ახალი კონტრაქტი და გაზრდილი ხელფასი მოდრიჩს!

ესპანური გამოცემები იუწყებიან, რომ მადრიდის „რეალის“ პრეზიდენტმა, ფლორენტინო პერესმა შესაბამისი ბრძანება გასცა და იურისტები უკვე მუშაობენ ლუკა მოდრიჩის ახალ კონტრაქტზე. ხორვატი ფეხბურთელი ყოვედლღიურად ამტკიცებს, რომ მის გარეშე „ბლანკოსს“ ძალიან გაუჭირდება...


მოქმედი ხელშეკრულება ლუკიტას 2020 წლის 30 ივნისს ეწურება.

„ას“-ის ინფორმაციით, პერესი მოდრიჩს გუნდში 2022 წლამდე დატოვებს და ხელფასს დაახლოებით 2 მილიონი ევროთი გაუზრდის.

2022 წელს მოდრიჩი 36 წლის იქნება და თავისუფლად შეეძლება, ან სამშობლოში დაბრუნება, ანაც ჩინეთში, აშშ-ში, იაპონიაში, ყატარში და სხვა მაღალანაზღაურებად ჩემპიონატებში წასვლა.

სხვა ინფორმაცია ამ საკითხთან დაკავშირებით ჯერ-ჯერობით არ ვრცელდება. „ას“ იუწყება, რომ მომდევნო 1 თვის განმავლობაში მოდრიჩი ხელშეკრულებას ხელს მოაწერს და ახალ გამოწვევას მიიღებს.

ლუკიტა „ბლანკოსის“ ფეხბურთელი 2012 წელს გახდა, მას შემდეგ ხორვატმა ფეხბურთელმა 4 ჩემპიონთა ლიგის თასი, 4 მსოფლიო საკლუბო ჩემპიონატი, 1 ლა ლიგა, 1 სამეფო თასი, 3 ევროპის სუპერთასი და 2 ესპანეთის სუპერთასი მოიგო.

მოდრიჩმა 287 მატჩი ჩაატარა, სადაც 16 გოლი და 44 საგოლე გადაცემა მიითვალა. dle 10.1

  • Hala
  • 4 თებერვალი 2019
  • 4196
  • 61

1

4 თებერვალი 2019 18:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Sagol babu egre gaagrdzele luka imsaxurebs uechvelad

2

4 თებერვალი 2019 19:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
34 წლის მოდრიჩს უხანგრძლივებენ მარსეს ისკოს ბეილს და რონალდოს უშვებენ :))) მგონი დაბერდა უკვე პერესი :)))

3

4 თებერვალი 2019 19:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Hala
ციტატა: anireal
34 წლის მოდრიჩს უხანგრძლივებენ მარსეს ისკოს ბეილს და რონალდოს უშვებენ :))) მგონი დაბერდა უკვე პერესი :)))


მოდრიჩს რომ უნდა გაუხანგრძლივონ მაგაზე ორი აზრი არ არსებობს, დაფრინავს კაცი!

ხო ცოტაც მოითმინე და ნოუ კამპზე მართლა გააფრენენ :)))

4

4 თებერვალი 2019 19:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აი კარიერას რო დაამთავრებს ხო, ამის და ინიესტას შედარება ბევჯერ იქნება საუბრის თემა. ოქროს ბურთიც მოიგო თან, მაგრამ ჩემი აზრით ინი მაინც უფრო დიდია.

5

4 თებერვალი 2019 19:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: პეპ გუარდიოლა
აი კარიერას რო დაამთავრებს ხო, ამის და ინიესტას შედარება ბევჯერ იქნება საუბრის თემა. ოქროს ბურთიც მოიგო თან, მაგრამ ჩემი აზრით ინი მაინც უფრო დიდია.

უფრო დიდი არა ბევრად დიდია

6

4 თებერვალი 2019 19:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: პეპ გუარდიოლა
აი კარიერას რო დაამთავრებს ხო, ამის და ინიესტას შედარება ბევჯერ იქნება საუბრის თემა. ოქროს ბურთიც მოიგო თან, მაგრამ ჩემი აზრით ინი მაინც უფრო დიდია.

100 დან 95 აზრით ეგრე იქნება

აი ლუკა ხო რა დონე ნახევარმცველია ძმაო, მართლა ვაფასებ და პიროვნულადაც მევასება, უბრალოდ ინიესტას თამაში სხვა კაიფია მაინც ფეხბურთის გურმანისთვის. ჩემი გადმოსახედიდან ასეა და რავიცი დალშე ყველას თავის აზრი აქვს.

7

4 თებერვალი 2019 19:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რეალშიც არასდროს ყოფილა გამოკვეთილი ლიდერი მოდრიჩი მაგაზე ბევრად მეტი აქვთ გაკეთებული რამოსს კაზემიროს დამარსელოს ბეილზე და რონალდოზე აღარაფერს ვიძახი მოკლედ რეალის რიგით ფეხბურთელს ოქროს ბურთი შეტენეს

8

4 თებერვალი 2019 19:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მოდრიჩს რო მთელი კარიერა რეალისთვის მიეძღვნა როგორც ინიმ ქნა კაცმა არ იცის შეიძლება ეხლა ინის დონეზე ყოფილიყო. 26ის არი იყო თუ 27ის რო გადმოვიდა რეალში?

9

4 თებერვალი 2019 19:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Shakespeare1
ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: პეპ გუარდიოლა
აი კარიერას რო დაამთავრებს ხო, ამის და ინიესტას შედარება ბევჯერ იქნება საუბრის თემა. ოქროს ბურთიც მოიგო თან, მაგრამ ჩემი აზრით ინი მაინც უფრო დიდია.

100 დან 95 აზრით ეგრე იქნება

იმ დარჩენილი 5 კაციდან 4 რეალის "ყრუ ფანია"(ე. წ "ბრმა გულშემატკივარი" - მადრიდული კლუბის იქით რომ ვეღარაფერს ხედავს, თავის ცუდი კარგი რომ ჰგონია)და ამ 4 კაციდან 2-ს ჰგონია, რომ ობიექტურ ანალიზს უკეთებს მოვლენებს, ხოლო დარჩენილ 2-ს არ აინტერესებს საერთოდ რას იფიქრებენ ან იტყვიან მათზე, მათთვის მთავარია ის ფაქტი, რომ სხვა გუნდის ფანებს ვერასდროს ვერ ეღირსებათ ამდენი ევროპული ტიტული.... ჰო, ის დარჩენილი ერთი კაცი, იმ თავდაპირველი 5-დან, საერთოდ არაა გარტყმაში ფეხბურთის :)

ის დარჩენილი ერთი მირიანია მარტო რეალი იცის სხვა არაფერი

10

4 თებერვალი 2019 19:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
მოდრიჩს რო მთელი კარიერა რეალისთვის მიეძღვნა როგორც ინიმ ქნა კაცმა არ იცის შეიძლება ეხლა ინის დონეზე ყოფილიყო. 26ის არი იყო თუ 27ის რო გადმოვიდა რეალში?

ინიესტას თამაშის მანერა და კლასი სულ სხვაა აქ მაგაზეა საუბარი, თორე ლუკამ რამოდენიმე სეზონში აჯობა ინიესტას მაგას არც არავინ უარყოფს.

11

4 თებერვალი 2019 19:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: პეპ გუარდიოლა
ციტატა: Wtf man
მოდრიჩს რო მთელი კარიერა რეალისთვის მიეძღვნა როგორც ინიმ ქნა კაცმა არ იცის შეიძლება ეხლა ინის დონეზე ყოფილიყო. 26ის არი იყო თუ 27ის რო გადმოვიდა რეალში?

ინიესტას თამაშის მანერა და კლასი სულ სხვაა აქ მაგაზეა საუბარი, თორე ლუკამ რამოდენიმე სეზონში აჯობა ინიესტას მაგას არც არავინ უარყოფს.

ხო მარა როგორც განვითარდა თავიდან სადაც იყო იქ ისე წავიდა მერე მაგის თამაშის სტილი. ეგ რო რეალში ყოფილიყო ბავშვობიდან შეიძლება სხვანაირად წასულიყო მაგის კარიერა. ნუ დიდოა მოდრიჩიც რათქმაუნდა მაგას მარა ინის დონემდე ვერ მივა რა სუ რო 5 ოქროს ბურთი მოიგოს

12

4 თებერვალი 2019 19:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რონალდო რო რეალში დარჩენილიყო და იუვეში არ წასულიყო დიდი ალბათობით ოქროს ბურთიც არ ექნებოდა მოდრიჩს.

13

4 თებერვალი 2019 19:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Iniestas zizus gverdit vayeneb me piradad da sxvisi ar vici lukas did I siyvarulis da pativiscemis miuxedavad magattan ver davayeneb

14

4 თებერვალი 2019 19:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Hala
ციტატა: anireal
რეალშიც არასდროს ყოფილა გამოკვეთილი ლიდერი მოდრიჩი მაგაზე ბევრად მეტი აქვთ გაკეთებული რამოსს კაზემიროს დამარსელოს ბეილზე და რონალდოზე აღარაფერს ვიძახი მოკლედ რეალის რიგით ფეხბურთელს ოქროს ბურთი შეტენეს


კაზემიროს და ბეილს მოდრიჩზე რითი მეტი აქვთ გაკეთებული რეალისთვის საინტერესოა თქვენი პოზიცია

ბეილს რანაირად აქვს მოდრიჩზე მეტი გაკეთებული?? რაც გადმოვიდა თავის ნახევარი კარიერა ლაზარეთში იყო

ციტატა: santiago bernabeu
Iniestas zizus gverdit vayeneb me piradad da sxvisi ar vici lukas did I siyvarulis da pativiscemis miuxedavad magattan ver davayeneb

არა ზიდანი ვაფშე სხვა ლეველი იყო. ჯერ ზიდანია და მერე სხვა დანარჩენები. ჩემთვის ესეა ზიდანი ინიესტა ხავი

15

4 თებერვალი 2019 19:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
იმენა ცირკია დდდდ როცა რონალდოზე წავა საუბარი და მის მოგებულ ლიგაზე იტოგში რონალდომ მოიგო ლიგაობ და ასე შემდეგ ეგრევე აუუ რა რონალდო მაგას მოდრიჩი არ ყოლოდა, კროოსი არ ყოლოდა, პეტრე, პავლე ვერაფერს იზავდა, მოდრიჩი იყო ყველაფერის თავიო დდდ და ახლა მოდრიჩი ინიესტაზე ნაკლებია თან ძაან. ნაკლები კიარა ნარავნი დგანან, 5 წელია რეალშია და საკმარისზე მეტი დადო, მის გარეშე წარმოუდგენელია რეალი, აგერ ფორმა აკრიფა და დაეტყო გუნდს ეგრევე თან რა ასაკში, და ბოლოს, ზალატოი მიაჩ ბრაწცი ზალატოი.

