რელანო:„„რეალის“ გადაწყვეტილება საყოველთაო აჟიოტაჟს იწვევს“

„ას“-ის რედაქტორი, ალფრედო რელანო აცხადებს, რომ მადრიდის „რეალის“ ხელმძღვანელობის გადაწყვეტილება საყოველთაო აჟიოტაჟის გამოწვევი იქნება...


„კლუბში ჟოზე მოურინიოს დაბრუნება საყოველთაო აჟიოტაჟის გამოწვევი იქნება. ფაქტია, რომ ქომაგების უმრავლესობას პორტუგალიელთან დაკავშირებით უარყოფითი პოზიცია აქვს.“

„ჩვენ ვერ ვიტყვით, იქნება თუ არა მართებული ჟოზეს დაბრუნება, ალბათ ყველაფერს დრო გვიჩვენებ.“ dle 10.1


1

9 მარტი 2019 12:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
პროსტა რისი მიღწევა უნდათ ვერ ვხვდები მოუს მოყვანით ერთადერთი ვარიანტი არის ის რო მისი ხელით მოიშორონ ისეთი ფეხბურთელები რომლებიც ავტორიტეტები არიან და აქცენტი გაკეთდება ლა ლიგაზე და კოპაზე. კაროჩე მოუს მოსვლა დიდ ცვლილებებს გამოიწვევს. ბეილი 100% დარჩება მაშინ

2

9 მარტი 2019 13:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lazio
პროსტა რისი მიღწევა უნდათ ვერ ვხვდები მოუს მოყვანით ერთადერთი ვარიანტი არის ის რო მისი ხელით მოიშორონ ისეთი ფეხბურთელები რომლებიც ავტორიტეტები არიან და აქცენტი გაკეთდება ლა ლიგაზე და კოპაზე. კაროჩე მოუს მოსვლა დიდ ცვლილებებს გამოიწვევს. ბეილი 100% დარჩება მაშინ

რამოსიც წავა ალბათ ამის გამო

3

9 მარტი 2019 13:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ბენზემას თუ გაუშვებს თანახმა ვარ.... wink

4

9 მარტი 2019 13:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lazio
პროსტა რისი მიღწევა უნდათ ვერ ვხვდები მოუს მოყვანით ერთადერთი ვარიანტი არის ის რო მისი ხელით მოიშორონ ისეთი ფეხბურთელები რომლებიც ავტორიტეტები არიან და აქცენტი გაკეთდება ლა ლიგაზე და კოპაზე. კაროჩე მოუს მოსვლა დიდ ცვლილებებს გამოიწვევს. ბეილი 100% დარჩება მაშინ

მე ვფიქრობ , რომ ერთადერთი მოუს დანიშვნას რა ლოგიკაც შეიძლება ედოს საფუძვლად არის ახალი გუნდის აწყობა, მე ალბათ უკანასკნელი დამცველი ვარ მოუსი, მაგრამ მოდი ვაღიაროთ , ამ კაცის დაბრუნებულია დიდ ფეხბურთში რეალი .. ამის აწყობილი გუნდით მოიგო ანჩელოტიმ , მაგრამ ამით არ ვაკნინებ ანჩელოტის დამსახურებას ... ამ მომენტში არავინაა გამოცდილი მწვრთნელი სხვა ვისაც გუნდის ახლიდან აწყობა შეუძლია , მაგრამ მიმდინარე ინფორმაციას თუ დავუჯერებთ სეზონის ბოლომდე გაუფორმებენ კონტრაქტს და მაშინ რა აზრი აქვს ვერ ვხვდები....

5

9 მარტი 2019 13:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
მაინც ...ე უფანტაზიო ფეხბურთს თამაშობს წინა ხაზი ბენზემას ხელში და აწი მოვიდეს ეს... თუ მოაბრუნა არბელოა.... wink

6

9 მარტი 2019 13:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
tu benzemas gaushvebs mashin dgesve danishnon,magram me magis naklebad mjera,mgonia ro solaris ar gaushveben da tu gaushveben 100% di franchesko mova,me mivesalmebi difrancheskos mosvlas

7

9 მარტი 2019 13:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ვინც არ უნდა მოვიდეს მაინც არაფერი გვეშველება ვიდრე წინა ხაზში ძირითად ფეხბურთელებლად უფანტაზიო ბენზემა და ვასკესი გვეყოლება.... -_- ამათ ხელში აზრი არ აქვს.....

8

9 მარტი 2019 13:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: mirianiii
mivesalmebi difrancheskos mosvlas

გარდა იმისა რომ რომას ბარსასთან გაუვარდა სახლში, რატომ მოგწონს დი ფრანჩესკო ერთი მიზეზი მითხარი - კარგო ტაქტიკოსია, გამოცდილია, ლამაზ ფეხბურთს ათამაშებს თუ რა ლოგიკით? იტალიელია, კატენაჩო სისხლი აქვს 😂

9

9 მარტი 2019 13:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ამაზე ადრეც მისაუბრია ეხლაც განვმარტავ,ანჩელოტის წარმატებას მაურინიოს ნუ მიაწერთ,ანჩელოტი აბსოლიტურად რადიკალურად განსხვავდება მაურინიოს მსოფხედველობასთან,შესაბამისად კლუბის რეორგანიზაცია და გადაწყობა მოუწიაა,,ახლოს იქნებოდა ლოგიკასთან მაშინ თუუუ ერთი სტილის მწვრთნელები არიან მაგრამ ესე არაა.მეტსაც გეტყვით მაურინიო ამ რესურსს სხვანაირად უითვისებდა,მაგალითად კონკრეტული ინდივი ფეხბურთელი რომ აიღო ანჩელოტის დროსს კარლიტო ზოგ შემთხვევაში სხვა დავალებებს იძლეოდა მოედანზეეე,მაურინიო კი სხვანაირად იყენებდაა ,მე არ ვიტყვი რესურსი რომელიმე არასწორად იყენებდა ეს მათი კომპეტენციაა მაგრამ აშკარაა სხვადასხვა დამოკიდებულებებიი,მაურინიოს ყავდა იგივე რესურსი და დახვა კარლოს იგივე ეგ არაფერს ცვლისსს.აბსოლიტურად სხვადასხვააა სტილის მწვრთნელიაა და შეუძლებელიც კიაა მაურინიოს ღირებულებზეე ის გზა განეგრძო კარლოს რასაც მაურინიო ამ კლუბში ატარებდაა,დიდი მწვრთნელი ამიტომ არის კარლო რომ მოკლე დროში რადიკალურად შეცვალა სისტემააა დაა პოზიტიური ძვრები მიცა კლუბსს ,ამიტომმ როცა საუბრობთ მაურინიომ აწყობილი კლუბი დაახვედრა სულ მცირე კომპეტენციის ნაკლებობას აქვს ადგილი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

10

9 მარტი 2019 13:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ყველა ლანძღავს მოუს მარაა ის არ ახსოვთ რომ დედის წიოკს რომ უჩენდა რეალი გუნდებს ვინ შექმნაა ახლა არ გამოხტეს და არ თქვას ვინმემ ანჩელოტიოოო😁 2014 გუნდი რომელმაც ყველას გადაურბინა და ლიგა მოიგო მოუს დაყენებული გუნდი იყო🇪🇸

11

9 მარტი 2019 13:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ციტატა: rivaldo10
მარსელო და რამოს

მარსელო გაშვებული ყავდა ფაქტიურად.... ნუ კაკას დღეში ყავდა ანუ... კოენტრაო იყო მისი ფავორიტი.... უბრალოდ ის ხშირად იმტვრეოდა და მარსელო ვერ ამოაგდო ბოლომდე :დ

12

9 მარტი 2019 13:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: NikaDevso
მე ვფიქრობ , რომ ერთადერთი მოუს დანიშვნას რა ლოგიკაც შეიძლება ედოს საფუძვლად არის ახალი გუნდის აწყობა

ხო როგორც მანჩესტერი ააწყო ხოო?ან იქამდე ჩელსიი,,რატომ ფიქრობთ რომ სხვებს ეს არ შეუძლიააა,ჩემთვის მაურინიო ფუნდამენტალურად მიუღებელიაა ,ერთი ჭეშმარიტების გამოო,,მისი ღირებულებები ეწინააღმდეგება კლუბის ღირებულებებს და ფასეულობებს,თუ რეალი რეალი არ იქნებაააა და იქნება მაურინიო კლუბიი მე არ ვიქნები ამ ლუბის ქომაგიო,ამიტომმ ცოტა ფართოდ იაზროვნეთთთ ამ კაცის არ მოყვანა ღირსების საქმეააა,81 პროცენტი გამოკითხვაში ტყუილად კი არ ეწინააღმმდეგება.

