ბენზემა:,,სოლარის გაშვება სწორი არ იქნება"

კარიმ ბენზემამ „აიაქსთან“ დაპირისპირების შემდეგ კომენტარი გააკეთა...


„პირველმა გოლმა ძალიან ბევრი რამ შეცვალა. დავიბენით და ვერ ვითამაშეთ ისე, როგორც გვსურდა. რაფაელ ვარანს გოლის გატანა შეეძლო, მაგრამ არ გაგვიმართლა, ანალოგიური მოხდა ბეილის ძელის დროს.“

„სოლარი შესანიშნავი ადამიანია და თუ მას გაუშვებენ, მე კლუბს ნამდვილად ვერ მოვუწონებ ამ გადაწყვეტილებას.“ dle 10.1


1

6 მარტი 2019 13:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
კი მართალი ხარ კარიმ,სოლარისთან ერთად შენც უნდა მიგაყოლონ,ეს უკეთესი იქნება.

2

6 მარტი 2019 13:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მარტო სოლარის გაშვება არიქნება სწორიო უნდა ეთქვა :)))

3

6 მარტი 2019 13:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
სოლარი , შენ ,ბეილი , და პუტა პერესი ! აი თქვენი წასვლა იქნება რეალის ახალი ეპოქის დასაწყისი... გადაშენდით რეალიდან ... სტოლბები არ გვჭირდება კლუბში...

პ.ს ამის 3 თვეში ერთხელ გამონათებები კიდევ არავის აღარ ჭირდება... ნუ დაღალეთ ამდენი ქომაგი . იქონიეთ თავმოყვარეობა და წადით !!!!!!!!!


არ დამიწყოთ ახლა იმ 3 ლიგის გახსენება . არ მაინტერესებს !!!

4

6 მარტი 2019 13:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
davae solari gajvi realidan cven debili mwvrtneli ar gvwirdeba

5

6 მარტი 2019 13:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეს წასასვლელია. საშინლად არასტაბილური და ათასში ერთხელ თამაშობს . ამოწურა საკუთარი თავი უკვე . ეს ბეილი ისკო მოდრიჩი აუთ 😂 სკამიც უნდა გუნდს ძლიერიი

6

6 მარტი 2019 13:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
beils ras erchit belze uket vin itamasha gushi

solaris chatvlit yvela gasashvebia

yvelaze magrad varanma itamasha gushin

7

6 მარტი 2019 14:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: roben123
yvelaze magrad varanma itamasha gushin

ხოდა , ძაღლის თავიც მანდ მარხია ზუსტად . მცველები რომ შემტევებზე მეტს ურტყავენ მოწინააღმდეგის კარში . მინიმუმ აზარი მბაპე ჭირდება რეალს ზაფხულში. ეს ნეიმარი მომკალით და არ მინდა ! + ამას , ძალიან ტრამვებისკენ მიდრეკილი ფეხბურთელია . ლამის ნახევარ სეზონს ლაზარეთში ატარებს . + ამას კროოსს კონკურენტი ჭირდება ! აღვირი აიშვა საერთოდ მაგან . . .

8

6 მარტი 2019 14:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Gadamwyvet momentahi fexi ro daucda daamughamet?

9

6 მარტი 2019 14:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 150
ერთი ბეილის დედასაც "დაიცავით ცენზურა!" ზიეჩი მომიყვანეთ ზე კლასია ტიპი

10

6 მარტი 2019 14:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Sandora
Gadamwyvet momentahi fexi ro daucda daamughamet?

ფეხის დაცდენას კიდევ არაუშავს . ტვინი აქვს მაგას და ბეილს წაქცეული , უკვე დიდი ხანია ))) 2 უმანქნისი ჩოილარი ... ვასკესი და ვინიციუსი რომ გაჯობებენ , აი მანდ მთავრდება ყველაფერი...

11

6 მარტი 2019 14:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გეყოს ვაშკაცობა ადექი და წადი თქვი რო ამოწურე თავი დაუთმე ახალგაზრდებს ასპარეზი 11 წელია აქ გდიხარ დამჟავდი შეჩემა მოსინჯე წადი იქნებ ვინანოთ და მოგვენატრო წადი წადი შენ დედას ვტენე წადი

12

6 მარტი 2019 14:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
იმედია მიხვდება ის ბებერი ნაბო...ი რო ვალვერდე რეგილონები არ არიან რეალისთვის საჭირო ფეხბურთელები თუნდაც სკამზე. რონალდო ზიდანის გაშვების შემდეგ ერთი ნორმალური ფორვარდი არ მოიყვანეს და რა ეგონათ ისევ ისე ითამაშებდა გუნდი. ნეტა ერთი 2 გოლი კიდე შეეგდო აიაქსს რო ბოლომდე პაზორნად წაგეგოთ. ეხლა ხო მაინც გაიგებთ რო 4-5 სერიოზული ტრანსფერია საჭირო იბიომაწ რას დაამსგავსეთ გუნდი.

13

6 მარტი 2019 14:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არაუშავს ასეც ხდება ხოლმე,ყვრლაფერ დიდის დასასრული აქვს ხოლმე ეს ბუნებრივია უბრალოდ რეალის ეს ჩავარდნა ხელოვნურად შექმნა ბატონმა ფლორენტინომ,ახლა მაინც დაფასდება რონალდოც და ზიდანიც, ზიდანი თურმე მარტო მოტივატორი და რონალდო რომელიც ამხელა დონის მოთამაშე უბრალოდ არ დააფასეს, ახლა ნეტავ ისკო რას იტყვის მისი წასვლის გამო მაინც არ იტირებს😂😂რეალი კი მომავალი სეზონიდან დაბრუნდება და ძალინ ძლიერი შემდგენლობით.

14

6 მარტი 2019 14:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
1392 დღე ელოდა ხალხი რეალიდან ლიგის გამოვარდნას. რა უჩვეულო გრძნობაა ყოფილა გამოვარდნა lol

15

6 მარტი 2019 14:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Heisenberg
1392 დღე ელოდა ხალხი რეალიდან ლიგის გამოვარდნას. რა უჩვეულო გრძნობაა ყოფილა გამოვარდნა lol

კი უჩვეულოა და მტკივნეული მარა ის უფრო მტკივნეულია როცა ესეთი გუნდი გაგდებს. მე პირადად მაგრად გამიტყდებოდა აიაქსის დონის გუნდს რო გამოვეგდეთ

16

6 მარტი 2019 14:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4886
აზარი ჩვენია, თავდამსხმელს დაიმატებენ ალბათ იკარდის და მარჯვენა ფლანგზე როდრიგო გოეში დადგება, ვინისიუსი სკამზე გადავა როგორც ჩანს, კოვაც დაბრუნდება და მოდრიჩის შემცვლელად ალბათ ერიკსენი. მილიტაო უკვე რეალის ფეხბურთელია ჩათვალეთ და მარსელო თუ წავიდა ვინმე მარცხენა მცველიც მოვა მარა იმედია დარჩება.

17

6 მარტი 2019 14:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბიჭო მართლა აქვს ვინმეს ნერვები ამის წელიწადში ორ გამონათებას ელოდოს?
ბეილი, ბენზემა, ვასკესი, მარიანო, ისკო, სებალიოსი, ვალიეხო, უნდა წავიდნენ.
აზარი უეჭველი მოვა, მბაპე კეინიდან ერთი უნდა დაიდოს, არავითარი იკარდი, ხამესი და კოვაჩიჩი დაბრუნდებიან, პოგბა ან ერიქსენი გვინდა ნახევარ დაცვაში, კროსი მეტისმეტად უმოტივაციო გახდა და ლუკაც ბერდება, ერთი ცენტრ მცველი და ერთიც მარცხენა ფლანგელი.
ნავასი მიდის, მაგრამ ეს კურტუაც მაგარი ლონდრეა, ის ლუნინი მაინც დააბრუნონ, იქნებ განვითარდეს.
იტოქში ძან დიდი ცვლილებები ჭირდება გუნდს, რასაც ქვია ჩაისვარეს ამ სეზონში.

