დასვენების დრო არ არის, „რეალმა“ „ოსასუნასთვის“ მზადება დაიწყო

დასვენების დრო არ არის. ზინედინ ზიდანის გუნდს მხოლოდ 2 დღე აქვს „ოსასუნასთან“ მატჩისთვის მოსამზადებლად...


ზიზუს გუნდი პამპლუნაში 9 თებერვალს ითამშებს. დღევანდელ სესიაზე მთავარმა მწვრთნელმა ყურადღება დაუთმო ბურთის ფლობის კომპონენტს, მაღალ პრესინგს, კარში დარტყმებსა და პოზიციურ თამაშს.

კოლექტივთან ერთად სრულფასოვან დატვირთვას იღებს ედენ აზარი. მარიანო დიასი დახურულ კარსმიღმა ირჯებოდა, ასენსიო კი აღდგენით პროცესს განაგრძობს. dle 10.1

  • Hala
  • 7 თებერვალი 2020
  • 2037
  • 46

1

7 თებერვალი 2020 16:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Hazard10
Daalpe mariano diasi da uyure uimedod sirzemas da mepiscul iovichs pativi iqneb daagvdos da erti gairbinos....... ise iceleba moeranze titqos ronaldionios kariera qondes gamovlili

იოვიჩი კაი მაინც ზამენის კაცია თან ბოლო 15წუთი მოუწია თამაში და ბენზემამ რაქნა მთელი თამაშის მანძილზე განსაკუთრებული თუ ირბინა მაგან? რამე სახეირო გააკეთა? მარტო იოვიჩზე არუნდა გადატყდეს ჯოხი როცა მთელი სეზონი სკამზე გდია და შანსს მხოლოდ მაშინ იღებს როცა ბენზემას დისკომფორტიაქ

2

7 თებერვალი 2020 17:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეს აზარიც კიდე რით ვერ დაბრუნდა რა დაუბრუნებელი ეტაკა ჩელსიში 70 დგე რაც იყო სულ ერთად არ გამოუტოებია აქ კიდე პირველივე სეზონში დაუბრუნებელი ეტაკა ის მუნიე კიდე იმის დედას მივაცენზურე რა ჩაარტყა ამისთანა მოკლედ კი გასაგებია რომ გუშინ ნახევრადშერეული კამანდა იყო მარა შეტევაში გუნდს კრეატივი აკლია მარსელო კიდე მართლა არ ყოფილა სათამაშო რაც მაგან გუშინ შეცდომები უშვა ნუ ზიზუმ დაინახა ალბათ ყველაფერი ზაფხულში მთელი ზაფხული რომ მბაპეზე მოლაპარაკებებს გადააყოლონ უნდა ქნან მბაპე რეალს ჰაერივით უნდა და სანჩოზეც თუ გაიხედავენ არც ეგაა ცუდი ვარიანტი დზაან სერიოზული იგროკია კაზე კიდე რამხელა ფიგურაა გუნდში კი გამოჩნდა გუშინაც მთელი ნავარდაცვა უკავია კაცს გუშინ კიდე დომხალი იყო ჩვეულებრივი ოდეგაარს რაც შეეხება მაგის დაბრუნებას აზრი არ აქ ეგ არაა რეალის დონის იგროკი მიუხედავად რომ კარგი ფეხურთელია მაგი რომ გაყიდონ და ცოტა დაამატონ დონი ვანდებეეკი იყიდონ დზაან კაი იგროკია ნუ იმედიაწელს 1 ტიტულს მაინც დავდებთ ჰალა მადრიდ

3

7 თებერვალი 2020 17:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 818
ვინისიუს ერთ წლიანი არენდა დორტმუნდში და უძლიერესი დაბრუნდება, დარტყმას ასწავლიან მანდ სასწაულს, ტაქტიკურადაც გამართულ ფეხბურთს ასწავლიან, ჯერ აზარია მაინც მის ადგილზე და ვერ ითაამაშებს იმდენს, გუშინ ვუყურე და ტიპი ვერ გააჩერეს, ატყუებს და ატყუებს კაცებს, ყველას გაცდა ვისთანაც უთამაშია, ერთ მომენტში რო გაიგდო მეთქი დაკარგა და მიასწრო მაინც მცველს საიდან გააასწრო. ბრაჰიმს კუბოს და როდრიგოს ერთად სჯობს ,დარტყმა ისწავლოს და გიჟი დადგება მაგისგან.

4

7 თებერვალი 2020 17:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: PAQSO
ვინისიუს ერთ წლიანი არენდა დორტმუნდში და უძლიერესი დაბრუნდება, დარტყმას ასწავლიან მანდ სასწაულს, ტაქტიკურადაც გამართულ ფეხბურთს ასწავლიან, ჯერ აზარია მაინც მის ადგილზე და ვერ ითაამაშებს იმდენს, გუშინ ვუყურე და ტიპი ვერ გააჩერეს, ატყუებს და ატყუებს კაცებს, ყველას გაცდა ვისთანაც უთამაშია, ერთ მომენტში რო გაიგდო მეთქი დაკარგა და მიასწრო მაინც მცველს საიდან გააასწრო. ბრაჰიმს კუბოს და როდრიგოს ერთად სჯობს ,დარტყმა ისწავლოს და გიჟი დადგება მაგისგან.

კი გეთანხმები მარა რავიცი ვინისიუსი რაგაც რობინიოს მაგონებს მაგრა კი კლასნია კაცის მოტყუებაც იცის სწრაფია ესმის რა ფეხბურთის ასავალ დასავალი მარა მე მაგის დიდი ფეხბურთელობის არ მწამს რა რობინოს დასასრული მგონია მაგის კარიერის ეს ჩემი აზრია

5

7 თებერვალი 2020 17:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ლიონელ მესის ღირსეული საქციელი "ბილბაოსთან" მატჩში
არგენტინელი შეხვედრის დაწყებამდე ყველა ფეხბურთელთან ინდივიდუალურად მივიდა და გადაეხვია. კადრები "ბარსელონას" გულშემატკივრებმა სოციალურ ქსელში გაავრცელეს.
ცუდად ვარ ბარსამანიის ადმინმა რა გააძრო ნახეთ😂😂😂 ეს რა უქნია ტიპს 😂😂😂 ვაჰ სღლ 😂 ამ დროს ჩვენი გვერდის ადმინი როგორ ქირქილებს მანახა ნეტა 😂😂😂 აუ რა მაგრად მაღადავა 😂😂😂 ყბელაზე ღადაობა კი კომენტარებია: მეფევ.აბა რა.საუკეთესო ხარ😂😂😂 და კიდე მრავალი 😂😂😂 აუ საღამო გამიმხიარულეს ტიპებმა 😂😂😂

6

7 თებერვალი 2020 18:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კაზემიროს გარეშე გუნდი გუნდს არგავს.

კაზემიროს არყოფნით მარტო კაზემირო კიარგვაკლდა, კროოსიც გვაკლდა მოდრიჩიც და ვალვერდეც :) ერთიერთში მაგას ვერცვლის რომელიმე, ცდინობენ გაინაწილონ საქმე მარა მერე თავიანთ ფუნქციებს კარგავენ და პრახადნოი დვორი იჩითება.

აი მილიტაოს სერიოზული დაღი დაედო გუშიმ, ცენტრმცველი ეგრეროაიჭრება კარგ არაფერზე მეტყველებს ეგ :) ნაჩოც ჩვეულებრივად ათრიეს, მითუმეტეს ფლანგზე ახალგაზრდობაში ვერიყო მაინცდამაინც მოწოდების სიმაღლეზე და ეხლა მითუმეტეს. რამდენი გრძელი პასი გაუწელეს და ნახევარს ვერმიუსწრო, დაცვაში კიდე საკაიფოდ ახოხეს.

7

7 თებერვალი 2020 18:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ფეხბურთში მთავარი არისს კონკრეტული სათამაშო სიტუაციაშიი სწორი გადაწყვეტილებების მიღებაა,თუ მოთამაშე საკვანძო ფაზაში არ იღებს სწორ გადაწყვეტილებებს ამ შემთხვევაში მომენტი დინამიკიდან ვარდება,შეიძლება ერთი კაცი მოატყუო 2 კაცი მოატყუო მაგრამ თუ შენი თანაგუნდელს ვერ გრძნობ,ვერ გრძნობბ კონკრეტულ მომენტში როგორ გაგრძელება მისცეე ამას არავითარი შედეგი არ მოაქქ,,გუნდურ აზროვნებაზე დგას თანამედროვე ფეხბურთი,რამდენადაც ძლიერი ინდივიდუალისტი იყო თუ გუნდურად აზროვნების უნარი არ გაქვსს ამით გუნდს უფრო დააზარალებ ვიდრეე რამე ბონუს მისცემ.პირადად ჩემთვისს როდრიგო უფრო ტაქტიკურად გამართული იგროკია და უფრო მგონია ბევრს მიაღწევს ვიდრე ვინიციუსი.დღეს გვაქ პრობლემაა წინა ხაზში კადრების,,აზარი უმნიშვნელოვანესი ფიგურაააა ,ძალიან დახვეწილი და რაც მთავარი აქვს მაღალი კლასი,ამ ზაფხულს იმედია მბაპეე გადმოვაა ძალიან გვჭირდებააა ,დღესდღეობით ისე ჩანს რომ ვითომ ბევრს ვქმნით მაგრამმ რიგ მომენტებში კლასი გვაკლიააა.ესაა გამოუცდელობაა,,ამიტომ მეც მომხრე ვარ ვინიციუსი გაანათხოვრონ,,დაა დიდი იმედი მაქ ბეილიი ფორმაში შევააა .

ციტატა: mbape10
იოვიჩი კაი მაინც ზამენის კაცია თან ბოლო 15წუთი მოუწია თამაში და ბენზემამ რაქნა მთელი თამაშის მანძილზე განსაკუთრებული თუ ირბინა მაგან? რამე სახეირო გააკეთა? მარტო იოვიჩზე არუნდა გადატყდეს ჯოხი როცა მთელი სეზონი სკამზე გდია და შანსს მხოლოდ მაშინ იღებს როცა ბენზემას დისკომფორტიაქ

რა ქნა რა ქნაა,სულ ჩასაფრებული ხარ,18 გოლი აქ უკვე გატანილი და 7 ასისტიი,,ესე კონკრეტული მატჩი გუშინ მესიმაც ვერ ჩაატარაა,,ყველა მატჩს მაღალ დონეზე ვერ ჩაატარებ არარსებობს მაგის ფორმულააა თუ როგორ არის ეს შესაძლებელიი,,ბენზემას გამო რომ წაგვეგო გუშინნ ლეგიტიმური იქნებოდა მისი კრიტიკაა მაგრამმ გუნდი რომ 4 გოლს უშვებს საერთოდ ბენზემაზე რა ნამუსით უნდა ილაპარაკოს ვინმემ?დაცვამ ღია კარის დღეები მოაქყვეს,ესეთ გოლებს კოლექტივობის პირველობაზე არ უშვებდნენ.ცოტა ადეკვატურად აღიქვით მოვლენები,უფრო მეტი ბრალეულობა გუშინდელში სხვებს მიუძღვის,აი ბენზემას გამაზულის გამო რომ წაგვეგოოო კიდევ ხო მაგრამ სხვისსს ჩადენილსს შეცდომებსს ბენზემას ნუ ტენი,ამოვიდა ყელში სუილ ბენზემა ბენზემას ძახილიიიიი სხვას ვერავის ამჩნევვ??

8

7 თებერვალი 2020 18:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Redondo86
დაა დიდი იმედი მაქ ბეილიი ფორმაში შევააა .

ბეილის ფორმაში შესვლის კიდე თუეჯერა ვინმეს აღარმეგონა. რაღაც ძალიან მეეჭვება ეგამბავი მე.

თან ტიპი 3-4 სეზონია რეგრესირებს და რანაირად უ და შევიდეს ფორმაში, ვუყურებ და ვატყობ რო საფეხბურთო ინტერესები უკვე აღარამოძრავებს :)) ამზაფხულშიც უნდა გაეშვათ მაგრამ რაპრობლემები შეიქმნა იქ შიდა სამზარეულოში არვიცი. ან ბეილიროყოფილიყო ესეიქნებოდა არწავაგებდითო მესმის კიდე და როცაათამაშეს ღირებული ქნა რამე? კლასი ეხლაც აქვს ბაზარი არაა მარა ძან მარაზმია უკვე მაგისსაქციელი მოედანზეც და მისგარეთ, ამისდამიუხედავად რამდენი თამაში ძირითადში ყავდა ზიდანს, მარა კიდე ზიდანია დამნაშავეო :))

9

7 თებერვალი 2020 19:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Special__One
ბეილის ფორმაში შესვლის კიდე თუეჯერა ვინმეს აღარმეგონა. რაღაც ძალიან მეეჭვება ეგამბავი მე.

თან ტიპი 3-4 სეზონია რეგრესირებს და რანაირად უ და შევიდეს ფორმაში, ვუყურებ და ვატყობ რო საფეხბურთო ინტერესები უკვე აღარამოძრავებს :)) ამზაფხულშიც უნდა გაეშვათ მაგრამ რაპრობლემები შეიქმნა იქ შიდა სამზარეულოში არვიცი. ან ბეილიროყოფილიყო ესეიქნებოდა არწავაგებდითო მესმის კიდე და როცაათამაშეს ღირებული ქნა რამე? კლასი ეხლაც აქვს ბაზარი არაა მარა ძან მარაზმია უკვე მაგისსაქციელი მოედანზეც და მისგარეთ, ამისდამიუხედავად რამდენი თამაში ძირითადში ყავდა ზიდანს, მარა კიდე ზიდანია დამნაშავეო :))

სწორედ კლასი რომ აქ ამიტომ ბეილის უფრო მეიმეტება საკვანძო მატჩებში ვიდრე ამ ბავშვებისსს ,მნიშვნელოვან მატჩებში ბეილი და აზარიც ძალიან გვჭირდებააა.აი სიტისთან თუნდაც.

ციტატა: Special__One
კაზემიროს გარეშე გუნდი გუნდს არგავს.

და პლიუს ვარანი და მენდიცც გამოჩნდა მათ გარეშე დაცვაში უამრავი ხარვეზებიაა,,პირადად მე არ მოველოდი ესეთ ექსპერიმენტარულ შემადგენლობას.ხამეს მთელი სეზონი არ ენდობა და ეხლა დააყენაა მეოთხედფინალში ცოტა ლოგიკას მოკლებულია,იგივე ბრაჰიმი.

