მბაპემ აზარის გზა აირჩია

ფლორენტინო პერესი მშვიდად აკვირდება, თუ როგორ იღებს „რეალში“ გადმოსვლის ინიციატივას ფრანგი სუპერ-ვარსკვლავი.


პარიზულ კლუბთან კონტრაქტის გახანგრძლივების შესახებ მოლაპარაკებების გაურკვეველი ვადით გადადების შემდეგ, მადრიდული გრანდი იმედიანად შეყურებს მპაბეს.მეტიც, ბოლო პერიოდში ის საკმაოდ აქტიურად იყენებს მედიას „რეალთან“ საფლირტაოდ: „როდესაც ხარ ფრანგი, რა თქმა უნდა, შენი კუმირია ზიდანი.მის შემდეგ იყო კრიშტიანუ“ - განაცხადა ფეხბურთელმა ფონდის დაარსების ცერემონიაზე, სადაც ცოტათი გაკვირვებული დარჩნენ ჟურნალისტები, ვინაიდან მათ კითხვა არ დაუსვამთ მისი სამომავლო გეგმების შესახებ.

ამავე კვირაში, კილიანმა ავტორიტეტული ВВС-სა La Gazzetta dello Sport-ის ტრიბუნით ისარგებლა იმისათვის, რომ კიდევ ერთხელ გამოეხატა თავისი სიმპათიები „ბლანკოსის“ მიმართა: „მადრიდის „რეალი?“ ბავშვობიდან მეც და ჩემს ირგვლივ მყოფი ხალხიც ამაზე ვსაუბრობდით.ვფიქრობ, ახლა შესაფერი მომენტი არ არის, რადგან სეზონის შუა ნაწილია და შესაძლებელია ჩემმა კომენტარმა ზიანი მიაყენოს პარიზს“ - დასძინა 21 წლის გოლეადორმა და შემდეგ დაამატა რომ მისი „შთაგონების წყარო არის რონალდუ და არა მესი.“

ყოველივე ამის ფონზე, სამეფო კლუბის გულშემატკივართა ნაწილი დონ პერესს უმოქმედობაში სდებს ბრალს და აგრესიულ ნაბიჯებისაკენ მოუწოდებს, თუმცა როგორც ზემოთ აღვნიშნეთ, პრეზიდენტი გამადიდებელი შუშით ადევნებს თვალს მოვლენების განვითარებას. ასე ხდებოდა ედენ აზარის შემთხვევაშიც. ბელგიელმა ფეხბურთელმა სწორედ თავისით გაიკვლია გზა ესპანეთის დედაქალაქისაკენ და რახან მბაპეც აზარის სცენარს მიჰყვება, რა საჭიროა ზედმეტი დაძაბულობა, მივცეთ მსოფლიო ჩემპიონს მანევრირების საშუალება.

შეგახსენებთ, რომ კილიანის კონტრაქტს „პსჟ“-სთან 2022 წლის 30 ივნისს გასდის ვადა.მილიარდერ შეიხს ამ ზაფხულს მართებს მისი სარფიანად გაყიდვა, წინააღმდეგ შემთხვევაში, მომდევნო წლიდან უკვე ფრანგის კარნახით წარიმართება მოლაპარაკებები.

AS dle 10.1


1

24 იანვარი 2020 20:18

  • ჯგუფი: ადმინი
  • |
  • სიახლეები: 9560
  • |
  • კომენტარები: 737
ციტატა: Clever liar
ბართომეუს ვერატის ყიდვის მცდელობისთვის ლამის კლუბი ჩამოუნგრია სირლიფამ და რა საინტერესოა მპაპეს სიცილხარხარში წამოცუნცულების შემდეგ როგორი ტკბილი ურთიერთობა გაუგრძელდება პერესთან


პერესს საკმაოდ კარგი ურთიერთობა აქვს შეიხთან და საერთოდ არ ცდილობს აგრესიულ მოქმედებებს.
-----------------------
თუ აზრის დაფიქსირება ზრდიალობიანად არ შეგიძლიათ, თავი შეიკავეთ კომენტარის გაკეთებისგან, წინააღდეგ შემთხვევაში დაიბლოკებით ! :)

2

24 იანვარი 2020 20:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ბართომეუს ვერატის ყიდვის მცდელობისთვის ლამის კლუბი ჩამოუნგრია სირლიფამ და რა საინტერესოა მპაპეს სიცილხარხარში წამოცუნცულების შემდეგ როგორი ტკბილი ურთიერთობა გაუგრძელდება პერესთან

და რას უზამს რომ პსჟ მფლობელი რიალს ? ვის წაართმევს რეალში ნეიმარის ნაირი გამყიდველი არ არის + რეალს კონტრაქტებში გამოსასყიდი თანხა წამყვან ფეხბურთელებზე იმხელა აქვს რომ რომც მოუნდეს ვინმეს წაყვანა ვერ წაიყვან მაგ: ასენსიოს გამოსასყიდვი თანხა 300 მ ევრომდეა :D (ნემარზე ძვირი )

3

24 იანვარი 2020 20:22

  • ჯგუფი: ადმინი
  • |
  • სიახლეები: 9560
  • |
  • კომენტარები: 737
ამ ზაფხულს თუ არ გაყიდეს მბაპე, მერე 2021 წლის ზაფხულში უკვე 1 წელი ექნება დარჩენილი კონტრაქტის ამოწურვამდე და თუ გაჭერდა შეიხმა, ბოლო და ბოლოს კიდე 1 სეზონს გაატარებს მბაპე და საერთოდ უფასოდ წამოვა ))))) შესაბამისად, შეიხს დაფიქრება მართებს რა...
-----------------------
თუ აზრის დაფიქსირება ზრდიალობიანად არ შეგიძლიათ, თავი შეიკავეთ კომენტარის გაკეთებისგან, წინააღდეგ შემთხვევაში დაიბლოკებით ! :)

4

24 იანვარი 2020 20:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბაბუ პატივს სცემს შეიხს ერთადერთი ვისაც დასაჯმელი აქ მანიუს ხელმძღვანელობაა დეხეაზე თვით პრეზიდენტების პრეზიდენტი გააბითურეს

5

24 იანვარი 2020 20:25

  • ჯგუფი: ადმინი
  • |
  • სიახლეები: 9560
  • |
  • კომენტარები: 737
ციტატა: Clever liar
ციტატა: Federico_Valverde
პერესს საკმაოდ კარგი ურთიერთობა აქვს შეიხთან და საერთოდ არ ცდილობს აგრესიულ მოქმედებებს.

აგრესიული რა შუაშია, თოფით და მათრახით ვის უყიდია აბა ფეხბურთელი :))


ფიგუ ზარბაზნით არ იყიდა კაცო?

ციტატა: Clever liar
ციტატა: Federico_Valverde
პერესს საკმაოდ კარგი ურთიერთობა აქვს შეიხთან და საერთოდ არ ცდილობს აგრესიულ მოქმედებებს.

აგრესიული რა შუაშია, თოფით და მათრახით ვის უყიდია აბა ფეხბურთელი :))


ფიგუ ზარბაზნით არ იყიდა კაცო?
-----------------------
თუ აზრის დაფიქსირება ზრდიალობიანად არ შეგიძლიათ, თავი შეიკავეთ კომენტარის გაკეთებისგან, წინააღდეგ შემთხვევაში დაიბლოკებით ! :)

6

24 იანვარი 2020 20:25

  • ჯგუფი: ადმინი
  • |
  • სიახლეები: 9560
  • |
  • კომენტარები: 737
ციტატა: JON SNOW
ბაბუ პატივს სცემს შეიხს ერთადერთი ვისაც დასაჯმელი აქ მანიუს ხელმძღვანელობაა დეხეაზე თვით პრეზიდენტების პრეზიდენტი გააბითურეს


იმედია დე ხეა ბევრჯერ ინანებს კიდე
-----------------------
თუ აზრის დაფიქსირება ზრდიალობიანად არ შეგიძლიათ, თავი შეიკავეთ კომენტარის გაკეთებისგან, წინააღდეგ შემთხვევაში დაიბლოკებით ! :)

7

24 იანვარი 2020 20:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ბართომეუს ვერატის ყიდვის მცდელობისთვის ლამის კლუბი ჩამოუნგრია სირლიფამ და რა საინტერესოა მპაპეს სიცილხარხარში წამოცუნცულების შემდეგ როგორი ტკბილი ურთიერთობა გაუგრძელდება პერესთან

ფეხბურთს რომ მაფია მართავს ამაში ყველა ვთანხმდებით. როცა კონკრეტული ფეხბურთელის ტრანსფერი ხდება, ამასაც ისინი წყვიტავენ. კლუბის პრეზიდენტებს ამას ისე ეკითხებიან როგორც ჩვენ.
მაგალითად შევჩენკო რატო წავიდოდა აწყობილი მილანიდან, ან რონალდუ რეალიდან? მწვრთნელების შემთხვევაშიც იგივეა.
გვარდიოლას რომ შეეძლოს ხვალ დაბრუნდებოდა ბარსელონაში.

8

24 იანვარი 2020 20:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Mbape zafxulshi rom ar gayidos momaval wels naxevar fashi moiyvans peresi rogorc azari

9

24 იანვარი 2020 20:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მბაპე არის ჩემი ოცნების ტრანსფერი მონაკოდან მოყოლებული ნეტავ მოვიდეს წელს
აზარი ბენზემა მბაპე
ზამენა:ვინი.იოვიჩი .როდრიგო

10

24 იანვარი 2020 20:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ხო აზარის კვალს თუ დაადგება 28 წლის ასაკში მოუწევს რეალში თამაში მაშინ:დ:დ:დდ

ჯერ აზარმა ჩელსი არ მიატოვა პატივი სცა და ბოლოს სიბერისკენ აისრულა ოცნება

11

24 იანვარი 2020 21:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Madrid 4 ever
ფეხბურთს რომ მაფია მართავს ამაში ყველა ვთანხმდებით. როცა კონკრეტული ფეხბურთელის ტრანსფერი ხდება, ამასაც ისინი წყვიტავენ. კლუბის პრეზიდენტებს ამას ისე ეკითხებიან როგორც ჩვენ.
მაგალითად შევჩენკო რატო წავიდოდა აწყობილი მილანიდან, ან რონალდუ რეალიდან? მწვრთნელების შემთხვევაშიც იგივეა.
გვარდიოლას რომ შეეძლოს ხვალ დაბრუნდებოდა ბარსელონაში.

ვერ დაგეთანხმები რომ ყველაფერს მაფია წყვიტავს კი ძაან ბევრ რამაში არიან ჩარეული მარა რა მაგალითებიც შენ მოიყვანე ყველას ახსნა ძაან მარტივად შეიძლება
შევჩენკომ მილანი იმიტომ დატოვა ასაკში იყო 30 წლის იყო რომ წავიდა მილანდან და ჩელსი დიდ ფულს თავაზობდა + აბრამოვიჩი იყო პრეზიდენტი
რონალდოს რაც შეეხება სიტუაცია გაცილებით მარტივია უბრალოდ ახალი გამოწვევა უნდოდა თან გუნდი ზიდანმა დატოვა და იცოდა რომ რიალს ჩავარდნა ექნებოდა და ამიტომ წავიდა იუვეში
რაც შეეხება გუარდიოლას ბარსადან წასვლას ეგ იმის ბრალი იყო რომ მესის და გუარდიოლას შეორის დაპირისპირება მოხდა და ბარსელონას ხემძღავნელობამ იმიტომ გაუშვა გუარდიოლა ბაიერნში ( ესპანურ პრესაში ბევრი იწერებოდა გუარდიოლა მესის კონფლიქტზე მაგ დროს )

12

24 იანვარი 2020 21:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: CHEPE
ხო აზარის კვალს თუ დაადგება 28 წლის ასაკში მოუწევს რეალში თამაში მაშინ:დ:დ:დდ

ჯერ აზარმა ჩელსი არ მიატოვა პატივი სცა და ბოლოს სიბერისკენ აისრულა ოცნება

განსხვავება ისაა რომ ამ დონეზე აზარი 21 წლის ასაკში ვერ თამაშობდაა,სწორედაცც ნელ ნელა მიაღწია იმ დონეს რასაც დღეს აზარში ვხედავთ,ბაპე კიდევ რავიციი დაბადებიდან ესეთია მგონი ეს ჩემისააა.

ციტატა: de la red
და რას უზამს რომ პსჟ მფლობელი რიალს ? ვის წაართმევს რეალში ნეიმარის ნაირი გამყიდველი არ არის + რეალს კონტრაქტებში გამოსასყიდი თანხა წამყვან ფეხბურთელებზე იმხელა აქვს რომ რომც მოუნდეს ვინმეს წაყვანა ვერ წაიყვან მაგ: ასენსიოს გამოსასყიდვი თანხა 300 მ ევრომდეა :D (ნემარზე ძვირი )

გამოსასყიდი კონტრაკტისს პირველი დღიდან იწყება ათვლა,როცა კონტრაკტის ნახევარი უკვეე ამოწურული გაქ ლუბში დარჩენილი თანხის კომპენსირებას ახდენს კლუბი,6 წლიანი კონტრაკტი რომ აქ კლუბს და 4 წელი უკვე მნათამაშები აქვსს იმ 2 წლის კონტრაკტის შესყიდვას ახდენს კლუბი .

13

24 იანვარი 2020 21:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
შესაძლოა მბაპეში ნახევარი მილიარდი დაიდოო გამოსყიდვა მაგრამმ იმ კონტრაკტის ანაზღაურება ხდებაა რაც დარჩენილი აქვს და პლიუს საბაზრო ღირებულება ფეხბურთელისს.

