ზიდანი:„რონალდუსთვის არასდროს მითქვამს, რომ უნდა წასულიყო“

ზინედინ ზიდანმა კრიშტიანო რონალდუსთან ურთიერთობაზე ისაუბრა...


„ჩემსა და რონალდუს შორის ყოველთვის მეგობრული ურთიერთობა იყო.“

„კრიშტიანოსთვის არასდროს მითქვამს, რომ კლუბიდან წასულიყო, მე ყოველთვის მისი დიდი ქომაგი ვიყავი.“ dle 10.1

  • Ramos
  • 8 აპრილი 2019
  • 7646
  • 46

1

9 აპრილი 2019 10:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ძააალიან დონეეაა აზარი მაგრად გვჭირდება გუშინ რამაგრად ითამაშა ტიპმა😚 დღევანდელ რეალში ასეთი ტიპის ფეხბურთელი აკლიააა მეტი ფანტაზიაა სილამაზე კლასი ეს ის ყველაფერიააა რაც ჰაზარს აქვს და იმედიააა არ დავკარგავტ ამ ბიჭს და ბოლოს და ბოლოს გააოფიციალურებენ მალე რა😚 ვესტ ჰემის ფანები კი უმღეროდნენ ის მადრიდიშიააა😁 მაგრად მევასებით ვესტ ჰემის ფანებო

2

9 აპრილი 2019 11:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბიჭებო დღეს უნივერსალზე რომელი თამაში გავა?

3

9 აპრილი 2019 12:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ტოტენჰემი სიტი გავა,კაროჩე დღეს ტოტეს ერთიანი და ხვალ მანჩეს ერთი იქსი დზაან დიდ თანხაში,თო მოვიგე ძაან გამისწორდება და დიდ თანხას მოვიგებ და თუ წავაგე არ დამწყდება გული,ნახევარი ხელფასი უნდა დავუდო

4

9 აპრილი 2019 12:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ჰაუუუ აზარის გოლი ნახეეეთ???? რეები ჩაატაარაა ისე აზარი ვინი ორივე ვერ იქნება სასტავშუ?? ვერცერთს შეულია მარცხნივ თამაში?

5

9 აპრილი 2019 12:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მაურისიო სარი აზარზე:

"ვერაფერს გავაკეთებ. კლუბი მეთანხმება, მაგრამ თუ ედენს წასვლა სურს სხვა გამოცდილებისთვის, ძალიან რთული იქნება მისი აქ შენარჩუნება. ჩვენ პატივი უნდა ვცეთ მის გადაწყვეტილებას." ყველაფერი გასაგებია

აქვე გავიხსენებ და პატივს მივაგებ 9 აპრილს დაღუპულ გმირებს, დიდება მათ სახელებს, დღე რომელმაც ისტორია შეცვალა, დიდება დამოუკიდებლობას!

6

9 აპრილი 2019 13:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
აზარის თამაში ნახეთ? და აქ ზოგი საშუალო დონედ მიიჩნევს ამ ფეხბურთელს. ამას რომ თავის დროზე რეალში ეთამაშა ორმაგად დიდი იქნებოდა, თუმცა არც ახლაა გვიანი მოვიდეს მალე ❤️

7

9 აპრილი 2019 13:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: ZIDANE.
აქვე გავიხსენებ და პატივს მივაგებ 9 აპრილს დაღუპულ გმირებს, დიდება მათ სახელებს, დღე რომელმაც ისტორია შეცვალა, დიდება დამოუკიდებლობას!

ნათელში იყვნენ ეგ გმირები ამინ.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

8

9 აპრილი 2019 13:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Axl
აზარის თამაში ნახეთ? და აქ ზოგი საშუალო დონედ მიიჩნევს ამ ფეხბურთელს. ამას რომ თავის დროზე რეალში ეთამაშა ორმაგად დიდი იქნებოდა, თუმცა არც ახლაა გვიანი მოვიდეს მალე ❤️

მე ის სხარტულიც მოვისმინე გუშინ ვინიციუსი "ბევრად" მრავალმხრივია აზარზე)))
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

9

9 აპრილი 2019 13:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
აზარსი და მბაპე თუ ამ ზაფხულს მოვიდნენ მაგარი იქნება, მბაპეს სანამ ლიგას არ მოიგებს პესეჟეო არ ვუშვებო ფულის ტომარამ, აბა ვერ გადმოსულა და ეგ არი.

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მე ის სხარტულიც მოვისმინე გუშინ ვინიციუსი "ბევრად" მრავალმხრივია აზარზე)))

სასაცილოს დააბერტყებენ ხოლმე ძმა.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

10

9 აპრილი 2019 13:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მე ის სხარტულიც მოვისმინე გუშინ ვინიციუსი "ბევრად" მრავალმხრივია აზარზე)))

მეც მოვისმინე და ზუსტად მაგიტომ დავწერე. თუმცა ადრეც რამდენჯერმე შემხვდა აზარზე მსგავსი კომენტარები, არადტაბილურიაო თან. მაგრამ იმდენს ვერ ხვდება ეს ხალხი სად თამაშობს. რეალში სულ სხვანაირი იქნებოდა, აზარი კი არა თვითონ ჩელსია არასტაბილური. არც ეხლაა გვიანი ძაან გაიხსნება ასე მგონია. ვინისიუსი შეიძლება აზარზე უკეთესიც გამოვიდეს არ გამოვრიცხავ, მაგრამ ამ ეტაპზე შედარება ტეხავს.

