მბაპე:„ჩემი აზრით ლა ლიგას „ბარსელონა“ მოიგებს, „რეალი“ სხვა ტურნირებზეა ფავორიტი“

კილიან მბაპე ლოტინმა მადრიდის „რეალსა“ და კატალონიის „ბარსელონაზე“ საინტერესო კომენტარი გააკეთა...


„ჩემი აზრით, ლა ლიგას კატალონიის „ბარსელონა“ მოიგებს, ვინაიდან ეს გუნდი შიდა ჩემპიონატში ყველაზე სტაბილურად გამოდის, „რეალი“ კი სხვა ტურნირებზეა ფავორიტი.“

„„ატლეტიკო“? ამ კლუბს დიდ პატივს ვცემ, მაგრამ პირველ და მეორე ადგილებს ვალვერდეს და სოლარის გუნდები გაინაწილებს.“
dle 10.1

  • Bernabeu
  • 17 თებერვალი 2019
  • 3277
  • 44

1

17 თებერვალი 2019 19:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ეგ როგორ დაუთმაო ბაბუმ მაშინ პესეჟეს, არადა როგორ უნდოდა გადმოსვლა, აწი არამგონია ეგ ვინმემ გამოუშვას.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

2

17 თებერვალი 2019 20:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ase tu gagzela verapersac ver moigebs "დაიცავით ცენზურა!" treneri ro yavas reals magis bralia.

gajmevinon solaris sanam droa.

3

17 თებერვალი 2019 20:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
მსაჯობაზე მინდა ვისაუბრო,ზოგადად ესპანეთში არბიტრებს ბევრი შეცდომა მოდით მაგრამ ყველაა ეპიზოდი არის ინდივიდუალური,რამოსზე ყვითელი მისაცემი იყო ამაზე ორი აზრი არარსებობს წესებით იმსახურებდაა,როცა ორთაბრძოლაში შედიხარ მეტოქესთან და მეტოქე ბურთზე გასწრებს წწელს ზევით ფეხის აწევა არის სახიფათო თამაში თუნდაც მეტოქეს არ შეეხოო ,შეეძლო დაენდო მაგრამ ვერც ვერავინ გაამტყუნებს რომ ყვითელი მიცა.ფეხბურთელი როდესაც კონტაკტში ხარ მაღლა ფეხის აწევა ითვლება სახიფათო თამაშადდ ხომ შეიძლებაა რომმ სახეშიი მოხვედროდა ის მოქნეული ფეხი,თქვენ მხოლოდ იმას აკვირდებით იყო თუ არააა კონტაკტიიი და არავინ საუყბრობსს მოქმედება თვითონნ ფეხბურთის წესებს ეწინააღმდეგება მით უმეტესს პოზიციისთვის ბრძოლაში ხარ.ეს ერთი,ასევე მინდა გამოვეხმაუროო გუშინდელ თერთმეტმეტრიანს რომელიცც ბარსელონამ დაარტყაა,აქაც იგივე პრობლემააა მიდგომაშიი ,არაა სავალდებულო კაცს ფეხიი მოტეხო რომ პენალტი დაინიშნოს,არავინ აკვირდება მთავარ გარემოებას რის საფუიძველზეც აბსოლიტურად ლეგიტიმურად და სწორად დანიშნა თერთმემეტრიანი მსაჯმა,თუ განვიხილავთ ეპიზოდს პიკე ს პოზიცია მოგებული ქონდაა ,ამ მოცემულობაში როოცა ვინც უტევს და მომგებიან პოზიციაშიაა პატარა კონტაკტიც კი ჯარიმაააა ,მცველს დაკარგული ქონდა პოზიციააა ეს ფაქტორი კიი მნიშვნელოვანიააა ,პატარა შეხების შედეგად დაკარგა კორდინაცია,რა თქმა უნდა მაგრად გააფორმა მაგრამმმ ეს იყო პენალტი.როცა პოზიცია მოგებული აქ შემტევს უპირატესი არის ვინც უტევს ,იქ პატარა მოქაჩვაც კი უკვეე ჯარიმააა მით უმეტეს ეს არაა სტანდარტი სადაც მსაჯები ბრძოლის საშვალებას აძლევენ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

4

17 თებერვალი 2019 20:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Ici ra mikvirs? Ratom gjerat rom realma dges marselos gamo an solaris gamo caago)) mecineba ra))) me barsas fani var tavidan fexebande tan bavshvobidan, albat sadgac 9 clidan. Magram realis fanebs erts getyvit, guli ar dagcxdet rom reali agebs, es biznesia da tqven sporti ggoniat, ai aq cdebit.. Reali xironas dgesac mougebda da 10 tshi ats moukibs.. Ubralod yomaroben, xan reali xan barsa, xan siti psj manchestebi baierni iuve yvela absoliturad yvela yomarobs. Ubralod cels realis jeria fulis ketebis.. Damshviddit da datkbit 3 ligis zedized mogebit.

5

17 თებერვალი 2019 20:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: MALUMA
ციტატა: totti10
სოლარიმ დღე დაუშვა 2 ძალიან დიდი შეცდომა: 1 მარსელო რომ დააყენა ძირითადში და 2 ვასკესი ასენსიო ბენზემას ტრიო რომ დააყენა თავიდან. სხვა მისი ბრალი არაფერი არ იყო. მარსელომ კიდევ ერთხელ დაამტკიცა რომ ასაჯმევინებელია გუნდიდან, ტიპი არის ცარიელი ადგილი. მოკლედ ჩემი აზრით ზაფხულში ბეილი, მარსელო, მოდრიჩი წავლენ. ნეტა ჩელსი ლიგაზე ვერ გავიდეს იმენა გაიქცევა კანტე და აზარი რეალში :)

მეტი არაფერი არ იყო მისი ბრალი დარწმუნებული ხარ? ოდრიოსოლას კარვახალი რომ სჯობია მგონი ამაზე არ შემედავები და მაგის ფლანგი ჩავარდა დღეს ორივე გოლის დროს რამოსის ბრალიც არის რომ წავაგეთ რა ემაკრატელებოდა საჯარიმოს გარედან თან ყვითელი ბარათით!


კარვახალი ყველა მატჩში ნაღდდ არუ ნდა დააყენოს რადგან გადაიწვება, ნუ რამოსი ხანდახან ეგეთ სლეობებს აკეთებს ხოლმე, მაგრამ აი ბეილმა და ბენზემამ იმდენი მაზეს რომ აი რავიცი :დ მოკლედ მარსელოს რომ არ... ბოლოში და მაკრატელით არ სდომოდა მოგერიება გუნდი მოიგებდა, სხვა სოლარის ბრალი არაფერი არაა, ორი შეცომა იყო ჩემი აზრით ამ სამი უმაქნისი ტრიოს დაყენება და ვინის სკამზე დასმა, ისე ერთხელ ვინი დიასი რომ დააყენოს ერთად წინ მაინტერესებს როგორი იქნება, კარგი იქნებოდა ეს ჟირონათან დაეტესტა, მაგრამა რა ხოდა კი მოიგო გუნდმაც სამში გრძელი

6

17 თებერვალი 2019 20:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ხო კიდევ პენალტის ეპიზოდზე რამოსი იმსახურებდა თუ არა პირდაპირ წითელს,არა,რადგან ეპიზოდს თუ დავაკვირდებით ის არ იყო ბოლო კაციი,მსაჯი აუცილებლად მიცემდა პირდაპირ წითელსს რომ ყოფილიყო ბოლო კაციი,,ბურთი ტრაექტორიააა მიახლოებით მიდიოდა იმ მიმართულებით სადაც ის ბოლო კაცი იდგა,ყვითელი აბსოლიტურად ლოგიკურიააა.მსაჯზე პრეტენზიები დღესსს არრრ უნდა გვქონდეს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

7

17 თებერვალი 2019 20:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეს ყოველთვის მწვრთნელზე დაჯმა რატო გევასებათ ? ერთ თამაშ წააგებს რეალი და ეგრევე უშვებთ .. ატლეტიკოს და აიაქს რო მოუგო კი იყო მაგარი სოლარი.. მოკლედ გუნდი გადაიღალა და ამს ბრალიცაა .. ნუ რამოსი გასაგდები რო იყო ამას რათუნდა საუბარი .. ბევრი მომეტიც ვერ გამოვიყენეთ და მაგის გამო დავისაჯეთ. არაუშავს ხდება ხოლმე ბარსასგან და ლიგაზე არ ჩააჯვას სოლარიმ და არმინდა არაფეტი მერე ზაფხულში დავიმატებთ უკეთეს ფეხბურთელებს და გავძლიერდებით..

