კურტუას „რეალიდან“ წასვლა სურს

გავრცელებული ინფორმაციით, ტიბო კურტუამ გუნდის ხელმძღვანელობას შეატყობინა, რომ წასვლა სურს...


ბელგიელი ფეხბურთელი სამეფო კლუბის ქომაგების მისი ოჯახის წევრების მისამართით საშინელი სიტყვების გამოყენებას ვერ პატიობს და ხვდება, რომ რამდენჯერაც მოედანზე გამოჩნდება, იმდენი პრობლემა შეიქმნება.

ვრცელდება ინფორმაცია, რომ ტიბოს გადაწყვეტილება მიღებული აქვს და „რეალში“ მეკარე შეიცვლება.

ასევე ვრცელდება ინფორმაცია, რომლის მიხედვითაც, კურტუა „ბლანკოსის“ კარს ლა ლიგის მომდევნო ტურშიც ვერ დაიცავს. dle 10.1

  • Datuna
  • 4 ოქტომბერი 2019
  • 11316
  • 42

1

4 ოქტომბერი 2019 10:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2652
სტვენა გამიგია, მაგრამ ეს ოჯახის წევრებზე შეურაცხყოფა რა საქციელია ამათი დედა მ...... რა ხალხია.

ან სად აპირებს წასვლას ეხლა, გასვლით თამაშებში მაინც დადგეს და ბერნაბეუზე ნუ გავა.

2

4 ოქტომბერი 2019 10:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5517
იცი რაა მე არასოდეს ვიყავი არც კურტუალს დამცველი და არც მოძულე მაგრამ ფაქტიაა კურტუა ძალიან ბევრს უშვებს,,მე იშვიათად მახსენდება მატჩებიი სადაცც მან კარი მშრალად შეინახა,კი შეიძლება მცველების ფაქტორსაც დავაბრალოთ ეს მაგრამ ძლიერი მეკარეები იმითი ფასობენ რომ მცველზე არ არიან დამოკიდებულები.უყურებთ ალბათ ტერშტეგენსს არარეალურ ბურთებს აძრობსსს.ჩემი მოსაზრებით კურტუამ ვერ გაამართლა ის იმედებიი რაც იყო მასზეეე დამყარებული.მეტსაც ვიტყვი არეოლაა მ ამ ორ მატჩში უფრო მეტი მომდომება შემართება დამანახააა და უფრო მეტად თავდაჯერებულობა.

ყველა მატჩში რომ მეკარე ბუურთს უშვებსს ეს მხოლოდ მცველების ბრალი არააა,,როცა გუნდს ჭირდება მეკარის თავდადებაა არარეალური ბურთების გამოძრობაააა მაშინნ კურტუაში ვერ ვხედავ თავდაჯერებულობას,აგერ ტერ შტეგენმა ისეთი ბურთი გამოაძრო ეგ რომ გაეშვა ბარსელონა იმ მატჩს ვერ მოიგებდა,მეკაერის სიძლიერეც ერთერთი ფაქტორიააა წარმატების.მაპატიეთ მაგრამ პირადად მე არეაოოლა მირჩევნიაა,რა თავდაჯერებულია და შემართული,გამოსვლებზეე თამამად გამოდისსსს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

3

4 ოქტომბერი 2019 10:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
დასრულდა ამის კარიერა რეალში. ფსიქოლოგიურად დედა მოეხნა. ისეც დირკა იყო
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

4

4 ოქტომბერი 2019 11:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არ გაამართლა ამ ტრანსფერმა პლიუს აზარის დროც მოვა ნახეთ ეგეცი ვერ ამართლებს რეალში მოდიან თუ ჟირონაში ვერ მიხვდები რისთვის იცვამენ თეთრ ფორმას ვერ გამიგია

5

4 ოქტომბერი 2019 11:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9049
გუნდს დედის დედა არ ყავს მეორე წელია და კირტუაზე ტეხავენ ჯოხს. სევილიის დონისკენ ეცემა რეალი თამაშის ხასისხის მხრივ და კირტუას ბრალია ეს ყველაფერი კი ყველანი რო ცასვრილები დადიან ესეც კურტუას ბრალია..მოდრიჩი რომ ძალოთ დატოვეს გუნდში ოქროს ბურთის გამო და იმას კიდია გუნდი ეგეც კურტუას ბრალია. აზარი რო არაპროფესიონალი ფეხბურთელია ეგეც. კროოსი ხასიათის მიხედვით რომ თამასობს ეგეც. ვარანს რო მობეზრდა ფეხბურთი ეგეც. რამოს რომ იმათ ნახევარზე უფრო მეტ დროს ატარებს ვიდრე საკუთარზე ეგეც ყველაფერი კურტუას ბრალია

6

4 ოქტომბერი 2019 12:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2652
ციტატა: კაზემირო
არ გაამართლა ამ ტრანსფერმა პლიუს აზარის დროც მოვა ნახეთ ეგეცი ვერ ამართლებს რეალში მოდიან თუ ჟირონაში ვერ მიხვდები რისთვის იცვამენ თეთრ ფორმას ვერ გამიგია

ასე ზედაპირულად რატომ ფიქრობთ, ეს ვერ გამირკვევია მე. ახლა გადმოვიდა აზარი და არ გაამართლა ტრანსფერმაო ანუ რას ნიშნავს?? უკვე გამოუტანე დასკვნა ხო? რა გინდა რეალი ათრიოს მოსვლის დღიდანვე?

მოდრიჩი გაიხსენეთ აბა, როცა გადმოვიდა კარგად მახსოვს ეს საიტი იყო თუ არა არ ვიცი მაგრამ რეალის რომელიღაც საიტზე ვიყავი მაშინ და ახალი გადმოსული მოდრიჩი უკვე ჩამოწერეს, დაჟე ახალი კი არა სეზონის ბოლო იყო. ახლა მოდრიჩი რასაც წარმოადგენს კი ვხედავთ ყველა.

