„ვალენსია“1-3„რეალი“

მადრიდის „რეალმა“ „ვალენსია“ 1-3 გაანადგურა...


ესპანეთის სუპერთასის 1/2 ფინალი

„ვალენსია“ - „რეალი“

დრო - 22:55 საათი


მადრიდის „რეალის“ სასტარტო შემადგენლობა: კურტუა, კარვახალი, ვარანი, რამოსი, მენდი, კაზემირო, ვალვერდე, კროოსი, ისკო, მოდრიჩი, იოვიჩი dle 10.1

  • Hala
  • 9 იანვარი 2020
  • 6419
  • 221

1

8 იანვარი 2020 14:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
TELEFONIS LINKI DADET RA

2

8 იანვარი 2020 14:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
სილქებზე ან სეტანტაზე არ იქნება თუ იცით?

3

8 იანვარი 2020 14:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2589
იოვიჩი დაიხვევს მცველებს wink

4

8 იანვარი 2020 14:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: papacha
სილქებზე ან სეტანტაზე არ იქნება თუ იცით?

აჭარასპორტზეა

5

8 იანვარი 2020 14:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9055
ციტატა: Clever liar
არადა ბარსა-ვალენსია, რეალი-ატლეტიკო ჯობდა ბევრად..

Kii tqventvis ashkarad jobda 😁

6

8 იანვარი 2020 15:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
არადა ბარსა-ვალენსია, რეალი-ატლეტიკო ჯობდა ბევრად..

ვალენსია ატლე თუ იქნა ფინალი მაგარი ღადაობა იქნება😃 იმედია კლასიკო იქნება

7

8 იანვარი 2020 15:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
ციტატა: Clever liar
არადა ბარსა-ვალენსია, რეალი-ატლეტიკო ჯობდა ბევრად..

ვალენსია ატლე თუ იქნა ფინალი მაგარი ღადაობა იქნება😃 იმედია კლასიკო იქნება

მაგის გამო მინდა ფინალში გასვლა თუარა. ხვალვე გამოვარდნილან. ძალების დახარჯვა არ ღირს მაგ თასზე

8

8 იანვარი 2020 15:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: mbape10
ციტატა: Clever liar
არადა ბარსა-ვალენსია, რეალი-ატლეტიკო ჯობდა ბევრად..

ვალენსია ატლე თუ იქნა ფინალი მაგარი ღადაობა იქნება😃 იმედია კლასიკო იქნება

მაგის გამო მინდა ფინალში გასვლა თუარა. ხვალვე გამოვარდნილან. ძალების დახარჯვა არ ღირს მაგ თასზე

მასეც ვერიტყვი ძალების დახარჯვად არღირსო.. თასია და ტიტულია ბოლო ბოლო მაგას აქ იძახით უმნიშვნელო თასიაო მარა არამგონია რომელიმე კლუბისთვის ტიტულის მოგება უმნიშვნელო იყოს.. და მგონია რომ ოთხივე გუნდი ბოლომდე დაიხარჯება

9

8 იანვარი 2020 15:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
ციტატა: Wtf man
ციტატა: mbape10
ციტატა: Clever liar
არადა ბარსა-ვალენსია, რეალი-ატლეტიკო ჯობდა ბევრად..

ვალენსია ატლე თუ იქნა ფინალი მაგარი ღადაობა იქნება😃 იმედია კლასიკო იქნება

მაგის გამო მინდა ფინალში გასვლა თუარა. ხვალვე გამოვარდნილან. ძალების დახარჯვა არ ღირს მაგ თასზე

მასეც ვერიტყვი ძალების დახარჯვად არღირსო.. თასია და ტიტულია ბოლო ბოლო მაგას აქ იძახით უმნიშვნელო თასიაო მარა არამგონია რომელიმე კლუბისთვის ტიტულის მოგება უმნიშვნელო იყოს.. და მგონია რომ ოთხივე გუნდი ბოლომდე დაიხარჯება

კი როგორ არა თასია მარა კლასიკოს მუღამი მაქვს უფრო. იმედია სანახაობრივი გამოვა ეხლა მაინც თუ ფინალში გავიდნენ ორივე

10

8 იანვარი 2020 15:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
ციტატა: Wtf man
ციტატა: papacha
სილქებზე ან სეტანტაზე არ იქნება თუ იცით?

აჭარასპორტზეა


სპს

11

8 იანვარი 2020 15:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: mbape10
ციტატა: Wtf man
ციტატა: mbape10
ციტატა: Clever liar
არადა ბარსა-ვალენსია, რეალი-ატლეტიკო ჯობდა ბევრად..

ვალენსია ატლე თუ იქნა ფინალი მაგარი ღადაობა იქნება😃 იმედია კლასიკო იქნება

მაგის გამო მინდა ფინალში გასვლა თუარა. ხვალვე გამოვარდნილან. ძალების დახარჯვა არ ღირს მაგ თასზე

მასეც ვერიტყვი ძალების დახარჯვად არღირსო.. თასია და ტიტულია ბოლო ბოლო მაგას აქ იძახით უმნიშვნელო თასიაო მარა არამგონია რომელიმე კლუბისთვის ტიტულის მოგება უმნიშვნელო იყოს.. და მგონია რომ ოთხივე გუნდი ბოლომდე დაიხარჯება

კი როგორ არა თასია მარა კლასიკოს მუღამი მაქვს უფრო. იმედია სანახაობრივი გამოვა ეხლა მაინც თუ ფინალში გავიდნენ ორივე

რაღაცატომ მგონია ვალენსია ატლედან ერთერთი იქნება ფინალში 😃 იმედია ატლე იქნება მხოლოდ😃
მე ვაბშე კლასიკო მინდა ოღონდ სანახაობრივი მარა მაინც არმგონია რომ ორივე გავლენ

ახლა იოვიჩს მოთხოვენ ჰეტრიკებს არადაც 2თვეა არუთამაშია მგონი😃 ამ უთამაშებელმა კაცმა რაქნას იმედია შეაგდებს დღეს..დრო რომ ეძლეოდეს არადაც მაგარი იგროკი დადგება ამიდან.. თამაშზე 20წუთი რომ მიცეს იოვიჩს მეტი კიარუნდა..

12

8 იანვარი 2020 16:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ლუკა ახლაც თუ არ დააყენა მაშინ იმენა ადგეს და წავიდეს

13

8 იანვარი 2020 16:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1993
თუ სუპერ თასი ვერ მოიგო ზიდანმა,არ მგონია რომ პრიმერა დაანებოს ბარსელონამ,ლიგას ვერ მოიგებს და მხოლოდ ესპანეთის აუპერ თასი დარჩა.იმედია რეალი მოიგებს.

ჩემი აზრით ობოლი ლეკვივით წაიგდებს
ვალენსიას.😆😆😆😆hala madrid....💪💪💪💪⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽

14

8 იანვარი 2020 16:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
ზიდანმა ბენზემა ბეილი დაასვენა და ე.ი კიდია *ზე ეგ თასი 😂😂
წავაგებთ უეჭცელიყ

15

8 იანვარი 2020 16:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1414
არეოლა დააყენოს ჯობია, ასეთ ტურნირებზე მეორე მეკარე უნდა იდგეს კარში.

16

8 იანვარი 2020 18:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ზიდანმა ბენზემა ბეილი დაასვენა და ე.ი კიდია *ზე ეგ თასი 😂😂
წავაგებთ უეჭცელიყ

კი არ დაასვენა ტრავმები აქვთ

17

8 იანვარი 2020 18:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2654
ერიკსენი ინტერში ამოყოფს მალე თავს, რას შვრება რეალი? გასაჩუქებლად ყავთ ერიკსენი გამზადებული და რეალს სძინავს.

18

8 იანვარი 2020 19:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Clever liar
არადა ბარსა-ვალენსია, რეალი-ატლეტიკო ჯობდა ბევრად..

Kii tqventvis ashkarad jobda 😁

მეტოქის სირთულის გამო არ ვიძახი.. დერბი ბოლო ხანია, კლასიკოზე უფრო დაძაბული და საინტერესო საყურებელია და მაგ პონტში გაასწორებდა. ახლა კი ორივე თამაში ერთმანეთზე მზე სანახავი იქნება. თან ვფიქრობ კლასიკოც აგვცდება, ორივე თუარა ერთი მაინც გამოვარდება...

ციტატა: mbape10
ვალენსია ატლე თუ იქნა ფინალი მაგარი ღადაობა იქნება😃 იმედია კლასიკო იქნება

კლასიკო კაია, მარა ერთი თვითონ არ ათამაშებს ფეხბურთელებს, მეორემ როგორ ათამაშოს ის არიცის და ამ შმეთხვევაში რაფერ შეხვდებიან ერთმანეთს მე არ ვიცი :D

ჯერ არვიცით ათამაშებს თუარა😃 ბენზემა დიდი დანაკლისი არაა ბეილი კიდე რაცაა კი იცი.. მგონი ეს ორი ვალენსიასთვის უფროა დანაკლისი ვიდრე ჩვენთვის.. ბოლო მატჩებიდან გამომდინარე ასეა😃 გააჩნია როგორ სასტავს აირჩევს ზიზუ

19

8 იანვარი 2020 19:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
ერიკსენი ინტერში ამოყოფს მალე თავს, რას შვრება რეალი? გასაჩუქებლად ყავთ ერიკსენი გამზადებული და რეალს სძინავს.

Gasachiqeblad rom yavt gamzadebuli exla eriksens kitxe unda skamze jdoma?

20

8 იანვარი 2020 20:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2654
ციტატა: anireal
Gasachiqeblad rom yavt gamzadebuli exla eriksens kitxe unda skamze jdoma?

