ზიდანი და პერესი მბაპეს ყველა მოთხოვნას აკმაყოფილებენ!

ესპანურ გამოცემებზე დაყრდნობით, მადრიდის „რეალის“ ხელმძღვანელობა მზად არის, მბაპეს ყველა მოთხოვნა დააკმაყოფილოს...


280 მილიონი ევრო ტრანსფერისთვის და აბსოლუტურად ყველა პირობის დაკმაყოფილება, რასაც ფრანგი მოითხოვს.

ზიზუ ერთადერთი ადამიანია, ვისაც მბაპეს დაყოლიება შეუძლია.



dle 10.1

  • Hala
  • 25 მარტი 2019
  • 5071
  • 93

1

25 მარტი 2019 16:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ძალიან კარგი!!

2

25 მარტი 2019 16:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეს ტრანსფერი რეალისთვის სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია ყველაფერი გააკეთეთ რო კილიანა იყიდოთ ის ინვალიდი გაყიდეთ 100 ლიმონად ეგეც დაამატეთ და გამოვა რამე და მერე სრული სვლით აზარისკენ ეს 2 ტრანსფერი ჰაერივით მნიშვნელოვანია

3

25 მარტი 2019 16:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
ციტატა: Clever liar
ისე მართლა რო დაახიონ ხალიფას მბაპე, მერე მაზუთა შურს ბენზემას ნახ. მილიონანი გამოსასყიდით რო იძიებს, ის იქნება ყველაზე მკვლელი :D

ბენზემა დაბლოკილია ნებისმიერი შემოთავაზებისგან. კატეგორიული უარით გაისტუმრებს ზიდანი 800 მილიონიც რომ გადაიხადონ 😂😂 იცის ყველამ და ამიტომაც არავის გასჩენია სურვილი არასდროს მისი წაყვანის, ტყუილი დროის ხარჯვაა :D

4

25 მარტი 2019 17:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბამპეს ისედაც უნდა გადმოსვლა და ეგ ახალი არ არი. აქ ბამპე ვაბშე ვერაფერს ვერ წყვეტს საერთოდ. მთლიანად პესეჟეს მფლობელზეა დამოკიდებული. უნდა გაყიდის და უნდა არა. 5 წლიანი აქვს მოწერილი და 500 მილიონია გამოსასყიდი როგორც ვიცი. შესაბამისად რეალს ან მისი გამოსყიდვა მოუწევს ან ბამპე სავარაუდოდ დარჩება პესეჟეში. სამწუხაროდ ვერც კონტრაქტს ვერ დაარღვევს,რადგან ასეთ შემთვხევაში იმხელა ჯარიმის გადახდა გატენიან,10 წელი უხელფასოდ მოუწევს თამაში. ზიდანს რა უნდა ერთია და იმ არაბს რაუნდა ეგ მეორე. ასე,რომ ზიდანი სულ რომ გაიხეს ვერაფერს ვერ მიაღწევს თუ ის ფულის მეშოკი არ დაიყოლიეს

5

25 მარტი 2019 17:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
რაღაც მაინც არ მჯერა მაგრამ თუ მბაპე და აზარი გადმოვიდნენ მერე ნახეთ ამათი კომბინაციები და შეტევები, ძაან ძლიერი წინა ხაზი გვეყოლება

6

25 მარტი 2019 17:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აუუუ პერეს ეს ტრანსფერი თუუ გააძრეე საუკეტესო იქნება😎

7

25 მარტი 2019 17:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ნეტა მენახა ეხლა რეალის სასტავი სექტემბერში :))
ჰაზარი და მბაპპე დაიდება აი ნახავთ :) პლიუს ცენტრში მოყავს ზიზუს ვინმე და კიდე მცველი გვინდა ვარანი თუ წავიდა .. ჰაკიმი უკან და როდრიგოც.

მოდრიჩი , მ. დიასი , ვასკესი , სებალიოსი , ლიორენტე , ვალიეხო , კურტუა , ყველა გასაშვებია .. დროა მოდრიჩმა აიბარგოს !

8

25 მარტი 2019 18:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მომავალ სეზონში ასეთი რეალის ხილვა მსურს:

მეკარეები: კურტუა, ნავასი

ცენტრალური მცველები: რამოსი, ვარანი, მილიტაო, სკრინიარი

მარჯვენა მცველები: კარვახალი, ოდრიოზოლა

მარცხენა მცველები: მარსელო, რეგილონი

ჩამშლელეი ნახევარმცველები: კაზემირო, კროოსი

მარჯვენა ნახევარმცველები: მოდრიჩი, კოვაჩიჩი

მარცხენა ნახევარმცველები: პოგბა, ისკო

მარჯვენა ვინგერები: ბაპე, ასენსიო

მარცხენა ვინგერები: აზარი(მანე), ვინიციუსი

ცენტრალური თავდასხმელები: ბენზემა, როდრიგო

ჰაკიმი, ტეო და ბრაჰიმ დიასი არენდით დანარჩენები გასაყიდია

9

25 მარტი 2019 18:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
ციტატა: Clever liar
ციტატა: Axl
ბენზემა დაბლოკილია ნებისმიერი შემოთავაზებისგან

მაშინ იყიდის მადრიდში მიწას, ააშენებს სტადიონს, დაარქმევს სანტიაგო ბერნაბეუს და მერე გადააკეთებს ტაქსების სადგომად, მტრისას მაგის გაბრაზება მტრისას :D

მაგასთან ხუმრობა არ ღირს. ბენზემა-მბაპეს ბარტერი მოაგვარებდა მაგ საქმეს, პსჟსგან თანხის დამატებით რასაკვირველია 😂

10

25 მარტი 2019 19:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
5 წლის შემდეგ

ლუნინი
კარვახალი ვარანი დელიხტი ჰაკიმი
პოგბა კაზემირო ისკო
მბაპე იკარდი ვინიპუხა

ზიზუ

დაიდება კიდევ ერთი საუკუნის ტრიპლეტი

11

25 მარტი 2019 19:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
5 წლის შემდეგ

ლუნინი
კარვახალი ვარანი დელიხტი ჰაკიმი
პოგბა კაზემირო ისკო
მბაპე იკარდი ვინიპუხა

ზიზუ

დაიდება კიდევ ერთი საუკუნის ტრიპლეტი

უმეტესობა 5 წლია მერე 31-32 წლისები იქნებიან. კარვახალი ვარანი პოგბა კაზემირო ისკო იკარდი ესენი ყველა 31-32ის იქნებაინ და უკვე ასალიანები იქნებიან. რა მომავალი უნდა გათვალოთ მაგათზე

12

25 მარტი 2019 19:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არამგონია გამოუშვან მაგრამ ვნახოთ

13

25 მარტი 2019 20:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: eskobari
კალადბურთში ისევ მოიგო ბარსამ

ოთხჯერ მოუგო ბარსამ ამ სეზონში რეალს კალათბურთში და სამჯერ მოუგო ფეხბურთში :დდდდდ lol

14

25 მარტი 2019 21:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: Wtf man bani madevs
უმეტესობა 5 წლია მერე 31-32 წლისები იქნებიან. კარვახალი ვარანი პოგბა კაზემირო ისკო იკარდი

კიმარა ბარსა თუ თამაშობს 60 წლის ხალხით და შედეგს აღწევს რეალი 30 წლის ხალხით რატო ვერ მიაღწევს?
ვარანი 25 წლისაა, იკარდიც, კაზე 26, ისკო 26 და პოგბა 25 თუ 26. ძაან კარგ ასაკში იქნებიან და მაგის მერე ერთი 3 წელი კიდე ითამაშებენ საკაიფოდ

რეალს რონალდოზე მეტად რამოსის წასვლისას დაენძრევა. ნაგის შემცვლელი არაა, უძაანკლასნესი მცველია, ეპოქალური, უმაღლესი დონის, ლიდერი, ქარიზმა და შენართებაა ეგ კაცი 😂

15

25 მარტი 2019 21:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
ჩვენზე ბევრად უარესი ნაკრები თუ არსებობდა მთლად ვერ წამოვიდგენდი. ჩვენები პირველტაიმში მაინც გიჟდებიან და ეს მოლდოვა ვაბშე რა ნაკრებია? 😂😂 ესეთები მაინც გვყოლოდა ჯგუფში რო დაგვაჯახეს შვეიცარიას და დანიას.

16

25 მარტი 2019 21:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Wtf man bani madevs
უმეტესობა 5 წლია მერე 31-32 წლისები იქნებიან. კარვახალი ვარანი პოგბა კაზემირო ისკო იკარდი

კიმარა ბარსა თუ თამაშობს 60 წლის ხალხით და შედეგს აღწევს რეალი 30 წლის ხალხით რატო ვერ მიაღწევს?
ვარანი 25 წლისაა, იკარდიც, კაზე 26, ისკო 26 და პოგბა 25 თუ 26. ძაან კარგ ასაკში იქნებიან და მაგის მერე ერთი 3 წელი კიდე ითამაშებენ საკაიფოდ

რეალს რონალდოზე მეტად რამოსის წასვლისას დაენძრევა. ნაგის შემცვლელი არაა, უძაანკლასნესი მცველია, ეპოქალური, უმაღლესი დონის, ლიდერი, ქარიზმა და შენართებაა ეგ კაცი 😂

ჰო აბაა ბოლო წუთებზე რეალის გადამრჩენელი😂😂😂😂 სხვას ვის შეუძლიე ეგ ხოდა მაშინ დაენძრევა ჯერ დაცვას მერე გადარჩენას ბოლო წამებზე😂😂😂 ისე მაგ მხრივ რა ძაღლის ბედი აქ 100 დამ 90 უმართლებს პოზიცია დასარტყმელად რომ ირჩევს😂😂😂

ციტატა: Axl
ჩვენზე ბევრად უარესი ნაკრები თუ არსებობდა მთლად ვერ წამოვიდგენდი. ჩვენები პირველტაიმში მაინც გიჟდებიან და ეს მოლდოვა ვაბშე რა ნაკრებია? 😂😂 ესეთები მაინც გვყოლოდა ჯგუფში რო დაგვაჯახეს შვეიცარიას და დანიას.

