სალაჰი:„უპირველესი ფავორიტი რონალდუა“

მუჰამედ სალაჰმა „ფიფას“ სამეულში შესვლასთან დაკავშირებით კომენტარი გააკეთა...


„ვამაყობ და ძალიან ბედნიერი ვარ. უდავოდ, 2018 წელი ჩემ ცხოვრებაში საუკეთესოა, ვინაიდან ისეთ ნომინაციებზე ვარ წარდგენილი, რომელზეც ყოველთვის ვოცნებობდი.“

„ჩემი შანსები? ვფიქრობ, ჯილდოს ჩემპიონთა ლიგის მოქმედი 2 გამარჯვებულიდან ერთ-ერთი მიიღებს.“

„უპირველეს ფავორიტად რონალდუს მივიჩნევ, თუ კრიშტიანოს საუკეთესოდ არ დაასახელებენ, მე გამიკვირდება. მოდრიჩს პატივს ვცემ, მაგრამ კრიშტიანო სხვა პლანეტიდანაა.“ dle 10.1

  • Hala
  • 4 სექტემბერი 2018
  • 6033
  • 94

1

4 სექტემბერი 2018 02:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Klod Makelele
უპირველესიი ფავორიტად რონალდო რატოო მიაჩნიათ ჩემთვის გაუგებარიააა!!!

2

4 სექტემბერი 2018 06:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აი პროსტა არ მესმის ადამიანი თან ფეხბურთს უყურებდე და თან რონალდოს თვლიდე საუკეთესოდ წელს..ტიპმა მთელი პირველი წრე ჩააგდო და მაგის უსახურ თამაშს მოყვა რო რეალმა ლალიგა დაკარგა...ანტი რეკორდს ანტირეკორდზე დებდა და მგონი ერთ 200 დარტყმაში 4 გოლი ქონდა გატანილი..და მერე ლიგაზე იუვესთან იფრინა კიბატონო მარა გადამწყვეტ თამაშებში ბავარიასთან და ლივერპულთან მეპირადად არდამინახია თუ თამაშობდა..მუნდიალი ხო ჩააგდო და რავი აბა.. სალაჰზე ხო ზედმეტია საუბარი..იმ ფეხბურთის დედაც ვატირე ეგ რო საერთოდ მანდ იქნება წარდგენილი.. ფიფას რაღაც რო აქვს გამოსასწორებელი ფაქტია იმიტო რო რახან უეფას ჯილდოზე წარადგინეს რონი ვთქვით რო ლიგას ექცევა ყურადღებაო და ეხლა იმ ჯილდოზე წარადგუნეს სადაც წესით მთელ გავლილ სეზონს ექცევა ყურადღება და რავიცი აბა ცოტა უსამართლობის შეგრძნება ჩნდება..მესის რო სტატისტიკა გაუფუჭდა 12 თუ 11 წლიანი იმაზე მწყდება გუკი თორე სხვა კი არაფერი...

3

4 სექტემბერი 2018 06:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
საუზმეზე ვინ დაგპატიჟოთ lol

4

4 სექტემბერი 2018 07:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
უდიდეს პატივს ვცემ რონალდოს და რეალის ლეგენდად დარჩება მაგრამ, ოქროს ბურთი ლუკას✨✨✨✨✨✨

5

4 სექტემბერი 2018 07:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9020
ციტატა: Walter White
მუნდიალი ხო ჩააგდო და რავი აბა

kacobriobas dascine amit. 23 shlangidan portugaliis nakerbshi tu vinmem rame gaaketa swored eg iyo mesmis ase giyvars mesi mara eg xom elementarulis naxavaa meti araferi

6

4 სექტემბერი 2018 08:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Walter White
მუნდიალი ხო ჩააგდო და რავი აბა

kacobriobas dascine amit. 23 shlangidan portugaliis nakerbshi tu vinmem rame gaaketa swored eg iyo mesmis ase giyvars mesi mara eg xom elementarulis naxavaa meti araferi

ისე მაგ შლანგებმა როგორც შენ უწიდებ რონალდოს გარეშე ევროპის ჩემპიონატის ფინალი მოუგეს წლევანდელ მსოფლიოს ჩემპიონს სულ რაღაც ორიოდე წლის წინ..ამაზე მახსოსვ აქ ვიღაცას ვეკამათებოდი კომენტარებში და აღარ დავწერ არაფერს უბრალოდ..პორტუგალია იყო ტაქტიკურად ძალიან გამართული გუნდი..კარგი მეკარით და კიდე უფრო უკეთესი დაცვით და მწვრთნელით..ამ სამი ჩამოთვლილიდან ერთი მაინც რო ყოლოდა ნაკრებში შენს მიერ ზემით ხსენებულს დარწმუნებული ვარ ბევრად უკეთეს მუნდიალს ითამაშებდა.