10

7 თებერვალი 2020 19:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Redondo86
ფეხბურთში მთავარი არისს კონკრეტული სათამაშო სიტუაციაშიი სწორი გადაწყვეტილებების მიღებაა,თუ მოთამაშე საკვანძო ფაზაში არ იღებს სწორ გადაწყვეტილებებს ამ შემთხვევაში მომენტი დინამიკიდან ვარდება,შეიძლება ერთი კაცი მოატყუო 2 კაცი მოატყუო მაგრამ თუ შენი თანაგუნდელს ვერ გრძნობ,ვერ გრძნობბ კონკრეტულ მომენტში როგორ გაგრძელება მისცეე ამას არავითარი შედეგი არ მოაქქ,,გუნდურ აზროვნებაზე დგას თანამედროვე ფეხბურთი,რამდენადაც ძლიერი ინდივიდუალისტი იყო თუ გუნდურად აზროვნების უნარი არ გაქვსს ამით გუნდს უფრო დააზარალებ ვიდრეე რამე ბონუს მისცემ.პირადად ჩემთვისს როდრიგო უფრო ტაქტიკურად გამართული იგროკია და უფრო მგონია ბევრს მიაღწევს ვიდრე ვინიციუსი.დღეს გვაქ პრობლემაა წინა ხაზში კადრების,,აზარი უმნიშვნელოვანესი ფიგურაააა ,ძალიან დახვეწილი და რაც მთავარი აქვს მაღალი კლასი,ამ ზაფხულს იმედია მბაპეე გადმოვაა ძალიან გვჭირდებააა ,დღესდღეობით ისე ჩანს რომ ვითომ ბევრს ვქმნით მაგრამმ რიგ მომენტებში კლასი გვაკლიააა.ესაა გამოუცდელობაა,,ამიტომ მეც მომხრე ვარ ვინიციუსი გაანათხოვრონ,,დაა დიდი იმედი მაქ ბეილიი ფორმაში შევააა .

ციტატა: mbape10
იოვიჩი კაი მაინც ზამენის კაცია თან ბოლო 15წუთი მოუწია თამაში და ბენზემამ რაქნა მთელი თამაშის მანძილზე განსაკუთრებული თუ ირბინა მაგან? რამე სახეირო გააკეთა? მარტო იოვიჩზე არუნდა გადატყდეს ჯოხი როცა მთელი სეზონი სკამზე გდია და შანსს მხოლოდ მაშინ იღებს როცა ბენზემას დისკომფორტიაქ

რა ქნა რა ქნაა,სულ ჩასაფრებული ხარ,18 გოლი აქ უკვე გატანილი და 7 ასისტიი,,ესე კონკრეტული მატჩი გუშინ მესიმაც ვერ ჩაატარაა,,ყველა მატჩს მაღალ დონეზე ვერ ჩაატარებ არარსებობს მაგის ფორმულააა თუ როგორ არის ეს შესაძლებელიი,,ბენზემას გამო რომ წაგვეგო გუშინნ ლეგიტიმური იქნებოდა მისი კრიტიკაა მაგრამმ გუნდი რომ 4 გოლს უშვებს საერთოდ ბენზემაზე რა ნამუსით უნდა ილაპარაკოს ვინმემ?დაცვამ ღია კარის დღეები მოაქყვეს,ესეთ გოლებს კოლექტივობის პირველობაზე არ უშვებდნენ.ცოტა ადეკვატურად აღიქვით მოვლენები,უფრო მეტი ბრალეულობა გუშინდელში სხვებს მიუძღვის,აი ბენზემას გამაზულის გამო რომ წაგვეგოოო კიდევ ხო მაგრამ სხვისსს ჩადენილსს შეცდომებსს ბენზემას ნუ ტენი,ამოვიდა ყელში სუილ ბენზემა ბენზემას ძახილიიიიი სხვას ვერავის ამჩნევვ??

ჯერ წაიკითხე კაცურად რა დავწერე :) იოვიჩზე რომ თქვეს არდარბისო მიტომ ვთქვი ბენზემამ თუ ირბინა რა გააკეთა სახეიროთქო? ეს დაზეპირებული ფრაზები არგვინდა ჩასაფრებულიო ეგიო და იგიო რათუნდა ჩასაფრება მაგას? პირიქით იმაზე უნდა იყო ჩასაფრებული როდის კაი თამაშს დადებს.. ან რა გადაგვაყოლე მაგ 17გოლს? რეალის ცხრიანს მაგ 17გოლი უნდა უკვირდეს? ლაციოს ფორვარდს 24გოლიაქ მგონი ეგერ პატარა ღლაპმა ჰალანდმა 8გოლს მოუყარა უკვე თავი და ერთხელ იდგა მგონი სასტავში.. რამდენ მოთამაშესააქ 17+გოლი გატანილი?

არსად დამიწერია კიდე რომ ბენზემას გამო წავაგეთ და ტყუილებს ნუ მაწერ

11

7 თებერვალი 2020 19:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
ჯერ წაიკითხე კაცურად რა დავწერე :) იოვიჩზე რომ თქვეს არდარბისო მიტომ ვთქვი ბენზემამ თუ ირბინა რა გააკეთა სახეიროთქო? ეს დაზეპირებული ფრაზები არგვინდა ჩასაფრებულიო ეგიო და იგიო რათუნდა ჩასაფრება მაგას? პირიქით იმაზე უნდა იყო ჩასაფრებული როდის კაი თამაშს დადებს.. ან რა გადაგვაყოლე მაგ 17გოლს? რეალის ცხრიანს მაგ 17გოლი უნდა უკვირდეს? ლაციოს ფორვარდს 24გოლიაქ მგონი ეგერ პატარა ღლაპმა ჰალანდმა 8გოლს მოუყარა უკვე თავი და ერთხელ იდგა მგონი სასტავში.. რამდენ მოთამაშესააქ 17+გოლი გატანილი?

არსად დამიწერია კიდე რომ ბენზემას გამო წავაგეთ და ტყუილებს ნუ მაწერ

რადგან უიოვიჩზე თქვა ბენზემა ზნაჩით უნდა ახსენო,შენი საფიქრალი მეტი არაფერია 100 კომენტიდან 99 ტში ბენზემას აკვეხებბ,,ჰოლანდი არაა ზეელიასი კიდევვვვ ,,ესპანეთის ლა ლიგა შემიდარა ბიჭმააა ავსტრიაა და გერმანიაააა,მე ის მიკვირსს 18 გოლი ჯერ რომ არაფერი გგონიაა ნახევარ სეზონში,რამდენი უნდა გაიტანოს რომმ დაკმაყოფილდე?50 თი??მაგას რეალშიიი ერთი კაცი აკეთებდააა დაა შენ ეხაა იმას ნუ ითხოვ რაც არარეალურიაა,ვერც ჰალანდები და ლევანდიოვსკები რეალში 50 გოლს ვერ გაიტანსს ესა ტრუხა ბაზარიიი დაააა დემაგოგიააა.თავის გასატყანს იტანს შენ ის მოიკითხე სხვები რამდენს იტანენნ.მართლაც და მართლაც ყველაზე ნორმალური ვინცაა მეოერე სეზონიაა იმის ლანზღვაში ხარ.აშკარად მოვლენებიდან გასული ხარ.


30 თამაში 18 გოლი და 8 ასისტი აქ,ასისტებს არ ვუთვლით)))ფაქტიურად ასისტებიც რომ ჩაუთვალოთ 26 მატჩში იყო პროდიკტიული,ანუ რეალურად ჩააგდო 4 მატჩი))) ის პრინცი რომ გამოდის პრესტიჟის გარბენსაც რომ ვერ აკეთებსს მაგის მოყვარუილი კაცი საერთოდ ბენზემას როგორ ახსენებ)))თუ ამხელა ტაკო რომ აქ და ვერაფერს რომ ვერ აკეთებს ბენზემას ბრალიააა))))

12

7 თებერვალი 2020 19:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
ციტატა: Redondo86
30 თამაში 18 გოლი და 8 ასისტი აქ,ასისტებს არ ვუთვლით)))

1 თამაშში 2 ასისტს რომ აკეთებს, და მეორეში არაფერს, ანუ საშუალოს ითვლი და არცერთი მატჩი არ ჩაუგდია? ვთქვათ 15 თამაში ჩაატარა გაიტანა 15 გოლი, მაგრამ 5 თამაშში 3-3 გოლი შეაგდო. შენ საშუალო მაჩვენებლით ითვლი მის პროდუქტიულობას და გამოგდის რომ 15 ვე თანაში კარგად ითამაშა რადგან 15 გოლი აქვს, არადა რეალურად 5 თამაში ჩაატარა მაღალ დონეზე და 10 ჩააგდო. ზუსტად მაგას გეუბნება ხალხი, ზოგ მატჩს ძაან მაგრა ატარებს და მერე მიყოლებით 10 აგდებს სანამ ფორმაში შევაო :)) ეგაა ზუსტად ბენზემას მინუსი, სტაბილურობა აკლია, რომელიც აქვს ლევანდოვსკის, სუარესს, მესის, რონალდუს და სხვებს. ამხელა გუნდის თავდამსხმელს კი ნამდვილად ბევრი მოეთხოვება და იოვიჩი კი არაა მისი საზომი არამედ ის ლეგენდები, რომელსაც რეალში 9 პოზიციაზე უთამაშია. იოვიჩი თუ არ მოიხოდა შემდეგ წელსაც, კი გაუძახებენ გუნდიდან, არაა რეალის დონის და ჟილკის. ხასიათის იგროკი ჩანს.

13

7 თებერვალი 2020 19:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Redondo86
ციტატა: mbape10
ჯერ წაიკითხე კაცურად რა დავწერე :) იოვიჩზე რომ თქვეს არდარბისო მიტომ ვთქვი ბენზემამ თუ ირბინა რა გააკეთა სახეიროთქო? ეს დაზეპირებული ფრაზები არგვინდა ჩასაფრებულიო ეგიო და იგიო რათუნდა ჩასაფრება მაგას? პირიქით იმაზე უნდა იყო ჩასაფრებული როდის კაი თამაშს დადებს.. ან რა გადაგვაყოლე მაგ 17გოლს? რეალის ცხრიანს მაგ 17გოლი უნდა უკვირდეს? ლაციოს ფორვარდს 24გოლიაქ მგონი ეგერ პატარა ღლაპმა ჰალანდმა 8გოლს მოუყარა უკვე თავი და ერთხელ იდგა მგონი სასტავში.. რამდენ მოთამაშესააქ 17+გოლი გატანილი?

არსად დამიწერია კიდე რომ ბენზემას გამო წავაგეთ და ტყუილებს ნუ მაწერ

რადგან უიოვიჩზე თქვა ბენზემა ზნაჩით უნდა ახსენო,შენი საფიქრალი მეტი არაფერია 100 კომენტიდან 99 ტში ბენზემას აკვეხებბ,,ჰოლანდი არაა ზეელიასი კიდევვვვ ,,ესპანეთის ლა ლიგა შემიდარა ბიჭმააა ავსტრიაა და გერმანიაააა,მე ის მიკვირსს 18 გოლი ჯერ რომ არაფერი გგონიაა ნახევარ სეზონში,რამდენი უნდა გაიტანოს რომმ დაკმაყოფილდე?50 თი??მაგას რეალშიიი ერთი კაცი აკეთებდააა დაა შენ ეხაა იმას ნუ ითხოვ რაც არარეალურიაა,ვერც ჰალანდები და ლევანდიოვსკები რეალში 50 გოლს ვერ გაიტანსს ესა ტრუხა ბაზარიიი დაააა დემაგოგიააა.თავის გასატყანს იტანს შენ ის მოიკითხე სხვები რამდენს იტანენნ.მართლაც და მართლაც ყველაზე ნორმალური ვინცაა მეოერე სეზონიაა იმის ლანზღვაში ხარ.აშკარად მოვლენებიდან გასული ხარ.


30 თამაში 18 გოლი და 8 ასისტი აქ,ასისტებს არ ვუთვლით)))ფაქტიურად ასისტებიც რომ ჩაუთვალოთ 26 მატჩში იყო პროდიკტიული,ანუ რეალურად ჩააგდო 4 მატჩი))) ის პრინცი რომ გამოდის პრესტიჟის გარბენსაც რომ ვერ აკეთებსს მაგის მოყვარუილი კაცი საერთოდ ბენზემას როგორ ახსენებ)))თუ ამხელა ტაკო რომ აქ და ვერაფერს რომ ვერ აკეთებს ბენზემას ბრალიააა))))

ბენზემაა მისი კონკურენტი და აბა ხამესს ხოარ ვახსენებ? :) აა მთელ სეზონში 4თამაში ჩააგდო? სხვადასხვა მოთამაშეზე ვსაუბრობთ აშკარად.. ავსტრია რა შუაშია ბუნდესლიგაში რაც გადმოვიდა იმას გეუბნები.. მაშინ ლევანდოვსკიც არ დავაფასოთ ისიც ბუნდესლიგაში თამაშობს.. ჰალანდმა კიდე ლიგაზეც მაგრად იყომარა ავსტრია იძახე და სიკვდილის ჯგუფში მოხვდა ლიგაზე და რაც გააკეთა არდაგიწყებ ახსნას გეცოდინება :) ახლა არმითხრა ბენზემას ადრიო არ ვადრი უბრალოდ პარალელად მოგიყვანე ბენზემას 18გოლს რომ გაიძახი.. ლევანდოვსკი კიდე რეალში რომ ყოფილიყო რამდენს გაიტანდა კაცმა არიცის ვერიტყვი რომ 50გოლს გაიტანდა მარა ვერც იმას იტყვი რომ 18გოლს ვერ გაიტანდა.. ლევანა რომ უფრო მაგარი გამტანია მაგაზე კამათს აზრი არაქ.. იოვიჩი მე ბუნდესლიგიდან მევასევა მარა იმასაც ვამბობ რომ რეალს ჯერ ვერ მოერგო (მართალია მცირე დრო ქონდა მარა მაინც) ტაკოს რაც შეეხება კი დიდი ტაკოაქ გეთანხმები და შეიძლება კიც უშლის ხელს :) არც აზარსააქ ისე ნაკლები ნუ გეშინია და არც თანთალას :)

არსად მითქვამს რომ ბენზემამ წაგვაგებინა გუშინ და ნუ დამაბრალი ტყვილა :) მაინც ხედავს ყველა რაც დავწერე :)

და იმასაც ავღნიშნავ რომ რეალს ვინგერი და ცხრიანი უნდა ამას გავიძახი მთელი სეზონი..

