დე ლიხტის ტრანსფერი ისევ დღის წესრიგში დადგა

მას შემდეგ, რაც „ბლანკოსმა“ ედერ მილიტაოს ტრანსფერი ოფიციალურად გამოაცხადა, დე ლიხტთან დაკავშირებით არანაირი ინფორმაცია აღარ გავრცელებულა...


თუმცა... თუმცა რაფაელ ვარანის ირგვლივ ატეხილი აჟიოტაჟის გამო პერესი ჰოლანდიელ ახალგაზრდას მიუბრუნდა.

ვრცელდება ინფორმაცია, რომ ვარანის წასვლა ფაქტობრივად გადაწყვეტილია და პერესი დე ლიხტისთვის იბრძოლებს.


dle 10.1

  • Hala
  • 22 მარტი 2019
  • 4950
  • 103

1

22 მარტი 2019 12:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რა მოელანდა ვარანს ასეთიიიი??? რატო მიდოს რა აკლიაა რეალში ხელფასი ტუ უნდა მეტი მოუმატოს ბაბუმ ერთ ერტი საუკეთესოაა ვარანი🙂

დე ლიხტი დონეაააა ძაან მაგრამ ბარსაში უნდა წასვლა😣

2

22 მარტი 2019 13:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 534
მშვენიერი ბიჭია!!! მაგრამ ბარსას აირჩევს ალბათ... ნუ თუ ვარანი წავიდა მანამდე სანამ გადაწყვეტილებას მიიღებს სჯობს დაფიქრდეს, ბარსაში იმხელა კონკურენციაა მრისას...
მართლა ბიჭებო თვითერზე და ინსტაგრამზე უკვე ბევრი ჟურნალი იწერება რაბიოზე. მემგონის შეთანხმდნენ :))) აზარზეც მიდის საუბარი რომ მალე გააოფიციალურებენო და ჰა ველით )))

3

22 მარტი 2019 14:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბარსასია ეს 90%ით

4

22 მარტი 2019 14:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
იმედია ჩვენთან მოვა კარგი ბიჭია

5

22 მარტი 2019 14:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
პერეს დე იონგივით ბარსაში მოდის საუკუნის ტალანტი მცველი დე ლიხტი lol

6

22 მარტი 2019 15:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
rais deligti too virgila moiyvanet saswrafod ramostan ertad shesanishnavi dueti ikneba gamsakutrebit meore sartukze brdzolis dros

7

22 მარტი 2019 15:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: gollden ani state
პერეს დე იონგივით ბარსაში მოდის საუკუნის ტალანტი მცველი დე ლიხტი lol

Nela ariyidos zedmeti moindomet barcashi

8

22 მარტი 2019 15:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ტყუილად ნუ გაიწელები ბაბუ ბარსასია ეს ბიჭი 90%-ით გადაწყვეტილი თემაა თვითინაც ბარსაში უნდა თამაში დე იონგთან ერთად ასე რომ ტყუილად ნუ დაიღლებით

9

22 მარტი 2019 15:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Tato.RM
მშვენიერი ბიჭია!!! მაგრამ ბარსას აირჩევს ალბათ... ნუ თუ ვარანი წავიდა მანამდე სანამ გადაწყვეტილებას მიიღებს სჯობს დაფიქრდეს, ბარსაში იმხელა კონკურენციაა მრისას...
მართლა ბიჭებო თვითერზე და ინსტაგრამზე უკვე ბევრი ჟურნალი იწერება რაბიოზე. მემგონის შეთანხმდნენ :))) აზარზეც მიდის საუბარი რომ მალე გააოფიციალურებენო და ჰა ველით )))

კარგია რაბიოო სკამზეე. ასევე ახარიც ფლანგზე მშვენიერრ. ახლა ფორვარდიც სჭირდება გუნდს

10

22 მარტი 2019 15:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 340
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Tato.RM
მშვენიერი ბიჭია!!! მაგრამ ბარსას აირჩევს ალბათ... ნუ თუ ვარანი წავიდა მანამდე სანამ გადაწყვეტილებას მიიღებს სჯობს დაფიქრდეს, ბარსაში იმხელა კონკურენციაა მრისას...
მართლა ბიჭებო თვითერზე და ინსტაგრამზე უკვე ბევრი ჟურნალი იწერება რაბიოზე. მემგონის შეთანხმდნენ :))) აზარზეც მიდის საუბარი რომ მალე გააოფიციალურებენო და ჰა ველით )))

კარგია რაბიოო სკამზეე. ასევე ახარიც ფლანგზე მშვენიერრ. ახლა ფორვარდიც სჭირდება გუნდს

როდრიგო მოვა ფორვარდათ აზარი მარჯვნიდან შეუტევს და ვინი მარცხნიდან. სულ ესააა. ე კმყოფილივარ მხოლოდ აზარიც თუ მოვა წინ ხაზში
-----------------------
"გულისხმიერება აიმაღლეთ და არა ხმის ტემბრი, წვიმა ასაზრდოებს ყვავილებს და არა ჭექა-ქუხილი."


11

22 მარტი 2019 16:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
კურტუამ რა ქნა გუშინ :D მემგონი არუნდა ძირითადში თამაში რეებს ჩალიჩობს.

აქ ამ საიტზე როგორც არ უნდა მოგწონდეთ და არ იყოთ სიმპატიით განწყობილი კეინის მიმართ ფაქტია მისნაირი ფეხბურთელი რეალს დააკვდებოდა და რონალდუს დანაკლისს ასეთუისე ამოავსებდა. ბენზემაზე და კეინზე იყო შედარება ეგეც მახსოვს და ის რო ბენზემა ბევრად უფრო კარგია :D მაგრამ სინამდვილეში მათი შედარებაც სისულელეა რადგან ბენზემას სხვა პლიუსები აქვს კეინს სხვა. და მთლიანობაში კეინი ბევრად აღემატება ფრანგს იმ საქმეში რაც წინახაზელს მოეთხოვება, ცალკე საკითხია ის ბენზემა რას აკეთებს გუნდისთვის ხშირშემთხვევაში და რამდენად სასარგებლოა რეალისთვის თუმცა უკვე გამოჩნდა რონალდუს წასვლის შემდეგ რომ მსგავსი ტიპის ფეხბურთელი მარტო ვერსფერს შვრება.

კეინი და აზარი ძალიან მაგარი იქნებოდა.

12

22 მარტი 2019 16:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მოკლედ რა მალე მოინელეს უკვე ვარანიც😂😂ის ოქროს სიტყვებია ვისაც რეალში არ უნდა შეუძლია წავიდესო😂😂😂 ყველაზე მნიშვნელოვანს მიზეზს არავინ კითხულობს, საინტერესოა რატო?😏

13

22 მარტი 2019 16:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
კურტუამ რა ქნა გუშინ :D მემგონი არუნდა ძირითადში თამაში რეებს ჩალიჩობს.

აქ ამ საიტზე როგორც არ უნდა მოგწონდეთ და არ იყოთ სიმპატიით განწყობილი კეინის მიმართ ფაქტია მისნაირი ფეხბურთელი რეალს დააკვდებოდა და რონალდუს დანაკლისს ასეთუისე ამოავსებდა. ბენზემაზე და კეინზე იყო შედარება ეგეც მახსოვს და ის რო ბენზემა ბევრად უფრო კარგია :D მაგრამ სინამდვილეში მათი შედარებაც სისულელეა რადგან ბენზემას სხვა პლიუსები აქვს კეინს სხვა. და მთლიანობაში კეინი ბევრად აღემატება ფრანგს იმ საქმეში რაც წინახაზელს მოეთხოვება, ცალკე საკითხია ის ბენზემა რას აკეთებს გუნდისთვის ხშირშემთხვევაში და რამდენად სასარგებლოა რეალისთვის თუმცა უკვე გამოჩნდა რონალდუს წასვლის შემდეგ რომ მსგავსი ტიპის ფეხბურთელი მარტო ვერსფერს შვრება.

კეინი და აზარი ძალიან მაგარი იქნებოდა.

kurtuam tu chama eg araferi,kurtua ert erti sauketesoa,benzemas rac sheexeba magas aranairi pliusi ar aqvs,keini dzaan magaria magram ikardi uketesi iqneba realshi damijere,rac sheexeba am de lixts vinme magis tamashebs uyurebs? tipi ukan ver garbis roca kontraze modis metoqe,magis pliusi tavuri ortabrdzolebia rac ramosis epoqashi ar gvchirdeba,erti sityvit ro vtqvat mosiarule cxenia,eg reals ar gamoadgeba radgan shetevashi gaqceul seriojas eg ver daazgvevs,tu varani wavida realshi kulibali mova,de lixti arada ar ari realistvis sachiro,imedia barsashi miva,vinc aiaqsis tamashebs uyurebs daakvirdeboda da mixvdeboda ro erti ertze yoveltvis damzgvevi gadadis radgan erti cru modzraoba da miwazea an ver xvdeba rasaketebs,chveulebrivi donis mcvelia romelic varskvlavi gaxda mxolod da mxolod misi asakis da fizikurobis gamo,aseve aiaqsis aseti shtambechdavi tamashis gamo

14

22 მარტი 2019 16:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ყველა ცენტრ ფორვარდს დაბლოკავს ზიდანი,პასუხი მარტივიააა სულ მცირედი მაინც უნდა იცნობდე მის ფილოსოფიას რომ ეს კაცი ტიპიური მძიმე ფორვარდით არ თამაშობს,,ზიდანს ფავორიტი სქემა 4-3-3 ია სადაც კლუბი სამი შემტევით თამაშობს და სამივე წინა ხაზელს შეუძლია ღრმა გადაადგილებისს არეალი და აქვთ მაღალი აიქუუუ ,პოზიციებს ცვლააა ხშირად გვინახავს,ბეილი ცენტრში ბენზემა ფლანგზეე ესე შემდეგ,რატომ ხდება ეს?დღეს ტიპიური ცენტრ ფორვარდები გადაშენების პირასაააა ,რადგან დინამიკა გვიჩვენებს რომ ვინცც მოძრავ ი მრავალფუქნციონური შემტევებით თამაშობს იმ კლუბებს უფრო მეტი შედეგები აქვსს.პოზიციებს ცვლა გაძლევს მეტტ შეტევით პოტენციალს და ალტერნატივას.მეტი კომბინაციების დამუშავების და სხვადასხვა სვლებიი მატჩის მიმდინარეობისას მოხდეს,ეს წინასწარ დაგეგმილი და ნამუშევარი აქვს მწვრთნელს,რატომ არის ტიპიური ცენტრ ფორვარდით თამაშო არამომგებიანი Dღევანდელ რეალობაში,ორი ტიპიური ვუინგერი და ერთი მძიმე ფორვარდი რომელიცვ დგასს საჯარიმოში გაცილებითადვილად წასაკითხია და ბევრი ალტერნატივაც არ ჩანსსს.ამიტომ არისს გვარდიოლას სტილის მწვრთნელები გენიოსები,ფორვარდის პოზიციაზე სეიძლება ჩავი აღმოჩენილიყო,რაღა შორს მივდივართ აგერ პიკეეე ,აზრს იმედია ხვდებით რომმ დღეს ფორვარდს გაცილებით დიდი აიქიუ უნდა ქონდეს დაა მეტ ფართზე იმოძრავოსსს,,რომ გუნდმაა სხვადასხვა ვარიანტები განახორციელოსს მატჩის მიმდინარეობისასს.ამიტომ არისს უფრო რთული ესეთი სქემით მოთამაშე კლუბთან თამაში რადგანნ არავინ იცის დასარტყმელ პოზიციაზე ვინ მოხვდებააა .ზიდანს არ ჭირდება ლუკაკუ,იკარდი,კეინი.ის არ აწყობს ერთ ფორვარდიან სისტემაზე თამაშშს,მას ყავს სამი შემტევი და სამივეე ს ევალება გოლის გატანა,და არამხოლოდ მათ,ვინც კი მოხვდება სასურველ პოზიციაში ეს იქნება ისკო თუ ესე შემდეგ.ტიპიური ცენტრ ფორვარდის პრობლემა კი არააა არამედ ამ სამი შემტევიდან ორი მინიმუმმ არ აჩვენებდა იმ დონეს ამ სეზონში,ამ სქემაში იდეალურია აზარი და მბაპეეე.ყველა ცენტრ ფორვარდს დაბლოკავს ზხიდანი,მას არ ჭირდება ესეთი ფეხბურთელი
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

