ქომაგების 81%-ს მოურინიოს დაბრუნება არ სურს

გამოცემა „ას“-მა გამოკითხვა აწარმოა, რომელიც მოურინიოს „რეალში“ დაბრუნებას ეხება...


გამოკითხვაში მონაწილეობით 50 000-ზე მეტმა გულშემატკივარმა მიიღო, რომელთა 81% ღიად აფიქსირებს, რომ პორტუგალიელის დაბრუნება არ სურს. dle 10.1

  • Ramos
  • 7 მარტი 2019
  • 2616
  • 42

1

7 მარტი 2019 13:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ჩემი ხმაც მათ ეკუთვნის!

2

7 მარტი 2019 13:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არც მე მინდა მოუ ზიდანი დაბრუნონ ან პოჩეტინო ან კიდე კლოპი სხვა არავინ და რაც მთავარია ტრანსფერები სერიოზული

3

7 მარტი 2019 13:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lazio
არც მე მინდა მოუ ზიდანი დაბრუნონ ან პოჩეტინო ან კიდე კლოპი სხვა არავინ და რაც მთავარია ტრანსფერები სერიოზული

კლოპი არა ძმაო კლოპმა ფაქტიურად პრემიერლიგა სამთამში წაგო!
აი პოჩეტინო კარგი ვარიანტია!
ეს იმ შემთხვევაში თუ ზიზუ არ დაბრუნდა თორე ზიზუს დაბრუნება მგონი ნებისმიერი ჩვენგანისთვის მისაღებია!

4

7 მარტი 2019 13:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Marco van Basten

ეს იმ შემთხვევაში თუ ზიზუ არ

ზიზუ ყველაზე კარგი ვარიანტია მარა იმდენი იწერება მოუზე მგონი ეგ მოყავთ არადა მოუ არ მინდა ერთხელ გაგდებულის დაბრუნება დაე იყოს პოჩეტინო ისევ. იმედია მოხდება სასწაული და მოვა ზიზუ

ხო ვიცი ზიზუს მოსვლა და ბენზემას 100%დარჩენააა მარა მაგაზეც თანახმა ვარ :)))))

5

7 მარტი 2019 13:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აზარი-იკარდი-ბეილი
კროოსი-კაზემირო-მოდრიჩი
მარსელო-ვარანე-რამოსი-კარვახალი
კურტუა

ნავასი, მილიტაო, ოტამენდი, რეგილონი, ისკო, ასენსიო, ვინიციუსი...
არანაერი წმენდა არ არის საჭირო რეალში, ცალკეული პოზიციების გაძლიერებაა საჭირო უბრალოდ და რაც მთავარია კარგი მწვრთნელი. ყველა ეს ჩამოთვლილი ტრანსფერი საკმაოდ რეალურია და შეადრებით არც კოლოსალურ თანხებს მოითხოვს

6

7 მარტი 2019 13:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მოვიდეს ზიზუ და იყოს ის ბენზემა რაა კაროჩე მთავარია მბაპე დადონ ან აზარი

7

7 მარტი 2019 13:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lazio
ციტატა: Marco van Basten

ეს იმ შემთხვევაში თუ ზიზუ არ

ზიზუ ყველაზე კარგი ვარიანტია მარა იმდენი იწერება მოუზე მგონი ეგ მოყავთ არადა მოუ არ მინდა ერთხელ გაგდებულის დაბრუნება დაე იყოს პოჩეტინო ისევ. იმედია მოხდება სასწაული და მოვა ზიზუ

ხო ვიცი ზიზუს მოსვლა და ბენზემას 100%დარჩენააა მარა მაგაზეც თანახმა ვარ :)))))

მიუხედავად ყველაფრისა ბენზემამ დიდი შრომა გასწია რეალისთვის მაგრამ უკვე დიდიხანია ამოწურა თავისი შესაძლებლობები და უნდა გაუშვან!
ლუკაკუს არვინდ დათმობს თორემ ზედგამოჭრილიაა რეალისთვის!
ამყველაფრის ფონზე იკარდის მოსვლას მივესალმები!
ასევე ერიკსენი საყიდელია დაცვაში საჭიროა დე ლიხტი უნიჭიერესი ახალგახრდაა და დიდ იმედებს ვამყარებ მასზე!
და ბოლოს ჰაზარდი!
პოჩეტინო ყველაზე კარგი ვარიანტიაა მაგრამ დაველოდოთ რა მოხდებაა!
ოღონდ მოურინიო არა და სხვა ნებუსმიერი კანდიდატი!

8

7 მარტი 2019 13:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რაც ამას რეალზე და რეალის ფეხბურთელებზე იროყიალა იმის მერე რაც რეალიდან გაუშვეს , ამას როგორ დავაბრუნებდი?? მაგრამ უთავმოყვარებო ადამიანი ყავს კლუბს სამწუხაროდ სათავეში . რას ვიზამთ... მარტო რაც ამან იკერს უქნა , მარტო მაგის გამო არ იმსახურებს ეს რეალის მწვრთნელობას ...

9

7 მარტი 2019 13:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2629
ციტატა: lazio

ხო ვიცი ზიზუს მოსვლა და ბენზემას 100%დარჩენააა მარა მაგაზეც თანახმა ვარ :)))))

შედეგი დაიდოს და თუ უნდა ბენზემა კი არა იგუაინიც მიიყვანოს :D

მაგრამ ძაან მეეჭვება ზიდანმა ახლაც გამოუცხადოს სრული ნდობა კარიმს, უტვინი არააა ზიზუ, როცა ბენზემა თამაშობდა და გუნდი მაინც დებდა შედეგს მაშინ გუნდიც ყავდა და + რონალდუ. ახლა არამგონია ბენზემა დაიფაროს ისევ, ფორვარდსაც მოიყვანს თუ დაინიშნება.

10

7 მარტი 2019 13:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
უბრალოდ ჩვენი მადრიდისტების აზრი , დიდი ხანია პუტა პერესს , სულ ჭაღარაზე კიდია...

ზიზუს მოსვლის შანსი 0-ის ტოლია.... სულ რაღაც სეზონის დასაწყისში დატოვა რეალი . არ მგონია ისევ უკან დაბრუნდეს...

ამ პიტალო მოურინიოს მოათრევს ისევ . აი ნახავთ !