მოდრიჩი მიდის რეალიდან მგონი, არა? 🙂 ერიკსენის რეალში სკამზე ჯდომა არც უნდა განიხილებოდეს. მისნაირი ფეხბურთელი რომ სჭირდება გუნდს და მოუხდება ამიტომ მინდა ეს ტრანსფერი. არ თქვა რომ მასზე უკეთესები გვყავს.

21

8 იანვარი 2020 20:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მიუხედავად იმისა ჩემი სიმპატიებიი ყველასთვის გასაგებია ვის მიმართ არის წარმატებებს ვუსურვებ დღეს იოვიჩს.დღეს პირადად პირველ რიგში მის გამო უნდა ვუყურო ამ მატჩსსს .მე არ ვარ ის ტიპიი ზოგიერთივით ფეხის დამტვრევა ვუსურვოო,,გოლის ვერ გატანა და ესე შემდეგ,რა ტენდენციაც აქ არის.))ნებისმიერი ფეხბურთელი რეალის ღირსებას იცავს დაა ყველა ამ ფეხბურთელის კარგი თამაშიი ყველა რეალის ქომაგის ინტერესებში უნდა შედიოდეს

ციტატა: mbape10
ახლა იოვიჩს მოთხოვენ ჰეტრიკებს არადაც 2თვეა არუთამაშია მგონი😃 ამ უთამაშებელმა კაცმა რაქნას იმედია შეაგდებს დღეს..დრო რომ ეძლეოდეს არადაც მაგარი იგროკი დადგება ამიდან.. თამაშზე 20წუთი რომ მიცეს იოვიჩს მეტი კიარუნდა..

ჰეთრიკები არავის მოუთხოვია და საერთოდ ეს ფრაზა შენგან პირველად ისმის,ნუ ამბობ ისეთ რამეს რაც არავის არასდროს უთქვამს,,აქ მხოლოდ ხაზი იყო გასმული მონდომებაზეე და მონდომებას ნამდვილად ველოდები დღეს,თუნდაც იმ გარემოებებიდან გამომდინარე რასაც იძახიი ზუსტადაცც უნდა დადო ყველაფერიიი რომ მეტი სათამაშო დრო მიიღოსს, წარმატებებს ვუსურვებ იოვიჩს,,,შენგან განსხვავებით( ამ შემთხვევაში არ იგულისხმება იოვიჩი)

რა თქმა უნდა მე არ ვიქნები ჩასაფრებულის პოზიციიდაან თუ ვერ ითამაშაააა სიხარულისგან მეცხრე ცხრაზე არ ვიქნები როგორც ბენზემას შემთხვევაშია ზოგიი,მეწყინებააა თუმცა ამით არაფერი მთავრდებაა..

22

8 იანვარი 2020 20:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 22
ვალენსიას უნდა გადაუარონ ზუსტად მაგ სასტავმა.უფრო მონდომებულები არიან

ციტატა: Levani1986
ვალენსიას უნდა გადაუარონ ზუსტად მაგ სასტავმა.უფრო მონდომებულები არიან

23

8 იანვარი 2020 20:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
ციტატა: anireal
Gasachiqeblad rom yavt gamzadebuli exla eriksens kitxe unda skamze jdoma?

მოდრიჩი მიდის რეალიდან მგონი, არა? 🙂 ერიკსენის რეალში სკამზე ჯდომა არც უნდა განიხილებოდეს. მისნაირი ფეხბურთელი რომ სჭირდება გუნდს და მოუხდება ამიტომ მინდა ეს ტრანსფერი. არ თქვა რომ მასზე უკეთესები გვყავს.

Modrichis magivrad valverdea ukve xahir agemtxvevashi romelic ert erti sauletesoa realshi da magas skamze aravin dasvavs tan 21 wlisaa mxolod, kroos da kazes magivrad arc ganixileba, erikseni exlandel modrichsac ver jobia annra dainaxet mashshi raime gansakitrebuli

Eriksenze uketesebi tu ar gvyavs daqcwuli yofila reali :))))) arada dgesac sauketeso centri gvyavs

24

8 იანვარი 2020 21:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ნახევარდაცვას მოეშვან არც გაყიდონ და არც იყიდონ ვინმე.. ერიკსენის მოსვლას ვალვერდე შეეწირება რაც არმინდა.. იყოს იგივე რაც არის ისკო და ხამესი შეცვლიან ვალვერდეს გაუნაწილებს ზიდანი დროს.. მთავარი პრობლემა შეტევაშია დღეს..აზარი რაც დაიმტვრა რეალის შეტევა ნოლია..და ასე ერთ კაცზე რომ ვართ დამოკიდებული მიტოა ცუდად საქმე.. გოლის გამტანის პრობლემაა და ეგ უნდა გადაიჭრას სასწრაფოდ..ნახევარდაცვა ისეთი გვყავს კაი ხანი არდაჭირდება ხელის შევლება

25

8 იანვარი 2020 21:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 22
ციტატა: anireal
ციტატა: Axl
ციტატა: anireal
Gasachiqeblad rom yavt gamzadebuli exla eriksens kitxe unda skamze jdoma?

მოდრიჩი მიდის რეალიდან მგონი, არა? 🙂 ერიკსენის რეალში სკამზე ჯდომა არც უნდა განიხილებოდეს. მისნაირი ფეხბურთელი რომ სჭირდება გუნდს და მოუხდება ამიტომ მინდა ეს ტრანსფერი. არ თქვა რომ მასზე უკეთესები გვყავს.

Modrichis magivrad valverdea ukve xahir agemtxvevashi romelic ert erti sauletesoa realshi da magas skamze aravin dasvavs tan 21 wlisaa mxolod, kroos da kazes magivrad arc ganixileba, erikseni exlandel modrichsac ver jobia annra dainaxet mashshi raime gansakitrebuli

Eriksenze uketesebi tu ar gvyavs daqcwuli yofila reali :))))) arada dgesac sauketeso centri gvyavs

მართალი ხარ მეც მასე ვფიქრობ ერიქსენი არ გვჩირდება იმიტო რო უდძლიერესი ნახევარდაცვა გვყავს.დაჟე თუ მაინდამაინც მიდგა საქმე ნახევარდაცვაზე მაგას პოგბა მირჩევნია.ერთად ერთი ვინც მინდა მოვიდეს მბაპეა მარა რთული თემაა ეგ ჯერ.

26

8 იანვარი 2020 21:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გამტანის პრობლემააა))რა თქმა უნდა ყველა უბედურება ბენზემას უნდა აკიდონ,,ფეხბურთელს რომელსაც უკვე 16 გოლი აქ გატანილი პირველ წრეშიი,,ან არ უნდათ გაგება ან შეგნებულად აწვებიან ერთი და იგივე ვერსიას,პრობლემის არსი იმაში მდგომარეობს როდესაც თამაშობ სამი შემტევით და სამივე სემტევს თანაბრად ევალება გოლების გატანა ამ სამიდანნ ორს რომ ვერ გაააქ ადვილია თქვააა გამტანის პრობლემააა,,ნახევარ სეზონში 30 გოლს ნამდვილად ვერ გაიტანს ფორვარდი ესაა აფსურდიი,,სამწუხაროაა კონკრეტული ერთი ფეხბურთელის მიმართ მიზანმიმართული დიისკრედიტაცია მიდისსს,, როცა ვთამაშობთ სამი გამტანით რატომ არისს მხოლოდ ერთი ფეხბურთელი ვალდებული ამ სამის როლიი იკისროს ეს გაუგებარია და რატომმ ხდებაა სხვისი პასუხისგებლობაც მასზე გადადის,ეს ხელოვნურად ხდებააა ,სინამდვილეში რეალის სქემა რომ გაშიფრო მოძრავი წინა ხაზიი ბეილი ან როდრიგო აზარი ბენზემა ეს სამი მუდამ ცვლიან პოზიციებსსს დაა სამივე ეს სემტევი ვალდებულია გოლზე იფიქროს,ეხა ვითვალოთ სხვებს რამდენი აქვთ გატანილი ჯამში დაა პრობლემის არსააც ჩავწვდებით თუ გვინდა ჯანსაღიიი აზრის მოსმენააა.სრული დისკრედიტაცია და დემაგოგია ხდებაა,ანუ მოვლენის რეალური შეფასება არ ხდებაა,,იმ ტაქტიკურ მონახაზი რასაც წლებია რეალი თამაშობსსს იდეალური ბალანსი სწორედდ მშშინ არის დაცული როცააა სამივე შემტევს აქვსს შედეგები.და ჩვენ ვხედავთ რომ დღეს ესე არაა,სამი კაცის საქმე ერთმა აკეთოს ნამეტანი პარანოიაა.

აზარს გოლი ვერ გააქ,როდრიგო გამოინათებს,ბეილი ჯერ კიდევ ვერაა კონდიციებში,ვინიციუს აკლიაა შესრულებისსს სტადიააა ,,ამ მოცემულობაში მთელი დატვირთვააა გადადის ბენზემაზეე,ბენზემა თავის საშუიალო სტატისტიკაზე ავააა 30 გოლს თავისუფლად გაიტანსსს მაგრამ რამდენად ეყოფა გუინდს მხოლოდ კარიმის გოლები ესს ნამდვილად არ ვიცი,ფაქტია წინა სეზონში არ გვეყო,თუმცა განსხვავებაა ისაა წელს ნაკლებს ვუშვებთ და ამ მხრივ სერიოზული პროგრესიაააა,თუმცაა ნებისმიერ შემთხვევაში სხვა შემტევების გამოცოცხლებააა საჭიროაააა სხვანაირად გაგფვიჭირდა და ბოლოს მაინც ბენზემაზე გადატყდება ყველაფერი.მე ხომ ვიცი კანეცი.

