რონალდუ:„როდესაც გავიგე, რომ „ლა კოპაზე“ „ელ კლასიკოა“ ყველაფერი წარმოვიდგინე“

კრიშტიანო რონალდუმ ჟურნალისტებთან კომენტარი გააკეთა, მას შემდეგ რაც გაიგო, რომ „კოპა დელ რეის“ ნახევარფინალურ ეტაპზე კატალონიის „ბარსელონა„ მადრიდის „რეალს„ ხვდება...


„როგორც კი გავიგე, რომ „ლა კოპას“ 1/2 ფინალში „ელ კლასიკოს“ ვიხილავთ, მაშინვე წარმოვიდგინე, რამხელა აჟიოტაჟი შეიქმნა სამეფო კლუბი და რამხელა მზადება დაიწყება ამ მატჩებისთვის ხვალიდანვე.“

„შესაძლოა სამეფო თასი არ არის იმ რანგის ტურნირი, როგორიც ლა ლიგა და ჩემპიონთა ლიგაა, მაგრამ მერწმუნეთ, როდესაც საქმე „ელ კლასიკოს“ ეხება, იქ ყველა მატჩი უდიდეს ინტრიგას ატარებს.“

„ვიმედოვნებ, „მერენგები“ ფინალში გავლენ.“ dle 10.1

  • Hala
  • 2 თებერვალი 2019
  • 7198
  • 77

1

2 თებერვალი 2019 00:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: tavisupali
27 ში განმეორებითზე ვის აქვს სურვილი შევიკრიბოთ სადმე და ერთად ცუქომაგოდ. ორივე გუნდის გულშევატკივარს ვეკითხები. თბილისი და მასთან ახლოს მყოფებს. გავიცნოთ ერთმანეთი თან სიამოვნება მივიღოთ. წლებია აქ ვართ ფა მოლოდ აქაურით ვიფარგლებით. მოიწერეთ და ვშვრათ რააა

თუ მოვახერხე წამოვალ აუცილებლად

2

2 თებერვალი 2019 00:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Big Benz! 😍
https://youtu.be/OVwBMKykZ_Q

3

2 თებერვალი 2019 00:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Shevxmiandet yoveldgiurad am temaze bratci

4

2 თებერვალი 2019 00:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბათუმში რომ დავაპიროთ შეკრება? დიდი სიამოვნებით, თან გავიცნობდით ერთმანეთს

თბილისში ვერ ვახერხებ ფიზიკურად, ვერ ვიცლი

5

2 თებერვალი 2019 00:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
ბათუმში რომ დავაპიროთ შეკრება? დიდი სიამოვნებით, თან გავიცნობდით ერთმანეთს

თბილისში ვერ ვახერხებ ფიზიკურად, ვერ ვიცლი

მეც ბათუმში ვარ

6

2 თებერვალი 2019 00:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გაუმარჯოს ბიჭებო როგორ ხართ კაი ხანია არ დამიწერია კომენტარი ფიზიკურად ვერ ვიცლი . ვსწავლობ და
. რაც შეეხება კლასიკოს ნახევარ ფინალს . 6 ში ან 27 ში ბათუმში რომ შევიკრიბოთ სადმე მყუდრო ადგილას ორივე კლუბის ფანებმა და თან პლუს ლუდი რავიცი . და ჩავუჯდეთ ერთად თან გავიცნოთ ერთმანეთი . მაგალითად პივზაოდზე რომ წავიდეთ და თუ ვინმემ კარგი ადგილი იცით დაწერეთ და შევეხმიანოთ ერთმანეთს და წავიდეთ ფულს შევკრიბავთ და ლუდი და რამე მისაყოლებელს ვითრევთ და ჩავუჯდებით

7

2 თებერვალი 2019 01:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ტიბო კურტუა
გაუმარჯოს ბიჭებო როგორ ხართ კაი ხანია არ დამიწერია კომენტარი ფიზიკურად ვერ ვიცლი . ვსწავლობ და
. რაც შეეხება კლასიკოს ნახევარ ფინალს . 6 ში ან 27 ში ბათუმში რომ შევიკრიბოთ სადმე მყუდრო ადგილას ორივე კლუბის ფანებმა და თან პლუს ლუდი რავიცი . და ჩავუჯდეთ ერთად თან გავიცნოთ ერთმანეთი . მაგალითად პივზაოდზე რომ წავიდეთ და თუ ვინმემ კარგი ადგილი იცით დაწერეთ და შევეხმიანოთ ერთმანეთს და წავიდეთ ფულს შევკრიბავთ და ლუდი და რამე მისაყოლებელს ვითრევთ და ჩავუჯდებით

კაი აზრია ძმა

8

2 თებერვალი 2019 02:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Kai azria

9

2 თებერვალი 2019 02:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
უფროსი არ გინდათ თამადათ?

10

2 თებერვალი 2019 09:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დილამშვიდობის რროგორ ხართ

რატომღაც მგონია რომ გავლას არ წავაგებთ უფრო მეტიც მოვიგებთ რაღაც მოხოდილები ჩანან იმედია ასეც იქნება.ჰალა მადრიდ

11

2 თებერვალი 2019 09:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9020
Es ro gvyavdes exla sul sxva xibli eqneboda da shansic meti gveqneboda

12

2 თებერვალი 2019 10:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
Es ro gvyavdes exla sul sxva xibli eqneboda da shansic meti gveqneboda

ხოო sad

13

2 თებერვალი 2019 11:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დაგვტოვე და საშინელი პერიოდში დაეწყო გუნდს, იმ მადრიდის რეალის ბირთვის ლიდერი შენი იყავი კრიშტიანო, ნუ ჩემი აზრით ყოველშემთხვევაში. არაუშავს როდესღაც ხომ უნდა წასულიყავი, და ეს დროც დადგა. ელ კლასიკოში კიდე რეალს უგულშემატკივრებს ორი აზრი არაა.

წარმატებები ყველგან!

14

2 თებერვალი 2019 11:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
aramgonia nou kamze gavasxat,ratomgac 0 it 0 mgonia da shemdeg bernabeuze wava brdgvna

15

2 თებერვალი 2019 12:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: Tvinikosa
დილამშვიდობის რროგორ ხართ

რატომღაც მგონია რომ გავლას არ წავაგებთ უფრო მეტიც მოვიგებთ რაღაც მოხოდილები ჩანან იმედია ასეც იქნება.ჰალა მადრიდ

რას ატყობ მოხოდილის?😁ბარსას უფრო გაუმართლა მეორე თამაში სახლში აქ😂

გაუმარჯოს ინიესტას, კარგია სხვათაშორის ბრატ ამხელა დონის გუნდს რომ ხეტაფეს დონზე დაიყვანთ ამ დროს იცის რეალმა სიურპრიზები, და ბერნაბეუ რომ მეორე სახლი გგონიათ ამდროს დდდ. რეალი რომ ძალიან გააფარჩაკეთ წინდაწინ ეს კაი პლიუსია, რატომღაც ძაან მგონია ნოუკამპზე მინიმუმ არ წააგებს რეალი და ბერნაბეუზე დროა ჯოჯოხეთი დაარყდეს თავს ბარსას, ასე იქნება ამჯერად ვფიქრობ. ისე რეალი რამდენჯერაც აიგდეს კლასიკოში სულ მოჭიმა ბარსა. მაგალითად ზიზუს პირველი კლასიკო 10-0 უნდა წაეგო მარა

16

2 თებერვალი 2019 12:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: Tvinikosa
დილამშვიდობის რროგორ ხართ

რატომღაც მგონია რომ გავლას არ წავაგებთ უფრო მეტიც მოვიგებთ რაღაც მოხოდილები ჩანან იმედია ასეც იქნება.ჰალა მადრიდ

რას ატყობ მოხოდილის?😁ბარსას უფრო გაუმართლა მეორე თამაში სახლში აქ😂

გაუმარჯოს ინიესტას, კარგია სხვათაშორის ბრატ ამხელა დონის გუნდს რომ ხეტაფეს დონზე დაიყვანთ ამ დროს იცის რეალმა სიურპრიზები, და ბერნაბეუ რომ მეორე სახლი გგონიათ ამდროს დდდ. რეალი რომ ძალიან გააფარჩაკეთ წინდაწინ ეს კაი პლიუსია, რატომღაც ძაან მგონია ნოუკამპზე მინიმუმ არ წააგებს რეალი და ბერნაბეუზე დროა ჯოჯოხეთი დაარყდეს თავს ბარსას, ასე იქნება ამჯერად ვფიქრობ. ისე რეალი რამდენჯერაც აიგდეს კლასიკოში სულ მოჭიმა ბარსა. მაგალითად ზიზუს პირველი კლასიკო 10-0 უნდა წაეგო მარა

ზიდანს ვენაცვალე.არამიშავს ვაარ რო იყუვიან ევროპულად😁შენ როგორ ხარ?კარგად მოგეხსენება ბარაელონა ბერნაბეუზე ბოლო 10 თამაშიდან მგონი 3 აქ წაგებული და მიტო დავწერე.
ისიც ხუმრობით რაიყო ვუს გუნდი არ ყოფილა ცუდ ფირმაში😁მაშინ რონალდო იყო როცა რეალი ხეტაფეს დონემდე დაყავდათ და ეხლა ვასკესი ასწნსიო.და მგონი არ დამიყვანია არც ხეტაფის და არც სელტას დონეზე.ნუ მდებ ბრალს😀

ბოლო წლები მართლა კარგად გამოიყურება ბარსა ბერნაბეიზე და რეალი ნოუკამპზე სხვათაშორის. ისე იმიტომ მგონია რეალი რომ იმ ორ ტურნირში შანსები შედარებით მცირეა და მგონია თავს შეაკლავენ თან ბარსელონასთან სხვაგვარად არიქნება, რამოსს გამოწვევა ავს თან კაპიტნის რანგში კოპა არ აღუმართავს და რავი მგონია სულს დადებენ. დალშე ვისიამოვნებთ კლასიკოებს ამას რა ჯობია, საუკეთესო გაიმარჯვებ

17

2 თებერვალი 2019 12:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვერ იტყვი რო ბარსა გამოგვაგდებს წინასწარ საუბარი არ ღირს ყველაფერი შეიძლება მოხდეს !!!