ლოგიკასთან ის უფრო ახლოს არის კარლოს გზაა ზიდანმა გაუიარაა,რადგან პრაკტიკაააა ანჩელოტისთან მიიღო დაა უფრო ახლოს არის ანჩელოტის საფეხბურთო ხედვასთან ზიდანი ვიდრე მაურინიოო.მწვრთნელი რომელიცცც მოდრიჩსსს ამჯობინებდა ხედირას სტილის იგროკსსს,მწვრთნელი რომელიც კოენტრაოს უფრო ფასეულად მიიჩნევდა ვიდრე მარსელოსსსს ის შეიძლებაა ანჩელოტისს ღირებულებების მატარებელი იყოს?მაგალითზე მომყავსს,,სად მაურინიოო და სად ანჩელოტიიი აბსოლიტურადდდ ორი სხვადასხვაააა სტილიაა რომლებსაც ერთმანეთაან კვეთა არ აქვთ ფასეულობებში..ანჩელოტიმ იმის გარდა კლუბი სხვა სქემებზე გადაიყვანა ვიდრე მახინჯი მაურინიო აკეთებდა ამას 2 საყრდენით,პლიუსსს შემადგენლობაში ბევრი ცვლილებები გააკეთაა,,რა ლოგიკით არის ღვაწლიი მაურინიოსიი ანჩელოტის წარმატყებებში ეს ფენომენი დღემდე ვერ ამოვხსენი.

ვერც იმას იტყვი კლუბს გამარჯვებულის მენტალიტეტიო დაუბრუნაა,,5 წლის მანძილზე 5 თივე ნახევარფინალი წააგოოო თუ 4 წლისს არსებითი მნიშვნელობა არ აქ,,ბარსელონა წინ და უკან ხმარობდა სანამ გვარდი იყოო..ამას გარდა კონფლიკტები შიდა სამზარეულოშიიიი ორად გაყოფილი გუნდიი,,,ამ მოცემულობაში რა ზლიერ მენტალობაზეაა საუბარი როცა გუნდი ერთიანი არააა??ყველაზე ღირსეული ზიდანი იყოო,,არსად შეურცხვენია ეს კლუბიი..ჯერ მე იმ რეალის დედა ვატირეე 54678 საყრდენით რომ ითამაშებ დააა თას მოიგეებ,მოგებული კოპა ყველაზე სამარცხვინოდ ჩაეწერება რეალის ისტორიაშიი.ეს ჭირი ერთხელ მოვიშორეთ ეხა კიდევ გინდაათ????მზად ვარ ყველაფერზე ხელი მოვაწეროოო ოღონდ ეს არ მოაბრუნონ ეს უხსენებელი ნაბიჭჭჭვააარიი!!!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

13

9 მარტი 2019 13:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ზამენაა გჭირდებათ ხალხოო ზამენააა რომ უშვებთ ნახევარზე მეტ გუნდ და ცალკე ზამენის ხალხსაც დაჟე ვინ დაგიჯდება ზამენაზე.... ახალი ნაყიდი ან დაბრუნებული ან კასტილიის იგროკები?? მასე მარტივად არაა საქმე გაუშვი კაია მასე კულეებსაც გვინდოდა ვალვერდეს გაშვება რაცარუნდა ტიტულები დაყაროს მაგრამ აჰაა გაუხანგრძლივეს პირიქით... 1 წელში არც ამერიკა აარ აშენებულა და ვერც ძირეულის ცვლა ვერ მოხდება რომ გუნდი გაიწმინდოს აგერ მოხდა მილანზე მასე და რაც დაემართა ყველამ ნახა არც არავინ მივიდა წესიერი თორე მილანს რა გუნდიც ყავდა კი ვიცით ყველამ

14

9 მარტი 2019 14:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რონალდო რომ ივენტუსში გადადიოდა მაშინდ ავწერე რომ ივენტუსი არაა მისი შესაფერისითქო და აგერ გუშინაც დამტკიცდა, ივენტუსი სერია ას რონალდოს გარეშეც უპრობლემოდ მოიგებს, რადგან იტალიაში არიან ძალიან უმაქნისი გუნდები როგორც გერმანიაში, იმიტომ რომ ვინც კი რამეს წარმოადგენს თითქმის ყველა ივენტუს მიყავს იტალიიდან, როგორც ბაიერნს გერმანიიდან, მესამე გუნდმა მოუგო უდინეზეს 4-1. ზიდანი ივენტუსში რომ წავიდეს ინანებს, რადგან ეგენი ლიგას ვერ მოიგებენ, ლიგისთვის სასტავი არ ყავთ, 40 წლის მცველები და უმაქნისი ცენტრი ყავთ. 2015-2017 ბაზარია რაა საკაიფო ცენტრი ყავდათ, მაგრამ ახლა საშინელებაა ივენტუსის ცენტრი და დაცვა:) ერთადერთი შეტევის ხაზი უვარგათ და ასე თუ ისე მეკარე. ივენტუსში არცერთი მაღალი დონის ვარსკვლავი არ მივა და არც პრესპექტიული მოთამაშე. ემრე ხანი, მატუდი, ხედირა პიანიჩით რომ გინდა ლიგის მოგება და 36 წლის კიელინი და 34 წლის ბონუჩით ლიგის მოგება ძაან ცუდია, ნუ ბარძალიზე საუბარი ზედმეტია :დ

15

9 მარტი 2019 14:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: BBC7119
ციტატა: lazio
პროსტა რისი მიღწევა უნდათ ვერ ვხვდები მოუს მოყვანით ერთადერთი ვარიანტი არის ის რო მისი ხელით მოიშორონ ისეთი ფეხბურთელები რომლებიც ავტორიტეტები არიან და აქცენტი გაკეთდება ლა ლიგაზე და კოპაზე. კაროჩე მოუს მოსვლა დიდ ცვლილებებს გამოიწვევს. ბეილი 100% დარჩება მაშინ

რამოსიც წავა ალბათ ამის გამო

რამოსმა ართქვა პირადი ფრეთენზიები კლუბზე მაღლა არდგასო? ეგთუ გააკეთა კაპიტანი კიარა .. ბუტია იქნება ! მაურინიომ ჩემი საყვარელი ფეხბურთელები გააფუჭა და ყოველთვის ვაგინებ თუმცა 21საუკუნის საუკეთესო მწვრთნელია . ჩემი აზრით . ზიზუს არვადარებ არავის . ეგ როგორც ფეხბურთელი და როგორც ტრენერი და კაცი ყველაზე წინ დგას ... ვისაც ფეხბურთთან სეხებააქვს . თუნდაც საქართველოში.

16

9 მარტი 2019 14:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: totti10
რონალდო რომ ივენტუსში გადადიოდა მაშინდ ავწერე რომ ივენტუსი არაა მისი შესაფერისითქო და აგერ გუშინაც დამტკიცდა, ივენტუსი სერია ას რონალდოს გარეშეც უპრობლემოდ მოიგებს, რადგან იტალიაში არიან ძალიან უმაქნისი გუნდები როგორც გერმანიაში, იმიტომ რომ ვინც კი რამეს წარმოადგენს თითქმის ყველა ივენტუს მიყავს იტალიიდან, როგორც ბაიერნს გერმანიიდან, მესამე გუნდმა მოუგო უდინეზეს 4-1. ზიდანი ივენტუსში რომ წავიდეს ინანებს, რადგან ეგენი ლიგას ვერ მოიგებენ, ლიგისთვის სასტავი არ ყავთ, 40 წლის მცველები და უმაქნისი ცენტრი ყავთ. 2015-2017 ბაზარია რაა საკაიფო ცენტრი ყავდათ, მაგრამ ახლა საშინელებაა ივენტუსის ცენტრი და დაცვა:) ერთადერთი შეტევის ხაზი უვარგათ და ასე თუ ისე მეკარე. ივენტუსში არცერთი მაღალი დონის ვარსკვლავი არ მივა და არც პრესპექტიული მოთამაშე. ემრე ხანი, მატუდი, ხედირა პიანიჩით რომ გინდა ლიგის მოგება და 36 წლის კიელინი და 34 წლის ბონუჩით ლიგის მოგება ძაან ცუდია, ნუ ბარძალიზე საუბარი ზედმეტია :დ

თან გუშინ ტრამვა მიიღო პირველ ტაიმში მგონი:დ:დ:დ მანდ მიკვირს რომ კასტილებით ან ყავარჯნებით რომართამაშობენ:დ:დ იშვიათია ახალგაზრდა ყველა 27 წელს ზემოთაა:დ:დ:დ იუვე კიდე კაი ხანი ვერ მოიგებს ლიგას თუ გავა ფინალში და ბედი არააქ მაგისიც:დ:დ იმიტომ რომ ან ბარსელონას დაეჯახება ან რეალს და ორივემ დედა უტირა დაადუღა დიდი ანგარიშებით:დ:დ:დ

17

9 მარტი 2019 14:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
როგორც მუსიკაშია სხვადასხვააა განხრებიი,,მაგალითAდ როოკი რეპი,შეუძლებელია რეპერის ღვაწლი როკში იყოსსს .ამ ენაზე გიხსნითთუ რატომ არ არის მაურინიოს ღვაწლი ანჩელოტის წარმატებებში.ყველა მიმდინარეობას ყავს თავის თაყვანისცემელი მაგრამმ ემინემი ვერასდროს გახდება რობერტ პლანტი..
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

18

9 მარტი 2019 14:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კაროჩე არ მინდა ეს მოუ იმედია სეზონის ბოლომდე და არა გრძელვადიანი კონტრაქტი.