15

22 მარტი 2019 16:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
ციტატა: mirianiii

kurtuam tu chama eg araferi,kurtua ert erti sauketesoa,benzemas rac sheexeba magas aranairi pliusi ar aqvs,keini dzaan magaria magram ikardi uketesi iqneba realshi damijere,rac sheexeba am de lixts vinme magis tamashebs uyurebs? tipi ukan ver garbis roca kontraze modis metoqe,magis pliusi tavuri ortabrdzolebia rac ramosis epoqashi ar gvchirdeba,erti sityvit ro vtqvat mosiarule cxenia,eg reals ar gamoadgeba radgan shetevashi gaqceul seriojas eg ver daazgvevs,tu varani wavida realshi kulibali mova,de lixti arada ar ari realistvis sachiro,imedia barsashi miva,vinc aiaqsis tamashebs uyurebs daakvirdeboda da mixvdeboda ro erti ertze yoveltvis damzgvevi gadadis radgan erti cru modzraoba da miwazea an ver xvdeba rasaketebs,chveulebrivi donis mcvelia

პირველად არ უჭამიაა ამ სეზონში ძალიან არასტაბილურად გამოიყურება ეგ კურტუა და ასე თუ გააგრძლებეს დაკარგავს საერთოდ ძირითადში მოხვედრის შანსს. ბენზემაას ძალიან ბევრი პლიუსი აქვს ამას ყველა უნდა ხედავდეს ძალიან მარტივია. უბრალოდ მასზე ტყდება ჯოხი რადგან ფორვარდად მოიაზრება არადა სინამდვილეში არარი ის ფორვარდი რომელიც ჩვენ ვიცით და რასაც ვთხოვთ მაგ კაცს. როცა რონალდუ იყო კი ძალიან კარგად აკეთებდა თავის საქმეს და უდიდესია მისი დანსახურებაც ტიტულებში ამის დაუნახავობა არ შეიძლება. კეინს და იკარდის რაც შეეხებაა კეინის თამაშებს ხშირად ვუყურებ იკარდის კი ნაკლებად ვადევნებ თვალს შესაბამისადაე შემიძლია გადაჭრით ვთქვა რამე, უბრალოდ კეინი მაინც უფრო მაღალ დონედ მიმაჩნია.

16

22 მარტი 2019 16:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
რატომ აღარ აქ მაურინიოს შედეგები?მძიმე ფორვარდით თამაშობს დღემდეე,ვაფასებ ერთი მხრივ რომ თავის იდეალებს და პრინციპებს არ ღალატობს მაგრამ მეორე მხრივ მაურინიოს ფეხბურთი დღეს უკვე დაღეჭილი და კარგად დაზეპირებული აქვთ,ამიტომ აგორებდაა ნორვიჩის დონის გუნდებთან 0-0 ებს ოლტრაფორდზეე,,ვერც ინტერი ვერ გახდება კაი ხანსსს სკუდეტოს მფლობელი,იუვენტუს მოძრავი წინა ხაზი ყავსს,ვერ იტყვი რომ რომელიმე 9 ანია,მანძუკლიჩი და რონალდუუ მუდმივბად ცვლიან პოზიციებსს .ნაპოლიც არ თამაშობს ტიპიური ცენტრ ფორვარდით,მილიკი სკამზე უზის და მერტენს ათამაშებსსს ანჩელოტი.სადაც გინდა წავიდეთ ავიღოთ პრემიერლიგის ტოპ კლუბებიი სიტი არ თამაშობს მძიმე ფორვარდით,არსენალს ორი მოძრავი წინა ხაზელი ყავს და მუდმივად ცვლიან პოზიციებს.ვერ იტყვი ლაკაზეტი ან ობამეიანგი საჯარიმოს ფორვარდები არიან მხოლოდ,არც სარი თამაშობს,ერთი ტოტენჰემია და 4 ეული მათი მაქსიმუმიააა ,ანუ დინამიკააა გვაქ ესეთი რომ საჯარიმოს ფორვარდიიი დღეს არამომგებიანიააა.

ისკომ რომ გოლი გაიტანა სელტასთან,,ამის ანალიზი ვინმეს მონდომებია გაეგო,.ზიდანი თამAშობს ისეთ ფეხბურთს სადაც შეიძლება ისკოპც კი მოხვდეს დასარტყმელ პოზიციაზეეე და ფორვარდი იყოს ასისტენტი.რატომ ხდება ეს?მრავალფეროვნება,მეტი ალტერნატივა,თუ იცის მეტოქემ ერთი ლუკაკუაა საჯარიმოში გაცილებით მარტივი იქნება მეტოქესთვის ამისს ნეიტრალიზებაა.სწორედ ეს უბურთო მოძრაობა პოზიციების ცვლაა სათამაშო დინამიკის შეგრძნებაა უნდა გაგჰაჩნდეს წინა ხაზელსსს .ლუკაკუს ძირითადი გოლები ვინგერების შემოქმედების ხარჯზე მიოდის,ბოლო ბოლო ამოკეთავენ იმ ვინგერსს მორჩააა ფაფუუუ დაიკარტგა ლუკაკუ,ამიტომ ვერასოდეს გაიგებთ კარიმის დონესსს .რაც შეეხება გატანას,პროფესიონალურ ფეხბურთშიი ეს კომპონენტი ყველა ინდივიდს ევალებააა განურჩევლად პოზიციიასა თუუ სასურველ პოზიციაშიაა,,მე ვერასოდეს გავიგებ იმ დემაგოგიას გოლების გატანა მხოლოდ ფორვარდს ევალებაა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

17

22 მარტი 2019 17:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
მბაპეს ტრანსფერი ზღაპარია, თორე იდეალურია რეალისთვის. აზარი და მბაპე წინ, მეტი არცაა საჭირო. ეს ფეხბურთლები რომ მოვიდნენ ბენზემაც ბევრად პროდუქტიული იქნება, თუმცა რაც არ უნდა გააკეთოს მაგ კაცმა მაინც კრიტიკის საგანი იქნება მუდამ. ერთხელ რო ჩაიხვევს ადამიანი და ამოიჩემებს ვსო.

ზიდანი დებილი არააა, მასზე კარგად არავინ იცის რაუნდა გააკეთოს. შედეგი დადოს და რას დაეძებთ ვის მფარველობს ან ვინ ეყოლება გუნდში.

18

22 მარტი 2019 17:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
აი ბევრს გინდათ იკარდი,კეინი სიტყყვაზე მარტივ კითხვას დავსვავ,რატომ არ აქვს ამ კლ;უბებს სედეგები წლებიაა?რადგან მათ არ აქვთ არსენალი და რესურსი მატჩის მიმდინარეობისასსს აქ არ იგულისხმება ფიზიკური რესურსი არამედდ სქემა და მონახაზი.იტანს ეს კეინი კაი 30 გოლს იკარდიც მაგდენსსს გუნდს რა შედეგები აქვს?არაფერი.არც ინტერს და არცც ტოტენჰემს არ აქვს ბევრი ალტერნატივებიი მატჩის დინამიკაში.აი რეალს კიი ტიპიური ცხრიანი არ ყოლია 5 წელია და 4 ლიგა მოიგო.პასუხი ძალიან მარტივიაააა ,რა უფრო მომგებიანიააა ერთ ფიორვარდიანი სისტემა თუ მოძრავი შემტევები?ფაქტები შედეგები ხომ უტყუარიაა.რაც უფრო მეტი სიღმე გასქვსს მატჩის მიმდიონარეობ ისას მით უფრო მეტი ვაერიანტების გათამაშება შეგიძლიააა და ეს რომ ასე მოხდეს შესაბამისი დონის ფეხბურთელებიც უნდა გყავდესს .
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

19

22 მარტი 2019 17:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
აი ბევრს გინდათ იკარდი,კეინი სიტყყვაზე მარტივ კითხვას დავსვავ,რატომ არ აქვს ამ კლ;უბებს სედეგები წლებიაა?რადგან მათ არ აქვთ არსენალი და რესურსი მატჩის მიმდინარეობისასსს აქ არ იგულისხმება ფიზიკური რესურსი არამედდ სქემა და მონახაზი.იტანს ეს კეინი კაი 30 გოლს იკარდიც მაგდენსსს გუნდს რა შედეგები აქვს?არაფერი.არც ინტერს და არცც ტოტენჰემს არ აქვს ბევრი ალტერნატივებიი მატჩის დინამიკაში.აი რეალს კიი ტიპიური ცხრიანი არ ყოლია 5 წელია და 4 ლიგა მოიგო.პასუხი ძალიან მარტივიაააა ,რა უფრო მომგებიანიააა ერთ ფიორვარდიანი სისტემა თუ მოძრავი შემტევები?ფაქტები შედეგები ხომ უტყუარიაა.რაც უფრო მეტი სიღმე გასქვსს მატჩის მიმდიონარეობ ისას მით უფრო მეტი ვაერიანტების გათამაშება შეგიძლიააა და ეს რომ ასე მოხდეს შესაბამისი დონის ფეხბურთელებიც უნდა გყავდესს .

ფაქტია მართალი ხარ და სიმართლეს ამბობ, მაგრამ მბაპესს ტრასფერი მე პირადად არარეალური მგონია. მაშინ მაინტერესებს შენი აზრი, ვინ უნდა დაიმატოს რეალმა წინ წარმატებას რომ მიაღწიოს? ბენზემა გასაგებია მაგრამ მას ხომ რონალდუ ყავდა რომელიც ახლა აღარ არის და მისი ჩანსცვლება არის თითქმის წარმოუდგენელი უბრალოდ ოდნავ მაინც უნდა შეავსოს მისი დანაკლისი რადგან მისნაირი ფეხბურთელი მეორე არ არის. მბაპე გამოვრიცხოთ და ისე მითხარი ვინს სჭირდება რეალს შეტევაში. დავიჯერო კეინს არ შეუძლია ან იკარდის სხვა როლიც მოირგოს და მოძრავიც გახდეს?

