ტუხელი:„დიახ, „რეალს“ სურს მბაპე! გასაკვირს ვერაფერს ვხედავ“

ტომას ტუხელის განცხადებით, კილიან მბაპეს შეძენით მადრიდის „რეალი“ ნამდვილად დაინტერესებულია...


„ამაში რამეა დასამალი? მე გასაკვირს ვერაფერს ვხედავ. „რეალს“ სურს მბაპე, მაჩვენე გრანდი, რომელსაც კილიანის დამატება არ უნდა“-განაცხადა „პსჟ“-ს თავკაცმა.


dle 10.1

  • Hala
  • 13 მარტი 2019
  • 3888
  • 59

1

13 მარტი 2019 15:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
მბაპე-ბენზემა-აზარიი,დედიოს წიოკი ექნებაა ნებისმიერ გუნდს,სამივე მაგარია მოკლე მონაკვეთებში კომბინაციებშიიი,,,დაგლეჯენ.

მბაპე დაითრიონ ოღონდაც დაააა 1 თვე მირიანი გავხდები
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

2

13 მარტი 2019 15:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მბაპე-ბენზემა-აზარიი,დედიოს წიოკი ექნებაა ნებისმიერ გუნდს,სამივე მაგარია მოკლე მონაკვეთებში კომბინაციებშიიი,,,დაგლეჯენ.

აზარს და მბაპეს ადგილები გაუცვალე . მაგ შეტევას ვერანაირი დაცვა ვერ გააჩერებს

3

13 მარტი 2019 15:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Wtf man
აზარს და მბაპეს ადგილები გაუცვალე . მაგ შეტევას ვერანაირი დაცვა ვერ გააჩერებს

პოზიციის მიხედვით არ დამიწერია,როგორც ადრე რონი ბენზემა ბეილი მუდმივად პოზიციებს ცვლიდნენ ესე იქნება ამ შემთხვერვაშიც,მატჩის მიმდინარეობისას ხან მბაპე იქნებაა9 ანზე ხან ბენზემაა ,ან ერთი გადავაა ფლანგზეე მოკლედდდ მოძრავი წინა ხაზი რომლებიცც სხვადასხვა პოზიციებზე მანევრირებენ,ამიტომ არ თამაშობს ტიპიური მძიმე ფორვარდით ზიზუუუუ,,და ამიტომ არ მოიყვანს არც კეინს და არც იკარდს ამ შემთხვევაში ყველაფერი მათზე უნდა აეწყოს რაც სრული აფსურდი მგონია და არარეალური.

ზიზუ არაა მაურინიო ტიპიური ცენტყრ ფორვარდით მძიმე ფორვარდით ითამაშოსსს,,მოძრავი წინა ხაზიიი სხვადასსხვა პოზიციებზეე გადაადგილებააა და მობილური ტრიოოო,,და არაა ერთ ფორვარდიან სისტემაზე აწყობილი დანარჩენი გუნდი,კეინს შეუძლია იყოს ტოტენჰემში მასე ან იკარდის ინტერში,მაგრამ რეალში ესე არ ხდებააა,ამიტომ მბაპე გაცილებით მრავალმ,ხრივიააა და ამ სისტემას იდეალურად მოერგება..
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

4

13 მარტი 2019 15:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wtf man
აზარს და მბაპეს ადგილები გაუცვალე . მაგ შეტევას ვერანაირი დაცვა ვერ გააჩერებს

პოზიციის მიხედვით არ დამიწერია,როგორც ადრე რონი ბენზემა ბეილი მუდმივად პოზიციებს ცვლიდნენ ესე იქნება ამ შემთხვერვაშიც,მატჩის მიმდინარეობისას ხან მბაპე იქნებაა9 ანზე ხან ბენზემაა ,ან ერთი გადავაა ფლანგზეე მოკლედდდ მოძრავი წინა ხაზი რომლებიცც სხვადასხვა პოზიციებზე მანევრირებენ,ამიტომ არ თამაშობს ტიპიური მძიმე ფორვარდით ზიზუუუუ,,და ამიტომ არ მოიყვანს არც კეინს და არც იკარდს ამ შემთხვევაში ყველაფერი მათზე უნდა აეწყოს რაც სრული აფსურდი მგონია და არარეალური.

მბაპეს მოყვანა მე მეეჭვება ძალიან იმხელა თანხა დაადო პსჟმ მაშინ ეგ რო იყიდოს ბევრიც უნდა გაყიდოს ძალიან და მარტო ეგ ორი მოუვა აზარი და მბაპე. 350 მილიონი გირვანქაო და გირვანქა ევროზე ბევრად მეტია. აზარი 120 მილიონი გირვანქაო ანუ 450 მილიონი გირვანქა უნდა და მაგხელა თანხა სად უნდა შეკრას.

5

13 მარტი 2019 15:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Wtf man
მბაპეს მოყვანა მე მეეჭვება ძალიან იმხელა თანხა დაადო პსჟმ მაშინ ეგ რო იყიდოს ბევრიც უნდა გაყიდოს ძალიან და მარტო ეგ ორი მოუვა აზარი და მბაპე. 350 მილიონი გირვანქაო და გირვანქა ევროზე ბევრად მეტია. აზარი 120 მილიონი გირვანქაო ანუ 450 მილიონი გირვანქა უნდა და მაგხელა თანხა სად უნდა შეკრას.

თუ ფეხბურთელი მოინდომებსსს შესაძლებელია ტრანსფერის გაჩარხვაცცც,,და ვერც კკლუბი დაადებს მაგხელა ფასსს,,,კონტრაკტს კიდევ გამოვისყიდით,,მესმის ეს რთულია მაგრამ არა შეუძლებელიი..რეალს დღეს მბაპე ჭირდებაა ჰაერივით.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

6

13 მარტი 2019 15:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wtf man
აზარს და მბაპეს ადგილები გაუცვალე . მაგ შეტევას ვერანაირი დაცვა ვერ გააჩერებს

პოზიციის მიხედვით არ დამიწერია,როგორც ადრე რონი ბენზემა ბეილი მუდმივად პოზიციებს ცვლიდნენ ესე იქნება ამ შემთხვერვაშიც,მატჩის მიმდინარეობისას ხან მბაპე იქნებაა9 ანზე ხან ბენზემაა ,ან ერთი გადავაა ფლანგზეე მოკლედდდ მოძრავი წინა ხაზი რომლებიცც სხვადასხვა პოზიციებზე მანევრირებენ,ამიტომ არ თამაშობს ტიპიური მძიმე ფორვარდით ზიზუუუუ,,და ამიტომ არ მოიყვანს არც კეინს და არც იკარდს ამ შემთხვევაში ყველაფერი მათზე უნდა აეწყოს რაც სრული აფსურდი მგონია და არარეალური.

ზიზუ არაა მაურინიო ტიპიური ცენტყრ ფორვარდით მძიმე ფორვარდით ითამაშოსსს,,მოძრავი წინა ხაზიიი სხვადასსხვა პოზიციებზეე გადაადგილებააა და მობილური ტრიოოო,,და არაა ერთ ფორვარდიან სისტემაზე აწყობილი დანარჩენი გუნდი,კეინს შეუძლია იყოს ტოტენჰემში მასე ან იკარდის ინტერში,მაგრამ რეალში ესე არ ხდებააა,ამიტომ მბაპე გაცილებით მრავალმ,ხრივიააა და ამ სისტემას იდეალურად მოერგება..

ისე რედონდო შენი აზრი მაინტერესებს. ისეთივე ეფექტური იქნება მბაპე როგორც პარიზშია? რასაც მე ვუყურებ აშკარქდ სივრცე უნდა მბაპეს და ესპანეთში არ დაუტოვენ ბევრ სივრცეებს ეს ჩემზე კარგად მოგეხსენება.