19

9 მარტი 2019 14:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: CHEPE
ციტატა: totti10
რონალდო რომ ივენტუსში გადადიოდა მაშინდ ავწერე რომ ივენტუსი არაა მისი შესაფერისითქო და აგერ გუშინაც დამტკიცდა, ივენტუსი სერია ას რონალდოს გარეშეც უპრობლემოდ მოიგებს, რადგან იტალიაში არიან ძალიან უმაქნისი გუნდები როგორც გერმანიაში, იმიტომ რომ ვინც კი რამეს წარმოადგენს თითქმის ყველა ივენტუს მიყავს იტალიიდან, როგორც ბაიერნს გერმანიიდან, მესამე გუნდმა მოუგო უდინეზეს 4-1. ზიდანი ივენტუსში რომ წავიდეს ინანებს, რადგან ეგენი ლიგას ვერ მოიგებენ, ლიგისთვის სასტავი არ ყავთ, 40 წლის მცველები და უმაქნისი ცენტრი ყავთ. 2015-2017 ბაზარია რაა საკაიფო ცენტრი ყავდათ, მაგრამ ახლა საშინელებაა ივენტუსის ცენტრი და დაცვა:) ერთადერთი შეტევის ხაზი უვარგათ და ასე თუ ისე მეკარე. ივენტუსში არცერთი მაღალი დონის ვარსკვლავი არ მივა და არც პრესპექტიული მოთამაშე. ემრე ხანი, მატუდი, ხედირა პიანიჩით რომ გინდა ლიგის მოგება და 36 წლის კიელინი და 34 წლის ბონუჩით ლიგის მოგება ძაან ცუდია, ნუ ბარძალიზე საუბარი ზედმეტია :დ

თან გუშინ ტრამვა მიიღო პირველ ტაიმში მგონი:დ:დ:დ მანდ მიკვირს რომ კასტილებით ან ყავარჯნებით რომართამაშობენ:დ:დ იშვიათია ახალგაზრდა ყველა 27 წელს ზემოთაა:დ:დ:დ იუვე კიდე კაი ხანი ვერ მოიგებს ლიგას თუ გავა ფინალში და ბედი არააქ მაგისიც:დ:დ იმიტომ რომ ან ბარსელონას დაეჯახება ან რეალს და ორივემ დედა უტირა დაადუღა დიდი ანგარიშებით:დ:დ:დ


ბარძალი რომ შევიდა მეთქი თველები მატყუებსთქო, ტიპი 39 წლის ხდება მალე :დ რა 27 წელს გადაცილებული გადაობ :დ დიბალას გარდა ყველა მინიმუმ 30 წელს არის გადაცილებული :დ ბურთის დამჭერად რომ მატუდი ემრე ხანი გეყოლება და ჩამშლელად ხედირა, რავიცი ძმაო, აგერ რონალდომ 5 მატჩში 1 გოლი გაიტანა და ის ერთი გოლიც მანჩესტერს გაუტანა მაურინიოს დროს :დ არაა ეს იტალია და ივენტუსი რონალდოს დონის, აი რომაში, მილანში რომ წასულიყო უფრო გამოჩნდებოდა მისი გვაწლი , ივენტუსი არის ჩაკეტილი გუნდი, თამაშობს ჩაწოდებაზე და არანაირი სტრატეგიული მონახაზით :დ

20

9 მარტი 2019 14:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: totti10
ციტატა: CHEPE
ციტატა: totti10
რონალდო რომ ივენტუსში გადადიოდა მაშინდ ავწერე რომ ივენტუსი არაა მისი შესაფერისითქო და აგერ გუშინაც დამტკიცდა, ივენტუსი სერია ას რონალდოს გარეშეც უპრობლემოდ მოიგებს, რადგან იტალიაში არიან ძალიან უმაქნისი გუნდები როგორც გერმანიაში, იმიტომ რომ ვინც კი რამეს წარმოადგენს თითქმის ყველა ივენტუს მიყავს იტალიიდან, როგორც ბაიერნს გერმანიიდან, მესამე გუნდმა მოუგო უდინეზეს 4-1. ზიდანი ივენტუსში რომ წავიდეს ინანებს, რადგან ეგენი ლიგას ვერ მოიგებენ, ლიგისთვის სასტავი არ ყავთ, 40 წლის მცველები და უმაქნისი ცენტრი ყავთ. 2015-2017 ბაზარია რაა საკაიფო ცენტრი ყავდათ, მაგრამ ახლა საშინელებაა ივენტუსის ცენტრი და დაცვა:) ერთადერთი შეტევის ხაზი უვარგათ და ასე თუ ისე მეკარე. ივენტუსში არცერთი მაღალი დონის ვარსკვლავი არ მივა და არც პრესპექტიული მოთამაშე. ემრე ხანი, მატუდი, ხედირა პიანიჩით რომ გინდა ლიგის მოგება და 36 წლის კიელინი და 34 წლის ბონუჩით ლიგის მოგება ძაან ცუდია, ნუ ბარძალიზე საუბარი ზედმეტია :დ

თან გუშინ ტრამვა მიიღო პირველ ტაიმში მგონი:დ:დ:დ მანდ მიკვირს რომ კასტილებით ან ყავარჯნებით რომართამაშობენ:დ:დ იშვიათია ახალგაზრდა ყველა 27 წელს ზემოთაა:დ:დ:დ იუვე კიდე კაი ხანი ვერ მოიგებს ლიგას თუ გავა ფინალში და ბედი არააქ მაგისიც:დ:დ იმიტომ რომ ან ბარსელონას დაეჯახება ან რეალს და ორივემ დედა უტირა დაადუღა დიდი ანგარიშებით:დ:დ:დ


ბარძალი რომ შევიდა მეთქი თველები მატყუებსთქო, ტიპი 39 წლის ხდება მალე :დ რა 27 წელს გადაცილებული გადაობ :დ დიბალას გარდა ყველა მინიმუმ 30 წელს არის გადაცილებული :დ ბურთის დამჭერად რომ მატუდი ემრე ხანი გეყოლება და ჩამშლელად ხედირა, რავიცი ძმაო, აგერ რონალდომ 5 მატჩში 1 გოლი გაიტანა და ის ერთი გოლიც მანჩესტერს გაუტანა მაურინიოს დროს :დ არაა ეს იტალია და ივენტუსი რონალდოს დონის, აი რომაში, მილანში რომ წასულიყო უფრო გამოჩნდებოდა მისი გვაწლი , ივენტუსი არის ჩაკეტილი გუნდი, თამაშობს ჩაწოდებაზე და არანაირი სტრატეგიული მონახაზით :დ

ხო აი სიმართლეს ბაზრობ... აიღე მაგალითი პიონტეკზე მილანში გადავიდა და იქაც დაეტყო მისი თამაში გუნდს))) და რონალდომ კიი გაიტანა სერია ა ში ბევრი მაგრამ ლიგაზე ჩაისვარა იუვენტუსთან ერთად როცა ლიგაზე რონალდო რა გიჟიც იყო ვიცით:დ:დ:დ ხო არა ეგ მინიმუმი ვთქვი და მთლად მასეც თუ იყო არ მეგონა:დ:დ ერთი ის შესნიც ბებერია მგონი ხო მეკარე:დ:დ დებილები არიან იუვენტუსის ბოსებიც და ზედ ბაიერნს დავამატებდი:დ:დ აგერ აიაქსი ახალგაზრდები არიან მაგათ რომ ერთი კაი კლასი ქონდეს ყველა იგროკ და ტრენერი ისეთი როგორც ზიდანი და გვარდიოლა იქნება ლიგასაც კარგად მოიგებენ არცეხლაა ცუდი მაგრამ არამგონია რომ ბოლომდე გაყვეს ფილამადრ აიაქსი..... ჩემი დევიზი ესეთია რაა მეტი დრო ახალგაზრდობას და შედეგიც დაიდება და კლასიკაც

21

9 მარტი 2019 14:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
აწყობილი გუნდი მაშინ გხვდება როცა არაფერს ცვლი,მაგრამ ანატომია ამ ორი კაცის აბსოლიტურად სხვადასხვა მცნებააა ,1.პირველი რაც გააკეთაა.4-2-3-1 სქემა გაააუქმაა და დანერგა 4-3-3 რომელიც იდეალურად მოარგოო კლუუბსს .2.მან დააწინაურა მოდრიჩი.ის გახდა მგლავნი ორკესტრის დამკვრელი,რაც არ იყო მაურინიოს დროს.3.მან შეუცვალა პოზიციაა რონალდუსს და ტიპიური ვინგერის მაგივრად მოძრავ ფორვარდზე გადაიყვანა რომელიც პოზიციას უცვლიდა ბენზემას.4.მარსელო დააბრუნა თავის ადგილზე მნიშვნელოვან თამაშებში,რადგან მარსელოს კრეატივი გაცილებით მეტს ნიშნავს შეტევით ფაზაში ვიდრე კოენტრაუს დაცვა(ალბად ხვდებით რომ აბსოლიტურად სხვა ასტრალია მაურინიო).5.მან მოხსნა ტიპიური გამთამაშებლის პოზიციააა .მძიმე ფორვარდი გამოკვეთილით აღარ ვთამაშობდით როგორც ეს იყო მაურინიოს დროსსს.ან იგუანი ან ბენზემააა,7.გუნდს მუხტი ერთიანობა ძლიერი მენტალიტეტი შეძინაა.ამაზე ისიც მეტყველებს ფეხბურთელები როგორრრ ახასიათებენ მას,რაც ნაკლებად არისს პოზიტიურუი დახასიათებებიიი მაურინიოს შემთხვევაში..მოკლედ ბევრი დეტალიაა და რომ ერთიანადდ ეს ყველაფერიი შევაჯამოთ დავინახავთ რომ მაურინიოს ღვაწლი მინუს უსასრულობააა.