18

2 თებერვალი 2019 13:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არადა ბოლო ელ კლასიკოზეც ეგრე იძახდნენ. მესი არ არისო და უნდა მოვუგოთო თან რეალზე როცა ესე იძახიან ფორმაში არ არისო და ბარსას აფავორიტებენ სულ ზედ დავდივართო ესეთი ლაპარაკები ბევრი იყო ძალიან მარა კი ვნახეთ ბოლოს რაც მოხდა. თან ლა ლიგას ინტირიგა დაეკარგება თუ ბარსამ მოიგოვო.. მე მაინც თავს შევიკავებ გამარჯვებულის დასახელებისგან. დაველოდები მაინც თამაშს

19

2 თებერვალი 2019 13:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
არადა ბოლო ელ კლასიკოზეც ეგრე იძახდნენ. მესი არ არისო და უნდა მოვუგოთო თან რეალზე როცა ესე იძახიან ფორმაში არ არისო და ბარსას აფავორიტებენ სულ ზედ დავდივართო ესეთი ლაპარაკები ბევრი იყო ძალიან მარა კი ვნახეთ ბოლოს რაც მოხდა. თან ლა ლიგას ინტირიგა დაეკარგება თუ ბარსამ მოიგოვო.. მე მაინც თავს შევიკავებ გამარჯვებულის დასახელებისგან. დაველოდები მაინც თამაშს

გეთანხმები ძმა ეგრე ჯობია

20

2 თებერვალი 2019 13:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მესის ინტერვიუ წავიკიტხე და ტიპმა არ გამიხარდა რომ რეალს შევხვდითო რადგან 1 თვის განმავლობაში 3 ელ კლასიკო ძალიან ნამეტანიაო, რადგან უდიდეს ენერგიას და ძალისხმევას მოიცავსო, მოდი და არ დაეთანხმო, ტიპი ხვდება რომ ლიგისთვის გაუჭირდებათ ძალების დაზოგვა, რეალის მაქსიმული 1/4 ფინალი მგონია წელს ლიგაზე, ნუ 3 გუნდის გარდა ყველა გამოაგდებს ამ რეალს, ამიტომ რეალი მგონია მთელ ენერგიას და ძალ გონეს თასზე გამოიყენებს, მატში უკვ 1/4 ფინალები იწყება და ასე მგონია ბარსელონა ბაიერნს ან ივენტუს შეხვდება 1/4 ფინალში, ეს ჩემი აზრია და 90% დარწმუნებული ვარ რომ ბაიერნი და ივენტუსი გასცდება ლივერს და ატლეტიკოს. სჯობს ეს თასი ბარსელონამ დაიკიდოს ვიდრე აქ გამოიყენოს მთელი ძალები და ამბები და მერე ლიგაზე ან ტრამვიანი ვინმეთი და ძალაგამოცლილი იყვნენ.

21

2 თებერვალი 2019 13:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: totti10
მესის ინტერვიუ წავიკიტხე და ტიპმა არ გამიხარდა რომ რეალს შევხვდითო რადგან 1 თვის განმავლობაში 3 ელ კლასიკო ძალიან ნამეტანიაო, რადგან უდიდეს ენერგიას და ძალისხმევას მოიცავსო, მოდი და არ დაეთანხმო, ტიპი ხვდება რომ ლიგისთვის გაუჭირდებათ ძალების დაზოგვა, რეალის მაქსიმული 1/4 ფინალი მგონია წელს ლიგაზე, ნუ 3 გუნდის გარდა ყველა გამოაგდებს ამ რეალს, ამიტომ რეალი მგონია მთელ ენერგიას და ძალ გონეს თასზე გამოიყენებს, მატში უკვ 1/4 ფინალები იწყება და ასე მგონია ბარსელონა ბაიერნს ან ივენტუს შეხვდება 1/4 ფინალში, ეს ჩემი აზრია და 90% დარწმუნებული ვარ რომ ბაიერნი და ივენტუსი გასცდება ლივერს და ატლეტიკოს. სჯობს ეს თასი ბარსელონამ დაიკიდოს ვიდრე აქ გამოიყენოს მთელი ძალები და ამბები და მერე ლიგაზე ან ტრამვიანი ვინმეთი და ძალაგამოცლილი იყვნენ.

27 თებერვალს მთავრდება კოპა დელ რეი და უჩლს მერვედ ფინალები კიდე 13 მარტს და მეოთხედ ფინალები სადღაც აპრილში იქნება ასე რომ არანაირი გადაწვა არ იქნება მინიმუმ 1 თვე აქვთ და ეს ორი თამაში არაფერს წყვეტს და ფინალი 25 მაისს არის კოპა დელ რეის

ციტატა: totti10
ასე მგონია ბარსელონა ბაიერნს ან ივენტუს შეხვდება 1/4 ფინალში,

რაღა მაინცდამაინც იუვენტუს უნდა დაეტაკოს ან ბავარიას კიდე იმდენი გუნდია. ეგ შენ გინდა რო მაგათ დაეტაკოს ბარსა და ვერ მოიგოს ვერაფერი და რატო არ გევასება ბარსა მაგას ვერ ვხვდები. რეალის ფანი არ ხარ და

22

2 თებერვალი 2019 13:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: totti10
რეალის მაქსიმული 1/4 ფინალი მგონია წელს ლიგაზე,

რეალი ლიგაზე სულ სხვა გუნდია ძმაო ცდები 1/4 ცოტაა

23

2 თებერვალი 2019 13:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: totti10
მესის ინტერვიუ წავიკიტხე და ტიპმა არ გამიხარდა რომ რეალს შევხვდითო რადგან 1 თვის განმავლობაში 3 ელ კლასიკო ძალიან ნამეტანიაო, რადგან უდიდეს ენერგიას და ძალისხმევას მოიცავსო, მოდი და არ დაეთანხმო, ტიპი ხვდება რომ ლიგისთვის გაუჭირდებათ ძალების დაზოგვა, რეალის მაქსიმული 1/4 ფინალი მგონია წელს ლიგაზე, ნუ 3 გუნდის გარდა ყველა გამოაგდებს ამ რეალს, ამიტომ რეალი მგონია მთელ ენერგიას და ძალ გონეს თასზე გამოიყენებს, მატში უკვ 1/4 ფინალები იწყება და ასე მგონია ბარსელონა ბაიერნს ან ივენტუს შეხვდება 1/4 ფინალში, ეს ჩემი აზრია და 90% დარწმუნებული ვარ რომ ბაიერნი და ივენტუსი გასცდება ლივერს და ატლეტიკოს. სჯობს ეს თასი ბარსელონამ დაიკიდოს ვიდრე აქ გამოიყენოს მთელი ძალები და ამბები და მერე ლიგაზე ან ტრამვიანი ვინმეთი და ძალაგამოცლილი იყვნენ.

27 თებერვალს მთავრდება კოპა დელ რეი და უჩლს მერვედ ფინალები კიდე 13 მარტს და მეოთხედ ფინალები სადღაც აპრილში იქნება ასე რომ არანაირი გადაწვა არ იქნება მინიმუმ 1 თვე აქვთ და ეს ორი თამაში არაფერს წყვეტს და ფინალი 25 მაისს არის კოპა დელ რეის

ციტატა: totti10
ასე მგონია ბარსელონა ბაიერნს ან ივენტუს შეხვდება 1/4 ფინალში,

რაღა მაინცდამაინც იუვენტუს უნდა დაეტაკოს ან ბავარიას კიდე იმდენი გუნდია. ეგ შენ გინდა რო მაგათ დაეტაკოს ბარსა და ვერ მოიგოს ვერაფერი და რატო არ გევასება ბარსა მაგას ვერ ვხვდები. რეალის ფანი არ ხარ და


6 მარტს ლა ლიგაშია ელ კლასიკო ბარსელონა არ მევასებათქო არ მითქვამს, უბრალოდ ამ ორ გუნდს რო დაეტაკოს გამოვარდება, რადგან ძალა არ ეყოფა, აი იუვემ დაიკიდა თასი და მთელი ძალბით ლიგაზე იქნება მიმართული, ბაიერნმაც დაიკიდა ასე მგონია ბუნდესლიგა და ლიგაზეა ორიენტირებული,

24

2 თებერვალი 2019 13:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: totti10
ციტატა: Wtf man
ციტატა: totti10
მესის ინტერვიუ წავიკიტხე და ტიპმა არ გამიხარდა რომ რეალს შევხვდითო რადგან 1 თვის განმავლობაში 3 ელ კლასიკო ძალიან ნამეტანიაო, რადგან უდიდეს ენერგიას და ძალისხმევას მოიცავსო, მოდი და არ დაეთანხმო, ტიპი ხვდება რომ ლიგისთვის გაუჭირდებათ ძალების დაზოგვა, რეალის მაქსიმული 1/4 ფინალი მგონია წელს ლიგაზე, ნუ 3 გუნდის გარდა ყველა გამოაგდებს ამ რეალს, ამიტომ რეალი მგონია მთელ ენერგიას და ძალ გონეს თასზე გამოიყენებს, მატში უკვ 1/4 ფინალები იწყება და ასე მგონია ბარსელონა ბაიერნს ან ივენტუს შეხვდება 1/4 ფინალში, ეს ჩემი აზრია და 90% დარწმუნებული ვარ რომ ბაიერნი და ივენტუსი გასცდება ლივერს და ატლეტიკოს. სჯობს ეს თასი ბარსელონამ დაიკიდოს ვიდრე აქ გამოიყენოს მთელი ძალები და ამბები და მერე ლიგაზე ან ტრამვიანი ვინმეთი და ძალაგამოცლილი იყვნენ.

