ჩემპიონთა ლიგის მსაჯი ცნობილია

ცნობილი ხდება იმ მსაჯის ვინაობა, რომელიც „რეალისა“ და „აიაქსის“ დაპირისპირებას მოემსახურება...


ეს ადამიანი გამოცდილი ფელიქს ბრიხია, რომელსაც „ბლანკოსის“ მონაწილეობით ჩემპიონთა ლიგაზე არაერთი დაპირისპირება განუსჯია.

ბრიხი განსაკუთრებული პროფესიონალიზმითა და კვალიფიკაციით გამოირჩევა. dle 10.1

  • Hala
  • 3 მარტი 2019
  • 2324
  • 37

1

3 მარტი 2019 22:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ან დედა მოტყნულ რეკლამებს გაუტისჰტ რა ხმაა !

2

3 მარტი 2019 22:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რა დებილია სოლარი ვალვერდე შემოიყვანა ისკოზე ადრე და რაა გააკეთა ერთი. როდესაც ბურთს თავზე გადააახევ და მაინც წააგებ ეს მწვრთნელის ბრალია

3

3 მარტი 2019 23:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: Wtf man
ეჰ დაკარგა ლივემ პრემიერ ლიგა. თქვენ გგონიათ სიტი და გვარდიოლა ამხელა უპირატესობის აღმოფხვრის შემდეგ გაანიავენს მაგ უპირატესობას რაც დარჩენილია ვაფშე ყველას მოიგებს აგერ თქვენ და აგერ მე. გინდ ვერ მოიგოს ლივეს ჩელსისთან და ტოტესთან აქვს დარჩენილი და თავს შეაკლავს ჩელსიც და ტოტეც რომელიმეში უეჭველი დალარგავს ქულებს.

ძალიან გეწყინა ხომ იცი? ჯერ არაფერი დასრულებულა მანდ, როგორც ლივერპული ისევე სიტის დაკარგავს ქულებს, ევერტონმაც დაიბრდღვნა ყველაფერი მაგ ახვრებმა.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

4

3 მარტი 2019 23:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
:დდ გული მიგრძნობს აიაქსიც გამოგვაგდებს და სეზონს დაასრულებს რეალი

5

3 მარტი 2019 23:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
ციტატა: Wtf man
ეჰ დაკარგა ლივემ პრემიერ ლიგა. თქვენ გგონიათ სიტი და გვარდიოლა ამხელა უპირატესობის აღმოფხვრის შემდეგ გაანიავენს მაგ უპირატესობას რაც დარჩენილია ვაფშე ყველას მოიგებს აგერ თქვენ და აგერ მე. გინდ ვერ მოიგოს ლივეს ჩელსისთან და ტოტესთან აქვს დარჩენილი და თავს შეაკლავს ჩელსიც და ტოტეც რომელიმეში უეჭველი დალარგავს ქულებს.

ძალიან გეწყინა ხომ იცი? ჯერ არაფერი დასრულებულა მანდ, როგორც ლივერპული ისევე სიტის დაკარგავს ქულებს, ევერტონმაც დაიბრდღვნა ყველაფერი მაგ ახვრებმა.

სიმართლე გითხრა ნამდვილად არ მეწყინება სიტის ჩემპიონობა მარა ამ წელს რატომღაც ლივესი მინდა ამას მთელი გულით გეუბნები. ცოტათი მაინც ლივესი მინდა. სიტის გვარდიოლას პონტში თორე ისე ლივე მევასება ინგლისიდან. ქულების დაკარგვას რაც შეეხება მაქსიმუმ მანიუსთან ითამაშოს ფრე ისიც არამგონია. ლივეც მგონია დაკარგავს მინიმუმ 1ხელ ქულებს.

პროსტა რა არ მესის იცით ამ ინგლისში ყველას ლივერი რატო სძულს ვერ ვხვდები აი გუნდი არაა ისეთი ვინც იტყვის რო ლივეს ჩემპიონობა უფრო გამიხარდება ვიდრე სიტისო

6

3 მარტი 2019 23:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: Shakespeare1
ობიექტურად არ იყო ღირსი ეს თამაში რომ მოეგო ლივერპულს და ვერც მოიგო :)

ერთი ორივესი მაგრამ მინდოდა რომ მოეგო ლივერპულს ჩემპიონატი თუ არ მოიგებენ კიდეც არ ვიდარდებ, ვერც მოიგებენ ვერასდროს, უბრალოდ არ მესმის სიტის არც გაუწევდნენ წინააღმდეგობას. არ მითხრა არ უწევდნენო წინააღმდეგობასო, ჯერ არაფერია მაინც დასრულებული ორივე გუნდი დაკარგავს ქულებს.

ციტატა: madridista gio
:დდ გული მიგრძნობს აიაქსიც გამოგვაგდებს და სეზონს დაასრულებს რეალი

რატომ შენი აზრით 2 ბურთის სხვაობით მოგვიგებენ ბერნაბეუზე?
-----------------------
ჰალამადრიდ.

7

3 მარტი 2019 23:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3138
ციტატა: ZIDANE THE KING
აიაქსს აი ფორით მოვუგებთ მჯერა, მარა მერე რთული იქნება რამოსის გარეშე 1/4 ში, აი რაზე მაწყდება ნერვები იცი ამ სვარკა სასირეთ ბარსელონასთან მინიმუმ არ უნდა აგებდეს რეალი, არცერთი თამაში წასაგები არქონდა ბერნაბეუზე ამის დედაც, ბარსელონა სუსტია და ამ სიტყვებს წელს ლიგაზე დავადასტურებ ვიღაც რომ ძაან გადაკუზადვ რაც ძაან მგონია, თორე ძლიერი რო იყოს არ გამიკვირდებოდა, ყველაფერთან ერთად ბედიც არ აქვს გუნდს, მარა ბენზემას უმედზე რომ იქნები ამხელა გუნდი ეე ეგაა მარაზმი. ძაან ტეხავს ასეთ ბარსელონას რო ვერ უგებენ ეს ახვრები ბლინ, ამთ ზიზუ უნდა. აი ვოცნებობ ლიგწზე შევხდეთ ბარსელონას მჯერავს გადავხევთ. არაფრით მეტს არ თამაშობს რეალზე, უიღბლობაა ძაან, მჯერა რომ მოვჭიმავთ

ვალვერდეს ტაქტიკა იყო მნიშვნელოვანი ბარსელონას ტრიუმფში.
აჯობა სოლარია

8

3 მარტი 2019 23:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: ZIDANE THE KING
ამთ ზიზუ უნდა. აი ვოცნებობ ლიგწზე შევხდეთ ბარსელონას მჯერავს გადავხევთ. არაფრით მეტს არ თამაშობს რეალზე, უიღბლობაა ძაან, მჯერა რომ მოვჭიმავთ

და ამ რელით მოუგებთ ბარსას შენი აზრით ლიგაზე ძმა?
-----------------------
ჰალამადრიდ.

9

3 მარტი 2019 23:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
ციტატა: Wtf man
პროსტა რა არ მესის იცით ამ ინგლისში ყველას ლივერი რატო სძულს ვერ ვხვდები აი გუნდი არაა ისეთი ვინც იტყვის რო ლივეს ჩემპიონობა უფრო გამიხარდება ვიდრე სიტისო

წამიშალე ძმურად მე რომ დავაკოპირე.

რა წავშალო?

10

3 მარტი 2019 23:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არაუშავს. შემდეგი წელი ლივერპულისაა 😂😂😂

11

3 მარტი 2019 23:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
სადაც ბარსამ მოგვიგო იქ აიაქსიც არ დაგვაკლებს არაფერს ბურთი მრგვალია მარა ვნახოთ

12

3 მარტი 2019 23:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: Heisenberg
არაუშავს. შემდეგი წელი ლივერპულისაა 😂😂😂

შემდეგი კიდევ არ ექნებათ აწი კიდევ 20 წელი.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

13

3 მარტი 2019 23:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
იმას ვერ ვიგებ ასეთი გასაცოდავცებული შეტევის ხაზი პერეს რაში აწყობდა ? 🤔🤔 ხოიოდა ბეილი ბენზემა ნოლი იყო რატო გააკეთა ისე რო სეზონი მძღნეეში ებანავათ ) და არაფეეი როარ ქნა 🤔🤔 დავიჯერო ფანებმა ვიცოდით რონალდოს გარეშე რო ჩაისვრიდა რეალი და პერესმა არიცოდა ამხწლა პრეიდენტმა კაცმა ? 😁🤔🤔

14

3 მარტი 2019 23:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: rivaldo10
ოთო მაგაზზე შენისთანა კაი კაცს რაფერ ვაწყენინებ <3

ჯიგარი ხარ ძმა ქოგალე.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

15

3 მარტი 2019 23:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
ციტატა: Heisenberg
არაუშავს. შემდეგი წელი ლივერპულისაა 😂😂😂

შემდეგი კიდევ არ ექნებათ აწი კიდევ 20 წელი.

ეს სარკაზმი იყო ოთიკო თორე კი ვიცი 😂 ლივერპული არ მევასება მაინცც გვარდიოლა ჩემპიონნ

16

3 მარტი 2019 23:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: Heisenberg
გვარდიოლა ჩემპიონნ

ვნახოთ ჯერ მანდ არაფერი დასრულებულა ძმა.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

17

4 მარტი 2019 00:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
ციტატა: Heisenberg
გვარდიოლა ჩემპიონნ

ვნახოთ ჯერ მანდ არაფერი დასრულებულა ძმა.

მეეჭვებაა . გვარდიოლა არ გაუშვებს ამ შანს. თან ჩემპიონატის კაცია.

18

4 მარტი 2019 00:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ციტატა: Heisenberg
თან ჩემპიონატის კაცია.

