ედენ აზარს სამედიცინო შემოწმება ვერ უტარდება

ექიმები ედენ აზარს სამედიცინო შემოწმებას ვერ უტარებენ.


გამომდინარე იქედან, რომ ბელგიელ ფეხბურთელს კუნთი აქვს გასიებული, მასზე სრულფასოვანი დაკვირვება ვერ ხდება.

სპეციალური მედიკამენტების მიღებიდან 14-18 საათის განმავლობაში კუნთი უნდა დაცხრეს, რის შემდეგაც ზინედინ ზიდანი გაიგებს, რა სიმძიმის დაზიანება აქვს მის შეგირდს. dle 10.1

  • Ramos
  • 23 თებერვალი 2020
  • 2876
  • 29

1

23 თებერვალი 2020 13:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1394
შანსი არაა ამან სიტისთან ითამაშოს, ისე კოჭლობდა გასვლისას რო კაკ მინიმუმ 2-3 კვირას გამოტოვებს მეტს თუ არა

2

23 თებერვალი 2020 13:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არაფერი შეცვლილა. ისედაც აზარი არ იყო ფორმაში და სიტისთან ბარსასთან გიჟი ვინისიუსი უნდა ყოფილიყო. ტიპი იმლენად ნაგლია რო არ ერიდება რამდენიმე ფეხბურთელის მოტყუებას და ეს კარგია.

3

23 თებერვალი 2020 13:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ცოდოა ეს უბედური. როგორ უნდოდა რეალში თამაში გადმოვიდა და რათ გინდა სულ ტრავმა აქვს. 100 ამაში გადაიხადა 60 იოვიჩში 40 როდრიგოში. 200 ხო გამოვიდა 50იც რო დაემატებინა მბაპეს იყიდიდა 250ში და არ ერჩივნა პერესს დავიჯერო

4

23 თებერვალი 2020 13:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ძაანაც კაი,თავიდანვე ვამბობდი ამის იმედი არ უნდა გვქონდეს თქო აქ კი პროფესორობდა ზოგიერთი,აი ვინის რო ასხავდნენ და ამას და ბიზონს რო ადიდებდნენ,ათასჯერ ვთქვი აზარის დაბრუნების შემთხვევაშიც ვინი სასტავის კაცი უნდა იყოს თქო და აჰა ეგრე თუ არ იქნება,ამას ტრავმაც რო არ მიეღო არამგონია სიტისთან რამე განსაკუთრებული ექნას,ვინის რატო შეუკიკინა ზიზუმ ვერ გავიგე,ტიპი ამჟამად საუკეთესო დრიბლიორია მგონი და პლიუს ამას პასიც დახვეწა და სასტავში არათამაშებს,კაროჩე სიტის ვინიმ და იოვიჩმა უნდა შეუტიოს,ნახ დაცვაში კაზე კროოსი ფედე და ისკო უნდა იყვნენ,და კიდე ნუ აიკვიატებთ სიტისთან შანსი არ გვაქვსო,ტეხავს,ჩემი აზრით არ წავაგებთ არცერთ შემთხვევაში და ფრეც რო მორჩეს იქ მოვუგებთ იმის გათვალისწინებით რო გასვლაზე უკეთ ვთამაშობთ და პლიუს ამას გვარდიოლას გასვლაზე თამაში უჭირს ზოგადად და მგონია რო ბერნაბეუზეც მივარჭობთ,გუშინდელი მარცხი არაფერს ნიშნავს რადგან ეს იყო არასწორი კამანდის ბრალი,სასტავი არასწორად იყო დაყენებული,მენდი არ იყო ფედე არიყო და არც იოვიჩი ვინი,ამიტო სიტის უნდა მოვუგოთ ჩემი აზრით,ვნახოთ,მაგრამ სიტის არამგონია იმის ძალა შესწევდეს რო ჩვენ რამე გაგვიბედოს,ლივერს ჩამორჩება 20 ქულით რომელსაც კატლეტებმა კარშიც კი არ დაარტყმევინა,ძაან სუსტი დაცვა ყავს ამასთან ერთად სიტის და მგონია ვინი შემოიხევს მაგათ მარტო,მოკლედ სიტიზე მეტად ბარსაზე ვღელავ რადგან მანდ წაგება ლა ლიგის დაკარგვას ნიშნავს,არადა ესეთ ბარსასთან როგორ უნდა წააგო მაგრამ ეგენი ჩვენთან იკლავენ თავს,მოკლედ მირჩევნია სიტის ფრე ვეთამაშოთ და ბარსას მოვუგოთ,რადგან სიტის გასვლაზეც გავაპობთ

5

23 თებერვალი 2020 13:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1394
ციტატა: ZIZOU...
რომ მეკარესთან მარტო რჩება და ელამი ბურთს ვერ ურტყამს? და ბენზემა რო მძორია? შეტევა არ ყავს გუნდს ბარსელონასთან მიახლოებულიც

და რატო ტენის ნებისმიერ შემთხვევაში მაგ მძორს სასტავში? 3 ფორვარდი გვყავს გუნდში და კონკურენციის ნასახიც კი არ გვაქვს ეგ ვისი ბრალია ჩემი? შეტევა რო არ ყავს ეგეც ზიდანის ბრალია მთელი ზაფხული პოგბაზე რო აბოდებდა ეყიდა ვინმე ძლიერი შემტევი რა უშლიდა ხელს? მარა არა შეტევის გაძლიერებაზე ერთი წამითაც არ უფიქრია ეგონა რო ბენზემათი მოიგებდა ტიტულებს ზიდანის ბრალია ეგ ყველაფერი აბა ვისი ბრალია ?

