„გალათასარაი“ 0-1 „რეალი“

რეალმა თურქეთში გაიმარჯვა და უმნიშვნელოვანესი 3 ქულა ჩაიწერა აქტივში...


მატჩი:„გალათასარაი“-„რეალი“
დრო: 22:55
სტადიონი: Ali Sami Yen

მადრიდის „რეალის“ სასტარტო შემადგენლობა: კურტუა, კარვახალი, ვარანი, რამოსი, მარსელო, კაზემირო, კროოსი, ვალვერდე, როდრიგო, აზარი, ბენზემა dle 10.1

  • Hala
  • 23 ოქტომბერი 2019
  • 6549
  • 62

1

23 ოქტომბერი 2019 00:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
სადაა ხალხი? მშვიდობაა?

2

23 ოქტომბერი 2019 00:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
xamesi zaralia, tvini ar uwyobs xels da arc siswrafe

3

23 ოქტომბერი 2019 00:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
გილოცავთ მგონი გავალთ ჯგუფიდან

4

23 ოქტომბერი 2019 00:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: Giorgi Zaseishvili
სადაა ხალხი? მშვიდობაა?

წაშალა ადმინმა კომენტარები.
კურტუა იხოდება რაც კარგია :)
კაზემირო ღმერთმა არ ქნას დაგვემტვრეს, მის გარეშე 0 ია მთელი ნახევარდაცვაც და გუნდიც.
წინ არ გვყავს ნორნალური გამტანი. ბენზემა ფლანგზე როცა იწევს იმხელა სივრცეა, მანდ შეუშვი სუარესი ამოტენის ნებისმიერს.
იოვიჩი რა ხოდზეა, ყველა ფიზიკური ორთაბრძოლა მოუგო შემოსვლის მერე მეტოქეს.
მემგონი აგვცდა ევროპა ლიგა ბერნაბეუზეც თუ მოვუგეთ ყიზილბაშებს და ბრიუგეს გასვლაზე :))

5

23 ოქტომბერი 2019 00:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
770 ჯერ დაარტყეს ტიპებმა და 1 გოლი გაიტანესს მომენტების გამოყენებაზე მაგარი სამუშაოა

6

23 ოქტომბერი 2019 00:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
პსჟ-ს 9 ქულა აქვს, რეალს 4 ბრიუგეს და გალას 1 ხომ?

7

23 ოქტომბერი 2019 00:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Giorgi Zaseishvili
მემგონი აგვცდა ევროპა ლიგა ბერნაბეუზეც თუ მოვუგეთ ყიზილბაშებს და ბრიუგეს გასვლაზე :))
კაი ვინმეს მართლა ეგონა რო ჯგუფიდან ვერ გავიდოდით? 😀 გავალთ კიდეც და პსჟს ბერნებეუზე მოვუგებთ.

8

23 ოქტომბერი 2019 00:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Clever liar
14 კარში დარტყმა და 1 რეკაშეტით გატანილი გოლი.. არაა კლასიკოს მომგები ეს გინდი, ნოუ პანიკ საფუძველი :))

ეს ისეთი მატჩი იყო არაფერი გადიოდაა,ასე რომ საზომი ვერ იქნებაა,,ზოგჯერ ხდება ეგრე ბურთი არ გადის კარში.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

9

23 ოქტომბერი 2019 01:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
30 წუთუ შემოვიდა მბაპე, 3 გოლი და 1 საგოლე პასი, ინიესტა სად ხარ და სხვებო? ხო ამბობდით ვსო ეგ ფეხბურთელი ტყუილად გაპიარდაო:დ, ტიპი რა სასწაულიაა ტრავმის მერე როგორ ითამაშა პროსტა, ეგ მოვიდეს რეალში და მეტი არაფერი მინდა

10

23 ოქტომბერი 2019 01:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
იმედი მაქვს გუნდი ზრდას გააგრძელებს ეტაპობრივად. ეს თამაშის ხარისხი ჯერჯერობით არაფერია, ამით მაქსიმუმ 1/4 ფინალამდე გავაღწიოთ.

11

23 ოქტომბერი 2019 01:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ეს ისეთი მატჩი იყო არაფერი გადიოდაა,ასე რომ საზომი ვერ იქნებაა,,ზოგჯერ ხდება ეგრე ბურთი არ გადის კარში.

ეგრეც ხდება ხოლმე მაგრამ კლასიკური მკვლელი ცენტრფორვარდი გვინდა, რონალდუსნაირი რომელიც მომენტს რომ შეუქმნი გაიტანს. ეგეთი არის იოვიჩი რომელიც 0 ია ჯერჯერობით და ბენზემა არაა კლასიკური ცენტრი რომ გოლზე დაგეშილი იყოს და ვერც გაიტანს იმდენს რომ გუნდს ასე საჯახირო არ ჰქონდეს მოგებები თურქეთის ჩემპიონატის 7 ადგილოსანთან:))
ვინმე გვინდა გამოკვეთილი მკვლელი ცენტრი, იკარდი, კეინი ლევანდოვსკი სუარესისნაირი, თორემ ამ გუნდის საშველი არაა.

12

23 ოქტომბერი 2019 01:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
რაც დავინახე პლიუსიიი აზარი და ბენზემა ძაან მაგრად შეთამაშდნენ და პლიუსს დაცვას შეძლებიააა უკეთესად თამაში,ჩემი აზრით საუკეთესო მოთამაშე კაზემირო იყო კროოსთან ერთად,კროსმა რამდენი ირბინაა ბრავო.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

13

23 ოქტომბერი 2019 01:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
30 dartyma da erti goli 😂 ra finisheri gvyavs 😂 if if 😂 iqet ikakom midubla aqet keinma chadubla iqet levanam dadubla aqet bizvinam ..😂😂😂😂 kai kide puta ar shegvxvda tore agvkenwlida😂 au mbapem ra qna tipma

14

23 ოქტომბერი 2019 01:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
ვოფშემ პსჟ რეალი ამ ჯგუფიდან ატმ იუვე ბავარია და იმედია ტოტე გავა მეორეზე სიტი და მეორე არ ვიცი ბარსა უეჭცელი გავა მგონია დორტმუნდი გავა მეორეზე აიაქსი და ჩელსი

15

23 ოქტომბერი 2019 01:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
iovichma imena daxoca sastavi ra ortabrdzolebi moigo,mara iset dros shemoushva rogor ver gaitana gamikvirda,5 wutshi rogor ver unda gaitano

16

23 ოქტომბერი 2019 01:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
დაცვა იყო კატასტროფა პირველი 10-15 წუთი. ეგრე ითამაშონ ბარსასთან გასვლაზე და იქ ათათურქების მაგივრად მესი რომ იქნება პირისპირ, მერე ვეღარ გვიშველის კურტუა :))

17

23 ოქტომბერი 2019 01:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
რაც დავინახე პლიუსიიი აზარი და ბენზემა ძაან მაგრად შეთამაშდნენ და პლიუსს დაცვას შეძლებიააა უკეთესად თამაში,ჩემი აზრით საუკეთესო მოთამაშე კაზემირო იყო კროოსთან ერთად,კროსმა რამდენი ირბინაა ბრავო.

