ნეიმარის „რეალში“ ტრანსფერი კიდევ უფრო აქტუალური გახდა

ნეიმარის ოცნება ოცნებად დარჩა. ბრაზილიელი ფეხბურთელი „პსჟ“-სთან ერთად ჩემპიონთა ლიგას კვლავ ვერ მოიგებს...


ესპანური გამოცემები იუწყებიან, რომ დგება გადამწყვეტი მომენტი. ან ზაფხულში ან არასდროს. პერესი ნეიმარს ან ზაფხულში დაიმატებს, ანაც ხაზს გადაუსვამს, ისე როგორც წლების წინ ლევანდოვსკისთან დაკავშირებით მოხდა.

ასაკიდან გამომდინარე, ნეიმარის ტრანსფერის ალბათობა მომდევნო ზაფხულიდან მოიკლებს. პერესი მზად არის, ბრაზილიელის სანაცვლოდ „პსჟ“-ს 220 მილიონი ევრო გადაუხადოს და ამ შემთხვევაში თავად ფეხბურთელსაც მოუწევს აქტიურობა, ვინაიდან მას პარიზიდან აბარგება სურს. dle 10.1

  • Ramos
  • 7 მარტი 2019
  • 5395
  • 46

1

7 მარტი 2019 12:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3135
http://sport365.ge/post/2052-neymari-yviroda-da-yvelafers-amtvrevda-ra-moxda-psg
-is-gasaxdelshi-unitedtan-tamashis-shemdeg?fbclid=IwAR3wFUnczdKI_8QAGP5NsOwepsaW
ZWtqb3OyfSRWPmJYnFL8mV61Wfl3SSo
მაგრად მეცოდება
წადი რეალში თავს უშველე ან ჩვენთან დაბრუნდი

2

7 მარტი 2019 12:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2629
ციტატა: KingLeo10m
http://sport365.ge/post/2052-neymari-yviroda-da-yvelafers-amtvrevda-ra-moxda-psg

-is-gasaxdelshi-unitedtan-tamashis-shemdeg?fbclid=IwAR3wFUnczdKI_8QAGP5NsOwepsaW

ZWtqb3OyfSRWPmJYnFL8mV61Wfl3SSo
მაგრად მეცოდება
წადი რეალში თავს უშველე ან ჩვენთან დაბრუნდი

თავის თავს დააბრალოს. ბარსადან პსჟში რო გადავა ფეხბურთელი ის არაფრის ღირსი არაა. არც ბარსელონა ბრწყინავს ბოლო წლებში ლიგაზე, მაგრამ მაინც ბარსელონაა. პსჟ კი თუ ეღირსევა როდისმრ დიდ წარმატებას ძალიან საეჭვოა.

3

7 მარტი 2019 13:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არამგონია 28 წლის იგროკში 220 მილიონი გადაიხადოს პერესმა, აი ამის ფულის მონა და ქათამი დედაც, ადამიანი რომ ბარსადან პსჟში წახცვვალ თან კარიერის პიკში მაგიტომაც უნდა ჩალპეს იქ სადაცაა :) აზარი უფრო რეალურია და თან 100 მილიონი გირს :) თან ბოლო 2 წელია 3-4 თვე უცდება ტრამვების გამო და პერეს ეგეთი უკვე ყავს გუნდში ლაზარეთშიროა სულ =))

4

7 მარტი 2019 13:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: totti10
არამგონია 28 წლის იგროკში 220 მილიონი გადაიხადოს პერესმა, აი ამის ფულის მონა და ქათამი დედაც, ადამიანი რომ ბარსადან პსჟში წახცვვალ თან კარიერის პიკში მაგიტომაც უნდა ჩალპეს იქ სადაცაა :) აზარი უფრო რეალურია და თან 100 მილიონი გირს :) თან ბოლო 2 წელია 3-4 თვე უცდება ტრამვების გამო და პერეს ეგეთი უკვე ყავს გუნდში ლაზარეთშიროა სულ =))

27 ის გახდა თებერვალში. ნუ ხალიფა გაუშვებს წავა წინააღმდეგ შემთხვევაში ვერსად ვერ წავა

ვერც ეს და ვერც მბაპე ვერ წავა ხალიფას სურვილის გარეშე. ცოდოები კი არიან მამენტ მერვედ ფინალს ვერ გაცდნენ 2 სეზონი არადა რამდენს ხარჯავს ის "დაიცავით ცენზურა!" ხალიფა.

5

7 მარტი 2019 13:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
პსჟ უშანსოდ იყო მაინც ლიგაზე, ფაქტიურად ნახევარდაცვა საერთოდ არ ჰყავს გუნდს. ბუფონმაც დროა კარიერა დაასრულოს. მოკლედ ძალიან დაუბალანსებელი გუნდია პარიზი, მხოლოდ შეტევით ვერ მოიგებ ლიგას.

6

7 მარტი 2019 13:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
პერეს შენ იყო პიკე Fუ ზიზუ არ დაბრუნო და მბაპე არ იყიფო ხალიფა არა დიშლა მთავარია პერესმა არ დაჟოშკოს და მბაპემაც მოითხოვოს მერე გამოჩნდება რაცაა ეგ ხალიფა შემიდარეს აქ ბართლოს შესაძლებლობები და პერესის :)))

7

7 მარტი 2019 13:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ფულის მონს არ გვინდა აქ. ვთწვი ადრე ეს ოქროს ბურთს ვერასდროს მოიგებსთქო და კი ამიხდა 😂 მბაპე მოიყვანონ

8

7 მარტი 2019 13:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 73
My Webpage :დდ

9

7 მარტი 2019 13:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: visca el barca
My Webpage :დდ

მართლაც რო შეუსრულა მალადეც ამ კაცს!
მართალია დიდი სურვილი მქონდა მანიუს გასვლის მაგრამ ტრამვირებული ფეხბურთელების ფინზე არმეგინა რომ გაგდებადა!

10

7 მარტი 2019 14:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ერთი რა ვერ დავამუღამე ამ პსჟს ყველა ფულით გაკაეთებულ გუნდს ეძახის და უმეტესობას არ ესიამპატიურება, მაგრამ სიტიც იგივეა ზუსტად და რატომღაც უარყოფითად არავინ მოიხსენიებს და კიდევ ეს პენალი გუშინ რაც მანჩეტერს აჩუქეს წარმომიდგენია რეალისთვის რო დაედოთ რა მოხდებოდა😁😁😁😁

11

7 მარტი 2019 15:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მიდი ნეი გადმო რა

12

7 მარტი 2019 15:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 71
კარგი ფეხბურთელია ნეიმარი მაგრამ ასეთ დროს უკვე წლებია ტრამვებს იღებს, გადამწყვეტ დროს ვერ ეხმარება პსჟს, თან ამის სიმულანტობა ნაღდად არ მომწონს,ყველას თავისი აზრი აქვს მაგრამ ამას აზარი მირჩევნია, ნაკლებად ეგოისტი ფეხბურტელია, ნაკლები ფასიც აქვს და ასაკით ამის ტოლია, დიდი სიამოვნებით ვიხილავდი აზარს და მბაპეს ფლანგებზე და ცენტრში ჯანდაბას ავიტანდი ბენზემას 1 წელი კიდე, შეუძლია ამ ორის მომარაგება პასებით.