11

7 მარტი 2019 13:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რონალდოს შემცვლელია საჭირო: ვინიციუსზე აქცენტის გაკეთება არასერიოზულია, ბავშვია ჯერ. ნეიმარი და მბაპე არარელურია, მათ იციან და დათანხმდნენ უკვე ოქროს გალიას, ყველაზე რეალური აზარია და თან იდეალურად მოერგება რეალს. ცენტრფირვარდია საჭირო ასევე სასიციცხლოდ, ბენზემას ვინ და რატომ უცავს ვერ ვხვდები, უბრალოდ მადრიდის სურცხვილია ეგ კაცი, დამსახურება აქვსო დიდი, წლებია რეალშია და რაღაცას თავისთავად იზამდა, ჩვეულებრივი ზარალია, არანაერი დამსახურება არ აქვს ამ კაცს რეალის მიმართ, ამდენი ხანი ყველა ნორმალური ფეხბურთელი სამჯერ მეტს იზამდა. ასევე მესამე ცებტრაკური მცველი გჭირდებათ ვარანე-რამისის შემცვლელი. სათადარიგო ცენტრფირვარდიც კარგი იქნება. ბენზემას უნდა ამოჰკრან პანღური

12

7 მარტი 2019 13:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
რაც ამას რეალზე და რეალის ფეხბურთელებზე იროყიალა იმის მერე რაც რეალიდან გაუშვეს , ამას როგორ დავაბრუნებდი?? მაგრამ უთავმოყვარებო ადამიანი ყავს კლუბს სამწუხაროდ სათავეში . რას ვიზამთ... მარტო რაც ამან იკერს უქნა , მარტო მაგის გამო არ იმსახურებს ეს რეალის მწვრთნელობას ...

100%ხარ!
სწორედ ამიტომა 81% უარყოფით განწყობილი მუს მიმართ და სწორიცააა!
ამისგამო რეალმაა ლეგენდებს აქციაა ზურგიიი!
და ესყველაფერი პერესმა და მაგ სიკომ ერთად გაკეთეს!
უბედნიერესი ადამიანი ვიქნები როცა პერესს გადაყენებს დირექტირთა საბჭო და მიუჩენს თავის ადგილს,თუმცა ვატყიბ არავინ არაა მაგის გამკეთებელი!

13

7 მარტი 2019 14:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Marco van Basten

100%ხარ!
სწორედ ამიტომა 81% უარყოფით განწყობილი მუს მიმართ და სწორიცააა!
ამისგამო რეალმაა ლეგენდებს აქციაა ზურგიიი!
და ესყველაფერი პერესმა და მაგ სიკომ ერთად გაკეთეს!
უბედნიერესი ადამიანი ვიქნები როცა პერესს გადაყენებს დირექტირთა საბჭო და მიუჩენს თავის ადგილს,თუმცა ვატყიბ არავინ არაა მაგის გამკეთებელი!

დიქტატორია ხო ) ის დირექტორთა საბჭოც ჯიბეში არ ყავს??? უსირცხვილო ადამიანია . პასუხისმგებლობაც არ აუღია ამ ფიასკოზე. ისევ სოლარის თავზე გადაამტვრია ჯოხი.

14

7 მარტი 2019 14:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
ციტატა: Marco van Basten

100%ხარ!
სწორედ ამიტომა 81% უარყოფით განწყობილი მუს მიმართ და სწორიცააა!
ამისგამო რეალმაა ლეგენდებს აქციაა ზურგიიი!
და ესყველაფერი პერესმა და მაგ სიკომ ერთად გაკეთეს!
უბედნიერესი ადამიანი ვიქნები როცა პერესს გადაყენებს დირექტირთა საბჭო და მიუჩენს თავის ადგილს,თუმცა ვატყიბ არავინ არაა მაგის გამკეთებელი!

დიქტატორია ხო ) ის დირექტორთა საბჭოც ჯიბეში არ ყავს??? უსირცხვილო ადამიანია . პასუხისმგებლობაც არ აუღია ამ ფიასკოზე. ისევ სოლარის თავზე გადაამტვრია ჯოხი.

ჰოდა მაგია ოაა ძმაო რო ჯიბეში ყავსს!
თავისნებაზე ატრიალებს ყველას!
ჯერიყოდა ლაპოტეგი მერე სოლარი...
რიცა ლიგას ზედიზედ იგსბ 3 ჯერ და ამისმერე მწვრთნელი რომელმაც ისტორია დაწერა გტოვებს ასევე მამოძრავსბელი კლუბის მთავარი ბირთვი რონალდუ მიდის კლუბიდან და შენ ასენსიოებზე და სებალიოსებზე ამყარებ იმედებს და არავის ყიდულობ ?!!
უკეთეს რას უნდა მოელოდეე ?
აშენოს ბერნაბეუ აშენოს მაგრამ ფაქტიაა რომ ამით ჩვენ ვერაფერს მივაღწევთ!
სანამ პერესი რეალს არ დატოვებს არმაქვს იმედი აღზევების!
იმედია ვცდები და ყველაფერი გამოსწორდება მაგრამ არვიცი რამდენად ვცდებიი...

15

7 მარტი 2019 14:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არიფიქროთ პერეს ვიცავდე მაგრა ამ ეტაპზე პერესი საჭიროა თუ ტრანსფერების გაჩარხვას აპირებენ პერესზე კარგად ვერცერთი ადამიანი ვერ გაკეთებს მეგა ტრანსფერს მარტო ფულიც არაფერს წყვიტავს მიდგომასაც საჭიროა ამაში პერესს ბარეორი შეეჯიბროს

16

7 მარტი 2019 14:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Pirvel rigshi zizu da dalshe mere sxva mourinios garda

17

7 მარტი 2019 14:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lazio
არიფიქროთ პერეს ვიცავდე მაგრა ამ ეტაპზე პერესი საჭიროა თუ ტრანსფერების გაჩარხვას აპირებენ პერესზე კარგად ვერცერთი ადამიანი ვერ გაკეთებს მეგა ტრანსფერს მარტო ფულიც არაფერს წყვიტავს მიდგომასაც საჭიროა ამაში პერესს ბარეორი შეეჯიბროს

ჰო მაგრამ ესყველაფერი თავისდროზე რომ გაეკეთებინა ასეთდღეში არ ვიქნებოდით ახლაა!
მაგრამ ფაქტი ისა რომ მისმა ობმმ მოგვიყვანა ამ მდგომარეობამდე!

