სერხიო რამოსი „რეალთან“ კონტრაქტი გაახანგრძლივებს

ესპანური გამოცემები ძალიან სასიხარულო ინფორმაციას იუწყებიან.


ფლორენტინო პერესის გადაწყვეტილებით, „ბლანკოსი“ სერხიო რამოსს კონტრაქტს გაუხანგრძლივებს.

ესპანელ ფეხბურთელს „ბლანკოსთან“ მოქმედი ხელშეკრულება 2021 წლის 30 ივნისს ეწურება, ახალი კონტრაქტის მიხედვით კი სერხიო „მერენგებს“ 2023 წლის 30 ივნისამდე უკაპიტნებს.

კონტრაქტის ამოწურვის დროს რამოსი 37 წლის იქნება. dle 10.1

  • Hala
  • 15 თებერვალი 2020
  • 4844
  • 10

1

16 თებერვალი 2020 19:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ჩავი და ინიესტაა რაიკაარდის დროსაც ირიცხებოდნენ კლუბში და ვანგაალის დროსაც მაგრამ არცერთსს მსგავსი პროგრესი არ ჰქონიათ როგორც გვარდიოლას ხელში,ამით იმის თქმა მინდა გარკვეულწილადდ გვარდიოლას დამსახურებააა ამ ფეხბურთელების მწვერვალზე აყვანააა იგივეს ვიტყვი მესიზეცც ძალიან დიდი როლი ითამაშაა გვარდიოლამ მის განვითარებაშიი,მე კარგად მახსოვს ვის ეყრდნობოდა რაიკაარდიი,დეკუს,,რონალდინიოსს დაა გუნდში არც ჩავიო და არც ინიესტა არ იყვნენნ მნიშვნელოვანი საკვანძო ფიგურებიი,,ეხა თქვით რომმ მწვრთნელის ხელი არ ურევიაოო..მწვრთნელს შეიძლება ჰქონდეს თავის იდეოლოგიაააა მაურინიოსნაუირ მწვრთნელების ხელშივერც ინი და ჩავი ვერ გახდებოდნენ ისს ვინც გახდნენ,,გვარდიოლამმ მათი შესაძლებლობები რესურსი სწოპრად გამოიყენააა,ძალიან მნნიშვნელოვანია ფეხბურთელის მონაცემები სწორად გამოიყენო და ხელი შეუწყო მას განვითარებაშიი.ასე რომმ ის ბარსააა ჰაერზე არ მოფრენილა ციდანნ არ ჩამოვარდნილა შემთხვევით,,სწორედდ სწორიი სელექციიით მწვრთნელისს მოყვა ამნ ყველაფერს შედეგები,მიგეცათ მაურინიოსთვის ინიესტა,დარწმუნებუილი ვარ სხვა დავალებებს მისცემდაა და იქნებოდა ერთი საშუალო იგროკიი,,,ესენი ზე დონეზე აიყვანა პეპმააა.

2

16 თებერვალი 2020 19:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2113
error
კუჭუ პუჭუ ლიგებში აზზე არ ვარ რა ხდება,დანარჩენი კარგია.ყველა შემთხვევაში წარმატებები

3

16 თებერვალი 2020 19:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Redondo86
ჩავი და ინიესტაა რაიკაარდის დროსაც ირიცხებოდნენ კლუბში და ვანგაალის დროსაც მაგრამ არცერთსს მსგავსი პროგრესი არ ჰქონიათ როგორც გვარდიოლას ხელში,ამით იმის თქმა მინდა გარკვეულწილადდ გვარდიოლას დამსახურებააა ამ ფეხბურთელების მწვერვალზე აყვანააა იგივეს ვიტყვი მესიზეცც ძალიან დიდი როლი ითამაშაა გვარდიოლამ მის განვითარებაშიი,მე კარგად მახსოვს ვის ეყრდნობოდა რაიკაარდიი,დეკუს,,რონალდინიოსს დაა გუნდში არც ჩავიო და არც ინიესტა არ იყვნენნ მნიშვნელოვანი საკვანძო ფიგურებიი,,ეხა თქვით რომმ მწვრთნელის ხელი არ ურევიაოო..მწვრთნელს შეიძლება ჰქონდეს თავის იდეოლოგიაააა მაურინიოსნაუირ მწვრთნელების ხელშივერც ინი და ჩავი ვერ გახდებოდნენ ისს ვინც გახდნენ,,გვარდიოლამმ მათი შესაძლებლობები რესურსი სწოპრად გამოიყენააა,ძალიან მნნიშვნელოვანია ფეხბურთელის მონაცემები სწორად გამოიყენო და ხელი შეუწყო მას განვითარებაშიი.ასე რომმ ის ბარსააა ჰაერზე არ მოფრენილა ციდანნ არ ჩამოვარდნილა შემთხვევით,,სწორედდ სწორიი სელექციიით მწვრთნელისს მოყვა ამნ ყველაფერს შედეგები,მიგეცათ მაურინიოსთვის ინიესტა,დარწმუნებუილი ვარ სხვა დავალებებს მისცემდაა და იქნებოდა ერთი საშუალო იგროკიი,,,ესენი ზე დონეზე აიყვანა პეპმააა.