და ტოტენჰემის ან ინტერის წარუმატებლობის მიზეზი ფორვარდით თამაშია მეტი არაფერი? :D ტიპიური ცხრიანი არც მაშინ ყოლია რეალს და არც ეხლა ყავს, მაგრამ რა მოიგო? მოიგო კი არა ყველაფერი წააგო. განსხვავება ისაა რო მაშინ გუნდი იყო რეალი და ახლა თავგზააბნეული ჯოგია, რომელიც გამოსწორების გზაზე დგას თუმცა უკვე გვიანია ამ სეზონში.

20

22 მარტი 2019 17:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
აი ბევრს გინდათ იკარდი,კეინი სიტყყვაზე მარტივ კითხვას დავსვავ,რატომ არ აქვს ამ კლ;უბებს სედეგები წლებიაა?რადგან მათ არ აქვთ არსენალი და რესურსი მატჩის მიმდინარეობისასსს აქ არ იგულისხმება ფიზიკური რესურსი არამედდ სქემა და მონახაზი.იტანს ეს კეინი კაი 30 გოლს იკარდიც მაგდენსსს გუნდს რა შედეგები აქვს?არაფერი.არც ინტერს და არცც ტოტენჰემს არ აქვს ბევრი ალტერნატივებიი მატჩის დინამიკაში.აი რეალს კიი ტიპიური ცხრიანი არ ყოლია 5 წელია და 4 ლიგა მოიგო.პასუხი ძალიან მარტივიაააა ,რა უფრო მომგებიანიააა ერთ ფიორვარდიანი სისტემა თუ მოძრავი შემტევები?ფაქტები შედეგები ხომ უტყუარიაა.რაც უფრო მეტი სიღმე გასქვსს მატჩის მიმდიონარეობ ისას მით უფრო მეტი ვაერიანტების გათამაშება შეგიძლიააა და ეს რომ ასე მოხდეს შესაბამისი დონის ფეხბურთელებიც უნდა გყავდესს .

საკამოდ საინტერესოდ აზროვნებ, მაგრამ ბენზემას მიმართ ძალიან სუბიექტური ხარ,როდესაც ამბობ რას შვრებიან ეს გუნდებიო? და რა ქნა წელს რეალმა?რონალდო რო ყოლოდათ გვერძე ან ერთს ან მეორეს, არავინ იცის რა შედეგი ექნებოდათ და იმაში ვერ დაგთანხმები რო კეინი რეალს არ გამოადგება, იკარდი არ არის საჭირო არც დიდად მაგის ფეხბურთი მომწონს და არც გუნდისადმი დამოკიდებულება, რაც შეეხება კეინს რეალი თუ იყიდის ძალინ დიდ პრობლემას მოაგვარებს.

21

22 მარტი 2019 17:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
როფესიონალურ ფეხბურთშიი ეს კომპონენტი ყველა ინდივიდს ევალებააა განურჩევლად პოზიციიასა თუუ სასურველ პოზიციაშიაა

ყველას ევალება კი უბრალოდ ბენზემა სასურველ პოზიციაში იშვიათად ხვდება ან თუ ხვდება ვერ გააქვს... winked

22

22 მარტი 2019 17:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
აი ბევრს გინდათ იკარდი,კეინი სიტყყვაზე მარტივ კითხვას დავსვავ,რატომ არ აქვს ამ კლ;უბებს სედეგები წლებიაა?

რა დემაგოგიაა. გუნდს ცუდი შედეგები იმიტომ კი არ აქვს რომ იკარდია ცუდი ან გამოკვეთილი ცენტრფორვარდით თამაშობს, არამედ იმიტომ რომ მწვრთნელიდან დაწყებული მეკარით დამთავრებული ყველა ძალიან დიდი შლანგია ინტერშიც და ტოტეში ხო ვაბშე. ტოტეს 3 წელია ნორნალური ტრანსფერი არ გაუკეთებია და ინტერს ვინ ყავს იკარდის გარდა რომ შედეგი დადოს? ბენზემას თუ შეუძლია ბურთის გათამაშევა და ასისტი, კეინს არ შეუძლია? კაცს ნახევარდაცვისან ამოაქვს ბურთი და ბოლო პასიც ძალიან კარგი აქვს, უკანაც ჩამოდის მცველებსაც ეხმარება და უკეთესი ფინიშერიცაა. აგერ წავიდა რონალდო, აღარ ყავს გუნდს მკვლელი ფინიშერი და რა შედეგბსაც ვიმკით ჩანს ამ სეზონში. ბენზენას სჭირდება აუცილებლად მეორო გამტანი ფორვარდი წინ, გოლების შემყრელი ან უნდა ამოაგდო და ჩასვა კეინი/იკარდი რომელიც გოლებზეა დაგეშილი. ათამაშე და იყავი კომბინაციები თუ გოლის გამტანი არ გყავს. ბარსას რო ადარებ პიკე უდგას ზოგჯერ თავდასხმაშიო და მოძრავი გუნდიაო, მაგ პიკემ და კიდე ვინც აღმოჩნდება საჯარომოში ყველამ რონ ჩაისვაროს, მესი ყავთ რომელიც გენიოსია და მარტო იგებს თამაშებს. ბენზემა რო გააფუჭებს 1-1 ზე 9 ჯერ, რეალს ლიდერი არ ყავს და გამტანი რომელი მის შეცდომებს გამოასწოტებს, ბარსას მესი ყავს. ესაა განსხვავება. აზარი მბაპე კეინი რომ იყოს აზარი ბენზენა მბაპეს მილიონჯერ აჯობებს გინდა კომბინაციებით, გინდა შედეგიანობით და გინდა სანახაობით

23

22 მარტი 2019 18:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
აი ბევრს გინდათ იკარდი,კეინი სიტყყვაზე მარტივ კითხვას დავსვავ,რატომ არ აქვს ამ კლ;უბებს სედეგები წლებიაა?

რა დემაგოგიაა. გუნდს ცუდი შედეგები იმიტომ კი არ აქვს რომ იკარდია ცუდი ან გამოკვეთილი ცენტრფორვარდით თამაშობს, არამედ იმიტომ რომ მწვრთნელიდან დაწყებული მეკარით დამთავრებული ყველა ძალიან დიდი შლანგია ინტერშიც და ტოტეში ხო ვაბშე. ტოტეს 3 წელია ნორნალური ტრანსფერი არ გაუკეთებია და ინტერს ვინ ყავს იკარდის გარდა რომ შედეგი დადოს? ბენზემას თუ შეუძლია ბურთის გათამაშევა და ასისტი, კეინს არ შეუძლია? კაცს ნახევარდაცვისან ამოაქვს ბურთი და ბოლო პასიც ძალიან კარგი აქვს, უკანაც ჩამოდის მცველებსაც ეხმარება და უკეთესი ფინიშერიცაა. აგერ წავიდა რონალდო, აღარ ყავს გუნდს მკვლელი ფინიშერი და რა შედეგბსაც ვიმკით ჩანს ამ სეზონში. ბენზენას სჭირდება აუცილებლად მეორო გამტანი ფორვარდი წინ, გოლების შემყრელი ან უნდა ამოაგდო და ჩასვა კეინი/იკარდი რომელიც გოლებზეა დაგეშილი. ათამაშე და იყავი კომბინაციები თუ გოლის გამტანი არ გყავს. ბარსას რო ადარებ პიკე უდგას ზოგჯერ თავდასხმაშიო და მოძრავი გუნდიაო, მაგ პიკემ და კიდე ვინც აღმოჩნდება საჯარომოში ყველამ რონ ჩაისვაროს, მესი ყავთ რომელიც გენიოსია და მარტო იგებს თამაშებს. ბენზემა რო გააფუჭებს 1-1 ზე 9 ჯერ, რეალს ლიდერი არ ყავს და გამტანი რომელი მის შეცდომებს გამოასწოტებს, ბარსას მესი ყავს. ესაა განსხვავება. აზარი მბაპე კეინი რომ იყოს აზარი ბენზენა მბაპეს მილიონჯერ აჯობებს გინდა კომბინაციებით, გინდა შედეგიანობით და გინდა სანახაობით

გეთანხმები მეგობარო თითქმის ყველაფერში,ბენზემაც საჭიროა უბრალოდ რეალს სტაბილურად გამტანი თუ არ ყავდა ბენზემას გუნდი უბრალოდ ვერ ენდობა.

24

22 მარტი 2019 18:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მერე ბენზემას რა დონის იგროკები ჰყავდა გვერდზე ეგეც ვთქვათ, ინტერში და ტოტენჰემში გადავიყვანოთ ბენზემა და ნახავთ რასაც იზავს.

25

22 მარტი 2019 18:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
კეინი ძალიან მაგარი თავდამსხმელია და მის მიმართ ეჭვები რომ რეალში ვერ გაამართლებს, ბრიტანელიაა და ასე შემდეგ ძალიან უსაფუძვლოდ მეჩვენება. მეტიც, მე რატომღაც მგონია რეალში უფრო გაიხსნება და უფრო მეტჯერ ექნება თავის გამოჩენის საშუალება ვიდრე იქ სადაც ახლა არის. კეინი კრაუჩი ნამდვილად არ არის ვინმეს დაღეჭილ ბურთს ელოდებოდეს ან საჯარიმოში იდგეს და თავი შეუშვიროს, ბევრად მეტი შეუძლია. და რადგან ეს ვახსენე, ისიც გასათვალისწინებელიაა რომ ზუსტად ამ ზიდანის რეალს მოერგება ვინაიდან ფლანგებიდან ჩაწოდებულ ბურთს ვინმე უნდა გამოეხმაუროს და რონალდუს შემდეგ ჰარი კეინის ვარიანტი იდეალურად მიმაჩნია. ზიდანს აქვს ნათქვამი თვითონ რომ ის იდეალური და სრულყოფილი ფეხბურთელია რომელიც ყველაფერს თავს ართმევს რაც ევალება. ვერ დავიჯერებ რომ ზიდანი დაბლოკავს მის შესაძლო ტრანსფერს თუ მის ნებასურვილზე იქნება დამოკიდებული.

26

22 მარტი 2019 18:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ისევ ერთიდა იგივე 😀😀😀 კიდე ვიტყვი თუ მვაპე და აზარი არ მოვა სხვა ნებისმიერთან ისევ ჩაისვრის ეს ბენზემა და ზიდანსაც სანანებელი გაუხდება იქნება გოლების ნაკლებობა მერე ხან დაცვას დაბრალდება ხან ნახევარდაცვას

სრული ფიასკო ელის რეალს თუ ნბაპეაზარს არ იყიდიან და ბენზემას იმედზე დატოვებენ კლუბს აგერ მედა აგერ თქვენ თუ შევცდები შემახსენეთ თუ იქნება აზარი ბენზემა მბაპე ხო კაი დალშე დაიმახსოვრეთ

27

22 მარტი 2019 18:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კეინს გოლების გატანაც შეუძლია და თან ძალიან მოძრავია, დღესდღეობით საუკეთესო ფორვარდია.