დაახლოებით 16 გოლით გვისწრებს ხო ბარსელონა??ეს ის 16 ვურთია რომელიც აზარს და ბეილს უნდა გაიტანათ ნახევარ სეზონში მაინცც,,,ჯამში რომ შევკრიბოთ 16 გამოდით დანარჩენ შემტევებს?პრობლემა სწორედ ეგ არის რომ ბარსელონას უფრო მეტი გამტანი ყავს ჩვენგან განსხვავებით ამ მხრივ უფრო მეტი კონტრასტი აქვთ.

13 გოლი აქწ გატანილი მესის,13 გოლი ერთად არ აქვს გატანილი აზარს ბეილს როდრიგოს და ვინიციუსს,,აი სად არის პრობლემააა,,მარტო ბენზემა ხო არაა ბოლო ბოლო დაგიკეტავენ იმ ერთ კაცს სხვამაც ხომ უნდა გაიტანოსსს?თუ ესე გესმით ფეხბურთი რომ რადგან 9 ნოპმერი გაწერია მხოლოდ 9 ნომერმა უნდა იტანოს ნახევარ სეზონში 30 გოლიი???

27

8 იანვარი 2020 21:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Redondo86
გამტანის პრობლემააა))რა თქმა უნდა ყველა უბედურება ბენზემას უნდა აკიდონ,,ფეხბურთელს რომელსაც უკვე 16 გოლი აქ გატანილი პირველ წრეშიი,,ან არ უნდათ გაგება ან შეგნებულად აწვებიან ერთი და იგივე ვერსიას,პრობლემის არსი იმაში მდგომარეობს როდესაც თამაშობ სამი შემტევით და სამივე სემტევს თანაბრად ევალება გოლების გატანა ამ სამიდანნ ორს რომ ვერ გაააქ ადვილია თქვააა გამტანის პრობლემააა,,ნახევარ სეზონში 30 გოლს ნამდვილად ვერ გაიტანს ფორვარდი ესაა აფსურდიი,,სამწუხაროაა კონკრეტული ერთი ფეხბურთელის მიმართ მიზანმიმართული დიისკრედიტაცია მიდისსს,, როცა ვთამაშობთ სამი გამტანით რატომ არისს მხოლოდ ერთი ფეხბურთელი ვალდებული ამ სამის როლიი იკისროს ეს გაუგებარია და რატომმ ხდებაა სხვისი პასუხისგებლობაც მასზე გადადის,ეს ხელოვნურად ხდებააა ,სინამდვილეში რეალის სქემა რომ გაშიფრო მოძრავი წინა ხაზიი ბეილი ან როდრიგო აზარი ბენზემა ეს სამი მუდამ ცვლიან პოზიციებსსს დაა სამივე ეს სემტევი ვალდებულია გოლზე იფიქროს,ეხა ვითვალოთ სხვებს რამდენი აქვთ გატანილი ჯამში დაა პრობლემის არსააც ჩავწვდებით თუ გვინდა ჯანსაღიიი აზრის მოსმენააა.სრული დისკრედიტაცია და დემაგოგია ხდებაა,ანუ მოვლენის რეალური შეფასება არ ხდებაა,,იმ ტაქტიკურ მონახაზი რასაც წლებია რეალი თამაშობსსს იდეალური ბალანსი სწორედდ მშშინ არის დაცული როცააა სამივე შემტევს აქვსს შედეგები.და ჩვენ ვხედავთ რომ დღეს ესე არაა,სამი კაცის საქმე ერთმა აკეთოს ნამეტანი პარანოიაა.

აზარს გოლი ვერ გააქ,როდრიგო გამოინათებს,ბეილი ჯერ კიდევ ვერაა კონდიციებში,ვინიციუს აკლიაა შესრულებისსს სტადიააა ,,ამ მოცემულობაში მთელი დატვირთვააა გადადის ბენზემაზეე,ბენზემა თავის საშუიალო სტატისტიკაზე ავააა 30 გოლს თავისუფლად გაიტანსსს მაგრამ რამდენად ეყოფა გუინდს მხოლოდ კარიმის გოლები ესს ნამდვილად არ ვიცი,ფაქტია წინა სეზონში არ გვეყო,თუმცა განსხვავებაა ისაა წელს ნაკლებს ვუშვებთ და ამ მხრივ სერიოზული პროგრესიაააა,თუმცაა ნებისმიერ შემთხვევაში სხვა შემტევების გამოცოცხლებააა საჭიროაააა სხვანაირად გაგფვიჭირდა და ბოლოს მაინც ბენზემაზე გადატყდება ყველაფერი.მე ხომ ვიცი კანეცი.

გასაგებია რომ ჩემს მიმართ დაწერე ამხელა ტექსტი მარა სადმე მქონდა ნახსენები ბოლო კომენტარში ბენზემა? შეტევაშია პრობლემათქო რომ ვამბობ ტყუილია? კონკრეტულად ბენზემა ვახსენე? რასაც ვახსენებ ისიც ეყოფა მარა ბოლო მომენტარში მარტო მაგი არმიხსენებია ანუ შეტევაშია პრობლემათქო რომ ვთქვი შენ აღიქვი რეალის შეტევა ბენზემა-ბენზემა-ბენზემა თუ რა მაფიააა? ბეილიც რომ საშინელ ფორმაშია და აზარიც რომ დამტვრეულია ეგ ავღნიშნე..ბელგიელის გარეშე შეტევა ნოლია ძლიერ გუნდებთან.. აშკარად გამტანი მოთამაშეების ნაკლებობაა ეს იმითაც მეტყველებს რომ ხან რამლსს მოაქ ქულა ხან ვარანს ბოლოს.. შეტევაში თუარ დავიმატეთ ვინმე ისე არაფერი გვეშველება

28

8 იანვარი 2020 21:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Levani1986
ციტატა: anireal
ციტატა: Axl
ციტატა: anireal
Gasachiqeblad rom yavt gamzadebuli exla eriksens kitxe unda skamze jdoma?

მოდრიჩი მიდის რეალიდან მგონი, არა? 🙂 ერიკსენის რეალში სკამზე ჯდომა არც უნდა განიხილებოდეს. მისნაირი ფეხბურთელი რომ სჭირდება გუნდს და მოუხდება ამიტომ მინდა ეს ტრანსფერი. არ თქვა რომ მასზე უკეთესები გვყავს.

Modrichis magivrad valverdea ukve xahir agemtxvevashi romelic ert erti sauletesoa realshi da magas skamze aravin dasvavs tan 21 wlisaa mxolod, kroos da kazes magivrad arc ganixileba, erikseni exlandel modrichsac ver jobia annra dainaxet mashshi raime gansakitrebuli

Eriksenze uketesebi tu ar gvyavs daqcwuli yofila reali :))))) arada dgesac sauketeso centri gvyavs

მართალი ხარ მეც მასე ვფიქრობ ერიქსენი არ გვჩირდება იმიტო რო უდძლიერესი ნახევარდაცვა გვყავს.დაჟე თუ მაინდამაინც მიდგა საქმე ნახევარდაცვაზე მაგას პოგბა მირჩევნია.ერთად ერთი ვინც მინდა მოვიდეს მბაპეა მარა რთული თემაა ეგ ჯერ.

Ertqderti fexburtelua mbape romelic reals chirdeba sxva yvela poziciaze is aris vinc unda iyos, milataoc dzalian momwons rac itamasha, aseve mendic cota shetevashi fantazia ki ver aqvs magram rasac eg darbis da shromobs....

29

8 იანვარი 2020 21:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
გასაგებია რომ ჩემს მიმართ დაწერე ამხელა ტექსტი მარა სადმე მქონდა ნახსენები ბოლო კომენტარში ბენზემა? შეტევაშია პრობლემათქო რომ ვამბობ ტყუილია? კონკრეტულად ბენზემა ვახსენე? რასაც ვახსენებ ისიც ეყოფა მარა ბოლო მომენტარში მარტო მაგი არმიხსენებია ანუ შეტევაშია პრობლემათქო რომ ვთქვი შენ აღიქვი რეალის შეტევა ბენზემა-ბენზემა-ბენზემა თუ რა მაფიააა? ბეილიც რომ საშინელ ფორმაშია და აზარიც რომ დამტვრეულია ეგ ავღნიშნე..ბელგიელის გარეშე შეტევა ნოლია ძლიერ გუნდებთან.. აშკარად გამტანი მოთამაშეების ნაკლებობაა ეს იმითაც მეტყველებს რომ ხან რამლსს მოაქ ქულა ხან ვარანს ბოლოს.. შეტევაში თუარ დავიმატეთ ვინმე ისე არაფერი გვეშველება

მე აღქმა არ მჭირდება საზოგადოება ხედავს ყველა სტატიაში ნებისმიერ გარემოშიი ნებისმიერ მოვლენაში ბენზემას ხსენებაში ხარრრ,ეს შენიი უფლებაა თუმცააა რატომღაც არასოდესს საუბრობ სიღმისეულად დაა არ ცდილობ გაშალო თემაა,,თავს ნუ მოვიტყუებთ პრობლემაში რომ ბენზემა მიიგაჩნიაა ეს ორჯერ ორიააააა ,ესე რომ არ იყოსსს ყველა სტატიაში ბენზემას ხსენებაშიი არ იქნებოდიი,,,,მიუხედავად იმისა შეიძლება ეს კონკრეტული სტატიოა მას არ ეხებოდესსს,მე წინა სეზონიდან მოყოლებული ვიძახდი პრობლემა ბენზემაში კი არაა გუნდს სხვა გამტანები არ ყავსსსს ,მბაპეს სტილის იგროკი გვერდით რომ ყავდეს დღეს გაცილებით მეტი გოლი გვექნებოდა გატანილიი,,იყო თამაშები სადაც ბენზემა დაკეტეს ხეტაფემ ძაან მაგრად იმუშავა ამ მხრივ და სხვა შემტევის იმედი არ გაქქ ამ მოცემულობაშიი,,სულ გინება ბენზემასი არასწორიაააა როცაა სხვები კარიმის ნახევარსაც ვერ აკეთებენ,მეორე სეზონიაა გუნდში საუკეთსოა 46 გიოლი აქ გატანილი უკვეე დაა პლიუს 20 ასისტიი,,ამის მიუხედავად მთავარ პრობლემად ბენზემას ასახელებთ რაშიც ფუუნდამენტალურად არ გეთანხმებით,,მარტო მბაპე რომ გყავდესსს და სხვებ ი ვერ იტანდნენ ეგეც არ გვეყოფაა,ლევანდოვსკის კი გაქქ ბევრი მაგრამშეხედე სხვებიც რამდენს იტანენ,იქით გნაბრი და ესე შემდეგ,რეალს აქვს ეს პრობლემა სხვა ტოპ გუნდებთან შედარებით რომ ბენზემას გარდა კაციშვილი დღეს გამტანი არავინაა,ამიტომ რეალურად შევაფასოთ სიტუაცია და ერთი ფეხბუირთელკის მიმართ თითიშ შვერაა უსამართლო და არასწორიააა.