13

7 მარტი 2019 15:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3135
ციტატა: Gio11970
კარგი ფეხბურთელია ნეიმარი მაგრამ ასეთ დროს უკვე წლებია ტრამვებს იღებს, გადამწყვეტ დროს ვერ ეხმარება პსჟს, თან ამის სიმულანტობა ნაღდად არ მომწონს,ყველას თავისი აზრი აქვს მაგრამ ამას აზარი მირჩევნია, ნაკლებად ეგოისტი ფეხბურტელია, ნაკლები ფასიც აქვს და ასაკით ამის ტოლია, დიდი სიამოვნებით ვიხილავდი აზარს და მბაპეს ფლანგებზე და ცენტრში ჯანდაბას ავიტანდი ბენზემას 1 წელი კიდე, შეუძლია ამ ორის მომარაგება პასებით.

ნეიმარი ეგოისტი არასოდეს ყოფილა
პასებით უფრო გამოირჩევა ვიდრე გოლებით

14

7 მარტი 2019 15:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ლაზარეთა ბეილი გვეყოფა რეალში...

15

7 მარტი 2019 15:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
საუკეთესო შანსი გაქვს ნეიმარ სრული გაბო.ებისთვის:))))))))

16

7 მარტი 2019 15:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
წლები მიდისსს,,ამბიციური ფეხბურთელისთვის მხოლოდ ფული არაააა მთავარიი,სპორტული კარიერა და დატოვებული კვალიი გაცილებით ბევრსს ნიშნავს.ნეიმარი უბრალოდ დროს კარგავსს,მართლაც ბოლო შანსი აქ,27 წლის ასაკში შესული ფეხბურთელი უკვე კარიერის პიკზე უნდა იყოს,ჩვენ კი ვხედავთ რომ ის უამბიციო ხდებააა .იმ მოცემულობაში რა მოცემულობაც არისს ლიგა ერთი ეს ფეხბურთელიი ვერრ განვითარდება,განვითარება კი მუდმივი პროცესია ან ვითარდები ან რეგრესირებ,ან კიდევ ერთ დონეზე რჩები.ნეიმარი უფრო მესამეე ვარიანტიაა,იგივე ელოდება მბაპესაც ,თუმცა მბაპეს აქვსს მარაგი წლების.მაგრამ ისიც უნდა დაფიქრდესს რომ ეს კლუბი მისი არააა .
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

17

7 მარტი 2019 15:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მადრიდის "რეალის" მთავარი მწვრთნელი, ესპანელი სპეციალისტი, სანტიაგო სოლარი, ჩემპიონთა ლიგის 1/8 ფინალურ ეტაპზე, ამსტერდამის "აიაქსის" წინააღმდეგ გამართული შეხვედრის შემდეგ, მიმდინარე სეზონის გეგმებზე საუბრობს:

"კლუბში ასეთ დაძაბულ მდგომაორეობაში იმისთვის არ მოვსულვარ, რომ დავნებებულიყავი, ლა ლიგაში ახლაც გვაქვს შანსი, კიდევ რამდენიმე მატჩია დარჩენილი და არავინ არ იცის რა შეიძლება მოხდეს."

"კატალონიის "ბარსელონასთან" 12 ქულიანი ჩამორჩენის აღმოფხვრა მარტივი არაა, თუმცა ბოლომდე ვიბრძოლებთ და ყველაფერს გავაკეთებთ, რათა სეზონი უტიტულოდ არ დავასრულოთ."

შეგახსენებთ, რომ მადრიდელები ევროპულ ტურნირს, ზემოთ ხსენებულ დაპირისპირებაში განცდილი მარცხით, 3 წლის შემდეგ, პირველად გამოეთიშნენ.
მაგარი ჩამოსხმაა ტიპი

18

7 მარტი 2019 15:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ერთი ტომრიანი შეიხის ირგვლივ შემოკრულიი კლუბი ვერასოდეს იქნებაა ევროპული ფეხბურთის ფლაგმანი,დიდ კლუბებსს მხოლოდ კარგი ფინანსური მდგომარეობაა არ ახასიათებთ,არამედდ იდეაა ,მენტალიტეტი,ისტორიააა,პ,რაც ამ სამი ჩამოთვლილიდან არცერთი არ აქ პესეჟესს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

19

7 მარტი 2019 15:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3135
ციტატა: Wtf man
მადრიდის "რეალის" მთავარი მწვრთნელი, ესპანელი სპეციალისტი, სანტიაგო სოლარი, ჩემპიონთა ლიგის 1/8 ფინალურ ეტაპზე, ამსტერდამის "აიაქსის" წინააღმდეგ გამართული შეხვედრის შემდეგ, მიმდინარე სეზონის გეგმებზე საუბრობს:

"კლუბში ასეთ დაძაბულ მდგომაორეობაში იმისთვის არ მოვსულვარ, რომ დავნებებულიყავი, ლა ლიგაში ახლაც გვაქვს შანსი, კიდევ რამდენიმე მატჩია დარჩენილი და არავინ არ იცის რა შეიძლება მოხდეს."

"კატალონიის "ბარსელონასთან" 12 ქულიანი ჩამორჩენის აღმოფხვრა მარტივი არაა, თუმცა ბოლომდე ვიბრძოლებთ და ყველაფერს გავაკეთებთ, რათა სეზონი უტიტულოდ არ დავასრულოთ."

შეგახსენებთ, რომ მადრიდელები ევროპულ ტურნირს, ზემოთ ხსენებულ დაპირისპირებაში განცდილი მარცხით, 3 წლის შემდეგ, პირველად გამოეთიშნენ.
მაგარი ჩამოსხმაა ტიპი

:DD

20

7 მარტი 2019 15:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Wtf man
მადრიდის "რეალის" მთავარი მწვრთნელი, ესპანელი სპეციალისტი, სანტიაგო სოლარი, ჩემპიონთა ლიგის 1/8 ფინალურ ეტაპზე, ამსტერდამის "აიაქსის" წინააღმდეგ გამართული შეხვედრის შემდეგ, მიმდინარე სეზონის გეგმებზე საუბრობს:

"კლუბში ასეთ დაძაბულ მდგომაორეობაში იმისთვის არ მოვსულვარ, რომ დავნებებულიყავი, ლა ლიგაში ახლაც გვაქვს შანსი, კიდევ რამდენიმე მატჩია დარჩენილი და არავინ არ იცის რა შეიძლება მოხდეს."

"კატალონიის "ბარსელონასთან" 12 ქულიანი ჩამორჩენის აღმოფხვრა მარტივი არაა, თუმცა ბოლომდე ვიბრძოლებთ და ყველაფერს გავაკეთებთ, რათა სეზონი უტიტულოდ არ დავასრულოთ."