7

4 ოქტომბერი 2019 12:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ამის დირკისტი დედაც ვატირე ერთი ვის რა ჭირად უნდა საერთოდ რისთვის იყიდეს ეს განუვითარებელი! მოაშორონ გუნდს! უსტვენენ კიარა საერთოდ მოედანზეც არაა შესაშვები! რო უშვებს ეგ გოლები თუ ამის ბრალი არაა კარგი მაგრამ 1 სეივი თუ ახსოვს მაინც რაც გადმოვიდა? ძალით მეკარე ეგა!

8

4 ოქტომბერი 2019 12:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1434
რამდენიმე იგროკის გარდა გუნდი გასაცხრილია სამწუხარო რეალობაა ... მეკარიდან დაწყებული შემტევი ტრიოთი დამთავრებული ვარანის მოუქნელი დედას ვტენე შლანგია ბლიად რამოსი 1 სეზონში უკვე მაღალ დონეს რო ვერ დადებს ყველამ ვიცით და მილიტაო უნდა იდგეს ეხლა უკვე ვარანის მაგივრად მარა ზიზუ როგო იზავს მასეთებს.... მოდრიჩიც ხო წასასვლელია ..... ბენზემა ბეილიც მოსაშორებელია ზაფხულში ნუ ძირეული ცვლილებებია საჭირო დაცვის მარცხენა ფლანგიც საფიქრელია კაროჩე გუმ=ნდი მაგარ ტრაკშია კოპა ან ლალიგა თუ მოვიგეთ მადრობა უნდა ვთქვათ

9

4 ოქტომბერი 2019 13:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 593
Xoda gayidon 30 milionad isev ramdenic gadaixades da lunini daabrunon meore mekared.pirveli mekare areola iqneba,uketes variants ver vxedav am momentshi

10

4 ოქტომბერი 2019 13:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ჯოხი არ უნდა გადატყდეა მასზე მაგრამ ფაქტია სუსტი მეკარეაა. რედონდოს ვეთანხმები მე ამის სასწაული სეივი არ მინახავს. ნავასიც ბევრს უშვებდა მაგრამ მახსოვს თამაშები სადაც გადაგვარჩინაა. ანას მსგავსი ჯერ არ ჩაუტარებიაა. ვამბობდი რომ მხოლოდ სიმაღლე აქვს. სხვა განსაკუთრებული თვისებები კი არაა

11

4 ოქტომბერი 2019 14:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არააქქ კარგიი გამოსვლაა მაგრაამ ვინც კურტუაა აბრაკებს რეალის რეგრესს მასს ფეხბურთზე არუნდაა ელაააპარაააკოო!!!

12

4 ოქტომბერი 2019 14:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
ციტატა: კაზემირო
არ გაამართლა ამ ტრანსფერმა პლიუს აზარის დროც მოვა ნახეთ ეგეცი ვერ ამართლებს რეალში მოდიან თუ ჟირონაში ვერ მიხვდები რისთვის იცვამენ თეთრ ფორმას ვერ გამიგია

ასე ზედაპირულად რატომ ფიქრობთ, ეს ვერ გამირკვევია მე. ახლა გადმოვიდა აზარი და არ გაამართლა ტრანსფერმაო ანუ რას ნიშნავს?? უკვე გამოუტანე დასკვნა ხო? რა გინდა რეალი ათრიოს მოსვლის დღიდანვე?

მოდრიჩი გაიხსენეთ აბა, როცა გადმოვიდა კარგად მახსოვს ეს საიტი იყო თუ არა არ ვიცი მაგრამ რეალის რომელიღაც საიტზე ვიყავი მაშინ და ახალი გადმოსული მოდრიჩი უკვე ჩამოწერეს, დაჟე ახალი კი არა სეზონის ბოლო იყო. ახლა მოდრიჩი რასაც წარმოადგენს კი ვხედავთ ყველა.

როდესაც თეთრ ფორმას იცვამ უნდა იაქტიურო და არ უნდა გძინავდეს მოედანზე ჩემი აზრი ასეთია ათი თამაში ჩაატარა უკვე აზარმა თითქმის და გუნდს დავიჯერო ვერ შეეწყო??? კაი რა თუ ძმა ხარ შენ გჯერა რომ აზარი რამეს გააკეთებს გუნდისთვის მე ბეილის იმედი უფრო მაქვს ვიდრეს მაგისა

13

4 ოქტომბერი 2019 14:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2652
ციტატა: კაზემირო
როდესაც თეთრ ფორმას იცვამ უნდა იაქტიურო და არ უნდა გძინავდეს მოედანზე ჩემი აზრი ასეთია ათი თამაში ჩაატარა უკვე აზარმა თითქმის და გუნდს დავიჯერო ვერ შეეწყო??? კაი რა თუ ძმა ხარ შენ გჯერა რომ აზარი რამეს გააკეთებს გუნდისთვის მე ბეილის იმედი უფრო მაქვს ვიდრეს მაგისა

კი მჯერა, რამის თუ არ გჯერა მაშინ რა აზრი აქვს ან აქ შემოსვლას ან რეალის გულშემატკივრობას. თავს არ ვდებ რომ იდეალურად შეეწყობა გუნდს და ვარსკვლავებს მოწყვეტს, რადგან არავინ იცის რა მოხდება, ეს ასევე ვრცელდება შენს მოსაზრებაზეც, არც იცი რა იქნება შუა სეზონში ან მომავალ წელს და წინასწარ საუბრობ ვერ გამართლებაზე. დავაცადოთ და ვნახოთ წინასწარ ლაპარაკი რა არის.

ან თეთრი ფორმა რაღა შუაშია, ფეხბურთელს ადაპტსცია სჭირდება და გინდა თეთრი ეცვას გინდა მძღნერის ფერი. გასაგებია რასაც გულისხმობ, რეალი სხვა გუნდია მაგრამ ყველას სჭირდება შეგუება გუნდთან, ასე იყო მოდრიჩიც რომელიც ვახსენე ზემოთ და არც ისე უსაფუძვლოდ.

14

4 ოქტომბერი 2019 15:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9049
ციტატა: კაზემირო
როდესაც თეთრ ფორმას იცვამ უნდა იაქტიურო და არ უნდა გძინავდეს მოედანზე ჩემი აზრი ასეთია ათი თამაში ჩაატარა უკვე აზარმა თითქმის და გუნდს დავიჯერო ვერ შეეწყო?