7

4 სექტემბერი 2018 08:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
es oqros burtis dajildoveba nu ggoniat. imas franc futboli arkvevs da ianvarshi iqneba magram mesi iqac ar iqneba 😂😂😂

8

4 სექტემბერი 2018 09:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
oqros burti ronisa mase inistam modrichze meti moigo ert sezonze da sauketeso iyo magram oqros burti mesi moigo

9

4 სექტემბერი 2018 09:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Walter White
აი პროსტა არ მესმის ადამიანი თან ფეხბურთს უყურებდე და თან რონალდოს თვლიდე საუკეთესოდ წელს..ტიპმა მთელი პირველი წრე ჩააგდო და მაგის უსახურ თამაშს მოყვა რო რეალმა ლალიგა დაკარგა...ანტი რეკორდს ანტირეკორდზე დებდა და მგონი ერთ 200 დარტყმაში 4 გოლი ქონდა გატანილი..და მერე ლიგაზე იუვესთან იფრინა კიბატონო მარა გადამწყვეტ თამაშებში ბავარიასთან და ლივერპულთან მეპირადად არდამინახია თუ თამაშობდა..მუნდიალი ხო ჩააგდო და რავი აბა.. სალაჰზე ხო ზედმეტია საუბარი..იმ ფეხბურთის დედაც ვატირე ეგ რო საერთოდ მანდ იქნება წარდგენილი.. ფიფას რაღაც რო აქვს გამოსასწორებელი ფაქტია იმიტო რო რახან უეფას ჯილდოზე წარადგინეს რონი ვთქვით რო ლიგას ექცევა ყურადღებაო და ეხლა იმ ჯილდოზე წარადგუნეს სადაც წესით მთელ გავლილ სეზონს ექცევა ყურადღება და რავიცი აბა ცოტა უსამართლობის შეგრძნება ჩნდება..მესის რო სტატისტიკა გაუფუჭდა 12 თუ 11 წლიანი იმაზე მწყდება გუკი თორე სხვა კი არაფერი...

mapatie dzmao mara am donis sisulele arsad wamikitxavs.. rais antirekordi ginda? piriqit rekordebs amyarebda ligaze. 1rekordi is iyo rom sedized 14matchshi gaitana mgoni 2rekordi is iyo rom jgupshi yvelas gautana.. tan totenhemi da borusia iyo jgupshi da orive tamasshi gautana orives.. mere parizi masac orive tamassshi gautana da ronaldos wyalobit gavcdit parizzs mere juvesac orive tamassshi gautana verc magas gavcdebodit romara misi saocari tamasshi turinshi.. merre kide yvelaze magari goli sheagdo romelic ertxmad agiares.. laligaze naxevarze meti arutamashia da mainc 24goli gaitana mgoni da ragindat amkactan rais sezoni chaagdo pexburts uyurebt vabshe?

10

4 სექტემბერი 2018 09:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Raphaël Varane
საუზმეზე ვინ დაგპატიჟოთ lol

აქ ვარ😂♥️

11

4 სექტემბერი 2018 09:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
msoplio chaagdovo kide amas rogor ambom? kacurad ramdeni wlis xar? espanets radamarta arici? tuarici naxe aba midi.. shen ragindoda guedeshit da jelson martinesit msoplio unda daedo? tan urugvai daejaxa pirdapir.. gundi romelsac goli arqonda gashvebuli.. nu ityvit ragac saswauls xolme raaa.. asher gazomet da ertxel gacherito tyuili kiaraaa

12

4 სექტემბერი 2018 09:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
My Webpage სათაური :დდდდდდდდდდ

13

4 სექტემბერი 2018 09:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ronaldom chaagdo turme mundiali da mesim sauketeso mundiali chaatara😂😂😂😂😂😂😂😂

14

4 სექტემბერი 2018 09:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
msoplio chaagdovo kide amas rogor ambom? kacurad ramdeni wlis xar? espanets radamarta arici? tuarici naxe aba midi.. shen ragindoda guedeshit da jelson martinesit msoplio unda daedo? tan urugvai daejaxa pirdapir.. gundi romelsac goli arqonda gashvebuli.. nu ityvit ragac saswauls xolme raaa.. asher gazomet da ertxel gacherito tyuili kiaraaa

ერთი გამაზული პენალტის გამო ხაზი გადაუსვეს რაც ჯგუფში გააკეთა..ჯგუფიდანაც ვერ გავიდოდა პორტუგალია რონალდო რო არა :)

15

4 სექტემბერი 2018 09:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: R A M O S 4
ციტატა: mbape10
msoplio chaagdovo kide amas rogor ambom? kacurad ramdeni wlis xar? espanets radamarta arici? tuarici naxe aba midi.. shen ragindoda guedeshit da jelson martinesit msoplio unda daedo? tan urugvai daejaxa pirdapir.. gundi romelsac goli arqonda gashvebuli.. nu ityvit ragac saswauls xolme raaa.. asher gazomet da ertxel gacherito tyuili kiaraaa

ერთი გამაზული პენალტის გამო ხაზი გადაუსვეს რაც ჯგუფში გააკეთა..ჯგუფიდანაც ვერ გავიდოდა პორტუგალია რონალდო რო არა :)

hoo bazaria araa.. ronaldo romara jgupshi charchebodnen namdvilad.. prosta espanets radamarta pike-ramosis gunds romelic ert-erti sauketeso mcvelebi yavs +amas premierligis sauketeso mekare, miahetrika da tavis gunds mnishvnelovani 1qula moutana.. eseni ras uyureben an saduyureben kacurad gamagebine😀😀

16

4 სექტემბერი 2018 09:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
ციტატა: R A M O S 4
ციტატა: mbape10
msoplio chaagdovo kide amas rogor ambom? kacurad ramdeni wlis xar? espanets radamarta arici? tuarici naxe aba midi.. shen ragindoda guedeshit da jelson martinesit msoplio unda daedo? tan urugvai daejaxa pirdapir.. gundi romelsac goli arqonda gashvebuli.. nu ityvit ragac saswauls xolme raaa.. asher gazomet da ertxel gacherito tyuili kiaraaa

