ბენზემა:„ვერ ვხსნი, რატომ წავაგეთ ასეთი ანგარიშით“

კარიმ ბენზემამ „ელ კლასიკოს“ შემდეგ კომენტარი გააკეთა...


„სიმართლე გითხრათ, გაოცებული ვარ და ვერ ვხვდები, რატომ წავაგეთ ასეთი ანგარიშით.“

„გუნდი ერთიანობას ინარჩუნებს და ყველაფერს გააკეთებს იმისათვის, რომ ლა ლიგის „ელ კლასიკო“ მოიგოს.“

„ვინიციუსი ბრწყინვალე ფეხბურთელია. დაახლოებით 3 წელიწადში ის ოქროს ბურთის კანდიდატი იქნება, ამის მჯერა.“ dle 10.1

  • Bernabeu
  • 28 თებერვალი 2019
  • 2758
  • 39

1

28 თებერვალი 2019 15:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
შენ საერთოდ რა გინდაა რისთვის იბრძვი ჩემო ძმაო😂😂😂😂😂

2

28 თებერვალი 2019 15:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
თფუ შენი მომთრევი მოვტ..ნ კაი რო იყო არ გამოგაგდებდნენ საფრანგეთიდან :))) მომავალ წელს აუდებ იმედია

რათ მინდა თქვენთვის არაფრის მომცემი კლასიკო სადაც საჭირო იყო იქ ჩაიჯვით იმ მესის დედას ვტენე ვინც კიდე არ გაფორთხიალოთ კლასიკოში და იმ სი.რს სოლარის კიხე ვინი თუ ათამაშოს მარა მერე სხვას დაბრალდება მაინც საქონელი

3

28 თებერვალი 2019 15:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
რას ვერ ხსნი რომ ამმდენი ბუღთები მაზეთ აბა რა გეგონათ, ვერ გაიტან გაგიტანენ თქვენ ჩოილარარებო, ნერვები მეშლება რა მოსაგები თამაში წააგეთ, ბაბუს რა ეგონა რისი იმედი ქონდა როცაზიზუ და რონალდუ გაუშვა, შემცვლელი არავინ მოიყვანა, ერთი აქ ქომდათ შანსი ამ ტიტულის და ისიც დაკარგეთ, თქვენისთანა შეტევს ხაზი რისი მომგებია, 2-ჯერ დაარტყეს და 3 ბურთი გაუიტანეს, თქვენ კიდევ რამდენჯერ დაარტყით ხომ არ დაითვლიდით. წვრთელი კიდევ სხვა პლქნეტაზეა ისკო ჩაკლა სკამის ხეხვით დამძორდა მარსელოსთან ერთად.

ეხლა ეგ კალასიკო მაინც მოიგეთ მერე ნაჯახებით მოუგებენ ბარსას და დაიძაბება ლა-ლიგა, მაინც მგონია ჯერ არაფერი დასრულებულა ლა-ლიგაში 14 ტურია კიდევ წინ.

ისე არი შანსი ბარსა უტიტულოდ დარჩეს წელას მაგის შანსი არსებობს 10%-ი მაინც და რა იცით რა მოხდება, რელმა კიდევ შეიძლება 1 ტიტულს მაინც გამოკრას ხელი ოღონდ ეს წინა ხაზელები რაზვალს თუ გაასწორებენ და კარში დაარტყავენ ნორმალურად.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

4

28 თებერვალი 2019 15:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ჩემი აზრით, ბარსასაც მაგარი ეკიდა ეს თამაში :/ ტიპები იდგნენ და როცა თითქოს უნდა გადასულიყვნენ შეტევაში უბრალოდ იდგნენ და ბურთს აგორავებდნენ, რამდენიმე მომენტი მიეცათ და შეასრულეს კიდეც, რეალმა საკაიფოდ ითამაშა მარა ალბათ, უფრო იმის ხარჯზე რო ბარსა არ იყო მონდომებული, იმედია 2 ში მასე არ იქნება.

5

28 თებერვალი 2019 15:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბეილი მარსე და ისკო რომ სკამზე გიზის და რეგილონი ვინიციუსი ვასკესი გყავს ძირითადში კიდე კარგად გადარჩა რეალი, 18 წლის ვინიციუსის იმედზე რომ იქნები და ბეილს სკამზე დატოვებ შედეგიც ლოგიკურია

6

28 თებერვალი 2019 15:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
რას ვერ ხსნი რომ ამმდენი ბუღთები მაზეთ აბა რა გეგონათ, ვერ გაიტან გაგიტანენ თქვენ ჩოილარარებო, ნერვები მეშლება რა მოსაგები თამაში წააგეთ, ბაბუს რა ეგონა რისი იმედი ქონდა როცაზიზუ და რონალდუ გაუშვა, შემცვლელი არავინ მოიყვანა, ერთი აქ ქომდათ შანსი ამ ტიტულის და ისიც დაკარგეთ, თქვენისთანა შეტევს ხაზი რისი მომგებია, 2-ჯერ დაარტყეს და 3 ბურთი გაუიტანეს, თქვენ კიდევ რამდენჯერ დაარტყით ხომ არ დაითვლიდით. წვრთელი კიდევ სხვა პლქნეტაზეა ისკო ჩაკლა სკამის ხეხვით დამძორდა მარსელოსთან ერთად.

ეხლა ეგ კალასიკო მაინც მოიგეთ მერე ნაჯახებით მოუგებენ ბარსას და დაიძაბება ლა-ლიგა, მაინც მგონია ჯერ არაფერი დასრულებულა ლა-ლიგაში 14 ტურია კიდევ წინ.