დემბელე ეგრე არ იყო. დაფრინავდა დორტმუნდში იმიტო რო სივრცეები ქონდა ჩენთამ ისეთივე პროდუქტიული არაა. ნუ მბაპე რო ბევრად პროდუქტიული იქნება მაგაშო დარწმუნებული ვარ ვიდრე დემბელეა

7

13 მარტი 2019 15:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wtf man
მბაპეს მოყვანა მე მეეჭვება ძალიან იმხელა თანხა დაადო პსჟმ მაშინ ეგ რო იყიდოს ბევრიც უნდა გაყიდოს ძალიან და მარტო ეგ ორი მოუვა აზარი და მბაპე. 350 მილიონი გირვანქაო და გირვანქა ევროზე ბევრად მეტია. აზარი 120 მილიონი გირვანქაო ანუ 450 მილიონი გირვანქა უნდა და მაგხელა თანხა სად უნდა შეკრას.

თუ ფეხბურთელი მოინდომებსსს შესაძლებელია ტრანსფერის გაჩარხვაცცც,,და ვერც კკლუბი დაადებს მაგხელა ფასსს,,,კონტრაკტს კიდევ გამოვისყიდით,,მესმის ეს რთულია მაგრამ არა შეუძლებელიი..რეალს დღეს მბაპე ჭირდებაა ჰაერივით.

არ აქ ხო მბაპეს გამისასყიდი? ანუ რა გამოდის უნდა გაყიდის უნდა არა?

კი ეგრეა გამოსასყიდი არ აქ მარა რამდენიმე დღის წინ სტატია ვნახე ხალიფას უთქვია თუ ვინმეს მბაპეს ყიდვა უნდა მინიმიმ 350 მილიონი გირვანქა უნდა გადაგვიხადონო თუ სიმართლეა არ ვიცი და გინდ სიმართლე იყოს მაგაზე ნაკელბად რო არ გაუშვებს 2ჯერ 2ის თემაა. 180 მილიონად ნაყიდი ფეხბურთელი 1 წელში რატო უნდა გაუშვას თუნდაც 250 მილიონად

8

13 მარტი 2019 15:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: I N I E S T A 8
ისე რედონდო შენი აზრი მაინტერესებს. ისეთივე ეფექტური იქნება მბაპე როგორც პარიზშია? რასაც მე ვუყურებ აშკარქდ სივრცე უნდა მბაპეს და ესპანეთში არ დაუტოვენ ბევრ სივრცეებს ეს ჩემზე კარგად მოგეხსენება.

მბაპე არაა ბეილის სტილის ფეხბურთელინ რომელსაც მხოლოდ სივრცე უნდა როპმ გაიქცესს,სისწრაფე მისი პლიუსია მაგრამ სხვა პლიუსებიც აქვს,ტექნიკური არსენალი,გუნდური აზროვნების მაღალიიი აიქიუუ,,მოკლედ ჩამოყალიბებული ტიპიაააა და შეუძლია სხვადასხვა პოზიციებზე გადადგილებააა,,ეს კი იმას მიანიშნებს რომ არის უნივერსალი.გახსნის კულტურა აქვს,შესრულებაც კარგი აქვს,მოკლე მონაკვეთებში ადინ დვა კასანია ესმის.უბურთოდ იდეალურად გადაადგილდება,გრძნობს თამაშის რიტმს და დინამიკას,თამაშშ სწორად კითხულობსს,ამიტომ ადევს 350 მილიონიი,.ძაანნ ზე ნიჭის პატრონიააა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

9

13 მარტი 2019 15:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wtf man
მბაპეს მოყვანა მე მეეჭვება ძალიან იმხელა თანხა დაადო პსჟმ მაშინ ეგ რო იყიდოს ბევრიც უნდა გაყიდოს ძალიან და მარტო ეგ ორი მოუვა აზარი და მბაპე. 350 მილიონი გირვანქაო და გირვანქა ევროზე ბევრად მეტია. აზარი 120 მილიონი გირვანქაო ანუ 450 მილიონი გირვანქა უნდა და მაგხელა თანხა სად უნდა შეკრას.

თუ ფეხბურთელი მოინდომებსსს შესაძლებელია ტრანსფერის გაჩარხვაცცც,,და ვერც კკლუბი დაადებს მაგხელა ფასსს,,,კონტრაკტს კიდევ გამოვისყიდით,,მესმის ეს რთულია მაგრამ არა შეუძლებელიი..რეალს დღეს მბაპე ჭირდებაა ჰაერივით.

არ აქ ხო მბაპეს გამისასყიდი? ანუ რა გამოდის უნდა გაყიდის უნდა არა?

ციტატა: Wtf man
დემბელე ეგრე არ იყო. დაფრინავდა დორტმუნდში იმიტო რო სივრცეები ქონდა ჩენთამ ისეთივე პროდუქტიული არაა. ნუ მბაპე რო ბევრად პროდუქტიული იქნება მაგაშო დარწმუნებული ვარ ვიდრე დემბელეა

მთლად მასეც არამგონია იყოს. მბაპესაც უნდა სივრცე. კია თექნიკური მოკლე მანძილზე მარა არა ისეთი როგორც აზარი. ნუ შეიძლებ იკლოს შედეგიანობამ პირად სტატისტიკაზე რეალში ყოფნისას.

რათქმაუნდა დაიკლებს სად ლიგა 1 და სად ლა ლიგა იქ დაცბა რა იციან იქ თუ იტანს 20ს აქ 10ს გაიტანს მარა ცუდი სტატისტიკა არ ექნება. 10 რო მაგან გაიტანოს 15 ბენზომ და 15 აზარმა სუ არ შეეტყობათ რონიკოს წასვლა

10

13 მარტი 2019 15:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: I N I E S T A 8
ისე რედონდო შენი აზრი მაინტერესებს. ისეთივე ეფექტური იქნება მბაპე როგორც პარიზშია? რასაც მე ვუყურებ აშკარქდ სივრცე უნდა მბაპეს და ესპანეთში არ დაუტოვენ ბევრ სივრცეებს ეს ჩემზე კარგად მოგეხსენება.

მბაპე არაა ბეილის სტილის ფეხბურთელინ რომელსაც მხოლოდ სივრცე უნდა როპმ გაიქცესს,სისწრაფე მისი პლიუსია მაგრამ სხვა პლიუსებიც აქვს,ტექნიკური არსენალი,გუნდური აზროვნების მაღალიიი აიქიუუ,,მოკლედ ჩამოყალიბებული ტიპიაააა და შეუძლია სხვადასხვა პოზიციებზე გადადგილებააა,,ეს კი იმას მიანიშნებს რომ არის უნივერსალი.გახსნის კულტურა აქვს,შესრულებაც კარგი აქვს,მოკლე მონაკვეთებში ადინ დვა კასანია ესმის.უბურთოდ იდეალურად გადაადგილდება,გრძნობს თამაშის რიტმს და დინამიკას,თამაშშ სწორად კითხულობსს,ამიტომ ადევს 350 მილიონიი,.ძაანნ ზე ნიჭის პატრონიააა.

აი დემბელეს რო მაგის ჭკუა მისცე არც ეგ იქნებოდა ნაკლები პროსტა ძაან უტვინო ფეხბურთელია აი როცა შეუძლია ადვილად რაღაც გააკეთოს რაღაც გიჟობას იგონებს და რთულად აკეთებს და უმეტესად არ გამოსდის.

11

13 მარტი 2019 15:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: I N I E S T A 8
არ აქ ხო მბაპეს გამისასყიდი? ანუ რა გამოდის უნდა გაყიდის უნდა არა?