თორე ლიგები არ მოუგია და ტრიპლეტები ჩემპიონატის კაცი ყოფილა თურმე))

ბარსას გარდა ჯერ არსად მოუგია ამიტომ ჩემპიონატის კაცია . ვნახოთ სიტიში რას იზამს მაგრამ მეეჭვება ლიგა დადოს .

19

4 მარტი 2019 00:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: Heisenberg
მეეჭვებაა . გვარდიოლა არ გაუშვებს ამ შანს. თან ჩემპიონატის კაცი

ლიგაზე გადაიტანს აქცენტს გვარდიოლა, ლივერპული კიდევ გამოვარდება მგონია ბაიერნთან. ვნახოთ ძმა რა იქნება.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

20

4 მარტი 2019 00:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბარსა თუ გამოავრდა ლიგას სიტი იგებს წელს აგერ თქვენ და აგერ მე დაიმახსოვრეთ. თუ ერთმანეთს არ შეხვდნენ.

21

4 მარტი 2019 00:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: Wtf man
ბარსა თუ გამოავრდა ლიგას სიტი იგებს წელს აგერ თქვენ და აგერ მე დაიმახსოვრეთ. თუ ერთმანეთს არ შეხვდნენ.

მადლობა მიხვდები რაზეც გაიხარე ძმა.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

22

4 მარტი 2019 00:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
ციტატა: Wtf man
ბარსა თუ გამოავრდა ლიგას სიტი იგებს წელს აგერ თქვენ და აგერ მე დაიმახსოვრეთ. თუ ერთმანეთს არ შეხვდნენ.

მადლობა მიხვდები რაზეც გაიხარე ძმა.

რის მადლობა.❤❤

23

4 მარტი 2019 00:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ციტატა: Heisenberg

ბარსას გარდა ჯერ არსად მოუგია ამიტომ ჩემპიონატის კაცია . ვნახოთ სიტიში რას იზამს მაგრამ მეეჭვება ლიგა დადოს .

რა შუაშია ბარსას გარდა არსად მიუგია? ბარსასთან ერთად არ მოიგო ორჯერ ლია ტრიპკეტი?ტიპმა ყველა და ყველაფერი მოიგო თან ეს ისე გააკეთა რაღაც ზებუნებრივათ რომელსაც ვერავინ ვეღარასოდეს გაიმეორებს სტილს და სანახაობას ვგულისმობ. ყველა მწვრთნელს გუნდი ჭირდება შესებამისი გუნდი და ფეხბურთელები. კიდე დადებს ლიგას პეპი იპოვის შესაბამის მომენტს და ადგილს სამაგისოთ. მაგრამ სხვაგან ლიგა რომ ვერ მოიგო იმას არ ნისნავს რომ ჩემპიონატის კაცია. ჩემპიონატის კაცი ეგერ ალეგრი. ტიპი მივიდა ინგლისსი ტიკა ტაკათი თავის სტილში ჯიბეში ჩაისვა მთელი ინგლისი გენიოსი და ამას არ უნდაა დაავა..

დრო უნდა ეგრე ადვილი არაა შენ ხოშზე გადააწყო 2 წელში გუდნი. დაშლილი დანგრეული სიტი ჩაიბარა რომელსაც ყველა ათრევდა ვისაც არ ეზარებოდა და რამხელა მონსტრად აქცია. დავაცადოთ ლიგას დადებს მე ამის მჯერა. ამ ზაფხულს ცენტრს მოაძლიერებს და მაგ გუნდს მეტი არაფერი უნდა. ფერნანდიონო დაბერდა ასაკშია ყველა თამაშს ვეღარ ითამაშეს დებრუინს სულ ტრავმა აქვს დავიდ სილვაც ასაკშია. 2 ცენტრის ყიდვა უნდა. ერთი მგონი ნდომბელეს თრეულობენ და ძაან დონეა ეგ ბიჭი ზუსტად გვარიდოლას სტილს დააკვდება და ისკოც თუ ითრია გვარდიმ ხო საერთოდ რაღაც მონსტრ გუნდს დააყენებს დაიმახსოვრეთ ეგ ორი ტრანსფერი თუ გაჩითა რაღაც გიჟობა გუნდს დააყენებს

ისაც იწერებოდა მაჰრეზი უნდა გაუცვალონ დიბალაში და ფული დაუმატონო არც ეგაა გამორიცხული. დიბალა წავა ამ ზაფხულს იუვედან

24

4 მარტი 2019 00:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ციტატა: Heisenberg

ბარსას გარდა ჯერ არსად მოუგია ამიტომ ჩემპიონატის კაცია . ვნახოთ სიტიში რას იზამს მაგრამ მეეჭვება ლიგა დადოს .

რა შუაშია ბარსას გარდა არსად მიუგია? ბარსასთან ერთად არ მოიგო ორჯერ ლია ტრიპკეტი?ტიპმა ყველა და ყველაფერი მოიგო თან ეს ისე გააკეთა რაღაც ზებუნებრივათ რომელსაც ვერავინ ვეღარასოდეს გაიმეორებს სტილს და სანახაობას ვგულისმობ. ყველა მწვრთნელს გუნდი ჭირდება შესებამისი გუნდი და ფეხბურთელები. კიდე დადებს ლიგას პეპი იპოვის შესაბამის მომენტს და ადგილს სამაგისოთ. მაგრამ სხვაგან ლიგა რომ ვერ მოიგო იმას არ ნისნავს რომ ჩემპიონატის კაცია. ჩემპიონატის კაცი ეგერ ალეგრი. ტიპი მივიდა ინგლისსი ტიკა ტაკათი თავის სტილში ჯიბეში ჩაისვა მთელი ინგლისი გენიოსი და ამას არ უნდაა დაავა..

საკმაოდ საინტერესო მოსაზრებაა, რა მიანტერეაებს გვარდიოლა ანჩელოტიზე წინ დგას?და ბაიერნში სრული ფიასკო რას მივაწეროთ?ან სიტიში ლიგაზე ვერცერთ ნორმალურ გუნდს რო ვერ მოუგო ჯერ?

25

4 მარტი 2019 00:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Shakespeare1
ციტატა: Wakana
ციტატა: rivaldo10
ციტატა: Heisenberg

ბარსას გარდა ჯერ არსად მოუგია ამიტომ ჩემპიონატის კაცია . ვნახოთ სიტიში რას იზამს მაგრამ მეეჭვება ლიგა დადოს .

რა შუაშია ბარსას გარდა არსად მიუგია? ბარსასთან ერთად არ მოიგო ორჯერ ლია ტრიპკეტი?ტიპმა ყველა და ყველაფერი მოიგო თან ეს ისე გააკეთა რაღაც ზებუნებრივათ რომელსაც ვერავინ ვეღარასოდეს გაიმეორებს სტილს და სანახაობას ვგულისმობ. ყველა მწვრთნელს გუნდი ჭირდება შესებამისი გუნდი და ფეხბურთელები. კიდე დადებს ლიგას პეპი იპოვის შესაბამის მომენტს და ადგილს სამაგისოთ. მაგრამ სხვაგან ლიგა რომ ვერ მოიგო იმას არ ნისნავს რომ ჩემპიონატის კაცია. ჩემპიონატის კაცი ეგერ ალეგრი. ტიპი მივიდა ინგლისსი ტიკა ტაკათი თავის სტილში ჯიბეში ჩაისვა მთელი ინგლისი გენიოსი და ამას არ უნდაა დაავა..

საკმაოდ საინტერესო მოსაზრებაა, რა მიანტერეაებს გვარდიოლა ანჩელოტიზე წინ დგას?და ბაიერნში სრული ფიასკო რას მივაწეროთ?ან სიტიში ლიგაზე ვერცერთ ნორმალურ გუნდს რო ვერ მოუგო ჯერ?

ფიასკო ბაიერნში გვარდიოლამ კი არა ანჩელოტიმ განიცადა, სეზონის დასაწყისში რომ დაიკიდეს მისი ავტორიტეტიც, მოგებული ტიტულებიც და პანღურის კვრით გააგდეს... :) აი ასე უთავმოყვარეოდ არასდროს გაგდებულა გვარდიოლა არცერთი გუნდიდან, სადაც იყო ამოწურა კონტრაქტით გათვალისწინებული ვადა და წავიდა :) მოურინიოზე აღარც მაქვს საუბარი, მაგას უკვე გაპანღურება ჩვევად აქვა ქცეული :)

მეგობარო მოდი მარტივად აგიხსნი გვარდიოლას ძალინ დიდი ფიასკოს ბაიერნში გუნდი რომეელიც სამჯერ იყო ზედიზედ ნახევრაფინალში სამივეჯერ ესპანურ გუნდებთან გამოვარდა და ყველაზე საინტერესო ისაა რო მანამდე ძლიერ გუნდს არ შეხვედრილა, მერე სიტიში პირველი 5 3 მოგებული თამაშის მერე აგდებს მონაკო და შემდეგ წელს ლივერპული, უბრალოდ იმის თქმა მინდა რომ რეალურად ბარაელონას გარდა საოცარი შედეგი გვარდიოლას არ უჩვენებია, ჯერ გვარდიოლამ.მოიგოს 2 სხვადასხვა გუნდით ლიგა და შემდეგ ვისაუბროთ მის უკეთესობაზე ანჩელოტისთან შედარებით.