და ამ დროს მესმის სრული დემაგოგიაა აწყობილი გუნდი დაახვედრაა,,ანჩელოტიმმ თავიოდან ააწყო კლუბიიი და თავის რელსებზე გადმოიყვანა,შესაძლოა მაურინიოს სტილის მწვრთნელისთვის ეს აწყობილი ყოფილიყო პატარა დეკორაცია დასჭირვებოდა მაგრამ ფეხბურთი თუ ადამიანს გესმისს ანჩელოტი რომ მაურინიო არააააა ეს მარტივი ჭეშმარიტებაააა

და ბოლოს,ეს კაცი თუ მოვიდაა,სანამ არ წავაა მე რეალის ქომაგი აღარ ვიქნები,კომენტარებსაც აღარ დავწერ,ამ კაცმა შემაძულა ფეხბურთი.

მანჩესტერიდან ჩელსიდან გამოგდებული,მაგას თავი დაანებე ერთხელ გამოაგდე კიდევ ხალიჩას უფენ და მოგყავსსს თავმოყვარეობასაც აქვს საზღვარი.პერეს დიდ პატივს ვცემ რადგან ვთვლი რომ რეალისსს ყველაზე დიდი წარმატებებიიი მასთან ასოცირდება(ულაპარაკოდ სანტიაგო ბერნაბეუს შემდეგ),მ,აგრამ ამ სვლისთვის გულიანად ვაგინებ და იმედი მაქ ესეთ არასწორ ხოდს არ გააკეთებსს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

22

9 მარტი 2019 14:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
როგორც მუსიკაშია სხვადასხვააა განხრებიი,,მაგალითAდ როოკი რეპი,შეუძლებელია რეპერის ღვაწლი როკში იყოსსს .ამ ენაზე გიხსნითთუ რატომ არ არის მაურინიოს ღვაწლი ანჩელოტის წარმატებებში.ყველა მიმდინარეობას ყავს თავის თაყვანისცემელი მაგრამმ ემინემი ვერასდროს გახდება რობერტ პლანტი..

როგორ შეიძლება მოურინიოს და ანჩელოტის სტილი ერთმანეთს შეედაროს, მარტივ მაგალითს მოვიყვან მოურინიოს დროს სეტევაში რონალდოს მერე ყველაზე დიდი როლი იოზილს ქონდა რეალში, ტიპიური გამთამაშებლით თამაშობდა მოუ დაჟე მოდრიჩიც არ იყო სტაბილურად ძირითადის იგროკი ხედირა ალონსოთი თამაშობდა მოუ, ანცელოტიმ საერთოდ შეცვალა ფეხბურთელების როლები მაგალითად იოზილი წავიდა დი მარია ფლანგზე აღარ თამაშობდა ანჩელოტის დროს მოდრიჩი ძირითადის იგროკი და უმნისვნელოვანესი ფეხბურთელი გახდა ზუსტად მაგ დროს ის როლი რაც იოზილს ქონდა დი მარიამ და ბენზემამ გაინაწილეს ასევე რონალდო უფრო გოლზე დაგეშილი ფორვარდი გახდა და დაცვას უკვე ნაკლებად ეხმარებოდა მოუს დროს რონალდო უფრო ფლანგის იგროკი იყო ვიდრე ცენტრ ფორვარდი, რაც მთავარია თამაშის სტილი შეადარეთ როდის იყო ანჩელოტი მოუსავით ყრუ დაცვაში ჩამჯდარიყო მე ეგეთი არაფერი მახსოვს

ყველაზე მეტად იმაზე მეცინება ხოლმე ზოგიერთები ზიდანის წარმატებას რო ბენიტესს მიაწერენ ვითომ მაგან დაიწყო გუნდის შენება :d

23

9 მარტი 2019 14:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: RONALDO DE LIMA
როგორ შეიძლება მოურინიოს და ანჩელოტის სტილი ერთმანეთს შეედაროს, მარტივ მაგალითს მოვიყვან მოურინიოს დროს სეტევაში რონალდოს მერე ყველაზე დიდი როლი იოზილს ქონდა რეალში, ტიპიური გამთამაშებლით თამაშობდა მოუ დაჟე მოდრიჩიც არ იყო სტაბილურად ძირითადის იგროკი ხედირა ალონსოთი თამაშობდა მოუ, ანცელოტიმ საერთოდ შეცვალა ფეხბურთელების როლები მაგალითად იოზილი წავიდა დი მარია ფლანგზე აღარ თამაშობდა ანჩელოტის დროს მოდრიჩი ძირითადის იგროკი და უმნისვნელოვანესი ფეხბურთელი გახდა ზუსტად მაგ დროს ის როლი რაც იოზილს ქონდა დი მარიამ და ბენზემამ გაინაწილეს ასევე რონალდო უფრო გოლზე დაგეშილი ფორვარდი გახდა და დაცვას უკვე ნაკლებად ეხმარებოდა მოუს დროს რონალდო უფრო ფლანგის იგროკი იყო ვიდრე ცენტრ ფორვარდი, რაც მთავარია თამაშის სტილი შეადარეთ როდის იყო ანჩელოტი მოუსავით ყრუ დაცვაში ჩამჯდარიყო მე ეგეთი არაფერი მახსოვს

ჯერ უნდა გაერკვენ ამ ორი სპეციალისტისს საფეხბურთო მსოფხედველობაში,რაც არ უნდა აწყობილი გუნდი დახვდესსს ანჩელოტი რითიც არის ანჩელოტიი თავისსს ხედვებსს გაატარებსს ყოველთვისს,,მით უმეტესვ გამოცდილ მწვრთნელს რომელსაც მკაფიოდ აქ გამოკვეთილი გეზი ჩამოყალიბებული და ზუსტად იცის რა გზით იაროსსს .რაც თქვია ყველაფერში გეთანხმები,მთლიანი ანატომიაა სწორედ ეს არის რომ სქემასთან ერთად ფეხბურთელებსს სხვა დავალებებს აძლევდნენ,ის სხვას ეს სხვასს,ამ მოცემულობაშიი რა დამსახურებები აქ მაურინიოს ეგ ფენომენი ვერ ამოვხსენი დღემდე?შენც ალბად მაგგ გაურკვევლობაში ხარ.

ციტატა: RONALDO DE LIMA
ყველაზე მეტად იმაზე მეცინება ხოლმე ზოგიერთები ზიდანის წარმატებას რო ბენიტესს მიაწერენ ვითომ მაგან დაიწყო გუნდის შენება :d

ეგ ცალკე უტოპიაა,მაგრამ ანჩელოტისგან ბევრი ისწავლა ისეეე ჩანდაა სათამაშო სტილში,მიდგომებშიიი ,სქემებშიი,,ფეხბურთელების ათვისებაშიმ,ამ ყველაფერს დაუმატაა ძლიერი მენტალიტეტიიი ბრძოლისუნარიანობააა.რა თქმა უნდაა თავის უნივერსალურიი უნარ ჩვევებიც აქქ,,რამდენჯერ გამოიცნო შეცვლები და ამ შეცვლებმააა გამარჯვება მოგვიტანა,მაგრამ ანჩელოტისგან ბევრი აქ ნასწავლი ესეც ფაქტია.

მაგრამ იცი რა არის ჩემო ძმაო,ჩვენ რაც არ უნდაა ლოგიკურად ვიაზროვნოთ გავშალოთ ეს თემებიიი მაინც ისეა ზოგი დაპროგრამებული იგივეს იტყვისს,ეს კი იქიდან გამომდინარეობს რომმმ ზედაპირული ცოდნააა,ან პრინციპებიი,ან უბრალოდ მწვრთნელი გევასება ყველაფერს მასზე აწერრ.მაგრამ ჭეშმარიტებას ცოტა თუ უგდებს ყურს სამწუხარო ესააა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

24

9 მარტი 2019 14:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: RONALDO DE LIMA
როგორ შეიძლება მოურინიოს და ანჩელოტის სტილი ერთმანეთს შეედაროს, მარტივ მაგალითს მოვიყვან მოურინიოს დროს სეტევაში რონალდოს მერე ყველაზე დიდი როლი იოზილს ქონდა რეალში, ტიპიური გამთამაშებლით თამაშობდა მოუ დაჟე მოდრიჩიც არ იყო სტაბილურად ძირითადის იგროკი ხედირა ალონსოთი თამაშობდა მოუ, ანცელოტიმ საერთოდ შეცვალა ფეხბურთელების როლები მაგალითად იოზილი წავიდა დი მარია ფლანგზე აღარ თამაშობდა ანჩელოტის დროს მოდრიჩი ძირითადის იგროკი და უმნისვნელოვანესი ფეხბურთელი გახდა ზუსტად მაგ დროს ის როლი რაც იოზილს ქონდა დი მარიამ და ბენზემამ გაინაწილეს ასევე რონალდო უფრო გოლზე დაგეშილი ფორვარდი გახდა და დაცვას უკვე ნაკლებად ეხმარებოდა მოუს დროს რონალდო უფრო ფლანგის იგროკი იყო ვიდრე ცენტრ ფორვარდი, რაც მთავარია თამაშის სტილი შეადარეთ როდის იყო ანჩელოტი მოუსავით ყრუ დაცვაში ჩამჯდარიყო მე ეგეთი არაფერი მახსოვს