16

4 თებერვალი 2019 19:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
იმენა ცირკია დდდდ როცა რონალდოზე წავა საუბარი და მის მოგებულ ლიგაზე იტოგში რონალდომ მოიგო ლიგაობ და ასე შემდეგ ეგრევე აუუ რა რონალდო მაგას მოდრიჩი არ ყოლოდა, კროოსი არ ყოლოდა, პეტრე, პავლე ვერაფერს იზავდა, მოდრიჩი იყო ყველაფერის თავიო დდდ და ახლა მოდრიჩი ინიესტაზე ნაკლებია თან ძაან. ნაკლები კიარა ნარავნი დგანან, 5 წელია რეალშია და საკმარისზე მეტი დადო, მის გარეშე წარმოუდგენელია რეალი, აგერ ფორმა აკრიფა და დაეტყო გუნდს ეგრევე თან რა ასაკში, და ბოლოს, ზალატოი მიაჩ ბრაწცი ზალატოი.

არავის დაუკნინებია აქ ლუკა ძმობილო, ძაან დიდი როლი ითამაშა მაგ კაცმა ბოლო წლებში ასეთი შედეგი რო დადო გუნდმა, მაგრამ საკითხავია როგორც ვთქვი მიუხედავად ოქროს ბურთისა დიდია თუ არა ინიზე. ჩემთვის წინ დგას და რავიცი, დალშე ყველას აზრს პატივს ვცემ.

17

4 თებერვალი 2019 19:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
იმენა ცირკია დდდდ როცა რონალდოზე წავა საუბარი და მის მოგებულ ლიგაზე იტოგში რონალდომ მოიგო ლიგაობ და ასე შემდეგ ეგრევე აუუ რა რონალდო მაგას მოდრიჩი არ ყოლოდა, კროოსი არ ყოლოდა, პეტრე, პავლე ვერაფერს იზავდა, მოდრიჩი იყო ყველაფერის თავიო დდდ და ახლა მოდრიჩი ინიესტაზე ნაკლებია თან ძაან. ნაკლები კიარა ნარავნი დგანან, 5 წელია რეალშია და საკმარისზე მეტი დადო, მის გარეშე წარმოუდგენელია რეალი, აგერ ფორმა აკრიფა და დაეტყო გუნდს ეგრევე თან რა ასაკში, და ბოლოს, ზალატოი მიაჩ ბრაწცი ზალატოი.

კი მართლა დაეტყო გუნდს მოდრიჩი რო მოიხოდა მართალი ხარ

18

4 თებერვალი 2019 19:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Hala
ციტატა: anireal
რეალშიც არასდროს ყოფილა გამოკვეთილი ლიდერი მოდრიჩი მაგაზე ბევრად მეტი აქვთ გაკეთებული რამოსს კაზემიროს დამარსელოს ბეილზე და რონალდოზე აღარაფერს ვიძახი მოკლედ რეალის რიგით ფეხბურთელს ოქროს ბურთი შეტენეს


კაზემიროს და ბეილს მოდრიჩზე რითი მეტი აქვთ გაკეთებული რეალისთვის საინტერესოა თქვენი პოზიცია

კაზემიროზე შეიძლება კიდე კამათი მაგრამ ბეილზე კითხვის ნიშანი არ უნდა დაისვას, მოდრიჩს წინა სეზონში ლიგაზე 1 გოლი და 1 საგოლე პასი ქონდა გაკეთებული ისიც ალბათ ჯგუფურში თორე გადამწყვეტ თამაში მოდრიჩის გაკეთებული არ მახსენდება, კაზე უფრო მნიშვნელოვანი ფიგურა იყო რეალში ვიდრე მოდრიჩი როგორც შეტევაში ისე შავი სამუშაოს შესრულებაში ბეილზე კი მარტო ის არის საკმარისი რომ 2 ფინალში გადამწყვეტი სიტყვა თქვა და არც ნათრევი ბარტრა უნდა დავივიწყოთ :))))) უმნიშვნელო თამაშებს არ ვიხსენებ :)))

ციტატა: Vinicius_Jr
ციტატა: ZIDANE.
იმენა ცირკია დდდდ როცა რონალდოზე წავა საუბარი და მის მოგებულ ლიგაზე იტოგში რონალდომ მოიგო ლიგაობ და ასე შემდეგ ეგრევე აუუ რა რონალდო მაგას მოდრიჩი არ ყოლოდა, კროოსი არ ყოლოდა, პეტრე, პავლე ვერაფერს იზავდა, მოდრიჩი იყო ყველაფერის თავიო დდდ და ახლა მოდრიჩი ინიესტაზე ნაკლებია თან ძაან. ნაკლები კიარა ნარავნი დგანან, 5 წელია რეალშია და საკმარისზე მეტი დადო, მის გარეშე წარმოუდგენელია რეალი, აგერ ფორმა აკრიფა და დაეტყო გუნდს ეგრევე თან რა ასაკში, და ბოლოს, ზალატოი მიაჩ ბრაწცი ზალატოი.

კი მართლა დაეტყო გუნდს მოდრიჩი რო მოიხოდა მართალი ხარ

ვისთან დაეტყო ალავესებთან და ლეგანესებთან? :)) თუ სევილიასთან ბარსასთან რომ ტარაგონა მეგონა :)))

19

4 თებერვალი 2019 19:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
anireal

მოდრიჩის ნამდვილ ძალას ბარსელონასთან ნახავთ ყველა. ისე გამოგყავს თითქოს არაფერი წვლილი მიუძღვის მაგ კაცს არადა ცენტრში დირიჟორი ეგ არის. სანამ შემტევამდე მივა ბურთი იქამდე უმეტესობა პასი მაგაზე მიდის

20

4 თებერვალი 2019 19:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
ციტატა: Hala
ციტატა: anireal
რეალშიც არასდროს ყოფილა გამოკვეთილი ლიდერი მოდრიჩი მაგაზე ბევრად მეტი აქვთ გაკეთებული რამოსს კაზემიროს დამარსელოს ბეილზე და რონალდოზე აღარაფერს ვიძახი მოკლედ რეალის რიგით ფეხბურთელს ოქროს ბურთი შეტენეს


კაზემიროს და ბეილს მოდრიჩზე რითი მეტი აქვთ გაკეთებული რეალისთვის საინტერესოა თქვენი პოზიცია

კაზემიროზე შეიძლება კიდე კამათი მაგრამ ბეილზე კითხვის ნიშანი არ უნდა დაისვას, მოდრიჩს წინა სეზონში ლიგაზე 1 გოლი და 1 საგოლე პასი ქონდა გაკეთებული ისიც ალბათ ჯგუფურში თორე გადამწყვეტ თამაში მოდრიჩის გაკეთებული არ მახსენდება, კაზე უფრო მნიშვნელოვანი ფიგურა იყო რეალში ვიდრე მოდრიჩი როგორც შეტევაში ისე შავი სამუშაოს შესრულებაში ბეილზე კი მარტო ის არის საკმარისი რომ 2 ფინალში გადამწყვეტი სიტყვა თქვა და არც ნათრევი ბარტრა უნდა დავივიწყოთ :))))) უმნიშვნელო თამაშებს არ ვიხსენებ :)))

ციტატა: Vinicius_Jr
ციტატა: ZIDANE.
იმენა ცირკია დდდდ როცა რონალდოზე წავა საუბარი და მის მოგებულ ლიგაზე იტოგში რონალდომ მოიგო ლიგაობ და ასე შემდეგ ეგრევე აუუ რა რონალდო მაგას მოდრიჩი არ ყოლოდა, კროოსი არ ყოლოდა, პეტრე, პავლე ვერაფერს იზავდა, მოდრიჩი იყო ყველაფერის თავიო დდდ და ახლა მოდრიჩი ინიესტაზე ნაკლებია თან ძაან. ნაკლები კიარა ნარავნი დგანან, 5 წელია რეალშია და საკმარისზე მეტი დადო, მის გარეშე წარმოუდგენელია რეალი, აგერ ფორმა აკრიფა და დაეტყო გუნდს ეგრევე თან რა ასაკში, და ბოლოს, ზალატოი მიაჩ ბრაწცი ზალატოი.

კი მართლა დაეტყო გუნდს მოდრიჩი რო მოიხოდა მართალი ხარ

ვისთან დაეტყო ალავესებთან და ლეგანესებთან? :)) თუ სევილიასთან ბარსასთან რომ ტარაგონა მეგონა :)))

კარგად იცი რომ წნორის მილანის დონის გუნდებთან აგებდენ როცა არიყო ფორმაში, ცენტრიც გასაზიზღრებული იყო, სევილია მოჭიმეს სხვათაშორის. ბარსასთან ლოპეტეგი იყო და მთელი გუნდიც არიყო ფორმაში, რატო აკნინებ ლუკას ნაღდად არმესმის, ტიპმა ვის ეპოქაში ოქრო მოიგო, რონალდო მესის ეპოქაში სხვა მოიგებს ოქროსო რო გეთქვა დაგცინოდენ ადრე. ალბათ არ გევასება რავი აბა კაცს რას ერჩი გენიოსია. ინიესტა გერჩივნოს შეილება მარა ახლოსაც არაოო ეს შეურაწყოფაა ლუკას.