როდრიგო რო ვინიციუსზე ბევრად უფრო ინტელექტუალური მოთამაშეა ალბათ დამეთანხმები, არც ტექნიკა აკლია და ვინისიუსისგან განსხვავებით დაცვასაც კარგად ეხმარება, ბეილიც ხშირად ჩამოდის ხოლმე მარჯვენა ფლანგზე უკან და კარვას ეხმარება დაცვაში ზუსტად იგივე მოვალეობა ქონდა როდრიგოს და მშვენივრად ითამაშა

18

23 ოქტომბერი 2019 01:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: RONALDO DE LIMA
როდრიგო რო ვინიციუსზე ბევრად უფრო ინტელექტუალური მოთამაშეა ალბათ დამეთანხმები, არც ტექნიკა აკლია და ვინისიუსისგან განსხვავებით დაცვასაც კარგად ეხმარება, ბეილიც ხშირად ჩამოდის ხოლმე მარჯვენა ფლანგზე უკან და კარვას ეხმარება დაცვაში ზუსტად იგივე მოვალეობა ქონდა როდრიგოს და მშვენივრად ითამაშა

როდრიგომაც ძაან მაგარი მატჩი ჩაატარააა,,,მაგრამ კაზემირო იყო ჩემი მოსაზრებით საუკეთესო კროოსთან ერთად,ვალვერდემაც მაგრად იმუშავაა დააა საერთოდ ნახევარდაცვაში იგრძნობოდა მეტი სისწრაფეები და მოძრაობაა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

19

23 ოქტომბერი 2019 01:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
როდრიგო არის გაცილებით გამართული მოთამაშე ვინისთან შედარებით, გინდა ტაქტიკურად და გინდაც სწორი გადაწყვეტილებებით:)) ვინისავით უაზროდ არ მატაობს 38373839 კაცში, ბურთს არ კარგავს და პასებსაც ზუსტად და დროულად აკეთებს. ცოტა გამბედაობა აკლია, ჯერ 18 წლის ბავშვია და გამოასწორებს :)) პირველად ითამაშა სასტავში ლიგაზე და მე ძალიან მომეწონა. არც ნიჭი აკლია არც ტექნიკა და არც სისწრაფე. მე ვინის ყველაფრით მირჩევნია დარტყმაზე რომ აღარაფერი ვთქვათ 😂 ვასკესთან შედარებისთვის იმ კომენტატორს ენა უნდა ამოაძრო. ვასკესს ეხლავე მირჩევნია ყველაფრით. ამას არც კაცის მოტყუება დაეწუნება არც სისწრაფე არც ტექნიკა და ფანტაზიაც აქვს :))) ვასკესი არის ტენერიფეს დონე:))

20

23 ოქტომბერი 2019 01:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
ვოფშემ პსჟ რეალი ამ ჯგუფიდან ატმ იუვე ბავარია და იმედია ტოტე გავა მეორეზე სიტი და მეორე არ ვიცი ბარსა უეჭცელი გავა მგონია დორტმუნდი გავა მეორეზე აიაქსი და ჩელსი

21

23 ოქტომბერი 2019 01:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: LUCA MODRIC
ეგრეც ხდება ხოლმე მაგრამ კლასიკური მკვლელი ცენტრფორვარდი გვინდა, რონალდუსნაირი რომელიც მომენტს რომ შეუქმნი გაიტანს. ეგეთი არის იოვიჩი რომელიც 0 ია ჯერჯერობით და ბენზემა არაა კლასიკური ცენტრი რომ გოლზე დაგეშილი იყოს და ვერც გაიტანს იმდენს რომ გუნდს ასე საჯახირო არ ჰქონდეს მოგებები თურქეთის ჩემპიონატის 7 ადგილოსანთან:))
ვინმე გვინდა გამოკვეთილი მკვლელი ცენტრი, იკარდი, კეინი ლევანდოვსკი სუარესისნაირი, თორემ ამ გუნდის საშველი არაა.

კაი ეხა ვერ გაიტანა არ გაუმართლა დღესსსს ,,,ორივე მომენტში კარგად ურტყავდა პრინციპშიი,,,ბენზემას დღეს ვერაფერს დაუწუნებდი მთლიანობაშიი,,,30 გოლზე მეტს გაიტანს ამ სეზონშიიი მჯერა..
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

22

23 ოქტომბერი 2019 01:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: LUCA MODRIC
ეგრეც ხდება ხოლმე მაგრამ კლასიკური მკვლელი ცენტრფორვარდი გვინდა, რონალდუსნაირი რომელიც მომენტს რომ შეუქმნი გაიტანს. ეგეთი არის იოვიჩი რომელიც 0 ია ჯერჯერობით და ბენზემა არაა კლასიკური ცენტრი რომ გოლზე დაგეშილი იყოს და ვერც გაიტანს იმდენს რომ გუნდს ასე საჯახირო არ ჰქონდეს მოგებები თურქეთის ჩემპიონატის 7 ადგილოსანთან:))
ვინმე გვინდა გამოკვეთილი მკვლელი ცენტრი, იკარდი, კეინი ლევანდოვსკი სუარესისნაირი, თორემ ამ გუნდის საშველი არაა.

კაი ეხა ვერ გაიტანა არ გაუმართლა დღესსსს ,,,ორივე მომენტში კარგად ურტყავდა პრინციპშიი,,,ბენზემას დღეს ვერაფერს დაუწუნებდი მთლიანობაშიი,,,30 გოლზე მეტს გაიტანს ამ სეზონშიიი მჯერა..

100% ბენზემა კარგი იყო მართლა ვერაფერს დაუწუნებ აზარმა რა გამაზა ვერ ვივიწყებ

23

23 ოქტომბერი 2019 01:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
,,30 გოლზე მეტს გაიტანს ამ სეზონშიიი მჯერა..

ღმერთმა ქნას, მაგრამ იგრძნობა გუნდში მკვლელი ცივსისხლიანი ფინიშერის არყოფნა. რეალი კროოსის ან კაზემირო-მოდრიჩის გოლით არ უნდა იგებდეს თამაშების 60%. თავდამსხმელის მოვალეობას არ უნდა ასრულებდნენ ნახევარმცველები იმიტომ რომ ძირითადი ფორვარდი სივრცეების გახსნით არის დაკავებული

24

23 ოქტომბერი 2019 01:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ilarioni
00% ბენზემა კარგი იყო მართლა ვერაფერს დაუწუნებ აზარმა რა გამაზა ვერ ვივიწყებ

აზარს ქონდა ყველაზე რეალური მომენტი ,არაუშავს ხდება ხოლმეე ,,,მოუმატებს,,ყველაზე მეტად რაც მომწონს ერთი შეხებით ძაან მაგრად კომბინირებენ უკვე აზარი და ბენზემაააა მოკლე მონაკვეთებში.დალაგდებიან და უფრო შეთამაშდებიან
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

25

23 ოქტომბერი 2019 01:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
,,30 გოლზე მეტს გაიტანს ამ სეზონშიიი მჯერა..