14

24 იანვარი 2020 21:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ძაან დიდი მომავალი აქვს 21 წლისაა და უკვე 100 გოლს აცდა ყველა ტურნირზე მაგის ასაკში მესის 50 გოლამდე ქონდა გატანილი. თუ უნდა რო საუკეთესო იყოს უნდა წავიდეს პსჟდან რეალში ან ბარსაში თორე მანდ თუ დარჩა ვერ მოიგებს ვერაფერს ვერასდროს. 21 წლისაა და უკვე მსოფლიო აქვს მოგებული თან უდიდეს წვლილი მიუძღვის მაგ მსოფლიოს მოგებაში არადა ერთ დროს იმაზე მიდიოდა დავა დემბელე ჯობდა თუ მბაპე😂 სასაცილოა მაგათი შედარება

15

24 იანვარი 2020 21:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: juta55
მბაპე არის ჩემი ოცნების ტრანსფერი მონაკოდან მოყოლებული ნეტავ მოვიდეს წელს
აზარი ბენზემა მბაპე
ზამენა:ვინი.იოვიჩი .როდრიგო

ვინიც იოვიჩიც და როდრიგოც 1 წლით რომ გაანათხოვრონ სხვა გუნდში ბევრად უკეთესი იქნება ჯერ ჯერობით რიალისთვის მზად არცერთი არ არის
ვინიციუს დარყმა აქვს დასახვეწი და ხშირად კარგავს ბურთს დრიბლინგის დროს როდესაც შეუძლია მარტივად გამოძვრეს სიტუაციიდან
იოვიჩი მოედანზე იკარგება ეტყობა რომ რეალისთვის მზად არ არის და შებოჭილია თავის თავზე თამაშს ვერ იღებს ეშინია რომ შეცდომას დაუშვებს და ამ შიშის გამო პრაქტიკულად მოედანზე როდესაც არის არ ჩანს
როდრიგოს რაც შეეხება ევროპული ფეხბურთისთვის ძალიან სუსტია ფიზიკურად
აზარი ბენზემა მბაპეს შეტევა ძაან კაი იქნება ასენსიოს დავიწყებაც არ შეიძლება მარა როგორი იქნება 1 წლის მერე არავინ არ იცის ვასკესი გასაყიდია და 1 გამოცდილი მაღალი დონის ფეხბურთელი რომ მოიყვანონ სკამისთვის კაი იქნება მაგალითად სონი მოურა ან ზაჰა

16

24 იანვარი 2020 21:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Redondo86
შესაძლოა მბაპეში ნახევარი მილიარდი დაიდოო გამოსყიდვა მაგრამმ იმ კონტრაკტის ანაზღაურება ხდებაა რაც დარჩენილი აქვს და პლიუს საბაზრო ღირებულება ფეხბურთელისს.

რაც არ უნდა იყოს ამ ზაფხულში 200 მილიონზე ნაკლებად რო არ გაუშვებს მაგაში დარწმუნებული ვარ ეგაც მინიმუმი შეილება არც გაუშვას მაგ ფასად. ნეიმარს უშვებს 180ად და მბაპე არამგონია 200შიც რო დათმოს

17

24 იანვარი 2020 21:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მაგალითად კილიან მბაპეს საბაზრო ღირებულება არის დღესს 200 მილიონი,თუ მომავალ ზაფხულს მოვა მბაპეე საბაზრო ღირებულების გარდა კლუბი გადაიხდისს იმ კონტრაკტის ნაწილს რაც დარჩენილი აქვს პესეჟეში მბაპესს ,ის 1 წელი თუ 2 წელი რაცააა,,,თუ პესეჟე გაწყვიტავს კონტრაკტს ამ შემთხვევაში მხოლოდ საბაზრო ღირებულება იქნება გადასახადიი ,ეს საბაზრო ღირებულება ჯამდება ფეხბურთელის წლიური მარგი ქმედების კოეფიციენტით,,შესაძლოა ძაან გაბერილია ეს ფასები მაგრამ გვაქ ის მოცემულობა რაც გვაქქ..

18

24 იანვარი 2020 21:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: Madrid 4 ever
ფეხბურთს რომ მაფია მართავს ამაში ყველა ვთანხმდებით. როცა კონკრეტული ფეხბურთელის ტრანსფერი ხდება, ამასაც ისინი წყვიტავენ. კლუბის პრეზიდენტებს ამას ისე ეკითხებიან როგორც ჩვენ.
მაგალითად შევჩენკო რატო წავიდოდა აწყობილი მილანიდან, ან რონალდუ რეალიდან? მწვრთნელების შემთხვევაშიც იგივეა.
გვარდიოლას რომ შეეძლოს ხვალ დაბრუნდებოდა ბარსელონაში.

გეთანხმები ოღონდ მიზერული წილით.. არც მთლად მასე 60იანებში ვცხოვრობთ, ცოტა კანონიც გვაქვს და მისდამი არდამორჩილების შიშიც :)

მე იმას არ ვამბობ ალ კაპონეს ეპოქაში ვცხოვრობთ მეთქი :)) უბრალოდ დღეს ფეხბურთი პირველ რიგში ბიზნესია. პერესს, ბართომეუს და სხვა პრეზიდენტებს პირველ რიგში ფულის კეთება აინტერესებთ და მერე დანარჩენი.
მთავარია მილიარდები იშოვონ და ლიგის თასს ვინ აიღებს ეგ მეათეხასრისხოვანია.

19

24 იანვარი 2020 21:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1944
პერესი ბებერი მელაა და იცის როგორ იმოქმედოს.😆😆😆😆

20

24 იანვარი 2020 21:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მე მაინც მგონია რომ 2021 წლამდე არსად წამსვლელი არაა ეგ . მაგ წელსაც 150ში გაუშვებს ალბათ ხალიფა ან იქამდე გაადაგდებს დუბლებში და კონტრაქტს გაახანგრძლივებინებს თან იმხელა ხელფასს შესთავაზებს შეილება დახამდეს ფულს

21

24 იანვარი 2020 21:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Redondo86

გამოსასყიდი კონტრაკტისს პირველი დღიდან იწყება ათვლა,როცა კონტრაკტის ნახევარი უკვეე ამოწურული გაქ ლუბში დარჩენილი თანხის კომპენსირებას ახდენს კლუბი,6 წლიანი კონტრაკტი რომ აქ კლუბს და 4 წელი უკვე მნათამაშები აქვსს იმ 2 წლის კონტრაკტის შესყიდვას ახდენს კლუბი .

არა მასე არ არის აი სიტყვაზე რიალმა ეხლა ხხო იყიდა 17 წლის ბრაზილიელი რიენრი თუ რაც ქვია ფლამენგოსთან კონტრაქტს რომ აწერდა ხელს რეინერის აგენტმა ფლამენგოს მოთხოვა რომ კონტრაქტში ჩაწერილიყო მუხლი რომ თუ რომელიმე გუნდი მზად იქნება რეინერში 30 მ გადახდას და თუ ფეხბურთელს იმ სხვა გუნდში გადასვლა ენდომება მაშინ გუნდი იძულებული იქნება რომ აიღოს 30 მ და გაუშვას ფეხბურთელი (თორე 30 მ მეტი უნდა გადაეხადა წესით რიალს )
ბერსელონამ ნეიმარს კონტრაქტში ჩაუწერა რომ 250 მ თუ ვინმე გადაიხდიდა ნეიმარში ნეიმარს შეეძლო წასულიყო და პსჟემ გადაიხადა რიალ მაგალითად შეეძლო რონალდო არ გაეყიდა იმიტომ რომ რონალდოს კონტრაქტში ეწერა თუ ვინმე გუნდს რონალდოს ყიდვა უნდაო 1 მილიარდი უნდა გადაიხადოს

22

24 იანვარი 2020 21:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ჩაწყობები ხდება ფეხბურთში თუნდაც დღევანდელი ავიღოთ კოპას წილისწყა. ვერავინ დამაჯერებს რო მანდ ჩაწყობა არ იყო. ყველა ძლიერი გუნდი ქვედა დივიზიონის გუნდს შეხვდა გარდა ბარსელონასი და სოსიედადის ეგენიც უსუსტეს ლეგანესს და ოსასუნას შეხვდნენ თან ორივე სახლში ძაან დამთხვევაა რაღაც. სევილია ვილიარეალი ვალენსია ბარსელონა ბილბაო სოსიედადი ყველა ერთმანეთს როგორ აცდა??? ვინმე ამიხსნის? დამთხვევების არ მჯერა მე

23

24 იანვარი 2020 21:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
რაც არ უნდა იყოს ამ ზაფხულში 200 მილიონზე ნაკლებად რო არ გაუშვებს მაგაში დარწმუნებული ვარ ეგაც მინიმუმი შეილება არც გაუშვას მაგ ფასად. ნეიმარს უშვებს 180ად და მბაპე არამგონია 200შიც რო დათმოს

ყველა კლუბს ყავს თავის იურისტები,,იურისტების მოვალეობაა გაარკვიოს ამა თუ იმ ფეხბურთელის კონტრაკტისს დეტალებიი,ეს კლუბს ეხმარებაა იმაზე მეტი არ გადაიხადოსსს რასაც ითხოვსს,,შესაძლოა ხალიფას ნახევარი მილიასრდი უნდოდეს ,ამიტომ არსებობენ იურისტები რომ არ დაგოიმდეე,,და ამასთან ერთად არსებობს სატრანსფეროო წესებიი რასაც გვერდს ვერ აუვლიი,გამორიცხულია თვით ღირებულებაზე მეტიი გადაიხადოოო,,დემბელეში იმიტომ გადაიხადა ბარსელონამ თავის დროზეე ამხელა თანხა საბაზრო ღირებულებაზე მეტად მანდდ კონტრაკტის გამოსყიდვის ფული უფრო მეტი იყოოო,,დორტმუნს შეიძლება 300 მილიონი ჰქონდა გამოსყიდვა და 6 წლიან კონტრაკტში როცა გაქ დარჩენილი 4 წელიი ის 4 წელი გამოაკელი 300 მილიონის პლიუს საბაზრო ღირებულება კი ავარდა 200 ზე.მბაპეს შემთხვევაში პლიუსი ისაა რომ კონტრაკკტს მალეე ამთავრებს და საბაზრო ღირებულების გარდაა უმნიშვნელო თანხის გადახდა იქნებააა საჭიროო.რეალისთვბის უმნიშვნელო მაქსიმუმ 50 მილიონი,ეს ტრანსფერი 250 მილიონს არ გაცდება.

24

24 იანვარი 2020 21:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ძაან დიდი მომავალი აქვს 21 წლისაა და უკვე 100 გოლს აცდა ყველა ტურნირზე მაგის ასაკში მესის 50 გოლამდე ქონდა გატანილი. თუ უნდა რო საუკეთესო იყოს უნდა წავიდეს პსჟდან რეალში ან ბარსაში თორე მანდ თუ დარჩა ვერ მოიგებს ვერაფერს ვერასდროს. 21 წლისაა და უკვე მსოფლიო აქვს მოგებული თან უდიდეს წვლილი მიუძღვის მაგ მსოფლიოს მოგებაში არადა ერთ დროს იმაზე მიდიოდა დავა დემბელე ჯობდა თუ მბაპე😂 სასაცილოა მაგათი შედარება

დემბელე ბარსამ გააფუჭა ეხლაც რომ გაუშვან სხვა გუნდში დემბელე მაღალ დონეზე ითამაშებს იმაშიც ვერ დაგეთანხმები რომ პსჟეში თუ დარჩა ვერაფერს ვერ მოიგებს ძლიერი შემადგენლობა ყავს პსჟს და თუ მბაპე შეინარჩუნა და შემადგენლობა გააძლიერა ( ნახევარდაცვა და დაცვა) მშვენიერი შანსი ექნება ლიგის მოგების

25

24 იანვარი 2020 21:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Redondo86
ციტატა: Wtf man
რაც არ უნდა იყოს ამ ზაფხულში 200 მილიონზე ნაკლებად რო არ გაუშვებს მაგაში დარწმუნებული ვარ ეგაც მინიმუმი შეილება არც გაუშვას მაგ ფასად. ნეიმარს უშვებს 180ად და მბაპე არამგონია 200შიც რო დათმოს

ყველა კლუბს ყავს თავის იურისტები,,იურისტების მოვალეობაა გაარკვიოს ამა თუ იმ ფეხბურთელის კონტრაკტისს დეტალებიი,ეს კლუბს ეხმარებაა იმაზე მეტი არ გადაიხადოსსს რასაც ითხოვსს,,შესაძლოა ხალიფას ნახევარი მილიასრდი უნდოდეს ,ამიტომ არსებობენ იურისტები რომ არ დაგოიმდეე,,და ამასთან ერთად არსებობს სატრანსფეროო წესებიი რასაც გვერდს ვერ აუვლიი,გამორიცხულია თვით ღირებულებაზე მეტიი გადაიხადოოო,,დემბელეში იმიტომ გადაიხადა ბარსელონამ თავის დროზეე ამხელა თანხა საბაზრო ღირებულებაზე მეტად მანდდ კონტრაკტის გამოსყიდვის ფული უფრო მეტი იყოოო,,დორტმუნს შეიძლება 300 მილიონი ჰქონდა გამოსყიდვა და 6 წლიან კონტრაკტში როცა გაქ დარჩენილი 4 წელიი ის 4 წელი გამოაკელი 300 მილიონის პლიუს საბაზრო ღირებულება კი ავარდა 200 ზე.მბაპეს შემთხვევაში პლიუსი ისაა რომ კონტრაკკტს მალეე ამთავრებს და საბაზრო ღირებულების გარდაა უმნიშვნელო თანხის გადახდა იქნებააა საჭიროო.რეალისთვბის უმნიშვნელო მაქსიმუმ 50 მილიონი,ეს ტრანსფერი 250 მილიონს არ გაცდება.