პროსტა რად უნდა ბევრი ლაპარაკი ხო ვხედავთ არა როგორც კი ფორმაში შევიდა გუნდი რაღაცას დაემსგავსა. ცენტრის მამა რეალში ლუკა

21

4 თებერვალი 2019 20:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ნეტავი მოდრიჩისნაირი ჰყავდეს ბარსას, სლერკიტიჩის ყურება რო მიწევს ტფუი. წეღან წერდა აწ ვიღაც რო არ აფასებენო კულეები, მიზეზი მითხრას ვინმემ ეგ მძორი რატო უნდა დავაფასო?

22

4 თებერვალი 2019 20:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: anireal
anireal

მოდრიჩის ნამდვილ ძალას ბარსელონასთან ნახავთ ყველა. ისე გამოგყავს თითქოს არაფერი წვლილი მიუძღვის მაგ კაცს არადა ცენტრში დირიჟორი ეგ არის. სანამ შემტევამდე მივა ბურთი იქამდე უმეტესობა პასი მაგაზე მიდის

ზიზუს რეალში დირიჟორი ისკო იყო, სხვა შემთხვევაში რეალის შეტევები ფლანგებიდან მიდიოდა მარსელო და კარვახალი როცა არ იყო რეალი გააზრებულ შეტევას ვერ აკეთებდა

23

4 თებერვალი 2019 20:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
ზიზუს რეალში დირიჟორი ისკო იყო, სხვა შემთხვევაში რეალის შეტევები ფლანგებიდან მიდიოდა მარსელო და კარვახალი როცა არ იყო რეალი გააზრებულ შეტევას ვერ აკეთებდა

მგონი მართლა ღადაობ შენ, ზიდანის რეალში ისკოს სად ჰქონდა ის როლი რაც მოდრიჩს?

24

4 თებერვალი 2019 20:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: პეპ გუარდიოლა
ნეტავი მოდრიჩისნაირი ჰყავდეს ბარსას, სლერკიტიჩის ყურება რო მიწევს ტფუი. წეღან წერდა აწ ვიღაც რო არ აფასებენო კულეები, მიზეზი მითხრას ვინმემ ეგ მძორი რატო უნდა დავაფასო?

ეგრეც არ არის ძმაო რა. რახან ხავისავით ტიკიტაკას ვერ თამაშობს მაგიტო არ ვარგა? რასაც ეგ შავ სამუშაოს ასრულებს მაგას ვერავინ ხედავთ. ჯერ მარტო მაგის გოლი რად ღირს იუვესთან ფინალში.. ძაან დაუფასებელია ეგ კაცი ჩვენთან. მე პირადად დიდ პატივს ვცემ ჯერ მარტო იმიტომ რო სიგიჟემდა უყვარს ბარსა მაგისგან გაგიგიათ რო ხელფასი მომიმატეთ თორე სხვაგან წავალო. ყველაზე ერთგული ხალხია ხორვატები ამ მოდრიჩსაც ტყუილად გაუვრცელეს ჭორებუ ვითომ ინტერში უნდაო. რეალიდან ინტერში რატო უნდა გინდოდეს წასვლა? ეგ ხო სრული აფსურდია

25

4 თებერვალი 2019 20:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: anireal
anireal

მოდრიჩის ნამდვილ ძალას ბარსელონასთან ნახავთ ყველა. ისე გამოგყავს თითქოს არაფერი წვლილი მიუძღვის მაგ კაცს არადა ცენტრში დირიჟორი ეგ არის. სანამ შემტევამდე მივა ბურთი იქამდე უმეტესობა პასი მაგაზე მიდის

ზიზუს რეალში დირიჟორი ისკო იყო, სხვა შემთხვევაში რეალის შეტევები ფლანგებიდან მიდიოდა მარსელო და კარვახალი როცა არ იყო რეალი გააზრებულ შეტევას ვერ აკეთებდა

პირველად მესმის ასეთი რაღაც მართლა. ისკოს დირიჟორობა არ მოისპო როგორ გაიხუმრე მეგობარო)))

26

4 თებერვალი 2019 20:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
ვისთან დაეტყო ალავესებთან და ლეგანესებთან? :)) თუ სევილიასთან ბარსასთან რომ ტარაგონა მეგონა :)))

მასე ნუ ამბობ ჯერ წინაა თამაშები და შემაჩნევ

27

4 თებერვალი 2019 20:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: anireal
anireal

მოდრიჩის ნამდვილ ძალას ბარსელონასთან ნახავთ ყველა. ისე გამოგყავს თითქოს არაფერი წვლილი მიუძღვის მაგ კაცს არადა ცენტრში დირიჟორი ეგ არის. სანამ შემტევამდე მივა ბურთი იქამდე უმეტესობა პასი მაგაზე მიდის

ზიზუს რეალში დირიჟორი ისკო იყო, სხვა შემთხვევაში რეალის შეტევები ფლანგებიდან მიდიოდა მარსელო და კარვახალი როცა არ იყო რეალი გააზრებულ შეტევას ვერ აკეთებდა

მაგაში გეთანხმები რო უმეტესობა ფლანგებიდან მოდიოდა რეალის შეტევა მარა არანაკლებ სამუშაოს აკეთებდა მოდრიჩიც მაგის არ დანახვა ძაან ტეხავს.

28

4 თებერვალი 2019 20:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: პეპ გუარდიოლა
ნეტავი მოდრიჩისნაირი ჰყავდეს ბარსას, სლერკიტიჩის ყურება რო მიწევს ტფუი. წეღან წერდა აწ ვიღაც რო არ აფასებენო კულეები, მიზეზი მითხრას ვინმემ ეგ მძორი რატო უნდა დავაფასო?

ეგრეც არ არის ძმაო რა. რახან ხავისავით ტიკიტაკას ვერ თამაშობს მაგიტო არ ვარგა? რასაც ეგ შავ სამუშაოს ასრულებს მაგას ვერავინ ხედავთ. ჯერ მარტო მაგის გოლი რად ღირს იუვესთან ფინალში.. ძაან დაუფასებელია ეგ კაცი ჩვენთან. მე პირადად დიდ პატივს ვცემ ჯერ მარტო იმიტომ რო სიგიჟემდა უყვარს ბარსა მაგისგან გაგიგიათ რო ხელფასი მომიმატეთ თორე სხვაგან წავალო. ყველაზე ერთგული ხალხია ხორვატები ამ მოდრიჩსაც ტყუილად გაუვრცელეს ჭორებუ ვითომ ინტერში უნდაო. რეალიდან ინტერში რატო უნდა გინდოდეს წასვლა? ეგ ხო სრული აფსურდია

აი რას გულისხმობ ჯიგარო შავ სამუშაოში? კი დარბის, მაგრამ რა შედეგი მოაქვს მაგის სირბილს? აგერ ვიდალზე უნდა თქვა რო მუშაობსო, რა ჟილკა და მონდომება აქვს. რაკიტიჩს პირველი სეზონი ჰქონდა კაი და დალშე არაა ჩვენი დონე, ბოლო წლებში ასეთი ცენტრიც დიდწილად მაგის გამოა.

29

4 თებერვალი 2019 20:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: anireal
ციტატა: Hala
ციტატა: anireal
რეალშიც არასდროს ყოფილა გამოკვეთილი ლიდერი მოდრიჩი მაგაზე ბევრად მეტი აქვთ გაკეთებული რამოსს კაზემიროს დამარსელოს ბეილზე და რონალდოზე აღარაფერს ვიძახი მოკლედ რეალის რიგით ფეხბურთელს ოქროს ბურთი შეტენეს


კაზემიროს და ბეილს მოდრიჩზე რითი მეტი აქვთ გაკეთებული რეალისთვის საინტერესოა თქვენი პოზიცია

კაზემიროზე შეიძლება კიდე კამათი მაგრამ ბეილზე კითხვის ნიშანი არ უნდა დაისვას, მოდრიჩს წინა სეზონში ლიგაზე 1 გოლი და 1 საგოლე პასი ქონდა გაკეთებული ისიც ალბათ ჯგუფურში თორე გადამწყვეტ თამაში მოდრიჩის გაკეთებული არ მახსენდება, კაზე უფრო მნიშვნელოვანი ფიგურა იყო რეალში ვიდრე მოდრიჩი როგორც შეტევაში ისე შავი სამუშაოს შესრულებაში ბეილზე კი მარტო ის არის საკმარისი რომ 2 ფინალში გადამწყვეტი სიტყვა თქვა და არც ნათრევი ბარტრა უნდა დავივიწყოთ :))))) უმნიშვნელო თამაშებს არ ვიხსენებ :)))

ციტატა: Vinicius_Jr
ციტატა: ZIDANE.
იმენა ცირკია დდდდ როცა რონალდოზე წავა საუბარი და მის მოგებულ ლიგაზე იტოგში რონალდომ მოიგო ლიგაობ და ასე შემდეგ ეგრევე აუუ რა რონალდო მაგას მოდრიჩი არ ყოლოდა, კროოსი არ ყოლოდა, პეტრე, პავლე ვერაფერს იზავდა, მოდრიჩი იყო ყველაფერის თავიო დდდ და ახლა მოდრიჩი ინიესტაზე ნაკლებია თან ძაან. ნაკლები კიარა ნარავნი დგანან, 5 წელია რეალშია და საკმარისზე მეტი დადო, მის გარეშე წარმოუდგენელია რეალი, აგერ ფორმა აკრიფა და დაეტყო გუნდს ეგრევე თან რა ასაკში, და ბოლოს, ზალატოი მიაჩ ბრაწცი ზალატოი.