საინტერესოდ მსჯელობ

4

16 თებერვალი 2020 20:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Nika2211
რატოა წაშლილი კომენტარები ვინმემ ხოარ იგინა...)) ახლა შემოვედი.. კი ეგ გასაგებია და არგუმენტად მაგას ვისმენ ყოველთვის ყველასგან რომ რატო იქამდე არ იყვნენ ეგეთი მაგრებიო. ზოგადად ჩავის ინიესტას ზიდანის პირლოს და მსგავსი სტილის, ანუ ტვინით მოთამაშე ფეხბურთელები უფრო გვიან იხსნებიან ხოლმე... ასაკი და დაღვინება ჭირდებათ სრული შესაძლებლობების გამოსავლენად. ზიდანიც გვიან გაიხსნა გვახსოვს ხომ ? გარკვეულწილად რა თქმა უნდა არის მწვრთნელის დამსახურება როგორ განავითარებს, რა დავალებებს მისცემს მაგრამ ეგეთი დონის ფეხბურთელები არ შეიძლება მარტო მწვრთნელის გამოძერწილი იყოს. ეგეთები იბადებიან... გვარდიოლას ღვაწლს არ ვაკნინებ კიდე ვიძახი, უბრალოდ ყველაფერი ზუსტად ისე დაემთხვა და აეწყო რომ ზუსტად იქ და იმ დროს მოხვდა როცა უნდა მოხვედრილიყო და მანაც გამოიყენა.. თუ ვამბობთ რომ ეგ ფეხბურთელები იქამდე რატომ არ ბრწყინავდნენ ისაც ვთქვათ რომ გვარდიოლა რო 5 წლით ადრე დაენიშნათ შეიძლება ვერც მაგის ხელში ებრწყინათ. გამგები გაიგებს ალბათ რისი თქმაც მინდა.

მაგალითი ბენიტესის რეალი გაქ თუ რამხელა როლი აკისრია მწვრთნელს.რას თამაშობდა ბენიტესის რეალი და რა ითამაშა ზიდანის რეალმა.1 დღეში ასწავლა თამაში რამოსს ვარანს კქზემიროს კროოს მოდრიჩს ბეილს რონალდოს მარსელოს ბენზემაას?იასნად არა ხო?ანუ მწვრთნელის სწორ შეხედულობებმა მოიტანეს შედეგი ხო?რეალის შედეგს ზიდანს აწერ და ბარსელონას შედეგს მესი ხავი ინიესტას და გვარდიილას სად უშვებ?რატი ვერ ითამაშეს მაურინიოს დროს ლიგის ფინალი?რატო ვრრ შეძლო ლოგოპედმა სოლარიმ იმ შედეგებზე გაყვანა გუნდის რაც ზიდანმა ქნა?ანუ ზიდანის გარშემო იმიტო ვტრიალობ რო იგივეა გვარდიოლას როლიც.გვარდიოლას წასვლის შემდეგ ყველა ეფექტური დარჩა ბარსელონაში გარდა ერთად შეკრუკი გუნდისა.ყველა ცალცალკე იყო მაგარი მესიც ხავ8ც და ინიესტაც მარა როგორც ერთიანი გუნდი გვარდიოლას მერე აღარ ყოფილან ბარსელონა.

5

16 თებერვალი 2020 20:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
თუ ვინმეს გონია ზიდანი იგივე შედეგს დადებს ბავარიაში სიტიში რაც გვარდიოლამ დადო ძაან ცდება.არ ეყილება იქ რამოსი კაზემირო რონალდო მოდრიჩი კროოსი მარსელო და ინაზე მეტსდ გაუჭირდება ვიდრე წარმოუდგენია აქ ხალხს.ზიდანი გამოწურავს ბოოომდეო და გვარდიოლამ ვინ ვერ გამკწურა?ბიძ სტერლინგს ასწავლა თამაში.ვინჩ კი ხსენებაში გვაყვს დღეს ბარსელონადან ყველასგან მაქსიმუმი აქ მინაღები და როგორ ამბობთ უბრალოდ კარგი მწვრთნელიაო?2 ჯერ უშანსოდ ყვეკა დროის ალბათ საუკეთესი მწვრთნელს გადაუგდო ლიგის ფინალი.რ9მ სრა უიღბლობა და მსაჯი ალბათ 3 ჯერ პირველი გვარდიოლა მოიგებდა ლიგას.საოცარი გუნდი ყავდა გაძლებაზე ეთამაშებოდნენ იმ ბარსელონას და რავიცი უხერხულად მეჩვენება გბარიოლაზე თქვა უბრალოდ კარგი მწვრთნელიაო და ამ დროს ზიდანი აიყვანო ცაში.ზიდანს არ ვაკნინებ.

ციტატა: Nika2211
მერე მაშინ ეგრე გეთქვა შენც )) ბარსას ტიტულებს რო გვარდიოლას აწერდი და რეალისას ფეხბურთელებს. რასაც მაშინ ამბობდი იგივეს მეუბნები ეხლა

სად ვამბიბდი ზიდანს არაფერი მოუგია და ფეხბურთელების დამსახურებაა თქო?კითხვა დავსი არის თუ არა ზიდანი გვარდიოლას გვერდით თქო და კი დაწერე მერე ხავი მესი 8ნიესტაზე.ხო დაგიციტირეს შემდგომ რო ის ბარსა რაც გვარდიოლას ყავდა უდედის მხვნელესი იყოო?მერე ესპანეთის შედეგები გავიხსენეთ მარა მაინც კარგ მწვრთნელად დატოვე.აგერ რედონდომაც ის დაწერა რაც 2 დღის უკან და დღეს ვწერ მე.ზიდანის რეალს რო მეტი იღბალი და გამართლება დასდევა ამას მისი ნათამაშები ფინალების ხანგრძლივიბა მეტყველებს და ბოლო წამებზე მოგებული თამაშები.რაც გვარდიოლას დროს არ ქონია ბარსელონას.აი ამას ვგულისხმობდი როდესაც რეალის მოგებებს მეტ წილად ფეხბურთელებს ვაწერდი.ახლა გასაგებათ ავხსენი ძმობილო😎?3 ლიგის მოგების მიუხედავად აქ მაინც უკმაყოფილო იყო ხალხი რადგან მეტნაკებად სანახობა აკლდა თამაშებს და გვარდიოლას ბარსელონა თუ ო
პატარა არაა ვინმე კი უნდა ახსოვდეს როგორ ფეხბურთს თამაშობდა.ყველა კანკალით გადიოდა სათამაშოდ და უშანსოდ მარცხდებოდნენ.2009 წელს მისულ გვარდიოლას ძლივს მოუგო რეალმა 2012 წელს.რა იყო გვარდიოლამდე ბარსელონა და მის მერე კი ემჩნევა გუნდს სწორი ფეხბურთი ვერ ითამაშა გვარდიოლას წასვლის შემდეგ.