18

7 მარტი 2019 14:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ნაპოლი იგებს დღეს, ინდობა მაგათზე ?

19

7 მარტი 2019 14:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Marco van Basten
ჰოდა მაგია ოაა ძმაო რო ჯიბეში ყავსს!
თავისნებაზე ატრიალებს ყველას!
ჯერიყოდა ლაპოტეგი მერე სოლარი...
რიცა ლიგას ზედიზედ იგსბ 3 ჯერ და ამისმერე მწვრთნელი რომელმაც ისტორია დაწერა გტოვებს ასევე მამოძრავსბელი კლუბის მთავარი ბირთვი რონალდუ მიდის კლუბიდან და შენ ასენსიოებზე და სებალიოსებზე ამყარებ იმედებს და არავის ყიდულობ ?!!
უკეთეს რას უნდა მოელოდეე ?
აშენოს ბერნაბეუ აშენოს მაგრამ ფაქტიაა რომ ამით ჩვენ ვერაფერს მივაღწევთ!
სანამ პერესი რეალს არ დატოვებს არმაქვს იმედი აღზევების!
იმედია ვცდები და ყველაფერი გამოსწორდება მაგრამ არვიცი რამდენად ვცდებიი...

ის 3 ლიგა კი მოიგო კლუბმა მაგრამ , რეალურად ყოველ წელს ასუსტებდა კლუბს . გაუშვა მორატა , გაუშვა უფასოდ პეპე , გაუშვა არენდით ხამესი , გაუშვა კოვაჩიჩი რომელიც ძალიან აკლია კლუბს , ასევე ჩიჩარიტო რომელიც ჰაი კლასით არასდროს გამოირჩეოდა მაგრამ , ხშირად დაეხმარა კლუბს და რესურსი იყო და ბოლოს მიაყოლა რონალდუ . მერე მეუბნებიან , კლუბი სად დაშალა , 3 ლიგა მოაგებინა კლუბსო...

20

7 მარტი 2019 14:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Marco van Basten
ჰო მაგრამ ესყველაფერი თავისდროზე რომ გაეკეთებინა ასეთდღეში არ ვიქნებოდით ახლაა!
მაგრამ ფაქტი ისა რომ მისმა ობმმ მოგვიყვანა ამ მდგომარეობამდე!

ხო მისი ბრალია ორი აზრი არაა მაგრამ თავის ჩაჯმულს თვითონ მოიწმინდავს თორე ადრე გადადგა მოვიდა მერე კალდერონი და ვერაფერი უშველა რეალს აქვს პერესს გამოცდილება თან უმაღლესი კლასის ვაჭარია მოაკვარაზჭინებს მთავარია გადაწყდეს ტრანსფერების გაკეთება 2-3 მეგა ტრანსფერის

21

7 მარტი 2019 14:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
ციტატა: Marco van Basten
ჰოდა მაგია ოაა ძმაო რო ჯიბეში ყავსს!
თავისნებაზე ატრიალებს ყველას!
ჯერიყოდა ლაპოტეგი მერე სოლარი...
რიცა ლიგას ზედიზედ იგსბ 3 ჯერ და ამისმერე მწვრთნელი რომელმაც ისტორია დაწერა გტოვებს ასევე მამოძრავსბელი კლუბის მთავარი ბირთვი რონალდუ მიდის კლუბიდან და შენ ასენსიოებზე და სებალიოსებზე ამყარებ იმედებს და არავის ყიდულობ ?!!
უკეთეს რას უნდა მოელოდეე ?
აშენოს ბერნაბეუ აშენოს მაგრამ ფაქტიაა რომ ამით ჩვენ ვერაფერს მივაღწევთ!
სანამ პერესი რეალს არ დატოვებს არმაქვს იმედი აღზევების!
იმედია ვცდები და ყველაფერი გამოსწორდება მაგრამ არვიცი რამდენად ვცდებიი...

ის 3 ლიგა კი მოიგო კლუბმა მაგრამ , რეალურად ყოველ წელს ასუსტებდა კლუბს . გაუშვა მორატა , გაუშვა უფასოდ პეპე , გაუშვა არენდით ხამესი , გაუშვა კოვაჩიჩი რომელიც ძალიან აკლია კლუბს , ასევე ჩიჩარიტო რომელიც ჰაი კლასით არასდროს გამოირჩეოდა მაგრამ , ხშირად დაეხმარა კლუბს და რესურსი იყო და ბოლოს მიაყოლა რონალდუ . მერე მეუბნებიან , კლუბი სად დაშალა , 3 ლიგა მოაგებინა კლუბსო...

ჩიჩარიტო არც მახსოვდააა...არდაა როგორი საჭირო ფეხბურთელი იყოო არასდროს ქონია პრეტენზია ძირითადზე და ვერგამიგიაა რატო გაუშვეს არადა როგორი აქტიური ბიჭი იყოო...
ასეთი შეცდომდბი მუდამ ახასიათებდა და დღემდე ახასიათებს...პეპეს გაშვება ხო უდიდესი შეცდომაა იყოო!!
ასევეე კოვაჩიჩის გაშვებაა...ასე შემიძლიაა ხვალამდე გავაგრძელოო...მართალია ბევრი მნიშვნელოვანი ტრანსფერი გაჩარხა მაგრამ 2 იმდენი შეცდომაა დაუშვაა!
ყველაფერს თავი რო დავანებოთ ანჩელოტი გაგდო ტიპმაა რომელმაც რეალი ფერფლიდან აღადგინააა...
ვერგამიგიაა რა გამართლება აქ ამ კაცს!
მორიენტესი მაკელელე რობენიი უბრალოდ სატირალიაა ეს ყველაფერიიუ
შეიძლება ბევრმა გამაკრიტიკოს მაგრამ ჩემი აზრი მაინც უცვლელია პელეგრინის გაშვება ნამდვილად გამაოგნებელი იყო ჩემთვის არიმსახურებდა პელეგრინი გაგდებას!

ციტატა: lazio
ციტატა: Marco van Basten
ჰო მაგრამ ესყველაფერი თავისდროზე რომ გაეკეთებინა ასეთდღეში არ ვიქნებოდით ახლაა!
მაგრამ ფაქტი ისა რომ მისმა ობმმ მოგვიყვანა ამ მდგომარეობამდე!