კი მართლა დაეტყო გუნდს მოდრიჩი რო მოიხოდა მართალი ხარ

ვისთან დაეტყო ალავესებთან და ლეგანესებთან? :)) თუ სევილიასთან ბარსასთან რომ ტარაგონა მეგონა :)))

კარგად იცი რომ წნორის მილანის დონის გუნდებთან აგებდენ როცა არიყო ფორმაში, ცენტრიც გასაზიზღრებული იყო, სევილია მოჭიმეს სხვათაშორის. ბარსასთან ლოპეტეგი იყო და მთელი გუნდიც არიყო ფორმაში, რატო აკნინებ ლუკას ნაღდად არმესმის, ტიპმა ვის ეპოქაში ოქრო მოიგო, რონალდო მესის ეპოქაში სხვა მოიგებს ოქროსო რო გეთქვა დაგცინოდენ ადრე. ალბათ არ გევასება რავი აბა კაცს რას ერჩი გენიოსია. ინიესტა გერჩივნოს შეილება მარა ახლოსაც არაოო ეს შეურაწყოფაა ლუკას.

პროსტა რად უნდა ბევრი ლაპარაკი ხო ვხედავთ არა როგორც კი ფორმაში შევიდა გუნდი რაღაცას დაემსგავსა. ცენტრის მამა რეალში ლუკა

არ ვაკნინებ და არც არაფერი საწინააღმდეგო მაქვს მის მიმართ უბრალოდ სიმართლე ისაა რომ რეალის რიგითი ფეხბურთელი იყო ოქროს ბურთს რომ იგებს ფეხბურთელი 1 თამაში ხო მაინც უნდა აღიარონ საუკეთესოდ, ლა ლიგაში აღარც მაქვს საუბარი ჟირონები რომ ბურთს უმალავდნენ ალბათ დაგავიწყდათ, 5 წელში 4 ჯერ ლიგა მოიგო რეალმა და არ მახსენდება გადამწყვეტი სიტყვა ეთქვას

30

4 თებერვალი 2019 20:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: პეპ გუარდიოლა
ციტატა: Wtf man
ციტატა: პეპ გუარდიოლა
ნეტავი მოდრიჩისნაირი ჰყავდეს ბარსას, სლერკიტიჩის ყურება რო მიწევს ტფუი. წეღან წერდა აწ ვიღაც რო არ აფასებენო კულეები, მიზეზი მითხრას ვინმემ ეგ მძორი რატო უნდა დავაფასო?

ეგრეც არ არის ძმაო რა. რახან ხავისავით ტიკიტაკას ვერ თამაშობს მაგიტო არ ვარგა? რასაც ეგ შავ სამუშაოს ასრულებს მაგას ვერავინ ხედავთ. ჯერ მარტო მაგის გოლი რად ღირს იუვესთან ფინალში.. ძაან დაუფასებელია ეგ კაცი ჩვენთან. მე პირადად დიდ პატივს ვცემ ჯერ მარტო იმიტომ რო სიგიჟემდა უყვარს ბარსა მაგისგან გაგიგიათ რო ხელფასი მომიმატეთ თორე სხვაგან წავალო. ყველაზე ერთგული ხალხია ხორვატები ამ მოდრიჩსაც ტყუილად გაუვრცელეს ჭორებუ ვითომ ინტერში უნდაო. რეალიდან ინტერში რატო უნდა გინდოდეს წასვლა? ეგ ხო სრული აფსურდია

აი რას გულისხმობ ჯიგარო შავ სამუშაოში? კი დარბის, მაგრამ რა შედეგი მოაქვს მაგის სირბილს? აგერ ვიდალზე უნდა თქვა რო მუშაობსო, რა ჟილკა და მონდომება აქვს. რაკიტიჩს პირველი სეზონი ჰქონდა კაი და დალშე არაა ჩვენი დონე, ბოლო წლებში ასეთი ცენტრიც დიდწილად მაგის გამოა.

დაცვით სამუშაოებს როგორ ასრუოებს ვერ ატყობთ მაგას? ეხლა ხავი არ არის და ვერც იქნება არც სწრაფია მარა რაც ავალია იმას კარგად აკეთებს ჰქონია ბევრი ცუდი თამაში მარა ფეხბურთელი არ არსებობს რომელსაც ცუდი თამაშები არ ქონია

31

4 თებერვალი 2019 20:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
დაცვით სამუშაოებს როგორ ასრუოებს ვერ ატყობთ მაგას? ეხლა ხავი არ არის და ვერც იქნება არც სწრაფია მარა რაც ავალია იმას კარგად აკეთებს ჰქონია ბევრი ცუდი თამაში მარა ფეხბურთელი არ არსებობს რომელსაც ცუდი თამაშები არ ქონია

ხავი არაა, მაგრამ არც ის დონეა რაც ჩვენ გვჭირდება. იგივე პოგბა, კანტე ან პიანიჩი გაცილებით გამოგვადგებოდნენ.

32

4 თებერვალი 2019 20:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: anireal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: anireal
anireal

მოდრიჩის ნამდვილ ძალას ბარსელონასთან ნახავთ ყველა. ისე გამოგყავს თითქოს არაფერი წვლილი მიუძღვის მაგ კაცს არადა ცენტრში დირიჟორი ეგ არის. სანამ შემტევამდე მივა ბურთი იქამდე უმეტესობა პასი მაგაზე მიდის

ზიზუს რეალში დირიჟორი ისკო იყო, სხვა შემთხვევაში რეალის შეტევები ფლანგებიდან მიდიოდა მარსელო და კარვახალი როცა არ იყო რეალი გააზრებულ შეტევას ვერ აკეთებდა

პირველად მესმის ასეთი რაღაც მართლა. ისკოს დირიჟორობა არ მოისპო როგორ გაიხუმრე მეგობარო)))

ალბათ არ უყურებდი კარგად რეალის თამაშებს ლიგაზე თორე მაგას არ იტყოდი :)))

33

4 თებერვალი 2019 20:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: პეპ გუარდიოლა
აი კარიერას რო დაამთავრებს ხო, ამის და ინიესტას შედარება ბევჯერ იქნება საუბრის თემა. ოქროს ბურთიც მოიგო თან, მაგრამ ჩემი აზრით ინი მაინც უფრო დიდია.

100 დან 95 აზრით ეგრე იქნება

100 დან 100 თუ იცის ფეხბურთი lol

34

4 თებერვალი 2019 20:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: anireal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: anireal
anireal

მოდრიჩის ნამდვილ ძალას ბარსელონასთან ნახავთ ყველა. ისე გამოგყავს თითქოს არაფერი წვლილი მიუძღვის მაგ კაცს არადა ცენტრში დირიჟორი ეგ არის. სანამ შემტევამდე მივა ბურთი იქამდე უმეტესობა პასი მაგაზე მიდის

ზიზუს რეალში დირიჟორი ისკო იყო, სხვა შემთხვევაში რეალის შეტევები ფლანგებიდან მიდიოდა მარსელო და კარვახალი როცა არ იყო რეალი გააზრებულ შეტევას ვერ აკეთებდა

პირველად მესმის ასეთი რაღაც მართლა. ისკოს დირიჟორობა არ მოისპო როგორ გაიხუმრე მეგობარო)))

ალბათ არ უყურებდი კარგად რეალის თამაშებს ლიგაზე თორე მაგას არ იტყოდი :)))

ხოო არ მიყურებია))

35

4 თებერვალი 2019 20:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: anireal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: anireal
anireal

მოდრიჩის ნამდვილ ძალას ბარსელონასთან ნახავთ ყველა. ისე გამოგყავს თითქოს არაფერი წვლილი მიუძღვის მაგ კაცს არადა ცენტრში დირიჟორი ეგ არის. სანამ შემტევამდე მივა ბურთი იქამდე უმეტესობა პასი მაგაზე მიდის

ზიზუს რეალში დირიჟორი ისკო იყო, სხვა შემთხვევაში რეალის შეტევები ფლანგებიდან მიდიოდა მარსელო და კარვახალი როცა არ იყო რეალი გააზრებულ შეტევას ვერ აკეთებდა

მაგაში გეთანხმები რო უმეტესობა ფლანგებიდან მოდიოდა რეალის შეტევა მარა არანაკლებ სამუშაოს აკეთებდა მოდრიჩიც მაგის არ დანახვა ძაან ტეხავს.

მოდრიჩზე ნაკლებ სამუშაოს არც კროოსი ასრულებდა და საერთოდ რეალში ყველა დიდ სამუშაოს ასრულებდა და მაგიტომაც დადეს ეს შედეგი, უბრალოდ მე შედარებას ვაკეთებ მოდრიჩზე ბევრად მეტი გააკეთეს ბოლოს ისე გამოიყვანეს ვითომ მოდრიჩი რომ არა რამოსი მარსელო ბეილი რონალდო ვერაფერს იზავდნენ :))) ესენი ვინც მართლა საუკეთესოები იყვნენ თორე კროოს კაზეს და სხვებს არანაკლები წვლილი მიუძღვით რეალის წარმატებაში

ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: anireal
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: anireal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: anireal
anireal

მოდრიჩის ნამდვილ ძალას ბარსელონასთან ნახავთ ყველა. ისე გამოგყავს თითქოს არაფერი წვლილი მიუძღვის მაგ კაცს არადა ცენტრში დირიჟორი ეგ არის. სანამ შემტევამდე მივა ბურთი იქამდე უმეტესობა პასი მაგაზე მიდის

ზიზუს რეალში დირიჟორი ისკო იყო, სხვა შემთხვევაში რეალის შეტევები ფლანგებიდან მიდიოდა მარსელო და კარვახალი როცა არ იყო რეალი გააზრებულ შეტევას ვერ აკეთებდა

პირველად მესმის ასეთი რაღაც მართლა. ისკოს დირიჟორობა არ მოისპო როგორ გაიხუმრე მეგობარო)))

ალბათ არ უყურებდი კარგად რეალის თამაშებს ლიგაზე თორე მაგას არ იტყოდი :)))

ხოო არ მიყურებია))

თუ უყურე ჯობია თავიდან უყურო :))) უფრო მეტს ისწავლი ფეხბურთზე :))))

36

4 თებერვალი 2019 20:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: anireal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: anireal
anireal

მოდრიჩის ნამდვილ ძალას ბარსელონასთან ნახავთ ყველა. ისე გამოგყავს თითქოს არაფერი წვლილი მიუძღვის მაგ კაცს არადა ცენტრში დირიჟორი ეგ არის. სანამ შემტევამდე მივა ბურთი იქამდე უმეტესობა პასი მაგაზე მიდის

ზიზუს რეალში დირიჟორი ისკო იყო, სხვა შემთხვევაში რეალის შეტევები ფლანგებიდან მიდიოდა მარსელო და კარვახალი როცა არ იყო რეალი გააზრებულ შეტევას ვერ აკეთებდა

მაგაში გეთანხმები რო უმეტესობა ფლანგებიდან მოდიოდა რეალის შეტევა მარა არანაკლებ სამუშაოს აკეთებდა მოდრიჩიც მაგის არ დანახვა ძაან ტეხავს.