შეგახსენებთ, რომ მადრიდელები ევროპულ ტურნირს, ზემოთ ხსენებულ დაპირისპირებაში განცდილი მარცხით, 3 წლის შემდეგ, პირველად გამოეთიშნენ.
მაგარი ჩამოსხმაა ტიპი

იმას ხომ არ იტყვის რომმ სეზონი დასრულებულიაა??ეს უბრალოდ ფორმალური მხარე კლუბის პრესტიჟიდან გამომდინარე.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

21

7 მარტი 2019 15:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wtf man
მადრიდის "რეალის" მთავარი მწვრთნელი, ესპანელი სპეციალისტი, სანტიაგო სოლარი, ჩემპიონთა ლიგის 1/8 ფინალურ ეტაპზე, ამსტერდამის "აიაქსის" წინააღმდეგ გამართული შეხვედრის შემდეგ, მიმდინარე სეზონის გეგმებზე საუბრობს:

"კლუბში ასეთ დაძაბულ მდგომაორეობაში იმისთვის არ მოვსულვარ, რომ დავნებებულიყავი, ლა ლიგაში ახლაც გვაქვს შანსი, კიდევ რამდენიმე მატჩია დარჩენილი და არავინ არ იცის რა შეიძლება მოხდეს."

"კატალონიის "ბარსელონასთან" 12 ქულიანი ჩამორჩენის აღმოფხვრა მარტივი არაა, თუმცა ბოლომდე ვიბრძოლებთ და ყველაფერს გავაკეთებთ, რათა სეზონი უტიტულოდ არ დავასრულოთ."

შეგახსენებთ, რომ მადრიდელები ევროპულ ტურნირს, ზემოთ ხსენებულ დაპირისპირებაში განცდილი მარცხით, 3 წლის შემდეგ, პირველად გამოეთიშნენ.
მაგარი ჩამოსხმაა ტიპი

იმას ხომ არ იტყვის რომმ სეზონი დასრულებულიაა??ეს უბრალოდ ფორმალური მხარე კლუბის პრესტიჟიდან გამომდინარე.

იმას არ იტყვის რათქმაუნდა რო მორჩა სეზონიო მარა ცოტა რეალურად მაინც იბაზროს ან თქვას ძაან მცირე შანსი გვაქო. ან ამას ნამუსი რო ქონდეს თავისი ფეხით წავიდოდა. 6 დღეში 3 ტიტული დაკარგა ფაქტიურად. ჯერ კოპა მერე კლაისკო წააგო მანდ რო მოეგო იძაბებოდა ლა ლიგა მერეც ლიგა

22

7 მარტი 2019 15:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
თავისი ფეხით

თავის ნებით რო წავიდეს კომპენსაციას ვერ მიღებს :))))

23

7 მარტი 2019 15:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ერთი ტომრიანი შეიხის ირგვლივ შემოკრულიი კლუბი ვერასოდეს იქნებაა ევროპული ფეხბურთის ფლაგმანი,დიდ კლუბებსს მხოლოდ კარგი ფინანსური მდგომარეობაა არ ახასიათებთ,არამედდ იდეაა ,მენტალიტეტი,ისტორიააა,პ,რაც ამ სამი ჩამოთვლილიდან არცერთი არ აქ პესეჟესს.

სწორედ სუსტი მენტალობის გამოა პსჟ რომ ვარდება სულ სამარცხვინოდ. ნუ არც აქვთ მგონიი. და მბაპე დროა გადმოვიდეს აქ. ნუ რეალი რა თქმა უნდა წელს საშინელია მაგრამ ეს დროებითიაა. დიდხანს არ გასტანს . რეალი ძალიან ბევრს მისცემს მბაპეს და თუ განვითარება უნდა აქ უნდა მოვიდეს თორე დარჩება ერთ დონეზე სულ

24

7 მარტი 2019 16:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
კილიან მბაპე აუცილებლად ითამაშებსს რეალში ეს გარდაუვალი პროცესია,ოღონდ როდის მოხდება ეს პროგნოზს ვერ გავაკეთებ,ჯერ 20 წლისაა.მაგრამ არ მინდა ჩამოყალიბდეს ისეთ იგროკად რომელიც ვერც უმატებსს და არც რეგრესირებს,ამ მოცემულობაში სადაც კილიანი დღეს არისსს უფრო რისკიაა ვერ განვითარდეს ან რეგრესი დაეტყოს,ამიტომმ მან ნეიმარივით დროის ფლანგვა არ უნდა დაიწყოსს,საუკეთEსო წლები აქვს და უნდა გამოვიდეს ევროპულ ასპარეზეე,თუ რა თქმა უნდა მაღალი მიზნები აქვს და ამბიცია აქვსს.ეს კაცი პესეჟესთვის მეცოდება .შეუძლიააა ოქროს ბურთების მოგებაა,ყველაფერი აქ,აბსოლიტურად ყველა ასპეკტი აქ დახვეწილიი.რა თქმა უნდა მომაკოდან რეალში პირდაპირ ნახტომი რისკი იყო,მაგრამ პარიზიდან უკვე უნდა აბარგდეს 1 წლის მერე მაინცცც .

ციტატა: Heisenberg
სწორედ სუსტი მენტალობის გამოა პსჟ რომ ვარდება სულ სამარცხვინოდ. ნუ არც აქვთ მგონიი. და მბაპე დროა გადმოვიდეს აქ. ნუ რეალი რა თქმა უნდა წელს საშინელია მაგრამ ეს დროებითიაა. დიდხანს არ გასტანს . რეალი ძალიან ბევრს მისცემს მბაპეს და თუ განვითარება უნდა აქ უნდა მოვიდეს თორე დარჩება ერთ დონეზე სულ

არარსებობს როგორც ცხოვრებაში ასევე სპორტში მუდმივი წარმატების ფორმულა,მით უმეტეს რომმ კონკურენცია დიდიაა,მაგრამ ფეხბურთელს უფრო მეტი შანსი ექნებაა სპორტული წარმატებების რეალში ვიდრე ესს არის პესეჟეეში.

ციტატა: Wtf man
ან ამას ნამუსი რო ქონდეს თავისი ფეხით წავიდოდა. 6 დღეში 3 ტიტული დაკარგა ფაქტიურად. ჯერ კოპა მერე კლაისკო წააგო მანდ რო მოეგო იძაბებოდა ლა ლიგა მერეც ლიგა

სოლარი პირველ ნაბიჯებს დგავსს პროპფესიონალურ დონეზეეე მწვრთნელის რანგში ,მე არ გამკვირვებია ეგ ფაქტი,ყველა ზიდანი ვერ იქნებააა,,ეს რომ ყოფილიყო მაურინიო ან სხვა გამოცდილი სპეციალისტი რა თქმა უნდააა შედეგები მისთვის სამარცხვინო იქნებოდაა,მაგრამ სოლარის იმდენი არ მოეთხოვება რაც სხვებს.არმინდა მისი დაცვა გამომივიდეს მაგრამ რეალისტი ვარ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

25

7 მარტი 2019 16:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lazio
ციტატა: Wtf man
თავისი ფეხით

თავის ნებით რო წავიდეს კომპენსაციას ვერ მიღებს :))))

წასვლას განა ეხლავე ვიძახი აი როგორც ენრიკემ ქნა რო ჩააგდო სეზონი და თქვა ზფხულში მივდივარო

