იოვიჩის ტრანსფერს ბენზემას ფაქტორი აფერხებს

ვრცელდება ინფორმაცია, რომ ფლორენტინო პერესს ლუკა იოვიჩის შეძენა ძალიან სურს, მაგრამ მის ტრანსფერს კარიმ ბენზემას ფაქტორი აფერხებს...


ზინედინ ზიდანი რაულ დე ტომასს ირჩევს, ვინაიდან, იცის, რომ წინახაზელი სათადარიგოთა სკამზეც ხშირად დაჯდება და პრეტენზიებს არ გამოთქვამს, სერბი ფეხბურთელისგან განსხვავებით.

იოვიჩს დიდი გეგმები აქვს, მისით არაერთი გრანდი ინტერესდება, ერთ-ერთი კი „ბარსელონაა“, რომელიც ლუკას ლუის სუარესის შემცვლელად მოიაზრებს. კატალონიელები კარგად აცნობიერებენ, რომ სუარესს ასაკი ემატება და სულ მალე ვეღარ შეძლებს იმ დონეზე თამაშს, როგორსაც ქომაგები არიან შეჩვეულნი.

„მარკას“ ინფორმაციით, ზიდანსა და პერესს შორის ამ საკითხს უთანხმოებაა. dle 10.1

  • Datuna
  • 13 აპრილი 2019
  • 2638
  • 62

1

13 აპრილი 2019 13:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მარიანო რატომ ჩამოწერეს? საერთოდ რისთვის იყიდეს ?! შანსი მაინც არ ეძლეოდა და ზიდანის ხელში , საერთოდ რაიმე შანსზე ზედმეტია საუბარი . ფეხბურთელი რომელიც , ბოლოში , გადაღლილ გუნდთან 5-7 წუთს თამაშობს , როგორ უნდა დაამტკიცოს რაიმე?

ყველაზე სასაცილო კიდევ იცი რა არის? მადრიდის რეალის , სეზონის საუკეთესო ფეხბურთელი ბენზემაა ) "ბენზემა" !!!!

2

13 აპრილი 2019 13:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
იიცით რას ვერ ვხვდები? გავიგე რომ ბენზემაა არაა ცუდი ფეხბურთელი და ბევრს აკეთებს რეალისთვის და გაუკეთებიაა მაგრამ ხო შეიძლება არაა სხვა მოსინჯონ სხვა თავდასხმელი იქნებ და უფრო შედეგიანი იყოს ვიდრე ბიზონი? რა შეაკვდნენ ამ ბენზემას

3

13 აპრილი 2019 13:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ხოდა მაგ ტომასით და ბენზემათი მოიგოს ლა ლიგა და ლიგა კიდე იხმარს ბარსელონა და მერე პრეტენზია ნუ ექნებათ ბენზემა უნდა დარჩენილიყო თუ აზარი და მბაპე მოვიდოდნენ.

4

13 აპრილი 2019 14:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
ციტატა: giohunter
მარიანო რატომ ჩამოწერეს? საერთოდ რისთვის იყიდეს ?! შანსი მაინც არ ეძლეოდა და ზიდანის ხელში , საერთოდ რაიმე შანსზე ზედმეტია საუბარი . ფეხბურთელი რომელიც , ბოლოში , გადაღლილ გუნდთან 5-7 წუთს თამაშობს , როგორ უნდა დაამტკიცოს რაიმე?

ყველაზე სასაცილო კიდევ იცი რა არის? მადრიდის რეალის , სეზონის საუკეთესო ფეხბურთელი ბენზემაა ) "ბენზემა" !!!!

შეიძლება უმაღლესი კლასის ფორვარდი არ არის მაგრამ კარგი ფეხბურთელია და ასე მოქცევას არ იმსახურებს. რაც ბენზემას კლასი და გამოცდილება აქვს მარიანოს არ დაესიზმრება, მაგრამ როცა კარიმს თამაში არ მისდის და მაინც არაფერს წყვეტს მარიანო იქნება თუ ის 60-ე წუთზეც უნდა შეიყვანოს ხოლმე მაგრამ ხშირშემთხვევაში განაცხადს მიღმაც ტოვებს. გადავა სევილიაში და იქ გამოავლენს რაც შეუძლია, სხვათაშორის ორი ძალიან ლამაზი გოლი გაიტანა და მისი ნათამაშები დროის გათვალისწინებით ძალიან კარგი შედეგია. ძალიან ცუდად მოექცნენ. ბენზემას ძალიან ვაფასებ მაგრამ ეს ნამეტანია, როცა სხვა ფეხბურთელს ჩაგრავ.

ამ იოვიჩის არ ყიდვით და ბენზემას იმედად ყოფნით ძალიან ბევრს დაკარგავს რეალი. იმედია ტყუილია და იყიდის ზიდანი, რა რაულ დე ტომასი რამით სჯობს მარიანოს? ჩაისვრის შუა სეზონში ეგ ტომასი და იყოს ბენზემას იმედზე მთელი რეალი. იოვიჩი უძლიერესი ფეხბურთელია, როცა გუნდში კარიმი და იოვიჩი გეყოლება ბევრი პრობლემა გადაიჭრება. აინტრახტშიც არ თამაშობს გარანტირებულ ძირითადს ეგ ფეხბურთელი, უმეტესად ძირითადშია მაგრამ სკამზეც ზის ხოლმე და ალბათ თვითონაც იცის ზიდანი ჩაციკლულია ბენზემაზე. ეს ძალიან არასწორია. საჭირო ფეხბურთელია ბენზემა მაგრამ ასეც არ შეიძლება.

5

13 აპრილი 2019 14:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
შეიძლება უმაღლესი კლასის ფორვარდი არ არის მაგრამ კარგი ფეხბურთელია და ასე მოქცევას არ იმსახურებს. რაც ბენზემას კლასი და გამოცდილება აქვს მარიანოს არ დაესიზმრება, მაგრამ როცა კარიმს თამაში არ მისდის და მაინც არაფერს წყვეტს მარიანო იქნება თუ ის 60-ე წუთზეც უნდა შეიყვანოს ხოლმე მაგრამ ხშირშემთხვევაში განაცხადს მიღმაც ტოვებს. გადავა სევილიაში და იქ გამოავლენს რაც შეუძლია, სხვათაშორის ორი ძალიან ლამაზი გოლი გაიტანა და მისი ნათამაშები დროის გათვალისწინებით ძალიან კარგი შედეგია. ძალიან ცუდად მოექცნენ. ბენზემას ძალიან ვაფასებ მაგრამ ეს ნამეტანია, როცა სხვა ფეხბურთელს ჩაგრავ.

გასაგებია მაგრამ , აქ არსებობს ერთი დიდი და უზარმაზარი მაგრამ , რატომ არ მოყავთ ტოპ ფორვარდი , რომელსაც გოლის გატანაც დაევალება ბენზემასგან განსხვავებით კლუბში? თუ ეგეთი მაგარია , კონკურენციის არ უნდა ეშინოდეს არც ქარიმს და არც ზიდან-პერესს. მარიანო რატომ მოვიყვანე მაგალითად იცი? ვიცი რომ ბენზემას დონე არ არის და კარგა ხანი არც იქნება მაგრამ , ცადონ და ათამაშონ მაშინ მაინც როდესაც ბენზემა არ თამაშობს და დადის მოედანზე ! რატომ არის ეს ბენზემა ასეთი ხელშეუხებელი ამ რეალში ? ვცადოთ სხვა ფორვარდიც , არ ჯობია ??? აქ ბევრი სუარესსაც ადარებს , ბევრიც იძახის რომ უკეთესი ფეხბურთელია ბენზემა . ყველას დიდი ბოდიში ჩემი რეაქციისთვის მაგრამ , მე ამ ყველაფერზე მეცინება !!

6

13 აპრილი 2019 14:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
ციტატა: giohunter
გასაგებია მაგრამ , აქ არსებობს ერთი დიდი და უზარმაზარი მაგრამ , რატომ არ მოყავთ ტოპ ფორვარდი , რომელსაც გოლის გატანაც დაევალება ბენზემასგან განსხვავებით კლუბში? თუ ეგეთი მაგარია , კონკურენციის არ უნდა ეშინოდეს არც ქარიმს და არც ზიდან-პერესს. მარიანო რატომ მოვიყვანე მაგალითად იცი? ვიცი რომ ბენზემას დონე არ არის და კარგა ხანი არც იქნება მაგრამ , ცადონ და ათამაშონ მაშინ მაინც როდესაც ბენზემა არ თამაშობს და დადის მოედანზე ! რატომ არის ეს ბენზემა ასეთი ხელშეუხებელი ამ რეალში ? ვცადოთ სხვა ფორვარდიც , არ ჯობია ??? აქ ბევრი სუარესსაც ადარებს , ბევრიც იძახის რომ უკეთესი ფეხბურთელია ბენზემა . ყველას დიდი ბოდიში ჩემი რეაქციისთვის მაგრამ , მე ამ ყველაფერზე მეცინება !!

მემგონი არასწორად გამიგე. მარიანოზე ვთქვი უმაღლესი კლასის შეიძლება არ არის თქო მაგრამ ეს არ ნიშნავს იმას რომ შანსი არ მისცე. მე არ ვარ ის ადამიანი ბენზემას რომ აგინოს და მისი საქმე არ დააფასოს, მაგრამ ზიდანი მის მიმართ უკვე რასაც აკეთებს ზედმეტია, რომ იყოს ბენზემა გამტანი ფორვარდი და ფინიშერი ხმას არ ამოვიღებდი მაგრამ არ არის და ხშირად გუნდს რომ გოლის გატანა სჭირდება ვერ ახერხებს ამას, ცალკე კომბინაციებში რა დონე აქვს და რას აკეთებს ეს სხვა თემაა. როგორც ფორვარდი სუარესთან უბრალოდ შედარება ტეხავს, ბენზემას უფრო სხვა + ები აქვს მაგრამ რონალდუს წასვლის შემდეგ ეგ პლიუსები დარჩა ჰაერში. არ არის ბენზემა გამტანი არა. და ზუსტად მაგას ვამბობ, იოვიჩს თუ არ იყიდის რეალი და არ შეპირდება ძირითადში თამაშს, ძალიან ბევრს დაკარგავს.

7

13 აპრილი 2019 14:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ტიპიური ცენტრ ფორვარდი არაა მაგრამ ესეთი ფეხბურთელის საჭიროაა.ისე რეალი 5 წელზე მეტია გამოკვეთილი ცენტრ ფორვარდით არ თამაშობს .სამივე წინა ხაზელი შემტევია და სამივე პოზიციებს ცვლის.რეალი არ თამაშობს სტანდარტული 9 ანით.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

8

13 აპრილი 2019 14:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
მემგონი არასწორად გამიგე. მარიანოზე ვთქვი უმაღლესი კლასის შეიძლება არ არის თქო მაგრამ ეს არ ნიშნავს იმას რომ შანსი არ მისცე. მე არ ვარ ის ადამიანი ბენზემას რომ აგინოს და მისი საქმე არ დააფასოს, მაგრამ ზიდანი მის მიმართ უკვე რასაც აკეთებს ზედმეტია, რომ იყოს ბენზემა გამტანი ფორვარდი და ფინიშერი ხმას არ ამოვიღებდი მაგრამ არ არის და ხშირად გუნდს რომ გოლის გატანა სჭირდება ვერ ახერხებს ამას, ცალკე კომბინაციებში რა დონე აქვს და რას აკეთებს ეს სხვა თემაა. როგორც ფორვარდი სუარესთან უბრალოდ შედარება ტეხავს, ბენზემას უფრო სხვა + ები აქვს მაგრამ რონალდუს წასვლის შემდეგ ეგ პლიუსები დარჩა ჰაერში. არ არის ბენზემა გამტანი არა. და ზუსტად მაგას ვამბობ, იოვიჩს თუ არ იყიდის რეალი და არ შეპირდება ძირითადში თამაშს, ძალიან ბევრს დაკარგავს.