ხოდა საცოდაობა არაა ეგ საფრანგეთის ჯგუფია და რა ხარა ხურა ნაკრებები ყავს ჯგუფში ერთი თურქეთია და მეორე ისლანდია რაღაც ნაკრები ნორმალური😃😃😃 დატაკებოდა ჩვენი ჯგუფი საფრანგეთს და ჩვენ ეგ ჯგუფი დიდი შანსი გვექნებოდა გასვლის არც თუ ისე ძნელად თან

17

25 მარტი 2019 21:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Wtf man bani madevs
უმეტესობა 5 წლია მერე 31-32 წლისები იქნებიან. კარვახალი ვარანი პოგბა კაზემირო ისკო იკარდი

კიმარა ბარსა თუ თამაშობს 60 წლის ხალხით და შედეგს აღწევს რეალი 30 წლის ხალხით რატო ვერ მიაღწევს?
ვარანი 25 წლისაა, იკარდიც, კაზე 26, ისკო 26 და პოგბა 25 თუ 26. ძაან კარგ ასაკში იქნებიან და მაგის მერე ერთი 3 წელი კიდე ითამაშებენ საკაიფოდ

რეალს რონალდოზე მეტად რამოსის წასვლისას დაენძრევა. ნაგის შემცვლელი არაა, უძაანკლასნესი მცველია, ეპოქალური, უმაღლესი დონის, ლიდერი, ქარიზმა და შენართებაა ეგ კაცი 😂

რომელია ბარსაში 60 წლის? ყველაზე ასაკიანი სუარესია 32ის და მესი 31ის რაკეტაც 31. საუს შემცვლელი მოვა ამ ზაფხულს რაკეტას შემცვლელი ნაყიდია. მესის ვინც გინდა მოიყვანო 4 წელი მაინც ძირითადის კაცი იქნება მესი. მერე გამიჩნდება ვინმე. კაზემირო 27ის არის. ისკო 1 თვეში ხდება 27ის ვარანი 26ის ხდება 1 თვეში. პოგბაც 26ისაა იკარდიც 26ის და 5 წელში 31-32ისები იქნებიან ეგენი და რა მომავალი უნდა დაამყაროთ მაგათზე. იქამდე კი ბაზარი არაა მარა 5 წელში უკვე ისეთ ასაკში იქნებიან ცალი ფეხით რო სკამზე ზიან ან წასვლას აპირებენ😂

18

25 მარტი 2019 21:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man bani madevs
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Wtf man bani madevs
უმეტესობა 5 წლია მერე 31-32 წლისები იქნებიან. კარვახალი ვარანი პოგბა კაზემირო ისკო იკარდი

კიმარა ბარსა თუ თამაშობს 60 წლის ხალხით და შედეგს აღწევს რეალი 30 წლის ხალხით რატო ვერ მიაღწევს?
ვარანი 25 წლისაა, იკარდიც, კაზე 26, ისკო 26 და პოგბა 25 თუ 26. ძაან კარგ ასაკში იქნებიან და მაგის მერე ერთი 3 წელი კიდე ითამაშებენ საკაიფოდ

რეალს რონალდოზე მეტად რამოსის წასვლისას დაენძრევა. ნაგის შემცვლელი არაა, უძაანკლასნესი მცველია, ეპოქალური, უმაღლესი დონის, ლიდერი, ქარიზმა და შენართებაა ეგ კაცი 😂

რომელია ბარსაში 60 წლის? ყველაზე ასაკიანი სუარესია 32ის და მესი 31ის რაკეტაც 31. საუს შემცვლელი მოვა ამ ზაფხულს რაკეტას შემცვლელი ნაყიდია. მესის ვინც გინდა მოიყვანო 4 წელი მაინც ძირითადის კაცი იქნება მესი. მერე გამიჩნდება ვინმე. კაზემირო 27ის არის. ისკო 1 თვეში ხდება 27ის ვარანი 26ის ხდება 1 თვეში. პოგბაც 26ისაა იკარდიც 26ის და 5 წელში 31-32ისები იქნებიან ეგენი და რა მომავალი უნდა დაამყაროთ მაგათზე. იქამდე კი ბაზარი არაა მარა 5 წელში უკვე ისეთ ასაკში იქნებიან ცალი ფეხით რო სკამზე ზიან ან წასვლას აპირებენ😂

ნუ ღელავ ძმა მაგაზე მაგათ იუვე წაიყვანს მაგათ ხო კათარსზისი აქვთ მოწყობილი ტურინში😂😂😂😂

19

25 მარტი 2019 22:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: CHEPE
ციტატა: Wtf man bani madevs
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Wtf man bani madevs
უმეტესობა 5 წლია მერე 31-32 წლისები იქნებიან. კარვახალი ვარანი პოგბა კაზემირო ისკო იკარდი

კიმარა ბარსა თუ თამაშობს 60 წლის ხალხით და შედეგს აღწევს რეალი 30 წლის ხალხით რატო ვერ მიაღწევს?
ვარანი 25 წლისაა, იკარდიც, კაზე 26, ისკო 26 და პოგბა 25 თუ 26. ძაან კარგ ასაკში იქნებიან და მაგის მერე ერთი 3 წელი კიდე ითამაშებენ საკაიფოდ

რეალს რონალდოზე მეტად რამოსის წასვლისას დაენძრევა. ნაგის შემცვლელი არაა, უძაანკლასნესი მცველია, ეპოქალური, უმაღლესი დონის, ლიდერი, ქარიზმა და შენართებაა ეგ კაცი 😂

რომელია ბარსაში 60 წლის? ყველაზე ასაკიანი სუარესია 32ის და მესი 31ის რაკეტაც 31. საუს შემცვლელი მოვა ამ ზაფხულს რაკეტას შემცვლელი ნაყიდია. მესის ვინც გინდა მოიყვანო 4 წელი მაინც ძირითადის კაცი იქნება მესი. მერე გამიჩნდება ვინმე. კაზემირო 27ის არის. ისკო 1 თვეში ხდება 27ის ვარანი 26ის ხდება 1 თვეში. პოგბაც 26ისაა იკარდიც 26ის და 5 წელში 31-32ისები იქნებიან ეგენი და რა მომავალი უნდა დაამყაროთ მაგათზე. იქამდე კი ბაზარი არაა მარა 5 წელში უკვე ისეთ ასაკში იქნებიან ცალი ფეხით რო სკამზე ზიან ან წასვლას აპირებენ😂

ნუ ღელავ ძმა მაგაზე მაგათ იუვე წაიყვანს მაგათ ხო კათარსზისი აქვთ მოწყობილი ტურინში😂😂😂😂

ვერავის ვერ წაიყვანენ. რაკეტაზე და სუაზე უკეთესი ვინ უნდა მოვიყვანოთ სკამზე

20

25 მარტი 2019 22:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
ციტატა: CHEPE

ხოდა საცოდაობა არაა ეგ საფრანგეთის ჯგუფია და რა ხარა ხურა ნაკრებები ყავს ჯგუფში ერთი თურქეთია და მეორე ისლანდია რაღაც ნაკრები ნორმალური😃😃😃 დატაკებოდა ჩვენი ჯგუფი საფრანგეთს და ჩვენ ეგ ჯგუფი დიდი შანსი გვექნებოდა გასვლის არც თუ ისე ძნელად თან

მგონია რო ერთა ლიგიდან გავალთ ევროპაზე 😂 მაგრამ იქ ყველა თამაშს წავაგებთ. თუმცა რო გავიდეთ მაინც დიდი წარმატება იქნება რას ვეღირსებით. მგონი არცისე ძლიერი ნაკრებები გვყავს მეტოქედ ერთა ლიგაზე მოსაგები თამაშებია. ისე ამ მოლდოვის დონის ნაკრებებს მარტო ჩაკვეტაძე ათრევს 😂😂😂

აი რეებს შვრებიან ნახე ტიპები. ამათ შემყურე ცოტა იმედი მომეცა ჩვენი ნაკრების რას გვანან. კარში არ დაურტყამთ კი არადა კარისკენ.