ერთი გამაზული პენალტის გამო ხაზი გადაუსვეს რაც ჯგუფში გააკეთა..ჯგუფიდანაც ვერ გავიდოდა პორტუგალია რონალდო რო არა :)

hoo bazaria araa.. ronaldo romara jgupshi charchebodnen namdvilad.. prosta espanets radamarta pike-ramosis gunds romelic ert-erti sauketeso mcvelebi yavs +amas premierligis sauketeso mekare, miahetrika da tavis gunds mnishvnelovani 1qula moutana.. eseni ras uyureben an saduyureben kacurad gamagebine😀😀

არ უნდა უბრალოდ ზოგს რეალობა დაინახოს..არადა მარტო ეგ ერთი თამაში რად ღირდა. ეგეთი რაღაც მესის რო გაეკეთებინა ყოველდღე მაგაზე ილაპარაკებდნენ ზოგიერთები :)

17

4 სექტემბერი 2018 09:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: R A M O S 4
ციტატა: mbape10
ციტატა: R A M O S 4
ციტატა: mbape10
msoplio chaagdovo kide amas rogor ambom? kacurad ramdeni wlis xar? espanets radamarta arici? tuarici naxe aba midi.. shen ragindoda guedeshit da jelson martinesit msoplio unda daedo? tan urugvai daejaxa pirdapir.. gundi romelsac goli arqonda gashvebuli.. nu ityvit ragac saswauls xolme raaa.. asher gazomet da ertxel gacherito tyuili kiaraaa

ერთი გამაზული პენალტის გამო ხაზი გადაუსვეს რაც ჯგუფში გააკეთა..ჯგუფიდანაც ვერ გავიდოდა პორტუგალია რონალდო რო არა :)

hoo bazaria araa.. ronaldo romara jgupshi charchebodnen namdvilad.. prosta espanets radamarta pike-ramosis gunds romelic ert-erti sauketeso mcvelebi yavs +amas premierligis sauketeso mekare, miahetrika da tavis gunds mnishvnelovani 1qula moutana.. eseni ras uyureben an saduyureben kacurad gamagebine😀😀

არ უნდა უბრალოდ ზოგს რეალობა დაინახოს..არადა მარტო ეგ ერთი თამაში რად ღირდა. ეგეთი რაღაც მესის რო გაეკეთებინა ყოველდღე მაგაზე ილაპარაკებდნენ ზოგიერთები :)

aundat da nu undat :)) magari mkidia exa 11wlis nikushebi ras ilaparakeben mara vigacam xo unda aswavlos ara? :) aba wesieri chamoyalibebuli kaci arityvis damijere mesim mundialze iprinao da ronaldom chaagdovo.. jer ronaldom 4goli gaitana da mesim 1 marto aq chans vin chaagdo😀 mesis kiar vaknineb amit mara ase iyo daa.. tore zogadad eg da ronaldo msoplios sauketesoebi arian xan mesi jobs xan ronaldo

18

4 სექტემბერი 2018 09:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
ციტატა: R A M O S 4
ციტატა: mbape10
ციტატა: R A M O S 4
ციტატა: mbape10
msoplio chaagdovo kide amas rogor ambom? kacurad ramdeni wlis xar? espanets radamarta arici? tuarici naxe aba midi.. shen ragindoda guedeshit da jelson martinesit msoplio unda daedo? tan urugvai daejaxa pirdapir.. gundi romelsac goli arqonda gashvebuli.. nu ityvit ragac saswauls xolme raaa.. asher gazomet da ertxel gacherito tyuili kiaraaa

ერთი გამაზული პენალტის გამო ხაზი გადაუსვეს რაც ჯგუფში გააკეთა..ჯგუფიდანაც ვერ გავიდოდა პორტუგალია რონალდო რო არა :)

hoo bazaria araa.. ronaldo romara jgupshi charchebodnen namdvilad.. prosta espanets radamarta pike-ramosis gunds romelic ert-erti sauketeso mcvelebi yavs +amas premierligis sauketeso mekare, miahetrika da tavis gunds mnishvnelovani 1qula moutana.. eseni ras uyureben an saduyureben kacurad gamagebine😀😀

არ უნდა უბრალოდ ზოგს რეალობა დაინახოს..არადა მარტო ეგ ერთი თამაში რად ღირდა. ეგეთი რაღაც მესის რო გაეკეთებინა ყოველდღე მაგაზე ილაპარაკებდნენ ზოგიერთები :)

aundat da nu undat :)) magari mkidia exa 11wlis nikushebi ras ilaparakeben mara vigacam xo unda aswavlos ara? :) aba wesieri chamoyalibebuli kaci arityvis damijere mesim mundialze iprinao da ronaldom chaagdovo.. jer ronaldom 4goli gaitana da mesim 1 marto aq chans vin chaagdo😀 mesis kiar vaknineb amit mara ase iyo daa.. tore zogadad eg da ronaldo msoplios sauketesoebi arian xan mesi jobs xan ronaldo