გუშინ ვინც ითამაშა კარგად ეს იყო ჯუნიორი.. ირბინა იშრომა და თავისიც გააკეთა.. ვალვერდესაც არაუშავდა დანარჩენი ყველა საშინელი იყო შენი ბენზემას თამადობით.. პს როდრიგოს და ბრაჰიმსაც არაუშავდა

14

7 თებერვალი 2020 19:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
ციტატა: Redondo86
ციტატა: mbape10
ჯერ წაიკითხე კაცურად რა დავწერე :) იოვიჩზე რომ თქვეს არდარბისო მიტომ ვთქვი ბენზემამ თუ ირბინა რა გააკეთა სახეიროთქო? ეს დაზეპირებული ფრაზები არგვინდა ჩასაფრებულიო ეგიო და იგიო რათუნდა ჩასაფრება მაგას? პირიქით იმაზე უნდა იყო ჩასაფრებული როდის კაი თამაშს დადებს.. ან რა გადაგვაყოლე მაგ 17გოლს? რეალის ცხრიანს მაგ 17გოლი უნდა უკვირდეს? ლაციოს ფორვარდს 24გოლიაქ მგონი ეგერ პატარა ღლაპმა ჰალანდმა 8გოლს მოუყარა უკვე თავი და ერთხელ იდგა მგონი სასტავში.. რამდენ მოთამაშესააქ 17+გოლი გატანილი?

არსად დამიწერია კიდე რომ ბენზემას გამო წავაგეთ და ტყუილებს ნუ მაწერ

რადგან უიოვიჩზე თქვა ბენზემა ზნაჩით უნდა ახსენო,შენი საფიქრალი მეტი არაფერია 100 კომენტიდან 99 ტში ბენზემას აკვეხებბ,,ჰოლანდი არაა ზეელიასი კიდევვვვ ,,ესპანეთის ლა ლიგა შემიდარა ბიჭმააა ავსტრიაა და გერმანიაააა,მე ის მიკვირსს 18 გოლი ჯერ რომ არაფერი გგონიაა ნახევარ სეზონში,რამდენი უნდა გაიტანოს რომმ დაკმაყოფილდე?50 თი??მაგას რეალშიიი ერთი კაცი აკეთებდააა დაა შენ ეხაა იმას ნუ ითხოვ რაც არარეალურიაა,ვერც ჰალანდები და ლევანდიოვსკები რეალში 50 გოლს ვერ გაიტანსს ესა ტრუხა ბაზარიიი დაააა დემაგოგიააა.თავის გასატყანს იტანს შენ ის მოიკითხე სხვები რამდენს იტანენნ.მართლაც და მართლაც ყველაზე ნორმალური ვინცაა მეოერე სეზონიაა იმის ლანზღვაში ხარ.აშკარად მოვლენებიდან გასული ხარ.


30 თამაში 18 გოლი და 8 ასისტი აქ,ასისტებს არ ვუთვლით)))ფაქტიურად ასისტებიც რომ ჩაუთვალოთ 26 მატჩში იყო პროდიკტიული,ანუ რეალურად ჩააგდო 4 მატჩი))) ის პრინცი რომ გამოდის პრესტიჟის გარბენსაც რომ ვერ აკეთებსს მაგის მოყვარუილი კაცი საერთოდ ბენზემას როგორ ახსენებ)))თუ ამხელა ტაკო რომ აქ და ვერაფერს რომ ვერ აკეთებს ბენზემას ბრალიააა))))

ბენზემაა მისი კონკურენტი და აბა ხამესს ხოარ ვახსენებ? :) აა მთელ სეზონში 4თამაში ჩააგდო? სხვადასხვა მოთამაშეზე ვსაუბრობთ აშკარად.. ავსტრია რა შუაშია ბუნდესლიგაში რაც გადმოვიდა იმას გეუბნები.. მაშინ ლევანდოვსკიც არ დავაფასოთ ისიც ბუნდესლიგაში თამაშობს.. ჰალანდმა კიდე ლიგაზეც მაგრად იყომარა ავსტრია იძახე და სიკვდილის ჯგუფში მოხვდა ლიგაზე და რაც გააკეთა არდაგიწყებ ახსნას გეცოდინება :) ახლა არმითხრა ბენზემას ადრიო არ ვადრი უბრალოდ პარალელად მოგიყვანე ბენზემას 18გოლს რომ გაიძახი.. ლევანდოვსკი კიდე რეალში რომ ყოფილიყო რამდენს გაიტანდა კაცმა არიცის ვერიტყვი რომ 50გოლს გაიტანდა მარა ვერც იმას იტყვი რომ 18გოლს ვერ გაიტანდა.. ლევანა რომ უფრო მაგარი გამტანია მაგაზე კამათს აზრი არაქ.. იოვიჩი მე ბუნდესლიგიდან მევასევა მარა იმასაც ვამბობ რომ რეალს ჯერ ვერ მოერგო (მართალია მცირე დრო ქონდა მარა მაინც) ტაკოს რაც შეეხება კი დიდი ტაკოაქ გეთანხმები და შეიძლება კიც უშლის ხელს :) არც აზარსააქ ისე ნაკლები ნუ გეშინია და არც თანთალას :)

არსად მითქვამს რომ ბენზემამ წაგვაგებინა გუშინ და ნუ დამაბრალი ტყვილა :) მაინც ხედავს ყველა რაც დავწერე :)

და იმასაც ავღნიშნავ რომ რეალს ვინგერი და ცხრიანი უნდა ამას გავიძახი მთელი სეზონი..

გუშინ ვინც ითამაშა კარგად ეს იყო ჯუნიორი.. ირბინა იშრომა და თავისიც გააკეთა.. ვალვერდესაც არაუშავდა დანარჩენი ყველა საშინელი იყო შენი ბენზემას თამადობით.. პს როდრიგოს და ბრაჰიმსაც არაუშავდა

ჯერ ნახევარი სეზონი კუდევ წინ არის 18 გოლი თუ გეცოტავება სეზონის ბოლოს გაგახსენებ))ესე მესიზეც მეტი აქვთ ერთსაც და მეორესაც.მაგარი შედარებები მოგყავს რა ჰალანდი თუ ძნა ხარრ

15

7 თებერვალი 2020 19:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
ციტატა: mbape10
ვალვერდესაც არაუშავდა

ვალვერდეს ყველა პლიუსი იკარგება საყრდენზე თამაშისას. ცენტრალურ და განაპირა მცველებს ვერ აზღვევდა კარგად. 1 გოლის დროს კაზე ჩაკეტავდა ოდეგარს და გოლი არ გავიდოდა. არაა ჩამშლელი და ვერ მოიფიქრა რა ქნას, სხვა პოზიციისაა.
ბრაჰიმი კარგი ბიჭია მაგრამ რეალის ძირითადისთვის ბევრი აკლია, ეგეც ბევრს ათრევს ბურთს და ფართხალაა. როდრიგოს კარგი დარტყმა აქვს მაგრამ დრიბლინგი ჩაწოდება და გამწვავება არ უვარგა. დიდი იგროკი დადგება ვინისიუსი თუ ზიდანმა შეძლო და დარტყმა ასწავლა. პირადად ავარჯიშებს ვარჯიშების შემდეგ, ტოვებს და ასწავლის. კიდევ ერთი უდიდესი + ზიზუს

16

7 თებერვალი 2020 19:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Redondo86
30 თამაში 18 გოლი და 8 ასისტი აქ,ასისტებს არ ვუთვლით)))

1 თამაშში 2 ასისტს რომ აკეთებს, და მეორეში არაფერს, ანუ საშუალოს ითვლი და არცერთი მატჩი არ ჩაუგდია? ვთქვათ 15 თამაში ჩაატარა გაიტანა 15 გოლი, მაგრამ 5 თამაშში 3-3 გოლი შეაგდო. შენ საშუალო მაჩვენებლით ითვლი მის პროდუქტიულობას და გამოგდის რომ 15 ვე თანაში კარგად ითამაშა რადგან 15 გოლი აქვს, არადა რეალურად 5 თამაში ჩაატარა მაღალ დონეზე და 10 ჩააგდო. ზუსტად მაგას გეუბნება ხალხი, ზოგ მატჩს ძაან მაგრა ატარებს და მერე მიყოლებით 10 აგდებს სანამ ფორმაში შევაო :)) ეგაა ზუსტად ბენზემას მინუსი, სტაბილურობა აკლია, რომელიც აქვს ლევანდოვსკის, სუარესს, მესის, რონალდუს და სხვებს. ამხელა გუნდის თავდამსხმელს კი ნამდვილად ბევრი მოეთხოვება და იოვიჩი კი არაა მისი საზომი არამედ ის ლეგენდები, რომელსაც რეალში 9 პოზიციაზე უთამაშია. იოვიჩი თუ არ მოიხოდა შემდეგ წელსაც, კი გაუძახებენ გუნდიდან, არაა რეალის დონის და ჟილკის. ხასიათის იგროკი ჩანს.

100%გეთანხმები ძმა.. ძაან არასტაბილურია ბენზემა..

17

7 თებერვალი 2020 19:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
შენი პრობლემაა ისაა ვრრ ხვდები პრობლემა ბენზემაში კი არაა სხვა გამტანები არ გვყავს..9 ანი კი არა მბაპე გვჭირდება

კარგით.ბენზემას მოძულეებს სეზონის ბოლოს გაგცემთ პასუხებს სათითაოდ.ეხა დატკბით იჟრიამულეთ

18

7 თებერვალი 2020 19:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
სხვა გამტანებიც საჭიროა, მაგრამ მთავარი გამტანი ყველა გუნდს ჰყავს, ბარსას მესი ჰყავს, ბაიერნს ლევანა, სიტის აგუერო სტერლინგი, ლივერს სალაჰი და იქაც იტანენ სხვები მაგრამ გამოკვეთილი გამტანი ლიდერი მაინც ყველას ჰყავს. ჩვენ გვყავს ბენზემა, რონელიც მკვლელი 9 კი არა 9 არაა :)) 9 ფინიშერი უნდა იყოს სასწაული, როგორხ სუარესია, მაგრამ ბენზო არასდროს იყო ჰაი კლასის ბოლო ფაზაში. სხვათაშორის, რომ იძახი სხვა გამტანებიც საჭიროაო, რეალის ნახევარდაცვას ევროპის მასშტაბით გოლების მაჩვენებლით საუკეთესო შედეგი აქვს. კაზემიროს - საყრდენ ნახევარმცველს მხოლოდ ლა ლიგაში 4 გოლი მოუგროვდა თუ სწორად მახსოვს :))

19

7 თებერვალი 2020 19:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Redondo86
ციტატა: mbape10
ციტატა: Redondo86
ციტატა: mbape10
ჯერ წაიკითხე კაცურად რა დავწერე :) იოვიჩზე რომ თქვეს არდარბისო მიტომ ვთქვი ბენზემამ თუ ირბინა რა გააკეთა სახეიროთქო? ეს დაზეპირებული ფრაზები არგვინდა ჩასაფრებულიო ეგიო და იგიო რათუნდა ჩასაფრება მაგას? პირიქით იმაზე უნდა იყო ჩასაფრებული როდის კაი თამაშს დადებს.. ან რა გადაგვაყოლე მაგ 17გოლს? რეალის ცხრიანს მაგ 17გოლი უნდა უკვირდეს? ლაციოს ფორვარდს 24გოლიაქ მგონი ეგერ პატარა ღლაპმა ჰალანდმა 8გოლს მოუყარა უკვე თავი და ერთხელ იდგა მგონი სასტავში.. რამდენ მოთამაშესააქ 17+გოლი გატანილი?

არსად დამიწერია კიდე რომ ბენზემას გამო წავაგეთ და ტყუილებს ნუ მაწერ

რადგან უიოვიჩზე თქვა ბენზემა ზნაჩით უნდა ახსენო,შენი საფიქრალი მეტი არაფერია 100 კომენტიდან 99 ტში ბენზემას აკვეხებბ,,ჰოლანდი არაა ზეელიასი კიდევვვვ ,,ესპანეთის ლა ლიგა შემიდარა ბიჭმააა ავსტრიაა და გერმანიაააა,მე ის მიკვირსს 18 გოლი ჯერ რომ არაფერი გგონიაა ნახევარ სეზონში,რამდენი უნდა გაიტანოს რომმ დაკმაყოფილდე?50 თი??მაგას რეალშიიი ერთი კაცი აკეთებდააა დაა შენ ეხაა იმას ნუ ითხოვ რაც არარეალურიაა,ვერც ჰალანდები და ლევანდიოვსკები რეალში 50 გოლს ვერ გაიტანსს ესა ტრუხა ბაზარიიი დაააა დემაგოგიააა.თავის გასატყანს იტანს შენ ის მოიკითხე სხვები რამდენს იტანენნ.მართლაც და მართლაც ყველაზე ნორმალური ვინცაა მეოერე სეზონიაა იმის ლანზღვაში ხარ.აშკარად მოვლენებიდან გასული ხარ.