8

17 თებერვალი 2019 20:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Druncha
ეს ყოველთვის მწვრთნელზე დაჯმა რატო გევასებათ ? ერთ თამაშ წააგებს რეალი და ეგრევე უშვებთ .. ატლეტიკოს და აიაქს რო მოუგო კი იყო მაგარი სოლარი.. მოკლედ გუნდი გადაიღალა და ამს ბრალიცაა .. ნუ რამოსი გასაგდები რო იყო ამას რათუნდა საუბარი .. ბევრი მომეტიც ვერ გამოვიყენეთ და მაგის გამო დავისაჯეთ. არაუშავს ხდება ხოლმე ბარსასგან და ლიგაზე არ ჩააჯვას სოლარიმ და არმინდა არაფეტი მერე ზაფხულში დავიმატებთ უკეთეს ფეხბურთელებს და გავძლიერდებით..

გეთანხმები გუნდი გადაიღალა მაგრამ ცუდი ისაა რომ ამ გადაღლილი ფეხბურთელების შეცვლაააა რთულიაააა ,სკამი არ გვყავს ძლიერიი,
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

9

17 თებერვალი 2019 20:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მსაჯობაზე მინდა ვისაუბრო,ზოგადად ესპანეთში არბიტრებს ბევრი შეცდომა მოდით მაგრამ ყველაა ეპიზოდი არის ინდივიდუალური,რამოსზე ყვითელი მისაცემი იყო ამაზე ორი აზრი არარსებობს წესებით იმსახურებდაა,როცა ორთაბრძოლაში შედიხარ მეტოქესთან და მეტოქე ბურთზე გასწრებს წწელს ზევით ფეხის აწევა არის სახიფათო თამაში თუნდაც მეტოქეს არ შეეხოო ,შეეძლო დაენდო მაგრამ ვერც ვერავინ გაამტყუნებს რომ ყვითელი მიცა.ფეხბურთელი როდესაც კონტაკტში ხარ მაღლა ფეხის აწევა ითვლება სახიფათო თამაშადდ ხომ შეიძლებაა რომმ სახეშიი მოხვედროდა ის მოქნეული ფეხი,თქვენ მხოლოდ იმას აკვირდებით იყო თუ არააა კონტაკტიიი და არავინ საუყბრობსს მოქმედება თვითონნ ფეხბურთის წესებს ეწინააღმდეგება მით უმეტესს პოზიციისთვის ბრძოლაში ხარ.ეს ერთი,ასევე მინდა გამოვეხმაუროო გუშინდელ თერთმეტმეტრიანს რომელიცც ბარსელონამ დაარტყაა,აქაც იგივე პრობლემააა მიდგომაშიი ,არაა სავალდებულო კაცს ფეხიი მოტეხო რომ პენალტი დაინიშნოს,არავინ აკვირდება მთავარ გარემოებას რის საფუიძველზეც აბსოლიტურად ლეგიტიმურად და სწორად დანიშნა თერთმემეტრიანი მსაჯმა,თუ განვიხილავთ ეპიზოდს პიკე ს პოზიცია მოგებული ქონდაა ,ამ მოცემულობაში როოცა ვინც უტევს და მომგებიან პოზიციაშიაა პატარა კონტაკტიც კი ჯარიმაააა ,მცველს დაკარგული ქონდა პოზიციააა ეს ფაქტორი კიი მნიშვნელოვანიააა ,პატარა შეხების შედეგად დაკარგა კორდინაცია,რა თქმა უნდა მაგრად გააფორმა მაგრამმმ ეს იყო პენალტი.როცა პოზიცია მოგებული აქ შემტევს უპირატესი არის ვინც უტევს ,იქ პატარა მოქაჩვაც კი უკვეე ჯარიმააა მით უმეტეს ეს არაა სტანდარტი სადაც მსაჯები ბრძოლის საშვალებას აძლევენ.

ჟირონას მეორე გოლზე არანაკლებ სასიხარულო წასაკითხი იყო ახლა შენი კომენტარი ნამდვილად ეგრეა love lol არაა რა Fავორიტი ხარ წელსაც :დდ

10

17 თებერვალი 2019 20:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მსაჯზე პრეტენზიები დღესსს არრრ უნდა გვქონდეს.

ნამდვილად დამსახურებულად მოიგო ჟირონამ ბერნაბეუზე lol

11

17 თებერვალი 2019 21:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ani-barca
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მსაჯზე პრეტენზიები დღესსს არრრ უნდა გვქონდეს.

ნამდვილად დამსახურებულად მოიგო ჟირონამ ბერნაბეუზე lol

რა გახარებულია პოდნოსით რო ჩუქნიან მსაჯები სანტას საჩუქრებს დდ ბარემ ჩააცვით სანტას ფორმები, პრინციპში ბარსელონას ფორმა აცვიათ დდ. ლიგაზე არ შეგაქვთ განცხადება მსაჯები რო არ გყავთ არ ითხოვთ?

12

17 თებერვალი 2019 21:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: MALUMA
ციტატა: Clever liar
ციტატა: MALUMA
მსაჯს შეეძლო არ დაენიშნა პენალტი მაგრამ მაინც დანიშნა

რატო შეეძლო რო არ დაენიშნა, რახან შენ ასე გაწყობდა? სად წერია მასეთი რამ რო მსაჯის ნება-სურვილი ფეხბურთის დაგენილი წესების პირდაპირ პროპორციულია? თუ მსაჯი თავის უფლებამოსილებას ამეტებს, ან აკლებს ამათუიმ სათამაშო მომენტს, ეს მხოლოდ მისი პროფესიონალიზმის მინუსია და არანაირად კონკრეტული დასაფუთებული საფეხბურთო წესების. შეეძლო არ შეეძლო ნინიას ბაღი კიარააა..

მე იმას ვგულისხმობ შეეძლო არ დაენიშნაში რომ 100%-იანი პენალტი არ იყო და რომ დადო ხო შეეძლო რომ გადაემოწმებინა VAR-ს მაგრამ არა და რამოსის ეპიზოდზე პენალტი იყო მაგრამ მსაჯები ლა ლიგაში რეალის წინააღმდეგ იღებენ გადაწყვეტილებას ერთი მსაჯი VAR ზეიმობდა რეალის კარში გატანილ გოლს ის მსაჯი ვინისიუსზე პენალტი რომ არ დადო სოსიედადთან...

სამართლიანობო რო იყოს პიკეს ყვითელი ეკუთვნოდა, ან ოსკარი, მარა ისეთი ჩლუნგია ოსკარიც არ ეკუთვნის ვერ გააფორმა ვაფშე, პრინციპში არც უნდა გაფორმება მთავარია წაიქეცი, დღეს კაზემიროს ეპიზოდი იყო პიკესი, დაჟე ეს უფრო იყო თუ შეადარებ, მარა აი სრული მარაზმია ბარსელონას და მსაკების სიყვარულის ისტორია

13

17 თებერვალი 2019 21:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
პიკე იქნება თუ მარუან შამახი ერთიდაიგივე ეპიზოდს ყველა მსაჯი თავისებურად უყურებს :) თავისი შეხედულებით იღებს გადაწყვეტილებას, ესპანეთში ხო საერთოდ კატასტროფაა :)) რეალს და ბარსელონაზე როარაფერი თქვა სხვა თამაშებზე ისეთებს აკეთებენ ეჭვიგიჩნდება დადებული ხოარაქვსთქო :))

ატლეტიკო რეალი როაიღო ერთი თამაში, მარტო ამ თამაშში იყო ისეთი სერიოზული შეცდომები რომელმაც შეიძლება იქონია კიდეც შედეგზე გავლენა :)

14

17 თებერვალი 2019 21:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აი რამოსს როუკნიდან ხელი კრეს, ზოგი მაგაზეც დადებდა პენალტს და ვერცგაამტყუნებდი იყო კონტაქტი, მაგრამ ამან არდანიშნა და ვერცამას გაამტყუნებ :)) იტოგში ქეცბაიას ლეგენდარული ფრაზა მოუხდებოდა აქ :)

15

17 თებერვალი 2019 21:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: MALUMA
ზოგი? ეგ იყო 100%-იანი პენალტი უდავოდ პენალტი იყო ორი აზრი არ არსებობს მაგაზე სუფთა პენალტი იყო ისევე როგორც შემდეგ რამოსის წითელი იყო სამართლიანი მაგრამ კატალონიელთა ბრიგადამ წვერებზე დაიკიდა...

