„რეალი“ კოუტინიოს შეძენით ინტერესდება

პოპულარული ესპანური გამოცემები იუწყებიან, რომ მადრიდის „რეალის“ პრეზიდენტს, ფლორენტინო პერესს, კატალონიის „ბარსელონას“ ერთ-ერთი ლიდერის შეძენა სურს...


ვრცელდება ინფორმაცია, რომ კატალონიაში კოუტინიოს თამაშით უკმაყოფილონი არიან და ის გუნდის ფილოსოფიას სრულად ვერ იზიარებს, სწორედ ამიტომ მომდევნო ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯრის დროს მისი გაყიდვა იგეგმება.

ფელიპეს დამატება ლონდონის „ჩელსის“ სურს, მაგრამ როგორც სჩანს, „არისტოკრატებს“ დიდ კონკურენციას გაუწევს „რეალი“. მადრიდულმა მხარემ კოუს მიმართ ინტერესი ოფიციალურადაც დაადასტურეს.

თუ ფლორენტინო პერესმა მიზანს მიაღწია, კოუტინიოს „ბლანკოსში“ ტრანსფერი ბოლო ათწლეულის ყველაზე ხმაურიან გარიგებად იქნება მონათლული, როდესაც „ბარსელონადან“ ფეხბურთელი პირდაპირ მადრიდში წავა. dle 10.1

  • Ramos
  • 8 თებერვალი 2019
  • 2609
  • 7

1

8 თებერვალი 2019 13:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2107
დასირდნენ თუ რა ხდება?!

2

8 თებერვალი 2019 13:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 303
ისკო+50 მილიონი, რომ FCB-ს ბუღალტერიამ სწორად აწარმოოს ბალანსი, კოუტინიოს ყიდვა გაყიდვაზე დახარჯულ და მიღებულ თანხებს შორის არ იყოს ბევრი სხვაობა. მაგრამ მე პირადად პირდაპირ გაცვლასაც დავთანხმდებოდი ერთი მაგათი ბუღალტერიის დედაც wink wink

3

8 თებერვალი 2019 13:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
იქით ბართომემ ისკო მინდაოო))გაცვლა ხო არ მოხდება))რაღაც მეეჭვება

კოუტინიოს ვერ გახსნის ერთერთ მთავარ მიზეზადდდ მოედანზე მისი პოზიციების შეზღუდვაააა,ძირითადი პოზიცია შემტევი ნახევარმცველია მაგრამ,ლივერპულშიი ასევე თამაშობდა მეორე ფორვარდზე ,მეტი თავისუფლება ჰქონდა და გადაადგილების არეალი,ფეხბურთელს როცაა უზღუდავ სათამაშო არეალს ბუნებრივიააა მცირდებააა მისი რესურსის ბოლომდე ათვისებაა,,იმ მოცემულობაში როცა გუნდში არის მესიი და აბსოლიტურად ყველაფერია ამ გუნდში კოუტინიოსს შესაძლებლობების ათვისება ვერ ხერხდება,თავშივე არასწორი იყო მისი ბარსელონაში გადასვლაა.

დღეს კიდევ უფრო ლეფთ ვინგერიაა ,კი იწევს ცენტრში მაგრამ მისი მანევრირებები გადაადგილების არეალი უფრო ფლანგიდან ხდებაა ,როცა ლივერპულშიი 4 პოზიციაზე გაადაადგილების უფლება ქონდაა,ხან მარჯვნივ იყო ხან მარცხნიივ ხან ბურთი ამოქონდა ხან იყოო მეორე ფორვარდი გამთამაშებელი ასევე,რასაც ბარსელონაში მესი აკეთებსს .მისი მთლიანი არსენალის ათვისება ვერ ხერხდება ბარსელონაში,რეალურად რაც მან უნდა აკეთოს და რასაც ის ლივერპულში აკეთებს აკეთებს ამას ბარსელონაში მესი,შესაბამისად როცა ფეხბურთელს შეზღუდავვ მისი პოტენციალიც მცირდება.მარტივი ლოგიკაა.

მე სიამოვნებით გავაკეთებდი ამ გაცვლას,კოუტინიო ბევრ ასპეკტში დინამიკას მოგვცემდა,რაც მთავარია რეალში არაა ერთხელისუფლიანობაა ესე ვთქვათ ვიღაცის გამო მეორეს უფლებები შეეზღუდოს,უფრო გაიხსნებოდაა,,გადაწყვეტილებების მიღებაში უფრო სწრაფია ვიდრე ისკოო,ტაქტიკურ მონახაზშიც ჩაჯდებოდაა.

ლივერპულში მას არ ქონდა კონკრეტული პოზიციაა,თავისუფლება ქონდა მიცემული,კოუტინიო იყო ფაქტორიიი ლივერპულისს შეტევით პოტენციალისს.როგორც დღეს აქვს სრული ტავისუფლება მესის,მესის უბრალოდ რომ დააკვირდე ნებისმიერ მატჩზე 90 წუთის მანძილზე რამდენ პოზიციებს იცვლისს ,ესე იყო კოუტინიო ლივერპულში.დარწმუნებული ვიყავი ისეთი ეფექტური ვერ იქნებოდა ბარსელონაში იმ მოცემულობაში რა მოცემულობაცც ბარსელონაში არის.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

4

8 თებერვალი 2019 13:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 303
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
იქით ბართომემ ისკო მინდაოო))გაცვლა ხო არ მოხდება))რაღაც მეეჭვება

კოუტინიოს ვერ გახსნის ერთერთ მთავარ მიზეზადდდ მოედანზე მისი პოზიციების შეზღუდვაააა,ძირითადი პოზიცია შემტევი ნახევარმცველია მაგრამ,ლივერპულშიი ასევე თამაშობდა მეორე ფორვარდზე ,მეტი თავისუფლება ჰქონდა და გადაადგილების არეალი,ფეხბურთელს როცაა უზღუდავ სათამაშო არეალს ბუნებრივიააა მცირდებააა მისი რესურსის ბოლომდე ათვისებაა,,იმ მოცემულობაში როცა გუნდში არის მესიი და აბსოლიტურად ყველაფერია ამ გუნდში კოუტინიოსს შესაძლებლობების ათვისება ვერ ხერხდება,თავშივე არასწორი იყო მისი ბარსელონაში გადასვლაა.