6

16 თებერვალი 2020 22:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
რადგან კომენტარები წაშლილია, ისევ გავიმეორებ რო ვეთანხმები 1 ნაწილში ნიკას და ჩემი აზრითაც ზიდანი გვარდიოლასგან იმ პლიუსით განსხავდება, რომ ფრანგს შედარებით დაბალი კლასის პრაგმატული ფეხბურთელებითაც შეუძლია იმ მაქსიმუმის დადება, რაც გვარდიოლას ჭირდება ექსტრაორდინალური მოთამაშეებით..

მაგრამ არ შეუძლია ისეთი მონსტრი შექმანს რაც გვარდიოლამ შექმნა.არანაკლები ყავდა ზიდანსაც ფეხბურთელები რქც გვარდიოლას.მე იმის თქმა მ8მდოდა აქ რო გვარდიოლას ბარსას არ ქონია კითხვები ისე იგებდა ლამაზად და სანახაობრივად თასებს.ზიდანის დროს ბებრი კითხვა იყო და უკმაყოფილეობა სანახაობის მხრივ.თორე ზიდანის ხედვა და ფეხბურთელებთან მუშაობა აშკარად აისახება მიხწევებზე მე რაცარუნდა ვწერო.ანუ არ ვაკნინებ ზიდან პარალელს ვავლებ მის უნიკალურ მიღწეცას და გვარდიოლას უნიკალურ ბარსას.

7

16 თებერვალი 2020 22:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: Clever liar
19 წლის მესის კარიერა წინასწარ რომ გქონოდა ნანახი, მაშინაც კი ვერ შეწირავდი მისი სათამაშო სივრცის გამო, რონალდინიო ეტოოს კალიბრის ფეხბურთელს კაცი და მაგას ან ცოდნა არ უნდოდა

რონალდინიოს კარიერა რაიკარდის დროსაც უკვე უკუღმა მიდიოდა.ბოლო წელსაც უკვე აღარ იყო ძირითადის ფეხბურთელი,ეტოო კი უაზროდ გაცვალეს იბრაჰიმოვიჩში ეგონათ უკეთესი თავდამსხმელი მოიყვანეს,მაგრამ ბოლოს როგორი ტრანსფერიც გამოდგა ეგ კი ვიცით.
დანარჩენში კი გეთანხმებით გვარდიოლაზე რაც არის თქმული,ეგ ბარსელონა მისი აშენებულია,მაგრამ მისი პლიუსი ის იყო რომ რა ფილოსოფიის მწვრთნელიც იყო ზუსტად მაგ ფილოსოფიის მატარებელ ბიჭებთან ერთად მოუწია მუშაობა,მაშინ ძირითად ბირთვს ლა მასია ჰქონდა გამოვლილი და მთელი მათი ცხოვრება ზუსტადაც რომ მაგ ფილოსოფიით აღზრდას ემსახურებოდა,ამიტომაც გვარდიოლამ თავისი ტაქტიკა მარტივად მოარგო მაგ გუნდს.მესის კი ყველაზე მთავარი რამ ასწავლა,მოედანზე სწორი გადაადგილება,თუ რა დროს,რა მომენტში სად უნდა ყოფილიყო,რამაც გამოიწვია მისი ცრუ ცხრიანობა და გოლეადორობა.

ზიდანიც დაახლოებით 24-25 წლის იყო იუვეში რომ გადავიდა

8

16 თებერვალი 2020 22:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: Nika2211
მერე მაშინ ეგრე გეთქვა შენც )) ბარსას ტიტულებს რო გვარდიოლას აწერდი და რეალისას ფეხბურთელებს. რასაც მაშინ ამბობდი იგივეს მეუბნები ეხლა

მერე შენც მაგის გამო ამბობ პირიქით? რაღა გვიან, 24 წლის იყო ინიესტა და რომ არა გვარდიოლა გუნდიდან მიდიოდა, რადგან ფიზიკური კონდიციების გამო იყო დაწუნებული გაალისგანაც და რაიკარდისგანაც :) ამიტომ დარწმუნებული ვარ ბუსკეცის ხსენება საერთოდ არ იქნებოდა... დანარჩენი რედონდომ იდეალურად აღნიშნა.. 19 წლის მესის კარიერა წინასწარ რომ გქონოდა ნანახი, მაშინაც კი ვერ შეწირავდი მისი სათამაშო სივრცის გამო, რონალდინიო ეტოოს კალიბრის ფეხბურთელს კაცი და მაგას ან ცოდნა არ უნდოდა, ან გარისკვა და პასუხისმგებლობის თავზე აღება? ზუსტად რომ გვარდიოლამ შექმნა ბარსელონა და მეკარედან დაწყებული ბოლო ცრუ ცხრიანით დამთავრებული ყველა ფეხბურთელის ფუნქცუონალური თუ ინდივიდუალური განვითარება მისი ამაგია ჯერ კიდე სარეზერვო გუნდიდან დაწყებული...

