გარეთ ბეილმა „რეალში“ 22-ე ტრავმა მიიღო

გარეთ ბეილი „რეალის“ ისტორიაში ერთ-ერთი ყველაზე ტრავმიანი ფეხბურთელია...


უელსელი „ბლანკოსის“ რიგებს 2013 წლის შემდეგ ამაგრებს და მას შემდეგ 22-ე ტრავმა მიიღო...

წინასწარი ინფორმაცით, გარეთ ბეილს კუნთების პრობლემა აქვს. ეს მიზეზი ძალიან ხშირია, ვინაიდან გარეთს კუნთებზე მუდმივად პრობლემა აქვს.

„ას“ იუწყება, რომ ბეილს ტრავმის მიზეზით „რეალის“ 84 მატჩი აქვს გამოტოვებული. dle 10.1

  • Ramos
  • 4 იანვარი 2019
  • 3739
  • 64

1

4 იანვარი 2019 13:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9014
didi madloba beils yvelaferistvis martla rac gaaketa gundistvis magram merchivna sharshan liverpultan saertod ar gaetana is golebi. chemi azrit mis gareshec movigebdit da ubralod wavidida da mere namdvilad moiyvandnen sxvas ukve ai zedmetia ra realshi namdvilad

2

4 იანვარი 2019 13:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
gayidet sachuqrat benzema gayolet da mzitvebshi vaskesi da iyidet mbape ikardi(keini) azari 400 milionis ambavia eg 3 igroki benzo beili vaskesi mdrichidan davijero 200 mde ver amoigeben ha iskoc damatet marianoc sebalosic bolo bolo 250-300 ver mogrovdebaaa? shecvalet ra sheteva ra momwyinda ukve amati yureba vaaaaa

ronaldo ro iyo kide gesiamovneboda ragac axals shemogtavazebda boblo bolo ukmayofilo saxes mainc migebda es xe sastavi ikricheba

3

4 იანვარი 2019 13:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9014
ციტატა: lazio
xe sastavi ikricheba

me lichnad magram mevaseba benzema dzaan magar moments ro gaafuchebs da sicils ro daiwyebs xolme :D

4

4 იანვარი 2019 13:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
me lichnad magram mevaseba benzema dzaan magar moments ro gaafuchebs da sicils ro daiwyebs xolme

ro gapuchebs mag dros ara mara ro daikrichema magdros vagineb mkvdarcocxals xolme:)))))))))))))) roni ukmayofilo saxes mainc migebda xolme ubeduris iers migebda vigacas waechxubeboda publikas sheaginebda sanaxaoba iyo xolme eseni imena xeeebi arian gamxmari xeebi

5

4 იანვარი 2019 13:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9014
ციტატა: lazio
ro gapuchebs mag dros ara mara ro daikrichema magdros vagineb mkvdarcocxals xolme:))))

magas vambob mec mag dros miswordeba magrad ro icinis tips nervi ar aqvs magrad kidia :D

6

4 იანვარი 2019 13:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
magas vambob mec mag dros miswordeba magrad ro icinis tips nervi ar aqvs magrad kidia

:)))) xes ra nervi unda qondes pitalo xea uambicio

7

4 იანვარი 2019 14:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lazio
ციტატა: kontaqti
me lichnad magram mevaseba benzema dzaan magar moments ro gaafuchebs da sicils ro daiwyebs xolme

ro gapuchebs mag dros ara mara ro daikrichema magdros vagineb mkvdarcocxals xolme:)))))))))))))) roni ukmayofilo saxes mainc migebda xolme ubeduris iers migebda vigacas waechxubeboda publikas sheaginebda sanaxaoba iyo xolme eseni imena xeeebi arian gamxmari xeebi
ასენსიომ ისკომ ბბეილმა და სხვებმა ვერგამოიყენეს რონის წასვლით მიგებული შანსი.. მადრიდის რეალში თამაშობ პერსპექტივა გაქვს და ამდროს გუნდიდან უდავო ლიდერი და ვარსკვლავი გუნდს ტოვებს და პუბლიკასტან კონტაქტშიც კი ვერშედიან ვარსკვლავობის ნიჭი არააქვთ ქარიზმა აკლიათ ამ ბრუდასხმულებს

8

4 იანვარი 2019 14:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
იკარდი აზარი ეს ორია რეალური ვარიანტი სიტუაციის გამოსწორების ამათ + 1 ნორმალური ცენტრალური მცველი აუცილებლად გვჭირდება. შეტევაში ძალიან გვიჭირს გოლები ვერ გაგვაქ და ამის ფონზე დაცვაა პრახადნოი დვერი აბსოლიტურად ყველა თამაშში გოლს უშვებთ რაც შედეგზეც აისახება. ამის ნათელი მაგალითია თუნდაც გუშინდელი თამაში

9

4 იანვარი 2019 15:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: SR-4
იკარდი აზარი ეს ორია რეალური ვარიანტი

da naxevarmcveli romelic shetevas dalagebs modrichs arc motivacia aqvs da arc mondomeba krossi germaneli civ sisxliania kidia bali atishauri:))) eriqsenis varianti kargi iqneba aseve milinko savichic ar iqneba urigo xamesis dabrunebac sheidzleba centralur mcvelad de lixti an milanshia erti kai biji saxeli ar maxsovs is nel nela ramosic unda chanacvldes rogorc varanma pepe chanacvla magram yvlaze mtkivneuli adgili dges dgeobit modrichis pozicia da forvardia

10

4 იანვარი 2019 15:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გასაწმენდია რეალი და შეტევაში მოსაყვანია აზარი კეინი და მბაპე წინა ხაზი მთლიანად შესაცვლელია განსაკუთრებით ბენზემა უნიათო ფეხბურთელია ყველაზე სუსტია ამ რეალში არადა ყველაზე მეტად უნდა იღებდეს თავის თავზე ახლაც რონალდოს უხსნის სივრცეებს ესპანეთიდან იტალიაში? როცა რეალის ფორვარდი ხარ ყველაზე მეტად შენ საქმეს უნდა ასრულებდე გოლები და კიდე გოლები კაი რა შავი სამუშაო თუ უნდა წავიდეს და მაღაროში იმუშაოს რეალის ფორვარდი იმით არ უნდა პრავდებოდეს რომ მაღაროში შავი სამუშაოებით ყოფილა დაკავებული ადრე რონალდოზე თამაშობდა ახლა ვისზე თამაშობს? არვარ რეალის ფანი მაგრამ საცოდაობაა რეალი ამ დონის ფორვარდით რომ თამასობს ფორვარდი არის კეინი სუარესი ლევანა და აგუერო აი ესენი ასრულებენ იმას რაც ევალებათ ბეილი სხვა თემაა სულ ლაზარეთშია უბრალოდ არ გაუმართლა თორე უძლიერესია და იმის ნახევარს ვერ აჩვენებს ტრამვების გამო

11

4 იანვარი 2019 16:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დავიღალე ბეილი და ბენზემას ყურებით რა არ დაადგა ამათ საშველი ბლეად

12

4 იანვარი 2019 17:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ნუ მწვთნელიც გვინდა იოჰან ლიოვი რო მივიყვანოთ მაგრად აათამაშებს გუნდს კიდე იკარდი აზარი ზამთარში რო შევიძინოთ ესეც შეიძლება ჩემი აზრით. მეტი არაფერი არ სჭირს ამ გუნდს

13

4 იანვარი 2019 17:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Gayidet kaia unda vinmes es steklooooooo imena nabukebi arian naxevari reali

14

4 იანვარი 2019 17:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Siko

15

4 იანვარი 2019 17:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 303
ორი ორიანი შეასრულა. შემდეგი მიზანი ორი სამიანი და მერე შეიძლება გაშვება.