100% იანი პენალტი ესპანეთში არარსებობს :))

16

17 თებერვალი 2019 21:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
თქვენ ამ დროისთვის საერთოდ არ ხართ ბარსელონას კონკურეტი, ჯერ ატლეტიკოს ეჭიდავეთ და შემდეგ აიხედეთ ზევით :)))

ეგ ბოლო ტურის მერე. თორე ლამაზადაც იყო ბარსას კონკურენტი რეალი ამ ტურამდე. 7 ქულა უნდა იყოს სხვაობა წესიერი მსაჯობით. და პლიუს ამას ბარსელონას კალნედარს თუ გადავხედავთ ვერ იგულავებდა, მარა აულავეს გუშინ

17

17 თებერვალი 2019 21:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მსაჯობაზე მინდა ვისაუბრო,ზოგადად ესპანეთში არბიტრებს ბევრი შეცდომა მოდით მაგრამ ყველაა ეპიზოდი არის ინდივიდუალური,რამოსზე ყვითელი მისაცემი იყო ამაზე ორი აზრი არარსებობს წესებით იმსახურებდაა,როცა ორთაბრძოლაში შედიხარ მეტოქესთან და მეტოქე ბურთზე გასწრებს წწელს ზევით ფეხის აწევა არის სახიფათო თამაში თუნდაც მეტოქეს არ შეეხოო ,შეეძლო დაენდო მაგრამ ვერც ვერავინ გაამტყუნებს რომ ყვითელი მიცა.ფეხბურთელი როდესაც კონტაკტში ხარ მაღლა ფეხის აწევა ითვლება სახიფათო თამაშადდ ხომ შეიძლებაა რომმ სახეშიი მოხვედროდა ის მოქნეული ფეხი,თქვენ მხოლოდ იმას აკვირდებით იყო თუ არააა კონტაკტიიი და არავინ საუყბრობსს მოქმედება თვითონნ ფეხბურთის წესებს ეწინააღმდეგება მით უმეტესს პოზიციისთვის ბრძოლაში ხარ.ეს ერთი,ასევე მინდა გამოვეხმაუროო გუშინდელ თერთმეტმეტრიანს რომელიცც ბარსელონამ დაარტყაა,აქაც იგივე პრობლემააა მიდგომაშიი ,არაა სავალდებულო კაცს ფეხიი მოტეხო რომ პენალტი დაინიშნოს,არავინ აკვირდება მთავარ გარემოებას რის საფუიძველზეც აბსოლიტურად ლეგიტიმურად და სწორად დანიშნა თერთმემეტრიანი მსაჯმა,თუ განვიხილავთ ეპიზოდს პიკე ს პოზიცია მოგებული ქონდაა ,ამ მოცემულობაში როოცა ვინც უტევს და მომგებიან პოზიციაშიაა პატარა კონტაკტიც კი ჯარიმაააა ,მცველს დაკარგული ქონდა პოზიციააა ეს ფაქტორი კიი მნიშვნელოვანიააა ,პატარა შეხების შედეგად დაკარგა კორდინაცია,რა თქმა უნდა მაგრად გააფორმა მაგრამმმ ეს იყო პენალტი.როცა პოზიცია მოგებული აქ შემტევს უპირატესი არის ვინც უტევს ,იქ პატარა მოქაჩვაც კი უკვეე ჯარიმააა მით უმეტეს ეს არაა სტანდარტი სადაც მსაჯები ბრძოლის საშვალებას აძლევენ.

ვენაცვალე რედონდო როგორც ყოველთვის მართალი ხარ. გამოვლენ ხოლმე და ყვირიან არ იყო პენალიო ესაო ესაო ცოტა ობიექტურად ხო უნდა შეხედო არა მომენტს. კი ვიცით რო ბარსას სიძულვილი გალაპარაკებთ ხოლმე მარა ობიექტურობაც კარგია

18

17 თებერვალი 2019 21:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: ZIDANE.
ეგ ბოლო ტურის მერე. თორე ლამაზადაც იყო ბარსას კონკურენტი რეალი ამ ტურამდე. 7 ქულა უნდა იყოს სხვაობა წესიერი მსაჯობით. და პლიუს ამას ბარსელონას კალნედარს თუ გადავხედავთ ვერ იგულავებდა, მარა აულავეს გუშინ

მასე ამბობდი შენ კლასიკომდეც, მარა სულ დაგავიწყებია საკუთარი კალენდარი wink ჩვენ თუ რამე, ამლოკავი მაინც გვყავს და თქვენ გუშინწინ დაარსებული ჟირონა 2 წელია გაგდებთ იპონზე საკუთარ მოედანზევე :D

ფაქტი იყო აგერ 6 ქულა იყო და რო არ ელოკა 7 ქულა იქნებოდა და არა 9. პიკეს დაუდო ზღაპარი პენალტი და კაზემიროზე უფრო იყო დდდ. ორი წელია ჟირონა როგორ გვდებს ბერნაბეიზე პირველად მოიგო. ისე ვიღაც რო მაინც გლოკავთ ეგაა უბედურება მერე რო იძახით ლალიგაში ბარსა მეფობსო, ნაღდად არ ვისურებდი რეალის ასეთ მეფობას მთელი ფედერაცია რო ულოკავდეს.

19

17 თებერვალი 2019 21:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
სოსიედადთან ერთმანეთს ულოცავდენ მსაჯები რეალის კარში გოლს დდდ რაღა უნდა ილაპარაკო დ

20

17 თებერვალი 2019 22:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აი რაზე ვღადაობ მე იცი ? ნუ მსაჯობა რომ დაბალ დონეზეა ახლა მაგას აზრი არ აქვსა მაგრამ ამ ანი ბარსაზე ვკაიფობ lol დარწმუნებული ვარ მილიარდი პროცენტით ეგრე პატარა შეხებაზე რეალისთვის რომ პენალტი დაედოთ იტყოდა აი ფეხბურთელმა ისიმულიანტაა მსაჯმა უშველა გაადააარჩინა მსაჯები ეხმარებიან და მსგავსი რამ lol წინა წელს მახსოვს მსგავსი პენალტი დადებულა და რეალი მსაჯები ერთ ხმაში გაკვიროდნენ