26

4 მარტი 2019 00:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: Shakespeare1
ფიასკო ბაიერნში გვარდიოლამ კი არა ანჩელოტიმ განიცადა, სეზონის დასაწყისში რომ დაიკიდეს მისი ავტორიტეტიც, მოგებული ტიტულებიც და პანღურის კვრით გააგდეს... :) აი ასე უთავმოყვარეოდ არასდროს გაგდებულა გვარდიოლა არცერთი გუნდიდან, სადაც იყო ამოწურა კონტრაქტით გათვალისწინებული ვადა და წავიდა :) მოურინიოზე აღარც მაქვს საუბარი, მაგას უკვე გაპანღურება ჩვევად აქვა ქცეული :)

lol +1

ეგრე ფერგიუსონმა მთელი კარიერა ერთ გუნდში გაატარა და საერთდო არ გაუხედავს სხვა გუნდისკენ, მარა ქე უძვრება ნახვეარი მსოფლიო ტრაკში და რაც ფერგიმ მოიგო 30 წლის მანძილზე, ფაქტიურად იმდენივე ტიტულს ქე მიუკაკუნა ამ კაცმა 10 არშემდგარ წელიწადში და რატო ულაღლაღებენ პირში მაინც არ მესმის lol შენითქმის არ იყოს, მოურინომ თუ დადო 3 სხვადასხვა ლიგის თასი, მაგიტო ასრულებს ლაფოიანი ჩექმით წიხლს ღრმა სწორნაწლავში ყოველი კონტრაქტის შუა ნახხევარში ხო? lol

მაურინიოს ყველაზე დიდი მინუსი ისაა რო უბრალოდ ამ ბოლო დროს ფეხბურათელებთან კოფლიქტი აქვს და შედეგიც მაგის ბრალია,თორე მაურინიო რომ ძალინ დიდი ალბათ მაგას შენც ხვდები და ფერგიუსონმა რო ერთ გუნდში მოიგო ის სხვაგან არ წასულა, რაც შეეხება გვარდიოლას უკვე მესამე გუნდია და ბარსელონას გარდა ვერ ამართლებს იმ გაცემულ ავანსებს, ესაა და ეს, მე არ ვამბობ რომ გავრდიოლა ძალინ დიდი არაა უბრალოდ ანჩელოტიზე წინ ჯერ რა თქმა.უნდა არ დგას ჩემი აზრით.

27

4 მარტი 2019 01:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: Wakana
რაც შეეხება გვარდიოლას უკვე მესამე გუნდია და ბარსელონას გარდა ვერ ამართლებს იმ გაცემულ ავანსებს, ესაა და ეს, მე არ ვამბობ რომ გავრდიოლა ძალინ დიდი არაა უბრალოდ ანჩელოტიზე წინ ჯერ რა თქმა.უნდა არ დგას ჩემი აზრით

რა ავანსებს ვერ ამრთლებს? ვის მოუგია ტრებლი ყველა გუნდში მისვლისთანავე? წამოვიდა ბავარიადან თორე ხო დაიბრუნეს გერმანელებმა ჰაინკესის დაპყრობილი მწვერვალები ეგრევე?
ან ამ სიტისგან რას მოითხოვ ყოველ წელს? ისტორიულად გუნდი ლიგის საკვალიფიკაციოზე მოხვედრას ოცნებობდა და დღეს ვის თხოვ ავანსებს, ვინც გუშინ დაიწყო სიტის ისტორიის წერა? შენს ნაქებ ნადიდებ ანჩელოტიმ სუპერ თაობის მილანით 10 სეზონის მანძილზე 2ჯერ ვერ მოუგო სკუდეტო იუვენტუსს და ამ კაცს რატო თხოვთ 100 სართულიანი ბინის შენებას ზემოდან ქვემოთ საძირკვლის გარეშე მაინც არ მესმის რა wink

პირველ რიგში სანამ გვარდიოლა მოვიდოდა სიტი ლიგის ნახევრაფინალში იყი უკვე ასე რომ არც ისე გამოუცდელები ჩანან როგორც შენ აღწერ, ბაიერნმა რა დაიბრუნდა რა მნიშვნელობა აქვს ტიპი მიიყვანეს ლიგის მოსაგებად და ძლიერ გუნდს ვერ მოუგო და მესამეც სიტიში ამხელა ინვესტიცია რო იდება შენი აზრით უკუგება რა უნდა იყოს?ვისაც ხელი დაადო თითქმის ყველა უყიდეს მაგას რო შემადგენლობა ყავს და რესურსი აქვს მინიმუმ ინგლისში არავის ყავს და ზუსტად ამ ფაქტორების გათვალისიწნებით ითხოვენ მისგან შედეგს, რომელიც არ ჩანს.

28

4 მარტი 2019 01:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: Wakana
პირველ რიგში სანამ გვარდიოლა მოვიდოდა სიტი ლიგის ნახევრაფინალში იყი უკვე ასე რომ არც ისე გამოუცდელები ჩანან როგორც შენ აღწერ, ბაიერნმა რა დაიბრუნდა რა მნიშვნელობა აქვს ტიპი მიიყვანეს ლიგის მოსაგებად და ძლიერ გუნდს ვერ მოუგო და მესამეც სიტიში ამხელა ინვესტიცია რო იდება შენი აზრით უკუგება რა უნდა იყოს?ვისაც ხელი დაადო თითქმის ყველა უყიდეს მაგას რო შემადგენლობა ყავს და რესურსი აქვს მინიმუმ ინგლისში არავის ყავს და ზუსტად ამ ფაქტორების გათვალისიწნებით ითხოვენ მისგან შედეგს, რომელიც არ ჩანს.

იმენა როგორ ზედაპირულად ლაპარაკობ იცი? პასუხის გაცემაც რო მიუღებელია..მარტო სიტიში იდება ინვესტიცია? და გვარდიოლას სიტი 3 იდან ორში, ლივერპულთანაც და ბარსასთანაც მსაჯებმა უფრო გაიგდეს წიხლქვეშ ვიდრე მეტოქე ფეხბურთელებმა. როგორ თუ არ აქვს მნიშვნელობა, განა რისთვის დააბრუნეს პენსიაზე გასული ჰაინკესი ლიგის მოგების გარდა? რატო ვერ მიართვეს ნეტა თუ ასე მარტივი იყო, როგორც შენ წარმოგიდგენია?

პირველ რიგში რა შუაშია სიტი ბარსასთან?მეორე როდესაც მწვრთნელი ამდენ ფეხბურთელს ითხოვს და ყველა პოზიციაზე მინიმუმ მსოფლიო კლასის 2 ფეხბურთელი ყავს იმას მოეთხოვება შედეგი აბა ვისნუნდა მოთხოვონ საერთოდ , მესამეც მსაჯებზე უბრალოდ კომენტარი მეზარება ისეთი საკითხია,მერე გვარდიოლას ტიტულებს რო მეუბნები გერმანიაში იმდენი ტიტული მოაგროვა ტიპმა იმ პირობებში რო კონკურენტიც კი არ ყავდა და ევროსარბიელზე კი გააძრო სახე ყველამ ვისაც არ დაეზარა, რაც გვარდიოლა მივიდია სიტიში ვინ დახარჯა ყველაზე მეტი ან მაგათმა ან პსჟმ,ასე რომ შედეგი საჭიროა და სხვა არფერი შენ მოგწონს ტიკი ტაკას ყურება ბურთის აქეთ იქით გორაობა?მე პირადად მაგ სტილს საერთოდ ვერ ვუმუგამებ და ჩემთვის არფერი დიდი ესთეტიკის მქონე არაა, ჰაინკესი რო დააბრუნეს გაცილებით კარგი ფეხბურთი აჩვენა ბაიერნმა ვიდრე გვარდიოლას ხელში მთელი სამი წელი ყველა ესპანურმა გრანდმა რო გაგდო, ასე რომ ჰაინკესის ხელი დაეტყო რასაც ვერ ვიტყვით გვარდიოლაზე. ასე რომ დასკვნა შენთვის მომინდია.

29

4 მარტი 2019 01:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Shakespeare1
ციტატა: Wakana
ციტატა: Clever liar
ციტატა: Wakana
პირველ რიგში სანამ გვარდიოლა მოვიდოდა სიტი ლიგის ნახევრაფინალში იყი უკვე ასე რომ არც ისე გამოუცდელები ჩანან როგორც შენ აღწერ, ბაიერნმა რა დაიბრუნდა რა მნიშვნელობა აქვს ტიპი მიიყვანეს ლიგის მოსაგებად და ძლიერ გუნდს ვერ მოუგო და მესამეც სიტიში ამხელა ინვესტიცია რო იდება შენი აზრით უკუგება რა უნდა იყოს?ვისაც ხელი დაადო თითქმის ყველა უყიდეს მაგას რო შემადგენლობა ყავს და რესურსი აქვს მინიმუმ ინგლისში არავის ყავს და ზუსტად ამ ფაქტორების გათვალისიწნებით ითხოვენ მისგან შედეგს, რომელიც არ ჩანს.

იმენა როგორ ზედაპირულად ლაპარაკობ იცი? პასუხის გაცემაც რო მიუღებელია..მარტო სიტიში იდება ინვესტიცია? და გვარდიოლას სიტი 3 იდან ორში, ლივერპულთანაც და ბარსასთანაც მსაჯებმა უფრო გაიგდეს წიხლქვეშ ვიდრე მეტოქე ფეხბურთელებმა. როგორ თუ არ აქვს მნიშვნელობა, განა რისთვის დააბრუნეს პენსიაზე გასული ჰაინკესი ლიგის მოგების გარდა? რატო ვერ მიართვეს ნეტა თუ ასე მარტივი იყო, როგორც შენ წარმოგიდგენია?

პირველ რიგში რა შუაშია სიტი ბარსასთან?მეორე როდესაც მწვრთნელი ამდენ ფეხბურთელს ითხოვს და ყველა პოზიციაზე მინიმუმ მსოფლიო კლასის 2 ფეხბურთელი ყავს იმას მოეთხოვება შედეგი აბა ვისნუნდა მოთხოვონ საერთოდ , მესამეც მსაჯებზე უბრალოდ კომენტარი მეზარება ისეთი საკითხია,მერე გვარდიოლას ტიტულებს რო მეუბნები გერმანიაში იმდენი ტიტული მოაგროვა ტიპმა იმ პირობებში რო კონკურენტიც კი არ ყავდა და ევროსარბიელზე კი გააძრო სახე ყველამ ვისაც არ დაეზარა, რაც გვარდიოლა მივიდია სიტიში ვინ დახარჯა ყველაზე მეტი ან მაგათმა ან პსჟმ,ასე რომ შედეგი საჭიროა და სხვა არფერი შენ მოგწონს ტიკი ტაკას ყურება ბურთის აქეთ იქით გორაობა?მე პირადად მაგ სტილს საერთოდ ვერ ვუმუგამებ და ჩემთვის არფერი დიდი ესთეტიკის მქონე არაა, ჰაინკესი რო დააბრუნეს გაცილებით კარგი ფეხბურთი აჩვენა ბაიერნმა ვიდრე გვარდიოლას ხელში მთელი სამი წელი ყველა ესპანურმა გრანდმა რო გაგდო, ასე რომ ჰაინკესის ხელი დაეტყო რასაც ვერ ვიტყვით გვარდიოლაზე. ასე რომ დასკვნა შენთვის მომინდია.