ხო ეგრე ვფიქრობ მეც მარა გადაიხდის კი პერესი 250ს? რამდენჯერ აქვს ნათქვამი 100ზე მეტს ფეხბურთელში აღარ გადავიხდიო.

ციტატა: de la red
ციტატა: Wtf man
ძაან დიდი მომავალი აქვს 21 წლისაა და უკვე 100 გოლს აცდა ყველა ტურნირზე მაგის ასაკში მესის 50 გოლამდე ქონდა გატანილი. თუ უნდა რო საუკეთესო იყოს უნდა წავიდეს პსჟდან რეალში ან ბარსაში თორე მანდ თუ დარჩა ვერ მოიგებს ვერაფერს ვერასდროს. 21 წლისაა და უკვე მსოფლიო აქვს მოგებული თან უდიდეს წვლილი მიუძღვის მაგ მსოფლიოს მოგებაში არადა ერთ დროს იმაზე მიდიოდა დავა დემბელე ჯობდა თუ მბაპე😂 სასაცილოა მაგათი შედარება

დემბელე ბარსამ გააფუჭა ეხლაც რომ გაუშვან სხვა გუნდში დემბელე მაღალ დონეზე ითამაშებს იმაშიც ვერ დაგეთანხმები რომ პსჟეში თუ დარჩა ვერაფერს ვერ მოიგებს ძლიერი შემადგენლობა ყავს პსჟს და თუ მბაპე შეინარჩუნა და შემადგენლობა გააძლიერა ( ნახევარდაცვა და დაცვა) მშვენიერი შანსი ექნება ლიგის მოგების

მაგათ გაძლიერება რო სდომნოდათ ამ ზაფხულს მოყრიდნენ კაი ფეხბურთელებს მარა ვინ მიიყვანეს სარაბია და ერერა კარგი რა რის მომგებები არიან ეგენი

26

24 იანვარი 2020 21:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: de la red
არა მასე არ არის აი სიტყვაზე რიალმა ეხლა ხხო იყიდა 17 წლის ბრაზილიელი რიენრი თუ რაც ქვია ფლამენგოსთან კონტრაქტს რომ აწერდა ხელს რეინერის აგენტმა ფლამენგოს მოთხოვა რომ კონტრაქტში ჩაწერილიყო მუხლი რომ თუ რომელიმე გუნდი მზად იქნება რეინერში 30 მ გადახდას და თუ ფეხბურთელს იმ სხვა გუნდში გადასვლა ენდომება მაშინ გუნდი იძულებული იქნება რომ აიღოს 30 მ და გაუშვას ფეხბურთელი (თორე 30 მ მეტი უნდა გადაეხადა წესით რიალს )
ბერსელონამ ნეიმარს კონტრაქტში ჩაუწერა რომ 250 მ თუ ვინმე გადაიხდიდა ნეიმარში ნეიმარს შეეძლო წასულიყო და პსჟემ გადაიხადა რიალ მაგალითად შეეძლო რონალდო არ გაეყიდა იმიტომ რომ რონალდოს კონტრაქტში ეწერა თუ ვინმე გუნდს რონალდოს ყიდვა უნდაო 1 მილიარდი უნდა გადაიხადოს

250 მილიონი თუ იყოო გამოსასყიდი თანხაა ნეიმარის შენ რატომმ არ საუბრობ საბაზრო ღირებულებაზე??250 ჯამი დადგინდა საბაზრო ღირებულება და პლიუს გამოსასყიდი თანხა კონტრაკტის იმ ნაწილის რაც დარჩენილი იყო,არასწორად გესმის,მაშინ მინიმუმ 400 მილიონი უნდა გადაეხადა ხალიფასს.მაგ ლოგიკით რასაც საუბრობბ.კარგად იცი დემბელეს საბაზრო ღირებულება 200 მილიონი ვერასდროს იქნებოდა მაგრამ ბარსეკლონამ 200 მილიონის მეტი წილი კონტრაკტის გამოსყიდვაში გადაიხადააა.

27

24 იანვარი 2020 21:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ჩაწყობები ხდება ფეხბურთში თუნდაც დღევანდელი ავიღოთ კოპას წილისწყა. ვერავინ დამაჯერებს რო მანდ ჩაწყობა არ იყო. ყველა ძლიერი გუნდი ქვედა დივიზიონის გუნდს შეხვდა გარდა ბარსელონასი და სოსიედადის ეგენიც უსუსტეს ლეგანესს და ოსასუნას შეხვდნენ თან ორივე სახლში ძაან დამთხვევაა რაღაც. სევილია ვილიარეალი ვალენსია ბარსელონა ბილბაო სოსიედადი ყველა ერთმანეთს როგორ აცდა??? ვინმე ამიხსნის? დამთხვევების არ მჯერა მე

Visac gvjera gagvatare :)))) yvelfafershi chawyobas rogor xedavt barsas zogi fani ar mesmis martla :))) mandac peresis xeli urevia albat ;))))

Eseigi yvela la ligis gundi ertmanets rom shexvedriliyo ar iqneboda chawyobili :))))

28

24 იანვარი 2020 21:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ხო ეგრე ვფიქრობ მეც მარა გადაიხდის კი პერესი 250ს? რამდენჯერ აქვს ნათქვამი 100ზე მეტს ფეხბურთელში აღარ გადავიხდიო

თუ არ გადაიხდის და კიდევ 1 წელი მოგვიწევს მოცდაა..უნდა თუ არა პერეს მოუწევს 200 მილიონის გაღებააა ,არც იმაში ვარ დარწმუნებული 2021 ში ხალიფა კაპიკს მოაკლებსს .

29

24 იანვარი 2020 21:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
ციტატა: Wtf man
ჩაწყობები ხდება ფეხბურთში თუნდაც დღევანდელი ავიღოთ კოპას წილისწყა. ვერავინ დამაჯერებს რო მანდ ჩაწყობა არ იყო. ყველა ძლიერი გუნდი ქვედა დივიზიონის გუნდს შეხვდა გარდა ბარსელონასი და სოსიედადის ეგენიც უსუსტეს ლეგანესს და ოსასუნას შეხვდნენ თან ორივე სახლში ძაან დამთხვევაა რაღაც. სევილია ვილიარეალი ვალენსია ბარსელონა ბილბაო სოსიედადი ყველა ერთმანეთს როგორ აცდა??? ვინმე ამიხსნის? დამთხვევების არ მჯერა მე

Visac gvjera gagvatare :)))) yvelfafershi chawyobas rogor xedavt barsas zogi fani ar mesmis martla :))) mandac peresis xeli urevia albat ;))))

Eseigi yvela la ligis gundi ertmanets rom shexvedriliyo ar iqneboda chawyobili :))))

გაიარე მერე ამხელა გზაა რა ვერ გაეტიე. პერესი სადმე ვახსენე??

კომენტარი ვერ დაგიწერია ადამიანს რო ეს ბავშვები ეგრევე გესევიან. რა უბედურებაა.

30

24 იანვარი 2020 21:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
მე მაინც მგონია რომ 2021 წლამდე არსად წამსვლელი არაა ეგ . მაგ წელსაც 150ში გაუშვებს ალბათ ხალიფა ან იქამდე გაადაგდებს დუბლებში და კონტრაქტს გაახანგრძლივებინებს თან იმხელა ხელფასს შესთავაზებს შეილება დახამდეს ფულს

დუბლებში ფიზიკურად ვერ გადააგდებენ მბაპეს :D ასაკის გამო ვერ მიიღებს მონაწილებას დუბლებში ( იგივე პრობლემა იქნება როგორც ეხლა რიალს ბეილის სახით აქვს) შეუძლია სკამზე დასვას და არ ათამაშოს მარა ეგ წარმოუდგენელია ფრანგები არ გააფუჭებინებენ საფრანგეთის ნაკრების წამყვან ფეხბურთელს რომელმაც 18 წლის ასაკში მსოფლიო მოაგებინა ფულის დახამება წარმოუდგენელია სანამ ნეიმარი პსჟშია და სანამ საფრანგეთში არსებობს კანონი რომლის მიხედვითაც ადამიანს რომელსაც წლიური ხელფასი 10 მ ზე მაღალი 50 % შემოსავლის ბიუჟეტში უნდა შეიტანოს ( სწორედ ამიტომ ნეიმარის ხელფასი შეადნგენს 80 მ წლიურად რომ ჩამოჭრის შემდეგ 40 მილიონამდე მაინც დარჩეს და აქედან გამოდინარე ფინანსური ფეირპლეის გამო მბაპესაც მაქმდე ვერ გაუზრდიან ან რომც გაუზარდნ რატომ დარჩება პსჟ 40 მ ხელფასზე როდესაც იცის რომ რეალში წასვლით შეუძლია ბავშვობის ოცნება აიხდინოს და წლიურად 30 მ ექნება ხელფასად ?
კონტრაქტის ამოწურვამდე თუ 1 წელი ექნება დარჩენილი მაქსიმუმ რაც შეიძლება რიალმა პსჟს შეთავაზოს მბაპეში ეს იქნება 100-120 მ მეტს არ გადაიხდის და წელს თუ გამოუშებს რეალს 250-270 მ გადახდა მოუწაევს :D სხვაობა ძაან დიდია

31

24 იანვარი 2020 21:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: anireal
ციტატა: Wtf man
ჩაწყობები ხდება ფეხბურთში თუნდაც დღევანდელი ავიღოთ კოპას წილისწყა. ვერავინ დამაჯერებს რო მანდ ჩაწყობა არ იყო. ყველა ძლიერი გუნდი ქვედა დივიზიონის გუნდს შეხვდა გარდა ბარსელონასი და სოსიედადის ეგენიც უსუსტეს ლეგანესს და ოსასუნას შეხვდნენ თან ორივე სახლში ძაან დამთხვევაა რაღაც. სევილია ვილიარეალი ვალენსია ბარსელონა ბილბაო სოსიედადი ყველა ერთმანეთს როგორ აცდა??? ვინმე ამიხსნის? დამთხვევების არ მჯერა მე

Visac gvjera gagvatare :)))) yvelfafershi chawyobas rogor xedavt barsas zogi fani ar mesmis martla :))) mandac peresis xeli urevia albat ;))))

Eseigi yvela la ligis gundi ertmanets rom shexvedriliyo ar iqneboda chawyobili :))))

გაიარე მერე ამხელა გზაა რა ვერ გაეტიე. პერესი სადმე ვახსენე??

:))))) moica peresi ar awyobs yvelafers? Tu axali vinme gamoaashkaravet :))))

32

24 იანვარი 2020 21:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Redondo86
ციტატა: Wtf man
ხო ეგრე ვფიქრობ მეც მარა გადაიხდის კი პერესი 250ს? რამდენჯერ აქვს ნათქვამი 100ზე მეტს ფეხბურთელში აღარ გადავიხდიო

თუ არ გადაიხდის და კიდევ 1 წელი მოგვიწევს მოცდაა..უნდა თუ არა პერეს მოუწევს 200 მილიონის გაღებააა ,არც იმაში ვარ დარწმუნებული 2021 ში ხალიფა კაპიკს მოაკლებსს .

არ მოაკლებს და ზამთარში გაუშვებს 30 მილიონად ან მერე ზაფხულში უფასოდ და რომელი ერჩივნება არ ვიცი. მაგ მომენტში მბაპე გამოვა ცოდო გაახმობს სკამზე დაუნგრევს კარიერას

33

24 იანვარი 2020 21:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ჩაწყობები ხდება ფეხბურთში თუნდაც დღევანდელი ავიღოთ კოპას წილისწყა.

ტოტალიზატორისს ხელის გარევა წინა კვირას ვირწმუნე,,ბილეთში მქონდა კადისისს 1 ანი დარჩენილიი 2-1 ს იგებდა 92 ზე წუთზე 3-1 თი ს იგებდა დაა 95 და 97 წუთზე 2 გოლი გაუშვა ეხა დაგილინკავ ბილეთსსს.

34

24 იანვარი 2020 21:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: anireal
ციტატა: Wtf man
ჩაწყობები ხდება ფეხბურთში თუნდაც დღევანდელი ავიღოთ კოპას წილისწყა. ვერავინ დამაჯერებს რო მანდ ჩაწყობა არ იყო. ყველა ძლიერი გუნდი ქვედა დივიზიონის გუნდს შეხვდა გარდა ბარსელონასი და სოსიედადის ეგენიც უსუსტეს ლეგანესს და ოსასუნას შეხვდნენ თან ორივე სახლში ძაან დამთხვევაა რაღაც. სევილია ვილიარეალი ვალენსია ბარსელონა ბილბაო სოსიედადი ყველა ერთმანეთს როგორ აცდა??? ვინმე ამიხსნის? დამთხვევების არ მჯერა მე

Visac gvjera gagvatare :)))) yvelfafershi chawyobas rogor xedavt barsas zogi fani ar mesmis martla :))) mandac peresis xeli urevia albat ;))))

Eseigi yvela la ligis gundi ertmanets rom shexvedriliyo ar iqneboda chawyobili :))))

გაიარე მერე ამხელა გზაა რა ვერ გაეტიე. პერესი სადმე ვახსენე??