16

4 იანვარი 2019 19:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბუტრაგენიო: "ზამთრის სატრანსფერო ფანჯარა? ჩვენ კმაყოფილი ვართ ჩვენი შემადგენლობით."

17

4 იანვარი 2019 19:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რაბიო ბარსაში დეიონგი პსგ ში wink არადა აქ რო გეკითხა რაბიომ ბარსასთან გააფორმაო wink

18

4 იანვარი 2019 19:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რონალდო პლანეტის საუკეთესო ფეხბურთელი გახდა

19

4 იანვარი 2019 19:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: King arturo
ციტატა: mbape10
რონალდო პლანეტის საუკეთესო ფეხბურთელი გახდა

პლანეტის საუკეთესო ფეხბურთელი ერთია და მას ლეო მესი ჰქვია :)))

ეგ შენთვის თორე ისე რონალდო აღიარეს და კუთვნილი პრიზიც გადასცეს

20

4 იანვარი 2019 20:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: King arturo
სად მარხია ძაღლის თავი და კითხვებზე პასუხი

მეც მითხარი რამე თუ იცი

21

4 იანვარი 2019 20:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
30 ზე რომ ავა სპეციალურ მაისურს გადასცემენ აღსანიშნავად :))

22

4 იანვარი 2019 20:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
რონალდო პლანეტის საუკეთესო ფეხბურთელი გახდა

ვინ დაასახელა?

23

4 იანვარი 2019 20:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: R A M O S 4
My Webpage მადლობა, რომ რეალისთვის ითამაშე და მადლობა ყველა იმ ლამაზი წლებისთვის, რომელიც რეალის გულშემატკივრებს გვაჩუქე <3 :)

თითქოს ერთ ჩვეულებრივ, კარგ გუნდად იქცა მაგის წასვლის მერე რეალი, ნამდვილი მონსტრიდან უბრალოდ კარგ გუნდად იქცა belay

24

4 იანვარი 2019 21:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: R A M O S 4
ციტატა: mbape10
რონალდო პლანეტის საუკეთესო ფეხბურთელი გახდა

ვინ დაასახელა?


საფეხბურთო სააგენტოების ევროპული ასოციაციისა და ევროპული კლუბების ასოციაციის ვერსით, კრიშტიანუ რონალდუ პლანეტის საუკეთესო ფეხბურთელად დასახელდა. პორტუგალიელ ფეხბურთელს Globe Soccer Awards-ის პრემია უკვე მეხუთედ გადასცეს.

Euronews-ის ცნობით, დაჯილდოების ცერემონია დუბაიში გაიმართა. ტურინის „იუვენტუსის“ თავდამსხმელი ამ ტიტულს უკვე ზედიზედ სამი წელია ინარჩუნებს.

Globe Soccer Awards-ის ვერსიით, წლის საუკეთესო მწვრთნელი დიდიე დეშამია, რომელიც საფრანგეთის ეროვნულ ნაკრებს წვრთნის.

საუკეთესო კლუბად მადრიდის „ატლეტიკო“ დასახელდა, რომელიც ევროპის ლიგის მოქმდი ჩემპიონია.

25

4 იანვარი 2019 23:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9014
ციტატა: King arturo
პლანეტის საუკეთესო ფეხბურთელი ერთია და მას ლეო მესი ჰქვია :)))

modi ase vtqvaqt masas dakonkretebulad 6 tu 7 miliardi adamiania mandedan veravin ver ityvis

26

5 იანვარი 2019 00:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9014
ციტატა: R A M O S 4
My Webpage მადლობა, რომ რეალისთვის ითამაშე და მადლობა ყველა იმ ლამაზი წლებისთვის, რომელიც რეალის გულშემატკივრებს გვაჩუქე <3 :)

am adamianis saxe maxsovs ertxel yvelaze metad ai volsburgtan tamashis win ai iseti saxe qonda rom darwmunebuli viyavi gadaiglijavda yvelafers

27

5 იანვარი 2019 00:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
ისე რონალდო აღიარეს

3 მთავარ პრიზზე და განსაკუთრებით ოქროს ბურთზე არ უღიარებიათ და მადეირაში ალბათ აღიარეს :დდდ

ციტატა: King arturo
პლანეტის საუკეთესო ფეხბურთელი ერთია და მას ლეო მესი ჰქვია :)))

პლანეტისაც და უცხოპლანეტელებისაც lol

28

5 იანვარი 2019 00:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: R A M O S 4
My Webpage მადლობა, რომ რეალისთვის ითამაშე და მადლობა ყველა იმ ლამაზი წლებისთვის, რომელიც რეალის გულშემატკივრებს გვაჩუქე

გულშემატკივრების რა გითხრა და რეალის ხელმძღვანელობამ ნაღდად ვერ გადაუხადა სათანადო მადლობა,პრინციპში გულშემატკივართა ნაწილიც ჯერჯერობით ბოლომდე ვერ იაზრებს რა ფიგურა იყო რეალისთვის,სეზონში 50 გოლზე ბევრად მეტი იყო fellow

29

5 იანვარი 2019 00:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ani-barca
3 მთავარ პრიზზე და განსაკუთრებით ოქროს ბურთზე არ უღიარებიათ

ეთანხმები მერე შენ მაგათ? :)

30

5 იანვარი 2019 01:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: R A M O S 4
ბუტრაგენიო: "ზამთრის სატრანსფერო ფანჯარა? ჩვენ კმაყოფილი ვართ ჩვენი შემადგენლობით."

ხოდა მოუ***ნ მაგას და პერეს სულ ყველა კაბით მოტრიალე ოჯახში ! დაა**ევონ მაგათმა საკუთარი ოჯახი რა !

ამას ვერ წარმოვიდგენდი ვერასდროს რომ , რეალის თამაშების ყურებას შევეშვებოდი . გუშინაც პირველი ტაიმის მერე აღარ მიყურებია თამაშს. მარაზმია ამ რეალის ყურება ! რას დაამსგავსეს მაგ ღორებმა ამხელა კლუბი....