ისე თქვენ როგორ ფიქრობთ არ ვიცი მაგრამ ნეიმარს აზარი მირჩევნია ათასჯერ.

11

9 აპრილი 2019 13:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: Axl
ისე თქვენ როგორ ფიქრობთ არ ვიცი მაგრამ ნეიმარს აზარი მირჩევნია ათასჯერ.

მეც ბრატ გეთანხმები რეალისთვის კი და როგორც ფეხბურთელი ნეიმარს ნაღდად არ აღემატება, მბაპე მაგასთან ერთად და შეტევაში ყველანაირი პრობლემა მოგვარებული იქნება რამოდენიმე წლით.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

12

9 აპრილი 2019 13:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ზიზუ რომც დარჩენილიყო ეს მაინც წავიდოდა

13

9 აპრილი 2019 14:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
FERNANDO_REDONDO
მე ის სხარტულიც მოვისმინე გუშინ ვინიციუსი "ბევრად" მრავალმხრივია აზარზე)))

ვინისიუსს დრიბლინგი უკეთესი აქვს და ბევრად უფრო ნათელი მომავალი ეჭყანება ვიდრე აზარს. ყოველ შემთხვევაში ძალიან დიდი პერსპექტივა აქვს რომ აზარს აჯობოს კარიერით და მიღწევებით

14

9 აპრილი 2019 14:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ზოგადად ბრაზილიელებს ახასიათებთ მრავალფეროვნება, ტექნიკა და დრიბლინგი, რაც ვინისაც აქვს თუმცა დასახვეწია ეს ყველაფერი, დიდი მომავალი აქვს ამ ბიჭს, თუმცა ჯერ აზართან რა მოსატანია, აზარი არის ძალიან დაბალანსებული და დახვეწილობის ეტალონი, ყველაფერს აკეთებს მშვიდად და დახვეწილად. ძალიან კარგი იქნება რომ მოვიდეს

15

9 აპრილი 2019 14:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მოკლედ აზარი .პოგბა .და მანე თუ მართლა დაიდო კაროჩე 2 წელი არ გვინდა ტრანსფერი 2 წლის მერე მბაპე დაიდება

16

9 აპრილი 2019 14:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
oto.reali
მეც ბრატ გეთანხმები რეალისთვის კი და როგორც ფეხბურთელი ნეიმარს ნაღდად არ აღემატება, მბაპე მაგასთან ერთად და შეტევაში ყველანაირი პრობლემა მოგვარებული იქნება რამოდენიმე წლით

ნეიმარი ბარსელონადან რომ გადავიდა აღარაფერს წარმოადგენს ჩემთვის. მესის ჩრდილიო და ეხლა საერთოდ აღარ ჩანს როგორც ფეხბურთელი ტრავმაც გასაგებია მაგრამ რომც არ დაიტრავმოს მაგან კარიერა გაიფუჭა. აზარი კი სადაც თამაშობს იქ იმაზე მეტიც გააკეთა ვიდრე შეეძლო. რეალში რომ ეთამაშა თავის დროზე მაგ ნეიმარს ჯიბეში ჩაისვამდა მაგრამ მე ახლაც მირჩევნია როგორც ფეხბურთელი.

17

9 აპრილი 2019 14:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
დღეს ტოტეს ვბალეშიკობ სიტისთან და ლივერპულს პირტოსთან, ხვალ ვინები თამაშობენ ბიჭებო?

აიაქსი- იუვე და ბარსა მანიუ იქნება ხვალ.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

18

9 აპრილი 2019 14:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მარიანომ არდავთმობ 7 იანსო, ტაკშტო იქნება აზარი 77 :))

19

9 აპრილი 2019 14:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
ისე პერესს რომ აბრალებს უმეტესობა რეალის ამ მდგომარეობას, სადღაც სიმართლის მარცვალი არის მაგრამ ეხლა დავწერ მე რას ვფიქრობ. ჩემი აზრით პერესს თავისუფლად შეეძლო გასულ ზაფხულს ტრანსფერების გაკეთება და არანაირი ფინანსური პრობლემა არ ყოფილა სტადიონზე რომ იყო საუბარი და ასე შემდეგ, რეალს იმდენის საშუალება აქვს სტადიონსაც განაახლებს და იმ ფეხბურთელებსაც იყიდის ვინც სურს. თუმცა ნახევარი გუნდი გასაყრელია და იმ წელსვე რომ დაეშალათ და ახალი გუნდი შეეკრათ მერე წავიდოდა ერთი ამბავი რა გუნდიი დაშალეს, პერესის დედავატირე, ეს რა გააკეთა და ასე შემდეგ. მემგონი შეესაბამება სინამდვილეს. ახლა კი როცა დაინახა ყველამ რა ცუდ დღეშია რეალი და ფაქტი სახეზეა, უკვე თავისუფლად შეუძლია გუნდის გადახალისება და ამას ითხოვს კიდეც ყველა. ზიდანის წასვლაც ამან გამოიწვია და ასე მალეც იმიტომ დაბრუნდა. ახლა არავინ იტყვის რა გუნდი დაშალესო და არ გააკრიტიკებენ. მემგონი სწორად ვწერ სათქმელს. პერესი დიდად არ მევასება მაგრამ რაც გააკეთა კლუბისთვის დასაფასებელია მხოლოდ, ამხელა კრიტიკასაც არ იმსახურებს.