26

7 მარტი 2019 16:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wakana
წარმომიდგენია რეალისთვის რო დაედოთ რა მოხდებოდა

wink ტიტუუ ართქვა მაგი :) მაგასთავი დაანებე აიაქსისნაირი გოლი ჩვენთვის როჩაეთვალათ მერეგენახა შენ :))

მარა რასიზამ, მადრიდის რეალია, საუკეთესო გუნდი ისტორიაში, ყველა ცდილობს სადღაც წაკბინოს :))

27

7 მარტი 2019 16:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
კლუბში გარკვეული პოზიციებია გასაძლიერებელი,ერთიი მაღალი კვალიფიკაციის ცენტრალური მცველიიი საჭიროაა,ასევეე საყრდენის პოზიციაზეეე კაზემირო უკონკურენტო არ უნდა იყოს.ასევეე ვინგერი რომელიც ფლანგიდან გაამწვავებსსს და ასევე ერთი ფორვარდიც მაღალი კვალიფიკაციიის,მე არ ვეხმრობი იმას რომ ძირითადი ბირთვი გაყარო პანტა პუნტიდ მაგრამ აუცილებელიააა უფრო მეტი რესურსი დააა სიღრმეეე .ოღონდ ყველა ამ პოზიციაზე გასაძლიერებლად მარიონოს დონის ფეხბურთელები არ უნდა მოვიდნენ,ტოპ კლასის იგროკებზეა საუბარიი,,4 ტრანსფერი მინიმუმ აუცილებელიააა,,ხუთიც მოდრიჩის ვინც ღირსეულ კონკურენციას გაუწევსსს .ერთი იმაში დარწმუნებული ვარ აზარი მოვაააა ვინგერის პრობლემა მოიხსნება,რაც არ უნდა ვიძახოთ ვინიციუსი კარგი ბიჭიააა ამ მოცემულობაში აზარი უფრო გვჭირდება ეხლაა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

28

7 მარტი 2019 16:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
კილიან მბაპე აუცილებლად ითამაშებსს რეალში ეს გარდაუვალი პროცესია,ოღონდ როდის მოხდება ეს პროგნოზს ვერ გავაკეთებ,ჯერ 20 წლისაა.მაგრამ არ მინდა ჩამოყალიბდეს ისეთ იგროკად რომელიც ვერც უმატებსს და არც რეგრესირებს,ამ მოცემულობაში სადაც კილიანი დღეს არისსს უფრო რისკიაა ვერ განვითარდეს ან რეგრესი დაეტყოს,ამიტომმ მან ნეიმარივით დროის ფლანგვა არ უნდა დაიწყოსს,საუკეთEსო წლები აქვს და უნდა გამოვიდეს ევროპულ ასპარეზეე,თუ რა თქმა უნდა მაღალი მიზნები აქვს და ამბიცია აქვსს.ეს კაცი პესეჟესთვის მეცოდება .შეუძლიააა ოქროს ბურთების მოგებაა,ყველაფერი აქ,აბსოლიტურად ყველა ასპეკტი აქ დახვეწილიი.რა თქმა უნდა მომაკოდან რეალში პირდაპირ ნახტომი რისკი იყო,მაგრამ პარიზიდან უკვე უნდა აბარგდეს 1 წლის მერე მაინცცც .

ციტატა: Heisenberg
სწორედ სუსტი მენტალობის გამოა პსჟ რომ ვარდება სულ სამარცხვინოდ. ნუ არც აქვთ მგონიი. და მბაპე დროა გადმოვიდეს აქ. ნუ რეალი რა თქმა უნდა წელს საშინელია მაგრამ ეს დროებითიაა. დიდხანს არ გასტანს . რეალი ძალიან ბევრს მისცემს მბაპეს და თუ განვითარება უნდა აქ უნდა მოვიდეს თორე დარჩება ერთ დონეზე სულ

არარსებობს როგორც ცხოვრებაში ასევე სპორტში მუდმივი წარმატების ფორმულა,მით უმეტეს რომმ კონკურენცია დიდიაა,მაგრამ ფეხბურთელს უფრო მეტი შანსი ექნებაა სპორტული წარმატებების რეალში ვიდრე ესს არის პესეჟეეში.

ციტატა: Wtf man
ან ამას ნამუსი რო ქონდეს თავისი ფეხით წავიდოდა. 6 დღეში 3 ტიტული დაკარგა ფაქტიურად. ჯერ კოპა მერე კლაისკო წააგო მანდ რო მოეგო იძაბებოდა ლა ლიგა მერეც ლიგა

სოლარი პირველ ნაბიჯებს დგავსს პროპფესიონალურ დონეზეეე მწვრთნელის რანგში ,მე არ გამკვირვებია ეგ ფაქტი,ყველა ზიდანი ვერ იქნებააა,,ეს რომ ყოფილიყო მაურინიო ან სხვა გამოცდილი სპეციალისტი რა თქმა უნდააა შედეგები მისთვის სამარცხვინო იქნებოდაა,მაგრამ სოლარის იმდენი არ მოეთხოვება რაც სხვებს.არმინდა მისი დაცვა გამომივიდეს მაგრამ რეალისტი ვარ.

რაღაც პონტში მართალი ხარ რა ექნა ამ კაცს ჩაძირულუ გუნდი ჩააბარეს. გაუშვეს რონალდო დაა 18 წლის ვინიცუსი მოიყვანეს მაგის შემცვლელად. ეხლა ზიდანიც რო დაენიშნათ ამ შემადგენლობით ვერც ეგ ვერ იზავდა ვერაფერს. მაშინ ზიზუს რა შემადგენლობა ყავდა. ხამესი ისკო მორატა ასენსიო სკამზე რო გეჯდება რაზეა ბაზარი

29

7 მარტი 2019 16:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
გაყარო ძირითადი ბირთვის 6 ფეხბურთელი ან ხუთი და მოიყვანო სხვებიი პოტენციალი გუნდს მაინც მოაკლდებაა,,სკამი სიღრმე არ გვექნება,ამიტომ არ ვემხრობიიი პანტა პუნტიდ გაყრასსს ვინმესს ,ეს იქნება ბეილი ბენზემა მოდრიჩი თუ კროსსიი თუ ვინც გინდა იყოსსს .
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

30

7 მარტი 2019 16:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
გაყარო ძირითადი ბირთვის 6 ფეხბურთელი ან ხუთი და მოიყვანო სხვებიი პოტენციალი გუნდს მაინც მოაკლდებაა,,სკამი სიღრმე არ გვექნება,ამიტომ არ ვემხრობიიი პანტა პუნტიდ გაყრასსს ვინმესს ,ეს იქნება ბეილი ბენზემა მოდრიჩი თუ კროსსიი თუ ვინც გინდა იყოსსს .