რადგან კომენტარები წაშლილია, ისევ გავიმეორებ რო ვეთანხმები 1 ნაწილში ნიკას და ჩემი აზრითაც ზიდანი გვარდიოლასგან იმ პლიუსით განსხავდება, რომ ფრანგს შედარებით დაბალი კლასის პრაგმატული ფეხბურთელებითაც შეუძლია იმ მაქსიმუმის დადება, რაც გვარდიოლას ჭირდება ექსტრაორდინალური მოთამაშეებით..

რათქმაუნდა ეგრეა ლოგიკურად, ზიდანი გაცილებით პრაგმატული სტილის მიმდევარია ვიდრე გვარდიოლა, ზიდანის უდიდესი პლიუსი ჩემი აზრით, რომელიც უნდა გამოირჩეს საოცარი ბალანსის დაჭერაა, ჩვენ არ ვიცით როგორ მაგრამ ფაქტია რომ ეს კაცი ახერხებს ამას, მე იშვიათად მახსენდება ზიდანის რეალში ერთმანეთს მოწყვეტილი დაცვა და ნახევარდაცვა, ან ნახევარდაცვა და წინა ხაზი, ამ კაცმა აშკარად იცის როგორ მუშაობს გუნდი, როგორც მექანიზმი და ეს არცაა გასაკვირი, უჭკვიანესი ფეხბურთელი იყო, როცა იცი როგორ ითამაშო ფეხბურთი, მითუმეტეს როდესაც შემქმნელი ხარ( ჩემი გადმოსახედიდან შემქმნელი ფეხბურთელები ყველაზე მაღალ საფეხურზე მყოფი ფეხბურთელები არიან) მერე გიადვილდება ფეხბურთელს უკეთესი პირობები შეუქმნა მოედანზე, ზემოთ ვახსენე რომ იშვიათად მახსენდება ზიდანის გუნდში რგოლებს შორის შორის კავშირი გაწყვეტილი ყოფილიყოს, ვერც ვიხსენებ კონკრეტულად და აქვე აღნიშვნის ღირსია, როდესც ბალანსი ვახსენე, მთავარი რაც იგულისხმება ამ ბალანსში ისაა, რომ ვერ დავარქმევთ შეტევაზე ორიენტირებულ ფეხბურთს, ვერ დავარქმევთ დაცვაზე ორიენტირებულ ფეხბურთს, ზიდანის რეალი ყველა რგოლში ბალანსს იჭერს და ალბათ მისი პიროვნების ფაქტორიცაა რაც არაერთხელ მითქვამს, როდესაც ფეხბურთელი ხარ ძირითად სასტავში მოხვდი, მოედანზე ვერ მისცემ თავს სიზარმაცის უფლებას რადგან იცი რომ ზიდანი გიყურებს, ზინედინ ზიდანი! ერთია რომ შენი მთავარი მწვრთნელია და მეორეა რომ იცი როგორი ფეხბურთელი იყო, გინდ სუფთა საფეხბურთო გაგებით და გინდ მენტალურად, ჰოდა გაქვს დაყენებული ერთი ადგილი, მე მგონია, რომ ასეთ სიტუაციაში, მითუმეტეს დღეს როდესა რეალი სავსეა ახალგაზრდა ფეხბურთელებით ზიდანი ბუნებრივად არის მათთვის ავტორიტეტი და მაგალითი, როგორი უნდა იყო მოედანზე და მის გარეთ, ალბათ ამ დროს ცალკე გუნდისთვის იხარჯები და ცალკე ზიდანისთვის. რაც შეეხება გვარდიოლას, ამ კაცმა ისეთი წლები აჩუქა ბარსელონას, რომ შეუძლებელია რომელიმე ბარსას ქომაგს დაავიწყდეს, ჩემი ჩათვლით, არ ვიცი ამ კაცისთვის ზოგადად თუ არსებობს ცნება საფეხბურთო პრაგმატიზმი, ზოგჯერ მგონია რომ მთავარია შოუ დადგას და ისე გაიმარჯვოს, ასე მგონია თავი ზედმეტად აქვს გამოტენილი იდეებით, ძალიან გაუმართლა ბარსას და ძალიან გაუმართლა მასაც რომ სწორ დროს შეხვდნენ ერთმანეთს, ერთმანეთის გარეშე ის ბარსელონდა და ეს გვარდიოლა ვერ იარსებებდნენ, გვარდიოლას რომ მეტი პრაგმატულპბა ქონდეს ჩემი აზრით ალბათ ევროპის ლიგა მინიმუმ ერთხელ კიდევ ექნებოდა მოგებული, ბარსელონაში არაფერი დატოვა დასამტკიცებელი, მაგრამ იმის იქეთ ზოგის აზრით ვერაფერი დაამტკიცა და ერთი ჩვეულებრივი მწვრთნელია, რაც ჩემი შეხედულებით ერთ-ერთი ტიპიური საფეხბურთო მარგალიტია და ზოგადად დილეტანტებისთვის დამახასიათებელი აზრია, ხაზს ვუსვამ ჩემი გადმოსახედიდან, ბაიერნის სატრანსფერო პოლიტიკა ყველამ იცის და მითუმეტეს იმ სიტუაციაში, რომ ფილოსოფიაც უნდა შეცვლილიყო ეგრევე მაღალ შედეგებზე გასვლა არ იყო გარანტირებული და არ იყო ეს გასაკვირი, მანჩესტერში გაცილებით უკეთესი ვითარება დახვდა მისთვის, სრული ლავირება სატრანსფერო ბაზარზე შეხედულებისამებრ და გუნდის სტილიც მეტნაკლებად. რაც შეეხება იმას რომ ლიგა ბარსელონას შემდეგ ვეღარ მოიგო, ბაირნში სამი ნახევარფინალი ითამაშა სამ წელიწადში, რაც პირდაპირ რომ ვთავათ კატასტროფული შედეგი არაა, რეალთან დაპირისპირება ყველას ახსოვს, პირველი სეზონი, გარდაქმნის პროცესი, ეს ფეხბურთია, მეორე მხარეს რეალია და აქ გასაკვირი არაფერია, მეორე წელს განახევრებული გუნდით იმ ბარსელონასთან რა სასწაულებიც არ უნდა ეკეთებინა ბარსასთან შანსი მაინც მცირე ქონდა, კიდევ კარგად მიდიოდა საქმე ბაიერნისთვის, პირველ შეხვედრაში მესის ინდივიდიალური დარტყმა რომ არ მიეყენებინა ბაიერნისთვის, ორი გოლი და საგოლე პასი მატჩის მიწურულს, რასაც არაფერი არა მიგვანიშნედა, იქ მორჩა ყველაფერი! რაც შეეხება მესამე წელს, ზემოთ ვახსენე რომ გვარდიოლა და პრაგმატიზმი შეუთავსებელი ცნებებია, ამის გარდა ეს ადამიანი არის უსაზღვროდ ჯიუტი და ზედმეტი დოზით პროფესორი, ატლეტიკოსთან, ნახევარფინალში, მადრიდში რომ ექსპერიმენტების გაკეთება მოგინდება მწვთრნელს ეს არ ვიცი რას მივაწერო, იგივე მოხდა ტოტენჰემთანაც წინა წელს, მიუხედავად იმისა რომ მაშინაც და წინა წელსაც განმეორებით შეხვედრებში გვარდიოლას გუნდებმა ყველაფერი გააკეთეს, არცერთ შემთხვევაში არ აღმოჩნდა საკმაკმასი, რადგან საფეხბურთო იღბალიც გვერდზე გადგა, ეს ალბათ დაუწერელი საფეხბურთო კანონების ბრალია, ამ ყველაფრიდან გამომდინარე გვარდიოლა ხშირად მარცხდება საკუთარ თავთან, იმიტომ რომ არ აქვს საჭირო პრაგმატიზმი და იმიტომ რომ ზედმეტად ჯიუტია. გარდა ამისა რაც არ უნდა მოინდომოს ის იმ ბარსელონასნაირ საოცრებას მგონია რომ ვეღარ შექმნის, იმიტომ რომ იქ იყო მესი იქ იყო ხავიესტა და ბუსი, პუიოლთან და ალვესთან ერთად! ისეთი ხალხი იყო რომელთა დნმ ზუსტად ის იყო რაც გვარდიოლას თავში ტრიალებდა, ძლიერი ნახევარმცველები ჰყავს გვარდიოლას ახლაც და მომავალშიც ეყოლება, მაგრამ მგონია რომ ის პერიოდი იყო მისი იდეებისა და საჭირო ფეხბურთელების თანხვედრა, რომელიც ალბათ მის ხელში აღარ იქნება, გვარდიოლას როგორ უყვარს პოზიციურ შეტევაში ყოფნა ყველამ იცის, ასეა დღემდე მაგრამ მე არ მეგულებიან ნახევამცველები რომლებიც სივრცის არარსებობაში, მაღალი პრესინგის წინააღმდეგაც შეტევის ხაზს ისე მაღლა ასწევენ როგორც ამას ხავი და ინიესტა აკეთებდნენ, ვერცდებრუინი (მიუხედავას იმისა რომ კევინი ექსტრაკლასია) და ვერც სხვა დღეს, ისე ვერ აითვისებენ ზონებს შორის არსებულ მცირე სივრცეებს საჯარიმოსთან როგორც ამას ხავი და ინიესტა, როგორც მესი აკეთებდნენ, გვარდიოლას არ დავიწყებია ეს ყველაფერ და იცის როგორც უნდა გააკეთოს მაგრამ აღარ აქვს ის იარაღი რაც ქონდა.
PS. ბევრი აკნინებს გვარდიოლას იმის გამო რომ ბევრს ხარჯავს და ყიდულობსო, მაგრამ ავიწყდებათ რომ არაა სტანდარტული მწვრთნელი, აქვს სპეციფიკური მოთხოვნები, მისი სტილი ყველაზე მაღალ კლასს მოითხოვს რადგან შეტევით ქმნის ეს კაცი! ყველგან სადაც მიდის ატარებს დიდ წმენდას, როგორც არცერთი სხვა მწვრთნელი, ბევრს უშვებს, რა ქნას არ იყიდოს?! ვინ გახენდებათ ისეთი ვინც ყველა ტურნირზე ყოველთვის იბრძვის? მე პირველი გვარდიოლა მახსენდება! არ სჭორდება ამას გრძელი სკამი?! რა ქნას არ იყიდოს? გვარდიოლამ ცოტა მეტი პრაგმატიზმი შემატოს სტილს და ალბათ კიდევ მეტ წარმატებებს მიაღწევს, ეგაა მაგის პრობლემა