27 თებერვალს მთავრდება კოპა დელ რეი და უჩლს მერვედ ფინალები კიდე 13 მარტს და მეოთხედ ფინალები სადღაც აპრილში იქნება ასე რომ არანაირი გადაწვა არ იქნება მინიმუმ 1 თვე აქვთ და ეს ორი თამაში არაფერს წყვეტს და ფინალი 25 მაისს არის კოპა დელ რეის

ციტატა: totti10
ასე მგონია ბარსელონა ბაიერნს ან ივენტუს შეხვდება 1/4 ფინალში,

რაღა მაინცდამაინც იუვენტუს უნდა დაეტაკოს ან ბავარიას კიდე იმდენი გუნდია. ეგ შენ გინდა რო მაგათ დაეტაკოს ბარსა და ვერ მოიგოს ვერაფერი და რატო არ გევასება ბარსა მაგას ვერ ვხვდები. რეალის ფანი არ ხარ და


6 მარტს ლა ლიგაშია ელ კლასიკო ბარსელონა არ მევასებათქო არ მითქვამს, უბრალოდ ამ ორ გუნდს რო დაეტაკოს გამოვარდება, რადგან ძალა არ ეყოფა, აი იუვემ დაიკიდა თასი და მთელი ძალბით ლიგაზე იქნება მიმართული, ბაიერნმაც დაიკიდა ასე მგონია ბუნდესლიგა და ლიგაზეა ორიენტირებული,

ლა ლიგაშია კლასიკო კოპაზე ხო არა? კოპა მთავრდება 27ში თებერვალს იმხელა დრო აქვთ მერე დასავენებლად რო რავი.. არ გითქვია ბარსა არ მევასებაო მარა შენი კომებიდან გამომდინარე ეგრე გამოგდის სულ ბარსას კრიტიკაში ხარ და ძალიან გინდა რო რეალმა კოპა მოიგოს და უტიტულოდ არ დარჩეს

ციტატა: totti10
totti10

იუვეს რაც შეეხევა არაფერი არ დაუკიდია შემადგენლობა ნაახე ერთი მაგათი სულ ძირითადი ეყენა პროსტა თავზე დაამხო ბურთი ატალანტამ. წგ რონამდო კიდე ერთიც რო გადაიწვება მერე ნახავენ ეგენი ყველა თამაში აქვს ნათამაშები ერთი თამაში არ დაუსვენია 33 წლის კაცს

25

2 თებერვალი 2019 14:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
მარტო მე მგონიაა ატლეტიკო იუვეს გააგდებს??ძაან ჩათლახი გუნდიაა.მე რომ ვუყურებ იუვეს თამაშებს ვთქვა და რონალდუს ხელი დაეტყოთქოო ნამეტანი ილუზია იქნებოდა,,იგივენაირად თამაშობენ როგორც წინა წლებში.

თან კიდევ ერთ რამესაც დავაკვირდი,იუვეში რონალდუსსს ისსს ძალაუფლებები არ აქ მოედანზე რაც რეალში ქონდა,მანძუკიჩმა მაგარი მიაკაჩავა ამას წინათ.თუ არ ვცდები ტორინოსთან გოლი არ ჩაუთვალესსს რონალდუს გამო.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

26

2 თებერვალი 2019 14:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მარტო მე მგონიაა ატლეტიკო იუვეს გააგდებს??ძაან ჩათლახი გუნდიაა.მე რომ ვუყურებ იუვეს თამაშებს ვთქვა და რონალდუს ხელი დაეტყოთქოო ნამეტანი ილუზია იქნებოდა,,იგივენაირად თამაშობენ როგორც წინა წლებში.

გეთანმხები მეც ეგრე მგონია. ამ არაფერი არ ეტყობა რო რონალდო დაიმატეს იგივე სვარკა გუნდად დარჩა რაც წინა წლებში იყო. პროსტა რა შეტევა ყავთ და ვერაფერს ვერ შვებიან გაიტანენ 1-2 გოლს და ვსო მერე ვეღარაფერს შვებიან მაგათ მწვრთნელი სანამ არ შეეცვლებათ იქამდე ეგრე იქნებიან. პლიუს 500 წლის დაცვა ყავთ და საშუალო დონის ნახ დაცვა. ამათ შეჭამს სიმეონე თან იცის რონალდოს როგორ უნდა ეთამაშოს. რეალში იყო შეუჩერებელი რონალდო როცა ბენზემა მარსელო კარვახალი ყავდა და სასწაული ცენტრი იუვე არის ერთი დიდი ბალაგანა

ციტატა: I N I E S T A 8
ციტატა: Wtf man
იუვეს რაც შეეხევა არაფერი არ დაუკიდია შემადგენლობა ნაახე ერთი მაგათი სულ ძირითადი ეყენა პროსტა თავზე დაამხო ბურთი ატალანტამ. წგ რონამდო კიდე ერთიც რო გადაიწვება მერე ნახავენ ეგენი ყველა თამაში აქვს ნათამაშები ერთი თამაში არ დაუსვენია 33 წლის კაცს

იუვე რაა მაგარ დორმაში არის?ატლეტიკოს გაცდეს ჯერ.ალეგრიზე დიდი ძაღლია სიმეონე მასე ნუ უყურებთ.

მეც მგონია რო ვერ გაცდება იუვე თუ გაცდა ძაან დიდი წვალებით.. ეს იუვე ლიგის მომგები არაა სანამ ეგ მწვრთნელი ეყოლებათ არც ნახ დაცვა მომწონს მაგათი დაცვა კიდე 500 წლისაა მაგათი 60 წუთის მერე ენაგადმოგდებული დარბიან ხოლმე

27

2 თებერვალი 2019 14:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: totti10
რეალის მაქსიმული 1/4 ფინალი მგონია წელს ლიგაზე, ნუ 3 გუნდის გარდა ყველა გამოაგდებს ამ რეალს

ეს რეალი იყო უმრავლესობა ფეხბურთელი ზედიზედ 3 ლიგა რომ დადო.როომელ 3 გუნდზეა საუბარი???იუვენტუსი ჯერ ატლეტიკოს გაცდესს ,,ბაიერნზე კიდევ გადამეტებულიი შთაბეჭდილებები გაქვთ,აი დღევანდელი ბაიერნი რითიაა რეალზე უკეთესი ეს ფენომენი ვინმემ განმიმარტეთ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

28

2 თებერვალი 2019 14:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: totti10
რეალის მაქსიმული 1/4 ფინალი მგონია წელს ლიგაზე, ნუ 3 გუნდის გარდა ყველა გამოაგდებს ამ რეალს

ეს რეალი იყო უმრავლესობა ფეხბურთელი ზედიზედ 3 ლიგა რომ დადო.როომელ 3 გუნდზეა საუბარი???იუვენტუსი ჯერ ატლეტიკოს გაცდესს ,,ბაიერნზე კიდევ გადამეტებულიი შთაბეჭდილებები გაქვთ,აი დღევანდელი ბაიერნი რითიაა რეალზე უკეთესი ეს ფენომენი ვინმემ განმიმარტეთ.

არ ვიცი რავი რახან ბოლო თამაშები შტუდგარტებს და ჰანოვერებს მოუგეს ვსო ფორმაში არიან? ლივერი გამოაგდებს მაგათ აი ნახე თუ ეგრე არ იყოს

29

2 თებერვალი 2019 14:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
14:00
დღეს

ოფსპორი
ბერგამა
1
ძირითადი შედეგი
1.60
? - ?
14:00
დღეს

დინამო მოლოდეჩნო
მეტალურგ ჟლობინი
1
1X2
1.37
flash_score_white
? - ?
14:00
დღეს

ბელორუსი U20
გომელი
2
1X2
1.50
flash_score_white
? - ?
14:30
დღეს

მალათია ბლდ
კაისერსპორი
კი
ორივე გაიტანს
1.95
flash_score_white
? - ?
14:30
დღეს

მუგლასპორი
ადლიესპორი
1
ძირითადი შედეგი
1.65
? - ?
არ დაწყებულა
0

კასიმფაშა ეროკსპორი
ელაზიზ ბლდ
კი
ორივე გაიტანს
1.80
0 - 0
14:30
დღეს

სანჩაკტეპე ბლდ
სამსუნსპორი
კი
ორივე გაიტანს
1.75
? - ?
14:30
დღეს

სიბირი
სკა
2
1X2
1.37
flash_score_white
? - ?
14:45
დღეს

გინებრა
კოლუმბიან დიპი
1
12
1.26
? - ?
16:00
დღეს

არმინია
ჰამბურგი
2
ძირითადი შედეგი
1.95
flash_score_white

რამდენი შეიკრა კუში?

30

2 თებერვალი 2019 14:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
8:30
დღეს

აინტრახტი
დორტმუნდი
2
ძირითადი შედეგი
2.24
flash_score_white
? - ?
18:30
დღეს

ნიურნბერგი
ვერდერი
კი
ორივე გაიტანს
1.65
flash_score_white
? - ?
19:00
დღეს

ბრაიტონი
უოტფორდი
2
ძირითადი შედეგი
2.80
flash_score_white
? - ?
19:00
დღეს

ევერტონი
ვულვზი
კი
ორივე გაიტანს
1.80
flash_score_white
? - ?
19:00
დღეს

კრ. პალასი
ფულჰემი
1
ძირითადი შედეგი
2.00
flash_score_white
? - ?
19:15
დღეს

სოსიედადი
ბილბაო
კი
ორივე გაიტანს
2.15
flash_score_white
? - ?
21:00
დღეს

ნაპოლი
სამპდორია
1
ძირითადი შედეგი
1.32
flash_score_white
? - ?
21:30
დღეს

ვიტესი
ჰერენვენი
მეტი
გოლების რაოდენობა 2.5
1.55
flash_score_white
? - ?
23:00
დღეს

რენი
ამიენი
1
ძირითადი შედეგი
1.64
flash_score_white
? - ?
23:45
დღეს

სელტა
სევილია
კი
ორივე გაიტანს
1.65
flash_score_white

-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

31

2 თებერვალი 2019 14:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5271
იუვენტუსი ჩემ ფეხებს მოიგებს ერთი დიდი სვარკაა მაგის თამაშს რომ უყურებ ჩაგეძინება ღრმად თან ატლეტიკო გააგდებს მგონია მაგათ

32

2 თებერვალი 2019 14:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მარტო მე მგონიაა ატლეტიკო იუვეს გააგდებს??ძაან ჩათლახი გუნდიაა.მე რომ ვუყურებ იუვეს თამაშებს ვთქვა და რონალდუს ხელი დაეტყოთქოო ნამეტანი ილუზია იქნებოდა,,იგივენაირად თამაშობენ როგორც წინა წლებში.

თან კიდევ ერთ რამესაც დავაკვირდი,იუვეში რონალდუსსს ისსს ძალაუფლებები არ აქ მოედანზე რაც რეალში ქონდა,მანძუკიჩმა მაგარი მიაკაჩავა ამას წინათ.თუ არ ვცდები ტორინოსთან გოლი არ ჩაუთვალესსს რონალდუს გამო.

100%-ით გეთანხმები არაა იუვენტუსი ატლეტიკოს გამოგდები დაცვაში თამაშს ატლეტიკოს ვერავინ ასწავლის ორ მატჩაინ დუელში ყველაზე სახიფათო გუნდი ატლეტიკოა მაგათთვის მინიმალური ანგარიშით მოგებაც საკმარისია მერე ჩაჯდებიან დაცვაში და მიდი და გაარღვიე მითუმეტეს არც იუვეა ძაან შემტევი ეგეც კაი ავტობუსი გუნდია

33

2 თებერვალი 2019 14:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Wtf man
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
14:00
დღეს

ოფსპორი
ბერგამა
1
ძირითადი შედეგი
1.60
? - ?
14:00
დღეს

დინამო მოლოდეჩნო
მეტალურგ ჟლობინი
1
1X2
1.37
flash_score_white
? - ?
14:00
დღეს

ბელორუსი U20
გომელი
2
1X2
1.50
flash_score_white
? - ?
14:30
დღეს

მალათია ბლდ
კაისერსპორი
კი
ორივე გაიტანს
1.95
flash_score_white
? - ?
14:30
დღეს

მუგლასპორი
ადლიესპორი
1
ძირითადი შედეგი
1.65
? - ?
არ დაწყებულა
0

კასიმფაშა ეროკსპორი
ელაზიზ ბლდ
კი
ორივე გაიტანს
1.80
0 - 0
14:30
დღეს

სანჩაკტეპე ბლდ
სამსუნსპორი
კი
ორივე გაიტანს
1.75
? - ?
14:30
დღეს

სიბირი
სკა
2
1X2
1.37
flash_score_white
? - ?
14:45
დღეს

გინებრა
კოლუმბიან დიპი
1
12
1.26
? - ?
16:00
დღეს

არმინია
ჰამბურგი
2
ძირითადი შედეგი
1.95
flash_score_white

რამდენი შეიკრა კუში?

110 კუშიაა უახლესები დავდე 5 ლარშიი ,არც მიფიქრია ბევრი,თუ არ დაჯდა არც ვინერვიულებ ბევრს
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

34

2 თებერვალი 2019 14:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: obieqturi
100%-ით გეთანხმები არაა იუვენტუსი ატლეტიკოს გამოგდები დაცვაში თამაშს ატლეტიკოს ვერავინ ასწავლის ორ მატჩაინ დუელში ყველაზე სახიფათო გუნდი ატლეტიკოა მაგათთვის მინიმალური ანგარიშით მოგებაც საკმარისია მერე ჩაჯდებიან დაცვაში და მიდი და გაარღვიე მითუმეტეს არც იუვეა ძაან შემტევი ეგეც კაი ავტობუსი გუნდია

ატლეტიკო უფრო მძიმე გუნდიააა,,იუვენტუსიც კი თამაშობს დაცვას მაგრამ სივრცეებს გაცილებით მეტს ტოვებენ ვიდრეე ამას აკეთებს ატლეტიკო,1-0 იც რომ მოიგოს სახშიი ამის აღმოფხვრაც კი ძაან რთული იქნებაა ესეთ გუნდთანნ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

35

2 თებერვალი 2019 14:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: obieqturi
100%-ით გეთანხმები არაა იუვენტუსი ატლეტიკოს გამოგდები დაცვაში თამაშს ატლეტიკოს ვერავინ ასწავლის ორ მატჩაინ დუელში ყველაზე სახიფათო გუნდი ატლეტიკოა მაგათთვის მინიმალური ანგარიშით მოგებაც საკმარისია მერე ჩაჯდებიან დაცვაში და მიდი და გაარღვიე მითუმეტეს არც იუვეა ძაან შემტევი ეგეც კაი ავტობუსი გუნდია

ატლეტიკო უფრო მძიმე გუნდიააა,,იუვენტუსიც კი თამაშობს დაცვას მაგრამ სივრცეებს გაცილებით მეტს ტოვებენ ვიდრეე ამას აკეთებს ატლეტიკო,1-0 იც რომ მოიგოს სახშიი ამის აღმოფხვრაც კი ძაან რთული იქნებაა ესეთ გუნდთანნ.

მეც მაგას ვიძახი ისე გადაკეტავს სივრცეებს ტანკებით რო მიადგე მაინც გაუჭირდება ლუბოი გუნდს მისი გარღვევა რაც არუნდა შემტევ იგრას თამაშობდეს

36

2 თებერვალი 2019 14:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არაფერი არაა წელს იუვე ატლეტიკო ფავორიტია მაგ თამაშში

37

2 თებერვალი 2019 14:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Giorgi Zaseishvili
არაფერი არაა წელს იუვე ატლეტიკო ფავორიტია მაგ თამაშში

არა ისე ძაან საინტერესო იგრა კი იქნება თუ არ ჩამეძინა მაგათი სვარკის ყურების დროს wink

38

2 თებერვალი 2019 14:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
თან ატლეტიკო ორმაგი მოტივაციით გავა. ფინალი მაგათ სტადიონზეა და შეკალვენ თავს რო ფინალში გავიდნენ

39

2 თებერვალი 2019 14:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: obieqturi
არა ისე ძაან საინტერესო იგრა კი იქნება თუ არ ჩამეძინა მაგათი სვარკის ყურების დროს

მეც მაგრად მაინტერსებს და ერთი სული მაქ როდის დაიწყება ლიგა

40

2 თებერვალი 2019 14:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5271
ციტატა: obieqturi
ციტატა: Giorgi Zaseishvili
არაფერი არაა წელს იუვე ატლეტიკო ფავორიტია მაგ თამაშში

არა ისე ძაან საინტერესო იგრა კი იქნება თუ არ ჩამეძინა მაგათი სვარკის ყურების დროს wink

🤣🤣🤣😂😂 მეც მასე მგონია თუ არ ჩავკვდით სვარკით

41

2 თებერვალი 2019 14:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აი რატომღაც დარწმუნებული ვარ რო მანიუ გამოისვრის ამ პესეჟეს შეიძლება პარიზში ვერ მოუგოს მარა ოლდტრაფორდზე ააფეთქებენ ფრანგებს

42

2 თებერვალი 2019 14:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9020
ციტატა: obieqturi
არა ისე ძაან საინტერესო იგრა კი იქნება თუ არ ჩამეძინა მაგათი სვარკის ყურების დროს

svarka kiara yvelaze dadzabuli tamashi mand iqneba lewva chexvebi ro wava ertmanetis

43

2 თებერვალი 2019 14:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ციტატა: totti10
მესის ინტერვიუ წავიკიტხე და ტიპმა არ გამიხარდა რომ რეალს შევხვდითო რადგან 1 თვის განმავლობაში 3 ელ კლასიკო ძალიან ნამეტანიაო, რადგან უდიდეს ენერგიას და ძალისხმევას მოიცავსო, მოდი და არ დაეთანხმო

მაგას ვიძახი მთელი ეთი თვეა მაგრამ აგე wtf არ ისვენებს გინდა თუარა ყველა ფრონტზე იბრძოლონო)) მაგრამ ეგენიც ადამიანები არიან და ჭირდებათ დასვენება მაგი არავის ანაღვლებს) თან ბარსას საკვანძო ფეხბურთელები არ არიან 25 წლის ბიჭები ეგეც გასათვალისწინებელია. მერე რომ გადაიწვებიან და ჩააგდებენ თამაშს თანაც მნივნელოვანს მერე ასხავენ ვალვრდეს და ბართომმეუს ერთად))

მაინც ვერ მივალთ ერთ აზრზე... ბოლო თამაში 27შია კოპა დე რეის და მეოთხედ ფინალები აპრილში იწყება იქამდე იმხელა დროა კაი არდადეგებს მოიწყობენ თან ამხელა რეაურსი აქვს გუნდს და შეუძლიათ სუსტ გუნდებთან წამყვანი ფეხბურთელები დაასვენონ

2015ში ტრიპლეტი რო დავდეთ ამაზე დიდი რესურსი გვქონდა რაც ეხლა გვაქ? მაშინ რატო არ გადაიწვნენ?