28

22 მარტი 2019 19:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: LUCA MODRIC
რა დემაგოგიაა. გუნდს ცუდი შედეგები იმიტომ კი არ აქვს რომ იკარდია ცუდი ან გამოკვეთილი ცენტრფორვარდით თამაშობს, არამედ იმიტომ რომ მწვრთნელიდან დაწყებული მეკარით დამთავრებული ყველა ძალიან დიდი შლანგია ინტერშიც და ტოტეში ხო ვაბშე. ტოტეს 3 წელია ნორნალური ტრანსფერი არ გაუკეთებია და ინტერს ვინ ყავს იკარდის გარდა რომ შედეგი დადოს? ბენზემას თუ შეუძლია ბურთის გათამაშევა და ასისტი, კეინს არ შეუძლია? კაცს ნახევარდაცვისან ამოაქვს ბურთი და ბოლო პასიც ძალიან კარგი აქვს, უკანაც ჩამოდის მცველებსაც ეხმარება და უკეთესი ფინიშერიცაა. აგერ წავიდა რონალდო, აღარ ყავს გუნდს მკვლელი ფინიშერი და რა შედეგბსაც ვიმკით ჩანს ამ სეზონში. ბენზენას სჭირდება აუცილებლად მეორო გამტანი ფორვარდი წინ, გოლების შემყრელი ან უნდა ამოაგდო და ჩასვა კეინი/იკარდი რომელიც გოლებზეა დაგეშილი. ათამაშე და იყავი კომბინაციები თუ გოლის გამტანი არ გყავს. ბარსას რო ადარებ პიკე უდგას ზოგჯერ თავდასხმაშიო და მოძრავი გუნდიაო, მაგ პიკემ და კიდე ვინც აღმოჩნდება საჯარომოში ყველამ რონ ჩაისვაროს, მესი ყავთ რომელიც გენიოსია და მარტო იგებს თამაშებს. ბენზემა რო გააფუჭებს 1-1 ზე 9 ჯერ, რეალს ლიდერი არ ყავს და გამტანი რომელი მის შეცდომებს გამოასწოტებს, ბარსას მესი ყავს. ესაა განსხვავება. აზარი მბაპე კეინი რომ იყოს აზარი ბენზენა მბაპეს მილიონჯერ აჯობებს გინდა კომბინაციებით, გინდა შედეგიანობით და გინდა სანახაობით

შენ ფეხბურთელების სახელებით საუბრობ,შეიძლება არ გყავდეს ვიში დონის იგროკები მაგრამ გუნდი გერქვას და საინტერესო ხელწერა გქონდეს,მეე სათამაშო სტილსს სქემას გავუისვი ხაზიიი რომ ტოტენჰემიც დაა ინტერიც კლასიკურად ერთ ფორვარდიან სისტემაზე თამაშობენნ დაა არ აქვთ იმ კლუბებივით დიდი არსენალი მატჩსში დამუშავდეს სხვადასხვაა ალტერნატიული ვარიანტები რადგან ამ კლკლუბებში განსაზღვრული პოზიციები აქვთ და ნაკლებად ცვლიან პოზიციებს,როცა მესპრები რაღაცაზე ჯერ გარკვევით გადაიკითხე .შძენ ალბად ზიდანზე უკეთ იცი ვინ უფრო ჯობია,ფაქტია ყველა მძიმე ფორვარდს ბლოკავს და ეს იხსნება მისიი ტაქტიკური სქემიდან გამომდინარე რასაც ეს კაცი ატარებს ,რაც არ უნდა იბაზროთ ცენტრ ფორვარდს არავინ მოიყვანს,აგერ მე და აგჰერ თქვენ,.ასე რომ სანამ რამეს დამიციტირებ ცოტა ჩაწვდი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

29

22 მარტი 2019 19:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
შენ ფეხბურთელების სახელებით საუბრობ,შეიძლება არ გყავდეს ვიში დონის იგროკები მაგრამ გუნდი გერქვას და საინტერესო ხელწერა გქონდეს,მეე სათამაშო სტილსს სქემას გავუისვი ხაზიიი რომ ტოტენჰემიც დაა ინტერიც კლასიკურად ერთ ფორვარდიან სისტემაზე თამაშობენნ დაა არ აქვთ იმ კლუბებივით დიდი არსენალი მატჩსში დამუშავდეს სხვადასხვაა ალტერნატიული ვარიანტები რადგან ამ კლკლუბებში განსაზღვრული პოზიციები აქვთ და ნაკლებად ცვლიან პოზიციებს,როცა მესპრები რაღაცაზე ჯერ გარკვევით გადაიკითხე .შძენ ალბად ზიდანზე უკეთ იცი ვინ უფრო ჯობია,ფაქტია ყველა მძიმე ფორვარდს ბლოკავს და ეს იხსნება მისიი ტაქტიკური სქემიდან გამომდინარე რასაც ეს კაცი ატარებს ,რაც არ უნდა იბაზროთ ცენტრ ფორვარდს არავინ მოიყვანს,აგერ მე და აგჰერ თქვენ,.ასე რომ სანამ რამეს დამიციტირებ ცოტა ჩაწვდი.

ჩათვალე უტიტულოდ დავრჩენილვართ მაშინ, კატასტროფა იქნება კვლავ ბენზემას სინაბარა დარჩენა. გასაგებია რო ბევრი გააკეთა ბენზემამ და ამას არავინ უარყოფს, მაგრამ დრო მოჭამა და ჩემი აზრით აუცილებლად გვჭირდება ფორვარდი. კეინი ან მბაპე გვჭირდება, ადრე რონალდოს უწყობდა ახლა რაც რონალდო წავიდა ამბობდნენ უკეთ გაიხსნებაო მარა მოხდა ასე?

30

22 მარტი 2019 19:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Wakana
საკამოდ საინტერესოდ აზროვნებ, მაგრამ ბენზემას მიმართ ძალიან სუბიექტური ხარ,როდესაც ამბობ რას შვრებიან ეს გუნდებიო? და რა ქნა წელს რეალმა?რონალდო რო ყოლოდათ გვერძე ან ერთს ან მეორეს, არავინ იცის რა შედეგი ექნებოდათ და იმაში ვერ დაგთანხმები რო კეინი რეალს არ გამოადგება, იკარდი არ არის საჭირო არც დიდად მაგის ფეხბურთი მომწონს და არც გუნდისადმი დამოკიდებულება, რაც შეეხება კეინს რეალი თუ იყიდის ძალინ დიდ პრობლემას მოაგვარებს.

წელლს რეალში არსებული სამი შემტევიდან ორმა მინიმუმ ჩააგდო სეზონი და მეორეც მეეე არ მეგულება კლუბი სეზონი არ ჩაუვარდეს მაგრტამ ბოლო წლების დინამიკა იმაზე მიუთითებს ჩემი მოსაზრება აბსოლიტურად სწორია,მძიმე ფორვარდით ვინც თამაშობს არცერრთ ნორმალური შედეგები არ აქვს,გაცუილებით საინტერესოაა სამი შემტევით თამაში რომლებიც მუდმივადდ ცვლიან პოზიციებსსს და გოლის გატანა მარტო ცენტრ ფორვარდს რომ არ ევალებაააა .რეალში ბეილიც იყო გამტანი ბენზემაც და რონალდუს,ეს ტრიო იმიტომ იყო ძლიერი რომმ ბევრი ალტერნატივა იყო და შესაძლებლობაა,სამუივეს შეეძლოთ პოზიციების შეცვლა .ეს როგორც ფიზიკურ ასევეე ინტელექტუალურ შესაძლებლობებს მოითხოვსსს და ამ მოცემულობაში ცოტა გაუგებარიი მძიმე 9 ანი რატომ გინდათ მოიყვანოთ როცაა ზიდანის ფილოსოფია ში საერრთოდ არ ჯდებაა .არ დადგება მთელი გუნდი და ან იკარდიზე ან კეინზე ითამაშოს,ეს შესაძლებელია ინტერში დაა ტოტენჰემში.

ციტატა: Forever madridista
ჩათვალე უტიტულოდ დავრჩენილვართ მაშინ, კატასტროფა იქნება კვლავ ბენზემას სინაბარა დარჩენა. გასაგებია რო ბევრი გააკეთა ბენზემამ და ამას არავინ უარყოფს, მაგრამ დრო მოჭამა და ჩემი აზრით აუცილებლად გვჭირდება ფორვარდი. კეინი ან მბაპე გვჭირდება, ადრე რონალდოს უწყობდა ახლა რაც რონალდო წავიდა ამბობდნენ უკეთ გაიხსნებაო მარა მოხდა ასე?

ეს შენ ფიქრობ ესე,დავიჯერო ზიდანზე უკეთ იციი ფეხბურთისადმი ცოდნაა?შენ არ გესმისს ტიპიური ცენტრ ფორვარდით ზიდანი არ თამაშობს,მაშინ გააგდეთ ეს კაცი,მოიყვანეთ ჯოზითო ან პოჩეტინოოო დაიკმაყოფილეთ სურვილებიი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

31

22 მარტი 2019 19:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
საჯარიმოში რომ აწვდიან ხოლმე გამწარებულები ბურთს იმ იმედით რომ ვიღაც გამოეხმაურება იქ არაა საჭირო კარგი შემსრულებელი რომელსაც გოლის გატანა სწყურია და მეორე სართულზეც დიდი უპირატესობა ექნება მეტოქესთან? აბა ვის უწვდიან ვის, ეგეც არ ვთქვათ რეალს კარში შეაქვს ბურთი ისე თამაშობს და მხოლოდ დამუშავებული კომბინაციები და მოძრაობები სჭირდება.

32

22 მარტი 2019 19:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მძიმე ფორვარდში რას გულისხმობ რედონდო? კეინის თამაშებს უყურებ? ტიპი ლიდერია ტოტენჰემის რასაც ჰქვია, იმის თქმა გინდა რო მარტო გოლებს იტანს? უკანაც ჩამოდის, ბევრსაც მოძრაობს და ამასთან ერთად ბენზემაზე სტაბილურია. ეთამაშა ტოტეში ბენზოს და კეინს რეალში და ყველაფერი ნათელი იქნებოდა, რეალში რო ხარ და ლიგებს იგებ არ ნიშნავს საუკეთესო ხარ.

33

22 მარტი 2019 19:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Wakana
ბენზემაც საჭიროა უბრალოდ რეალს სტაბილურად გამტანი თუ არ ყავდა ბენზემას გუნდი უბრალოდ ვერ ენდობა.

როცა 4-3-3 ით თამაშობ სამივეს ევალება სტაბილურად გატანა რადგან გამოკვეთილი ცენტრ ფორვარდი არცერთი არააა ,რომ გადმოვიდეს აზარი და მბაპე ორივე ვალდებული იქნება გოლები გაიტანოსს.ვერ ვხვდები რატო აწვებით ამ ფრაზას ცენტრფორვარდი გვინდააა ,გამტანი არაა მბაპე?აზარს არ შეუძლია გოლების გატანააა??