ჯერ უნდა გაერკვენ ამ ორი სპეციალისტისს საფეხბურთო მსოფხედველობაში,რაც არ უნდა აწყობილი გუნდი დახვდესსს ანჩელოტი რითიც არის ანჩელოტიი თავისსს ხედვებსს გაატარებსს ყოველთვისს,,მით უმეტესვ გამოცდილ მწვრთნელს რომელსაც მკაფიოდ აქ გამოკვეთილი გეზი ჩამოყალიბებული და ზუსტად იცის რა გზით იაროსსს .რაც თქვია ყველაფერში გეთანხმები,მთლიანი ანატომიაა სწორედ ეს არის რომ სქემასთან ერთად ფეხბურთელებსს სხვა დავალებებს აძლევდნენ,ის სხვას ეს სხვასს,ამ მოცემულობაშიი რა დამსახურებები აქ მაურინიოს ეგ ფენომენი ვერ ამოვხსენი დღემდე?შენც ალბად მაგგ გაურკვევლობაში ხარ.

ყველაზე ნაკლებად მოუს დაბრუნება მინდა, სიტყვაზე ანჩელოტი რო დააბრუნონ ძაან გამიხარდებოდა, ასევე ტრანსფერებიც საჭიროა მბაპე და აზარი წინ მართლა სასწაული იქნებოდა , მბაპე, აზარი და ბენზემა ეს ტრიო ნამდვილად ერთ ერთი საუკეტესო იქნებოდა ნახევარდაცვაში და დაცვაშიც ვინმეს თუ მოიყვანენ კაი იქნება მე მაგალითად დე ლიხტი მომწონს ძაან 19 წლისაა და უკვე გამოცდილი ფეხბურთელივით თამაშობს ამ ვალიეხოს პოტენციალი მე ვერ დავინახე უკვე მეორე წელია

25

9 მარტი 2019 14:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
სამწუხარო ესააა.

შენ ის მითხარი ბენზემას რა როლი ექნება მოუს მოსვლის შემთხვევაში? ხომ არ ფიქრობ რომ ბეილი დარჩება და ყველაზე მთავარი მარსელოს ამბავი ?

26

9 მარტი 2019 14:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კი ზიდანმა ბევრი ისწავლა ანცელოტისგან და ეტყობოდა კიდეც გუნდს, იმასაც ვიტყოდი რო რაღაცეები უკეთესადაც გაიაზრა და დახვეწა ანჩელოტიზე კარგად ამის ერთ ერთი მაგალიტი კაზემიროს ძირითადში დაყენება იყო

27

9 მარტი 2019 14:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ყველაზე ნაკლებად მოუს დაბრუნება მინდა, სიტყვაზე ანჩელოტი რო დააბრუნონ ძაან გამიხარდებოდა, ასევე ტრანსფერებიც საჭიროა მბაპე და აზარი წინ მართლა სასწაული იქნებოდა , მბაპე, აზარი და ბენზემა ეს ტრიო ნამდვილად ერთ ერთი საუკეტესო იქნებოდა ნახევარდაცვაში და დაცვაშიც ვინმეს თუ მოიყვანენ კაი იქნება მე მაგალითად დე ლიხტი მომწონს ძაან 19 წლისაა და უკვე გამოცდილი ფეხბურთელივით თამაშობს ამ ვალიეხოს პოტენციალი მე ვერ დავინახე უკვე მეორე წელია

ანჩელოტი,ლიოვზეც არ ვიტყოდი უარსსს.კარგი სტილი აქქქ.შემადგენლობის გაძლიერება გვჭირდება მინიმუმ 4 პოზიციაზე,ცენტრალური მცველი გვჭირდება მაგრადდდ მაღაალი კლასის,ასევე საყრდენიცც კონკურენცია რომ იყოს,,ასევე ვინგერიც და აზარი მოვა ალბადდდდ ,ასევეე ცენტრალური მიოდფილდერ მოდრიჩიის კონკურენტი რომ გახდესს .ფორვარდიი,ოღონდ აი ისეთიი ტრიოში რომ კარგად ჩაჯდებააა ესეთი მბაპეაააა ,გვინდა თუ არააა ბევრი ისეთი ფეხბურთელია გუნდშიიი ბევრს უნდა გოლის გატანაა დააა ესეთი გვინდა რომელიც გოლებსაც იტანს პასებიც შეუძლიაააა.

ციტატა: lazio
შენ ის მითხარი ბენზემას რა როლი ექნება მოუს მოსვლის შემთხვევაში? ხომ არ ფიქრობ რომ ბეილი დარჩება და ყველაზე მთავარი მარსელოს ამბავი ?

ღმერთმა დაგვიფაროს მოვიდეს თორემ მოყრის თავისს ნაჯახ ფეხცბურთელებსსს,,რამოსი ბენზემა მარსელო წავააა დიდი ალბათობით,უბრალოდ ისეთი რაღაცეები აქ ნაბაზრი რამოსს კასილასივით არ გაახარებს მაგასაცც.მოდრიჩს ვიღაც ხედირასნაირით შეცვლისსს ,მძიმეეე მაურინიო კლუბიი ტრადიციული.სხვა არც არაფერს ველი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

28

9 მარტი 2019 15:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ღმერთმა დაგვიფაროს

ეგ თავისთავად ჯერ კიდე მაქვს იმეფი რო სხვას მოიყვანენ არადა ძან ბევრი იწერება ორშაბათს გაოფიციალურდებაო მოუ

29

9 მარტი 2019 15:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ყველაზე ნაკლებად მოუს დაბრუნება მინდა, სიტყვაზე ანჩელოტი რო დააბრუნონ ძაან გამიხარდებოდა, ასევე ტრანსფერებიც საჭიროა მბაპე და აზარი წინ მართლა სასწაული იქნებოდა , მბაპე, აზარი და ბენზემა ეს ტრიო ნამდვილად ერთ ერთი საუკეტესო იქნებოდა ნახევარდაცვაში და დაცვაშიც ვინმეს თუ მოიყვანენ კაი იქნება მე მაგალითად დე ლიხტი მომწონს ძაან 19 წლისაა და უკვე გამოცდილი ფეხბურთელივით თამაშობს ამ ვალიეხოს პოტენციალი მე ვერ დავინახე უკვე მეორე წელია

ანჩელოტი,ლიოვზეც არ ვიტყოდი უარსსს.კარგი სტილი აქქქ.შემადგენლობის გაძლიერება გვჭირდება მინიმუმ 4 პოზიციაზე,ცენტრალური მცველი გვჭირდება მაგრადდდ მაღაალი კლასის,ასევე საყრდენიცც კონკურენცია რომ იყოს,,ასევე ვინგერიც და აზარი მოვა ალბადდდდ ,ასევეე ცენტრალური მიოდფილდერ მოდრიჩიის კონკურენტი რომ გახდესს .ფორვარდიი,ოღონდ აი ისეთიი ტრიოში რომ კარგად ჩაჯდებააა ესეთი მბაპეაააა ,გვინდა თუ არააა ბევრი ისეთი ფეხბურთელია გუნდშიიი ბევრს უნდა გოლის გატანაა დააა ესეთი გვინდა რომელიც გოლებსაც იტანს პასებიც შეუძლიაააა.