ბეილი წავა მგონია. აი მაგ ფლანგზე ვინ უნდა ითრიოთ? შეილება არც იყიდოს არავინ მაგ ფლანგზე და ასენსიო ვასკეს გაუყოფს დროს. აქეთ აზარი ვინიცუსი ცენტრი ბენზემა როდრიგო არამგონია ცენტრფორვარდი ითრიოს პერესმა

31

7 მარტი 2019 16:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Wtf man
რაღაც პონტში მართალი ხარ რა ექნა ამ კაცს ჩაძირულუ გუნდი ჩააბარეს. გაუშვეს რონალდო დაა 18 წლის ვინიცუსი მოიყვანეს მაგის შემცვლელად. ეხლა ზიდანიც რო დაენიშნათ ამ შემადგენლობით ვერც ეგ ვერ იზავდა ვერაფერს. მაშინ ზიზუს რა შემადგენლობა ყავდა. ხამესი ისკო მორატა ასენსიო სკამზე რო გეჯდება რაზეა ბაზარი

ზიზუ როგორც ფეხბურთელი იყო გენიალური ისეთივე გენიალური მწვრთნელი გახდა,ალბად ამ შედეგს ვეგარავინ გაიმეორებს,ძლიერი სპეციალისტის პლიუსი სწორედ ის არის რომმმ რესურსი სწორად გამოიყენოოო.ჩემპიონთა ლიგაზე იყოო სვლებიიი პუირადად ზიდანის ტაქტიკიდან გამომდინარე მოვიგეთ,რა თქმა შემსრულებლები მთავარია მაგრამ დამკვეთიც ძალიან დიდ როლს თამაშობსს.მე დარწმუნებული ვარრრ ამ რესურსით ზიდანს ესეთი შედეგი არ ექნებოდა,ბურთი მრგვალია კი ბატონო ფეხბურთი არაპროგნოზირებადი სპორტია მაგრამ ესეეე მასხარად არავინ აიგდებდა ბერნაბეუზეეე წვინტლიანი ბავშვები.სოლარის რესურსი ქონდაა ,ბევრი კლუბი ოცნებობს ესეთი რესურსი ქონდეს,უბრალოდდდ მას აკლია გამოცდილება კრეატიულობაა დაა გადაწყვეტილებებისსს სწორად განსაზღვრააა ,ზოგჯერ თამშშს ვერ კითხულობსს ესეთი შთაბეჭდილება დამრჩენიაა
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

32

7 მარტი 2019 16:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wtf man
რაღაც პონტში მართალი ხარ რა ექნა ამ კაცს ჩაძირულუ გუნდი ჩააბარეს. გაუშვეს რონალდო დაა 18 წლის ვინიცუსი მოიყვანეს მაგის შემცვლელად. ეხლა ზიდანიც რო დაენიშნათ ამ შემადგენლობით ვერც ეგ ვერ იზავდა ვერაფერს. მაშინ ზიზუს რა შემადგენლობა ყავდა. ხამესი ისკო მორატა ასენსიო სკამზე რო გეჯდება რაზეა ბაზარი

ზიზუ როგორც ფეხბურთელი იყო გენიალური ისეთივე გენიალური მწვრთნელი გახდა,ალბად ამ შედეგს ვეგარავინ გაიმეორებს,ძლიერი სპეციალისტის პლიუსი სწორედ ის არის რომმმ რესურსი სწორად გამოიყენოოო.ჩემპიონთა ლიგაზე იყოო სვლებიიი პუირადად ზიდანის ტაქტიკიდან გამომდინარე მოვიგეთ,რა თქმა შემსრულებლები მთავარია მაგრამ დამკვეთიც ძალიან დიდ როლს თამაშობსს.მე დარწმუნებული ვარრრ ამ რესურსით ზიდანს ესეთი შედეგი არ ექნებოდა,ბურთი მრგვალია კი ბატონო ფეხბურთი არაპროგნოზირებადი სპორტია მაგრამ ესეეე მასხარად არავინ აიგდებდა ბერნაბეუზეეე წვინტლიანი ბავშვები.სოლარის რესურსი ქონდაა ,ბევრი კლუბი ოცნებობს ესეთი რესურსი ქონდეს,უბრალოდდდ მას აკლია გამოცდილება კრეატიულობაა დაა გადაწყვეტილებებისსს სწორად განსაზღვრააა ,ზოგჯერ თამშშს ვერ კითხულობსს ესეთი შთაბეჭდილება დამრჩენიაა

მამენტ რა სოლარის ბრალია გუნდი 5 მომენტს რო შექმნის და 5ივეს გააფუჭებს თან 100%იან მომენტებს. სოლარის დანაშაული მხოლოდ ისკოა და მარსელო მარა მარსელოზე დიდად არ ვანტყუნებ არ იყო ფორმაში ძლივს დაძუნძულებდა იმხელა იყო სტატისტიკურადაც ყველა თამაშში დაკარგა ქულები სადაც მარსელო იყო

ციტატა: Clever liar
ნეიმარ გადააჯვი ჩინეთში, მანდ არი შენი ადგილი მხოლოდ, თუ პაულინიოს ჩრდილმა არ შეგჭამა :DDDDDD

😂😂😂. არა რა პაულინიო ეხლა გადავიდა სამპერი ჩინეთში და მანდ წამსვლელია ეხლა ნეიმარი რას ფიქრობ😂

33

7 მარტი 2019 16:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Wtf man
ბეილი წავა მგონია. აი მაგ ფლანგზე ვინ უნდა ითრიოთ? შეილება არც იყიდოს არავინ მაგ ფლანგზე და ასენსიო ვასკეს გაუყოფს დროს. აქეთ აზარი ვინიცუსი ცენტრი ბენზემა როდრიგო არამგონია ცენტრფორვარდი ითრიოს პერესმა

აზარი გადმოვა ამაში დარწმუნებული ვარრრ ,ფორვარდიც გვჭირდება ოღონდ არა მარიანოსნაირიიი,დღემდე ვერ ვხვდებიი რა დამსახურებებით მიცეს 7 ნომერი,ცოტა კომედია ჟანრში ვხედავ ამ სიტუაციას..გვჭირდება ნამდვილი ქილერიიი ლევანას დონისსს ,მაღალი კლასი რომ აქ დააა კარზე რომაა დაგეშილი,კარიმიი კი არც არასდედროს ყოფილა ეგეთი ფეხბურთელი,სიღმიდან სექენდზე თამაშობდა ლიონშიც კი.ასე რომ ფინიშერი საჭიროააა,როდრიგოზე კიდევ ჯერ ვერ დავეყრდონიბით მით უმეტეს ისიც სიღმის იგროკიაა და არა ტიპიური ცენტრ ფორვარდი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

34

7 მარტი 2019 16:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მგონი როგორ ნანობს ეგ ფულის ხამი მანდ გადასვლას

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wtf man
ბეილი წავა მგონია. აი მაგ ფლანგზე ვინ უნდა ითრიოთ? შეილება არც იყიდოს არავინ მაგ ფლანგზე და ასენსიო ვასკეს გაუყოფს დროს. აქეთ აზარი ვინიცუსი ცენტრი ბენზემა როდრიგო არამგონია ცენტრფორვარდი ითრიოს პერესმა

აზარი გადმოვა ამაში დარწმუნებული ვარრრ ,ფორვარდიც გვჭირდება ოღონდ არა მარიანოსნაირიიი,დღემდე ვერ ვხვდებიი რა დამსახურებებით მიცეს 7 ნომერი,ცოტა კომედია ჟანრში ვხედავ ამ სიტუაციას..გვჭირდება ნამდვილი ქილერიიი ლევანას დონისსს ,მაღალი კლასი რომ აქ დააა კარზე რომაა დაგეშილი,კარიმიი კი არც არასდედროს ყოფილა ეგეთი ფეხბურთელი,სიღმიდან სექენდზე თამაშობდა ლიონშიც კი.ასე რომ ფინიშერი საჭიროააა,როდრიგოზე კიდევ ჯერ ვერ დავეყრდონიბით მით უმეტეს ისიც სიღმის იგროკიაა და არა ტიპიური ცენტრ ფორვარდი.