30

8 იანვარი 2020 21:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მარიანოს თამაში ნატვრად მექცა რა :)) დღეს არის ხო განაცხადში?

31

8 იანვარი 2020 21:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Shetevac dalagdeba marses da azaris dabrunebis shemdeg, reals exlac magari shemadgenloba yavs

32

8 იანვარი 2020 21:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
Ertqderti fexburtelua mbape romelic reals chirdeba sxva yvela poziciaze is aris vinc unda iyos, milataoc dzalian momwons rac itamasha, aseve mendic cota shetevashi fantazia ki ver aqvs magram rasac eg darbis da shromobs....

ეხა რომ მბაპე გვყავდესს 16 ბურთიანი ფორა არ ექნებოდა ბარსელონასს

33

8 იანვარი 2020 21:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2654
ციტატა: anireal
Eriksenze uketesebi tu ar gvyavs daqcwuli yofila reali :))))) arada dgesac sauketeso centri gvyavs

ერიკსენი ვალვერდესაც მირჩევნია და მოდრიჩსაც ამ ეტაპზე. მოდრიჩი ვინ არის და რასაც წარმოადგენს ყველამ ვიცით ზოგადად არც შევადარებ, მაგრამ ერიკსენს კიდევ წინ აქვს წლები მოდრიჩი კი თვითონვე აცნობიერებს რომ ვეღარ ქაჩავს რეალში. ვალვერდეს დიდი პატივისცემის მიუხედავად, მასზე იმედების დამყარება სისულელეა ჯერ, ახლა რომ ძალიან მაგარ სეზონს ატარებს ეგ არ ნიშნავს რომ მორჩა მასზე იქნება გუნდი ბოლომდე დამოკიდებული.

ერიკსენი რეალს სჭირდება როგორც არ უნდა შევხედოთ, მისნაირი ფეხბურთელი ხელიდან გასაშვები არაა მითუმეტეს ამ ფასად.

34

8 იანვარი 2020 21:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აბა ვნახოთ იოვიჩი რას იზამს,იმედია შეაგდებს 1-2ს. HALA MADRID love

35

8 იანვარი 2020 21:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
არცერთი ბრაზილიელი არ დააყენა, ისკო კროოსი მოდრიჩი კაზე ვალვერდე იოვიჩია სასტავში, ამდენი ნახევარმცველით რა უნდა ვქნათ, ფლანგის შემტევი არ გვყავს

36

8 იანვარი 2020 21:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეს რა სასტავია :დდდ

37

8 იანვარი 2020 21:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2654
სასტარტო აღარ დაიდო? იმედია ინვალიდი ვინისიუსი არ იქნება. როდრიგო თუ ითამაშებს და ისკო იოვიჩსაც ექნება მომენტები გამოსაყენებლად ბოლობოლო გამოჩნდეს ცოტა ძალიან ჩაკარგულია.

38

8 იანვარი 2020 21:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Redondo86
ციტატა: mbape10
გასაგებია რომ ჩემს მიმართ დაწერე ამხელა ტექსტი მარა სადმე მქონდა ნახსენები ბოლო კომენტარში ბენზემა? შეტევაშია პრობლემათქო რომ ვამბობ ტყუილია? კონკრეტულად ბენზემა ვახსენე? რასაც ვახსენებ ისიც ეყოფა მარა ბოლო მომენტარში მარტო მაგი არმიხსენებია ანუ შეტევაშია პრობლემათქო რომ ვთქვი შენ აღიქვი რეალის შეტევა ბენზემა-ბენზემა-ბენზემა თუ რა მაფიააა? ბეილიც რომ საშინელ ფორმაშია და აზარიც რომ დამტვრეულია ეგ ავღნიშნე..ბელგიელის გარეშე შეტევა ნოლია ძლიერ გუნდებთან.. აშკარად გამტანი მოთამაშეების ნაკლებობაა ეს იმითაც მეტყველებს რომ ხან რამლსს მოაქ ქულა ხან ვარანს ბოლოს.. შეტევაში თუარ დავიმატეთ ვინმე ისე არაფერი გვეშველება

მე აღქმა არ მჭირდება საზოგადოება ხედავს ყველა სტატიაში ნებისმიერ გარემოშიი ნებისმიერ მოვლენაში ბენზემას ხსენებაში ხარრრ,ეს შენიი უფლებაა თუმცააა რატომღაც არასოდესს საუბრობ სიღმისეულად დაა არ ცდილობ გაშალო თემაა,,თავს ნუ მოვიტყუებთ პრობლემაში რომ ბენზემა მიიგაჩნიაა ეს ორჯერ ორიააააა ,ესე რომ არ იყოსსს ყველა სტატიაში ბენზემას ხსენებაშიი არ იქნებოდიი,,,,მიუხედავად იმისა შეიძლება ეს კონკრეტული სტატიოა მას არ ეხებოდესსს,მე წინა სეზონიდან მოყოლებული ვიძახდი პრობლემა ბენზემაში კი არაა გუნდს სხვა გამტანები არ ყავსსსს ,მბაპეს სტილის იგროკი გვერდით რომ ყავდეს დღეს გაცილებით მეტი გოლი გვექნებოდა გატანილიი,,იყო თამაშები სადაც ბენზემა დაკეტეს ხეტაფემ ძაან მაგრად იმუშავა ამ მხრივ და სხვა შემტევის იმედი არ გაქქ ამ მოცემულობაშიი,,სულ გინება ბენზემასი არასწორიაააა როცაა სხვები კარიმის ნახევარსაც ვერ აკეთებენ,მეორე სეზონიაა გუნდში საუკეთსოა 46 გიოლი აქ გატანილი უკვეე დაა პლიუს 20 ასისტიი,,ამის მიუხედავად მთავარ პრობლემად ბენზემას ასახელებთ რაშიც ფუუნდამენტალურად არ გეთანხმებით,,მარტო მბაპე რომ გყავდესსს და სხვებ ი ვერ იტანდნენ ეგეც არ გვეყოფაა,ლევანდოვსკის კი გაქქ ბევრი მაგრამშეხედე სხვებიც რამდენს იტანენ,იქით გნაბრი და ესე შემდეგ,რეალს აქვს ეს პრობლემა სხვა ტოპ გუნდებთან შედარებით რომ ბენზემას გარდა კაციშვილი დღეს გამტანი არავინაა,ამიტომ რეალურად შევაფასოთ სიტუაცია და ერთი ფეხბუირთელკის მიმართ თითიშ შვერაა უსამართლო და არასწორიააა.

ბენზემას ხსენებაში რომ ვარ ზოგადად ამას არ ვუარყოფ რადგან ეს ბოლო თამაშები ისე ჩაატარა კონკრეტულად მაგან რომ მე კიარა მთელი საიტი მის ხსენებაშია..მე თავიდანვე ათვალწუნებული მყავდა კიბატონო მარა არის აქ საზოგადოება რომელიც ბენზემას იცავდა მარა ამ ბოლო თამაშების შემდგომ ისინიც აუგად მოიხსენიებენ..შეტევაშია პრობლემათქო რომ ვამბობ მარტო ერთ შემტევზე არამაქ ლაპარაკი ზოგადად ვამბობ..მბაპე და კეინი რომ მოვიდეს აი მაშინ დალაგდება სიტუაცია..

39

8 იანვარი 2020 21:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
ციტატა: Axl
სასტარტო აღარ დაიდო? იმედია ინვალიდი ვინისიუსი არ იქნება. როდრიგო თუ ითამაშებს და ისკო იოვიჩსაც ექნება მომენტები გამოსაყენებლად ბოლობოლო გამოჩნდეს ცოტა ძალიან ჩაკარგულია.

კურტუა კარვახალი რამოსი ვარანი მენდი, კაზე ვალვერდე კროოსი მოდრიჩი ისკო იოვიჩი

40

8 იანვარი 2020 22:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2654
ციტატა: LUCA MODRIC
კურტუა კარვახალი რამოსი ვარანი მენდი, კაზე ვალვერდე კროოსი მოდრიჩი ისკო იოვიჩი

აი ისეთი სასტავია, იოვიჩზე მოდის უკვე მთელი ყურადღება, იმედია მოამარაგებენ სხვა გზა არც აქვთ მას უნდა შეუქმნან მომენტები და იმედია შედეგიანი იქნება, მაგრად მწყინს მისი ასეთი ინერტულობა.

41

8 იანვარი 2020 22:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Axl
სასტარტო აღარ დაიდო? იმედია ინვალიდი ვინისიუსი არ იქნება. როდრიგო თუ ითამაშებს და ისკო იოვიჩსაც ექნება მომენტები გამოსაყენებლად ბოლობოლო გამოჩნდეს ცოტა ძალიან ჩაკარგულია.