ღმერთმა ქნას, მაგრამ იგრძნობა გუნდში მკვლელი ცივსისხლიანი ფინიშერის არყოფნა. რეალი კროოსის ან კაზემირო-მოდრიჩის გოლით არ უნდა იგებდეს თამაშების 60%. თავდამსხმელის მოვალეობას არ უნდა ასრულებდნენ ნახევარმცველები იმიტომ რომ ძირითადი ფორვარდი სივრცეების გახსნით არის დაკავებული

რეალმა კარგად ითამაშოს და სულ ფეხებზე მკიდია ბენზემა რას იზამს

26

23 ოქტომბერი 2019 01:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დღეს ასე თუ ისე კარგი თამაში გამოვიდა მარა შეტევაში ნოლია გუნდი რაც დაარტყეს 80% ხელებში მიუგორდა მუსლერას არანაირი სახიფათო დარტყმები.. აზარს გასატანი ქონდა ცარიელ კარში და შტანგას გაარტყა ბენზემას რამოდენიმეჯერ ქონდა გასატანი და ვერც მან გაიტანა.. როდრიგო ნამდვილად კაი ბიჭია ძალიან მაგარი მატჩი ჩაატარა და იმედია ზიდანმა დაინახა ესს.. იოვიჩი დღესაც დაიჩაგრა 7წუთი მიეცა მარა მაინც ბოლომდე იბრძოლა და რამოდენიმე ორთაბრძოლა მოიგო..

27

23 ოქტომბერი 2019 01:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ilarioni
00% ბენზემა კარგი იყო მართლა ვერაფერს დაუწუნებ აზარმა რა გამაზა ვერ ვივიწყებ

აზარს ქონდა ყველაზე რეალური მომენტი ,არაუშავს ხდება ხოლმეე ,,,მოუმატებს,,ყველაზე მეტად რაც მომწონს ერთი შეხებით ძაან მაგრად კომბინირებენ უკვე აზარი და ბენზემაააა მოკლე მონაკვეთებში.დალაგდებიან და უფრო შეთამაშდებიან

ვოფშემ გასულები ვართ რა ოღონდ 2 ადგილით არ ვღელავ რაღაც ბერნაბეუზე თუ მოვიგეთ გავალთ

28

23 ოქტომბერი 2019 01:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: LUCA MODRIC
ღმერთმა ქნას, მაგრამ იგრძნობა გუნდში მკვლელი ცივსისხლიანი ფინიშერის არყოფნა. რეალი კროოსის ან კაზემირო-მოდრიჩის გოლით არ უნდა იგებდეს თამაშების 60%. თავდამსხმელის მოვალეობას არ უნდა ასრულებდნენ ნახევარმცველები იმიტომ რომ ძირითადი ფორვარდი სივრცეების გახსნით არის დაკავებული

რეალმაა 2 ლიგა მცველის გოლით მოიგო,,კონკრეტულ მატჩშიიიი ვინ შეიტანს წვლილსსს ეს არავინ იცის,ფორვარდს მოეთხოვება მაგრამმმ ეს იმას არ ნიშნავს ხესაყრელ სიტუაციებში სხვებს არ მოეთხოვებაა,,,არ შეიძლება მთლიანი პასუხისგებლობა გინდა თუ არა მარტო ფორვარდი უნდა იტანდესს.

ციტატა: ilarioni
ვოფშემ გასულები ვართ რა ოღონდ 2 ადგილით არ ვღელავ რაღაც ბერნაბეუზე თუ მოვიგეთ გავალთ

გასვლით გავალთთ რა სისულელეა ბრიუგემ დააა გალათასარაიმ რო ჩაგვტოვოს ჯგუფშიი რეალის ქომაგობას თავს ვანებებ ძმაოო wink
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

29

23 ოქტომბერი 2019 01:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 393
გილოცავთ ამ მნიშვნელოვან "გამარჯვებას" მრავალს დავესწროთ😂😂
-----------------------
CHAMPION13S! HALA MADRID!

"რეალ მადრიდი"-ეს არის გუნდი რომლის გმირებმაც დაწერეს ისტორია

30

23 ოქტომბერი 2019 01:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: LUCA MODRIC
ღმერთმა ქნას, მაგრამ იგრძნობა გუნდში მკვლელი ცივსისხლიანი ფინიშერის არყოფნა. რეალი კროოსის ან კაზემირო-მოდრიჩის გოლით არ უნდა იგებდეს თამაშების 60%. თავდამსხმელის მოვალეობას არ უნდა ასრულებდნენ ნახევარმცველები იმიტომ რომ ძირითადი ფორვარდი სივრცეების გახსნით არის დაკავებული

რეალმაა 2 ლიგა მცველის გოლით მოიგო,,კონკრეტულ მატჩშიიიი ვინ შეიტანს წვლილსსს ეს არავინ იცის,ფორვარდს მოეთხოვება მაგრამმმ ეს იმას არ ნიშნავს ხესაყრელ სიტუაციებში სხვებს არ მოეთხოვებაა,,,არ შეიძლება მთლიანი პასუხისგებლობა გინდა თუ არა მარტო ფორვარდი უნდა იტანდესს.

ციტატა: ilarioni
ვოფშემ გასულები ვართ რა ოღონდ 2 ადგილით არ ვღელავ რაღაც ბერნაბეუზე თუ მოვიგეთ გავალთ

გასვლით გავალთთ რა სისულელეა ბრიუგემ დააა გალათასარაიმ რო ჩაგვტოვოს ჯგუფშიი რეალის ქომაგობას თავს ვანებებ ძმაოო wink

პსჟ რეალი იუვე ატმ სიტი 2 ზე არ ვიცი ვინ გავა სიტის ჯგუფიდან გავა ბავარია იმედია მეორეზე ტოტე გავა აიაქსი ჩელსი გავა მგონია კიდე ბარსა უეჭველი და დორტმუნდი გავა მგონია მეორეზე

31

23 ოქტომბერი 2019 01:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: mariamronaldo7
გილოცავთ ამ მნიშვნელოვან "გამარჯვებას" მრავალს დავესწროთ😂😂

გაიზარდე დიდი გოგო))
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

32

23 ოქტომბერი 2019 01:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 393
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: mariamronaldo7
გილოცავთ ამ მნიშვნელოვან "გამარჯვებას" მრავალს დავესწროთ😂😂

გაიზარდე დიდი გოგო))

მადლობა მაგრამ ამინ რომ გეთქვა ჯობდა იქნებ მართლა მრავალი მოგვეგო რაიცი😂😂😂
-----------------------
CHAMPION13S! HALA MADRID!