21

25 მარტი 2019 22:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: Wtf man bani madevs
რომელია ბარსაში 60 წლის? ყველაზე ასაკიანი სუარესია 32ის და მესი 31ის რაკეტაც 31

პიკე, ალბა, ბუსკეტსი, რაკიტიჩი, ვიდალი, მესი, სუარესი ასაკში არიან. მესი კი იქნება ალბათ ფეხბურთში 5 წელი, მაგრამ აგერ ინიესტა 34 წლის ძლივს დადიოდა და თვეში ერთხელ ტრავმას იღებდა. ეგ წამლებით გაჭყეპილი კაცი გაძლებს 35 წლამდე ძირითადში? ზამენიდან შემოვა ხოლმე 2 წელში ძაან მნიშვნელოვან თამაშებში. გამძლეობა და ფიზიკა არ უვარგა, 31 წლის ასაკში 38 თამაშიდან 30 ში დადის და 35 წლის ასაკში როცა აუდგება მარტო მაშინ ითამაშებს წელიწადში 2 ჯერ. ბარსას მთელი ბირთვი გამოეცლება მაქსიმუმ 3 წელში.
რეალს 3 წელიწადში შესაცვლელი ყავს მხოლოდ რამოსი, მოდრიჩი და ბენზენა. ეს უკანასკნელი უკვე 10 წელია შესაცვლელია, ასაკის მატება არ სჭირდება მაგას 😂

22

25 მარტი 2019 22:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Wtf man bani madevs
რომელია ბარსაში 60 წლის? ყველაზე ასაკიანი სუარესია 32ის და მესი 31ის რაკეტაც 31

პიკე, ალბა, ბუსკეტსი, რაკიტიჩი, ვიდალი, მესი, სუარესი ასაკში არიან. მესი კი იქნება ალბათ ფეხბურთში 5 წელი, მაგრამ აგერ ინიესტა 34 წლის ძლივს დადიოდა და თვეში ერთხელ ტრავმას იღებდა. ეგ წამლებით გაჭყეპილი კაცი გაძლებს 35 წლამდე ძირითადში? ზამენიდან შემოვა ხოლმე 2 წელში ძაან მნიშვნელოვან თამაშებში. გამძლეობა და ფიზიკა არ უვარგა, 31 წლის ასაკში 38 თამაშიდან 30 ში დადის და 35 წლის ასაკში როცა აუდგება მარტო მაშინ ითამაშებს წელიწადში 2 ჯერ. ბარსას მთელი ბირთვი გამოეცლება მაქსიმუმ 3 წელში.
რეალს 3 წელიწადში შესაცვლელი ყავს მხოლოდ რამოსი, მოდრიჩი და ბენზენა. ეს უკანასკნელი უკვე 10 წელია შესაცვლელია, ასაკის მატება არ სჭირდება მაგას 😂

რაკიტიჩის შემცვლელი ნაყიდია პიკეს შემცვლელიც არის ლენგლე-უმტიტი გვყვავს და უდიდესი ალბათობით დე ლიხტიც მოვა. ერთი ალბას შემცვლელი გვინდა და არ იქნება ეგ ძაან რთული ეხლა გახდა 30ის ალბა. ვიდალზე ლაპარაკიც ზედმეტია ეგ ძირითადისთვის არ მოუყვანიათ. ბუსკეცს რაც შეეხება მაგის შემცვლელად დეიონგი დადგება ხოლმე მომავალში როცა ბუსი წავა. პუჩი დეიონგი არტური ესეთი ტრიო იქნება ბუსის წასვლის მერე პლიუს ალენიაც გვყვავს მარა ეგ ძაან შლანგია ჩემი აზრით. ხავი სიმონსი გვეზრდება კაკრას ბუსი რო წავა ეგაც დაწინაურდება პირველ გუდნში 16 წლისაა... ალბას და მესის შემცვლელზე უნდა იფიქრონ 4 წელში. მესი კიდე მაგ სიარულით არის რო ამ სეზონში ყველა ტურნირზე 36 თამაშში 39 გოლი და 12 ასისტი აქვს. რომელს აქვს ამაზე უკეთესი სტატისტიკა ვინც მაგაზე მეტს დარბის? ეგ კაცი 35 წლამდე და მეტსაც გაქაჩავს იმიტო რო არ დარბის და არ იღლის ძალიან თავს

23

25 მარტი 2019 22:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ციტატა: LUCA MODRIC
ბენზენა. ეს უკანასკნელი უკვე 10 წელია შესაცვლელია, ასაკის მატება არ სჭირდება მაგას 😂

2

wink

24

25 მარტი 2019 22:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
რეალს 3 წელიწადში შესაცვლელი ყავს მხოლოდ რამოსი, მოდრიჩი და ბენზენა. ეს უკანასკნელი უკვე 10 წელია შესაცვლელია, ასაკის მატება არ სჭირდება მაგას 😂

მარსელო 30ისაა მასიში 31ის ხდება. კროოსი 29ისაა. ეს ორიც მიამატე მაგ სიას

რონალდოს წასვლა ვერ გადაგიტანიათ ჯერ და მარსელო მოდრიჩი რამოსი კროოსი რო წავლენ მერე რაღას იზავთ. ჩვენ ხავი-ინიესტა-პუიოლის-ალვეშის წასვლა გადავიტანეთ ასეთუისე

25

25 მარტი 2019 22:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: Wtf man bani madevs
მარსელო 30ისაა მასიში 31ის ხდება. კროოსი 29ისაა. ეს ორიც მიამატე მაგ სიას

უყურე ეხლა რა ხდება 😂😂
მოდრიჩის შემცვლელად პოგბა მოდის, რამოსის შემცვლელად ვან დეიკს დაითრევენ, მანოლასს ან შკრინიანს. მარსელოს ჰაკიმი შეცვლის და რეგილონიც კაი ბიჭია, ბენზემა ეგდოს მაინც 3 წელი, სადაც 10 წელი გადავიტანეთ. კროოსს ისკო/კოვაჩიჩი ყავს შემცვლელად.
ბარსას საკვანძო ფეხბურთელები ყავს გამოსაცვლელი ყველა რგოლში. ალბა მთელი მარცხენა ფლანგია, მაგის გარეშე გუნდი კომბინაციას ვერ ათანაშევს, პიკე როცა ფორმაშია გაუვალუა, სუარესი აგერ რეალთან ჩანს რომ დონეა მთელი სეზონიც რო ჩაისვაროს მაინც. მესის წასვლაზე ხო საუბარი არაა. აგერ მე და აგერ შენ მესი 33 წლის ნერე თუ ჩვეულებრივი კუნძი არ იყოს მოედანზე. არ აქვს ძმაო მაგის ფიზიკა მაგ კაცს, ვერ გაქაჩავს ასეთ რეჟიმს და ტემპს. აიაქსის ახალგაზრდებმა 30 წლის ხალხს სული ამოხადეს და 35 წლის მესიმ რა უნდა ქნას სწრაფ ახალგაზრდა ფეხბურთელებთან? ინიესტას ისე აპრესინგებდნენ ფეხს ვერ ანძრევსა ეგ გენიოსი კაცი, მიუყენებენ ბებერ მესის ვინმე კაზემიროსნაირ ავჩალკას ახალგაზრდას და სწრაფს და ეგაა რა. დემბელე კოუტინიოს და არტურის აშენებული გუნდი არ გაიშვას არსად.
რეალს სჭირდება მოდრიჩის შემცვლელი მხოლოდ ამ ეტაპზე. პოგბა, აზარი და მბაპე თუ მოვიდა 5 წელი იფრენს გუნდი ისევ. ვარანი თუ დარჩა რამოსის წასვლას ამოავსებს გუნდი მილიტაო შკრინიანით რამენაირად, არ არიან ცუდი მცველები.

26

25 მარტი 2019 22:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დავიჯერო მარტო მე ვფიქრობ რო ამ ღლაპში ამხელა ფულის გადახდა უბრალოდ უაზრობააა?ან რას დაამსგავსე ფეხბურთი რაის 280 მილიონი?

27

25 მარტი 2019 22:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Wtf man bani madevs
მარსელო 30ისაა მასიში 31ის ხდება. კროოსი 29ისაა. ეს ორიც მიამატე მაგ სიას

უყურე ეხლა რა ხდება 😂😂
მოდრიჩის შემცვლელად პოგბა მოდის, რამოსის შემცვლელად ვან დეიკს დაითრევენ, მანოლასს ან შკრინიანს. მარსელოს ჰაკიმი შეცვლის და რეგილონიც კაი ბიჭია, ბენზემა ეგდოს მაინც 3 წელი, სადაც 10 წელი გადავიტანეთ. კროოსს ისკო/კოვაჩიჩი ყავს შემცვლელად.
ბარსას საკვანძო ფეხბურთელები ყავს გამოსაცვლელი ყველა რგოლში. ალბა მთელი მარცხენა ფლანგია, მაგის გარეშე გუნდი კომბინაციას ვერ ათანაშევს, პიკე როცა ფორმაშია გაუვალუა, სუარესი აგერ რეალთან ჩანს რომ დონეა მთელი სეზონიც რო ჩაისვაროს მაინც. მესის წასვლაზე ხო საუბარი არაა. აგერ მე და აგერ შენ მესი 33 წლის ნერე თუ ჩვეულებრივი კუნძი არ იყოს მოედანზე. არ აქვს ძმაო მაგის ფიზიკა მაგ კაცს, ვერ გაქაჩავს ასეთ რეჟიმს და ტემპს. აიაქსის ახალგაზრდებმა 30 წლის ხალხს სული ამოხადეს და 35 წლის მესიმ რა უნდა ქნას სწრაფ ახალგაზრდა ფეხბურთელებთან? ინიესტას ისე აპრესინგებდნენ ფეხს ვერ ანძრევსა ეგ გენიოსი კაცი, მიუყენებენ ბებერ მესის ვინმე კაზემიროსნაირ ავჩალკას ახალგაზრდას და სწრაფს და ეგაა რა. დემბელე კოუტინიოს და არტურის აშენებული გუნდი არ გაიშვას არსად.
რეალს სჭირდება მოდრიჩის შემცვლელი მხოლოდ ამ ეტაპზე. პოგბა, აზარი და მბაპე თუ მოვიდა 5 წელი იფრენს გუნდი ისევ. ვარანი თუ დარჩა რამოსის წასვლას ამოავსებს გუნდი მილიტაო შკრინიანით რამენაირად, არ არიან ცუდი მცველები.