კურტუა კარვახალი რამოსი ვარანი მენდი, კაზე ვალვერდე კროოსი მოდრიჩი ისკო იოვიჩი

რამდენი ნახევარმცველებია რაუბედურობაა..ეტყობა ბურთის დამალვა უნდათ ღამურებზე :) ვინი და როდრიგო რომ დაეყენებინა უფრო ხალისიანი თამაში წავიდოდა.. ვინის დრიბლებზე მაგრად ვკაიფობ ძალიან ტეხნარია მარა როცა კარში ურტყამს თვალებს ვხუჭავ მეშინია მე არგამარტყას😐

42

8 იანვარი 2020 22:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4900
ციტატა: Axl
იმედია შედეგიანი იქნება,

მონდომება არ ეტყობა, არ დარბის ხოლმე როცა თამაშობს, იმედია დღეს აზრზე მოსული იქნება

43

8 იანვარი 2020 22:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
როცა სხვა გუუნდებს ესეთი სიღმე აქვსს გამტანების მხრივ რატომ აქ რეალს ესეთი პრობლემაა,პესეჟე მბაპე ნეიმარი იკარდიი შესანიშნავად იოყოფენ,იქწით ბაიერნში სხვებიც საკაიფოდ იტანენ,ბარსელონაში აგერ სუარესიიი მესი გრიზმანმაც დაიწყო გოლაობააა დაა ბოლო ბოლოო 18 წლის ლაწირაკებს გაქვთ გოლებიი,,იუვეშიია იქით დიბალა იტანს ან იგუანი ან რონალდოო,,,სიტიშიაა და ვერ იტყვი გინდა თუ არა მარტო აგუერო ან ჯესუსი იტანსს,,თანაბრად აქვთ ბალალანსი,რავი ვინ არ ჩამოვთვალო რომლებსაც დღეს გუნდი ქვიაა გამტანების მხრივ კონტრასტი აქვთ,კარგ გუნდებზე გავამახვილე ყურადღება შედარებით,,ინტერია და იკით ლუკაკო ან კიდევ ის არგენტინელიი,,რა გვარიააა დამავიწყდაა,,აი ეს კონტრასტი გვაკლია რააა ამ მომენტისთისს..

44

8 იანვარი 2020 22:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
ციტატა: anireal
Eriksenze uketesebi tu ar gvyavs daqcwuli yofila reali :))))) arada dgesac sauketeso centri gvyavs

ერიკსენი ვალვერდესაც მირჩევნია და მოდრიჩსაც ამ ეტაპზე. მოდრიჩი ვინ არის და რასაც წარმოადგენს ყველამ ვიცით ზოგადად არც შევადარებ, მაგრამ ერიკსენს კიდევ წინ აქვს წლები მოდრიჩი კი თვითონვე აცნობიერებს რომ ვეღარ ქაჩავს რეალში. ვალვერდეს დიდი პატივისცემის მიუხედავად, მასზე იმედების დამყარება სისულელეა ჯერ, ახლა რომ ძალიან მაგარ სეზონს ატარებს ეგ არ ნიშნავს რომ მორჩა მასზე იქნება გუნდი ბოლომდე დამოკიდებული.

ერიკსენი რეალს სჭირდება როგორც არ უნდა შევხედოთ, მისნაირი ფეხბურთელი ხელიდან გასაშვები არაა მითუმეტეს ამ ფასად.

Romeli wlebi aqvs win 29 is xdeba ukve :)) valverdeze ki ukve amyareben did imedebs da dziritadis fexburtelad itvleba ukve da meti ra unda gaaketos rom masze imedebi damyardrs, an riti jobia erikseni martla ver vigeb ra aqvs magas iseti rac realis naxevarmcvelebs ar aqvt :))) erti rigiti naxevarmcvelia ra, tan totenhemshi da realshi tamashi dzaluan gansxvavdeba ertmanetisgan, valverde ki rasac exla tamashobs bevrad jobia eriksens tanac yvelafershi, realis naxevardacvashi iseti konkueenciaa 21 wlis bichi rom dziritadshi daimkvidrebs adgils es patara rames ar unda nishnavdes, me piradad xamessac ar mirchevnia erikseni

45

8 იანვარი 2020 22:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
ციტატა: LUCA MODRIC
კურტუა კარვახალი რამოსი ვარანი მენდი, კაზე ვალვერდე კროოსი მოდრიჩი ისკო იოვიჩი

აი ისეთი სასტავია, იოვიჩზე მოდის უკვე მთელი ყურადღება, იმედია მოამარაგებენ სხვა გზა არც აქვთ მას უნდა შეუქმნან მომენტები და იმედია შედეგიანი იქნება, მაგრად მწყინს მისი ასეთი ინერტულობა.

3-5წუთი რომ შემოუშვებენ ძმაო ინერტული იქნება აბა რაიქნება დრო არმიცემია ამ სეზონში მას.. ნახე სტატისტიკა რამდენი წუთიაქ ნათამაშები არადაც გავიდა ნახევარი სეზონი.. ტიპს ადაპტაციის გავლის დროც კიარქონია

46

8 იანვარი 2020 22:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2654
მენდი და კარვახალი ჩაწოდებებზე წავლენ და იქ დახვდება ლუკა, თავზე მაგარია ფაქტია.

47

8 იანვარი 2020 22:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ზიზუ My Webpage recourse

48

8 იანვარი 2020 22:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
ბენზემას ხსენებაში რომ ვარ ზოგადად ამას არ ვუარყოფ რადგან ეს ბოლო თამაშები ისე ჩაატარა კონკრეტულად მაგან რომ მე კიარა მთელი საიტი მის ხსენებაშია..მე თავიდანვე ათვალწუნებული მყავდა კიბატონო მარა არის აქ საზოგადოება რომელიც ბენზემას იცავდა მარა ამ ბოლო თამაშების შემდგომ ისინიც აუგად მოიხსენიებენ..შეტევაშია პრობლემათქო რომ ვამბობ მარტო ერთ შემტევზე არამაქ ლაპარაკი ზოგადად ვამბობ..მბაპე და კეინი რომ მოვიდეს აი მაშინ დალაგდება სიტუაცია..

არარსებობსს პრეცედენტი ყველა მატჩს ფეხბურთელი კარგად თამაშობდეს თუმცა ზოგადად სეზონს თუ ავიღებთ მეორე სეზონიაა ბენზემაზე აუგის თქმააა ძაან ტეხავსს,,ზოგადად სეზონებს თუ შევაფასებთ და მიოვყტავართ ისევ იმ პრობლემამდე რაზეც მეორე წელია ვამახვილებ ყურადღებას,კონტრასტი გვაკლია გამნმტანების ნაკლებობააა რეალს სხვა გამტანი მეორე სეზონიოა პრაკტიკულად არ ყავსსს.კონკრეტულ მატჩს თუ გამოვეკიდეთ ესე სრულყოფილი სეზონი არავის აქვს,მთავარია მთლიანი მოცემულობა დავინახოთ,,შენ რომ გინდაა მუდამ კარგი თამაში ფეხბურთელის მხრიდან ესე არ ხდება ფლეისთეიშენი არააა.

49

8 იანვარი 2020 22:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2654
ციტატა: mbape10
3-5წუთი რომ შემოუშვებენ ძმაო ინერტული იქნება აბა რაიქნება დრო არმიცემია ამ სეზონში მას.. ნახე სტატისტიკა რამდენი წუთიაქ ნათამაშები არადაც გავიდა ნახევარი სეზონი.. ტიპს ადაპტაციის გავლის დროც კიარქონია

გეთანხმები, მაგრამ მარიანო 10 წუთით შეყავდათ ხოლმე და ისეთებს შვრებოდა იოვიჩისგან ჯერ არ მინახავს მსგავსი არაფერი. ძაან ვგულშემატკივრობ აინტრახტიდანვე, მაგრამ სიმართლე უნდა ითქვას ცოტა მეტი მონდომება უნდა აჩვენოს.

50

8 იანვარი 2020 22:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
ციტატა: Axl
ციტატა: anireal
Eriksenze uketesebi tu ar gvyavs daqcwuli yofila reali :))))) arada dgesac sauketeso centri gvyavs

ერიკსენი ვალვერდესაც მირჩევნია და მოდრიჩსაც ამ ეტაპზე. მოდრიჩი ვინ არის და რასაც წარმოადგენს ყველამ ვიცით ზოგადად არც შევადარებ, მაგრამ ერიკსენს კიდევ წინ აქვს წლები მოდრიჩი კი თვითონვე აცნობიერებს რომ ვეღარ ქაჩავს რეალში. ვალვერდეს დიდი პატივისცემის მიუხედავად, მასზე იმედების დამყარება სისულელეა ჯერ, ახლა რომ ძალიან მაგარ სეზონს ატარებს ეგ არ ნიშნავს რომ მორჩა მასზე იქნება გუნდი ბოლომდე დამოკიდებული.

ერიკსენი რეალს სჭირდება როგორც არ უნდა შევხედოთ, მისნაირი ფეხბურთელი ხელიდან გასაშვები არაა მითუმეტეს ამ ფასად.