ციტატა: Future liason
ციტატა: Clever liar
ციტატა: Nika2211
მერე მაშინ ეგრე გეთქვა შენც )) ბარსას ტიტულებს რო გვარდიოლას აწერდი და რეალისას ფეხბურთელებს. რასაც მაშინ ამბობდი იგივეს მეუბნები ეხლა

მერე შენც მაგის გამო ამბობ პირიქით? რაღა გვიან, 24 წლის იყო ინიესტა და რომ არა გვარდიოლა გუნდიდან მიდიოდა, რადგან ფიზიკური კონდიციების გამო იყო დაწუნებული გაალისგანაც და რაიკარდისგანაც :) ამიტომ დარწმუნებული ვარ ბუსკეცის ხსენება საერთოდ არ იქნებოდა... დანარჩენი რედონდომ იდეალურად აღნიშნა.. 19 წლის მესის კარიერა წინასწარ რომ გქონოდა ნანახი, მაშინაც კი ვერ შეწირავდი მისი სათამაშო სივრცის გამო, რონალდინიო ეტოოს კალიბრის ფეხბურთელს კაცი და მაგას ან ცოდნა არ უნდოდა, ან გარისკვა და პასუხისმგებლობის თავზე აღება? ზუსტად რომ გვარდიოლამ შექმნა ბარსელონა და მეკარედან დაწყებული ბოლო ცრუ ცხრიანით დამთავრებული ყველა ფეხბურთელის ფუნქცუონალური თუ ინდივიდუალური განვითარება მისი ამაგია ჯერ კიდე სარეზერვო გუნდიდან დაწყებული...