44

2 თებერვალი 2019 14:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: obieqturi
არა ისე ძაან საინტერესო იგრა კი იქნება თუ არ ჩამეძინა მაგათი სვარკის ყურების დროს

svarka kiara yvelaze dadzabuli tamashi mand iqneba lewva chexvebi ro wava ertmanetis

ეგ თამაში წითლის გარეშე არ დასრულდება და ტონა ყვითელი წამოვა

45

2 თებერვალი 2019 14:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9020
ციტატა: obieqturi
ეგ თამაში წითლის გარეშე არ დასრულდება და ტონა ყვითელი წამოვა

egaa mere kargi dadzabuloba dramatuloba da ase. aba exla ertma meores 5-0 ro mougos eg ra iqneba arc araferi

46

2 თებერვალი 2019 14:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: obieqturi
ეგ თამაში წითლის გარეშე არ დასრულდება და ტონა ყვითელი წამოვა

egaa mere kargi dadzabuloba dramatuloba da ase. aba exla ertma meores 5-0 ro mougos eg ra iqneba arc araferi

პროსტა უხვგოლიანი რო არ იქნება მაგრად ტეხავს

47

2 თებერვალი 2019 14:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9020
ციტატა: obieqturi
პროსტა უხვგოლიანი რო არ იქნება მაგრად ტეხავს

2-3 witeli iyos da gavartyi uxv golebs :D

48

2 თებერვალი 2019 14:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: obieqturi
პროსტა უხვგოლიანი რო არ იქნება მაგრად ტეხავს

2-3 witeli iyos da gavartyi uxv golebs :D

უჰ ბევრია 2-3 წითელი. ერთი წითელი ბარათი იქნება ისიც მეორე თამაშში პირველი თამაში მშვიდად ჩაივლის და 0-0 მორჩება

49

2 თებერვალი 2019 14:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9020
ციტატა: Wtf man
უჰ ბევრია 2-3 წითელი. ერთი წითელი ბარათი იქნება ისიც მეორე თამაშში პირველი თამაში მშვიდად ჩაივლის და 0-0 მორჩება

2 matchis chamshi 5 goli mainc gava

50

2 თებერვალი 2019 15:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Wtf man
უჰ ბევრია 2-3 წითელი. ერთი წითელი ბარათი იქნება ისიც მეორე თამაშში პირველი თამაში მშვიდად ჩაივლის და 0-0 მორჩება

2 matchis chamshi 5 goli mainc gava

მეეჭვება

51

2 თებერვალი 2019 15:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რონალდომ გამაბრაზა რო დაგვტოვა მარა, ნახავთ დედას დაახურავს იმენა ატლეტიკოს, დედას მო.ავს იუვენტუსი, თასიდან გამოვარდა ძალით და მაგას ბაზარიც არინდა რო ნდომებოდა გახევდა ატალანტას. მოჩვენებითი იყო ვითომ ეს ყველა რო დააყენა მაქ. იუბეს გავარდნა იმიტომ უნდათ რომ ბარსას არ შეხვდე, ცოტა არიყოს შიშს ვკითხულობ მაგ კომენატარებში, ნამდვილად ასეა. დიახ გავა და ბარსას შეხვდება დდდდ

52

2 თებერვალი 2019 15:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
რონალდომ გამაბრაზა რო დაგვტოვა მარა, ნახავთ დედას დაახურავს იმენა ატლეტიკოს, დედას მო.ავს იუვენტუსი, თასიდან გამოვარდა ძალით და მაგას ბაზარიც არინდა რო ნდომებოდა გახევდა ატალანტას. მოჩვენებითი იყო ვითომ ეს ყველა რო დააყენა მაქ. იუბეს გავარდნა იმიტომ უნდათ რომ ბარსას არ შეხვდე, ცოტა არიყოს შიშს ვკითხულობ მაგ კომენატარებში, ნამდვილად ასეა. დიახ გავა და ბარსას შეხვდება დდდდ

და რა შეხვდეს მერე თუ გგონია რო იუვე ბარსას მოუგებს ძაან ცდები

53

2 თებერვალი 2019 15:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
დღევანდელი ფორმიდან გამომდინარე ჩემი აზრით ლივერპული უფრო საშიში მეტოქე იქნება სხვა გუნდებისთვის ვიდრე ბაიერნი.მარტო კოვაჩი და კლოპი რომ შევადაროთ ბევრად გამოცდილია კლოპი და მისი ტაქტიკა უფრო საშიშია დიდი გუნდებისვის.ამიტომ უფრო მარტივი მეტოქე თუ გსურთ უკეთესი იქნება ლივერპული-ბაიერნიდან ბაიერნი გავიდეს.რაც შეეხება იუვე-ატლტიკოს,თუ დაცვაზე მიდგება საქმე კიელინი-ბონუჩი მირჩევნია ვიდრე გოდინი-ხიმენესი,ასევე იუვეს უკეთესი თავდასხმა ყავს ვიდრე ატლეტიკოს,აქ უფრო მწვრთნელბზე იქნება ბევრი რამ დამოკიდებული და ალეგრი არაფრით ნაკლები არ არის სიმეონეზე.ძაან მალე ვნახავთ ყველაფერს,არ ღირს წინასწარ დასვკნების გამოტანა.

54

2 თებერვალი 2019 15:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
დღევანდელი ფორმიდან გამომდინარე ჩემი აზრით ლივერპული უფრო საშიში მეტოქე იქნება სხვა გუნდებისთვის ვიდრე ბაიერნი.მარტო კოვაჩი და კლოპი რომ შევადაროთ ბევრად გამოცდილია კლოპი და მისი ტაქტიკა უფრო საშიშია დიდი გუნდებისვის.ამიტომ უფრო მარტივი მეტოქე თუ გსურთ უკეთესი იქნება ლივერპული-ბაიერნიდან ბაიერნი გავიდეს.რაც შეეხება იუვე-ატლტიკოს,თუ დაცვაზე მიდგება საქმე კიელინი-ბონუჩი მირჩევნია ვიდრე გოდინი-ხიმენესი,ასევე იუვეს უკეთესი თავდასხმა ყავს ვიდრე ატლეტიკოს,აქ უფრო მწვრთნელბზე იქნება ბევრი რამ დამოკიდებული და ალეგრი არაფრით ნაკლები არ არის სიმეონეზე.ძაან მალე ვნახავთ ყველაფერს,არ ღირს წინასწარ დასვკნების გამოტანა.

ბონუჩიც და კიელინიც ტრავმირებულები არიან კაცმა არ იცის იქნებიან თუ არა ატლესთან

55

2 თებერვალი 2019 15:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Bordo
დღევანდელი ფორმიდან გამომდინარე ჩემი აზრით ლივერპული უფრო საშიში მეტოქე იქნება სხვა გუნდებისთვის ვიდრე ბაიერნი.მარტო კოვაჩი და კლოპი რომ შევადაროთ ბევრად გამოცდილია კლოპი და მისი ტაქტიკა უფრო საშიშია დიდი გუნდებისვის.ამიტომ უფრო მარტივი მეტოქე თუ გსურთ უკეთესი იქნება ლივერპული-ბაიერნიდან ბაიერნი გავიდეს.რაც შეეხება იუვე-ატლტიკოს,თუ დაცვაზე მიდგება საქმე კიელინი-ბონუჩი მირჩევნია ვიდრე გოდინი-ხიმენესი,ასევე იუვეს უკეთესი თავდასხმა ყავს ვიდრე ატლეტიკოს,აქ უფრო მწვრთნელბზე იქნება ბევრი რამ დამოკიდებული და ალეგრი არაფრით ნაკლები არ არის სიმეონეზე.ძაან მალე ვნახავთ ყველაფერს,არ ღირს წინასწარ დასვკნების გამოტანა.

ბონუჩიც და კიელინიც ტრავმირებულები არიან კაცმა არ იცის იქნებიან თუ არა ატლესთან

ეგ უკვე სხვა საქმეა.თუ ოპტიმალური შემადგენლობით იქნებიან ორივე,ძაან რთული იქნება იმის ვარაუდი თუ რომელი გავა შემდეგ ეტაპზე და თუ კიელინი და ბონუჩი დააკლდებიან ეგ უკვე ძაან დიდი მინუსი იქნება იუვესთვის.

56

2 თებერვალი 2019 15:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Bordo
დღევანდელი ფორმიდან გამომდინარე ჩემი აზრით ლივერპული უფრო საშიში მეტოქე იქნება სხვა გუნდებისთვის ვიდრე ბაიერნი.მარტო კოვაჩი და კლოპი რომ შევადაროთ ბევრად გამოცდილია კლოპი და მისი ტაქტიკა უფრო საშიშია დიდი გუნდებისვის.ამიტომ უფრო მარტივი მეტოქე თუ გსურთ უკეთესი იქნება ლივერპული-ბაიერნიდან ბაიერნი გავიდეს.რაც შეეხება იუვე-ატლტიკოს,თუ დაცვაზე მიდგება საქმე კიელინი-ბონუჩი მირჩევნია ვიდრე გოდინი-ხიმენესი,ასევე იუვეს უკეთესი თავდასხმა ყავს ვიდრე ატლეტიკოს,აქ უფრო მწვრთნელბზე იქნება ბევრი რამ დამოკიდებული და ალეგრი არაფრით ნაკლები არ არის სიმეონეზე.ძაან მალე ვნახავთ ყველაფერს,არ ღირს წინასწარ დასვკნების გამოტანა.

ბონუჩიც და კიელინიც ტრავმირებულები არიან კაცმა არ იცის იქნებიან თუ არა ატლესთან

ეგ უკვე სხვა საქმეა.თუ ოპტიმალური შემადგენლობით იქნებიან ორივე,ძაან რთული იქნება იმის ვარაუდი თუ რომელი გავა შემდეგ ეტაპზე და თუ კიელინი და ბონუჩი დააკლდებიან ეგ უკვე ძაან დიდი მინუსი იქნება იუვესთვის.