არაა რეალოს დონის და ეგაა საქმე. ჩელსი ზედ გამოჭრილი იყო მაგაზე და აქ ხალხი ნეიმარს ადარებდნენ სასაცილოა სატირალი როარ იყოს

15

4 ოქტომბერი 2019 15:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4
chemis azriit zidanshiaa problemaa mxolod araa mekareshi ara hazardshi da arc benzemashi modiit vimsjelot realis sastavit ori gundiis awyobaa sheudzliaa romlitaac chemponobistviis ibrdzolebs magraam taktikosi arariis gunds verawyobs mosayvaniaa mwrtneli romeliic dageshili iqnebaa shetevaze da swraaf kontratakaze da vinc am benzemaas amoagdebs sastavidaan da gafrangebaas xels sheushlis rogoori fexburtelebi ardaimataa mxolod pogbaas gamo erikseni ubralood unda wavides da movides shemtevi mwrtneli sxvaa gunds araferi undaa fexburtekebi sakmarisze meti yaavs liverpulshi viniyo magraam klopmaa yvelaa ataamashaa iseti mwrtneli unda romliic gubds atamashebs aiqsiis mwrtnels vinyaavs varsklavi magraam tipi ise xidaavs fexbutelebs da iset kobinaciebs atamasheebs fexburteleebic inerciit tamashobeen da super shetbi gamodiit eskideev benzemaas chaicikla da morchaa sxvaas shans aradzleevs

16

4 ოქტომბერი 2019 15:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9049
ციტატა: I N I E S T A 8
გრიზმანზე მეტი ლუზერია ეს აზარი

მე ვიტყოდი მაგ ორზე რომ ერთი ხუია რა. ჩაკეტილ გუნდში რას აკეთებენ და გახწნილებში რას იზავენო მაგრამ პირიქით არის

17

4 ოქტომბერი 2019 15:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: I N I E S T A 8
გრიზმანზე მეტი ლუზერია ეს აზარი

მე ვიტყოდი მაგ ორზე რომ ერთი ხუია რა. ჩაკეტილ გუნდში რას აკეთებენ და გახწნილებში რას იზავენო მაგრამ პირიქით არის

სანამ ვალვერდე პოზიციას არ შეუცვლის იქამდე ვერაფერს იზავს გრიზმანი ჩვენთან მარცხენა ვინგერად ათამაშებს ტიპი და რა უნდა ქნას.

როგორც იქნა უნივერსალი აჩვენებს ბარსას თამაშს. რეალისას არ აჩვენებს

18

4 ოქტომბერი 2019 16:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9049
ციტატა: Wtf man
სანამ ვალვერდე პოზიციას არ შეუცვლის იქამდე ვერაფერს იზავს გრიზმანი ჩვენთან მარცხენა ვინგერად ათამაშებს ტიპი და რა უნდა ქნას

ანუ მესი დასვას სკამზე? ვერ ვხვდები იმას რატო იყიდეს გრიზმანი მე პირადად ეხლაც ვერ ვხვდები . მაგათ ჭიტდებოდათ ვინგერი როგორც რეალს და იყიდეც მესის ადგილად მოთამაშე ფეხბურთელი და მაგის უსახურ თამაშს ვალვერდეს აბრალებთ

19

4 ოქტომბერი 2019 16:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Wtf man
სანამ ვალვერდე პოზიციას არ შეუცვლის იქამდე ვერაფერს იზავს გრიზმანი ჩვენთან მარცხენა ვინგერად ათამაშებს ტიპი და რა უნდა ქნას

ანუ მესი დასვას სკამზე? ვერ ვხვდები იმას რატო იყიდეს გრიზმანი მე პირადად ეხლაც ვერ ვხვდები . მაგათ ჭიტდებოდათ ვინგერი როგორც რეალს და იყიდეც მესის ადგილად მოთამაშე ფეხბურთელი და მაგის უსახურ თამაშს ვალვერდეს აბრალებთ

არა სუარესი უნდა დასვას ან ტაქტიკა შეცვალოს. ტყუილად გადაყარეს მაგდენი ფული. ან ფელიში ეყიდათ ან ნეიმარი რათ უნდოდათ გრიზმანი ვერ ჯდება ჩვენს ტაქტიკაში

20

4 ოქტომბერი 2019 16:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9049
ციტატა: Wtf man
არა სუარესი უნდა დასვას ან ტაქტიკა შეცვალოს. ტყუილად გადაყარეს მაგდენი ფული. ან ფელიში ეყიდათ ან ნეიმარი რათ უნდოდათ გრიზმანი ვერ ჯდება ჩვენს ტაქტიკაში

სუარესის ადგილზე რაუნდა მერე გრიზმანს? მესის პოზიციაზე დგას ეგ კაცი ძალიან უაზრო ტრანსფერი იყო. თან არ აქვს ალბათ იმდენი კლასი რომ სხვა პოზიციაზე ითამაშოს აზარივით არის რა. ბენზემაზე კაიფობენ ხოლმე და შეტევაში ყველა პოზიციაზე შეუძლია თამაში ამ 2 "დაიცავით ცენზურა!"კოსგან განსხვავებით

ციტატა: Hazard10
Varani ramosidan ert erti rom dasasmelia skamze cxadia... militaos araferi daewuneba mondomebulic aris siscrafec aqvs dzvel varans maxsenebs exla ra chirs karoche kacs ro gundshi arunda arc unda daakavo dzalit unda gaushva.. gaisad van deiki unda viyidot da militaos shevucyvilot.. karvaxalic gasayidia imis naxevaric araa rac iyo.