კონტრაკტი ხომ აქ ფეხბურთელს კლუბთთ დაუშვათ 2022 წლამდე,თუ ფეხბურთელის მანამდე წასვლა მოუნდააა დარჩენილი კონტრაკტი უნდა გამოისყიდოს იმ კლუბმა რომელშიც გადავაააა.სატრანსფერო ფასზე არაა საუბარი,არამედ კონტრაკტის ცალმხრივად გაწყვერტის შემთხვევაში.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

12

13 მარტი 2019 15:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: Wtf man
ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wtf man
მბაპეს მოყვანა მე მეეჭვება ძალიან იმხელა თანხა დაადო პსჟმ მაშინ ეგ რო იყიდოს ბევრიც უნდა გაყიდოს ძალიან და მარტო ეგ ორი მოუვა აზარი და მბაპე. 350 მილიონი გირვანქაო და გირვანქა ევროზე ბევრად მეტია. აზარი 120 მილიონი გირვანქაო ანუ 450 მილიონი გირვანქა უნდა და მაგხელა თანხა სად უნდა შეკრას.

თუ ფეხბურთელი მოინდომებსსს შესაძლებელია ტრანსფერის გაჩარხვაცცც,,და ვერც კკლუბი დაადებს მაგხელა ფასსს,,,კონტრაკტს კიდევ გამოვისყიდით,,მესმის ეს რთულია მაგრამ არა შეუძლებელიი..რეალს დღეს მბაპე ჭირდებაა ჰაერივით.

არ აქ ხო მბაპეს გამისასყიდი? ანუ რა გამოდის უნდა გაყიდის უნდა არა?

კი ეგრეა გამოსასყიდი არ აქ მარა რამდენიმე დღის წინ სტატია ვნახე ხალიფას უთქვია თუ ვინმეს მბაპეს ყიდვა უნდა მინიმიმ 350 მილიონი გირვანქა უნდა გადაგვიხადონო თუ სიმართლეა არ ვიცი და გინდ სიმართლე იყოს მაგაზე ნაკელბად რო არ გაუშვებს 2ჯერ 2ის თემაა. 180 მილიონად ნაყიდი ფეხბურთელი 1 წელში რატო უნდა გაუშვას თუნდაც 250 მილიონად

გამორიცხული არაფერია. მბაპეს რეალში ხილვა უფრო დასაჯერებელია ვიდრე თავის დროზე რო ეთქვა ვინმეს რომა ბარსას მოიქნევს განმეორებითშიო.😃

გეთანხმები თუ თანახმაა მართლა პსჟ 350 მილიონად გაყიდვის. პერეს თუ ჭკუა აქ უნდა იყიდოს სუ რო მარტო აზარი და მბაპე მოუვიდეს ეგ ორი უნდა იყიდოს. გაყიდოს ბეილი ასენსიო სებალიოსი მარიანო ვალიეხო ხამესი ბრაჰიმი ლორენტე კი მოუვა ეგ ორი რო დაამატოს თან ერთი 100-150

მარა ამდენ კაცის გაშვება წარმოუდგენელია ვინ უნდა ყავდეთ სკამზე ამდენი რო გაუშვან

13

13 მარტი 2019 15:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: I N I E S T A 8
არ აქ ხო მბაპეს გამისასყიდი? ანუ რა გამოდის უნდა გაყიდის უნდა არა?

კონტრაკტი ხომ აქ ფეხბურთელს კლუბთთ დაუშვათ 2022 წლამდე,თუ ფეხბურთელის მანამდე წასვლა მოუნდააა დარჩენილი კონტრაკტი უნდა გამოისყიდოს იმ კლუბმა რომელშიც გადავაააა.სატრანსფერო ფასზე არაა საუბარი,არამედ კონტრაკტის ცალმხრივად გაწყვერტის შემთხვევაში.

და რამდენის გადახდა მოუწევს კონტრაქტი რო გაწყვიტოს. ეგრე რო იყოს მაშინ ეხლა ვერატი ჩვენთან იქნებოდა მაშინ იხვეწებოდა რო ჩვენთან გადმოსულიყო გაწყვიტავდა კონტრაქტს გადაიხდიდა ბარსა განა რამდენი უნდოდა. ეგრე ადვილად არ იქნება საქმე როგორც ჩანს.

ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: Wtf man
ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wtf man
მბაპეს მოყვანა მე მეეჭვება ძალიან იმხელა თანხა დაადო პსჟმ მაშინ ეგ რო იყიდოს ბევრიც უნდა გაყიდოს ძალიან და მარტო ეგ ორი მოუვა აზარი და მბაპე. 350 მილიონი გირვანქაო და გირვანქა ევროზე ბევრად მეტია. აზარი 120 მილიონი გირვანქაო ანუ 450 მილიონი გირვანქა უნდა და მაგხელა თანხა სად უნდა შეკრას.

თუ ფეხბურთელი მოინდომებსსს შესაძლებელია ტრანსფერის გაჩარხვაცცც,,და ვერც კკლუბი დაადებს მაგხელა ფასსს,,,კონტრაკტს კიდევ გამოვისყიდით,,მესმის ეს რთულია მაგრამ არა შეუძლებელიი..რეალს დღეს მბაპე ჭირდებაა ჰაერივით.

არ აქ ხო მბაპეს გამისასყიდი? ანუ რა გამოდის უნდა გაყიდის უნდა არა?

ციტატა: Wtf man
დემბელე ეგრე არ იყო. დაფრინავდა დორტმუნდში იმიტო რო სივრცეები ქონდა ჩენთამ ისეთივე პროდუქტიული არაა. ნუ მბაპე რო ბევრად პროდუქტიული იქნება მაგაშო დარწმუნებული ვარ ვიდრე დემბელეა

მთლად მასეც არამგონია იყოს. მბაპესაც უნდა სივრცე. კია თექნიკური მოკლე მანძილზე მარა არა ისეთი როგორც აზარი. ნუ შეიძლებ იკლოს შედეგიანობამ პირად სტატისტიკაზე რეალში ყოფნისას.

რათქმაუნდა დაიკლებს სად ლიგა 1 და სად ლა ლიგა იქ დაცბა რა იციან იქ თუ იტანს 20ს აქ 10ს გაიტანს მარა ცუდი სტატისტიკა არ ექნება. 10 რო მაგან გაიტანოს 15 ბენზომ და 15 აზარმა სუ არ შეეტყობათ რონიკოს წასვლა

ბარსამ შეყარა ახალგაზრდები ეხლა რეალიც შეყრის და დაიწყება ახალი ეპოქა ბარსა რეალის😃

ბარსა ბევრი კაი ახალგაზრდა შეყარა. ეხლა დეიონგი მოვა კიდე დე ლიხტზეც ძაან ბევრი იწერება მგონი ჩვენთან მოდის ეგაც და ფორვარდსაც ითრევენ სავარაუდოდ იოვიჩს

14

13 მარტი 2019 15:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Wtf man
და რამდენის გადახდა მოუწევს კონტრაქტი რო გაწყვიტოს. ეგრე რო იყოს მაშინ ეხლა ვერატი ჩვენთან იქნებოდა მაშინ იხვეწებოდა რო ჩვენთან გადმოსულიყო გაწყვიტავდა კონტრაქტს გადაიხდიდა ბარსა განა რამდენი უნდოდა. ეგრე ადვილად არ იქნება საქმე როგორც ჩანს.

გააჩნია რა პუნკტები დევს კონტრაკტშიი,დეტალებში ვერ წავალ,მე საერთო სურათი ვთქვი უბრალოდდ ზოგადი მოცემულობა თუ ფეხბურთელს მოუნდა კონტრაკტის გაწყვერტააა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

15

13 მარტი 2019 15:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wtf man
და რამდენის გადახდა მოუწევს კონტრაქტი რო გაწყვიტოს. ეგრე რო იყოს მაშინ ეხლა ვერატი ჩვენთან იქნებოდა მაშინ იხვეწებოდა რო ჩვენთან გადმოსულიყო გაწყვიტავდა კონტრაქტს გადაიხდიდა ბარსა განა რამდენი უნდოდა. ეგრე ადვილად არ იქნება საქმე როგორც ჩანს.