მოდრიჩზე ნაკლებ სამუშაოს არც კროოსი ასრულებდა და საერთოდ რეალში ყველა დიდ სამუშაოს ასრულებდა და მაგიტომაც დადეს ეს შედეგი, უბრალოდ მე შედარებას ვაკეთებ მოდრიჩზე ბევრად მეტი გააკეთეს ბოლოს ისე გამოიყვანეს ვითომ მოდრიჩი რომ არა რამოსი მარსელო ბეილი რონალდო ვერაფერს იზავდნენ :))) ესენი ვინც მართლა საუკეთესოები იყვნენ თორე კროოს კაზეს და სხვებს არანაკლები წვლილი მიუძღვით რეალის წარმატებაში

ყველას მიუძღვის წვლილი რათქმაუნდა მარა მოდრიჩის წვლილის არ დანახვა დანაშაულია. მარა ზიდანს რო წვლილი აქვს ეგეთი არცერთს არ აქვთ

37

4 თებერვალი 2019 20:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ანი-რეალ როგორც შენ მსჯელობ, მარსელოსაც და კარვახალსაც, იგივე ნავასმაც რამდენჯერ უშველა რეალს, იგივე ვასკესმა და ასენსიომ. რაღაც დოზით ყველას აქ წვლილი შეტანილი, მაგრამ ლუკას გაცილებით მეტი ჩემი აზრით.

38

4 თებერვალი 2019 20:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: პეპ გუარდიოლა
ანი-რეალ როგორც შენ მსჯელობ, მარსელოსაც და კარვახალსაც, იგივე ნავასმაც რამდენჯერ უშველა რეალს, იგივე ვასკესმა და ასენსიომ. რაღაც დოზით ყველას აქ წვლილი შეტანილი, მაგრამ ლუკას გაცილებით მეტი ჩემი აზრით.

+11111111

39

4 თებერვალი 2019 20:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: პეპ გუარდიოლა
ანი-რეალ როგორც შენ მსჯელობ, მარსელოსაც და კარვახალსაც, იგივე ნავასმაც რამდენჯერ უშველა რეალს, იგივე ვასკესმა და ასენსიომ. რაღაც დოზით ყველას აქ წვლილი შეტანილი, მაგრამ ლუკას გაცილებით მეტი ჩემი აზრით.

ვასკესზე და ასენსიოზე გეთანხმები მაგრამ მარსე კარვახალზე ვერა მაგათ გარეშე რეალი გააზრებულ შეტევებს ვერ აკეთებდა განსაკუთრებით კი მარსელოს არ ყოფნა იგრძნობოდა

40

4 თებერვალი 2019 20:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: anireal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: anireal
anireal

მოდრიჩის ნამდვილ ძალას ბარსელონასთან ნახავთ ყველა. ისე გამოგყავს თითქოს არაფერი წვლილი მიუძღვის მაგ კაცს არადა ცენტრში დირიჟორი ეგ არის. სანამ შემტევამდე მივა ბურთი იქამდე უმეტესობა პასი მაგაზე მიდის

ზიზუს რეალში დირიჟორი ისკო იყო, სხვა შემთხვევაში რეალის შეტევები ფლანგებიდან მიდიოდა მარსელო და კარვახალი როცა არ იყო რეალი გააზრებულ შეტევას ვერ აკეთებდა

მაგაში გეთანხმები რო უმეტესობა ფლანგებიდან მოდიოდა რეალის შეტევა მარა არანაკლებ სამუშაოს აკეთებდა მოდრიჩიც მაგის არ დანახვა ძაან ტეხავს.

მოდრიჩზე ნაკლებ სამუშაოს არც კროოსი ასრულებდა და საერთოდ რეალში ყველა დიდ სამუშაოს ასრულებდა და მაგიტომაც დადეს ეს შედეგი, უბრალოდ მე შედარებას ვაკეთებ მოდრიჩზე ბევრად მეტი გააკეთეს ბოლოს ისე გამოიყვანეს ვითომ მოდრიჩი რომ არა რამოსი მარსელო ბეილი რონალდო ვერაფერს იზავდნენ :))) ესენი ვინც მართლა საუკეთესოები იყვნენ თორე კროოს კაზეს და სხვებს არანაკლები წვლილი მიუძღვით რეალის წარმატებაში

ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: anireal
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: anireal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: anireal
anireal

მოდრიჩის ნამდვილ ძალას ბარსელონასთან ნახავთ ყველა. ისე გამოგყავს თითქოს არაფერი წვლილი მიუძღვის მაგ კაცს არადა ცენტრში დირიჟორი ეგ არის. სანამ შემტევამდე მივა ბურთი იქამდე უმეტესობა პასი მაგაზე მიდის

ზიზუს რეალში დირიჟორი ისკო იყო, სხვა შემთხვევაში რეალის შეტევები ფლანგებიდან მიდიოდა მარსელო და კარვახალი როცა არ იყო რეალი გააზრებულ შეტევას ვერ აკეთებდა

პირველად მესმის ასეთი რაღაც მართლა. ისკოს დირიჟორობა არ მოისპო როგორ გაიხუმრე მეგობარო)))

ალბათ არ უყურებდი კარგად რეალის თამაშებს ლიგაზე თორე მაგას არ იტყოდი :)))

ხოო არ მიყურებია))

თუ უყურე ჯობია თავიდან უყურო :))) უფრო მეტს ისწავლი ფეხბურთზე :))))

ამას რომ მეუბნები მინიმუმ ასეთ რამეს არ უნდა წერდე ლუკაზე. მე ვიცი ფეხბურთი და მგონია შენ უნდა უყურო უფრო რო დააფასო გენიალური მოდრიჩი. ამ საუბრიდან გამომდინარე ნამდვილად არ უნდა მეუბნებოდე მეტს ისწავლი უყურეო. არ გეწყინოს. მე ვსიო.

41

4 თებერვალი 2019 20:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გვარდიოლას ბარსაშიც ყველას დიდი წვლილი ჰქონდა ეგრე, მარა ყველაზე დიდი ინიესტას და ლეოს. განა ხავი და ბუსი ნაკლებს აკეთებდნენ? ისეთ რაღაცეებს ვკითხულობ რო მიკვირს მაგრად, ისკო კიდე ზიდანის ფორმაციის გუნდში არ ყოფილა რამე განსაკუთრებული იგროკი და მითუმეტეს დირიჟორი.

42

4 თებერვალი 2019 20:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მსოფლიოს საუკეთესო ფეხბურთელი იმსახურებს ახალკონტრაქტს :))

43

4 თებერვალი 2019 20:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ronaldos perso fania gadamkvdar toreromel madridistasdacdebalukazecudi ver moinelesoqro ro aaxialukam bogmaklavs :)))))

44

4 თებერვალი 2019 20:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
warmomidgenia admini rogor kaifobs eset komebze 😂😂😂 ise sastavs rogor moswons aq msjeloba 😂 gaiget namdvili saitis gemo? 😂

45

4 თებერვალი 2019 20:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
kules ro libri qondes gadakruli tvalze da verxedavdes lukas dones mesmis maraes perso fanebi calketemaaaa

46

4 თებერვალი 2019 20:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კაცი ერთ თამაშშიც არ გამხდარა საუკეთესო და თურმე ოქროს ბურთი ეკუთვნოდა :))) დაფასებაზე თუ მიდგა საუბარი ჯობია ბეილი დააფასოთ აზარებზე და ვითომ სუპერ ვარსკვლავებზე რომ ოცნებობთ და ბეილის გაგდება გინდათ :)))) ლივერპულთან ფინალი მარტომ მოიგო მოდრიჩს კი არ უკეთებია სასწაულები :))) ხო კიდე ბეილმა რაც გააკეთა ფინალში მსგავს რამეს ალბათ ვეღარ მოვესწრებით :)))

ციტატა: lazio
kules ro libri qondes gadakruli tvalze da verxedavdes lukas dones mesmis maraes perso fanebi calketemaaaa

მე ვარ რონალდოს პერსო ფანი თუ შენ გეზიზღება რონალდო ისე რომ რეალობას ვეღარ აღიქვამ :))) ჯობია ამაზე დაფიქრდე :)))

47

4 თებერვალი 2019 20:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9020
ციტატა: Hala
კაზემიროს და ბეილს მოდრიჩზე რითი მეტი აქვთ გაკეთებული რეალისთვის საინტერესოა თქვენი პოზიცია

Nu beils ara mara lichni casemiros gareshe realos centri udideso domxali iyo rodesac wavida alonso welowad naxevaribdeda qonda natirebi gubds sanam case ar dadga. Dgesac tundac kroosi modrichi rodesac arian moedanze tubcase ar yavt gversit saxes adzroben sarabia da parexoebi realis centrs. Eg 3 ni ukve ertad dzalia did balanss qmnian tore.marto casemiro ras izavda exla