ციტატა: Forever madridista
მძიმე ფორვარდში რას გულისხმობ რედონდო? კეინის თამაშებს უყურებ? ტიპი ლიდერია ტოტენჰემის რასაც ჰქვია, იმის თქმა გინდა რო მარტო გოლებს იტანს? უკანაც ჩამოდის, ბევრსაც მოძრაობს და ამასთან ერთად ბენზემაზე სტაბილურია. ეთამაშა ტოტეში ბენზოს და კეინს რეალში და ყველაფერი ნათელი იქნებოდა, რეალში რო ხარ და ლიგებს იგებ არ ნიშნავს საუკეთესო ხარ.

მოდით რა რაც არ უნდა ვთქვათ ტოტენჰემის სათამაშო სქემიდან გამომდინარე კეინი არის ცენტრ ფორვარდი.არ ჭირდება ესეთი სტილის იგროკი რეალს,რეალს ჭირდება მბაპეს სტილის იგროკი რომელიც გოლებთან ერთადდდ სხვადასხვა პოციზიებზე თამაშიც შეეძლებაა
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

34

22 მარტი 2019 19:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Ise kai bichia magram barselonashi wa a

35

22 მარტი 2019 19:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
საჯარიმოში რომ აწვდიან ხოლმე გამწარებულები ბურთს იმ იმედით რომ ვიღაც გამოეხმაურება იქ არაა საჭირო კარგი შემსრულებელი რომელსაც გოლის გატანა სწყურია და მეორე სართულზეც დიდი უპირატესობა ექნება მეტოქესთან? აბა ვის უწვდიან ვის, ეგეც არ ვთქვათ რეალს კარში შეაქვს ბურთი ისე თამაშობს და მხოლოდ დამუშავებული კომბინაციები და მოძრაობები სჭირდება.

ყველაზე მეტად გამტანი გვჭირდება და გოლებზე დაგეშილი ფორვარდი, არის ასეთი ბენზემა? კეინი ან მბაპე ზუსტად მაგიტომ გვჭირდება და ისიც სისულელეა რო ვთქვა კეინი მარტო გოლებს იტანსო. ყველაფერი აქვს რაც კარგ ფორვარდს სჭირდება, რა გოლები გააქვს ხოლმე უბრალოდ. ისეთ უამბიციო გუნდში როგორიც ტოტეა მაქსიმუმს შვრება, აბა ყველაფერს თვითონ მესი ვერ აკეთებს და კეინს რა უნდა მოთხოვო?

36

22 მარტი 2019 19:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Axl
საჯარიმოში რომ აწვდიან ხოლმე გამწარებულები ბურთს იმ იმედით რომ ვიღაც გამოეხმაურება იქ არაა საჭირო კარგი შემსრულებელი რომელსაც გოლის გატანა სწყურია და მეორე სართულზეც დიდი უპირატესობა ექნება მეტოქესთან? აბა ვის უწვდიან ვის, ეგეც არ ვთქვათ რეალს კარში შეაქვს ბურთი ისე თამაშობს და მხოლოდ დამუშავებული კომბინაციები და მოძრაობები სჭირდება.

შემსრულებელი ბეილიც იყო ბენზემაც და რონალდუცც ,სათამაშო სიტუაციიდან გამომდინარეეე სამიდან ორი მაინც შედიოდა მაღალ ბურთზეეე .შემსრულებელიო თქვენ მარტო ცენტრ ფოერვარდი გგონიათ,დაძველდა ვინღა თამაშობს ტიპუირი ცენტრ ფორვარდით,გადფახედეთთტ გუნდებს
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

37

22 მარტი 2019 19:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wakana
საკამოდ საინტერესოდ აზროვნებ, მაგრამ ბენზემას მიმართ ძალიან სუბიექტური ხარ,როდესაც ამბობ რას შვრებიან ეს გუნდებიო? და რა ქნა წელს რეალმა?რონალდო რო ყოლოდათ გვერძე ან ერთს ან მეორეს, არავინ იცის რა შედეგი ექნებოდათ და იმაში ვერ დაგთანხმები რო კეინი რეალს არ გამოადგება, იკარდი არ არის საჭირო არც დიდად მაგის ფეხბურთი მომწონს და არც გუნდისადმი დამოკიდებულება, რაც შეეხება კეინს რეალი თუ იყიდის ძალინ დიდ პრობლემას მოაგვარებს.

წელლს რეალში არსებული სამი შემტევიდან ორმა მინიმუმ ჩააგდო სეზონი და მეორეც მეეე არ მეგულება კლუბი სეზონი არ ჩაუვარდეს მაგრტამ ბოლო წლების დინამიკა იმაზე მიუთითებს ჩემი მოსაზრება აბსოლიტურად სწორია,მძიმე ფორვარდით ვინც თამაშობს არცერრთ ნორმალური შედეგები არ აქვს,გაცუილებით საინტერესოაა სამი შემტევით თამაში რომლებიც მუდმივადდ ცვლიან პოზიციებსსს და გოლის გატანა მარტო ცენტრ ფორვარდს რომ არ ევალებაააა .რეალში ბეილიც იყო გამტანი ბენზემაც და რონალდუს,ეს ტრიო იმიტომ იყო ძლიერი რომმ ბევრი ალტერნატივა იყო და შესაძლებლობაა,სამუივეს შეეძლოთ პოზიციების შეცვლა .ეს როგორც ფიზიკურ ასევეე ინტელექტუალურ შესაძლებლობებს მოითხოვსსს და ამ მოცემულობაში ცოტა გაუგებარიი მძიმე 9 ანი რატომ გინდათ მოიყვანოთ როცაა ზიდანის ფილოსოფია ში საერრთოდ არ ჯდებაა .არ დადგება მთელი გუნდი და ან იკარდიზე ან კეინზე ითამაშოს,ეს შესაძლებელია ინტერში დაა ტოტენჰემში.

ციტატა: Forever madridista
ჩათვალე უტიტულოდ დავრჩენილვართ მაშინ, კატასტროფა იქნება კვლავ ბენზემას სინაბარა დარჩენა. გასაგებია რო ბევრი გააკეთა ბენზემამ და ამას არავინ უარყოფს, მაგრამ დრო მოჭამა და ჩემი აზრით აუცილებლად გვჭირდება ფორვარდი. კეინი ან მბაპე გვჭირდება, ადრე რონალდოს უწყობდა ახლა რაც რონალდო წავიდა ამბობდნენ უკეთ გაიხსნებაო მარა მოხდა ასე?

ეს შენ ფიქრობ ესე,დავიჯერო ზიდანზე უკეთ იციი ფეხბურთისადმი ცოდნაა?შენ არ გესმისს ტიპიური ცენტრ ფორვარდით ზიდანი არ თამაშობს,მაშინ გააგდეთ ეს კაცი,მოიყვანეთ ჯოზითო ან პოჩეტინოოო დაიკმაყოფილეთ სურვილებიი.

რეალურად გამოჩნდა რომ მთელი ძალა იყი ერთი ფეხბურთელი, ამით იმის თქმა არ მინდა რო ბეილის ან ბენზემა წვლილს ვაკნინებ, მაგრამ წავიდა რონალდო და ჩამოიშალა მთლაიანდ გუნდი, იყი საუბრები თითქოს რეალი უფრო გუნდური უნდა გახდესო, მაგრამ გუნდურობას სჭირდება ზუსტად ლიდერის ყოლა, რაც წელს რეალს უბრალოდ არ ყავდა, ნებისმიერ სისტემაში სადაც გუნდური პრინციპები მოქმედებს ლიდერი სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია, რაც შეეხება ბენზემას ძალინ მოწონს, მაგრამ არ თამაშობს მისთვის შესაფერის პოზიციას ,არ არის ბენზემა ფინიშერი, მეორე ფორვარდად გაცილებით ეფექტურია, ზუსტად ამიტომაც უგებდა რონალდოს კარგად,დღევანდელ რეალს საჭირდება შემგდები და ჩემი სუბიექტური აზრით კეინის გარდა მაგ პრობლემას ვერავინ მოაგვარებს რეალისთვის.

38

22 მარტი 2019 19:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Forever madridista
ეთამაშა ტოტეში ბენზოს და კეინს რეალში

საქმეც მაგაშიაა მოთამაშია ერთი ტოტენჰემშია მეორე რეალში.მე არ ვადარებ ინდივიდუალურად მაგრამ ზიდანის ფორმაციის რეალში ბენზემა გაცილებით მნიშვნელოვანი ფიგურა არის და იქნება ვიდრე კეინი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

39

22 მარტი 2019 19:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მოდით რა რაც არ უნდა ვთქვათ ტოტენჰემის სათამაშო სქემიდან გამომდინარე კეინი არის ცენტრ ფორვარდი.არ ჭირდება ესეთი სტილის იგროკი რეალს,რეალს ჭირდება მბაპეს სტილის იგროკი რომელიც გოლებთან ერთადდდ სხვადასხვა პოციზიებზე თამაშიც შეეძლებაა

იყოს მბაპე არც მაგაზე ვიქნები უკმაყოფილო, მაგის ყიდვის შემთხევაში მართლა უძლიერესი გახდება გუნდი. მბაპე და აზარი გაასწორებს და სავიჩიც გვჭირდება ჩემი აზრით, დანარჩენი ყველა პოზიცია გამაგრებული გვყავს. ნელ-ნელა ლუკას შემცვლელი გვჭირდება და სწორედ სავიჩი გვინდა ჩემი აზრით, პოგბაც წავა.

40

22 მარტი 2019 19:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Wakana
რეალურად გამოჩნდა რომ მთელი ძალა იყი ერთი ფეხბურთელი, ამით იმის თქმა არ მინდა რო ბეილის ან ბენზემა წვლილს ვაკნინებ, მაგრამ წავიდა რონალდო და ჩამოიშალა მთლაიანდ გუნდი, იყი საუბრები თითქოს რეალი უფრო გუნდური უნდა გახდესო, მაგრამ გუნდურობას სჭირდება ზუსტად ლიდერის ყოლა, რაც წელს რეალს უბრალოდ არ ყავდა, ნებისმიერ სისტემაში სადაც გუნდური პრინციპები მოქმედებს ლიდერი სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია, რაც შეეხება ბენზემას ძალინ მოწონს, მაგრამ არ თამაშობს მისთვის შესაფერის პოზიციას ,არ არის ბენზემა ფინიშერი, მეორე ფორვარდად გაცილებით ეფექტურია, ზუსტად ამიტომაც უგებდა რონალდოს კარგად,დღევანდელ რეალს საჭირდება შემგდები და ჩემი სუბიექტური აზრით კეინის გარდა მაგ პრობლემას ვერავინ მოაგვარებს რეალისთვის.