დღეს კიდევ უფრო ლეფთ ვინგერიაა ,კი იწევს ცენტრში მაგრამ მისი მანევრირებები გადაადგილების არეალი უფრო ფლანგიდან ხდებაა ,როცა ლივერპულშიი 4 პოზიციაზე გაადაადგილების უფლება ქონდაა,ხან მარჯვნივ იყო ხან მარცხნიივ ხან ბურთი ამოქონდა ხან იყოო მეორე ფორვარდი გამთამაშებელი ასევე,რასაც ბარსელონაში მესი აკეთებსს .მისი მთლიანი არსენალის ათვისება ვერ ხერხდება ბარსელონაში,რეალურად რაც მან უნდა აკეთოს და რასაც ის ლივერპულში აკეთებს აკეთებს ამას ბარსელონაში მესი,შესაბამისად როცა ფეხბურთელს შეზღუდავვ მისი პოტენციალიც მცირდება.მარტივი ლოგიკაა.

მე სიამოვნებით გავაკეთებდი ამ გაცვლას,კოუტინიო ბევრ ასპეკტში დინამიკას მოგვცემდა,რაც მთავარია რეალში არაა ერთხელისუფლიანობაა ესე ვთქვათ ვიღაცის გამო მეორეს უფლებები შეეზღუდოს,უფრო გაიხსნებოდაა,,გადაწყვეტილებების მიღებაში უფრო სწრაფია ვიდრე ისკოო,ტაქტიკურ მონახაზშიც ჩაჯდებოდაა.

გეთანხმები კარგად ჩამოაყალიბე მოსაზრება, მარა სადღაც ალბათ ბარსას სტილსაც ვერ მოერგო. კი მართალია ბარსაში მესის აქვს სრული თავისუფლება და ბარსა მესის გარშემო არის აწყობილი, მარა სადაც მესი არ იყო იქაც ვერ აიღო ლიდერობა, როგორც ამას ნეი აკეთებდა.

5

8 თებერვალი 2019 13:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: processor
გეთანხმები კარგად ჩამოაყალიბე მოსაზრება, მარა სადღაც ალბათ ბარსას სტილსაც ვერ მოერგო. კი მართალია ბარსაში მესის აქვს სრული თავისუფლება და ბარსა მესის გარშემო არის აწყობილი, მარა სადაც მესი არ იყო იქაც ვერ აიღო ლიდერობა, როგორც ამას ნეი აკეთებდა.

მე ვერ ვიტყვი ნეიმარი მ ბარსელონაში გამოავლინა თავის შესაძლებლობები,მიუხედავად იმისა მისი ძირითადი პოზიციაა ლეფთ ვინგერიაა პარისენჟერმენშიი თითქმის ყველა პოზიციაზე გადაადგილდებააა ,ბარსელონაში კი ტიპიურ ვინგერად თამაშობდაა ,გაცილებით პროდიკტიულია დღეს ნეიმარი ვიდრე იყოოო ბარსელონაში,.ლიდერობა კონკრეტულ მატჩში არ გაძლევს საერთო დინამიკას დაა მოცემულობასს.ფაქტიაა ფერხბურთელისს უფლებები როცა მოედანზე იზღუდება იზღუდება მისიიი რესურსიც და შესაძლებლობებიც,სხვა კი არაფრის გამო წავიდა ნეიმარი,დღეს პესეჟეში ვინგერიცაა,მეორე ფორვარდიც,,ატაქინგ მიდფლდერიც,მარჯკვენა ნახევარმცველიც,ცენტრ ფორვარდიც კი იმდენად დიდი თავიასუფლება აქვსს.

ერთი ფეხბურთელის დომინანტობის გამო მეორის უფლებები რომ იზღუდებაა სწორედ მაგაშიაა საქმეეე ,რატომ არაა კოუტინიო გუნდის ერთერთი ფაქტორიი რადგან ის ჩვეულებრივ მოთამაშედ ჩამოყალიბდაა .ფეხბურთელმა რომ გამოავლინოსსს თავის შესაძლებლობები მეტი თავისუფლება უნდა მისცე,მით უმეტეს ეს ისეთი ტიპია განსაზღვრული პოზიცია არასდროს ქონდაა,,ხომ არიან ტიპიური ვინგერები,ცენტრალ ნახევარმცველებიი ,ტიპიურები სიტყვაზე მომყავსს,,ეს არააა ესეთი ტიპიურიი ვერ ერგება ამ შეზღუდვებს თავისუფლება უნდა

ვალვერდეს სტილი კიდევვ საერთოდ არაა ბარსელონას სტილიი და ტოტალური ფეხბურთი ს მიმდევარიიი ,დღეს ბარსელონაა სხვა ფეხბურთს თამაშობსსს
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

6

8 თებერვალი 2019 17:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არ მინდა მე ეს ისტერიკა რეალში !

7

8 თებერვალი 2019 18:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Azari da coutinho egaa da goris cixe

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 20
2 ბელინგემი 18
3 სორლოტი 17
4 ლევანდოვსკი 17

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (68)
აპრილი 2024 (378)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)