გააჩნია რა პუნკტები დევს კონტრაკტშიი,დეტალებში ვერ წავალ,მე საერთო სურათი ვთქვი უბრალოდდ ზოგადი მოცემულობა თუ ფეხბურთელს მოუნდა კონტრაკტის გაწყვერტააა.

რავი არამგონია ეგეთი უტვინო იყოს ხალიფა რო კონტრაქტში ეგეთი პუნქტი ჩაედო. არსად ჭორის დონეზეც არ დაწერილა ეგეთი რამ ანუ არ შეუძლია რა მბაპეს ეგეთი რამე

16

13 მარტი 2019 15:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: I N I E S T A 8
ჯარიმა არ იქნება დიდი ხო? ანუ 350 უნდა გადაიხადოს და ცალკე ჯარიმა თუ მარტო ჯარიმა. მთლად მასეც არ იქნება რედონდო.ნავთობა რაიმე უპირატესობას დაიტივდა მბაოესთან მიმართებაში

კონტრაკტში გამოსასყიდი თანხა თუ არ წერია 350 თიი ვერც ვერაფერს ფას დაადებსს ,და სატრანსფერო ღირებულებასსს განსაზღვრავსს არა შეიხი სპეციალური სტრუკტურა თუ რა ფასი აქ ამა თუ იმ ფეხბურთელსს,მთავარია კონტრაკტში არ იყოს გაწერილიი ნახევარი მილიარდია გამოსასყიდი,ესე თვით ნებურად დაადო ფასო ნინიას ბაღი კი არააა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

17

13 მარტი 2019 15:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეს უკვე ფეხბურთია მოინდომებს პერესი მაშინ იყიდის.არ მოინდომებს და მაშინ არ იყიდის აქ უკვე პერესზეა ყველაფერი და ფეხბურთელზეც .მბაპემ განაცხადა რო რეალში თამაში მისი ოცნებაა ამიტომ გამორიცხული არაფერია პირადათ მე ასე წარმომიდგენია მომდევნო წლის სასტავი
ნავასი.
კარვაჰალი.ვარანი.რამოსი.მარსელო
მოდრიჩი.კაზემირო.კროოსი.
მბაპე.ბენზემა.აზარი

ზამენა:კურტუა
მილიტაო.ნაჩო.
კანტე.ლორენტე.ხამესი.
მარიანო.ვასკესი.ასენსიო.და კიდევ ვინმე შეიძლება დაიმატონ

18

13 მარტი 2019 15:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: I N I E S T A 8
აი მე როგორ ვიცი იცი? კონტრაქტი ორივეს მხრიდან უნდა გაწყდეს ან კლუბმა უნდა გაუწყვიტოს.ვინმეს გაუწყვეტია კონტრაქტი?

კონტრაკტი წყდება მაშინ როცაა ის კლუბი იმ კონტრაკტს გამოისყიდისს რაც დარჩენილი აქ ფეხბურთელსს .ამის მერე ხდება ორმხრივად გაწყვეტააა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

19

13 მარტი 2019 15:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: Wtf man
ბარსა ბევრი კაი ახალგაზრდა შეყარა. ეხლა დეიონგი მოვა კიდე დე ლიხტზეც ძაან ბევრი იწერება მგონი ჩვენთან მოდის ეგაც და ფორვარდსაც ითრევენ სავარაუდოდ იოვიჩს

ბართუშამ რო დაადასტურა დე იონგის ტრანსფერი პრენსკონფერენციაზე თქვა 1 თვის უკან გბქონდა ხელშეკრუკება დადებულიო. ანუ დათრეული ყავდათ უკვე. დე ლიგხიტს თუ მოიყვანენ მერე მართლა მაუშვი ვინც გინდა.
სრულიად გეთანხმებუ. მარტივი არ იქნება კონტრაქტის გაწყვეტა. ამ დროს 2 მხარე თანახმა უნდა იყის. დემბელე აიღე კოუტინიო ვერატი ბეილი. არცერთს არ აძლევდნენ გადასვლის უფლებას სანამ იმდენი არ აიღეს თანხა რამდენიც სურდათ.

ხო ეგრეა. დონარუმა აიღე არ შეეძლო გაეწყვიტა კონტრაქტი ან კოუტინიოს აიღე 140 რო გადაგვახდევინეს არ შეეძლო გაეწყვიტა კონტრაქტი და ზაფხულშივე გადმოსულიყო. მაგას ვერ იზავს გუნდი და ვერც ფეხბურთელი სადაური წესია ეგ. პსჟ უჩივლებს მერე მბაპესაც და რეალსაც რო კონტრაქტი დაარღვიეს და მერე დიდი სანქციებს დააკისრებს უეფა და არ გარისკავენ არცერთი. სკამზე არ დაჯდება დელიხტიო კი იძახიან აქ მარა სკამისთვის არც მოყავთ. ეხლა თავიდანვე ძირითადში არავინ ჩასვავს ნელნელა შეაჩვევენ როგორც უმტიტს გაუკეთეს თან პიკე 32ისაა უკვე დაყ.ლევების პროცესი და მოუწევს შემდეგი წლიდამ სკამზე დაჯდომა

20

13 მარტი 2019 15:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
და თუ კლუბი წყვეტს კონტრაკტს ფეხბურთელთან ამ შემთხვევაში კლუბი ვაკლდებულია კონტრაკტით დარჩენილი თანხაა აანაზღაუროსს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

21

13 მარტი 2019 15:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: I N I E S T A 8
ჯარიმა არ იქნება დიდი ხო? ანუ 350 უნდა გადაიხადოს და ცალკე ჯარიმა თუ მარტო ჯარიმა. მთლად მასეც არ იქნება რედონდო.ნავთობა რაიმე უპირატესობას დაიტივდა მბაოესთან მიმართებაში

კონტრაკტში გამოსასყიდი თანხა თუ არ წერია 350 თიი ვერც ვერაფერს ფას დაადებსს ,და სატრანსფერო ღირებულებასსს განსაზღვრავსს არა შეიხი სპეციალური სტრუკტურა თუ რა ფასი აქ ამა თუ იმ ფეხბურთელსს,მთავარია კონტრაკტში არ იყოს გაწერილიი ნახევარი მილიარდია გამოსასყიდი,ესე თვით ნებურად დაადო ფასო ნინიას ბაღი კი არააა.

ანუ ეხლა იმ სტრუქტურამ რო 100 მილიონი დაადოს ფასი 100 მილიონად იყიდის რეალი? პირველად გავიგე ეგეთი რამ. 18 წლის როცა იყო მბაპე 180ად ხო იყიდა პსჟმ და იმ სტრუქტურამ დაადო 180? 18 წლის ღლაპს?

22

13 მარტი 2019 15:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მბაპე-ბენზემა-აზარიი,დედიოს წიოკი ექნებაა ნებისმიერ გუნდს,სამივე მაგარია მოკლე მონაკვეთებში კომბინაციებშიიი,,,დაგლეჯენ.

მბაპე დაითრიონ ოღონდაც დაააა 1 თვე მირიანი გავხდები

Mirianiii :D

23

13 მარტი 2019 15:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Wtf man
ანუ ეხლა იმ სტრუქტურამ რო 100 მილიონი დაადოს ფასი 100 მილიონად იყიდის რეალი? პირველად გავიგე ეგეთი რამ. 18 წლის როცა იყო მბაპე 180ად ხო იყიდა პსჟმ და იმ სტრუქტურამ დაადო 180? 18 წლის ღლაპს?