20

9 აპრილი 2019 15:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ზიდან გბულკავს რა ვალვერდე lol შარშან 17 ქულით გაგასწრო წელს 13 ქულით გასწრებს lol

oto.reali
დღეს ტოტეს ვბალეშიკობ სიტისთან და ლივერპულს პირტოსთან, ხვალ ვინები თამაშობენ ბიჭებო?

დღეს თუ ეგენი ითამაშებენ ხვალ ვინღა რჩება :დდდ არიცი რა ოთო ფეხბურთი lol ხვალ კიდე აუდის თასის თამაშებია ამხანაგური ტურნირი როა ზაფხულში რო ტარდება ეგ გადმოუტანიათ და გაზაფხულზე ატარებენ :დ ბაიერნი რეალი პსჟ ატლეტიკო თამაშობენ მაინც ტყუილად არიან ეს ოთხი გუნდიო და ბარემ ახლავე ითამაშონ ეგ ამხანაგური აუდის თასიო :დდდ (ანის შუა დღის იუმორი :დდდ lol )

21

9 აპრილი 2019 15:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
barcelona-18
ზიდან გბულკავს რა ვალვერდე lol შარშან 17 ქულით გაგასწრო წელს 13 ქულით გასწრებს lol

oto.reali
დღეს ტოტეს ვბალეშიკობ სიტისთან და ლივერპულს პირტოსთან, ხვალ ვინები თამაშობენ ბიჭებო?

დღეს თუ ეგენი ითამაშებენ ხვალ ვინღა რჩება :დდდ არიცი რა ოთო ფეხბურთი lol ხვალ კიდე აუდის თასის თამაშებია ამხანაგური ტურნირი როა ზაფხულში რო ტარდება ეგ გადმოუტანიათ და გაზაფხულზე ატარებენ :დ ბაიერნი რეალი პსჟ ატლეტიკო თამაშობენ მაინც ტყუილად არიან ეს ოთხი გუნდიო და ბარემ ახლავე ითამაშონ ეგ ამხანაგური აუდის თასიო :დდდ (ანის შუა დღის იუმორი :დდდ lol )

ადმინ შემდეგი ნიკი, მიადე ამაზეც ბანი ამ ნბ.ჭ

22

9 აპრილი 2019 15:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
ტიპი რა დამპალია. უთავმოყვარეო. ამდენი კაცის საგინებელს რო გაიხდი თავს და არც გრცხვენია. და ესეთ ადამიანს თუ ვინმე გამოექომაგება არანაირად არ მესმის მისი. ადრეც წერდა ირონიულ კომენტარებს მაგრამ ახლა სისტემატიური ხასიათი მიიღო ამან და რა გახდა საიტიდან მოშორება.

23

9 აპრილი 2019 15:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Axl
და ესეთ ადამიანს თუ ვინმე გამოექომაგება არანაირად არ მესმის მისი.

ამ სლექალას ვინც გამოექომაგება უბრალოდ ის თემაა მინდა ვიყო ჰერკულესი სიმონ

24

9 აპრილი 2019 15:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
ZIDANE.
ამ სლექალას ვინც გამოექომაგება უბრალოდ ის თემაა მინდა ვიყო ჰერკულესი სიმონ

გუშინ დაწერა ერთმა რატომ აგინებთო და თუ ვინმე ვერ ხვდება მართლა რატო აგინებენ არ ვიცი. ტყუილად არავინ არავის აგინებს აქ, ბარსას 7 წლის ქომაგებს თუ არ ჩავთვლით რომ შემოგვესევიან ხოლმე.

რეალმა ისეთი რაღაც ჩაიდინა ბარსა მოიგებს თუ არა ლიგას ნაკლებად მაინტერესებს უკვე, მაგრამ მანჩესტერმა ნეტა დაიფრინოს იქნებ დავისვენოთ ჩვენც და მაგათაც :D

25

9 აპრილი 2019 16:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Axl
ZIDANE.
ამ სლექალას ვინც გამოექომაგება უბრალოდ ის თემაა მინდა ვიყო ჰერკულესი სიმონ

გუშინ დაწერა ერთმა რატომ აგინებთო და თუ ვინმე ვერ ხვდება მართლა რატო აგინებენ არ ვიცი. ტყუილად არავინ არავის აგინებს აქ, ბარსას 7 წლის ქომაგებს თუ არ ჩავთვლით რომ შემოგვესევიან ხოლმე.