რეალს რომ აპამპულავებდა და აფარჩაკებდა მოედნაზე, როგორც ანგარიშით, ისე თამაშის ხარისხით, არც მაშინ მოგწონდა მისი ტიკი-ტაკა? გასაგებია სიძულვილი გვარდიოლასადმი რეალის ქომაგების მხრიდან, ტიპი ისე უგებდა სამეფო კლუბს, ფეხბურთის თამაშის სურვილს უკარგავდა, ზოგს ამ საიტზე ალბათ ელ კლასიკოს და საერთოდ ფეხბურთის ყურებაც შეაზიზღა... კი, გასაგებია ეს ყველაფერი, მაგრამ ეს კაცი ხანდახან ისე გამოგყავთ რომ თითქოს არაფერი იყოს და არც არაფრისთვის ჰქონდეს მიღწეული,ასეც არ შეიძლება.. უფრო ფართო სპექტრიდან შეხედეთ და დაინახავთ რომ გვარდიოლამ ფეხბურთი ხელოვნებად აქცია, ფეხბურთს საკუთარი არსი გაუფართოვა, მნიშვნელობა გაუზარდა... :)

მეგობარო თუ საუბარი გინდა არ გინდა ირონია და მსგავსი რაგაცეები, გვარდიოლა რო რეალს უგებდა ის რეალი არანაირ დიდ ძალას არ წარმაოდგენდა,ასე რომ მე მაგას დიდ პლიუსად არ ვუთვლი, როცა რეალი ძლიერ გუნდად აქცია მაურინიომ კი მოუგო ესპანეთის ჩემპიონატი და არ ვამბობ რომ გვარდიოლამ არ შექმნა რაღაც მაშტაბური , მაგრამ მაგ ლოგიკით ზიდანმა უფრო მაშტაბური შექმნა.არც იმ ბარსლონას ვუკარგავ ღვაწლს რომელმაც ძალინ დიდი სანახაობა აჩვენა და ასევე შედეგებიც და ზუსტად მაქედან გამომდიანრეობს ჩემი აზრიც , რომ გვარდიოლას სხვა გუნდებშიც მიახლოებილი შედეგები უნდა დაედო, მაგრამ მსგავსი ვერაფერი შეძლო, გვარდიოლამ საკუთარი თამასა თვითონ აწია და ამიტომ მოლოდინიც გაცილებით მაღალი იყო.

30

4 მარტი 2019 02:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Shakespeare1
ციტატა: Wakana
ციტატა: Shakespeare1
ციტატა: Wakana
ციტატა: Clever liar
ციტატა: Wakana
პირველ რიგში სანამ გვარდიოლა მოვიდოდა სიტი ლიგის ნახევრაფინალში იყი უკვე ასე რომ არც ისე გამოუცდელები ჩანან როგორც შენ აღწერ, ბაიერნმა რა დაიბრუნდა რა მნიშვნელობა აქვს ტიპი მიიყვანეს ლიგის მოსაგებად და ძლიერ გუნდს ვერ მოუგო და მესამეც სიტიში ამხელა ინვესტიცია რო იდება შენი აზრით უკუგება რა უნდა იყოს?ვისაც ხელი დაადო თითქმის ყველა უყიდეს მაგას რო შემადგენლობა ყავს და რესურსი აქვს მინიმუმ ინგლისში არავის ყავს და ზუსტად ამ ფაქტორების გათვალისიწნებით ითხოვენ მისგან შედეგს, რომელიც არ ჩანს.

იმენა როგორ ზედაპირულად ლაპარაკობ იცი? პასუხის გაცემაც რო მიუღებელია..მარტო სიტიში იდება ინვესტიცია? და გვარდიოლას სიტი 3 იდან ორში, ლივერპულთანაც და ბარსასთანაც მსაჯებმა უფრო გაიგდეს წიხლქვეშ ვიდრე მეტოქე ფეხბურთელებმა. როგორ თუ არ აქვს მნიშვნელობა, განა რისთვის დააბრუნეს პენსიაზე გასული ჰაინკესი ლიგის მოგების გარდა? რატო ვერ მიართვეს ნეტა თუ ასე მარტივი იყო, როგორც შენ წარმოგიდგენია?

პირველ რიგში რა შუაშია სიტი ბარსასთან?მეორე როდესაც მწვრთნელი ამდენ ფეხბურთელს ითხოვს და ყველა პოზიციაზე მინიმუმ მსოფლიო კლასის 2 ფეხბურთელი ყავს იმას მოეთხოვება შედეგი აბა ვისნუნდა მოთხოვონ საერთოდ , მესამეც მსაჯებზე უბრალოდ კომენტარი მეზარება ისეთი საკითხია,მერე გვარდიოლას ტიტულებს რო მეუბნები გერმანიაში იმდენი ტიტული მოაგროვა ტიპმა იმ პირობებში რო კონკურენტიც კი არ ყავდა და ევროსარბიელზე კი გააძრო სახე ყველამ ვისაც არ დაეზარა, რაც გვარდიოლა მივიდია სიტიში ვინ დახარჯა ყველაზე მეტი ან მაგათმა ან პსჟმ,ასე რომ შედეგი საჭიროა და სხვა არფერი შენ მოგწონს ტიკი ტაკას ყურება ბურთის აქეთ იქით გორაობა?მე პირადად მაგ სტილს საერთოდ ვერ ვუმუგამებ და ჩემთვის არფერი დიდი ესთეტიკის მქონე არაა, ჰაინკესი რო დააბრუნეს გაცილებით კარგი ფეხბურთი აჩვენა ბაიერნმა ვიდრე გვარდიოლას ხელში მთელი სამი წელი ყველა ესპანურმა გრანდმა რო გაგდო, ასე რომ ჰაინკესის ხელი დაეტყო რასაც ვერ ვიტყვით გვარდიოლაზე. ასე რომ დასკვნა შენთვის მომინდია.

რეალს რომ აპამპულავებდა და აფარჩაკებდა მოედნაზე, როგორც ანგარიშით, ისე თამაშის ხარისხით, არც მაშინ მოგწონდა მისი ტიკი-ტაკა? გასაგებია სიძულვილი გვარდიოლასადმი რეალის ქომაგების მხრიდან, ტიპი ისე უგებდა სამეფო კლუბს, ფეხბურთის თამაშის სურვილს უკარგავდა, ზოგს ამ საიტზე ალბათ ელ კლასიკოს და საერთოდ ფეხბურთის ყურებაც შეაზიზღა... კი, გასაგებია ეს ყველაფერი, მაგრამ ეს კაცი ხანდახან ისე გამოგყავთ რომ თითქოს არაფერი იყოს და არც არაფრისთვის ჰქონდეს მიღწეული,ასეც არ შეიძლება.. უფრო ფართო სპექტრიდან შეხედეთ და დაინახავთ რომ გვარდიოლამ ფეხბურთი ხელოვნებად აქცია, ფეხბურთს საკუთარი არსი გაუფართოვა, მნიშვნელობა გაუზარდა... :)

მეგობარო თუ საუბარი გინდა არ გინდა ირონია და მსგავსი რაგაცეები, გვარდიოლა რო რეალს უგებდა ის რეალი არანაირ დიდ ძალას არ წარმაოდგენდა,ასე რომ მე მაგას დიდ პლიუსად არ ვუთვლი, როცა რეალი ძლიერ გუნდად აქცია მაურინიომ კი მოუგო ესპანეთის ჩემპიონატი და არ ვამბობ რომ გვარდიოლამ არ შექმნა რაღაც მაშტაბური , მაგრამ მაგ ლოგიკით ზიდანმა უფრო მაშტაბური შექმნა.არც იმ ბარსლონას ვუკარგავ ღვაწლს რომელმაც ძალინ დიდი სანახაობა აჩვენა და ასევე შედეგებიც და ზუსტად მაქედან გამომდიანრეობს ჩემი აზრიც , რომ გვარდიოლას სხვა გუნდებშიც მიახლოებილი შედეგები უნდა დაედო, მაგრამ მსგავსი ვერაფერი შეძლო, გვარდიოლამ საკუთარი თამასა თვითონ აწია და ამიტომ მოლოდინიც გაცილებით მაღალი იყო.