:))))) moica peresi ar awyobs yvelafers? Tu axali vinme gamoaashkaravet :))))

ერთი კომენტარი მაინც მანახე ჩემი სადაც პერესზე ოდესმე მაინც დამიწერია რო აწყობს თამაშებს თქო და გავჩერდები

35

24 იანვარი 2020 21:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: anireal
ციტატა: Wtf man
ჩაწყობები ხდება ფეხბურთში თუნდაც დღევანდელი ავიღოთ კოპას წილისწყა. ვერავინ დამაჯერებს რო მანდ ჩაწყობა არ იყო. ყველა ძლიერი გუნდი ქვედა დივიზიონის გუნდს შეხვდა გარდა ბარსელონასი და სოსიედადის ეგენიც უსუსტეს ლეგანესს და ოსასუნას შეხვდნენ თან ორივე სახლში ძაან დამთხვევაა რაღაც. სევილია ვილიარეალი ვალენსია ბარსელონა ბილბაო სოსიედადი ყველა ერთმანეთს როგორ აცდა??? ვინმე ამიხსნის? დამთხვევების არ მჯერა მე

Visac gvjera gagvatare :)))) yvelfafershi chawyobas rogor xedavt barsas zogi fani ar mesmis martla :))) mandac peresis xeli urevia albat ;))))

Eseigi yvela la ligis gundi ertmanets rom shexvedriliyo ar iqneboda chawyobili :))))

გაიარე მერე ამხელა გზაა რა ვერ გაეტიე. პერესი სადმე ვახსენე??

კომენტარი ვერ დაგიწერია ადამიანს რო ეს ბავშვები ეგრევე გესევიან. რა უბედურებაა.

My Webpage

36

24 იანვარი 2020 21:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Redondo86
ციტატა: Wtf man
ციტატა: anireal
ციტატა: Wtf man
ჩაწყობები ხდება ფეხბურთში თუნდაც დღევანდელი ავიღოთ კოპას წილისწყა. ვერავინ დამაჯერებს რო მანდ ჩაწყობა არ იყო. ყველა ძლიერი გუნდი ქვედა დივიზიონის გუნდს შეხვდა გარდა ბარსელონასი და სოსიედადის ეგენიც უსუსტეს ლეგანესს და ოსასუნას შეხვდნენ თან ორივე სახლში ძაან დამთხვევაა რაღაც. სევილია ვილიარეალი ვალენსია ბარსელონა ბილბაო სოსიედადი ყველა ერთმანეთს როგორ აცდა??? ვინმე ამიხსნის? დამთხვევების არ მჯერა მე

Visac gvjera gagvatare :)))) yvelfafershi chawyobas rogor xedavt barsas zogi fani ar mesmis martla :))) mandac peresis xeli urevia albat ;))))

Eseigi yvela la ligis gundi ertmanets rom shexvedriliyo ar iqneboda chawyobili :))))

გაიარე მერე ამხელა გზაა რა ვერ გაეტიე. პერესი სადმე ვახსენე??

კომენტარი ვერ დაგიწერია ადამიანს რო ეს ბავშვები ეგრევე გესევიან. რა უბედურებაა.

My Webpage

ფუი რა ბილეთი გაგიფუჭდა. ხდება ძმაო ეგეთი რაღაცეები მარა ანი ლეალეს მაგას ვერ დააჯერებ და სხვებს კიდე. ტოტალიზატორი თამაშობს ძაან დიდ როლს ფეხბურთში

37

24 იანვარი 2020 21:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
smile 3-1 რომ გუნდი იგებსს 92 წუთზე და 2 გოლს გაუშვებს მოდი და არ იწამო ჩაწყობილი თამაშებისს.

38

24 იანვარი 2020 21:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: anireal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: anireal
ციტატა: Wtf man
ჩაწყობები ხდება ფეხბურთში თუნდაც დღევანდელი ავიღოთ კოპას წილისწყა. ვერავინ დამაჯერებს რო მანდ ჩაწყობა არ იყო. ყველა ძლიერი გუნდი ქვედა დივიზიონის გუნდს შეხვდა გარდა ბარსელონასი და სოსიედადის ეგენიც უსუსტეს ლეგანესს და ოსასუნას შეხვდნენ თან ორივე სახლში ძაან დამთხვევაა რაღაც. სევილია ვილიარეალი ვალენსია ბარსელონა ბილბაო სოსიედადი ყველა ერთმანეთს როგორ აცდა??? ვინმე ამიხსნის? დამთხვევების არ მჯერა მე

Visac gvjera gagvatare :)))) yvelfafershi chawyobas rogor xedavt barsas zogi fani ar mesmis martla :))) mandac peresis xeli urevia albat ;))))

Eseigi yvela la ligis gundi ertmanets rom shexvedriliyo ar iqneboda chawyobili :))))

გაიარე მერე ამხელა გზაა რა ვერ გაეტიე. პერესი სადმე ვახსენე??

:))))) moica peresi ar awyobs yvelafers? Tu axali vinme gamoaashkaravet :))))

ერთი კომენტარი მაინც მანახე ჩემი სადაც პერესზე ოდესმე მაინც დამიწერია რო აწყობს თამაშებს თქო და გავჩერდები

Barsas baleshikebi tu chawyobas idzaxian iq persia tavshi da shen albat sxva vinme agmoacjinetqo magitom mogwere :)))

39

24 იანვარი 2020 21:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Fexburtia ragbi ki araa susti rom dzliers ugebs eseigi chawyobilia turme :)))) tan ragac jangis tasze :)))

40

24 იანვარი 2020 21:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: anireal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: anireal
ციტატა: Wtf man
ჩაწყობები ხდება ფეხბურთში თუნდაც დღევანდელი ავიღოთ კოპას წილისწყა. ვერავინ დამაჯერებს რო მანდ ჩაწყობა არ იყო. ყველა ძლიერი გუნდი ქვედა დივიზიონის გუნდს შეხვდა გარდა ბარსელონასი და სოსიედადის ეგენიც უსუსტეს ლეგანესს და ოსასუნას შეხვდნენ თან ორივე სახლში ძაან დამთხვევაა რაღაც. სევილია ვილიარეალი ვალენსია ბარსელონა ბილბაო სოსიედადი ყველა ერთმანეთს როგორ აცდა??? ვინმე ამიხსნის? დამთხვევების არ მჯერა მე

Visac gvjera gagvatare :)))) yvelfafershi chawyobas rogor xedavt barsas zogi fani ar mesmis martla :))) mandac peresis xeli urevia albat ;))))

Eseigi yvela la ligis gundi ertmanets rom shexvedriliyo ar iqneboda chawyobili :))))

გაიარე მერე ამხელა გზაა რა ვერ გაეტიე. პერესი სადმე ვახსენე??

:))))) moica peresi ar awyobs yvelafers? Tu axali vinme gamoaashkaravet :))))

ერთი კომენტარი მაინც მანახე ჩემი სადაც პერესზე ოდესმე მაინც დამიწერია რო აწყობს თამაშებს თქო და გავჩერდები

Barsas baleshikebi tu chawyobas idzaxian iq persia tavshi da shen albat sxva vinme agmoacjinetqo magitom mogwere :)))

არ ვიცი სხვა რას იძახის. ყველას ერთ ქვაბში ნუ ხარშავ შენ. არავინ არ აღმომიჩენია მე შენ ჯერ ბავშვი ხარ არ იცი ეგეთები მარა მე ბევრი დიდი ასაკის ადმაიანისგან გამიგია ვინც ყოველდღე ბილეთების წერაში იყვნენ რომ ტოტალიზატორი ძაან დიდი როლს თამაშობს ფეხბურთშიო

41

24 იანვარი 2020 21:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
თან აზრზე ხარ რა იუდა კუში მიუციათ 1.86))

გუშინ ატლეტიკომაც იყომარა. და სხვებმაც.

ცხოვრებაში პირველად დავწერე ლა ლიგა 2 ის თამაში,თან ეს კადისი პირველ ადგილზე იყო და ვეჩნად უგებდა ამ მირანდესს,,7 წუთი დაამატა მსაჯმაააა 92 ტე წუტზე ვიდეორეფერმა კადის გოლი ჩაუთვალაა 3-1 გახდაა ვუყურებდიიი,,ბოლო წამ,ებზე ჩააწოდა 3-3 გაუხადა და მიორჩა თამაშიცცც ..აი ისეთი ქინძობებიო ქნეს რავიცი ძმაოო.

42

24 იანვარი 2020 21:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Redondo86
smile 3-1 რომ გუნდი იგებსს 92 წუთზე და 2 გოლს გაუშვებს მოდი და არ იწამო ჩაწყობილი თამაშებისს.

Fexburti magitomac aris saintereso da sanaxaobrivi rom egeti ragaceebi xdeba, 2 goli pirvelad naxe damatebot droshi?

43

24 იანვარი 2020 21:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man

მაგათ გაძლიერება რო სდომნოდათ ამ ზაფხულს მოყრიდნენ კაი ფეხბურთელებს მარა ვინ მიიყვანეს სარაბია და ერერა კარგი რა რის მომგებები არიან ეგენი

არ შეეძლოთ ყიდვა ფეირპლეის გამო - უსებში არიან ჯერ კიდევ ნეიმარი მბაპეს ყიდვის შემდეგ როგორ გაძლიერდებოდნენ ?
ციტატა: Redondo86

250 მილიონი თუ იყოო გამოსასყიდი თანხაა ნეიმარის შენ რატომმ არ საუბრობ საბაზრო ღირებულებაზე??250 ჯამი დადგინდა საბაზრო ღირებულება და პლიუს გამოსასყიდი თანხა კონტრაკტის იმ ნაწილის რაც დარჩენილი იყო,არასწორად გესმის,მაშინ მინიმუმ 400 მილიონი უნდა გადაეხადა ხალიფასს.მაგ ლოგიკით რასაც საუბრობბ.კარგად იცი დემბელეს საბაზრო ღირებულება 200 მილიონი ვერასდროს იქნებოდა მაგრამ ბარსეკლონამ 200 მილიონის მეტი წილი კონტრაკტის გამოსყიდვაში გადაიხადააა.

ნამდვილად ცდები საბაზრო ფასი არაფერ შუაში არ არის ძაან შორს ხარ კონტრაქტში სპეციალურედ იდება კონტრაქტის გამოსაყიდი მუხლი რომელიც უმეტეს წილად მომგებიანი არის ფეხბურთელისთვის პრაქტიკულად შეიძლება ითქვას რომ ამ მუხლის დახმარებით ფეხბურთელს გუნდის გამოცვლა შეუძლია ისე რომ გუნდს არავინ არ ეკითხება და გუნდი სტატისტის როლში არის მაგ : რიალს რომ ეთქვა ბარსასთვის 250 მ გაძლევ ნეიმარშიო და ნეიმარს ეთქვა რომ მივდივარო ბარსა არ შეეძლოო უარი ეთქვა ნეიმარისთვის და ძალაუნებური იქნებოდა რიალში გაშევა იბრას არ ქონდა ეგ თავის კონტრაქტში და ბარსადან რომ მიდიოდა რიალში უნდოდა გადასვლა მარა ბარსამ დაბლოკა რიალი და არ გაუშვა რიალში საბაზრო ღირებულება არაფერ შუაში არ არის ამ შემთხვაში თორე ასენსი 300 მ ნაღდად არ ღირს საბაზრო ღირებულებით მარა ვერცერთი გუნდი ვერ იყიდის უფრო ნაკლებად თუ რეალს მისი გაყიდვა არ უნდა
რაც შეეხება დემბელეს ბარსამ დემბელე 140 მ იყიდა და არ უნდა რომ უფრო იაფ ფასში გაყიდოს და დემბელეში ითხოსვს 150 მ არცერთი გუნდი მზად არ არის დემბელეში 150 მ გადაიხადოს იმიტომ რომ 2 წელი ფეხბურთი ნორმალურად არ უთამაშია და 150 მ სარისკო ფეხბურთელში გადახდა უაზრობა

44

24 იანვარი 2020 21:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: anireal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: anireal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: anireal
ციტატა: Wtf man
ჩაწყობები ხდება ფეხბურთში თუნდაც დღევანდელი ავიღოთ კოპას წილისწყა. ვერავინ დამაჯერებს რო მანდ ჩაწყობა არ იყო. ყველა ძლიერი გუნდი ქვედა დივიზიონის გუნდს შეხვდა გარდა ბარსელონასი და სოსიედადის ეგენიც უსუსტეს ლეგანესს და ოსასუნას შეხვდნენ თან ორივე სახლში ძაან დამთხვევაა რაღაც. სევილია ვილიარეალი ვალენსია ბარსელონა ბილბაო სოსიედადი ყველა ერთმანეთს როგორ აცდა??? ვინმე ამიხსნის? დამთხვევების არ მჯერა მე

Visac gvjera gagvatare :)))) yvelfafershi chawyobas rogor xedavt barsas zogi fani ar mesmis martla :))) mandac peresis xeli urevia albat ;))))

Eseigi yvela la ligis gundi ertmanets rom shexvedriliyo ar iqneboda chawyobili :))))

გაიარე მერე ამხელა გზაა რა ვერ გაეტიე. პერესი სადმე ვახსენე??