კარგი მაშინ მეც ვიტყვი ესე. იოვიჩი დეიონგი დელიხტი და ალაბს ზამენა მოდის ამ ზაფხულში. უყურე რამდენი პოზიციის პრობლემა მოგვარდა ამ 4 ტრანსფერით😁. პიკეს რაკეტას სუას და ალბას შემცვლელები. ვან დეიკს ვინ გაუშვებს ლივედან კაცო. პოგბაც საეჭვოა ვნახოთ. ბარსას ჯერ არ ყავს გამოსაცვლელი 3-4 წელში ეყოლება მარა იქამდე უკვე შეცვლიან. აი ამ ზაფხულს სამ პოზიციას კი გაამაგრებენ. მესიზე არ გეთანხმები არცერთ სიტყვაში.

28

25 მარტი 2019 22:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 261
Bani rato medo netav? Ginebit piradad aravis vagineb, rame bilets tu gamipuchebs da sheviginebi xokme, provokatorobit ar vpovokatorob gmertma damiparos, tu vinmes vwer jigrulad vwer, admin ra gindoda shegidzlia saxalxod ganmimarto?

29

25 მარტი 2019 22:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: Wakana
დავიჯერო მარტო მე ვფიქრობ რო ამ ღლაპში ამხელა ფულის გადახდა უბრალოდ უაზრობააა?ან რას დაამსგავსე ფეხბურთი რაის 280 მილიონი?

ეგ დიდი თანხაა მართლა მაგრამ დამიჯერე ღირს ძმა მბაპეში, უბრალოდ ფასები ეგეთია ტრანსფერებზე რაც არაა მოსაწონი, არ გადაიხდიდა ან გამოუშვებენ ანდაც სხვა გუნდი იყიდის.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

30

25 მარტი 2019 22:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
ციტატა: Wakana
დავიჯერო მარტო მე ვფიქრობ რო ამ ღლაპში ამხელა ფულის გადახდა უბრალოდ უაზრობააა?ან რას დაამსგავსე ფეხბურთი რაის 280 მილიონი?

ეგ დიდი თანხაა მართლა მაგრამ დამიჯერე ღირს ძმა მბაპეში, უბრალოდ ფასები ეგეთია ტრანსფერებზე რაც არაა მოსაწონი, არ გადაიხდიდა ან გამოუშვებენ ანდაც სხვა გუნდი იყიდის.

მბაპეს ნიჭს არ ვაკნინებ,მაგრამ ამხელა ფულის გადახდა 1 ფეხბურთელში, ფეხბურთს ანადგურებს და ასევე ობიექტურადაც რო შევხედოთ ჯერ მბაპეს იმდენი არ დაუმტკიცებია რომ მსოფლიოში ყველაზე ძვირადღირებული ფეხბურთელი იყის.

31

25 მარტი 2019 22:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: Wakana

მბაპეს ნიჭს არ ვაკნინებ,მაგრამ ამხელა ფულის გადახდა 1 ფეხბურთელში, ფეხბურთს ანადგურებს და ასევე ობიექტურადაც რო შევხედოთ ჯერ მბაპეს იმდენი არ დაუმტკიცებია რომ მსოფლიოში ყველაზე ძვირადღირებული ფეხბურთელი იყის.

დაიკიდე ფული ჩვენ ჯიბეებს ხომ არ აკლდება რამე, მთავარია რეალი გაძლიერდეს.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

32

25 მარტი 2019 22:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588

33

25 მარტი 2019 22:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: Wakana
დავიჯერო მარტო მე ვფიქრობ რო ამ ღლაპში ამხელა ფულის გადახდა უბრალოდ უაზრობააა?ან რას დაამსგავსე ფეხბურთი რაის 280 მილიონი?

წარმომიდგენია ახლა რონალდინიო,ზიდანი,ბრაზილიელი რონალდო,ბაჯო,რომარიო,რივალდო და ძმანი მათნი რომ თამაშობდნენ რა ფასები ეღირებოდა.ან კულიბალოს რომ აფასებენ 150 მილიონად,ბარეზი და მალდინი 500-600 მილიონი ეღირებოდა.დღეს ფეხბურთი არის ჩამპალი.

34

25 მარტი 2019 23:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დავბრუნდი,გაუმარჯოს მეგობრებო, როგორ ხართ? ბევრი მაქ დასაწერი ყველაფერს ვერ დავწერ მაგრამ ეს უნდა დავწერო, აი ზიდანი რო გავიგე რეალში დაბრუნდა რავი მემგონი ჩემზე გახარებული მადრიდისტა იმ დღეს არ მეგულება, სასწაულად მიყვარს ეს კაცი რავი ვაფანატებ ზიზუზე იმენა ფეხბურთი მაგ კაცმა შემაყვარა და რო წავიკითხე ოფიციალურად ზიზუ დაბრუნდაო გეფიცები ვიღრიალე სიხარულისგან დდ ჩემთვის ეს კაცი ფეხბურთში ყველაფერია. სხვა რავი დარწმუნებული ვარ დავბრუნდებით და ისევ დავიხევთ საფეხბურთო სამყაროს.ისეთი გენია დაგვიბრუდა მჯერა, გენაცვალეთ მადრიდისტებო. პს მბაპე ჩვენია

35

25 მარტი 2019 23:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: lekino

რა არი ისვენებს კაცი რას ერჩი, ეგეთი ფეხბურთელი ნეტა ჩვენც გვყავდეს ძმა.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

36

25 მარტი 2019 23:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Sul vcdilob komentari ar gavaketo, mbampem romc moindomos xaliapa ar gaushvebso ro laparakobt, mteli saprangeti am bichs shescqeris, pexburtis prezidentit dawyebuli qveynis prezidentit damtavrebuli, ras piqrobt exa xalipas imis sashvalebas miscemen ro es bichi gaapuchos da skamze dasvas raxanac realshi undaa? Ise koxtad gamoushvebs rogorc araperi, mteli francia ro adgeba pexze ki ar gaapangureben mag xaliapas? Lijbi mbampem moindomos, aseve peresma da zizum da am zapxulshive gaatetreben, francias concoraze ar hkidia eg xaliapaa?

37

25 მარტი 2019 23:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: ZIDANE.
პს მბაპე ჩვენია

გაუმარჯოს სად დაგვეკარგე ძმა? მეც მაგრად მგონია რომ ზიზუ მოიყვანს მბაპეს, შეიხი იმედია თავს არ გაიგიჟებს.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

38

25 მარტი 2019 23:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მოსკოვის "ლოკომოტივის" ქართველი ცენტრალური მცველი, საბა კვირკველია შესაძლოა ინგლისის პრემიერლიგაში გადაბარგდეს.

გამოცემა Fclmnews-ის ინფორმაციით, 27 წლის ფეხბურთელის დამატებით ლონდონური "ვესტ ჰემი" არის დაინტერესებული.

წყაროს ცნობით, "ჩაქუჩები" მზად არიან ქართველი ფეხბურთელის სანაცვლოდ არც მეტი არც ნაკლები 18 მილიონი გადაიხადონ.

შეგახსენებთ, რომ კვირკველიას დამატება "ვესტ ჰემის" გარდა ასევე "ლესტერსაც" სურდა, თუმცა, ეს ტრანსფერი იანვარში არ შედგა.
ნეფა სიმართლე იყოს და ამ რუსეთს გაეცალოს რა. მაგრად გაასწორებს თუ პრემიერ ლიგაში ითამაშებს

39

25 მარტი 2019 23:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
ციტატა: ZIDANE.
პს მბაპე ჩვენია

გაუმარჯოს სად დაგვეკარგე ძმა? მეც მაგრად მგონია რომ ზიზუ მოიყვანს მბაპეს, შეიხი იმედია თავს არ გაიგიჟებს.

ბანი დამადო ჩესნი ადმინმა ბრატ დდდ კილიანი ჩვენია ძმისგულო ეს უეჭველია, რატომ იცი ზიზუ გარანტიების გარეშე არ მოვიდოდა ხო იცი ჭკვიანი კაცია, რონი აღარ ყავს და ამ გარანტიებია გარეშე არ მოვიდოდა, თან დღრს ბევრ უცხოურსაიტზე დაიწერა რეალი მთელი ზაფხული მბაეზე გდაერთვებაო 28O მილიონში ვთრეულობთ, ჩვენია ეს კაცი, ბევრს არუნდა მაგრამ ზიზუ მოგუდავს მაგ თემას

40

25 მარტი 2019 23:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
ციტატა: Wakana

მბაპეს ნიჭს არ ვაკნინებ,მაგრამ ამხელა ფულის გადახდა 1 ფეხბურთელში, ფეხბურთს ანადგურებს და ასევე ობიექტურადაც რო შევხედოთ ჯერ მბაპეს იმდენი არ დაუმტკიცებია რომ მსოფლიოში ყველაზე ძვირადღირებული ფეხბურთელი იყის.