რადგან კომენტარები წაშლილია, ისევ გავიმეორებ რო ვეთანხმები 1 ნაწილში ნიკას და ჩემი აზრითაც ზიდანი გვარდიოლასგან იმ პლიუსით განსხავდება, რომ ფრანგს შედარებით დაბალი კლასის პრაგმატული ფეხბურთელებითაც შეუძლია იმ მაქსიმუმის დადება, რაც გვარდიოლას ჭირდება ექსტრაორდინალური მოთამაშეებით..

რათქმაუნდა ეგრეა ლოგიკურად, ზიდანი გაცილებით პრაგმატული სტილის მიმდევარია ვიდრე გვარდიოლა, ზიდანის უდიდესი პლიუსი ჩემი აზრით, რომელიც უნდა გამოირჩეს საოცარი ბალანსის დაჭერაა, ჩვენ არ ვიცით როგორ მაგრამ ფაქტია რომ ეს კაცი ახერხებს ამას, მე იშვიათად მახსენდება ზიდანის რეალში ერთმანეთს მოწყვეტილი დაცვა და ნახევარდაცვა, ან ნახევარდაცვა და წინა ხაზი, ამ კაცმა აშკარად იცის როგორ მუშაობს გუნდი, როგორც მექანიზმი და ეს არცაა გასაკვირი, უჭკვიანესი ფეხბურთელი იყო, როცა იცი როგორ ითამაშო ფეხბურთი, მითუმეტეს როდესაც შემქმნელი ხარ( ჩემი გადმოსახედიდან შემქმნელი ფეხბურთელები ყველაზე მაღალ საფეხურზე მყოფი ფეხბურთელები არიან) მერე გიადვილდება ფეხბურთელს უკეთესი პირობები შეუქმნა მოედანზე, ზემოთ ვახსენე რომ იშვიათად მახსენდება ზიდანის გუნდში რგოლებს შორის შორის კავშირი გაწყვეტილი ყოფილიყოს, ვერც ვიხსენებ კონკრეტულად და აქვე აღნიშვნის ღირსია, როდესც ბალანსი ვახსენე, მთავარი რაც იგულისხმება ამ ბალანსში ისაა, რომ ვერ დავარქმევთ შეტევაზე ორიენტირებულ ფეხბურთს, ვერ დავარქმევთ დაცვაზე ორიენტირებულ ფეხბურთს, ზიდანის რეალი ყველა რგოლში ბალანსს იჭერს და ალბათ მისი პიროვნების ფაქტორიცაა რაც არაერთხელ მითქვამს, როდესაც ფეხბურთელი ხარ ძირითად სასტავში მოხვდი, მოედანზე ვერ მისცემ თავს სიზარმაცის უფლებას რადგან იცი რომ ზიდანი გიყურებს, ზინედინ ზიდანი! ერთია რომ შენი მთავარი მწვრთნელია და მეორეა რომ იცი როგორი ფეხბურთელი იყო, გინდ სუფთა საფეხბურთო გაგებით და გინდ მენტალურად, ჰოდა გაქვს დაყენებული ერთი ადგილი, მე მგონია, რომ ასეთ სიტუაციაში, მითუმეტეს დღეს როდესა რეალი სავსეა ახალგაზრდა ფეხბურთელებით ზიდანი ბუნებრივად არის მათთვის ავტორიტეტი და მაგალითი, როგორი უნდა იყო მოედანზე და მის გარეთ, ალბათ ამ დროს ცალკე გუნდისთვის იხარჯები და ცალკე ზიდანისთვის. რაც შეეხება გვარდიოლას, ამ კაცმა ისეთი წლები აჩუქა ბარსელონას, რომ შეუძლებელია რომელიმე ბარსას ქომაგს დაავიწყდეს, ჩემი ჩათვლით, არ ვიცი ამ კაცისთვის ზოგადად თუ არსებობს ცნება საფეხბურთო პრაგმატიზმი, ზოგჯერ მგონია რომ მთავარია შოუ დადგას და ისე გაიმარჯვოს, ასე მგონია თავი ზედმეტად აქვს გამოტენილი იდეებით, ძალიან გაუმართლა ბარსას და ძალიან გაუმართლა მასაც რომ სწორ დროს შეხვდნენ ერთმანეთს, ერთმანეთის გარეშე ის ბარსელონდა და ეს გვარდიოლა ვერ იარსებებდნენ, გვარდიოლას რომ მეტი პრაგმატულპბა ქონდეს ჩემი აზრით ალბათ ევროპის ლიგა მინიმუმ ერთხელ კიდევ ექნებოდა მოგებული, ბარსელონაში არაფერი დატოვა დასამტკიცებელი, მაგრამ იმის იქეთ ზოგის აზრით ვერაფერი დაამტკიცა და ერთი ჩვეულებრივი მწვრთნელია, რაც ჩემი შეხედულებით ერთ-ერთი ტიპიური საფეხბურთო მარგალიტია და ზოგადად დილეტანტებისთვის დამახასიათებელი აზრია, ხაზს ვუსვამ ჩემი გადმოსახედიდან, ბაიერნის სატრანსფერო პოლიტიკა ყველამ იცის და მითუმეტეს იმ სიტუაციაში, რომ ფილოსოფიაც უნდა შეცვლილიყო ეგრევე მაღალ შედეგებზე გასვლა არ იყო გარანტირებული და არ იყო ეს გასაკვირი, მანჩესტერში გაცილებით უკეთესი ვითარება დახვდა მისთვის, სრული ლავირება სატრანსფერო ბაზარზე შეხედულებისამებრ და გუნდის სტილიც მეტნაკლებად. რაც შეეხება იმას რომ ლიგა ბარსელონას შემდეგ ვეღარ მოიგო, ბაირნში სამი ნახევარფინალი ითამაშა სამ წელიწადში, რაც პირდაპირ რომ ვთავათ კატასტროფული შედეგი არაა, რეალთან დაპირისპირება ყველას ახსოვს, პირველი სეზონი, გარდაქმნის პროცესი, ეს ფეხბურთია, მეორე მხარეს რეალია და აქ გასაკვირი არაფერია, მეორე წელს განახევრებული გუნდით იმ ბარსელონასთან რა სასწაულებიც არ უნდა ეკეთებინა ბარსასთან შანსი მაინც მცირე ქონდა, კიდევ კარგად მიდიოდა საქმე ბაიერნისთვის, პირველ შეხვედრაში მესის ინდივიდიალური დარტყმა რომ არ მიეყენებინა ბაიერნისთვის, ორი გოლი და საგოლე პასი მატჩის მიწურულს, რასაც არაფერი არა მიგვანიშნედა, იქ მორჩა ყველაფერი! რაც შეეხება მესამე წელს, ზემოთ ვახსენე რომ გვარდიოლა და პრაგმატიზმი შეუთავსებელი ცნებებია, ამის გარდა ეს ადამიანი არის უსაზღვროდ ჯიუტი და ზედმეტი დოზით პროფესორი, ატლეტიკოსთან, ნახევარფინალში, მადრიდში რომ ექსპერიმენტების გაკეთება მოგინდება მწვთრნელს ეს არ ვიცი რას მივაწერო, იგივე მოხდა ტოტენჰემთანაც წინა წელს, მიუხედავად იმისა რომ მაშინაც და წინა წელსაც განმეორებით შეხვედრებში გვარდიოლას გუნდებმა ყველაფერი გააკეთეს, არცერთ შემთხვევაში არ აღმოჩნდა საკმაკმასი, რადგან საფეხბურთო იღბალიც გვერდზე გადგა, ეს ალბათ დაუწერელი საფეხბურთო კანონების ბრალია, ამ ყველაფრიდან გამომდინარე გვარდიოლა ხშირად მარცხდება საკუთარ თავთან, იმიტომ რომ არ აქვს საჭირო პრაგმატიზმი და იმიტომ რომ ზედმეტად ჯიუტია. გარდა ამისა რაც არ უნდა მოინდომოს ის იმ ბარსელონასნაირ საოცრებას მგონია რომ ვეღარ შექმნის, იმიტომ რომ იქ იყო მესი იქ იყო ხავიესტა და ბუსი, პუიოლთან და ალვესთან ერთად! ისეთი ხალხი იყო რომელთა დნმ ზუსტად ის იყო რაც გვარდიოლას თავში ტრიალებდა, ძლიერი ნახევარმცველები ჰყავს გვარდიოლას ახლაც და მომავალშიც ეყოლება, მაგრამ მგონია რომ ის პერიოდი იყო მისი იდეებისა და საჭირო ფეხბურთელების თანხვედრა, რომელიც ალბათ მის ხელში აღარ იქნება, გვარდიოლას როგორ უყვარს პოზიციურ შეტევაში ყოფნა ყველამ იცის, ასეა დღემდე მაგრამ მე არ მეგულებიან ნახევამცველები რომლებიც სივრცის არარსებობაში, მაღალი პრესინგის წინააღმდეგაც შეტევის ხაზს ისე მაღლა ასწევენ როგორც ამას ხავი და ინიესტა აკეთებდნენ, ვერცდებრუინი (მიუხედავას იმისა რომ კევინი ექსტრაკლასია) და ვერც სხვა დღეს, ისე ვერ აითვისებენ ზონებს შორის არსებულ მცირე სივრცეებს საჯარიმოსთან როგორც ამას ხავი და ინიესტა, როგორც მესი აკეთებდნენ, გვარდიოლას არ დავიწყებია ეს ყველაფერ და იცის როგორც უნდა გააკეთოს მაგრამ აღარ აქვს ის იარაღი რაც ქონდა.
PS. ბევრი აკნინებს გვარდიოლას იმის გამო რომ ბევრს ხარჯავს და ყიდულობსო, მაგრამ ავიწყდებათ რომ არაა სტანდარტული მწვრთნელი, აქვს სპეციფიკური მოთხოვნები, მისი სტილი ყველაზე მაღალ კლასს მოითხოვს რადგან შეტევით ქმნის ეს კაცი! ყველგან სადაც მიდის ატარებს დიდ წმენდას, როგორც არცერთი სხვა მწვრთნელი, ბევრს უშვებს, რა ქნას არ იყიდოს?! ვინ გახენდებათ ისეთი ვინც ყველა ტურნირზე ყოველთვის იბრძვის? მე პირველი გვარდიოლა მახსენდება! არ სჭორდება ამას გრძელი სკამი?! რა ქნას არ იყიდოს? გვარდიოლამ ცოტა მეტი პრაგმატიზმი შემატოს სტილს და ალბათ კიდევ მეტ წარმატებებს მიაღწევს, ეგაა მაგის პრობლემა
ზემოთ ევროპის ლოგა ვახსენე შემთხვევით

9

16 თებერვალი 2020 23:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: Clever liar
რაიკარდის ბოლოწელს, არა მხოლოდ რონალდინიოს, არამედ ყველა ავტორიტეტის მდგომარეობა გაუკუღმართდა, ეს იყო გვარდილას ქიმწმენდის მთავარი მიზეზიც, რადგან მან იცოდა რომ გასახდელში თუ დარბაზში ბოსი ის უნდა ყოფილიყო

კი მაგრამ რონალდინიოს საქმე ბევრად ცუდად იყო,მითუმეტეს მაშინ,როდესაც რაიკაარდმა ანრი იყიდა,მას შემდეგ ძირითადის წევრი აღარც იყო.