:))))) moica peresi ar awyobs yvelafers? Tu axali vinme gamoaashkaravet :))))

ერთი კომენტარი მაინც მანახე ჩემი სადაც პერესზე ოდესმე მაინც დამიწერია რო აწყობს თამაშებს თქო და გავჩერდები

Barsas baleshikebi tu chawyobas idzaxian iq persia tavshi da shen albat sxva vinme agmoacjinetqo magitom mogwere :)))

არ ვიცი სხვა რას იძახის. ყველას ერთ ქვაბში ნუ ხარშავ შენ. არავინ არ აღმომიჩენია მე შენ ჯერ ბავშვი ხარ არ იცი ეგეთები მარა მე ბევრი დიდი ასაკის ადმაიანისგან გამიგია ვინც ყოველდღე ბილეთების წერაში იყვნენ რომ ტოტალიზატორი ძაან დიდი როლს თამაშობს ფეხბურთშიო

Yvelas ert qvanshi rato vxarshav shen ar tqvi chawyoboli iyoo? An ra ici bvshvi rom var :))) totalizatoris moyvarulebi ityvian magas piriqit rom tqvan eg ufro gamikvirdeboda :)))

45

24 იანვარი 2020 21:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal

:))))) moica peresi ar awyobs yvelafers? Tu axali vinme gamoaashkaravet :))))

ბართომეუ აწყობს მარა იმდენად უტვინოა რომ ვერ ხვდება როგორ ჩააწყოს

46

24 იანვარი 2020 21:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: anireal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: anireal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: anireal
ციტატა: Wtf man
ჩაწყობები ხდება ფეხბურთში თუნდაც დღევანდელი ავიღოთ კოპას წილისწყა. ვერავინ დამაჯერებს რო მანდ ჩაწყობა არ იყო. ყველა ძლიერი გუნდი ქვედა დივიზიონის გუნდს შეხვდა გარდა ბარსელონასი და სოსიედადის ეგენიც უსუსტეს ლეგანესს და ოსასუნას შეხვდნენ თან ორივე სახლში ძაან დამთხვევაა რაღაც. სევილია ვილიარეალი ვალენსია ბარსელონა ბილბაო სოსიედადი ყველა ერთმანეთს როგორ აცდა??? ვინმე ამიხსნის? დამთხვევების არ მჯერა მე

Visac gvjera gagvatare :)))) yvelfafershi chawyobas rogor xedavt barsas zogi fani ar mesmis martla :))) mandac peresis xeli urevia albat ;))))

Eseigi yvela la ligis gundi ertmanets rom shexvedriliyo ar iqneboda chawyobili :))))

გაიარე მერე ამხელა გზაა რა ვერ გაეტიე. პერესი სადმე ვახსენე??

:))))) moica peresi ar awyobs yvelafers? Tu axali vinme gamoaashkaravet :))))

ერთი კომენტარი მაინც მანახე ჩემი სადაც პერესზე ოდესმე მაინც დამიწერია რო აწყობს თამაშებს თქო და გავჩერდები

Barsas baleshikebi tu chawyobas idzaxian iq persia tavshi da shen albat sxva vinme agmoacjinetqo magitom mogwere :)))

არ ვიცი სხვა რას იძახის. ყველას ერთ ქვაბში ნუ ხარშავ შენ. არავინ არ აღმომიჩენია მე შენ ჯერ ბავშვი ხარ არ იცი ეგეთები მარა მე ბევრი დიდი ასაკის ადმაიანისგან გამიგია ვინც ყოველდღე ბილეთების წერაში იყვნენ რომ ტოტალიზატორი ძაან დიდი როლს თამაშობს ფეხბურთშიო

Yvelas ert qvanshi rato vxarshav shen ar tqvi chawyoboli iyoo? An ra ici bvshvi rom var :))) totalizatoris moyvarulebi ityvian magas piriqit rom tqvan eg ufro gamikvirdeboda :)))

მე ვთქვი მარა პერესი სადმე ვახსენე? ბარსა გულშემატკივარი თუ ჩაწყობს ახსენებს იქ სულ პერესია თავშიო და მეც ბარსას გულშემატკივარი ვარ სხვათაშორის. 16 წელზე მეტის არ იქნები და ბავშვი ხარ აბა რა ხარ

47

24 იანვარი 2020 21:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
და შენ ჩაწყობილი თამაშების არ გჯერა?

კი არსებობს მარა ყველაფერს გააჩნია ის ნამდვილად არ იყო ჩაწყობილი ბარსა 3 წელი ზედიზე ლიგიდან რომ ვარდება ეგრე სამარცხვინოდ დიდი თამაშების ჩაწყობა არც ეგეთი მარტივი არ არის

48

24 იანვარი 2020 21:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: de la red
ძაან შორს ხარ

შენი ჭირიმე რისიც გჯერა იმის გჯეროდეს სხვას ცოდნას ნუ ასწავლი არ გვინდა ეს სორს ხარ ახლოს ხარრრრ,,გჯეროდეს როგორც არისსს.კარგად ბრძანდებოდეე.

ციტატა: anireal
Fexburti magitomac aris saintereso da sanaxaobrivi rom egeti ragaceebi xdeba, 2 goli pirvelad naxe damatebot droshi?

ფეხბურთი ყველაფერი მინახავს მაგრამ ესე იავნად მიაცილო მოდი გაიტანეოო იშვიათად,თან ვუყურებდიიიიი იმდენად სუსლელური გოლები გაუშვეს კოლექტივობის პირველობაზეც არ გავიდოდა ეგეთი,.

49

24 იანვარი 2020 21:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ციტატა: anireal

Fexburti magitomac aris saintereso da sanaxaobrivi rom egeti ragaceebi xdeba, 2 goli pirvelad naxe damatebot droshi?

და შენ ჩაწყობილი თამაშების არ გჯერა?

Dabal ligebshi sheidzleba magram iq sadac grandebi tamashoben aramgonia, da tu chaawyves eg aravis gamoepareba damijere mteli msoflio magat akvirdeba ra chawyobebi, italishi rac moxda wlebis ukan masjinac yvelaferi amouqeqes magas vin shaerchens, tan iuventuss da milans da rigit gundebs ragas uzaven

50

24 იანვარი 2020 21:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Redondo86
შენი ჭირიმე რისიც გჯერა იმის გჯეროდეს სხვას ცოდნას ნუ ასწავლი არ გვინდა ეს სორს ხარ ახლოს ხარრრრ,,გჯეროდეს როგორც არისსს.კარგად ბრძანდებოდეე.

კი ბატონო კარგათ ბრძანდებოდეთ :)

51

24 იანვარი 2020 21:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: de la red
ციტატა: rivaldo10
და შენ ჩაწყობილი თამაშების არ გჯერა?

კი არსებობს მარა ყველაფერს გააჩნია ის ნამდვილად არ იყო ჩაწყობილი ბარსა 3 წელი ზედიზე ლიგიდან რომ ვარდება ეგრე სამარცხვინოდ დიდი თამაშების ჩაწყობა არც ეგეთი მარტივი არ არის

დაბალ ლიგებში ხშირად არის ჩაწყობები აბა საიდან აგრძელებენ მეოთხე დივიზონში მყოფი გუნდები არსებობას? ჩააწყობენ სეზონში 4-5 თამაშს და მთელი წლის ფულს ამოაგდებენ. ტოტალიზატორიც იხეირებს და გუნდიც არ შეწყვეტს არსებობას. კენჭისყრის დროს ხშირად ხდება ჩაწყობა. მსოფლიოზე იყო ჩაწყობა და დიდი ამბავი კოპას წილისყრა თუ ჩააწყეს

52

24 იანვარი 2020 22:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Redondo86
ციტატა: de la red
ძაან შორს ხარ

შენი ჭირიმე რისიც გჯერა იმის გჯეროდეს სხვას ცოდნას ნუ ასწავლი არ გვინდა ეს სორს ხარ ახლოს ხარრრრ,,გჯეროდეს როგორც არისსს.კარგად ბრძანდებოდეე.

ციტატა: anireal
Fexburti magitomac aris saintereso da sanaxaobrivi rom egeti ragaceebi xdeba, 2 goli pirvelad naxe damatebot droshi?

ფეხბურთი ყველაფერი მინახავს მაგრამ ესე იავნად მიაცილო მოდი გაიტანეოო იშვიათად,თან ვუყურებდიიიიი იმდენად სუსლელური გოლები გაუშვეს კოლექტივობის პირველობაზეც არ გავიდოდა ეგეთი,.

Egeti ragac tu moxda ar gaaxareben arcert gunds, marto chven ar uyurebt magat tamashebs tu daechvdnen aucileblad gamoidzieben saqartvelo ki araa vigacam vigacas xeli daafaros

ციტატა: Wtf man
ციტატა: anireal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: anireal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: anireal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: anireal
ციტატა: Wtf man
ჩაწყობები ხდება ფეხბურთში თუნდაც დღევანდელი ავიღოთ კოპას წილისწყა. ვერავინ დამაჯერებს რო მანდ ჩაწყობა არ იყო. ყველა ძლიერი გუნდი ქვედა დივიზიონის გუნდს შეხვდა გარდა ბარსელონასი და სოსიედადის ეგენიც უსუსტეს ლეგანესს და ოსასუნას შეხვდნენ თან ორივე სახლში ძაან დამთხვევაა რაღაც. სევილია ვილიარეალი ვალენსია ბარსელონა ბილბაო სოსიედადი ყველა ერთმანეთს როგორ აცდა??? ვინმე ამიხსნის? დამთხვევების არ მჯერა მე

Visac gvjera gagvatare :)))) yvelfafershi chawyobas rogor xedavt barsas zogi fani ar mesmis martla :))) mandac peresis xeli urevia albat ;))))

Eseigi yvela la ligis gundi ertmanets rom shexvedriliyo ar iqneboda chawyobili :))))

გაიარე მერე ამხელა გზაა რა ვერ გაეტიე. პერესი სადმე ვახსენე??

:))))) moica peresi ar awyobs yvelafers? Tu axali vinme gamoaashkaravet :))))

ერთი კომენტარი მაინც მანახე ჩემი სადაც პერესზე ოდესმე მაინც დამიწერია რო აწყობს თამაშებს თქო და გავჩერდები

Barsas baleshikebi tu chawyobas idzaxian iq persia tavshi da shen albat sxva vinme agmoacjinetqo magitom mogwere :)))

არ ვიცი სხვა რას იძახის. ყველას ერთ ქვაბში ნუ ხარშავ შენ. არავინ არ აღმომიჩენია მე შენ ჯერ ბავშვი ხარ არ იცი ეგეთები მარა მე ბევრი დიდი ასაკის ადმაიანისგან გამიგია ვინც ყოველდღე ბილეთების წერაში იყვნენ რომ ტოტალიზატორი ძაან დიდი როლს თამაშობს ფეხბურთშიო

Yvelas ert qvanshi rato vxarshav shen ar tqvi chawyoboli iyoo? An ra ici bvshvi rom var :))) totalizatoris moyvarulebi ityvian magas piriqit rom tqvan eg ufro gamikvirdeboda :)))

მე ვთქვი მარა პერესი სადმე ვახსენე? ბარსა გულშემატკივარი თუ ჩაწყობს ახსენებს იქ სულ პერესია თავშიო და მეც ბარსას გულშემატკივარი ვარ სხვათაშორის. 16 წელზე მეტის არ იქნები და ბავშვი ხარ აბა რა ხარ

Peresinrom ar axsene gkitxe peresze gaqvs echvi tu sxva vinme agmoachinetqo ra ver gaige :)))) 16 ara 12 is var :))))

53

24 იანვარი 2020 22:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: de la red
კი ბატონო კარგათ ბრძანდებოდეთ :)

ფეხბურთელის ღირებულებას კლუბები რომ ადგენდნენნ მილიარდებს დააფასებდნენნ ,,ღირებულებაა ერთია და კონტრაკტის დეტალები მეორეე ,როცა სხვას ცოდნას უწუნებ ეს ორი გამიჯნეეე,,,,სპეციალური ფიფას და უეფას რეიტინგებით დგინდებაა ფეხბურთელისსს ფასიი.კონტრაკტში რა უწერიააა ეს არის სხვა,შენ ლოგიკას რომ მივყვეთ ნეიმარში პესეჟეს უნდა გადაეხადა 450 მილიონი მინიმუმ.თუ საბაზრო ღუირებულება არაფერ შუაშია გამოდისს მასრტოო გამოსასყიდ თანხას იხდიი..მასეც რომ იყოს რამდენი წელი ქონდა დარჩენილი ბარსელონაში ნეიმარსს??რატომ უნდა გადაიხადოს კლუბმააა მთლიანი თანხა როცა კონტრაკტის ნახევარიი ფეხბურთელსსს ნათამაშები აქქქ.ესე მეც მინდა ცა ზე დამეცეს მილიონები მაგრამ სადაა,სპეციალური ორგანოები არსებობსს რომლებიც სატრანსფერო ღირებულებას ადგენენ,ან სად გინახავსსს ნახევარ მილიარდიანიიი ტრანსფერიი ან 1 მილიარდიანი რომ უწერიათ რომ გადადიან სხვა გუნდებში რატო არ იხდიან ნახევარ მილიარდებს და 1 მილიარდებსს.??