"რეალ მადრიდი"-ეს არის გუნდი რომლის გმირებმაც დაწერეს ისტორია

33

23 ოქტომბერი 2019 01:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mariamronaldo7
გილოცავთ ამ მნიშვნელოვან "გამარჯვებას" მრავალს დავესწროთ😂😂
გაიხარე შენც მრავალს 😄😄

34

23 ოქტომბერი 2019 01:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: LUCA MODRIC
ღმერთმა ქნას, მაგრამ იგრძნობა გუნდში მკვლელი ცივსისხლიანი ფინიშერის არყოფნა. რეალი კროოსის ან კაზემირო-მოდრიჩის გოლით არ უნდა იგებდეს თამაშების 60%. თავდამსხმელის მოვალეობას არ უნდა ასრულებდნენ ნახევარმცველები იმიტომ რომ ძირითადი ფორვარდი სივრცეების გახსნით არის დაკავებული

რეალმაა 2 ლიგა მცველის გოლით მოიგო,,კონკრეტულ მატჩშიიიი ვინ შეიტანს წვლილსსს ეს არავინ იცის,ფორვარდს მოეთხოვება მაგრამმმ ეს იმას არ ნიშნავს ხესაყრელ სიტუაციებში სხვებს არ მოეთხოვებაა,,,არ შეიძლება მთლიანი პასუხისგებლობა გინდა თუ არა მარტო ფორვარდი უნდა იტანდესს.

ციტატა: ilarioni
ვოფშემ გასულები ვართ რა ოღონდ 2 ადგილით არ ვღელავ რაღაც ბერნაბეუზე თუ მოვიგეთ გავალთ

გასვლით გავალთთ რა სისულელეა ბრიუგემ დააა გალათასარაიმ რო ჩაგვტოვოს ჯგუფშიი რეალის ქომაგობას თავს ვანებებ ძმაოო wink

Ra kargat azrovneb.. yoveltvis ro vkitxulob shens komebs sul getanxmebi 👍👍

35

23 ოქტომბერი 2019 01:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
შარშან ლივე და ტოტე 2 ადგილით გავიდნენ ჯგუფიდან და ორივე ფინალში აღმოჩნდა ამიტომ ვფიქრობ 2 ადგილი შეიძლება უკეთესიც იყოს

36

23 ოქტომბერი 2019 01:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
გავალთ, მთავარი იყო გალასთან მოგება, რადგან ფრის ან წაგების შემთხვევაში საფრთხე საკმაოდ დიდი იყო.
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
რეალმაა 2 ლიგა მცველის გოლით მოიგო,

კონკრეტულ თამაშში შეიძლება ყველან გაიტანოს, მაგრამ მე ტენდენციაზე ვამბოვ. რონალდოს წასვლის შემდეგ თავდამსხმელები კი არა ნახევარდაცვა იტანს გადამწყვეტ გოლებს, რისი მოვალეობაც სულაც არ აქვთ, გოლის გატანა არის თავდამსხმელის საქმე, ამიტომ საჭიროა გოლზე დაგეშილი გამოკვეთილი ცხრიანი, რომელიც სეზონში სტაბილურად 25-30 გოლს გაიტანს. ამ რეალის პრობლენა ისაა რომ დამაგვირგვინებელ ფაზაში უჭირთ, არ იციან ბოლოს ვინ დაარტყას და ვის მისცენ პასი. ბენზემა ფლანგზე როცა გადადის საჯარიმოში კაციშვილი არაა, ვის მისცენ პასი? გამტანი არ არის შემტევი სამეულიდან არცერთი. არც ბენზემა არც აზარი და მითუმეტეს ვინისიუსი და როდრიგო, ბეილი დამტვრეულია როგორც ყოველთვის მაგის იმედი არ უნდა გქონდეს სტაბილურად თანაშის

37

23 ოქტომბერი 2019 01:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Giorgi Zaseishvili
მემგონი აგვცდა ევროპა ლიგა ბერნაბეუზეც თუ მოვუგეთ ყიზილბაშებს და ბრიუგეს გასვლაზე :))
კაი ვინმეს მართლა ეგონა რო ჯგუფიდან ვერ გავიდოდით? 😀 გავალთ კიდეც და პსჟს ბერნებეუზე მოვუგებთ.

კარვახალმაც კარგად ითამაშაა, გახსოვს რო წერდნენ აქ ოდრიოზოლა ჯობიაოო? wink wink

38

23 ოქტომბერი 2019 01:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 393
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: mariamronaldo7
გილოცავთ ამ მნიშვნელოვან "გამარჯვებას" მრავალს დავესწროთ😂😂
გაიხარე შენც მრავალს 😄😄

გმადლობ გმადლობ ასევე😂😂
-----------------------
CHAMPION13S! HALA MADRID!

"რეალ მადრიდი"-ეს არის გუნდი რომლის გმირებმაც დაწერეს ისტორია

39

23 ოქტომბერი 2019 01:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: LUCA MODRIC
ომელიც სეზონში სტაბილურად 25-30 გოლს გაიტანს.

სტაბილურად 25-30 ს ესეც გაიტანსს დააცადე))) თუმცა არვიცი ეგ რამდენად გვეყოფაა))თუ სხცვებმაც არ მოუმატეს შედეგიასანობას,,
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

40

23 ოქტომბერი 2019 01:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 22
დროა როდრიგომ ძირითადშივე დაიწყოს ხოლმე.მერამდენჯერგა დაუმტკიცოს ზიზუს

41

23 ოქტომბერი 2019 01:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
სტაბილურად 25-30 ს ესეც გაიტანსს დააცადე))) თუმცა არვიცი ეგ რამდენად გვეყოფაა))თუ სხცვებმაც არ მოუმატეს შედეგიასანობას,,

აი ბარსას მაგალითი ავიღოთ. რამდენს იტანს მისი ნახევარდაცვა? რაკიტიჩს, ბუსკეტსს, არტურს და დეიონგს საერთოდ ჯამში გოლი აქვთ გატანილი? მაგრამ ჰყავთ ძლიერი თავდასხმა და იგებენ თამაშებსმ სულ არ სჭირდებათ ბუსკეტსმა ურტყას კარში, მაგისთვის არის სუარესი, მესი გრიზმანი დემბელე და რავიცი ვინ აღარ:))) მხოლოდ იმას ვითხოვ რეალში რომ ჰყავდეს უნქღლესი კლასის შემსრულებელი საჯარიმოში და ამას ვერ ვეღირსე რონალდოს მერე. პრინციპში რონალდუც არ ყოფილა კლასიკური ცენტრი, იგუაინი და ბენზემა არ უნდა იყვნენ რეალის ძირითადის ფორვარდები, საჯარიმოში უნდა იდგეს ჯისტელროი, იკარდი, კეინი, ლევანდოვსკი, რაული და ამ დონის თავდამსხმელი და არ უნდა გვქონდეს შიში რომ მეკარესთან პირისპირ 38474829 ჯერ თუარ გავა კაცი, ვერ უნდა გაიტანოს. გალასთან აფუჭეს 100 მომენტი, ბარსასთან ამოვიტენებით და ღირსიც ვიქნებით სანამ არ მიხვდებიან რომ საჯარომოში უმაღლესი კლასის ფორვარდია საჭირო

42

23 ოქტომბერი 2019 01:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Krosis yola gundshi aris didi pupuneba,mtavaria gundma moigo, barsas tamasshi gamochndeba vis risi tavi aqvs,titqos barsa uejveli favoriti chans, tumca arc mtlad masea saqme,ityvian bijebi tavis satqmels.