ხო მისი ბრალია ორი აზრი არაა მაგრამ თავის ჩაჯმულს თვითონ მოიწმინდავს თორე ადრე გადადგა მოვიდა მერე კალდერონი და ვერაფერი უშველა რეალს აქვს პერესს გამოცდილება თან უმაღლესი კლასის ვაჭარია მოაკვარაზჭინებს მთავარია გადაწყდეს ტრანსფერების გაკეთება 2-3 მეგა ტრანსფერის

მაგის მოლოდინშიი ქე დავბერდით ყოველწელს ველით მაგრამ დიასები შემოგვრჩაა...
ვერგამიგიაა ბრაჰიმს რა უქნეს ტიპი ანკეტიანად გააქრესს....
რისთვის იყიდეს გამაგებინააა??

22

7 მარტი 2019 14:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
პერესი რომ არ ყოფილიყო, ჩემს შამბალას მოიგებდა რეალი ამდენ ლიგას. პერესის მოყვანილია რონალდუც, მარსელოც, რამოსიც და ყველა ის ფეხბურთელი, რომელმაც რეალი წლების წინ ჭაობიდან ამოათრია. პერესის ერთადერთი შეცდომა ისაა რომ ლეგენდებს არ აფასებს და მოურინიოს უფლება მისცა კასილასს და რაულს ცუდად მოქცეოდნენ. რაც შეეხება მორატას, ხამესის და პეპეს გაშვევას და გუნდის დასუსტებას, სისულელეა. მორატას ძირითადი ფორვარდობა ნებავდა, მაგრამ რამდენჯერაც ძირითადში დააყენეს, იმდენჯერ ჩაისვარა. ხამესს ზიზუსთან ჰქონდა კონფლიქტი და ამას შეეწირა, 34 წლის პეპეს 1 წლიანი შეეთავაზეს და უარი თქვა. რონალდოს წასვლა იმითაა გამოწვეული რომ 30 მილიონი მოუნდა წელიწადში, მარა მაგის ნახევარს ვერ თანაშობდა ბოლო წელს. არ შეიძლება სხვა ფეხბურთელებთან შედარებით გუნდში ერთ ფეხბურთელს 5 ჯერ მაღალი ხელფასი ჰქონდეს. განსხვავებით მესისგან რომელიც ძალიან მრავალმხრივია და სისწრაფეზე და ფიზიკაზე დაკოკიდებული არაა, რონალდუს ასაკის მატებასთან ერთად, მისი პლიუსები საგრძნობლად იკლებს. არ ეკუთვნოდა ამხელა თანხა და ვერც მიიღო. რონალდუზე მეტად ამ გუნდს ზიდანი აკლია! ნეტა მართლა დაბრუნდეს.
იყო პერესანდე კალდერონი და მსგავსი სირები რეალის სათავეში და მოედნის ცენტრის ლიდერი მამადუ დიარა და გაგო რომ იყო ეგეც კარგად მახსოვს, მარცზნივ დრენტე და ცენტრალურ თავდამსხმელად ჰუნტელაარი. ამ კავს ბევრი მინუსი აქვს მაგრამ რეალის პრეზიდენტებს შორის ოქროს ასოებით ჩაიწერება, რაც არ უნდა თქვათ, გენიალუტი პრეზიდენტია და იმედია კიდევ დიდხანს არ წავა.

23

7 მარტი 2019 14:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
19% გადაცმული კულე აღმოჩნდა :))
მაურინიო ვალოდიას ჯახი კლასიკოში სასწაული იქნებოდა ისე :))

პოჩეტინო მგონია მე რაღაც :) ან ზიდანის კვალდაკვალ რომელიმე რეალის ძველი სახე :))

24

7 მარტი 2019 14:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Marco van Basten
ჩიჩარიტო არც მახსოვდააა...არდაა როგორი საჭირო ფეხბურთელი იყოო არასდროს ქონია პრეტენზია ძირითადზე და ვერგამიგიაა რატო გაუშვეს არადა როგორი აქტიური ბიჭი იყოო...
ასეთი შეცდომდბი მუდამ ახასიათებდა და დღემდე ახასიათებს...პეპეს გაშვება ხო უდიდესი შეცდომაა იყოო!!
ასევეე კოვაჩიჩის გაშვებაა...ასე შემიძლიაა ხვალამდე გავაგრძელოო...მართალია ბევრი მნიშვნელოვანი ტრანსფერი გაჩარხა მაგრამ 2 იმდენი შეცდომაა დაუშვაა!
ყველაფერს თავი რო დავანებოთ ანჩელოტი გაგდო ტიპმაა რომელმაც რეალი ფერფლიდან აღადგინააა...
ვერგამიგიაა რა გამართლება აქ ამ კაცს!
მორიენტესი მაკელელე რობენიი უბრალოდ სატირალიაა ეს ყველაფერიიუ
შეიძლება ბევრმა გამაკრიტიკოს მაგრამ ჩემი აზრი მაინც უცვლელია პელეგრინის გაშვება ნამდვილად გამაოგნებელი იყო ჩემთვის არიმსახურებდა პელეგრინი გაგდებას!

დაბერდა და დაყ***და... ადრე როგორი პრეეზიდენტი იყო ეგ ჩემთვის მეორეხარისხოვანია დღევანდელი გადმოსახედიდან . მთავარი ჩემთვის დღევანდელი დღე და მომავალია . უკან თუ ვიყურეთ და ყველა ფიასკოზე იმ 4 ლიგის თასით ვიმშვიდოთ თავი , წინ ვერ წავალთ . ფაქტია რომ კლუბში , უკვე ზაფხულშივე დიდი ცვლილებები იყო საჭირო . ეს ადგა და ვიპ ლოჟების მშენებლობა დაიწყო ბერნაბეუზე . კი პერესის გალაქტიკომ დამაწყებინა ამ კლუბის ქომაგობა , უმადური არ ვარ და მადლობასაც მოვუხდი ყველაფრისთვის მაგრამ , როცა აღარ შეგიძლია , უნდა ადგე და წახვიდე ...

ციტატა: Special__One
ან ზიდანის კვალდაკვალ რომელიმე რეალის ძველი სახე :))

მაგალითად ქერქეტა გუტი )

25

7 მარტი 2019 14:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
#​​MARCA | Реал Мадрид сократил список кандидатов на пост главного тренера Мадрида.
Зидан, Аллегри, Клопп и Почеттино.