რეალმა ისეთი რაღაც ჩაიდინა ბარსა მოიგებს თუ არა ლიგას ნაკლებად მაინტერესებს უკვე, მაგრამ მანჩესტერმა ნეტა დაიფრინოს იქნებ დავისვენოთ ჩვენც და მაგათაც :D

თან ისეთ რამეს წერდეს რო მართლა მასე იყოს, იმენა ჩამოსხმა ს.ირია, ყველამ იცის რაცაა და მაგარი მახატია ვინ გამოექომაგება, მარა რაც რეალმა ქნა გამო.ლევდა და რა ქნას, ლიგაზე მაგარი მკიდია ბარსელონა, იმიტომ რომ საუკეთესო სიზმარშიც ვერ მოვლენ რეალთან ახლოს ისე გაიქცა

26

9 აპრილი 2019 16:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Axl
ისე პერესს რომ აბრალებს უმეტესობა რეალის ამ მდგომარეობას, სადღაც სიმართლის მარცვალი არის მაგრამ ეხლა დავწერ მე რას ვფიქრობ. ჩემი აზრით პერესს თავისუფლად შეეძლო გასულ ზაფხულს ტრანსფერების გაკეთება და არანაირი ფინანსური პრობლემა არ ყოფილა სტადიონზე რომ იყო საუბარი და ასე შემდეგ, რეალს იმდენის საშუალება აქვს სტადიონსაც განაახლებს და იმ ფეხბურთელებსაც იყიდის ვინც სურს. თუმცა ნახევარი გუნდი გასაყრელია და იმ წელსვე რომ დაეშალათ და ახალი გუნდი შეეკრათ მერე წავიდოდა ერთი ამბავი რა გუნდიი დაშალეს, პერესის დედავატირე, ეს რა გააკეთა და ასე შემდეგ. მემგონი შეესაბამება სინამდვილეს. ახლა კი როცა დაინახა ყველამ რა ცუდ დღეშია რეალი და ფაქტი სახეზეა, უკვე თავისუფლად შეუძლია გუნდის გადახალისება და ამას ითხოვს კიდეც ყველა. ზიდანის წასვლაც ამან გამოიწვია და ასე მალეც იმიტომ დაბრუნდა. ახლა არავინ იტყვის რა გუნდი დაშალესო და არ გააკრიტიკებენ. მემგონი სწორად ვწერ სათქმელს. პერესი დიდად არ მევასება მაგრამ რაც გააკეთა კლუბისთვის დასაფასებელია მხოლოდ, ამხელა კრიტიკასაც არ იმსახურებს.

რა მაინტერესებს მეგობარო რონალდოს გაშვება რას ემსახურებოდა?

27

9 აპრილი 2019 16:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
Wakana

რა მაინტერესებს მეგობარო რონალდოს გაშვება რას ემსახურებოდა?

ორი ვარიანტი არსებობს ალბათ. ხელფასი არ მოუმატეს და წავიდა, ან ჩათვალა რომ ახალი გამოწვევები სჭირდებოდა მოტივაციისთვის არც სხვა კლუბში თამაში იქნებოდა ურიგო და სხვა ჩემპიონატის მოგება ამავე დროს. + ლიგის მოგებაც შეუძლია. სტატისტიკას რონალდუ დიდ ყურადღებას რომ აქცევს ეს ახალი არ არის და ამ შემთხვევას ნამდვილად ვერ გამორიცხავ.

ჩემ კომენტართან რა შუაშია რონალდუ, გუნდის დაშლაზე ვისაუბრე და მემგონი რეალიბას აცდენილი არაფერი მითქვამს.

28

9 აპრილი 2019 16:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Axl
Wakana

რა მაინტერესებს მეგობარო რონალდოს გაშვება რას ემსახურებოდა?

ორი ვარიანტი არსებობს ალბათ. ხელფასი არ მოუმატეს და წავიდა, ან ჩათვალა რომ ახალი გამოწვევები სჭირდებოდა მოტივაციისთვის არც სხვა კლუბში თამაში იქნებოდა ურიგო და სხვა ჩემპიონატის მოგება ამავე დროს. + ლიგის მოგებაც შეუძლია. სტატისტიკას რონალდუ დიდ ყურადღებას რომ აქცევს ეს ახალი არ არის და ამ შემთხვევას ნამდვილად ვერ გამორიცხავ.

ჩემ კომენტართან რა შუაშია რონალდუ, გუნდის დაშლაზე ვისაუბრე და მემგონი რეალიბას აცდენილი არაფერი მითქვამს.

ზუსტადაც პირდაპირ კავშირშია,ამბობ გუნდი არ დაშალაო,არადა რონალდოს გაშვება პირდაპირ მაგის მომასწავებელი იყო და ეგ იცოდა საერთოდ ყველამ,პერესის ჩათვლით და მაგის შედეგი რეალმა ამ წელს მოიმკო კიდევააც.