ყველაფერი კარგად გაგიგე მუხბე , უბრალოდ ჩემი მარიანოზე აქცენტის გამახვილება , არ მინდოდა რომ სხვანაირად გაგეგო . მაგიტომაც დავაკონკრეტე... ყველაფერში 100% გეთანხმები. დღეს რეალს აკლია გოლიადორი . გვჭირდება მასეთი ადამიანი ... იოვიჩი არ არის ისეთი დონე რომ ბენზემა ძირითადიდან ამოაგდოს . მინიმუმ მბაპე გვჭირდება .

9

13 აპრილი 2019 14:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
და ზოგადად ცოტა კლუბი თუ თამაშობს ტიპიური ცენტრ ფორვარდით.უფრო მოძრავი წინა ხაზია და სამივეს ევალება ერთნაირად გატანაა.არ თამაშობს რეალი მანჩესტერივით მძიმე ფორვარდით.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

10

13 აპრილი 2019 14:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
იოვიჩი ზუსტად მაიორალის და მარიანოს + მორატას პონტში დახურდავდება რეალში...იქნება ძირითადში მაინც ქარიმი . ანუ კონკურენციას ეგ ვერ გაუწევსბენზემას. ნუ მე ყოველ შემთხვევაში ასე მგონია . რეალში დღეს დამკვიდრებულია ძალიან მძაფრი ნეპოტიზმი !!!

11

13 აპრილი 2019 14:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
მარიანოს არ აქ პოზიციების ცვლის ნიჭი .მარიანო არის ტიპიური ცხრიანი.მასზე უნდა ითამაშოს ყველამ.რეალში კი სამივე შემტევზე თამაშობენ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

12

13 აპრილი 2019 14:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
და ზოგადად ცოტა კლუბი თუ თამაშობს ტიპიური ცენტრ ფორვარდით.უფრო მოძრავი წინა ხაზია და სამივეს ევალება ერთნაირად გატანაა.არ თამაშობს რეალი მანჩესტერივით მძიმე ფორვარდით.

იოვიჩი ხომ მოგწონს? ძაან გამოადგება რეალს, უბრალოდ ბენზემა თუ მაინც უკონკურენტო იქნება ზიდანისთვის და 80-ე წუთზე შემოიყვანს ხოლმე იოვიჩს არ ვიცი. უბრალოდ ეს უკანასკნელი ბენზემაზე უკეთესო შემსრულებელია ჩემი აზრით (გატანას ვგულისხმობ).

13

13 აპრილი 2019 14:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
და ზოგადად ცოტა კლუბი თუ თამაშობს ტიპიური ცენტრ ფორვარდით.უფრო მოძრავი წინა ხაზია და სამივეს ევალება ერთნაირად გატანაა.არ თამაშობს რეალი მანჩესტერივით მძიმე ფორვარდით.

მერე ? პირველი გასაყიდი რეალიდან არაფრის მანქნისი ბეილია ! ბენზემას გაყიდვას და უკანა კარიდან გაპარებას არც მე ვითხოვ , არ იქნება ჩვენგან , მადრიდისტებისგან სწორი ეგეთი არდაფასება მაგრამ , მე სხვას ვიძახი . ბენზემა არასტაბილურია , ჭირდება კონკურენტი ბრატ ! არა მარიანო , არა მორატა და მაიორალი , არამედ ტოპ ფორვარდი ! დამიჯერე ეგ ბენზემასთვისაც უდიდესი მოტივაცია იქნება ....

14

13 აპრილი 2019 14:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
ციტატა: giohunter
იოვიჩი ზუსტად მაიორალის და მარიანოს + მორატას პონტში დახურდავდება რეალში...იქნება ძირითადში მაინც ქარიმი . ანუ კონკურენციას ეგ ვერ გაუწევსბენზემას. ნუ მე ყოველ შემთხვევაში ასე მგონია . რეალში დღეს დამკვიდრებულია ძალიან მძაფრი ნეპოტიზმი !!!

არმგონია. მაიორალს, მორატას და მარიანოს იოვიჩი სამივეს ერთად აღებულს სჯობს. სერბი ბენზემას კონკურენციას კი არა ძალიან მალე სკამზეც დასვამს, მაგ დონის ფეხბურთელი იყიდოს რეალმა და ზიდანმა სკამი ახეხინოს ეს სისულელეა. უბრალოდ რამდენად იყიდის და ბენზემას ამოგდება რამდენად აწყობს ესაა საკითხავი.

15

13 აპრილი 2019 14:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Axl
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
და ზოგადად ცოტა კლუბი თუ თამაშობს ტიპიური ცენტრ ფორვარდით.უფრო მოძრავი წინა ხაზია და სამივეს ევალება ერთნაირად გატანაა.არ თამაშობს რეალი მანჩესტერივით მძიმე ფორვარდით.

იოვიჩი ხომ მოგწონს? ძაან გამოადგება რეალს, უბრალოდ ბენზემა თუ მაინც უკონკურენტო იქნება ზიდანისთვის და 80-ე წუთზე შემოიყვანს ხოლმე იოვიჩს არ ვიცი. უბრალოდ ეს უკანასკნელი ბენზემაზე უკეთესო შემსრულებელია ჩემი აზრით (გატანას ვგულისხმობ).

მოძრავი წინა ხაზელი უნდა დავიმატოთ .იოვიჩი ბევრს გადაადგილდება არაა საჯარიმოს ფეცბურთელი და ამიტომ მომწონს..მაგრამ რამდენად გაუწევს კონკურენციას ბენზემას ეგ არვიცი

ციტატა: giohunter
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
და ზოგადად ცოტა კლუბი თუ თამაშობს ტიპიური ცენტრ ფორვარდით.უფრო მოძრავი წინა ხაზია და სამივეს ევალება ერთნაირად გატანაა.არ თამაშობს რეალი მანჩესტერივით მძიმე ფორვარდით.

მერე ? პირველი გასაყიდი რეალიდან არაფრის მანქნისი ბეილია ! ბენზემას გაყიდვას და უკანა კარიდან გაპარებას არც მე ვითხოვ , არ იქნება ჩვენგან , მადრიდისტებისგან სწორი ეგეთი არდაფასება მაგრამ , მე სხვას ვიძახი . ბენზემა არასტაბილურია , ჭირდება კონკურენტი ბრატ ! არა მარიანო , არა მორატა და მაიორალი , არამედ ტოპ ფორვარდი ! დამიჯერე ეგ ბენზემასთვისაც უდიდესი მოტივაცია იქნება ....

კონკურენტი ყველას ჭირდება უბრალოდ მე იმას ვხსნი მარტო კარიმს არ ევალება გატანა .თუ დააკვირდები მატჩის დროს სამივე წუნა ხაზელი ცვლის პოზიციებს.სამივეს ევალება..
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

16

13 აპრილი 2019 14:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
კონკურენტი ყველას ჭირდება უბრალოდ მე იმას ვხსნი მარტო კარიმს არ ევალება გატანა .თუ დააკვირდები მატჩის დროს სამივე წუნა ხაზელი ცვლის პოზიციებს.სამივეს ევალება..

მაგრამ არცერთს არ შეუძლია :D

17

13 აპრილი 2019 14:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
პრინციპში არც ბეილზე იქნება უკანა კარი სწორი ვინაიდან თავისი უმანქნისობით თუ მანქნისობით , რეალის ტიტულების მოპოვებაში კონკრეტული წვლილი აქვს შეტანილი , უბრალოდ ბეილს მე მომავლის რეალში ვერ ვხედავ ) კაკულიასავით ვიწინასწარმეტყველე :D

18

13 აპრილი 2019 14:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბენზემას თემამ შეიძლება გადაიყოლოს ზიდანი,გასაგებია რო აფასებს, მაგრამ გუნდის მთავარი პრობლემა ისაა რო გოლი ვერ გააქ და მაინც ჯიუტად არ უნდათ ფინიშერის მოყვანა?ეს უკვე უტოპიააა, მოიყვანონ თუ აჯობებს ბენზემას გადაჯდება ქარიმი სკამზე და ეგ იქნება,ეს არის გუნდური ინტერესები.

19

13 აპრილი 2019 14:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Axl
ციტატა: giohunter
იოვიჩი ზუსტად მაიორალის და მარიანოს + მორატას პონტში დახურდავდება რეალში...იქნება ძირითადში მაინც ქარიმი . ანუ კონკურენციას ეგ ვერ გაუწევსბენზემას. ნუ მე ყოველ შემთხვევაში ასე მგონია . რეალში დღეს დამკვიდრებულია ძალიან მძაფრი ნეპოტიზმი !!!

არმგონია. მაიორალს, მორატას და მარიანოს იოვიჩი სამივეს ერთად აღებულს სჯობს. სერბი ბენზემას კონკურენციას კი არა ძალიან მალე სკამზეც დასვამს, მაგ დონის ფეხბურთელი იყიდოს რეალმა და ზიდანმა სკამი ახეხინოს ეს სისულელეა. უბრალოდ რამდენად იყიდის და ბენზემას ამოგდება რამდენად აწყობს ესაა საკითხავი.

პერსპეკტივა დიდი აქ მაგრამ აინტრახტი საზომი ვერ იქნება.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

20

13 აპრილი 2019 14:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
მანე - ბენზემა - აზარი და მეტი არავინ სჭირდება რეალს წინ. არცერთი ფეხბურთელი არ დააკლებს ხიფათს მეტოქის კარს.

21

13 აპრილი 2019 14:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Wakana
ბენზემას თემამ შეიძლება გადაიყოლოს ზიდანი,გასაგებია რო აფასებს, მაგრამ გუნდის მთავარი პრობლემა ისაა რო გოლი ვერ გააქ და მაინც ჯიუტად არ უნდათ ფინიშერის მოყვანა?ეს უკვე უტოპიააა, მოიყვანონ თუ აჯობებს ბენზემას გადაჯდება ქარიმი სკამზე და ეგ იქნება,ეს არის გუნდური ინტერესები.

ფინიშერი ამ რეალში სამივე შემტევია და რეალი არ თამაშობს წლებია გამოკვეთილი ცენტრ ფორვარდით
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

22

13 აპრილი 2019 14:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
კონკურენტი ყველას ჭირდება უბრალოდ მე იმას ვხსნი მარტო კარიმს არ ევალება გატანა .თუ დააკვირდები მატჩის დროს სამივე წუნა ხაზელი ცვლის პოზიციებს.სამივეს ევალება..

რას ქვია არ ევალება? აბა რა ევალება?? ყვ***ბის ფხანა??? ბენზემა რომ უნიჭო არ არის , ეგ მეც ვიცი , უბრალოდ მაგას როდის აუდ***ა და ითამაშებს არავინ იცის . ეგ არის ზუსტად კონკურენციის არქონა . ჩემია ბურთი და მოედანიო . ბენზემას როცა უნდა თამაში , პირს მაღებინებს , მაოცებს მაგრამ , ეგ მთელ სეზონში სულ რაღაც 2-3 მატჩია !