48

4 თებერვალი 2019 21:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
34 წლის მოდრიჩს უხანგრძლივებენ მარსეს ისკოს ბეილს და რონალდოს უშვებენ :))) მგონი დაბერდა უკვე პერესი :)))

ააჰჰაჰაჰაჰაჰაჰ😂😂😂 ბეილს რატო უნდა გაუხაგრძლივოს კონტრაქტი? ამდენი ხანი რო კლუბშია პერესის დამსახურებაა ეგონა რო ტოპ დონის მოთამაშეა პერესს და აღმოჩნდა რო ბოლო დონის ჩამოსხმაა

49

4 თებერვალი 2019 21:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Sandora
ციტატა: anireal
34 წლის მოდრიჩს უხანგრძლივებენ მარსეს ისკოს ბეილს და რონალდოს უშვებენ :))) მგონი დაბერდა უკვე პერესი :)))

ააჰჰაჰაჰაჰაჰაჰ😂😂😂 ბეილს რატო უნდა გაუხაგრძლივოს კონტრაქტი? ამდენი ხანი რო კლუბშია პერესის დამსახურებაა ეგონა რო ტოპ დონის მოთამაშეა პერესს და აღმოჩნდა რო ბოლო დონის ჩამოსხმაა

:)))) ბეილი ჩამოსხმაა და მოდრიჩი გენიოსი ხო? :)))) თან ინიესტას რომ ამჯობინებს აქ ზოგიერთი :)))) ბეილი განსაკუთრებით ფინალში აღმოჩნდა რა ჩამოსხმაა გეთანხმები :)))

ბეილი ტოპ დონეც არ ყოფილა თურმე :)))) აქაც ბევრი მარგალიტია სხვათაშორის :))))

50

4 თებერვალი 2019 21:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
ციტატა: Sandora
ციტატა: anireal
34 წლის მოდრიჩს უხანგრძლივებენ მარსეს ისკოს ბეილს და რონალდოს უშვებენ :))) მგონი დაბერდა უკვე პერესი :)))

ააჰჰაჰაჰაჰაჰაჰ😂😂😂 ბეილს რატო უნდა გაუხაგრძლივოს კონტრაქტი? ამდენი ხანი რო კლუბშია პერესის დამსახურებაა ეგონა რო ტოპ დონის მოთამაშეა პერესს და აღმოჩნდა რო ბოლო დონის ჩამოსხმაა

:)))) ბეილი ჩამოსხმაა და მოდრიჩი გენიოსი ხო? :)))) თან ინიესტას რომ ამჯობინებს აქ ზოგიერთი :)))) ბეილი განსაკუთრებით ფინალში აღმოჩნდა რა ჩამოსხმაა გეთანხმები :)))

ბეილი ტოპ დონეც არ ყოფილა თურმე :)))) აქაც ბევრი მარგალიტია სხვათაშორის :))))

მოკლედ როგორც წავიკითხე გააფთრებით იცავ შენ პოზიციას😂, არის რაგაცერბი რაშიც მართალი ხარ, მოდრიჩზე სრულრბით არ გეთანხმები, რაც შეეხება ბეილს რაც მაგი მოვიდა მის მერე დაიწყო რეალმა ლიგების მოგება, თითქმის ყვრლა ლიგაში აქვს ლომის წვლილი ერთის გარდა და ასე ბ3ილის გაგდება უნდოდეთ არ მიმაჩნია სწორად მე, რაც შეეხება მოდრიჩს აქ თურემ სირცხვილად ითვლება ინიესტასთან შედარება😂არადა ამას ოქროს ბურთი აქვს იმას არა😂

51

4 თებერვალი 2019 21:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wakana
ციტატა: anireal
ციტატა: Sandora
ციტატა: anireal
34 წლის მოდრიჩს უხანგრძლივებენ მარსეს ისკოს ბეილს და რონალდოს უშვებენ :))) მგონი დაბერდა უკვე პერესი :)))

ააჰჰაჰაჰაჰაჰაჰ😂😂😂 ბეილს რატო უნდა გაუხაგრძლივოს კონტრაქტი? ამდენი ხანი რო კლუბშია პერესის დამსახურებაა ეგონა რო ტოპ დონის მოთამაშეა პერესს და აღმოჩნდა რო ბოლო დონის ჩამოსხმაა

:)))) ბეილი ჩამოსხმაა და მოდრიჩი გენიოსი ხო? :)))) თან ინიესტას რომ ამჯობინებს აქ ზოგიერთი :)))) ბეილი განსაკუთრებით ფინალში აღმოჩნდა რა ჩამოსხმაა გეთანხმები :)))

ბეილი ტოპ დონეც არ ყოფილა თურმე :)))) აქაც ბევრი მარგალიტია სხვათაშორის :))))

მოკლედ როგორც წავიკითხე გააფთრებით იცავ შენ პოზიციას😂, არის რაგაცერბი რაშიც მართალი ხარ, მოდრიჩზე სრულრბით არ გეთანხმები, რაც შეეხება ბეილს რაც მაგი მოვიდა მის მერე დაიწყო რეალმა ლიგების მოგება, თითქმის ყვრლა ლიგაში აქვს ლომის წვლილი ერთის გარდა და ასე ბ3ილის გაგდება უნდოდეთ არ მიმაჩნია სწორად მე, რაც შეეხება მოდრიჩს აქ თურემ სირცხვილად ითვლება ინიესტასთან შედარება😂არადა ამას ოქროს ბურთი აქვს იმას არა😂

ინიესტას მართლა ეკუთვნოდა ოქროს ბურთი და მოდრიჩს შეტენეს ვისაც ფეხბურთი ესმის დამეთანხმება ამაში, რაც შეეხება შედარებას ინის გვერდით მართლა ვერ დადგება ინი სხვა დონე იყო და რაც მას აქვს გაკეთებული ბრმა უნდა იყო რომ ვერ დაინახო გინდა ნაკრებში გინდა კლუბში მოდრიჩი კი ერთხელაც არ დაუსახელებიათ საუკეთესოდ ლიგაზე და ოქროს ბურთი შეტენეს :)))

52

4 თებერვალი 2019 21:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
ციტატა: Wakana
ციტატა: anireal
ციტატა: Sandora
ციტატა: anireal
34 წლის მოდრიჩს უხანგრძლივებენ მარსეს ისკოს ბეილს და რონალდოს უშვებენ :))) მგონი დაბერდა უკვე პერესი :)))

ააჰჰაჰაჰაჰაჰაჰ😂😂😂 ბეილს რატო უნდა გაუხაგრძლივოს კონტრაქტი? ამდენი ხანი რო კლუბშია პერესის დამსახურებაა ეგონა რო ტოპ დონის მოთამაშეა პერესს და აღმოჩნდა რო ბოლო დონის ჩამოსხმაა

:)))) ბეილი ჩამოსხმაა და მოდრიჩი გენიოსი ხო? :)))) თან ინიესტას რომ ამჯობინებს აქ ზოგიერთი :)))) ბეილი განსაკუთრებით ფინალში აღმოჩნდა რა ჩამოსხმაა გეთანხმები :)))

ბეილი ტოპ დონეც არ ყოფილა თურმე :)))) აქაც ბევრი მარგალიტია სხვათაშორის :))))

მოკლედ როგორც წავიკითხე გააფთრებით იცავ შენ პოზიციას😂, არის რაგაცერბი რაშიც მართალი ხარ, მოდრიჩზე სრულრბით არ გეთანხმები, რაც შეეხება ბეილს რაც მაგი მოვიდა მის მერე დაიწყო რეალმა ლიგების მოგება, თითქმის ყვრლა ლიგაში აქვს ლომის წვლილი ერთის გარდა და ასე ბ3ილის გაგდება უნდოდეთ არ მიმაჩნია სწორად მე, რაც შეეხება მოდრიჩს აქ თურემ სირცხვილად ითვლება ინიესტასთან შედარება😂არადა ამას ოქროს ბურთი აქვს იმას არა😂

ინიესტას მართლა ეკუთვნოდა ოქროს ბურთი და მოდრიჩს შეტენეს ვისაც ფეხბურთი ესმის დამეთანხმება ამაში, რაც შეეხება შედარებას ინის გვერდით მართლა ვერ დადგება ინი სხვა დონე იყო და რაც მას აქვს გაკეთებული ბრმა უნდა იყო რომ ვერ დაინახო გინდა ნაკრებში გინდა კლუბში მოდრიჩი კი ერთხელაც არ დაუსახელებიათ საუკეთესოდ ლიგაზე და ოქროს ბურთი შეტენეს :)))

კარგი მოდი რახან ესეთი განსწავლული ხარ უბრალოდ მოდრიჩი და ინიესტა შეადარე ინდივიდულაურად მაინტერესებს მაინც რას ხედავ ამხელა გასხვავებას.