სატრანსფერო ფასებს ვინ ადებს???შესაბამისი ორგანო .არსებობს სპეციალური საიტიც,ამა თუ იმ ფეხბურთელის საბაზრო ღირებულება გაიგოო.ესე ძმაო მეე დაბალი ხარისხის პროდუკტის გასაღება მოვინდომო დიდ ფასად მასე საადაა?არსებოპბს რეგლამენტიი და სპეციალური ორგანო ვინც ამ ყველაფერს არეგულირებსს,
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

24

13 მარტი 2019 16:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kaciaikabiji
ეს უკვე ფეხბურთია მოინდომებს პერესი მაშინ იყიდის.არ მოინდომებს და მაშინ არ იყიდის აქ უკვე პერესზეა ყველაფერი და ფეხბურთელზეც .მბაპემ განაცხადა რო რეალში თამაში მისი ოცნებაა ამიტომ გამორიცხული არაფერია პირადათ მე ასე წარმომიდგენია მომდევნო წლის სასტავი
ნავასი.
კარვაჰალი.ვარანი.რამოსი.მარსელო
მოდრიჩი.კაზემირო.კროოსი.
მბაპე.ბენზემა.აზარი

ზამენა:კურტუა
მილიტაო.ნაჩო.
კანტე.ლორენტე.ხამესი.
მარიანო.ვასკესი.ასენსიო.და კიდევ ვინმე შეიძლება დაიმატონ

ეგ სასტავი სადღაც 600 მილიონის თემაა შეილება მეტიც და მაგდენს გაქაჩავს პერესი

25

13 მარტი 2019 16:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
100 ვერანაირად დაადებენ,ფეხბურთში უფრო მეტი ინვესტიციაა ჩაიდო ფასებიც გაიზარდა,მბაპეს საბაზრო ღირებულება სადღაც 180 დან 200 მდე მერყეობსსს.მაგრამ პირადი კონტრაკტი კლუბთან შეთანხმებაში ვერავინ ჩაერევა,თუ გამოსასყიდი უწერიააა ნახევარი მილიარდიიი ამ შემთხვევაში შეუძლია კლუბს მოითხოვოს ეს თანხააა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

26

13 მარტი 2019 16:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wtf man
ანუ ეხლა იმ სტრუქტურამ რო 100 მილიონი დაადოს ფასი 100 მილიონად იყიდის რეალი? პირველად გავიგე ეგეთი რამ. 18 წლის როცა იყო მბაპე 180ად ხო იყიდა პსჟმ და იმ სტრუქტურამ დაადო 180? 18 წლის ღლაპს?

სატრანსფერო ფასებს ვინ ადებს???შესაბამისი ორგანო .არსებობს სპეციალური საიტიც,ამა თუ იმ ფეხბურთელის საბაზრო ღირებულება გაიგოო.ესე ძმაო მეე დაბალი ხარისხის პროდუკტის გასაღება მოვინდომო დიდ ფასად მასე საადაა?არსებოპბს რეგლამენტიი და სპეციალური ორგანო ვინც ამ ყველაფერს არეგულირებსს,

რავი მე ვიცოდი გუნდები ადებდნენ ფასს

27

13 მარტი 2019 16:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: I N I E S T A 8
ხო და მბაპეს 180 ვინ დაადო? მე როგორც ვიცი მონაკომ მოითხოვა 180 მილიონი

იმიტომ რომ კონტრაკტში ეწერააა ეგ თანხაა გამოსასყიდი,თუ არ უწერია ვერავინ დაადებს მაგხელა ფასს,,გამიგე?
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

28

13 მარტი 2019 16:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
100 ვერანაირად დაადებენ,ფეხბურთში უფრო მეტი ინვესტიციაა ჩაიდო ფასებიც გაიზარდა,მბაპეს საბაზრო ღირებულება სადღაც 180 დან 200 მდე მერყეობსსს.მაგრამ პირადი კონტრაკტი კლუბთან შეთანხმებაში ვერავინ ჩაერევა,თუ გამოსასყიდი უწერიააა ნახევარი მილიარდიიი ამ შემთხვევაში შეუძლია კლუბს მოითხოვოს ეს თანხააა.

ანუ ეხლა პსჟმ რო თქვას მე 350ს ვითხოვო ვინმეს აქვს უფლება რო ფასი დააკლებინოს პსჟს? არ ვიცი როგორაა ზუსტად ეგ

29

13 მარტი 2019 16:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Wtf man
რავი მე ვიცოდი გუნდები ადებდნენ ფასს

ეგ იმ შემთხვევაში თუ პირად კონკტრაკტში უწერიაა 350 მილიონია გამოსასყიდი მოითხოვოს
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

30

13 მარტი 2019 16:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: I N I E S T A 8
ხო და მბაპეს 180 ვინ დაადო? მე როგორც ვიცი მონაკომ მოითხოვა 180 მილიონი

იმიტომ რომ კონტრაკტში ეწერააა ეგ თანხაა გამოსასყიდი,თუ არ უწერია ვერავინ დაადებს მაგხელა ფასს,,გამიგე?

საფრანგეთში გამოსასყიდს არავინ უწერს ეგეთი წესია იქ

31

13 მარტი 2019 16:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2638
პიონტეკი ან იოვიჩი რო მოიყვანონ არაა?? ჰარი კეინი ძალიან ძლიერია და სიამოვნებით ვნახავდი რეალში თუმცა დიდ ძალიან დიდ თანხებთან არის დაკავშირებული ეს ტრანსფერი და ზემოთ ხსენებულ რომელიმე ფეხბურთელს რა დაეწუნება?

32

13 მარტი 2019 16:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
პიონტეკი ან იოვიჩი რო მოიყვანონ არაა?? ჰარი კეინი ძალიან ძლიერია და სიამოვნებით ვნახავდი რეალში თუმცა დიდ ძალიან დიდ თანხებთან არის დაკავშირებული ეს ტრანსფერი და ზემოთ ხსენებულ რომელიმე ფეხბურთელს რა დაეწუნება?

პიონტეკი გამორიცხე. რეალს და ბევრ გრანდს უნდოდა თრევა მარა მილანში წავიდა ჩემი ოცნების გუნდიაო

33

13 მარტი 2019 16:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: I N I E S T A 8
ნეიმარს 222 ბარსამ დაადო. რობერდოს 500 მილიონი ბარსამ დაადო ასევე დემბელე კოუსაც ბარსამ დაადო. პირვლად გავიგე რო მაგის ორგანიზაცია არსებობს

ბარსა თავის ნებით ვერაფერს დაადებს თუ ფეხბურთელის კონტრალტში არ აქვს გამოსასყიდი თანხის პუნკტიი შეტანილი.ძალიან ცდებით<ესე განუკითხაობა იქნებაა დაა ყველას მოუნდება რეალური საბაზრო ღირებულებისსს გასამმაგებაა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

34

13 მარტი 2019 16:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ფეხბურთელის ფასიი ჯამურადდ წლიურად მისი რეიტინგით ფასდებააა .ესე რომ იყოს ნინიას ბაღი 20 მილიონიან ფეხბურთელში 200 მოითხოვდნენ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

35

13 მარტი 2019 16:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wtf man
ანუ ეხლა იმ სტრუქტურამ რო 100 მილიონი დაადოს ფასი 100 მილიონად იყიდის რეალი? პირველად გავიგე ეგეთი რამ. 18 წლის როცა იყო მბაპე 180ად ხო იყიდა პსჟმ და იმ სტრუქტურამ დაადო 180? 18 წლის ღლაპს?