23

13 აპრილი 2019 14:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ხან ბეილი ხან ასენსიოა ფორვარდის პოზიციაზე ხან ვინიციუსი.ესაა მოძრავი წინა ხაზი სადაც სამივეს ევალება გატანაა.შეცდომაა იმის ძახილი პრობლემის არსი ბენზემაა მხოლიდ როცა გოლებზე დგება საკითხი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

24

13 აპრილი 2019 14:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
წინაზე ადმინმა ნაზარიოს ვიდეო დადო , დავტკბი , აღვფრთოვანდი . რა მაგარი იყო პროსტა !

25

13 აპრილი 2019 14:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
პერსპეკტივა დიდი აქ მაგრამ აინტრახტი საზომი ვერ იქნება.

მთავარია პერსპექტივა აქვს. ყველა დაბალი დონიდან იწყებს თითქმის და შემდეგ მიდის წინ. აინტრახტი ვერ იქნება საზომი მაგრამ თუ არ გადავიდა დიდ კლუბში მისი მომავალი ვერც განვითარდება. ძალიან ახალგაზრდაა. როცა რეალის დონის გუნდში ითამაშებს ბევრად მეტი შანსი და საშუალება ექნება ნიჭის გამოვლენის. აზარი ავიღოთ, საზიზღარ გუნდში თამაშობს, გადმოვა რეალში და ეჭვი არ მეპარება ორმაგად ძლიერი იქნება.

26

13 აპრილი 2019 14:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wakana
ბენზემას თემამ შეიძლება გადაიყოლოს ზიდანი,გასაგებია რო აფასებს, მაგრამ გუნდის მთავარი პრობლემა ისაა რო გოლი ვერ გააქ და მაინც ჯიუტად არ უნდათ ფინიშერის მოყვანა?ეს უკვე უტოპიააა, მოიყვანონ თუ აჯობებს ბენზემას გადაჯდება ქარიმი სკამზე და ეგ იქნება,ეს არის გუნდური ინტერესები.

ფინიშერი ამ რეალში სამივე შემტევია და რეალი არ თამაშობს წლებია გამოკვეთილი ცენტრ ფორვარდით

სხვა დროს ნუ გაუსვამ ხაზს მაშინ რონალდო იყო და გოლის გატანის პრობლემა არ იყო , ახლა გუნდს ვერ გააქვს ძლიერ გუნდებთან და ეს უნდა მოგვარდეს, გუნდს ჭირდება გოლზე დაგეშილი იგროკი აზარის მოსვლით რეალი ამ პრობლემას ვერ მოაგვარებს, ასე რომ ზიდანს თუ არ უნდა რო სერიზოლ შარში გაყოს თავი რომელიც უკვე სადღაც სეზონის შუაში კარგად გამოჩნდება, გუნდს ჭირდება სტაბილურად ძლიერი გამტანი.

27

13 აპრილი 2019 14:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: giohunter
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
კონკურენტი ყველას ჭირდება უბრალოდ მე იმას ვხსნი მარტო კარიმს არ ევალება გატანა .თუ დააკვირდები მატჩის დროს სამივე წუნა ხაზელი ცვლის პოზიციებს.სამივეს ევალება..

რას ქვია არ ევალება? აბა რა ევალება?? ყვ***ბის ფხანა??? ბენზემა რომ უნიჭო არ არის , ეგ მეც ვიცი , უბრალოდ მაგას როდის აუდ***ა და ითამაშებს არავინ იცის . ეგ არის ზუსტად კონკურენციის არქონა . ჩემია ბურთი და მოედანიო . ბენზემას როცა უნდა თამაში , პირს მაღებინებს , მაოცებს მაგრამ , ეგ მთელ სეზონში სულ რაღაც 2-3 მატჩია !

მხოლოდ მას არ ევალებათქოო ანუუ სხვებსაც ევალებათქო არ მისმენ მგონი შენ.ევალება მაგრამ არა მხოლოდ მას სხვებსაც
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

28

13 აპრილი 2019 14:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ტოპ კლასის ფორვარდი რეალში არ გადმოვა თუ 100%იანი გარანტია არ ქონდა რო ძირითადში იქნება. არავინ გარისკავს გადმოსვლას თან ყველამ იცის ზიდანის ბენზემასადმი სიმპატიები. ტოპში იაკრდის კეინს ვგულისხმობ სვხა ვინაა ტოპი. იოვიჩი ჯერ ტოპ კლასის ფორვარდი არაა ამ სეზონში გამოჩნდა ჯერ ბევრი აქვს დასამტკიცებელი. თან თვითონ თვქა სადაც სკამის ფეხბურთელი ვიქნები იქ არ გადავალო ისახ დაიწერა აინტრახტში რჩებაო შეილება 1 წელი კიდე მანდ დარჩეს და მერე წავიდეს სხვაგან. ვერც რეალში და ვერც ბარსაში ძირითადის კაცი ვერ იქნება ბენზემას და სუარესს მაგის გამო სკამზე არავინ დასვავს აფსურდია ეგ

29

13 აპრილი 2019 14:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Wakana
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wakana
ბენზემას თემამ შეიძლება გადაიყოლოს ზიდანი,გასაგებია რო აფასებს, მაგრამ გუნდის მთავარი პრობლემა ისაა რო გოლი ვერ გააქ და მაინც ჯიუტად არ უნდათ ფინიშერის მოყვანა?ეს უკვე უტოპიააა, მოიყვანონ თუ აჯობებს ბენზემას გადაჯდება ქარიმი სკამზე და ეგ იქნება,ეს არის გუნდური ინტერესები.

ფინიშერი ამ რეალში სამივე შემტევია და რეალი არ თამაშობს წლებია გამოკვეთილი ცენტრ ფორვარდით

სხვა დროს ნუ გაუსვამ ხაზს მაშინ რონალდო იყო და გოლის გატანის პრობლემა არ იყო , ახლა გუნდს ვერ გააქვს ძლიერ გუნდებთან და ეს უნდა მოგვარდეს, გუნდს ჭირდება გოლზე დაგეშილი იგროკი აზარის მოსვლით რეალი ამ პრობლემას ვერ მოაგვარებს, ასე რომ ზიდანს თუ არ უნდა რო სერიზოლ შარში გაყოს თავი რომელიც უკვე სადღაც სეზონის შუაში კარგად გამოჩნდება, გუნდს ჭირდება სტაბილურად ძლიერი გამტანი.

რონალდუ ყველა კლუბს დააკლდება.ახალი თქვი შენ რამე.რონალდუ ბენზემას ხშირად უცვლიდა პოზიციებს და და შენ როგორც გგონია იყო ტიპიური ცენტრ ფორვარდი მცდარი შეხედულებაა

ციტატა: Wtf man
ტოპ კლასის ფორვარდი რეალში არ გადმოვა თუ 100%იანი გარანტია არ ქონდა რო ძირითადში იქნება. არავინ გარისკავს გადმოსვლას თან ყველამ იცის ზიდანის ბენზემასადმი სიმპატიები. ტოპში იაკრდის კეინს ვგულისხმობ სვხა ვინაა ტოპი. იოვიჩი ჯერ ტოპ კლასის ფორვარდი არაა ამ სეზონში გამოჩნდა ჯერ ბევრი აქვს დასამტკიცებელი. თან თვითონ თვქა სადაც სკამის ფეხბურთელი ვიქნები იქ არ გადავალო ისახ დაიწერა აინტრახტში რჩებაო შეილება 1 წელი კიდე მანდ დარჩეს და მერე წავიდეს სხვაგან. ვერც რეალში და ვერც ბარსაში ძირითადის კაცი ვერ იქნება ბენზემას და სუარესს მაგის გამო სკამზე არავინ დასვავს აფსურდია ეგ

ყველა მწვრთნელს რატომ ესიმპატიურება ბენზემა??
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

30

13 აპრილი 2019 14:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
ამ იოვიჩის არ ყიდვით და ბენზემას იმედად ყოფნით ძალიან ბევრს დაკარგავს რეალი. იმედია ტყუილია და იყიდის ზიდანი, რა რაულ დე ტომასი რამით სჯობს მარიანოს? ჩაისვრის შუა სეზონში ეგ ტომასი და იყოს ბენზემას იმედზე მთელი რეალი. იოვიჩი უძლიერესი ფეხბურთელია, როცა გუნდში კარიმი და იოვიჩი გეყოლება ბევრი პრობლემა გადაიჭრება. აინტრახტშიც არ თამაშობს გარანტირებულ ძირითადს ეგ ფეხბურთელი, უმეტესად ძირითადშია მაგრამ სკამზეც ზის ხოლმე და ალბათ თვითონაც იცის ზიდანი ჩაციკლულია ბენზემაზე. ეს ძალიან არასწორია. საჭირო ფეხბურთელია ბენზემა მაგრამ ასეც არ შეიძლება.

ყოველ შემთხვევაში იმაზე მაინც ვთანხმდებით რომ , ქარიმს კონკურენტი ჭირდება. გოლის გატანა უჭირს კლუბს ! ისპალნიტელი , გოლიადორია საჭირო . გასაგებია რომ რონალდუ ვერ იქნება ვერავინ მაგრამ , ალტერნატივა ყოველთვის უნდა ეძებოს კლუბის ხელმძღვანელობამ

31

13 აპრილი 2019 14:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
რამდენი გოლი გაიტანა ბეილმა?ასენსიომ?ბენზემა თავუს 30 გოლზე ავა.აქ უფრო იმ ორი შემტევის მარგი ქმედების კოეფუციენტის სიდაბლეზეა საუბარი.ამიტომ მოყავს მანე და აზარი
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

32

13 აპრილი 2019 14:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wakana
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wakana
ბენზემას თემამ შეიძლება გადაიყოლოს ზიდანი,გასაგებია რო აფასებს, მაგრამ გუნდის მთავარი პრობლემა ისაა რო გოლი ვერ გააქ და მაინც ჯიუტად არ უნდათ ფინიშერის მოყვანა?ეს უკვე უტოპიააა, მოიყვანონ თუ აჯობებს ბენზემას გადაჯდება ქარიმი სკამზე და ეგ იქნება,ეს არის გუნდური ინტერესები.

ფინიშერი ამ რეალში სამივე შემტევია და რეალი არ თამაშობს წლებია გამოკვეთილი ცენტრ ფორვარდით

სხვა დროს ნუ გაუსვამ ხაზს მაშინ რონალდო იყო და გოლის გატანის პრობლემა არ იყო , ახლა გუნდს ვერ გააქვს ძლიერ გუნდებთან და ეს უნდა მოგვარდეს, გუნდს ჭირდება გოლზე დაგეშილი იგროკი აზარის მოსვლით რეალი ამ პრობლემას ვერ მოაგვარებს, ასე რომ ზიდანს თუ არ უნდა რო სერიზოლ შარში გაყოს თავი რომელიც უკვე სადღაც სეზონის შუაში კარგად გამოჩნდება, გუნდს ჭირდება სტაბილურად ძლიერი გამტანი.