+111

19

4 სექტემბერი 2018 09:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
ციტატა: Walter White
აი პროსტა არ მესმის ადამიანი თან ფეხბურთს უყურებდე და თან რონალდოს თვლიდე საუკეთესოდ წელს..ტიპმა მთელი პირველი წრე ჩააგდო და მაგის უსახურ თამაშს მოყვა რო რეალმა ლალიგა დაკარგა...ანტი რეკორდს ანტირეკორდზე დებდა და მგონი ერთ 200 დარტყმაში 4 გოლი ქონდა გატანილი..და მერე ლიგაზე იუვესთან იფრინა კიბატონო მარა გადამწყვეტ თამაშებში ბავარიასთან და ლივერპულთან მეპირადად არდამინახია თუ თამაშობდა..მუნდიალი ხო ჩააგდო და რავი აბა.. სალაჰზე ხო ზედმეტია საუბარი..იმ ფეხბურთის დედაც ვატირე ეგ რო საერთოდ მანდ იქნება წარდგენილი.. ფიფას რაღაც რო აქვს გამოსასწორებელი ფაქტია იმიტო რო რახან უეფას ჯილდოზე წარადგინეს რონი ვთქვით რო ლიგას ექცევა ყურადღებაო და ეხლა იმ ჯილდოზე წარადგუნეს სადაც წესით მთელ გავლილ სეზონს ექცევა ყურადღება და რავიცი აბა ცოტა უსამართლობის შეგრძნება ჩნდება..მესის რო სტატისტიკა გაუფუჭდა 12 თუ 11 წლიანი იმაზე მწყდება გუკი თორე სხვა კი არაფერი...

mapatie dzmao mara am donis sisulele arsad wamikitxavs.. rais antirekordi ginda? piriqit rekordebs amyarebda ligaze. 1rekordi is iyo rom sedized 14matchshi gaitana mgoni 2rekordi is iyo rom jgupshi yvelas gautana.. tan totenhemi da borusia iyo jgupshi da orive tamasshi gautana orives.. mere parizi masac orive tamassshi gautana da ronaldos wyalobit gavcdit parizzs mere juvesac orive tamassshi gautana verc magas gavcdebodit romara misi saocari tamasshi turinshi.. merre kide yvelaze magari goli sheagdo romelic ertxmad agiares.. laligaze naxevarze meti arutamashia da mainc 24goli gaitana mgoni da ragindat amkactan rais sezoni chaagdo pexburts uyurebt vabshe?

არც ვიცი საიდან დავიწყო..ერთს ვიტყვი რო რონალდო რო ლიგის ფინალში კადრში მაინც გამოჩენილიყო წარმომიდგენია როგორ მხატვრულად გადმოსცემდი შენ უსუსურ კომენტარში რომელიც ისეთი ადამიანის დაწერილს გავს "ვინც მეტი გაიტანა ის უფრო მაგარია"-ო როამბობს..
არსებობენ ადამიანები ვისაც შეატყიბ რო უყურებს ფეხბურთს და ესმის რაღაც..მაგათთან სასიამოვნოც კია ფეხბურთზე კამათი მარა სამწუხაროდ მაგ ხალხში არ ხარ..
პ.ს. საკუთარი გამოცდილებიდან გეუბნები ასაკზე (რამდენი წლის ხარ..რამდენი ხანია ფეხბურთს უყურებ და მსგავსი არაფრის მთქმელი კომენტარებით) ისევ პატარა ბავშვები აპელირებენ

20

4 სექტემბერი 2018 10:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: Walter White
"ვინც მეტი გაიტანა ის უფრო მაგარია"-ო

ყველაზე კომედიური მომენტი კი ის არის,რომ შენ წინა კომენტარში თვითონვე წერ მთელი ნახევარი სეზონი ჩააგდოო იმის გამო რომ გოლი ვერ გაჰქონდაო და ახლა სხვანაირ შეხედულებას გამოხატავ მეორე კომენტარში მბაპეს მიმართ.ისიც არალოგიკური საუბარია რომ გუნდის ლა ლიგაში ჩასვრას მხოლოდ რონალდოს ცუდ თამაშს აწერ.ძაან აფსურდია ეგ ყველაფერი.ვერც რონალდო გამოიყურებოდა კარგად მაგრამ თვითონ გუნდიც რა ფორმაში იყო ეგეც კარგად უნდა მოგეხსენეოდეს.

21

4 სექტემბერი 2018 10:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3487
კაროჩე თუ რონალდო არ გევასება თქვი პირდაპირ 😂😂😂
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

22

4 სექტემბერი 2018 10:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ისეთი ქნეს წინა დაჯილდოებაზე არ გამიკვირდება ))
კაროჩე მესი ოქროს ვერ იღებს წელს რა ეგ პონტია. ახლა თუ მოიგო რონიმ და ვსო მერე ააე ვფიქრობ. თან მესიზე 2წლით დიდია თუ არ ვცდები..