18

6 მარტი 2019 14:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Heisenberg
1392 დღე ელოდა ხალხი რეალიდან ლიგის გამოვარდნას. რა უჩვეულო გრძნობაა ყოფილა გამოვარდნა lol

კი უჩვეულოა და მტკივნეული მარა ის უფრო მტკივნეულია როცა ესეთი გუნდი გაგდებს. მე პირადად მაგრად გამიტყდებოდა აიაქსის დონის გუნდს რო გამოვეგდეთ

კი გამოგვაგდო რომამ შარშან ,მარა გადავიტანეთ. მწვრთნელიც კი არ გაგვიშვია. იმედია არ მეტყვი ,რო აიაქსზე კარგი გუნდია რომა ,რაიმეთი ან ისტორიით ან აწმყოთი😀

19

6 მარტი 2019 14:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ციტატა: Wtf man
მე პირადად მაგრად გამიტყდებოდა აიაქსის დონის გუნდს რო გამოვეგდეთ

აიაქსის დონის გუდნიო? შენ აიაქსი ლონში და ხიხონში ხომ არ გეშლება? ეხლა ბარსელლონას რომ შეხვდეს აიაქსი და გახიოს საერტოდ არ გამიკვირდება ყველაზე დედის მსერავ ფეხბურტს თამაშობს ეს გუნდი რაც აქამდე მინახავს.

Barcastan axajs ar gauva esetebi da barca dedis mucels daafarebs tavze

20

6 მარტი 2019 14:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: marco reus 11
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Heisenberg
1392 დღე ელოდა ხალხი რეალიდან ლიგის გამოვარდნას. რა უჩვეულო გრძნობაა ყოფილა გამოვარდნა lol

კი უჩვეულოა და მტკივნეული მარა ის უფრო მტკივნეულია როცა ესეთი გუნდი გაგდებს. მე პირადად მაგრად გამიტყდებოდა აიაქსის დონის გუნდს რო გამოვეგდეთ

კი გამოგვაგდო რომამ შარშან ,მარა გადავიტანეთ. მწვრთნელიც კი არ გაგვიშვია. იმედია არ მეტყვი ,რო აიაქსზე კარგი გუნდია რომა ,რაიმეთი ან ისტორიით ან აწმყოთი😀

არა რა რომა. ბევრად ჯობია აიაქსი თანაც ვევრად. უბრალოდ მაგათმა არ იციან რა მტკივნეულია თორე ჩვენ კი ვიცით 4 წელია მეოთხედ ფინალს რო ვერ გავცდით

21

6 მარტი 2019 14:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მთლიან გუნდს რომ ცვლით აზარებით გინდათ ლიგის მოგება? კაცს ჩელსი ვერ გაუყვანია ლიგაზე :)))) და რომ იძახით ეპოქა დასრულდა რეალისო , ეპოქა მაშინ დასრულდა როცა ზიზუ და რონი წავიდნენ ამათ დავამატოთ ძირითადის 3- 4 კაცი რომლებსაც საერთოდ არ იყენებდა სოლარიკო :))) მოკლედ იმის თქმა მინდა რომ ამ რეალს ნუ შეადარებთ ეპოქალურ რეალს ის სულ სხვა გუნდი იყო ეს კი უკვე დაშლილია, სოლარი ცალკე თემაა კაცს ბარსასთან შერცხვენა აპატიეს როცა სეზონის დასაწყისში ლპოეტეგი გააგდეს იგივე მიზეზის გამო :))))

22

6 მარტი 2019 14:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
მთლიან გუნდს რომ ცვლით აზარებით გინდათ ლიგის მოგება? კაცს ჩელსი ვერ გაუყვანია ლიგაზე :)))) და რომ იძახით ეპოქა დასრულდა რეალისო , ეპოქა მაშინ დასრულდა როცა ზიზუ და რონი წავიდნენ ამათ დავამატოთ ძირითადის 3- 4 კაცი რომლებსაც საერთოდ არ იყენებდა სოლარიკო :))) მოკლედ იმის თქმა მინდა რომ ამ რეალს ნუ შეადარებთ ეპოქალურ რეალს ის სულ სხვა გუნდი იყო ეს კი უკვე დაშლილია, სოლარი ცალკე თემაა კაცს ბარსასთან შერცხვენა აპატიეს როცა სეზონის დასაწყისში ლპოეტეგი გააგდეს იგივე მიზეზის გამო :))))

და რა იცი რო სოლარის აპატიეს? 99%ით წასულია ეგ კაცო. ზედიზედ 4 თამაშის წაგებას ვინ აპატირბს ბერნაბეუზე მაგას არავის აპატიებენ. თან 3 ისეთი წააგო სადაც 3 ტიტულის მოგების შანსი დაკარგა

23

6 მარტი 2019 14:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ჩათალეთ სოლორი უკვე წასულია. პერესმა ,მიაწმიდა სალფეთქივით ხელი და აწი რაღასი ჭირდება. მოურინიოს მოსვლა არ გამორიცხოთ.

არა რა მოურინიო მაგას არავინ დააბრუნებს. ამ დანგრეულ გუნდს ეგღა უნდა? ვაფშე დაანგრევს გუნდს

24

6 მარტი 2019 14:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: anireal
მთლიან გუნდს რომ ცვლით აზარებით გინდათ ლიგის მოგება? კაცს ჩელსი ვერ გაუყვანია ლიგაზე :)))) და რომ იძახით ეპოქა დასრულდა რეალისო , ეპოქა მაშინ დასრულდა როცა ზიზუ და რონი წავიდნენ ამათ დავამატოთ ძირითადის 3- 4 კაცი რომლებსაც საერთოდ არ იყენებდა სოლარიკო :))) მოკლედ იმის თქმა მინდა რომ ამ რეალს ნუ შეადარებთ ეპოქალურ რეალს ის სულ სხვა გუნდი იყო ეს კი უკვე დაშლილია, სოლარი ცალკე თემაა კაცს ბარსასთან შერცხვენა აპატიეს როცა სეზონის დასაწყისში ლპოეტეგი გააგდეს იგივე მიზეზის გამო :))))

ესენი იცი როგორ არიან.ჩასაფრებულის პოზიციიდანნ,ამ მომენტს ელოდებოდნენნ,ნახე რა გახარებული სახეები აქქ ზოგს გეგონება ფინალი მოვიგეთ,ერთ მარტივ ჭეშმარიტებასსს ვერ ხვდებიან,არარსებობს როგორც სპორტში ისევე ცხოვრებაში მუდმივი წარმატებააა ,მით უმეტეს კონკურენციის პირობებში
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

25

6 მარტი 2019 14:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვიღაცამ რაული ინიშნებაოო და ვერვხდები გამიხარდეს თუ მეწყინოოს

26

6 მარტი 2019 14:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: anireal
მთლიან გუნდს რომ ცვლით აზარებით გინდათ ლიგის მოგება? კაცს ჩელსი ვერ გაუყვანია ლიგაზე :)))) და რომ იძახით ეპოქა დასრულდა რეალისო , ეპოქა მაშინ დასრულდა როცა ზიზუ და რონი წავიდნენ ამათ დავამატოთ ძირითადის 3- 4 კაცი რომლებსაც საერთოდ არ იყენებდა სოლარიკო :))) მოკლედ იმის თქმა მინდა რომ ამ რეალს ნუ შეადარებთ ეპოქალურ რეალს ის სულ სხვა გუნდი იყო ეს კი უკვე დაშლილია, სოლარი ცალკე თემაა კაცს ბარსასთან შერცხვენა აპატიეს როცა სეზონის დასაწყისში ლპოეტეგი გააგდეს იგივე მიზეზის გამო :))))

ესენი იცი როგორ არიან.ჩასაფრებულის პოზიციიდანნ,ამ მომენტს ელოდებოდნენნ,ნახე რა გახარებული სახეები აქქ ზოგს გეგონება ფინალი მოვიგეთ,ერთ მარტივ ჭეშმარიტებასსს ვერ ხვდებიან,არარსებობს როგორც სპორტში ისევე ცხოვრებაში მუდმივი წარმატებააა ,მით უმეტეს კონკურენციის პირობებში

შენი აზრი მაინტერესებს .. გასაშვებია თუარა ბენზემა ?