რონალდუ ყველა კლუბს დააკლდება.ახალი თქვი შენ რამე.რონალდუ ბენზემას ხშირად უცვლიდა პოზიციებს და და შენ როგორც გგონია იყო ტიპიური ცენტრ ფორვარდი მცდარი შეხედულებაა

ციტატა: Wtf man
ტოპ კლასის ფორვარდი რეალში არ გადმოვა თუ 100%იანი გარანტია არ ქონდა რო ძირითადში იქნება. არავინ გარისკავს გადმოსვლას თან ყველამ იცის ზიდანის ბენზემასადმი სიმპატიები. ტოპში იაკრდის კეინს ვგულისხმობ სვხა ვინაა ტოპი. იოვიჩი ჯერ ტოპ კლასის ფორვარდი არაა ამ სეზონში გამოჩნდა ჯერ ბევრი აქვს დასამტკიცებელი. თან თვითონ თვქა სადაც სკამის ფეხბურთელი ვიქნები იქ არ გადავალო ისახ დაიწერა აინტრახტში რჩებაო შეილება 1 წელი კიდე მანდ დარჩეს და მერე წავიდეს სხვაგან. ვერც რეალში და ვერც ბარსაში ძირითადის კაცი ვერ იქნება ბენზემას და სუარესს მაგის გამო სკამზე არავინ დასვავს აფსურდია ეგ

ყველა მწვრთნელს რატომ ესიმპატიურება ბენზემა??

აღ არის რონალდო გუნდს გატან სჭირდება და ახლა რეალმა რა ქნას რას ელოდოს?ბენზემას დროს რო გაიხსენებს გატანას?ბრნზემას დიდად ვაფასებ ძალინ მაღალი ინტელექტის იგროკია, მაგრამ რონალდოს გარეშე ბენზემამ თავისი მთავარი ფუნქცია და ღირებულება დაკარგა, ასე რომ როგორც მინიმუმ კონკურენტი ჭირდება და უნდა იყის ჯანსაღი კონკურენცია და თუ აჯობეს მაშინ პრობლემას ვერ ვხვედავ ვერაფერში დაჯდება სკამზე.

33

13 აპრილი 2019 14:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
ციტატა: giohunter
ყოველ შემთხვევაში იმაზე მაინც ვთანხმდებით რომ , ქარიმს კონკურენტი ჭირდება. გოლის გატანა უჭირს კლუბს ! ისპალნიტელი , გოლიადორია საჭირო . გასაგებია რომ რონალდუ ვერ იქნება ვერავინ მაგრამ , ალტერნატივა ყოველთვის უნდა ეძებოს კლუბის ხელმძღვანელობამ

ჩემი აზრით მანე თუ იყიდეს ბენზემას კონკურენტი აღარ სჭირდება. ანუ კონკურენტს ვგულისხმობ ძლიერ ფორვარდს, რომელიც არც გადმოვა რეალში თუ ძირითადის კაცი არ იქნება. შესაბამისად თუ მანე ბენზემა აზარი იქნებიან წინ, არ ვარ წინააღმდეგი იყოს რაულ დე ტომასი კარიმის შემცვლელი. ასეთი შეტევით გუნდი მაინც მიაღწევს წარმატებას, ბენზემა ძალიან მაგარია, მაგრამ თავის თავზე აღება არ შეუძლია. ბურთს გაათამაშებს, მომენტს სხვას შეუქმნის მაგრამ თვითონ ვერ გავა თავისი მოძრაობებით და მომენტს ვერ შეიქმნის. იმედია ზიდანი შეცდომას არ დაუშვებს და იცის რასაც აკეთებს.

34

13 აპრილი 2019 14:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wakana
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wakana
ბენზემას თემამ შეიძლება გადაიყოლოს ზიდანი,გასაგებია რო აფასებს, მაგრამ გუნდის მთავარი პრობლემა ისაა რო გოლი ვერ გააქ და მაინც ჯიუტად არ უნდათ ფინიშერის მოყვანა?ეს უკვე უტოპიააა, მოიყვანონ თუ აჯობებს ბენზემას გადაჯდება ქარიმი სკამზე და ეგ იქნება,ეს არის გუნდური ინტერესები.

ფინიშერი ამ რეალში სამივე შემტევია და რეალი არ თამაშობს წლებია გამოკვეთილი ცენტრ ფორვარდით

სხვა დროს ნუ გაუსვამ ხაზს მაშინ რონალდო იყო და გოლის გატანის პრობლემა არ იყო , ახლა გუნდს ვერ გააქვს ძლიერ გუნდებთან და ეს უნდა მოგვარდეს, გუნდს ჭირდება გოლზე დაგეშილი იგროკი აზარის მოსვლით რეალი ამ პრობლემას ვერ მოაგვარებს, ასე რომ ზიდანს თუ არ უნდა რო სერიზოლ შარში გაყოს თავი რომელიც უკვე სადღაც სეზონის შუაში კარგად გამოჩნდება, გუნდს ჭირდება სტაბილურად ძლიერი გამტანი.

რონალდუ ყველა კლუბს დააკლდება.ახალი თქვი შენ რამე.რონალდუ ბენზემას ხშირად უცვლიდა პოზიციებს და და შენ როგორც გგონია იყო ტიპიური ცენტრ ფორვარდი მცდარი შეხედულებაა

ციტატა: Wtf man
ტოპ კლასის ფორვარდი რეალში არ გადმოვა თუ 100%იანი გარანტია არ ქონდა რო ძირითადში იქნება. არავინ გარისკავს გადმოსვლას თან ყველამ იცის ზიდანის ბენზემასადმი სიმპატიები. ტოპში იაკრდის კეინს ვგულისხმობ სვხა ვინაა ტოპი. იოვიჩი ჯერ ტოპ კლასის ფორვარდი არაა ამ სეზონში გამოჩნდა ჯერ ბევრი აქვს დასამტკიცებელი. თან თვითონ თვქა სადაც სკამის ფეხბურთელი ვიქნები იქ არ გადავალო ისახ დაიწერა აინტრახტში რჩებაო შეილება 1 წელი კიდე მანდ დარჩეს და მერე წავიდეს სხვაგან. ვერც რეალში და ვერც ბარსაში ძირითადის კაცი ვერ იქნება ბენზემას და სუარესს მაგის გამო სკამზე არავინ დასვავს აფსურდია ეგ

ყველა მწვრთნელს რატომ ესიმპატიურება ბენზემა??

ვინ ყველა მწვრთნელს რედონდო. სხვა მწვრთნელები ხმას არ იღებდნენ იმიტო რო რონალდო იყო გუნდში და იმდენ გოლს იტანდა ბენზემა ვიღას ახსოვდა და მის გოლებში დიდი წვლილი ბენზემასაც მიუძღვოდა მაგიტო იყო რო არავინ არაფერს იძახდა ბენზოზე მარა აღარაა ეს რონალდო გუნდში და რა ქნას ამ ბენზემამაც. შეწირა ასე რომ ვთქვათ კარიერა რონალდოს. ეგ რო ეგოისტი ყოფილიყო ბევრად მეტი გოლი ექნებოდა ეხლა გატანილი და რონალდოსაც არ ექნებოდა იმდენი გოლი. 1-1ზე რო გავიდოდა მეკარესთან მაინც პასს უკეთებდა რონალდოს აბა არ გაეკეთებინა დაუწყებდა ხელების ფარჩხვას

35

13 აპრილი 2019 14:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Wakana
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wakana
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wakana
ბენზემას თემამ შეიძლება გადაიყოლოს ზიდანი,გასაგებია რო აფასებს, მაგრამ გუნდის მთავარი პრობლემა ისაა რო გოლი ვერ გააქ და მაინც ჯიუტად არ უნდათ ფინიშერის მოყვანა?ეს უკვე უტოპიააა, მოიყვანონ თუ აჯობებს ბენზემას გადაჯდება ქარიმი სკამზე და ეგ იქნება,ეს არის გუნდური ინტერესები.

ფინიშერი ამ რეალში სამივე შემტევია და რეალი არ თამაშობს წლებია გამოკვეთილი ცენტრ ფორვარდით

სხვა დროს ნუ გაუსვამ ხაზს მაშინ რონალდო იყო და გოლის გატანის პრობლემა არ იყო , ახლა გუნდს ვერ გააქვს ძლიერ გუნდებთან და ეს უნდა მოგვარდეს, გუნდს ჭირდება გოლზე დაგეშილი იგროკი აზარის მოსვლით რეალი ამ პრობლემას ვერ მოაგვარებს, ასე რომ ზიდანს თუ არ უნდა რო სერიზოლ შარში გაყოს თავი რომელიც უკვე სადღაც სეზონის შუაში კარგად გამოჩნდება, გუნდს ჭირდება სტაბილურად ძლიერი გამტანი.

რონალდუ ყველა კლუბს დააკლდება.ახალი თქვი შენ რამე.რონალდუ ბენზემას ხშირად უცვლიდა პოზიციებს და და შენ როგორც გგონია იყო ტიპიური ცენტრ ფორვარდი მცდარი შეხედულებაა

ციტატა: Wtf man
ტოპ კლასის ფორვარდი რეალში არ გადმოვა თუ 100%იანი გარანტია არ ქონდა რო ძირითადში იქნება. არავინ გარისკავს გადმოსვლას თან ყველამ იცის ზიდანის ბენზემასადმი სიმპატიები. ტოპში იაკრდის კეინს ვგულისხმობ სვხა ვინაა ტოპი. იოვიჩი ჯერ ტოპ კლასის ფორვარდი არაა ამ სეზონში გამოჩნდა ჯერ ბევრი აქვს დასამტკიცებელი. თან თვითონ თვქა სადაც სკამის ფეხბურთელი ვიქნები იქ არ გადავალო ისახ დაიწერა აინტრახტში რჩებაო შეილება 1 წელი კიდე მანდ დარჩეს და მერე წავიდეს სხვაგან. ვერც რეალში და ვერც ბარსაში ძირითადის კაცი ვერ იქნება ბენზემას და სუარესს მაგის გამო სკამზე არავინ დასვავს აფსურდია ეგ

ყველა მწვრთნელს რატომ ესიმპატიურება ბენზემა??

აღ არის რონალდო გუნდს გატან სჭირდება და ახლა რეალმა რა ქნას რას ელოდოს?ბენზემას დროს რო გაიხსენებს გატანას?ბრნზემას დიდად ვაფასებ ძალინ მაღალი ინტელექტის იგროკია, მაგრამ რონალდოს გარეშე ბენზემამ თავისი მთავარი ფუნქცია და ღირებულება დაკარგა, ასე რომ როგორც მინიმუმ კონკურენტი ჭირდება და უნდა იყის ჯანსაღი კონკურენცია და თუ აჯობეს მაშინ პრობლემას ვერ ვხვედავ ვერაფერში დაჯდება სკამზე.

რა დაკარგა 30 გოლზე ადის რას ითხივ მეტს?ბეილისგან მოითხოვე მისი გოლები სადაა?ასებსიოს გოლები სადაა?სხვა შემტევების რეგრესის ბრალი უფროა.თორემ ბენზემა 30 გოლზე მეტს გაიტანს

26 გოლი 11 ასისტი.კარიმ ბენზემა
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

36

13 აპრილი 2019 14:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
ციტატა: giohunter
ყოველ შემთხვევაში იმაზე მაინც ვთანხმდებით რომ , ქარიმს კონკურენტი ჭირდება. გოლის გატანა უჭირს კლუბს ! ისპალნიტელი , გოლიადორია საჭირო . გასაგებია რომ რონალდუ ვერ იქნება ვერავინ მაგრამ , ალტერნატივა ყოველთვის უნდა ეძებოს კლუბის ხელმძღვანელობამ

ჩემი აზრით მანე თუ იყიდეს ბენზემას კონკურენტი აღარ სჭირდება. ანუ კონკურენტს ვგულისხმობ ძლიერ ფორვარდს, რომელიც არც გადმოვა რეალში თუ ძირითადის კაცი არ იქნება. შესაბამისად თუ მანე ბენზემა აზარი იქნებიან წინ, არ ვარ წინააღმდეგი იყოს რაულ დე ტომასი კარიმის შემცვლელი. ასეთი შეტევით გუნდი მაინც მიაღწევს წარმატებას, ბენზემა ძალიან მაგარია, მაგრამ თავის თავზე აღება არ შეუძლია. ბურთს გაათამაშებს, მომენტს სხვას შეუქმნის მაგრამ თვითონ ვერ გავა თავისი მოძრაობებით და მომენტს ვერ შეიქმნის. იმედია ზიდანი შეცდომას არ დაუშვებს და იცის რასაც აკეთებს.