23

4 სექტემბერი 2018 10:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეს რა შუაში არის რეალის საიტზე ვაფშე რატომ დებთ გაუგებარია სხვა გუნდის ინფორმაციებს ამ გუნდის ფან კლაბში

24

4 სექტემბერი 2018 10:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3487
ციტატა: Walter White
.იმ ფეხბურთის დედაც ვატირე ეგ რო საერთოდ მანდ იქნება წარდგენილი

ჰო შენ ხარ მართალი და ის გამოცდილი ხალხი მწვრთნელები მოთამაშეები ჟურნალისტები არასწორად ფიქრობენ😂😂
არა უფრო სწორად ყველა შენ აზრზეა პროსტა პერესმა ჩააწყო
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

25

4 სექტემბერი 2018 10:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2638
ოქროს ბურთი რონალდუს! :)

26

4 სექტემბერი 2018 10:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აუ მევასება ეს სალაჰი. და საერთოდ პატივს ვცემ მაგ უბრალოების გამო.ხუჭუჭ )

27

4 სექტემბერი 2018 10:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
ციტატა: Walter White
"ვინც მეტი გაიტანა ის უფრო მაგარია"-ო

ყველაზე კომედიური მომენტი კი ის არის,რომ შენ წინა კომენტარში თვითონვე წერ მთელი ნახევარი სეზონი ჩააგდოო იმის გამო რომ გოლი ვერ გაჰქონდაო და ახლა სხვანაირ შეხედულებას გამოხატავ მეორე კომენტარში მბაპეს მიმართ.ისიც არალოგიკური საუბარია რომ გუნდის ლა ლიგაში ჩასვრას მხოლოდ რონალდოს ცუდ თამაშს აწერ.ძაან აფსურდია ეგ ყველაფერი.ვერც რონალდო გამოიყურებოდა კარგად მაგრამ თვითონ გუნდიც რა ფორმაში იყო ეგეც კარგად უნდა მოგეხსენეოდეს.

რონალდო საჯარიმოს ფორვარდია გოლებია მაგის საქმე და ეგ თუ ვერ გააკეთა რავი აბა რაღა დარჩა..
პ.ს. როგორ არუნდა გევასებოდეს რონალდო არმესმის..მარტივი საქმე არაა მესის კონკურენტად ითველობოდე ამდენი ხანი..თანაც საპატიო მეხუთე ადგილს იკავებს ჩემ ყველა დროის ტოპ 5ში ..ამიტომ ვერ ვიტყოდი რო არმევასება

28

4 სექტემბერი 2018 10:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2638
ციტატა: B_A-R_C-E_L-O_N-A
ეს რა შუაში არის რეალის საიტზე ვაფშე რატომ დებთ გაუგებარია სხვა გუნდის ინფორმაციებს ამ გუნდის ფან კლაბში

სიახლე, რომელიც უკავშირდება რეალს ან მის რომელიმე ფეხბურთელს პირდაპირ თუ ირიბად, იწერება საიტზე და ამაში უცნაური არაფერი არაა. მე მაგალითად მაინტერესებს სალაჰი რას ამბობ ლუკა მოდრიჩზე :))

29

4 სექტემბერი 2018 10:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დავიჯერო სალაჰზე კარგად ესმის ზოგს აქ ფეხბურთი? ვინც მიიჩნევს რო არანაირად არიმსახურებს.
იმსახურებს მაგრამ.მოდრიჩმა რო აიღოს მაგაზეც ვერიტყვი არ დაიმსახურაო..

30

4 სექტემბერი 2018 10:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: hip hop
ციტატა: Walter White
.იმ ფეხბურთის დედაც ვატირე ეგ რო საერთოდ მანდ იქნება წარდგენილი

ჰო შენ ხარ მართალი და ის გამოცდილი ხალხი მწვრთნელები მოთამაშეები ჟურნალისტები არასწორად ფიქრობენ😂😂
არა უფრო სწორად ყველა შენ აზრზეა პროსტა პერესმა ჩააწყო

აი გეხვეწები დამიციტირე ჩემი კომენტარის ის ნაწილი სადაც შემეტყო რო პერესის ჩაწყობების და შეთქმულების თეორიების მჯერა და ხმის ამომღები აღარ ვარ.. ხო მართლა წელს მოთამაშეებს და მწვრთნელებს არმიუციათ ხმა..მარტო ჟურნალისტებმა მიცეს..შარშან წინ იყო მემგონი თუ ზუსტად არმახსოვს როდის გრიზმანს მისცა საქართველოს წარმომადგენელმა ჟურნალისტმა ოქროს ბურთზე 5ქულა და რონალდოს 3 მესის 1და რავი ყველა თუ მასეთი კომპეტენტურია კარგად ქინია ფიფას საქმე

31

4 სექტემბერი 2018 10:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: Walter White
რონალდო საჯარიმოს ფორვარდია გოლებია მაგის საქმე და ეგ თუ ვერ გააკეთა რავი აბა რაღა დარჩა..
პ.ს. როგორ არუნდა გევასებოდეს რონალდო არმესმის..მარტივი საქმე არაა მესის კონკურენტად ითველობოდე ამდენი ხანი..თანაც საპატიო მეხუთე ადგილს იკავებს ჩემ ყველა დროის ტოპ 5ში ..ამიტომ ვერ ვიტყოდი რო არმევასება

თუ ამბობ რომ საჯარიმოს ფორვარდია და იმ კაცმაც დაგიკონკრეტა რომელ მატჩებშიც გაიტანა მაშინ მეორე არგუმენტად რაღას ეუბნები რომ მხოლოდ გოლი არ არისო ფეხბურთი?ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფურებში,ყველას გაუტანა ორივე მატჩში,ასევე პარიზს გაუტანა ორივე მატჩში,ასევე იუვეს გაუტანა ორივე მატჩში.სუპერკოპაზე როი წუთით შემოვიდა და გოლი გაიტანა ბარსელონას კარში,ასევე ლა ლიგაშიც ერთი გოლი გაუტანა,ასევე ატლეტიკოსაც.ნაკრებში პირადად ააღებინა ესპანეთთან ქულა და ძალიან მაგარი თამაშიც დადო.ასევე მსოფლიო საკლუბოზე ორივე გუნდს გაუტანა გოლი.ჩემპიონთა ლიგა რომ შევაფასოთ,ისევ თხუთეტი გოლი მოუტანა გუნდს და მისი უდიდესი წვლილია მესამედ დადებული ჩემპიონთა ლიგის.მეტს რატომ ითხოვთ 33 წლის კაცისგან ვერ ვხდები.სხვა რა უნდა ექნა?ასევე ისიც სათქმელია,რომ ძალიან ბევრი მატჩი გამოტოვა ლა ლიგაში.