21

17 თებერვალი 2019 22:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მსაჯობაზე მინდა ვისაუბრო,ზოგადად ესპანეთში არბიტრებს ბევრი შეცდომა მოდით მაგრამ ყველაა ეპიზოდი არის ინდივიდუალური,რამოსზე ყვითელი მისაცემი იყო ამაზე ორი აზრი არარსებობს წესებით იმსახურებდაა,როცა ორთაბრძოლაში შედიხარ მეტოქესთან და მეტოქე ბურთზე გასწრებს წწელს ზევით ფეხის აწევა არის სახიფათო თამაში თუნდაც მეტოქეს არ შეეხოო ,შეეძლო დაენდო მაგრამ ვერც ვერავინ გაამტყუნებს რომ ყვითელი მიცა.ფეხბურთელი როდესაც კონტაკტში ხარ მაღლა ფეხის აწევა ითვლება სახიფათო თამაშადდ ხომ შეიძლებაა რომმ სახეშიი მოხვედროდა ის მოქნეული ფეხი,თქვენ მხოლოდ იმას აკვირდებით იყო თუ არააა კონტაკტიიი და არავინ საუყბრობსს მოქმედება თვითონნ ფეხბურთის წესებს ეწინააღმდეგება მით უმეტესს პოზიციისთვის ბრძოლაში ხარ.ეს ერთი,ასევე მინდა გამოვეხმაუროო გუშინდელ თერთმეტმეტრიანს რომელიცც ბარსელონამ დაარტყაა,აქაც იგივე პრობლემააა მიდგომაშიი ,არაა სავალდებულო კაცს ფეხიი მოტეხო რომ პენალტი დაინიშნოს,არავინ აკვირდება მთავარ გარემოებას რის საფუიძველზეც აბსოლიტურად ლეგიტიმურად და სწორად დანიშნა თერთმემეტრიანი მსაჯმა,თუ განვიხილავთ ეპიზოდს პიკე ს პოზიცია მოგებული ქონდაა ,ამ მოცემულობაში როოცა ვინც უტევს და მომგებიან პოზიციაშიაა პატარა კონტაკტიც კი ჯარიმაააა ,მცველს დაკარგული ქონდა პოზიციააა ეს ფაქტორი კიი მნიშვნელოვანიააა ,პატარა შეხების შედეგად დაკარგა კორდინაცია,რა თქმა უნდა მაგრად გააფორმა მაგრამმმ ეს იყო პენალტი.როცა პოზიცია მოგებული აქ შემტევს უპირატესი არის ვინც უტევს ,იქ პატარა მოქაჩვაც კი უკვეე ჯარიმააა მით უმეტეს ეს არაა სტანდარტი სადაც მსაჯები ბრძოლის საშვალებას აძლევენ.

აი ყველაზე ობიექტური მადრიდისტა ხარ და მაგრად გაფასებ <3

22

17 თებერვალი 2019 22:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: ZIDANE.
ფაქტი იყო აგერ 6 ქულა იყო და რო არ ელოკა 7 ქულა იქნებოდა და არა 9. პიკეს დაუდო ზღაპარი პენალტი და კაზემიროზე უფრო იყო დდდ. ორი წელია ჟირონა როგორ გვდებს ბერნაბეიზე პირველად მოიგო. ისე ვიღაც რო მაინც გლოკავთ ეგაა უბედურება მერე რო იძახით ლალიგაში ბარსა მეფობსო, ნაღდად არ ვისურებდი რეალის ასეთ მეფობას მთელი ფედერაცია რო ულოკავდეს.

ხოოო რამდენჯერ მაქვს შენი წუხილი ნანახი 4 ლიგიდან მინ 2 პირდაპირ უეფას მიერ რომ აქვს რეალს შებძგვნილი :)) ყველა 4ს რო ზეიმობდა შენ იძახდი 2 მოვიგეთ ორიო ხო?:))) მატყუებს ბიჭი wink

ციტატა: ZIDANE.
სოსიედადთან ერთმანეთს ულოცავდენ მსაჯები რეალის კარში გოლს დდდ რაღა უნდა ილაპარაკო დ

რამოსმა რო 62 მეტრიან ოფსაიდიდან გახადა რეალი ჩემპიონი იქაც.

რამოსი მაგ ბურთს სულ არ შეხებია, მაგრამ დღესაც მას უთვლიან მაგ გოკს, არადა კროოსს ეკუთვნის სულ არ შეხებია რამოსი.

ციტატა: Clever liar
ხოოო რამდენჯერ მაქვს შენი წუხილი ნანახი 4 ლიგიდან მინ 2 პირდაპირ უეფას მიერ რომ აქვს რეალს შებძგვნილი :)) ყველა 4ს რო ზეიმობდა შენ იძახდი 2 მოვიგეთ ორიო ხო?:))) მატყუებს ბიჭი

ეგ ვერ გავიგე რას ვიძახდი? რომელი ორი შეტენეს რეალს? დდ

23

17 თებერვალი 2019 22:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: ZIDANE.
რამოსი მაგ ბურთს სულ არ შეხებია, მაგრამ დღესაც მას უთვლიან მაგ გოკს, არადა კროოსს ეკუთვნის სულ არ შეხებია რამოსი.

თუარ შეხებია მონაწილეობა მაინც ხომ მიიღო იმაზე მეტი, ვიდრე ტადიჩმა იმ არ ჩათვლილ გოლში.. არ არის ეხლა ეგ გამოსავალი..

ტადიჩმა დაარღვია წესები, რამოსი სულ არ შეხებია ბურთს დდ მარტივი ლოგიკაა.

24

17 თებერვალი 2019 22:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: ZIDANE.
რამოსი მაგ ბურთს სულ არ შეხებია, მაგრამ დღესაც მას უთვლიან მაგ გოკს, არადა კროოსს ეკუთვნის სულ არ შეხებია რამოსი.

თუარ შეხებია მონაწილეობა მაინც ხომ მიიღო იმაზე მეტი, ვიდრე ტადიჩმა იმ არ ჩათვლილ გოლში.. არ არის ეხლა ეგ გამოსავალი..

რაღაცით ხომ უნდა გაიმართლონ თავი აბა😂😂😂😂
როგორ ეკადრება რომ რეალს ცილი დასწამო რომ ეს წლები და საუკუნე დაარსებიდან რეალი ყველაზე ჩესნი გუნდიაა ხო უი ფრანკიტოს რავუთხარი რომ რეალი ესე ძულდა😁😁😁

25

17 თებერვალი 2019 22:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: ZIDANE.
რამოსი მაგ ბურთს სულ არ შეხებია, მაგრამ დღესაც მას უთვლიან მაგ გოკს, არადა კროოსს ეკუთვნის სულ არ შეხებია რამოსი.

თუარ შეხებია მონაწილეობა მაინც ხომ მიიღო იმაზე მეტი, ვიდრე ტადიჩმა იმ არ ჩათვლილ გოლში.. არ არის ეხლა ეგ გამოსავალი..

ციტატა: ZIDANE.
ეგ ვერ გავიგე რას ვიძახდი? რომელი ორი შეტენეს რეალს? დდ

ხოდა როარ იძახდი მააგს გეუბნები :D არფერი როარ შეუწუხებიხარ მაგ ოფსაიდა ტიტულებს

ჰოო აფსაიდა ტიტულებიო დდდ ჯერ ეს ერთუ არიყო მაქ აფსაიდი და რომც ყოფილიყო 0-0 იყო ანგარიში, შეტენილი როგორაა? ან შეტენილ-ები რომელია? დდდ ისეც ეს ლიგაა და ჩვენ ლალიგაზე ვსაუბრობთ სადაც რეალის უშუალო კონკურტია ბარსელონა, აი ლიგაზე რატო უჭირს მსაჯები ვერ ულოკავენოოო? დდდ

ციტატა: CHEPE
გუნდიაა ხო უი ფრანკიტოს რავუთხარი რომ რეალი ესე ძულდა

ფრანკოს დროს ბარსელონამ რეალზე მეტი ტიტული მოიგო, მარა ისტორია უნდა იცოდე

26

17 თებერვალი 2019 22:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: Clever liar
ციტატა: ZIDANE.
რამოსი მაგ ბურთს სულ არ შეხებია, მაგრამ დღესაც მას უთვლიან მაგ გოკს, არადა კროოსს ეკუთვნის სულ არ შეხებია რამოსი.

თუარ შეხებია მონაწილეობა მაინც ხომ მიიღო იმაზე მეტი, ვიდრე ტადიჩმა იმ არ ჩათვლილ გოლში.. არ არის ეხლა ეგ გამოსავალი..