31

5 იანვარი 2019 02:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Kaneshna mesia planetis pirveli. Mere sxvebi

32

5 იანვარი 2019 07:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
oo ro izaxden aq reali ronaldoti ar dawyebula da arc magis wasvlit damtavrdebao. kiar damtavrdeba da qvada ligashi ar chavardeba mara chaikukavs cota xnittqo vambobdi rais chakukva mag meticharas daizmenebuli yavs sastavi yveka magaze tamashobso ro wava gaixsnebiano😁😁

swored magashi iyo saqme dedas ro utynavda suyvelas burts rover gaitanda an ar miawvdidnen golebi wyuroda da mag golebit marto tavad roar sargeblobda ki gamochda ager

aba amat araqvt pretenzia modi pirveli viyovo
rac sheexeba benzemas ramdeni qnas gaskda kaci narbeni vaskesis beilis saqmis ketebashi da centridan burtis amotanashi ramdeni forvardi icit erti tqvit marcxnivac iyos marjvnivac centrsi dacvashidac da burtic gaqondes kide kargi ferchatkebi ar acvia tore gashvebul golebsac magas daabralit

33

5 იანვარი 2019 08:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: R A M O S 4
My Webpage მადლობა, რომ რეალისთვის ითამაშე და მადლობა ყველა იმ ლამაზი წლებისთვის, რომელიც რეალის გულშემატკივრებს გვაჩუქე <3 :)

am adamianis saxe maxsovs ertxel yvelaze metad ai volsburgtan tamashis win ai iseti saxe qonda rom darwmunebuli viyavi gadaiglijavda yvelafers

ჰიმნის მოსმენისას კამერას რომ შეხედა და ისე დაგვიქნია გულშემატკივრებს თავი, ნუ გეშინიათ, ყველაფერს მე მივხედავ, ასეთი შთაბეჭდილება დამრჩა მე <3 :) მანდ მივხვდი რომ ვოლფსბურგს დაერხეოდა და მიაჰეტრიკა კიდეც :დდ

ციტატა: toni
ციტატა: R A M O S 4
My Webpage მადლობა, რომ რეალისთვის ითამაშე და მადლობა ყველა იმ ლამაზი წლებისთვის, რომელიც რეალის გულშემატკივრებს გვაჩუქე

გულშემატკივრების რა გითხრა და რეალის ხელმძღვანელობამ ნაღდად ვერ გადაუხადა სათანადო მადლობა,პრინციპში გულშემატკივართა ნაწილიც ჯერჯერობით ბოლომდე ვერ იაზრებს რა ფიგურა იყო რეალისთვის,სეზონში 50 გოლზე ბევრად მეტი იყო fellow

ნამდვილად smile

34

5 იანვარი 2019 09:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ani-barca
ციტატა: mbape10
ისე რონალდო აღიარეს

3 მთავარ პრიზზე და განსაკუთრებით ოქროს ბურთზე არ უღიარებიათ და მადეირაში ალბათ აღიარეს :დდდ

ციტატა: King arturo
პლანეტის საუკეთესო ფეხბურთელი ერთია და მას ლეო მესი ჰქვია :)))

პლანეტისაც და უცხოპლანეტელებისაც lol

მადეირაში არა შენი კორპუსის წინ მოიწვიეს და იქ აღიარეს... დუბაიში იყო დაჯილდოვება

35

5 იანვარი 2019 10:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9014
ციტატა: R A M O S 4
ჰიმნის მოსმენისას კამერას რომ შეხედა და ისე დაგვიქნია გულშემატკივრებს თავი, ნუ გეშინიათ, ყველაფერს მე მივხედავ, ასეთი შთაბეჭდილება დამრჩა მე <3 :) მანდ მივხვდი რომ ვოლფსბურგს დაერხეოდა და მიაჰეტრიკა კიდეც :დდ

Ai swored mag momentze vambob

36

5 იანვარი 2019 11:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
მე ვფიქრობ რომ ადეკვატური ანალიზის დაა საერთო სურათის ჩამოყალიბება გაცილებით საინტერესოა ვიდრე რემბო მოერევა თუ ბრუსლი,მე ვცდილობდი გუშინ ჩამომეყალიბებინა საერრთო სურათი იმ მოცემულობით და რესურსით რაც დღეს გვაქვსს ,კიდევ ერთხელ გავიმეორებ გვაქ 2 სახის პრობლემაა,,პირველი გუნდს არ ყავს სუფთა ცხრიანი ფინიშერიი და მეორეე დაცვაა მუდამ აქილევსის ქუსლი,აქედან გამომდინარე როცა შეტევითი რესურსი წინა წლებთან შედარებით არის შესუსტებულიი გუნდნი უნდა იყოს დაცვაში მეტად დამაჯერებელი რადფგან ამ სეზონში როგორც გამოჩნდა ძალიან დიდ გავლენას ახდენს,არ გვყავს ფინიშერი რომელიც პლიუს 25 გოლს მაინც გაიტანსს,არც ბეილი და არც ბენზემაა არაა ფინიშერიი ,ჩვენ გვაქ ეს რეალობაა,მე ზაფხულშივე ვიძახდი ლევანდოვსკის მოყვანა იქნებოდაა კარგიი,მაგრამ რატომღაც ხელმძღვანელობა ენდო ბენზემას და ბეილს,მეც სიმართლე გითხრა ვფიქრობდი რონალდუს წასვლით გუნდი უფრო გუნდური გახდებოდაა და არ იქნებოდა ესე დამოკიდებული კონკრეტულ ინდივიდზე მთლიანი კლუბიი,და იდეალური ბალანსი იქნებოდა,მაგრამ სამწუხაროდ ამ ეტაპზე რაც ჩანს შევცდი,არავითარი გუნდურობა,ყველა თავის სტიქიაშიაა,ეს გუნდი არ ტოვებს სდეკრული კლუბის შთაბეჭდილებას,რაც ვასკესმა გააკეთა ეს იყოო არაპროფესიონალიზმი და არაგუნდურობაა,რაც ბენზემა პლზენთან გააკეთა და არ მიცა ბეილს,რასაც ასენსიო აკეთებს და სხვა ინდივიდები,ანუ გადასული არიან პირად სტატისტიკებზე და აქ იკარგება გუნდური პრინციპი რაც ყველაზე მ,ნიშვნელოვანიაა და მთავარი.რეალს 17 ტურის თავზეე გაშვებული აქვს 21 თი ბურთი,გასვლაზე 18 გოლი,გაცილებით ნაკლები აქ გაშვებული ხეტაფეს,სევილიას,ბეტუის,ალავეს,ვალენსიაას,სოსიედადს,ვალიადოლიდს.იმის ფონზე რომ გუნდში არაა სუფთა ფინიშერიი ჩვენ არ გვაქ ფიფუნება ამდენი გოლი გავუშვათ რადგან ეს პირდაპირ გავლენას ახდენსსს მატჩების რეზულტატზე,ჩვენ არ გვაქ ფუფუნებაა წინა წლების როცა რონალდუსთან ერთად გაცილებით მეტი გაგვქონდა ესაა ფაქტი და რეალობა,გუნდს 26 გოლი აქ გატანილი ესაა კოშმარი ესაა პასუხი იმაზე რომ არსებული მოცემულობით და რესუურსით დღეს რაც გვაქვს დაცვამ გაცილებით უკეთ უნდა ითამაშოსს,ეხა თავში ყველამ იცოდა ვერც ბენზემა გახდება რონალდუ და ვერც ბეილი რონალდუ,ამის უტოპიის მტკიცებას არავინ დაიწყებდაა,რადგან ბეილიც და ბენზემაც სხვა ტიპის იგროკები არიან ვიდრე ფინიშერიი,ბეილი შემტევი ვინგერი,ბენზემა სექენდ ფორვარდს,ვიღაცამ იკითხა საჯარიმოში კაცი არაოო,ეგრეააა ვერ ათამაშებ ბენზემას ცერნტრ ფორვარდზეეე ეს არაა მისი სტილი.ამიტომ უნდა მოეყვანათ ლევანდოვსკი ამ პრობლემებს გადაჭრიდაა,,დროებით მაუინცც ნუ მისი გოლები დაგვეხმარებოდა,შორს ვარ იმ აზრისგან რონალდუს სეზონში გატანილი 50 გოლი ვინმემ გაიმეოროს,ამას მხოლოდ მბაპეში ვხედავ,აქედან გამომდინარეეე ამ სეზონში ჩვენ უნდა ვითამაშოთ დაცვაში უკეთესადდ ,და ეს ჩასაფრებულიი პოზიდანნნ არასწოპრი ინტერპრეტანციაა დამახინჯება სიტყვების და პლიუს მოარგო თქვენებური თეორია სრულიად ალოგიკურიაა,როცა უშვებ 17 ტურში 21 გოლსსს იმის ფუფუნება მაინც უნდა გქონდეს ორჯერ მეტი გაიტანო და დღეს არ გვაქვსს,,აქედან გამომდინარე ვიძახი რომ დაცვაში მეტი დამაჯერებლობაა საჭირო,იმედია გასაგებიაააა .და ზოგიოერთის არაადეკვატური ცინიზმიი საერთოდდდ კომპეტენციას მოკლებულია,თუ ვინმეს შეუძლია ღირსეული საუბარიი მოვიდეს თუ არადა ზურგს უკან ცინიკოსობა თქვენთვბის შეინახეთ!!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