32

4 სექტემბერი 2018 10:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
ციტატა: Walter White
რონალდო საჯარიმოს ფორვარდია გოლებია მაგის საქმე და ეგ თუ ვერ გააკეთა რავი აბა რაღა დარჩა..
პ.ს. როგორ არუნდა გევასებოდეს რონალდო არმესმის..მარტივი საქმე არაა მესის კონკურენტად ითველობოდე ამდენი ხანი..თანაც საპატიო მეხუთე ადგილს იკავებს ჩემ ყველა დროის ტოპ 5ში ..ამიტომ ვერ ვიტყოდი რო არმევასება

თუ ამბობ რომ საჯარიმოს ფორვარდია და იმ კაცმაც დაგიკონკრეტა რომელ მატჩებშიც გაიტანა მაშინ მეორე არგუმენტად რაღას ეუბნები რომ მხოლოდ გოლი არ არისო ფეხბურთი?ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფურებში,ყველას გაუტანა ორივე მატჩში,ასევე პარიზს გაუტანა ორივე მატჩში,ასევე იუვეს გაუტანა ორივე მატჩში.სუპერკოპაზე როი წუთით შემოვიდა და გოლი გაიტანა ბარსელონას კარში,ასევე ლა ლიგაშიც ერთი გოლი გაუტანა,ასევე ატლეტიკოსაც.ნაკრებში პირადად ააღებინა ესპანეთთან ქულა და ძალიან მაგარი თამაშიც დადო.ასევე მსოფლიო საკლუბოზე ორივე გუნდს გაუტანა გოლი.ჩემპიონთა ლიგა რომ შევაფასოთ,ისევ თხუთეტი გოლი მოუტანა გუნდს და მისი უდიდესი წვლილია მესამედ დადებული ჩემპიონთა ლიგის.მეტს რატომ ითხოვთ 33 წლის კაცისგან ვერ ვხდები.სხვა რა უნდა ექნა?ასევე ისიც სათქმელია,რომ ძალიან ბევრი მატჩი გამოტოვა ლა ლიგაში.

აი ვიცოდი რო მასე მიპასუხებდი მარა მაინც მქონდა იმედი რო ჩაწვდებოდი ჩემ ნათქვამს..გოლების მანქანაა რონალდო და ეგ ევალება კიდეც მარა მე თუ მკითხავ მოთამაშეს რომელსაც პრეტენზიაა აქვს ოქროს ბურთზე ან თუნდაც მსოფლიოში ნ1ობაზე..მაშინ არგუმენტად მარტო გოლები არუნდა მოვიყვანოთ..შეხედე სხვა მოთამაშეებს მარადონა ზიდანი მესი კრუიფი პლატინი და კიდე უამრავი მოთამაშეა და მაგათი სიდიადის აღწერა თუ მოგვინდება არასოდეს ვიტყვით გოლები გაქონდა უამრავიო..ესაა და ეს..თორე რონალდო რო ერთერთი საუკეთესო გამტანია ამაზე არავინ დავობს..

33

4 სექტემბერი 2018 10:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დაიცა ეს დაჯილდოვება მთლიანად მსოფლიოს და ლიაგს ეხება? თუ მასეა სალაჰს აქ რაუნდა გრიზმანი უნდა ჩაესვათ ეგვიპტემ ვერაფერი ქნა და ლივერპულმაც წააგო ფინალი

34

4 სექტემბერი 2018 10:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ფეხბურთი მარტო გოლი არააო მაგრამ გოლი თუ ვერგაიტანე ქულებს შამპუნის რეკლამებისთვის არდაგიწერენ.;)
ვიღაცამ გოლი უნდა გაიტანოს ვიღაცამ პასი მისცეს ვიღაცამ დაიცვას და მესსიმ პენალი მაზოს ყველას თავისი როლი აქვა :* მაგრამ ეს ჯილდო რონალდოსია და აიღებს კიდეც :* ვსო

35

4 სექტემბერი 2018 10:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ლა ლიგის წაგებას რონალსოს რატო აწერს ხალხი ვერ ვხვდები ? რომელმა ითამაშა რონალდოზე კარგად რომელი გამოირჩეოდა ? რონალდო რომ არ იყო მაშინ რა მოიგეს ? ან ძლივს იგებდნენ ან აგებდნენ . ზიდანმა კლასიკოზე ექსპერიმენტი რომ მოინდომა და საბოოოლოოდ დაგვაკარგვინა ლა ლიგა ეგეც რონალდოს ბრალია ??