როგორც მწვრთნელი(ამ სიტყვის სრული გააზრებით და გაგებით) უფრო დიდი გვარდიოლა რომ არის ზიდანზე, ამაზე დავა მემგონი არ ღირს... ზიდანს არაფერი ახალი არ შეუქმნია, არ გამოუგონებია ახალი ტაქტიკა, მონახაზი, სქემა ან რაიმე მსგავსი... ზიდანი იყო ძლიერი მოტივატორი და გამარჯვების მენატლიტის მატარებელი მწვრთნელი, ჰო, გარკვეულწილადაც საფეხბურთო ფორტუნაც წყალობდა ნამვდილად.. აი ამ სამი კომპონენტის წყალობით დადო ის შედეგი, ავად თუ კარგად, რაც დადო... ზიდანის რეალს რომ გასაოცარი ფეხბურთი არ უთამაშია არც ესტეთიკური და არც ხარისხობრივი თვალსაზრისით, ეს ახალი ამბავი არ არის, უბრალოდ ხშირ შემთხვევაში იყო რამოსის შეგდებული გოლები თამაშის ბოლო წუთებზე და ამის მსგავსი გამართლებები, რაც ნამდვილად უხვად გააჩნდა ზიზუს რეალს... დომინანტური ფეხბურთიც არ უთამაშია ზიდანის გუნდს, ვერავინ იტყვის მისი რეალი დაუმარცხებელი იყოო... მოკლედ მის რეალს საჭირო დროს უმართლებდა კიდეც და ზოგჯერ მსაჯიც წაეხმარებოდა ხოლმე, ასე და ამგვარად იგებდა თამაშების გარკვეულ ნაწილს...დასკვნა:როგორც მწვრთნელი, სად გვარდიოლა და სად ზიდანი... :)

მოკლედ რა შეიძლება ითქვას ასე მარტივად ახსნა ის ამოუხსნელი ფენომენი რასაც ზედიზედ 3ჯერ ლიგის მოგებაა ქვია,არ ვიცი რა ვთქვა, ყოველთვის მომწონდა ერთი საკამოდ კარგი გამოთქმა ძლიერებს უმართლებსო, ესეიგი გვარდიოლას ბარსელონად არ გაუმართლა?თუ მსაჯი არ დაეხმარა 2 ვე მოგებულ ლიგაში?იმაში გეთანხმები, რომ მაგარია გვარდიოლა, მაგრამ კიდევ ბევრი აქვს დასამტკიცებელი, მინიმუმ რომელიმე გუნდით ლიგაზე ღირსეული შედეგი დადოს თუ ვერ მოიგებს ფინალამდე მაინც მივიდეს,შედეგი არის ყოველთვის შეფასების მთავარი კრიტერიუმი.

31

4 მარტი 2019 02:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Shakespeare1
ციტატა: Wakana
ციტატა: Shakespeare1
ციტატა: Wakana
ციტატა: Shakespeare1
ციტატა: Wakana
ციტატა: Clever liar
ციტატა: Wakana
პირველ რიგში სანამ გვარდიოლა მოვიდოდა სიტი ლიგის ნახევრაფინალში იყი უკვე ასე რომ არც ისე გამოუცდელები ჩანან როგორც შენ აღწერ, ბაიერნმა რა დაიბრუნდა რა მნიშვნელობა აქვს ტიპი მიიყვანეს ლიგის მოსაგებად და ძლიერ გუნდს ვერ მოუგო და მესამეც სიტიში ამხელა ინვესტიცია რო იდება შენი აზრით უკუგება რა უნდა იყოს?ვისაც ხელი დაადო თითქმის ყველა უყიდეს მაგას რო შემადგენლობა ყავს და რესურსი აქვს მინიმუმ ინგლისში არავის ყავს და ზუსტად ამ ფაქტორების გათვალისიწნებით ითხოვენ მისგან შედეგს, რომელიც არ ჩანს.

იმენა როგორ ზედაპირულად ლაპარაკობ იცი? პასუხის გაცემაც რო მიუღებელია..მარტო სიტიში იდება ინვესტიცია? და გვარდიოლას სიტი 3 იდან ორში, ლივერპულთანაც და ბარსასთანაც მსაჯებმა უფრო გაიგდეს წიხლქვეშ ვიდრე მეტოქე ფეხბურთელებმა. როგორ თუ არ აქვს მნიშვნელობა, განა რისთვის დააბრუნეს პენსიაზე გასული ჰაინკესი ლიგის მოგების გარდა? რატო ვერ მიართვეს ნეტა თუ ასე მარტივი იყო, როგორც შენ წარმოგიდგენია?

პირველ რიგში რა შუაშია სიტი ბარსასთან?მეორე როდესაც მწვრთნელი ამდენ ფეხბურთელს ითხოვს და ყველა პოზიციაზე მინიმუმ მსოფლიო კლასის 2 ფეხბურთელი ყავს იმას მოეთხოვება შედეგი აბა ვისნუნდა მოთხოვონ საერთოდ , მესამეც მსაჯებზე უბრალოდ კომენტარი მეზარება ისეთი საკითხია,მერე გვარდიოლას ტიტულებს რო მეუბნები გერმანიაში იმდენი ტიტული მოაგროვა ტიპმა იმ პირობებში რო კონკურენტიც კი არ ყავდა და ევროსარბიელზე კი გააძრო სახე ყველამ ვისაც არ დაეზარა, რაც გვარდიოლა მივიდია სიტიში ვინ დახარჯა ყველაზე მეტი ან მაგათმა ან პსჟმ,ასე რომ შედეგი საჭიროა და სხვა არფერი შენ მოგწონს ტიკი ტაკას ყურება ბურთის აქეთ იქით გორაობა?მე პირადად მაგ სტილს საერთოდ ვერ ვუმუგამებ და ჩემთვის არფერი დიდი ესთეტიკის მქონე არაა, ჰაინკესი რო დააბრუნეს გაცილებით კარგი ფეხბურთი აჩვენა ბაიერნმა ვიდრე გვარდიოლას ხელში მთელი სამი წელი ყველა ესპანურმა გრანდმა რო გაგდო, ასე რომ ჰაინკესის ხელი დაეტყო რასაც ვერ ვიტყვით გვარდიოლაზე. ასე რომ დასკვნა შენთვის მომინდია.

რეალს რომ აპამპულავებდა და აფარჩაკებდა მოედნაზე, როგორც ანგარიშით, ისე თამაშის ხარისხით, არც მაშინ მოგწონდა მისი ტიკი-ტაკა? გასაგებია სიძულვილი გვარდიოლასადმი რეალის ქომაგების მხრიდან, ტიპი ისე უგებდა სამეფო კლუბს, ფეხბურთის თამაშის სურვილს უკარგავდა, ზოგს ამ საიტზე ალბათ ელ კლასიკოს და საერთოდ ფეხბურთის ყურებაც შეაზიზღა... კი, გასაგებია ეს ყველაფერი, მაგრამ ეს კაცი ხანდახან ისე გამოგყავთ რომ თითქოს არაფერი იყოს და არც არაფრისთვის ჰქონდეს მიღწეული,ასეც არ შეიძლება.. უფრო ფართო სპექტრიდან შეხედეთ და დაინახავთ რომ გვარდიოლამ ფეხბურთი ხელოვნებად აქცია, ფეხბურთს საკუთარი არსი გაუფართოვა, მნიშვნელობა გაუზარდა... :)

მეგობარო თუ საუბარი გინდა არ გინდა ირონია და მსგავსი რაგაცეები, გვარდიოლა რო რეალს უგებდა ის რეალი არანაირ დიდ ძალას არ წარმაოდგენდა,ასე რომ მე მაგას დიდ პლიუსად არ ვუთვლი, როცა რეალი ძლიერ გუნდად აქცია მაურინიომ კი მოუგო ესპანეთის ჩემპიონატი და არ ვამბობ რომ გვარდიოლამ არ შექმნა რაღაც მაშტაბური , მაგრამ მაგ ლოგიკით ზიდანმა უფრო მაშტაბური შექმნა.არც იმ ბარსლონას ვუკარგავ ღვაწლს რომელმაც ძალინ დიდი სანახაობა აჩვენა და ასევე შედეგებიც და ზუსტად მაქედან გამომდიანრეობს ჩემი აზრიც , რომ გვარდიოლას სხვა გუნდებშიც მიახლოებილი შედეგები უნდა დაედო, მაგრამ მსგავსი ვერაფერი შეძლო, გვარდიოლამ საკუთარი თამასა თვითონ აწია და ამიტომ მოლოდინიც გაცილებით მაღალი იყო.

როგორც მწვრთნელი(ამ სიტყვის სრული გააზრებით და გაგებით) უფრო დიდი გვარდიოლა რომ არის ზიდანზე, ამაზე დავა მემგონი არ ღირს... ზიდანს არაფერი ახალი არ შეუქმნია, არ გამოუგონებია ახალი ტაქტიკა, მონახაზი, სქემა ან რაიმე მსგავსი... ზიდანი იყო ძლიერი მოტივატორი და გამარჯვების მენატლიტის მატარებელი მწვრთნელი, ჰო, გარკვეულწილადაც საფეხბურთო ფორტუნაც წყალობდა ნამვდილად.. აი ამ სამი კომპონენტის წყალობით დადო ის შედეგი, ავად თუ კარგად, რაც დადო... ზიდანის რეალს რომ გასაოცარი ფეხბურთი არ უთამაშია არც ესტეთიკური და არც ხარისხობრივი თვალსაზრისით, ეს ახალი ამბავი არ არის, უბრალოდ ხშირ შემთხვევაში იყო რამოსის შეგდებული გოლები თამაშის ბოლო წუთებზე და ამის მსგავსი გამართლებები, რაც ნამდვილად უხვად გააჩნდა ზიზუს რეალს... დომინანტური ფეხბურთიც არ უთამაშია ზიდანის გუნდს, ვერავინ იტყვის მისი რეალი დაუმარცხებელი იყოო... მოკლედ მის რეალს საჭირო დროს უმართლებდა კიდეც და ზოგჯერ მსაჯიც წაეხმარებოდა ხოლმე, ასე და ამგვარად იგებდა თამაშების გარკვეულ ნაწილს...დასკვნა:როგორც მწვრთნელი, სად გვარდიოლა და სად ზიდანი... :)

მოკლედ რა შეიძლება ითქვას ასე მარტივად ახსნა ის ამოუხსნელი ფენომენი რასაც ზედიზედ 3ჯერ ლიგის მოგებაა ქვია,არ ვიცი რა ვთქვა, ყოველთვის მომწონდა ერთი საკამოდ კარგი გამოთქმა ძლიერებს უმართლებსო, ესეიგი გვარდიოლას ბარსელონად არ გაუმართლა?თუ მსაჯი არ დაეხმარა 2 ვე მოგებულ ლიგაში?იმაში გეთანხმები, რომ მაგარია გვარდიოლა, მაგრამ კიდევ ბევრი აქვს დასამტკიცებელი, მინიმუმ რომელიმე გუნდით ლიგაზე ღირსეული შედეგი დადოს თუ ვერ მოიგებს ფინალამდე მაინც მივიდეს,შედეგი არის ყოველთვის შეფასების მთავარი კრიტერიუმი.