27

6 მარტი 2019 14:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: anireal
მთლიან გუნდს რომ ცვლით აზარებით გინდათ ლიგის მოგება? კაცს ჩელსი ვერ გაუყვანია ლიგაზე :)))) და რომ იძახით ეპოქა დასრულდა რეალისო , ეპოქა მაშინ დასრულდა როცა ზიზუ და რონი წავიდნენ ამათ დავამატოთ ძირითადის 3- 4 კაცი რომლებსაც საერთოდ არ იყენებდა სოლარიკო :))) მოკლედ იმის თქმა მინდა რომ ამ რეალს ნუ შეადარებთ ეპოქალურ რეალს ის სულ სხვა გუნდი იყო ეს კი უკვე დაშლილია, სოლარი ცალკე თემაა კაცს ბარსასთან შერცხვენა აპატიეს როცა სეზონის დასაწყისში ლპოეტეგი გააგდეს იგივე მიზეზის გამო :))))

და რა იცი რო სოლარის აპატიეს? 99%ით წასულია ეგ კაცო. ზედიზედ 4 თამაშის წაგებას ვინ აპატირბს ბერნაბეუზე მაგას არავის აპატიებენ. თან 3 ისეთი წააგო სადაც 3 ტიტულის მოგების შანსი დაკარგა

ზაპხულში კი გააგდებენ მაგრამ ეს ბარსასთან თამაშის შემდეგ უნდა გაეკეთებინათ, მაშინ არც ლოპეტეგი უნდა გაეგდოთ მაგის გამო და ეცლიათ მითუმეტეს სეზონის დასაწყისი იყო

28

6 მარტი 2019 14:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
საკითხი ესე კი არ უნდა დაისვას რომ წააგე,წაგებაც წაგებაა ესე არ უნდა წააგოოო,,ფეხბურთში მუდამ ყველაფერს ვერ მოიგებ,ერთი ძაან მაინტერესებს ახალი გენერაციის რეალი რას მოიგებს და თუ იქნება ისეთი დომინანტი ევროსარბიელზე როგორიცც ეს თაობა იყო,,,ერთხელ ვთქვი ზიდანს რომ ლანძღავდნენ დაგიდგებათ მომენტი როცა ზიდანის ფას გაიგებთ,ზუსტად იგივეს ვიტყვი,დადგება დრო ამ დროს დააფასებთ.აქ ცვლილებებზე კი არაა საუბარიი,არამედ უპატივცემულობაზეე,იმ მარაზმზეე და სიძულვილზე რაც ამ საიტზეა გამეფებული..ბეილზე და ბენზხემაზე ისე ქილიკით და ამაზრზენად საუბრობენ გინდ მოდრიჩზე რომმმ თითქოს ის თასები ბაბუაჩემაააა გურამიმ მოიგოო.სირცხვილია უბრალოდ,ერთია გინდოდეს ცვლილებები და მეორეე ბინძურადდდდ ლანძღავდე ფეხბურთელებს რომლებმაცცც იმდენი მოგცათ რასაც ვერ მოესწრებით დარჩენილი ცხოვრება!!!! აი ეს არის და ეს!!! უმადურობის პიკი!!!!მართლა ღირსიაა ზოგიერთი კალდერონის ბნელ ეპოქაში დააბრუნო რომ გაარჩევინოოო ცუდი და კარგი,თუმცა ზოგი ისეთიი აა იხტიბარს არ გაიტეხავს და თეთრზე შავის მტკიცებას დაიწყებს!!!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

29

6 მარტი 2019 15:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: RONALDINHO
მნიშვნელოვან თამაშებში კაციშვილი ვერ პოულობს.ისედაც მოგებულ თამაშში მაგის გოლი რაში გვჭირდება.:D კეინია მოსაყვანი აუცილებლად.

ერთი მნიშვნელოვანი თამაში მოიგოსს ჰარი კეინმააა დააა შემდეგგ იქილიკე კარიმ ბენზემაზეე!!!! და კიდევ ისტორიაააში ეტყობა არ ხარ სანიმუშო.

ციტატა: Madridista1992
შენი აზრი მაინტერესებს .. გასაშვებია თუარა ბენზემა ?

არა!!! ესეთი დონის მოთამაშე ყველა კლუბს ჭირდება!!!! არა და არა!!!! რადგან უმაღლესი კლასის ფეხბურთელია!!!! სულ რომ თავი დავანებოთთთ უკვე რეალის ლეგენდაა,სადაცცც ნისტელროი და ბექჰემსსს ეძახიან კლუბის ლეგენდასსს ბენზემასს მათზე ათჯერ მეტი ამაფგი აქ კლუბისთვის!!!!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

30

6 მარტი 2019 15:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar

Clever liar


ვინ არისო 21 საუკუნის მფრინავი ჰოლანდიელი ვინაააო :დ lol

31

6 მარტი 2019 15:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
საკითხი ესე კი არ უნდა დაისვას რომ წააგე,წაგებაც წაგებაა ესე არ უნდა წააგოოო,,ფეხბურთში მუდამ ყველაფერს ვერ მოიგებ,ერთი ძაან მაინტერესებს ახალი გენერაციის რეალი რას მოიგებს და თუ იქნება ისეთი დომინანტი ევროსარბიელზე როგორიცც ეს თაობა იყო,,,ერთხელ ვთქვი ზიდანს რომ ლანძღავდნენ დაგიდგებათ მომენტი როცა ზიდანის ფას გაიგებთ,ზუსტად იგივეს ვიტყვი,დადგება დრო ამ დროს დააფასებთ.აქ ცვლილებებზე კი არაა საუბარიი,არამედ უპატივცემულობაზეე,იმ მარაზმზეე და სიძულვილზე რაც ამ საიტზეა გამეფებული..ბეილზე და ბენზხემაზე ისე ქილიკით და ამაზრზენად საუბრობენ გინდ მოდრიჩზე რომმმ თითქოს ის თასები ბაბუაჩემაააა გურამიმ მოიგოო.სირცხვილია უბრალოდ,ერთია გინდოდეს ცვლილებები და მეორეე ბინძურადდდდ ლანძღავდე ფეხბურთელებს რომლებმაცცც იმდენი მოგცათ რასაც ვერ მოესწრებით დარჩენილი ცხოვრება!!!! აი ეს არის და ეს!!! უმადურობის პიკი!!!!მართლა ღირსიაა ზოგიერთი კალდერონის ბნელ ეპოქაში დააბრუნო რომ გაარჩევინოოო ცუდი და კარგი,თუმცა ზოგი ისეთიი აა იხტიბარს არ გაიტეხავს და თეთრზე შავის მტკიცებას დაიწყებს!!!

ახალი რეალი კი არა ამ საუკუნეში ალბათ ვეღარავინ შეძლებს იმას რაც ამათმა გააკეთეს, მაკრატელები კი იმ ეპოქის ლამაზი დასასრული იყო :))))

32

6 მარტი 2019 15:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ბოღმას მაშინაც ვერ იკავებდა ზოგი როცა მწვერვალზე იყო კლუბიიი,და მით უმეთეს ამ გარემოებაში მთლად გადმოანთხიეს ის სიძულვილიოს ენააა რაც დაგროვილი ქონდათ,ახიააა ,ესენიი უნდა დააბრუნო სიბნელეში!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

33

6 მარტი 2019 15:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
კი უჩვეულოა და მტკივნეული მარა ის უფრო მტკივნეულია როცა ესეთი გუნდი გაგდებს. მე პირადად მაგრად გამიტყდებოდა აიაქსის დონის გუნდს რო გამოვეგდეთ

და რას უწუნებ აიაქსის დონეს? დამიჯერე ეს აიაქსი კიდევ გაამწარებს გრანდს შემდეგ ეტაპზე...