43

23 ოქტომბერი 2019 01:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ვალვერდეს მინდა შევეხო,,ინტენსივობას მატებს ნახევარდაცვას,სწრაფიაა ბევრს მოძრაობსს,,ტაქტიკურად კარგად აზროვნებსს ,სწრაფად იღებს გადაწყვეტილებებსსს,ძალიან იშვიათია ამ სიმაღლის ფეხბურთელი ესეთ პოზიციაზეე იყო ესეთიი ელასტიურიი,,ნუ მოდრიჩის კრეატიულობა არ აქვს მაგრამმ თავის ფუნქწიის არსი და რაობა კარგად იცისს,,ესეთი მოთამაშე რომელიც თანაბრად სტაბილურია წინ და უკანნ უფრო კომპაკტურს ხდის ნახევარდაცვას და იყო სიტუაციები როცააა კარგად წაიკითხა სათამაშო მომენტების დინამიკაა,,ხოდზე მიაქ ბურთი და ცდილობს სწრაფად გასცეს პასიი,,ეს იმაზე მეტველებს რომ აქ სწრაფიი აზროვნებაა ,ამ სწრაფი აზროვნებით იგებს დროს და მანძილს,შესაძლოა არ არისსს ძლიერი ინდივიდუალისტიი მაგრამმ კარგი აიქიუ აქ და მაღალიი დისციპლინის მქონე ფეხბურთელიაა.დღეს ფეხბურთი ისწავლებაა,ბაბულიკების დროს რომ იყოო ნიჭი ბაVსვობიდან უნდა გქონოდა ესე გერმანია ვერასდროს მოიგებდა მსოფლიოს და კროოსი ვერასდროს გახებოდა ზვეზდაა,სათამაშო ინტელექტიი ეს არისს სწავლის შედეგად მიღებულიი დაგროვილიი.თანამედროვე ფეხბურთშიო კი ესეტი ტიპის იგროკები ფასობენ,მოკლედ რომ ვთქვათ მეს ეს ვალვვერდე მაგრად მომწონს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

44

23 ოქტომბერი 2019 01:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: LUCA MODRIC
მაგრამ ჰყავთ ძლიერი თავდასხმა და იგებენ თამაშებსმ

ხო მაგრამ ბარსას წინა ხაზში უფრო მეტი გამტანი ფეხბურთელი ყავსს,,აზარი უფრო შემქქმნელია და ბეილი რავიცი როდის გაიღვიძებსს.პრობლემაა ბენზემაში კი არაა არამედ სხვა შემტევებში,რეალის სქემას რომ გადახედოო 4-3-3 ში სამი შემტევით ვთამაშობთ,ის ბენზემა იმიტომ გაადადის ხოლმე ფლანგზე პოზიციების ცვლა ხდებაა,,იმ სივრცის ათვისებას ჭირდებააა სხვა შემსრულებლებიცცც .აზარმაც და ბეილმაც უნდა მოუმატონნნ ბენზემა თავის 30 გოლზე ავაა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

45

23 ოქტომბერი 2019 01:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
მბაპე არის უეჭველი საყიდელი სულ მილიარდიც რომ ღირდეს.

46

23 ოქტომბერი 2019 01:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 221
ლევანდოვსკიზე არ უნდა ეჟმოტა და თავის დროზე უნდა დაეთრია ბაბუს. კეინი რო დაითრიოს არ იქნება ცუდი, ტოტენჰემს კარგი დრო არ უდგას და შეიძლება დაკერვა

47

23 ოქტომბერი 2019 01:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
მბაპე არის უეჭველი საყიდელი სულ მილიარდიც რომ ღირდეს.

რამდენიმე დღის წინ მიმტკიცებდნენ აქ, ტყუილად გაპიარდა არაფერი ფეხბურთელი ეგ არ არისო, სირბილი არ იცისო და ვერ ვითარდებაო, თან კარგად მახსოვს ვინებიც მეუბნებოდნენ მარა ეხლა არ ჩანან wink

48

23 ოქტომბერი 2019 01:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: RONALDO DE LIMA
რამდენიმე დღის წინ მიმტკიცებდნენ აქ, ტყუილად გაპიარდა არაფერი ფეხბურთელი ეგ არ არისო, სირბილი არ იცისო და ვერ ვითარდებაო

აბა რა ძაან განუვითარებელი უნიჭო ფეხბურთელია 😂😂

49

23 ოქტომბერი 2019 01:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: RONALDO DE LIMA
რამდენიმე დღის წინ მიმტკიცებდნენ აქ, ტყუილად გაპიარდა არაფერი ფეხბურთელი ეგ არ არისო, სირბილი არ იცისო და ვერ ვითარდებაო

აბა რა ძაან განუვითარებელი უნიჭო ფეხბურთელია 😂😂

სირბილი არ იცისო ტიპი მიწერდა :D არადა შესაძლოა დღესდღეობით ყველაზე სწრაფი ფეხბურთელია, პასი მაგას არ ეშლება დრიბლინგი იდეალური აქ, გოლის ალღო მაგას რო აქ ეგეთი არც ერთ დღევანდელ რეალის ფეხბურთელს არ აქ, ერთადერთი შორეული დარტყმები აქ დასამუღამებელი საერთოდ არ ურტყავს თითქმის სხვა ტიპს მინუსი არ აქ, ეგეთი ინტელექტუალი ფეხბურთელი მაგ ასაკის თან ესეთი ტიტულოვანი დიდი ხანია არ ყოფილა

50

23 ოქტომბერი 2019 01:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: mariamronaldo7
მადლობა მაგრამ ამინ რომ გეთქვა ჯობდა იქნებ მართლა მრავალი მოგვეგო რაიცი😂😂😂

მრავალი მოგება და მუდამ მოგებააა ისედაც ჩვენიი ამოცანააა,სხვაგვარად რეალის ქომაგები არ ვიქნებოდით))

მბაპეზე რომ ვინმე იტყვის არაფერი ფეხბურთელი ეგ არ არისოო სამუდამოდ უნდა აუკრძალოო ფეხბურთის ყურებააა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

51

23 ოქტომბერი 2019 02:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 393
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: mariamronaldo7
მადლობა მაგრამ ამინ რომ გეთქვა ჯობდა იქნებ მართლა მრავალი მოგვეგო რაიცი😂😂😂

მრავალი მოგება და მუდამ მოგებააა ისედაც ჩვენიი ამოცანააა,სხვაგვარად რეალის ქომაგები არ ვიქნებოდით))

მბაპეზე რომ ვინმე იტყვის არაფერი ფეხბურთელი ეგ არ არისოო სამუდამოდ უნდა აუკრძალოო ფეხბურთის ყურებააა.