ციტატა: ZIDANE.
ეგ ვერ გავიგე რას ვიძახდი? რომელი ორი შეტენეს რეალს? დდ

ხოდა როარ იძახდი მააგს გეუბნები :D არფერი როარ შეუწუხებიხარ მაგ ოფსაიდა ტიტულებს

ჰოო აფსაიდა ტიტულებიო დდდ ჯერ ეს ერთუ არიყო მაქ აფსაიდი და რომც ყოფილიყო 0-0 იყო ანგარიში, შეტენილი როგორაა? ან შეტენილ-ები რომელია? დდდ ისეც ეს ლიგაა და ჩვენ ლალიგაზე ვსაუბრობთ სადაც რეალის უშუალო კონკურტია ბარსელონა, აი ლიგაზე რატო უჭირს მსაჯები ვერ ულოკავენოოო? დდდ

რა 0-0 იყო😂😂😂😂😂😂 აუ ჩემიი ქლევერ გაფიცებ რაზე კამათობ😂😂😂😂 0-0 იყოო მაგ ოფსაითამდეო და ანუ ის ფინალი 0:1 მოიგო რეალმა და ასე იხსნა რამოსმა მონატრებული ტიტული😂😂😂😂😂

27

17 თებერვალი 2019 22:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: CHEPE
რა 0-0 იყო😂😂😂😂😂😂 აუ ჩემიი ქლევერ გაფიცებ რაზე კამათობ😂😂😂😂 0-0 იყოო მაგ ოფსაითამდეო და ანუ ის ფინალი 0:1 მოიგო რეალმა და ასე იხსნა რამოსმა მონატრებული ტიტული

აბა რაიყო ბიჭო? ნასვამი ხარ? რას ხარხარებ აზრზე რო არ ხარ?

28

17 თებერვალი 2019 22:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: Clever liar
ციტატა: ZIDANE.
რამოსი მაგ ბურთს სულ არ შეხებია, მაგრამ დღესაც მას უთვლიან მაგ გოკს, არადა კროოსს ეკუთვნის სულ არ შეხებია რამოსი.

თუარ შეხებია მონაწილეობა მაინც ხომ მიიღო იმაზე მეტი, ვიდრე ტადიჩმა იმ არ ჩათვლილ გოლში.. არ არის ეხლა ეგ გამოსავალი..

ციტატა: ZIDANE.
ეგ ვერ გავიგე რას ვიძახდი? რომელი ორი შეტენეს რეალს? დდ

ხოდა როარ იძახდი მააგს გეუბნები :D არფერი როარ შეუწუხებიხარ მაგ ოფსაიდა ტიტულებს

ჰოო აფსაიდა ტიტულებიო დდდ ჯერ ეს ერთუ არიყო მაქ აფსაიდი და რომც ყოფილიყო 0-0 იყო ანგარიში, შეტენილი როგორაა? ან შეტენილ-ები რომელია? დდდ ისეც ეს ლიგაა და ჩვენ ლალიგაზე ვსაუბრობთ სადაც რეალის უშუალო კონკურტია ბარსელონა, აი ლიგაზე რატო უჭირს მსაჯები ვერ ულოკავენოოო? დდდ

ციტატა: CHEPE
გუნდიაა ხო უი ფრანკიტოს რავუთხარი რომ რეალი ესე ძულდა

ფრანკოს დროს ბარსელონამ რეალზე მეტი ტიტული მოიგო, მარა ისტორია უნდა იცოდე

კი კიი 5 ჩემპიონთა თასი:დ:დ:დ

29

17 თებერვალი 2019 22:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: CHEPE
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: Clever liar
ციტატა: ZIDANE.
რამოსი მაგ ბურთს სულ არ შეხებია, მაგრამ დღესაც მას უთვლიან მაგ გოკს, არადა კროოსს ეკუთვნის სულ არ შეხებია რამოსი.

თუარ შეხებია მონაწილეობა მაინც ხომ მიიღო იმაზე მეტი, ვიდრე ტადიჩმა იმ არ ჩათვლილ გოლში.. არ არის ეხლა ეგ გამოსავალი..

ციტატა: ZIDANE.
ეგ ვერ გავიგე რას ვიძახდი? რომელი ორი შეტენეს რეალს? დდ

ხოდა როარ იძახდი მააგს გეუბნები :D არფერი როარ შეუწუხებიხარ მაგ ოფსაიდა ტიტულებს

ჰოო აფსაიდა ტიტულებიო დდდ ჯერ ეს ერთუ არიყო მაქ აფსაიდი და რომც ყოფილიყო 0-0 იყო ანგარიში, შეტენილი როგორაა? ან შეტენილ-ები რომელია? დდდ ისეც ეს ლიგაა და ჩვენ ლალიგაზე ვსაუბრობთ სადაც რეალის უშუალო კონკურტია ბარსელონა, აი ლიგაზე რატო უჭირს მსაჯები ვერ ულოკავენოოო? დდდ

ციტატა: CHEPE
გუნდიაა ხო უი ფრანკიტოს რავუთხარი რომ რეალი ესე ძულდა

ფრანკოს დროს ბარსელონამ რეალზე მეტი ტიტული მოიგო, მარა ისტორია უნდა იცოდე

კი კიი 5 ჩემპიონთა თასი:დ:დ:დ

აი კაცურად ფეხბურთზე არ ილაპარაკო, ჩემთან მაინც ჯიგრულად გეუბნები, 5 ლიგა ფრანკომ მოიგოო ამას იძახის კაცი და გუნდი მაშინ იყო დამანგრეველი არავის ინდობდა, და ეს ფრანკო რა გამოდის მაკედონელი ყოფილა ევროპა დაუპყრია, ფრანკომ მოიგოოო დდდდ

ციტატა: Clever liar
ციტატა: ZIDANE.
ტადიჩმა დაარღვია წესები, რამოსი სულ არ შეხებია ბურთს დდ მარტივი ლოგიკაა.

არდა რამოსი უფრო არღვევდა იქ წესებსაც ვიდრე ტადიჩი :))

კაი როგორც გინდა

30

17 თებერვალი 2019 22:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
მოკლედ როგორც ყოველთვის ფეხბურთის მხოლოდ ერთ შემადგენელ ნაწილზეა საუბარი.მსაჯი,მსაჯი,მსაჯი.დავიჯერო ფეხბურთი მხოლოდ მსაჯს მოიცავს?ან ვერ გაიგეთ რომ ეს შეცდომები არაფრით არ დამთავრდება.იქნება მუდამ და რატომ უნდა ისაუბროთ გაუთავებლად იმაზე რისი შეცვლაც არ შეგიძლიათ.მოფხანით,მოიფხანეთ ეგ გულები,მაგრამ ტაბლოზე დაწერილს ვერ შეცვლით და ჰა იყოს ისევ გაწევ-გამოწევები.ფეხბურთი გოყვართ თუ ერთმანეთის დაჭმა და თითების გაშვერა ერთმანეთზე ვეღარ გამიგია.

31

17 თებერვალი 2019 22:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: CHEPE
რა 0-0 იყო😂😂😂😂😂😂 აუ ჩემიი ქლევერ გაფიცებ რაზე კამათობ😂😂😂😂 0-0 იყოო მაგ ოფსაითამდეო და ანუ ის ფინალი 0:1 მოიგო რეალმა და ასე იხსნა რამოსმა მონატრებული ტიტული

აბა რაიყო ბიჭო? ნასვამი ხარ? რას ხარხარებ აზრზე რო არ ხარ?

შენ წესიერად ილაპარაკე ჯერ ბიჭოოო დამიწყო აქ ბიჭოებით ლაპარაკი...
და 1:0 კასილასმა დაუშვა შეცდომა თუ ბებიაჩემა???

მსაჯებზე ლაპარაკს სანამ დაიწყეთ საკუთარი ისტორიას შეხედეთ და მერე ილაპარაკეთ:D:D მე არ. ვიცი და შენ ხარ ფეხბურთის ექსპერტიი ნწუ ნწუუ ნწუუ კაკოი კოშმაარს მართლა ვის ვეკამათები და თან ფეხბურთზე

32

17 თებერვალი 2019 22:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
მოკლედ როგორც ყოველთვის ფეხბურთის მხოლოდ ერთ შემადგენელ ნაწილზეა საუბარი.მსაჯი,მსაჯი,მსაჯი.დავიჯერო ფეხბურთი მხოლოდ მსაჯს მოიცავს?ან ვერ გაიგეთ რომ ეს შეცდომები არაფრით არ დამთავრდება.იქნება მუდამ და რატომ უნდა ისაუბროთ გაუთავებლად იმაზე რისი შეცვლაც არ შეგიძლიათ.მოფხანით,მოიფხანეთ ეგ გულები,მაგრამ ტაბლოზე დაწერილს ვერ შეცვლით და ჰა იყოს ისევ გაწევ-გამოწევები.ფეხბურთი გოყვართ თუ ერთმანეთის დაჭმა და თითების გაშვერა ერთმანეთზე ვეღარ გამიგია.