34

6 მარტი 2019 15:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: RONALDINHO
ვეტში ყველაზე ძლიერი მხარია ჩემთვის მეხსიერება

რაღაც მეეჭვება,ბენზემას დამსახურებებს ვერ ხედავ,ზატო კეინის შესრულებულ დუბლსს უიტფორდთანნ დღეში 7 ჯერ იმეორებ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

35

6 მარტი 2019 15:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Madridista1992
ვიღაცამ რაული ინიშნებაოო და ვერვხდები გამიხარდეს თუ მეწყინოოს

ახალგაზრდული ჩააბარეს ახლახანს და ესე მალე არ მგონია, 1 წელში დანიშნავენ ალბათ

36

6 მარტი 2019 15:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: RONALDINHO
მე ვიძახი გამტანია მოსაყვანითქო ,ბენზემა გამტანი არააა

გამტანი რომ არაა ეგ ყველამ იცის ვინც ფეხბურთშია ჩახედული,არც ლიონში იყო ცენტრ ფორვარდიი..სექენდზე იიდგა,პოზიციაზე კი არ გესაუბრებიი არამედ დამსახურებებზეე,სამაგიეროდ კეინისსს დამსახურებებზე ისე აღმაფრენით საუბრობ(ოღონდ დღემდე ვერ დავადგინე ეს აღმაფრენაა რა მიზეზებიდან გამომდინარეობს,იმის ფონზე რომ მეოთხე ადგილს სჯერდებაა ყოველ წელს და ფლეიოფში ვეჩნად ვიღაც ხმარობს) და ბენზემას ვიში დონის მატჩებსსს ვერ ხედავ რეალშიიი .მეხსიერება განვითარებული მაქო და ახლოს წარსულშიი ბაიერნთან და ლივერპულთან ერთერთი საუკეთესო ვინ იყო??ხოო ამას არ იტყვი,აბა კეინს გაეტანა ეგეთ მატჩში გოლიიი აქქ ისე დახატავდიი მსოფლიოს არ ახსოვს მსგავსი ფორვარდიიი ეს ხომ ვიცი,მაგრამ ჩასაფრებულის პოზიიიდან რომ საუბრობბბ როგორც კიი სიტუაციაა ირევაააა ეგრევე აქილიკებბბბ იმ ფეხბურთელის დამსახურებებს რომელმაც მთელი კარიერა რეალს მიუძღვნა!!

კლუბი გადაწყვეთს ვინ გაუშვას ვინ მოიყვანოს,ყველა რეალის ქომაგს აქვს უფლება ჰქონდეს თავისი აზრი,ზოგს უნდა ცვლილებებიი,რა თქმაა უნდა ესეც ნორმალურიააა.ამაზე არავის ვედავები,არამედდ დაუფასებლობაზე,უპატივცემულობაზეეე ,სიძულვილიოს ენით საუბარზე,თითქოს არაფერი უკეთებიათ კლუბისთვის .

ერთი ამიხსნას ვინმემ,ფენომენი მსოფლიო ფეხბურთის მოვლენა იყო,მაგრამ რა აქ ფენომენს რეალისთვის ისეთი გაკეთებულიიიი ესე რომ ჯიგრულად აფასებთ დღემდეე და ლეგენდად მოიხსენიებთ რაც არ აქ კარიმს გაკეთებული რეალისთVის?სხვა ინტერპრეტაცია არავინ მიცეს,იგულისხმება რეალისთვისს ,გაცილებით მეტი აქ ნაკეთები და დაფასება ნოლიი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

37

6 მარტი 2019 15:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბარსას ფანებისთვის ყველაზე მტკინვეული იქნებოდა ბენზემას გოლი ლივეს კარში თავისი მოულოდნელობით :)))))) რა აღარ გვანახა ეპოქალურმა რეალმა :)))) ყველაფერი იყო რისთვისაც ფეხბურთი მიყვარს :))))))

38

6 მარტი 2019 15:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
საკითხი ესე კი არ უნდა დაისვას რომ წააგე,წაგებაც წაგებაა ესე არ უნდა წააგოოო,,ფეხბურთში მუდამ ყველაფერს ვერ მოიგებ,ერთი ძაან მაინტერესებს ახალი გენერაციის რეალი რას მოიგებს და თუ იქნება ისეთი დომინანტი ევროსარბიელზე როგორიცც ეს თაობა იყო,,,ერთხელ ვთქვი ზიდანს რომ ლანძღავდნენ დაგიდგებათ მომენტი როცა ზიდანის ფას გაიგებთ,ზუსტად იგივეს ვიტყვი,დადგება დრო ამ დროს დააფასებთ.აქ ცვლილებებზე კი არაა საუბარიი,არამედ უპატივცემულობაზეე,იმ მარაზმზეე და სიძულვილზე რაც ამ საიტზეა გამეფებული..ბეილზე და ბენზხემაზე ისე ქილიკით და ამაზრზენად საუბრობენ გინდ მოდრიჩზე რომმმ თითქოს ის თასები ბაბუაჩემაააა გურამიმ მოიგოო.სირცხვილია უბრალოდ,ერთია გინდოდეს ცვლილებები და მეორეე ბინძურადდდდ ლანძღავდე ფეხბურთელებს რომლებმაცცც იმდენი მოგცათ რასაც ვერ მოესწრებით დარჩენილი ცხოვრება!!!! აი ეს არის და ეს!!! უმადურობის პიკი!!!!მართლა ღირსიაა ზოგიერთი კალდერონის ბნელ ეპოქაში დააბრუნო რომ გაარჩევინოოო ცუდი და კარგი,თუმცა ზოგი ისეთიი აა იხტიბარს არ გაიტეხავს და თეთრზე შავის მტკიცებას დაიწყებს!!!

კარგი რა რედონდო ჯან , კარგი რაა... არ მოგბეზრდა ეს ერთი და იგივეს საუბარი??? რატომ გიყვარს სულ წარსულით მსჯელობა და საუბარი? დღეს რა ვითარებაა ,აი საკითხავი ეგ არის და არა ის თუ რა იყო თუნდაც რამოდენიმე წლის წინ . არ ვარგა ეგ შენი ბენზემა ძმაო , არააა . არც ბეილი ვარგა. გუნდის ლიდერობა , არც ერთს გამოსდის და არც მეორეს . კუნძები არიან , კუნძები ! 3-4 თვეში ერთხელ 2-3 თამაშს რომ წაიფართხუნებენ , შენ თუ მაგას დონეს ეძახი არ ვიცი მაგრამ , პირადად მე , სიზარმაცეს და პოხუიზმს ვუძახი მაგ ყველაფერს . ან მაგ ზიდანით რომ შეგვაღონე , რა ჩვენ გავუშვით კაცო კლუბიდან ან ეგ ან რონალდუ? ან რომელ ჭკუათმყოფელ მადრიდისტას მოუნდებოდა ოდესმე ზიდანის ლოპეტეგით ჩანაცვლება , თუნდაც კლუბის ლეგენდარული ფეხბურთელის კლუბიდან წასვლა? ჩვენ რა შუაში ვართ გამაგებინე? დაუმსახურებლად ვლანძღავთ კაცო მაგ ბენზემას და ბეილს? მცველმა , ვარანმა ბევრად უკეთ ითამაშა გუშინ შეტევაში ვიდრე მაგ ჩოილარებმა . დაიღალა ხალხი მაგ თვალებში ნაცარის შეყრით ძმაო... არც მაგათი ლიგები მინდა და არც ტრიბლები , ფეხბურთის ყურება შემაზიზღეს წელს .... ნურც იმას ჭვრეტ , მომავალში ამა თუ იმ ფეხბურთელის მოსვლით შეიცვლება თუ არა რამე . ფაქტია რომ ამ ფორმაციის მადრიდის რეალმა თავისი თავი ამოწურა და სერიოზული ტრანსფერებია საჭირო...

39

6 მარტი 2019 15:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ერთი ამიხსნას ვინმემ,ფენომენი მსოფლიო ფეხბურთის მოვლენა იყო,მაგრამ რა აქ ფენომენს რეალისთვის ისეთი გაკეთებულიიიი ესე რომ ჯიგრულად აფასებთ

2-3 წლიანი ფრენა უფრო ამახსოვრდება ხალხს ვიდრე ბენზემას 11 წლიანი წვალება lol რონალდინიომ 3 წელში ისეთი ითამაშა ბენზემა 7 ჯერ რო დაიბადოს ვერ ითამაშებს :დ ჰარი კეინი კიდე ბოლო წლებში ბენზემას რო ჯობია ამას მხოლოდ ტელევიზორის ჩართვა უნდა :დ

40

6 მარტი 2019 15:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აი როგორ არ მობეზრდა მაგ დუნდუკი ბენზემას დაცვა , რავიცი რა...