6

23 თებერვალი 2020 13:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რა დავითარსეთ ტო

7

23 თებერვალი 2020 14:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: ZIZOU...
რომ მეკარესთან მარტო რჩება და ელამი ბურთს ვერ ურტყამს? და ბენზემა რო მძორია? შეტევა არ ყავს გუნდს ბარსელონასთან მიახლოებულიც

და რატო ტენის ნებისმიერ შემთხვევაში მაგ მძორს სასტავში? 3 ფორვარდი გვყავს გუნდში და კონკურენციის ნასახიც კი არ გვაქვს ეგ ვისი ბრალია ჩემი? შეტევა რო არ ყავს ეგეც ზიდანის ბრალია მთელი ზაფხული პოგბაზე რო აბოდებდა ეყიდა ვინმე ძლიერი შემტევი რა უშლიდა ხელს? მარა არა შეტევის გაძლიერებაზე ერთი წამითაც არ უფიქრია ეგონა რო ბენზემათი მოიგებდა ტიტულებს ზიდანის ბრალია ეგ ყველაფერი აბა ვისი ბრალია ?

აზარი და იოვიჩი შემტევები არ არიან? 2 შემტევი იყიდი და შენ დგახარ დაიმაზე აჯვავ რო შემტევი არ იყიდა? კარგი რა, ბენზემა გამაზა მარა ეს 100 მილიონა ნაყიდი აზარი რას აკეთებდა გუნდში? მაგას რამდენი შანსი ქონდა და არგამაზაა? კიბატონო ბენზემას კრიტიკა ეხლა სამართლიანი მარა აზარი რო რეალში ნეხვია და ნორმალურად არ უთამაშია ეგ ზიდანის ბრალი ხო არაა? მაგაზე სლე ტრანსფერი არ გაუკეთებიათ მარტი მოვიდა რამის და 1 გოლი აქ ტიპს, საერთოდ მაგას ფეხბურთელობა უნდა აუკრძალოისეთი არაპროფესიონალია, ზიდანის დამსახურებით ცოტა გოლს ვუშვებთ მარა ერთი ერთ ზე ვერ იტანენ ესენი და ეგ ზიდანის ბრალი ნაღდად არაა

ერთი წამიც არ უფიქრია შეტევის გაძლიერებაზეო არადა ორი ფეხბურთელი იყიდა შეტევაში და 160 მილიონი დახარჯა 😄

8

23 თებერვალი 2020 14:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1394
ციტატა: ZIZOU...
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: ZIZOU...
რომ მეკარესთან მარტო რჩება და ელამი ბურთს ვერ ურტყამს? და ბენზემა რო მძორია? შეტევა არ ყავს გუნდს ბარსელონასთან მიახლოებულიც

და რატო ტენის ნებისმიერ შემთხვევაში მაგ მძორს სასტავში? 3 ფორვარდი გვყავს გუნდში და კონკურენციის ნასახიც კი არ გვაქვს ეგ ვისი ბრალია ჩემი? შეტევა რო არ ყავს ეგეც ზიდანის ბრალია მთელი ზაფხული პოგბაზე რო აბოდებდა ეყიდა ვინმე ძლიერი შემტევი რა უშლიდა ხელს? მარა არა შეტევის გაძლიერებაზე ერთი წამითაც არ უფიქრია ეგონა რო ბენზემათი მოიგებდა ტიტულებს ზიდანის ბრალია ეგ ყველაფერი აბა ვისი ბრალია ?

ერთი ვინ შემტევი მოაყვანა ორასი შემტევია გუნდში, მბაპე არ გამოდის ჯერ და სხვა რავიცი ვინ არის რეალის დონის. აბა მისი ბრალია აზარმა რაც ქნა გუშინ? იმენა გაეტანა და ეგაა მოიგებდა გუნდი, მარა რატომღაც მაგაზე არ ამბობთ რამეს, მაგის მძორი დედას შ ბეილს ეჯიბრება ტრავმმებში, გააჯვას უნდა და მბაპეზე იჩალიჩონ, აზარი ბენზემა ბეილი გააჯვავს და სადღაც 180 მილიონის თემაა დაახლოებით

გაეყიდა მერე ვასკესი და ბეილი და მოეყვანა ვინმე ნორმალური ვინგერი, ფორვარდი ეყიდა ვინმე ისეთი დონის რო ასე იოვიჩივით სკამზე ვერ მოისვრიდი, პოგბაზე წუწუნს რო გადაყვა მთელი ზაფხული, ზიეში, სალაჰი,სანჩო,მანე, ლევანდოვსკი,კეინი,იკარდი(კი არ მევასება მარა მაინც, კაპიკებში შეგვეძლო დაგვეთრია) რავი შემტევების მეტი რა არის თანამედროვე ფეხბურთში?

ციტატა: RONALDO DE LIMA
აზარი და იოვიჩი შემტევები არ არიან? 2 შემტევი იყიდი და შენ დგახარ დაიმაზე აჯვავ რო შემტევი არ იყიდა?

იოვიჩი რო იყიდა რა ხეირი მერე? 87 წუთზე მოვალეობის მოხდის მიზნით რო შემოაგდოს ხოლმე? ერთი აზარი კი არ არის საკმარისი მაგას ჯერ კიდევ ზაფხულში ვიძახდი, გუნდმა ყველადროის საუკეთესო გოლეადორი დაკარგა და 2 წელია გამტანი მოთამაშე არ გვიყიდია ნორმალურია ეს?