სამ მწვრთნელს რომ გამოიცვლიი სეზონში იმ გუნდს არ უნდა მოთხოვო მაღალი მიზნები,მით უმეტეს ამ სამიდან 2 შეუფერებელი ,მარტო მწვრთნელს არ ვახოცავ ხელს,მთლიანადფეხბურთელებიც არ იყვნენნ დიდი მოტივაციით .
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

41

22 მარტი 2019 19:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ძირითადის მეკარე ისევე კეილორი მინდა და თქვენი არ ვიცი, ეს მშიშარა კურტუა დიდად არ მომწონს მე მაგალითად. მაღალი დონის მეკარე ნამდვილად არის, მაგრამ გადამწყვეტ მომენტებში არ მენდობა გული.

42

22 მარტი 2019 19:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 628
Dges silk universali romel tamashs achvenebs?
-----------------------
HALA MADRID!

43

22 მარტი 2019 19:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Forever madridista
ყველაზე მეტად გამტანი გვჭირდება და გოლებზე დაგეშილი ფორვარდი, არის ასეთი ბენზემა? კეინი ან მბაპე ზუსტად მაგიტომ გვჭირდება და ისიც სისულელეა რო ვთქვა კეინი მარტო გოლებს იტანსო. ყველაფერი აქვს რაც კარგ ფორვარდს სჭირდება, რა გოლები გააქვს ხოლმე უბრალოდ. ისეთ უამბიციო გუნდში როგორიც ტოტეა მაქსიმუმს შვრება, აბა ყველაფერს თვითონ მესი ვერ აკეთებს და კეინს რა უნდა მოთხოვო?

4-3-3 ში ერთია მხოლოდ გამტანი??გოლებს რომ იტანდეს საჭიროა ოღონდ არა ტიპიური ცენტრ ფორვარდი რომელზეც მთელი გუნდი უნდა მოარგო.ამიტომ არის მბაპე იოდეალურუი ვარიანტი.მხოლოდ მასში ვხედავ ახალ რონალდუს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

44

22 მარტი 2019 19:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
ციტატა: Forever madridista

ყველაზე მეტად გამტანი გვჭირდება და გოლებზე დაგეშილი ფორვარდი, არის ასეთი ბენზემა? კეინი ან მბაპე ზუსტად მაგიტომ გვჭირდება და ისიც სისულელეა რო ვთქვა კეინი მარტო გოლებს იტანსო. ყველაფერი აქვს რაც კარგ ფორვარდს სჭირდება, რა გოლები გააქვს ხოლმე უბრალოდ. ისეთ უამბიციო გუნდში როგორიც ტოტეა მაქსიმუმს შვრება, აბა ყველაფერს თვითონ მესი ვერ აკეთებს და კეინს რა უნდა მოთხოვო?

კეინი კიდე ბევრს აკეთებს მანდ. და მხოლოდ ტიპიური ცენტრფორვარდი ნამდვილად არ არის რადგან ვუყურებ მის თამაშებს და მე მასში ბევრად მეტს ვხედავ ვიდრე უბრალოდ გოლის გამტანი შემტევი. ბურთის ფლობაც შეუძლია, ფიზიკურად ძალიან ძლიერია, თავით თამაში ხო შეუძლია და მოძრავიც არის, ტოტენჰემში კიდევ ვერ ავლენს ამ თვისებებს და მგონია რეალისნაირ კლუბში ბევრად მრავალფეროვანი იქნება. ფინიშერიაა და ზუსტად ეს სჭირდება რეალს, არც მხოლოდ გამტანი, არც ბენზემა მთლად რომელსაც არ ჰქვია ფორვარდი. კეინი კი მოძრავიც არის, კომბინაციური ფეხბურთის თამაშიც იცის და შესრულებაზე აღარაფერს ვამბობ.

45

22 მარტი 2019 19:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Forever madridista
იყოს მბაპე არც მაგაზე ვიქნები უკმაყოფილო, მაგის ყიდვის შემთხევაში მართლა უძლიერესი გახდება გუნდი. მბაპე და აზარი გაასწორებს და სავიჩიც გვჭირდება ჩემი აზრით, დანარჩენი ყველა პოზიცია გამაგრებული გვყავს. ნელ-ნელა ლუკას შემცვლელი გვჭირდება და სწორედ სავიჩი გვინდა ჩემი აზრით, პოგბაც წავა.

გოლის გატანასთან ერთად სხვადასხვა ფუნქციების შესრულებაც რომ შეეძლოსსს ეგეთი გვინდაა რომ ტრიოში იდეალურად ჩაჯდეს,არ მინდა ეს ლუკაკუსნაირი საჯარიმოს ფორვარდებიიიი საჯარიმოს გარედ რომ ვერ აზროვნებენ,შემგდებიც იყოს დაა მაშტაბუირადაც აზროვნებდესს,მოკლედ რომ ვთქვათ ღრმა აიქიუ ქონდეს,ამიტომ უნდა მბაპე ზიდანს და არა იკარდი კეინი ან ლუკაკუუ ყველა დაბლოკა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

46

22 მარტი 2019 19:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
კარგი რა რედონდო ძმა ვაფასებ შენს აზრს მაგრამ ცენტრფორვარდი თუ არ მოიყვანეს და ბენზემას იმედზე დარჩნენ მომავალ სეზონში ჩათვალე რომ ვერაფერს მოვიგებთ, ვერ ხედავ გატანა უჭირს გუნდს და გამტანი ფორვარდი გვჭირდება, არაა ეგ კაცის გოლის გატანაზე დაგეშილი და რა ვქნათ მაგის მაზილაობას ვუყუროთ, აბა სხვა რაღაცეებში მაგარია გოლებსაც რპო იტანდეს მაგას ფორვარდი ვერ აჯობებს.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

47

22 მარტი 2019 19:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
უნდა მბაპე ზიდანს

ეგ ყჳელას გვინდა მაგრამ რო ვერ იყიდონ მბაპე მერე? როგორ ფიქრობ აზარი ბენზი ასენსიო ( ბეილი) გამართლებს ეფექტური იქნება წინა ხაზი? ვფიქრობ მარტო აზარს დაწვება მთელი სიმძიმე

48

22 მარტი 2019 19:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არადა კეინი ტიპიური მძიმე ფორვარდი არაა . მაგრამ ეგ თუ მოდის ბენზემა სკამზე უნდა დასვან რაც მეეჭვება ზიზუმ ეგ ქნას. ყველაზს კარგი გამოსავალი მბაპე აზარის ყიდვაა. მბაპემაც უნდა იაქტიუროს . რა აზრი აქ პსჟ ში კიდევ ერთი წელი ყოფნას ? დროის კარგვააა . მერე ვინ იცის ამ სეზონში რა მოხდებაა. შეიძლება ისე წავიდეს ყველაფერი ეგ მბაპე არც მოუნდეს მერე რეალსს .

49

22 მარტი 2019 19:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
აზარი-ბენზემა-მბაპე..ბენზემა მბაპე ხშირად შეცვლიან პოზიციებს,,,20 გოლამდე აზარი სეგდებს,25 ს ბენზემა,30 მინიმუმმ მბაპე,გადაინაწილებენ,ესე იყო გადანაწილებული ბბს ის დროსაც იქ ყველაზე მეტი რონალდუს გაქონდა მაგრამ გადანაწილებული ქონდათ სამივე იყო შემტევიი.ხან ერთ იდგა ფორვარდზე ხან მეორე ფლანგზეე სათამაშო დინამიკიდან გამომდინარეე .ესეთი ტიპის იგროკი გვინდაა და არა ისეთი დადგეს მთელი გუნდი და ერთ კაცზეე პრიმიტიული ფეხბურთი ითამაშონ,ესე რომაა ტოტენჰემი და ინტერი ერთ კაცზე აწყობილი მაგიტომ არ აქვთ შედეგებიი დაა მრავალფეროვანი არსენალი არ აქვთ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

50

22 მარტი 2019 19:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
ციტატა: FERNANDO_REDONDO

შემსრულებელი ბეილიც იყო ბენზემაც და რონალდუცც ,სათამაშო სიტუაციიდან გამომდინარეეე სამიდან ორი მაინც შედიოდა მაღალ ბურთზეეე .შემსრულებელიო თქვენ მარტო ცენტრ ფოერვარდი გგონიათ,დაძველდა ვინღა თამაშობს ტიპუირი ცენტრ ფორვარდით,გადფახედეთთტ გუნდებს

ძალიან კარგად ვიცი რომ შემსრულებელი მხოლოდ ცენტრფორვარდი არაა და არაფერიც არ მგონია, მე კეინის დონეს ვუსვამ ხაზს, ძალიან ცდები როცა ფიქრობ რომ მხოლოდ ტიპიური ცენტრფორვარდია და მეტი არაფერი. ზიდანს რო ყავდეს ეხლა კეინი და დავალება მისცეს რომელიც არ ითვალისწინებს მხოლოდ ფორვარდობას შენი აზრით ვერ შეასრულებს?? არ აქვს მაგდენი კლასი და პოტენციალი? წინ რომ იდგეს ტიპი და უკან არ ჩამოდიოდეს ან ხელებს იქნევდეს მარტო პასი მომეცითო გამატანინეთო კიდე დაგეთანხმებოდი მაგრამ ფაქტია ასე არ არის. მრავალმხრივია ეს კეინი და უბრალოდ ვერ დავიჯერებ სხვა როლს ვერ მოირგებს.

51

22 მარტი 2019 19:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wakana
რეალურად გამოჩნდა რომ მთელი ძალა იყი ერთი ფეხბურთელი, ამით იმის თქმა არ მინდა რო ბეილის ან ბენზემა წვლილს ვაკნინებ, მაგრამ წავიდა რონალდო და ჩამოიშალა მთლაიანდ გუნდი, იყი საუბრები თითქოს რეალი უფრო გუნდური უნდა გახდესო, მაგრამ გუნდურობას სჭირდება ზუსტად ლიდერის ყოლა, რაც წელს რეალს უბრალოდ არ ყავდა, ნებისმიერ სისტემაში სადაც გუნდური პრინციპები მოქმედებს ლიდერი სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია, რაც შეეხება ბენზემას ძალინ მოწონს, მაგრამ არ თამაშობს მისთვის შესაფერის პოზიციას ,არ არის ბენზემა ფინიშერი, მეორე ფორვარდად გაცილებით ეფექტურია, ზუსტად ამიტომაც უგებდა რონალდოს კარგად,დღევანდელ რეალს საჭირდება შემგდები და ჩემი სუბიექტური აზრით კეინის გარდა მაგ პრობლემას ვერავინ მოაგვარებს რეალისთვის.

სამ მწვრთნელს რომ გამოიცვლიი სეზონში იმ გუნდს არ უნდა მოთხოვო მაღალი მიზნები,მით უმეტეს ამ სამიდან 2 შეუფერებელი ,მარტო მწვრთნელს არ ვახოცავ ხელს,მთლიანადფეხბურთელებიც არ იყვნენნ დიდი მოტივაციით .