37

5 იანვარი 2019 11:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10

mbape10


მთავარი რაც იყო იქ დატოვეს ისე lol

ციტატა: Special__One
ეთანხმები მერე შენ მაგათ? :)

ხო აბა ხანი ვამბობდი ვერ მოიგებს რაის პენოთქო lol

38

5 იანვარი 2019 11:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
და რამოსი იმიტომ გამოვყავი,ისაა გუნდის სიმბოლო,კაპიტანიო და დაცვის ბურჯი,მას მოეთხოვება ყველაზე მეტიი..რამოსის არადამაჯერებლობაა გადადის მთელ დაცვის ხაზეეეე ,არც კაზემირო მომწონს ამ სეზონშიი ვერ აზღვევს მცველებს და რეალურად პირველი გოლი მისი ბრალეულობაც იყოოო ,წარმოიდგინეთ რიცხობრივი უპირატესობა გვქონდააა დაა მაინც მონახა მეტოქემ ცარიელი სივრცეე რა ტიპის ქრონოლოგიური გარღვევები იყო დაცვის ხაზში,შენ რომმ ხარ კაპიტანი უნდა მოხოდოოო ფეხბურთელებიი,,შენ უნდა იოყო მაგალითი,მერე რა რომ სიმბოლოაააა ვინმეს მოგჰწონთ რამოსის გამოსვლააა??ჩესნად ვილაპარაკოთტ თვალის დაბრმავებას უფრო გავს ეს.და როცა ამაზე ვსაუბრობდი უცებ გადმოხტით შენი ბენზემაოო უუნაროოოო,საერთოდ არაადეკვატურობის პიკიააა,იცი რაა ზოგი ნომრებს რომ უყურებთთ შეცდომაში არ შეგიყვანოთ,ფეხბურთელის გადაადგილერბას უყურეთ .ბენზემა არაა ფინიშერი,კონკრეტულ მატჩებში შეიძლება შეყაროს გოლები მაგრამმ სტაბილურადდ ის ვერ გაიტანსსს ,გაპრავება კი არაა ეს,ესაა რეალობააა ,ფინიშერი არის ცენტრ ფორვარდიი,ამ გუნდშიი იდეაში დღეს ბენზემა უნდა იყოს მაგრამმ მატჩებს არ აკვირდებით ფინიშერის გარდა ყველგანაააა ,საჯარიმოს გარედ უფრო ხშირადაა ვიდრე საჯარიმოში,ეს მისი სათამაშო სტილიააა და ეხა გინდა თუ არა მოთხოვოოო გოლი გოლზე იტანოს ნამეტანი უტოპიაააა. ამაზეე ხელმძღვანელობას უნდა ეფიქრააა ..კაცს იმას თხოვთ რაც მთელი კარიერა რეალში არ უკეთებიააა.სეზონის დასაწყიშიი ვამბოპბდი ვნახოთ აბაა როონალდუ არააა თუ შეძლებს ფორვარდობას თქოო,მაგრამ ფაქტიაა ეს კაცი არაა ცებნტრ ფორვარდი,არც არავის ყიდულობენნ ,აქედან გამომდინარე დგას ეს საკითხი ესე მნიშვნელოვანი რომ ამ გუნდს არ აქ იმის ფუფუნება ყვწელასგან გოლები უშვასს და 17 ტურის თავზე 21 გოლი ქქონდეს გაშვებული.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

39

5 იანვარი 2019 11:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
სალამი ცოტა დრო კი მაქვს მარა ვისაუბროთ გასაგებია რაც დაწერე ნაწილობრივ გეთანხმები მაგრამ როგორ ფიქრობ ესენი შეტევაში არ ვარგანან და დაცვაში ივარგებენ შენ თვითონ აღნიშნე ყველა თავისას უბერავსო და დაცვაში შეიკრებიან ერთ მუშტად? რამოსის სკამზე დაჯენა უშველის საქმეს? მე ვფიქრობ ტრანსფერების გარეშე არაFერი გამოვა არც რამოს ყავს შემცვლელი და არც ვარანს და მითუმეტეს არც მარსელოს. მე მაინც 2 გამოსავალს ვხედავ ან ძირფესვიანად შეიცვალოს სასტავი ან ისეთი მწვრთნელი როომელიც მოტოკავს ამათ

40

5 იანვარი 2019 11:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ani-barca
ციტატა: mbape10

mbape10


მთავარი რაც იყო იქ დატოვეს ისე lol

ციტატა: Special__One
ეთანხმები მერე შენ მაგათ? :)

ხო აბა ხანი ვამბობდი ვერ მოიგებს რაის პენოთქო lol

რონალდომ ასე თუ ისე რაღაც მაინც მოიგო ინდივიდუალური და მესიმ რამოიგო? ნაიკის ჩუსტები თუ ადიდასის საცვლები?

41

5 იანვარი 2019 11:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ფლორენტინო
სალამი ცოტა დრო კი მაქვს მარა ვისაუბროთ გასაგებია რაც დაწერე ნაწილობრივ გეთანხმები მაგრამ როგორ ფიქრობ ესენი შეტევაში არ ვარგანან და დაცვაში ივარგებენ შენ თვითონ აღნიშნე ყველა თავისას უბერავსო და დაცვაში შეიკრებიან ერთ მუშტად? რამოსის სკამზე დაჯენა უშველის საქმეს? მე ვფიქრობ ტრანსფერების გარეშე არაFერი გამოვა არც რამოს ყავს შემცვლელი და არც ვარანს და მითუმეტეს არც მარსელოს. მე მაინც 2 გამოსავალს ვხედავ ან ძირფესვიანად შეიცვალოს სასტავი ან ისეთი მწვრთნელი როომელიც მოტოკავს ამათ