რაც არ უნდა იყოს ამ ვინიციუსს არ მივიჩნევ რეალის ძირითადის დონის იგროკად, იმედია ბევრი არ ჩამქოლავს ამიტო, ვიცი რო ვინიციუსი ძაან ევასებათ, კი კაი ტექნიკა აქ დრიბლინგი და ასე შემდეგ მომავალში შეიძლება ნეიმარსაც აჯობოს მარა ეხლა ფაქტია რო პასი აქ დასახვეწი და დარტყმაზე აღარ ვსაუბრობ უბრალოდ საშინლად ურტყავს,

30

9 მარტი 2019 15:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: lazio
გ თავისთავად ჯერ კიდე მაქვს იმეფი რო სხვას მოიყვანენ არადა ძან ბევრი იწერება ორშაბათს გაოფიციალურდებაო მოუ

ხოდა სანამ არ წაეთრევა მე რეალის თამაშებს აღარ ვუყურებ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

31

9 მარტი 2019 15:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მაგის დრიბლინგს მირჩევნია მომენტები გამოიყენოს ნელ ნელა განვითარდება მარა დრეს ვთვლი რო სხვა ვინგერია საყიდელი

32

9 მარტი 2019 15:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მე მაინც მგონია რო მხოლოდ იმიტომ მოყავს პერეს რო მარსელო და რამოსი ჩამოაშოროს კლუბდ და მოუს ხელით სკეთებს და შენი თქმისა არ იყოს დროებით მეც აღარ ვუყურებ და ვუქომაგებ რეალს სანამ მოუ იქნება. ნუ ყურებით ეხლაც არ ვუყურებ არც კლასიკოები მიყურებია და არც აიაქსთან ვიცოდი რაც იქნებოდა

33

9 მარტი 2019 15:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: RONALDO DE LIMA
რაც არ უნდა იყოს ამ ვინიციუსს არ მივიჩნევ რეალის ძირითადის დონის იგროკად, იმედია ბევრი არ ჩამქოლავს ამიტო, ვიცი რო ვინიციუსი ძაან ევასებათ, კი კაი ტექნიკა აქ დრიბლინგი და ასე შემდეგ მომავალში შეიძლება ნეიმარსაც აჯობოს მარა ეხლა ფაქტია რო პასი აქ დასახვეწი და დარტყმაზე აღარ ვსაუბრობ უბრალოდ საშინლად ურტყავს,

ინდივიდუალურად ძლიერია მაგრამ დინამიკაშიი მომენტს კარგავსსს ,ვერ კითხულობს სწოპრადდ თამაშშსს ,მოძრაობები აქვსს არასტანდარტული,მაგრამმ განვითარება აქვს ცუდი.ამ შემთხვევაში ცოტა რაციონალური მიდგომაა საჭიროო დაა აზარი გაცილებით გვჭირდება,ანუ გეთანხმები.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

34

9 მარტი 2019 15:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDO DE LIMA
მაგის დრიბლინგს

ამ ეტაპზე და ჯერ ჯერობით არაა ძირითადის კაცი ვინი იყიდონ აზარი და ვინი ან იჯარით ან სათადარიგოზე თუ დროსაც მისცემენ

35

9 მარტი 2019 15:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: RONALDO DE LIMA
მაგის დრიბლინგს მირჩევნია მომენტები გამოიყენოს ნელ ნელა განვითარდება მარა დრეს ვთვლი რო სხვა ვინგერია საყიდელი

ბალანსი არ აქ ჯერრ,,გუნდური აზრლვნება უჭირსსს ,შეეჩვევა ევროპულ ფეხბურთს,თორემ ეგეთი ნიჭიოერები ჰატწემ ბენ არფაც გვინახავს(ჩემი სუბიექტური აზრით უფრო ნიჭიერი იყო),ეს კი ამტკიცებს იმას რომ თანამედროვე ფეხბურთიი უდიდეს ცოდნას და განათლებას მოითხოვსსს
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

36

9 მარტი 2019 15:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: RONALDO DE LIMA
რაც არ უნდა იყოს ამ ვინიციუსს არ მივიჩნევ რეალის ძირითადის დონის იგროკად, იმედია ბევრი არ ჩამქოლავს ამიტო, ვიცი რო ვინიციუსი ძაან ევასებათ, კი კაი ტექნიკა აქ დრიბლინგი და ასე შემდეგ მომავალში შეიძლება ნეიმარსაც აჯობოს მარა ეხლა ფაქტია რო პასი აქ დასახვეწი და დარტყმაზე აღარ ვსაუბრობ უბრალოდ საშინლად ურტყავს,

ინდივიდუალურად ძლიერია მაგრამ დინამიკაშიი მომენტს კარგავსსს ,ვერ კითხულობს სწოპრადდ თამაშშსს ,მოძრაობები აქვსს არასტანდარტული,მაგრამმ განვითარება აქვს ცუდი.ამ შემთხვევაში ცოტა რაციონალური მიდგომაა საჭიროო დაა აზარი გაცილებით გვჭირდება,ანუ გეთანხმები.

ბევრი მბაპეს დონის იგროკად ხატავს ვინის არადა მაგ ასაკის მბაპე ბევრად დახვეწილი იყო ბოლოს და ბოლოს 18 წლის მბაპე ოქროს ბურთის ნომინანტებს შორის მე-7 ადგილზე იყო, მბაპესნაირი შეიძლება 10-15 წელი აღარ გამოჩნდეს გამიტყდება პსჟ ში რო დარჩეს და თავი გაიფუჭოს

ციტატა: lazio
ციტატა: RONALDO DE LIMA
მაგის დრიბლინგს

ამ ეტაპზე და ჯერ ჯერობით არაა ძირითადის კაცი ვინი იყიდონ აზარი და ვინი ან იჯარით ან სათადარიგოზე თუ დროსაც მისცემენ

ვინი სათადარიგოზე ჯობია იყოს ზიდანიბმაგისგან კარგ ფეხბურთელს გაზრდიდა აი მოურინიო თუ მოათრიეს მერე ნახეთ როგორ გაანადგურებს ბვინიციუსის ტალანტს ჩემი სიტყვა დაიმახსოვრეთ

37

9 მარტი 2019 15:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ბევრი მბაპეს დონის იგროკად ხატავს ვინის არადა მაგ ასაკის მბაპე ბევრად დახვეწილი იყო ბოლოს და ბოლოს 18 წლის მბაპე ოქროს ბურთის ნომინანტებს შორის მე-7 ადგილზე იყო, მბაპესნაირი შეიძლება 10-15 წელი აღარ გამოჩნდეს გამიტყდება პსჟ ში რო დარჩეს და თავი გაიფუჭოს

ზოგი ადრე ვითარდება ზოგი გვიან,დინამიკას ვერ განსაზღვრავ,რამოხდება არავინ იცისსს,მაგრამ არსებითი დღევაბნდელი მოცემულობით იმის თქმა შემიძლიაა მბაპემ მაინც სხვა სკოლა გაიარაა ,ევროპის სკოლაში კარგი ბალანსიააა,ნიჭი პლიუს აძლევენ ცოდნაას,ბრაზილია კი ძაან ჩამორჩებაააა ევროპულ ფეხბურთსს და ბევრი ბრაზილიელი მაგიტომ ვერ აკმაყოფილებსს ევროპული ფეხბურთის სტანდარტებს.

ფეხბურთმა იმხელა ტრანსფორმაცია განიცადაა დღეს ,,ბრაზილიელი" ისე აღარ ყვირისს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

38

9 მარტი 2019 15:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
იქნებ მოხდეს სასწაული და დათანხმდეს ზიდანი მისი ოჯახი შვილები მადრიდში არიან ერთი სული მაქვს როდის მოვა ორშაბათი. თუ მოუ მოვიდა იმედია სტადიონზეც არ მივა ხალხი და ფინანსურადაც მიუღებელი იქნება

39

9 მარტი 2019 15:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეს თუ დაბრუნდა მე რეალის თამაშებს აღარ ვუყურებ. ისედაც არეულია სიტუაცია გასახდელში და მოურინიო ვაფშე გახლეჩს გუნდს. ამას დამატებული ისეთ ხალხს მოაყვანინებს პერესს, ვინც ყველაზე ნაკლებადაა საჭირო,ბენზემა არ ვიცი მაგრამ მარსელოს და რამოსს უეჭველად გაუშვებს. იტოქში მოურინიო ყველაზე ნაკლებად გვაწყობს, ყველა გაგებით.
ჩემზე რომ იყოს ზიდანი თუ არ დაბრუნდებოდა, პოჩეტინოს მოვიყვანდი და კეინის ტრანსფერიც რეალური გახდებოდა.

40

9 მარტი 2019 15:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ბევრი მბაპეს დონის იგროკად ხატავს ვინის არადა მაგ ასაკის მბაპე ბევრად დახვეწილი იყო ბოლოს და ბოლოს 18 წლის მბაპე ოქროს ბურთის ნომინანტებს შორის მე-7 ადგილზე იყო, მბაპესნაირი შეიძლება 10-15 წელი აღარ გამოჩნდეს გამიტყდება პსჟ ში რო დარჩეს და თავი გაიფუჭოს

ზოგი ადრე ვითარდება ზოგი გვიან,დინამიკას ვერ განსაზღვრავ,რამოხდება არავინ იცისსს,მაგრამ არსებითი დღევაბნდელი მოცემულობით იმის თქმა შემიძლიაა მბაპემ მაინც სხვა სკოლა გაიარაა ,ევროპის სკოლაში კარგი ბალანსიააა,ნიჭი პლიუს აძლევენ ცოდნაას,ბრაზილია კი ძაან ჩამორჩებაააა ევროპულ ფეხბურთსს და ბევრი ბრაზილიელი მაგიტომ ვერ აკმაყოფილებსს ევროპული ფეხბურთის სტანდარტებს.