9

23 თებერვალი 2020 14:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
სასწაულ კომენტარებს წააწყდება კაცი😂😂😂

10

23 თებერვალი 2020 14:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1394
ერთადერთი რაც ზაფხულში ვქენით ისაა რომ ილუზია შევქმენით თითქოს ყველა რგოლი გავაძლიერეთ, სინამდვილეში კი 50-60 მილიონებად ზამენის მხეხავები მოვიყვანეთ რომლებსაც ეხლა თავის გამოჩენის საშუალებასაც არ ვაძლევთ

11

23 თებერვალი 2020 14:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აქცენტი კეთდებოდა აზარზე და ასენსიოზე, ბეილს უშვებდა ამიტო თუმცა ასენსიოს ტრავმის გამო ბეილი დარჩა იმიტო რო ვეღარავინ იყიდეს, წინ ბენზემა ყავს და იოვიჩი მოიყვანა, აქეთ აზარი, პლიუს როდრიგოც ხო მოვიდა? 3 შემტევი შეემატა გუნდს ყვე ლაპოზიციაზე ზიზუმ ყველაზე მეტი შეტევაზე იფიქრა ზიზუს ბრალი აქ არაფერია, მარა ეს იოვიჩი კატასტროფაა ჯერ, აზარი არაპროფესიონალია ახალ გუნდში რო მოეთრა წონაში არ უნდა მოემატა, მაგისი იმედი მე არანაირად არ მაქ, ეგ ფეხბურთელი არაა, ბეილი რო გადმოვოდა რეალში მაშინ მაინც ითამაშა მაგრად დამაგ სამ ასომ კარგად კი არა სუფთა ნეხვია, არადა ბენზემას აჯვავთ და აზარზე არაფერს ამბობთ, ჰანდიკაპით ჯობია მაგას ეხლა ვინისიუსიც და როდრიგოს არაფრის მაგნისი გასიებული ტრაკით ვეღარც დარბის, ზაფულში დონარუმას მოყვანის შანსია კონტრაქტი ეწურება მილანთან მალე იმედია მოვა რეალში და ამ კურტუას აჯობებს, უფრო ახალგაზრდა მაინცაა, გუშინ ხელები არ გაშალა ტიპმა რანაირად გადახტა გოლის დროს

12

23 თებერვალი 2020 14:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1394
ციტატა: RONALDO DE LIMA
აქცენტი კეთდებოდა აზარზე და ასენსიოზე, ბეილს უშვებდა ამიტო თუმცა ასენსიოს ტრავმის გამო ბეილი დარჩა იმიტო რო ვეღარავინ იყიდეს

ასენსიოს ტრავმის მერე თვე ნახევარი გვქონდა დრო შემტევის დასამატებლად და შენ ამბობ რომ რეალის დონის გუნდი ამ დროში შემტევს ვერ დაიმატებდა? უბრალოდ არ უნდოდა გუნდს არავის დამატება რატო ამართლებთ ამ ზიდანს ყველაფერში არ მესმის, თავიდან ბოლომდე ჩააგდო სატრანსფერო ფანჯარა მაგას დავაც არ ჭირდება.

13

23 თებერვალი 2020 14:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ronaldo legend
რატო ამართლებთ ამ ზიდანს ყველაფერში არ მესმის

ის ლეგენდაა და მან 3 ლიგა ზედიზედ დადო. (უშეცდომოა) უმადურობას აქ ადგილი:))

14

23 თებერვალი 2020 14:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: RONALDO DE LIMA
აქცენტი კეთდებოდა აზარზე და ასენსიოზე, ბეილს უშვებდა ამიტო თუმცა ასენსიოს ტრავმის გამო ბეილი დარჩა იმიტო რო ვეღარავინ იყიდეს

ასენსიოს ტრავმის მერე თვე ნახევარი გვქონდა დრო შემტევის დასამატებლად და შენ ამბობ რომ რეალის დონის გუნდი ამ დროში შემტევს ვერ დაიმატებდა? უბრალოდ არ უნდოდა გუნდს არავის დამატება რატო ამართლებთ ამ ზიდანს ყველაფერში არ მესმის, თავიდან ბოლომდე ჩააგდო სატრანსფერო ფანჯარა მაგას დავაც არ ჭირდება.

3 ფეხბურთელი მოვიდა როდრიგო იოვიჩი და აზარი, ამათში ჯამში 200 მილიონზე მეტი გადაიხადა და ტყუილად ვამართლებ? შენ აჯვავ ტყუილად, ამდენი ფეხბურთრლი მოვიდა ამდენი ფული დახარჯეს და კიდე რამდენის დახარჯვა შეეძლოთ შენი აზრით? 200 მილიონი რო დაეხარჯათ კიდე სატრანსფერო ბანს არ აიკიდენენ? და ვინ უნდა მოსულიყო მითხარი აბა? რა ვარიანტები ქონდათ, რა იცოდა რო აზარი და იოვიჩი ნეხვები იქნებოდნენ?

3 შემტევზე მეტი როდესმე მოუყვანია რესლს ერთ სატრანსფერო ფანჯარაზე? არც ისეთი ბევრი შემთხვევაა ეგეთი ზოგადად ფეხბურთში ))

ციტატა: 8-I N I E S T A
ციტატა: ronaldo legend
რატო ამართლებთ ამ ზიდანს ყველაფერში არ მესმის

ის ლეგენდაა და მან 3 ლიგა ზედიზედ დადო. (უშეცდომოა) უმადურობას აქ ადგილი:))

უშეცდომო არავინაა მარა არაადეკვატურად დაჯმა სხვა

15

23 თებერვალი 2020 14:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1394
ციტატა: 8-I N I E S T A
ციტატა: ronaldo legend
რატო ამართლებთ ამ ზიდანს ყველაფერში არ მესმის

ის ლეგენდაა და მან 3 ლიგა ზედიზედ დადო. (უშეცდომოა) უმადურობას აქ ადგილი:))

შენ წარმოიდგინე და 90% მართლა მასე ფიქრობს:)) ზიდანი ხომ არ შეიძლება შეცდეს კაცმა 3 ლიგა მოიგო :))