კაპიტანმა და მწვრთნელმა უნდააა შეკრას გუნდიი,რამოსის სკამზე დასმა ერთი ორი მატჩით ვთქვი და არა მთელი სეზონი,უბრალოდ ის ტავის თავს არ გავსს .რამოსიი ჩემი ერთერთი უსაყვარლესი ფეხბურთელია მაგრამმ ეს იმას არ ნიშნავს თვალი დახუჭო იმ დომხალში რაც რეალის საჯარიმოში ხდება,18 გოლი აქ გუნდს გაშვებულიი გასვლაზეეე ,ეს არ ხდება ჯონ ტოშაკის წყალწაღებულ რეალშიიი ,დაა კარლუს კეირუუშის მართველობის დროს,,დღევანდელი არსებული მდგომარეობით ტოპ დონის მცველები გვყავს მაგრამმმ თავის პოტენციალის ნახევრსაც არ ავლენენნ ამის მაგალითი კაპიტანი არ უნდა იყოსსს.ამ მოცემულობით როცა გუნდფში რონალდუ არაა არ გვაქ ფუფუინება ყველა გუნდისგან გოლები გავუიშვათ,რაც შეეხება ტრანსფერებს ლევანდოვსკიზე როცა მიდიოოდა საუბარი არ მოიყვანეს,ამ ზაფხულს მბაპეს გათეთრებასს ველოდები.მასში ვხედავ იმ ფეხბურთელს ვისაც შეუძლია რონალდუს დონეზე ითამაშოს რეალში.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

42

5 იანვარი 2019 11:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მოაშორონ ეს შუშა😑

43

5 იანვარი 2019 11:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9014
Redondo marto mcvelebze rom gaqvs saubari naxevardacvac gaixsene mandve amxela zewola rom xdeba mcvelebze naxevardacvis cudi tamashisdagamo

44

5 იანვარი 2019 11:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
რონალდომ ასე თუ ისე რაღაც მაინც მოიგო ინდივიდუალური და მესიმ რამოიგო?

მესიმ უფრო მნიშვნელოვანი ოქროს ბუცი lol და გახდა მანდაც რეკორდსმენი lol

45

5 იანვარი 2019 11:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: kontaqti
Redondo marto mcvelebze rom gaqvs saubari naxevardacvac gaixsene mandve amxela zewola rom xdeba mcvelebze naxevardacvis cudi tamashisdagamo

მგონი ვახსენე კაზხემიროც,საყრდენის პოზიციააც,ამ სეზონში არადამაჯერებელიაააა,,მიუხედავად იმისა თანამედროვე ფეხბურთი მოითხოვსს ყველა ინდივიდისს უკან ჩამოსვლას და თავდაცვასსს მოდრიჩიი დაცვით ფუნქციებში არის იდეალურიო ტყუილიააა,,მოდრიჩი რტაშიც ძლიერია იმას ვერ აკეთებს ამ სეზონში ჯერჯერობით,,მაგრამმმ კაზემირო ასწპრებდა ყველას შეცდომებს უკან,წმინდავდაა ესე ვთქვათ,,აქ ჩანს ზიდანის ფაქტორიც,რამხელა მოტივატორიააა,,მე დარწმუნებული ვარ ესეე ეს გუნდი არ ითამაშებდა ზიდანის ხელში.

ციტატა: ani-barca
ციტატა: mbape10
რონალდომ ასე თუ ისე რაღაც მაინც მოიგო ინდივიდუალური და მესიმ რამოიგო?

მესიმ უფრო მნიშვნელოვანი ოქროს ბუცი lol და გახდა მანდაც რეკორდსმენი lol

რა მწარე ხელმოწერები გაქ შე ოხერო))გულიანად მაცინებ ხოლმე))ფედიაზე აღარ გაქ რაღაც,დაყვინთა>?გავიდა გაღმა მარილზე?))
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

46

5 იანვარი 2019 11:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9014
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მგონი ვახსენე კაზხემიროც,საყრდენის პოზიციააც,ამ სეზონში არადამაჯერებელიაააა,,მიუხედავად იმისა თანამედროვე ფეხბურთი მოითხოვსს ყველა ინდივიდისს უკან ჩამოსვლას და თავდაცვასსს მოდრიჩიი დაცვით ფუნქციებში არის იდეალურიო ტყუილიააა,,მოდრიჩი რტაშიც ძლიერია იმას ვერ აკეთებს ამ სეზონში ჯერჯერობით,,მაგრამმმ კაზემირო ასწპრებდა ყველას შეცდომებს უკან,წმინდავდაა ესე ვთქვათ,,აქ ჩანს ზიდანის ფაქტორიც,რამხელა მოტივატორიააა,,მე დარწმუნებული ვარ ესეე ეს გუნდი არ ითამაშებდა ზიდანის ხელში

Ratqmaunda aritamashebda pirvel rigshi ar aqvs imdeni shesadzlebloma am solaris ase didi motxovnebi wauyenos aset fexburtelebs. Erti erko daichira da tanjavs romelic sakmaod exmareboda mudam gunds dacvashi. Modrichs ashvebuli aqvs. Casemiroc veraaa bolo dros iseve xodze. Dacvac cudia ukve am yvelafris shemxedvare. Gvchirdeba kargi naxevarmcveli vingeric ratqmaunda da erti forvardi ravi vin ogond warmodgena ar maqvs aravinaa iseti forvardi dgeisobit ro sezonshi dagidos 40+ goli realshi. Mesis ar vgulisxmob da suaress egeni warmoudgenelia movidnen

47

5 იანვარი 2019 11:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
FERNANDO_REDONDO


ფედიას ხელის ტრავმა ქონდა ნახევარი წელი lol ან როდის მეწერა რამე ისედაც ყველამ იცის რო ყველა დროის საუკეთესო სპორტსმენია lol

ა ჯორდანმა რო აღიარა ეგ მქონდა lol

48

5 იანვარი 2019 11:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მაგ ლოგიკით მთელი გუნდი სკამზე უნდა მოსვა მაშინ და ითამაშოს კასტილიამ :) დავუშვათ დასვი რამოსი სკამზე, რა შეიცვლება? ვალიეხო დადგება კედელივით თუ ნაჩო? ამ წყალწაღებულ გუნდს ვინმეს სკამზე დასმა არ უშველის არაფერს, ტრანსფერებია საჭირო ტრანსფერბი! მარსელო რომ წინ გაიქცევა და მარცხენა ფლანგზე უწევს დგომა რამოსს ეგ არაფერი? მერე კონტრებზე ცენტრიდან მისდევს ფეხბურთელს წინ ჩარჩენილი მარსელოს გამო და ამასთანავე კაზემირო მაგარი ჩამოკრული რო დარბის და რამოსს არ აზღვევს ეგეც არაფერი? გუნდს ჭირდებაო გამტანი გოლებზე დაგეშილი ფორვარდი, არაა ასეთი ბენზემა, ბენზემა არის დღესრეალში ყველაზე უსარგებლო ფეხბურთელი. გასაგებია წინა 9 წელი :დ რონალდოს უხსნიდა სივრცეებს, ახლა არაა რონალდო, გოლები ვერ გააქვს, მაშინ რაში ჭირდება ასეთი ფეხბურთელი გუნდს? და მიუხედავად ამისა, რედონდო, ბენზემას უწოდებ დღევანდელ რეალში შეუცვლელს :)

49

5 იანვარი 2019 11:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
რა არის ფეხბურთი??რატომ გვიყვარს ფეხბურთი,?,ყველაფერი გენიალურობა სიმარტივეშია,რასაც შენ მარტივად აკეთებ სხვებისთვის რთული ამოცანააა,,უბრალოდ უყურეთ ბარსელონას მატჩსს მანჩესტერთან უემბლიზეე,,ესაა ფეხბურთიი ,ხელოვნებააა.სულ ადინ კასანიით აკენწლეს მთელი მანჩესტერი,ესაა გუნდურობა,სწორი ფეხბურთი,და პლიუს ფეხბურთელების იმროვიზაციაა ,ერთობლიობაშიი უდიდესი კონტრასტი.და ამ ხელოვნების დამკვრელი ორკესტრის მთავარი დირიჟორი სახელად ლიონელ მესი!!! მესი მეტია ვიდრე მხოლოდდდ ფეხბურთი.!!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