29

9 აპრილი 2019 16:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3486
აზარო უეჭველი მოსაყვანია.
აზარი-100 მილიონი
იოვიჩსაც თუ მოაყოლებენ ეგეც კაი იქნება.-60 მილიონი
დალშე მბაპეს ტრანსფერი არარეალური მგონია 2-3 წელში კიდე შეიძლება მარა ახლა თითქმის გამორიცხულია.თვითონაც თქვა ახლა რო რეალში გადავიდე 23 წლისა რაღა უნდა ვქნაო.ანუ რეალი არის მისთვის პიკი სადაც უნდა რომ დიდი კვალი დატოვოს მარა ეხლავე გადმოსვლა არ სურს თვითონაც ეტყობა.მბაპეს ეგეთი გათვლა ექნება: 2-3 წელი ნეიმართან ერთად შეეცდება რამეს მიაღწიოს ლიგაზე.თუ გამოვა და მოიგებს ლიგას ხო კაი და თუარადა გადმოვა მერე.თვითონ პარიზელია თან და პსჟც არანაკლებ ეყვარება რეალთან შედარებით.
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

30

9 აპრილი 2019 16:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
Wakana
ზუსტადაც პირდაპირ კავშირშია,ამბობ გუნდი არ დაშალაო,არადა რონალდოს გაშვება პირდაპირ მაგის მომასწავებელი იყო და ეგ იცოდა საერთოდ ყველამ,პერესის ჩათვლით და მაგის შედეგი რეალმა ამ წელს მოიმკო კიდევააც.

შენ მართლა გგონია რომ რონალდუს დარჩენით რეალი ისევ ისეთი ძლიერი იქნებოდა როგორც გასულ წლებში?? რონალდუ ყოფილა მთელი რეალი ესეიგი. რის მომასწავლებელი იყო რას მეუბნები, მის გარდა რეალს ორი უძლიერესი ნახევარმცველი ყავდა ისინი რომ არა ვერც რეალი და ვერც რონალდუ ვერ მოიგებდნენ ვერაფერს. რეალმა იმდენი გააკეთა ბუნებრივი იყო ეს ჩავარდნა და რონალდუს წასვლას რო აბრალებთ გუნდის რეგრესს მგონია ზედაპირულად ფიქრობთ ან მისი პერსოფანებინხსრთ.

გუნდის დაშლაში ერთი ფეხბურთელის წასვლა არ მოგულისხმია მე გუნდს მთლიან რეალს ვეხახი და არა რონალდუს. ფაქტია იმ გუნდიდან ძირითადი ბირთვიც შენარჩუნდა მაგრამ გამოჩნდა რომ არაფრის მაქნისები აღარ არიან. რონალდუ რო დარჩენილიყო ლიგიდან მაინც გამოვვარდებოდით და ლალიგას მაინც წავაგებდით.

31

9 აპრილი 2019 17:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
აზარის რეალური შესაძლებობი ჩანს ბელგიის ნაკრებში.ჩელსი ში მას ბევრი მწვრთნელი არასწორად იყენებდაა ,უფრო დაცვითი სტილის მწვრთნელები,ამ ფეხბურთელმა ამდენი წლის მანძილზეე თვით რეალიზება ვერ მოახდინაა ამ კლუბში,შედეგებზე აღარ ვსაუბრობ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

32

9 აპრილი 2019 17:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Axl
Wakana
ზუსტადაც პირდაპირ კავშირშია,ამბობ გუნდი არ დაშალაო,არადა რონალდოს გაშვება პირდაპირ მაგის მომასწავებელი იყო და ეგ იცოდა საერთოდ ყველამ,პერესის ჩათვლით და მაგის შედეგი რეალმა ამ წელს მოიმკო კიდევააც.

შენ მართლა გგონია რომ რონალდუს დარჩენით რეალი ისევ ისეთი ძლიერი იქნებოდა როგორც გასულ წლებში?? რონალდუ ყოფილა მთელი რეალი ესეიგი. რის მომასწავლებელი იყო რას მეუბნები, მის გარდა რეალს ორი უძლიერესი ნახევარმცველი ყავდა ისინი რომ არა ვერც რეალი და ვერც რონალდუ ვერ მოიგებდნენ ვერაფერს. რეალმა იმდენი გააკეთა ბუნებრივი იყო ეს ჩავარდნა და რონალდუს წასვლას რო აბრალებთ გუნდის რეგრესს მგონია ზედაპირულად ფიქრობთ ან მისი პერსოფანებინხსრთ.

გუნდის დაშლაში ერთი ფეხბურთელის წასვლა არ მოგულისხმია მე გუნდს მთლიან რეალს ვეხახი და არა რონალდუს. ფაქტია იმ გუნდიდან ძირითადი ბირთვიც შენარჩუნდა მაგრამ გამოჩნდა რომ არაფრის მაქნისები აღარ არიან. რონალდუ რო დარჩენილიყო ლიგიდან მაინც გამოვვარდებოდით და ლალიგას მაინც წავაგებდით.