ასე ეგრევე არუნდა დააგდო სკამზე ერთ ერთი.მარა უნდა აგრძნობინო რო ტრაკი გაანძრიონ, განა ისე რომ მარტო ხარახურა იგრებში ათამაშო არა მნიშვნელოვანი იგრაც უნდა გამოატოვინო და მიხვდებიან მერე

21

4 ოქტომბერი 2019 16:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Wtf man
არა სუარესი უნდა დასვას ან ტაქტიკა შეცვალოს. ტყუილად გადაყარეს მაგდენი ფული. ან ფელიში ეყიდათ ან ნეიმარი რათ უნდოდათ გრიზმანი ვერ ჯდება ჩვენს ტაქტიკაში

სუარესის ადგილზე რაუნდა მერე გრიზმანს? მესის პოზიციაზე დგას ეგ კაცი ძალიან უაზრო ტრანსფერი იყო. თან არ აქვს ალბათ იმდენი კლასი რომ სხვა პოზიციაზე ითამაშოს აზარივით არის რა. ბენზემაზე კაიფობენ ხოლმე და შეტევაში ყველა პოზიციაზე შეუძლია თამაში ამ 2 "დაიცავით ცენზურა!"კოსგან განსხვავებით

არა რატო. ცენტრფორვარდად შეუძლია თამაში და ასევე ცენტრფორვარდის უკანაც მესის პოზიციაზეც. ერთი მარცხენა ვინგერად ვერ თამაშობს იმიტო რო ცაციაა. როგორც მესი ვერ ითამაშებს მარცხენა ვინგერად ისე ეგ ვერ ითამაშებს

22

4 ოქტომბერი 2019 16:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9049
ციტატა: Wtf man
არა რატო. ცენტრფორვარდად შეუძლია თამაში და ასევე ცენტრფორვარდის უკანაც მესის პოზიციაზეც. ერთი მარცხენა ვინგერად ვერ თამაშობს იმიტო რო ცაციაა. როგორც მესი ვერ ითამაშებს მარცხენა ვინგერად ისე ეგ ვერ ითამაშებს

რა მესი ვერ ითამასებს კაცო? 😁😁 ასეთ რამეს შენ მაინც ნუ ამბობ გემის კაპიტანს რო ეთქვა კიდე ჰო 😁 ხოლო გრიზმანს არ შეუძლოა ფორვარდობა. გოლებს საკმაოდ იტანდა მარა სხვა პოზიციიდან სულ

23

4 ოქტომბერი 2019 16:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Wtf man
სანამ ვალვერდე პოზიციას არ შეუცვლის იქამდე ვერაფერს იზავს გრიზმანი ჩვენთან მარცხენა ვინგერად ათამაშებს ტიპი და რა უნდა ქნას

ანუ მესი დასვას სკამზე? ვერ ვხვდები იმას რატო იყიდეს გრიზმანი მე პირადად ეხლაც ვერ ვხვდები . მაგათ ჭიტდებოდათ ვინგერი როგორც რეალს და იყიდეც მესის ადგილად მოთამაშე ფეხბურთელი და მაგის უსახურ თამაშს ვალვერდეს აბრალებთ

არა სუარესი უნდა დასვას ან ტაქტიკა შეცვალოს. ტყუილად გადაყარეს მაგდენი ფული. ან ფელიში ეყიდათ ან ნეიმარი რათ უნდოდათ გრიზმანი ვერ ჯდება ჩვენს ტაქტიკაში

სუარესის დასმა სულ არაა საჭირო იმისთვის რო გრიზმანი ათამაშდეს ელემწნტარული ფორვარდებად უნდა დააყენოს გრიზმანი და სუარესი და მესი მაგათ უკან

24

4 ოქტომბერი 2019 16:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Wtf man
არა რატო. ცენტრფორვარდად შეუძლია თამაში და ასევე ცენტრფორვარდის უკანაც მესის პოზიციაზეც. ერთი მარცხენა ვინგერად ვერ თამაშობს იმიტო რო ცაციაა. როგორც მესი ვერ ითამაშებს მარცხენა ვინგერად ისე ეგ ვერ ითამაშებს

რა მესი ვერ ითამასებს კაცო? 😁😁 ასეთ რამეს შენ მაინც ნუ ამბობ გემის კაპიტანს რო ეთქვა კიდე ჰო 😁 ხოლო გრიზმანს არ შეუძლოა ფორვარდობა. გოლებს საკმაოდ იტანდა მარა სხვა პოზიციიდან სულ

მესი მარცხენა ვინგერად ვერ ითამაშებს ძმაო მარჯვენა ფეხით ვერ თამაშობს. აჰა დადგა მარცხენა ვინგერად შწმოიწევა მარჯვნივ დაარტყავს მარჯვენათი და გოლს გაიტანს აფსურდია ეგ

ციტატა: obieqturi
ციტატა: Wtf man
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Wtf man
სანამ ვალვერდე პოზიციას არ შეუცვლის იქამდე ვერაფერს იზავს გრიზმანი ჩვენთან მარცხენა ვინგერად ათამაშებს ტიპი და რა უნდა ქნას

ანუ მესი დასვას სკამზე? ვერ ვხვდები იმას რატო იყიდეს გრიზმანი მე პირადად ეხლაც ვერ ვხვდები . მაგათ ჭიტდებოდათ ვინგერი როგორც რეალს და იყიდეც მესის ადგილად მოთამაშე ფეხბურთელი და მაგის უსახურ თამაშს ვალვერდეს აბრალებთ

არა სუარესი უნდა დასვას ან ტაქტიკა შეცვალოს. ტყუილად გადაყარეს მაგდენი ფული. ან ფელიში ეყიდათ ან ნეიმარი რათ უნდოდათ გრიზმანი ვერ ჯდება ჩვენს ტაქტიკაში

სუარესის დასმა სულ არაა საჭირო იმისთვის რო გრიზმანი ათამაშდეს ელემწნტარული ფორვარდებად უნდა დააყენოს გრიზმანი და სუარესი და მესი მაგათ უკან

ეგ ყველაზე ნაღდია მარა რო არ აკეთებს მაგას რაღაც თუ არ შეცვალა მარტო მესის და სუარესის გავარდნის იმედად ვერ ვიქნებით. ჰაერივით გვჭირდებოდა მარცხენა ვინგერი და არ მოიყვანა იმ ოთხთვალამ. გრუზმანზე მეტად ნეიმარი გვჭირდებოდა იმედია ამ ზაფხულს მაინც მოიყვანს ეგ თუ არა სანე მაინც იყიდოს მბაპე ფანტაზიის სფეროა ან გნაბრი მოიყვანოს