41

6 მარტი 2019 15:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: RONALDINHO
მე ვიძახი გამტანია მოსაყვანითქო ,ბენზემა გამტანი არააა

გამტანი რომ არაა ეგ ყველამ იცის ვინც ფეხბურთშია ჩახედული,არც ლიონში იყო ცენტრ ფორვარდიი..სექენდზე იიდგა,პოზიციაზე კი არ გესაუბრებიი არამედ დამსახურებებზეე,სამაგიეროდ კეინისსს დამსახურებებზე ისე აღმაფრენით საუბრობ(ოღონდ დღემდე ვერ დავადგინე ეს აღმაფრენაა რა მიზეზებიდან გამომდინარეობს,იმის ფონზე რომ მეოთხე ადგილს სჯერდებაა ყოველ წელს და ფლეიოფში ვეჩნად ვიღაც ხმარობს) და ბენზემას ვიში დონის მატჩებსსს ვერ ხედავ რეალშიიი .მეხსიერება განვითარებული მაქო და ახლოს წარსულშიი ბაიერნთან და ლივერპულთან ერთერთი საუკეთესო ვინ იყო??ხოო ამას არ იტყვი,აბა კეინს გაეტანა ეგეთ მატჩში გოლიიი აქქ ისე დახატავდიი მსოფლიოს არ ახსოვს მსგავსი ფორვარდიიი ეს ხომ ვიცი,მაგრამ ჩასაფრებულის პოზიიიდან რომ საუბრობბბ როგორც კიი სიტუაციაა ირევაააა ეგრევე აქილიკებბბბ იმ ფეხბურთელის დამსახურებებს რომელმაც მთელი კარიერა რეალს მიუძღვნა!!

კლუბი გადაწყვეთს ვინ გაუშვას ვინ მოიყვანოს,ყველა რეალის ქომაგს აქვს უფლება ჰქონდეს თავისი აზრი,ზოგს უნდა ცვლილებებიი,რა თქმაა უნდა ესეც ნორმალურიააა.ამაზე არავის ვედავები,არამედდ დაუფასებლობაზე,უპატივცემულობაზეეე ,სიძულვილიოს ენით საუბარზე,თითქოს არაფერი უკეთებიათ კლუბისთვის .

ერთი ამიხსნას ვინმემ,ფენომენი მსოფლიო ფეხბურთის მოვლენა იყო,მაგრამ რა აქ ფენომენს რეალისთვის ისეთი გაკეთებულიიიი ესე რომ ჯიგრულად აფასებთ დღემდეე და ლეგენდად მოიხსენიებთ რაც არ აქ კარიმს გაკეთებული რეალისთVის?სხვა ინტერპრეტაცია არავინ მიცეს,იგულისხმება რეალისთვისს ,გაცილებით მეტი აქ ნაკეთები და დაფასება ნოლიი.

ფენომენს ბენზემას ნახევარი არ აქვს გაკეთებული რეალისთვის

42

6 მარტი 2019 15:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: anireal
ახალი რეალი კი არა ამ საუკუნეში ალბათ ვეღარავინ შეძლებს იმას რაც ამათმა გააკეთეს, მაკრატელები კი იმ ეპოქის ლამაზი დასასრული იყო :))))

ამ რეალს მაინც ეტყობა რომ მწვრთნელის ხელი აკლიაააა,,უმაღლესი კლასისს ფეხბურთელები გვყავს,მე არ ვთვლი რომ ეს ფეხბურთელები პანტა პუნტიდ უნდა გაყაროოოო .მივესალმები მხოლოდ იმას რომ სიახლეები იყოს და ვინმე დავიმატოტ მეტი კონკურენცია იყოს,მაგგრამ უპატივცემულობა და ფაუფასებლობაზე მეშლება ნერვები.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

43

6 მარტი 2019 15:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
ფენომენს ბენზემას ნახევარი არ აქვს გაკეთებული რეალისთვის

მაგარი შედარება გააკეთე )

44

6 მარტი 2019 15:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: cavani15
2-3 წლიანი ფრენა უფრო ამახსოვრდება ხალხს ვიდრე ბენზემას 11 წლიანი წვალება რონალდინიომ 3 წელში ისეთი ითამაშა ბენზემა 7 ჯერ რო დაიბადოს ვერ ითამაშებს :დ ჰარი კეინი კიდე ბოლო წლებში ბენზემას რო ჯობია ამას მხოლოდ ტელევიზორის ჩართვა უნდა :დ

აქ დამსახურებებზეა საუბარი და არა თამაშის სტილზეეეე ეს ორი რამ გამიჯნეეეე,რეალისთვის ვის უფრო მეტი აქ ნაკეთებიი და არა ვინ რას როგორ აკეთებდა მოედანზე ეს ერთი,მეორე ჰარი კეინი მაშინ დააყენე ბენზემას დიონემდე როცა პრესთიჟის გარბენს მაინც გააკეთებსს ჩემპიონთა ლიგის ფინალში!! ვიში კლასის თამაშებიიი ხდის ფეხბურთელს ვიში დონის მოთამაშედდ,რაღაც არ მახსენდება ჰარი კეინისს კარიერაში ბევრი ვიში დონის მატჩი,მეტიცცც პრემიერლიგის მოგებაც არ ღირსებიაა,,ჩემპიიონთა ლიგაზე რომ აღარ ვისაუბროთ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

45

6 მარტი 2019 15:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: anireal
ახალი რეალი კი არა ამ საუკუნეში ალბათ ვეღარავინ შეძლებს იმას რაც ამათმა გააკეთეს, მაკრატელები კი იმ ეპოქის ლამაზი დასასრული იყო :))))

ამ რეალს მაინც ეტყობა რომ მწვრთნელის ხელი აკლიაააა,,უმაღლესი კლასისს ფეხბურთელები გვყავს,მე არ ვთვლი რომ ეს ფეხბურთელები პანტა პუნტიდ უნდა გაყაროოოო .მივესალმები მხოლოდ იმას რომ სიახლეები იყოს და ვინმე დავიმატოტ მეტი კონკურენცია იყოს,მაგგრამ უპატივცემულობა და ფაუფასებლობაზე მეშლება ნერვები.

გეთანხმები მწვრთნელის ხელი ყველაზე ძაან აკლია ამ რეალს და ვთვლი რომ კიდე შეუძლიათ ლიგის თასები დადონ სიახლეები კი ნელ ნელა უნდა გააკეთონ, პირველ რიგში მოდრიჩის შემცვლელია საჭირო პოგბა კი იდეალური იქნებოდა

46

6 მარტი 2019 15:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: marco reus 11
კი გამოგვაგდო რომამ შარშან ,მარა გადავიტანეთ

ეგ ჩვენმა შემოწუწლმა დეფაქტო მართველობამ გადაიტანა თორე ნამდვილი სპარტელები, სულ ტრებლები რო გვიყაროს, სირვერდეს მაგას მაინც არასდროს ვაპატიებთ :))))

მაგაში სწორი ხარ ,მარა მაშინ მართლა მეგონა რო აღარ ვუყურდი ბარსელონას თამაშს სანამ ვალვედეს არ გააგდებდნენ. მარა ვერაფერიც :))😂

47

6 მარტი 2019 15:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არ ვაპირებდი ბევრჯერ ვისაუბრეთ რედონდო და მაინც ერთ რამეს გეტყვი ისტორია და მეხსიერება ახსენე და შეგახსენებ მაინც მანჩესტერი -რეალი თუ გახსოვს ოლდ ტრაფორდი რო წამოუდგა ფენომემს და ტაშით და ოვაციებით გაცილა მხოლოდ ის ერთი თამაში ჯობია ბენზემას 11 წელს აღარ გამოგივა როგორც არ უნდა ატრიალო ეგ ბენზემა არაფერი უშველის. არ ვაპირებ პოლემიკას ვიცი რო ძალიან სუბიექტური ხარ ბენზემას მიმართ

48

6 მარტი 2019 15:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
და ფენომენს საერათოდ რა აქვს გაკეთებული რეალისთვის?😁

49

6 მარტი 2019 15:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: cavani15
ჰარი კეინი კიდე ბოლო წლებში ბენზემას რო ჯობია ამას მხოლოდ ტელევიზორის ჩართვა უნდა