ისე არი შანსი ბარსა უტიტულოდ დარჩეს წელას მაგის შანსი არსებობს 10%-ი მაინც და რა იცით რა მოხდება, რელმა კიდევ შეიძლება 1 ტიტულს მაინც გამოკრას ხელი ოღონდ ეს წინა ხაზელები რაზვალს თუ გაასწორებენ და კარში დაარტყავენ ნორმალურად.

რა 10%?😂😂😂😂 მაქსიმუმ 2% იყოს შანსი რომ უტიტულოდ დარჩეს და აი რეალი კი 100ანი უტიტულოდ დარჩება :))) და თქვენ კიდევ იყავით ბარსას 2%ზე დამოკიდებული 😂😂😂 წელს ტრიპლეტი იდება, ბალერინებო :*****

7

28 თებერვალი 2019 15:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: gela gela
ციტატა: oto.reali
რას ვერ ხსნი რომ ამმდენი ბუღთები მაზეთ აბა რა გეგონათ, ვერ გაიტან გაგიტანენ თქვენ ჩოილარარებო, ნერვები მეშლება რა მოსაგები თამაში წააგეთ, ბაბუს რა ეგონა რისი იმედი ქონდა როცაზიზუ და რონალდუ გაუშვა, შემცვლელი არავინ მოიყვანა, ერთი აქ ქომდათ შანსი ამ ტიტულის და ისიც დაკარგეთ, თქვენისთანა შეტევს ხაზი რისი მომგებია, 2-ჯერ დაარტყეს და 3 ბურთი გაუიტანეს, თქვენ კიდევ რამდენჯერ დაარტყით ხომ არ დაითვლიდით. წვრთელი კიდევ სხვა პლქნეტაზეა ისკო ჩაკლა სკამის ხეხვით დამძორდა მარსელოსთან ერთად.

ეხლა ეგ კალასიკო მაინც მოიგეთ მერე ნაჯახებით მოუგებენ ბარსას და დაიძაბება ლა-ლიგა, მაინც მგონია ჯერ არაფერი დასრულებულა ლა-ლიგაში 14 ტურია კიდევ წინ.

ისე არი შანსი ბარსა უტიტულოდ დარჩეს წელას მაგის შანსი არსებობს 10%-ი მაინც და რა იცით რა მოხდება, რელმა კიდევ შეიძლება 1 ტიტულს მაინც გამოკრას ხელი ოღონდ ეს წინა ხაზელები რაზვალს თუ გაასწორებენ და კარში დაარტყავენ ნორმალურად.

რა 10%?😂😂😂😂 მაქსიმუმ 2% იყოს შანსი რომ უტიტულოდ დარჩეს და აი რეალი კი 100ანი უტიტულოდ დარჩება :))) და თქვენ კიდევ იყავით ბარსას 2%ზე დამოკიდებული 😂😂😂 წელს ტრიპლეტი იდება, ბალერინებო :*****

კარგი გელა, დრო ამოიწურა ძილის დრო გიწევს.

8

28 თებერვალი 2019 15:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
ბეილი მარსე და ისკო

ბოლოს ეგ სამი როგვყავდა კლასიკოზე მთლად სამარცხვინოდ წავაგეთ :))

ციტატა: anireal
18 წლის ვინიციუსის იმედზე რომ იქნები და ბეილს სკამზე დატოვებ შედეგიც ლოგიკურია

ბეილის დღევანდელი ფორმა და საქმისადმი მიდგომა მოგწონს შენ? შეიძლება შეექმნას მომენტი და გამოიყენოს, მაგრამ მაგდენი მომენტიც კი ვერ შეექმნებოდა მაგას რაც ვინიციუსას შეექმნა :)

ან რეგილონს რადაუწუნეთ? :))

9

28 თებერვალი 2019 15:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
ბეილი მარსე და ისკო რომ სკამზე გიზის და რეგილონი ვინიციუსი ვასკესი გყავს ძირითადში კიდე კარგად გადარჩა რეალი, 18 წლის ვინიციუსის იმედზე რომ იქნები და ბეილს სკამზე დატოვებ შედეგიც ლოგიკურია

ბოჟე მოიიი, ცხენი ბეილი ურჩევნიათ ვინისიუსს, ვინისიუსს რომელმაც უმრავი მომენტი შექმნა და ცოტა დააკლდა გატანამდე. რომელიც უფრო პროდუქტიულია ამ სეზონში იმას ათამაშებს სოლარი, და სწორადაც იქცევა.
შეფასების და გარჩევის უნარი არ გაგააჩნიათ კიმარა?

10

28 თებერვალი 2019 15:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბუსკეცი თავის სამედუიანად და პიკეიანად ტრაკზე რო მოსვა ეგრადღირს :))

ან ამ ბეილზე ისე საუბრობთ გეგონება არათამაშებენ :) ვინიციუსს მაგის ნახევარიც არააქვს ნათამაშები წელს :)

11

28 თებერვალი 2019 15:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RUSH
ციტატა: anireal
ბეილი მარსე და ისკო რომ სკამზე გიზის და რეგილონი ვინიციუსი ვასკესი გყავს ძირითადში კიდე კარგად გადარჩა რეალი, 18 წლის ვინიციუსის იმედზე რომ იქნები და ბეილს სკამზე დატოვებ შედეგიც ლოგიკურია

ბოჟე მოიიი, ცხენი ბეილი ურჩევნიათ ვინისიუსს, ვინისიუსს რომელმაც უმრავი მომენტი შექმნა და ცოტა დააკლდა გატანამდე. რომელიც უფრო პროდუქტიულია ამ სეზონში იმას ათამაშებს სოლარი, და სწორადაც იქცევა.
შეფასების და გარჩევის უნარი არ გაგააჩნიათ კიმარა?