25

4 ოქტომბერი 2019 17:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Heisenberg
ჯოხი არ უნდა გადატყდეა მასზე მაგრამ ფაქტია სუსტი მეკარეაა. რედონდოს ვეთანხმები მე ამის სასწაული სეივი არ მინახავს. ნავასიც ბევრს უშვებდა მაგრამ მახსოვს თამაშები სადაც გადაგვარჩინაა. ანას მსგავსი ჯერ არ ჩაუტარებიაა. ვამბობდი რომ მხოლოდ სიმაღლე აქვს. სხვა განსაკუთრებული თვისებები კი არაა

აიაქსის ჯარიმა გახსოვს ძმა ბერნაბეუზე??? მანდ სიმაღლემაც ვერ უშველა

26

4 ოქტომბერი 2019 17:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2652
ციტატა: Zizu5
აიაქსის ჯარიმა გახსოვს ძმა ბერნაბეუზე??? მანდ სიმაღლემაც ვერ უშველა

ტიპი ცოცხალ კედელთან იდგა დარტყმის მომენტში და იქიდან გადახტა 😂 არ ვიცი ძმაო, სტრესიო, ნერვიულობაო და რატო არეოლა არ არის დაბნეული რაც ითამაშა ბურთზე თავგანწირვით მიდის და პოზიციურ შეცდომასაც არ უშვებს.

27

4 ოქტომბერი 2019 17:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
იცით რა მიკვირს. რატო გიკვირთ,რომ კურტუამ ვერ გაიძლო ამ წნეხს? ყველაფერი მას ბრალდება ყველა აგინებს:ჩელსის,ატლეტიკოს და დაჟე რეალის ფანები თვით კასილასმაც კი ვერ გაუხლო ესეთ წნეხს ბერნაბეუზე რო უსტვენდნენ სირრები. და ტიპს ყველგან აგინებდნენ ინსტაზე ფბზე და იმის გამო რო ნავასი დასვეს სკამზე. არასპორტული მიზეზებით დასვეს ნავასი ანუ კურტუას არ მოუგია კონკურენცია, მაგრამ ეგ ვიდი ბრალია თუ არა პერესის? პერესს არასოდეს უყვარდა ნავასი გაიხსენეთ ის პერიოდი როცა დეხეაში ცვლიდნნენ ფულის დამატებით. მერე კეპას ყიდვა უნდოდა პერესს და ზიდანმა დაბლოკა. და მერე ტიბი იყიდა მაგ დროისთვის მსოფლიო ჩემპიონატის საუკეთესო მეკარე. და უცებ რეალში გამო.ლევდა? გაიხსენეთ პირველი ნახევარი წელი რამდენ სეივს აკეთებდა ალვათ ბევრს არ გაცსოვთ,მაგრამ ეგეც იყო. და ტიპს უკვე ბერნაბეუზე უსტვენენ და რათქმაუნდა ფსიქოლოგიურად ვერ გაუძლო. იმის ფონზე რო დაცვა არის ჩაჯმული და რავი ყველა რგოლი ჩაჯმული გვყავს და ყველაფერი რო კურტუაზე ტყდება უნამუსობაა. კარვახალს შეხედეთ,ვარანს,მოდრიჩს,აზარს(რეალში თამაშობს და ეონა არ დაუკლია) უკვე 9-10 თამაში დაიწყო სასტარტოდან და არც გოლი აქვს არც ასისტი

28

4 ოქტომბერი 2019 17:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ისე ამ კურტუამ უკვე 3 გუნდთან გაიფუჭა ურთიერთობა. ატლეტიკო ჩელსი და რეალი. მაგრად მეცოდება ტიპი ძაან ცუდად ექცევიან შეიძლება ობალკისავით და დეხეასავით მაგარი არ იყოს მარა ისეც არაა როგორსაც ხატავთ აქ. არეოლას ჯობია და თუ ჩადგება არეოლა კარში მაგასაც მიხვდებით რო დაუშვებს შეცდომებს. არეოლა რო კარგი მეკარე იყოს პსჟ გაუშვებდა? არა რათქმაუნდა მარა გაუშვა მართალია იჯარით მარა ხო გაუშვა. წავიდეს ისევ პრემიერ ლიგაში აი ტოტეში მაგალითად ლორისი დაბერდა შემცვლელი უნდათ არც ძვირი დაუჯდებათ ბაიერნში წავიდეს ნოიერიც დაბერდა მაგასაც უნდა უკვე შემცვლელი სხვა არაა ისეთი გუნდი ვისაც მეკარე ჭირდება გრანდებს ვგულისხმობ. იტალიაშიც შეიძლება წასვლა

29

4 ოქტომბერი 2019 17:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 534
პერესის ბიზნესმენის დედა რომ ვატირე მე თორე საერთოდ რათ უნდოდა ამის მოყვანა. მშვენიერი მეკარე არის ნავასი. მაინც და მაინც თუ ფეხით ვერ აგორებს ბურთს ამიტომ უნდა დაიწუნო?! ვის რა ჯანდაბათ უნდა კურტუას გაგორებული ბურთი, როდესაც ყველა დარტყმულს უშვებს თითქმის. მოათრია დაყიდა მაისურები და ჰა გყავდეს. ტიპს თვალებს ვერ გაახელინებ დარტმის დროს. ჯობია გადავიდეს სათადარიგოზე ან ზამთარში გაიყიდოს. დაბრუნდეს გუნდში ლუნინი და არეოლა გაინაწილებენ დროს. ფსიქოლოგიურად მორჩა ამის კარიერა რეალში. მნიშვნელოვან თამაშებში მით უმეტეს გატყდება ამიტომ დაგვაღალატებს.

30

4 ოქტომბერი 2019 17:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1147
ბიჭოოო აზარს აცადეთ ნუ გეჩქარებათ მოვა მაგის დროც რომ დედის ტრაკს დაახურავს ბარსელონას კაკრაზ. იმ ყლიზმანს რომ ადარებთ არ გიტყდებათ
-----------------------
რონალდინიო: "ზიდანი იყო ერთადერთი ფეხბურთელი, რომელმაც ბრაზილიელები არაფრად ჩაგვთვალა." მესი-კარიერაში მხოლოდ ერთ ფეხბურთელს ვთხოვე მაისური, ზიდანს!