ძალიან არასწორად მსჯელობ, რონალდოზე იყო აგებული მთელი რეალი გოლებს ეგ იტანდა პერეს არ ეგონა და არც მთლიან რეალის ადმინისტრაციას რასაც შენ ამბობ ნახევარზე მეტი ბირთვი მაინც შენარჩუნებული იყო და რონალდო სათანადოდ ვერ დააფასეს, ეგონათ ბეილი ასენსიოები და შეავსებდნენ მაგ სიცარიელეს და ისევ ისეთი ძლიერი რეალი იქნებოდა თან თანხებსაც დაზოგავდნენ აი ეს იყო გათვლა ბრატ. და არა ის რასაც შენ ამბობ მე მაგრად მჯერა რო რონალდოსთან ერთად შეილება 4 ლიგაც დაედოთ. ეგ სხვანაირად აძლიერებდა გუნდს. ელემენტარული სტადიონებზე აღარ მიდის ხალხი. ამით კიდე ყველაფერია ნათქვამი. გუნდს ფინიშერი არ ყავს და ბენზემა და ასენსიო ვასკესები მობეზრდა ხალხს მაგათი ფაფხურის ყურება ისევე როგორც მე აღარ ვუყურებ რეალის თამაშებს 2002 წლიდან ამ გუნდს ვქომაგობ იმედია მიხვდები რასაც ვამბობ

33

9 აპრილი 2019 17:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რონალდოსთან ერთად არგამოდიოდა აზარის მოყვანა, თორე ზიზუ მაგაზეროაფანატებს ლილიდან მოყოლებული ცნობილი ფაქტია, დღეს უკვე აღარაფერი უდგას წინ ამ ტრანსფერს და ზაფხულში მიაოფიციალურებენ კიდეც :) ფასიც ადამიანური იქნება ნახავთ, ნუ შედარებით ეხლანდელ ფასებთან შედარებით, თორე 100 ლიმონი არცერთი ფეხბურთელი არ ღირს მეთუმკითხავთ :)) არც ფეხბურთელი არ ღირს და არც დემბელე :))

FERNANDO_REDONDO
აზარის რეალური შესაძლებობი ჩანს ბელგიის ნაკრებში.ჩელსი ში მას ბევრი მწვრთნელი არასწორად იყენებდაა ,უფრო დაცვითი სტილის მწვრთნელები,ამ ფეხბურთელმა ამდენი წლის მანძილზეე თვით რეალიზება ვერ მოახდინაა ამ კლუბში,შედეგებზე აღარ ვსაუბრობ.

რასფიქრობ, ტარანული ტიპის ფორვარდი გვჭირდება?

34

9 აპრილი 2019 17:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
ერთი რაღაც მაინტერესებს. რონალდუს წასვლის ბრალია მოდრიჩი კროოსი და კიდევ დანარჩენები რომ დასეირნობენ მოედანზე? გუნდი არის გადამწვარი და უმოტივაციო ძალიან მარტივი მიზეზის გამო. იმაზე არავინ დაობს რომ რონალდუს დარჩენით ამაზე ძლიერი იქნებოდა ვიდრე ახლაა რეალი მაგრამ მის გარდა გუნდს ისეთი ფეხბურთელები ყავს ჟირონებთან და აიაქსებთან სამარცხვინოდ არ უდნა წაეგოთ. აქ სხვა მიზეზია მე ასე ვფიქრობ.

35

9 აპრილი 2019 17:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
სირცხვილია აზარი 1OO მილიონი დ ნეიმარი 28O ზე მეტს რო აფასებენ, კარგია რეალისთვის აზარი რო ასე ღირს მარა რეალურად აზარი ასი და ნეიმარი სამასი მარაზმია.

36

9 აპრილი 2019 17:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Axl
ერთი რაღაც მაინტერესებს. რონალდუს წასვლის ბრალია მოდრიჩი კროოსი და კიდევ დანარჩენები რომ დასეირნობენ მოედანზე? გუნდი არის გადამწვარი და უმოტივაციო ძალიან მარტივი მიზეზის გამო. იმაზე არავინ დაობს რომ რონალდუს დარჩენით ამაზე ძლიერი იქნებოდა ვიდრე ახლაა რეალი მაგრამ მის გარდა გუნდს ისეთი ფეხბურთელები ყავს ჟირონებთან და აიაქსებთან სამარცხვინოდ არ უდნა წაეგოთ. აქ სხვა მიზეზია მე ასე ვფიქრობ.

ძალიან ცუდად აღიქვამ მეგობარო რონალდოს დონეს,რა შუაშია პერსოფანობა,რონალდო არის ეპოქალური ფეხბურთელი ვისი წასვლაც ნებისმიერ გუნდზე ძალიან აისახებოდა,შეგიძლია გადაავლო ექსპერტების მოსაზრებას თვალი,თუ ჩემი არ გჯერა და მოტივაციის ნაკლებობაზე წინა სეზონშიც იყო საუბარი, მაგრამ შედეგი ორივემ კარგად ვიცით წინა სეზონის.