მთავარი უიტფორდის და ნორვიჩის კარში გატანილი გოლი კი არაა არამედ ტიტულისკენ მიმავალ გზაზე სად რას გააკეთებ,მეოთხე ადგიოლი მისიი მაქსიმალური ამბიციაააა ,ჩემპიონთა ლიგა კიი ამ ცხოვრებაში აუსრულებელი ოცნება!!!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

50

6 მარტი 2019 15:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
FERNANDO_REDONDO


დიეგო მილიტომ ლამის მარტომ დადო ჩემპიონთა ლიგა და კიჭა რონალდოს საერთოდ არ მოუგია მარა 1 ადამიანიც კი არ დააყენებს ახლო მახლო კიჭასთან lol კეინი კიდე ბოლო წლებში რასაც თამაშობს ბენზემას კი არა სუარესსაც ვამჯობინებ მარა შენ მხოლოდ რეალის თამაშებს უყურებ მეტს არაფერს ამიტომ ამას ვერ გაიგებ lol

51

6 მარტი 2019 15:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: lazio
რ ვაპირებდი ბევრჯერ ვისაუბრეთ რედონდო და მაინც ერთ რამეს გეტყვი ისტორია და მეხსიერება ახსენე და შეგახსენებ მაინც მანჩესტერი -რეალი თუ გახსოვს ოლდ ტრაფორდი რო წამოუდგა ფენომემს და ტაშით და ოვაციებით გაცილა მხოლოდ ის ერთი თამაში ჯობია ბენზემას 11 წელს აღარ გამოგივა როგორც არ უნდა ატრიალო ეგ ბენზემა არაფერი უშველის. არ ვაპირებ პოლემიკას ვიცი რო ძალიან სუბიექტური ხარ ბენზემას მიმართ

ესთეტიკაზე კი არ ვსაუბრობთ არამედდდდდ ვის რააა დამსახურებები აქქ კლუბისადმიი..თქვენ ატრიალებთ ერთი და იგივეს თორემ მეკივიცი კარიმი მომავალ წელსაც დარჩება კლუბშიიი მტრების ჯინაზე!!!!

ციტატა: Wakana
და ფენომენს საერათოდ რა აქვს გაკეთებული რეალისთვის?😁

კლუბის ლეგენდად კი მოიხსენიებენ.ერთი ფენომენი რა გვყავდაოოო ბევრი რეალის ქომაგისკან მსმენიააა მაგრამმ ცოტას თუ ახსოოვს თუ რა დამსახურებები აქვს,უბრალოდ ფენომენის ხსენებაა მოდაააა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

52

6 მარტი 2019 15:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
ციტატა: anireal
ფენომენს ბენზემას ნახევარი არ აქვს გაკეთებული რეალისთვის

მაგარი შედარება გააკეთე )

ფეხბურთელების შედარება არ გამიკეთებია ვინ რა გააკეთა რეალისთვის ის შევადარე

53

6 მარტი 2019 15:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვააახ ჩემიიი ბენზემას როგორ აპრავებთ მაგ მძორს??? გუშინ გადამწყვეტ მომენტი 1-1ზე წაიქცა ეს ჩემისა.და კეინს თუ ადარებთ კეინს თქვენი აზრით არ შეუძლია ზუსტი პასი გააკეტოს ან დრიბლინგი არ აქვს? აბა არსენალის წინააღმდეგ შეხედეთ რაებს აკეთებდა ტიპი კაცსაც ატყუებდა,პასებსაც არიგებდა და კარსიც ურტყამდა ვიღაც ვიღაცეების ნაირი მძორი კი არაა, ტიპი 50 თამაშიდან 5ს ატარებს მაღალ დონეზე და დანარჩენში ჩასვრილი დადის კაით რააა

54

6 მარტი 2019 15:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: cavani15
დიეგო მილიტომ ლამის მარტომ დადო ჩემპიონთა ლიგა და კიჭა რონალდოს საერთოდ არ მოუგია მარა 1 ადამიანიც კი არ დააყენებს ახლო მახლო კიჭასთან კეინი კიდე ბოლო წლებში რასაც თამაშობს ბენზემას კი არა სუარესსაც ვამჯობინებ მარა შენ მხოლოდ რეალის თამაშებს უყურებ მეტს არაფერს ამიტომ ამას ვერ გაიგებ

შენ ისე ნუ ამახინჯებ როგორც გაწყობს,მე არ შემიდარებია როგორც ფეხბურთელები ვინ უფრო მაღალი დონეაა,არამედ კლუბისადმი ვის უფრო მეტი აქ ნაკეთები და ეს სხვაა,კეინს რაც შეეეხებააა ტოტენჰემი გევასება და სხვა ოპასუხს არც ველი,სხვა თამაშებსაც ვუყურებბბ მაგრამ ინტელექტით ჯკარიმთან ვერ მივა კეინი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

55

6 მარტი 2019 15:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
ფეხბურთელების შედარება არ გამიკეთებია ვინ რა გააკეთა რეალისთვის ის შევადარე

მაინც...

56

6 მარტი 2019 15:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: giohunter
მაინც...

რა გააკეთა ფენომენმა ბენზემაზე მეტი რეალისთვის დაასაბუთეე..
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

57

6 მარტი 2019 15:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ტოტენჰემი გევასება და სხვა ოპასუხს არც ველი,სხვა თამაშებსაც ვუყურებბბ მაგრამ ინტელექტით ჯკარიმთან ვერ მივა კეინი

მაგიტო არ ვამბობ ობიექტურად ვაფასებ ახლა კეინს lol მოკლედ ინტელექტი არვიცი შეიძლება ბევრი წიგნი აქ წაკითხული ბენზემას და ისედაც ნიჭიერია მარა თამაშებს რასაც ვუყურებ ბოლო 4 წელი კეინთან ახლოსაც არ დგას ბენზო :დ და სუბიექტურობაში რო არ ჩამითვალო ბოლო 3 წელი სუარესსაც ჯობია ჰარი :დდ

58

6 მარტი 2019 15:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ყველას ვინც უშვებთ.. ამდები მაღალი კლასის ფეხბურთელი საიდან მოგყავთ ჯერ ასნავნოის და მერე სკამის ხალხი ?

59

6 მარტი 2019 15:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ხალხო რომ იძახით ამათმა მოიგეს ეს ლიგებიო გასაგებია ბატონოო. მაგრამ წარსულია მორჩა ვსოოო. ყველაფერს აქვს დასასრული და რით ვერ შეიგნეთ . გუშინდელი თამაშია ნათელი მაგალითი იმის რომ ცვლილებებია საჭიროო. შეიძლება იმ აზარმა და კეინებმა ზედიზედ 3 ჯერ ლიგა ვერ დადონ მაგრამ უტიტლოდ ჰომ არ დარჩება გუნდი? თავს ჰომ არ შეირცხვენენ ? სირცხვილიაა გუნდმა ზედიზედ 3 ჯერ წააგო ბერნაბეუზე სადაც მხოლოდ 1 გოლი გაიტანა. და ამ სეზონში მერამდენედ შერცხვა გუნდი. აღარ მინდა იგივე რამ . წელს ვიცოდი რომ ტიტულის დამდები არ იყვნენ მაგრამ ღირსეულად მაინც გამოვარდნილიყვნენ. დაბერდა ეს მოდრიჩი ვერ თამაშობს უკვეე 90 წუთი. თუ სკამზე დაჯდება კი ბატონო მაგაზე კარგი არაფერი იქნება . ბეილი გასაშვებია ტრავმიანობს და არანაირი ხეირი აღარ მოაქვს თუ ფინალს არ თამაშობს. ეს ბენზემა ზე არასტაბილურიაა. გამონათებები აქვს თუ სკამზე დაჯდება კი ბატონო მაწყობს თუ არადა წავიდეს. იქ მერე სებალიოსიც და ისკოც უნდა მიყვეს. სოლარი არაფერი მწვრთნელი არააა . რამე რომ შეეძლოს ამ სასტავით ასე საამრცხვინოდ არ წააგებდა. მოკლედ ცვლილებები საჭიროაა ეს გარდაუვალია. შეიძლება შედეგი არ ჰქონდეს ეგრევე მაგრამ დროთა განმავლობაში იქნება . ისეე წელს ძააან გაასწორებს პსჟ თუ მოიგებს ლიგას რადგან ხალიფას მარტო ეგ აინტერესებს და ეგ თუ აისრულაა ადვილი გახდება მბაპეს მოყვანა .