36

4 სექტემბერი 2018 10:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
და ჩემი აზრით ეგ ყველა დაჯილდოვება მაინც სუბიექტური მიმართუების დაჯილდოვებაა.უნდა იყოს ქულათა სკალები.მაგალითად რაც უფრო მნიშვნელოვან გუნდს უტან მით უფრო მეტი ქულა უნდა დაგეწეროს.ასევე უნდა იყოს ასისტებზეც,ზუსტ პასებზეც,გამამწვავებელ პასებზეც და ზოგადად ყველა მნიშვნელოვან კომპონენტზე ქულები უნდა იწერებოდეს და წლის ბოლოს ვინც უფრო მეტ ქულას ააგროვებს ის უნდა ჯილდოვდებოდეს.ამ შემთხვევაში კი მაინც სუბიექტური აღქმიდან გამომდინარე ჯილდოვდებიან ეს ფეხბურთელები.გინდ მწვრთნელები აძლევდნენ ხმას და გინდ ჟურნალისტები.

37

4 სექტემბერი 2018 10:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Heisenberg
ლა ლიგის წაგებას რონალსოს რატო აწერს ხალხი ვერ ვხვდები ? რომელმა ითამაშა რონალდოზე კარგად რომელი გამოირჩეოდა ? რონალდო რომ არ იყო მაშინ რა მოიგეს ? ან ძლივს იგებდნენ ან აგებდნენ . ზიდანმა კლასიკოზე ექსპერიმენტი რომ მოინდომა და საბოოოლოოდ დაგვაკარგვინა ლა ლიგა ეგეც რონალდოს ბრალია ??

ციტატა: Heisenberg
ლა ლიგის წაგებას რონალსოს რატო აწერს ხალხი ვერ ვხვდები ? რომელმა ითამაშა რონალდოზე კარგად რომელი გამოირჩეოდა ? რონალდო რომ არ იყო მაშინ რა მოიგეს ? ან ძლივს იგებდნენ ან აგებდნენ . ზიდანმა კლასიკოზე ექსპერიმენტი რომ მოინდომა და საბოოოლოოდ დაგვაკარგვინა ლა ლიგა ეგეც რონალდოს ბრალია ??

მოდაა ეხლა ყველაფერი რონალდოს ბრალია 😂

38

4 სექტემბერი 2018 10:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
და ჩემი აზრით ეგ ყველა დაჯილდოვება მაინც სუბიექტური მიმართუების დაჯილდოვებაა.უნდა იყოს ქულათა სკალები.მაგალითად რაც უფრო მნიშვნელოვან გუნდს უტან მით უფრო მეტი ქულა უნდა დაგეწეროს.ასევე უნდა იყოს ასისტებზეც,ზუსტ პასებზეც,გამამწვავებელ პასებზეც და ზოგადად ყველა მნიშვნელოვან კომპონენტზე ქულები უნდა იწერებოდეს და წლის ბოლოს ვინც უფრო მეტ ქულას ააგროვებს ის უნდა ჯილდოვდებოდეს.ამ შემთხვევაში კი მაინც სუბიექტური აღქმიდან გამომდინარე ჯილდოვდებიან ეს ფეხბურთელები.გინდ მწვრთნელები აძლევდნენ ხმას და გინდ ჟურნალისტები.

100%..tan mere xo qveyndeba vin vis misca xma da yvela tavis megobars adzlevs mand xmas da suburqturia tavidanbolomde...

39

4 სექტემბერი 2018 10:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: Walter White
აი ვიცოდი რო მასე მიპასუხებდი მარა მაინც მქონდა იმედი რო ჩაწვდებოდი ჩემ ნათქვამს..გოლების მანქანაა რონალდო და ეგ ევალება კიდეც მარა მე თუ მკითხავ მოთამაშეს რომელსაც პრეტენზიაა აქვს ოქროს ბურთზე ან თუნდაც მსოფლიოში ნ1ობაზე..მაშინ არგუმენტად მარტო გოლები არუნდა მოვიყვანოთ..შეხედე სხვა მოთამაშეებს მარადონა ზიდანი მესი კრუიფი პლატინი და კიდე უამრავი მოთამაშეა და მაგათი სიდიადის აღწერა თუ მოგვინდება არასოდეს ვიტყვით გოლები გაქონდა უამრავიო..ესაა და ეს..თორე რონალდო რო ერთერთი საუკეთესო გამტანია ამაზე არავინ დავობს..

რა შუაში იყო ახლა ეგ?მე ვიძახი რომ მარადონას ან სხვას ჯობია?ჩვენ ვაფასებთ სეზონს და მის შედეგიანობას.არ შემიდარებია არც მარადონასთვის და არც ზიდანისთვის.მარტო გოლი არ არისო ფეხბურთი და გოლის გარეშე შეგიძლია მოიგო თამაში?ახლა თუ ესთეტიურობაზეა საუბარი და სილამაზეზე,ამაზეც ვერ შევთანხმდებით რადგან სილამაზე და ესთეტიურობა ყველასთვის სხვადასხვაა.

40

4 სექტემბერი 2018 10:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
და ჩემი აზრით ეგ ყველა დაჯილდოვება მაინც სუბიექტური მიმართუების დაჯილდოვებაა.უნდა იყოს ქულათა სკალები.მაგალითად რაც უფრო მნიშვნელოვან გუნდს უტან მით უფრო მეტი ქულა უნდა დაგეწეროს.ასევე უნდა იყოს ასისტებზეც,ზუსტ პასებზეც,გამამწვავებელ პასებზეც და ზოგადად ყველა მნიშვნელოვან კომპონენტზე ქულები უნდა იწერებოდეს და წლის ბოლოს ვინც უფრო მეტ ქულას ააგროვებს ის უნდა ჯილდოვდებოდეს.ამ შემთხვევაში კი მაინც სუბიექტური აღქმიდან გამომდინარე ჯილდოვდებიან ეს ფეხბურთელები.გინდ მწვრთნელები აძლევდნენ ხმას და გინდ ჟურნალისტები.