37

9 აპრილი 2019 17:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
e

38

9 აპრილი 2019 18:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
Wakana
ძალიან ცუდად აღიქვამ მეგობარო რონალდოს დონეს,რა შუაშია პერსოფანობა,რონალდო არის ეპოქალური ფეხბურთელი ვისი წასვლაც ნებისმიერ გუნდზე ძალიან აისახებოდა,შეგიძლია გადაავლო ექსპერტების მოსაზრებას თვალი,თუ ჩემი არ გჯერა და მოტივაციის ნაკლებობაზე წინა სეზონშიც იყო საუბარი, მაგრამ შედეგი ორივემ კარგად ვიცით წინა სეზონის.

ცუდად არ აღვიქვამ კარგად ვიცი რონალდუს დონე, მაგრამ არ მომწონს ის მოდგომა როცა მთლიან რეალის წარმატებას რონალდუს აწერენ მხოლოდ. მის გარდა ძალიან ბევრმა ფეხბურთელმა ძალიან ბევრი გააკეთა. ლიდერი იყო კიბატონო ამას ვინ უარყოფს და ახლაც ძალიან ვგულშემატკივრობ სადაც არის, მაგრამ რეალს რომ მოტივაციის ნაკლებობა და რეგრესი არ ქონოდა წელს მიუხედავად რონალდოს არ ყოფნისა ასე უსუსურად არ უნდა დაესრულებინა სეზონი.

39

9 აპრილი 2019 18:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ისე ეს იოვიჩი ყველას უნდა მარა სებასტიან ალერზე არგამიგია ვინმე რამეს წერდეს :)) 24 ის არის, ძან მაგარი ფორვარდია, რატომღაც ცოტა ჩრდილშიასავით :)

40

9 აპრილი 2019 18:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Axl
Wakana
ძალიან ცუდად აღიქვამ მეგობარო რონალდოს დონეს,რა შუაშია პერსოფანობა,რონალდო არის ეპოქალური ფეხბურთელი ვისი წასვლაც ნებისმიერ გუნდზე ძალიან აისახებოდა,შეგიძლია გადაავლო ექსპერტების მოსაზრებას თვალი,თუ ჩემი არ გჯერა და მოტივაციის ნაკლებობაზე წინა სეზონშიც იყო საუბარი, მაგრამ შედეგი ორივემ კარგად ვიცით წინა სეზონის.

ცუდად არ აღვიქვამ კარგად ვიცი რონალდუს დონე, მაგრამ არ მომწონს ის მოდგომა როცა მთლიან რეალის წარმატებას რონალდუს აწერენ მხოლოდ. მის გარდა ძალიან ბევრმა ფეხბურთელმა ძალიან ბევრი გააკეთა. ლიდერი იყო კიბატონო ამას ვინ უარყოფს და ახლაც ძალიან ვგულშემატკივრობ სადაც არის, მაგრამ რეალს რომ მოტივაციის ნაკლებობა და რეგრესი არ ქონოდა წელს მიუხედავად რონალდოს არ ყოფნისა ასე უსუსურად არ უნდა დაესრულებინა სეზონი.

შენ მოსაზრებასთან დაკავშირებით ერთი ნათელი რამ იკვეთება, რეალი ზედემტად იყო დამოკიდებული რონალდოზე.

41

9 აპრილი 2019 18:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
ისე გამოდის რონალდუს გარეშე რეალი ხეტაფის დონის ყოფილა რა. არ ვიცი. მე მახსოვს თამაშებიც სადაც რონალდუს არ ჩაუტარებია კარგი თამაში მაგრამ რეალს მაინც მოუგია. ბარსელონასაც ცალი ფეხით მოუგეს მის გარეშე ისეთ დუხზე იყო გუნდი.

42

9 აპრილი 2019 18:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Axl
ისე გამოდის რონალდუს გარეშე რეალი ხეტაფის დონის ყოფილა რა. არ ვიცი. მე მახსოვს თამაშებიც სადაც რონალდუს არ ჩაუტარებია კარგი თამაში მაგრამ რეალს მაინც მოუგია. ბარსელონასაც ცალი ფეხით მოუგეს მის გარეშე ისეთ დუხზე იყო გუნდი.

იმ მოსაზრებას არ ვეთანხმები, რომ მხოლოდ რონალდო იყო, უბრალოდ რონალდო იყო ძალიან დიდი მექანიზმის მთავარი ნაწილი,თორე დაუკარგო რამოსს, მარსელოს, მოდრიჩს, ბელის და სხვებს რაც გააკეთეს,ეს სწორად არ მიმაჩნია.

43

9 აპრილი 2019 18:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
Wakana
იმ მოსაზრებას არ ვეთანხმები, რომ მხოლოდ რონალდო იყო, უბრალოდ რონალდო იყო ძალიან დიდი მექანიზმის მთავარი ნაწილი,თორე დაუკარგო რამოსს, მარსელოს, მოდრიჩს, ბელის და სხვებს რაც გააკეთეს,ეს სწორად არ მიმაჩნია.