დაიკიდე ფული ჩვენ ჯიბეებს ხომ არ აკლდება რამე, მთავარია რეალი გაძლიერდეს.

კი ძმა, მაგრამ მასე ის სპორტი რაც ასე გვიყვარს უბრალოდ ძალინ ცუდ დღეში ჩავარდება.

41

25 მარტი 2019 23:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: F.C.D
Sul vcdilob komentari ar gavaketo, mbampem romc moindomos xaliapa ar gaushvebso ro laparakobt, mteli saprangeti am bichs shescqeris, pexburtis prezidentit dawyebuli qveynis prezidentit damtavrebuli, ras piqrobt exa xalipas imis sashvalebas miscemen ro es bichi gaapuchos da skamze dasvas raxanac realshi undaa? Ise koxtad gamoushvebs rogorc araperi, mteli francia ro adgeba pexze ki ar gaapangureben mag xaliapas? Lijbi mbampem moindomos, aseve peresma da zizum da am zapxulshive gaatetreben, francias concoraze ar hkidia eg xaliapaa?

ხალიფასაც ჰკიდია ფრანცია ცონცორაზე თუ მასე მივუდგებით.ყატარის სპორტ ივნესმტენტის საკუთრებაშია პსჟ და არამგონია ვინმეს ჰქონდეს იმის უფლება საფრანგეთში,რომ სხვის ბიზნეს-საკუთრებაში ჩაერივნონ.მითუმტეს ფრანგებს რატომ არ უნდა უნდოდეთ საკუთარი ქვეყნის ფეხბურთელი იმავე ქვეყნის ღირსებას იცავდეს?

42

25 მარტი 2019 23:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
ციტატა: Wakana
დავიჯერო მარტო მე ვფიქრობ რო ამ ღლაპში ამხელა ფულის გადახდა უბრალოდ უაზრობააა?ან რას დაამსგავსე ფეხბურთი რაის 280 მილიონი?

წარმომიდგენია ახლა რონალდინიო,ზიდანი,ბრაზილიელი რონალდო,ბაჯო,რომარიო,რივალდო და ძმანი მათნი რომ თამაშობდნენ რა ფასები ეღირებოდა.ან კულიბალოს რომ აფასებენ 150 მილიონად,ბარეზი და მალდინი 500-600 მილიონი ეღირებოდა.დღეს ფეხბურთი არის ჩამპალი.

აბა მეგობარო, რა ფეხბურთელები, რა დონე, მაგრამ აქ ყვ3ლაზე ცუდი ისაა თუ რეგულაციები არ იქნება ფეხბურთს ითამაშებს მხოლოდ რამოდენიმე გუნდი და კონკურენციაც უბრალოდ მოკვდება, რისკენაც პრინციპში კი მიექანება ფეხბურთი.კონკურენციის გარეშე ეს სპორტი თავის ხიბლს უბრალოდ დაკარგავს.

43

25 მარტი 2019 23:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: F.C.D
Sul vcdilob komentari ar gavaketo, mbampem romc moindomos xaliapa ar gaushvebso ro laparakobt, mteli saprangeti am bichs shescqeris, pexburtis prezidentit dawyebuli qveynis prezidentit damtavrebuli, ras piqrobt exa xalipas imis sashvalebas miscemen ro es bichi gaapuchos da skamze dasvas raxanac realshi undaa? Ise koxtad gamoushvebs rogorc araperi, mteli francia ro adgeba pexze ki ar gaapangureben mag xaliapas? Lijbi mbampem moindomos, aseve peresma da zizum da am zapxulshive gaatetreben, francias concoraze ar hkidia eg xaliapaa?

ხალიფაას გააპანღურებე კი კაცო როგორ არაა და ფულს ბებიაჩემი ჩადევს ინვესტიციებში... რას გააგდებენ ჯიგარო მთელი მსოფლიო არაბებს მიაქვთ პარადი თუ რამე ბიზნესია დიდი და თუ რამე კეთდება ქვეყნებში წინსვლა და დიდი ივესტიციები იდევა სწორედ რომ შეიხებს და არაბების დიდი დამსახურება აქვს...
მიდი და ჩავიდეს მერე ეგ საფრანგეთის ხელისუფლება დუბაიში თუ მასე ადვილია არაბების დატერორება ქვეყნებიდან..
ჯობია წყნარად მოელაპარაკონ ისეთი რამ რაც მას ძაან მოხიბლავს თორე დაალპობს კიარა საერთოდ გააქრობს პლანეტიდან...
კიდე ერთხელ ვიტყვი რომ სანამდე არაბები იარსებებენ მსოფლიოში მანამდე ყველა ჩვეულებრივი ადამიანები ვიქნებით რადგან მხოლოდ მათ და კიდე ჰოო ჩინელები ნუ ეგ მეორე დონეა მაგრამ მაინც პროჭამდე ფულები აქვთ სრული ბოიკოტი მსოფლიოზე გაბატონებული

44

25 მარტი 2019 23:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
ციტატა: F.C.D
Sul vcdilob komentari ar gavaketo, mbampem romc moindomos xaliapa ar gaushvebso ro laparakobt, mteli saprangeti am bichs shescqeris, pexburtis prezidentit dawyebuli qveynis prezidentit damtavrebuli, ras piqrobt exa xalipas imis sashvalebas miscemen ro es bichi gaapuchos da skamze dasvas raxanac realshi undaa? Ise koxtad gamoushvebs rogorc araperi, mteli francia ro adgeba pexze ki ar gaapangureben mag xaliapas? Lijbi mbampem moindomos, aseve peresma da zizum da am zapxulshive gaatetreben, francias concoraze ar hkidia eg xaliapaa?

ხალიფასაც ჰკიდია ფრანცია ცონცორაზე თუ მასე მივუდგებით.ყატარის სპორტ ივნესმტენტის საკუთრებაშია პსჟ და არამგონია ვინმეს ჰქონდეს იმის უფლება საფრანგეთში,რომ სხვის ბიზნეს-საკუთრებაში ჩაერივნონ.მითუმტეს ფრანგებს რატომ არ უნდა უნდოდეთ საკუთარი ქვეყნის ფეხბურთელი იმავე ქვეყნის ღირსებას იცავდეს?

Bazari araa icavdes unda magram exa davpiqrdet francias ar unda rom tavis umaglesi donis footbalisti ganvitardes? Datovon da igon mash chempionati da saprangetis tasi, egrec araa, exa mbampe ro meore gundshi gaushvan magas mteli saprangeti mag xalipas shearchens ro es pexburteli paqtiurad moklaan? Egre araa, saxes gaadzroben iset ragacas gauchalicheben

45

25 მარტი 2019 23:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
და ჰოო 280 იხდის პერესი როცა 350 გირვანქას ითხოვს შეიხი:დ:დ:დ:დ პრიკოოოლ პერესიტოოო:დ

46

25 მარტი 2019 23:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აუ რამდენს გაუტყდება დდდდ

47

25 მარტი 2019 23:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
Wakana-სამწუხაროა,მაგრამ ასეა.თან არც არაფრი ისმის იმის შესახებ რომ რაიმე რეგულაციის მიღებას აპირბენ.შეიძლება ახლა ბევრად მოიმატა ფინანსებმა ფეხბურთში,მაგრამ 17-18 ის ფეხბურთელებში 120-150 მილიონებს რომ ითხოვენ ძაან უხერხულია.საშუალოზე დაბალი დონის ფებურთელი კი 50 მილიონამდე ღირს თუ მეტი არა.ან ვინმე წაიფართხალებს ერთი სეზონი და ადებენ ასტრონომიულ ფასებს.დიდი გუნდები კი თავიანთ აკადემიას დიდად აღარც აქცევენ ყურადღებას,აი პატარა გუნდები კი პირიქით,რაც შეიძლება მეტ კარგ ახალგაზრდას ყიდულობენ,ან ზრდიან,შემდეგ გამოთლიან მისგან ნორმალურ ფეხბურთელს და ადებენ მშვენიერ თანხებს,მათი პრეზიდენტები კი მშვენიერი მოგებით რჩებიან.

48

25 მარტი 2019 23:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
კაროჩე ბევრი რო არ ვილაპარაკოთ, რეალის შემადგენლობა შემდეგ სეზონში ასეთია
ნავასი
კარვახალი შკრინიანი რამოსი მარსელო
კროოსი კაზემირო პოგბა
მბაპე ბენზემა აზარი

ბარსასი
შტეგენი
ალბა პიკე დე ლიხტი სემედუ
დე იონგი არტური ბუსკეტსი
დემბელე სუარესი მესი

ძაან გიჟი სასტავი იჩითება ორივეგან. სანამ მესი ყავს ბარსას, ჩესტნად ჯობია ბარსას სასტავი რეალისას

49

25 მარტი 2019 23:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ისე რო დაუფიქრდე თუ მართლა მაგდენს გადაიხდის პერესი რამდენსაც ხალიფა ითხოვს არ აწყობს ვითომ ხალიფას გაშვება? მაგ ფულით ისეთ სასტავს დააყენებს რო რავი. თან არც უეფასი შეეშინდება. ნახ დაცვასაც და დაცვასაც ძაან მოხოდავს.