მართალი ხარ არ გეზარებათ მაინც ამდენი ლაპარაკი მსაჯებზე ძაან ბავშვური ლაპარაკია რა. მოიგო და ვსო მსაჯმა მოაგებინა თუ პრეზიდენტმა რა მნიშვნელობა აქვს ისტორიაში იწერება რო მოიგო და ესე შეცდომები სულ იქნება და რეალის საწინააღმდეგოდ რო შეცდება მსაჯი ბარსა რა შუაშია იქ იქნებ შენ მაინც ამიცსნა ბორდოჯან ან ბარსას საწინააღმდეგოდ რო შეცდება რეალი რა შუაშია? შარშან რაც მსაჯმა გაგვიკეთა მაშინ უნდა გადავყვეთ იმ მომენტს. 5 მეტრით რო შევიდა კარში გოლი და რო არ ჩაგვითვალეს შეცდა რა ისაც ხო ადამიანია და მოისყიდა უძვრებიან და ასე შემდეგ ძაან ბავშვური ლაპარაკია რა მე თუ მკითხავთ. აქ რო წერთ რამე ეშველება?

33

17 თებერვალი 2019 22:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: CHEPE
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: CHEPE
რა 0-0 იყო😂😂😂😂😂😂 აუ ჩემიი ქლევერ გაფიცებ რაზე კამათობ😂😂😂😂 0-0 იყოო მაგ ოფსაითამდეო და ანუ ის ფინალი 0:1 მოიგო რეალმა და ასე იხსნა რამოსმა მონატრებული ტიტული

აბა რაიყო ბიჭო? ნასვამი ხარ? რას ხარხარებ აზრზე რო არ ხარ?

შენ წესიერად ილაპარაკე ჯერ ბიჭოოო დამიწყო აქ ბიჭოებით ლაპარაკი...
და 1:0 კასილასმა დაუშვა შეცდომა თუ ბებიაჩემა???

აბა რას დამიყარე აქ სმაილები რის გაგებაშიც არ ხარ? რო ჩაერიე ჯერ საუბარში გაიგე რაზე ვლაპარაკობთ, მითხარე სახელი და იმას გეტყვი მაშინ ბიჭოთი არ მოგმართო, რა კასილასი არა შაშვი, სხვა თამაშზე ვსაუბრობთ. დამიყარა აქ სმაილები და მიუთითა ქლევერს რა ჯნდა ქნას თურმე, იზამს რამეს არ ინერვიულო

34

17 თებერვალი 2019 22:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: CHEPE
მსაჯებზე ლაპარაკს სანამ დაიწყეთ საკუთარი ისტორიას შეხედეთ და მერე ილაპარაკეთ:D:D მე არ. ვიცი და შენ ხარ ფეხბურთის ექსპერტიი ნწუ ნწუუ ნწუუ კაკოი კოშმაარს მართლა ვის ვეკამათები და თან ფეხბურთზე

შენ კარგად ხარ? ვის ვეკამათებიო ბიჭო შემოვარდი საუბარში ჩაერიე რაც აზრზე არ.ხარ რას ვლაპარაკობთ და თან იძახი ვის ველაპარაკებიო, ერთი ამაზე მიპასუხე ვის ელაპარაკები? გისმენ

ციტატა: Clever liar
ციტატა: ZIDANE.
ჰოო აფსაიდა ტიტულებიო დდდ ჯერ ეს ერთუ არიყო მაქ აფსაიდი და რომც ყოფილიყო 0-0 იყო ანგარიში, შეტენილი როგორაა? ან შეტენილ-ები რომელია? დდდ ისეც ეს ლიგაა და ჩვენ ლალიგაზე ვსაუბრობთ სადაც რეალის უშუალო კონკურტია ბარსელონა, აი ლიგაზე რატო უჭირს მსაჯები ვერ ულოკავენოოო? დდდ

აბა ლალიგა არ მოგიგია და რაც მოიგე იმაზე გითხარი :))) 0-0 იყო და შეტენილი როგორ იყოო ისე მეუბნები, მე რომ ვთქვა ეხლა თუ პიკეზე არ დადებდა პენალტს მსაჯი მაშინ კოუტინიოზე დადებულს შეაგდებდა მესიდა როგორ გამოდის შეტენილი ქულათქო და დავიღალე მე უაზრობაზე მალაპარაკებ 3 საათი wink

დდდ მეც დავიღალე. დაიკიდე ძმაო გეყოფა

35

17 თებერვალი 2019 22:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: Bordo
მოკლედ როგორც ყოველთვის ფეხბურთის მხოლოდ ერთ შემადგენელ ნაწილზეა საუბარი.მსაჯი,მსაჯი,მსაჯი.დავიჯერო ფეხბურთი მხოლოდ მსაჯს მოიცავს?

აგაშენებს ღმერთი. იმენა ერთობა 2 დღეა ზიდანი და მეც მაბოთაებს ერთიდაიგივეზე, მემგონი ჩამოერთმევა ანი ბარსას მალე მედლები და გადეცემა მაგას თუ ასე გააგრძელებს :DDDD

მაჯობე ქლევერ დდდ შეტენილი ლიგ-ებიო დდდდ

36

17 თებერვალი 2019 22:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Clever liar
ციტატა: ZIDANE.
დაიკიდე ძმაო გეყოფა

აბა სბოგამ :)))

მე და შენ ცუდად არ შევეხებით ეგ ვიცი და დალშე ჩვენ გაგვიმარჯოს. გაიხარე კაი კაცი ხარ

პროსტა ადამიანი გვეჭრება საუბარში შეტენილი 5 ლიგის თასიო 60 ანებში, მერე მეუბნება ვის ველაპარაკებიო, შეურაწყოფას მაყენებს და ეგაა რა

37

17 თებერვალი 2019 22:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ყველაზე დამნაშავე ფეხბურთელებია რომ 1-0 ზე გაჩერდნენ და ამდენი მომენტები გამაზეს. მარტო მსაჯი არაფერ შუაშია, ყველაფერი დაერთო თან გადაიღალნენ, ჩემპიონობის შანსი არაა მაგრამ ბარსასც დაკარგგავს ქულებს ჯერ, მაგრამ აწი ყველაფერი ნათელია ბარსა ჩემპიონოა. თავიდანვე ცუდად დაიწყეს ჩემპიონატი და აწი მეორე ადგილისთვის გააგრძელონ ბრძოლა.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

38

17 თებერვალი 2019 22:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Bordo
მოკლედ როგორც ყოველთვის ფეხბურთის მხოლოდ ერთ შემადგენელ ნაწილზეა საუბარი.მსაჯი,მსაჯი,მსაჯი.დავიჯერო ფეხბურთი მხოლოდ მსაჯს მოიცავს?ან ვერ გაიგეთ რომ ეს შეცდომები არაფრით არ დამთავრდება.იქნება მუდამ და რატომ უნდა ისაუბროთ გაუთავებლად იმაზე რისი შეცვლაც არ შეგიძლიათ.მოფხანით,მოიფხანეთ ეგ გულები,მაგრამ ტაბლოზე დაწერილს ვერ შეცვლით და ჰა იყოს ისევ გაწევ-გამოწევები.ფეხბურთი გოყვართ თუ ერთმანეთის დაჭმა და თითების გაშვერა ერთმანეთზე ვეღარ გამიგია.

მართალი ხარ არ გეზარებათ მაინც ამდენი ლაპარაკი მსაჯებზე ძაან ბავშვური ლაპარაკია რა. მოიგო და ვსო მსაჯმა მოაგებინა თუ პრეზიდენტმა რა მნიშვნელობა აქვს ისტორიაში იწერება რო მოიგო და ესე შეცდომები სულ იქნება და რეალის საწინააღმდეგოდ რო შეცდება მსაჯი ბარსა რა შუაშია იქ იქნებ შენ მაინც ამიცსნა ბორდოჯან ან ბარსას საწინააღმდეგოდ რო შეცდება რეალი რა შუაშია? შარშან რაც მსაჯმა გაგვიკეთა მაშინ უნდა გადავყვეთ იმ მომენტს. 5 მეტრით რო შევიდა კარში გოლი და რო არ ჩაგვითვალეს შეცდა რა ისაც ხო ადამიანია და მოისყიდა უძვრებიან და ასე შემდეგ ძაან ბავშვური ლაპარაკია რა მე თუ მკითხავთ. აქ რო წერთ რამე ეშველება?