54

24 იანვარი 2020 22:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: de la red
ციტატა: anireal

:))))) moica peresi ar awyobs yvelafers? Tu axali vinme gamoaashkaravet :))))

ბართომეუ აწყობს მარა იმდენად უტვინოა რომ ვერ ხვდება როგორ ჩააწყოს

:))) me mainc peresze maqvs echvi :))) barsa atlec magis chawyobiliao xmebi dadis mezobeli saitidan :)))

55

24 იანვარი 2020 22:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man

დაბალ ლიგებში ხშირად არის ჩაწყობები აბა საიდან აგრძელებენ მეოთხე დივიზონში მყოფი გუნდები არსებობას? ჩააწყობენ სეზონში 4-5 თამაშს და მთელი წლის ფულს ამოაგდებენ. ტოტალიზატორიც იხეირებს და გუნდიც არ შეწყვეტს არსებობას. კენჭისყრის დროს ხშირად ხდება ჩაწყობა. მსოფლიოზე იყო ჩაწყობა და დიდი ამბავი კოპას წილისყრა თუ ჩააწყეს

წილისყრის ჩაწყობაზე გეთანხები ძაან ხშირად ხდება ეგ და ეგ სიახლე არ არის რამოდენიმე წლის წინ რომელიღაცა ჯურნალისტმა 2 დღისთ ადრე დაწერა რომელი გუნდი რომელ გუნდს ხვდებოდა და ზუსტად იგივე წყვილები შეხვდნენ ერთმანეთს 2 დღის მერე კენჭისყრაზე კი დაბალ დონეებშიც ხდება ჩაწყობა და არა მარტო დაბალ ლიგებს წამყვან 5 ჩემპიონატს თუ არ ჩავთვლით პრაქტიკულად დალშე ყველგან ხდება ჩაწყობა უბრალოდ არცერთი გრანდი არ ჩააწყობს მნიშვნელოვან თამაშს თან იმის მერე რაც იუვეს მოუვიდა არ ვიცი გახსოვს თუ არა მარა იუვე იმის გამო კი არ დასაჯეს რომ თამაშებს ყიდულობდა რომ მარტივად მოეგო ? ან ხელს ხელზე ყიდდა იმ წელს დაგროვილი ქულებით იუვე გახდა ჩემპიონ მარა 1 თამაში სპეციალურად ითამაშა ფრედ რომ მეორე გუნდი არ გავარდნილიყო და მაგის გამო დასაჯეს და დამიჯერე არც რეალი არც ბარსა და არც სხვა გრანდი რომელშიც მილიარდებია ჩადებული არ გარისკავს თამაშის გაყიდვას და ამდენ ჩადებულ ფულს ჰაერში არ გადაყრის რომ 3 დივიზიონში ითამაშოს ან ლიგიდან რამოდენიმე წლით მოიკვეთოს ძაან დიდი ეკონომიკური ზარალი მოუვა გუნდს

56

24 იანვარი 2020 22:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ციტატა: anireal
qartvelo ki araa vigacam vigacas xeli daafaros

რა შუაშია საქართველ ყველგანაა ჩაწყობა)) განსაკითრებით ესპანეთში აიტალიაში ამათთან საქართველი მაგ საკითხში პირველ კლასელიც არაა)) ზოგადაც ქვეყნებიც რომ აიღო ესპანეთში და იტალიაში იფრო დიდი და მაშტაბური კურუქციაა ვიდრე საქართველოში. ოღონდ ზედა დონეზე ხდება ეს ყველაფერი.

Italishi rom iyo magitomac amouqeqes yvelas yvelaferi :))) magas vidzaxi rom im doneze aravin arafers ar shearchens rogorc ar unda chaawyo mainc amogigdeben yvelafrs

57

24 იანვარი 2020 22:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ფეხბურთელის რეიტინგებით ფასდებაა წლიურად მისი სატრანსფეროო ფასიი,ესაა ჩოტკად ესეე რომ ვთქვათ ამას განხილვაც არ ჭირდება,არსებობს მეორე მხარე კლუბსა და ფეხბურთელს შორისს დადებული კონტრაკტიი,თუ უწერია 300 მილიონი გამოსყიდვა და აქვს 6 წლიანი კონტრაკტიიდა 2 წელია ითამაშა უკვე იმ კლუბში გამოსასყიდს იმ 4 წლის იხდის გუნდი და პლიუს სატრანსფერო ფასი რაც ადევსს,მთლიანობაში ეს ორივე ერთად ჯამიი დგინდება და იხდის კლუბი,ასენსიოს 300 მილიონი რომ ჩაუწერესს ხვალ რომ გაყიდონნ თვითღირებულებაზე მეტად კონტრაკკტის გამოსასყიდი იქნება გადასახდელი,ასე მოხდა დემბელეს შემთხვევაშიი,იმ ფეხბურთის დედა ვატირე სადაც დემბელე 200 მილიონი ეღირებაა ხო არ ღადაობთ.

58

24 იანვარი 2020 22:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Chawyoba sheidzleba yvelgan iyos magram xelis dafareba ara :))

59

24 იანვარი 2020 22:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
6 წლიანი კონტრაკტი რომ აქ ფეხბურთელს კლუბთან დადებული და 5 წელი უკვეე ნათამაშები აქქქ რატომ უნდა გადაიხადოსს კლუბმა მთლიანი კონტრაკტიიი ,აგებ მბაპეში ხოა ნახევარი მილიარდი გამოსასყიდი,აგერ სენ აგერ მე მაქსიმუმ თუ 230 ად არ დათრიოს პერესმაა,,,ელემენტარული მათემატიკაა და ლოგიკაააა დაველოდოთთ შენ ხარ მართალი თუ მეეე თუ ნახევარ მილიარდს გადაიხდის პერესიიიი ,თუ 230 გადაიხადა მე აღმოვჩნდები მართYალი.

60

24 იანვარი 2020 22:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ციტატა: anireal

Italishi rom iyo

იტალიაში მაშინ იუვე გაწირეს მარტო თორე მილანი არ შვებიდა მზგავს რაღაცეებს? მაგრამ ვინ იყო მილანის პრეზიდენტი? არც მეტი არც ნაკლები იტალიის პრემიერ მინისტრი მაფიოზა ბერლუსკონი)) და კი შერჩათ ხახვივით)

Milansac daakles bevri qula :)) ra mnishvneloba aqvs xo amougdes yvelaferi tvit berluskonis gindsac ki :))) da tqven ambobt rom vinmes gaitareben eget ragacas? :))) tu vinme chaawyobs magas chvenc gavigebt shen magaze ar inerviulo manamde ki jobia davtkbet fexburtit chawyobebze laparaks :)))

61

24 იანვარი 2020 22:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Redondo86
ციტატა: de la red
კი ბატონო კარგათ ბრძანდებოდეთ :)

ფეხბურთელის ღირებულებას კლუბები რომ ადგენდნენნ მილიარდებს დააფასებდნენნ ,,ღირებულებაა ერთია და კონტრაკტის დეტალები მეორეე ,როცა სხვას ცოდნას უწუნებ ეს ორი გამიჯნეეე,,,,სპეციალური ფიფას და უეფას რეიტინგებით დგინდებაა ფეხბურთელისსს ფასიი.კონტრაკტში რა უწერიააა ეს არის სხვა,შენ ლოგიკას რომ მივყვეთ ნეიმარში პესეჟეს უნდა გადაეხადა 450 მილიონი მინიმუმ.თუ საბაზრო ღუირებულება არაფერ შუაშია გამოდისს მასრტოო გამოსასყიდ თანხას იხდიი..მასეც რომ იყოს რამდენი წელი ქონდა დარჩენილი ბარსელონაში ნეიმარსს??რატომ უნდა გადაიხადოს კლუბმააა მთლიანი თანხა როცა კონტრაკტის ნახევარიი ფეხბურთელსსს ნათამაშები აქქქ.ესე მეც მინდა ცა ზე დამეცეს მილიონები მაგრამ სადაა,სპეციალური ორგანოები არსებობსს რომლებიც სატრანსფერო ღირებულებას ადგენენ,ან სად გინახავსსს ნახევარ მილიარდიანიიი ტრანსფერიი ან 1 მილიარდიანი რომ უწერიათ რომ გადადიან სხვა გუნდებში რატო არ იხდიან ნახევარ მილიარდებს და 1 მილიარდებსს.??

1. არავინ არ ადგენს ფასებს. სუფთა კომერციული გარიგებაა და ტრანსფერში არანაირი ფიფა და უეფა არ ერევა.
2. ტრანსფერის დროს პირისპირ ჯდებიან ფეხბურთელის აგენტი და კლუბის წარმომადგენელი. მათი შეთანხმების შედეგად წყდება ტრანსფერი.
3. გამოსასყიდი თანხა რას ნიშნავს? იმ შემთხვევაში თუ ფეხბურთელს გამოსასყიდი თანხა უწერია კონტრაქტში და გუნდი ფეხბურთელის სურვილის საწინააღმდეგოდ მიდის,ასეთ შემთხვევაში გუნდი იხდის ამ თანხას სრულად რაც წერია გამოსასყიდში. ასეთ დროს კი გუნდი უძლურია და იძულებულია ფეხბურთელი გაუშვას. ასე იყო მაგ: ერერას შემთხვევაში. როცა თავად ფეხბურთელმა გადაიხადა თავისივე გამოსასყიდი თანხა და გადავიდა უნაიტედში. იგივე მოხდა ჰალკის შემთხვევაში. როცა ზენიტმა მისი გამოსასყიდი 50 მილიონი გადაიხადა და ასე იყიდა.
4.რაც შეეხება მბაპეს. ან გადაიხდის რეალი 450 მილიონს და იყიდის ან 2021 წლის ზაფხულში გადავა დაახლოებით 150 მილიონად. ყველაფერი შეიხზეა დამოკიდებული ახლა. უნდა გაუშვებს უნდა არა. ვაბშე რო დაიკიდოს ეგ მბაპეს ფული და 2022 -ში მბაპეს უთხრას სარი გითხრია ტრაკში კონტრაქტის ამოწურვამდე ეგდები აქო. მაშინ 2022-ში მთლად უფასო მოვა 😄

62

24 იანვარი 2020 22:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დელა რედდ რონალდუს გამოსასყიდი თანხა რამდენი ეწერა კონტრაკტშიი??300 მილიონზე მეტი,იუვენტუსმა 135 მილიონად როგორ იყიდაა?გიპასუხო??კონტრაკტი ეწურებოდა უკვე რონალდუს რეალშიიი 1 წელი ქონდა დარჩენილი თუ არ ვცდებიი,მაშინ რამნაირადდ მოხდა რონალდუ 135 ტად გაიყიდა?არც გაყიდულა მაგდენადდდ..ხო იძახიიარაფერ შუაშია საბაზრო ღირებულებააო,მაშინ რატომ 300 ზე მეტი არ გადაიხადააა??საქმნე ისაა რომმ საბაზრო ღირებულების გარდა იუვენტუსმა გამოისყიდა დარჩენილი კონტრაკტი დაა ამრიგად მივიღეთ ეგ 130 მილიონიი ,თორემ შენ ლოგიკას რომკაცი მიყვესსს 300 მუილიონი მინიმუმ იუვეს უნდა გადაეხადააა ,მაგრამ ფაქტიოაა 300 კი არა 130 მილიონზე მეტი არ გადაუხდიაა/.

63

24 იანვარი 2020 22:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ციტატა: anireal
shen magaze ar inerviulo manamde ki jobia davtkbet fexburtit chawyobebze laparaks :)))

მანამდე არ აგიდგა შენ გვერდები მე მაგაზე არ ვინერვიულო)))))))))))))

Mec eg minda mere :))))

64

24 იანვარი 2020 22:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ამ ზაფზულს თუ არა მომავალ ზაფზულს წავა ეს პარიზიდან. დათუ მაინც დაკერა შეიხმა გახანგრძლივებაზე მაშინ სულელი ყოფილა და ლიგა-1 ალალი იყოს მისთვის. რაიცი მანადდე შეიცვალოს ამანაც აზრი ზნე და გონება და უცებ კამპნოუზე ამოყოს თავი.))

მესის ამაზე უკეთ ვინ "შეცცვლის" მაგრამ შაკალ ბავშვვს) დედაქალაქისკენ მიუწევს გული
როცა იბადები მადრიდისტა კვდები მადრიდისტათ არაფერს არამოყოფს ეს თავს კამპ ნოუზე 😄 მაგის შანსი 0% .
წელს პერესმა უნდა მოინდომოს თორე არჩევნებში ფუკასავით გამოაცლიან პრეზიდენტის სკამს :დდ მაგის კოზირია მბაპე.

65

24 იანვარი 2020 22:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Mkvleloba da fexburtis chawyoba rom erti da igive gonia zogs :)))))))

66

24 იანვარი 2020 22:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: კასილასი-THE best
1. არავინ არ ადგენს ფასებს. სუფთა კომერციული გარიგებაა და ტრანსფერში არანაირი ფიფა და უეფა არ ერევა.

ფიფას რეგლამენტებს კარგად გაეცანი,ამისთვის სულ მცირეე არსებობსს ვიკიპედიაა,,ფიფაა განსაზღვრავს ზუსტადაც რეიტინგებს და სატრაბნსფერო დროს და ესე შემდეგ.ესე ჰარი ჰარალოზე არაააა.ის ფაქტი რომ სატრანსფეროო სისტემა ფიფას მიერ არისს ჩამოყალიბებული ეს უტყუარი ფაქტიააა .

ციტატა: კასილასი-THE best
2. ტრანსფერის დროს პირისპირ ჯდებიან ფეხბურთელის აგენტი და კლუბის წარმომადგენელი. მათი შეთანხმების შედეგად წყდება ტრანსფერი.

აგენტი მუშაობსს ფეხბურთელის ინტერესებიდან გამომდინარეე,შეთანხმება კი კლუბებს შორის ხდება,აგენტის მთავარიი ფუნქციაა დაიცვას კლიენტის უფლებები.
3. გამოსასყიდი თანხა რას ნიშნავს? იმ შემთხვევაში თუ ფეხბურთელს გამოსასყიდი თანხა უწერია კონტრაქტში და გუნდი ფეხბურთელის სურვილის საწინააღმდეგოდ მიდის,ასეთ შემთხვევაში გუნდი იხდის ამ თანხას სრულად რაც წერია გამოსასყიდში. ასეთ დროს კი გუნდი უძლურია და იძულებულია ფეხბურთელი გაუშვას. ასე იყო მაგ: ერერას შემთხვევაში. როცა თავად ფეხბურთელმა გადაიხადა თავისივე გამოსასყიდი თანხა და გადავიდა უნაიტედში. იგივე მოხდა ჰალკის შემთხვევაში. როცა ზენიტმა მისი გამოსასყიდი 50 მილიონი გადაიხადა და ასე იყიდა.
თუ ესეაა რონალდოში რატომ არ გადაიხადა იუვემ 300 და რატომ გადაიხადა 130 თი?ელემენტარული მათემატიკაა 300 ტოლიაა 130 ს ???უცნაუურიააა 130 მილიონი ეწერა გამოსასყიდი?)მით უფროო ფეხბურთელის სურვილი იყო.