Romeli wlebi aqvs win 29 is xdeba ukve :)) valverdeze ki ukve amyareben did imedebs da dziritadis fexburtelad itvleba ukve da meti ra unda gaaketos rom masze imedebi damyardrs, an riti jobia erikseni martla ver vigeb ra aqvs magas iseti rac realis naxevarmcvelebs ar aqvt :))) erti rigiti naxevarmcvelia ra, tan totenhemshi da realshi tamashi dzaluan gansxvavdeba ertmanetisgan, valverde ki rasac exla tamashobs bevrad jobia eriksens tanac yvelafershi, realis naxevardacvashi iseti konkueenciaa 21 wlis bichi rom dziritadshi daimkvidrebs adgils es patara rames ar unda nishnavdes, me piradad xamessac ar mirchevnia erikseni

ვალვერდეს რას ერჩი? წელს რომ ატარებს ასეთ სეზონს მაგი მაძლევს იმედს რომ გაისად უკეთესი იქნება კიდე..ახალგაზრდა ბიჭია და დღითი დღე პროგრესირებს..ჩაშლაც ეხერხება ბურთის ამოტანაც კაცის მოტყუებაც კარში დარტყმაც სწრაფია ნიჭიერია რაგინდათ მასთან? ყველაფერიაქ ტიპს..თან ვალვერდე როცაა მოედანზე რეალი არაგებს სტატისტიკაც ამბობს ამას..კროოსი უფრო თავისუფლადაა და მეტი სარგებელი მოდის.. მასე ჩაატარა კაზემაც თავიდან ერთი სეზონი მაგრად და მისმერე რაცმიხდა ყველამ ვიცით რეალის ხერხემალი გახდა კროოსთან ერთად.. აბა მასე რომ ეთქვათ ერთი სეზონი ითამაშა კარგად და მასზე იმედებს ვერ დავამყარებთო და დაეკიდებინათ კარგი იქნებოდა?

51

8 იანვარი 2020 22:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
კეინი

ისევ ამოჩემება,ბოლო 2 სეზონი კეინის და ბენზემასი რომ შევადაროთ კეინს აქვს გატანილი 43 გოლი 8 ასისტი ეს ფაქაფის მატჩები და ეფლის თასის მათცებიც რომ მივუთვალოთ,ბენზემას კი აქვსს 46 გოლი გატანილი და 20 ასისტი გაკეთებული,ეხა მიჩნდება კითხვაა რანაირად არის უკეთესი?მე ფაქრტებით გესაუბრები.

52

8 იანვარი 2020 22:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2654
ციტატა: anireal
Romeli wlebi aqvs win 29 is xdeba ukve :)) valverdeze ki ukve amyareben did imedebs da dziritadis fexburtelad itvleba ukve da meti ra unda gaaketos rom masze imedebi damyardrs, an riti jobia erikseni martla ver vigeb ra aqvs magas iseti rac realis naxevarmcvelebs ar aqvt :))) erti rigiti naxevarmcvelia ra, tan totenhemshi da realshi tamashi dzaluan gansxvavdeba ertmanetisgan, valverde ki rasac exla tamashobs bevrad jobia eriksens tanac yvelafershi, realis naxevardacvashi iseti konkueenciaa 21 wlis bichi rom dziritadshi daimkvidrebs adgils es patara rames ar unda nishnavdes, me piradad xamessac ar mirchevnia erikseni

ამ რეალში სახელები დარჩნენ მარტო უმეტესობა მოდრიჩის ჩათვლით. მოტივაცია აღარ აქვთ ტიპებს რაზეა საუბარი. კაზემიროა ერთი ცენტრში რომელზეც ვერაფერს ვერ ვიტყვი არანორმალურია ამდენი რაღაც მოიგო და მაინც გიჟივით თამაშობს. და ახლად გამოჩეკილი ვალვერდეს იმედი რანაირად მქონდეს მთელი სეზონი? მოვა ისეთი თამაშები სადაც გაუჭირდება რადგან გამოცდილება აკლია. რეალს შემოქმედებითი ფეხბურთელები აკლია და ერიკსენი ნამდვილად არის ასეთი.

რაც შეეხება ერიკსენის ასაკს, 27 წლის არის და 28 ხდება თებერვალში. 1 წელიც ბევრს ნიშნავს, რომელიც დააკელი.

53

8 იანვარი 2020 22:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
უფრო სწორად 41 აქვს გატანილი კეინს და არა 43 ი

54

8 იანვარი 2020 22:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
ციტატა: mbape10
3-5წუთი რომ შემოუშვებენ ძმაო ინერტული იქნება აბა რაიქნება დრო არმიცემია ამ სეზონში მას.. ნახე სტატისტიკა რამდენი წუთიაქ ნათამაშები არადაც გავიდა ნახევარი სეზონი.. ტიპს ადაპტაციის გავლის დროც კიარქონია

გეთანხმები, მაგრამ მარიანო 10 წუთით შეყავდათ ხოლმე და ისეთებს შვრებოდა იოვიჩისგან ჯერ არ მინახავს მსგავსი არაფერი. ძაან ვგულშემატკივრობ აინტრახტიდანვე, მაგრამ სიმართლე უნდა ითქვას ცოტა მეტი მონდომება უნდა აჩვენოს.

იოვიჩი სულ სხვა ტიპის მოთამაშეა სირბილით არც აინტრახტში იკლავდა თავს მაინცდამაიმც მარა როგორ თამაშობდა ამაზე ახსნას არდაგიწყებ შენც მისი გულშემატკივარი ყოფილხარ და კი გეცოდინება მაგის გერმანული კარიერა.. პროსტა მომენტი შეუქმენი და ეს დაასრულებს ისეთი ტიპია.. მაგარი გამტანი მოთამაშეა ორივე ფეხს ერთნაირად ხმარობს თავითაც ძალიან მაგარია ფიზუკარადაც ძლიერია მოკლედ დრო ჭირდება რომ გაიხსნას

55

8 იანვარი 2020 22:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2654
ციტატა: mbape10
ვალვერდეს რას ერჩი? წელს რომ ატარებს ასეთ სეზონს მაგი მაძლევს იმედს რომ გაისად უკეთესი იქნება კიდე..ახალგაზრდ

არაფერს არ ვერჩი, პირიქით ძალიან მაგარია და მეც მეიმედება. პოგბაას მოყვანა ძალიან ბევრს უნდა აქ და რა განსხვავებაა მაშინ პოგბას ათამაშებ და ერიკსენს ვერა? მაშინ არავინაა საერთოდ მოსაყვანი ესე გამოდის? არადა რეალს სჭირდება ახალი ფეხბურთელები.

56

8 იანვარი 2020 22:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Redondo86
ციტატა: mbape10
კეინი

ისევ ამოჩემება,ბოლო 2 სეზონი კეინის და ბენზემასი რომ შევადაროთ კეინს აქვს გატანილი 43 გოლი 8 ასისტი ეს ფაქაფის მატჩები და ეფლის თასის მათცებიც რომ მივუთვალოთ,ბენზემას კი აქვსს 46 გოლი გატანილი და 20 ასისტი გაკეთებული,ეხა მიჩნდება კითხვაა რანაირად არის უკეთესი?მე ფაქრტებით გესაუბრები.

კეინი თამაშობს ტოტენჰემში მერე რომელიც ტიტულებისთვის არიბრძვის საერთოდ.. მაგენის მიზანი ოთხეულში მოხვედრაა.. ბენზემა თამაშობს რეალში რომელსაც უკან მოდრიჩი კროოსი კაზემირო უდგას და ნაირ ნაირი პასებით ამარაგებენ.. ამ ორ გუნდს შორის სხვაობას ვერ ამჩნევ?

57

8 იანვარი 2020 22:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კ. ა. რ. გ. ი. ლ. ი. ნ. კ. ი. დ. ა. დ. ე. თ.
არ გაატაროთ რა

58

8 იანვარი 2020 22:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
ციტატა: mbape10
ვალვერდეს რას ერჩი? წელს რომ ატარებს ასეთ სეზონს მაგი მაძლევს იმედს რომ გაისად უკეთესი იქნება კიდე..ახალგაზრდ

არაფერს არ ვერჩი, პირიქით ძალიან მაგარია და მეც მეიმედება. პოგბაას მოყვანა ძალიან ბევრს უნდა აქ და რა განსხვავებაა მაშინ პოგბას ათამაშებ და ერიკსენს ვერა? მაშინ არავინაა საერთოდ მოსაყვანი ესე გამოდის? არადა რეალს სჭირდება ახალი ფეხბურთელები.

პოგბას მე ერიკსენი მირჩევნია ვაბშე..მარა არცერთის საჭიროება არაა.. ახალი მოთამაშეები გვეირდება კი შეტევაში ოღონდ..

59

8 იანვარი 2020 22:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
როსტა მომენტი შეუქმენი და ეს დაასრულებს ისეთი ტიპია

ბურთი რომ მიიღო უბურთო გადაადგილების შედეგად პოზიცია უნდა მოიგო და ამას მოძრაობა უნდაააა ,ფორვარდის ინსტიქტი სწორედ ეგ არის რომ სათამაშო სიტუაციაა წაიკითხოო და განთავისუფლდე მეურვეობისგან,,ის შენი თანაგუნდელი მოგაწვის იმ პას მაგრამმ პასი რომ მოგცესსს უბურთოდ მეტი უნდა იმოძრავო,,კიდევ გავიმეორებთ ჩვენ აქ იოვიჩის ჰეთრიკებს არ ველოდებით,მხოლოდ გვინდაა მისი ჟილკა მომდომება და მეტი მოძრაობააა ესა და ესს.არაფერს ვთხოპვთ ზეციურს.

60

8 იანვარი 2020 22:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2654
ჩემი აზრით დღეს იოვიჩი გაიტანს. ისეთი შემადგენლობაა ბევრი მომენტი შეექმნება.