სატრანსფერო ფასებს ვინ ადებს???შესაბამისი ორგანო .არსებობს სპეციალური საიტიც,ამა თუ იმ ფეხბურთელის საბაზრო ღირებულება გაიგოო.ესე ძმაო მეე დაბალი ხარისხის პროდუკტის გასაღება მოვინდომო დიდ ფასად მასე საადაა?არსებოპბს რეგლამენტიი და სპეციალური ორგანო ვინც ამ ყველაფერს არეგულირებსს,

Transfermarceti

36

13 მარტი 2019 16:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Wtf man
ანუ ეხლა პსჟმ რო თქვას მე 350ს ვითხოვო ვინმეს აქვს უფლება რო ფასი დააკლებინოს პსჟს? არ ვიცი როგორაა ზუსტად ეგ

თუ ოპირად კონტრაკტში არარსებობს კონკრეტული მითითებული ფასი და ასევე საბაზრო ღირებულებას ცდება ჩემ ფეხებსაც დაადებს მაგხელა ფასს,მაგრამ რადგან მაგხელა თანხას ურახუნერბს ეტყობა პირად კონტრაკტში აქვს ეგ ოპუნკტი შეტანილი.

ფიფას აქვს თავის რეგლამენტი,ფიფას რეგლამენტი იხსნება სატრანსფერო ფანჯარაა ,სეზონში ორჯერრ,,ფიფას რეგლამენტი ხდებააა ამა თუ იმ ფეხბურთელის რეიტინგის შედგენა და შესაბამისი ფასის დადებაააა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

37

13 მარტი 2019 16:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ფეხბურთელის ფასიი ჯამურადდ წლიურად მისი რეიტინგით ფასდებააა .ესე რომ იყოს ნინიას ბაღი 20 მილიონიან ფეხბურთელში 200 მოითხოვდნენ.

ხოდა მოითხოვენ და არავინ არ იყიდის და ეგ იქნება

38

13 მარტი 2019 16:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ფეხბურთელის ფასიი ჯამურადდ წლიურად მისი რეიტინგით ფასდებააა .ესე რომ იყოს ნინიას ბაღი 20 მილიონიან ფეხბურთელში 200 მოითხოვდნენ.

და ეგრე არაა თუ? :)) ნორმალური იგროკი 100 ლიმონზე ნაკლები გეგულება? ფასებს ურახუნებენ როგორც უნდათ :)

39

13 მარტი 2019 16:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wtf man
ანუ ეხლა პსჟმ რო თქვას მე 350ს ვითხოვო ვინმეს აქვს უფლება რო ფასი დააკლებინოს პსჟს? არ ვიცი როგორაა ზუსტად ეგ

თუ ოპირად კონტრაკტში არარსებობს კონკრეტული მითითებული ფასი და ასევე საბაზრო ღირებულებას ცდება ჩემ ფეხებსაც დაადებს მაგხელა ფასს,მაგრამ რადგან მაგხელა თანხას ურახუნერბს ეტყობა პირად კონტრაკტში აქვს ეგ ოპუნკტი შეტანილი.

ფიფას აქვს თავის რეგლამენტი,ფიფას რეგლამენტი იხსნება სატრანსფერო ფანჯარაა ,სეზონში ორჯერრ,,ფიფას რეგლამენტი ხდებააა ამა თუ იმ ფეხბურთელის რეიტინგის შედგენა და შესაბამისი ფასის დადებაააა.

შეიძლება. რავი ეგრე თქვა 350 მილიონი გირვანქა მინდა მინიმუმო და ჰაერზე ხო არ იტყოდა

40

13 მარტი 2019 16:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რარეიტინგო ქონდა იგუაინს 100 მილიონად როიყიდეს? ან დემბელეს 150 ლიმონი რომიაშავეს? :))

41

13 მარტი 2019 16:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Special__One
რარეიტინგო ქონდა იგუაინს 100 მილიონად როიყიდეს? ან დემბელეს 150 ლიმონი რომიაშავეს? :))

34 გოლი გაიტანა მაგ სეზონში ნაპოლში მხოლოდ ჩემპიონატშიი..წლიური რეიტინგით ფასდება საბაზრო ღირებულება და არა კარიერით..მაგალითად თუ ფეხბურთელსს ჩაუვარდა სეზონი საბაზრო ღირებულებაცცც იკლებსს..100 მილიონი კიდევვ დიდი აღარაფერი სტავკაა იმხელაა ინვესტიციებია დღეს ფეხბურთში.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

42

13 მარტი 2019 16:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2638
ციტატა: Wtf man

პიონტეკი გამორიცხე. რეალს და ბევრ გრანდს უნდოდა თრევა მარა მილანში წავიდა ჩემი ოცნების გუნდიაო

დავიჯერო ისე უყვარს მილანი რეალში გადასვლაზე უარს იტყვის თუ სერიოზული იქნება ინტერესი მის მიმართ და კარგ ანაზღაურებასაც მიიღებს? ძაან მეეჭვება. რეალის მხრიდან არ ყოფილა სერიოზული ინტერესი თორე შანსი არაა მაგაზე ვინმემ უარი თქვას მითუმეტეს პოლონელმა რომელიც მილანშია. ნესტა და მალდინი რო არ გადავიდოდნენ რეალში მესმის, ასევე ტოტი და კიდევ ბევრი, მაგრამ ეს არაა ის შემთხვევა.

შესთავაზოს პერესმა და ცუნცულით წამოვა :D

43

13 მარტი 2019 16:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Special__One
ან დემბელეს 150 ლიმონი რომიაშავეს? :))

დემბელემ კლუბთან გაწყვიტა კონტრაკტი აქ მხოლოდ არ იყო გათვალისწინებული საბაზრო ღირებულება,არამედ კონტრაკტით გაწყვეტილი თანხაც ანაზღაურდა და საბოლოდ ეგ დაუჯდა რაც დაუჯდაა
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

44

13 მარტი 2019 16:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
34 გოლი გაიტანა მაგ სეზონში ნაპოლში მხოლოდ ჩემპიონატშიი..წლიური რეიტინგით ფასდება საბაზრო ღირებულება და არა კარიერით..მაგალითად თუ ფეხბურთელსს ჩაუვარდა სეზონი საბაზრო ღირებულებაცცც იკლებსს..100 მილიონი კიდევვ დიდი აღარაფერი სტავკაა იმხელაა ინვესტიციებია დღეს ფეხბურთში.

მაგსაიტზე რაცახსენე რამოსია არის 27 მილიონად შეფასებული, მარა ხოიცირო მაგფასად ვერავინ იყიდის :))

დღეს არის სხვანაირად, ყიდულობ ფეხბურთელს 3 ლარად ადებ გამოსასყიდს მილიონს ვაიდა დადგეს მისგან რამე ყიდულობენ მაგ მილიონად :)

ყველა კლუბი თავისით უბახუნებს მაგ ფასებს :)

45

13 მარტი 2019 16:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
ციტატა: Wtf man

პიონტეკი გამორიცხე. რეალს და ბევრ გრანდს უნდოდა თრევა მარა მილანში წავიდა ჩემი ოცნების გუნდიაო

დავიჯერო ისე უყვარს მილანი რეალში გადასვლაზე უარს იტყვის თუ სერიოზული იქნება ინტერესი მის მიმართ და კარგ ანაზღაურებასაც მიიღებს? ძაან მეეჭვება. რეალის მხრიდან არ ყოფილა სერიოზული ინტერესი თორე შანსი არაა მაგაზე ვინმემ უარი თქვას მითუმეტეს პოლონელმა რომელიც მილანშია. ნესტა და მალდინი რო არ გადავიდოდნენ რეალში მესმის, ასევე ტოტი და კიდევ ბევრი, მაგრამ ეს არაა ის შემთხვევა.