Перес звал Клоппа в команду летом 2015 года. Он был выбором номер один, но немец отказался и команду возглавил Бенитес.

Почеттино также уже являлся кандидатом в тренеры команды. Этим летом он был самым желанным тренером для Флорентино Переса, но аргентинец решил еще задержаться в Англии.

Об Аллегри также говорили прошедшим летом. Уже ходят слухи, что Аллегри не останется в Ювентусе в конце сезона. Не важно что произойдет и какие титулы команда завоюет.

Но есть увренность, что как и в случае с Неймаром, Перес будет ждать решения своего фаворита. Пока Зидан не скажет точно, что он не возглавит команду - бланкос останется без главного тренера на следюущий сезон.

Ждем решения ЗиЗу. Вся его жизнь в Мадриде. Все его дети тут. Лука до сих пор является 3 вратарем команды. Тео и Элиас - выступают за молодежные команды Мадрида. А Энцо (старший сын) играет в Райо Махадаонда, в команде, которая также располагается в Мадриде.

26

7 მარტი 2019 14:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lazio
#​​MARCA | Реал Мадрид сократил список кандидатов на пост главного тренера Мадрида.
Зидан, Аллегри, Клопп и Почеттино.

Перес звал Клоппа в команду летом 2015 года. Он был выбором номер один, но немец отказался и команду возглавил Бенитес.

Почеттино также уже являлся кандидатом в тренеры команды. Этим летом он был самым желанным тренером для Флорентино Переса, но аргентинец решил еще задержаться в Англии.

Об Аллегри также говорили прошедшим летом. Уже ходят слухи, что Аллегри не останется в Ювентусе в конце сезона. Не важно что произойдет и какие титулы команда завоюет.

Но есть увренность, что как и в случае с Неймаром, Перес будет ждать решения своего фаворита. Пока Зидан не скажет точно, что он не возглавит команду - бланкос останется без главного тренера на следюущий сезон.

Ждем решения ЗиЗу. Вся его жизнь в Мадриде. Все его дети тут. Лука до сих пор является 3 вратарем команды. Тео и Элиас - выступают за молодежные команды Мадрида. А Энцо (старший сын) играет в Райо Махадаонда, в команде, которая также располагается в Мадриде.

კლოპი და პოჩეტინო არამგონია მიიყვანოს. ზიდანი და მოურინიო ამ ორიდან 1 მივა

27

7 მარტი 2019 15:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
მოურინიო

მასზე სულარაა საუბარი ამ სტატიაში დდა ალბათ პიჩეტინო ზიდანხეა უფრო კაროჩე როგორც ჩანს ზიზუს პასუხს ელოდებიან ესე გამოდის

თან მადრიდელი ქომაგების უმრავლესობას არ უნდა მოურინიო და არამგონი პერესი დაუპირისპირდეს მითუმეტეს წყალიაქვს შეყენებული ქომაგების გული რო მოიგონ ზიზუ უნდა დაბრუნონ და მეგა ტრანსფერიც დადონ თორე აღარ მივა სტადიონზე ხალხი მაიკებიც აღარ გაიყიდება უკვე ყველა გზა მოჭრილიაქვს ვეღარ გამოძვრება ვინუჯდენია სერიოზული ფული დახარჯონ

28

7 მარტი 2019 15:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეხლა წარმოიდგინეთ რეალის სასარგებლოდ რო დაედოთ ესეთი გადამწმყვეტი პენალტი,როგორც გუშინ პსჯ-მუ-ში 😀😀😀

29

7 მარტი 2019 15:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 71
ამის მოსვლა არავითარ შემტხვევაში არ შეილება ისედაც ცუდ მდგომარეობაში მყოფ რეალს კიდევ უფრო დარუპავს ეს, პერესს თუ ჭკუა აქვს ეს არ უნდა გააკაროს რეალს, ამის ფეგბურტის ყურება კიდე მეორე საკითხია, ყველგან სადაციყო გამოაგდეს ისეთ ანტი ფეხბურთს თამაშობდა. სოლსკაიერმაც კი უფრო კარგად აათამაშა მანჩესტერი და ნახევარი გუნდით აჯობა ბევრს ვიდრე ამ "განსაკუთრებულმა".ამიშ ფეხბურთი მოძველებულია და + ამას არანაირად არ სეუძლია გუნდის დალაგება ყველგან სადაც მივიდა დალაგების მაგიერ არია გუნდები, აღარავინ თავაზობს უკვე კონტრაქტს და მიტო ზის სახლში, არ უნდა ხალხს ამის დაცვაში ჩამჯდარი თამაშის ყურება. ზიზუს მოსვლა იქნება ყველაზე კარგი ვარიანტი, თუარადა პოჩეტინო ან ალეგრი , ალეგრი ერთ ერთი საუკეთესო ტაქტიკოსია, პოჩეტინო კიდე ძალიან ლამაზ თამაშს ათამაშებს ტოტენჰემს და იმ გუნდების გვერდით რომლებსაც ვარსკვლავური შემადგენლობები ყავთ 3 ადგილზე ყავს გუნდი, იმ რეურსით რასაც აძლევს გუნდი. ვნახოთ რა იქნება მაგრამამის მოსვლა არ შეიძლება, ჩათვალეთ ის კრიზისი წავა რეალში რაც მანჩესტერშ დადგა ფერგის წასვლის შემდეგ და წლები მოვუნდებით ძველ დონეზე დაბრუნებას.

30

7 მარტი 2019 15:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE THE KING
კიდევ ერთი მაგალითი იმისა რო მსაჯები ყველა გუნდი სასარგებლოდ ცდებიან და ზოგიერთი რო ტრაკის ჭიას იტყნავს რეალს ეხმარებიანო ეს არის ზე ყლ. ლოგიკა, ნაჩუქარი 11 მეტრიანი მანჩესტერს და აუუტზე გადასული ბურთი ჩათვლილი გოლი აიაქსს, ყველა გუნდის სასარგებლოდ ცდებიან, რომა დაჩაგრეს შარშან ლივესთან, ეს არავის უხსენებია, გუშინდელი ენალი არავინ ახსენა, რატომღაც რეალია მხოლოდ, ეს არის სლე დაბიღმილი ლოგიკა, კიარა ვაფშე დაიჩაგრა რეალი. გუშინდელი პენალტი რეალზე რო დაედოთ გადადგამდენ ყველაფერს, მარა მესმის ბოღმსგან ტრაკზე გახია ზიზუმ ბვერჯ