და რატო გამოიცვალეს სამი მწვრთნელი მერე მთავარი აზრიც ეგაა, გუნდი ვერანაირ კრიტიკას ვერ უძლებდა 4 თამაშში ზედიზედ გოლი ვერ გაიტანეს და მერე რა გუნდებთან, ბენზემაზე ჯოხი იმიტომ ტყდება რო იდეაში ის მოიაზრებოდა ლიდერად, მაგრამ ვერ აიღო თავის თავზე ლიდერობა და ზუსტად ამის გამოა ეს წლევანდელი სეზონი არაფრისმომცემი.

52

22 მარტი 2019 19:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მომდევნო სეზონში ლიგა დაიდება ბიჭებო? ჩვენი გენიოსი დაგვიბრუნდა და დაიწყება გუნდების რისხვა, გაიხარონ ეს ერთი წელი და კვლავ თასებს ავაფრიალებთ.

53

22 მარტი 2019 19:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ფლორენტინო
ეგ ყჳელას გვინდა მაგრამ რო ვერ იყიდონ მბაპე მერე? როგორ ფიქრობ აზარი ბენზი ასენსიო ( ბეილი) გამართლებს ეფექტური იქნება წინა ხაზი? ვფიქრობ მარტო აზარს დაწვება მთელი სიმძიმე

თუ ვერ იყიდეს ალტერნატიული ვაერიანტის ძებნაა საჭიროო,ზოგადად სეზონის ჩაგდებას ლოპ[ოტეგის ვაბრალებბ,მე არ ვფიქრობ ამ რესურს არ სეეძლო ბევრად უკეთესად გამოსვლაა,კლეპოტეგი იყო შეცდომა ზაფხულშივე ვიძახდი,მოვიდა ზიდანი დააწყობს ყველაფერს,ასენსიოსაც აათამაშებს და ბევრსაც მერწმუნეეეე .ბეილიც კი ყვეკლაზე მომდომებული ჩანდაა სელტასთან ,მთელი სეზონი არ მინახავს ეგეთი.შემტევები უნდა დავიმატოთ მაგრამ არა ტიპიური ცხრიანი.უბრალოდ არ მოიყვანს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

54

22 მარტი 2019 20:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კეინია მძიმე ფორვარდი? რას არ გაიგებ რა... ბენზო კი კლასია მარა ისეთი მისუსები აქვს. კაროჩე დაასკდეს კეინს ბენზო სადაც უნდა 😁🤣 კეინის თამაშებს უყურეთ ტეხავს მძიმე ფორვარდია ლუკაკუ! მაქსი გომესი! კეინი თუ მძიმე ფორვარდია და მანდ არააქვს აზრი საუბარს!

55

22 მარტი 2019 20:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Axl
ძალიან ცდები როცა ფიქრობ რომ მხოლოდ ტიპიური ცენტრფორვარდია და მეტი არაფერი.

პოჩეტინოს სქემიდან გამომდინარე სხვააა აზრს ვერც ვხედავ.კეინი კარგია მაშინ როცა მასზე აწყობ თამაშშშ სს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

56

22 მარტი 2019 20:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
რეალურად დაქმე იმაშია, რომ ზიდანმა შეიძლება ბენზემას გამო დაბლოკოს მისი შემცვლელი, თორე კეინი რეალში ვერ გაამართლებსო და ზიდანის გეგმებში არ შედის როგორც პროფესიონალი ფეხბურთელი აი ძალიან დიდი სისულელეა. ის ზიდანის გეგმებში შეიძლება ბენზემას რო წყალი შეუდგება მაგიტომ არ შედიოდეს თორე კეინისნაირი ფეხბურთელი ვის არუნდა? ფუფუნებაა მსგავსი შემტევი გუნდში. და მისი გამოყენებაც შესაძლებელი სავსებით მაგ სათამაშო გეგმაშიც რომელზეც საუბარია.

57

22 მარტი 2019 20:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Wakana
და რატო გამოიცვალეს სამი მწვრთნელი მერე მთავარი აზრიც ეგაა, გუნდი ვერანაირ კრიტიკას ვერ უძლებდა 4 თამაშში ზედიზედ გოლი ვერ გაიტანეს და მერე რა გუნდებთან, ბენზემაზე ჯოხი იმიტომ ტყდება რო იდეაში ის მოიაზრებოდა ლიდერად, მაგრამ ვერ აიღო თავის თავზე ლიდერობა და ზუსტად ამის გამოა ეს წლევანდელი სეზონი არაფრისმომცემი.

2 თვეში სხვა ფილოსოფიიაზე გადაეწყოო აბსოლიტური არასერიოზულობააა,ის რასაც ლოპტეგი ითხოვდა და რა სტილსაც ნერგავდაა ამას დრო ჭირდებოდაა დაა შეგუებააა ,ამიტომ ვიძახი შეცდომა იყო კლეპოტეგის მოყვანაა.მერე მოვიდა სხვა მწვრთნელი სხვა იდეეიბით ესე გადაეწყო უცებ ძაან რთულიააა .ყველა მწვრთნელ თავის სპეციფიკა აქ,რეალი ვერ შეეწყო ვერ შეეგუაი კლეპოტეგის სტილს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

58

22 მარტი 2019 20:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ჯობია დაველოდოთ მოვლენებს როგორ განვითარდება რა ტრანსფერებს გააკეთებენ. აი მერე ვიმსჯელოთ უბრალოდ ვფიქრობ ბენოს აზარი და მბაპე თუ არ დაუყენეს გვერძე სხვა ნებისმიერთან ვერ გაამართლებს და ისევ გოლების ნაკლებობა იქნება რაც გუნდის შედეგზეც აისახება და იმედია ზიზუ ხვდება ამას

59

22 მარტი 2019 20:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
მბაპე ძაან არარეალური მგონია ამ ეტაპზე და აზარის ტრანსფერს მგონი წყალი არ გაუვა, წინ აზარი და ბენზემა :D ძალიან ჩაისვრის შეტევა. უფრო სწორად, შეტევა კი არა დანაგვირგვინებელი ფაზა. ყველანაირ ფიქრს და ლოგიკას მივყავარ იმ დასკვნამდე რომ გუნდს გამტანი ფეხბურთელი სჭირდება.

60

22 მარტი 2019 20:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვნახოთ ზიზუ რას გადაწყვეტს, მთავარია გუნდს შედეგი ჰქონდეს და მეორეხარისხოვანია დანარჩენი. უბრალოდ ფორვარდი და რონალდოს შემცვლელი გვჭირდება. აზარი და ფორვარდებში ბევრი ვარიანტია, კეინი საკმაოდ დიდი ძალაა. ლა ლიგას რატო ვერ ვიგებთ წლები? იმიტომ რო ბენზემა არასტაბილურია, ერთ-ერთი მთავარი მიზეზი ნამდვილად არის ეს. ვისაც კეინის კლასში ეჭვი ეპარება უყუროს მის თამაშებს, სხვა არაფრის თქმა არ შემიძლია მე.

61

22 მარტი 2019 20:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ეგ კაცი გვინდა თუ ვარანი მიდის, არ ჩერდება ეგ კაცი და რა უნდა ქნა.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

62

22 მარტი 2019 20:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Axl
ზიდანს რო ყავდეს ეხლა კეინი და დავალება მისცეს რომელიც არ ითვალისწინებს მხოლოდ ფორვარდობას შენი აზრით ვერ შეასრულებს?

კეინს ბევრი პლიუსი აქ მაგრამ ბენზემასს სამუშაოს ნამდვილად ვერ შეასრულებს,.ფაქტი სახეზეააა ბლოკავს ეს კაციი კეინსაც და ყველასს.მაგრად ევასებაა,ერხა გენების გამოო და მსგავსი აფსურდიიი ზოგმა რომ იცისსს იმედია ეგ თემა არ წამოიწევა.იმენა ევასებაააა და ფუფუბნებაა ესეთუი ვიში დონის იგროკის ყოლა კლუბში,იცის კარიმის შესაძლებლობები და ამიტომ ბლოკავს კეინს,კეინი რომ ბწენზერმაზე უკეთესად ასრულებდეს საქმესსს გგონიაა დაბლოკავდა???
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

63

22 მარტი 2019 20:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wakana
და რატო გამოიცვალეს სამი მწვრთნელი მერე მთავარი აზრიც ეგაა, გუნდი ვერანაირ კრიტიკას ვერ უძლებდა 4 თამაშში ზედიზედ გოლი ვერ გაიტანეს და მერე რა გუნდებთან, ბენზემაზე ჯოხი იმიტომ ტყდება რო იდეაში ის მოიაზრებოდა ლიდერად, მაგრამ ვერ აიღო თავის თავზე ლიდერობა და ზუსტად ამის გამოა ეს წლევანდელი სეზონი არაფრისმომცემი.

2 თვეში სხვა ფილოსოფიიაზე გადაეწყოო აბსოლიტური არასერიოზულობააა,ის რასაც ლოპტეგი ითხოვდა და რა სტილსაც ნერგავდაა ამას დრო ჭირდებოდაა დაა შეგუებააა ,ამიტომ ვიძახი შეცდომა იყო კლეპოტეგის მოყვანაა.მერე მოვიდა სხვა მწვრთნელი სხვა იდეეიბით ესე გადაეწყო უცებ ძაან რთულიააა .ყველა მწვრთნელ თავის სპეციფიკა აქ,რეალი ვერ შეეწყო ვერ შეეგუაი კლეპოტეგის სტილს.

ლაპოტეგიზე 100 პტოცენტიანი ხარ არ უნდა მოეყვანათ,მაგრამ ის რომ ასეთი დაბალი დონის შედეგი ქონდათ, მარტო მაგასაც არ უნდა დაბრალდეს, რეალის ამ შემადგენლობას მწვრთნელის გარეშეც კი მოეთხოვებათ უკეთესი შედეგი ვიდრე ის რაც ამათმა წელს იკადრეს.

64

22 მარტი 2019 20:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
ეგ კაცი გვინდა თუ ვარანი მიდის, არ ჩერდება ეგ კაცი და რა უნდა ქნა.

ვარანის გაშვება და ამის მოყვანა უკანგადადგმული ნაბიჯი იქნება. ვიღაც გაპიარებული ლაწირაკია ეს დე ლიხტი და ზედმეტად აჟღერებული ვფიქრობ, ისევე როგორც დე იონგი. ვარანი უმაღლესი დონეა და ამ ასაკში აგერ უკვე ოთხი ლიგის მფლობელი, რა დე ლიხტი კარგით რა.

65

22 მარტი 2019 20:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Forever madridista
ციტატა: oto.reali
ეგ კაცი გვინდა თუ ვარანი მიდის, არ ჩერდება ეგ კაცი და რა უნდა ქნა.

ვარანის გაშვება და ამის მოყვანა უკანგადადგმული ნაბიჯი იქნება. ვიღაც გაპიარებული ლაწირაკია ეს დე ლიხტი და ზედმეტად აჟღერებული ვფიქრობ, ისევე როგორც დე იონგი. ვარანი უმაღლესი დონეა და ამ ასაკში აგერ უკვე ოთხი ლიგის მფლობელი, რა დე ლიხტი კარგით რა.