არაფერ შუაშია მეგობარო.საერთოდ არ მიდის იმაზე საუბარი თუ რა ტაქტიკური მონახაზი იყო,რის გამო დამარცხდა თუნდაც რეალი,რა დაუპირისირა ჟირონამ,რა შეცდომა დაუშვა სოლარიმ,ვინ იყო სუსტი წერტილი.რა პოზიციაა გასაძლიერებელი.ანუ ფეხბირთის იმ ფუნდამენტურ ნაწილებზე საერთოდ არ მიდის საუბარი რაზეც უნდა მიდიოდეს.უბრალოდ მსაჯი,მსაჯი და ისევ მსაჯი.ფეხბურთში კი არა ნებისმიერ რამეში ხდება შეცდომა.უკვე წლებია ასეა და ხალხმა ვერ გაითავისა რომ კიდევ უამრავ შეცდომას დაუშვებენ მსაჯები.ამაზე საუბრითა და აპელირებით კი მხოლოდ ერთმანეთს ვნებთ,მაგრამ ვფიქრობ ზუსტადაც ეს მოსწონთ მათაც.

39

17 თებერვალი 2019 23:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Bordo
მოკლედ როგორც ყოველთვის ფეხბურთის მხოლოდ ერთ შემადგენელ ნაწილზეა საუბარი.მსაჯი,მსაჯი,მსაჯი.დავიჯერო ფეხბურთი მხოლოდ მსაჯს მოიცავს?ან ვერ გაიგეთ რომ ეს შეცდომები არაფრით არ დამთავრდება.იქნება მუდამ და რატომ უნდა ისაუბროთ გაუთავებლად იმაზე რისი შეცვლაც არ შეგიძლიათ.მოფხანით,მოიფხანეთ ეგ გულები,მაგრამ ტაბლოზე დაწერილს ვერ შეცვლით და ჰა იყოს ისევ გაწევ-გამოწევები.ფეხბურთი გოყვართ თუ ერთმანეთის დაჭმა და თითების გაშვერა ერთმანეთზე ვეღარ გამიგია.

მართალი ხარ არ გეზარებათ მაინც ამდენი ლაპარაკი მსაჯებზე ძაან ბავშვური ლაპარაკია რა. მოიგო და ვსო მსაჯმა მოაგებინა თუ პრეზიდენტმა რა მნიშვნელობა აქვს ისტორიაში იწერება რო მოიგო და ესე შეცდომები სულ იქნება და რეალის საწინააღმდეგოდ რო შეცდება მსაჯი ბარსა რა შუაშია იქ იქნებ შენ მაინც ამიცსნა ბორდოჯან ან ბარსას საწინააღმდეგოდ რო შეცდება რეალი რა შუაშია? შარშან რაც მსაჯმა გაგვიკეთა მაშინ უნდა გადავყვეთ იმ მომენტს. 5 მეტრით რო შევიდა კარში გოლი და რო არ ჩაგვითვალეს შეცდა რა ისაც ხო ადამიანია და მოისყიდა უძვრებიან და ასე შემდეგ ძაან ბავშვური ლაპარაკია რა მე თუ მკითხავთ. აქ რო წერთ რამე ეშველება?

არაფერ შუაშია მეგობარო.საერთოდ არ მიდის იმაზე საუბარი თუ რა ტაქტიკური მონახაზი იყო,რის გამო დამარცხდა თუნდაც რეალი,რა დაუპირისირა ჟირონამ,რა შეცდომა დაუშვა სოლარიმ,ვინ იყო სუსტი წერტილი.რა პოზიციაა გასაძლიერებელი.ანუ ფეხბირთის იმ ფუნდამენტურ ნაწილებზე საერთოდ არ მიდის საუბარი რაზეც უნდა მიდიოდეს.უბრალოდ მსაჯი,მსაჯი და ისევ მსაჯი.ფეხბურთში კი არა ნებისმიერ რამეში ხდება შეცდომა.უკვე წლებია ასეა და ხალხმა ვერ გაითავისა რომ კიდევ უამრავ შეცდომას დაუშვებენ მსაჯები.ამაზე საუბრითა და აპელირებით კი მხოლოდ ერთმანეთს ვნებთ,მაგრამ ვფიქრობ ზუსტადაც ეს მოსწონთ მათაც.

ხო გეთანხმები. არ ჯობია წესივრად ვილაპარაკოთ ფეხბურთზე. განვიხილოთ სუსტი წერტილები თქვენი და ჩვენი გუნდის მარა არა მარტო მსაჯი და მსაჯი. ან არ იღლებით სულ ერთი და იგივეს რო იძახით. ადრე რა კარგი იყო ხოლმე. ეხლა კიდე მარტო იმას ფიქრობენ რო ვიღაცა გააღიზიანონ და მერე მიდის გინება და კლავიატურნიშნიკობა იმტვრევენ თითებს და იმისაც არ სცხვენიათ რო თვითონ ხო დედას აგინებენ სხვას და ის სხვაც ხო აგინებს და რა უსწორდებათ ამაში არ ვიცი

40

17 თებერვალი 2019 23:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Bordo
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Bordo
მოკლედ როგორც ყოველთვის ფეხბურთის მხოლოდ ერთ შემადგენელ ნაწილზეა საუბარი.მსაჯი,მსაჯი,მსაჯი.დავიჯერო ფეხბურთი მხოლოდ მსაჯს მოიცავს?ან ვერ გაიგეთ რომ ეს შეცდომები არაფრით არ დამთავრდება.იქნება მუდამ და რატომ უნდა ისაუბროთ გაუთავებლად იმაზე რისი შეცვლაც არ შეგიძლიათ.მოფხანით,მოიფხანეთ ეგ გულები,მაგრამ ტაბლოზე დაწერილს ვერ შეცვლით და ჰა იყოს ისევ გაწევ-გამოწევები.ფეხბურთი გოყვართ თუ ერთმანეთის დაჭმა და თითების გაშვერა ერთმანეთზე ვეღარ გამიგია.

მართალი ხარ არ გეზარებათ მაინც ამდენი ლაპარაკი მსაჯებზე ძაან ბავშვური ლაპარაკია რა. მოიგო და ვსო მსაჯმა მოაგებინა თუ პრეზიდენტმა რა მნიშვნელობა აქვს ისტორიაში იწერება რო მოიგო და ესე შეცდომები სულ იქნება და რეალის საწინააღმდეგოდ რო შეცდება მსაჯი ბარსა რა შუაშია იქ იქნებ შენ მაინც ამიცსნა ბორდოჯან ან ბარსას საწინააღმდეგოდ რო შეცდება რეალი რა შუაშია? შარშან რაც მსაჯმა გაგვიკეთა მაშინ უნდა გადავყვეთ იმ მომენტს. 5 მეტრით რო შევიდა კარში გოლი და რო არ ჩაგვითვალეს შეცდა რა ისაც ხო ადამიანია და მოისყიდა უძვრებიან და ასე შემდეგ ძაან ბავშვური ლაპარაკია რა მე თუ მკითხავთ. აქ რო წერთ რამე ეშველება?

არაფერ შუაშია მეგობარო.საერთოდ არ მიდის იმაზე საუბარი თუ რა ტაქტიკური მონახაზი იყო,რის გამო დამარცხდა თუნდაც რეალი,რა დაუპირისირა ჟირონამ,რა შეცდომა დაუშვა სოლარიმ,ვინ იყო სუსტი წერტილი.რა პოზიციაა გასაძლიერებელი.ანუ ფეხბირთის იმ ფუნდამენტურ ნაწილებზე საერთოდ არ მიდის საუბარი რაზეც უნდა მიდიოდეს.უბრალოდ მსაჯი,მსაჯი და ისევ მსაჯი.ფეხბურთში კი არა ნებისმიერ რამეში ხდება შეცდომა.უკვე წლებია ასეა და ხალხმა ვერ გაითავისა რომ კიდევ უამრავ შეცდომას დაუშვებენ მსაჯები.ამაზე საუბრითა და აპელირებით კი მხოლოდ ერთმანეთს ვნებთ,მაგრამ ვფიქრობ ზუსტადაც ეს მოსწონთ მათაც.