61

8 იანვარი 2020 22:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
ციტატა: anireal
Romeli wlebi aqvs win 29 is xdeba ukve :)) valverdeze ki ukve amyareben did imedebs da dziritadis fexburtelad itvleba ukve da meti ra unda gaaketos rom masze imedebi damyardrs, an riti jobia erikseni martla ver vigeb ra aqvs magas iseti rac realis naxevarmcvelebs ar aqvt :))) erti rigiti naxevarmcvelia ra, tan totenhemshi da realshi tamashi dzaluan gansxvavdeba ertmanetisgan, valverde ki rasac exla tamashobs bevrad jobia eriksens tanac yvelafershi, realis naxevardacvashi iseti konkueenciaa 21 wlis bichi rom dziritadshi daimkvidrebs adgils es patara rames ar unda nishnavdes, me piradad xamessac ar mirchevnia erikseni

ამ რეალში სახელები დარჩნენ მარტო უმეტესობა მოდრიჩის ჩათვლით. მოტივაცია აღარ აქვთ ტიპებს რაზეა საუბარი. კაზემიროა ერთი ცენტრში რომელზეც ვერაფერს ვერ ვიტყვი არანორმალურია ამდენი რაღაც მოიგო და მაინც გიჟივით თამაშობს. და ახლად გამოჩეკილი ვალვერდეს იმედი რანაირად მქონდეს მთელი სეზონი? მოვა ისეთი თამაშები სადაც გაუჭირდება რადგან გამოცდილება აკლია. რეალს შემოქმედებითი ფეხბურთელები აკლია და ერიკსენი ნამდვილად არის ასეთი.

რაც შეეხება ერიკსენის ასაკს, 27 წლის არის და 28 ხდება თებერვალში. 1 წელიც ბევრს ნიშნავს, რომელიც დააკელი.

Kargi raa ra saxelbi darchnen reali wels rasac tamashobs eg pirvel rigshi naxevardacvis damsaxurebaa, ertaderi magis tqma beilze sheidzleba motivacia agar aqvso egec imitom rom masze agar amyareben imedebs da tvitonac xvdeba magas, motivacia ar qondat solaris da lopetegebis dros, modrichi ki daberda ukve magram shecvlebze magasac sheudzlia eriksenze magrad itamashos, xo kide rasac valverde tamashobs exla realshi is eriksens ar uramashia toteshi da shen sad naxe magis magari tamashi lugazec ki roca finalshi gavidnen iqac ar chanda da magan realshinra unda qnas, interi magistvis idealuri variantia

62

8 იანვარი 2020 22:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
კეინი თამაშობს ტოტენჰემში მერე რომელიც ტიტულებისთვის არიბრძვის საერთოდ.. მაგენის მიზანი ოთხეულში მოხვედრაა.. ბენზემა თამაშობს რეალში რომელსაც უკან მოდრიჩი კროოსი კაზემირო უდგას და ნაირ ნაირი პასებით ამარაგებენ.. ამ ორ გუნდს შორის სხვაობას ვერ ამჩნევ?

ეს რა შედარებაა ვაფშე,მაგ ლოგიკით დღეს რომ მესი მესია არ უნდა იყოს მესიიი ,რადგან ბარსელონაში თამაშობსსს ,ფეხბურთელი ფასდებაა სწორედდ მაღალი დიონის მატჩებშიი მისი მარგი ქმედების კოეფიციენტით აბა ეხაა ჰერენვენში ბოგასონმა იმდენი გაიტანა ერთ სეზონში ვიღაცუისთვის შეიძლება პელედაც შერაცხულიყო,რაშუაშია კლუბიიი და თუ მაგ აზრს აწვები უფრო მაღალ მიზნებს უფრო მეტი შრომა ჭირდებაა.

63

8 იანვარი 2020 22:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
თამაში სად იქნება სასტავ😊😊😊 არხს ვგულისხმობ ანუ სად შეიძლება ნახვა

64

8 იანვარი 2020 22:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2654
ციტატა: anireal
e rasac valverde tamashobs exla realshi is eriksens ar uramashia toteshi da shen sad naxe magis magari tamashi lugazec ki roca finalshi gavidnen iqac ar chanda da magan realshinra unda qnas, interi magistvis idealuri variantia

მართლა კარგი რააა :) ვალვერდე შეიძლება რეალის ლეგენდა და ერთ-ერთი საუკეთესო გახდეს, მაგრამ ერიკსენს ტოტეში არ უთამაშია ის რაც ვალვერდემ ნახევარ სეზონში ითამაშაო აქ ვხვდები რომ არ ღირს საუბრის გაგრძელება. სად ერიკსენი და სად ვალვერდე ჯერ ყველაფერს თავი დავანებოთ მათი სათამაშო სტილი შეადარე რა შუაშია ერთმანეთთან და ვალვერდე ჟილკიანი და მებრძოლი ფეხბურთელია ერიკსენი კი შემქმნელი ძალიან მაგარი პასიც აქვს და მომენტსახ შექმნის ჭკვიანი ფეხბურთელია. რეალს კი კრეატიცი რომ აკლია ფაქტია.

ვალვერდეს მართლა რას უნდა ვერჩოდე იმედია ბევრს მიაღწევს მაგრამ ერიკსენის დონის ფეხბურთელი მენანება 25 მილიონად გაუშვას რეალმა ხელიდან.

65

8 იანვარი 2020 22:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Redondo86
ციტატა: mbape10
კეინი თამაშობს ტოტენჰემში მერე რომელიც ტიტულებისთვის არიბრძვის საერთოდ.. მაგენის მიზანი ოთხეულში მოხვედრაა.. ბენზემა თამაშობს რეალში რომელსაც უკან მოდრიჩი კროოსი კაზემირო უდგას და ნაირ ნაირი პასებით ამარაგებენ.. ამ ორ გუნდს შორის სხვაობას ვერ ამჩნევ?

ეს რა შედარებაა ვაფშე,მაგ ლოგიკით დღეს რომ მესი მესია არ უნდა იყოს მესიიი ,რადგან ბარსელონაში თამაშობსსს ,ფეხბურთელი ფასდებაა სწორედდ მაღალი დიონის მატჩებშიი მისი მარგი ქმედების კოეფიციენტით აბა ეხაა ჰერენვენში ბოგასონმა იმდენი გაიტანა ერთ სეზონში ვიღაცუისთვის შეიძლება პელედაც შერაცხულიყო,რაშუაშია კლუბიიი და თუ მაგ აზრს აწვები უფრო მაღალ მიზნებს უფრო მეტი შრომა ჭირდებაა.

მარტივ მაგალითს გეტყვი რონალდო რეალში რამდენს იტანდა ხომ გახსოვს? იმიტორომ ნაირ ნაირ პასებს ართმევდნენ. რამდენს იტანს დღეს იუვეში? შეადარე მიდი.. ხან მოდრიჩი გაიყვანდა პირისპირ ხან კროოსი გაუჩითავდა მაგარ პასს ხან დანი და მარსელო დაასვამდა თავზე ხანაც ბენზემა გაუძრობდა კაი პასს და იტანდა.. იქ მატუიდები და ემრეჩანები რომ ყავს მიტოა რომ ცოტას იტანს

66

8 იანვარი 2020 22:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5280
ბენზემას ღვაწლის დაუნახავობა რეალში მაგარი უსამართლობაა მაგრამ ის ფაქტიც რომ ბოლო 4 თამაშია ბენზემა იჯვამს სხვა ფეხბურთელები აკეთებენ მის გასაკეთებელს ეს ფაქტია თუ ფეხბურთელი ვერ თამაშობს სკამზე უნდა მოაჯინო

67

8 იანვარი 2020 22:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Redondo86
როცა სხვა გუუნდებს ესეთი სიღმე აქვსს გამტანების მხრივ რატომ აქ რეალს ესეთი პრობლემაა,პესეჟე მბაპე ნეიმარი იკარდიი შესანიშნავად იოყოფენ,იქწით ბაიერნში სხვებიც საკაიფოდ იტანენ,ბარსელონაში აგერ სუარესიიი მესი გრიზმანმაც დაიწყო გოლაობააა დაა ბოლო ბოლოო 18 წლის ლაწირაკებს გაქვთ გოლებიი,,იუვეშიია იქით დიბალა იტანს ან იგუანი ან რონალდოო,,,სიტიშიაა და ვერ იტყვი გინდა თუ არა მარტო აგუერო ან ჯესუსი იტანსს,,თანაბრად აქვთ ბალალანსი,რავი ვინ არ ჩამოვთვალო რომლებსაც დღეს გუნდი ქვიაა გამტანების მხრივ კონტრასტი აქვთ,კარგ გუნდებზე გავამახვილე ყურადღება შედარებით,,ინტერია და იკით ლუკაკო ან კიდევ ის არგენტინელიი,,რა გვარიააა დამავიწყდაა,,აი ეს კონტრასტი გვაკლია რააა ამ მომენტისთისს..

ეგ პრობლემა აქვს გუნდს უკვე 2-3 წელია,დაჟე რონალდოს ბოლო სეზონშიც იგრძნობოდა უკვე,რონალდოს წასვლის მერე ბუნებრივია უფრო შესამჩნევი გახდა,რეალის მთავარი პრობლემა ბოლო სეზონებში შეტევაა,შენ მახსოვს იძახდი მთავარი პრობლემა დაცვა არისო smile

68

8 იანვარი 2020 22:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
მარტივ მაგალითს გეტყვი რონალდო რეალში რამდენს იტანდა ხომ გახსოვს? იმიტორომ ნაირ ნაირ პასებს ართმევდნენ. რამდენს იტანს დღეს იუვეში? შეადარე მიდი.. ხან მოდრიჩი გაიყვანდა პირისპირ ხან კროოსი გაუჩითავდა მაგარ პასს ხან დანი და მარსელო დაასვამდა თავზე ხანაც ბენზემა გაუძრობდა კაი პასს და იტანდა.. იქ მატუიდები და ემრეჩანები რომ ყავს მიტოა რომ ცოტას იტანს

დღესაც იტანს იმდენს რამდენიც ვეტერანის კვალობაზე ზღაპარია,,შენ გავიწყდება რონალდუს ასაკიიი,,სამწუხაროდდ ასაკი ტავისას შვრება,ახალგაზრდა რონალდოზე რომ ვსაუბრობდეთ სხვა მოცემულობააა,მაგრამმ ჩვენ ვსაუბრობთ 34 წლის კაცზეე.