50

5 იანვარი 2019 11:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
რა არის ფეხბურთი??რატომ გვიყვარს ფეხბურთი,?,ყველაფერი გენიალურობა სიმარტივეშია,რასაც შენ მარტივად აკეთებ სხვებისთვის რთული ამოცანააა,,უბრალოდ უყურეთ ბარსელონას მატჩსს მანჩესტერთან უემბლიზეე,,ესაა ფეხბურთიი ,ხელოვნებააა.სულ ადინ კასანიით აკენწლეს მთელი მანჩესტერი,ესაა გუნდურობა,სწორი ფეხბურთი,და პლიუს ფეხბურთელების იმროვიზაციაა ,ერთობლიობაშიი უდიდესი კონტრასტი.და ამ ხელოვნების დამკვრელი ორკესტრის მთავარი დირიჟორი სახელად ლიონელ მესი!!! მესი მეტია ვიდრე მხოლოდდდ ფეხბურთი.!!

ბრავო ბის lol

51

5 იანვარი 2019 11:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: kontaqti
Ratqmaunda aritamashebda pirvel rigshi ar aqvs imdeni shesadzlebloma am solaris ase didi motxovnebi wauyenos aset fexburtelebs. Erti erko daichira da tanjavs romelic sakmaod exmareboda mudam gunds dacvashi. Modrichs ashvebuli aqvs. Casemiroc veraaa bolo dros iseve xodze. Dacvac cudia ukve am yvelafris shemxedvare. Gvchirdeba kargi naxevarmcveli vingeric ratqmaunda da erti forvardi ravi vin ogond warmodgena ar maqvs aravinaa iseti forvardi dgeisobit ro sezonshi dagidos 40+ goli realshi. Mesis ar vgulisxmob da suaress egeni warmoudgenelia movidnen

მე გეუბნები მბაპე მოიყვანონ და პირობას ვაძლევ ყველასს ეს კაცი ეპოქას შექმნის რეალშიი,უსაზღვრო ტალანტის მქონე იგროკი,ნაადრევვად დაბრძენებულიი
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

52

5 იანვარი 2019 11:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მულატი მალდინი აღმოვაჩინე lol ტოდიბოო

53

5 იანვარი 2019 11:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: R A M O S 4
გუნდს ჭირდებაო გამტანი გოლებზე დაგეშილი ფორვარდი, არაა ასეთი ბენზემა, ბენზემა არის დღესრეალში ყველაზე უსარგებლო ფეხბურთელი. გასაგებია წინა 9 წელი :დ რონალდოს უხსნიდა სივრცეებს, ახლა არაა რონალდო, გოლები ვერ გააქვს, მაშინ რაში ჭირდება ასეთი ფეხბურთელი გუნდს? და მიუხედავად ამისა, რედონდო, ბენზემას უწოდებ დღევანდელ რეალში შეუცვლელს :)

საერთოდ არ არის ეს სასაცილოო.9 წელზე იმიტომ ვსაუბრობბ რომ ახალ რაღაცას ვერ მოიგონებ მასში რაც აქამდე არ იყო,ამის იმპოტენცია მაურინიომ ჩანერგაა ვგულისხმობ ფინიშერობას,რაც შეეხებააა უსარგებლობას ეს უკვე ტრაგიკომედიას გავსს არც კი ღირს განხილვად იმდენად არასერიოზული საუბარიაა,შენც ისე საუბრობ რა ტენდენციაც აქაა,,არაა ჯანსაღი საუბარი,არის მხოლოდ ცინიკოსობააა,,მე ჩამოგითვლი იმ ასპეკტებს რა ასპეკტებშიც სასარგებლოა მაგრამ შენ ისევ იგივეს გაიმეორებბ,რადგან შენ ჯანსაღი საუბრის მაგივრად ირჩევ გზასს რემბო მოერევა თუ ბრუსლიი,ეს არაა სერიოზული საუბარი.

ციტატა: ani-barca
ფედიას ხელის ტრავმა ქონდა ნახევარი წელი ან როდის მეწერა რამე ისედაც ყველამ იცის რო ყველა დროის საუკეთესო სპორტსმენია

ა ჯორდანმა რო აღიარა ეგ მქონდა

ბასილაშვილი რომელ რაუნდში შეხვდა ჯოკოვიჩს ეხაა??
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

54

5 იანვარი 2019 11:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
My Webpage შეაფასე რედონდო 19 წლის ცენტრ მცველი lol

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ბასილაშვილი რომელ რაუნდში შეხვდა ჯოკოვიჩს ეხაა??

მეოთხედფინალი იყო და სეტი მოუგო და ისე დაღალა რო გუშინ ჯოკოვიჩმა წააგო ბაუტისტა აგუტთან lol

55

5 იანვარი 2019 11:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბეილი ბენზემა ვასკესი..სოლარის შეტევის ტრიო, საცოდავი ტრიო. უფრო მეტის მჯეროდა მე ამ კაცში მარა ვერ ამართლებს მოლოდინს. არ ეტყობა გუნდს მწვრთნელის ხელი. რის ვასკესი რა ვასკესი მაგის უკლასო დედას ვტენე... ბენზემა ბეილი ფორვარდებად უკან ისკო და ამათ უკან ჩვენი ნახ დაცვა, როგორც ზიდანი ათამაშებდა 4-3-1-2 ასე რომ ცადოს ამ გუნდით ბევრად უკეთესი იქნება ჩემი აზრით

56

5 იანვარი 2019 12:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ani-barca
მეოთხედფინალი იყო და სეტი მოუგო და ისე დაღალა გუშინ ჯოკოვიჩმა წააგო ბაუტისტა აგუტთან

არადაა შანსი დიდი ქონდა მოეგო,არაფერით უკეთესი არ იყო ჯოკოვიჩიი,,,გამოცდილებით აჯობა,რა შეცდომები დაუშვააა,ფიზიკურად უკეთესად იყო დაჟეეეე მოპმზადებულიიი ისეთი შთაბეჭდილება შემექმნაა,მოკლედ პროგრესირებს ჩვენი ბიჭიი.კარგია 10 ეულში უნდა შევიდეს))))

ფულადი პრიზი რამდენი ერგო?))
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

57

5 იანვარი 2019 12:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: R A M O S 4
გუნდს ჭირდებაო გამტანი გოლებზე დაგეშილი ფორვარდი, არაა ასეთი ბენზემა, ბენზემა არის დღესრეალში ყველაზე უსარგებლო ფეხბურთელი. გასაგებია წინა 9 წელი :დ რონალდოს უხსნიდა სივრცეებს, ახლა არაა რონალდო, გოლები ვერ გააქვს, მაშინ რაში ჭირდება ასეთი ფეხბურთელი გუნდს? და მიუხედავად ამისა, რედონდო, ბენზემას უწოდებ დღევანდელ რეალში შეუცვლელს :)

საერთოდ არ არის ეს სასაცილოო.9 წელზე იმიტომ ვსაუბრობბ რომ ახალ რაღაცას ვერ მოიგონებ მასში რაც აქამდე არ იყო,ამის იმპოტენცია მაურინიომ ჩანერგაა ვგულისხმობ ფინიშერობას,რაც შეეხებააა უსარგებლობას ეს უკვე ტრაგიკომედიას გავსს არც კი ღირს განხილვად იმდენად არასერიოზული საუბარიაა,შენც ისე საუბრობ რა ტენდენციაც აქაა,,არაა ჯანსაღი საუბარი,არის მხოლოდ ცინიკოსობააა,,მე ჩამოგითვლი იმ ასპეკტებს რა ასპეკტებშიც სასარგებლოა მაგრამ შენ ისევ იგივეს გაიმეორებბ,რადგან შენ ჯანსაღი საუბრის მაგივრად ირჩევ გზასს რემბო მოერევა თუ ბრუსლიი,ეს არაა სერიოზული საუბარი.