30 თამაში 18 გოლი და 8 ასისტი აქ,ასისტებს არ ვუთვლით)))ფაქტიურად ასისტებიც რომ ჩაუთვალოთ 26 მატჩში იყო პროდიკტიული,ანუ რეალურად ჩააგდო 4 მატჩი))) ის პრინცი რომ გამოდის პრესტიჟის გარბენსაც რომ ვერ აკეთებსს მაგის მოყვარუილი კაცი საერთოდ ბენზემას როგორ ახსენებ)))თუ ამხელა ტაკო რომ აქ და ვერაფერს რომ ვერ აკეთებს ბენზემას ბრალიააა))))

ბენზემაა მისი კონკურენტი და აბა ხამესს ხოარ ვახსენებ? :) აა მთელ სეზონში 4თამაში ჩააგდო? სხვადასხვა მოთამაშეზე ვსაუბრობთ აშკარად.. ავსტრია რა შუაშია ბუნდესლიგაში რაც გადმოვიდა იმას გეუბნები.. მაშინ ლევანდოვსკიც არ დავაფასოთ ისიც ბუნდესლიგაში თამაშობს.. ჰალანდმა კიდე ლიგაზეც მაგრად იყომარა ავსტრია იძახე და სიკვდილის ჯგუფში მოხვდა ლიგაზე და რაც გააკეთა არდაგიწყებ ახსნას გეცოდინება :) ახლა არმითხრა ბენზემას ადრიო არ ვადრი უბრალოდ პარალელად მოგიყვანე ბენზემას 18გოლს რომ გაიძახი.. ლევანდოვსკი კიდე რეალში რომ ყოფილიყო რამდენს გაიტანდა კაცმა არიცის ვერიტყვი რომ 50გოლს გაიტანდა მარა ვერც იმას იტყვი რომ 18გოლს ვერ გაიტანდა.. ლევანა რომ უფრო მაგარი გამტანია მაგაზე კამათს აზრი არაქ.. იოვიჩი მე ბუნდესლიგიდან მევასევა მარა იმასაც ვამბობ რომ რეალს ჯერ ვერ მოერგო (მართალია მცირე დრო ქონდა მარა მაინც) ტაკოს რაც შეეხება კი დიდი ტაკოაქ გეთანხმები და შეიძლება კიც უშლის ხელს :) არც აზარსააქ ისე ნაკლები ნუ გეშინია და არც თანთალას :)

არსად მითქვამს რომ ბენზემამ წაგვაგებინა გუშინ და ნუ დამაბრალი ტყვილა :) მაინც ხედავს ყველა რაც დავწერე :)

და იმასაც ავღნიშნავ რომ რეალს ვინგერი და ცხრიანი უნდა ამას გავიძახი მთელი სეზონი..

გუშინ ვინც ითამაშა კარგად ეს იყო ჯუნიორი.. ირბინა იშრომა და თავისიც გააკეთა.. ვალვერდესაც არაუშავდა დანარჩენი ყველა საშინელი იყო შენი ბენზემას თამადობით.. პს როდრიგოს და ბრაჰიმსაც არაუშავდა

ჯერ ნახევარი სეზონი კუდევ წინ არის 18 გოლი თუ გეცოტავება სეზონის ბოლოს გაგახსენებ))ესე მესიზეც მეტი აქვთ ერთსაც და მეორესაც.მაგარი შედარებები მოგყავს რა ჰალანდი თუ ძნა ხარრ

კაი სეზონის ბოლოს დავაჯამოთ გოლები და შევადაროთ სხვა ტოპ გუნდის ფორვარდების გატანილ გოლებს..ეხა სუარესს ვერ შევადარებთ იმიტომ რომ სეზონის ბოლომდე ვერ დავრუნდება მგონი..წელს სულ ტრამვიანია.. სხვა ტოპ გუნდების ცხრიანებს შევადაროთ შედეგებით.. ჰალანდს რას ერჩი კიდე ვერგავიგე :) ძალიან მაგარი გოლზე დაგეშილი ბიჭი ჩანს ბევრს მიაღწევს ეგ თუ ტრამვება არგააწამა.. ბენზემას რაც შეეხება როგორც შენ აღწერ რომ უმრავლესად მაგარ თამაშს ატარებს ვნახოთ თუ გაიწევს რაიმე ინდ.ჯილდოზე..

20

7 თებერვალი 2020 20:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
კაი სეზონის ბოლოს დავაჯამოთ გოლები და შევადაროთ სხვა ტოპ გუნდის ფორვარდების გატანილ გოლებს..ეხა სუარესს ვერ შევადარებთ იმიტომ რომ სეზონის ბოლომდე ვერ დავრუნდება მგონი..წელს სულ ტრამვიანია.. სხვა ტოპ გუნდების ცხრიანებს შევადაროთ შედეგებით.. ჰალანდს რას ერჩი კიდე ვერგავიგე :) ძალიან მაგარი გოლზე დაგეშილი ბიჭი ჩანს ბევრს მიაღწევს ეგ თუ ტრამვება არგააწამა.. ბენზემას რაც შეეხება როგორც შენ აღწერ რომ უმრავლესად მაგარ თამაშს ატარებს ვნახოთ თუ გაიწევს რაიმე ინდ.ჯილდოზე..

შენ თუუ თვლი რომ გერმანიის ჩემპიონატი რაიმე დონეეააა მაშინ აშკარასდ პრობლემები გააქვს,,,ლევანდოვსკისთან შედარება უხერხულია ძაან სუსტ ჩემპიონატში გამოდისს,,მოდი აგუიერო ხო ბევრად ჯობიაა??პრემიერლიგის ტოპ ფორვარდები შევადაროთ და ესპანეთში ვინც არიან,,და იოტალიააც ჯანდაბას მაგრამმ ჰალანდებიი და რაიციგერებიიი სადღაც ავსტრიაში გამოტყნაურებული ღლაპები პორფავორ არ გვინდა სუსტი ჩემპიონატი არ იძლევა რეალურ სურათებს.

21

7 თებერვალი 2020 20:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
ციტატა: Redondo86
შენი პრობლემაა ისაა ვრრ ხვდები პრობლემა ბენზემაში კი არაა სხვა გამტანები არ გვყავს..9 ანი კი არა მბაპე გვჭირდება

შენი პრობლემა კი ისაა ძმა, რომ ყველაფერი ყველას ბრალია ბენზემას გარდა :)) მერე რა თუ ვერ ითამაშა, სხვებიც ხო ჩასვრილები იყვნენ, ამიტომ მას არ მოეთხოვება გოლების გატანა :)) იოვიჩთან შედარება ხო სასაცილოც აღარაა, კარგად რომ ითამაშოს გამიკვირდება, სკამის ფორმა მიიღო კაი ხანია უკვე :))
და კიდევ ის პრობლემაა რომ ბენზემას ვინც აკრიტიკებს, ჰეითერები გგონია. ვაბშე არ მძულს მაგრამ თალთალაა და ბევრს მაზავს, რის გამოც რეალი ზარალდება :)) სუარესი, ლევანა ან აგუერო რომ ყოლოდა რეალს, რატომ ვერ იზამდა იმას, რასაც ბებზემა აკეთებდა რონალდუს დროს ან ეხლა, მაინც ვერ ჩავწვდი, ვისზე მაღალი კლასი აქვს აქედან :))

22

7 თებერვალი 2020 20:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
სხვა გამტანებიც საჭიროა, მაგრამ მთავარი გამტანი ყველა გუნდს ჰყავს, ბარსას მესი ჰყავს, ბაიერნს ლევანა, სიტის აგუერო სტერლინგი, ლივერს სალაჰი და იქაც იტანენ სხვები მაგრამ გამოკვეთილი გამტანი ლიდერი მაინც ყველას ჰყავს. ჩვენ გვყავს ბენზემა, რონელიც მკვლელი 9 კი არა 9 არაა :)) 9 ფინიშერი უნდა იყოს სასწაული, როგორხ სუარესია, მაგრამ ბენზო არასდროს იყო ჰაი კლასის ბოლო ფაზაში. სხვათაშორის, რომ იძახი სხვა გამტანებიც საჭიროაო, რეალის ნახევარდაცვას ევროპის მასშტაბით გოლების მაჩვენებლით საუკეთესო შედეგი აქვს. კაზემიროს - საყრდენ ნახევარმცველს მხოლოდ ლა ლიგაში 4 გოლი მოუგროვდა თუ სწორად მახსოვს :))

19მოთამაშემ გაიტანა ბრატ თუ სწორად მახსოვს ამ სეზონში... ნახევარდაცვამ და დაცვამ თავისი გოლებით რამდენი ქულა მოგვიპოვა არგახსოვს? პირადად იგებდნენ მატჩებს როცა შეტევა 0 იყო საერთოდ.. მბაპე და კეინი მინდა მაგრად რეალში და მერე იქნება შეუჩერეველი შეტევა.. რეალს გოლის გამტანის პრობლემააქ კი ნამდვილად და ეს ორი მოთამაშე ამას მოაგვარებს.. შემქმნელი აზარიც კი გვყავს რათგვინდა ბენზემას მომენტის შექმნა რაც ევალება “გატანა” ის გააკეთოს და როცა გუნდს არმიდის თამაში აიღოს ლიდერობა თავის თავზე... (კიდევ ვიმეორებ გუშინდელს მარტო ბენზემას არვაწერ გუშინ მთლიანი გუნდი ცუდი იყო)

23

7 თებერვალი 2020 20:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
შენი პრობლემა კი ისაა ძმა, რომ ყველაფერი ყველას ბრალია ბენზემას გარდა :)) მერე რა თუ ვერ ითამაშა, სხვებიც ხო ჩასვრილები იყვნენ, ამიტომ მას არ მოეთხოვება გოლების გატანა :)) იოვიჩთან შედარება ხო სასაცილოც აღარაა, კარგად რომ ითამაშოს გამიკვირდება, სკამის ფორმა მიიღო კაი ხანია უკვე :))
და კიდევ ის პრობლემაა რომ ბენზემას ვინც აკრიტიკებს, ჰეითერები გგონია. ვაბშე არ მძულს მაგრამ თალთალაა და ბევრს მაზავს, რის გამოც რეალი ზარალდება :)) სუარესი, ლევანა ან აგუერო რომ ყოლოდა რეალს, რატომ ვერ იზამდა იმას, რასაც ბებზემა აკეთებდა რონალდუს დროს ან ეხლა, მაინც ვერ ჩავწვდი, ვისზე მაღალი კლასი აქვს აქედან :))

ვისაც დანახვა უნდაა ხედავს მეორე სეზონია გუნდში საუკეთესოა თუმცა რატომღაც ყველაზე დიდ პრობლემად მიაჩნიათ))არაადეკვატურობის პიკიაა))სხვა შემტევებიოს სტატისტიკა დამიდე რეალში ვის რამდენი აქ გატანილი და მიხვდები პრობლემა რაში მდგომარეობსს))მიდი დამიდე აბა 4 გოლზე მეტი თუ ვინმეს აქვს)))

24

7 თებერვალი 2020 20:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Redondo86
ციტატა: mbape10
კაი სეზონის ბოლოს დავაჯამოთ გოლები და შევადაროთ სხვა ტოპ გუნდის ფორვარდების გატანილ გოლებს..ეხა სუარესს ვერ შევადარებთ იმიტომ რომ სეზონის ბოლომდე ვერ დავრუნდება მგონი..წელს სულ ტრამვიანია.. სხვა ტოპ გუნდების ცხრიანებს შევადაროთ შედეგებით.. ჰალანდს რას ერჩი კიდე ვერგავიგე :) ძალიან მაგარი გოლზე დაგეშილი ბიჭი ჩანს ბევრს მიაღწევს ეგ თუ ტრამვება არგააწამა.. ბენზემას რაც შეეხება როგორც შენ აღწერ რომ უმრავლესად მაგარ თამაშს ატარებს ვნახოთ თუ გაიწევს რაიმე ინდ.ჯილდოზე..

შენ თუუ თვლი რომ გერმანიის ჩემპიონატი რაიმე დონეეააა მაშინ აშკარასდ პრობლემები გააქვს,,,ლევანდოვსკისთან შედარება უხერხულია ძაან სუსტ ჩემპიონატში გამოდისს,,მოდი აგუიერო ხო ბევრად ჯობიაა??პრემიერლიგის ტოპ ფორვარდები შევადაროთ და ესპანეთში ვინც არიან,,და იოტალიააც ჯანდაბას მაგრამმ ჰალანდებიი და რაიციგერებიიი სადღაც ავსტრიაში გამოტყნაურებული ღლაპები პორფავორ არ გვინდა სუსტი ჩემპიონატი არ იძლევა რეალურ სურათებს.

პრობლემები მე კიარა მათ აქვთ ვინც ლევანდოვსკიზე იტყვის ბენზემა უკეთესი ფინიშერიაო ან კიდე ჰალანდის ნიჭს ვერ ხედავს.. ჰალანდი მაგალითად მოგიყვანე პატარა ღლაპია კი მარა შედეგს დებს და რაც გინდა ის უძახე.. ლიგაზეც ბუნდეს გუნდებს შეხვდა? ლივერი ნაპოლი ბუნდეს გუნდებია?

25

7 თებერვალი 2020 20:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ამ ხალხს ჰგონია მხოლოდ ბენზემას ევალება გოლების გატანაა))) სხვების გასატანს ვერ გაიტანს მაგრამ თავის სტატისტიკააზე ავა სადღაც 30 ბურთზეე,,ეხა ესე გამოგდით სხვების გასატანიც ამან უნდა იტანოს)))))თუმცა ვიბნიცუიუსმა რომ ბოლო პასი არ იცისსს ესეც ბენზემას ბრალია)))

26

7 თებერვალი 2020 20:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Redondo86
შენი პრობლემაა ისაა ვრრ ხვდები პრობლემა ბენზემაში კი არაა სხვა გამტანები არ გვყავს..9 ანი კი არა მბაპე გვჭირდება

შენი პრობლემა კი ისაა ძმა, რომ ყველაფერი ყველას ბრალია ბენზემას გარდა :)) მერე რა თუ ვერ ითამაშა, სხვებიც ხო ჩასვრილები იყვნენ, ამიტომ მას არ მოეთხოვება გოლების გატანა :)) იოვიჩთან შედარება ხო სასაცილოც აღარაა, კარგად რომ ითამაშოს გამიკვირდება, სკამის ფორმა მიიღო კაი ხანია უკვე :))
და კიდევ ის პრობლემაა რომ ბენზემას ვინც აკრიტიკებს, ჰეითერები გგონია. ვაბშე არ მძულს მაგრამ თალთალაა და ბევრს მაზავს, რის გამოც რეალი ზარალდება :)) სუარესი, ლევანა ან აგუერო რომ ყოლოდა რეალს, რატომ ვერ იზამდა იმას, რასაც ბებზემა აკეთებდა რონალდუს დროს ან ეხლა, მაინც ვერ ჩავწვდი, ვისზე მაღალი კლასი აქვს აქედან :))


100%გეთანხმები

27

7 თებერვალი 2020 20:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
პრობლემები მე კიარა მათ აქვთ ვინც ლევანდოვსკიზე იტყვის ბენზემა უკეთესი ფინიშერიაო ან კიდე ჰალანდის ნიჭს ვერ ხედავს.. ჰალანდი მაგალითად მოგიყვანე პატარა ღლაპია კი მარა შედეგს დებს და რაც გინდა ის უძახე.. ლიგაზეც ბუნდეს გუნდებს შეხვდა? ლივერი ნაპოლი ბუნდეს გუნდებია?

