიკითხე :დ
ვინიციუსი იმიტომ მოიყვანეს რომ რონალდუს განვლილი გზა გაევლო ანუ მეორე რონალდუ უნდა ყოფილიყო,ეს ნიშნავს ზუსტად შემცვლელი მოიყვანესო მომავლის პერსპექტივით და არა პირდაპირი მნიშვნელობით ხოლო აზარი სულ ხვა მიზნებით მოიყვანეს შენ ურევ ეხლა ამ ორის ტრანსფერის დედააზრს რადგან ორივე ერთ პოზიციაზე დგას ეგ იმას არ ნიშნავს რომ ორივე ერთი და იგივე მიზეზით არის მოყვანილი გუნდში და მიზნით იმედია მიმიხვდი რასაც გეუბნები.
შემცვლელი ორი რამეზე შეიძლება იგულისხმო შეიძლება შემცვლელი მოიყვანო მომავლის პერსპექტივით ახალგაზრდა ბიჭი რომელმაც პერსპექტივაში შეიძლება იგივე გზა განაგრძოს რაც მის თანამორმებედმა ხოლო მეორე ისაა რომ ზუსტად ის თვისებები და ის პოზიცია უნდა შეითვისოს რაც კონკრეტულ ინდივიდს ქონდა აზარი არც ერთია არც მეორე

ციტატა: anireal
თვისებები რომ სხვა ქონდა ეგ მთელმა მსოფლიომ იცის შენ რომ არ მითხრა :))))) მაგრამ რონის ნაცვლად.რომ აზარი იყიდეს ეგეც მთელმასოფლიომ იცის შენს გარდა და როგორც ჩანს ეგეც დარჩება :)))))

არა არაააა :დდდდ რონალდუს ნაცვლად(არაა ეს ქართული სიტყვა ისე შემდეგში რომ იცოდე :დ) არ მოუყვანიათ აზარი,აზარი იმიტომ მოიყვანეს რომ ჭირდებოდათ ვინგერი,რონალდუს წასვლის შემდეგ შეცვლილი რეფორმების შედეგად დამყარებული ვინგერის პოზიციის ადგილზე.

ხოდა გეკითხები რონი რომ რეალში ყოფილიყო აზარი მოხვდებოდა რეალში ? :)))))

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 19
2 ბელინგემი 17
3 სორლოტი 17
4 ლევანდოვსკი 16

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (40)
აპრილი 2024 (379)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)