კი შეიძლება ეგრეცაა და მერე ნახე მოურინიო თუ მოიყვანეს რა ელოდება ვინიციუსს, რაღაც ეჭვი მეპარება ვინიციუსის მომავლისთვის მოურინიო მისაღები იყოს

ციტატა: lazio
იქნებ მოხდეს სასწაული და დათანხმდეს ზიდანი მისი ოჯახი შვილები მადრიდში არიან ერთი სული მაქვს როდის მოვა ორშაბათი. თუ მოუ მოვიდა იმედია სტადიონზეც არ მივა ხალხი და ფინანსურადაც მიუღებელი იქნება

რაღაც ეჭვი მეპარება ზიდანი დაბრუნდეს

41

9 მარტი 2019 15:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
დე იონგს რომ ვუყურებ ბრაზილელი მავიწყდებაა.იმის გარდა ერომ აქქ ინდივიდუალური თანდაყოლი უნარჩვევებიი,თამაშის სწორად წაკითხვა დიაგნოზის დასმააა,,საფეხბურთო ცოდნააა კარგ კონტრასტს გაძლევს,უფრო მეტია შანსი დღევანდელ ევროპულ ფეხბურთში ითამაშო მაღალ დონეზე მეორეთი,ვიდრე პირველი გქონდეს და მეორე არაა.ესეთი განწირულიაა,რობინიოს მაგალითი რა სორს მივდივართ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

42

9 მარტი 2019 15:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ჟოზეს დანიშვნა იქნება, გუნდის ტრადიციების,ფასეულობების და ისტორიის შეურაცხოფა. ნუ ყოველშემთხვევაში მე ასე ვფიქრობ. ვინაიდან რეალი ოდითგანვე ლამაზ და შემტევ ფეხბურთს თამაშობდა. და ჟოზეს სქემის და იდების დანერგვა გუდში იქნება სრული კრახი. მოურინიოს ადგილი იტალიაშია, ზუსტად გამოჭრილია სერია ა-ზე. დაცვითი ფეხბურთი იქ არის თუ არის. ახალი გუნდის შენებაა საჭირო, მაგრამ ამ ახალ გუნდს კარგი მწვრთნელი და ლიდერი ჭირდება. ნუ ჟოზეს მე არაფერს ვუწუნებ მაგრამ, მისი დანიშვნა მადრიდის რელში სრული აფსურდია.

43

9 მარტი 2019 15:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მოურინიოს დაბრუნებას ისევ პოჩეტინო მოიყვანონ მირჩევნია, მგონია რო კლოპი გაამართლებდა რეალში

44

9 მარტი 2019 15:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: TOTALMAN
ჟოზეს დანიშვნა იქნება, გუნდის ტრადიციების,ფასეულობების და ისტორიის შეურაცხოფა. ნუ ყოველშემთხვევაში მე ასე ვფიქრობ. ვინაიდან რეალი ოდითგანვე ლამაზ და შემტევ ფეხბურთს თამაშობდა. და ჟოზეს სქემის და იდების დანერგვა გუდში იქნება სრული კრახი. მოურინიოს ადგილი იტალიაშია, ზუსტად გამოჭრილია სერია ა-ზე. დაცვითი ფეხბურთი იქ არის თუ არის. ახალი გუნდის შენებაა საჭირო, მაგრამ ამ ახალ გუნდს კარგი მწვრთნელი და ლიდერი ჭირდება. ნუ ჟოზეს მე არაფერს ვუწუნებ მაგრამ, მისი დანიშვნა მადრიდის რელში სრული აფსურდია.

+11111
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

45

9 მარტი 2019 15:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბიჭბო ყველა ტრანსფერი გასაგებია რაც გინდათ,და ყველას აქვს თავისი ადგილი და ის ფაქტორიც გასათვალისწინებელია რო რეალია უდიდესი კლუბია და დაჯდებიან ზამენაზეც,მაგრამ დელიხტზე მართლა ფიქრობთ ვინმე რო რეალის ზამენობაზე უნდა დათანხმდეს და როცა ვარანი რამოსს რამე ეტკინებათ მაშინ შემოვიდეს როცა ვარანი ამ დონის მცვლეი ზუსტად იმ დიდი პრაქტიკით გახდა დე ლიხტის ასაკში რო თამაშობდა ძირითადში.ნუ მე თუ მკითხავთ კი ნებისმიერის ნაცვლად შეიძლება დადგეს დე ლიხტი ძირითადში დაცვაში მაგრამ ავტორიტეტიდან გამომდინარე მოუწევს ზამენობა და არა თამაშის გამო

46

9 მარტი 2019 15:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 71
ციტატა: NikaDevso
ციტატა: lazio
პროსტა რისი მიღწევა უნდათ ვერ ვხვდები მოუს მოყვანით ერთადერთი ვარიანტი არის ის რო მისი ხელით მოიშორონ ისეთი ფეხბურთელები რომლებიც ავტორიტეტები არიან და აქცენტი გაკეთდება ლა ლიგაზე და კოპაზე. კაროჩე მოუს მოსვლა დიდ ცვლილებებს გამოიწვევს. ბეილი 100% დარჩება მაშინ

მე ვფიქრობ , რომ ერთადერთი მოუს დანიშვნას რა ლოგიკაც შეიძლება ედოს საფუძვლად არის ახალი გუნდის აწყობა, მე ალბათ უკანასკნელი დამცველი ვარ მოუსი, მაგრამ მოდი ვაღიაროთ , ამ კაცის დაბრუნებულია დიდ ფეხბურთში რეალი .. ამის აწყობილი გუნდით მოიგო ანჩელოტიმ , მაგრამ ამით არ ვაკნინებ ანჩელოტის დამსახურებას ... ამ მომენტში არავინაა გამოცდილი მწვრთნელი სხვა ვისაც გუნდის ახლიდან აწყობა შეუძლია , მაგრამ მიმდინარე ინფორმაციას თუ დავუჯერებთ სეზონის ბოლომდე გაუფორმებენ კონტრაქტს და მაშინ რა აზრი აქვს ვერ ვხვდები....

კაცურად ამან მანჩესტერი ააწყო? ამას რამის აწტობა არვიცი მარა არევა როშეუძლია ფაქტია, რეალიც არიაბოლოს დაგავიწყდატ კაცო?

47

9 მარტი 2019 16:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ლივერპულმა უნდა იყიდოს ჩემი აზრით და ეგ და ვან დეიკი რო შეთამაშდებიან უკვე ჰოლანდიის ნაკრებს ძალიან მაგარი ძალა ეყოლება უკაანა ხაზში დ

48

9 მარტი 2019 16:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მაურინიოს დროს შეხედეს რეალს როგორც ანგარიშგასაწევ ძალას ევროპაში, რასქვია წვლილი არმიუძღვის ღადაობთ? wink დიახაც რომ მაგის წვლილიცაა ამ მონსტრის ჩამოყალიბებაში :) მაგის ჯაჯღურა ტაქტიკა მოგწონსთუარმოგწონს ეგ სხვა საკითხია ეხლა :)

49

9 მარტი 2019 16:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
დე იონგს

სალამი რედონდო. რა აზრის ხარ დე იონგზე? დაგვიდგება მაგისგან რამე?

ციტატა: totti10
ლიცვერპული

ვან დეიკი და დე ლიხიტი საოცარი დუეტი იქნება. მაგრამ მე უმტიტი დე ლიხიტს ვარჩევდი😁


შენ არჩევდი ბარსას გამო :დ თორემ 2 ჰოლანდიელი გიჟი ერთად გადაობ, უბრალოდ ბარსას არ ჭირდება დე ლიგტი, რადგან კარგი რესურსია ქვს დაცვაში თან პიკეს გარდა ყველა ახალგაზრდაა ნუ უმტიტი ლენგლე და ტობიდო ხომ ლაწირაკები არიან :D ნუ ერტი უმტიტია 25 და დანარჩენი ლაწირაკები :დ არც მუურიელოა ბებერი

50

9 მარტი 2019 16:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Mou tu movida ramosi uejveli cava.. Ex serioj

51

9 მარტი 2019 16:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: totti10
ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
დე იონგს

სალამი რედონდო. რა აზრის ხარ დე იონგზე? დაგვიდგება მაგისგან რამე?

ციტატა: totti10
ლიცვერპული

ვან დეიკი და დე ლიხიტი საოცარი დუეტი იქნება. მაგრამ მე უმტიტი დე ლიხიტს ვარჩევდი😁


შენ არჩევდი ბარსას გამო :დ თორემ 2 ჰოლანდიელი გიჟი ერთად გადაობ, უბრალოდ ბარსას არ ჭირდება დე ლიგტი, რადგან კარგი რესურსია ქვს დაცვაში თან პიკეს გარდა ყველა ახალგაზრდაა ნუ უმტიტი ლენგლე და ტობიდო ხომ ლაწირაკები არიან :D ნუ ერტი უმტიტია 25 და დანარჩენი ლაწირაკები :დ არც მუურიელოა ბებერი

ლივერპულში მართლა ჯოჯოხეთური იქნება მაგათი წყვილი.მონსტრი ორივე დ ხო ბარსელონაშ რა თქმა უნდა სასიამოვნო იქნებოდა და დაუფიქრებლად გავაძევებდი პიკეს გუნდიდან და ლენგლეს გავასხვისებდი და ტოდიბო ეხლა ზამენას უნდა დაჯერდეს წესით არაფწრო უქნია პირდაპირ ძირითადობისთვის დ

52

9 მარტი 2019 17:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Gaucho
ციტატა: totti10
ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
დე იონგს

სალამი რედონდო. რა აზრის ხარ დე იონგზე? დაგვიდგება მაგისგან რამე?