უკეთესი არ მითქვამს მაგრამ გერმანიის ჩემპიონატი არაა საზომი,არათანაბარ სიტუაციააში შეუძლებელია გამოვლინდეს უკეთEსი სეზონის მიხედვით,,,პროლემა იმათ აქვთ მართლა ვინც ბენზემას კლას ვერ ხედავს.

28

7 თებერვალი 2020 20:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Redondo86
ციტატა: LUCA MODRIC
შენი პრობლემა კი ისაა ძმა, რომ ყველაფერი ყველას ბრალია ბენზემას გარდა :)) მერე რა თუ ვერ ითამაშა, სხვებიც ხო ჩასვრილები იყვნენ, ამიტომ მას არ მოეთხოვება გოლების გატანა :)) იოვიჩთან შედარება ხო სასაცილოც აღარაა, კარგად რომ ითამაშოს გამიკვირდება, სკამის ფორმა მიიღო კაი ხანია უკვე :))
და კიდევ ის პრობლემაა რომ ბენზემას ვინც აკრიტიკებს, ჰეითერები გგონია. ვაბშე არ მძულს მაგრამ თალთალაა და ბევრს მაზავს, რის გამოც რეალი ზარალდება :)) სუარესი, ლევანა ან აგუერო რომ ყოლოდა რეალს, რატომ ვერ იზამდა იმას, რასაც ბებზემა აკეთებდა რონალდუს დროს ან ეხლა, მაინც ვერ ჩავწვდი, ვისზე მაღალი კლასი აქვს აქედან :))

ვისაც დანახვა უნდაა ხედავს მეორე სეზონია გუნდში საუკეთესოა თუმცა რატომღაც ყველაზე დიდ პრობლემად მიაჩნიათ))არაადეკვატურობის პიკიაა))სხვა შემტევებიოს სტატისტიკა დამიდე რეალში ვის რამდენი აქ გატანილი და მიხვდები პრობლემა რაში მდგომარეობსს))მიდი დამიდე აბა 4 გოლზე მეტი თუ ვინმეს აქვს)))

ვის უნდა ქონდეს რო? ბენზემა სუყველა თამაშს თამაშობს შესაბამისად სტატისტიკაც კარგი ექნება შედარებით.. დანარჩენი რომელი ვინგერი თამაშობს სტაბილურად სასტავში? ხან აზარია ხან ვინი ხან ბეილი ხან ვასკესი ხან როდრიგო გადამბულად 5თამაში აქ რომელიმეს ზედიზედ სასტავში ნათამაშები ბენზემას გარდა? საიდან ითხოვ სტატისტიკას როცა ერთ თამაშში თებროლეა სასტავში მეორეში მიხო და მესამეში მარო?

29

7 თებერვალი 2020 20:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
smile სხვა შემტევები მაჩვენეთ 5 გოლზე მეტი რომ აქვთ გატანილი რეალშიიი,,ბენზემაა ხო პრობლემაა??კ ტრაგიკომედიაში გადადის ეს ყველ;აფერი.მესმის სხვა შემტევები იტამნდნენნ მაგრამ ერთადერთი ნათელი წერტილი წინ ვინცააა იმათ ლანძღავენნ,,კომედიაა ეს ყველაფერი უკვე,კარგად დააფარეთ ხელი სხვებს,გამოიყვანეთ ბენზემა ყველაფრის თავი და ბოლოც,ეს ხელოვნებამდე გაქვთ აყვანილი,გააგრძელეთ ინტენსიურად ჯაფაა და ყოველი დღე ებრძიოლეთ,,რამდენი გოლს ვერ გაიტანს იმდენჯერრ აკნინეთტ ლასნძღეთ ,მაგრამ ბოლოს მე გავიცინებ სათითაოდ რომ გაგესაუბრებით აბა ლომებო რა როგორ იყო)))

ციტატა: mbape10
ვის უნდა ქონდეს რო? ბენზემა სუყველა თამაშს თამაშობს შესაბამისად სტატისტიკაც კარგი ექნება შედარებით.. დანარჩენი რომელი ვინგერი თამაშობს სტაბილურად სასტავში? ხან აზარია ხან ვინი ხან ბეილი ხან ვასკესი ხან როდრიგო გადამბულად 5თამაში აქ რომელიმეს ზედიზედ სასტავში ნათამაშები ბენზემას გარდა? საიდან ითხოვ სტატისტიკას როცა ერთ თამაშში თებროლეა სასტავში მეორეში მიხო და მესამეში მარო?

შენი ჭირიმე შსხვების ჩაჯმული სტატისტიკა აპრავე ხოო,და ბენზემააზე ტეხე ყველაფერი ,მაგ ჩვენებას მიაწექიი....სუყველას იმიტომ თამაშობს რომ მაგარი ფეხბურთელიააა და 10 წელიი რეალში მაგიტომ არის,ეს შენ გინდა თუ არა ამ რეალობას თვალი უნდა გაუსწოროოო!!! თუ არადა იცხოვრე პ[არარელურ სამყაროში.

30

7 თებერვალი 2020 20:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Redondo86
smile სხვა შემტევები მაჩვენეთ 5 გოლზე მეტი რომ აქვთ გატანილი რეალშიიი,,ბენზემაა ხო პრობლემაა??კ ტრაგიკომედიაში გადადის ეს ყველ;აფერი.მესმის სხვა შემტევები იტამნდნენნ მაგრამ ერთადერთი ნათელი წერტილი წინ ვინცააა იმათ ლანძღავენნ,,კომედიაა ეს ყველაფერი უკვე,კარგად დააფარეთ ხელი სხვებს,გამოიყვანეთ ბენზემა ყველაფრის თავი და ბოლოც,ეს ხელოვნებამდე გაქვთ აყვანილი,გააგრძელეთ ინტენსიურად ჯაფაა და ყოველი დღე ებრძიოლეთ,,რამდენი გოლს ვერ გაიტანს იმდენჯერრ აკნინეთტ ლასნძღეთ ,მაგრამ ბოლოს მე გავიცინებ სათითაოდ რომ გაგესაუბრებით აბა ლომებო რა როგორ იყო)))

კაი ბრატ კაი შენიყავი კარგად და ბენზემას კარგიც მოვხან ზედი იოვიჩის და ლევანდოვსკისიც :) აღარ მინდა სულ ბენზემაზე დავა ყველა ხედავს მის თამაშს და თუ ვერითამაშებს კარგად ყველა აღნიშნავს მარტო მე ხოარა ან მოდრიჩი რომ აწერია ყველა ხედავს როცა კარგია და ყველა ხედავს როცა ცუდია.. მე პირადად მითქვამს რომ კარგი იყო ამა თუ იმ დღეს.. მარა როცა ცუდია იმასაც ხშირად/სულ ვამბობ და შენ რატომ გწყინს ვერგავიგე გაატარე თუ სხვანაირად ფიქრობ.. მე რომ ვუყურებ როცა 0ია შენ რაცარუნდა მიძახო მაგრად ითამაშაო მაინც ხომ ვერ დამაჯერებ არა? მოვითვალოთ სეზონის ბოლოს გოლები და მერე ვიმსჯელოთ..შევადაროთ სხვა გუნდების ცხრიანების გოლებს.. თუ ბენზემას ექნება უკეთესი შედეგი თავის დახრა და აღიარებაც კი მჩვევია

ციტატა: Redondo86
smile სხვა შემტევები მაჩვენეთ 5 გოლზე მეტი რომ აქვთ გატანილი რეალშიიი,,ბენზემაა ხო პრობლემაა??კ ტრაგიკომედიაში გადადის ეს ყველ;აფერი.მესმის სხვა შემტევები იტამნდნენნ მაგრამ ერთადერთი ნათელი წერტილი წინ ვინცააა იმათ ლანძღავენნ,,კომედიაა ეს ყველაფერი უკვე,კარგად დააფარეთ ხელი სხვებს,გამოიყვანეთ ბენზემა ყველაფრის თავი და ბოლოც,ეს ხელოვნებამდე გაქვთ აყვანილი,გააგრძელეთ ინტენსიურად ჯაფაა და ყოველი დღე ებრძიოლეთ,,რამდენი გოლს ვერ გაიტანს იმდენჯერრ აკნინეთტ ლასნძღეთ ,მაგრამ ბოლოს მე გავიცინებ სათითაოდ რომ გაგესაუბრებით აბა ლომებო რა როგორ იყო)))

ციტატა: mbape10
ვის უნდა ქონდეს რო? ბენზემა სუყველა თამაშს თამაშობს შესაბამისად სტატისტიკაც კარგი ექნება შედარებით.. დანარჩენი რომელი ვინგერი თამაშობს სტაბილურად სასტავში? ხან აზარია ხან ვინი ხან ბეილი ხან ვასკესი ხან როდრიგო გადამბულად 5თამაში აქ რომელიმეს ზედიზედ სასტავში ნათამაშები ბენზემას გარდა? საიდან ითხოვ სტატისტიკას როცა ერთ თამაშში თებროლეა სასტავში მეორეში მიხო და მესამეში მარო?

შენი ჭირიმე შსხვების ჩაჯმული სტატისტიკა აპრავე ხოო,და ბენზემააზე ტეხე ყველაფერი ,მაგ ჩვენებას მიაწექიი....სუყველას იმიტომ თამაშობს რომ მაგარი ფეხბურთელიააა და 10 წელიი რეალში მაგიტომ არის,ეს შენ გინდა თუ არა ამ რეალობას თვალი უნდა გაუსწოროოო!!! თუ არადა იცხოვრე პ[არარელურ სამყაროში.

ოკ.. ბევრი ვცხოვრობთ ეტყობა პარალელურ ცხოვრევაში და დავრჩებით ჩვენს ცხოვრებაში არაა პრობლემა :) მარა საკითხავიც ისაა ვინაა პარალელურ ცხოვრებაში და ვინ არა :)

31

7 თებერვალი 2020 20:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
ოვითვალოთ სეზონის ბოლოს გოლები და მერე ვიმსჯელოთ..შევადაროთ სხვა გუნდების ცხრიანების გოლებს.. თუ ბენზემას ექნება უკეთესი შედეგი თავის დახრა და აღიარებაც კი მჩვევია

გერმანიის გარდა))გერმანიაში ყველაზე ადვილია გატანაა))იტალისს ტოპ ფორვარდები,ესპანეთის და პრემიერლიგის,მოსულააა ვის ვისზე უკეთესი შედეგები ექნება ვნახავთ.

ციტატა: mbape10
ოკ.. ბევრი ვცხოვრობთ ეტყობა პარალელურ ცხოვრევაში და დავრჩებით ჩვენს ცხოვრებაში არაა პრობლემა :) მარა საკითხავიც ისაა ვინაა პარალელურ ცხოვრებაში და ვინ არა :)

ფაქტი ერთია 10 წელი ყველა მწვრთნელისს სასტარტო კაცი იყოო,ჩვენ კი მათზე მეტი არ ვიცით.ესაა უტყუარი ჭეშმარიტება.

32

7 თებერვალი 2020 20:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 65
არ დეიღალეთ? ბიჯო მართლა და მართლა არ მოგბერზრდათ? რედონდო შენი თავმოყვარეობის საკითხია უკვე ამდენჯერ რო უმეორებ ერთიდაიგივეს ერთიდაიმავე ტიპებს და ვერ უხსნ გასაგებად, ან არ უნდათ გაიგონ,ან ვერ გებულობენ.მოკლედ ბევრი ანია მარა რო დაიკიდო არა? მართლა ტვინი მოიხნა უკვე
-----------------------
https://www.givemesport.com/1580214-real-madrid-fans-thread-of-var-decisions-that-have-gone-against-the-club-this-season

33

7 თებერვალი 2020 20:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Redondo86
ციტატა: mbape10
ოვითვალოთ სეზონის ბოლოს გოლები და მერე ვიმსჯელოთ..შევადაროთ სხვა გუნდების ცხრიანების გოლებს.. თუ ბენზემას ექნება უკეთესი შედეგი თავის დახრა და აღიარებაც კი მჩვევია

გერმანიის გარდა))გერმანიაში ყველაზე ადვილია გატანაა))იტალისს ტოპ ფორვარდები,ესპანეთის და პრემიერლიგის,მოსულააა ვის ვისზე უკეთესი შედეგები ექნება ვნახავთ.

კაი არგვინდა ეს ბუნდესლიგა :) იმაშიც დამეთანხმე რომ იტალიაში ესპანეთზე ბევრად რთულია გოლის გატანა რადგან უნრავლესი გუნდი საზიზღარ სვარკას თამაშობს.. იყოს იტალია ინგლისი ესპანეთი ჰოლანდიაც

ციტატა: Redondo86
ციტატა: mbape10
ოვითვალოთ სეზონის ბოლოს გოლები და მერე ვიმსჯელოთ..შევადაროთ სხვა გუნდების ცხრიანების გოლებს.. თუ ბენზემას ექნება უკეთესი შედეგი თავის დახრა და აღიარებაც კი მჩვევია

გერმანიის გარდა))გერმანიაში ყველაზე ადვილია გატანაა))იტალისს ტოპ ფორვარდები,ესპანეთის და პრემიერლიგის,მოსულააა ვის ვისზე უკეთესი შედეგები ექნება ვნახავთ.

ციტატა: mbape10
ოკ.. ბევრი ვცხოვრობთ ეტყობა პარალელურ ცხოვრევაში და დავრჩებით ჩვენს ცხოვრებაში არაა პრობლემა :) მარა საკითხავიც ისაა ვინაა პარალელურ ცხოვრებაში და ვინ არა :)

ფაქტი ერთია 10 წელი ყველა მწვრთნელისს სასტარტო კაცი იყოო,ჩვენ კი მათზე მეტი არ ვიცით.ესაა უტყუარი ჭეშმარიტება.