შედეგი არ არის ნამდვილი ფეხბურთი და არც არასდროს იქნება, ფეხბურთი პირველ რიგში სანახაობაა, სილამაზეა, ხელოვნებაა... ფეხბურთი ის არის, რაც გვარდიოლას ბარსელონამ ითამაშა და როგორც დაამახსოვრა მსოფლიოს ფეხბურთის ისტორიას თავი...ფეხბურთის გულშემატკივარამა ის ბარსელონა თავისი სანახაობრივი თამაშით დაიმახსოვრა და შემდეგ შედეგით... მთავარი სპორტის ამ სახეობაში არის, თუ როგორ დაამახსოვრდები გულშემატკივარს, რას შექმნი ახალს ისეთს, რაც მხოლოდ შენი იქნება... ეს "რაღაც ისეთი" შექმნმა პეპმა, რომელმაც აალაპარაკა მთელი მსოფლიო... თავად ფერგიუსონს აქვს ნათქვამი ყველა გუნდისთვის რაღაც მომიხერხებია, გვარდიოლას ბარსელონა ვერაფერი მოვუხერხეო..... აი ასეთი დომინანტი და ტოტალიტარი იყო ის ბარსელონა ფეხბურთში... და მთავარი ღირსება იყო ჯერ სანახაობის ჩვენება, შემდეგ კი შედეგი... გაივლის წლები და უფრო მაღლა დააყენებენ გვარდიოლას ბარსელონას ვიდრე ზიდანის რეალს.... რატომ? -იმიტომ. რომ პეპის ბარსამ ითამშა "ფეხბურთი, რომლის თამაშიც მარტივია, თუმცა მისი მარტივად თამაში არის რთული"... პეპის ბარსაში ყოფნის პერიოდს კარგად ეხმაურება ფრაზა:"ყველაფერი გენიალური მარტივია" :)

მე ვთქვი შედეგი არის შეფასების მთავარი კრიტერიუმი თქო და არა ფეხბურთია შედეგი თქო. რაც შეეხება ზიდანის რეალმა ის შეძლო რაც ვერ შეძლო გვარდიოლას ბარსელონამ, აი ეს არის ნამდვილად მარტივი შტრიხი გასხვავების საპოვნელად და ის რომ გვარდიოლას ბარსელონას დაიმახსოვრებენ და ზიდანის რეალს არა , რომელმაც იქამდე შეუძლებელი შეძლო და დიდი ალბათობით ძალინ რთული იქნება ამის გამეორება აი მაგაში კი ნამდვილად ვრრ დაგეთანხმები.2 ვეს გაიხსენებენ და ვის მეტად ეს უკვე გემოვნების საკითხია და გვარდიილას ბარსა დაუმარცხებელი იყოო, რა თქმა უნდა არ იყო რასაც მთელი ჩვენი საუბარი უსვამს ხაზს. ზიდანს ახლა არ ვადარებ გვრდიოლას,ერთი მარტივი მიზეზის გამოს, ის 2.5 წელი იყო მხოლოდ ჯერ და გავტდიოლა აგერ უკვე მე 11 წელია, თუმცა საერთოდ არ გამოვრიცხავ რომ გვარდიოლაზე დიდი სახელი დატოვოს როგორც მწვრთნელმა.

32

4 მარტი 2019 03:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wakana
Wakana

რაც გვარდიოლას ბარსამ შეძლო ის შეძლო ზიდანის რეალმა? ვერა. მაგ სამ წელში 1 კოპა მოიგო დ 1 ლა ლიგა ზიდანმა და თუ ეგეთი ძლიერი იყო შიდან ჩემპიონატში რატო ვერაფერს შვებოდა თან რამხელა რესურსი ქონდა. მორატა ისკო ხამესი კოვაჩივი ვასკესი ასენსიო ესეთი სკამი როცა გყავს მინიმუმ 1ხელ მაინც უნდა მოგეგო ტრიპლეტი

33

4 მარტი 2019 03:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კარგია ჯანსაღი დავა ორივე მხრიდან ძალიან მომეწონა ორივეს არგუმენტები და ბევრ რაღაც ახალზე ვიფიქრე.და ორივეს გეთანხმებით რომ ორივემ შეუძლებელი შეძლო.მაგრამ ჯერჯერობით საერთოდ ზიდანს გუარდიოლას რომ ადარებთ ეგ უკვე ზიდანის სიდიადეზე უსვამს ხაზს თორემ რა დროს ზიდანის საუკეთესო მწვრთნელობაზეა საუბარი.2.5წელიწადში კი მოიგო სასწაული რამ მაგრამ ეგ დრო საკმარისი არანაირად არაა რამის შესაფასებლად.ჩემი აზრით დიდი მწვრთნელის სახელს დატოვებს მომავალში და შეიძლება ერთ ერთი საუკეთესოც გახდეს მაგრამ რა უბედურებაა გუარდიოლასთან შედარება იმედია ფერგიუსონსაც არ ჯობია მაგ ლოგიკით რომ ეგ შეძლო.და მწვრთნელებიც გემოვნების საკითხია ჩემი აზრით და შეფასებაც სხვადასხვა კრიტერიუმებით ხდება.სხვადასხვა გუნდიდად ლიგების დადებაზე მოურინიო გვახსენდება ალბათ ყვლას მაგრამ არანაირად არ მიმაჩნია სასწაული

და სიმართლე გითხრათ გრძელი სეზონის კარგად მოთამაშეს უფრო ვაფასებ ვიდრე 12 თამაშს რო ატარეს კარგად

34

4 მარტი 2019 07:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეს რეალის საიტია როგორც ვიცი და ვერ ვხვდევი რატომ მიდის აქ პრემიერ ლიგის გუნდების ავ-კარგიანობის გარჩევა?????სიტი,ლივერპული,მანჩესტერი და ასე შემდეგ.....საგიჟეთია რა.....😆😆😆😆😆😂😂😂😂

35

4 მარტი 2019 09:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2107
ზიდანი მოტივატორი ყოფილა და გამარჯვებული მენტალიტეტის მქონე და სხვა არაფერი დიდიო)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

36

4 მარტი 2019 12:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Shakespeare1
ციტატა: Wakana
ციტატა: Shakespeare1
ციტატა: Wakana
ციტატა: Shakespeare1
ციტატა: Wakana
ციტატა: Shakespeare1
ციტატა: Wakana
ციტატა: Clever liar
ციტატა: Wakana
პირველ რიგში სანამ გვარდიოლა მოვიდოდა სიტი ლიგის ნახევრაფინალში იყი უკვე ასე რომ არც ისე გამოუცდელები ჩანან როგორც შენ აღწერ, ბაიერნმა რა დაიბრუნდა რა მნიშვნელობა აქვს ტიპი მიიყვანეს ლიგის მოსაგებად და ძლიერ გუნდს ვერ მოუგო და მესამეც სიტიში ამხელა ინვესტიცია რო იდება შენი აზრით უკუგება რა უნდა იყოს?ვისაც ხელი დაადო თითქმის ყველა უყიდეს მაგას რო შემადგენლობა ყავს და რესურსი აქვს მინიმუმ ინგლისში არავის ყავს და ზუსტად ამ ფაქტორების გათვალისიწნებით ითხოვენ მისგან შედეგს, რომელიც არ ჩანს.

იმენა როგორ ზედაპირულად ლაპარაკობ იცი? პასუხის გაცემაც რო მიუღებელია..მარტო სიტიში იდება ინვესტიცია? და გვარდიოლას სიტი 3 იდან ორში, ლივერპულთანაც და ბარსასთანაც მსაჯებმა უფრო გაიგდეს წიხლქვეშ ვიდრე მეტოქე ფეხბურთელებმა. როგორ თუ არ აქვს მნიშვნელობა, განა რისთვის დააბრუნეს პენსიაზე გასული ჰაინკესი ლიგის მოგების გარდა? რატო ვერ მიართვეს ნეტა თუ ასე მარტივი იყო, როგორც შენ წარმოგიდგენია?

პირველ რიგში რა შუაშია სიტი ბარსასთან?მეორე როდესაც მწვრთნელი ამდენ ფეხბურთელს ითხოვს და ყველა პოზიციაზე მინიმუმ მსოფლიო კლასის 2 ფეხბურთელი ყავს იმას მოეთხოვება შედეგი აბა ვისნუნდა მოთხოვონ საერთოდ , მესამეც მსაჯებზე უბრალოდ კომენტარი მეზარება ისეთი საკითხია,მერე გვარდიოლას ტიტულებს რო მეუბნები გერმანიაში იმდენი ტიტული მოაგროვა ტიპმა იმ პირობებში რო კონკურენტიც კი არ ყავდა და ევროსარბიელზე კი გააძრო სახე ყველამ ვისაც არ დაეზარა, რაც გვარდიოლა მივიდია სიტიში ვინ დახარჯა ყველაზე მეტი ან მაგათმა ან პსჟმ,ასე რომ შედეგი საჭიროა და სხვა არფერი შენ მოგწონს ტიკი ტაკას ყურება ბურთის აქეთ იქით გორაობა?მე პირადად მაგ სტილს საერთოდ ვერ ვუმუგამებ და ჩემთვის არფერი დიდი ესთეტიკის მქონე არაა, ჰაინკესი რო დააბრუნეს გაცილებით კარგი ფეხბურთი აჩვენა ბაიერნმა ვიდრე გვარდიოლას ხელში მთელი სამი წელი ყველა ესპანურმა გრანდმა რო გაგდო, ასე რომ ჰაინკესის ხელი დაეტყო რასაც ვერ ვიტყვით გვარდიოლაზე. ასე რომ დასკვნა შენთვის მომინდია.