ციტატა: კასილასი-THE best
4.რაც შეეხება მბაპეს. ან გადაიხდის რეალი 450 მილიონს და იყიდის ან 2021 წლის ზაფხულში გადავა დაახლოებით 150 მილიონად. ყველაფერი შეიხზეა დამოკიდებული ახლა. უნდა გაუშვებს უნდა არა. ვაბშე რო დაიკიდოს ეგ მბაპეს ფული და 2022 -ში მბაპეს უთხრას სარი გითხრია ტრაკში კონტრაქტის ამოწურვამდე ეგდები აქო. მაშინ 2022-ში მთლად უფასო მოვა 😄

პირობას გაძლევ როცა გადმოვა 250 მილიონზე მეტი არ ეღირება ტრანსფერი,გამოსასყიდი ნახევარი მილიარდი უწერია ვნახოთ თუ გადაიხდის.

67

24 იანვარი 2020 22:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10

ბარსა რა შუაშია ზოგადად ვამბობ ხდება ჩაწყობები დიდ თამაშებშიც და პატარა თამაშებშიც ოღოდ ჩვენ კოკრეტულ და ზუსტ ინფორმაციას ამათუ იმ ჩაწყობი თამაშე არავინ მოგვაწოდებს ეს იციან ზემოთ რამოდენიმე კაცმა და მორჩა ესაა დღევანდელი საფეხბურთო რეალობა ბარსაც რეალიც და აბსოლიტურად ყველა კლყბი გარეული მეტ ნაკლებად ამ ამბავში სამწუხაროდ.

არცერთი დიდი გუნდი არ გარისკავს და არ ჩააწყობს თამაშს იმიტომ რომ ეგ თუ გასკდა და დამიჯერე გასკდება ეგეთი არამე რომ მოხდეს მარტივი მაგალითი იუვე მილანი რომა გუნდს იმხელა ფინანსური დარტყმა მიეყენება რომ ვერანაირი თანხა ვერ აუნაზღაურებს
ციტატა: anireal

:))) me mainc peresze maqvs echvi :))) barsa atlec magis chawyobiliao xmebi dadis mezobeli saitidan :)))

პერესი უკვე ასაკში გადასცა ესტაფეტა ბართომეუს მარა ჯერ ვერ ხვდება უკანასკნელი რა როგორ უნდა გააკეთოს
ციტატა: Redondo86
ფეხბურთელის ღირებულებას კლუბები რომ ადგენდნენნ მილიარდებს დააფასებდნენნ ,,ღირებულებაა ერთია და კონტრაკტის დეტალები მეორეე ,როცა სხვას ცოდნას უწუნებ ეს ორი გამიჯნეეე,,,,სპეციალური ფიფას და უეფას რეიტინგებით დგინდებაა ფეხბურთელისსს ფასიი.კონტრაკტში რა უწერიააა ეს არის სხვა,შენ ლოგიკას რომ მივყვეთ ნეიმარში პესეჟეს უნდა გადაეხადა 450 მილიონი მინიმუმ.თუ საბაზრო ღუირებულება არაფერ შუაშია გამოდისს მასრტოო გამოსასყიდ თანხას იხდიი..მასეც რომ იყოს რამდენი წელი ქონდა დარჩენილი ბარსელონაში ნეიმარსს??რატომ უნდა გადაიხადოს კლუბმააა მთლიანი თანხა როცა კონტრაკტის ნახევარიი ფეხბურთელსსს ნათამაშები აქქქ.ესე მეც მინდა ცა ზე დამეცეს მილიონები მაგრამ სადაა,სპეციალური ორგანოები არსებობსს რომლებიც სატრანსფერო ღირებულებას ადგენენ,ან სად გინახავსსს ნახევარ მილიარდიანიიი ტრანსფერიი ან 1 მილიარდიანი რომ უწერიათ რომ გადადიან სხვა გუნდებში რატო არ იხდიან ნახევარ მილიარდებს და 1 მილიარდებსს.??

დამიჯერე არ გინდა ციდან 1 მილიარდი თავზე რომ დაგეცეს(სერიოზულად გეუბნები მე ნამდვილად არ მინდა სიცოცხლე მირჩევნია) კაი ამ ერთხელაც გიპასუხებ და ამაზე დავამთავროთ იმიტომ რომ ორივეს ჩვენ ჩვენი აზრი გვექნება მაინც და ამ თემის თავიდან გადამოწმება ოფიცილური წყაროებით ეხლა მეზარარება
ფიფას და უეფას არაფერი არ ესაქმება ფეხბურთელის ღირებულების შესახებ ვერცერთი ორგანო ვერ დაუწესებს გუნდს თუ არა ფასად შეაფასოს ფეხბურთელი ფეხბურთელი გუნდს კონტრაქტს ხეს რომ აწერს გუნდის საკუთრებაში გადადის და გუნდს შეუძლია ეს ფეხბურთელი ნებისმიერ ფასად შეაფასოს მაგალითად რიალს რონალდო ყავდა 1 მილიარდად შეფასებული და იუვეს რონალდო რომ ეყიდა უნდა გადაეხადა 1 მილიარდ მარა ამ თახას ვერანაირად გადაიხდიდა ფინასური ფეირპლეის გამო აქედან გამომდინარე რონალდო შეხვდა პერეს და სთხოვა რომ გუნდის დატოვება უნდოდა და რომ გაეშვათ და სატრანსფერო ფანჯარაზე განეთავსებინა და პერესმაც შეუსრულა და განათავსა 100 მ სატრანსფერო ფანჯარაზე ( რონალდოს გამოსასყიდი თანხა კი იყო მილიარდი მარა რეალმ შეაფასა 100 მილიონად ) აქედან გამომდინარე გაიყიდა მაგ თანხად იმიტომ რომ კლუბმა შეაფასა
კაი ეხლა შენ მოყვანილ მაგალითს რაც შეეხება ფეხბურთელმა ხელი თუ მოაწერა 4 წლიან კონტრაქტს და 2 წელი თუ ითამაშა ესე არაფერს არ ცვლის გინდ 2 წელი ითამაშე გინდ 3 წლეი 11 თვე და 29 დღე სანამ კონტრაქტი არ ამოიწურება გუნდია შენი მფლობელი და შენ მხოლოდ კლუბის რიგითი წევრი ხარ და ვალდებული ხარ დაემორჩილო კონტრაქტს კონტრაქტს თუ არ დაემორჩილე დაგაჯარიმებენ გუნდები ფეხბურთელების გამოსასყიდ თანხას იმიტომ ადებენ დიდს რომ სხვა გუნდმა არ მოპაროს როგორც ეს ნეიმარის შემთვევაში მოხდა ავიღოთ მაგალითად ეხლა სხვა ფეხბურთელ სიტყვაზე ისკო ისკოს გამოსასყიდი თანხა არის 250 თუ 300 მ ევრო სიტის უნდა ისკოს ყიდვა გურდილაუკვე რამოდენიმე წელია ცდილობს რომ ისკო სიტიში წაიყვანოს მარა ვერ მიყავს იმიტომ რომ ალბათ დამეთანხმები რომ ისკო 300 მ ნამდვილად არ ღირს ხო სიტი მზად იყო რომ გადაეხადა 100 მ მდე ისკოში მარა რიალს რადგან კონტრაქტში ეწერა რომ ისკოს ყიდვა ვისაც უნდა უნდა გადაიხადოს 300 მ სიტის არაფრის გაკეთება არ შეუძლია თუ არ გადაიხდის 300 მ მარა თუ რიალს სურს ისკოს გაყიდვა რიალს შეუძლია შეაფასოს ისკო ნებისმიერ თანხად თუ უნდა 1 ცალ სნიკერში გაცვლის ისკოს სწორედ ამიტომ არ იხდიან გუნდები ნახევარ მილიარდს ტრანსფერებში
არსებობს კიდევ ერთი ვარიანტი ავიღოთ აზარის ვარიანტი ეხლა აზარს რიალში უნდოდა რიალს აზარი უნდოდა და ჩელსის არ უნდოდა გაყიდვა აზარის ამიტომ არ ყიდდიდა მარა აზარმა ახალ კონტრაქტს ხელი არ მოაწერა და კონტრაქტი უმთავრდებოდა ამიტომ ჩელსი დადგა დილემის წინააღმდე გაყიდა აზარი 100 მ ან კიდევ ერტი წლით დაეტოვა გუნდში და აზარს უფასოდ შეეძლებოდა შემდეგ წელს ნებისმიერ გუნდში გადასვლა და ამიტომ ჩელსის ხელმძღვანელობამ გადაწყვიტა რომ გაყიდვა ჯობდა და ამიტომ სატრანსფერო ფანჯარაზე გამოიყვანა აზარი 100 მ და მაგიტომ გადაიხადა რიალმა ეგ თანხა
კაი ეხლა ნახვამდის ვიცი რომ ამდენი მაინც ტყუილა ვწერე საბოლოოდ მაინც მე ჩემ აზრზე დავრჩები შენ შენ აზრზე ასე რომ ნახვამდი :)

ციტატა: კასილასი-THE best
1. არავინ არ ადგენს ფასებს. სუფთა კომერციული გარიგებაა და ტრანსფერში არანაირი ფიფა და უეფა არ ერევა.
2. ტრანსფერის დროს პირისპირ ჯდებიან ფეხბურთელის აგენტი და კლუბის წარმომადგენელი. მათი შეთანხმების შედეგად წყდება ტრანსფერი.
3. გამოსასყიდი თანხა რას ნიშნავს? იმ შემთხვევაში თუ ფეხბურთელს გამოსასყიდი თანხა უწერია კონტრაქტში და გუნდი ფეხბურთელის სურვილის საწინააღმდეგოდ მიდის,ასეთ შემთხვევაში გუნდი იხდის ამ თანხას სრულად რაც წერია გამოსასყიდში. ასეთ დროს კი გუნდი უძლურია და იძულებულია ფეხბურთელი გაუშვას. ასე იყო მაგ: ერერას შემთხვევაში. როცა თავად ფეხბურთელმა გადაიხადა თავისივე გამოსასყიდი თანხა და გადავიდა უნაიტედში. იგივე მოხდა ჰალკის შემთხვევაში. როცა ზენიტმა მისი გამოსასყიდი 50 მილიონი გადაიხადა და ასე იყიდა.
4.რაც შეეხება მბაპეს. ან გადაიხდის რეალი 450 მილიონს და იყიდის ან 2021 წლის ზაფხულში გადავა დაახლოებით 150 მილიონად. ყველაფერი შეიხზეა დამოკიდებული ახლა. უნდა გაუშვებს უნდა არა. ვაბშე რო დაიკიდოს ეგ მბაპეს ფული და 2022 -ში მბაპეს უთხრას სარი გითხრია ტრაკში კონტრაქტის ამოწურვამდე ეგდები აქო. მაშინ 2022-ში მთლად უფასო მოვა 😄

მადლობთ :D ამდენი ტყულად ვწერე ალბათ აღარ დავწერდი რომ მცოდნოდა რომ სხვამ უკვე გასცა პასუხი

ციტატა: Redondo86
დელა რედდ რონალდუს გამოსასყიდი თანხა რამდენი ეწერა კონტრაკტშიი??300 მილიონზე მეტი,იუვენტუსმა 135 მილიონად როგორ იყიდაა?გიპასუხო??კონტრაკტი ეწურებოდა უკვე რონალდუს რეალშიიი 1 წელი ქონდა დარჩენილი თუ არ ვცდებიი,მაშინ რამნაირადდ მოხდა რონალდუ 135 ტად გაიყიდა?არც გაყიდულა მაგდენადდდ..ხო იძახიიარაფერ შუაშია საბაზრო ღირებულებააო,მაშინ რატომ 300 ზე მეტი არ გადაიხადააა??საქმნე ისაა რომმ საბაზრო ღირებულების გარდა იუვენტუსმა გამოისყიდა დარჩენილი კონტრაკტი დაა ამრიგად მივიღეთ ეგ 130 მილიონიი ,თორემ შენ ლოგიკას რომკაცი მიყვესსს 300 მუილიონი მინიმუმ იუვეს უნდა გადაეხადააა ,მაგრამ ფაქტიოაა 300 კი არა 130 მილიონზე მეტი არ გადაუხდიაა/.

რამდენი წლის ხარ კაცურად მითხარი

68

24 იანვარი 2020 22:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დელარედ სატრანსფერო ფანჯარაა კლუბების მიერ მოგონილი არააა ფიფას მიერ ჩამოყალიბებული სისტემაააა და არავიონ არაფერში ერევაა ცოტა მეტიი უნდა იკითხო,მით უმეტესს ბევრი პრეცედენტი გვაქ სატრანსფერო ბანებისსს.კლუბმა შეუძლია ჩაუწეროსსს იმდენიი გამოსასყიდი რაც მას სურსსს ამაზე არავინ დავობსს მაგრაამ ტრანსფერმარკეტში თუნდაც რომ ადგენენ ფეხბურთელების ფასებს ესს როგორ ხდებაა ნეტავვ?))) რეიტინგების მიხედვით,,შენ შეიძლებაა მჭედლიძეში 1 მილიარდი გონდოდეს მაგრამ რეალურად ღირდეს 5 მილიონი.ფეხბურთელი კონტრაკტის ბოლო დღემდე კუთვნილებაა კლუბის ამაზეც არავინ დავობს მაგრამმ როცაა ფეხბურთელს უჩნდება სურვილი სხვა კლუბში გადასვლისსს კლუბმაა შესაძლოააა ფეხბურთელთან დადებული კონტრაკტი მოითხოვოსს მაგრამ სატრანსფერო ფასებს კლუბები ადგენენნნ ეს არააა მართალიი,,კლუბს მხოლოდ შეუძლია საკუთარი კონტრაკტიი ფეხბურთელთან მოითხოვოსსს.და ვერ ნახავ ფაქტს ყველა ფეხბურთელსს გამოსასყიდი უწერია კონტრაკტშიიი,,რეიტინგებით ფასდება საბაზრო ღირებულებაა,,,,ამას ემატება კკლუბს და ფეხბურთელს შორის დადებული კონტრაკტიი,,თორემ ესე ყველას უნდა ეწეროს გამოსასყიდი თანხაააა და ბევრს არ უწერია კონტრაკტშიი.