ციტატა: ani-barca
ფედიას ხელის ტრავმა ქონდა ნახევარი წელი ან როდის მეწერა რამე ისედაც ყველამ იცის რო ყველა დროის საუკეთესო სპორტსმენია

ა ჯორდანმა რო აღიარა ეგ მქონდა

ბასილაშვილი რომელ რაუნდში შეხვდა ჯოკოვიჩს ეხაა??

პლიუსებთან ერთად მინუსებიც ჩამოთვალე და სარგებელიც გუნდში ბენზემას ყოფნით...ბააზარი არაა ბევრი გააკეთა გუნდისთვის, მთელი კარიერა რეალს შესწირა, მაგრამ ბენზემა სარგებლიანი იყო როცა გუნდში გვყავდა რონალდო.

58

5 იანვარი 2019 12:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: R A M O S 4
პლიუსებთან ერთად მინუსებიც ჩამოთვალე და სარგებელიც გუნდში ბენზემას ყოფნით...ბააზარი არაა ბევრი გააკეთა გუნდისთვის, მთელი კარიერა რეალს შესწირა, მაგრამ ბენზემა სარგებლიანი იყო როცა გუნდში გვყავდა რონალდო.

მინუსი ისა რომ ის არაა ფინიშერი,,რაც შეეხება სარგებლიანობას სექენდ ფორვარდზეე ნებისმიერ დუეტში იქნება სასარგებლო თუ მის წინ ცენტრ ფორვარდი იქნება,ბენზემა არ არის საჯარიმოს ფეხბურთელი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

59

5 იანვარი 2019 12:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: R A M O S 4
პლიუსებთან ერთად მინუსებიც ჩამოთვალე და სარგებელიც გუნდში ბენზემას ყოფნით...ბააზარი არაა ბევრი გააკეთა გუნდისთვის, მთელი კარიერა რეალს შესწირა, მაგრამ ბენზემა სარგებლიანი იყო როცა გუნდში გვყავდა რონალდო.

[b]მინუსი ისა რომ ის არაა ფინიშერი,,რაც შეეხება სარგებლიანობას სექენდ ფორვარდზეე ნებისმიერ დუეტში იქნება სასარგებლო თუ მის წინ ცენტრ ფორვარდი იქნება,ბენზემა არ არის საჯარიმოს ფეხბურთელი.[/b]

[b] გამოდის არაა გუნდში მისი საჭიროება. თვითონ ვერ გააქვს გოლი, სივრცეები ბეილს გაუხსნას? და დღევანდელი მდგომარეობის დაბრალება კონკრეტულად არ შეიძლება არცერთ ფეხბურთელზე, ყველა რგოლში რაღაცაა შესაცვლელი, მოივაციის ნაკლებობა გუნდში ფარჩაკ მწვრთნელთან ერთად, შეუძლება კი არა მწვრთნელის გამოცაა ეს განპირობებული, აბა ზიდანიიყოს ამაზე უკეთესი მდგომარეობა მაინც იქმებოდა გუნდში. ნახევარ დაცვა რას გავს საერთოდ, სახელებს რომ გადახედო ამათზე უკეთესს ვერ იპოვი ვერსად მარა ვის დაუჭირეს წელს ბურთი? ვერავის...ნახევარდაცვის ასეთი თამაში შეტევისთვისაც არაა კარგი და არც დაცვისთვის. მთავარი პრობლემა დღეს რეალში შეტევასთან ერთად ნახევარ დაცვაა

60

5 იანვარი 2019 12:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: R A M O S 4
სარგებელიც გუნდში ბენზემას ყოფნით

მარტივ მაგალითს მოგიყვანნ ,ავიღოთ რაიოსთან გატანილი გოლი,შენც და ბევრიცც ბოლო ფაზას მიაქცევდი ყურადღებას მხოლოდ,ეხა ამ მაგალითს იმიტომ მოგიყვან რომ მისი გადაადგილების არსენალი დაა თამაშის სტილიიი რაღაც დონეზე მაინც დაგანახო,პირველად ბურთს იღებს მარსელოს ფლანგიდან,დაა მაშინვე გრძელ გადაცემას აკეთებსს ვასკესზეე საპირისპირო ფლანგზე,იმ ფლანგიდან რამოდენიმე წამში აღმოცნდა საჯარიმოში,დაფარაა ძალიან დიდი მოედნის ფართი,ანუ მისთვის აუცილებელია მეტი გადაადგილების არეალი,მიიღოს მონაწილეობა კომბინაციებში,ან თავად გაიტანოს ანნ იყოსს ფიგურა მნიშვნელოვანიი ამ კომბინაციაშიი ,მომენტალურად მოკლე მონაკვეთში სხვა მანევრით გაინთავისუფლააა სივრცე,სირბილი ერთია და მანევრი მეორე,მისი უბურთო მოძრაობააა ძალიან ხშირად გვაძლევსს რიცხობრივ უპირატესობას კონკრეტუულ მონაკვეთებში .ეს ერთი მაგალითი მოგიყვანე სადაც ბევრი ასპეკტი გამოიკვეთა და პლიუს სხვა ასპეკტებზეც შემიძლია საუბარი,გავაგრძელო??

ციტატა: R A M O S 4
[b] გამოდის არაა გუნდში მისი საჭიროება

[b]საჭიროება არის სხვა პოზიციაზე და სხვა ასპეკტებში,,პრობლემა ფინიშერის არარსებობაა ბოლო პასსზეე საჯარიმოშიი ლევანდოვსკის სტილის იგროკი,,არასწოპრად ფეხბურთელის გამოყენებაა დანაშაულია და არ ნიშნავს ეს რომ საჭიროება არააა,მით უმეტეს ამ მოცემულობაში როცა ალტერენატივა არ არის გუნდში.[/b]
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

61

5 იანვარი 2019 12:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: R A M O S 4
სარგებელიც გუნდში ბენზემას ყოფნით

მარტივ მაგალითს მოგიყვანნ ,ავიღოთ რაიოსთან გატანილი გოლი,შენც და ბევრიცც ბოლო ფაზას მიაქცევდი ყურადღებას მხოლოდ,ეხა ამ მაგალითს იმიტომ მოგიყვან რომ მისი გადაადგილების არსენალი დაა თამაშის სტილიიი რაღაც დონეზე მაინც დაგანახო,პირველად ბურთს იღებს მარსელოს ფლანგიდან,დაა მაშინვე გრძელ გადაცემას აკეთებსს ვასკესზეე საპირისპირო ფლანგზე,იმ ფლანგიდან რამოდენიმე წამში აღმოცნდა საჯარიმოში,დაფარაა ძალიან დიდი მოედნის ფართი,ანუ მისთვის აუცილებელია მეტი გადაადგილების არეალი,მიიღოს მონაწილეობა კომბინაციებში,ან თავად გაიტანოს ანნ იყოსს ფიგურა მნიშვნელოვანიი ამ კომბინაციაშიი ,მომენტალურად მოკლე მონაკვეთში სხვა მანევრით გაინთავისუფლააა სივრცე,სირბილი ერთია და მანევრი მეორე,მისი უბურთო მოძრაობააა ძალიან ხშირად გვაძლევსს რიცხობრივ უპირატესობას კონკრეტუულ მონაკვეთებში .ეს ერთი მაგალითი მოგიყვანე სადაც ბევრი ასპეკტი გამოიკვეთა და პლიუს სხვა ასპეკტებზეც შემიძლია საუბარი,გავაგრძელო??