16

23 თებერვალი 2020 14:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: 8-I N I E S T A
ციტატა: ronaldo legend
რატო ამართლებთ ამ ზიდანს ყველაფერში არ მესმის

ის ლეგენდაა და მან 3 ლიგა ზედიზედ დადო. (უშეცდომოა) უმადურობას აქ ადგილი:))

შენ წარმოიდგინე და 90% მართლა მასე ფიქრობს:)) ზიდანი ხომ არ შეიძლება შეცდეს კაცმა 3 ლიგა მოიგო :))

შენ რაზეც აჯვავ ეგ არაა სწორი თორე უამრავი შეცდომა დაუშვია ზიდანს გააჩნია რაზე გააკრიტიკებ

17

23 თებერვალი 2020 14:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1394
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ფეხბურთელი მოვიდა როდრიგო იოვიჩი და აზარი, ამათში ჯამში 200 მილიონზე მეტი გადაიხადა და ტყუილად ვამართლებ? შენ აჯვავ ტყუილად, ამდენი ფეხბურთრლი მოვიდა ამდენი ფული დახარჯეს და კიდე რამდენის დახარჯვა შეეძლოთ შენი აზრით? 200 მილიონი რო დაეხარჯათ კიდე სატრანსფერო ბანს არ აიკიდენენ? და ვინ უნდა მოსულიყო მითხარი აბა? რა ვარიანტები ქონდათ, რა იცოდა რო აზარი და იოვიჩი ნეხვები იქნებოდნენ?

3 შემტევზე მეტი როდესმე მოუყვანია რესლს ერთ სატრანსფერო ფანჯარაზე? არც ისეთი ბევრი შემთხვევაა ეგეთი ზოგადად ფეხბურთში ))

ფულის დახარჯვაში და უაზროდ ფულის დახარჯვაში ვერ ხედავ განსხვავებას? იოვიჩი და როდრიგო რო იყიდა შეტევა გააძლიერა? ერთი კასტილიისთვის მოიყვანეს მეორე 87 წუთზე მოვალეობის მიზნით შემოსაგდებათ, რაოდენობას კი ნუ უყურებ ხარისხს შეხედა არ ჯობდა მილიტაო იოვიჩი და როდრიგოში გადახდილი ფულით ვინმე ტოპ შემტევი მოეყვანათ, პოგბაზე გადაყოლას არ ჯობდა კაზემიროს შემცვლელი ეყიდათ?

ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: 8-I N I E S T A
ციტატა: ronaldo legend
რატო ამართლებთ ამ ზიდანს ყველაფერში არ მესმის

ის ლეგენდაა და მან 3 ლიგა ზედიზედ დადო. (უშეცდომოა) უმადურობას აქ ადგილი:))

შენ წარმოიდგინე და 90% მართლა მასე ფიქრობს:)) ზიდანი ხომ არ შეიძლება შეცდეს კაცმა 3 ლიგა მოიგო :))

შენ რაზეც აჯვავ ეგ არაა სწორი თორე უამრავი შეცდომა დაუშვია ზიდანს გააჩნია რაზე გააკრიტიკებ

რა არ არის სწორი არ ჩააგდო ეს სატრანსფერო ფანჯარა? თუ იმაზე არ დავაჯვა ბენზემა როგორ ფორმაშიც არ უნდა იყოს მაინც სასტავის კაცი როა?

18

23 თებერვალი 2020 15:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 966
რეალს შეტევა არ ყავს? 9 შემტევი ყავს მარტო ძირითად გუნდში.აბა ბარსელონამ რაღა თქვას 4 შემტევი ყავს სულ ის ერთიც გუშინწინ იყიდეს

19

23 თებერვალი 2020 15:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1805
რეალ მადრიდ-მანჩესტერ სიტი
ქალბატონებო და ბატონებო ვიკრიბებით გულშემატკივრები რეალის თამაშის საყურებლად.ვისაც აქვს წამოსვლის სურვილი მომწერეთ პირადში.დაგირეკავთ და ყველაფერს ვრცლად აგიხსნით.შეხვედრა იქნება ბერნარდში.
26/02/2020. 0,00
შეხვედრის დრო 20:00-21:00
ჰალა მადრიდ

дамы и господа.собираемся болельщики на матч реал мадрид-манчестер сити.у кого есть желание прийти напишите мне я вам позвоню и объясню всё по подробней. встреча фанатов состоится в 21:00 часов в одном из престижных кафе.
игра состоится 26.02.2020 0.00

Ladies and gentlemen. We are gathering fans for the match Real Madrid-Manchester City. Anyone who wants to come write me, I’ll call you and explain everything in more detail. The meeting of fans will take place at 21:00 in one of the prestigious cafes.
the game will take place 02/26/2020 0.00
-----------------------
Decimotercero

20

23 თებერვალი 2020 15:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ფეხბურთელი მოვიდა როდრიგო იოვიჩი და აზარი, ამათში ჯამში 200 მილიონზე მეტი გადაიხადა და ტყუილად ვამართლებ? შენ აჯვავ ტყუილად, ამდენი ფეხბურთრლი მოვიდა ამდენი ფული დახარჯეს და კიდე რამდენის დახარჯვა შეეძლოთ შენი აზრით? 200 მილიონი რო დაეხარჯათ კიდე სატრანსფერო ბანს არ აიკიდენენ? და ვინ უნდა მოსულიყო მითხარი აბა? რა ვარიანტები ქონდათ, რა იცოდა რო აზარი და იოვიჩი ნეხვები იქნებოდნენ?