დიდი მინუსი კი არა წაგების ტოლფასი იქნება. ატლე ალბათ შეაჩვევს მორატას და არაა გამორიცხული მორატა-გრიზმანის დუეტი ვიხილოთ და თუ კიელინი-ბონუჩი არ იყო რავი წააგებს ალაბათ მოშნად იუბე

57

2 თებერვალი 2019 15:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5271
ხვალ ძირითადი ხალხი უნდა დავასვენოთ თორე პუტასთან გაჭირდება რაც შეიძლება დასვენებულები უნდა გავიდნენ ლა კოპაზე

58

2 თებერვალი 2019 15:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ilarioni
ხვალ ძირითადი ხალხი უნდა დავასვენოთ თორე პუტასთან გაჭირდება რაც შეიძლება დასვენებულები უნდა გავიდნენ ლა კოპაზე

მთლად გადახალისებაც არ ივარგებს ალავესი არაა ხელწამოსაკრავი გუნდი მარა გარკვეული როტაციაც საჭიროა ერთი ამ ვალვერდემაც იცოდეს სწორი როტაცია და არ მინდა არაფერი

59

2 თებერვალი 2019 15:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: obieqturi
ციტატა: ZIDANE.
რონალდომ გამაბრაზა რო დაგვტოვა მარა, ნახავთ დედას დაახურავს იმენა ატლეტიკოს, დედას მო.ავს იუვენტუსი, თასიდან გამოვარდა ძალით და მაგას ბაზარიც არინდა რო ნდომებოდა გახევდა ატალანტას. მოჩვენებითი იყო ვითომ ეს ყველა რო დააყენა მაქ. იუბეს გავარდნა იმიტომ უნდათ რომ ბარსას არ შეხვდე, ცოტა არიყოს შიშს ვკითხულობ მაგ კომენატარებში, ნამდვილად ასეა. დიახ გავა და ბარსას შეხვდება დდდდ

და რა შეხვდეს მერე თუ გგონია რო იუვე ბარსას მოუგებს ძაან ცდები

მგონია? იუვენტუსი ბარსელონას მოუგებს თან კარგად მოუგებს

60

2 თებერვალი 2019 15:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რასაც ვუყურებ ბევრს უბრალოდ არ უნდა იუვეს გასვლა რონალდოს გამო, რაც შეეხება ობიექტურად იუვე ფავორიტია ზუსტად რონალდოს გამო, ერთიც მაინტერესებს თუ ასე კარგად იცოდა სიმეონემ რონალდოს თამაში მინიმუმ 1 სეზონში 2 ჰეთრიკი ვერ უნდა გაეკეთებინა ატლეტიკოსთვის და თან 1 ლიგაზე.

61

2 თებერვალი 2019 15:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: obieqturi
ციტატა: ZIDANE.
რონალდომ გამაბრაზა რო დაგვტოვა მარა, ნახავთ დედას დაახურავს იმენა ატლეტიკოს, დედას მო.ავს იუვენტუსი, თასიდან გამოვარდა ძალით და მაგას ბაზარიც არინდა რო ნდომებოდა გახევდა ატალანტას. მოჩვენებითი იყო ვითომ ეს ყველა რო დააყენა მაქ. იუბეს გავარდნა იმიტომ უნდათ რომ ბარსას არ შეხვდე, ცოტა არიყოს შიშს ვკითხულობ მაგ კომენატარებში, ნამდვილად ასეა. დიახ გავა და ბარსას შეხვდება დდდდ

და რა შეხვდეს მერე თუ გგონია რო იუვე ბარსას მოუგებს ძაან ცდები

მგონია? იუვენტუსი ბარსელონას მოუგებს თან კარგად მოუგებს

რახან რონალდო დაიმატეს მაგიტომ? ძალაინ სუბიექტურად მსჯელობ აი ძალიან ვიცი რო ბარსა მაგრად არ გევასება მარა ობიექტურობა არ უნდა დაკარგოს ადამიანმა რის საფუძველზე იძახი რო იუვე ბარსას გამოაგდებს? მე მაგალითად ბევრი ასპექტის დასახელება შემიძლია რითაც ბარსა იუვეს ჯობია ჯერ მარტო შემადგენლობა ავიღოთ ასეთი ღრმა შემადგენლობა ბარსას არასოდეს ყოლია ნებისმიერი პოზიციის გაძლიერება შეუძლია ცვლილებიდან პლიუს ძალაინ მაგარ ფორმშია ბარსას შეტევა რაზეც იუვეს შეტევაზე ვერ ვიტყვი ნუ ცოტა დაცვაში მოიკოჭლებს ბარსა მარა სამაგიეროდ ცენტრი ყავს კარგი რასაც იუვეზე ვერ ვიტყვი და ბოლოს მოტივირებული და საკმაოდ კარგ ფორმაში მყოფი მესი რასაც რონალდოზე ვერ ვიტყვი ასე რომ მეგობარო მიუხედავად იმისა რო ბარსა გძულს და შენი პირადი სურვილია რომ იუვემ ბარსა გამოაგდოს იმედები მინდა გაგიცრუო და ბრიქზე დაახტეს მთელი ტურინი ბარსას

62

2 თებერვალი 2019 15:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ra sasiamovnoa ese didi imedebit ro arian :))) daje triplets igeben :)))) arada lionma ro gamoisvas ras vikaifeb:))))

63

2 თებერვალი 2019 15:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9020
ციტატა: ZIDANE.
რონალდომ გამაბრაზა რო დაგვტოვა მარა, ნახავთ დედას დაახურავს იმენა ატლეტიკოს, დედას მო.ავს იუვენტუსი, თასიდან გამოვარდა ძალით და მაგას ბაზარიც არინდა რო ნდომებოდა გახევდა ატალანტას. მოჩვენებითი იყო ვითომ ეს ყველა რო დააყენა მაქ. იუბეს გავარდნა იმიტომ უნდათ რომ ბარსას არ შეხვდე, ცოტა არიყოს შიშს ვკითხულობ მაგ კომენატარებში, ნამდვილად ასეა. დიახ გავა და ბარსას შეხვდება დდდდ

chemi piradi azrit iuves tasidan gamovardna zidanis gamo moxda. anu zidans xo magrad ekida kopa ar xarjavda zedmet dzalebs mand da mtliani dzala ligaze gadaqonda da swored amas etyoda alegris ronaldo da amitomac daikidebdnen. jer nu atalanta iyo mere ormatchainebi fiorentinastan da bolos finalic ukve dzliertan amitom daikides tasi tore exla iuves rom sheedzlo da igebdnen sulac mag kopa italiebs rat unda laparaki. axla ligaze itamasheben ormagad es seria a titqmis gainagdes

64

2 თებერვალი 2019 15:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: obieqturi
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: obieqturi
ციტატა: ZIDANE.
რონალდომ გამაბრაზა რო დაგვტოვა მარა, ნახავთ დედას დაახურავს იმენა ატლეტიკოს, დედას მო.ავს იუვენტუსი, თასიდან გამოვარდა ძალით და მაგას ბაზარიც არინდა რო ნდომებოდა გახევდა ატალანტას. მოჩვენებითი იყო ვითომ ეს ყველა რო დააყენა მაქ. იუბეს გავარდნა იმიტომ უნდათ რომ ბარსას არ შეხვდე, ცოტა არიყოს შიშს ვკითხულობ მაგ კომენატარებში, ნამდვილად ასეა. დიახ გავა და ბარსას შეხვდება დდდდ

და რა შეხვდეს მერე თუ გგონია რო იუვე ბარსას მოუგებს ძაან ცდები

მგონია? იუვენტუსი ბარსელონას მოუგებს თან კარგად მოუგებს

რახან რონალდო დაიმატეს მაგიტომ? ძალაინ სუბიექტურად მსჯელობ აი ძალიან ვიცი რო ბარსა მაგრად არ გევასება მარა ობიექტურობა არ უნდა დაკარგოს ადამიანმა რის საფუძველზე იძახი რო იუვე ბარსას გამოაგდებს? მე მაგალითად ბევრი ასპექტის დასახელება შემიძლია რითაც ბარსა იუვეს ჯობია ჯერ მარტო შემადგენლობა ავიღოთ ასეთი ღრმა შემადგენლობა ბარსას არასოდეს ყოლია ნებისმიერი პოზიციის გაძლიერება შეუძლია ცვლილებიდან პლიუს ძალაინ მაგარ ფორმშია ბარსას შეტევა რაზეც იუვეს შეტევაზე ვერ ვიტყვი ნუ ცოტა დაცვაში მოიკოჭლებს ბარსა მარა სამაგიეროდ ცენტრი ყავს კარგი რასაც იუვეზე ვერ ვიტყვი და ბოლოს მოტივირებული და საკმაოდ კარგ ფორმაში მყოფი მესი რასაც რონალდოზე ვერ ვიტყვი ასე რომ მეგობარო მიუხედავად იმისა რო ბარსა გძულს და შენი პირადი სურვილია რომ იუვემ ბარსა გამოაგდოს იმედები მინდა გაგიცრუო და ბრიქზე დაახტეს მთელი ტურინი ბარსას

პირველ რიგში ბარსა მძულს და მაქ არც გასაკვირია არაფერი და არც დასამალი, მერე მეორე სასტავს რო გადახედო ძალიან დამანგრეველი და არანაკლები შეტევა ყავს იუვეს არანაირად, წინ რონალდო, დიბალა, მანძუკიჩი, პლიუს სკამიდან კოშტა რაკეტაა, დაცვა უკეთესო ბარსაზე, სკამიც ძაან კარგი ყავთ. რეალურად იუვე უფრო დაბალანსებულია და მთელი აქცენტი ლიგაზე აქვთ გადატანილი. მესის რაც შეეხება ყოველთვის კარგ ფორმაშია მაგრამ ლიგის პლეოფებში ძალიან ქვეშაფსიაა ამ ბოლო წლებში ძაან. ნუ ბარსას ფანების კონმენტარებშიც იკითხება რომ ძალიან არუნდათ იუვე და ეშინიათ. ასე ჩანს აქაც

65

2 თებერვალი 2019 15:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9020
ციტატა: obieqturi
რახან რონალდო დაიმატეს მაგიტომ? ძალაინ სუბიექტურად მსჯელობ აი ძალიან ვიცი რო ბარსა მაგრად არ გევასება მარა ობიექტურობა არ უნდა დაკარგოს ადამიანმა რის საფუძველზე იძახი რო იუვე ბარსას გამოაგდებს? მე მაგალითად ბევრი ასპექტის დასახელება შემიძლია რითაც ბარსა იუვეს ჯობია ჯერ მარტო შემადგენლობა ავიღოთ ასეთი ღრმა შემადგენლობა ბარსას არასოდეს ყოლია ნებისმიერი პოზიციის გაძლიერება შეუძლია ცვლილებიდან პლიუს ძალაინ მაგარ ფორმშია ბარსას შეტევა რაზეც იუვეს შეტევაზე ვერ ვიტყვი ნუ ცოტა დაცვაში მოიკოჭლებს ბარსა მარა სამაგიეროდ ცენტრი ყავს კარგი რასაც იუვეზე ვერ ვიტყვი და ბოლოს მოტივირებული და საკმაოდ კარგ ფორმაში მყოფი მესი რასაც რონალდოზე ვერ ვიტყვი ასე რომ მეგობარო მიუხედავად იმისა რო ბარსა გძულს და შენი პირადი სურვილია რომ იუვემ ბარსა გამოაგდოს იმედები მინდა გაგიცრუო და ბრიქზე დაახტეს მთელი ტურინი ბარსას

gasagebia sheni azri magram aq la kopaze valensias kiar xvdeba barcelona. savaraudod meotxedfinalshi an naxevarfinalshi tu shexvdnen ratqmaunda iuve rom iqneba favoroti magaze aravin idavebs imitom rom 2 matchian duelshi barcelonas chaketil gundebtan absoliturad yoveltvis uchirda da uchirs kidevac tamashi.