ცოტა დააკლდა გატანამდეო :))))) ცხენი ბეილი რომ არა რამდენიმე ფინალს რეალი ვერ მოიგებდა და შენ 18 წლის ვინიციუსს მიდარებ რომლის გამოც გამოვარდა რეალი :))))) რეალობის აღქმის უნარი მართლა ესე დაბალ დონეზე გაქვთ? :)))))

12

28 თებერვალი 2019 16:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მოდრიჩს მთელი თამაში არაფერი გაუკეთებია, თან ასეთი თამაშები წელს ძალიან მომრავლდა. თუ ხასიათზეა მაშინ თამაშობს მხოლოდ, წელს რამდენი თამაში ჩაატარა კარგად? ნახევარი გუნდი გასაშვებია, მათ შორის მოდრიჩიც

13

28 თებერვალი 2019 16:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Special__One
ციტატა: anireal
ბეილი მარსე და ისკო

ბოლოს ეგ სამი როგვყავდა კლასიკოზე მთლად სამარცხვინოდ წავაგეთ :))

ციტატა: anireal
18 წლის ვინიციუსის იმედზე რომ იქნები და ბეილს სკამზე დატოვებ შედეგიც ლოგიკურია

ბეილის დღევანდელი ფორმა და საქმისადმი მიდგომა მოგწონს შენ? შეიძლება შეექმნას მომენტი და გამოიყენოს, მაგრამ მაგდენი მომენტიც კი ვერ შეექმნებოდა მაგას რაც ვინიციუსას შეექმნა :)

ან რეგილონს რადაუწუნეთ? :))

მწვრთნელთან 3 ლიდერს გაუგებრობა აქვთ თამაში აღარც უნდათ და ამ შემთხვევაში საქმეს კარგად ვერ მიუდგებიან, რონალდოს დროსაც როცა მარსელო არ იყო რეალი გააზრებულ შეტევას ვერ აკეთებდა ხოლმე და ამან სკამზე დასვა :)))

14

28 თებერვალი 2019 16:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Silkis komentatorebze vxadaob.. Barsas golebs samiver ureaqciot shexvdnen da realis momentebze lamis ert adgils ibrdxvnidnen xmis iogebi chaicyvites realis shetevebis dros )))) ashaka iyo da dzaan cudat chanda.. Mere ucxour arxze gavagrzele yureba..

15

28 თებერვალი 2019 16:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ჩემი აზრით ვინც ბენზემას ლანძღავს, ძააან არაობიექტურია და ნაკლებად ესმის სპორტი "ფეხბურთი"

16

28 თებერვალი 2019 16:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რეგილიონმა და ვინისიუსმა ძალიან კარგად ითამაშეს. სერხიო დიდებული გახლდათ, ვინისიუსს კარგი თამაშის ფონზე მხოლოდ გოლი დააკლდა. სუარესი? რა შეიძლება ითქვა, მან პირში მოგვცა" - განაცხადა, სოლარიმ

17

28 თებერვალი 2019 16:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
princi xar tu vigaca raginda ert i mitxa si siro

18

28 თებერვალი 2019 16:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ებიჭო, არ მაინტერესებს მე რა ფინალი მოგვაგებინა და საერთოდ რა გააკეთა წარსულში...
მე ვიძახი დღევანდელი ფორმიდან გამომდინარე, ვინ სჯობს.
რადგან ფინალი მოგვაგებინა იმას არ ნიშნავს რომ ძირითადში იყოს მისი ცუდი კონდინციების მიუხედავათ.

ჯერ რა ფინალი მოიგო ვერ გამიგია!
კარიუსს ვუმადლოდეთთ მაგ ფინალს!.

19

28 თებერვალი 2019 16:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: TONY_03
მოდრიჩს მთელი თამაში არაფერი გაუკეთებია, თან ასეთი თამაშები წელს ძალიან მომრავლდა. თუ ხასიათზეა მაშინ თამაშობს მხოლოდ, წელს რამდენი თამაში ჩაატარა კარგად? ნახევარი გუნდი გასაშვებია, მათ შორის მოდრიჩიც

მოდრიჩის მაგივრად პოგბაა მოსაყვანი

20

28 თებერვალი 2019 16:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კარგით ეხლა მოიგეთ შეირგეთ მოეშვით ამ პროვოკაციებს კარგით გეყოთ

21

28 თებერვალი 2019 16:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: gela gela
რა 10%?😂😂😂😂 მაქსიმუმ 2% იყოს შანსი რომ უტიტულოდ დარჩეს და აი რეალი კი 100ანი უტიტულოდ დარჩება :))) და თქვენ კიდევ იყავით ბარსას 2%ზე დამოკიდებული 😂😂😂 წელს ტრიპლეტი იდება, ბალერინებო

ტლიპლეტი არა უტიტულოდ არ დარჩეთ წინასწარ ლაპარაკას, და რაელს რა შანსიც აქვს წელს ისედაც ვიცით,ჯერ მოიგეთ ტლიპლეტი და მერე ილაპარაკეთ, თქვე მართლა კოპას ლომებო და ლიგაზე მართლა ბალერინებო.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

22

28 თებერვალი 2019 16:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
მწვრთნელთან 3 ლიდერს გაუგებრობა აქვთ თამაში აღარც უნდათ და ამ შემთხვევაში საქმეს კარგად ვერ მიუდგებიან, რონალდოს დროსაც როცა მარსელო არ იყო რეალი გააზრებულ შეტევას ვერ აკეთებდა ხოლმე და ამან სკამზე დასვა :)))

ისკო რეალის ლიდერი არვიცი რამდენადაა :) თუმცა მისი ეს ამბავი ძან არ მომწონს, ვფიქრობ მართლა იჩაგრება სათამაშო დროის კუთხით.