ხოდა მაგას ვგულისხმობ მეც. მაგრამ წელს რომ გვყოლოდა რონალდუ ლიგას მოვიგებდით და ასე შემდეგ ცოტა არარეალური მგონია. ანუ იმის თქმა მინდა რომ გასულ წლებში რეალი რაც იყო იმის ნახევარი არ არის წელს თუნდაც ის ტერმინატორი კაცი გვყოლოდა. სადაც რონალდუ არ თამაშობდა ნამდვილად ართმევდა გუნდი თავს მაინც საქმეს. ლივერპულს ბეილმა და ბენზემამ მოუგეს, ბარსას ასენსიომ და ბენზემამ.

44

9 აპრილი 2019 19:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Axl
Wakana
იმ მოსაზრებას არ ვეთანხმები, რომ მხოლოდ რონალდო იყო, უბრალოდ რონალდო იყო ძალიან დიდი მექანიზმის მთავარი ნაწილი,თორე დაუკარგო რამოსს, მარსელოს, მოდრიჩს, ბელის და სხვებს რაც გააკეთეს,ეს სწორად არ მიმაჩნია.

ხოდა მაგას ვგულისხმობ მეც. მაგრამ წელს რომ გვყოლოდა რონალდუ ლიგას მოვიგებდით და ასე შემდეგ ცოტა არარეალური მგონია. ანუ იმის თქმა მინდა რომ გასულ წლებში რეალი რაც იყო იმის ნახევარი არ არის წელს თუნდაც ის ტერმინატორი კაცი გვყოლოდა. სადაც რონალდუ არ თამაშობდა ნამდვილად ართმევდა გუნდი თავს მაინც საქმეს. ლივერპულს ბეილმა და ბენზემამ მოუგეს, ბარსას ასენსიომ და ბენზემამ.

რონალდო როდესაც გუნდშია, რომც ვერ ითამაშოს შესაბამისი დონე, მაინც დიდი პლიუსია ფსიქოლოგიური კუთხით,რაც შეეხება რეალი რას მოიგებდა და რას არა , მაგას ვერც მე და ვერც შენ იტყვი დანამდვილებით,მაგრამ რისო თქმაც შემიძლია, როდესაც გუნდში რონალდო იყო რეალს ასე სეზონი არასოდეს ჩაუგდია რო თებერვალში სეზონს აზრი აღარ ქონოდა.

ჩემპიონთა ლიგის გადამწყვეტ სტადიაზე კრიშტიანუ რონალდუს გაცილებით მეტი გოლი გააქვს.

დღეს, 9 აპრილს, ჩემპიონთა ლიგის მეოთხედფინალური ეტაპი იღებს სტარტს. ამის ფონზე, გერმანულმა გამოცემა Kicker-მა გადამწყვეტ სტადიებზე წამყვანი ფეხბურთლების ასპარეზობა გააანალიზა.

ანალიზმა აჩვენა, რომ 1/4-ფინალიდან დაწყებული, კრიშტიანუ რონალდუს ყველაზე მეტი გოლი გააქვს. თანაც, უდიდესი უპირატესობით.

1. კრიშტიანუ რონალდუ - 40 გოლი ("მან.იუნაიტედი", "რეალი")
2. ლიონელ მესი - 16 გოლი ("ბარსელონა")
3. ფილიპო ინძაგი - 13 გოლი ("მილანი")
4. რაული - 13 ("რეალი", "შალკე")
5. ანდრეი შევჩენკო - 13 გოლი ("დინამო კიევი", "მილანი", "ჩელსი")
ბევრის მთქმელი სტატისტიკაააა.

45

9 აპრილი 2019 20:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
სალამი ყველას მეც ბარსას ფანი ვარ მაგრამ სამტროდ არ მოვსულვარ, ყველა კულეს ერთ ქვაბში ნუ მოგვხარშავთ. აი რეალის გაძლიერება მაგრად მინდა. ალბათ ბარსას ტრანსფერები არ გამისწორდება ისე როგორც რეალის. ძალიან ბედნიერი და მოხარული ვიქნები თუ რეალი ამ ზაფხულს, პოგბასაც აზარსაც და მანესაც დაიმატებს. თუ ფეხბურთი გიყვარს არ აქვს მნიშვნელობა ვისი ფანი ხარ სამეფო კლბის წინსვლა უნდა გიხაროდეს. ამ სატრანსფერო ფანჯარაზე რეალის ახალი მოთამაშეების დამატებას მხოლოდ მივესალმები. რაც მეტი ვარსკვლავი გადავა მადრიდში მით უფრო გაასწორებს. აი რასაც ქვია მაგრად მინდა დე ხეაც, პოგბაც, მანეც, ნდომბელეც და აზარიც დაიმატოს პერესმა. მეც მთელი გულით გგულშემატკივრობთ და ისღა დამრჩენია წარმატებბი გისურვოთ.

46

9 აპრილი 2019 21:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
admin siaxleebi cota xshitad ro dado araa? raari dzinavs saits 2 dgeshi ertxel ideba statiebi

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (338)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)