3 შემტევზე მეტი როდესმე მოუყვანია რესლს ერთ სატრანსფერო ფანჯარაზე? არც ისეთი ბევრი შემთხვევაა ეგეთი ზოგადად ფეხბურთში ))

ფულის დახარჯვაში და უაზროდ ფულის დახარჯვაში ვერ ხედავ განსხვავებას? იოვიჩი და როდრიგო რო იყიდა შეტევა გააძლიერა? ერთი კასტილიისთვის მოიყვანეს მეორე 87 წუთზე მოვალეობის მიზნით შემოსაგდებათ, რაოდენობას კი ნუ უყურებ ხარისხს შეხედა არ ჯობდა მილიტაო იოვიჩი და როდრიგოში გადახდილი ფულით ვინმე ტოპ შემტევი მოეყვანათ, პოგბაზე გადაყოლას არ ჯობდა კაზემიროს შემცვლელი ეყიდათ?

ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: 8-I N I E S T A
ციტატა: ronaldo legend
რატო ამართლებთ ამ ზიდანს ყველაფერში არ მესმის

ის ლეგენდაა და მან 3 ლიგა ზედიზედ დადო. (უშეცდომოა) უმადურობას აქ ადგილი:))

შენ წარმოიდგინე და 90% მართლა მასე ფიქრობს:)) ზიდანი ხომ არ შეიძლება შეცდეს კაცმა 3 ლიგა მოიგო :))

შენ რაზეც აჯვავ ეგ არაა სწორი თორე უამრავი შეცდომა დაუშვია ზიდანს გააჩნია რაზე გააკრიტიკებ

რა არ არის სწორი არ ჩააგდო ეს სატრანსფერო ფანჯარა? თუ იმაზე არ დავაჯვა ბენზემა როგორ ფორმაშიც არ უნდა იყოს მაინც სასტავის კაცი როა?

წინასწარ იცოდი რო იოვიჩი ვერ გაამართლებდა? ხო კარგი იყო წინა სეზონში და რა იცოდა რო ვერ ითამაშებდა? შენ ზაფხულში ფიქრობდი რო იოვიჩი ვერ ითამაშებდა? აზარი რო ნეხვი იქნებოდა იცოდი? წინასწარ როგორ უნდა ცოდნოდა რო ეს ფეხბურთელები ვერ გაამართლებდნენ? სანჩო რო მოიყვანოს ზუსტად იცი რო კარგად ითამაშებს რეალში? ისეთ რაღაცაზე აჯვავ რაზეც სასაჯმელი არაა, მილიტაოც საჭირო იყო აბა ვალიეხო გვყოლოდა? მენდიზეც ხო ლანძღავდით ეგ რატო იყიდაო მარა ეხლა ყველა აქებს😄 ესე სხვის შეცდომებზრ საუბარი ადვილია მარა როცა არ იცი წინასწარ ვერ განსაზღვრავ ვერაფერს :) გუნდს ფორვარდი ჭირდებოდა და იყიდა, ფლანგზე გვჭირდებოდა ფეხბურთელი და იყოდა ვარსკვლავი პლიუს პერსპექტიული ახალგაზრდა, ყველა ეს ფეხბურთელი მაგარი იყო წინა სეზონში არა? იცოდი რო ვერ გაამართლებდნენ შენ იცოდი წინასწარ? ვერანაირად ვერ დამისაბუთებ რო ეხლა მართალი ხარ

არანაირად არ ჩაუგდია სატრანსფერო ფანჯარა, იმ მომენტისთვის ძაან მაგარ ფორმაში მყოფი ფეხბურთელები იყიდა და 200 მილიონზე მეტი დახარჯა შეტევაში ჯიგარო ეგრე თუ არ იყო დამისაბუთე რომელი იყო წინა სეზონში ცუდი გელოდები

კაკამ ვერ ითამაშა რეალში და ვინმე მოელოდით ამას წინასწარ? რა გარანტიაა რო მბაპე მაგრა ითამაშებს? მარა მბაპემ რო ვერ გაამართლოს ზიდანს დააბრალებთ რატო იყოდა სხვა მოეყვანაო :(

21

23 თებერვალი 2020 15:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1394
ციტატა: RONALDO DE LIMA
წინასწარ იცოდი რო იოვიჩი ვერ გაამართლებდა? ხო კარგი იყო წინა სეზონში და რა იცოდა რო ვერ ითამაშებდა? შენ ზაფხულში ფიქრობდი რო იოვიჩი ვერ ითამაშებდა?

წინასწარ იცი რა ვიცოდი? ის რო იოვიჩს როგორც არ უნდა ეთამაშა მაინც ზამენის კაცი იქნებოდა და ვამბობდი კიდეც ზაფხულში რომ იოვიჩის როლი იგივე იქნება რაც შარშან მარიანოს ქონდა(ათასში ერთხელ სასტავში მოხვედრა და დანარჩენ დროს 80+ წუთზე ზამენიდან შემოსვლა) როგორც ხედავ საბოლოოდ ყველაფერი ეგრეც მოხდა.როდრიგოს იმედი არც მქონია ჯერ ძალიან ახალგაზრდა, აზარზე არც ვადანაშაულებ ზიდანს რა მაგის ბრალია ეგ თუ სტეკლო გახდა? მილიტაომ კი ბოლოს როდის ითამაშა არ მახსოვს, ნუთუ მაგ როლს ნაჩო და ვალიეხო ვერ შეასრულებდნენ? მაინდამაინც 50 მილიონი უნდა გაგვესროლა? სანჩო კი დარწმუნებული ვარ წლევანდელ შემტევებიდან ყველას აჯობებდა(მარა ისე სანჩოს გარდა ზემოთ კიდე ბევრი შემტევი ჩაოვწერე რომლის ყიდვაც თავისუფლად შეიძლებოდა ზამენის იგროკებში 60 მილიონები რომ არ გაგვესროლა). რაც შეეხება სატრანსფერო ფანჯარას მგონი შეუიარაღებული თვალით ჩანს რომ ჩააგდო, მაგ 310 მილიონის დახარჯვა ბევრად უკეთესად შეიძლებოდა, მთავარი შეცდომა კი ჩამშლელის არ ყიდვა იყო, კიდევ კარგი კაზემირო ჯერჯერობით ტრავმას არ იღებს თორე რა გვეშველებოდა არ ვიცი.