მარსელომ წელს იმდენი მიქარა კარიერაში არუქნია ალბათ მაგდენი, თან ამ შეცდომებს გოლები მოყვა ძალიან ბევრი, ფორმაში არაა და პლიუს მისი იუვენტუსთან დაკავშირება კიდევ უფრო აფუჭებს საქმეს, უნდა მოინდომოს და დაიბრუნოს ძირითადში ადგილი :)

ბეილის თემა დღეს და გუშინ არ დაწყებულა, ზიდანსაც სკამზე ეჯდა თავისი საქმისადმი დამოკიდებულების გამო :) თუმცა როცა გამოყავდა მეტწილად ამართლებდა, წელს მაგასაც ვერვიტყვი, ამოწურა მაგკაცმა თავისი თავი რეალში ასე ვფიქრობ :)

23

28 თებერვალი 2019 16:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Special__One
ციტატა: anireal
მწვრთნელთან 3 ლიდერს გაუგებრობა აქვთ თამაში აღარც უნდათ და ამ შემთხვევაში საქმეს კარგად ვერ მიუდგებიან, რონალდოს დროსაც როცა მარსელო არ იყო რეალი გააზრებულ შეტევას ვერ აკეთებდა ხოლმე და ამან სკამზე დასვა :)))

ისკო რეალის ლიდერი არვიცი რამდენადაა :) თუმცა მისი ეს ამბავი ძან არ მომწონს, ვფიქრობ მართლა იჩაგრება სათამაშო დროის კუთხით.

მარსელომ წელს იმდენი მიქარა კარიერაში არუქნია ალბათ მაგდენი, თან ამ შეცდომებს გოლები მოყვა ძალიან ბევრი, ფორმაში არაა და პლიუს მისი იუვენტუსთან დაკავშირება კიდევ უფრო აფუჭებს საქმეს, უნდა მოინდომოს და დაიბრუნოს ძირითადში ადგილი :)

ბეილის თემა დღეს და გუშინ არ დაწყებულა, ზიდანსაც სკამზე ეჯდა თავისი საქმისადმი დამოკიდებულების გამო :) თუმცა როცა გამოყავდა მეტწილად ამართლებდა, წელს მაგასაც ვერვიტყვი, ამოწურა მაგკაცმა თავისი თავი რეალში ასე ვფიქრობ :)

ფორმაში რომ არაა უნდა შეუწყო ხელი რომ ათამაშდეს სკამზე კი არ უნდა დაალპო, მაგრამ არც ესაა მთავარი პრობლემა ამ შემთხვევაში პირადი გაუგებრობაა, ბეილი კი ტრამვების გამო ამოვარდა ძირითადიდან მაგრამ მაშინ რონი ისკო გვყავდა წინ და ახლა ვასკესი ვინიციუსი...

24

28 თებერვალი 2019 16:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
ციტატა: TONY_03
მოდრიჩს მთელი თამაში არაფერი გაუკეთებია, თან ასეთი თამაშები წელს ძალიან მომრავლდა. თუ ხასიათზეა მაშინ თამაშობს მხოლოდ, წელს რამდენი თამაში ჩაატარა კარგად? ნახევარი გუნდი გასაშვებია, მათ შორის მოდრიჩიც

მოდრიჩის მაგივრად პოგბაა მოსაყვანი

ერიკსენი უკეთესი ვარიანტია, თან მოდრიჩის სტილიცაა და სტანდარტებსაც ასრულებს

25

28 თებერვალი 2019 16:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: TONY_03
ციტატა: anireal
ციტატა: TONY_03
მოდრიჩს მთელი თამაში არაფერი გაუკეთებია, თან ასეთი თამაშები წელს ძალიან მომრავლდა. თუ ხასიათზეა მაშინ თამაშობს მხოლოდ, წელს რამდენი თამაში ჩაატარა კარგად? ნახევარი გუნდი გასაშვებია, მათ შორის მოდრიჩიც

მოდრიჩის მაგივრად პოგბაა მოსაყვანი

ერიკსენი უკეთესი ვარიანტია, თან მოდრიჩის სტილიცაა და სტანდარტებსაც ასრულებს

ერიკსენი არ არის ის დონე რაც პოგბაა, რეალს მაგრად მოუხდებოდა, ამ რეალს ჭირდება პოგბა მბაპე და კარგი მწვრთნელი

26

28 თებერვალი 2019 16:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
საერთოდ დავა რატო უნდა იყოს იმ საკითხზე რო სოლარი საკამოდ არაკომპეტეტურია, ტიპმა ბეილი მარსელო და ისკო გამოამწყვდია რასაც ქვია,რაც შეეხება ვინოციუსი კარგი ბიჭია და ასევე რეგილიონიც, მაგრამ კლასიკო სხვა სიმაღლეა და სხვა გამოცდილებას მოითხოვს,ვინიციუსმა შექმნაო, კი მაგრამ თუ ვერ გაიტანს საერთოდ რა საჭიროა ეგ ყველაფერი?,სოლარის თავში ჭკუა რო ქონდეს თავიდან ბეილი უნდა ყავდეს დს ასე 60 წუთის მერე შემოუშვას ვინიციუსი და მერე გაცილებით პროდუქტიული იქნება, ხოლო ბეილი სულთუ ასე სკამზე ყავდა რა ფორმაზეა საუბარი საერთოდ და ბეილის წვლილო 4 მოგებულ ლიგაში საკამოდ მაღალია.