და ამ თავისი მანევრების და კომბინაციებში მონაწილეობის გამოა რომ შეტევისას მოწინააღმდეგის საჯარიმოში კაცი არ დგას, ეს მაშინ იყო კარგი როცა გუნდში რონალდო იყო, ახლა ვისთვის გაითამაშოს ეს კომბინაციები და ვისთვის აკეთოს მანევრები? ბეილი და ვასკესისთვის? იგივე მბაპე რომ იყოს რეალში, მაშინ ისე საჭირო და სარგებლიანი იქნეოდა მისი ფუნქციები მარა ამ ბეილთან და უკლასო ვასკესთან ბენზემას პლიუსები არაფრისმომცემია

62

5 იანვარი 2019 12:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: R A M O S 4
და ამ თავისი მანევრების და კომბინაციებში მონაწილეობის გამოა რომ შეტევისას მოწინააღმდეგის საჯარიმოში კაცი არ დგას, ეს მაშინ იყო კარგი როცა გუნდში რონალდო იყო, ახლა ვისთვის გაითამაშოს ეს კომბინაციები და ვისთვის აკეთოს მანევრები? ბეილი და ვასკესისთვის? იგივე მბაპე რომ იყოს რეალში, მაშინ ისე საჭირო და სარგებლიანი იქნეოდა მისი ფუნქციები მარა ამ ბეილთან და უკლასო ვასკესთან ბენზემას პლიუსები არაფრისმომცემია

რაც გაიტანა სწორედ უმრავლესობა ეგრე გაიტანა,,სიღმიდან შესულიი,,,მე შენ აგიხსენი რა ტიპიოს იგროკია დააა ესეთი ტიპის იგროკი ყველა გუნდს ჭირდება,,ნებიმიკერ ფინიშერს რომ შეუწყვილო ბენზემა ისეთი ჭკვიანი ფეხბურთელიააა კარგ დუეტს შექმნისსს,,უბრალოდ მისი არსენალი საჯარიმოში ყოფნით ცენტრ ფორვარდზე იკარგებააა,,დღეს ცდილობს ორივე შეითავსოსსსს მაგრამ რაც კარგად იცის ის გამოსდის ბევრად უკეთესად.

ციტატა: R A M O S 4
ბეილთან და უკლასო ვასკესთან ბენზემას პლიუსები არაფრისმომცემია

და თუ მაგდენს ხვდები რომ უკლასო ა ვასკესი და ხეიბარი ბეილი,ამ ბენზემაზე რატო ტეხავთ ყველაფერს,მართლა მარადონა ხო არაააა,,,ისე ეგ ის ვასკესია ვისაც ყველაზე მეტი ასისტი აქ გაკეთებულიიი ბენზემასთვის და რაც არ უნდა პარადოქსული იყოს და უცნაურიიიი ყველაზე კარგად ამ სეზონშიი ვასკესი კითხულობს მის მოძრაობებს,ესს იმ მოცემულობიდან გამომდინარე ასენსიოოო თავის სტიქიაშიააა გუნდი დაავიწყდააა,,ბეილიი კომბინაციებში მოკლე მონაკვეთებშიი დიდად ერუდირებული არააა.მარსელო მარსელოს არ გავსს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

63

5 იანვარი 2019 12:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: R A M O S 4
და ამ თავისი მანევრების და კომბინაციებში მონაწილეობის გამოა რომ შეტევისას მოწინააღმდეგის საჯარიმოში კაცი არ დგას, ეს მაშინ იყო კარგი როცა გუნდში რონალდო იყო, ახლა ვისთვის გაითამაშოს ეს კომბინაციები და ვისთვის აკეთოს მანევრები? ბეილი და ვასკესისთვის? იგივე მბაპე რომ იყოს რეალში, მაშინ ისე საჭირო და სარგებლიანი იქნეოდა მისი ფუნქციები მარა ამ ბეილთან და უკლასო ვასკესთან ბენზემას პლიუსები არაფრისმომცემია

რაც გაიტანა სწორედ უმრავლესობა ეგრე გაიტანა,,სიღმიდან შესულიი,,,მე შენ აგიხსენი რა ტიპიოს იგროკია დააა ესეთი ტიპის იგროკი ყველა გუნდს ჭირდება,,ნებიმიკერ ფინიშერს რომ შეუწყვილო ბენზემა ისეთი ჭკვიანი ფეხბურთელიააა კარგ დუეტს შექმნისსს,,უბრალოდ მისი არსენალი საჯარიმოში ყოფნით ცენტრ ფორვარდზე იკარგებააა,,დღეს ცდილობს ორივე შეითავსოსსსს მაგრამ რაც კარგად იცის ის გამოსდის ბევრად უკეთესად.

როდესაც გამთამაშებელიდან გოლის გამტან ფეხბურთელად გინდა გარდაქმნა, მაშინ არ უნდა თამაშობდე სიღრმიდან კონბინაციებს და შენ არ უნდა მოგქონდეს ბურთი, ეს ნახევარ დაცვის ბრალია. განა მარტო ბენზემას ვაკრიტიკებ, ნახევარ დაცვამაც უნდა შეუწყოს გარდაქმნაში ხელი, მიუტანონ ბურთი, მაზილა კია, მარა კროოსზედა მოდრიჩზეა საუბარი, ფეხბურთელებზე რომლებსაც უამრავი მომემტის შექმნა შეუძლიათ, მომენტების შექმნა თუ არა ბურთი მაინც უნდა დაიჭირონ, დაცვაზე რომ არ იყოს იმდენი ზეწოლა. მოკლედ ყველა რგოლში რაღაცაა შესაცვლელი მოტივაციის ნაკლებობის გამო. კონკრეტულად ვერავის დააბრალებ გუნდში არსებულ მდგომარეობას.

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
და თუ მაგდენს ხვდები რომ უკლასო ა ვასკესი და ხეიბარი ბეილი,ამ ბენზემაზე რატო ტეხავთ ყველაფერს

მე ბენზემაზე იმიტომ ვსაუბრობ რომ შეუცვლელს უწოდებ

64

5 იანვარი 2019 12:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რედონდო ბოლო ბოლო რა ქვია იმ პოზიციას სადაც ბენზემა უკონკურენტოა? ფორვარდათ არვაგია ვინგერდ არვარგია არცერთ მხარეს და თუ ათიანობა უნდათ მაშინ ხამესი დააბრუნონ მაგაზე კარგი ათიანი ამ ეტაპზე რომელია ხელმისაწვდომი? დარტყმაც კაიაქ პასიც და მოედნის ხედვაც.. ბენზემას ადგილი არის სკამზე სკამიდან თუ შემოუშვებენ 78წუთზე

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (338)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)