66

2 თებერვალი 2019 16:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Iuve ro gava amas bevri saubari arunda moratas da tomasis mogebuli fexburti movtxan...... Mara barsastvis erti da igive xuia mainc verc erts ver ugebs ligaze

67

2 თებერვალი 2019 16:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Benzema9
Iuve ro gava amas bevri saubari arunda moratas da tomasis mogebuli fexburti movtxan...... Mara barsastvis erti da igive xuia mainc verc erts ver ugebs ligaze

იუვე არ იყო რო ფინალში თავზე დაამხო ბურთი ბარსამ

68

2 თებერვალი 2019 16:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: obieqturi
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: obieqturi
ციტატა: ZIDANE.
რონალდომ გამაბრაზა რო დაგვტოვა მარა, ნახავთ დედას დაახურავს იმენა ატლეტიკოს, დედას მო.ავს იუვენტუსი, თასიდან გამოვარდა ძალით და მაგას ბაზარიც არინდა რო ნდომებოდა გახევდა ატალანტას. მოჩვენებითი იყო ვითომ ეს ყველა რო დააყენა მაქ. იუბეს გავარდნა იმიტომ უნდათ რომ ბარსას არ შეხვდე, ცოტა არიყოს შიშს ვკითხულობ მაგ კომენატარებში, ნამდვილად ასეა. დიახ გავა და ბარსას შეხვდება დდდდ

და რა შეხვდეს მერე თუ გგონია რო იუვე ბარსას მოუგებს ძაან ცდები

მგონია? იუვენტუსი ბარსელონას მოუგებს თან კარგად მოუგებს

რახან რონალდო დაიმატეს მაგიტომ? ძალაინ სუბიექტურად მსჯელობ აი ძალიან ვიცი რო ბარსა მაგრად არ გევასება მარა ობიექტურობა არ უნდა დაკარგოს ადამიანმა რის საფუძველზე იძახი რო იუვე ბარსას გამოაგდებს? მე მაგალითად ბევრი ასპექტის დასახელება შემიძლია რითაც ბარსა იუვეს ჯობია ჯერ მარტო შემადგენლობა ავიღოთ ასეთი ღრმა შემადგენლობა ბარსას არასოდეს ყოლია ნებისმიერი პოზიციის გაძლიერება შეუძლია ცვლილებიდან პლიუს ძალაინ მაგარ ფორმშია ბარსას შეტევა რაზეც იუვეს შეტევაზე ვერ ვიტყვი ნუ ცოტა დაცვაში მოიკოჭლებს ბარსა მარა სამაგიეროდ ცენტრი ყავს კარგი რასაც იუვეზე ვერ ვიტყვი და ბოლოს მოტივირებული და საკმაოდ კარგ ფორმაში მყოფი მესი რასაც რონალდოზე ვერ ვიტყვი ასე რომ მეგობარო მიუხედავად იმისა რო ბარსა გძულს და შენი პირადი სურვილია რომ იუვემ ბარსა გამოაგდოს იმედები მინდა გაგიცრუო და ბრიქზე დაახტეს მთელი ტურინი ბარსას

პირველ რიგში ბარსა მძულს და მაქ არც გასაკვირია არაფერი და არც დასამალი, მერე მეორე სასტავს რო გადახედო ძალიან დამანგრეველი და არანაკლები შეტევა ყავს იუვეს არანაირად, წინ რონალდო, დიბალა, მანძუკიჩი, პლიუს სკამიდან კოშტა რაკეტაა, დაცვა უკეთესო ბარსაზე, სკამიც ძაან კარგი ყავთ. რეალურად იუვე უფრო დაბალანსებულია და მთელი აქცენტი ლიგაზე აქვთ გადატანილი. მესის რაც შეეხება ყოველთვის კარგ ფორმაშია მაგრამ ლიგის პლეოფებში ძალიან ქვეშაფსიაა ამ ბოლო წლებში ძაან. ნუ ბარსას ფანების კონმენტარებშიც იკითხება რომ ძალიან არუნდათ იუვე და ეშინიათ. ასე ჩანს აქაც

იუვეს დაბალანსებული გუნდობა მშინ გამოჩნდა როცა მაურინიოს მანჩესტერმა დაუქამბექა ეგ დამანგრეველი შეტევა ფურცელზე ყავს რეალურად კიდე არც ისე კარგ ფორმაშია როგორც შენ აღწერ ცენტრს რაც შეეხება აქ ბარსას რო უპირატესობა აქვს არ უნდა მაგას ბევრი ლაპარაკი მე საერთოდ არ მეშინია იუვესი მე ვისიც მეშინია ეს ატლეტიკოა

69

2 თებერვალი 2019 16:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Benzema9
Iuve ro gava amas bevri saubari arunda moratas da tomasis mogebuli fexburti movtxan...... Mara barsastvis erti da igive xuia mainc verc erts ver ugebs ligaze

იუვე არ იყო რო ფინალში თავზე დაამხო ბურთი ბარსამ

Naxav vin moigebs ligas wels da reals utitulod ro datovebs

70

2 თებერვალი 2019 16:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
mteli obieqturobit vwer da ara imito ro barsa mdzuls,barsam mougo iuves finali,magram eg arafers nishnavs,alegris unda ro italiis liga waugeblad daasrulebinos gunds,albat unda,meore eg atalanta mis stadionze 10 kacit ro darcha iuve mainc gautanabra da es tasi ro ndomoda iuves ar arsebobs ubralod metoqe romelic am iuves 3 0 mougebda,jer gaixsenet barsas rogor uchirs tamashi iuvesnair gundebtan,tugind atletiko gaixsenet an chelsi,amito tu barsa iuves an atles shexvdeba sruli obieqturobit vidzaxi ro shansebi 80 20 ze iqneba,barsa bavarias da eget gundebs ufro etamasheba kargad vidre atles an iuves,me mainc mgonia ro atletiko gaagdebs,radgan cholo maqsize cotati magari mgonia,magram ari ronaldos faqtoric da is faqtoric ro iuve fleiofebshi yvelaze karg formashi shexvdeba sezonis daskvnit etaps,jer zizus reali gaixsenet,sharshan dibalas gareshe darchenil gunds ra daaklda ro gavegdet,anu imis tqma minda ro iuve ori tamashis gundi ufroa vidre ertis

71

2 თებერვალი 2019 16:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: obieqturi
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: obieqturi
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: obieqturi
ციტატა: ZIDANE.
რონალდომ გამაბრაზა რო დაგვტოვა მარა, ნახავთ დედას დაახურავს იმენა ატლეტიკოს, დედას მო.ავს იუვენტუსი, თასიდან გამოვარდა ძალით და მაგას ბაზარიც არინდა რო ნდომებოდა გახევდა ატალანტას. მოჩვენებითი იყო ვითომ ეს ყველა რო დააყენა მაქ. იუბეს გავარდნა იმიტომ უნდათ რომ ბარსას არ შეხვდე, ცოტა არიყოს შიშს ვკითხულობ მაგ კომენატარებში, ნამდვილად ასეა. დიახ გავა და ბარსას შეხვდება დდდდ

და რა შეხვდეს მერე თუ გგონია რო იუვე ბარსას მოუგებს ძაან ცდები

მგონია? იუვენტუსი ბარსელონას მოუგებს თან კარგად მოუგებს

რახან რონალდო დაიმატეს მაგიტომ? ძალაინ სუბიექტურად მსჯელობ აი ძალიან ვიცი რო ბარსა მაგრად არ გევასება მარა ობიექტურობა არ უნდა დაკარგოს ადამიანმა რის საფუძველზე იძახი რო იუვე ბარსას გამოაგდებს? მე მაგალითად ბევრი ასპექტის დასახელება შემიძლია რითაც ბარსა იუვეს ჯობია ჯერ მარტო შემადგენლობა ავიღოთ ასეთი ღრმა შემადგენლობა ბარსას არასოდეს ყოლია ნებისმიერი პოზიციის გაძლიერება შეუძლია ცვლილებიდან პლიუს ძალაინ მაგარ ფორმშია ბარსას შეტევა რაზეც იუვეს შეტევაზე ვერ ვიტყვი ნუ ცოტა დაცვაში მოიკოჭლებს ბარსა მარა სამაგიეროდ ცენტრი ყავს კარგი რასაც იუვეზე ვერ ვიტყვი და ბოლოს მოტივირებული და საკმაოდ კარგ ფორმაში მყოფი მესი რასაც რონალდოზე ვერ ვიტყვი ასე რომ მეგობარო მიუხედავად იმისა რო ბარსა გძულს და შენი პირადი სურვილია რომ იუვემ ბარსა გამოაგდოს იმედები მინდა გაგიცრუო და ბრიქზე დაახტეს მთელი ტურინი ბარსას