27

28 თებერვალი 2019 16:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
ციტატა: TONY_03
ციტატა: anireal
ციტატა: TONY_03
მოდრიჩს მთელი თამაში არაფერი გაუკეთებია, თან ასეთი თამაშები წელს ძალიან მომრავლდა. თუ ხასიათზეა მაშინ თამაშობს მხოლოდ, წელს რამდენი თამაში ჩაატარა კარგად? ნახევარი გუნდი გასაშვებია, მათ შორის მოდრიჩიც

მოდრიჩის მაგივრად პოგბაა მოსაყვანი

ერიკსენი უკეთესი ვარიანტია, თან მოდრიჩის სტილიცაა და სტანდარტებსაც ასრულებს

ერიკსენი არ არის ის დონე რაც პოგბაა, რეალს მაგრად მოუხდებოდა, ამ რეალს ჭირდება პოგბა მბაპე და კარგი მწვრთნელი

პოგბას არავინ გამოუშვებს, ერიკსენს კონტრაქტი ეწურება და ხელსაყრელ ფასად შეიძლება მოყვანა. პოგბას 200 მილიონს დააფასებს მანჩესტერი, ერიკსენი კიდევ 100 მილიონი დაჯდება დაახლოებით. თან პოგბა მოდრიჩს ვერ შეცვლის, უფრო კროოსის სტილისაა და ბურთის დაჭერაზეა ორიენტირებული, ერიკსენი კიდევ შეტევაზე. პლიუს პოგბასგან განსხვავებით სტანტარტებს ძალიან კარგად ასრულებს, სტანდარტების შემსრულებელი კიდევ რეალს ძალიან ჭირდება, მითუმეტეს ახლა

28

28 თებერვალი 2019 17:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wakana
საერთოდ დავა რატო უნდა იყოს იმ საკითხზე რო სოლარი საკამოდ არაკომპეტეტურია, ტიპმა ბეილი მარსელო და ისკო გამოამწყვდია რასაც ქვია,რაც შეეხება ვინოციუსი კარგი ბიჭია და ასევე რეგილიონიც, მაგრამ კლასიკო სხვა სიმაღლეა და სხვა გამოცდილებას მოითხოვს,ვინიციუსმა შექმნაო, კი მაგრამ თუ ვერ გაიტანს საერთოდ რა საჭიროა ეგ ყველაფერი?,სოლარის თავში ჭკუა რო ქონდეს თავიდან ბეილი უნდა ყავდეს დს ასე 60 წუთის მერე შემოუშვას ვინიციუსი და მერე გაცილებით პროდუქტიული იქნება, ხოლო ბეილი სულთუ ასე სკამზე ყავდა რა ფორმაზეა საუბარი საერთოდ და ბეილის წვლილო 4 მოგებულ ლიგაში საკამოდ მაღალია.

ყველაფერში გეთანხმები

პოგბა ყველაფრით ჯობია ერიკსენს შეტევაშიც და დაცვაშიც რეალი გაცილებით მრავალმხრივი იქნებოდა პოგბასთან ერთად, ჩემი თერთმეტეული კი ასეთია კურტუა კარვახალი რამოსი ვარანი მარსელო კაზე კროოსი ისკო პოგბა მბაპე ბეილი :)

29

28 თებერვალი 2019 17:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
ციტატა: Wakana
საერთოდ დავა რატო უნდა იყოს იმ საკითხზე რო სოლარი საკამოდ არაკომპეტეტურია, ტიპმა ბეილი მარსელო და ისკო გამოამწყვდია რასაც ქვია,რაც შეეხება ვინოციუსი კარგი ბიჭია და ასევე რეგილიონიც, მაგრამ კლასიკო სხვა სიმაღლეა და სხვა გამოცდილებას მოითხოვს,ვინიციუსმა შექმნაო, კი მაგრამ თუ ვერ გაიტანს საერთოდ რა საჭიროა ეგ ყველაფერი?,სოლარის თავში ჭკუა რო ქონდეს თავიდან ბეილი უნდა ყავდეს დს ასე 60 წუთის მერე შემოუშვას ვინიციუსი და მერე გაცილებით პროდუქტიული იქნება, ხოლო ბეილი სულთუ ასე სკამზე ყავდა რა ფორმაზეა საუბარი საერთოდ და ბეილის წვლილო 4 მოგებულ ლიგაში საკამოდ მაღალია.

ყველაფერში გეთანხმები

პოგბა ყველაფრით ჯობია ერიკსენს შეტევაშიც და დაცვაშიც რეალი გაცილებით მრავალმხრივი იქნებოდა პოგბასთან ერთად, ჩემი თერთმეტეული კი ასეთია კურტუა კარვახალი რამოსი ვარანი მარსელო კაზე კროოსი ისკო პოგბა მბაპე ბეილი :)

საკმაოდ კარგი 11 ეულია უბრალოდ მოდრიჩი ახლაც მირჩრვნია და გაცილრბით აღემატება პოგბას ჩემი აზრით, უბრალოდ ბერდება ლუკა, რაც შეეხება პოგბას არასოდეს მიმაჩნდა გუნდურ მოთამაშედ ან უნდს იყოს ისეთ გუნდში სადაც გაცილებით დიდი ავტორიტეტის ფეხბურთელები არიან ან საერთოდ არ უნდა გყავდეს გუნდში.ერიქსენი კი უბრალოდ რეალის დონეს არ აკმაყოფილებს ჩემი აზრით.