31

4 ოქტომბერი 2019 17:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
იცი რაა მე არასოდეს ვიყავი არც კურტუალს დამცველი და არც მოძულე მაგრამ ფაქტიაა კურტუა ძალიან ბევრს უშვებს,,მე იშვიათად მახსენდება მატჩებიი სადაცც მან კარი მშრალად შეინახა,კი შეიძლება მცველების ფაქტორსაც დავაბრალოთ ეს მაგრამ ძლიერი მეკარეები იმითი ფასობენ რომ მცველზე არ არიან დამოკიდებულები.უყურებთ ალბათ ტერშტეგენსს არარეალურ ბურთებს აძრობსსს.ჩემი მოსაზრებით კურტუამ ვერ გაამართლა ის იმედებიი რაც იყო მასზეეე დამყარებული.მეტსაც ვიტყვი არეოლაა მ ამ ორ მატჩში უფრო მეტი მომდომება შემართება დამანახააა და უფრო მეტად თავდაჯერებულობა.

ყველა მატჩში რომ მეკარე ბუურთს უშვებსს ეს მხოლოდ მცველების ბრალი არააა,,როცა გუნდს ჭირდება მეკარის თავდადებაა არარეალური ბურთების გამოძრობაააა მაშინნ კურტუაში ვერ ვხედავ თავდაჯერებულობას,აგერ ტერ შტეგენმა ისეთი ბურთი გამოაძრო ეგ რომ გაეშვა ბარსელონა იმ მატჩს ვერ მოიგებდა,მეკაერის სიძლიერეც ერთერთი ფაქტორიააა წარმატების.მაპატიეთ მაგრამ პირადად მე არეაოოლა მირჩევნიაა,რა თავდაჯერებულია და შემართული,გამოსვლებზეე თამამად გამოდისსსს.

ზუსტად მაგას ვამბობდი მე რასაც ეხლა შენ ამბობ, მარა დამიწყეს კურტუას მოძულე ხარ და ნავასის პერსოფანიო:დ ბევრ გოლს კასილასიც უშვებდა რობენის და სნეიდერის დროს მარა კასილასი რო არ გვყოლოდა წარმოიდგინე რა გვეშველებოდა, ზუსტად მაშინ ჩანდა კასილასის კლასი, კურტუამ ბევრი ასაღები ბურთი გაუშვა და ვერც თავდაჯერებული ვერაა ფაქტია, მეკარის მაღალი კლასი მაშინ გჭირდება როცა ცუდი დაცვა გყავს, თორე ეგრე ბარსას კარგი დაცვა რო ყავდა მსოფლიოში ყველაზე ცოტა გოლს მგონი ვიქტორ ვალდესი უშვებდა მაშინ

32

4 ოქტომბერი 2019 18:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2652
აზარი გამოიყვანეს ჭიჭვეიშვილი. აი შეიძლება ხო თეორიულად ყველაფრის შანსი არსებობს შეიძლება ვერც ვერაფერი ქნას მაგრამ წინასწარ ლაპარაკიი რა უბედურებაა. მერე არ დაიკარგოთ ის ხალხი აზარს რო არ ასვენებთ :) მე აქ ვიქნები და თუ ვერ გაამართლებს ვიტყვი რო კინატონო ვერ შეეწყო რეალს და არ გამოვიდა ისეთი ტრანსფერი როგორსაც ველოდით, მაგრამ პირიქით რო მოხდეს თქვენ რას იტყვით ძალიან მაინტერესებს უკვე რო ჩაწერეთ მკვდრების სიაში. თან აზარის იმედი გაქვსოო რო მეუბნებიან, აბა ვისი იმედი უნდა მქონდეეეს? ვინისიუსის?

33

4 ოქტომბერი 2019 18:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აზატი გრიზმანს ასიათასჯერ ჯობია. გრიზმანი ესპანეთში ტამაშობდა და აზარი ინგლისიდან მოვიდა . აშკარაა რო ჯერ ვერააა ეფექტური თავიდან რონალდო და ბეილიც არიყო არაფერი . (ბეილი ეხლაც არაა არაფერი 😆) დავაცადოთ კიდევ ცოტა აზარს ! და მერე ერთად ვაგინოთ 😀

34

4 ოქტომბერი 2019 18:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
აზატი გრიზმანს ასიათასჯერ ჯობია. გრიზმანი ესპანეთში ტამაშობდა და აზარი ინგლისიდან მოვიდა . აშკარაა რო ჯერ ვერააა ეფექტური თავიდან რონალდო და ბეილიც არიყო არაფერი . (ბეილი ეხლაც არაა არაფერი 😆) დავაცადოთ კიდევ ცოტა აზარს ! და მერე ერთად ვაგინოთ 😀

კარგი რა დანი რა ასიათასჯერ ჯობია. გეთანხმები იმაში რო აზარი ჯობია გრიზმანს მარა მაგხელა სხვაობა ნაღდად არაა რაც შენ დაწერე. გოლიც მეტი აქვს აზარზე გატანილი ასისტიც მეტი აქვს და ორივე დაცვით გუნდში თამაშობდა იმას ვერ იტყვით რო ატლეტიკო შემტევი გუნდი იყო და მაგიტო იტანდა გოლებს გრიზმანიო. ნაკრებშიც 102 თამაშში 30 გოლი აზარს აქვს და 74 თამაშში 29 გოლი გრიზმანს

35

4 ოქტომბერი 2019 18:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: Dani carvajal
აზატი გრიზმანს ასიათასჯერ ჯობია. გრიზმანი ესპანეთში ტამაშობდა და აზარი ინგლისიდან მოვიდა . აშკარაა რო ჯერ ვერააა ეფექტური თავიდან რონალდო და ბეილიც არიყო არაფერი . (ბეილი ეხლაც არაა არაფერი 😆) დავაცადოთ კიდევ ცოტა აზარს ! და მერე ერთად ვაგინოთ 😀

ბეილზე კიდევ შეიძლება რაღაცის თქმა მაგრამ არც მაგას ჰქონია ცუდი სეზონი პირველ წელს და აი რონალდოზე კი ნამდვილად ვერ დაგეთანხმებოდი,მხოლოდ ლა ლიგაში 26 გოლი გაიტანა პირველ სეზონში და პირველ რამოდენიმე სეზონში საკმაოდ ლამაზადაც თამაშობდა,ასე რომ ვთქვათ პუბლიკაზე.აზარზე ჯერ ნაადრევია რაიმეს თქმა მაგრამ ჯერ-ჯრობით არ არის მოწოდების სიმაღლეზე.