22

23 თებერვალი 2020 15:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4886
რეებს წერთ ვაბშე :)))ისე იძახით სალაჰი მბაპე იკარდი კეინი და მანე ეყიდაო გეგონება უშვებდნენ :))) რომელს გაუშვებს აქედან გუნდი? რამდენი უნდა გადაიხადო თითოში, მინიმუმ 300 მილიონი? :))) მაგ ფასადაც თუ გამოუშვეს კი :))
რა ზიდანის ბრალია აზარი ერთი-ერთზე გოლის გატანის ნაცვლად რამის კისერს რომ იტეხავს? ან ბენზემა რომ ძღრენია 10 წელია ვიცით, გუშინ რეები გამაზა სუფთა სლე.
გუნდში ვინისიუსი, როდრიგო, იოვიჩი და აზარი არიან, ისკოს ხამესს ბეილს ვასკესს და ასენსიოს აღარ ვთვლი :))) შემტევები არიან მაგრამ რათ გინდა, ხარისხიანები არ ყავს. აზარი მთელი სეზონია დამტვრეულიაზ ყველა მნიშვნელოვანი თამაში გამაზა, ბეილი ავადმყოფია, იოვიჩი ზარმაცი, როდრიგო და ვინი ნიჭიერები მაგრამ ღლაპები. ამ გუნდით მთელი სეზონია პირველი ადგილი უჭირავს ტიპს, და რას სთხოვთ ამ კაცს? ვასკესით ვინით და ბენზენათი კოიგოს ტიტულები? ყველა ნორნალურ გრანდს უკეთესი თავდასხმა ყავს, გადახედეთ ლივეს ბაიერნს სიტის ბარსას, დაჟე მანჩესტერსაც კი უკეთესი შემტევები ყავს :)) პსჟ -ზე ხომ აღარც ვსაუბრობ :))
გინდა კლოპი მოიყვანეთ, გინდა გვარდუილა და გინდა ორივე ერთად, სანამ მაღალი კლასის შემტევები არ ეყოლება გუნდს, არაფერი ეშველება. ბარსას გოლის გასატანად მესის წყალობით მაქსიმუმ 2 შანსი სჭირდება, 90% პირველი შემთხვევითაც იტანს, მაშინ როცა ბენზემას მარტო 5 შანსი უნდა რომ გაიტანოს, ისიც თუ გაიტანა :)))
შემდეგ სეზონში დიდი წმენდა რომ დაიწყება დარწმუნებული ვარ და მერე დავინახავთ ზიდანის ძალას, თუ რა შეუძლია. ამ გუნდით ვერავინ ვერაფერს მოიგებს, განსაკუთრებით ლა ლიგას, სადაც სტაბილურად კარგი თამაშია საჭირო, ამისთვის კი შესაბამისი რესურსი არ გვაქვს.
ბარსას რომ ადარებთ, ბარსას მართალია 4 შემტევი ყავს, მაგრამ მთელი სეზონია მესი სტაბილურად უმაღლეს დონეზე თამაშობს, გუნდის ლიდერი და ნთავარი გამტანია, გუნდის ძალა. ჩვენ რომელი გვყავს სტაბილური? ბეილი აზარი თუ ბებზენა რომრლიც 1 გოლს რომ გაიტანს 3 თვე ჩაჯ.მული დადის?
მბაპე და ბენზემას შემცვლელი სანამ არ მოვლენ, მანამდე მოიგებს ლა ლიგას ბარსა. იმიტომ რომ ბევრად სტაბილური გუბდია მესის წყალობით და უკეთესი შემსრულებლებიც ჰყავს.

23

23 თებერვალი 2020 15:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: RONALDO DE LIMA
წინასწარ იცოდი რო იოვიჩი ვერ გაამართლებდა? ხო კარგი იყო წინა სეზონში და რა იცოდა რო ვერ ითამაშებდა? შენ ზაფხულში ფიქრობდი რო იოვიჩი ვერ ითამაშებდა?

წინასწარ იცი რა ვიცოდი? ის რო იოვიჩს როგორც არ უნდა ეთამაშა მაინც ზამენის კაცი იქნებოდა და ვამბობდი კიდეც ზაფხულში რომ იოვიჩის როლი იგივე იქნება რაც შარშან მარიანოს ქონდა(ათასში ერთხელ სასტავში მოხვედრა და დანარჩენ დროს 80+ წუთზე ზამენიდან შემოსვლა) როგორც ხედავ საბოლოოდ ყველაფერი ეგრეც მოხდა.როდრიგოს იმედი არც მქონია ჯერ ძალიან ახალგაზრდა, აზარზე არც ვადანაშაულებ ზიდანს რა მაგის ბრალია ეგ თუ სტეკლო გახდა? მილიტაომ კი ბოლოს როდის ითამაშა არ მახსოვს, ნუთუ მაგ როლს ნაჩო და ვალიეხო ვერ შეასრულებდნენ? მაინდამაინც 50 მილიონი უნდა გაგვესროლა? სანჩო კი დარწმუნებული ვარ წლევანდელ შემტევებიდან ყველას აჯობებდა(მარა ისე სანჩოს გარდა ზემოთ კიდე ბევრი შემტევი ჩაოვწერე რომლის ყიდვაც თავისუფლად შეიძლებოდა ზამენის იგროკებში 60 მილიონები რომ არ გაგვესროლა). რაც შეეხება სატრანსფერო ფანჯარას მგონი შეუიარაღებული თვალით ჩანს რომ ჩააგდო, მაგ 310 მილიონის დახარჯვა ბევრად უკეთესად შეიძლებოდა, მთავარი შეცდომა კი ჩამშლელის არ ყიდვა იყო, კიდევ კარგი კაზემირო ჯერჯერობით ტრავმას არ იღებს თორე რა გვეშველებოდა არ ვიცი.