50

25 მარტი 2019 23:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
Wakana-სამწუხაროა,მაგრამ ასეა.თან არც არაფრი ისმის იმის შესახებ რომ რაიმე რეგულაციის მიღებას აპირბენ.შეიძლება ახლა ბევრად მოიმატა ფინანსებმა ფეხბურთში,მაგრამ 17-18 ის ფეხბურთელებში 120-150 მილიონებს რომ ითხოვენ ძაან უხერხულია.საშუალოზე დაბალი დონის ფებურთელი კი 50 მილიონამდე ღირს თუ მეტი არა.ან ვინმე წაიფართხალებს ერთი სეზონი და ადებენ ასტრონომიულ ფასებს.დიდი გუნდები კი თავიანთ აკადემიას დიდად აღარც აქცევენ ყურადღებას,აი პატარა გუნდები კი პირიქით,რაც შეიძლება მეტ კარგ ახალგაზრდას ყიდულობენ,ან ზრდიან,შემდეგ გამოთლიან მისგან ნორმალურ ფეხბურთელს და ადებენ მშვენიერ თანხებს,მათი პრეზიდენტები კი მშვენიერი მოგებით რჩებიან.

ანუ ფეხბურთი გადაიქცა ძალინ მომგებიან ბიზნესად რაც მე პირადად ძალინ არ მომწონს, ის რო ფეხბურთი ნაწილობრივ უნდა იყოს ბიზნესი ეს აუცილებელიცაა, მაგრამ არ უნდა დაკარგოს თავის ფუნადამენტლაური აზრი,ფეხბურთი ეს სპორტია, რომელიც ბიზნესის გარეშე ვერ იარსებებს, მაგრამ არ უნდა იყოს მხოლოდ ბიზნესი.ისე შენ რას ფიქრობ მბაპეზე?

51

25 მარტი 2019 23:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
თან ხედავს რო ყველა ვისაც არ ეზარება ხმარობს მაგ ფულის ტომარა გუნდს. მარტო შეტევა რო იგებდეს თამაშებს. მაშინ ნეიმარი-სუარესი-მესის ტრიო ყოველ წელს დადებდნენ ლიგებს მარა არაა ეგრე

52

25 მარტი 2019 23:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: Wtf man bani madevs
მაგ ფულით ისეთ სასტავს დააყენებს რო რავი

პრობლემაც მაგაშია რომ მბაპეს გაყიდვა სულაც არ სჭირდება მაგისთვის

53

25 მარტი 2019 23:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man bani madevs
ისე რო დაუფიქრდე თუ მართლა მაგდენს გადაიხდის პერესი რამდენსაც ხალიფა ითხოვს არ აწყობს ვითომ ხალიფას გაშვება? მაგ ფულით ისეთ სასტავს დააყენებს რო რავი. თან არც უეფასი შეეშინდება. ნახ დაცვასაც და დაცვასაც ძაან მოხოდავს.

შესაძლოა კიარა დიდი ალბათობით გაუშვებს თქვა გადაიხახონო და მაგარი მახატია სად წავაო თუ უნდა მახაჭკალას ანჟიმ გადაუხადოს😃😃😃
მაგათაც ჭირდებათ გაძლიერება ძაან თან თორე აჰაა აგერ მაჩანჩალა მანიუმ გამოაგდო ცოტა რომ მოიხოდა სოსკას ხელში😃😃
პროსტა იცი რა არის ნეიმარი სულ იმტვრევა ბეილივით და როდის დააღალატებს გუნდს არავინ იცის კაი დაუშვად და გაუშვა მაგრამ წინ ვინ რჩება ბებერი კავანიი??? თუ დიმარია? თუ ნეიმერი ტრამვატოლოგი...
მაგრად დაერხევა ძაან იზარალებს შეიხი და ამიტომ ვფიქრობ რომ იოლი ვერ იქმება მისი წამოქაჩვა პსჟ დან....
თანაც თვითონ თქვა მბაპემ ახალი პროექტი და ახალ ხედვებში მევ ვერთვებიო და არ ვაპირებ სადმე წასვლასო მინდა რომ მომავალი გეგმები რაც პსჟ აქვს მეც ვიყო ერთერთი შემსრულებელი მაგ პროექტშიო...
მერე ისიც თქვა რომ რეალში ოდესმე აუცილებლად წავალო მაგრამ ეხლა არამბობს რომ 2 3 წელში იქნება ეგო

54

25 მარტი 2019 23:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: CHEPE
ციტატა: F.C.D
Sul vcdilob komentari ar gavaketo, mbampem romc moindomos xaliapa ar gaushvebso ro laparakobt, mteli saprangeti am bichs shescqeris, pexburtis prezidentit dawyebuli qveynis prezidentit damtavrebuli, ras piqrobt exa xalipas imis sashvalebas miscemen ro es bichi gaapuchos da skamze dasvas raxanac realshi undaa? Ise koxtad gamoushvebs rogorc araperi, mteli francia ro adgeba pexze ki ar gaapangureben mag xaliapas? Lijbi mbampem moindomos, aseve peresma da zizum da am zapxulshive gaatetreben, francias concoraze ar hkidia eg xaliapaa?

ხალიფაას გააპანღურებე კი კაცო როგორ არაა და ფულს ბებიაჩემი ჩადევს ინვესტიციებში... რას გააგდებენ ჯიგარო მთელი მსოფლიო არაბებს მიაქვთ პარადი თუ რამე ბიზნესია დიდი და თუ რამე კეთდება ქვეყნებში წინსვლა და დიდი ივესტიციები იდევა სწორედ რომ შეიხებს და არაბების დიდი დამსახურება აქვს...
მიდი და ჩავიდეს მერე ეგ საფრანგეთის ხელისუფლება დუბაიში თუ მასე ადვილია არაბების დატერორება ქვეყნებიდან..
ჯობია წყნარად მოელაპარაკონ ისეთი რამ რაც მას ძაან მოხიბლავს თორე დაალპობს კიარა საერთოდ გააქრობს პლანეტიდან...
კიდე ერთხელ ვიტყვი რომ სანამდე არაბები იარსებებენ მსოფლიოში მანამდე ყველა ჩვეულებრივი ადამიანები ვიქნებით რადგან მხოლოდ მათ და კიდე ჰოო ჩინელები ნუ ეგ მეორე დონეა მაგრამ მაინც პროჭამდე ფულები აქვთ სრული ბოიკოტი მსოფლიოზე გაბატონებული

Eg ukve polotikaaa megobaro, chavlen tu ar chavlen, sheushveben tu ar sheushveben, aq sportzea bazari, da mainc tu molaparakebebze midga saqme mtlad isec ar moxdeba ro gaaqron, shetanxmdebian, mag xalipas ikan mteli saprangetia, aba warmoidgine ro martla gaagdos meore gundshi da psj tamashebze agar iaron xalxma ra moxdeba, ra chemi y.l.is puls ishovis naxavs magas, saqartvelo ki araa yvelapeze tvali daxuchon, shen warmogidgenia ra moxdeba mag shemtxvevashiii? Ver gaqachavs megobaro vera

55

25 მარტი 2019 23:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: eskobari
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: oto.reali
ციტატა: ZIDANE.
პს მბაპე ჩვენია

გაუმარჯოს სად დაგვეკარგე ძმა? მეც მაგრად მგონია რომ ზიზუ მოიყვანს მბაპეს, შეიხი იმედია თავს არ გაიგიჟებს.

ბანი დამადო ჩესნი ადმინმა ბრატ დდდ კილიანი ჩვენია ძმისგულო ეს უეჭველია, რატომ იცი ზიზუ გარანტიების გარეშე არ მოვიდოდა ხო იცი ჭკვიანი კაცია, რონი აღარ ყავს და ამ გარანტიებია გარეშე არ მოვიდოდა, თან დღრს ბევრ უცხოურსაიტზე დაიწერა რეალი მთელი ზაფხული მბაეზე გდაერთვებაო 28O მილიონში ვთრეულობთ, ჩვენია ეს კაცი, ბევრს არუნდა მაგრამ ზიზუ მოგუდავს მაგ თემას

დაგადებდა რამდენი პროვოკატორი გამოცჰნდება ყველას აგინებ ყველაფერს დაა რაგიკვირს :D:D:D

ვინც მე არასწროად შემეხება ვაგინებ აბა რასვიზამ. ან შენ რა შეგაწუხა?

56

25 მარტი 2019 23:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Wtf man bani madevs
მაგ ფულით ისეთ სასტავს დააყენებს რო რავი

პრობლემაც მაგაშია რომ მბაპეს გაყიდვა სულაც არ სჭირდება მაგისთვის

რატო არ ჭირდება? ეხლა გადაურჩა უეფას მარა მაგათ რო 300 და 400 მილიონი დახარჯონ ამ ზაფხულს აღარ აპატიებს უეფა ძმაო და მგონია მოხსნიან უჩლდან და არ აწყობთ ეგ. აი მბაპე ან ნეიმარი რო გაყიდოს მერე სულ სხვანაირად იქნება საქმე მინიმუმ 300 მილიონად გაყიდიან და მაგას თავისუფლად დაამატებენ 200 მილიონს უეფაც ვერაფერს ეტყვის და 500 მილიონად ისეთ სასტავს დააყენებს სუ არ დაჭრიდებათ მბაპე ან ნეიმარი

57

25 მარტი 2019 23:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
F.C.D-მეც კი მინდა მბაპეს ნახვა თეთრი მაისურით,მაგრამ ამის გაკეთება თითქმის შეუძლებელია.მაგ პატარა ბიჭუნას ახლახან რომ არ მოეწერა ახალ კონტრაქტზე ხელი მექნებოდა დიდი იმედი,მაგრამ ახლა მაგის შანსი ძაან ცოტაა.თუ იყიდიან მაშინ ვიღაცის დათმობაც მოგვიწევს,ნუ გააჩნია ხალიფას ვინ აინტერესებს რეალიდან.პირდაპირ,მარტო თანხაში არამგონია გაცვალონ.რაც შეეხება ფრანგებს და კონკრეტულად პარიზელებს,მათთვის უფრო მნიშვნელოვანი წესით პსჟს ბევრად გაძლიერება უნდა იყოს ვიდრე ასეთი პერსპექტიული ფეხბურთელების დაკარგვა და სხვა ქვეყნის გუნდში ასპარეზობაა.დღევანდელი მდგომარეობით ძაან მომინდებოდა მასეთი პრსპექტიული ქართველი რომ რომელიმე ტოპ გუნდში ეთამაშა,მაგრამ პსჟს მსგავსი გუნდი რომ გვყავდეს საქართველოში,რომლშიც უდიდესი ინვესტიციები იდება და თანდაან ვითარდება თავისთავად მენდომბოდა წარმატებას მასეთ პერსპექტიულ ბიჭს ჩვენი ქვეყნის გუნდთან ერთად მიეღწია.