36

4 ოქტომბერი 2019 18:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
ციტატა: Dani carvajal
აზატი გრიზმანს ასიათასჯერ ჯობია. გრიზმანი ესპანეთში ტამაშობდა და აზარი ინგლისიდან მოვიდა . აშკარაა რო ჯერ ვერააა ეფექტური თავიდან რონალდო და ბეილიც არიყო არაფერი . (ბეილი ეხლაც არაა არაფერი 😆) დავაცადოთ კიდევ ცოტა აზარს ! და მერე ერთად ვაგინოთ 😀

ბეილზე კიდევ შეიძლება რაღაცის თქმა მაგრამ არც მაგას ჰქონია ცუდი სეზონი პირველ წელს და აი რონალდოზე კი ნამდვილად ვერ დაგეთანხმებოდი,მხოლოდ ლა ლიგაში 26 გოლი გაიტანა პირველ სეზონში და პირველ რამოდენიმე სეზონში საკმაოდ ლამაზადაც თამაშობდა,ასე რომ ვთქვათ პუბლიკაზე.აზარზე ჯერ ნაადრევია რაიმეს თქმა მაგრამ ჯერ-ჯრობით არ არის მოწოდების სიმაღლეზე.

აზარი პატარა ბიჭი აღარაა 29ის ხდება იანვარში ძაან დააგვიანა რეალში გადმოსვლა წონის პრობლემაც აწუხებს ეგრე ადვილი არაა ეხლა მაგისთვის ისეთი იყოს როგორც ჩელსიში

37

4 ოქტომბერი 2019 18:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Bordo
ციტატა: Dani carvajal
აზატი გრიზმანს ასიათასჯერ ჯობია. გრიზმანი ესპანეთში ტამაშობდა და აზარი ინგლისიდან მოვიდა . აშკარაა რო ჯერ ვერააა ეფექტური თავიდან რონალდო და ბეილიც არიყო არაფერი . (ბეილი ეხლაც არაა არაფერი 😆) დავაცადოთ კიდევ ცოტა აზარს ! და მერე ერთად ვაგინოთ 😀

ბეილზე კიდევ შეიძლება რაღაცის თქმა მაგრამ არც მაგას ჰქონია ცუდი სეზონი პირველ წელს და აი რონალდოზე კი ნამდვილად ვერ დაგეთანხმებოდი,მხოლოდ ლა ლიგაში 26 გოლი გაიტანა პირველ სეზონში და პირველ რამოდენიმე სეზონში საკმაოდ ლამაზადაც თამაშობდა,ასე რომ ვთქვათ პუბლიკაზე.აზარზე ჯერ ნაადრევია რაიმეს თქმა მაგრამ ჯერ-ჯრობით არ არის მოწოდების სიმაღლეზე.

აზარი პატარა ბიჭი აღარაა 29ის ხდება იანვარში ძაან დააგვიანა რეალში გადმოსვლა წონის პრობლემაც აწუხებს ეგრე ადვილი არაა ეხლა მაგისთვის ისეთი იყოს როგორც ჩელსიში

ჩელსიში ყველაზე კარგი სეზონები წინა წელს ჰქონდა და 14-15ში,ნუ გამორჩეულები რომ ავიღოთ,მაგრამ ისიც კარგად მახსოვს15-16 წლის სეზონში ნახევარი სეზონი რომ ვერაფერს შვრებოდა.ნამდვილად კარგი ფეხბურთელია,მაგრამ მხოლოდ მასზე დაყრდნობა ნამდვილად არ იქნებოდა სწორი და არც ის მიმაჩნია სწორად,როდესაც ამბობენ რომ ევროპა ლიგა მან მოაგებინაო ჩელსის,არა და არანაკლები ღვაწლი ჰქონდა ჟირუს,მაგრამ არსენალთან ფინალში ნამდვილად ძალიან კარგად ითამაშა.

38

4 ოქტომბერი 2019 18:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Bordo
ციტატა: Dani carvajal
აზატი გრიზმანს ასიათასჯერ ჯობია. გრიზმანი ესპანეთში ტამაშობდა და აზარი ინგლისიდან მოვიდა . აშკარაა რო ჯერ ვერააა ეფექტური თავიდან რონალდო და ბეილიც არიყო არაფერი . (ბეილი ეხლაც არაა არაფერი 😆) დავაცადოთ კიდევ ცოტა აზარს ! და მერე ერთად ვაგინოთ 😀

ბეილზე კიდევ შეიძლება რაღაცის თქმა მაგრამ არც მაგას ჰქონია ცუდი სეზონი პირველ წელს და აი რონალდოზე კი ნამდვილად ვერ დაგეთანხმებოდი,მხოლოდ ლა ლიგაში 26 გოლი გაიტანა პირველ სეზონში და პირველ რამოდენიმე სეზონში საკმაოდ ლამაზადაც თამაშობდა,ასე რომ ვთქვათ პუბლიკაზე.აზარზე ჯერ ნაადრევია რაიმეს თქმა მაგრამ ჯერ-ჯრობით არ არის მოწოდების სიმაღლეზე.

აზარი პატარა ბიჭი აღარაა 29ის ხდება იანვარში ძაან დააგვიანა რეალში გადმოსვლა წონის პრობლემაც აწუხებს ეგრე ადვილი არაა ეხლა მაგისთვის ისეთი იყოს როგორც ჩელსიში

ჩელსიში ყველაზე კარგი სეზონები წინა წელს ჰქონდა და 14-15ში,ნუ გამორჩეულები რომ ავიღოთ,მაგრამ ისიც კარგად მახსოვს15-16 წლის სეზონში ნახევარი სეზონი რომ ვერაფერს შვრებოდა.ნამდვილად კარგი ფეხბურთელია,მაგრამ მხოლოდ მასზე დაყრდნობა ნამდვილად არ იქნებოდა სწორი და არც ის მიმაჩნია სწორად,როდესაც ამბობენ რომ ევროპა ლიგა მან მოაგებინაო ჩელსის,არა და არანაკლები ღვაწლი ჰქონდა ჟირუს,მაგრამ არსენალთან ფინალში ნამდვილად ძალიან კარგად ითამაშა.