იოვიჩს როგორც არ უნდა ეთამაშა? აი სად არ ხარ მართალი, როდის ითამაშა კარგად? იოვიჩი კარგად თამაშობს და მაინც არ აყენებს მაგას ამბობ? ცუდად რო თამაშობს იმიტო არ იღებს დროს, აზარზე მეტს სანჩო ითამაშებდა თან ზუსტად იცი? ვანგა ხარ თუ ზუსტად როგორ იცი:დ იმ მომენტში მეც აზარს ავირჩევდი გამოცდილ ვარსკვლავს და არა 18-19 წლის თინეიჯერ ნაჩოს, ზემოთ რაც ჩამოთვალე 90% ის ყიდვა შეუძლებელი იყო და დანარჩენი აზარივით მკვდარი რო არ იქნებოდა ვერ იტყვი იმიტო რო წინასწარ მაგის განსაზღვრა შეუძლებელია, ამ კაზემიროს შემცველს რა შეუკიკინეთ რა აკლია რეალის ნახევარდაცვას ან დაცვას? ყველაზე ცოტა გოლი ჩვენ გვაქ გაშვებული და ყველაზე მაგარი ნახევარდაცვა ჩვენ გვყავს ეს სუპერთასზეც გამოჩნდა ეგრე იდეალურად დაბალანსებული სასტავი რომელ გუნდს ყავს? ან მილიტაოს რას ერჩი? ძაან ნიჭიერი ახალგაზრდაა მენდიზეც ხო ამბობდით არ უნდა ეყიდა რეგილონი დაეტოვათო არ ამბობდი შენ? ყველაფერში ჩასაფრებული რო ხარ ყველაფერში ცუდს დაინახავ აბა რა, წინა სეზონში აზარი უფრო მაგარი იყო თუ სანჩო? ამაზე მიპასუხე, სანჩოს არ იტყვი იმედია სრული სისულელე იქნება, არაობიექტურობაა ზოდანის დაჯმა იმაზე რო შემტევი არ მოიყვანა მაშინ როცა მაგარ ფორმაში მყოფი სამი ფეხბურთელი მოვიდა აქედან 2 ვარსკვლავი და ერთი ნიჭიერი ახალგაზრდა

24

23 თებერვალი 2020 15:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არა და რა კარგი ტაქტიქა გვქონდა ადრე,რონალდომდე მიიტანეთ ბურთი და უკან შეეცადეთ იმაზე ნაკლები გოლი გაუშვათ რამდენსაც თვითონ გაიტანს ))))))მოდიოდა ლიგები ფრიალ-ფრიალით )))

25

23 თებერვალი 2020 15:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
რეებს წერთ ვაბშე :)))ისე იძახით სალაჰი მბაპე იკარდი კეინი და მანე ეყიდაო გეგონება უშვებდნენ :))) რომელს გაუშვებს აქედან გუნდი? რამდენი უნდა გადაიხადო თითოში, მინიმუმ 300 მილიონი? :))) მაგ ფასადაც თუ გამოუშვეს კი :))
რა ზიდანის ბრალია აზარი ერთი-ერთზე გოლის გატანის ნაცვლად რამის კისერს რომ იტეხავს? ან ბენზემა რომ ძღრენია 10 წელია ვიცით, გუშინ რეები გამაზა სუფთა სლე.
გუნდში ვინისიუსი, როდრიგო, იოვიჩი და აზარი არიან, ისკოს ხამესს ბეილს ვასკესს და ასენსიოს აღარ ვთვლი :))) შემტევები არიან მაგრამ რათ გინდა, ხარისხიანები არ ყავს. აზარი მთელი სეზონია დამტვრეულიაზ ყველა მნიშვნელოვანი თამაში გამაზა, ბეილი ავადმყოფია, იოვიჩი ზარმაცი, როდრიგო და ვინი ნიჭიერები მაგრამ ღლაპები. ამ გუნდით მთელი სეზონია პირველი ადგილი უჭირავს ტიპს, და რას სთხოვთ ამ კაცს? ვასკესით ვინით და ბენზენათი კოიგოს ტიტულები? ყველა ნორნალურ გრანდს უკეთესი თავდასხმა ყავს, გადახედეთ ლივეს ბაიერნს სიტის ბარსას, დაჟე მანჩესტერსაც კი უკეთესი შემტევები ყავს :)) პსჟ -ზე ხომ აღარც ვსაუბრობ :))
გინდა კლოპი მოიყვანეთ, გინდა გვარდუილა და გინდა ორივე ერთად, სანამ მაღალი კლასის შემტევები არ ეყოლება გუნდს, არაფერი ეშველება. ბარსას გოლის გასატანად მესის წყალობით მაქსიმუმ 2 შანსი სჭირდება, 90% პირველი შემთხვევითაც იტანს, მაშინ როცა ბენზემას მარტო 5 შანსი უნდა რომ გაიტანოს, ისიც თუ გაიტანა :)))
შემდეგ სეზონში დიდი წმენდა რომ დაიწყება დარწმუნებული ვარ და მერე დავინახავთ ზიდანის ძალას, თუ რა შეუძლია. ამ გუნდით ვერავინ ვერაფერს მოიგებს, განსაკუთრებით ლა ლიგას, სადაც სტაბილურად კარგი თამაშია საჭირო, ამისთვის კი შესაბამისი რესურსი არ გვაქვს.
ბარსას რომ ადარებთ, ბარსას მართალია 4 შემტევი ყავს, მაგრამ მთელი სეზონია მესი სტაბილურად უმაღლეს დონეზე თამაშობს, გუნდის ლიდერი და ნთავარი გამტანია, გუნდის ძალა. ჩვენ რომელი გვყავს სტაბილური? ბეილი აზარი თუ ბებზენა რომრლიც 1 გოლს რომ გაიტანს 3 თვე ჩაჯ.მული დადის?
მბაპე და ბენზემას შემცვლელი სანამ არ მოვლენ, მანამდე მოიგებს ლა ლიგას ბარსა. იმიტომ რომ ბევრად სტაბილური გუბდია მესის წყალობით და უკეთესი შემსრულებლებიც ჰყავს.