აი ვინ უნდა იყოს ეგეთი ვის ფიქრობ. კეინს არ ითრევს ბაბუ იმხეკა თანხა დაადო ტოტემ. ლევამა დაბერდა არც ეგ. იკარდი შეილება მარა იმ ქალის გამო არც მაგას იყიდის პერესი ასე მგონია. ვერნერიც არაა მამენტ ტიპიური გოლზე დაგეშილი ცხრიანი.

35

7 მარტი 2019 16:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Wtf man
მამენტ რა სოლარის ბრალია გუნდი 5 მომენტს რო შექმნის და 5ივეს გააფუჭებს თან 100%იან მომენტებს. სოლარის დანაშაული მხოლოდ ისკოა და მარსელო მარა მარსელოზე დიდად არ ვანტყუნებ არ იყო ფორმაში ძლივს დაძუნძულებდა იმხელა იყო სტატისტიკურადაც ყველა თამაშში დაკარგა ქულები სადაც მარსელო იყო

ისკოო ჭირდება ისეთ მწვრთნელს ვისაც ბოლ კონტროლზე აქქ გაკეთებული აქცენტიი,,როგორიცაა მაგალითად გვარდიოლააა, ყველა მწვრთნელს აქვს თავისი ხედვა,ფეზხბურთელი შესაძლოა მაღალი კვალიფიკაციის იყოს მაგრამ მისი ასპეკტები მწვრთნელის ხედვაში არ იყოს თანხვედრაში.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

36

7 მარტი 2019 16:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 71
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wtf man
რაღაც პონტში მართალი ხარ რა ექნა ამ კაცს ჩაძირულუ გუნდი ჩააბარეს. გაუშვეს რონალდო დაა 18 წლის ვინიცუსი მოიყვანეს მაგის შემცვლელად. ეხლა ზიდანიც რო დაენიშნათ ამ შემადგენლობით ვერც ეგ ვერ იზავდა ვერაფერს. მაშინ ზიზუს რა შემადგენლობა ყავდა. ხამესი ისკო მორატა ასენსიო სკამზე რო გეჯდება რაზეა ბაზარი

ზიზუ როგორც ფეხბურთელი იყო გენიალური ისეთივე გენიალური მწვრთნელი გახდა,ალბად ამ შედეგს ვეგარავინ გაიმეორებს,ძლიერი სპეციალისტის პლიუსი სწორედ ის არის რომმმ რესურსი სწორად გამოიყენოოო.ჩემპიონთა ლიგაზე იყოო სვლებიიი პუირადად ზიდანის ტაქტიკიდან გამომდინარე მოვიგეთ,რა თქმა შემსრულებლები მთავარია მაგრამ დამკვეთიც ძალიან დიდ როლს თამაშობსს.მე დარწმუნებული ვარრრ ამ რესურსით ზიდანს ესეთი შედეგი არ ექნებოდა,ბურთი მრგვალია კი ბატონო ფეხბურთი არაპროგნოზირებადი სპორტია მაგრამ ესეეე მასხარად არავინ აიგდებდა ბერნაბეუზეეე წვინტლიანი ბავშვები.სოლარის რესურსი ქონდაა ,ბევრი კლუბი ოცნებობს ესეთი რესურსი ქონდეს,უბრალოდდდ მას აკლია გამოცდილება კრეატიულობაა დაა გადაწყვეტილებებისსს სწორად განსაზღვრააა ,ზოგჯერ თამშშს ვერ კითხულობსს ესეთი შთაბეჭდილება დამრჩენიაა

გეთანხმები ყველანაირად, ზიზუ ძალიან ძლიერი იყო ტაქტიკურად და ზუსტად იმ სვლებს აკეთებდა რაც იმ მომენტში ჭირდებოდა გუნდს, არც შეტევის გაძლიერებას ერიდებოდა, რისიც სოლარის შეეშინდა, ისკო ათამაშა ზიდანმა ორივე ფინალში როცა ჭირდებოდა რო ბურთი დაეჭირა ისკოს მშვენივრად იყენებდა, სოლარმა კიდე განაცხადშიც არ შეიყვანა, გუნდი აგებდა და არიცოდა რა გაეკეთებინა, ვალვერდე შემოიყვანა შეტევაში ქონდა მოსამატებელი და, ის აკლდა რაც გუშინ სოლსკაერმა გააკეთა შემოიყვანა ახალგაზრდობა და გარისკა, სოლარიმ ვერც გარისკა და ვერც ის მოიფიქრა რა დაეპირისპირებინა აიაქსისთვის , იგივე თამაში ეთამაშა აიაქსმა და ამას არაფერი ქონდა მოფიქრებული

37

7 მარტი 2019 16:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Wtf man
აი ვინ უნდა იყოს ეგეთი ვის ფიქრობ. კეინს არ ითრევს ბაბუ იმხეკა თანხა დაადო ტოტემ. ლევამა დაბერდა არც ეგ. იკარდი შეილება მარა იმ ქალის გამო არც მაგას იყიდის პერესი ასე მგონია. ვერნერიც არაა მამენტ ტიპიური გოლზე დაგეშილი ცხრიანი.

ტოპ კლასის ფინიშერების პრობლემაც არის ამასსსს მეც ვხედავ.ეს ალბად იქიდანაც გამომდინარეობს ფეხბურთმა ტრანსფორმაცია განიცადა და ტიპიური მძიმე ფორვარდით ბევრი კლუბი აღარ თამაშობსსს
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

38

7 მარტი 2019 16:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wtf man
აი ვინ უნდა იყოს ეგეთი ვის ფიქრობ. კეინს არ ითრევს ბაბუ იმხეკა თანხა დაადო ტოტემ. ლევამა დაბერდა არც ეგ. იკარდი შეილება მარა იმ ქალის გამო არც მაგას იყიდის პერესი ასე მგონია. ვერნერიც არაა მამენტ ტიპიური გოლზე დაგეშილი ცხრიანი.