58

25 მარტი 2019 23:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: F.C.D
ციტატა: CHEPE
ციტატა: F.C.D
Sul vcdilob komentari ar gavaketo, mbampem romc moindomos xaliapa ar gaushvebso ro laparakobt, mteli saprangeti am bichs shescqeris, pexburtis prezidentit dawyebuli qveynis prezidentit damtavrebuli, ras piqrobt exa xalipas imis sashvalebas miscemen ro es bichi gaapuchos da skamze dasvas raxanac realshi undaa? Ise koxtad gamoushvebs rogorc araperi, mteli francia ro adgeba pexze ki ar gaapangureben mag xaliapas? Lijbi mbampem moindomos, aseve peresma da zizum da am zapxulshive gaatetreben, francias concoraze ar hkidia eg xaliapaa?

ხალიფაას გააპანღურებე კი კაცო როგორ არაა და ფულს ბებიაჩემი ჩადევს ინვესტიციებში... რას გააგდებენ ჯიგარო მთელი მსოფლიო არაბებს მიაქვთ პარადი თუ რამე ბიზნესია დიდი და თუ რამე კეთდება ქვეყნებში წინსვლა და დიდი ივესტიციები იდევა სწორედ რომ შეიხებს და არაბების დიდი დამსახურება აქვს...
მიდი და ჩავიდეს მერე ეგ საფრანგეთის ხელისუფლება დუბაიში თუ მასე ადვილია არაბების დატერორება ქვეყნებიდან..
ჯობია წყნარად მოელაპარაკონ ისეთი რამ რაც მას ძაან მოხიბლავს თორე დაალპობს კიარა საერთოდ გააქრობს პლანეტიდან...
კიდე ერთხელ ვიტყვი რომ სანამდე არაბები იარსებებენ მსოფლიოში მანამდე ყველა ჩვეულებრივი ადამიანები ვიქნებით რადგან მხოლოდ მათ და კიდე ჰოო ჩინელები ნუ ეგ მეორე დონეა მაგრამ მაინც პროჭამდე ფულები აქვთ სრული ბოიკოტი მსოფლიოზე გაბატონებული

Eg ukve polotikaaa megobaro, chavlen tu ar chavlen, sheushveben tu ar sheushveben, aq sportzea bazari, da mainc tu molaparakebebze midga saqme mtlad isec ar moxdeba ro gaaqron, shetanxmdebian, mag xalipas ikan mteli saprangetia, aba warmoidgine ro martla gaagdos meore gundshi da psj tamashebze agar iaron xalxma ra moxdeba, ra chemi y.l.is puls ishovis naxavs magas, saqartvelo ki araa yvelapeze tvali daxuchon, shen warmogidgenia ra moxdeba mag shemtxvevashiii? Ver gaqachavs megobaro vera

კაი ძმა იმას რომ ამბობდი ზემოთ მათი ნაკრების იგროკიაო ასეო ისეო ერთერთი ფიგურააო... საფრანგეთში ლიგა რამდენი წელია რაც არ წასულა?? ბილოს ვინ აწიაა ეგ თასი ყველას დაავიწყა საფრანგეთში და ლიგის წყრუვილი არ გააჩნია დავიჯერო?? როცა ლიონი ლიონობდა მაშიმ ვერაფერს შვებოდნენ ლიგაზე და პსჟ დასუსტება რატო უნდა უნდოდეს ფრანგენს ან მბაპეს გაშვება რატო უნდა აწყობდეთ??
იმას რომ ამბობ დააქვეითონო და ხალხი აღარ მივაო მერეო რა მბაპეს წასვლის მერე პარკ დე ფრენსზე ტრამვატოლოგი ნეიმერის გამო დაიწყებენ სიარულს? რომელიც ისეთ ტრამვებს იკიდებს რომ თვეები ჭირდება... არც ეგრე მარტივად არაა საქმე ჩემო ძმაო მხოლოს ნაკრებზე რომ ფიქრობდეს ფრანგები რაცუფრო ძლიერი ლიგა იქნება საფრანგეთსი და ძლიერი გუნდები მითუფრო სანახაობა მოიმატებს და მარტო ესპანიზაცია არიქნება გაბატონებული პლანეტაზე

59

25 მარტი 2019 23:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მარჯვენა მცველი ცენტრალური მცველი ორი ნახევარმცველი ერთი მარჯვენა ვინგერი და ერთი ცენტრფორვარდი აი ამ პოზციებს სრულიად მოაგვარებს მბაპეს გაყიდვით და მე ვფიქრობ უნდა დაფიქრდეს ხალიფა. 350ს ითხოვს მბაპეში აი რო გადაიხადოს პერესმა კიდე ყავთ ხარახურა ხალხი გასაყიდი ერთი 50 მაგედან რო ამოიღონ. 400 მილიონი მარტო გაყიდვებით შეუვათ 200იც რო დაამატოს. 600 მილიონათ ისეთ სასტავს დააყენებენ რო მბაპე სულ დაავიწყდებათ

60

25 მარტი 2019 23:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არ იწვალოთ კილიანი ჩვენია, უნდა ავაწიოკოთ ყველა. მესიც ასაკშია ერეხევა ბარსას

61

25 მარტი 2019 23:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
F.C.D-მეც კი მინდა მბაპეს ნახვა თეთრი მაისურით,მაგრამ ამის გაკეთება თითქმის შეუძლებელია.მაგ პატარა ბიჭუნას ახლახან რომ არ მოეწერა ახალ კონტრაქტზე ხელი მექნებოდა დიდი იმედი,მაგრამ ახლა მაგის შანსი ძაან ცოტაა.თუ იყიდიან მაშინ ვიღაცის დათმობაც მოგვიწევს,ნუ გააჩნია ხალიფას ვინ აინტერესებს რეალიდან.პირდაპირ,მარტო თანხაში არამგონია გაცვალონ.რაც შეეხება ფრანგებს და კონკრეტულად პარიზელებს,მათთვის უფრო მნიშვნელოვანი წესით პსჟს ბევრად გაძლიერება უნდა იყოს ვიდრე ასეთი პერსპექტიული ფეხბურთელების დაკარგვა და სხვა ქვეყნის გუნდში ასპარეზობაა.დღევანდელი მდგომარეობით ძაან მომინდებოდა მასეთი პრსპექტიული ქართველი რომ რომელიმე ტოპ გუნდში ეთამაშა,მაგრამ პსჟს მსგავსი გუნდი რომ გვყავდეს საქართველოში,რომლშიც უდიდესი ინვესტიციები იდება და თანდაან ვითარდება თავისთავად მენდომბოდა წარმატებას მასეთ პერსპექტიულ ბიჭს ჩვენი ქვეყნის გუნდთან ერთად მიეღწია.

Bazari araamagram tviton chvenidan wasuli bichebidn vici ro vapshem ar aqvt psj s imedi ro chemp ligas moigeben, tviton prangebs undat ro wavides mbampe realshi, xvdebian isinic ro ver ganvitardeba, me lichnad mgonia ro 80%,am zapxuls gatetrdeba da tu am zapxuls ara iset shetanxmebas miagweven ro 2020 wels chveni iqneba

62

25 მარტი 2019 23:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
Wakana-ძალიან მომწონს მბაპე,როგროც ინდივიდუალურად,ისევე გნდურ საკითხშიც საკმაოდ ძლიერია.20 წლის ფეხბურთელისთვის საკმაოდ ჩამოყალიბებულად თამაშობს,ამით იმის თქმა მინდა,რომ საფეხბურთო ინტელექტი მაღალ დონეზე აქვს განვითარებული.თუ დღევანდელ ამომავალ ვარსკვლავებში ინვესტიციას ჩავდები ეს პირვლ რიგში მბაპე იქნებოდა,ნუ ამომავალი ვარსკვლავი აღარ ითქმება მასზე მაგრამ ჯერ მაინც ძაან ახალგაზრდაა.საფრანგეთის ნაკრებშიც საკმაოდ კარგად გამოიყურებოდა და საფრანგეთის ჩემპიონატშიც მშვენირი სტატიტიკით გამოირჩევა,მაგრამ ვფიქრობ საფრანგეთის ჩემპიონატი მაინც ვერ იქნება საზომი,ზოგადად კი თუ განვითარება სჭირდება ბევრად რთულ ჩემპიონატში უნდა იასპარეზოს თორემ ასე ვფიქრობ ერთ დონეზე გაიყინება.