პირველ რიგში ბარსა მძულს და მაქ არც გასაკვირია არაფერი და არც დასამალი, მერე მეორე სასტავს რო გადახედო ძალიან დამანგრეველი და არანაკლები შეტევა ყავს იუვეს არანაირად, წინ რონალდო, დიბალა, მანძუკიჩი, პლიუს სკამიდან კოშტა რაკეტაა, დაცვა უკეთესო ბარსაზე, სკამიც ძაან კარგი ყავთ. რეალურად იუვე უფრო დაბალანსებულია და მთელი აქცენტი ლიგაზე აქვთ გადატანილი. მესის რაც შეეხება ყოველთვის კარგ ფორმაშია მაგრამ ლიგის პლეოფებში ძალიან ქვეშაფსიაა ამ ბოლო წლებში ძაან. ნუ ბარსას ფანების კონმენტარებშიც იკითხება რომ ძალიან არუნდათ იუვე და ეშინიათ. ასე ჩანს აქაც

იუვეს დაბალანსებული გუნდობა მშინ გამოჩნდა როცა მაურინიოს მანჩესტერმა დაუქამბექა ეგ დამანგრეველი შეტევა ფურცელზე ყავს რეალურად კიდე არც ისე კარგ ფორმაშია როგორც შენ აღწერ ცენტრს რაც შეეხება აქ ბარსას რო უპირატესობა აქვს არ უნდა მაგას ბევრი ლაპარაკი მე საერთოდ არ მეშინია იუვესი მე ვისიც მეშინია ეს ატლეტიკოა

ბარელონას გუნდობა როდის გამოჩნდა ლეგანესთან რომ იგებდა და წააგო? ასე ერთი თამაშით ვერ განსჯი, ისე ცენტრს რა შეეხება არტურებით, და რაკიტიჩებით რომ გაქვთ იმედი ამიტომ აქვს დარხეული ბარსელონას და 1/2 სანატრელი აქვს 3 წელია, ხავი და ინიესტას მერე კაკრაზ, 70% ცენტრი იგებს ლიგას მითუმეტეს, და მაგათ მერე მესიც ვეღარ არის.

72

2 თებერვალი 2019 16:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: obieqturi
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: obieqturi
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: obieqturi
ციტატა: ZIDANE.
რონალდომ გამაბრაზა რო დაგვტოვა მარა, ნახავთ დედას დაახურავს იმენა ატლეტიკოს, დედას მო.ავს იუვენტუსი, თასიდან გამოვარდა ძალით და მაგას ბაზარიც არინდა რო ნდომებოდა გახევდა ატალანტას. მოჩვენებითი იყო ვითომ ეს ყველა რო დააყენა მაქ. იუბეს გავარდნა იმიტომ უნდათ რომ ბარსას არ შეხვდე, ცოტა არიყოს შიშს ვკითხულობ მაგ კომენატარებში, ნამდვილად ასეა. დიახ გავა და ბარსას შეხვდება დდდდ

და რა შეხვდეს მერე თუ გგონია რო იუვე ბარსას მოუგებს ძაან ცდები

მგონია? იუვენტუსი ბარსელონას მოუგებს თან კარგად მოუგებს

რახან რონალდო დაიმატეს მაგიტომ? ძალაინ სუბიექტურად მსჯელობ აი ძალიან ვიცი რო ბარსა მაგრად არ გევასება მარა ობიექტურობა არ უნდა დაკარგოს ადამიანმა რის საფუძველზე იძახი რო იუვე ბარსას გამოაგდებს? მე მაგალითად ბევრი ასპექტის დასახელება შემიძლია რითაც ბარსა იუვეს ჯობია ჯერ მარტო შემადგენლობა ავიღოთ ასეთი ღრმა შემადგენლობა ბარსას არასოდეს ყოლია ნებისმიერი პოზიციის გაძლიერება შეუძლია ცვლილებიდან პლიუს ძალაინ მაგარ ფორმშია ბარსას შეტევა რაზეც იუვეს შეტევაზე ვერ ვიტყვი ნუ ცოტა დაცვაში მოიკოჭლებს ბარსა მარა სამაგიეროდ ცენტრი ყავს კარგი რასაც იუვეზე ვერ ვიტყვი და ბოლოს მოტივირებული და საკმაოდ კარგ ფორმაში მყოფი მესი რასაც რონალდოზე ვერ ვიტყვი ასე რომ მეგობარო მიუხედავად იმისა რო ბარსა გძულს და შენი პირადი სურვილია რომ იუვემ ბარსა გამოაგდოს იმედები მინდა გაგიცრუო და ბრიქზე დაახტეს მთელი ტურინი ბარსას

პირველ რიგში ბარსა მძულს და მაქ არც გასაკვირია არაფერი და არც დასამალი, მერე მეორე სასტავს რო გადახედო ძალიან დამანგრეველი და არანაკლები შეტევა ყავს იუვეს არანაირად, წინ რონალდო, დიბალა, მანძუკიჩი, პლიუს სკამიდან კოშტა რაკეტაა, დაცვა უკეთესო ბარსაზე, სკამიც ძაან კარგი ყავთ. რეალურად იუვე უფრო დაბალანსებულია და მთელი აქცენტი ლიგაზე აქვთ გადატანილი. მესის რაც შეეხება ყოველთვის კარგ ფორმაშია მაგრამ ლიგის პლეოფებში ძალიან ქვეშაფსიაა ამ ბოლო წლებში ძაან. ნუ ბარსას ფანების კონმენტარებშიც იკითხება რომ ძალიან არუნდათ იუვე და ეშინიათ. ასე ჩანს აქაც

იუვეს დაბალანსებული გუნდობა მშინ გამოჩნდა როცა მაურინიოს მანჩესტერმა დაუქამბექა ეგ დამანგრეველი შეტევა ფურცელზე ყავს რეალურად კიდე არც ისე კარგ ფორმაშია როგორც შენ აღწერ ცენტრს რაც შეეხება აქ ბარსას რო უპირატესობა აქვს არ უნდა მაგას ბევრი ლაპარაკი მე საერთოდ არ მეშინია იუვესი მე ვისიც მეშინია ეს ატლეტიკოა

ბარელონას გუნდობა როდის გამოჩნდა ლეგანესთან რომ იგებდა და წააგო? ასე ერთი თამაშით ვერ განსჯი, ისე ცენტრს რა შეეხება არტურებით, და რაკიტიჩებით რომ გაქვთ იმედი ამიტომ აქვს დარხეული ბარსელონას და 1/2 სანატრელი აქვს 3 წელია, ხავი და ინიესტას მერე კაკრაზ, 70% ცენტრი იგებს ლიგას მითუმეტეს, და მაგათ მერე მესიც ვეღარ არის.

იმედი არ მაქს ფაქტებს ვენდობი მე მაგ არტურმა გაუქრო ცენტრი რეალსაც ტეტოსაც და ინტერსაც

73

2 თებერვალი 2019 17:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: obieqturi
არტურმა გაუქრო ცენტრი რეალსაც ტეტოსაც და ინტერსაც

სამწუხაროდ წლის კომენტარზე ხარ ნომინირებული, და მთავარი ფავორიტიც, არ გეწყინოს. ხო გეუბნები არტურების იმედი რო გაქვთ ამიტოა თქვენი ბარსას ფინალი 1/2

74

2 თებერვალი 2019 17:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: obieqturi
არტურმა გაუქრო ცენტრი რეალსაც ტეტოსაც და ინტერსაც

სამწუხაროდ წლის კომენტარზე ხარ ნომინირებული, და მთავარი ფავორიტიც, არ გეწყინოს. ხო გეუბნები არტურების იმედი რო გაქვთ ამიტოა თქვენი ბარსას ფინალი 1/2

კაცო მე იმედი ვისი მექნება და ვისი არა მაგას დიდი მნიშვნელობა არ აქვს მე ფაქტებით გელაპარაკები და შენ ამ ფაქტების დანახვა არ გინდა ჩემი ბრალი არაა კიდევ ერთხელ გეუბნები ეს გადამეტებული სიძულვილი ბასას მიმართ ობიექტურობას გაკარგვინებს შენც დაკი რამოდენიმეს ამ საიტზე

75

2 თებერვალი 2019 17:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: obieqturi
ციტატა: ZIDANE.
ციტატა: obieqturi
არტურმა გაუქრო ცენტრი რეალსაც ტეტოსაც და ინტერსაც

სამწუხაროდ წლის კომენტარზე ხარ ნომინირებული, და მთავარი ფავორიტიც, არ გეწყინოს. ხო გეუბნები არტურების იმედი რო გაქვთ ამიტოა თქვენი ბარსას ფინალი 1/2

კაცო მე იმედი ვისი მექნება და ვისი არა მაგას დიდი მნიშვნელობა არ აქვს მე ფაქტებით გელაპარაკები და შენ ამ ფაქტების დანახვა არ გინდა ჩემი ბრალი არაა კიდევ ერთხელ გეუბნები ეს გადამეტებული სიძულვილი ბასას მიმართ ობიექტურობას გაკარგვინებს შენც დაკი რამოდენიმეს ამ საიტზე

ვაახ კაცო მე ფაქტები არ დავყარე? მასეთი ცენტრის იმედი რომ გაქვთ რაც ხდება? არაა ფაქტი რომ 1/2 სანატრელი გაგიხდათ ინიესტას და ხავის მერე? და რომ ესენი არ არიან მესის უწევს ეს ამბავი და საერთოდ იკარგება? ეს არაა ფაქტი? ამაზე მეტი ფაქტი რაგინდა? ამე მოგონილია აქ რაც გითხარი?

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (27)
აპრილი 2024 (379)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)