ტოპ კლასის ფინიშერების პრობლემაც არის ამასსსს მეც ვხედავ.ეს ალბად იქიდანაც გამომდინარეობს ფეხბურთმა ტრანსფორმაცია განიცადა და ტიპიური მძიმე ფორვარდით ბევრი კლუბი აღარ თამაშობსსს

იოვიჩი მომწონს ძალიან. პიატეკი მომწონდა კიდე ძალიან მარა აგვახია ყველას მილანმა

39

7 მარტი 2019 16:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მე იცით რაზე მწცინება.ის რო სისულელეა რო მსაჯი მოსყიდულია და მისთანანი მაგაზე რაც დავრეგისტრირდი მის მერე ვწერ ხოლმე,მაგრამ აქაც რო ძალიან ბევრია ეგეთი აზროვნებოთ მაგაზე მეციმება.მე ვამბობ კი იმას რო ყველა გუნდის სასარგებლოდ ცდება ხოლმე მსაჯი და ჩვეულერივი ადამიანია ეგ.და არანაიირი მსჯაელონა და მსაჯრიდი არ არსებობს 3 წლის აუტისტი ბავშვის ლოგიკას შეესაბამაება ეს საუბარი.მაგრამ მაინც მესმის ხოლმე აქ მადრიდისტებისგან მსგავსი საუბარი და ტეხავს ცოტა დ ლალიგის მსაჯები უXვრებიან ბარსელონას,კატალონიის დამოუკიდებლობა უნდათ და ასე გვერდში უდგანან.რეალი დაჩაგრეს მსაჯებმაო.აი რას უშვება ადამიანებს ეს თურქული და ინდური სერიალები ყოველდღე რო გადის 😁😁😁😁 და აიაქსთან რეალმა ისე ითამაშა რა მსაჯზე გაქვთ საუბარი.კი ის იყო აუტი მაგრამ აიაქსი რო რეალს 4 გოლს გაუტანს თაანაც ბერნაბეუზე იქ დამთავრებულია უკვე

40

7 მარტი 2019 16:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Gio11970
გეთანხმები ყველანაირად, ზიზუ ძალიან ძლიერი იყო ტაქტიკურად და ზუსტად იმ სვლებს აკეთებდა რაც იმ მომენტში ჭირდებოდა გუნდს, არც შეტევის გაძლიერებას ერიდებოდა, რისიც სოლარის შეეშინდა, ისკო ათამაშა ზიდანმა ორივე ფინალში როცა ჭირდებოდა რო ბურთი დაეჭირა ისკოს მშვენივრად იყენებდა, სოლარმა კიდე განაცხადშიც არ შეიყვანა, გუნდი აგებდა და არიცოდა რა გაეკეთებინა, ვალვერდე შემოიყვანა შეტევაში ქონდა მოსამატებელი და, ის აკლდა რაც გუშინ სოლსკაერმა გააკეთა შემოიყვანა ახალგაზრდობა და გარისკა, სოლარიმ ვერც გარისკა და ვერც ის მოიფიქრა რა დაეპირისპირებინა აიაქსისთვის , იგივე თამაში ეთამაშა აიაქსმა და ამას არაფერი ქონდა მოფიქრებული

გეთანხმები,მაგას თავი დაანები როგორც ტაქტიკოსიი არც ისეღი მაღალჯკვალიფიციური აღმოჩნდა პლიუს ამასს გუნდსაც ვერ მუხტავსს.ძალიან მნიშვნელოვანია ფეხბურთში მენტალური მხარეეე,რამდენი ფეხბურთელისგან მოგვისმენიაა ზიდანის გამოოო თავს გავწირავთოო,იმ დონის მოტივატორი იყო და პლიუს ავტორიტეტი დიდი ქონდა.დიდი მწვრთნელი არ ფასდება მხოლოდ იმით რომმ კონკრეტულად მატჩში გამოიცნობსს თამაშის სურათს არამედ რამდენად ძლიერია თავად მენტალურად,რადგანნ მწვრთნელის ძლიერი მენტალურობა ფეხბურთელებზეც გადადის.ამ მხრივაც სუისტია სოლარი.

ციტატა: Gaucho
მე იცით რაზე მწცინება.ის რო სისულელეა რო მსაჯი მოსყიდულია და მისთანანი მაგაზე რაც დავრეგისტრირდი მის მერე ვწერ ხოლმე,მაგრამ აქაც რო ძალიან ბევრია ეგეთი აზროვნებოთ მაგაზე მეციმება.მე ვამბობ კი იმას რო ყველა გუნდის სასარგებლოდ ცდება ხოლმე მსაჯი და ჩვეულერივი ადამიანია ეგ.და არანაიირი მსჯაელონა და მსაჯრიდი არ არსებობს 3 წლის აუტისტი ბავშვის ლოგიკას შეესაბამაება ეს საუბარი.მაგრამ მაინც მესმის ხოლმე აქ მადრიდისტებისგან მსგავსი საუბარი და ტეხავს ცოტა დ ლალიგის მსაჯები უXვრებიან ბარსელონას,კატალონიის დამოუკიდებლობა უნდათ და ასე გვერდში უდგანან.რეალი დაჩაგრეს მსაჯებმაო.აი რას უშვება ადამიანებს ეს თურქული და ინდური სერიალები ყოველდღე რო გადის 😁😁😁😁 და აიაქსთან რეალმა ისე ითამაშა რა მსაჯზე გაქვთ საუბარი.კი ის იყო აუტი მაგრამ აიაქსი რო რეალს 4 გოლს გაუტანს თაანაც ბერნაბეუზე იქ დამთავრებულია უკვე

როცა წვინტლიანი ბავშვები მასტერ კლას ჩაგიტარებენ მსაჯზხე აპელირება მე სამარცხვინოდ მიმაჩნია და ხმაც არ დამცდენია მაგაზე სიტყვააა.აჯობა აიაქსმა და გავიდააა,თამაშის უკეთესი იყოოო მ,ორჩა თემააა.მსაჯებზე აპელირება არ მიყვარს აი ეს მსაჯი ამას მიუდგა იმიას მიუდგა,ყოველთვის არასერიოზულად ვთვლიდი,თუმცა საკამათო მომენთის განხილვააა იყო თუ არაა თერთმეტმეტრიანი ეს სხვა თემაააა .გადასული იყო აუტი მაგრამმმ ამ თამაშით რეალი არაფერს იმსახურებდა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

41

7 მარტი 2019 17:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Gio11970
გეთანხმები ყველანაირად, ზიზუ ძალიან ძლიერი იყო ტაქტიკურად და ზუსტად იმ სვლებს აკეთებდა რაც იმ მომენტში ჭირდებოდა გუნდს, არც შეტევის გაძლიერებას ერიდებოდა, რისიც სოლარის შეეშინდა, ისკო ათამაშა ზიდანმა ორივე ფინალში როცა ჭირდებოდა რო ბურთი დაეჭირა ისკოს მშვენივრად იყენებდა, სოლარმა კიდე განაცხადშიც არ შეიყვანა, გუნდი აგებდა და არიცოდა რა გაეკეთებინა, ვალვერდე შემოიყვანა შეტევაში ქონდა მოსამატებელი და, ის აკლდა რაც გუშინ სოლსკაერმა გააკეთა შემოიყვანა ახალგაზრდობა და გარისკა, სოლარიმ ვერც გარისკა და ვერც ის მოიფიქრა რა დაეპირისპირებინა აიაქსისთვის , იგივე თამაში ეთამაშა აიაქსმა და ამას არაფერი ქონდა მოფიქრებული

გეთანხმები,მაგას თავი დაანები როგორც ტაქტიკოსიი არც ისეღი მაღალჯკვალიფიციური აღმოჩნდა პლიუს ამასს გუნდსაც ვერ მუხტავსს.ძალიან მნიშვნელოვანია ფეხბურთში მენტალური მხარეეე,რამდენი ფეხბურთელისგან მოგვისმენიაა ზიდანის გამოოო თავს გავწირავთოო,იმ დონის მოტივატორი იყო და პლიუს ავტორიტეტი დიდი ქონდა.დიდი მწვრთნელი არ ფასდება მხოლოდ იმით რომმ კონკრეტულად მატჩში გამოიცნობსს თამაშის სურათს არამედ რამდენად ძლიერია თავად მენტალურად,რადგანნ მწვრთნელის ძლიერი მენტალურობა ფეხბურთელებზეც გადადის.ამ მხრივაც სუისტია სოლარი.