რეალს რომ აპამპულავებდა და აფარჩაკებდა მოედნაზე, როგორც ანგარიშით, ისე თამაშის ხარისხით, არც მაშინ მოგწონდა მისი ტიკი-ტაკა? გასაგებია სიძულვილი გვარდიოლასადმი რეალის ქომაგების მხრიდან, ტიპი ისე უგებდა სამეფო კლუბს, ფეხბურთის თამაშის სურვილს უკარგავდა, ზოგს ამ საიტზე ალბათ ელ კლასიკოს და საერთოდ ფეხბურთის ყურებაც შეაზიზღა... კი, გასაგებია ეს ყველაფერი, მაგრამ ეს კაცი ხანდახან ისე გამოგყავთ რომ თითქოს არაფერი იყოს და არც არაფრისთვის ჰქონდეს მიღწეული,ასეც არ შეიძლება.. უფრო ფართო სპექტრიდან შეხედეთ და დაინახავთ რომ გვარდიოლამ ფეხბურთი ხელოვნებად აქცია, ფეხბურთს საკუთარი არსი გაუფართოვა, მნიშვნელობა გაუზარდა... :)

მეგობარო თუ საუბარი გინდა არ გინდა ირონია და მსგავსი რაგაცეები, გვარდიოლა რო რეალს უგებდა ის რეალი არანაირ დიდ ძალას არ წარმაოდგენდა,ასე რომ მე მაგას დიდ პლიუსად არ ვუთვლი, როცა რეალი ძლიერ გუნდად აქცია მაურინიომ კი მოუგო ესპანეთის ჩემპიონატი და არ ვამბობ რომ გვარდიოლამ არ შექმნა რაღაც მაშტაბური , მაგრამ მაგ ლოგიკით ზიდანმა უფრო მაშტაბური შექმნა.არც იმ ბარსლონას ვუკარგავ ღვაწლს რომელმაც ძალინ დიდი სანახაობა აჩვენა და ასევე შედეგებიც და ზუსტად მაქედან გამომდიანრეობს ჩემი აზრიც , რომ გვარდიოლას სხვა გუნდებშიც მიახლოებილი შედეგები უნდა დაედო, მაგრამ მსგავსი ვერაფერი შეძლო, გვარდიოლამ საკუთარი თამასა თვითონ აწია და ამიტომ მოლოდინიც გაცილებით მაღალი იყო.

როგორც მწვრთნელი(ამ სიტყვის სრული გააზრებით და გაგებით) უფრო დიდი გვარდიოლა რომ არის ზიდანზე, ამაზე დავა მემგონი არ ღირს... ზიდანს არაფერი ახალი არ შეუქმნია, არ გამოუგონებია ახალი ტაქტიკა, მონახაზი, სქემა ან რაიმე მსგავსი... ზიდანი იყო ძლიერი მოტივატორი და გამარჯვების მენატლიტის მატარებელი მწვრთნელი, ჰო, გარკვეულწილადაც საფეხბურთო ფორტუნაც წყალობდა ნამვდილად.. აი ამ სამი კომპონენტის წყალობით დადო ის შედეგი, ავად თუ კარგად, რაც დადო... ზიდანის რეალს რომ გასაოცარი ფეხბურთი არ უთამაშია არც ესტეთიკური და არც ხარისხობრივი თვალსაზრისით, ეს ახალი ამბავი არ არის, უბრალოდ ხშირ შემთხვევაში იყო რამოსის შეგდებული გოლები თამაშის ბოლო წუთებზე და ამის მსგავსი გამართლებები, რაც ნამდვილად უხვად გააჩნდა ზიზუს რეალს... დომინანტური ფეხბურთიც არ უთამაშია ზიდანის გუნდს, ვერავინ იტყვის მისი რეალი დაუმარცხებელი იყოო... მოკლედ მის რეალს საჭირო დროს უმართლებდა კიდეც და ზოგჯერ მსაჯიც წაეხმარებოდა ხოლმე, ასე და ამგვარად იგებდა თამაშების გარკვეულ ნაწილს...დასკვნა:როგორც მწვრთნელი, სად გვარდიოლა და სად ზიდანი... :)

მოკლედ რა შეიძლება ითქვას ასე მარტივად ახსნა ის ამოუხსნელი ფენომენი რასაც ზედიზედ 3ჯერ ლიგის მოგებაა ქვია,არ ვიცი რა ვთქვა, ყოველთვის მომწონდა ერთი საკამოდ კარგი გამოთქმა ძლიერებს უმართლებსო, ესეიგი გვარდიოლას ბარსელონად არ გაუმართლა?თუ მსაჯი არ დაეხმარა 2 ვე მოგებულ ლიგაში?იმაში გეთანხმები, რომ მაგარია გვარდიოლა, მაგრამ კიდევ ბევრი აქვს დასამტკიცებელი, მინიმუმ რომელიმე გუნდით ლიგაზე ღირსეული შედეგი დადოს თუ ვერ მოიგებს ფინალამდე მაინც მივიდეს,შედეგი არის ყოველთვის შეფასების მთავარი კრიტერიუმი.

შედეგი არ არის ნამდვილი ფეხბურთი და არც არასდროს იქნება, ფეხბურთი პირველ რიგში სანახაობაა, სილამაზეა, ხელოვნებაა... ფეხბურთი ის არის, რაც გვარდიოლას ბარსელონამ ითამაშა და როგორც დაამახსოვრა მსოფლიოს ფეხბურთის ისტორიას თავი...ფეხბურთის გულშემატკივარამა ის ბარსელონა თავისი სანახაობრივი თამაშით დაიმახსოვრა და შემდეგ შედეგით... მთავარი სპორტის ამ სახეობაში არის, თუ როგორ დაამახსოვრდები გულშემატკივარს, რას შექმნი ახალს ისეთს, რაც მხოლოდ შენი იქნება... ეს "რაღაც ისეთი" შექმნმა პეპმა, რომელმაც აალაპარაკა მთელი მსოფლიო... თავად ფერგიუსონს აქვს ნათქვამი ყველა გუნდისთვის რაღაც მომიხერხებია, გვარდიოლას ბარსელონა ვერაფერი მოვუხერხეო..... აი ასეთი დომინანტი და ტოტალიტარი იყო ის ბარსელონა ფეხბურთში... და მთავარი ღირსება იყო ჯერ სანახაობის ჩვენება, შემდეგ კი შედეგი... გაივლის წლები და უფრო მაღლა დააყენებენ გვარდიოლას ბარსელონას ვიდრე ზიდანის რეალს.... რატომ? -იმიტომ. რომ პეპის ბარსამ ითამშა "ფეხბურთი, რომლის თამაშიც მარტივია, თუმცა მისი მარტივად თამაში არის რთული"... პეპის ბარსაში ყოფნის პერიოდს კარგად ეხმაურება ფრაზა:"ყველაფერი გენიალური მარტივია" :)

მე ვთქვი შედეგი არის შეფასების მთავარი კრიტერიუმი თქო და არა ფეხბურთია შედეგი თქო. რაც შეეხება ზიდანის რეალმა ის შეძლო რაც ვერ შეძლო გვარდიოლას ბარსელონამ, აი ეს არის ნამდვილად მარტივი შტრიხი გასხვავების საპოვნელად და ის რომ გვარდიოლას ბარსელონას დაიმახსოვრებენ და ზიდანის რეალს არა , რომელმაც იქამდე შეუძლებელი შეძლო და დიდი ალბათობით ძალინ რთული იქნება ამის გამეორება აი მაგაში კი ნამდვილად ვრრ დაგეთანხმები.2 ვეს გაიხსენებენ და ვის მეტად ეს უკვე გემოვნების საკითხია და გვარდიილას ბარსა დაუმარცხებელი იყოო, რა თქმა უნდა არ იყო რასაც მთელი ჩვენი საუბარი უსვამს ხაზს. ზიდანს ახლა არ ვადარებ გვრდიოლას,ერთი მარტივი მიზეზის გამოს, ის 2.5 წელი იყო მხოლოდ ჯერ და გავტდიოლა აგერ უკვე მე 11 წელია, თუმცა საერთოდ არ გამოვრიცხავ რომ გვარდიოლაზე დიდი სახელი დატოვოს როგორც მწვრთნელმა.