მანე არამგონია გადმოვიდეს მარა აზარი მოაგვარებს აზეთუისე პრობლემას გაიტანს ბლომად გოლს. ამ ჩელსიში იმიტო ვერ იტანს ბევრ გოლს რო ფაქტიურად მარტოა შეტევაში რა ვილიანი ან პედრო ან ჟირო. მარტო იწყებს შეტევებს და მარტო ამთავრებს არც ცენტრი უვარგათ ერთი კანტეა კარგი რეალში კიდე ზურგს რო კროოსი მოდრიჩი კაზემირო გაუმაგრებს ულვე გულიანად იქნება პლიუს ბენზემა როგორც რონალდოს ეხმარებოდა გატანში ისე დაეხმარება მაგასაც და ასე თუისე მოგვარდება პრობლემა. აი ეხლა ვინიციუსი რო ავიღოთ 15 თამაშში 2 გოლი გაიტანა ლა ლიგაში რაც ძალიან ცოტაა უჩლზე საერთოდ არ გაუტანია. ფაქტიურად მარტო იტანდა ბენზემა გოლებს და რამდენი უნდა გაეტანა მაგასაც. დრიბლინგობდა კარგად ვინი მარა მარტო ეგ არაა საჭირო

37

13 აპრილი 2019 14:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wakana
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wakana
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wakana
ბენზემას თემამ შეიძლება გადაიყოლოს ზიდანი,გასაგებია რო აფასებს, მაგრამ გუნდის მთავარი პრობლემა ისაა რო გოლი ვერ გააქ და მაინც ჯიუტად არ უნდათ ფინიშერის მოყვანა?ეს უკვე უტოპიააა, მოიყვანონ თუ აჯობებს ბენზემას გადაჯდება ქარიმი სკამზე და ეგ იქნება,ეს არის გუნდური ინტერესები.

ფინიშერი ამ რეალში სამივე შემტევია და რეალი არ თამაშობს წლებია გამოკვეთილი ცენტრ ფორვარდით

სხვა დროს ნუ გაუსვამ ხაზს მაშინ რონალდო იყო და გოლის გატანის პრობლემა არ იყო , ახლა გუნდს ვერ გააქვს ძლიერ გუნდებთან და ეს უნდა მოგვარდეს, გუნდს ჭირდება გოლზე დაგეშილი იგროკი აზარის მოსვლით რეალი ამ პრობლემას ვერ მოაგვარებს, ასე რომ ზიდანს თუ არ უნდა რო სერიზოლ შარში გაყოს თავი რომელიც უკვე სადღაც სეზონის შუაში კარგად გამოჩნდება, გუნდს ჭირდება სტაბილურად ძლიერი გამტანი.

რონალდუ ყველა კლუბს დააკლდება.ახალი თქვი შენ რამე.რონალდუ ბენზემას ხშირად უცვლიდა პოზიციებს და და შენ როგორც გგონია იყო ტიპიური ცენტრ ფორვარდი მცდარი შეხედულებაა

ციტატა: Wtf man
ტოპ კლასის ფორვარდი რეალში არ გადმოვა თუ 100%იანი გარანტია არ ქონდა რო ძირითადში იქნება. არავინ გარისკავს გადმოსვლას თან ყველამ იცის ზიდანის ბენზემასადმი სიმპატიები. ტოპში იაკრდის კეინს ვგულისხმობ სვხა ვინაა ტოპი. იოვიჩი ჯერ ტოპ კლასის ფორვარდი არაა ამ სეზონში გამოჩნდა ჯერ ბევრი აქვს დასამტკიცებელი. თან თვითონ თვქა სადაც სკამის ფეხბურთელი ვიქნები იქ არ გადავალო ისახ დაიწერა აინტრახტში რჩებაო შეილება 1 წელი კიდე მანდ დარჩეს და მერე წავიდეს სხვაგან. ვერც რეალში და ვერც ბარსაში ძირითადის კაცი ვერ იქნება ბენზემას და სუარესს მაგის გამო სკამზე არავინ დასვავს აფსურდია ეგ

ყველა მწვრთნელს რატომ ესიმპატიურება ბენზემა??

აღ არის რონალდო გუნდს გატან სჭირდება და ახლა რეალმა რა ქნას რას ელოდოს?ბენზემას დროს რო გაიხსენებს გატანას?ბრნზემას დიდად ვაფასებ ძალინ მაღალი ინტელექტის იგროკია, მაგრამ რონალდოს გარეშე ბენზემამ თავისი მთავარი ფუნქცია და ღირებულება დაკარგა, ასე რომ როგორც მინიმუმ კონკურენტი ჭირდება და უნდა იყის ჯანსაღი კონკურენცია და თუ აჯობეს მაშინ პრობლემას ვერ ვხვედავ ვერაფერში დაჯდება სკამზე.

რა დაკარგა 30 გოლზე ადის რას ითხივ მეტს?ბეილისგან მოითხოვე მისი გოლები სადაა?ასებსიოს გოლები სადაა?სხვა შემტევების რეგრესის ბრალი უფროა.თორემ ბენზემა 30 გოლზე მეტს გაიტანს

26 გოლი 11 ასისტი.კარიმ ბენზემა

კარგი 30 გოლს იტანს?ვისთან?ბარსელონასთან 4 თამაშში რამდენი გაიტანა?აიქსთან გუნდს ყველაზე მეტად რო დაჭირდა რა ქნა?ჯერ ასენსიოზე საერთო არანირ იმედებს არ ვამყარებ, მაგას არც მოეთხოვება შეყრა,ბეილის კი აქ ყველა უშვებს და ისეთი პირი უჩანს წავა კიდევაც,მაგრამ ბენზემაზე ეგ საკითხი არ დგას დღის წესრიგში და საინტერესოა რატო?ბენზემასგან ყველაზე მეტი მოითხოვება იმიტომ რომ თვითონაც გაიძახის ლიდერი ვარო ხოდა ადგეს და გააკეთოს ლიდერის საქმე.

38

13 აპრილი 2019 15:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
ბენზემა ნებისმიერი მწვრთნელისთვის იქნება საჭირო და სასურველი ფეხბურთელი, ოღონდ თუ მის გარდა სხვასაც შეუძლია გოლის გატანა. მაგალითად როგორც ბენზემა-რონალდუს დუეტი იყო. მაგრამ დღევანდელ რეალში მართლა დაკარგა კარიმმა ის ფუნქცია რაც ჰქონდა და რასაც აკეთებს უმაღლეს დონეზე. გარდა ამისა ბენზემა არის ფეხბურთელი რომლის ნდობაც შეგიძლია, თუ თამაში მთლიანად გუნდს არ მისდის არც ბენზემას მოეთხოვება რამე, მაგრამ როცა გუნდი თამაშობს ისიც თამაშობს და ბევრსაც მუშაობს. + ამას დისციპლინა აქვს უმაღლეს დონეზე. გინახავთ მაგ კაცის ჩხუბი ან წითელი ბარათი უაზროდ. ან საერთოდ მიღებული აქვს წითელი?

გუნდს არ დაღალატებს ისეთი ფეხბურთელია.

ციტატა: Wtf man
მანე არამგონია გადმოვიდეს მარა აზარი მოაგვარებს აზეთუისე პრობლემას გაიტანს ბლომად გოლს. ამ ჩელსიში იმიტო ვერ იტანს ბევრ გოლს რო ფაქტიურად მარტოა შეტევაში რა ვილიანი ან პედრო ან ჟირო. მარტო იწყებს შეტევებს და მარტო ამთავრებს არც ცენტრი უვარგათ ერთი კანტეა კარგი რეალში კიდე ზურგს რო კროოსი მოდრიჩი კაზემირო გაუმაგრებს ულვე გულიანად იქნება პლიუს ბენზემა როგორც რონალდოს ეხმარებოდა გატანში ისე დაეხმარება მაგასაც და ასე თუისე მოგვარდება პრობლემა. აი ეხლა ვინიციუსი რო ავიღოთ 15 თამაშში 2 გოლი გაიტანა ლა ლიგაში რაც ძალიან ცოტაა უჩლზე საერთოდ არ გაუტანია. ფაქტიურად მარტო იტანდა ბენზემა გოლებს და რამდენი უნდა გაეტანა მაგასაც. დრიბლინგობდა კარგად ვინი მარა მარტო ეგ არაა საჭირო

ვინისიუსის ადგილას აზარი მაგ მომენტებს თითქმის ბოლომდე გამოიყენებდა. აზარიც მოაგვარებს ნაწილობრივ კი პრობლემას, რეალში ძაან გაიხსნება. ჩელსის და ბელგიის თამაშებს რომ ვუყურებ სულ სხვადასხვა ფეხბურთელია. ცოდოა ჩელსიში. მანე საჭირო ფეხბურთელია და არც ისე შეუძლებელი.

39

13 აპრილი 2019 15:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Wakana
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wakana
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wakana
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wakana
ბენზემას თემამ შეიძლება გადაიყოლოს ზიდანი,გასაგებია რო აფასებს, მაგრამ გუნდის მთავარი პრობლემა ისაა რო გოლი ვერ გააქ და მაინც ჯიუტად არ უნდათ ფინიშერის მოყვანა?ეს უკვე უტოპიააა, მოიყვანონ თუ აჯობებს ბენზემას გადაჯდება ქარიმი სკამზე და ეგ იქნება,ეს არის გუნდური ინტერესები.

ფინიშერი ამ რეალში სამივე შემტევია და რეალი არ თამაშობს წლებია გამოკვეთილი ცენტრ ფორვარდით

სხვა დროს ნუ გაუსვამ ხაზს მაშინ რონალდო იყო და გოლის გატანის პრობლემა არ იყო , ახლა გუნდს ვერ გააქვს ძლიერ გუნდებთან და ეს უნდა მოგვარდეს, გუნდს ჭირდება გოლზე დაგეშილი იგროკი აზარის მოსვლით რეალი ამ პრობლემას ვერ მოაგვარებს, ასე რომ ზიდანს თუ არ უნდა რო სერიზოლ შარში გაყოს თავი რომელიც უკვე სადღაც სეზონის შუაში კარგად გამოჩნდება, გუნდს ჭირდება სტაბილურად ძლიერი გამტანი.