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: mariamronaldo7
მადლობა მაგრამ ამინ რომ გეთქვა ჯობდა იქნებ მართლა მრავალი მოგვეგო რაიცი😂😂😂

მრავალი მოგება და მუდამ მოგებააა ისედაც ჩვენიი ამოცანააა,სხვაგვარად რეალის ქომაგები არ ვიქნებოდით))

მბაპეზე რომ ვინმე იტყვის არაფერი ფეხბურთელი ეგ არ არისოო სამუდამოდ უნდა აუკრძალოო ფეხბურთის ყურებააა.

ხო აბა რა. 😄 მბაპე არ ვითარდებაო ამბობენ...ზოგი 25-30წლის ფეხბურთელები ვერ თამაშობენ გამოცდილების მიუხედავად ისე როგორც ეს 20წლის ბიჭ
ირჭო თამშობ,ჯერ ყველაფერი წინაქ და უფრო მოუმატებს
-----------------------
CHAMPION13S! HALA MADRID!

"რეალ მადრიდი"-ეს არის გუნდი რომლის გმირებმაც დაწერეს ისტორია

52

23 ოქტომბერი 2019 02:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: mariamronaldo7
მადლობა მაგრამ ამინ რომ გეთქვა ჯობდა იქნებ მართლა მრავალი მოგვეგო რაიცი😂😂😂

მრავალი მოგება და მუდამ მოგებააა ისედაც ჩვენიი ამოცანააა,სხვაგვარად რეალის ქომაგები არ ვიქნებოდით))

მბაპეზე რომ ვინმე იტყვის არაფერი ფეხბურთელი ეგ არ არისოო სამუდამოდ უნდა აუკრძალოო ფეხბურთის ყურებააა.

INIESTA8 - მიწერდა სირბილი არ იცის მბაპემო :დ ნიჭი აკლია რო დიდი ფეხბურთი ითამაშოსო :დ არადა ჩვენ ვინიციუსის იმედი გვაქ რო რაღაც დადგება, და მბაპე თუ უნიჭო ფეხბურთელია ვინიციუსი რაღა გამოდის :დ

მბაპე რო რეალში გადმოვიდეს და 9 იანად ათამაშონ, მაგ გაპიარებულ სუარესს ჯიბეში ჩაისვავს, ეგეთი გოლის ალღო მაგ ასაკში რონალდოს და მესის არ ქონია

53

23 ოქტომბერი 2019 02:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
რუს კომენტატორს როგორ უხაროდა იუვესთან გოლი მაგრამ მეორე ტაიმში შიგ პუტინში გაიარა სარიმ..... რეალის პირველ მოგებას გილოცავთ ლიგაზე...... პსჟ კი უნდა მოვუგოთ პრინციპის საკითხიცაა love

54

23 ოქტომბერი 2019 02:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: chegevara
ციტატა: RONALDO DE LIMA
მაგ გაპიარებულ სუარესს

fexburts argharasdros ara uyor ara es sheni sqme ashkarad.. suaresi yofula gapiarebuli ras ar gaigebs adamiani:D:D:D:D da benzema fenomenia D:D:D vax bicho sagijetia:D:D

tan ra suaresi ra mbape ra shuashia ertmanettan saertod:D:D

სუარესი გაპიარებულია ძველი დიდების გამო, უმაღლესი დონეა მაგრამ წინა სეზონში მოუკლო და ისეთი სტაბილური ვეღარაა, მბაპემ რო 9 იანად ითამაშოს მაგ შემთხხვევაში შევადარე სუარესს, ისე ცუდად ღადაობ რო გეტყობამაგ კომენტარზეც რო კარგი ტიპი არ იქნები

55

23 ოქტომბერი 2019 02:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: chegevara
ციტატა: RONALDO DE LIMA

სუარესი გაპიარებულია ძველი დიდების გამო, უმაღლესი დონეა მაგრამ წინა სეზონში მოუკლო და ისეთი სტაბილური ვეღარაა, მბაპემ რო 9 იანად ითამაშოს მაგ შემთხხვევაში შევადარე სუარესს, ისე ცუდად ღადაობ რო გეტყობამაგ კომენტარზეც რო კარგი ტიპი არ იქნები

ager yvelam naxa rac dawere suaresi gapiarebuliao. me pas sxvam gansajon rac dawere.
kargi game mshvidobisa, dasveneba ar gawyenda namdvilad kargad:D

ტაშიი, შე გენათალე:დ მოკალი ხალხი სიცილით:დ

56

23 ოქტომბერი 2019 07:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
vaime beverli ra damcvelia

57

23 ოქტომბერი 2019 09:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: RONALDO DE LIMA
INIESTA8 - მიწერდა სირბილი არ იცის მბაპემო :დ ნიჭი აკლია რო დიდი ფეხბურთი ითამაშოსო :დ არადა ჩვენ ვინიციუსის იმედი გვაქ რო რაღაც დადგება, და მბაპე თუ უნიჭო ფეხბურთელია ვინიციუსი რაღა გამოდის :დ

არ დაიკარგო აქ იყავი ხშირად.კარგ მთქმეს კარგი გამგები უნდაო😉სუარესი გაპიარებულია ძველიო და მბაოეს ნიჭზე ვითომ დამცინი?😀😀😀

ჩამოვა პსჟ რეალში და ტრადიციულად მბაპე გაქრება ნეიმარის გარეშე:დ:დ და ბრიუგეს 3 თუ გაუტანა ისიც გადაღლილ წუთებში მცველებს ოფლი რომ ქონდა გასული უკანალში უკვე

და კიდე სუარესი გაპიარებულიაო სასაცილოც აღარარის ეგ:დ:დ:დ მოვა კლასიკო ტრადიციულად მიქინძავს რეალს შარშან იმდენი გაუტანა სირცხვილიარის სუარეს პიარი რომ უწოდო:დ:დ

58

23 ოქტომბერი 2019 09:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

59

23 ოქტომბერი 2019 10:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: CHEPE
ჩამოვა პსჟ რეალში და ტრადიციულად მბაპე გაქრება ნეიმარის გარეშე:დ:დ და ბრიუგეს 3 თუ გაუტანა ისიც გადაღლილ წუთებში მცველებს ოფლი რომ ქონდა გასული უკანალში უკვე

და კიდე სუარესი გაპიარებულიაო სასაცილოც აღარარის ეგ:დ:დ:დ მოვა კლასიკო ტრადიციულად მიქინძავს რეალს შარშან იმდენი გაუტანა სირცხვილიარის სუარეს პიარი რომ უწოდო:დ:დ

მიტო დავუწერე არ დაიკარგი თქო😀როგორ 1/8 ვერ უნდა გაცდე მესი რონალდოს ნაჯვარი თუ ხარ?😀ნეინარის გარეშე ძლიერ გუნდებთან იკარგება.გოლები გაიტანაო ვისთან მერე?😀სუარესზე საერთოდ აღარ უნდა იდაო აქ.ბენზემა ყოფილა რაც ყოფილა.ზიდანმა და აქ მყოფმა რამოდენუმემ დაინახა ბენზემაში ნიჭი😀შეთაბაზება არ ქონია ტიპს სხვა გუნდებიდან😀😀😀სუარესია გაოიარებული🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