ზუსტად მასე ვფიქრობ მეც გუნდში გყავდეს ვარანი დს ეჩალიჩებოდე დე ლიხტს, უბრალოდ ყველანაირ საღ აზრს მოკლებულია.

66

22 მარტი 2019 20:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Forever madridista
ვნახოთ ზიზუ რას გადაწყვეტს, მთავარია გუნდს შედეგი ჰქონდეს და მეორეხარისხოვანია დანარჩენი. უბრალოდ ფორვარდი და რონალდოს შემცვლელი გვჭირდება. აზარი და ფორვარდებში ბევრი ვარიანტია, კეინი საკმაოდ დიდი ძალაა. ლა ლიგას რატო ვერ ვიგებთ წლები? იმიტომ რო ბენზემა არასტაბილურია, ერთ-ერთი მთავარი მიზეზი ნამდვილად არის ეს. ვისაც კეინის კლასში ეჭვი ეპარება უყუროს მის თამაშებს, სხვა არაფრის თქმა არ შემიძლია მე.

100 პროცენტიან გარანტიას გაძლევ ზიდანის რეალში ბენზემა სასტარტოს უცვლელი წევრი იქნება.

smile რამდენი მწვრთნელი მოდდის ახალი ახალი იმედებით ბევრი ბენზემას გაგდებას ითხოვს მაგრამმ მთელი კაიფი ისაა ამ ისტორიაში არცერთ მწვრთნელს აზრადაც არ მოსვლია,და ბოლოს მაინც მე ვიმარჯვებ უმრავლესობაზე. smile ეს ორგაზმის ტოლფას სიამოვნებას მანიჭებსს. smile ყოველთვის იქნება საუბრები მაგრამ რეალობა სხვაა,რეალობაა კიი გეუბნებათ ცოტა მწვრთნელების აზრებშიც ჩაიხედეთ.კეთილი რჩევა. smile
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

67

22 მარტი 2019 20:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
ციტატა: FERNANDO_REDONDO

კეინს ბევრი პლიუსი აქ მაგრამ ბენზემასს სამუშაოს ნამდვილად ვერ შეასრულებს,.ფაქტი სახეზეააა ბლოკავს ეს კაციი კეინსაც და ყველასს.მაგრად ევასებაა,ერხა გენების გამოო და მსგავსი აფსურდიიი ზოგმა რომ იცისსს იმედია ეგ თემა არ წამოიწევა.იმენა ევასებაააა და ფუფუბნებაა ესეთუი ვიში დონის იგროკის ყოლა კლუბში,იცის კარიმის შესაძლებლობები და ამიტომ ბლოკავს კეინს,კეინი რომ ბწენზერმაზე უკეთესად ასრულებდეს საქმესსს გგონიაა დაბლოკავდა???

ბენზემას არ ვადარებ, მე ზოგადად აღვნიშნე მხოლოდ შესრულება არ არის მისი + მე ბევრად მეტს ვხედავ რასაც ვუყურებ მის თამაშებს. ბენზემაზე უკეთესად ვერც შეასრულებს რადგან მაგ კაცმა რაც იცის იცის ვერ დაუკარგავ, მაგაზე რონალდუსთან შექმნილო დუეტიც მეტყველებს და მათი შედეგი. იცი შენ რო მე ბენზემას მიმართ არ მაქვს ცუდი დამოკიდებულება და არ მივეკუთვნები იმ კატეგორიას სრულიად უაზროდ რო აფარებენ ყველაფერს უნიჭიერეს და მაღალი კლასის ფეხბურთელს. არც იამს ვფიქრობ რომ ზიდანს პროფესიონალური და სამსახურეობრივი მიზნების მეტი რამე აკავშირებდეს ბენზემასთან ეს ხო აბსურდია. იმხელა სამუშაოს ასრულებს ეს კაცი ნებისმიერი მწვრთნელისთვის ფუფუნებაა. მაგრამ ცუდი ის არის რომ არ არის გამტანი ბენზემა და იმედია ამას შენც ხვდები, ასე რომ რავქნათ შეტევაში თუ მბაპე არ გადმოვა? სეროზულად მაინტერესებს თუ შეგიძლია მიპასუხე მე უბრალოდ მართლა ვერ ვხვდები. აზარი ბენზემა ვინისიუსი ან ბეილი ჩემთვის ძალიან უშედეგოდ მოჩანს.

68

22 მარტი 2019 20:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რა ვუთხარი რეალს, თორემ რა ქნა მაგ დე ლიხტმა საოცარი? რამოდენიმეჯერ დაჟე მაგრად მიქარა კიდეც მე შევამჩნიე. ვარანი უმაღლესი დონეა და მისი ვიღაც ლაწირაკით ჩანაცვლება არ მგონია სწორი ვარიანტი.

69

22 მარტი 2019 20:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Axl
ასე რომ რავქნათ შეტევაში თუ მბაპე არ გადმოვა?

სხვას მოვიყვანთ მაგრამ არა ტიპიურ ცხრიანს,მაგალითასდ მანეზე მიდის საუბარი,დააკვირდი როგორი სტილის იგროკებზე კეთდება აქცენტი და მიხვდები რომ მართალი ვარ,ბაპე,მანე.არცერთი არაა ტიპიური ცენტრ ფორვარდი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

70

22 მარტი 2019 20:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
ციტატა: Forever madridista
რა ვუთხარი რეალს, თორემ რა ქნა მაგ დე ლიხტმა საოცარი? რამოდენიმეჯერ დაჟე მაგრად მიქარა კიდეც მე შევამჩნიე. ვარანი უმაღლესი დონეა და მისი ვიღაც ლაწირაკით ჩანაცვლება არ მგონია სწორი ვარიანტი.

იუვენტუსის შეტევა რო იფრიალებს მაგ დე ლიხტს მერე ვისაუბროთ :D

71

22 მარტი 2019 20:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
ციტატა: Forever madridista
რა ვუთხარი რეალს, თორემ რა ქნა მაგ დე ლიხტმა საოცარი? რამოდენიმეჯერ დაჟე მაგრად მიქარა კიდეც მე შევამჩნიე. ვარანი უმაღლესი დონეა და მისი ვიღაც ლაწირაკით ჩანაცვლება არ მგონია სწორი ვარიანტი.

იუვენტუსის შეტევა რო იფრიალებს მაგ დე ლიხტს მერე ვისაუბროთ :D

არ გაახარებს მაგ ლაწირაკს რონალდო, აი მართლა ძალიან ფანტაზიორია ბევრი. დე იონგზე კიდე ახალი კრუიფია რო თქვეს ეგ იცი? lol

72

22 მარტი 2019 20:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Axl
ასე რომ რავქნათ შეტევაში თუ მბაპე არ გადმოვა?

სხვას მოვიყვანთ მაგრამ არა ტიპიურ ცხრიანს,მაგალითასდ მანეზე მიდის საუბარი,დააკვირდი როგორი სტილის იგროკებზე კეთდება აქცენტი და მიხვდები რომ მართალი ვარ,ბაპე,მანე.არცერთი არაა ტიპიური ცენტრ ფორვარდი.

თუ მოინდომებს და გამოუშვებენ მშვენიერიაა მანე. მე კეინი ძალიან მევასება და სიამოცნებას ვიღებ მისი თამაშით, რეალშიც გამიხარდებოდა მისი ხილვა მაგრამ პერსოფანი ნამდვილად არ ვარ. საჭიროებიდან გამომდინარე ვსაუბრობ მასზე მხოლოდ. თორე ზიდანის მოსვლა იყო ჩემთვის ყველაზე დიდი სიამოვნება და სულ ერთია ჩემთვის ვინ იქნება წინ, ბენზემა აზარ მანე თუ სხვა. მთავარია ის განხორციელდეს რის გამოც ეს კაცი დაბრუნდა და დაგვიბრუნოს ის საოცარი გუნდი რომელსაც მიგვაჩვია.

ციტატა: Forever madridista

არ გაახარებს მაგ ლაწირაკს რონალდო, აი მართლა ძალიან ფანტაზიორია ბევრი. დე იონგზე კიდე ახალი კრუიფია რო თქვეს ეგ იცი? lol

კი კაცო, არაფრისმაქნის რეალთან ითამაშა რაღაც და უკვე ვარსკვლავია თან მოდრიჩს და რაკიტიჩს სჯობს უკვე. ეგ ხო წაიყვანეს მიაყოლონ დე ლიხტიც არ გვჭირდება. რონალდუ რო დაიხვევს დე ლიხტს და დე იონგსაც ფეხს არ გაანძრევინებენ უნდა ვიცინო მაგრად.

73

22 მარტი 2019 20:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მომდევნო სეზონს ძალიან მოუთმენლად ველოდები, ლიგას რო დავდებთ მერე რაღას დააბრალებენ პროფესორები? სერიოზული ტრანსფერი არ დაუდიათ კაცისთვის და სამი ლიგა დადო ზედიზედ, განუმეორებელი შედეგია და მესმის ბევრის გულისტკივილი.

ციტატა: Axl
კი კაცო, არაფრისმაქნის რეალთან ითამაშა რაღაც და უკვე ვარსკვლავია თან მოდრიჩს და რაკიტიჩს სჯობს უკვე. ეგ ხო წაიყვანეს მიაყოლონ დე ლიხტიც არ გვჭირდება. რონალდუ რო დაიხვევს დე ლიხტს და დე იონგსაც ფეხს არ გაანძრევინებენ უნდა ვიცინო მაგრად.

ანი ბარსას და მასეთ ფანტაზიორებს რას გააგებინებ, საერთოდ მასეთ კომენტარებზე უნდა იღადავო და მეტი არაფერი. საერთოდ არაა გასაღიზიანებელი, პირიქით ჯანსაღი იუმორიც საჭიროა ხანდახან :დ

74

22 მარტი 2019 20:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
რეალი გავარდა და ვარს დააბრალეს :D ანუ უმსაჯოდ ვეღარ გაქაჩესო რაა. და მომავალ სეზონში რო ტრიაპკასავით იფრენს ყველას მერე იტყვიან რაღაც ვერ მუშაობს ვარი ეგეც მიისაკუთრესო :) რეალი როცა მოიგებს ყოველთვის რაღაცას დააბრალებენ, რადგან არავის სურს გუნდის სიძლიერე და დომინირება აღიაროს რომელმაც გადაუარა ყველას. ბარსელონას ზოგიერთ გულშემატკივარს განსაკუთრებით გულზე ხვდება ეს ყველაფერი.

ატლეტიკოს ფანებს ეზიზღებათ რეალი, იუვენტუსის და ლივერპულის ფანებსაც რათქმაუნდა, მიზეზი ამის ძალიან მარტივი მისახვედრია.

75

22 მარტი 2019 20:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მილიტაო ვიყიდეთ,ვარანსაც დაითანხმებს დარჩენაზე ზიზუ,კიდევ ვიყიდით ერთ ექსტრა კლასის მცველს,იმედია აზარი და მბაპეც შემოგვიერთდებიან და ბარსამ ვინც უნდა იყიდოს,იქით სეზონში მაგრად მოვუხაზავთ.hala madrid.....💪💪💪💪⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽⚽

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (338)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)