63

25 მარტი 2019 23:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: eskobari
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: eskobari
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: oto.reali
ციტატა: ZIDANE.
პს მბაპე ჩვენია

გაუმარჯოს სად დაგვეკარგე ძმა? მეც მაგრად მგონია რომ ზიზუ მოიყვანს მბაპეს, შეიხი იმედია თავს არ გაიგიჟებს.

ბანი დამადო ჩესნი ადმინმა ბრატ დდდ კილიანი ჩვენია ძმისგულო ეს უეჭველია, რატომ იცი ზიზუ გარანტიების გარეშე არ მოვიდოდა ხო იცი ჭკვიანი კაცია, რონი აღარ ყავს და ამ გარანტიებია გარეშე არ მოვიდოდა, თან დღრს ბევრ უცხოურსაიტზე დაიწერა რეალი მთელი ზაფხული მბაეზე გდაერთვებაო 28O მილიონში ვთრეულობთ, ჩვენია ეს კაცი, ბევრს არუნდა მაგრამ ზიზუ მოგუდავს მაგ თემას

დაგადებდა რამდენი პროვოკატორი გამოცჰნდება ყველას აგინებ ყველაფერს დაა რაგიკვირს :D:D:D

ვინც მე არასწროად შემეხება ვაგინებ აბა რასვიზამ. ან შენ რა შეგაწუხა?

მე რამ უნდა სჰემაწუხოს პრეტენზია გამოტქვია დამბლოკაო და დაგბლოკავს რო იგინებითქო არ გკიდია ვიგაცაა რაგაცას დაწერს ყველაფერი გულტან კი არ უნდა მიტანო..რას იშლი ნერვებს

ჯიგაარ, მე ვინც შემეხება მადლობას ვწრ ვეტყვი, ასე მოიქცევი შემც, ვერ ვიტან არასწორ ადამიანს და ამ დროს გავარტყი ბანს. კი მიხვდი დალშე

64

25 მარტი 2019 23:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კი გაუჩოც აღარ დარჩება ბარსაშიო და კიდე რამდენზე ამბობდნენ ეე ეხლა ერხევაო ბარსას არა კიდე ეეე ეხლა უეჭველი დარხევაო ეხლა მესია რიგში:დ:დ:დ კითხვა მაქვს ვინიქნება შემდეგი ვიზეც იტყვით ერთი 10 წელი კიდე მინიმუმ:დ:დ

65

25 მარტი 2019 23:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ზაფხულა დაველოდოთ და ვნახოთ რა. მბაპემაც თუ იაქტიურა რეალში იქნება თუ არადა ერთი მაგისიც რა 😂 ჰომ ხედავს პსჟ ს სამარცხვინოდ აგდებენ უკვე ლიგაზე და წარმატების შანსი არააა . თუ სახელის დატოვება სურს რეალში უნდა წამოვიდეს

66

25 მარტი 2019 23:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
F.C.D-იმედია მართლაც მასე იქნება და გამართლდება შენი სიტყვები.ყველა შემთხვევაში წესით საინტერესო ზაფხული უნდა გამოდგეს და ვნახოთ,იმედია რეალის სასიკეთოდ წარიმართება ყველაფერი.

67

25 მარტი 2019 23:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბარსაა სიტი მგონია ფინალი ბიჩებო თქვენ რას ფიქრობთ? არამგონიაა ბებერმა იუვემ გაუქაშოს გვარდიოლას სიტის...

68

25 მარტი 2019 23:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Heisenberg
ზაფხულა დაველოდოთ და ვნახოთ რა. მბაპემაც თუ იაქტიურა რეალში იქნება თუ არადა ერთი მაგისიც რა 😂 ჰომ ხედავს პსჟ ს სამარცხვინოდ აგდებენ უკვე ლიგაზე და წარმატების შანსი არააა . თუ სახელის დატოვება სურს რეალში უნდა წამოვიდეს

ჩვენი ბრატ ჩვენი, ზიზუ მაგ პირობით მოვიდა

69

25 მარტი 2019 23:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: eskobari
ბარსაა სიტი მგონია ფინალი ბიჩებო თქვენ რას ფიქრობთ? არამგონიაა ბებერმა იუვემ გაუქაშოს გვარდიოლას სიტის...

Iuve barsa ufro gasworebda :D mefem unda dachoqos finalshi pedarasto :D

70

25 მარტი 2019 23:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
Wakana-ძალიან მომწონს მბაპე,როგროც ინდივიდუალურად,ისევე გნდურ საკითხშიც საკმაოდ ძლიერია.20 წლის ფეხბურთელისთვის საკმაოდ ჩამოყალიბებულად თამაშობს,ამით იმის თქმა მინდა,რომ საფეხბურთო ინტელექტი მაღალ დონეზე აქვს განვითარებული.თუ დღევანდელ ამომავალ ვარსკვლავებში ინვესტიციას ჩავდები ეს პირვლ რიგში მბაპე იქნებოდა,ნუ ამომავალი ვარსკვლავი აღარ ითქმება მასზე მაგრამ ჯერ მაინც ძაან ახალგაზრდაა.საფრანგეთის ნაკრებშიც საკმაოდ კარგად გამოიყურებოდა და საფრანგეთის ჩემპიონატშიც მშვენირი სტატიტიკით გამოირჩევა,მაგრამ ვფიქრობ საფრანგეთის ჩემპიონატი მაინც ვერ იქნება საზომი,ზოგადად კი თუ განვითარება სჭირდება ბევრად რთულ ჩემპიონატში უნდა იასპარეზოს თორემ ასე ვფიქრობ ერთ დონეზე გაიყინება.

გეთანხმები მბაპე მეც მომწონს, მაგრამ ჩემი აზრით უფრო დიდი სახელი აქვს ვიდრე რეალურადაა, ასე მგონია რატომღაც.

71

25 მარტი 2019 23:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: eskobari
ბარსაა სიტი მგონია ფინალი ბიჩებო თქვენ რას ფიქრობთ? არამგონიაა ბებერმა იუვემ გაუქაშოს გვარდიოლას სიტის...

არ დაიჯერო ეგ ზღაარი, იუვე ჰაერში იხმარს აიქსს ჯერ და მერე მაგ ვითომ მაგარ სიტის, არუნდა ბევრს მარა ფინალშია იუვე მარტივად, ადვილად მოუგებს სიტის ბარსა და ეგ იმიტომ გინდ ხო დდდ. გუარდი შეტრიალდება და მიცემს უკანალს. დდ

72

25 მარტი 2019 23:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Barsaaa
ციტატა: eskobari
ბარსაა სიტი მგონია ფინალი ბიჩებო თქვენ რას ფიქრობთ? არამგონიაა ბებერმა იუვემ გაუქაშოს გვარდიოლას სიტის...

Iuve barsa ufro gasworebda :D mefem unda dachoqos finalshi pedarasto :D

გასწორებდა მაგრად იუვე ბარსაც მაგრამ რავი ჩემი აზრით სიტი მგონია რო გამოაგდებს გვარდიოლას როც მოვიდა...

73

25 მარტი 2019 23:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: eskobari
ბარსაა სიტი მგონია ფინალი ბიჩებო თქვენ რას ფიქრობთ? არამგონიაა ბებერმა იუვემ გაუქაშოს გვარდიოლას სიტის...

მე იუვე მირჩევნია. სიტისთან უფრო გაუჭირდება ბარსას ვიდრე იუვესთან.

74

25 მარტი 2019 23:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
წელს რონალდო იგებს ლიგას. ეს კაცი აკლდა იუვეს, თან მაეტუვად გავა ფინალში გაიგულავებს აიაქსი და ალბათ სიტი დდდ ტოტენჰემი გააგდოს ჯერ.

75

26 მარტი 2019 00:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: CHEPE
კი გაუჩოც აღარ დარჩება ბარსაშიო და კიდე რამდენზე ამბობდნენ ეე ეხლა ერხევაო ბარსას არა კიდე ეეე ეხლა უეჭველი დარხევაო ეხლა მესია რიგში:დ:დ:დ კითხვა მაქვს ვინიქნება შემდეგი ვიზეც იტყვით ერთი 10 წელი კიდე მინიმუმ:დ:დ

გაუჩო რომ დაეტოვებინათ თავის დროზე,რონალდინიო-ეტოო-მესი მშვენირ ტრიოს შექმნიდნენ,მახსოვს ის პერიოდი როდესაც მესი ახალი გამოჩენილი იყო შემადგენლობაში როგორ უგებდნენ ეგ და რონალდინიო,როგორც მახსოვს პირველი გოლიც გაუჩოს პასით გაიტანა.ნუ ანრიმ მშვენივრად ამოავსო მისი ადგილი,მაგრამ ვფიქრობ ის ტრიო რომლიც დავწერე უფრო დამანგრეველი იქნებოდა.არც მილანში ჩაუტარებია ცუდი სეზონი,მაგრამ მაშინდელი მილანი უკვე უფსკრულისკნ მიექანებოდა თანდათან.არ დამავიწყდება მილანი-მანჩესტერის მატჩი,ძაან სერიოზული დონე დადო და ასე მალ ბარსას არ უნდა ჩამოეწერა.

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (338)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)