53

4 თებერვალი 2019 22:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wakana
ციტატა: anireal
ციტატა: Wakana
ციტატა: anireal
ციტატა: Sandora
ციტატა: anireal
34 წლის მოდრიჩს უხანგრძლივებენ მარსეს ისკოს ბეილს და რონალდოს უშვებენ :))) მგონი დაბერდა უკვე პერესი :)))

ააჰჰაჰაჰაჰაჰაჰ😂😂😂 ბეილს რატო უნდა გაუხაგრძლივოს კონტრაქტი? ამდენი ხანი რო კლუბშია პერესის დამსახურებაა ეგონა რო ტოპ დონის მოთამაშეა პერესს და აღმოჩნდა რო ბოლო დონის ჩამოსხმაა

:)))) ბეილი ჩამოსხმაა და მოდრიჩი გენიოსი ხო? :)))) თან ინიესტას რომ ამჯობინებს აქ ზოგიერთი :)))) ბეილი განსაკუთრებით ფინალში აღმოჩნდა რა ჩამოსხმაა გეთანხმები :)))

ბეილი ტოპ დონეც არ ყოფილა თურმე :)))) აქაც ბევრი მარგალიტია სხვათაშორის :))))

მოკლედ როგორც წავიკითხე გააფთრებით იცავ შენ პოზიციას😂, არის რაგაცერბი რაშიც მართალი ხარ, მოდრიჩზე სრულრბით არ გეთანხმები, რაც შეეხება ბეილს რაც მაგი მოვიდა მის მერე დაიწყო რეალმა ლიგების მოგება, თითქმის ყვრლა ლიგაში აქვს ლომის წვლილი ერთის გარდა და ასე ბ3ილის გაგდება უნდოდეთ არ მიმაჩნია სწორად მე, რაც შეეხება მოდრიჩს აქ თურემ სირცხვილად ითვლება ინიესტასთან შედარება😂არადა ამას ოქროს ბურთი აქვს იმას არა😂

ინიესტას მართლა ეკუთვნოდა ოქროს ბურთი და მოდრიჩს შეტენეს ვისაც ფეხბურთი ესმის დამეთანხმება ამაში, რაც შეეხება შედარებას ინის გვერდით მართლა ვერ დადგება ინი სხვა დონე იყო და რაც მას აქვს გაკეთებული ბრმა უნდა იყო რომ ვერ დაინახო გინდა ნაკრებში გინდა კლუბში მოდრიჩი კი ერთხელაც არ დაუსახელებიათ საუკეთესოდ ლიგაზე და ოქროს ბურთი შეტენეს :)))

კარგი მოდი რახან ესეთი განსწავლული ხარ უბრალოდ მოდრიჩი და ინიესტა შეადარე ინდივიდულაურად მაინტერესებს მაინც რას ხედავ ამხელა გასხვავებას.

ინდივიდუალურად დედა მოუკითხა ლუკამ

54

4 თებერვალი 2019 22:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wakana
ციტატა: anireal
ციტატა: Wakana
ციტატა: anireal
ციტატა: Sandora
ციტატა: anireal
34 წლის მოდრიჩს უხანგრძლივებენ მარსეს ისკოს ბეილს და რონალდოს უშვებენ :))) მგონი დაბერდა უკვე პერესი :)))

ააჰჰაჰაჰაჰაჰაჰ😂😂😂 ბეილს რატო უნდა გაუხაგრძლივოს კონტრაქტი? ამდენი ხანი რო კლუბშია პერესის დამსახურებაა ეგონა რო ტოპ დონის მოთამაშეა პერესს და აღმოჩნდა რო ბოლო დონის ჩამოსხმაა

:)))) ბეილი ჩამოსხმაა და მოდრიჩი გენიოსი ხო? :)))) თან ინიესტას რომ ამჯობინებს აქ ზოგიერთი :)))) ბეილი განსაკუთრებით ფინალში აღმოჩნდა რა ჩამოსხმაა გეთანხმები :)))

ბეილი ტოპ დონეც არ ყოფილა თურმე :)))) აქაც ბევრი მარგალიტია სხვათაშორის :))))

მოკლედ როგორც წავიკითხე გააფთრებით იცავ შენ პოზიციას😂, არის რაგაცერბი რაშიც მართალი ხარ, მოდრიჩზე სრულრბით არ გეთანხმები, რაც შეეხება ბეილს რაც მაგი მოვიდა მის მერე დაიწყო რეალმა ლიგების მოგება, თითქმის ყვრლა ლიგაში აქვს ლომის წვლილი ერთის გარდა და ასე ბ3ილის გაგდება უნდოდეთ არ მიმაჩნია სწორად მე, რაც შეეხება მოდრიჩს აქ თურემ სირცხვილად ითვლება ინიესტასთან შედარება😂არადა ამას ოქროს ბურთი აქვს იმას არა😂

ინიესტას მართლა ეკუთვნოდა ოქროს ბურთი და მოდრიჩს შეტენეს ვისაც ფეხბურთი ესმის დამეთანხმება ამაში, რაც შეეხება შედარებას ინის გვერდით მართლა ვერ დადგება ინი სხვა დონე იყო და რაც მას აქვს გაკეთებული ბრმა უნდა იყო რომ ვერ დაინახო გინდა ნაკრებში გინდა კლუბში მოდრიჩი კი ერთხელაც არ დაუსახელებიათ საუკეთესოდ ლიგაზე და ოქროს ბურთი შეტენეს :)))

კარგი მოდი რახან ესეთი განსწავლული ხარ უბრალოდ მოდრიჩი და ინიესტა შეადარე ინდივიდულაურად მაინტერესებს მაინც რას ხედავ ამხელა გასხვავებას.

ინდივიდუალურად რომ ვერ შეედრება ინის მაგას ვიძახი სხვა კი არაფერს :))) ინის პირადად აქვს ტიტულები მოგებული , ბევრი რამის გახსენება შეიძლება მისი კარიერიდან მოდრიჩმა კი ოქროს ბურთი მოიგო და მაგ წელს ლიგაზე არცერთ თამაშში არ დაუსახელებიათ საუკეთესოდ გაიტანა 1 გოლი და საგოლე გადაცემაც 1 ისიც ჯგუფურში ალბათ ვინმე მალმიოსთან ლა ლიგაში ხო კატასტროფა იყო ჟირონას ნახევარმცველები ბურთს არ ანახებდნენ მეტი რა არგუმენტი გინდა არ მესმის :))))) ურთიერთშეხვედრებს აღარ ვიძახი

55

4 თებერვალი 2019 22:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
რა მნიშვნელობა აქ ასაკს,საქმეს ხომ აკეთებსს,ესეთი ბებერი ბევრი ახალგაზრდა იყოს მის პოზიციაზე,ყიდი ვინ მოგყავს ამის დონის რეალში,ეხა არ მითხრას ვინმემ ერიქსენიი საცინრად არ მეყოფა,ეს ეს და სად ერიქსენი.სანამ შეუძლიაა უნდა დფატოვოს და სწორს აკეთებს,რაც შეეხება ისკოსსს კიდევ გავიმეორებ რასაც რეალი ბოლო წლებში თამაშობს იოსკოს სტილთანნ არ ჯდება შესაბამისად ისკოს გამო ეხა მთელ სქემას არცერთი მწვრთნელი არ დაანგრევს.

ცენტრს ხელი არ უნდა დაედოს,ერთი ვინგერი გვინდა მცველი ცენტრალური და ერთი ფორვარდიიი .ვსი ამ გუნდს მეტი არაფერი ჭირდებააა,,,არსებულ ბაზარზე არააა მოდრიჩის ალტერნატივაა ,მოდრიჩის თამაში არასდროს აისახება სტატისტიკაზე მაგრამ ძრავია ამ გუნდის ულაპარაკოდ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

56

4 თებერვალი 2019 22:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
ციტატა: Wakana
ციტატა: anireal
ციტატა: Wakana
ციტატა: anireal
ციტატა: Sandora
ციტატა: anireal
34 წლის მოდრიჩს უხანგრძლივებენ მარსეს ისკოს ბეილს და რონალდოს უშვებენ :))) მგონი დაბერდა უკვე პერესი :)))

ააჰჰაჰაჰაჰაჰაჰ😂😂😂 ბეილს რატო უნდა გაუხაგრძლივოს კონტრაქტი? ამდენი ხანი რო კლუბშია პერესის დამსახურებაა ეგონა რო ტოპ დონის მოთამაშეა პერესს და აღმოჩნდა რო ბოლო დონის ჩამოსხმაა

:)))) ბეილი ჩამოსხმაა და მოდრიჩი გენიოსი ხო? :)))) თან ინიესტას რომ ამჯობინებს აქ ზოგიერთი :)))) ბეილი განსაკუთრებით ფინალში აღმოჩნდა რა ჩამოსხმაა გეთანხმები :)))

ბეილი ტოპ დონეც არ ყოფილა თურმე :)))) აქაც ბევრი მარგალიტია სხვათაშორის :))))

მოკლედ როგორც წავიკითხე გააფთრებით იცავ შენ პოზიციას😂, არის რაგაცერბი რაშიც მართალი ხარ, მოდრიჩზე სრულრბით არ გეთანხმები, რაც შეეხება ბეილს რაც მაგი მოვიდა მის მერე დაიწყო რეალმა ლიგების მოგება, თითქმის ყვრლა ლიგაში აქვს ლომის წვლილი ერთის გარდა და ასე ბ3ილის გაგდება უნდოდეთ არ მიმაჩნია სწორად მე, რაც შეეხება მოდრიჩს აქ თურემ სირცხვილად ითვლება ინიესტასთან შედარება😂არადა ამას ოქროს ბურთი აქვს იმას არა😂

ინიესტას მართლა ეკუთვნოდა ოქროს ბურთი და მოდრიჩს შეტენეს ვისაც ფეხბურთი ესმის დამეთანხმება ამაში, რაც შეეხება შედარებას ინის გვერდით მართლა ვერ დადგება ინი სხვა დონე იყო და რაც მას აქვს გაკეთებული ბრმა უნდა იყო რომ ვერ დაინახო გინდა ნაკრებში გინდა კლუბში მოდრიჩი კი ერთხელაც არ დაუსახელებიათ საუკეთესოდ ლიგაზე და ოქროს ბურთი შეტენეს :)))

კარგი მოდი რახან ესეთი განსწავლული ხარ უბრალოდ მოდრიჩი და ინიესტა შეადარე ინდივიდულაურად მაინტერესებს მაინც რას ხედავ ამხელა გასხვავებას.