69

24 იანვარი 2020 23:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
Peresinrom ar axsene gkitxe peresze gaqvs echvi tu sxva vinme agmoachinetqo ra ver gaige :)))) 16 ara 12 is var :))))

ვინმეზე რომ მქონოდა ეჭვი მივუწერდი გარკვევით რო ამან ჩააწყო თქო რამე დავწერე გაუგებრათ?. არაა გამორიცხული 12ის იყო

ციტატა: de la red
ციტატა: Wtf man

დაბალ ლიგებში ხშირად არის ჩაწყობები აბა საიდან აგრძელებენ მეოთხე დივიზონში მყოფი გუნდები არსებობას? ჩააწყობენ სეზონში 4-5 თამაშს და მთელი წლის ფულს ამოაგდებენ. ტოტალიზატორიც იხეირებს და გუნდიც არ შეწყვეტს არსებობას. კენჭისყრის დროს ხშირად ხდება ჩაწყობა. მსოფლიოზე იყო ჩაწყობა და დიდი ამბავი კოპას წილისყრა თუ ჩააწყეს

წილისყრის ჩაწყობაზე გეთანხები ძაან ხშირად ხდება ეგ და ეგ სიახლე არ არის რამოდენიმე წლის წინ რომელიღაცა ჯურნალისტმა 2 დღისთ ადრე დაწერა რომელი გუნდი რომელ გუნდს ხვდებოდა და ზუსტად იგივე წყვილები შეხვდნენ ერთმანეთს 2 დღის მერე კენჭისყრაზე კი დაბალ დონეებშიც ხდება ჩაწყობა და არა მარტო დაბალ ლიგებს წამყვან 5 ჩემპიონატს თუ არ ჩავთვლით პრაქტიკულად დალშე ყველგან ხდება ჩაწყობა უბრალოდ არცერთი გრანდი არ ჩააწყობს მნიშვნელოვან თამაშს თან იმის მერე რაც იუვეს მოუვიდა არ ვიცი გახსოვს თუ არა მარა იუვე იმის გამო კი არ დასაჯეს რომ თამაშებს ყიდულობდა რომ მარტივად მოეგო ? ან ხელს ხელზე ყიდდა იმ წელს დაგროვილი ქულებით იუვე გახდა ჩემპიონ მარა 1 თამაში სპეციალურად ითამაშა ფრედ რომ მეორე გუნდი არ გავარდნილიყო და მაგის გამო დასაჯეს და დამიჯერე არც რეალი არც ბარსა და არც სხვა გრანდი რომელშიც მილიარდებია ჩადებული არ გარისკავს თამაშის გაყიდვას და ამდენ ჩადებულ ფულს ჰაერში არ გადაყრის რომ 3 დივიზიონში ითამაშოს ან ლიგიდან რამოდენიმე წლით მოიკვეთოს ძაან დიდი ეკონომიკური ზარალი მოუვა გუნდს

ზუსტად ეგ დავწერე მეც გრანდები ვერ გარისკავენ ჩაწყობას მარა დაბალ ლიგებში იცოცხლე. მთავარი ჩაწყობები მაინც კენჭისყრის დროს ხდება მარა ანის რას დააჯერებ მაგამ არ იცის უკეთ რა როგორ არის ჩვენ მოკვდავმა ხალხმა რა ვიცით ეგ.

70

24 იანვარი 2020 23:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დაუშვათ ეხა ნაჩოო გამოსასყიდი არ უწერიააა,,,,როგორ უნდაა გავიგოთ მისი რეალური ფასიიი? ჰარი ჰარალოზე კლუბს ამდენი მოუნდაა??? რომ შედიხარ ტრანსფერმარკეტში დაუშვათ და ნაჩოს უწერია 30 მილიონი სიტყვაზეეე ეს კკლლუბმააა დაადო ფასიი თვტნებურადდ??როგორ ხდებაა ფეხბურთელების ფასების რეალური დადგჰენა,ამაზე არ გიფიქრიათ ვისაც გამოსასყიდი არ უწერია კონტრაკლტში მათი რეალური ფასების დადგენა როგორ ხდებააა,,,ან იკარდის ფასი 89 მილიონი იყო არ უწერია გამოსასყიდი,როგორ დადგინდა ეს 89 მილიონიი??ვიღაცას შეიძლებააა ნეხვის ოქროდ გასაღება უნდა ესე ჰარი ჰარალოზე ხო არაა))

ტრანსფერმარკეტში მბაპეს უწერია 200 მილიონი,,ეს კლუბმააა შეაფასააა?არადა ნახევარ მილიარდს ითხოვენნ მაშ რატომ წერია ტრამნსფერმარკეტში 200 მილიონი?ეს 200 მილიონი არის საბაზრო ღირებულებააა ტრანსფერმარკეტზე ბევრი იციან აქქქ,ერთერთი კომპეტენტური საიტიააა.

მაგალითად ტრანსფერმარკეტმა აზარი 100 მილიონად ყავდა შეფასებული და ესეც მოხდა 100 მილიონად ვიყიდეთ,,იგივე ტყრიფიეერი 28 მილიონად იყო შეფასებული და 21 მიოლიონად იყიდა ატლეტიკომ..ახლოს არის მათი მონაცემებიი,,ტრანსფერმარკეტი ერთერთი კომპეტენტურია.

71

24 იანვარი 2020 23:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მარადონა დებილი ყოფილა აბა👌👌👌 და სულ იმ ნარკოტიკების ბრალი კაიფში ამბობს თურმე რომ ფეხბურთი დიდი დიდი მაფიაა სადაც ფული უკეთ კეთდებაო....

72

25 იანვარი 2020 00:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
მიშელ პლატინი: "1998 წლის მუნდიალის წილისყრაში ჩავერიეთ"-ამ ნათქვამშიც ჩანს ბევრი რამ.
ვისაც 2002 წლის მსოფლიო ჩემპიონატი ნანახი აქვს მათთვის უფრო მარტივად დასანახი იქნება თუ რას ნიშნავს როდესაც ვიღაცის გათრევა გინდა შემდეგ ეტაპზე.ფეხბურთში კი არა ცხოვრებაში იმდენი რამ ხდება ადამიანის თვალსა და ყურს უკან...

73

25 იანვარი 2020 00:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ფეხბურთელი ამ შემთხვევაში არის ნივთი და სხვისი საკუთრება. მე ჩემ პირობითად კომპიუტერს მინდა 100 ლარად გავყიდი. მინდა 1000-ად. არანაირი მაიმარკეტი ვერ ჩაერევა ამაში. ის უბრალოდ ვალდებულია ჩემი როგორც მესაკუთრის უფლებები დაიცვას. ზუსტად ასე ხდება ფეხბურთში. ტრანსფერმარკეტი არ ნიშნავს არაფერს. მანდ ითვლება უბრალოდ და ეგ დებს ფეხბურთელის დაახლოებით ფასს. რათქმაუნდა დიდი ფული კეთდება. ჰოლანდია ტრანსფერში ზალცბურგმა მიიღო 16 მილიონი. დანარჩენი მიიღო მამამისმა და მისმა აგენტმა. ასე რომ. ფეხბურთი,რომ დიდი ბიზნესია მაგაზე 2 აზრი არ არის. ფიფას შეუძლია კიბატონო,რომ რაღაცეები დაბლოკოს. ან დააწესოს მაქსიმალური ზღვარი. ვთქვათ,რომ მას შეუძლია თქვას,რომ მივიღეთ ახალი კანონი. რის მიხედვითაც ყველა გუნდს ეკრძალება ფეხბურთელს 150 მილიონზე მეტი ფასი დაადოს. ასეთ შემთხვევაში ყველა ვალდებული იქნება დაემორჩილოს. გამოსასყიდ თანხას ძალიან. დიდს იმიტომ ადებენ ტოპ ფეხბურთელებს,რომ კონტრაქტის ამოწურვამდე ვერ შეძლოს სხვა გუნდში წასვლა. იგივე ეხებოდა რონალდოს და ეხება მესის. კონტრაქტში მიწერია გამოსასყიდი ნახევარი მილიარდი? გუნდს აქვს უფლება თუ მოინდომა გაყიდოს 30 მილიონად. იგივე ბაზარია რა. არის მყიდველი და არის გამყიდვეელი. უბრალოდ ამ შემთხვევაში საქმე ადამიანებს ეხებათ. თანხები ნაწილდება ბევრნაირად. გაიხსენეთ ნეიმარი. ბარსამ მიიღო 222 მილიონი. ნეის მამამ მიიღო 60-დე როგორც აგენტმა. თუმცა როცა პოგბა გადავიდა უნაიტედში,იმ 120 მილიონიდან მიიღო რაიოლამ 30 მილიონამდე. ანუ იუვემ მიიღო 90 მილიონი. სუფთა შეთანხმებაზეა ეგ. მაგ. არის ქვეყნები სადაც გუნდი იხდის ფეხბურთელის ხელფასს და სახემწიფოს იმ ხელფასიდან მიაქვს საშემოსავლო. თუმცა მაგ. პსჟ უნაიტედი იმ % ემბსაც თვითონ იხდის. ანუ რუნი კვირაში იღებდა 300000. ინგლისში 50% იბეგრება. ანუ რეალურად უნაიტედი იხდიდა 600000
მოკლედ ბევრი ნიუანსია რა. პერეს თუ მოუნდა იყიდის და ბართომეუს თუ მოუნდა გაყიდის მთალად ეგრეც არაა. მოგებული უნდა დარჩეს. გუნდი. ფეხბურთელი და მისი აგენტი

74

25 იანვარი 2020 02:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
რაზე დავობთ :))) თუ კლუბს ფეხბურთელის გამისასყიდ თანხას მითითებული აქვს 200 მილიონი, და აქვს 4 წლიანი კონტრაქტი, 3 წელი და 364 დღეც რომ იყოს გასული, მაინც 200 გადაიხდის თუ კონტრაქტის ამოწურვამდე უნდა ყიდვა. რამდენი აქვს დარჩენილი არაფერ შუაში არაა. ფეხბურთელი რა წამს ხელს აწერს კონტრაქტს, იმ წამიდან კლუბის საკუთრებაა და გამისასყიდა რამდენსაც უწერს, იმდენს იხდის ამ ფეხბურთელის მსურველი კლუბი. თუ მფლობელი კლუბი ფეხბურთელის აურვილს გაითვალისწინებს, შეიძლება იმაზე ბევრად ნაკლებ თანხაში გაყიდოს, რამდენიც კონტრაქტში უწერია. მაგ: გამისააყიდი 300 უწერია, მაგრამ გუნდს უფლება აქვს 30 ში გაყიდოს. არანაირი ტრანაფერმარკეტი არ ადგენს ფასს. რა სისულელეა. ფეხბურთელისა და კლუბის ურთიერთობასა და ყიდვა-გაყიდვას შორის, ვერავინ ერევა და კონტრაქტის ამოწურვამდე რამდენია დარჩენილი აბსოლუტურად არ მოქმედებს ღირებულებაზე.თუ ფეხბურთელს გამოსასყიდი ვაბშე არ უწერია, 2 კლუბს შორის ხდება შეთანხმება და არა ვიღაცის დადგენილი დაახლოებითი ღირებულებით :)) კლუბებს შორის თუ შეთანხმება ვერ შედგა, კონტრაქტის ამოწურვამდე ფეხბურთელი ფეხს ვერ გაადგამს :)) ყველა ვალდებულია პატივი სცეს კლუბს, რომლის საკუთრებაშიცაა ფეხბურთელი :))

75

25 იანვარი 2020 03:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: Clever liar
ციტატა: Bordo
მიშელ პლატინი: "1998 წლის მუნდიალის წილისყრაში ჩავერიეთ"-ამ ნათქვამშიც ჩანს ბევრი რამ.
ვისაც 2002 წლის მსოფლიო ჩემპიონატი ნანახი აქვს მათთვის უფრო მარტივად დასანახი იქნება თუ რას ნიშნავს როდესაც ვიღაცის გათრევა გინდა შემდეგ ეტაპზე.ფეხბურთში კი არა ცხოვრებაში იმდენი რამ ხდება ადამიანის თვალსა და ყურს უკან...

აქ ჩაწყობა ალბათ მხოლოდ ისე ესმით როგორც ვიტჯორჯიას ყოფილმა და მოქმედმა ფეხბურთელებმა გადაწყვიტეს ჯიბის ფულის შოვნა, ან გონიათ რო 2 სამწვრთნელო შტაბი თავის ფეხბურთელებიანად სხდებიან მრგვალ მაგიდასთან და იწყენებ ვაჭრობას მომეცი მოგეცი :)))

იცი როგორი რაღაც არის,აი ვრესლინგი ხომ არსებობს და ხალხმა იცის რომ დადგმული სპეკტაკლია,მაგრამ ამერიკაში მაინც ისე გულშემატკივრობენ გეგონება ეგ ბრძოლები დადგმული არ იყოს.ასეთი დონით ფეხბურთში თამაშები ვერ დაიდგმება,მაგრამ ფულის გამო ნებისმიერი ორგანიზაცია ყველაფრრზეა წამსვლელი და ამის მარტივი მაგალითი 2022წლის მსოფლიო ჩემპიონატია.ყველაფერი ისეთივე ყალბია,როგორც მსოფლიო ეკონომიკა და ნებისმიერი დაწესებულება რომელიც გეუბნება რომ ის ადამიანზეა მორგებული.

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (338)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)