ციტატა: Clever liar
რაც შეეხება იბრას ტრანსფერს, ეს გამიზნული ქონდა აშკარად გვარდის, რადგან პირველ რიგში მესის ჩამოაშორა გამტანი და მეორე, რა იყო შვედის კარიერა? 25 წუთი თამაშში ან მარცხენა ვინგერის პოზიცია? აცადა ვინმემ თავის გამოჩენა? ჩიტს რაუნდოდა და ხელის აქნევაო ზუსტად ის იყო გვარდიოლასთვის იბრას ხასიათი და ეგრევეც მოიშორა თორე ვერავინ ვერ დამაჯერებს ვერანირი სტატისტიკით და კომპიტურელი გრაფიკგამოთვლებით რო ზლატანა თუნდაც ბარსელონას მკვეხი და პრინციპული ხასიათის სათამაშო ფილოსოფიაში ვერ ჩაჯდებოდა..

ანუ შენ იმას ამბობ,რომ იბრას ტრანსფერი იმიტომ გაკეთდა,რადგან ეტოო ჩამოეშორებინათ?მაშინ რაღა იბრას ყიდულობდნენ იყიდდნენ სულ სხვა სტილის თავდამსხმელს როგორც შემდგომ მოხდა და ვილა მოიყვანეს.უბრალოდ მაშინ იბრა ძალიან კარგ ფორმაში იყო,გაცვალეს და თანხაც დაამატეს,ამას კი თან ის მოყვა რომ ასეთი გამოკვეთილი ცენტრალური თავდამსხმელი გვარდიოლას სტილში ვერ ჩაჯდა,თან არც იბრას ააქვს ნაკლები ეგო ვიდრე გვარდიოლას თუ მეტი არა.

10

17 თებერვალი 2020 01:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: Clever liar
ციტატა: Bordo
ანუ შენ იმას ამბობ,რომ იბრას ტრანსფერი იმიტომ გაკეთდა,რადგან ეტოო ჩამოეშორებინათ?მაშინ რაღა იბრას ყიდულობდნენ იყიდდნენ სულ სხვა სტილის თავდამსხმელს როგორც შემდგომ მოხდა და ვილა მოიყვანეს.უბრალოდ მაშინ იბრა ძალიან კარგ ფორმაში იყო,გაცვალეს და თანხაც დაამატეს,ამას კი თან ის მოყვა რომ ასეთი გამოკვეთილი ცენტრალური თავდამსხმელი გვარდიოლას სტილში ვერ ჩაჯდა,თან არც იბრას ააქვს ნაკლები ეგო ვიდრე გვარდიოლას თუ მეტი არა.

რავქნა ბორდოჯან საიდანაც არუნდა ვუტრიალოთ ამ ამბავს, მაინც ისე გამოდის როგორც ვთქვი. არ ჭირდებოდა გვარდიოლას ფეხბურთელი, რომელიც მესის შეუზღუდავდა სათამაშო არეალს და ჰე :)) ეტოომ 08-09 სეზონში 50 მატჩში 40 გოლამდე გაიტანა როცა იბრამ იგივე მატჩებში 10_ით ნაკლები, მაგრამ მაინც გაცვალეს ერთი ასაკის ფეხბურთელები იქეთ თანხის დამატებით და რაუნდა იფიქრო აბა სხვა კაცმა :))

არაფერია გამორიცხული ყველაფერია შესაძლებელი და დასაშვები.ეგ ამბავიც არაა გამორიცხული მასე რომ იყოს,მაგრამ თუ ეტოს ნასაუბრებს დავუჯერებთ მთლად კარგი ურთიერთობა არც ჰქონიათ.ყველა შემთხვევაში როგორც არ უნდა ყოფილიყო სწორი გადაწყვეტილება მიიღო,რადგან მისმა ქმედებებმა გაამართლეს და საუკუნის საუკეთესო გუნდიც ჩამოაყალიბა.სიმართლე რომ ვთქვა რიგ ეპიზოდებში მისი სტილის ყურება მოსაწყენიც კი იყო,ერთი გუნდი რომ მთელი თამაში ფლობს ბურთს და აქეთ-იქეთ მიდის ბურთის გორაობა ასე თუ ისე დამღლელია,მაგრამ საბოლოო ჯამში უმაგრესი სანახაობაც შემოგვთავაზა და მადლობელი ვიქნები გვარდიოლასი როგორც ფეხბურთის მოყვარული.ამიტომაც ველოდები ასე გულმოდგინეთ ამ ორი მწვრთნელის დაპირისპირებას,ვფიქრობ საინტერესო და სანახაობრივი თამაშები უნდა გამოვიდეს.იქით კიდევ ნაგელსმანს ვგულშემატკივრობ,ძაან მაგარი მწვრთნელია და დარწმუნებული ვარ ახლო მომავალში როდესაც სერიოზულ გუნდში გადავა ბევრ მწვრთნელსაც აჯობებს,ტაქტიკურად კი ახლაც ამტკიცებს რომ სერიოზული მწვრთნელია.

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 20
2 ბელინგემი 18
3 სორლოტი 17
4 ლევანდოვსკი 17

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (192)
აპრილი 2024 (378)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)