მასეც ვერიტყვი ბრატ მასე არც მსაჯებზე მეტი ვიცით მარა კი ვაკრიტიკებთ მათ გადაწყვეტილებებს.. რეალში მართლა არყოფილა ამ ბოლო წლებში ისეთი ცხრიანი ვინცც ბენზემას ამოაგდებდა და თავისთავად იქნებოდა სასტავში.. თორე ვინმე რომ მოეყვანა ტოპ ცხრიანი რეალს არექნებოდა ბენზემას გარანტირებული სასტარტო.. ეხა ჰიგუაინმა მორატამ და ჩიჩარიტომ თუ ვერ ამოაგდლ რააა მერე გასაკვირი ამაში?

34

7 თებერვალი 2020 20:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მეგობრებო,კითხვა ნუთუ არავის უჩნდება ბენზემას შესახებ..ავალებენ თუ არა მას ზეფორვარდობას? ავალებენ კი,რომ გატანოს უამრავი გოლი,როგორც ლევანას გააქვს..და ასე შემდეგ.. სჭირდება რეალს მსგავსი ცხრიანიი? დავიჯერო, რაიმე წააგო პერესმა ბენზემასთან და თავანს აბარებს ეს ათი წელი კაცოოო? ))))) ლევანებს რომ ადრით და სეზონის ბოლოს გოლებს უთვლით..ეგების იმასაც გადახედოთ რომელი რას იგებს,გუნდის წარმატებებს ვგულისხმობ ))) რაო შველის ლევანას უამრავი გოლი ბავარიას? საუკეთესო გუნდია მსოფლიოში? თქვენი გადმოსახედით,რომ აფასებთ მხოლოდ ასე არაა რა.. თქვენ გინდათ,რეალს ყავდეს ბევრი გოლის გამტანი ცხრიანი..თქვენ..და არა თავად გუნდს..!!! არაა რეალი დაგეშილი ცხრიანის გოლებით მოგებაზე,რას ვერ ხვდებით.. ))) მაგას თავისი სამუშაო აქვს,და ასრულებს კიდევაც..რამდენიც არუნდა წეროთ აქ..ის იყო სასტავში,არის,და კიდევ იქნება მომავალში )))მანამ სანამ სხვა ფორმაციის რეალს არ ვიხილავთ..! ის რეალის,სათამაშო სისტემის განუყოფელი ნაწილია.!! )))

35

7 თებერვალი 2020 20:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1416
ციტატა: Redondo86
მეორე სეზონია გუნდში საუკეთესოა

შარშან კიდე შეიძლება იყო(ეგეც არამგონია, ყველა მნიშვნელოვან მატჩში ვინისიუსი გვათრევდა, ბენზემამ ბოლო 10 ტურში უკვე ყველა ტიტულს რომ გამოვემშვიდობეთ მაშინ შეყარა გოლების ნახევარი) მარა წელს ბენზემა საუკეთესოთა 5-შიც კი არ არის: ვალვერდე, კროოსი,კაზემირო,მენდი,კურტუა ეს ხალხი ბევრად უფრო მნიშვნელოვან როლს ასრულებენ წლევანდელ რეალში, რახან ბენზემამ ყველაზე მეტი გაიტანა არ ნიშნავს რომ საუკეთესოა, დიდი ამბავი ეხლა ფორვარდმა თუ ყველაზე მეტი შეაგდო.

ციტატა: ჩერეზიჩი
მეგობრებო,კითხვა ნუთუ არავის უჩნდება ბენზემას შესახებ..ავალებენ თუ არა მას ზეფორვარდობას? ავალებენ კი,რომ გატანოს უამრავი გოლი,როგორც ლევანას გააქვს..და ასე შემდეგ.. სჭირდება რეალს მსგავსი ცხრიანიი? დავიჯერო, რაიმე წააგო პერესმა ბენზემასთან და თავანს აბარებს ეს ათი წელი კაცოოო? ))))) ლევანებს რომ ადრით და სეზონის ბოლოს გოლებს უთვლით..ეგების იმასაც გადახედოთ რომელი რას იგებს,გუნდის წარმატებებს ვგულისხმობ ))) რაო შველის ლევანას უამრავი გოლი ბავარიას? საუკეთესო გუნდია მსოფლიოში? თქვენი გადმოსახედით,რომ აფასებთ მხოლოდ ასე არაა რა.. თქვენ გინდათ,რეალს ყავდეს ბევრი გოლის გამტანი ცხრიანი..თქვენ..და არა თავად გუნდს..!!! არაა რეალი დაგეშილი ცხრიანის გოლებით მოგებაზე,რას ვერ ხვდებით.. ))) მაგას თავისი სამუშაო აქვს,და ასრულებს კიდევაც..რამდენიც არუნდა წეროთ აქ..ის იყო სასტავში,არის,და კიდევ იქნება მომავალში )))მანამ სანამ სხვა ფორმაციის რეალს არ ვიხილავთ..! ის რეალის,სათამაშო სისტემის განუყოფელი ნაწილია.!! )))

ხო მართალი ხარ რათ გვინდა გამტანი ცხრიანი? აგე მცველები გაიტანენ ხოლმე რა პრობლემაა? რა ფორვარდის საქმეა გოლების გატანა? მაგან სივრცეები უნდა გახსნას, გოლები მაგას არ მოეთხოვება)))

36

7 თებერვალი 2020 21:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: Redondo86
მეორე სეზონია გუნდში საუკეთესოა

შარშან კიდე შეიძლება იყო(ეგეც არამგონია, ყველა მნიშვნელოვან მატჩში ვინისიუსი გვათრევდა, ბენზემამ ბოლო 10 ტურში უკვე ყველა ტიტულს რომ გამოვემშვიდობეთ მაშინ შეყარა გოლების ნახევარი) მარა წელს ბენზემა საუკეთესოთა 5-შიც კი არ არის: ვალვერდე, კროოსი,კაზემირო,მენდი,კურტუა ეს ხალხი ბევრად უფრო მნიშვნელოვან როლს ასრულებენ წლევანდელ რეალში, რახან ბენზემამ ყველაზე მეტი გაიტანა არ ნიშნავს რომ საუკეთესოა, დიდი ამბავი ეხლა ფორვარდმა თუ ყველაზე მეტი შეაგდო.

ციტატა: ჩერეზიჩი
მეგობრებო,კითხვა ნუთუ არავის უჩნდება ბენზემას შესახებ..ავალებენ თუ არა მას ზეფორვარდობას? ავალებენ კი,რომ გატანოს უამრავი გოლი,როგორც ლევანას გააქვს..და ასე შემდეგ.. სჭირდება რეალს მსგავსი ცხრიანიი? დავიჯერო, რაიმე წააგო პერესმა ბენზემასთან და თავანს აბარებს ეს ათი წელი კაცოოო? ))))) ლევანებს რომ ადრით და სეზონის ბოლოს გოლებს უთვლით..ეგების იმასაც გადახედოთ რომელი რას იგებს,გუნდის წარმატებებს ვგულისხმობ ))) რაო შველის ლევანას უამრავი გოლი ბავარიას? საუკეთესო გუნდია მსოფლიოში? თქვენი გადმოსახედით,რომ აფასებთ მხოლოდ ასე არაა რა.. თქვენ გინდათ,რეალს ყავდეს ბევრი გოლის გამტანი ცხრიანი..თქვენ..და არა თავად გუნდს..!!! არაა რეალი დაგეშილი ცხრიანის გოლებით მოგებაზე,რას ვერ ხვდებით.. ))) მაგას თავისი სამუშაო აქვს,და ასრულებს კიდევაც..რამდენიც არუნდა წეროთ აქ..ის იყო სასტავში,არის,და კიდევ იქნება მომავალში )))მანამ სანამ სხვა ფორმაციის რეალს არ ვიხილავთ..! ის რეალის,სათამაშო სისტემის განუყოფელი ნაწილია.!! )))

ხო მართალი ხარ რათ გვინდა გამტანი ცხრიანი? აგე მცველები გაიტანენ ხოლმე რა პრობლემაა? რა ფორვარდის საქმეა გოლების გატანა? მაგან სივრცეები უნდა გახსნას, გოლები მაგას არ მოეთხოვება)))

სად წაიკითხე, არუნდა გაიტანოსთქო? ))) დავწერე ძალიან ბევრი გოლის გატანაზე..!! და არა სივრცეებს ხსნისთქო, თუნდაც მაგი გავშალოთ,არაა პრობმელა..შეხვედრებში აკვირდებით მის მოძრაობას? საიდან სადაა და რას აკეთებს.. )))) შეტევების წამოწყებაში,თავისი ნახევრიდან წვლილი შეაქვს. ნახევარზე წრიალებს კაცი სულ როცა გვჭირდება..პრესინგს დიდი ძალებით თამაშობს..წინ და უკან დარბის, პასებს არიგებს..)) გოლები გააქვს,და თურმე არაფერს აკეთებს... გულით მადრიდელია,და რისი ერთი ადგილიც აქვს..მინდოზე დებს..ნეტავ მრავალი იყოს მისნაირი მადრიდისტა ))) მეტს,რომ ითხოვდნენ მისგან..აქამდის გაუშვებდნენ..ამდენი წელია ასნავნოია და აქ ერთ ამბავში ატარებთ..აკმაყოფილებს მოთხოვნებს და არის კიდევაც ერთ ერთი გლავნი ფიგურა რეალში...!

37

7 თებერვალი 2020 21:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ჩერეზიჩი
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: Redondo86
მეორე სეზონია გუნდში საუკეთესოა

შარშან კიდე შეიძლება იყო(ეგეც არამგონია, ყველა მნიშვნელოვან მატჩში ვინისიუსი გვათრევდა, ბენზემამ ბოლო 10 ტურში უკვე ყველა ტიტულს რომ გამოვემშვიდობეთ მაშინ შეყარა გოლების ნახევარი) მარა წელს ბენზემა საუკეთესოთა 5-შიც კი არ არის: ვალვერდე, კროოსი,კაზემირო,მენდი,კურტუა ეს ხალხი ბევრად უფრო მნიშვნელოვან როლს ასრულებენ წლევანდელ რეალში, რახან ბენზემამ ყველაზე მეტი გაიტანა არ ნიშნავს რომ საუკეთესოა, დიდი ამბავი ეხლა ფორვარდმა თუ ყველაზე მეტი შეაგდო.

ციტატა: ჩერეზიჩი
მეგობრებო,კითხვა ნუთუ არავის უჩნდება ბენზემას შესახებ..ავალებენ თუ არა მას ზეფორვარდობას? ავალებენ კი,რომ გატანოს უამრავი გოლი,როგორც ლევანას გააქვს..და ასე შემდეგ.. სჭირდება რეალს მსგავსი ცხრიანიი? დავიჯერო, რაიმე წააგო პერესმა ბენზემასთან და თავანს აბარებს ეს ათი წელი კაცოოო? ))))) ლევანებს რომ ადრით და სეზონის ბოლოს გოლებს უთვლით..ეგების იმასაც გადახედოთ რომელი რას იგებს,გუნდის წარმატებებს ვგულისხმობ ))) რაო შველის ლევანას უამრავი გოლი ბავარიას? საუკეთესო გუნდია მსოფლიოში? თქვენი გადმოსახედით,რომ აფასებთ მხოლოდ ასე არაა რა.. თქვენ გინდათ,რეალს ყავდეს ბევრი გოლის გამტანი ცხრიანი..თქვენ..და არა თავად გუნდს..!!! არაა რეალი დაგეშილი ცხრიანის გოლებით მოგებაზე,რას ვერ ხვდებით.. ))) მაგას თავისი სამუშაო აქვს,და ასრულებს კიდევაც..რამდენიც არუნდა წეროთ აქ..ის იყო სასტავში,არის,და კიდევ იქნება მომავალში )))მანამ სანამ სხვა ფორმაციის რეალს არ ვიხილავთ..! ის რეალის,სათამაშო სისტემის განუყოფელი ნაწილია.!! )))

ხო მართალი ხარ რათ გვინდა გამტანი ცხრიანი? აგე მცველები გაიტანენ ხოლმე რა პრობლემაა? რა ფორვარდის საქმეა გოლების გატანა? მაგან სივრცეები უნდა გახსნას, გოლები მაგას არ მოეთხოვება)))

სად წაიკითხე, არუნდა გაიტანოსთქო? ))) დავწერე ძალიან ბევრი გოლის გატანაზე..!! და არა სივრცეებს ხსნისთქო, თუნდაც მაგი გავშალოთ,არაა პრობმელა..შეხვედრებში აკვირდებით მის მოძრაობას? საიდან სადაა და რას აკეთებს.. )))) შეტევების წამოწყებაში,თავისი ნახევრიდან წვლილი შეაქვს. ნახევარზე წრიალებს კაცი სულ როცა გვჭირდება..პრესინგს დიდი ძალებით თამაშობს..წინ და უკან დარბის, პასებს არიგებს..)) გოლები გააქვს,და თურმე არაფერს აკეთებს... გულით მადრიდელია,და რისი ერთი ადგილიც აქვს..მინდოზე დებს..ნეტავ მრავალი იყოს მისნაირი მადრიდისტა ))) მეტს,რომ ითხოვდნენ მისგან..აქამდის გაუშვებდნენ..ამდენი წელია ასნავნოია და აქ ერთ ამბავში ატარებთ..აკმაყოფილებს მოთხოვნებს და არის კიდევაც ერთ ერთი გლავნი ფიგურა რეალში...!

ერთ სეზონში ბენზომ 400 გოლი რომც გაიტანოს მეორე სეზონის საწყისს სტარტზე გინებები მაინც იმდენი იქნებააა .....
პროსტა უმადურია ეს ხალხი დაფასება არ იცით ფეხბურთელების
ბენზემას გინება მოდაშია?

38

7 თებერვალი 2020 21:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: juta55
ციტატა: ჩერეზიჩი
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: Redondo86
მეორე სეზონია გუნდში საუკეთესოა

შარშან კიდე შეიძლება იყო(ეგეც არამგონია, ყველა მნიშვნელოვან მატჩში ვინისიუსი გვათრევდა, ბენზემამ ბოლო 10 ტურში უკვე ყველა ტიტულს რომ გამოვემშვიდობეთ მაშინ შეყარა გოლების ნახევარი) მარა წელს ბენზემა საუკეთესოთა 5-შიც კი არ არის: ვალვერდე, კროოსი,კაზემირო,მენდი,კურტუა ეს ხალხი ბევრად უფრო მნიშვნელოვან როლს ასრულებენ წლევანდელ რეალში, რახან ბენზემამ ყველაზე მეტი გაიტანა არ ნიშნავს რომ საუკეთესოა, დიდი ამბავი ეხლა ფორვარდმა თუ ყველაზე მეტი შეაგდო.