ხო გეთანხმები. არ ჯობია წესივრად ვილაპარაკოთ ფეხბურთზე. განვიხილოთ სუსტი წერტილები თქვენი და ჩვენი გუნდის მარა არა მარტო მსაჯი და მსაჯი. ან არ იღლებით სულ ერთი და იგივეს რო იძახით. ადრე რა კარგი იყო ხოლმე. ეხლა კიდე მარტო იმას ფიქრობენ რო ვიღაცა გააღიზიანონ და მერე მიდის გინება და კლავიატურნიშნიკობა იმტვრევენ თითებს და იმისაც არ სცხვენიათ რო თვითონ ხო დედას აგინებენ სხვას და ის სხვაც ხო აგინებს და რა უსწორდებათ ამაში არ ვიცი

მასეთებს რა უნდა მოკითხო,ერთ უჯრედიანები არიან,რომლებსაც არც განათლება აქვთ და არც აღზრდა თორემ ადამიანს როგორ უნდა გსიამოვნებდეს შესვლა საიტზე და გინების ატეხვა,მაგრამ რას ვიზამთ ასეთები სულ იარსებებენ,მაგრამ მაგათი ბრალი კი რ არის ეს სიტვაცია,არამედ ადმინის ბრალია,ის უნდა აწესრიგებდეს აქაურობას ასეთი ხისთავიანებისგან,მაგრამ მასე არც ყოველ პოსტზე იქნება ორასამდე კომენტარი.

41

17 თებერვალი 2019 23:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Bordo
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Bordo
მოკლედ როგორც ყოველთვის ფეხბურთის მხოლოდ ერთ შემადგენელ ნაწილზეა საუბარი.მსაჯი,მსაჯი,მსაჯი.დავიჯერო ფეხბურთი მხოლოდ მსაჯს მოიცავს?ან ვერ გაიგეთ რომ ეს შეცდომები არაფრით არ დამთავრდება.იქნება მუდამ და რატომ უნდა ისაუბროთ გაუთავებლად იმაზე რისი შეცვლაც არ შეგიძლიათ.მოფხანით,მოიფხანეთ ეგ გულები,მაგრამ ტაბლოზე დაწერილს ვერ შეცვლით და ჰა იყოს ისევ გაწევ-გამოწევები.ფეხბურთი გოყვართ თუ ერთმანეთის დაჭმა და თითების გაშვერა ერთმანეთზე ვეღარ გამიგია.

მართალი ხარ არ გეზარებათ მაინც ამდენი ლაპარაკი მსაჯებზე ძაან ბავშვური ლაპარაკია რა. მოიგო და ვსო მსაჯმა მოაგებინა თუ პრეზიდენტმა რა მნიშვნელობა აქვს ისტორიაში იწერება რო მოიგო და ესე შეცდომები სულ იქნება და რეალის საწინააღმდეგოდ რო შეცდება მსაჯი ბარსა რა შუაშია იქ იქნებ შენ მაინც ამიცსნა ბორდოჯან ან ბარსას საწინააღმდეგოდ რო შეცდება რეალი რა შუაშია? შარშან რაც მსაჯმა გაგვიკეთა მაშინ უნდა გადავყვეთ იმ მომენტს. 5 მეტრით რო შევიდა კარში გოლი და რო არ ჩაგვითვალეს შეცდა რა ისაც ხო ადამიანია და მოისყიდა უძვრებიან და ასე შემდეგ ძაან ბავშვური ლაპარაკია რა მე თუ მკითხავთ. აქ რო წერთ რამე ეშველება?

არაფერ შუაშია მეგობარო.საერთოდ არ მიდის იმაზე საუბარი თუ რა ტაქტიკური მონახაზი იყო,რის გამო დამარცხდა თუნდაც რეალი,რა დაუპირისირა ჟირონამ,რა შეცდომა დაუშვა სოლარიმ,ვინ იყო სუსტი წერტილი.რა პოზიციაა გასაძლიერებელი.ანუ ფეხბირთის იმ ფუნდამენტურ ნაწილებზე საერთოდ არ მიდის საუბარი რაზეც უნდა მიდიოდეს.უბრალოდ მსაჯი,მსაჯი და ისევ მსაჯი.ფეხბურთში კი არა ნებისმიერ რამეში ხდება შეცდომა.უკვე წლებია ასეა და ხალხმა ვერ გაითავისა რომ კიდევ უამრავ შეცდომას დაუშვებენ მსაჯები.ამაზე საუბრითა და აპელირებით კი მხოლოდ ერთმანეთს ვნებთ,მაგრამ ვფიქრობ ზუსტადაც ეს მოსწონთ მათაც.

ხო გეთანხმები. არ ჯობია წესივრად ვილაპარაკოთ ფეხბურთზე. განვიხილოთ სუსტი წერტილები თქვენი და ჩვენი გუნდის მარა არა მარტო მსაჯი და მსაჯი. ან არ იღლებით სულ ერთი და იგივეს რო იძახით. ადრე რა კარგი იყო ხოლმე. ეხლა კიდე მარტო იმას ფიქრობენ რო ვიღაცა გააღიზიანონ და მერე მიდის გინება და კლავიატურნიშნიკობა იმტვრევენ თითებს და იმისაც არ სცხვენიათ რო თვითონ ხო დედას აგინებენ სხვას და ის სხვაც ხო აგინებს და რა უსწორდებათ ამაში არ ვიცი

მასეთებს რა უნდა მოკითხო,ერთ უჯრედიანები არიან,რომლებსაც არც განათლება აქვთ და არც აღზრდა თორემ ადამიანს როგორ უნდა გსიამოვნებდეს შესვლა საიტზე და გინების ატეხვა,მაგრამ რას ვიზამთ ასეთები სულ იარსებებენ,მაგრამ მაგათი ბრალი კი რ არის ეს სიტვაცია,არამედ ადმინის ბრალია,ის უნდა აწესრიგებდეს აქაურობას ასეთი ხისთავიანებისგან,მაგრამ მასე არც ყოველ პოსტზე იქნება ორასამდე კომენტარი.

ადმინიც სულ აქ ხო არ იქნება არა? დაადებს ბანს სხვა ექაუნთს გააკეთებს აზრი შემოვა. თვითონ თუ არ აქ შეგნება ადმინი ვერ უშველის ამ სიტუაციას

42

17 თებერვალი 2019 23:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
Wtf man-ძალიან მარტივია მაგის მოგვარება.დაადოს აიპიზე ბანი.ისიც დამშვიდდება და ჩვენც.ადრე ვინ არ შესთავაზა მაგ საკითხში დახმარება მაგრამ არ გვინდა,კარგად ვუძღვებით საქმესო.არა და მაგ მხრივ მოდერები რომ ყავდეს საიტს ბევრად გაკონტროლებადი იქნებოდა,მაგრამ კიდევ ერთხელ ვიმეორებ,მასეთები რომ არა არც ისეთი ხმაირიანი და ბევრკომენტარიანი სტატიები იქნებოდა,ამიტომაც ატარებს ზოგ-ზოგიერთებს,თორემ რამოდენიმე სალახანა ვიცი რომელიც ძაან უზრდელობს და ჯერ სულ არ მინახავს მათთვის ბანი დაედოს.

43

18 თებერვალი 2019 16:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ტასზე შეგიძლია რეალის მოგება და მერე ლალიგის თამაშში ფრე

44

18 თებერვალი 2019 20:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Bijo kai es realis ramosze dasadebi penalti da vinisiusebs ro ganixilavt imas rato arganixilavT aiaksis goli roar chatvales realis karshi magram tqven marto tqveni tavi gaitanot lijbi da sxva sul pexevze gkidiat amas udzaxit qomagobaas? Agiaret bliad realsac ro archadatvleli golebiaq gatanilo rogoria roca gols archagitvlian, yvelafristvis mogezgvebat da pasuxs agebt jer sadxart eg mxolod dasawyisia ))))))

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (338)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)