მაგას რა ჯობია მერე ? lol განაგრძონ ასე კაცოო lol lol აგერ კარგად ჩანს ვინაა მართალი და ვინ არაა ;დ

31

7 მარტი 2019 15:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2629
ციტატა: ZIDANE THE KING
კიდევ ერთი მაგალითი იმისა რო მსაჯები ყველა გუნდი სასარგებლოდ ცდებიან და ზოგიერთი რო ტრაკის ჭიას იტყნავს რეალს ეხმარებიანო ეს არის ზე ყლ. ლოგიკა, ნაჩუქარი 11 მეტრიანი მანჩესტერს და აუუტზე გადასული ბურთი ჩათვლილი გოლი აიაქსს, ყველა გუნდის სასარგებლოდ ცდებიან, რომა დაჩაგრეს შარშან ლივესთან, ეს არავის უხსენებია, გუშინდელი ენალი არავინ ახსენა, რატომღაც რეალია მხოლოდ, ეს არის სლე დაბიღმილი ლოგიკა, კიარა ვაფშე დაიჩაგრა რეალი. გუშინდელი პენალტი რეალზე რო დაედოთ გადადგამდენ ყველაფერს, მარა მესმის ბოღმსგან ტრაკზე გახია ზიზუმ ბვერჯ

მეც მაგას ვამბობ მიდი და გააგებინე ეხლაა დაბოღმილ ხალხს, არ უნდათ, არ აწყობთ და არ გაიგებენ :) რომასთან მართლა ისეთი შეცდომა დაუშვეს ფინალში უნდა გასულიყო რომა და არა ლივერპული, მაგრამ ხმა არ ამოუღია საერთოდ არავის. + მაგას სიტიც დაჩაგრეს ლივერპულთან თან ორჯერ დაუშვა მგონი შეცდომა მსაჯმა შეიძლება რომასაც ვერ შეხვედროდა ლივერპული მაგ ლოგიკით, მაგრამ მთლიანობაში ლივერპული სიტისაც სჯობდა და რომასაც პირველთამაშში ორივეს ისეთი რამ დამართა მარტო მაგის გამო იმსახურებდა გასვლას. ისევე როგორც რეალი, რეალის წინააღმდეგ თუ შემცდარა მსაჯი მაინც სჯობდა მეტოქეს და მასზე ძლიერი იყო ყველანაირად ამიტომ მსაჯებზე ზედმეტია ლაპარაკი. გუშინაც მანჩესტერს კი აჩუქეს პენალტი და პორტოს, მაგრამ აქაც ვიტყვი ჩემი აზრით ორივე უნდა გასულიყო და არ ვიტყვი დაუმსახურებლად გავიდა ორივეთქო, თავის თავს დააბრალონ. არც მიკვირს დიდად, გასაგებია მაგ ხალხის გულისტკივილი და ბოღმა, სახე აახია მთელ ევროპას რეალმა სამი წელი ზედიზედ დაჟე სამი კი არა მთლიანობაში 5 წელიც ითვლება რეალის სასარგებლოდ მიუხედავად იმისა რომ ერთი ვერ მოიგო იქაც დიდი შანსი ჰქონდა და მაინც ნორმალურად იასპარეზა. ამიტომაც არის რომ უგონებენ ხან რას ხხან რას ჩირქი ხო უნდა მოსცხონ ძლიერ გუნდს. აიაქსთან რაც მოხდა, არუნდა ჩათვლილიყო ეგ გოლი, მაგრამ რეალი არ იმსახურებდა გასვლას, გვაჯობეს.

32

7 მარტი 2019 15:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lazio
ციტატა: Wtf man
მოურინიო

მასზე სულარაა საუბარი ამ სტატიაში დდა ალბათ პიჩეტინო ზიდანხეა უფრო კაროჩე როგორც ჩანს ზიზუს პასუხს ელოდებიან ესე გამოდის

თან მადრიდელი ქომაგების უმრავლესობას არ უნდა მოურინიო და არამგონი პერესი დაუპირისპირდეს მითუმეტეს წყალიაქვს შეყენებული ქომაგების გული რო მოიგონ ზიზუ უნდა დაბრუნონ და მეგა ტრანსფერიც დადონ თორე აღარ მივა სტადიონზე ხალხი მაიკებიც აღარ გაიყიდება უკვე ყველა გზა მოჭრილიაქვს ვეღარ გამოძვრება ვინუჯდენია სერიოზული ფული დახარჯონ

ვიცი რო არაა საუბარი მე მგონია რო მაგ ორიდან 1ს მიიყვანენ

33

7 მარტი 2019 15:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
პასუხი

ადრე აქ დავწერე რარაც დიდი ტექსტი მაგ თემაზე . კითხვები ჩამოვწერე lol ვერცერთმა ვერ გამცა პასუხიი lol აი ვერც დაამტკიცეს ვერც ვერაფერი lol განსხვავებას კიდე იცი რაში ვხედავ ? როცა რეალი მსაჯის მხრიდან დაიჩაგრება და თან საშინლად ითამაშებს ხმას აქ არავინ იღებს ყველაფერი გუნდს ბრალდება . აბა ბარსამ საშინლად ითამაშოს და იქაც მსაჯმა შეცდომა დაუშვას მთელი 3 წელი ახსოვთ lol lol ყველა თამაშში იმდენ შეცდომას უშვებენ მსაჯები და საერთოდ იმდენი რამ ხდება და ესენი ისე აღწერენ ყველაფერს ეს პერესი ყოფილა მსოფლიოს ბატონი lol

34

7 მარტი 2019 15:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2629
ლევანტესთან მომხდარი ინციდენტი და რეალისთვის ნაჩუქარი მოგება თუ გგონიათ ჩაწყობილი არ ვიცი რაზე ვილაპარაკო :) ეგ დაჟე მსაჯის უნებლიედ დაშვებული შეცდომაც კი არ არის, რეალს შეულახეს რეპუტაციაა შეიძლება ითქვას რო აეტეხა ყველას ერთი ამბავი. პერესმა ლევანტესთან მსაჯები მოისყიდაა და აიაქსთან აქეთ გოლი შესტენეს რეალის კარში ლოგიკურია ეს? დაფიქრდით უბრალოდ, მემგონი გასაგებია ყველაფერი და შეუძლებელია რეალს მსაჯები ეხმარებოდნენ ლევანტესთან თან და ვინმეს დაკვეთით :D ძალიან დიდი სისულელეა.