ციტატა: Gaucho
მე იცით რაზე მწცინება.ის რო სისულელეა რო მსაჯი მოსყიდულია და მისთანანი მაგაზე რაც დავრეგისტრირდი მის მერე ვწერ ხოლმე,მაგრამ აქაც რო ძალიან ბევრია ეგეთი აზროვნებოთ მაგაზე მეციმება.მე ვამბობ კი იმას რო ყველა გუნდის სასარგებლოდ ცდება ხოლმე მსაჯი და ჩვეულერივი ადამიანია ეგ.და არანაიირი მსჯაელონა და მსაჯრიდი არ არსებობს 3 წლის აუტისტი ბავშვის ლოგიკას შეესაბამაება ეს საუბარი.მაგრამ მაინც მესმის ხოლმე აქ მადრიდისტებისგან მსგავსი საუბარი და ტეხავს ცოტა დ ლალიგის მსაჯები უXვრებიან ბარსელონას,კატალონიის დამოუკიდებლობა უნდათ და ასე გვერდში უდგანან.რეალი დაჩაგრეს მსაჯებმაო.აი რას უშვება ადამიანებს ეს თურქული და ინდური სერიალები ყოველდღე რო გადის 😁😁😁😁 და აიაქსთან რეალმა ისე ითამაშა რა მსაჯზე გაქვთ საუბარი.კი ის იყო აუტი მაგრამ აიაქსი რო რეალს 4 გოლს გაუტანს თაანაც ბერნაბეუზე იქ დამთავრებულია უკვე

როცა წვინტლიანი ბავშვები მასტერ კლას ჩაგიტარებენ მსაჯზხე აპელირება მე სამარცხვინოდ მიმაჩნია და ხმაც არ დამცდენია მაგაზე სიტყვააა.აჯობა აიაქსმა და გავიდააა,თამაშის უკეთესი იყოოო მ,ორჩა თემააა.მსაჯებზე აპელირება არ მიყვარს აი ეს მსაჯი ამას მიუდგა იმიას მიუდგა,ყოველთვის არასერიოზულად ვთვლიდი,თუმცა საკამათო მომენთის განხილვააა იყო თუ არაა თერთმეტმეტრიანი ეს სხვა თემაააა .გადასული იყო აუტი მაგრამმმ ამ თამაშით რეალი არაფერს იმსახურებდა.

ჰო აი მაგაზე ვსაუბრობ მეც.რეალის დონის გუნდისთვის ძაან შეუფერებელი რაღაცები მოხდა.გაისად უეჭველი დაბრუნდება რეალო და მაინც უნამუსოები ხართუ😁😁😁 სამი წელი რო გუნდი ლიგას იგებს სულ რო შატალოზწ წავიდნენ და არ დაესწრნონ თამაშს ხმის გამღები არ ვიქნებოდი დ

42

7 მარტი 2019 19:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
პირველ რიგში მსურს მოგესალმოთ მადრიდისტებო.ახლა უფრე მეტად უნდა დავუდგეთ ყველა ერთად როცა ჩვენ სიამაყე გუნდს უჭირს და არა მაშინ როცა 3 ლიგას ვიგებდით ზედიზედ.მეც ახლა გადავწვყვიტე დარეგისტრირება ამ საიტზე როცა ჩემ გუნდს გაუჭირდა და როცა ბევრის დასაცინი გახდა.რეალმა მე ცხოვრების საუკეთესო წლები მაჩუქა იმდენი სიხარული მომანიჭა რომ ეს პერიოდი ვერ შეცვლის მაგას.ასე რომ მსურს მოგიწოდოთ ერთად ყოფნისკენ და გუნდის გვერდში დგმოსიკენ.ეს ნეიმარი კი არაფერში არ გვჭირდება,რეალს არ ჭირდება უხსენებელის ყოფილი ფეხბურთელები.რეალი თეთრი სიქათქათეა და არ უნდა გაისვაროს ლურჯ-ბროწეულისფერით

43

7 მარტი 2019 19:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Special__One
ციტატა: Wakana
წარმომიდგენია რეალისთვის რო დაედოთ რა მოხდებოდა

wink ტიტუუ ართქვა მაგი :) მაგასთავი დაანებე აიაქსისნაირი გოლი ჩვენთვის როჩაეთვალათ მერეგენახა შენ :))

მარა რასიზამ, მადრიდის რეალია, საუკეთესო გუნდი ისტორიაში, ყველა ცდილობს სადღაც წაკბინოს :))

სოციალურ სივრცეში ამბავი იქნებოდა ნყ იტყვი😁😁ისიც მახსოვს 90 წუთზე პენალი რო არ იდებოდა😁😁😁😁

44

7 მარტი 2019 20:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wakana

სოციალურ სივრცეში ამბავი იქნებოდა ნყ იტყვი😁😁ისიც მახსოვს 90 წუთზე პენალი რო არ იდებოდა😁😁😁😁

თან ისევ ბუფონის კარში :)) მაშინ ისიც თქვეს დაჟე მაგის ასაკიც არგაითვალისწინა მსაჯმაო :)) წელს უფრო ასაკიანია მარა არაუშავს იყო პენალი კაცო :)))

45

7 მარტი 2019 20:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Special__One
ციტატა: Wakana

სოციალურ სივრცეში ამბავი იქნებოდა ნყ იტყვი😁😁ისიც მახსოვს 90 წუთზე პენალი რო არ იდებოდა😁😁😁😁

თან ისევ ბუფონის კარში :)) მაშინ ისიც თქვეს დაჟე მაგის ასაკიც არგაითვალისწინა მსაჯმაო :)) წელს უფრო ასაკიანია მარა არაუშავს იყო პენალი კაცო :)))

ისე რას ფიქრობ იყო პენალი?

46

8 მარტი 2019 04:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: basa7
საუკეთესო შანსი გაქვს ნეიმარ სრული გაბო.ებისთვის:))))))))

tavis droze sanam figu gabo.deboda luis enrike gabo.da ase rom araushavs aitant rogorne kuleebi tu neymari gadmova realshi ;)

modrichi kroosi berdebian droa axali dzsla nsxevardacvashi aseve beili da benzema saswrafo wesit gasayrelebi aroan gundidan

rac sheexeba penalts ki iko mokneuk xelze moxvda burti psgs pexburtels ase rom ver sheedavebi msajs da plius magas manchesteri jer xom naxevari sastavit tamashobda neore zamenazec ki ar yavda vinme cnobili an nornaluri pexbirteli patara bacshvebi ikvnen sul da moiges psg samartlianad daisaja roca egre utavmoyavreod tamashob isjebi kidec

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (375)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)