ციტატა: ჩერეზიჩი
მეგობრებო,კითხვა ნუთუ არავის უჩნდება ბენზემას შესახებ..ავალებენ თუ არა მას ზეფორვარდობას? ავალებენ კი,რომ გატანოს უამრავი გოლი,როგორც ლევანას გააქვს..და ასე შემდეგ.. სჭირდება რეალს მსგავსი ცხრიანიი? დავიჯერო, რაიმე წააგო პერესმა ბენზემასთან და თავანს აბარებს ეს ათი წელი კაცოოო? ))))) ლევანებს რომ ადრით და სეზონის ბოლოს გოლებს უთვლით..ეგების იმასაც გადახედოთ რომელი რას იგებს,გუნდის წარმატებებს ვგულისხმობ ))) რაო შველის ლევანას უამრავი გოლი ბავარიას? საუკეთესო გუნდია მსოფლიოში? თქვენი გადმოსახედით,რომ აფასებთ მხოლოდ ასე არაა რა.. თქვენ გინდათ,რეალს ყავდეს ბევრი გოლის გამტანი ცხრიანი..თქვენ..და არა თავად გუნდს..!!! არაა რეალი დაგეშილი ცხრიანის გოლებით მოგებაზე,რას ვერ ხვდებით.. ))) მაგას თავისი სამუშაო აქვს,და ასრულებს კიდევაც..რამდენიც არუნდა წეროთ აქ..ის იყო სასტავში,არის,და კიდევ იქნება მომავალში )))მანამ სანამ სხვა ფორმაციის რეალს არ ვიხილავთ..! ის რეალის,სათამაშო სისტემის განუყოფელი ნაწილია.!! )))

ხო მართალი ხარ რათ გვინდა გამტანი ცხრიანი? აგე მცველები გაიტანენ ხოლმე რა პრობლემაა? რა ფორვარდის საქმეა გოლების გატანა? მაგან სივრცეები უნდა გახსნას, გოლები მაგას არ მოეთხოვება)))

სად წაიკითხე, არუნდა გაიტანოსთქო? ))) დავწერე ძალიან ბევრი გოლის გატანაზე..!! და არა სივრცეებს ხსნისთქო, თუნდაც მაგი გავშალოთ,არაა პრობმელა..შეხვედრებში აკვირდებით მის მოძრაობას? საიდან სადაა და რას აკეთებს.. )))) შეტევების წამოწყებაში,თავისი ნახევრიდან წვლილი შეაქვს. ნახევარზე წრიალებს კაცი სულ როცა გვჭირდება..პრესინგს დიდი ძალებით თამაშობს..წინ და უკან დარბის, პასებს არიგებს..)) გოლები გააქვს,და თურმე არაფერს აკეთებს... გულით მადრიდელია,და რისი ერთი ადგილიც აქვს..მინდოზე დებს..ნეტავ მრავალი იყოს მისნაირი მადრიდისტა ))) მეტს,რომ ითხოვდნენ მისგან..აქამდის გაუშვებდნენ..ამდენი წელია ასნავნოია და აქ ერთ ამბავში ატარებთ..აკმაყოფილებს მოთხოვნებს და არის კიდევაც ერთ ერთი გლავნი ფიგურა რეალში...!

ერთ სეზონში ბენზომ 400 გოლი რომც გაიტანოს მეორე სეზონის საწყისს სტარტზე გინებები მაინც იმდენი იქნებააა .....
პროსტა უმადურია ეს ხალხი დაფასება არ იცით ფეხბურთელების
ბენზემას გინება მოდაშია?

მოიცა ვინც ბენზემას აკრიტიკებს ყველა უმადურია? ბენზემას დედაც მაგის გამო რას წერთ დაუკვირდით.. მე ვაკრიტიკებ ხო რა მერე რა? არმაქ უფლება როცა ეკუთვნის ცუდი ვთქვა მასზე? მაგის გამო არავის არმოვუთმენ შეურაწყოფაზე გადმოსვლას

39

7 თებერვალი 2020 21:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1416
ციტატა: ჩერეზიჩი
სად წაიკითხე, არუნდა გაიტანოსთქო? ))) დავწერე ძალიან ბევრი გოლის გატანაზე..!! და არა სივრცეებს ხსნისთქო, თუნდაც მაგი გავშალოთ,არაა პრობმელა..შეხვედრებში აკვირდებით მის მოძრაობას? საიდან სადაა და რას აკეთებს.. )))) შეტევების წამოწყებაში,თავისი ნახევრიდან წვლილი შეაქვს. ნახევარზე წრიალებს კაცი სულ როცა გვჭირდება..პრესინგს დიდი ძალებით თამაშობს..წინ და უკან დარბის, პასებს არიგებს..)) გოლები გააქვს,და თურმე არაფერს აკეთებს... გულით მადრიდელია,და რისი ერთი ადგილიც აქვს..მინდოზე დებს..ნეტავ მრავალი იყოს მისნაირი მადრიდისტა ))) მეტს,რომ ითხოვდნენ მისგან..აქამდის გაუშვებდნენ..ამდენი წელია ასნავნოია და აქ ერთ ამბავში ატარებთ..აკმაყოფილებს მოთხოვნებს და არის კიდევაც ერთ ერთი გლავნი ფიგურა რეალში...!

და ძალიან ბევრი რატო არ უნდა გაიტანოს რეალის ფორვარდმა? რისი ერთი ადგილიც აქვს კი დებს მინდორზე მარა საქმეც ეგ არის რომ ეგ არ არის საკმარისი, განსაკუთრებით მაშინ როცა რეალის მთავარი გამტანი გქვია, ვერ ქაჩავს ბენზემა მაგ როლს როგორც არ უნდა ატრიალოთ მისი პლიუსები, მეც ვიცი რომ ჭკვიანი იგროკია და ხანდახან ძაან დონე თამაშებსაც დებს მარა როცა მსოფლიოს საუკეთესო გუნდის მთავარი გამტანი გქვია უნდა გქონდეს იმის ტრაკი რომ სხვა გუნდების ტოპებს რაღაც კონკურენცია მაინც გაუწიო. 10 წელი კი გუნდში იმიტომაა რომ 1) რონალდოს პერიოდში არ იყო ტოპ ფორვარდის ყოლის აუცილებლობა გუნდში 2) რაც რეალში ერთი ნორმალური კონკურენტი არ ყოლია 3) ზიდანთანაც და პერესთანაც ძაან მაგარი ურთიერთობა აქვს( ყველა ესპანური გამოცემა წერს რომ პერესს და ბენზემას თითქმის მამა-შვილური ურთიერთობა აქვთო).

40

7 თებერვალი 2020 21:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: juta55
ციტატა: ჩერეზიჩი
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: Redondo86
მეორე სეზონია გუნდში საუკეთესოა

შარშან კიდე შეიძლება იყო(ეგეც არამგონია, ყველა მნიშვნელოვან მატჩში ვინისიუსი გვათრევდა, ბენზემამ ბოლო 10 ტურში უკვე ყველა ტიტულს რომ გამოვემშვიდობეთ მაშინ შეყარა გოლების ნახევარი) მარა წელს ბენზემა საუკეთესოთა 5-შიც კი არ არის: ვალვერდე, კროოსი,კაზემირო,მენდი,კურტუა ეს ხალხი ბევრად უფრო მნიშვნელოვან როლს ასრულებენ წლევანდელ რეალში, რახან ბენზემამ ყველაზე მეტი გაიტანა არ ნიშნავს რომ საუკეთესოა, დიდი ამბავი ეხლა ფორვარდმა თუ ყველაზე მეტი შეაგდო.

ციტატა: ჩერეზიჩი
მეგობრებო,კითხვა ნუთუ არავის უჩნდება ბენზემას შესახებ..ავალებენ თუ არა მას ზეფორვარდობას? ავალებენ კი,რომ გატანოს უამრავი გოლი,როგორც ლევანას გააქვს..და ასე შემდეგ.. სჭირდება რეალს მსგავსი ცხრიანიი? დავიჯერო, რაიმე წააგო პერესმა ბენზემასთან და თავანს აბარებს ეს ათი წელი კაცოოო? ))))) ლევანებს რომ ადრით და სეზონის ბოლოს გოლებს უთვლით..ეგების იმასაც გადახედოთ რომელი რას იგებს,გუნდის წარმატებებს ვგულისხმობ ))) რაო შველის ლევანას უამრავი გოლი ბავარიას? საუკეთესო გუნდია მსოფლიოში? თქვენი გადმოსახედით,რომ აფასებთ მხოლოდ ასე არაა რა.. თქვენ გინდათ,რეალს ყავდეს ბევრი გოლის გამტანი ცხრიანი..თქვენ..და არა თავად გუნდს..!!! არაა რეალი დაგეშილი ცხრიანის გოლებით მოგებაზე,რას ვერ ხვდებით.. ))) მაგას თავისი სამუშაო აქვს,და ასრულებს კიდევაც..რამდენიც არუნდა წეროთ აქ..ის იყო სასტავში,არის,და კიდევ იქნება მომავალში )))მანამ სანამ სხვა ფორმაციის რეალს არ ვიხილავთ..! ის რეალის,სათამაშო სისტემის განუყოფელი ნაწილია.!! )))

ხო მართალი ხარ რათ გვინდა გამტანი ცხრიანი? აგე მცველები გაიტანენ ხოლმე რა პრობლემაა? რა ფორვარდის საქმეა გოლების გატანა? მაგან სივრცეები უნდა გახსნას, გოლები მაგას არ მოეთხოვება)))

სად წაიკითხე, არუნდა გაიტანოსთქო? ))) დავწერე ძალიან ბევრი გოლის გატანაზე..!! და არა სივრცეებს ხსნისთქო, თუნდაც მაგი გავშალოთ,არაა პრობმელა..შეხვედრებში აკვირდებით მის მოძრაობას? საიდან სადაა და რას აკეთებს.. )))) შეტევების წამოწყებაში,თავისი ნახევრიდან წვლილი შეაქვს. ნახევარზე წრიალებს კაცი სულ როცა გვჭირდება..პრესინგს დიდი ძალებით თამაშობს..წინ და უკან დარბის, პასებს არიგებს..)) გოლები გააქვს,და თურმე არაფერს აკეთებს... გულით მადრიდელია,და რისი ერთი ადგილიც აქვს..მინდოზე დებს..ნეტავ მრავალი იყოს მისნაირი მადრიდისტა ))) მეტს,რომ ითხოვდნენ მისგან..აქამდის გაუშვებდნენ..ამდენი წელია ასნავნოია და აქ ერთ ამბავში ატარებთ..აკმაყოფილებს მოთხოვნებს და არის კიდევაც ერთ ერთი გლავნი ფიგურა რეალში...!

ერთ სეზონში ბენზომ 400 გოლი რომც გაიტანოს მეორე სეზონის საწყისს სტარტზე გინებები მაინც იმდენი იქნებააა .....
პროსტა უმადურია ეს ხალხი დაფასება არ იცით ფეხბურთელების
ბენზემას გინება მოდაშია?

რახდება არვიცი ))) ვგონებ აქ ასეთი ამბავია, მათ სურთ რეალის ფორვარდი გოლების მანქანა იყოს..ყველგან ჩანდეს როგორც ყველაზე ძლიერი გამტანი...თუნდაც ტიტული საერთოდ ვერ მოვიგოთ ))) საინტერესოა რა.. მცველების გოლებს ირონიით მოიხსენებ )) როდესაც, დაცვა გამტანი გყავს,ნახევარდაცვაც შემსრულებელია.. შეტევაშიც ბევრი თუ არა ხომ გააქვს ამ კაცს გოლები... !! ძალიან ძლიერ გუნდს კრავს ზიდანი..ყველას დაავიწყდა ედენი,რომლის დაბრუნების შემდეგ შეტევაც მოწესრიგდება...რაუნდათ ვერ გავიგე კაცო ))) აღარაა გოლების მანქანა გუნდში გაიგეთ ხალხნოოოო )))) აბალანსებს ყველაფერს ზიდანი აცადეთ...

41

7 თებერვალი 2020 21:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1995
გუნდს რომ მთავარი ფორვარდი ბენზემა გეყოლება,ეს სირცხვილზე მეტია.ზიდანს დიდი თავის ტკივილი ელის და თუ ლა ლიგა ან ჩემპიონთა ლიგა არ მოიგო,არა მგონია პერესმა ძველი დამსახურების გამო დატოვოს გუნდში.ანუ თუ ვერაფერი მოიგო წელს,დიდ პანღურს მიიღებს პერესისგან და ახიც იქნება.

42

7 თებერვალი 2020 21:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: ჩერეზიჩი
სად წაიკითხე, არუნდა გაიტანოსთქო? ))) დავწერე ძალიან ბევრი გოლის გატანაზე..!! და არა სივრცეებს ხსნისთქო, თუნდაც მაგი გავშალოთ,არაა პრობმელა..შეხვედრებში აკვირდებით მის მოძრაობას? საიდან სადაა და რას აკეთებს.. )))) შეტევების წამოწყებაში,თავისი ნახევრიდან წვლილი შეაქვს. ნახევარზე წრიალებს კაცი სულ როცა გვჭირდება..პრესინგს დიდი ძალებით თამაშობს..წინ და უკან დარბის, პასებს არიგებს..)) გოლები გააქვს,და თურმე არაფერს აკეთებს... გულით მადრიდელია,და რისი ერთი ადგილიც აქვს..მინდოზე დებს..ნეტავ მრავალი იყოს მისნაირი მადრიდისტა ))) მეტს,რომ ითხოვდნენ მისგან..აქამდის გაუშვებდნენ..ამდენი წელია ასნავნოია და აქ ერთ ამბავში ატარებთ..აკმაყოფილებს მოთხოვნებს და არის კიდევაც ერთ ერთი გლავნი ფიგურა რეალში...!