35

7 მარტი 2019 15:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
ლევანტესთან მომხდარი ინციდენტი და რეალისთვის ნაჩუქარი მოგება თუ გგონიათ ჩაწყობილი არ ვიცი რაზე ვილაპარაკო :) ეგ დაჟე მსაჯის უნებლიედ დაშვებული შეცდომაც კი არ არის, რეალს შეულახეს რეპუტაციაა შეიძლება ითქვას რო აეტეხა ყველას ერთი ამბავი. პერესმა ლევანტესთან მსაჯები მოისყიდაა და აიაქსთან აქეთ გოლი შესტენეს რეალის კარში ლოგიკურია ეს? დაფიქრდით უბრალოდ, მემგონი გასაგებია ყველაფერი და შეუძლებელია რეალს მსაჯები ეხმარებოდნენ ლევანტესთან თან და ვინმეს დაკვეთით :D ძალიან დიდი სისულელეა.

ოჰჰ ახლა შენ გონებაჩლუნგად ჩაგთვლიან დილეტანტები ეგ როგორ ივარაუდე ჰაა lol lol აი სასაცილოა რაა ფაქტები სხვა რამეზე მოქმედებს . აი როგორი სასაცილოა ლევანტესთან მსაჯი მოისყიდო და აიქსთან არა lol

36

7 მარტი 2019 15:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
ლევანტესთან მომხდარი ინციდენტი და რეალისთვის ნაჩუქარი მოგება თუ გგონიათ ჩაწყობილი არ ვიცი რაზე ვილაპარაკო :) ეგ დაჟე მსაჯის უნებლიედ დაშვებული შეცდომაც კი არ არის, რეალს შეულახეს რეპუტაციაა შეიძლება ითქვას რო აეტეხა ყველას ერთი ამბავი. პერესმა ლევანტესთან მსაჯები მოისყიდაა და აიაქსთან აქეთ გოლი შესტენეს რეალის კარში ლოგიკურია ეს? დაფიქრდით უბრალოდ, მემგონი გასაგებია ყველაფერი და შეუძლებელია რეალს მსაჯები ეხმარებოდნენ ლევანტესთან თან და ვინმეს დაკვეთით :D ძალიან დიდი სისულელეა.

ეგეთ ლაპარაკს საერთოდ არ უსმენთ. ეგ არის ბავშვური ლოგიკა. აი ძაან სისულელეა მაგაზე ლაპარაკი ყოველთვის მეცინება ხოლმე ვინც ეგრე ლაპარაკობს

ეგეთი ლოგიკა აქვთ მირიანის მსგავს ფეხბურთში უცოდინარ ხალხს

37

7 მარტი 2019 15:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2629
ციტატა: Heisenberg
ადრე აქ დავწერე რარაც დიდი ტექსტი მაგ თემაზე . კითხვები ჩამოვწერე ვერცერთმა ვერ გამცა პასუხიი აი ვერც დაამტკიცეს ვერც ვერაფერი განსხვავებას კიდე იცი რაში ვხედავ ? როცა რეალი მსაჯის მხრიდან დაიჩაგრება და თან საშინლად ითამაშებს ხმას აქ არავინ იღებს ყველაფერი გუნდს ბრალდება . აბა ბარსამ საშინლად ითამაშოს და იქაც მსაჯმა შეცდომა დაუშვას მთელი 3 წელი ახსოვთ ყველა თამაშში იმდენ შეცდომას უშვებენ მსაჯები და საერთოდ იმდენი რამ ხდება და ესენი ისე აღწერენ ყველაფერს ეს პერესი ყოფილა მსოფლიოს ბატონი

კი კარგად მახსოვს შენ რომ დაწერე და ისიც მახსოვს გეკამათებოდა ერთი ვითომ მაგრამ ჩახვეული წინადადებებით ყველა დაციტირებაში ერთიდაიგივე. არგუმენტებიც არ აქვთ, რის საფუძველზე, რაღაცას რო ამტკიცებ უნდა შეგეძლოს მისი დასაბუთება და რაუნდა დაასაბუთო როცა სისულელეს ამბობ. არგუმენტები მოიყვანე შენ და სრულიად შეესაბამება რეალობას, ასევე მე რაც დავწერე მიმაჩნია რომ სწორია და ვერც ვერავინ დამიმტკიცებს საპირისპიროს. სირცხვილიაა უბრალოდ, პერესს რო მოსყიდვა შეეძლოს მსაჯების და ის განაგებდეს ყველაფერს ბარსელონასთან ასე სამარცხვინოდ წააგებდა?? რაღაც არმგონია. უი უკაცრავად, თუ ბარსელონა კატალონიაა და მაგათ ვერ ეხება? :D რეალის სიძლიერეს არ აღიარებენ და მსაჯებს აწერენ ჩვენი გუნდის წარმატებას. მაგრამ გადახედონ წინა სეზონებს, რეალის სიძლიერეს იმ პერიოდში ისიც ადასტურებს მაგ ბარსეონას ჯერ გასვლაზე 1-3 რო დააფარა და მერე ბერნაბეუზეე ცალი ფეხით რო გადაუარეს თან რონალდუს გარეშე. მანდ რეალი გაჩერდა კიდე რაც არ მომეწონა, მგონი პირველივე ტაიმში იყო 2-0 ხო? კიდე შეეტიათ ამოტენა შეეძლოთ.

ციტატა: Wtf man
ეგეთ ლაპარაკს საერთოდ არ უსმენთ. ეგ არის ბავშვური ლოგიკა. აი ძაან სისულელეა მაგაზე ლაპარაკი ყოველთვის მეცინება ხოლმე ვინც ეგრე ლაპარაკობს

ეგეთი ლოგიკა აქვთ მირიანის მსგავს ფეხბურთში უცოდინარ ხალხს

100%

აქ ხშირად გაიჟღერა თვალებში ნაცარს იყრითო თუ გვაყრითო ვიღაც ვიღაცეებისგან :D თვალებში ნაცრის შეყრა არ არის ის რომ მარტო რეალის თამაშებში ხედავენ შეცდომებს? კი მეც ვაღიარებ და ყოველთვის ვცდილობ ობიექტურობა შევინარჩუნო, არაერთხელ დახმარებია რეალს მსაჯი, მაგრამ ძლიერი გუნდი იყო და შეტევებში ხდიდა სულს გუნდებს, თითქმის ყველას აღემატებოდა. აი დღეს რა გუნდიცაა რეალი, აიაქსთან შეხვედრაში მსაჯის დახმარებაც ვერ უშველიდა რეალს თავზე დაასხა აიაქსმა. მარტივია ამის გააზრება. შენ კი Respect ჩემგან.