30

28 თებერვალი 2019 17:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wakana
ციტატა: anireal
ციტატა: Wakana
საერთოდ დავა რატო უნდა იყოს იმ საკითხზე რო სოლარი საკამოდ არაკომპეტეტურია, ტიპმა ბეილი მარსელო და ისკო გამოამწყვდია რასაც ქვია,რაც შეეხება ვინოციუსი კარგი ბიჭია და ასევე რეგილიონიც, მაგრამ კლასიკო სხვა სიმაღლეა და სხვა გამოცდილებას მოითხოვს,ვინიციუსმა შექმნაო, კი მაგრამ თუ ვერ გაიტანს საერთოდ რა საჭიროა ეგ ყველაფერი?,სოლარის თავში ჭკუა რო ქონდეს თავიდან ბეილი უნდა ყავდეს დს ასე 60 წუთის მერე შემოუშვას ვინიციუსი და მერე გაცილებით პროდუქტიული იქნება, ხოლო ბეილი სულთუ ასე სკამზე ყავდა რა ფორმაზეა საუბარი საერთოდ და ბეილის წვლილო 4 მოგებულ ლიგაში საკამოდ მაღალია.

ყველაფერში გეთანხმები

პოგბა ყველაფრით ჯობია ერიკსენს შეტევაშიც და დაცვაშიც რეალი გაცილებით მრავალმხრივი იქნებოდა პოგბასთან ერთად, ჩემი თერთმეტეული კი ასეთია კურტუა კარვახალი რამოსი ვარანი მარსელო კაზე კროოსი ისკო პოგბა მბაპე ბეილი :)

საკმაოდ კარგი 11 ეულია უბრალოდ მოდრიჩი ახლაც მირჩრვნია და გაცილრბით აღემატება პოგბას ჩემი აზრით, უბრალოდ ბერდება ლუკა, რაც შეეხება პოგბას არასოდეს მიმაჩნდა გუნდურ მოთამაშედ ან უნდს იყოს ისეთ გუნდში სადაც გაცილებით დიდი ავტორიტეტის ფეხბურთელები არიან ან საერთოდ არ უნდა გყავდეს გუნდში.ერიქსენი კი უბრალოდ რეალის დონეს არ აკმაყოფილებს ჩემი აზრით.

და ვისზე ნაკლებია ვინც დღეს რეალში თამაშობს? ერიკსენის დაბალ დონეზე საუბარი ალბათ ცოტა უხერხულია ძირითადში ვინიციუსი და ვასკესი რომ გყავს. მითუმეტეს მაღალი დონის რომ არ იყოს გრანდები( ბაიერნი, ბარსელონა, რეალი) ტყუილად ცდილობდნენ ზაფხულში მის შეძენას? კროოსი-კაზემირო-ერიკსენი იდეალური ტრიო იქნება

31

28 თებერვალი 2019 19:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: TONY_03
ციტატა: Wakana
ციტატა: anireal
ციტატა: Wakana
საერთოდ დავა რატო უნდა იყოს იმ საკითხზე რო სოლარი საკამოდ არაკომპეტეტურია, ტიპმა ბეილი მარსელო და ისკო გამოამწყვდია რასაც ქვია,რაც შეეხება ვინოციუსი კარგი ბიჭია და ასევე რეგილიონიც, მაგრამ კლასიკო სხვა სიმაღლეა და სხვა გამოცდილებას მოითხოვს,ვინიციუსმა შექმნაო, კი მაგრამ თუ ვერ გაიტანს საერთოდ რა საჭიროა ეგ ყველაფერი?,სოლარის თავში ჭკუა რო ქონდეს თავიდან ბეილი უნდა ყავდეს დს ასე 60 წუთის მერე შემოუშვას ვინიციუსი და მერე გაცილებით პროდუქტიული იქნება, ხოლო ბეილი სულთუ ასე სკამზე ყავდა რა ფორმაზეა საუბარი საერთოდ და ბეილის წვლილო 4 მოგებულ ლიგაში საკამოდ მაღალია.

ყველაფერში გეთანხმები

პოგბა ყველაფრით ჯობია ერიკსენს შეტევაშიც და დაცვაშიც რეალი გაცილებით მრავალმხრივი იქნებოდა პოგბასთან ერთად, ჩემი თერთმეტეული კი ასეთია კურტუა კარვახალი რამოსი ვარანი მარსელო კაზე კროოსი ისკო პოგბა მბაპე ბეილი :)

საკმაოდ კარგი 11 ეულია უბრალოდ მოდრიჩი ახლაც მირჩრვნია და გაცილრბით აღემატება პოგბას ჩემი აზრით, უბრალოდ ბერდება ლუკა, რაც შეეხება პოგბას არასოდეს მიმაჩნდა გუნდურ მოთამაშედ ან უნდს იყოს ისეთ გუნდში სადაც გაცილებით დიდი ავტორიტეტის ფეხბურთელები არიან ან საერთოდ არ უნდა გყავდეს გუნდში.ერიქსენი კი უბრალოდ რეალის დონეს არ აკმაყოფილებს ჩემი აზრით.

და ვისზე ნაკლებია ვინც დღეს რეალში თამაშობს? ერიკსენის დაბალ დონეზე საუბარი ალბათ ცოტა უხერხულია ძირითადში ვინიციუსი და ვასკესი რომ გყავს. მითუმეტეს მაღალი დონის რომ არ იყოს გრანდები( ბაიერნი, ბარსელონა, რეალი) ტყუილად ცდილობდნენ ზაფხულში მის შეძენას? კროოსი-კაზემირო-ერიკსენი იდეალური ტრიო იქნება

მარტივად გეტყვი, არც ვასკესის და არც ვინიციუსის პოზიცია არაა, ვინციუსი ძალინ დონე დადგება კოჭებშივე ეტყობა,ერიქსენი მოდრიჩის დონეს ვრრასოდეს მიაღწევს,ტიპს საერთოდ არაფრტი აქვს დამტკიცებული და რეალის სასტავში პირდაპირ?თან 200 მილიონი?რეალს არჭირდება ნახევარდაცვაში არავინ კოვა და ხამესი დაიბრუნონ და არავინაა საჭირო, რეალს სჭირსება ვინგერი და სტაბილურად განტანი ფორვარდი, მრტი არავინ, ნუ მწვრთნელი თავისთავად.