გეთანმხები სრულიად ამხელა კალიბრის გუნდი მარტო 1 ფეხბურთელს ვერ დაეყრდნობა რონალდო ხო არაა აზარი. ევროპა ლიგაზე კიდე ჟირუ გახდა ბომბარდირი და გოლებს გოლებზე იტანდა მარტო აზარს ნამდვილად ვერ მიაწერენ. ცოტახანში შეილება მაგასაც დაუწყონ სტვენა თუ ვერ დაიწყო გოლების გატანა

39

4 ოქტომბერი 2019 18:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
და იმაშიც უნდა დაგეთანხმო რომ აღარაა პატარა ბიჭი,მაგრამ მაინც შეუძლია მაღალი დონის დადება,ხელის შემშლელი ფაქტორები ნამდვილად არ აქვს აქ

ციტატა: Wtf man
ციტატა: Bordo
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Bordo
ციტატა: Dani carvajal
აზატი გრიზმანს ასიათასჯერ ჯობია. გრიზმანი ესპანეთში ტამაშობდა და აზარი ინგლისიდან მოვიდა . აშკარაა რო ჯერ ვერააა ეფექტური თავიდან რონალდო და ბეილიც არიყო არაფერი . (ბეილი ეხლაც არაა არაფერი 😆) დავაცადოთ კიდევ ცოტა აზარს ! და მერე ერთად ვაგინოთ 😀

ბეილზე კიდევ შეიძლება რაღაცის თქმა მაგრამ არც მაგას ჰქონია ცუდი სეზონი პირველ წელს და აი რონალდოზე კი ნამდვილად ვერ დაგეთანხმებოდი,მხოლოდ ლა ლიგაში 26 გოლი გაიტანა პირველ სეზონში და პირველ რამოდენიმე სეზონში საკმაოდ ლამაზადაც თამაშობდა,ასე რომ ვთქვათ პუბლიკაზე.აზარზე ჯერ ნაადრევია რაიმეს თქმა მაგრამ ჯერ-ჯრობით არ არის მოწოდების სიმაღლეზე.

აზარი პატარა ბიჭი აღარაა 29ის ხდება იანვარში ძაან დააგვიანა რეალში გადმოსვლა წონის პრობლემაც აწუხებს ეგრე ადვილი არაა ეხლა მაგისთვის ისეთი იყოს როგორც ჩელსიში

ჩელსიში ყველაზე კარგი სეზონები წინა წელს ჰქონდა და 14-15ში,ნუ გამორჩეულები რომ ავიღოთ,მაგრამ ისიც კარგად მახსოვს15-16 წლის სეზონში ნახევარი სეზონი რომ ვერაფერს შვრებოდა.ნამდვილად კარგი ფეხბურთელია,მაგრამ მხოლოდ მასზე დაყრდნობა ნამდვილად არ იქნებოდა სწორი და არც ის მიმაჩნია სწორად,როდესაც ამბობენ რომ ევროპა ლიგა მან მოაგებინაო ჩელსის,არა და არანაკლები ღვაწლი ჰქონდა ჟირუს,მაგრამ არსენალთან ფინალში ნამდვილად ძალიან კარგად ითამაშა.

გეთანმხები სრულიად ამხელა კალიბრის გუნდი მარტო 1 ფეხბურთელს ვერ დაეყრდნობა რონალდო ხო არაა აზარი. ევროპა ლიგაზე კიდე ჟირუ გახდა ბომბარდირი და გოლებს გოლებზე იტანდა მარტო აზარს ნამდვილად ვერ მიაწერენ. ცოტახანში შეილება მაგასაც დაუწყონ სტვენა თუ ვერ დაიწყო გოლების გატანა

იქაური პუბლიკისგან არაფერია გასაკვირი,ისევ გავიმეორებ,ჯერ ადრეა აზარზე საუბარი,აი სეზონის შუაში მაინც გვექნება რაღაც წარმოდგენა და მაქამდე ვნახოთ,მეც დიდი იმედი მაქვს რომ კარგ შედეგს დადებს.

40

4 ოქტომბერი 2019 19:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Dani carvajal
კარგი რა დანი რა ასიათასჯერ ჯობია. გეთანხმები იმაში რო აზარი ჯობია გრიზმანს მარა მაგხელა სხვაობა ნაღდად არაა რაც შენ დაწერე. გოლიც მეტი აქვს აზარზე გატანილი ასისტიც მეტი აქვს და ორივე დაცვით გუნდში თამაშობდა იმას ვერ იტყვით რო ატლეტიკო შემტევი გუნდი იყო და მაგიტო იტანდა გოლებს გრიზმანიო. ნაკრებშიც 102 თამაშში 30 გოლი აზარს აქვს და 74 თამაშში 29 გოლი გრიზმანს
მე მაინც არ შევაფასებ ჯერ აზარს ცოტას დაველოდები და თუარ ათამაშდა გინებას არდავაკლებ და არც ლანძღვას 😀 მე გრიზმანი არ მიმაჩნია გასაგიჟებელ ფეხბურთელად . შემსრულებელია მაგრამ სუარესივით არააა . და აზარიც ჯობდა ახლა არა მაგრამ ,დდ.

41

4 ოქტომბერი 2019 22:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
თავიდანვე კურტუას ყიდვა დიდი შეცდომა იყო.საშუალო დონის მეკარე იყო ყოველთვის და ლუნინი მას ათი თავით ჯობია.

42

4 ოქტომბერი 2019 22:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არ წახვიდე არ დაგვტოვო შენი სუნთქვა ჩვენთვის ყველაფერია

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 20
2 ბელინგემი 18
3 სორლოტი 17
4 ლევანდოვსკი 17

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (131)
აპრილი 2024 (378)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)