რონალდუ ყველა კლუბს დააკლდება.ახალი თქვი შენ რამე.რონალდუ ბენზემას ხშირად უცვლიდა პოზიციებს და და შენ როგორც გგონია იყო ტიპიური ცენტრ ფორვარდი მცდარი შეხედულებაა

ციტატა: Wtf man
ტოპ კლასის ფორვარდი რეალში არ გადმოვა თუ 100%იანი გარანტია არ ქონდა რო ძირითადში იქნება. არავინ გარისკავს გადმოსვლას თან ყველამ იცის ზიდანის ბენზემასადმი სიმპატიები. ტოპში იაკრდის კეინს ვგულისხმობ სვხა ვინაა ტოპი. იოვიჩი ჯერ ტოპ კლასის ფორვარდი არაა ამ სეზონში გამოჩნდა ჯერ ბევრი აქვს დასამტკიცებელი. თან თვითონ თვქა სადაც სკამის ფეხბურთელი ვიქნები იქ არ გადავალო ისახ დაიწერა აინტრახტში რჩებაო შეილება 1 წელი კიდე მანდ დარჩეს და მერე წავიდეს სხვაგან. ვერც რეალში და ვერც ბარსაში ძირითადის კაცი ვერ იქნება ბენზემას და სუარესს მაგის გამო სკამზე არავინ დასვავს აფსურდია ეგ

ყველა მწვრთნელს რატომ ესიმპატიურება ბენზემა??

აღ არის რონალდო გუნდს გატან სჭირდება და ახლა რეალმა რა ქნას რას ელოდოს?ბენზემას დროს რო გაიხსენებს გატანას?ბრნზემას დიდად ვაფასებ ძალინ მაღალი ინტელექტის იგროკია, მაგრამ რონალდოს გარეშე ბენზემამ თავისი მთავარი ფუნქცია და ღირებულება დაკარგა, ასე რომ როგორც მინიმუმ კონკურენტი ჭირდება და უნდა იყის ჯანსაღი კონკურენცია და თუ აჯობეს მაშინ პრობლემას ვერ ვხვედავ ვერაფერში დაჯდება სკამზე.

რა დაკარგა 30 გოლზე ადის რას ითხივ მეტს?ბეილისგან მოითხოვე მისი გოლები სადაა?ასებსიოს გოლები სადაა?სხვა შემტევების რეგრესის ბრალი უფროა.თორემ ბენზემა 30 გოლზე მეტს გაიტანს

26 გოლი 11 ასისტი.კარიმ ბენზემა

კარგი 30 გოლს იტანს?ვისთან?ბარსელონასთან 4 თამაშში რამდენი გაიტანა?აიქსთან გუნდს ყველაზე მეტად რო დაჭირდა რა ქნა?ჯერ ასენსიოზე საერთო არანირ იმედებს არ ვამყარებ, მაგას არც მოეთხოვება შეყრა,ბეილის კი აქ ყველა უშვებს და ისეთი პირი უჩანს წავა კიდევაც,მაგრამ ბენზემაზე ეგ საკითხი არ დგას დღის წესრიგში და საინტერესოა რატო?ბენზემასგან ყველაზე მეტი მოითხოვება იმიტომ რომ თვითონაც გაიძახის ლიდერი ვარო ხოდა ადგეს და გააკეთოს ლიდერის საქმე.

აიქსთან მარცხი დააბრალე ეხა მხოლოდ ბენზემას.ვისთან რას ქვია კოლექტივობის პირველობაზე ხო არ თამაშობბ ლალიგაა
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

40

13 აპრილი 2019 15:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვეთანხმები რედონდოს 30 გოლზე მინიმუმ ავა ბენზემა და 30 გოლი რო მაგან გაიტანა სხვამ რამდენი გაიტანა. ეხლა ყველა რონალდო ვერ იქნება რო სეზონში 50 გოლი იტანოს. 30 რო ბენზემამ გაიტანა 20 რო ბეილს გაეტანა და 15 ასენსიოს 15 ვასკესს და სხვა შემტევებს ეხლა გუნდი ესეთ ცუდ დღეში არ იქნებოდა. ნუ მარტო ბენზემას ჯობის გადატეხვა არაა მართებული. ბეილს 25 თამაშში 8 გოლი აქ ლა ლიგაში ასენსიოს 24 თამაშში 1 გოლი ვასეკსსაც 24 თამაშში 1 გოლი სასაცილოა სატირალი რო არ იყოს რეალის შემტევებს ესეთი ცუდი შედეგები რო აქ

41

13 აპრილი 2019 15:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
გუნდი რომ 4 გოლს გაუშვებს ცოტა ნამეტანია ძახიკი იმისა ბენზემამ რა ქნა.გუნდმა ჩაიკუკაა.ნუ აგყავთ ყველა პრობლემა ერთი კაცის ხარისხში.ეს არასწორია
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

42

13 აპრილი 2019 15:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
ბენზემა ნებისმიერი მწვრთნელისთვის იქნება საჭირო და სასურველი ფეხბურთელი, ოღონდ თუ მის გარდა სხვასაც შეუძლია გოლის გატანა. მაგალითად როგორც ბენზემა-რონალდუს დუეტი იყო. მაგრამ დღევანდელ რეალში მართლა დაკარგა კარიმმა ის ფუნქცია რაც ჰქონდა და რასაც აკეთებს უმაღლეს დონეზე. გარდა ამისა ბენზემა არის ფეხბურთელი რომლის ნდობაც შეგიძლია, თუ თამაში მთლიანად გუნდს არ მისდის არც ბენზემას მოეთხოვება რამე, მაგრამ როცა გუნდი თამაშობს ისიც თამაშობს და ბევრსაც მუშაობს. + ამას დისციპლინა აქვს უმაღლეს დონეზე. გინახავთ მაგ კაცის ჩხუბი ან წითელი ბარათი უაზროდ. ან საერთოდ მიღებული აქვს წითელი?

გუნდს არ დაღალატებს ისეთი ფეხბურთელია.

ბენზემას კრიტიკა აქ მიჩნეულია თითქოს მისი ღვაწლი არ ფასდება, მე პირადად კარიმს ძალინ ვაფასებ, რომელიც თავის დროზე დადგება კიდევაც რეალის ღირსეული ლეგენდების გვერთიდ ,უბრალოდ დღესდღეობით მოცემულობა ისეთია, რომ გუნდს ჰაერივით ჭირდება გამტანი,არც ისაა საჭირო ბენზემას ნაცვლად ,იყოს მასთან ერთად უბრალოდ მაშინ კარიმს ან უკან დახევა მოუწევს ან ფლანგზე გადასვლა და ეს ხერხიც უნდა ცადონ,რატომაც არა.

43

13 აპრილი 2019 15:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Wtf man
ვეთანხმები რედონდოს 30 გოლზე მინიმუმ ავა ბენზემა და 30 გოლი რო მაგან გაიტანა სხვამ რამდენი გაიტანა. ეხლა ყველა რონალდო ვერ იქნება რო სეზონში 50 გოლი იტანოს. 30 რო ბენზემამ გაიტანა 20 რო ბეილს გაეტანა და 15 ასენსიოს 15 ვასკესს და სხვა შემტევებს ეხლა გუნდი ესეთ ცუდ დღეში არ იქნებოდა. ნუ მარტო ბენზემას ჯობის გადატეხვა არაა მართებული. ბეილს 25 თამაშში 8 გოლი აქ ლა ლიგაში ასენსიოს 24 თამაშში 1 გოლი ვასეკსსაც 24 თამაშში 1 გოლი სასაცილოა სატირალი რო არ იყოს რეალის შემტევებს ესეთი ცუდი შედეგები რო აქ

++ მაგის თქმა მინდოდა ზუსტად..რეალი თამაშობს სამი შემტევით გადანაწილებული აქვთ როლები და სამივემ უნდა გაიტანოს.მარტო ბენზემა არ ითვლება გამტანად
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

44

13 აპრილი 2019 15:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ასენსიო ყველა ტურნირზე 36 თამაშში 6 გოლი. ვასკესი ყველა ტურნირზე 37 თამაშში 5 გოლი ვინიციუსი 27 თამაშში 4 გოლი. 35 თამაშში 11 გოლი . და როცა ესეთი ცუდი შედეგები აქვთ რეალის შემტევებს მარტო ბენზემაზე ტეხავს ჯოხის გადატეხვა

45

13 აპრილი 2019 15:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
გუნდი რომ 4 გოლს გაუშვებს ცოტა ნამეტანია ძახიკი იმისა ბენზემამ რა ქნა.გუნდმა ჩაიკუკაა.ნუ აგყავთ ყველა პრობლემა ერთი კაცის ხარისხში.ეს არასწორია

მოდი მაშინ ასე გეტყვი არსებობენ იგროკები ვინც გადამწყვეტ სიტყვას ამბობენ გამადწყვეტ თამაშებში რო მეუბნებიი 30 გოლი გაიატანაო, რომელიმე გოლს ჰქონდა რაიმე სახის ღირებულება?რაც რეალს სეზონის გადარჩენაში შეუწყობდა ხელს?არა,როდესაც გუნდის ვერ თამაშობს მთავარი დამნაშავე ლიდერია,ეს ძალინ მარტივად აღსაქმელია თან მაშინ როდესაც ამ ლიდერს ის ფუნქციები აკისრია რაც გუნდს ყველაზე მეტად სჭირდება.

46

13 აპრილი 2019 15:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ასენსიო ყველა ტურნირზე 36 თამაშში 6 გოლი. ვასკესი ყველა ტურნირზე 37 თამაშში 5 გოლი ვინიციუსი 27 თამაშში 4 გოლი. 35 თამაშში 11 გოლი . და როცა ესეთი ცუდი შედეგები აქვთ რეალის შემტევებს მარტო ბენზემაზე ტეხავს ჯოხის გადატეხვა

35 თამაშში 11 გოლი ბეილს აქ

47

13 აპრილი 2019 15:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ის 20 გოლი 25 გოლი დაგვაკლდა ზუსტად .ასენსიომ 10 გოლი მაინც არ უნდა გაიტანოს.ბეილი 20 გოლზე მაინც არ უნდა ასულიყო.?არაა ეს ბენზემა რონალდუ.მომიყვანეთ კაცი ვინც სეზონში 50 გოლს გაიტანს და ხელებს ვწევ.რეალურად ბენზემაში კი არაა საქმე სხვა შემტევებშია პრობლემა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

48

13 აპრილი 2019 15:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wakana
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
გუნდი რომ 4 გოლს გაუშვებს ცოტა ნამეტანია ძახიკი იმისა ბენზემამ რა ქნა.გუნდმა ჩაიკუკაა.ნუ აგყავთ ყველა პრობლემა ერთი კაცის ხარისხში.ეს არასწორია

მოდი მაშინ ასე გეტყვი არსებობენ იგროკები ვინც გადამწყვეტ სიტყვას ამბობენ გამადწყვეტ თამაშებში რო მეუბნებიი 30 გოლი გაიატანაო, რომელიმე გოლს ჰქონდა რაიმე სახის ღირებულება?რაც რეალს სეზონის გადარჩენაში შეუწყობდა ხელს?არა,როდესაც გუნდის ვერ თამაშობს მთავარი დამნაშავე ლიდერია,ეს ძალინ მარტივად აღსაქმელია თან მაშინ როდესაც ამ ლიდერს ის ფუნქციები აკისრია რაც გუნდს ყველაზე მეტად სჭირდება.

ეგ 30 გოლი რო გამოაკლო რეალს ეხლა 4ხეულშიც არ იქნებოდა ალბათ

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ის 20 გოლი 25 გოლი დაგვაკლდა ზუსტად .ასენსიომ 10 გოლი მაინც არ უნდა გაიტანოს.ბეილი 20 გოლზე მაინც არ უნდა ასულიყო.?არაა ეს ბენზემა რონალდუ.მომიყვანეთ კაცი ვინც სეზონში 50 გოლს გაიტანს და ხელებს ვწევ.რეალურად ბენზემაში კი არაა საქმე სხვა შემტევებშია პრობლემა.