რაც ვისაუბრეთ მთელი ამდენი ხანი, მხოლოდ ერთადერთ რამეში შევადარეთ ზიდანი და გვარდიოლა, ეს ერთადერთი რამე იყო ტიტულები... ალბათ ფეხბურთი რომ მხოლოდ ტიტულები არ არის ესეც იცი, რაც შეეხება თამაშის სხვა კომპონენტებს, ხარისხს, სილამაზეს, სანახაობას და ა. შ... აქ არც კი ვადარებთ ამ ორ მწვრთნელს ისეთი თვალშისაცემია სხვაობა და განსახვევება, პეპის ბარსა იყო "ტიტულებით დახუნძლული სანახაობა", ზუდანის რეალი კი "ჩ. ლიგის ტიტულებით დახუნძლული პრაგმატიზმი"... აი ეს არის წითელი(მთავარი) წყალგამყოფი ხაზი ამ ორ მწვრთნელს შორის, პლუს ამას გვარდიოლამ ბარსაში მოღვაწეობის პერიოდში მისი მთავარი მტერი, რეალი, დაჩაგრა საგრძნობლად, როგორც ტაბლოზე დაწერილი ანგარიშებით, ისე სხვა სათამაშო კომპონენტებით... აი იგივეს კი ვერ ვიტყვით ზიდანზე, ვერც შიდა ჩემპიონატში მოსპო ბარსელონას დომინაცია და ვერც კოპაზე, მით უმეტს... ჩ.ლიგაზე? -ამ ტურინირზე კი ნეფსით თუ უნებლიეთ არცერთხელ შეხვედრილა მისი გუნდი ბარსელონას... სხვაობას ხედავ ახლა? ზიდანის "რეალის" ფანებს ერთადერთი სათქმელი აქვთ, რომ 2,5 წელწადში მოიგო 3 ლიგა, მორჩა ამაზე შორს ვერ მიდიან და საფეხბურთო სამყაროც ამ ფაქტს დაიმახსოვრებს, სხვა ჯერ-ჯერობით არაფერი გაუკეთებია სამწვრთნელო დონეზე დასამახსოვრებელი ზიზუს.... ასე შაბლონურ-ტრაფარეტულია ამჟამად მისი სამწვრთნელო სახელი და კარიერა... აი დიდი მწვრთნელი რომ გახდე და ხალხის გულებში სამუდამოდ ჩაბეჭდო შენი სახელი ან ათლწლეულები უნდა იყო კლუბში და ააყვავო ის, ან გვარდიოლასავით 4 წელში თქვა ათწლეულების სათქმელი....დასკვნა:როგორც მწვრთნელი ზიზუ ჯერ ახლოსაც კი არ არის გვარდიოლასთან! :)
პ. ს ტიტულბზეც მოგახსენებ ბარემ, გული რომ არ დაგწყდეს... პეპს ბარსელონაში ყველა შესაძლო ტიტული აქვს მოგებული საკლუბო დონეზე და მათ შორის ორი ტრებლიც დადო, ზიდნას კი კოპა არ მოუგია არასდროს და მით უმეტეს ტრებლზე საუბარი ზედმეტია, ზიზუს კი არა რეალს თავისი არსებობის მანძილზე არ აქვს მოგებული :)

ციტატა: Wtf man
ციტატა: Wakana
Wakana

რაც გვარდიოლას ბარსამ შეძლო ის შეძლო ზიდანის რეალმა? ვერა. მაგ სამ წელში 1 კოპა მოიგო დ 1 ლა ლიგა ზიდანმა და თუ ეგეთი ძლიერი იყო შიდან ჩემპიონატში რატო ვერაფერს შვებოდა თან რამხელა რესურსი ქონდა. მორატა ისკო ხამესი კოვაჩივი ვასკესი ასენსიო ესეთი სკამი როცა გყავს მინიმუმ 1ხელ მაინც უნდა მოგეგო ტრიპლეტი

კოპა როდის მოიგო კაცო? :დ "როგორ შეიძლება გუნდი ევროპაში დომინირებდეს, თუ ის საკუთარ ჩემპიონატში არაა დომინანტი?

"რეალი" თამაშობს ჩემპიონატში, სადაც ლეო მესია. 38-ტურიან ჩემპიონატში მესის გუნდი თითქმის ყოველთვის იგებს. ევროპაში, მადრიდელები მესისთვის თავის არიდებას ახერხებენ." ესეც მოკლე რეზიუმე ზიდანის "რეალის" შეფასების... :)

ისე რა მაინტერესებს შენ მართლა გჯერა მაგის რო ზიდანი უბრალოდ მოტივატორია და მეტი არაფერი?ანუ შენი აზრით მიაღწიო იმ შედეგებს რასაც ზიდანმა მიაღწია მხოლოდ მოტივაციის მიცემით არის შესაძლებელი?ერთ რამეს გეტყვი ტრებლი არაფრად მიმაჩნია, მთავარია ლიგა და ლა ლიგა, რაც შეეხება ზიდანს საფეხბურთო თვალსაზრისით მისი ინტლექტი ალბათ სრულყოფილიც კი არის და მერე ზიდანს არ ვადარებ ჯერ, მაგრამ საერთოდაც არ გამოვრიცხავ გვარდიოლაზე დიდი გახდეს,გვარდიოლას ფერგიუსონზე მეტი ტრებლი აქვს მოგებული და შედეგი რა არის ჯობია ფერგის? მაგას იმედია არ იტყვი,გვარდიოლამ რო შექმნა გავიგეთ,მაგრამ დასამტკიცებელი აქვს სხვა გუნდებშიც,უბრალო მიზეზების გამო, უნდა დაამტკიცოს რომ მისი საფეხბურთო ფილოსოფია მხოლოდ ერთნგუნდს არ მოარგო,ესაა და ეს. ვერც ბაიერნმა და ვერც სიტიმ განსაკუთრებული ვერაფერი გააკეთეს და ამ ლიგის მოგება თუ ესე მარტივია, როგორც ზიდანი აკეთებს, მაშინ გვარდიოლასაც უნდა გაეკეთებინა რამე ამ გუნდებთან ერათად,თან არ დაგავიწყდეს რა ბავარია ჩაიბარა.ბევრი რო აღარ ვისაუბროთ გვარდიოლაზე საკამოდ დიდია, მაგრამ დასამტკიცებელი კიდევ ბევრი აქვს, ზიდანს არ ვადარებ ჯერ, მაგარმ ნონსენსად არ მიმაჩნია ,რომ მასზე დიდი გახდეს. ესაა და ეს.

37

4 მარტი 2019 14:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Shakespeare1
ციტატა: Wakana

მე მჯერა იმის,რასაც ვხედავ...სიმართლე,რომ გითხრა ანჩელოტისეულ რეალსა და ზიდანისეულ რეალს შორის განხვავება ვერ დავინახე ტაქტიკური კუთხით,იდენტური ფილოსოფია,სქემა,მონახაზი და ტაქტიკა იყო დაახლოებით...არსებითად ამ ორი სპეციალისტის რეალი არ განსხვავდებოდა ერთამენთისგან...მე ვამბობ,რომ ზიდანს რეალის ტაქტიკურ მონახაზში,ფილოსოფიაში ან რაიმე მსგავსში ძირეული ცვლილება არ გაუტარებია...რეალი თამაშობდა იგივე ფეხბურთს,რასაც ანჩელოტის დროს...ამიტომ მე პირადად ვერ დავინახე ზიდანის ხელწერა,ტაქტიკა,აი ისეთი რამე,რაც მისი შექმნილი და დანრეგილი იყო კლუბში...ესეთი რამე ამ 2,5 წელიწადში ვერ ვნახე და რაც ვნახე კი აღვნიშნე ზემოთ...რეალში მის მოღვაწეობას,როგორც დიდი ტაქტიკოსისას,ასე ვერ შევაფასებდი ნამდვილად...რაც შემატა კლუბს ესეც გამოვყავი და ვთქვი ზემოთ...დომინანტი რომ არ იყო შიდა ჩემპიონატში მისი გაწვრთნილი რეალი,ამას ის ფაქტიც ადასტურებს,რომ როცა მან ლა ლიგა მოიგო იმ სეზონშიც ვერ დაამარცხა ბარსელონა ორი მატჩიდან ვერცერთში,უფრო მეტიც,ერთი კიდეც წააგო ბერნაბეუზე...ლა კოპას საერთოდ არც ვეხები...ახლა ევროპის მასშტაბითაც გავიხედოთ,ლიგაზე მის მიერ გაწვრთნილი რეალი ჯგუფრ ეტაპიდან პირველი ადგილით არასდროს გასულა 1/8 ფინალში,მემგონი როცა რეალის სრულად დომინირებას ვუსვამთ ხაზს,ჯგუფიდან მეორე ადგილით გასვლები "სრული დომინირების იერს" აფერმკრთაელბს...პლეი ოფების სტადიას არც შევეხები,ამ ეტაპზეც იყო ზიდანის მოღვაწეობის პერიოდში რეალის რამდენიმე სამარცხვინო მარცხი,რომელიც,რასაკვირველია,გარკვეულწილად "სრული დომინირების იერსაც" პირდაპირ ურტყავს... საბოლოოდ,რომ შევაფასოთ ზიდანის რეალზე გაცილებით დომინანტი ფეხბურთი პეპის ბარსელონამ ითამაშა,ამაზე შედეგებიც მეტყველებს,თუ ამ ორი კლუბის განვლილ გზებს გადავხედავთ ნებისმიერ ტიტულამდე...ბევრად დამაჯერებელი,ბევრად დომინანტი და ბევრად დაუმარცხებელი იყო გვარდიოლას გაწვრთინილი ბარსელონა...თამაშის ხარისხს არც ვეხები,რამეთუ აქ სხვაობა ძალიან თვალშისაცემია,ცა და დედამიწა ასე განსხვავდებოდა ეს ორი კლუბი ერთმანეთისგან ამ კომპონენტში :)

ეს თემა ეხებოდა გვარდიოლას და რატომღაც უფრო მეტს ზიდანზე ვსაუბრობთ,მოკლედ და მეტის დაწერა აღარ გავაგრძლებ მიუხედავად იმის რომ მართლაც საინტერესო ოპონენტი ხარ, გვარდიოლას დასამტკიცებელი აქვს ის რომ რასაც ბარსაში მიაღწია არ იყო ერთჯერადი და რა თქმა უნდა უფრო მეტად არ იყი იმ ფეხბურთელების დამსახურება ვინც იმ გუნდში იყო.ამით იმის თქმა არ მინდა რომ დიდი ფეხბურათელების გარეშე რაიმე შედეგის მიღწევა მარტივია, უბრალოდ ხაზს იმას ვუსვამ, რომ გვარდიოლამ თუ ლიგაზე სათანადო შედეგი არ დადო, მაშინ იქნება საკამოდ დიდი კითხვები მის გენიოსობათან დაკავშირებით და გვარდიოლას ყველაზე დიდ მინუსად მიმაჩნია, რომ ძალიმ ხშირად როცა მისი გუნდი ვრრ იგებს უბრალოდ თამაშში გარდატეხის შეტანა უჭირს ისე ჩანს თითქოს გეგმა ბ არ გააჩნია.

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 20
2 ბელინგემი 18
3 სორლოტი 17
4 ლევანდოვსკი 17

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (67)
აპრილი 2024 (378)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)