შესთავაზოს პერესმა და ცუნცულით წამოვა :D

რავი ეგრე თქვა თვითონ. ბევრი გრანდისგან მქონდა შემითავაზება მარა ჩემი ოცნება მილანში თამაშია და აქ დიდხანს დავრჩებიო თან მაგარი იაფად ითრიეს და პერესი მაგას ხელიდან არ გაუაშვებდა

46

13 მარტი 2019 16:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: I N I E S T A 8
ეხლა მბაპეს რო 350 ეწეროს უფლება აქ ფეხბურთელს გაწყვიტოს კონტრაქტი? აი ეს მაინტერესებს

იურიდიულად კლუბი მართალიააა მაგრამ არცერთს კლუბს ენდომება ისეთი ფეხბურთელის დატოვება ვისაც თავის კლუბში ვარჯიში არ უნდაა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

47

13 მარტი 2019 16:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
34 გოლი გაიტანა მაგ სეზონში ნაპოლში მხოლოდ ჩემპიონატშიი..წლიური რეიტინგით ფასდება საბაზრო ღირებულება და არა კარიერით..მაგალითად თუ ფეხბურთელსს ჩაუვარდა სეზონი საბაზრო ღირებულებაცცც იკლებსს..100 მილიონი კიდევვ დიდი აღარაფერი სტავკაა იმხელაა ინვესტიციებია დღეს ფეხბურთში.

ხოდა 40 თუ 45 მილიონად იყო მაშინ შეფასებული ეგ იგუაინი, მაგრამ ნაპოლიმ მაყუთის მოჭრა მოინდომა და კიგამოუვიდა :) ასე აკეთებს თითქმის ყველა გუნდი დღეს :)

48

13 მარტი 2019 16:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Special__One
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
34 გოლი გაიტანა მაგ სეზონში ნაპოლში მხოლოდ ჩემპიონატშიი..წლიური რეიტინგით ფასდება საბაზრო ღირებულება და არა კარიერით..მაგალითად თუ ფეხბურთელსს ჩაუვარდა სეზონი საბაზრო ღირებულებაცცც იკლებსს..100 მილიონი კიდევვ დიდი აღარაფერი სტავკაა იმხელაა ინვესტიციებია დღეს ფეხბურთში.

მაგსაიტზე რაცახსენე რამოსია არის 27 მილიონად შეფასებული, მარა ხოიცირო მაგფასად ვერავინ იყიდის :))

დღეს არის სხვანაირად, ყიდულობ ფეხბურთელს 3 ლარად ადებ გამოსასყიდს მილიონს ვაიდა დადგეს მისგან რამე ყიდულობენ მაგ მილიონად :)

ყველა კლუბი თავისით უბახუნებს მაგ ფასებს :)

მეც ეგრე ვიცოდი რო კლუბი ადებდა ფასებს

49

13 მარტი 2019 16:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Special__One
და ეგრე არაა თუ? :)) ნორმალური იგროკი 100 ლიმონზე ნაკლები გეგულება? ფასებს ურახუნებენ როგორც უნდათ :)

ეგრე არააა,ფეხბურთში გაიზარდა ინვესტიციეებიი დააა შესაბამისად ფასებიც იზრდებააა.ფასებს ვერავინ დაარახუნებს როგორც უნდაა,სანქცუიებიი ექნება კლუბებსსს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

50

13 მარტი 2019 16:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: I N I E S T A 8
ჯარიმა არ იქნება დიდი ხო? ანუ 350 უნდა გადაიხადოს და ცალკე ჯარიმა თუ მარტო ჯარიმა. მთლად მასეც არ იქნება რედონდო.ნავთობა რაიმე უპირატესობას დაიტივდა მბაოესთან მიმართებაში

კონტრაკტში გამოსასყიდი თანხა თუ არ წერია 350 თიი ვერც ვერაფერს ფას დაადებსს ,და სატრანსფერო ღირებულებასსს განსაზღვრავსს არა შეიხი სპეციალური სტრუკტურა თუ რა ფასი აქ ამა თუ იმ ფეხბურთელსს,მთავარია კონტრაკტში არ იყოს გაწერილიი ნახევარი მილიარდია გამოსასყიდი,ესე თვით ნებურად დაადო ფასო ნინიას ბაღი კი არააა.

საფეანგეთში არ წერენ გამოსასყიდსო აქ დაწერა ვიღაცამ. არც ნეიმარს აქ. თუ ზაფხულში კონტრაქტს მოაწერა ხელი მბაპემ იქ დაამთავროს რეალმა მბაპეზე ოცნება და მასეც იქნება დაამთავრებს კიდეც. დარწმუნებული ვარ ახალ ხელშეკრულებას გაუმზადებს ხალიფა ან ამ წელს ან მომავალს.

მაგას აპირებს სწორედ და მბაპემაც აღნიშნა რომ აქ კიდე დიდი ხანი დარვრჩები ახალ პროექტისთვისო... და აი ძალიან მიკვირს და ველოდები ზაფხულს როდის მოვა იმდენი უაზრო ჭორები დაიწრერება რომ ლამის გააოფიციალურებენ და ბოლოს ვსოო არაფერი იქნება

51

13 მარტი 2019 16:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: I N I E S T A 8
რონალდოს ხო ეწერა გამოსასყიდი? რონალდოს ვერ გაუბედეს ვერაფერი თორე 100 ვინ გაყიდიდა რონალდოს? თუ კონტრაქტში 350 უწრრია მბაპეს კონტრაქტის გაწყვეტა თუ შეიძლია აი ამას ვერ ვიგებ😃ზოგმა უწერია ზიგმა არაო. ხალუფამ 350 მინდაო. ამაზე ხალხი დუმს და ალბათ უწერია მართლა

მაგისკონტრაქტი თუვინმესააქვს ნანახი თქვას და დავიჯერებ wink ხალიფა პირდაპირ ფულში არგაიყიდებაო მიაწერდა მანდ :))

52

13 მარტი 2019 16:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Special__One
ხოდა 40 თუ 45 მილიონად იყო მაშინ შეფასებული ეგ იგუაინი, მაგრამ ნაპოლიმ მაყუთის მოჭრა მოინდომა და კიგამოუვიდა :) ასე აკეთებს თითქმის ყველა გუნდი დღეს :)

ძაან ცდები,,40 მილიონად არ იყო შეფასებულიი,,,მანდ გათვალისწინებულია საბაზრო ფასი და კონტრაკტის გამოსყიდვისს ფასი ჯამურადდდ და გამოვიდა 100 მილიონიი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

53

13 მარტი 2019 16:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ეგრე არააა,ფეხბურთში გაიზარდა ინვესტიციეებიი დააა შესაბამისად ფასებიც იზრდებააა.ფასებს ვერავინ დაარახუნებს როგორც უნდაა,სანქცუიებიი ექნება კლუბებსსს.

კაი და ვინ ადგენს ამ ფასებს? მაგალითად რამოსი რამდენად უნდა გაყიდოს რეალმა არის დადგენილი?

54

13 მარტი 2019 16:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ძაან ცდები,,40 მილიონად არ იყო შეფასებულიი,,,მანდ გათვალისწინებულია საბაზრო ფასი და კონტრაკტის გამოსყიდვისს ფასი ჯამურადდდ და გამოვიდა 100 მილიონიი.

მოიცა, ფეხბურთელი თუ შეფასებულია 100 მილიონით და გამოსასყიდიც უწერია 100 მილიონი მყიდველმა 200 უნდა გადაიხადოს? :)

55

13 მარტი 2019 16:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Special__One
კაი და ვინ ადგენს ამ ფასებს? მაგალითად რამოსი რამდენად უნდა გაყიდოს რეალმა არის დადგენილი?

ფიფა არეგულირებს სატრანსფერო ფანჯარასსს,,ფეხბურთელის ფასი ჯამდება წლიური რეიტინგით.თვითნებურად ესე არ ხდება ,ესე ყველა კლუბი არარეალურ თანხას მოითხოვს და იქნება სრული ქაოსი და ანარქია.ფეხბურთელი რამდენად პროგრესირებს ან რეგრესირებსსს და მისი მარგი ქმედების კოეფიციენტით ჯამდება მისი საბაზრო ღირებულებაა.