32

28 თებერვალი 2019 19:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აუ ამის ნაცვლად იკარდი კაი იქნება რაა ვინის ადგილზე აზარი მოდრიჩის ნაცვლად კი ერიკსენი

33

28 თებერვალი 2019 20:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1178
„ვინიციუსი ბრწყინვალე ფეხბურთელია. დაახლოებით 3 წელიწადში ის ოქროს ბურთის კანდიდატი იქნება, ამის მჯერა.“

ნეიმარსაც მაგრად სჯეროდა, ბარსადანაც იმიტომ წავიდა რო ოქროს ბურთი მიეღო მაგრამ, მბაპემ გადაღუნა.

34

28 თებერვალი 2019 21:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wakana
ციტატა: TONY_03
ციტატა: Wakana
ციტატა: anireal
ციტატა: Wakana
საერთოდ დავა რატო უნდა იყოს იმ საკითხზე რო სოლარი საკამოდ არაკომპეტეტურია, ტიპმა ბეილი მარსელო და ისკო გამოამწყვდია რასაც ქვია,რაც შეეხება ვინოციუსი კარგი ბიჭია და ასევე რეგილიონიც, მაგრამ კლასიკო სხვა სიმაღლეა და სხვა გამოცდილებას მოითხოვს,ვინიციუსმა შექმნაო, კი მაგრამ თუ ვერ გაიტანს საერთოდ რა საჭიროა ეგ ყველაფერი?,სოლარის თავში ჭკუა რო ქონდეს თავიდან ბეილი უნდა ყავდეს დს ასე 60 წუთის მერე შემოუშვას ვინიციუსი და მერე გაცილებით პროდუქტიული იქნება, ხოლო ბეილი სულთუ ასე სკამზე ყავდა რა ფორმაზეა საუბარი საერთოდ და ბეილის წვლილო 4 მოგებულ ლიგაში საკამოდ მაღალია.

ყველაფერში გეთანხმები

პოგბა ყველაფრით ჯობია ერიკსენს შეტევაშიც და დაცვაშიც რეალი გაცილებით მრავალმხრივი იქნებოდა პოგბასთან ერთად, ჩემი თერთმეტეული კი ასეთია კურტუა კარვახალი რამოსი ვარანი მარსელო კაზე კროოსი ისკო პოგბა მბაპე ბეილი :)

საკმაოდ კარგი 11 ეულია უბრალოდ მოდრიჩი ახლაც მირჩრვნია და გაცილრბით აღემატება პოგბას ჩემი აზრით, უბრალოდ ბერდება ლუკა, რაც შეეხება პოგბას არასოდეს მიმაჩნდა გუნდურ მოთამაშედ ან უნდს იყოს ისეთ გუნდში სადაც გაცილებით დიდი ავტორიტეტის ფეხბურთელები არიან ან საერთოდ არ უნდა გყავდეს გუნდში.ერიქსენი კი უბრალოდ რეალის დონეს არ აკმაყოფილებს ჩემი აზრით.

და ვისზე ნაკლებია ვინც დღეს რეალში თამაშობს? ერიკსენის დაბალ დონეზე საუბარი ალბათ ცოტა უხერხულია ძირითადში ვინიციუსი და ვასკესი რომ გყავს. მითუმეტეს მაღალი დონის რომ არ იყოს გრანდები( ბაიერნი, ბარსელონა, რეალი) ტყუილად ცდილობდნენ ზაფხულში მის შეძენას? კროოსი-კაზემირო-ერიკსენი იდეალური ტრიო იქნება

მარტივად გეტყვი, არც ვასკესის და არც ვინიციუსის პოზიცია არაა, ვინციუსი ძალინ დონე დადგება კოჭებშივე ეტყობა,ერიქსენი მოდრიჩის დონეს ვრრასოდეს მიაღწევს,ტიპს საერთოდ არაფრტი აქვს დამტკიცებული და რეალის სასტავში პირდაპირ?თან 200 მილიონი?რეალს არჭირდება ნახევარდაცვაში არავინ კოვა და ხამესი დაიბრუნონ და არავინაა საჭირო, რეალს სჭირსება ვინგერი და სტაბილურად განტანი ფორვარდი, მრტი არავინ, ნუ მწვრთნელი თავისთავად.

ერიკსენს არაქვს და ხამესს და კოვაჩიჩს აქვთ? 200 მილიონს ტოტენჰემი ვერ მოითხოვს რადგან კონტრაქტი ეწურება. პირდაპირ რეალის სასტავშიო ისე ამბობ ვითომ ძაან გამოუცდელი იყოს და რაღაც დაბალი დონის ჩემპიონატში თამაშობდეს. ფაქტი ისაა რომ ძალიან მაღალი დონის მოთამაშეა და ნებისმიერ გრანდს სურს მისი საკუთარ რიგებში ხილვა, ამას რეალის აქტიურობაც ადასტურებდა სატრანსფერო ფანჯარაზე ერიკსენის მიმართ

35

28 თებერვალი 2019 21:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მე აგიხსნი უცებბდა მოკლედ ბიზვინ : დიდიიი აბრიგინებული ზანგის შამბალა ხარ!

36

28 თებერვალი 2019 22:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
BijoO moshordi ra ras semovida da vegar midis ra gundidan wadi da tu ginda pipitas viyidit egec rom gjobia

37

28 თებერვალი 2019 23:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მძორი ბენზემა რომ საერთოდ თამაშობს რეალში,ესაა სირცხვილი და თავის მოჭრა.ბენზემა და მინიმუმ 4-5 ბალასტი ფეხბურთელი უნდა გაყარონ რეალიდან და ნორმალური,მებრძოლი მოთამაშეები იყიდონ,თუ უნდა რეალს რომ კვლავ ნომერ პირველი გუნდი გახდეს მსოფლიოში.