60

6 მარტი 2019 15:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: cavani15
ჰარი კეინი კიდე ბოლო წლებში ბენზემას რო ჯობია ამას მხოლოდ ტელევიზორის ჩართვა უნდა

მთავარი უიტფორდის და ნორვიჩის კარში გატანილი გოლი კი არაა არამედ ტიტულისკენ მიმავალ გზაზე სად რას გააკეთებ,მეოთხე ადგიოლი მისიი მაქსიმალური ამბიციაააა ,ჩემპიონთა ლიგა კიი ამ ცხოვრებაში აუსრულებელი ოცნება!!!

აუუ რაებს ლაპარაკობ პროსტა არ ემსიმ ღადაობ თუ მართლა მოგწონს ბენზემა. what . და ციცატები რო გიწერია სირცხვილია ტო ეს ჩემისა არის საუკეთესო ფორვარდი??? საუკეტესო ფორვარდი რეალს 4 მატჩში 5 გოლს უტანს. და რა უოტფორდდებზე და ნორვიჩებზე ლაპარაკობ/?? წელს ბენზემამ ვის გაუტანა? სევილიას?ატელტიკოს?ბარსას 4 მატჩი? აიაქს? ცსკა?რომა?ვალენსია? რომელ ტოპ გუნდს გაუტანა რომეეელს??????

61

6 მარტი 2019 15:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: cavani15
მაგიტო არ ვამბობ ობიექტურად ვაფასებ ახლა კეინს მოკლედ ინტელექტი არვიცი შეიძლება ბევრი წიგნი აქ წაკითხული ბენზემას და ისედაც ნიჭიერია მარა თამაშებს რასაც ვუყურებ ბოლო 4 წელი კეინთან ახლოსაც არ დგას ბენზო :დ და სუბიექტურობაში რო არ ჩამითვალო ბოლო 3 წელი სუარესსაც ჯობია ჰარი

ბენზემას თამაშშ ესე პრიმიტიულად რომ აღიქვავთ ზოგი მაგიტომმმ არ რირსს თქვენთან დავა კამათი რამეზეეე,,,ბენზემა არაა ტიპიური ცენტრ ფორვარდი სხვა სტილის იგროკია და ბევრ ასპეკტებში კეინს აღემატება.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

62

6 მარტი 2019 15:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Heisenberg
სირცხვილიაა გუნდმა ზედიზედ 3 ჯერ წააგო ბერნაბეუზე

მგონი 4 ზედიზედ ჟირონიანად :დ lol

63

6 მარტი 2019 15:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ცუდათ ვარ ჩემი კაი :))))))))))

64

6 მარტი 2019 15:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Heisenberg
ხალხო რომ იძახით ამათმა მოიგეს ეს ლიგებიო გასაგებია ბატონოო. მაგრამ წარსულია მორჩა ვსოოო. ყველაფერს აქვს დასასრული და რით ვერ შეიგნეთ . გუშინდელი თამაშია ნათელი მაგალითი იმის რომ ცვლილებებია საჭიროო.

წარსულს იმიტომ გახსენებთ რომ ეს დიდებული თაობაა ესე რომ გადაჯეგეთ,შეგახსენეთთთ უბრალოდდ,,,შეურაცყოფა და ბინძური ენით ხსენება იმ ფეხბურთელების ვინცცც ამხელაა სიხარული მოგანიჭათ.ცვლილებებზე არც არავის ვედავები მაგრამ რატომ უნდა გააგდო გუნდიდან ბეილი ან ბენზემა რატომ ესე უმადური ენით გამოხატვა როცაა ამდენი აქვთ კლუბისთვის გაკეთებუLI?საკითხი ესე დგას და საქმეც ამაშიააა
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

65

6 მარტი 2019 15:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Sandora
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: cavani15
ჰარი კეინი კიდე ბოლო წლებში ბენზემას რო ჯობია ამას მხოლოდ ტელევიზორის ჩართვა უნდა

მთავარი უიტფორდის და ნორვიჩის კარში გატანილი გოლი კი არაა არამედ ტიტულისკენ მიმავალ გზაზე სად რას გააკეთებ,მეოთხე ადგიოლი მისიი მაქსიმალური ამბიციაააა ,ჩემპიონთა ლიგა კიი ამ ცხოვრებაში აუსრულებელი ოცნება!!!

აუუ რაებს ლაპარაკობ პროსტა არ ემსიმ ღადაობ თუ მართლა მოგწონს ბენზემა. what . და ციცატები რო გიწერია სირცხვილია ტო ეს ჩემისა არის საუკეთესო ფორვარდი??? საუკეტესო ფორვარდი რეალს 4 მატჩში 5 გოლს უტანს. და რა უოტფორდდებზე და ნორვიჩებზე ლაპარაკობ/?? წელს ბენზემამ ვის გაუტანა? სევილიას?ატელტიკოს?ბარსას 4 მატჩი? აიაქს? ცსკა?რომა?ვალენსია? რომელ ტოპ გუნდს გაუტანა რომეეელს??????

კეინმა წელს გაუტანა არსენალს2 ჯერ,ბორუსიას,ჩელსის 2 ჯერ,პსვ 2 ჯერ,ბარსას

66

6 მარტი 2019 15:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Sandora
აუუ რაებს ლაპარაკობ პროსტა არ ემსიმ ღადაობ თუ მართლა მოგწონს ბენზემა. . და ციცატები რო გიწერია სირცხვილია ტო ეს ჩემისა არის საუკეთესო ფორვარდი??? საუკეტესო ფორვარდი რეალს 4 მატჩში 5 გოლს უტანს. და რა უოტფორდდებზე და ნორვიჩებზე ლაპარაკობ/?? წელს ბენზემამ ვის გაუტანა? სევილიას?ატელტიკოს?ბარსას 4 მატჩი? აიაქს? ცსკა?რომა?ვალენსია? რომელ ტოპ გუნდს გაუტანა რომეეელს??????

სირცხვილი ის უფრო იქნება პასუხი გაგცე.

სანდორამ ზიდანზე მეტი ვიციო ფეხბურთშიოოო smile უკომენტაროდ
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

67

6 მარტი 2019 15:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
ციტატა: anireal
ფეხბურთელების შედარება არ გამიკეთებია ვინ რა გააკეთა რეალისთვის ის შევადარე

მაინც...

მაინც მეტი რა გინდა 5 წელში 4 ლიგა დადო და ძირითადის უცვლელი წევრი იყო და ბევრგან მაგრად ითამაშა, რონალდომ კი ლიგა ვერ მოიგო საერთოდ :))))) ეს კი დიდ მინუსად მიმაჩნია, მესმის მსოფლიო ჩემპიონი ვერ გახდე ან სანაკრებო ტიტული საერთოდ ვერ მოიგო მაგრამ როცა რეალში ბარსაში მილანში და ინტერში გაქვს ნათამაშები 1 ლიგა მაინც უნდა გქონდეს, ლევანტეს მცველებს რომ ათრევ და სადაც საჭიროა იქ ვერაფერს გააკეთებ ეგ არ მგონია რამეს ნიშნავდეს

68

6 მარტი 2019 15:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ვინც ჩემ მიმართ ირონიას ფარულად გამოხატავს უყველას დედებსს შეეევეციი 568 75 71 09!!!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

69

6 მარტი 2019 15:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Heisenberg
ხალხო რომ იძახით ამათმა მოიგეს ეს ლიგებიო გასაგებია ბატონოო. მაგრამ წარსულია მორჩა ვსოოო. ყველაფერს აქვს დასასრული და რით ვერ შეიგნეთ . გუშინდელი თამაშია ნათელი მაგალითი იმის რომ ცვლილებებია საჭიროო.