ერთადერთი ბენზემას რო აჯვავ მაგაში არ გეთანხმები დანარჩენში მართალი ხარ

26

23 თებერვალი 2020 15:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რა გადაყევით ამ ზიდანის მართლებასაც?ადამიანია ისიც და რო შეცდეს ესეთი ფაქტი დაუშვებელია??ბოლოს რო შეაგდო იოვიჩმა მეორე თამააში საერთოდ არ შემოუყვანია!!!უშნოდა გაიტანა რამე უფრო ექსტრაორდინალური უნდა გაეტანა თუ რა არ მოეწონა ნეტა?))

27

23 თებერვალი 2020 15:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: f.c madrid
რა გადაყევით ამ ზიდანის მართლებასაც?ადამიანია ისიც და რო შეცდეს ესეთი ფაქტი დაუშვებელია??ბოლოს რო შეაგდო იოვიჩმა მეორე თამააში საერთოდ არ შემოუყვანია!!!უშნოდა გაიტანა რამე უფრო ექსტრაორდინალური უნდა გაეტანა თუ რა არ მოეწონა ნეტა?))

ტრავმა აქ რაღაც ვირუსი არ იყო იოვიჩი განაცხადში და ვერ შემოიყვანდა გუშინ

28

23 თებერვალი 2020 16:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1175
ციტატა: ZIDAN KING
ძაანაც კაი,თავიდანვე ვამბობდი ამის იმედი არ უნდა გვქონდეს თქო აქ კი პროფესორობდა ზოგიერთი,აი ვინის რო ასხავდნენ და ამას და ბიზონს რო ადიდებდნენ,ათასჯერ ვთქვი აზარის დაბრუნების შემთხვევაშიც ვინი სასტავის კაცი უნდა იყოს თქო და აჰა ეგრე თუ არ იქნება,ამას ტრავმაც რო არ მიეღო არამგონია სიტისთან რამე განსაკუთრებული ექნას,ვინის რატო შეუკიკინა ზიზუმ ვერ გავიგე,ტიპი ამჟამად საუკეთესო დრიბლიორია მგონი და პლიუს ამას პასიც დახვეწა და სასტავში არათამაშებს,კაროჩე სიტის ვინიმ და იოვიჩმა უნდა შეუტიოს,ნახ დაცვაში კაზე კროოსი ფედე და ისკო უნდა იყვნენ,და კიდე ნუ აიკვიატებთ სიტისთან შანსი არ გვაქვსო,ტეხავს,ჩემი აზრით არ წავაგებთ არცერთ შემთხვევაში და ფრეც რო მორჩეს იქ მოვუგებთ იმის გათვალისწინებით რო გასვლაზე უკეთ ვთამაშობთ და პლიუს ამას გვარდიოლას გასვლაზე თამაში უჭირს ზოგადად და მგონია რო ბერნაბეუზეც მივარჭობთ,გუშინდელი მარცხი არაფერს ნიშნავს რადგან ეს იყო არასწორი კამანდის ბრალი,სასტავი არასწორად იყო დაყენებული,მენდი არ იყო ფედე არიყო და არც იოვიჩი ვინი,ამიტო სიტის უნდა მოვუგოთ ჩემი აზრით,ვნახოთ,მაგრამ სიტის არამგონია იმის ძალა შესწევდეს რო ჩვენ რამე გაგვიბედოს,ლივერს ჩამორჩება 20 ქულით რომელსაც კატლეტებმა კარშიც კი არ დაარტყმევინა,ძაან სუსტი დაცვა ყავს ამასთან ერთად სიტის და მგონია ვინი შემოიხევს მაგათ მარტო,მოკლედ სიტიზე მეტად ბარსაზე ვღელავ რადგან მანდ წაგება ლა ლიგის დაკარგვას ნიშნავს,არადა ესეთ ბარსასთან როგორ უნდა წააგო მაგრამ ეგენი ჩვენთან იკლავენ თავს,მოკლედ მირჩევნია სიტის ფრე ვეთამაშოთ და ბარსას მოვუგოთ,რადგან სიტის გასვლაზეც გავაპობთ

მაგარი ტაქტიკოსი ჩანხარ შენ ბიძია. გააპობთ შემოიხევთ...გეტყობა რამოსია შენი იმედი.

29

23 თებერვალი 2020 16:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: LUCA MODRIC
გინდა კლოპი მოიყვანეთ, გინდა გვარდუილა და გინდა ორივე ერთად

კლოპს თავზე საყრელი არც რესურსი აქვს და არც ძირითადი შემადგენლობა.ვინ რასაც წარმოადგენს მაგ გუნდში მაგ კაცის დამსახურებაა და ვერც ვერავინ ივარაუდებს რეალის რესურსით რა და როგორ შედეგს დადებდა.

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 20
2 ბელინგემი 18
3 სორლოტი 17
4 ლევანდოვსკი 17

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (68)
აპრილი 2024 (378)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)