38

28 თებერვალი 2019 23:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: TONY_03
ციტატა: Wakana
ციტატა: TONY_03
ციტატა: Wakana
ციტატა: anireal
ციტატა: Wakana
საერთოდ დავა რატო უნდა იყოს იმ საკითხზე რო სოლარი საკამოდ არაკომპეტეტურია, ტიპმა ბეილი მარსელო და ისკო გამოამწყვდია რასაც ქვია,რაც შეეხება ვინოციუსი კარგი ბიჭია და ასევე რეგილიონიც, მაგრამ კლასიკო სხვა სიმაღლეა და სხვა გამოცდილებას მოითხოვს,ვინიციუსმა შექმნაო, კი მაგრამ თუ ვერ გაიტანს საერთოდ რა საჭიროა ეგ ყველაფერი?,სოლარის თავში ჭკუა რო ქონდეს თავიდან ბეილი უნდა ყავდეს დს ასე 60 წუთის მერე შემოუშვას ვინიციუსი და მერე გაცილებით პროდუქტიული იქნება, ხოლო ბეილი სულთუ ასე სკამზე ყავდა რა ფორმაზეა საუბარი საერთოდ და ბეილის წვლილო 4 მოგებულ ლიგაში საკამოდ მაღალია.

ყველაფერში გეთანხმები

პოგბა ყველაფრით ჯობია ერიკსენს შეტევაშიც და დაცვაშიც რეალი გაცილებით მრავალმხრივი იქნებოდა პოგბასთან ერთად, ჩემი თერთმეტეული კი ასეთია კურტუა კარვახალი რამოსი ვარანი მარსელო კაზე კროოსი ისკო პოგბა მბაპე ბეილი :)

საკმაოდ კარგი 11 ეულია უბრალოდ მოდრიჩი ახლაც მირჩრვნია და გაცილრბით აღემატება პოგბას ჩემი აზრით, უბრალოდ ბერდება ლუკა, რაც შეეხება პოგბას არასოდეს მიმაჩნდა გუნდურ მოთამაშედ ან უნდს იყოს ისეთ გუნდში სადაც გაცილებით დიდი ავტორიტეტის ფეხბურთელები არიან ან საერთოდ არ უნდა გყავდეს გუნდში.ერიქსენი კი უბრალოდ რეალის დონეს არ აკმაყოფილებს ჩემი აზრით.

და ვისზე ნაკლებია ვინც დღეს რეალში თამაშობს? ერიკსენის დაბალ დონეზე საუბარი ალბათ ცოტა უხერხულია ძირითადში ვინიციუსი და ვასკესი რომ გყავს. მითუმეტეს მაღალი დონის რომ არ იყოს გრანდები( ბაიერნი, ბარსელონა, რეალი) ტყუილად ცდილობდნენ ზაფხულში მის შეძენას? კროოსი-კაზემირო-ერიკსენი იდეალური ტრიო იქნება

მარტივად გეტყვი, არც ვასკესის და არც ვინიციუსის პოზიცია არაა, ვინციუსი ძალინ დონე დადგება კოჭებშივე ეტყობა,ერიქსენი მოდრიჩის დონეს ვრრასოდეს მიაღწევს,ტიპს საერთოდ არაფრტი აქვს დამტკიცებული და რეალის სასტავში პირდაპირ?თან 200 მილიონი?რეალს არჭირდება ნახევარდაცვაში არავინ კოვა და ხამესი დაიბრუნონ და არავინაა საჭირო, რეალს სჭირსება ვინგერი და სტაბილურად განტანი ფორვარდი, მრტი არავინ, ნუ მწვრთნელი თავისთავად.

ერიკსენს არაქვს და ხამესს და კოვაჩიჩს აქვთ? 200 მილიონს ტოტენჰემი ვერ მოითხოვს რადგან კონტრაქტი ეწურება. პირდაპირ რეალის სასტავშიო ისე ამბობ ვითომ ძაან გამოუცდელი იყოს და რაღაც დაბალი დონის ჩემპიონატში თამაშობდეს. ფაქტი ისაა რომ ძალიან მაღალი დონის მოთამაშეა და ნებისმიერ გრანდს სურს მისი საკუთარ რიგებში ხილვა, ამას რეალის აქტიურობაც ადასტურებდა სატრანსფერო ფანჯარაზე ერიკსენის მიმართ

ერიქსენი კარგი ფეხბურთელია, მაგრამ რეალის დონეს ჩემი აზრით არ შეეფერება, რეალი აქტიურობს თუ არა მაგი კიდევ არავინ იცის და ახლა რეალში ცოტა ფეხბურთელია რომელიც რეალის დონეს არ შეეფერება?მარტო ეს დიასები აიღე ბრაჰიმრბი და მარიანოები და კიდევ რამდენი გინდა ვალიეხოები და ასე შმედეგ , არ ვამბობ რო ერიქსენი მაგათი დონისაა უბრალოდ კარგი ფეზბურთელია, რომელსაც არ გააჩნია ის უნარები რაც რეალის დონის გუნდს ესაჭიროება,ნუ ეს ჩემი აზრია, რა თქმა უნდა შენ აზრს პატივს ვცემ.

39

1 მარტი 2019 13:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 68
იმიტო წააგეტ რო ხარ

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 20
2 ბელინგემი 18
3 სორლოტი 17
4 ლევანდოვსკი 17

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (101)
აპრილი 2024 (378)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)