38

7 მარტი 2019 15:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
პასუხი

იმ 3-1 ზე მსაჯის დედაც , ბარსას უჯიგრა ჯერ რა პენალტი დადო მერე რონალდო როგორ გააგდო თორე 4-0ს მაინც მოიგებდა რეალიი მაგრამ არ აცალეს . აი ხავს ეჭიდება ასეთი ხალხი მგონი აი ყველაფერს იტყვიან რააა და თავისი ნაამბობის დასამტკიცებლად რაებს არ მოიგონებენ lol მოკლედ მაგარი ღადაობაა რაა lol

39

7 მარტი 2019 16:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2629
ციტატა: Heisenberg
იმ 3-1 ზე მსაჯის დედაც , ბარსას უჯიგრა ჯერ რა პენალტი დადო მერე რონალდო როგორ გააგდო თორე 4-0ს მაინც მოიგებდა რეალიი მაგრამ არ აცალეს . აი ხავს ეჭიდება ასეთი ხალხი მგონი აი ყველაფერს იტყვიან რააა და თავისი ნაამბობის დასამტკიცებლად რაებს არ მოიგონებენ მოკლედ მაგარი ღადაობაა რაა

დაბრუნდება რეალი მომავალწელს ძლიერი და დაბრუნდებიან დავიწყებული ექაუნთებიც, ცოტახანს კი დავისვენებთ :D

40

7 მარტი 2019 16:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მე იცით რაზე მწცინება.ის რო სისულელეა რო მსაჯი მოსყიდულია და მისთანანი მაგაზე რაც დავრეგისტრირდი მის მერე ვწერ ხოლმე,მაგრამ აქაც რო ძალიან ბევრია ეგეთი აზროვნებოთ მაგაზე მეციმება.მე ვამბობ კი იმას რო ყველა გუნდის სასარგებლოდ ცდება ხოლმე მსაჯი და ჩვეულერივი ადამიანია ეგ.და არანაიირი მსჯაელონა და მსაჯრიდი არ არსებობს 3 წლის აუტისტი ბავშვის ლოგიკას შეესაბამაება ეს საუბარი.მაგრამ მაინც მესმის ხოლმე აქ მადრიდისტებისგან მსგავსი საუბარი და ტეხავს ცოტა დ ლალიგის მსაჯები უXვრებიან ბარსელონას,კატალონიის დამოუკიდებლობა უნდათ და ასე გვერდში უდგანან.რეალი დაჩაგრეს მსაჯებმაო.აი რას უშვება ადამიანებს ეს თურქული და ინდური სერიალები ყოველდღე რო გადის 😁😁😁😁 და აიაქსთან რეალმა ისე ითამაშა რა მსაჯზე გაქვთ საუბარი.კი ის იყო აუტი მაგრამ აიაქსი რო რეალს 4 გოლს გაუტანს თაანაც ბერნაბეუზე იქ დამთავრებულია უკვე

41

7 მარტი 2019 19:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ნამდვილად არ მსურს ამის დაბრუნება და მეც მსურს რომ თანადგომა გამოვუცხადო ჩვენ მადრიდელ ძმებს.არ შეიძლება ჟოზეს დაბრუნება

42

7 მარტი 2019 21:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
ციტატა: Marco van Basten
ჩიჩარიტო არც მახსოვდააა...არდაა როგორი საჭირო ფეხბურთელი იყოო არასდროს ქონია პრეტენზია ძირითადზე და ვერგამიგიაა რატო გაუშვეს არადა როგორი აქტიური ბიჭი იყოო...
ასეთი შეცდომდბი მუდამ ახასიათებდა და დღემდე ახასიათებს...პეპეს გაშვება ხო უდიდესი შეცდომაა იყოო!!
ასევეე კოვაჩიჩის გაშვებაა...ასე შემიძლიაა ხვალამდე გავაგრძელოო...მართალია ბევრი მნიშვნელოვანი ტრანსფერი გაჩარხა მაგრამ 2 იმდენი შეცდომაა დაუშვაა!
ყველაფერს თავი რო დავანებოთ ანჩელოტი გაგდო ტიპმაა რომელმაც რეალი ფერფლიდან აღადგინააა...
ვერგამიგიაა რა გამართლება აქ ამ კაცს!
მორიენტესი მაკელელე რობენიი უბრალოდ სატირალიაა ეს ყველაფერიიუ
შეიძლება ბევრმა გამაკრიტიკოს მაგრამ ჩემი აზრი მაინც უცვლელია პელეგრინის გაშვება ნამდვილად გამაოგნებელი იყო ჩემთვის არიმსახურებდა პელეგრინი გაგდებას!

დაბერდა და დაყ***და... ადრე როგორი პრეეზიდენტი იყო ეგ ჩემთვის მეორეხარისხოვანია დღევანდელი გადმოსახედიდან . მთავარი ჩემთვის დღევანდელი დღე და მომავალია . უკან თუ ვიყურეთ და ყველა ფიასკოზე იმ 4 ლიგის თასით ვიმშვიდოთ თავი , წინ ვერ წავალთ . ფაქტია რომ კლუბში , უკვე ზაფხულშივე დიდი ცვლილებები იყო საჭირო . ეს ადგა და ვიპ ლოჟების მშენებლობა დაიწყო ბერნაბეუზე . კი პერესის გალაქტიკომ დამაწყებინა ამ კლუბის ქომაგობა , უმადური არ ვარ და მადლობასაც მოვუხდი ყველაფრისთვის მაგრამ , როცა აღარ შეგიძლია , უნდა ადგე და წახვიდე ...

ციტატა: Special__One
ან ზიდანის კვალდაკვალ რომელიმე რეალის ძველი სახე :))

მაგალითად ქერქეტა გუტი )

სწორედ მაგაშიაა საქმეე როო მომავალიი არ ჩანს და დროაა თავისით შეიგნოსსს და დახვიოსს!

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (369)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)