69

8 იანვარი 2020 22:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ilarioni
ბენზემას ღვაწლის დაუნახავობა რეალში მაგარი უსამართლობაა მაგრამ ის ფაქტიც რომ ბოლო 4 თამაშია ბენზემა იჯვამს სხვა ფეხბურთელები აკეთებენ მის გასაკეთებელს ეს ფაქტია თუ ფეხბურთელი ვერ თამაშობს სკამზე უნდა მოაჯინო

მართალი ხარ ილარიონ მაგას ვამბობ რომ ეს თამაშები ძალიან ჩასვრილი იყო და მაინც 80წუთი მინიმუმ მოედანზე იყო ეს უსამართლობა არაა? მხოლოდ იმიტომ არუნდა ათამაშო ფეხბურთელი რომ 2010წელს და 2013წელს სიტყვაზე ვთქვათ მაგრად ითამაშა..(ახლა არგამოხტეს ზოგი და არდამიწყოს მარტო მაგ წლებში ითამაშა კარგადო?😃სიტყვაზე ვამბობთქო ავღნიშნე) ბოლო თამაშებია მცველები დაგვათრევენ და როგორ არაა შეტევაში პრობლემა ეს ვერგავიგე

ციტატა: Redondo86
ციტატა: mbape10
მარტივ მაგალითს გეტყვი რონალდო რეალში რამდენს იტანდა ხომ გახსოვს? იმიტორომ ნაირ ნაირ პასებს ართმევდნენ. რამდენს იტანს დღეს იუვეში? შეადარე მიდი.. ხან მოდრიჩი გაიყვანდა პირისპირ ხან კროოსი გაუჩითავდა მაგარ პასს ხან დანი და მარსელო დაასვამდა თავზე ხანაც ბენზემა გაუძრობდა კაი პასს და იტანდა.. იქ მატუიდები და ემრეჩანები რომ ყავს მიტოა რომ ცოტას იტანს

დღესაც იტანს იმდენს რამდენიც ვეტერანის კვალობაზე ზღაპარია,,შენ გავიწყდება რონალდუს ასაკიიი,,სამწუხაროდდ ასაკი ტავისას შვრება,ახალგაზრდა რონალდოზე რომ ვსაუბრობდეთ სხვა მოცემულობააა,მაგრამმ ჩვენ ვსაუბრობთ 34 წლის კაცზეე.

მაგ 34წლის კაცი ახლა რომ რეალში იყოს ეჭვი გეპარება რომ იმაზე მეტ გოლს ვერ გაიტანდა რასაც იუვეში იტანს?

70

8 იანვარი 2020 22:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: toni
ეგ პრობლემა აქვს გუნდს უკვე 2-3 წელია,დაჟე რონალდოს ბოლო სეზონშიც იგრძნობოდა უკვე,რონალდოს წასვლის მერე ბუნებრივია უფრო შესამჩნევი გახდა,რეალის მთავარი პრობლემა ბოლო სეზონებში შეტევაა,შენ მახსოვს იძახდი მთავარი პრობლემა დაცვა არისო

ის რესურსი რაც წინა წელს გვქონდა რესურსიდან გამომდინარე ოპრობლემა იყო დაცვაააა რადგან ზედმეტად მეტს ვუიშვებდით,მაგრამ საბოლოდდ სეზონის შეჯამება რომ დავიწყე ასევე ავღნიშნე რომ გუნდს ბენზემას გარდა გამტანი არ ყავს და პრობლემაც ეს არის,ესე ვამბობდი და ესე ვამბობ,ოღონდ არ ვამბობ რომ პრობლემა ბენზემააა არამედ სხვები ვინც გოლებს ვერ იტანენ,ეს 2 არასრული სეზონიი რომ აიღო სულ მთლიანად 5 შემტევს 20 გოლიც არ ექბნებათ გატანილი როცა ბარსა ნახევარ სეზონში უკვე 16 ბურთიანი ჰანდიკაპი აქქ,..ამიტომ ბენზემასკენ კი არ ვიშვიროთ თითიი სხვები რას აკეთებენ ეს სჯიობსს,თორემმ ისეთი სიტუაცია ეგ თუ ამოკეტესსს ესე მგონია გოლის გამტანი აღარავინააა.

71

8 იანვარი 2020 22:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გაუმარჯოს ბიჭებო, apples ipadit var da goool.orgs ver vxsni arc livetvze ar mixnis linkebs da sad sheidzleba vuyuro tamashs tu shegidzliat linki chaagdet, madloba winaswar

72

8 იანვარი 2020 22:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
მართლა კარგი რააა :) ვალვერდე შეიძლება რეალის ლეგენდა და ერთ-ერთი საუკეთესო გახდეს, მაგრამ ერიკსენს ტოტეში არ უთამაშია ის რაც ვალვერდემ ნახევარ სეზონში ითამაშაო აქ ვხვდები რომ არ ღირს საუბრის გაგრძელება. სად ერიკსენი და სად ვალვერდე ჯერ ყველაფერს თავი დავანებოთ მათი სათამაშო სტილი შეადარე რა შუაშია ერთმანეთთან და ვალვერდე ჟილკიანი და მებრძოლი ფეხბურთელია ერიკსენი კი შემქმნელი ძალიან მაგარი პასიც აქვს და მომენტსახ შექმნის ჭკვიანი ფეხბურთელია. რეალს კი კრეატიცი რომ აკლია ფაქტია.

რა შეუკიკინე ამ ერიქსენს,ეგეთი დონის იგროკს ვერ ეტყვი სკამისთვის გადმოდიო,ძირითადში კიდე ზიდანი არ განიხილავს გასაგები მიზეზების გამო,კაზემირო კროოსი ვალვერდე მნიშვნელოვან თამაშებში უალტერნატივოა დღეს და ვერაფერსაც დაუწუნებ როცა ერთად დგანან,ბარსას და პესეჟეს დაახიიეს ბურთი თავზე ამ სეზონში,მეტი გამოცდა და მნიშვნელოვანი თამაში რაღა გინდა smile

73

8 იანვარი 2020 22:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
ციტატა: anireal
e rasac valverde tamashobs exla realshi is eriksens ar uramashia toteshi da shen sad naxe magis magari tamashi lugazec ki roca finalshi gavidnen iqac ar chanda da magan realshinra unda qnas, interi magistvis idealuri variantia

მართლა კარგი რააა :) ვალვერდე შეიძლება რეალის ლეგენდა და ერთ-ერთი საუკეთესო გახდეს, მაგრამ ერიკსენს ტოტეში არ უთამაშია ის რაც ვალვერდემ ნახევარ სეზონში ითამაშაო აქ ვხვდები რომ არ ღირს საუბრის გაგრძელება. სად ერიკსენი და სად ვალვერდე ჯერ ყველაფერს თავი დავანებოთ მათი სათამაშო სტილი შეადარე რა შუაშია ერთმანეთთან და ვალვერდე ჟილკიანი და მებრძოლი ფეხბურთელია ერიკსენი კი შემქმნელი ძალიან მაგარი პასიც აქვს და მომენტსახ შექმნის ჭკვიანი ფეხბურთელია. რეალს კი კრეატიცი რომ აკლია ფაქტია.

ვალვერდეს მართლა რას უნდა ვერჩოდე იმედია ბევრს მიაღწევს მაგრამ ერიკსენის დონის ფეხბურთელი მენანება 25 მილიონად გაუშვას რეალმა ხელიდან.

Es anxevari sezoni eriksenis mtluan karieras ar shemidarebia vlaverdem modrichis siberis problema moxsna rac advili saqme araa, an romel kreativze laparakob ligaze magis kreativi me ar minaxia da shen tu xevad ar shegekamatebi, relas rom chirdebodes peress veravin daaswrebda 25 milionad

74

8 იანვარი 2020 22:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
adjarasportze vipovne tu vonmes gainteresebt biwebo

75

8 იანვარი 2020 22:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 22
ციტატა: Axl
ციტატა: anireal
Eriksenze uketesebi tu ar gvyavs daqcwuli yofila reali :))))) arada dgesac sauketeso centri gvyavs

ერიკსენი ვალვერდესაც მირჩევნია და მოდრიჩსაც ამ ეტაპზე. მოდრიჩი ვინ არის და რასაც წარმოადგენს ყველამ ვიცით ზოგადად არც შევადარებ, მაგრამ ერიკსენს კიდევ წინ აქვს წლები მოდრიჩი კი თვითონვე აცნობიერებს რომ ვეღარ ქაჩავს რეალში. ვალვერდეს დიდი პატივისცემის მიუხედავად, მასზე იმედების დამყარება სისულელეა ჯერ, ახლა რომ ძალიან მაგარ სეზონს ატარებს ეგ არ ნიშნავს რომ მორჩა მასზე იქნება გუნდი ბოლომდე დამოკიდებული.

ერიკსენი რეალს სჭირდება როგორც არ უნდა შევხედოთ, მისნაირი ფეხბურთელი ხელიდან გასაშვები არაა მითუმეტეს ამ ფასად.

ჯერ ვალვერდეს როგორ უნდა შეადარო ერიქსენი და მეორე კიდე ლუკიტას ჯობიაო როგორ იძახი .აი რითი ჯობია მითხარი.შენ მგონი ფეხბურთი არგესმის

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 20
2 ბელინგემი 19
3 სორლოტი 17
4 ლევანდოვსკი 17

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (208)
აპრილი 2024 (378)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)