სუარესსზზე კიბატონო გეთანხმები ვიში დონეა მაგის ძაღლი დედავატირე რეალში რომარ გადმოვიდა😃 მარა აი მბაპეს რასერჩი ვერვხდები? ტიპი არანორმალურად სწრაფია დრიბლინგი მაგარიაქ გოლის გატანა იცის რასერჩი 20წლის ასაკში ცოტა რამ გააკეთა? მსოფლიო ჩემპიონატი მოიგო და ფინალშიც გოლი გაიტანა.. არგენტინა ათრია მალაკოს კოლოფივით რასაცქვია და არამარტო არგენტინა.. მბაპეს დღეს რომელი ახალგაზრდა ჯობია? ნეიმარს მე ახლავეს მირჩევნია.. მიუხედავად იმისა რომ ნეიმარიც მაგრად მევასება.. რონალდო მესის მერე სწორედ კილიანის იქნება მომავალი აგერ მე და აგერ თქვენ.. უბრალოდ მას სჭირდება ეხა გრანდში თამაში და არა პარიზში.. რეალში რომ გადმოვა აი მერე ვნახავთ ჩვენ ნამდვილ კილიანს.. პარიზში ლიგის მოგება მასე იოლია? ტიპები იმიტომ თამაშობენ რომ 40მილიონებს უხდიან და გუნდის ფილოსოფია ერთ ადგილას კიდიათ... ასე ფულით მოთაფლული გუნდი ლიგას ვერმოიგებს... მბაპეს დაკნინება უბრალოდ არვიცი რაა რავუწოდო.. დემბელე-ვინიციუსი-სანჩო-ფატი რომ გადაადნოთ კილიანის დონეს ვერ დადებენ.. ტიპი ორივე ფეხით შესანიშნავად ურტყამს და ნებისმიერ ადგილას შეუძლია თამაში შეტევაში.. გინდ მარცხნივ კრაიზე გინდ მარჯვნივ და გინდა ცხრიანად

60

23 ოქტომბერი 2019 10:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: CHEPE
ჩამოვა პსჟ რეალში და ტრადიციულად მბაპე გაქრება ნეიმარის გარეშე:დ:დ და ბრიუგეს 3 თუ გაუტანა ისიც გადაღლილ წუთებში მცველებს ოფლი რომ ქონდა გასული უკანალში უკვე

და კიდე სუარესი გაპიარებულიაო სასაცილოც აღარარის ეგ:დ:დ:დ მოვა კლასიკო ტრადიციულად მიქინძავს რეალს შარშან იმდენი გაუტანა სირცხვილიარის სუარეს პიარი რომ უწოდო:დ:დ

მიტო დავუწერე არ დაიკარგი თქო😀როგორ 1/8 ვერ უნდა გაცდე მესი რონალდოს ნაჯვარი თუ ხარ?😀ნეინარის გარეშე ძლიერ გუნდებთან იკარგება.გოლები გაიტანაო ვისთან მერე?😀სუარესზე საერთოდ აღარ უნდა იდაო აქ.ბენზემა ყოფილა რაც ყოფილა.ზიდანმა და აქ მყოფმა რამოდენუმემ დაინახა ბენზემაში ნიჭი😀შეთაბაზება არ ქონია ტიპს სხვა გუნდებიდან😀😀😀სუარესია გაოიარებული🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

სუარესსზზე კიბატონო გეთანხმები ვიში დონეა მაგის ძაღლი დედავატირე რეალში რომარ გადმოვიდა😃 მარა აი მბაპეს რასერჩი ვერვხდები? ტიპი არანორმალურად სწრაფია დრიბლინგი მაგარიაქ გოლის გატანა იცის რასერჩი 20წლის ასაკში ცოტა რამ გააკეთა? მსოფლიო ჩემპიონატი მოიგო და ფინალშიც გოლი გაიტანა.. არგენტინა ათრია მალაკოს კოლოფივით რასაცქვია და არამარტო არგენტინა.. მბაპეს დღეს რომელი ახალგაზრდა ჯობია? ნეიმარს მე ახლავეს მირჩევნია.. მიუხედავად იმისა რომ ნეიმარიც მაგრად მევასება.. რონალდო მესის მერე სწორედ კილიანის იქნება მომავალი აგერ მე და აგერ თქვენ.. უბრალოდ მას სჭირდება ეხა გრანდში თამაში და არა პარიზში.. რეალში რომ გადმოვა აი მერე ვნახავთ ჩვენ ნამდვილ კილიანს.. პარიზში ლიგის მოგება მასე იოლია? ტიპები იმიტომ თამაშობენ რომ 40მილიონებს უხდიან და გუნდის ფილოსოფია ერთ ადგილას კიდიათ... ასე ფულით მოთაფლული გუნდი ლიგას ვერმოიგებს... მბაპეს დაკნინება უბრალოდ არვიცი რაა რავუწოდო.. დემბელე-ვინიციუსი-სანჩო-ფატი რომ გადაადნოთ კილიანის დონეს ვერ დადებენ.. ტიპი ორივე ფეხით შესანიშნავად ურტყამს და ნებისმიერ ადგილას შეუძლია თამაში შეტევაში.. გინდ მარცხნივ კრაიზე გინდ მარჯვნივ და გინდა ცხრიანად

მაგას ძმა არავინ არუკარგავს კლასი აქვს რიოკით ბოლტივით გარბის მგონი:დ:დ პასი და გოლის ალღო მაგრამ ეგაა გრანდებთან იკარგება ხშირად თუ რეალთან იგიჟა ბერნაბეუზე როგორც ნეიმარია ისე ხოო აი მე პირადად ვიტყვი რომ ვმსო მბაპე გრანდებსაც დედაას გაუპობს თქო მეკარეებს... მაგრამ ჯერ ეგ ვერ გადალახა უჭირს თითქოს ფსიქიკურად ან არვიცი რატო ხდება ესე.. თორე რა აქვს დასაწუნი დღეს მაგაზე მაგარი ახალგაზრდა არარსებობს მიახლოებულიც კიი...