ეგეთი კაცი მხოლოდ 2 ვიცი მე ვინც 50 გოლის და მეტის გატანა შეუძლია მესი და რონალდო სხვა არავინაა

49

13 აპრილი 2019 15:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Wakana
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
გუნდი რომ 4 გოლს გაუშვებს ცოტა ნამეტანია ძახიკი იმისა ბენზემამ რა ქნა.გუნდმა ჩაიკუკაა.ნუ აგყავთ ყველა პრობლემა ერთი კაცის ხარისხში.ეს არასწორია

მოდი მაშინ ასე გეტყვი არსებობენ იგროკები ვინც გადამწყვეტ სიტყვას ამბობენ გამადწყვეტ თამაშებში რო მეუბნებიი 30 გოლი გაიატანაო, რომელიმე გოლს ჰქონდა რაიმე სახის ღირებულება?რაც რეალს სეზონის გადარჩენაში შეუწყობდა ხელს?არა,როდესაც გუნდის ვერ თამაშობს მთავარი დამნაშავე ლიდერია,ეს ძალინ მარტივად აღსაქმელია თან მაშინ როდესაც ამ ლიდერს ის ფუნქციები აკისრია რაც გუნდს ყველაზე მეტად სჭირდება.

არარსებობს მატჩი ღირებულების გარეშე როცა თეორიული მათემატიკური შანსი არსებობს.ბენზემას ბევრ პრუნციპულ მატჩში გადაურჩენია რეალი.მაგრამ ამ სეზონში ყველაფერი პრობლემა უფრო გუნდური იყო ვიდრე ერთი კსცის
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

50

13 აპრილი 2019 15:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
სუარესს 42 თამაშში 23 გოლი აქ გატანილი ამ სეზონში დემბელეს 34 თამაშში 13 გოლი მესი 40 თამაშში 43 გოლი. ესაა ბარსას შემტევების გოლები ყველა ტურნირებზე. არ აქვთ სუარესს და დემებელს კაი შედეგები მარა არც ცუდია ხო იმის ფონზე რო არც პენლებს არ ურტყავენ და არც ჯარიმებს კოუტინიოს 44 თამაშში 10 გოლი აი ამას მართლა ცუდი შედეგი აქ. 44 თამაშში 10 გოლი ძალიან ცოტაა

51

13 აპრილი 2019 15:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Wakana
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
გუნდი რომ 4 გოლს გაუშვებს ცოტა ნამეტანია ძახიკი იმისა ბენზემამ რა ქნა.გუნდმა ჩაიკუკაა.ნუ აგყავთ ყველა პრობლემა ერთი კაცის ხარისხში.ეს არასწორია

მოდი მაშინ ასე გეტყვი არსებობენ იგროკები ვინც გადამწყვეტ სიტყვას ამბობენ გამადწყვეტ თამაშებში რო მეუბნებიი 30 გოლი გაიატანაო, რომელიმე გოლს ჰქონდა რაიმე სახის ღირებულება?რაც რეალს სეზონის გადარჩენაში შეუწყობდა ხელს?არა,როდესაც გუნდის ვერ თამაშობს მთავარი დამნაშავე ლიდერია,ეს ძალინ მარტივად აღსაქმელია თან მაშინ როდესაც ამ ლიდერს ის ფუნქციები აკისრია რაც გუნდს ყველაზე მეტად სჭირდება.

ეგ 30 გოლი რო გამოაკლო რეალს ეხლა 4ხეულშიც არ იქნებოდა ალბათ

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ის 20 გოლი 25 გოლი დაგვაკლდა ზუსტად .ასენსიომ 10 გოლი მაინც არ უნდა გაიტანოს.ბეილი 20 გოლზე მაინც არ უნდა ასულიყო.?არაა ეს ბენზემა რონალდუ.მომიყვანეთ კაცი ვინც სეზონში 50 გოლს გაიტანს და ხელებს ვწევ.რეალურად ბენზემაში კი არაა საქმე სხვა შემტევებშია პრობლემა.

ეგეთი კაცი მხოლოდ 2 ვიცი მე ვინც 50 გოლის და მეტის გატანა შეუძლია მესი და რონალდო სხვა არავინაა

დაჩვეულები იყვნენ რონალდუსგან და რეალობის შეგრძნება დაკარგეს.რეალი რონალდუს დროს სეზონში 100 გოლზე მერს იტანდა წინა ხაზი.რონალდუს 50 გოლს 25 ს ბენზემა ამატებდა 20 ბეილი ეს რესურსი იყო.დღეს მოგვაკკდა არამხოლოდ ეგ 50 გოლი ბეუკის გოლებიც და სხვებისაც და ამის ფონზე კიდევ ბებზემას გაიძახიან
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

52

13 აპრილი 2019 15:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wakana
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
გუნდი რომ 4 გოლს გაუშვებს ცოტა ნამეტანია ძახიკი იმისა ბენზემამ რა ქნა.გუნდმა ჩაიკუკაა.ნუ აგყავთ ყველა პრობლემა ერთი კაცის ხარისხში.ეს არასწორია

მოდი მაშინ ასე გეტყვი არსებობენ იგროკები ვინც გადამწყვეტ სიტყვას ამბობენ გამადწყვეტ თამაშებში რო მეუბნებიი 30 გოლი გაიატანაო, რომელიმე გოლს ჰქონდა რაიმე სახის ღირებულება?რაც რეალს სეზონის გადარჩენაში შეუწყობდა ხელს?არა,როდესაც გუნდის ვერ თამაშობს მთავარი დამნაშავე ლიდერია,ეს ძალინ მარტივად აღსაქმელია თან მაშინ როდესაც ამ ლიდერს ის ფუნქციები აკისრია რაც გუნდს ყველაზე მეტად სჭირდება.

არარსებობს მატჩი ღირებულების გარეშე როცა თეორიული მათემატიკური შანსი არსებობს.ბენზემას ბევრ პრუნციპულ მატჩში გადაურჩენია რეალი.მაგრამ ამ სეზონში ყველაფერი პრობლემა უფრო გუნდური იყო ვიდრე ერთი კსცის

შენ მაინც ვერ მიგებ, მე არ ვამბობ რო მარტო ბენზემას ბრალი იყო,მაგრამ შენ ამბობ რო ბენზემას გარდა ყველას ბრალი იყი აი ეს არის გასხვავება,წელს მთლაიანდ გუნდმა ჩააგდო,მაგრამ ბენზემას როგორც ლიდერს ყველაზე მეტი მოეთხოვება ამას გეუბნები მე.

53

13 აპრილი 2019 15:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Wtf man
სუარესს 42 თამაშში 23 გოლი აქ გატანილი ამ სეზონში დემბელეს 34 თამაშში 13 გოლი მესი 40 თამაშში 43 გოლი. ესაა ბარსას შემტევების გოლები ყველა ტურნირებზე. არ აქვთ სუარესს და დემებელს კაი შედეგები მარა არც ცუდია ხო იმის ფონზე რო არც პენლებს არ ურტყავენ და არც ჯარიმებს კოუტინიოს 44 თამაშში 10 გოლი აი ამას მართლა ცუდი შედეგი აქ. 44 თამაშში 10 გოლი ძალიან ცოტაა

შეადარე ეხა რეალის შემტევების სტატისტიკა
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

54

13 აპრილი 2019 15:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Wakana
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
გუნდი რომ 4 გოლს გაუშვებს ცოტა ნამეტანია ძახიკი იმისა ბენზემამ რა ქნა.გუნდმა ჩაიკუკაა.ნუ აგყავთ ყველა პრობლემა ერთი კაცის ხარისხში.ეს არასწორია

მოდი მაშინ ასე გეტყვი არსებობენ იგროკები ვინც გადამწყვეტ სიტყვას ამბობენ გამადწყვეტ თამაშებში რო მეუბნებიი 30 გოლი გაიატანაო, რომელიმე გოლს ჰქონდა რაიმე სახის ღირებულება?რაც რეალს სეზონის გადარჩენაში შეუწყობდა ხელს?არა,როდესაც გუნდის ვერ თამაშობს მთავარი დამნაშავე ლიდერია,ეს ძალინ მარტივად აღსაქმელია თან მაშინ როდესაც ამ ლიდერს ის ფუნქციები აკისრია რაც გუნდს ყველაზე მეტად სჭირდება.

ეგ 30 გოლი რო გამოაკლო რეალს ეხლა 4ხეულშიც არ იქნებოდა ალბათ

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ის 20 გოლი 25 გოლი დაგვაკლდა ზუსტად .ასენსიომ 10 გოლი მაინც არ უნდა გაიტანოს.ბეილი 20 გოლზე მაინც არ უნდა ასულიყო.?არაა ეს ბენზემა რონალდუ.მომიყვანეთ კაცი ვინც სეზონში 50 გოლს გაიტანს და ხელებს ვწევ.რეალურად ბენზემაში კი არაა საქმე სხვა შემტევებშია პრობლემა.

ეგეთი კაცი მხოლოდ 2 ვიცი მე ვინც 50 გოლის და მეტის გატანა შეუძლია მესი და რონალდო სხვა არავინაა

დაჩვეულები იყვნენ რონალდუსგან და რეალობის შეგრძნება დაკარგეს.რეალი რონალდუს დროს სეზონში 100 გოლზე მერს იტანდა წინა ხაზი.რონალდუს 50 გოლს 25 ს ბენზემა ამატებდა 20 ბეილი ეს რესურსი იყო.დღეს მოგვაკკდა არამხოლოდ ეგ 50 გოლი ბეუკის გოლებიც და სხვებისაც და ამის ფონზე კიდევ ბებზემას გაიძახიან

ნუ თან ბენზემა არც პენლებს ურტყავს და ურტყავდა და არც ჯარიმებს თორე ამ სეზონში კი ავიდოდა 40 გოლზე როგორც დაგპირდათ

55

13 აპრილი 2019 15:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Wtf man
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Wakana
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
გუნდი რომ 4 გოლს გაუშვებს ცოტა ნამეტანია ძახიკი იმისა ბენზემამ რა ქნა.გუნდმა ჩაიკუკაა.ნუ აგყავთ ყველა პრობლემა ერთი კაცის ხარისხში.ეს არასწორია

მოდი მაშინ ასე გეტყვი არსებობენ იგროკები ვინც გადამწყვეტ სიტყვას ამბობენ გამადწყვეტ თამაშებში რო მეუბნებიი 30 გოლი გაიატანაო, რომელიმე გოლს ჰქონდა რაიმე სახის ღირებულება?რაც რეალს სეზონის გადარჩენაში შეუწყობდა ხელს?არა,როდესაც გუნდის ვერ თამაშობს მთავარი დამნაშავე ლიდერია,ეს ძალინ მარტივად აღსაქმელია თან მაშინ როდესაც ამ ლიდერს ის ფუნქციები აკისრია რაც გუნდს ყველაზე მეტად სჭირდება.

ეგ 30 გოლი რო გამოაკლო რეალს ეხლა 4ხეულშიც არ იქნებოდა ალბათ

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ის 20 გოლი 25 გოლი დაგვაკლდა ზუსტად .ასენსიომ 10 გოლი მაინც არ უნდა გაიტანოს.ბეილი 20 გოლზე მაინც არ უნდა ასულიყო.?არაა ეს ბენზემა რონალდუ.მომიყვანეთ კაცი ვინც სეზონში 50 გოლს გაიტანს და ხელებს ვწევ.რეალურად ბენზემაში კი არაა საქმე სხვა შემტევებშია პრობლემა.