ციტატა: Special__One
მოიცა, ფეხბურთელი თუ შეფასებულია 100 მილიონით და გამოსასყიდიც უწერია 100 მილიონი მყიდველმა 200 უნდა გადაიხადოს? :)

ისევ ვერ გაიგეე,,კონტრაკტში თუ უწერია 100 მილიონიი იხდის 100 მილიონსს მაგრამმ დარჩენილი დროის კოპმპენსაცუია ხდება,ანუ ფეხბურთელს აქვს 5 წლიანი კონტრაკტი 3 წელია გასულიი,იმ 2 წლის ანაზღაურება ხდებააა იმ კლუბის მხრიდან სადაც გადადის.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

56

13 მარტი 2019 16:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ესე ყველა კლუბი არარეალურ თანხას მოითხოვს და იქნება სრული ქაოსი და ანარქია.

და მასე არაა ეხლა? ყველა კლუბი ცდილობს თავისი ფეხბურთელი მაქსიმალურად მაღალ ფასად გაყიდოს რომ მეტი სარგებელი ნახოს :) გონივრულ ფასს თვითონ ადგენს :)

57

13 მარტი 2019 17:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
350 მილიონი უწერია დაუშვათ მბაპეს კონტრაკტში გამოსასყიდიიი,,ამ შემთხვევაში კლუბს შეუძლია ეს თანხა მ,ოოითხოვოს,მაგრამ თუ არ უწერიააა რაც გადაიხადა კლუბმა ფეხბურთელშიი იმის კომპენსირება ხდებააა ანუ 5 წლიანი კონტრაკტი რომ აქვს ფეხბურთელს გასულია 3 წელი აქქქ იმ 2 წლის კომპენსაცია ხდებაააა რადგან ამით კლუბი ზარალდებაა,მბაპეს საბაზრო ღირებულება 180-200 მილიონია დაუშვათ გაწყვიტა კლუბთან კონტრაკტიი,დარჩენილი წლებიი რაც ქომნდააა საბაზრო ღირებულებას ემატება ეგ თანხაც ანი იმ 200 მილიონს დაემატებაა კონტრაკტით გათვალისწინებულიი იმ თანხის ნაწილი რომელიცც ფეხბურთელმა დაარღვიაა,ეს იმ შემთხვევაში თუ გამოსასყიდი თანხა არ არის მითითებულიიი გამოკვეთილად.

ციტატა: I N I E S T A 8
რა გინდა მერე არ ითხოვენ არარეალურ ფასებს? იგუანი ღირს 100,დემბელე 150 კოუ 140 თუ ნეიმარი 222?შეიძლებ შეაფასოს ფიფამ მაგრამ მე როგორს კლუბის პრეზიდენტი რამდენადაც მინდა გავყიდი. ანუ რამდენსაც მინდა დავადებ გამოსასყიდს. აი მაგალითად დავადე ბუსკეცს 300 ლიმონი მინდა გავყიდი 300 მინდა 100. აი ეგრე ქნეს ნეიმარზე და ვინმემ რამე რეაგირება მოახდინა? რონალდოს მაგალითი აიღე რედონდო. რამდენი ქონდა გამოსასყიდი?

ზოგადი ტენდენციაა ესეთი ფასებმა იმატა,ფეხბურთში მეტი ინვესტიციაა და ფული ჩაიდოო შესაბამისად აიწია ფასებმაა ამიტომ გვეჩვენება დღეს იგუანის დონის იგროკები 100 მილიონი რომ ღირს.

ციტატა: I N I E S T A 8
რონალდოს მაგალითი აიღე რედონდო. რამდენი ქონდა გამოსასყიდი?

რონალდუს თუ არ ვცები ნახევარი მილიარდი მაგრამ ეგ კლუბის ნება სურვილზეცაა თუ უნდა ნაკლებ ფასში გაყიდისსს.

ციტატა: Special__One

და მასე არაა ეხლა? ყველა კლუბი ცდილობს თავისი ფეხბურთელი მაქსიმალურად მაღალ ფასად გაყიდოს რომ მეტი სარგებელი ნახოს :) გონივრულ ფასს თვითონ ადგენს

არაა მასე,დრო შეიცვალა,ფეხბურთში უფრო მეტი ფულია დღეს ვიდრე იყო 10 წლის უკანს,პრემიერლიგის კლუბები რომ აიღო მარტო ტრანსლიაციებით ყველა კლ;უბსს 100 მილიონი გირვანქა აქვთ შემოსავალი.პროდუკტის ღირებულება გაიზარდააა .

ნეიმარის 222 მილიონში გათვალისწინებულია ფეხბურთელის 20 პროცენტიანი წილი,პლიუსსს კონტრაკტით დარჩენილი თანხისს კომპენსაციაა რაც ბარსელონაში ქონდა დარჩენილი და პლიუს საბაზრო ღირებულებააა

220 მილიონის 20 პროცენტი სადღაც 40 მილიონიააა რაც აგენტმა და ნეიმარმა გამოიმუშავააა.პლიუს გათვალისწინებული ბარსელონას კონტრაკტი რომელიც გაწყვიტააა არ მახსოვს ბარსამ რამდენად შეიძინა მაგრამ 30 მილიონის მინიმუმ კომპენსირება მოხდებოდა და რა დარჩაა?საბაზრო ღირებულებაა 150 მილიონი.

ანუ წლის ბოლოს დეკემბრის ბოლოს ფასდებაა ფეხბურთელის ფასი მისი რეიტინგით.ძაან მარტივია ეწვიეთ ტრანსფერმარკეთს და გასაგებად არის ყველანაირი რეიტინგიიააა შედგენილი და შესაბამისი ფასიც ადევსსს,მაგალითად კროოსის საბაზრო ღირებულება 80 მილიონიააა,მსოფლიოში 23 მე ადგილზეა რეიტინგით.ლალიგაში მე 6 ზე,რეალშიი პირველ ადგილზე,მეორე გერმანელი ფეხბურთელიაა რეიტინგის შედეგად ,მეოთხე ცენტრალური ნახევარმცველიაა,და 1990 წლიანი პირველი ფეხბურთელია ვისაც ამხელა ფასი ადევს,,სწორედაც რომ სხვადასხვა რეიტინგებით ფასდებააა ფეხბურთელისს საბაზრო ღუირებულებაა.

ლუის სუარესის საბაზრო ღირებულება კი 60 მილიონიაა.მაგრამ სხვა გუნდში თუ გადასვლას დააპირებს ის კლუბიი დარჩენილ კონტრაკტს გამოისყიდის და პლიუსს ფეხბურთელის .ამ 60 მილიონს მოემატება თანხაა.იგივე იქნება კროოსზე,საბაზრო ღირებულებააა 80 მილიონია მაგრამ მოემატება კომპენსაციააა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

58

13 მარტი 2019 21:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Azari kante mbape mosayvania bale modrichi gasashvebi da viniciusi unda gaushvan ijarit

59

13 მარტი 2019 21:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 222
ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
რონალდუს თუ არ ვცები ნახევარი მილიარდი მაგრამ ეგ კლუბის ნება სურვილზეცაა თუ უნდა ნაკლებ ფასში გაყიდისსს.

აი ამის ახსნას ვცდილობ რამდენი ხანია. დაბოლოოდ მაინც კლუბი წყვეტს გამისასყიდის ფასში გაყიდოს თუ ნაკლებად. ანუ აქ ფეხბურთელს არავინ ეკითხება 120 გაიყიდება თუ არ გაიყიდება საერთოდ

რონალდოს გამოსასყიდი იყო ასი მილიონი და მაგით ისარგებლა იუვემ. ძველი კონტრაქტით იყო ეგ პუნქტი მაგდენი და აღარ მოუმატებიათ.

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 20
2 ბელინგემი 18
3 სორლოტი 17
4 ლევანდოვსკი 17

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (54)
აპრილი 2024 (378)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)