და ძალიან ბევრი რატო არ უნდა გაიტანოს რეალის ფორვარდმა? რისი ერთი ადგილიც აქვს კი დებს მინდორზე მარა საქმეც ეგ არის რომ ეგ არ არის საკმარისი, განსაკუთრებით მაშინ როცა რეალის მთავარი გამტანი გქვია, ვერ ქაჩავს ბენზემა მაგ როლს როგორც არ უნდა ატრიალოთ მისი პლიუსები, მეც ვიცი რომ ჭკვიანი იგროკია და ხანდახან ძაან დონე თამაშებსაც დებს მარა როცა მსოფლიოს საუკეთესო გუნდის მთავარი გამტანი გქვია უნდა გქონდეს იმის ტრაკი რომ სხვა გუნდების ტოპებს რაღაც კონკურენცია მაინც გაუწიო. 10 წელი კი გუნდში იმიტომაა რომ 1) რონალდოს პერიოდში არ იყო ტოპ ფორვარდის ყოლის აუცილებლობა გუნდში 2) რაც რეალში ერთი ნორმალური კონკურენტი არ ყოლია 3) ზიდანთანაც და პერესთანაც ძაან მაგარი ურთიერთობა აქვს( ყველა ესპანური გამოცემა წერს რომ პერესს და ბენზემას თითქმის მამა-შვილური ურთიერთობა აქვთო).

კარგი იყოს ასე,პატივისცემა შენს ყველა სიტყვას გაიხარე.. ვნახოთ რაიქნება მომავალში,ვგონებ კარგი გუნდი შეიკვრება. დაბალანსდება ყველაფერი.ედენი დაალაგებს შეტევას გოლებსაც გაიტანს,ბენზემაც არჩამორჩება ამოუდგება მხარში და მოაწესრიგებენ შეტევას ... ნახევარი მოწოდების სიმაღლეზე მდგარი,დაცვა ძლიერი..ბოლო შეხვედრას არვგულისხმობ რათქმაუნდა..შეტევას მიეხედება და მძიმე თამაშიც წარსულს ჩაბარდება..

43

7 თებერვალი 2020 21:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5280
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: ჩერეზიჩი
სად წაიკითხე, არუნდა გაიტანოსთქო? ))) დავწერე ძალიან ბევრი გოლის გატანაზე..!! და არა სივრცეებს ხსნისთქო, თუნდაც მაგი გავშალოთ,არაა პრობმელა..შეხვედრებში აკვირდებით მის მოძრაობას? საიდან სადაა და რას აკეთებს.. )))) შეტევების წამოწყებაში,თავისი ნახევრიდან წვლილი შეაქვს. ნახევარზე წრიალებს კაცი სულ როცა გვჭირდება..პრესინგს დიდი ძალებით თამაშობს..წინ და უკან დარბის, პასებს არიგებს..)) გოლები გააქვს,და თურმე არაფერს აკეთებს... გულით მადრიდელია,და რისი ერთი ადგილიც აქვს..მინდოზე დებს..ნეტავ მრავალი იყოს მისნაირი მადრიდისტა ))) მეტს,რომ ითხოვდნენ მისგან..აქამდის გაუშვებდნენ..ამდენი წელია ასნავნოია და აქ ერთ ამბავში ატარებთ..აკმაყოფილებს მოთხოვნებს და არის კიდევაც ერთ ერთი გლავნი ფიგურა რეალში...!

და ძალიან ბევრი რატო არ უნდა გაიტანოს რეალის ფორვარდმა? რისი ერთი ადგილიც აქვს კი დებს მინდორზე მარა საქმეც ეგ არის რომ ეგ არ არის საკმარისი, განსაკუთრებით მაშინ როცა რეალის მთავარი გამტანი გქვია, ვერ ქაჩავს ბენზემა მაგ როლს როგორც არ უნდა ატრიალოთ მისი პლიუსები, მეც ვიცი რომ ჭკვიანი იგროკია და ხანდახან ძაან დონე თამაშებსაც დებს მარა როცა მსოფლიოს საუკეთესო გუნდის მთავარი გამტანი გქვია უნდა გქონდეს იმის ტრაკი რომ სხვა გუნდების ტოპებს რაღაც კონკურენცია მაინც გაუწიო. 10 წელი კი გუნდში იმიტომაა რომ 1) რონალდოს პერიოდში არ იყო ტოპ ფორვარდის ყოლის აუცილებლობა გუნდში 2) რაც რეალში ერთი ნორმალური კონკურენტი არ ყოლია 3) ზიდანთანაც და პერესთანაც ძაან მაგარი ურთიერთობა აქვს( ყველა ესპანური გამოცემა წერს რომ პერესს და ბენზემას თითქმის მამა-შვილური ურთიერთობა აქვთო).

100% ეს მადრიდის რეალია და არა ჭ კლასის გუნდი რეალს უფრო კარგი ფორვარდი უნდა ყავდეს კი ბენზემა ლეგენდაა ბევრი გაუკეთებია რეალისთვის მაგრამ ეხლა ვაფშე არ გვადგება მადინ პიტალდუს მაინც აძლევდა პასებს ეხლა რა მისი ფუნქცია ვერ ხვდები მცველები და ნახევარმცველები იგებენ თამააებს

44

7 თებერვალი 2020 21:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ilarioni
ციტატა: ronaldo legend
ციტატა: ჩერეზიჩი
სად წაიკითხე, არუნდა გაიტანოსთქო? ))) დავწერე ძალიან ბევრი გოლის გატანაზე..!! და არა სივრცეებს ხსნისთქო, თუნდაც მაგი გავშალოთ,არაა პრობმელა..შეხვედრებში აკვირდებით მის მოძრაობას? საიდან სადაა და რას აკეთებს.. )))) შეტევების წამოწყებაში,თავისი ნახევრიდან წვლილი შეაქვს. ნახევარზე წრიალებს კაცი სულ როცა გვჭირდება..პრესინგს დიდი ძალებით თამაშობს..წინ და უკან დარბის, პასებს არიგებს..)) გოლები გააქვს,და თურმე არაფერს აკეთებს... გულით მადრიდელია,და რისი ერთი ადგილიც აქვს..მინდოზე დებს..ნეტავ მრავალი იყოს მისნაირი მადრიდისტა ))) მეტს,რომ ითხოვდნენ მისგან..აქამდის გაუშვებდნენ..ამდენი წელია ასნავნოია და აქ ერთ ამბავში ატარებთ..აკმაყოფილებს მოთხოვნებს და არის კიდევაც ერთ ერთი გლავნი ფიგურა რეალში...!

და ძალიან ბევრი რატო არ უნდა გაიტანოს რეალის ფორვარდმა? რისი ერთი ადგილიც აქვს კი დებს მინდორზე მარა საქმეც ეგ არის რომ ეგ არ არის საკმარისი, განსაკუთრებით მაშინ როცა რეალის მთავარი გამტანი გქვია, ვერ ქაჩავს ბენზემა მაგ როლს როგორც არ უნდა ატრიალოთ მისი პლიუსები, მეც ვიცი რომ ჭკვიანი იგროკია და ხანდახან ძაან დონე თამაშებსაც დებს მარა როცა მსოფლიოს საუკეთესო გუნდის მთავარი გამტანი გქვია უნდა გქონდეს იმის ტრაკი რომ სხვა გუნდების ტოპებს რაღაც კონკურენცია მაინც გაუწიო. 10 წელი კი გუნდში იმიტომაა რომ 1) რონალდოს პერიოდში არ იყო ტოპ ფორვარდის ყოლის აუცილებლობა გუნდში 2) რაც რეალში ერთი ნორმალური კონკურენტი არ ყოლია 3) ზიდანთანაც და პერესთანაც ძაან მაგარი ურთიერთობა აქვს( ყველა ესპანური გამოცემა წერს რომ პერესს და ბენზემას თითქმის მამა-შვილური ურთიერთობა აქვთო).

100% ეს მადრიდის რეალია და არა ჭ კლასის გუნდი რეალს უფრო კარგი ფორვარდი უნდა ყავდეს კი ბენზემა ლეგენდაა ბევრი გაუკეთებია რეალისთვის მაგრამ ეხლა ვაფშე არ გვადგება მადინ პიტალდუს მაინც აძლევდა პასებს ეხლა რა მისი ფუნქცია ვერ ხვდები მცველები და ნახევარმცველები იგებენ თამააებს

გეთანხმები ძმაო.. მარა ყველაზე ამაზრზენი ისაა რომ ვინც მაგას აკრიტიკებს შეურაწყოფას რომ აყენებენ.. თუნდაც უმადურს რომ ეძახიან.. ვისააქ უფლება ბენზემას გამო უმადური უძახოს უცხო ხალხს? ბევრიაქ აქ უნეტესობას სასწავლი ბევრი მამენტ ბენზემას დდშ..

45

7 თებერვალი 2020 22:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
ციტატა: Hazard10
benzema rodis aqet gaxda kargi tavuris mcodne?

ბენზემა თავზე ერთერთი საუკეთესოა.
ბენზემას ჰეითერობა და კრიტიკა სხვადასხვა მცნებებია და რატომ გერევათ? კასილასიც გაგვიკრიტიკებია, რაულიც რონალდუც და კარლოსიც როცა იმსახურებდნენ მაგრამ ჰეითერები არ ვყოფილვართ, პატივს ვცემდით და გვიყვარდა კიდეც :))
გავიგეთ რომ გუნდური მოთამაშეა, მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს რომ მოედანზე 5 თამაშში გოლს რომ ვერ გაიტანს მთავარი თავდამსხმელი, ეს გაამართლოთ სივრცეების ხსნით :)) ბენზემა ამ სეზონის საუკეთესო იგროკი ნაღდად არაა, სეზონის აღმოჩენა არის ვალვერდე, რომლის გარეშეც ცენტრი არ გვყავს და გუნდს ლევანტეც კი ბურთს უჭერს ცენტრში :)) ბენზემაზე უკეთესი სეზონიც აქვთ და მასზე მნიშვნელოვნებიც არიან კაზემირო კროოსი ვარანი ვალვერდე და რამოსი. თუ გუნდი კარგად თამაშობს, ბენზემაც კარგია, თუ ვერა მაშინ ბენზემაც ჩასვრილია. ლიდერი არაა და ვერც იქნება. როგორ შეიძლება ბებზემა იყოს რეალის მთავარი დამრტყმელი ძალა და ლიდერი, როცა ყველა მოსაგებ თამაშში ლამის მცველი და ნახევარმცველი გვაგებინებს? დავიჯერო ისეთი ფორვარდი აღარაა სამყაროში სივრცეებსაც რომ კარგად ხსნის და კარშიც კარგად ურტყამს? სუარესი ნაკლები რითია? პასით ჩამორჩება კომბინაციებით თუ რითი? სუარესი რომ ყოლოდა რეალს ბენზის მაგივრად, იგივე შედეგებს ვერ დადებდა? გამაგებინეთ რითი ჯობია ბებზემა სუარესს ხალხო :))) ან აგუეროს რითი ჯობია :)) გვარდიოლას სქემაში თუ ჯდება აგუერო, სადაც კომბინაციური თამაში მთავარია და მოკლე სივრცეში სივრცის მოძიების და გახსნის უნარი გადამწყვეტი, რატომ ის ვერ ითამაშებდა რონის გვერდით კარგად? ითამაშებდა კი არა უკეთეს შედეგებსაც დადებდა. მარტო კლასიკო გაიხსენეთ თავდამსხმელების მაზიალობის გამო რამდენი თამაში წავაგეთ :)) ბარსა 2 ჯერ დაარტყავს 2 გოლს გიტანს, რეალი 20 ჯერ არტყავს ვერცერთს იტანს, ესაა კლასში სხვაობა მეტი კი არაფერი :)) ბარსას თუ ჰყავდა ნეიმარი მესი და სუარესი, რეალს ჰყავდა მხოლოდ რონალდუ, დანარჩენი 2 მკვდრები კლასიკოში :)) აგერ ბენზემას თავდასხმითი პოტენციალით რომ არიან კმაყოფილები რეალში, იმიტომაა ბარსა ბოლო 10 წელი რომ გ..არობს კლასიკოებში :))
როგორ თამაშობდა რაული რონალდოს გვერდით? პასიც იცოდა და სივრცეების ხსნაც მაგრამ რამდენს იტანდა და რა გოლებს, ისე გამოგყავთ რომ ბენზემას გარდა რონალდუს ვერავინ შეუწყვილდებოდა წესიერად. ბოლო 10 წელში ძირითადში იყოო, და რა გაგიკვირდათ ნერე, იგუანი ბენზემასთან შედარებით ძაან უტვინოა, ვინ მოუყვანეს წესიერი რომ ამოეგდო, იგუაინი ყავდა ყველაზე კლასნი კონკურენტი, მორატას დააყენებდნენ სასტავში თუ ადებაიორს ან ჩიჩარიტოს? აზარი რომ გვყავს გუნდში და გინდა ბეილი ასენსიო როდრიგო და ვინი, აქედან ყველა შემქმნელია, ამათ უნდათ კლასიკური 9 იანი, რომელსაც მომენტი რომ შეექმენა გაიტანს და კომბინაციებსაც გაათამაშებს ცოტა სიღრმიდან :)) 6 წელია რეალს მსოფლიოში ყველაზე მაგარი მახევარდაცვა ჰყავს და 9 იანზე ამბობენ ნახევარდაცვიდან ბურთი ააქვსო:)) კროოსს, მოდრიჩს ისკოს კაზეს და ვალვერდეს ვერ უჭირავთ კარგად და ბენზემამ უნდა აიტანოს ბურთი თავდასხმამდე :)) აბა თავდამსხმელი გოლს ხო არ გაიტანს, რა მისი საქმეა:))

46

7 თებერვალი 2020 22:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1437
ციტატა: LUCA MODRIC
6 წელია რეალს მსოფლიოში ყველაზე მაგარი მახევარდაცვა ჰყავს და 9 იანზე ამბობენ ნახევარდაცვიდან ბურთი ააქვსო:)) კროოსს, მოდრიჩს ისკოს კაზეს და ვალვერდეს ვერ უჭირავთ კარგად და ბენზემამ უნდა აიტანოს ბურთი თავდასხმამდე :)) აბა თავდამსხმელი გოლს ხო არ გაიტანს, რა მისი საქმეა:))

++++++++++++++++++++++++++++ თავის საქმეს რო ვერ აკეთებს იძულებულია შავი საქმე გააკეთოს რო როგორმე დაიძვრინოს და გადაFაროს ის მძგრენობები რასაც დასკვნით ფაზაში აკეთEბს

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 20
2 ბელინგემი 19
3 სორლოტი 19
4 ლევანდოვსკი 17

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (223)
აპრილი 2024 (378)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)