ციტატა: totti10
ლიცვერპული

ვან დეიკი და დე ლიხიტი საოცარი დუეტი იქნება. მაგრამ მე უმტიტი დე ლიხიტს ვარჩევდი😁


შენ არჩევდი ბარსას გამო :დ თორემ 2 ჰოლანდიელი გიჟი ერთად გადაობ, უბრალოდ ბარსას არ ჭირდება დე ლიგტი, რადგან კარგი რესურსია ქვს დაცვაში თან პიკეს გარდა ყველა ახალგაზრდაა ნუ უმტიტი ლენგლე და ტობიდო ხომ ლაწირაკები არიან :D ნუ ერტი უმტიტია 25 და დანარჩენი ლაწირაკები :დ არც მუურიელოა ბებერი

ლივერპულში მართლა ჯოჯოხეთური იქნება მაგათი წყვილი.მონსტრი ორივე დ ხო ბარსელონაშ რა თქმა უნდა სასიამოვნო იქნებოდა და დაუფიქრებლად გავაძევებდი პიკეს გუნდიდან და ლენგლეს გავასხვისებდი და ტოდიბო ეხლა ზამენას უნდა დაჯერდეს წესით არაფწრო უქნია პირდაპირ ძირითადობისთვის დ


ხოდა კარგი იქნება მრავალფეროვანი გუნდები არ მოგბეზრდათ ეს ბოლო 10 წელი სულ ბარსა რეალი რო დომინირებს ყველგან? 21 საუკუნეში ესპანურმა გუნდმა 11 ჯერ მოიგო ლიგა :დ ხოდა ლაგლეს თუ გაასხვისებდი მასე მოჟნა და ტობიდოს სჯობს გამცოდილება სხვაგან მიაგებინონ აი დორტმუნდი რომა და ეგეთ გუნდებში, უბრალოდ ლივერპულში გაასწორებდა, თორემ იქაც ამოვიდა ყელში ეს სიტის დომინირება, გაისად იმედია მანჩესტერი მოიხოდება თორემ ამ ლივერპულს რაღაც წყევლა აქვს :დ

53

10 მარტი 2019 02:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: RONALDO DE LIMA
როგორ შეიძლება მოურინიოს და ანჩელოტის სტილი ერთმანეთს შეედაროს, მარტივ მაგალითს მოვიყვან მოურინიოს დროს სეტევაში რონალდოს მერე ყველაზე დიდი როლი იოზილს ქონდა რეალში, ტიპიური გამთამაშებლით თამაშობდა მოუ დაჟე მოდრიჩიც არ იყო სტაბილურად ძირითადის იგროკი ხედირა ალონსოთი თამაშობდა მოუ, ანცელოტიმ საერთოდ შეცვალა ფეხბურთელების როლები მაგალითად იოზილი წავიდა დი მარია ფლანგზე აღარ თამაშობდა ანჩელოტის დროს მოდრიჩი ძირითადის იგროკი და უმნისვნელოვანესი ფეხბურთელი გახდა ზუსტად მაგ დროს ის როლი რაც იოზილს ქონდა დი მარიამ და ბენზემამ გაინაწილეს ასევე რონალდო უფრო გოლზე დაგეშილი ფორვარდი გახდა და დაცვას უკვე ნაკლებად ეხმარებოდა მოუს დროს რონალდო უფრო ფლანგის იგროკი იყო ვიდრე ცენტრ ფორვარდი, რაც მთავარია თამაშის სტილი შეადარეთ როდის იყო ანჩელოტი მოუსავით ყრუ დაცვაში ჩამჯდარიყო მე ეგეთი არაფერი მახსოვს

ჯერ უნდა გაერკვენ ამ ორი სპეციალისტისს საფეხბურთო მსოფხედველობაში,რაც არ უნდა აწყობილი გუნდი დახვდესსს ანჩელოტი რითიც არის ანჩელოტიი თავისსს ხედვებსს გაატარებსს ყოველთვისს,,მით უმეტესვ გამოცდილ მწვრთნელს რომელსაც მკაფიოდ აქ გამოკვეთილი გეზი ჩამოყალიბებული და ზუსტად იცის რა გზით იაროსსს .რაც თქვია ყველაფერში გეთანხმები,მთლიანი ანატომიაა სწორედ ეს არის რომ სქემასთან ერთად ფეხბურთელებსს სხვა დავალებებს აძლევდნენ,ის სხვას ეს სხვასს,ამ მოცემულობაშიი რა დამსახურებები აქ მაურინიოს ეგ ფენომენი ვერ ამოვხსენი დღემდე?შენც ალბად მაგგ გაურკვევლობაში ხარ.

ყველაზე ნაკლებად მოუს დაბრუნება მინდა, სიტყვაზე ანჩელოტი რო დააბრუნონ ძაან გამიხარდებოდა, ასევე ტრანსფერებიც საჭიროა მბაპე და აზარი წინ მართლა სასწაული იქნებოდა , მბაპე, აზარი და ბენზემა ეს ტრიო ნამდვილად ერთ ერთი საუკეტესო იქნებოდა ნახევარდაცვაში და დაცვაშიც ვინმეს თუ მოიყვანენ კაი იქნება მე მაგალითად დე ლიხტი მომწონს ძაან 19 წლისაა და უკვე გამოცდილი ფეხბურთელივით თამაშობს ამ ვალიეხოს პოტენციალი მე ვერ დავინახე უკვე მეორე წელია

Mbampe azari da viiiin? Benzema? Albat sivrceebi ro gaxsnas? Aba golis gatana misi novaleoba araa.

54

10 მარტი 2019 03:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ReallaeR
ციტატა: RONALDO DE LIMA
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: RONALDO DE LIMA
როგორ შეიძლება მოურინიოს და ანჩელოტის სტილი ერთმანეთს შეედაროს, მარტივ მაგალითს მოვიყვან მოურინიოს დროს სეტევაში რონალდოს მერე ყველაზე დიდი როლი იოზილს ქონდა რეალში, ტიპიური გამთამაშებლით თამაშობდა მოუ დაჟე მოდრიჩიც არ იყო სტაბილურად ძირითადის იგროკი ხედირა ალონსოთი თამაშობდა მოუ, ანცელოტიმ საერთოდ შეცვალა ფეხბურთელების როლები მაგალითად იოზილი წავიდა დი მარია ფლანგზე აღარ თამაშობდა ანჩელოტის დროს მოდრიჩი ძირითადის იგროკი და უმნისვნელოვანესი ფეხბურთელი გახდა ზუსტად მაგ დროს ის როლი რაც იოზილს ქონდა დი მარიამ და ბენზემამ გაინაწილეს ასევე რონალდო უფრო გოლზე დაგეშილი ფორვარდი გახდა და დაცვას უკვე ნაკლებად ეხმარებოდა მოუს დროს რონალდო უფრო ფლანგის იგროკი იყო ვიდრე ცენტრ ფორვარდი, რაც მთავარია თამაშის სტილი შეადარეთ როდის იყო ანჩელოტი მოუსავით ყრუ დაცვაში ჩამჯდარიყო მე ეგეთი არაფერი მახსოვს

ჯერ უნდა გაერკვენ ამ ორი სპეციალისტისს საფეხბურთო მსოფხედველობაში,რაც არ უნდა აწყობილი გუნდი დახვდესსს ანჩელოტი რითიც არის ანჩელოტიი თავისსს ხედვებსს გაატარებსს ყოველთვისს,,მით უმეტესვ გამოცდილ მწვრთნელს რომელსაც მკაფიოდ აქ გამოკვეთილი გეზი ჩამოყალიბებული და ზუსტად იცის რა გზით იაროსსს .რაც თქვია ყველაფერში გეთანხმები,მთლიანი ანატომიაა სწორედ ეს არის რომ სქემასთან ერთად ფეხბურთელებსს სხვა დავალებებს აძლევდნენ,ის სხვას ეს სხვასს,ამ მოცემულობაშიი რა დამსახურებები აქ მაურინიოს ეგ ფენომენი ვერ ამოვხსენი დღემდე?შენც ალბად მაგგ გაურკვევლობაში ხარ.

ყველაზე ნაკლებად მოუს დაბრუნება მინდა, სიტყვაზე ანჩელოტი რო დააბრუნონ ძაან გამიხარდებოდა, ასევე ტრანსფერებიც საჭიროა მბაპე და აზარი წინ მართლა სასწაული იქნებოდა , მბაპე, აზარი და ბენზემა ეს ტრიო ნამდვილად ერთ ერთი საუკეტესო იქნებოდა ნახევარდაცვაში და დაცვაშიც ვინმეს თუ მოიყვანენ კაი იქნება მე მაგალითად დე ლიხტი მომწონს ძაან 19 წლისაა და უკვე გამოცდილი ფეხბურთელივით თამაშობს ამ ვალიეხოს პოტენციალი მე ვერ დავინახე უკვე მეორე წელია

Mbampe azari da viiiin? Benzema? Albat sivrceebi ro gaxsnas? Aba golis gatana misi novaleoba araa.

Eg benzemaa ert erti vinc 4 liga mogvagebina, ra mokle mexsiereba gaqvt

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (23)
აპრილი 2024 (379)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)