61

23 ოქტომბერი 2019 14:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: RONALDO DE LIMA
INIESTA8 - მიწერდა სირბილი არ იცის მბაპემო :დ ნიჭი აკლია რო დიდი ფეხბურთი ითამაშოსო :დ არადა ჩვენ ვინიციუსის იმედი გვაქ რო რაღაც დადგება, და მბაპე თუ უნიჭო ფეხბურთელია ვინიციუსი რაღა გამოდის :დ

არ დაიკარგო აქ იყავი ხშირად.კარგ მთქმეს კარგი გამგები უნდაო😉სუარესი გაპიარებულია ძველიო და მბაოეს ნიჭზე ვითომ დამცინი?😀😀😀

სირბილი არ იცის მბაპემო ვინ იძახდაააააა? :დდდდდდ კი გაპიარებულია სუარესი ძველი წლების გამო, ყველა ვარსკვლავი გაპიარებულია ვინც მაგრა ითამაშებს, მერე რო მოუკლონ პოპულარობას მაინც არ კარგავენ, სუარესი რამდენიმე წლის წინ როგორიც იყო ეგეთი ვეღარაა, დაჟე რონალდომაც იუვეში შარშან ვერ ჩაატარა მთლად ისეთი სეზონი როგორიც რეალში ქონდა ხოლმე და სუარესი რო უკლებს ეგაა გასაკვირი? მპაბეს ნიჭს თუ ვერ ხედავ აგერ ბევრმა დაწერა ფეხბურთს აღარ უყურო არასდროსო, შენ იგულისხმებოდი )

ციტატა: CHEPE
ციტატა: mbape10
ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: CHEPE
ჩამოვა პსჟ რეალში და ტრადიციულად მბაპე გაქრება ნეიმარის გარეშე:დ:დ და ბრიუგეს 3 თუ გაუტანა ისიც გადაღლილ წუთებში მცველებს ოფლი რომ ქონდა გასული უკანალში უკვე

და კიდე სუარესი გაპიარებულიაო სასაცილოც აღარარის ეგ:დ:დ:დ მოვა კლასიკო ტრადიციულად მიქინძავს რეალს შარშან იმდენი გაუტანა სირცხვილიარის სუარეს პიარი რომ უწოდო:დ:დ

მიტო დავუწერე არ დაიკარგი თქო😀როგორ 1/8 ვერ უნდა გაცდე მესი რონალდოს ნაჯვარი თუ ხარ?😀ნეინარის გარეშე ძლიერ გუნდებთან იკარგება.გოლები გაიტანაო ვისთან მერე?😀სუარესზე საერთოდ აღარ უნდა იდაო აქ.ბენზემა ყოფილა რაც ყოფილა.ზიდანმა და აქ მყოფმა რამოდენუმემ დაინახა ბენზემაში ნიჭი😀შეთაბაზება არ ქონია ტიპს სხვა გუნდებიდან😀😀😀სუარესია გაოიარებული🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

სუარესსზზე კიბატონო გეთანხმები ვიში დონეა მაგის ძაღლი დედავატირე რეალში რომარ გადმოვიდა😃 მარა აი მბაპეს რასერჩი ვერვხდები? ტიპი არანორმალურად სწრაფია დრიბლინგი მაგარიაქ გოლის გატანა იცის რასერჩი 20წლის ასაკში ცოტა რამ გააკეთა? მსოფლიო ჩემპიონატი მოიგო და ფინალშიც გოლი გაიტანა.. არგენტინა ათრია მალაკოს კოლოფივით რასაცქვია და არამარტო არგენტინა.. მბაპეს დღეს რომელი ახალგაზრდა ჯობია? ნეიმარს მე ახლავეს მირჩევნია.. მიუხედავად იმისა რომ ნეიმარიც მაგრად მევასება.. რონალდო მესის მერე სწორედ კილიანის იქნება მომავალი აგერ მე და აგერ თქვენ.. უბრალოდ მას სჭირდება ეხა გრანდში თამაში და არა პარიზში.. რეალში რომ გადმოვა აი მერე ვნახავთ ჩვენ ნამდვილ კილიანს.. პარიზში ლიგის მოგება მასე იოლია? ტიპები იმიტომ თამაშობენ რომ 40მილიონებს უხდიან და გუნდის ფილოსოფია ერთ ადგილას კიდიათ... ასე ფულით მოთაფლული გუნდი ლიგას ვერმოიგებს... მბაპეს დაკნინება უბრალოდ არვიცი რაა რავუწოდო.. დემბელე-ვინიციუსი-სანჩო-ფატი რომ გადაადნოთ კილიანის დონეს ვერ დადებენ.. ტიპი ორივე ფეხით შესანიშნავად ურტყამს და ნებისმიერ ადგილას შეუძლია თამაში შეტევაში.. გინდ მარცხნივ კრაიზე გინდ მარჯვნივ და გინდა ცხრიანად

მაგას ძმა არავინ არუკარგავს კლასი აქვს რიოკით ბოლტივით გარბის მგონი:დ:დ პასი და გოლის ალღო მაგრამ ეგაა გრანდებთან იკარგება ხშირად თუ რეალთან იგიჟა ბერნაბეუზე როგორც ნეიმარია ისე ხოო აი მე პირადად ვიტყვი რომ ვმსო მბაპე გრანდებსაც დედაას გაუპობს თქო მეკარეებს... მაგრამ ჯერ ეგ ვერ გადალახა უჭირს თითქოს ფსიქიკურად ან არვიცი რატო ხდება ესე.. თორე რა აქვს დასაწუნი დღეს მაგაზე მაგარი ახალგაზრდა არარსებობს მიახლოებულიც კიი...

ადამიანო ძველი კომები ნახე თუ გინდა, ვინიიუსზე რო ეგრე ილაპარაკო იმაზე შეილება თქვა არ ეკუთვნისო ეგეთი დამცირებაო, მართალი ხარ რო ძაან სწრაფია და გიჟივით დარბის მბაპე მარა ეგ მიწერდა სირბილი არ იცისო :დ მე რაზე მეწინააღმდეგები ვერ გავიგე:დ სუარესი და ყველა ვარსკვლავი პიარდება ეგ ბუნებრივია, დღეს რო მბაპე რეალში გადავიდეს უფრო ნეტ გოლს გაიტანს ვიდრე სუარესი ჩემი აზრით, დამომავალში უფრო დიდი ვარსკვლავი შეუძლია გახდეს, სისულელეა რო ამბობ გრანდებთან იკარგებაო მსოფლიოზე გრანდები არ თამაშობენ? ყველა მატჩი სოლიდურად ჩაატარა მსოფლიოზე თამამად და არც კაცის მოტყუება უჭირდა ბოლოს და ბოლოს არგენტინას რა უქნა ნანახი გაქ? მე 8 ფინალიდან რონალდუ რო გვყავდა მაშინაც გამოვვარდით 2010 ში ლიონმა გამოგვაგდო ამიტო კრისტიანო ცუდი ფეხბურთელია? შარშან მანჩესტერთან გოლებიც გაიტანა მეტი რა ექნა თავი გამოიგდო ძალით პსჟ ს თუ არ გინახავს ეგ მატჩები ჰაილაითები გადაახვიე, თან შენ თვითონ ამბობ საუკეთესო ახალგაზრდააო და მაგ ინიესტამ ისე გალანძღა რო ვინიციუსზე დაბალი დონე გეგონებოდა

62

23 ოქტომბერი 2019 14:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აიაქსი დღეს ჩელსის დედას მოუხნავს გაანადგურებს 3:0 მინიმუმ.დღეს ჩელსის გულშემატკივრებს ზიეჩი,ტადიჩი,ვან დე ბეეკი და პრომესი გაამწარებენ

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (326)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)