ეგეთი კაცი მხოლოდ 2 ვიცი მე ვინც 50 გოლის და მეტის გატანა შეუძლია მესი და რონალდო სხვა არავინაა

დაჩვეულები იყვნენ რონალდუსგან და რეალობის შეგრძნება დაკარგეს.რეალი რონალდუს დროს სეზონში 100 გოლზე მერს იტანდა წინა ხაზი.რონალდუს 50 გოლს 25 ს ბენზემა ამატებდა 20 ბეილი ეს რესურსი იყო.დღეს მოგვაკკდა არამხოლოდ ეგ 50 გოლი ბეუკის გოლებიც და სხვებისაც და ამის ფონზე კიდევ ბებზემას გაიძახიან

ნუ თან ბენზემა არც პენლებს ურტყავს და ურტყავდა და არც ჯარიმებს თორე ამ სეზონში კი ავიდოდა 40 გოლზე როგორც დაგპირდათ

რამოს ის 6 პენალი რომ მიეცა ეხა დამყარრბული ექნებიდა საუკეთესო სეზონუს რეკორდი ამ ტურშივე
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

56

13 აპრილი 2019 15:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wtf man
სუარესს 42 თამაშში 23 გოლი აქ გატანილი ამ სეზონში დემბელეს 34 თამაშში 13 გოლი მესი 40 თამაშში 43 გოლი. ესაა ბარსას შემტევების გოლები ყველა ტურნირებზე. არ აქვთ სუარესს და დემებელს კაი შედეგები მარა არც ცუდია ხო იმის ფონზე რო არც პენლებს არ ურტყავენ და არც ჯარიმებს კოუტინიოს 44 თამაშში 10 გოლი აი ამას მართლა ცუდი შედეგი აქ. 44 თამაშში 10 გოლი ძალიან ცოტაა

შეადარე ეხა რეალის შემტევების სტატისტიკა

45 თამაშში 25 გოლი აქ ბენზემას თითქმის ერთნაირი შედეგი აქვთ მაგას და სუარესს მარა სხვა ვინ გყავთ ვისაც 20 გოლი მაინც აქ გატანილი არავინ.. აზარი გამოასწორებს მაგ შედეგებს 30 გოლი რო აზარმა გაიტანოს გაისად 30 გოლი ბენზემამ 20 გოლი ბეილმა უკვე საქმე აეგ პლიუს ზამენის შემტევებმა ასენსიო და ვასკესმა ჯამში 20 გოლი რო გაიტანონ დიდი დახმარება იქნება ეგაც და გამოსქორდება შედეგი

57

13 აპრილი 2019 15:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
წინ 7 ტურია იმედი მაქ საუკეთესო სეზონი 32 გოლის რეკორდს დაამყარებს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

58

13 აპრილი 2019 15:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wtf man
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Wakana
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
გუნდი რომ 4 გოლს გაუშვებს ცოტა ნამეტანია ძახიკი იმისა ბენზემამ რა ქნა.გუნდმა ჩაიკუკაა.ნუ აგყავთ ყველა პრობლემა ერთი კაცის ხარისხში.ეს არასწორია

მოდი მაშინ ასე გეტყვი არსებობენ იგროკები ვინც გადამწყვეტ სიტყვას ამბობენ გამადწყვეტ თამაშებში რო მეუბნებიი 30 გოლი გაიატანაო, რომელიმე გოლს ჰქონდა რაიმე სახის ღირებულება?რაც რეალს სეზონის გადარჩენაში შეუწყობდა ხელს?არა,როდესაც გუნდის ვერ თამაშობს მთავარი დამნაშავე ლიდერია,ეს ძალინ მარტივად აღსაქმელია თან მაშინ როდესაც ამ ლიდერს ის ფუნქციები აკისრია რაც გუნდს ყველაზე მეტად სჭირდება.

ეგ 30 გოლი რო გამოაკლო რეალს ეხლა 4ხეულშიც არ იქნებოდა ალბათ

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ის 20 გოლი 25 გოლი დაგვაკლდა ზუსტად .ასენსიომ 10 გოლი მაინც არ უნდა გაიტანოს.ბეილი 20 გოლზე მაინც არ უნდა ასულიყო.?არაა ეს ბენზემა რონალდუ.მომიყვანეთ კაცი ვინც სეზონში 50 გოლს გაიტანს და ხელებს ვწევ.რეალურად ბენზემაში კი არაა საქმე სხვა შემტევებშია პრობლემა.

ეგეთი კაცი მხოლოდ 2 ვიცი მე ვინც 50 გოლის და მეტის გატანა შეუძლია მესი და რონალდო სხვა არავინაა

დაჩვეულები იყვნენ რონალდუსგან და რეალობის შეგრძნება დაკარგეს.რეალი რონალდუს დროს სეზონში 100 გოლზე მერს იტანდა წინა ხაზი.რონალდუს 50 გოლს 25 ს ბენზემა ამატებდა 20 ბეილი ეს რესურსი იყო.დღეს მოგვაკკდა არამხოლოდ ეგ 50 გოლი ბეუკის გოლებიც და სხვებისაც და ამის ფონზე კიდევ ბებზემას გაიძახიან

ნუ თან ბენზემა არც პენლებს ურტყავს და ურტყავდა და არც ჯარიმებს თორე ამ სეზონში კი ავიდოდა 40 გოლზე როგორც დაგპირდათ

რამოს ის 6 პენალი რომ მიეცა ეხა დამყარრბული ექნებიდა საუკეთესო სეზონუს რეკორდი ამ ტურშივე

ეგაც ცალკე ფენომენია მე ვერ ვხვდები რატო ურტყავს რამოსი პენლებს. კი ბაზარი არაა ძაან მაგრად ურტყავს მარა დაუთმე რა შემტევებს უფრო მონდომებით ხო გააგრძელებენ თამაშს არა? ეხლა ბენზემას თამაშში 2 გოლი როცა აქ გატანილი მერე პენალი ინიშნება და მოდის და რამოსი არტყავს მე პირადად სწორად არ მიმაჩნია

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
წინ 7 ტურია იმედი მაქ საუკეთესო სეზონი 32 გოლის რეკორდს დაამყარებს.

თავისუფლად შეუძლია თან მაგარი მოხოდილია

59

13 აპრილი 2019 15:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Wtf man
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wtf man
სუარესს 42 თამაშში 23 გოლი აქ გატანილი ამ სეზონში დემბელეს 34 თამაშში 13 გოლი მესი 40 თამაშში 43 გოლი. ესაა ბარსას შემტევების გოლები ყველა ტურნირებზე. არ აქვთ სუარესს და დემებელს კაი შედეგები მარა არც ცუდია ხო იმის ფონზე რო არც პენლებს არ ურტყავენ და არც ჯარიმებს კოუტინიოს 44 თამაშში 10 გოლი აი ამას მართლა ცუდი შედეგი აქ. 44 თამაშში 10 გოლი ძალიან ცოტაა

შეადარე ეხა რეალის შემტევების სტატისტიკა

45 თამაშში 25 გოლი აქ ბენზემას თითქმის ერთნაირი შედეგი აქვთ მაგას და სუარესს მარა სხვა ვინ გყავთ ვისაც 20 გოლი მაინც აქ გატანილი არავინ.. აზარი გამოასწორებს მაგ შედეგებს 30 გოლი რო აზარმა გაიტანოს გაისად 30 გოლი ბენზემამ 20 გოლი ბეილმა უკვე საქმე აეგ პლიუს ზამენის შემტევებმა ასენსიო და ვასკესმა ჯამში 20 გოლი რო გაიტანონ დიდი დახმარება იქნება ეგაც და გამოსქორდება შედეგი

26 აქ ბრატ

ბეილს ვინღა გააჩერებს.შედეგიანი წუნა ხაზელი გვინდა

რომელიც მინიმუმ 20 გოლს გაიტანს

გაიხარე ბრატ.მევასება შენთან საუბარი.კარგად გესმისს და გაფასებ
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

60

13 აპრილი 2019 15:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wtf man
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wtf man
სუარესს 42 თამაშში 23 გოლი აქ გატანილი ამ სეზონში დემბელეს 34 თამაშში 13 გოლი მესი 40 თამაშში 43 გოლი. ესაა ბარსას შემტევების გოლები ყველა ტურნირებზე. არ აქვთ სუარესს და დემებელს კაი შედეგები მარა არც ცუდია ხო იმის ფონზე რო არც პენლებს არ ურტყავენ და არც ჯარიმებს კოუტინიოს 44 თამაშში 10 გოლი აი ამას მართლა ცუდი შედეგი აქ. 44 თამაშში 10 გოლი ძალიან ცოტაა

შეადარე ეხა რეალის შემტევების სტატისტიკა

45 თამაშში 25 გოლი აქ ბენზემას თითქმის ერთნაირი შედეგი აქვთ მაგას და სუარესს მარა სხვა ვინ გყავთ ვისაც 20 გოლი მაინც აქ გატანილი არავინ.. აზარი გამოასწორებს მაგ შედეგებს 30 გოლი რო აზარმა გაიტანოს გაისად 30 გოლი ბენზემამ 20 გოლი ბეილმა უკვე საქმე აეგ პლიუს ზამენის შემტევებმა ასენსიო და ვასკესმა ჯამში 20 გოლი რო გაიტანონ დიდი დახმარება იქნება ეგაც და გამოსქორდება შედეგი

26 აქ ბრატ

ბეილს ვინღა გააჩერებს.შედეგიანი წუნა ხაზელი გვინდა

რომელიც მინიმუმ 20 გოლს გაიტანს

გაიხარე ბრატ.მევასება შენთან საუბარი.კარგად გესმისს და გაფასებ

ხო 26 აქ. მაშინ ასენსიოს იმედად გაისად ვერ იქნება გუნდი და ერთი მარჯვენა შემტევი გინდათ ვინმე თორე ასენსიოს 10 გოლი არაფერში გამოგადგებათ ზამენიდან რო გაიტანოს 10 გოლი უკვე საქმეა მარა ძირითადის ფეხბურთელს სეზონში 45-50 თამაშში რო 10 და 15 გოლი გააქ რეალის დონის გუნდისთვის ძალიან ცოტაა. ეგ რო სევილიაში იყოს ან ვალენსიაში არავინ არაფერს მოთხოვს მარა რეალში სხვა კრიტერიუმებია. გაიხარე რედონდო კაი კაცი ხარ. მეც გაფასებ ყოველთვის ობიექტურად საუბრობ

61

13 აპრილი 2019 15:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
წინ 7 ტურია იმედი მაქ საუკეთესო სეზონი 32 გოლის რეკორდს დაამყარებს.

მგონი სეზონში მაგდენი გოლი მოურინიოს დროს აქვს გატანილი,თუ კარგად მახსოვს 2011-2012 წლის სეზონში.

წელს კი სამი პენალტი აქვს დარტყმული და ისიც რომ დაერტყა რაც რამოსმა ითავა შეიძლება ახლა მეტი გოლი ჰქონოდეს გატანილი.

62

14 აპრილი 2019 09:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ყველაზე კარგი ვარიანტიაა იკარდი ან კეინია!
არავითარი ჟირუ და მარიანოო!!!

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (338)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)