წარსულს იმიტომ გახსენებთ რომ ეს დიდებული თაობაა ესე რომ გადაჯეგეთ,შეგახსენეთთთ უბრალოდდ,,,შეურაცყოფა და ბინძური ენით ხსენება იმ ფეხბურთელების ვინცცც ამხელაა სიხარული მოგანიჭათ.ცვლილებებზე არც არავის ვედავები მაგრამ რატომ უნდა გააგდო გუნდიდან ბეილი ან ბენზემა რატომ ესე უმადური ენით გამოხატვა როცაა ამდენი აქვთ კლუბისთვის გაკეთებუLI?საკითხი ესე დგას და საქმეც ამაშიააა

იმიტომ რომ არც ერთია სტაბილური და არც მეორე.დღევანდელ რეალის ყველაზე დიდი პრობლემა ახლა არის რომ კარის დალაშქვრა უჭირს,ბევრსაც უშვებს,მაგრამ ადრეც ასე იყო,ვუშვებდით მაგრამ იტანდნენ კიდეც,ახლა კი მხოლოდ ვუშვებთ.გუშინ კარისკენ ოცჯერ დაარტყეს,კარში კი აქედან რვაჯერ წავიდა და ამ რვიდან მხოლოდ ერთი გოლი გაიტანეს.აქ კი უკვე ბევრი რამ აარის ნათქვამი.რაც შეეხება კონკრეტულად ბეილს,ხშირია მისი ტრავმიანობა და ასეთი ადამიანის ყოლა,რომელიც შეიძლება ყოველი მატჩის დროს დაშავდეს არამგონია გუნდისთვის მომგებიანი იყოს.

70

6 მარტი 2019 15:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Heisenberg
ხალხო რომ იძახით ამათმა მოიგეს ეს ლიგებიო გასაგებია ბატონოო. მაგრამ წარსულია მორჩა ვსოოო. ყველაფერს აქვს დასასრული და რით ვერ შეიგნეთ . გუშინდელი თამაშია ნათელი მაგალითი იმის რომ ცვლილებებია საჭიროო.

წარსულს იმიტომ გახსენებთ რომ ეს დიდებული თაობაა ესე რომ გადაჯეგეთ,შეგახსენეთთთ უბრალოდდ,,,შეურაცყოფა და ბინძური ენით ხსენება იმ ფეხბურთელების ვინცცც ამხელაა სიხარული მოგანიჭათ.ცვლილებებზე არც არავის ვედავები მაგრამ რატომ უნდა გააგდო გუნდიდან ბეილი ან ბენზემა რატომ ესე უმადური ენით გამოხატვა როცაა ამდენი აქვთ კლუბისთვის გაკეთებუLI?საკითხი ესე დგას და საქმეც ამაშიააა

გიპასუხებ რატომ უნდა გააგდონ ბეილი ეგ ნაბოზვარი კალსიკოზე პირველმა დატოვა მოედანი დაჯე არ დაელოდა სანამ მატჩი მორჩება, ანჩელოტი და ზიდანი მის გამო წავიდნენ და თვითონ ზიდანმაც თქვა რო ფინალის შემდეგ ბეილთან არ მილაპარაკიაო,ერთადერთი ფეხბურთელი რეალში ვინც ზიდანს არ დაემშვიდობა სოციალურ ქსელში და მერე ზიდამდა თქვა არ მილაპარაკიაო ფინალის შემდეგო ანუ არ ლივეში და არც ტელეფონით არ გადაუხადა მადლობა, ბეილის აგენტმა "რეალის ქომაგებმა ბეილს ფეხებიუნდა უკოცნონ", უნიჩო ფეხბურთელია არც ინტელეთი არც პასის უნარი არც გოლის ალღო,

71

6 მარტი 2019 15:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
დარეკეთ თქვენი დედებს სევეცი ვინც ჩუმადდდ ვითომმმმ ღადაობს ჩემზე,მოგიტყანთ დედეები თუ არ დარეკოთ!! და ვინც სარკაზმულად რამეს მომწერს თქვენ დედებს "დაიცავით ცენზურა!" დარეკეთ !!! ეხავეეე გამოაჯვით გარედ!!!!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

72

6 მარტი 2019 15:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
რა გააკეთა ფენომენმა ბენზემაზე მეტი რეალისთვის დაასაბუთეე..

რა და , მინიმუმ ის რომ ფეხბურთის ყურება არ შემაზიზღა ბენზემასავით . მისი თითოეული მოძრაობა , უდიდეს სიამოვნებას მანიჭებდა . გაკეთება არ გაკეთებაზე ცოტა უხერხულია საუბრაი ვინაიდან , ნაზარიომ 5 წელიწადი დაჰყო რეალში , ეს კიდევ მიაობდა რეალს ! არც ის დაგავიწყდეს რომ ფეხ მომტვრეული , გასუქებული და ფორმიდან ამოვარდნილი შემოაბიჯა რეალში მაგრამ თავისი სათქმელი მაინც თქვა , თუნდაც იმ ულამაზესი გოლებით და თამაშით . პირადად მე , ციფრები და თასები საერთოდ არ მაინტერესებს , თუ მე როგორც გულშემატკივარმა სიამოვნება არ მივიღე საკუთარი კლუბის თამაშით .

73

6 მარტი 2019 15:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: anireal
მაინც მეტი რა გინდა 5 წელში 4 ლიგა დადო და ძირითადის უცვლელი წევრი იყო და ბევრგან მაგრად ითამაშა, რონალდომ კი ლიგა ვერ მოიგო საერთოდ :))))) ეს კი დიდ მინუსად მიმაჩნია, მესმის მსოფლიო ჩემპიონი ვერ გახდე ან სანაკრებო ტიტული საერთოდ ვერ მოიგო მაგრამ როცა რეალში ბარსაში მილანში და ინტერში გაქვს ნათამაშები 1 ლიგა მაინც უნდა გქონდეს, ლევანტეს მცველებს რომ ათრევ და სადაც საჭიროა იქ ვერაფერს გააკეთებ ეგ არ მგონია რამეს ნიშნავდეს

+100000000000000000000000000
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

74

6 მარტი 2019 15:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
დარეკეთ თქვენი დედებს სევეცი ვინც ჩუმადდდ ვითომმმმ ღადაობს ჩემზე,მოგიტყანთ დედეები თუ არ დარეკოთ!! და ვინც სარკაზმულად რამეს მომწერს თქვენ დედებს "დაიცავით ცენზურა!" დარეკეთ !!! ეხავეეე გამოაჯვით გარედ!!!!

არ ვიცი ვინ გეღადავება და ვინ არა,მაგრამ შენ ყველა არგუმეტზე პასუხი გაგეცი და განვავცე არგუმეტებით თუ რატომ არის ბეილი გასაგდები გუნდიდან და რატომ არ არის ბენზემა კარგი ფორვარდი და გადახედე ზემოთ კომენტარებს და თუ რამე კონტრარგუმენტი გაქვს მიპასუხე

75

6 მარტი 2019 15:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Sandora
გიპასუხებ რატომ უნდა გააგდონ ბეილი ეგ ნაბოზვარი კალსიკოზე პირველმა დატოვა მოედანი დაჯე არ დაელოდა სანამ მატჩი მორჩება, ანჩელოტი და ზიდანი მის გამო წავიდნენ და თვითონ ზიდანმაც თქვა რო ფინალის შემდეგ ბეილთან არ მილაპარაკიაო,ერთადერთი ფეხბურთელი რეალში ვინც ზიდანს არ დაემშვიდობა სოციალურ ქსელში და მერე ზიდამდა თქვა არ მილაპარაკიაო ფინალის შემდეგო ანუ არ ლივეში და არც ტელეფონით არ გადაუხადა მადლობა, ბეილის აგენტმა "რეალის ქომაგებმა ბეილს ფეხებიუნდა უკოცნონ", უნიჩო ფეხბურთელია არც ინტელეთი არც პასის უნარი არც გოლის ალღო,

მაგ უნიჭEო ფეხბურთელმაა ორ ჩემპიონთა ლიგის ფინალში გამარჯვების გოლი გაიტანა და პლიუს კოპას ფინალში,ამით ყველაფერია ნათქვამი,არ გამოგდით დაკნინებაა.ბეილი ერთერთი ფაქტორი იყო რონალდუ და ბენზემასთან ერთადდ წარმატებებში.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 20
2 ბელინგემი 18
3 სორლოტი 17
4 ლევანდოვსკი 17

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (68)
აპრილი 2024 (378)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)