ინდივიდუალურად რომ ვერ შეედრება ინის მაგას ვიძახი სხვა კი არაფერს :))) ინის პირადად აქვს ტიტულები მოგებული , ბევრი რამის გახსენება შეიძლება მისი კარიერიდან მოდრიჩმა კი ოქროს ბურთი მოიგო და მაგ წელს ლიგაზე არცერთ თამაშში არ დაუსახელებიათ საუკეთესოდ გაიტანა 1 გოლი და საგოლე გადაცემაც 1 ისიც ჯგუფურში ალბათ ვინმე მალმიოსთან ლა ლიგაში ხო კატასტროფა იყო ჟირონას ნახევარმცველები ბურთს არ ანახებდნენ მეტი რა არგუმენტი გინდა არ მესმის :))))) ურთიერთშეხვედრებს აღარ ვიძახი

მოდი მე გეტყვი მაშინ, დრიბლინგი 2 ძალინ მაგარი აქვს, მოედნის ხედვაც, პასის კულტურაც, თავით თამაში არცერთს უვარგა,თამაშის წაკითხვაც 2 ძალიან მაგარი აქვს და რაშიც მოდრიჩი მნიშვნელოვნად აღემატება ეს არის დაცვითი ფუნქციები,საბოლო ჯამში ჩემი აზრით ერთ დონეზე დგანან დანარჩენი გემოვნების საკითხია და ისიც აღსანიშნავია რო ინიესტას ზურგს უმაგრებს სანაკრებო ტიტულები.

57

4 თებერვალი 2019 22:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ZIDANE.
ინდივიდუალურად დედა მოუკითხა ლუკამ

ინიიესტა უფროო უნივერსალი იყო,ცენტრალ მიდფილდეტ,ლეფთ ვინგერ,ლეფთ მიდფილდერ.რაით ვინგერ.ატაქინგ მიდფილდერ,უამრავ პოზიციებზე აქ ნათამაშები.ლუკა კი ცენტრალუ ნახევარმცველია ან შემტევი ნახევარმცველი.ინიესტა გაცილებით უნივერსალი იყო.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

58

4 თებერვალი 2019 22:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
რა მნიშვნელობა აქ ასაკს,საქმეს ხომ აკეთებსს,ესეთი ბებერი ბევრი ახალგაზრდა იყოს მის პოზიციაზე,ყიდი ვინ მოგყავს ამის დონის რეალში,ეხა არ მითხრას ვინმემ ერიქსენიი საცინრად არ მეყოფა,ეს ეს და სად ერიქსენი.სანამ შეუძლიაა უნდა დფატოვოს და სწორს აკეთებს,რაც შეეხება ისკოსსს კიდევ გავიმეორებ რასაც რეალი ბოლო წლებში თამაშობს იოსკოს სტილთანნ არ ჯდება შესაბამისად ისკოს გამო ეხა მთელ სქემას არცერთი მწვრთნელი არ დაანგრევს.

ცენტრს ხელი არ უნდა დაედოს,ერთი ვინგერი გვინდა მცველი ცენტრალური და ერთი ფორვარდიიი .ვსი ამ გუნდს მეტი არაფერი ჭირდებააა,,,არსებულ ბაზარზე არააა მოდრიჩის ალტერნატივაა ,მოდრიჩის თამაში არასდროს აისახება სტატისტიკაზე მაგრამ ძრავია ამ გუნდის ულაპარაკოდ.

ზიზუს რეალს მშვენივრად მოერგო ისკო არც ანჩელოტის დროს იყო მეორე ხარისხოვანი მცველის გარდა ვისაც ტრამვა ქონდა თუ დისკვალიფიკაცია ნებისმიერ შემთხვევაში ისკო თამაშობდა და სწორედ მის გამო იცვლებოდა სათამაშო სქემა, ზიზუს დროს კი უკვე ძირითადის კაცი იყო გადახედე ლიგაზე რეალის თამაშებს რეალს თუ პირველ ნომრად უნდა ეთამაშა იქ ისკოც აუცილებლად იქნებოდა და როცა უკვე წინ იყო რეალი და კონტრშეტევებზე უნდა გადასულიყო იქ უკვე ასენსიო ერთვებოდა

59

4 თებერვალი 2019 22:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ძირითადი პოზიიცია მაინც ლუკასი ცენტრალური ნახევარმცველია,,,როგორც პოზიციის მიხედვით ამ ორი ფეხბურთელი შედარება არასწორიააა თუმცა მოცემულობა არის ის რომფეხბურთელ ამდენ პოზიციაზე ნათამაშები რომ აქვს თან ესეთ დონეზე ფაქტია არის უნივერსალი.

ციტატა: anireal
ზიზუს რეალს მშვენივრად მოერგო ისკო არც ანჩელოტის დროს იყო მეორე ხარისხოვანი მცველის გარდა ვისაც ტრამვა ქონდა თუ დისკვალიფიკაცია ნებისმიერ შემთხვევაში ისკო თამაშობდა და სწორედ მის გამო იცვლებოდა სათამაშო სქემა, ზიზუს დროს კი უკვე ძირითადის კაცი იყო გადახედე ლიგაზე რეალის თამაშებს რეალს თუ პირველ ნომრად უნდა ეთამაშა იქ ისკოც აუცილებლად იქნებოდა და როცა უკვე წინ იყო რეალი და კონტრშეტევებზე უნდა გადასულიყო იქ უკვე ასენსიო ერთვებოდა

ყველა მწვრთნელს აქვსს თავისი ხედვაა,ფეხბურთელი შეილება იყოს მაღალი დონის მაგრამ მისი მონაცემები არ ჯდებოდეს მწვრთნელის ხედვაშიი.ზიდანის რეალში ხშირიი იყო როტყაციაა,რიგითი ფეხბურთელი არ იყოო მაგრამ არცც მასზე იყო აწყობილ დაწყობილი ყველაფერი

7 ფეხბურთელი ყოველთვის იყო ხელშეუხებელიი ზიდანის რეალში.ეს იყო რონალდუ,ბენზემა,მოდრიჩი,კროოსი,კაზემირო,მარსელო და რამოსი,როცა ბეილს სვამდა სკამზე ისკოს აყენებდა წყობასს ცვლიდა და 2 ფირვარდიან სისტემაზე გადაყავდაა ,ტიპიური ვინგერებით თუ არ ვთამაშობდით მაშინ აყენებდა ისკოს.

კარდიფის და კიევის ფინალები მაგიტომ ითამაშა,ორივე ფინალში სკამზე დასვაა ბეილი.სამი შემტევით არ გარისკაა .და უფრო მეტად დატვირთა ნახევარდაცვაა უპირატესობის მოპოვების მიზნით.იყო გარკვეული გარემოები რის გამოც ისკოო იდგა ძირითადშიი.მაგრამმ მაინც არაა რეალის სტილის იგროკი .
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

60

4 თებერვალი 2019 22:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ძირითადი პოზიიცია მაინც ლუკასი ცენტრალური ნახევარმცველია,,,როგორც პოზიციის მიხედვით ამ ორი ფეხბურთელი შედარება არასწორიააა თუმცა მოცემულობა არის ის რომფეხბურთელ ამდენ პოზიციაზე ნათამაშები რომ აქვს თან ესეთ დონეზე ფაქტია არის უნივერსალი.

ციტატა: anireal
ზიზუს რეალს მშვენივრად მოერგო ისკო არც ანჩელოტის დროს იყო მეორე ხარისხოვანი მცველის გარდა ვისაც ტრამვა ქონდა თუ დისკვალიფიკაცია ნებისმიერ შემთხვევაში ისკო თამაშობდა და სწორედ მის გამო იცვლებოდა სათამაშო სქემა, ზიზუს დროს კი უკვე ძირითადის კაცი იყო გადახედე ლიგაზე რეალის თამაშებს რეალს თუ პირველ ნომრად უნდა ეთამაშა იქ ისკოც აუცილებლად იქნებოდა და როცა უკვე წინ იყო რეალი და კონტრშეტევებზე უნდა გადასულიყო იქ უკვე ასენსიო ერთვებოდა

ყველა მწვრთნელს აქვსს თავისი ხედვაა,ფეხბურთელი შეილება იყოს მაღალი დონის მაგრამ მისი მონაცემები არ ჯდებოდეს მწვრთნელის ხედვაშიი.ზიდანის რეალში ხშირიი იყო როტყაციაა,რიგითი ფეხბურთელი არ იყოო მაგრამ არცც მასზე იყო აწყობილ დაწყობილი ყველაფერი

7 ფეხბურთელი ყოველთვის იყო ხელშეუხებელიი ზიდანის რეალში.ეს იყო რონალდუ,ბენზემა,მოდრიჩი,კროოსი,კაზემირო,მარსელო და რამოსი,როცა ბეილს სვამდა სკამზე ისკოს აყენებდა წყობასს ცვლიდა და 2 ფირვარდიან სისტემაზე გადაყავდაა ,ტიპიური ვინგერებით თუ არ ვთამაშობდით მაშინ აყენებდა ისკოს.

კარდიფის და კიევის ფინალები მაგიტომ ითამაშა,ორივე ფინალში სკამზე დასვაა ბეილი.სამი შემტევით არ გარისკაა .და უფრო მეტად დატვირთა ნახევარდაცვაა უპირატესობის მოპოვების მიზნით.იყო გარკვეული გარემოები რის გამოც ისკოო იდგა ძირითადშიი.მაგრამმ მაინც არაა რეალის სტილის იგროკი .

მაგას ვიძახი ზუსტად როცა გუნდს კონტრშეტევები უნდა ეთამაშა იქ ისკო ზედმეტი იყო მაგრამ გუნდს რომ ბურთი უნდა დაეჭირა და პირველ ნომრად უნდა ეთამაშა იქ უკვე ისკო იყო საჭირო,

61

5 თებერვალი 2019 01:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: anireal
მაგას ვიძახი ზუსტად როცა გუნდს კონტრშეტევები უნდა ეთამაშა იქ ისკო ზედმეტი იყო მაგრამ გუნდს რომ ბურთი უნდა დაეჭირა და პირველ ნომრად უნდა ეთამაშა იქ უკვე ისკო იყო საჭირო,

შენ მართლა გოგო ხარ?))
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (25)
აპრილი 2024 (379)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)