გეთანხმები. ასე პირადი სიმპატიებით რომ არის არაა კარგი . ვიღაცას შეიძლება სალაჰი მოსწონდეს ძაან და ხმა მას მისცეს არადა ამ დროს სხვა იმსახურებდეს . ახლა ყველაზე მეტი ხმა იმას აქვს ვისაც უფრო დიდი პიარი აქვს . რამდენჯერ იყო ტიაგო სილვა საუკეთესო თერთმეტეულში საუკეთესო მცველად და რატომ იყო ? ბევრი გულშემატკივარი ჰყავდა . ძააან იჩაგრება ის მოთამაშე ვინც ყველაფერს აკეთებს მოედანზე და სამწუხაროდ ისეთი პოპულარული არააა როგორიც მაგალითად რამოსია და ასე

41

4 სექტემბერი 2018 10:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეს წინაზეც რონალდუს იძახდა მაგრამ :დდ

42

4 სექტემბერი 2018 10:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: Walter White
100%..tan mere xo qveyndeba vin vis misca xma da yvela tavis megobars adzlevs mand xmas da suburqturia tavidanbolomde...

კი სუბიექტურია და მაგას ვერ გავექცევით.უნდა იყოს რაღაც მსგასვი კომპონენტები,თორემ ასე უაზრობაა.მე ეს მომწონს და ამას მივცემ ხმას,იმას ის მოწონს და იმას მიცემს ხმას,რა თქმა უნდა ეგ შეჯამება მთლად ობიექტური ვერ იქნება.

43

4 სექტემბერი 2018 10:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Heisenberg
ლა ლიგის წაგებას რონალსოს რატო აწერს ხალხი ვერ ვხვდები ? რომელმა ითამაშა რონალდოზე კარგად რომელი გამოირჩეოდა ? რონალდო რომ არ იყო მაშინ რა მოიგეს ? ან ძლივს იგებდნენ ან აგებდნენ . ზიდანმა კლასიკოზე ექსპერიმენტი რომ მოინდომა და საბოოოლოოდ დაგვაკარგვინა ლა ლიგა ეგეც რონალდოს ბრალია ??

Vax bijo madridistebi xart da ufro momtxivnebi unda iyot realis motamasheebze tore me mesiamivnrba tu sul waagebs reali..roca oqros burtze gaq pretenzia da sauketosoobaze ragac unda qna mainc..aba beili da benzema tu gaitandnen golebs vis ragatunda ronaldo gundshi..mara ver gaqindat imat da ronaldomac veraferi qna da ki gamoetisha reali chempionibas pirvelive turshi...ager romastan barcam mtlianad valverdes gadawtvetilrbebis gamo waago mara mteli pasuxismgebloba mainc mesizea imito ro gundi tu ver tamashibs maunc unda etamasha rame gansakutrebuli tviton

44

4 სექტემბერი 2018 10:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: Heisenberg
გეთანხმები. ასე პირადი სიმპატიებით რომ არის არაა კარგი . ვიღაცას შეიძლება სალაჰი მოსწონდეს ძაან და ხმა მას მისცეს არადა ამ დროს სხვა იმსახურებდეს . ახლა ყველაზე მეტი ხმა იმას აქვს ვისაც უფრო დიდი პიარი აქვს . რამდენჯერ იყო ტიაგო სილვა საუკეთესო თერთმეტეულში საუკეთესო მცველად და რატომ იყო ? ბევრი გულშემატკივარი ჰყავდა . ძააან იჩაგრება ის მოთამაშე ვინც ყველაფერს აკეთებს მოედანზე და სამწუხაროდ ისეთი პოპულარული არააა როგორიც მაგალითად რამოსია და ასე

სრულიად გეთანხმები.სილვას გარდა იყო სხვა შემთხვევებიც და სამწუხარო ფაქტია ეს,მაგრამ დღევანდელი სიტვაცია ასეთია და ვერაფერს შევცვლით სამწუხაროდ.

45

4 სექტემბერი 2018 10:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 579
ციტატა: Klod Makelele
უპირველესიი ფავორიტად რონალდო რატოო მიაჩნიათ ჩემთვის გაუგებარიააა!!!


ყველაზე მეტად დაიმსახურა და იმიტო. მარა არ გამოდის რო რონალდომ მოიგოს ყველაფერი.. ოქროს ბურთი თანაბრად არ აქვთ რონალდოს და მესის? 5-5, მეეჭვება რო მეექვსე მისცენ რონალდოს..
-----------------------
ზიდანი: "საუკეთესო ჩემსა და კრიშტიანუს შორის? რა თქმა უნდა, მე (იცინის). კარგად იცით, რასაც ვფიქრობ. კრიშტიანუ ჩემზე საგრძნობლად ძლიერია, მიუხედავად იმისა, რომ კარგი კარიერა მქონდა".

https://www.youtube.com/channel/UCtqD02mRfSVgFZf_NyDvJtQ

46

4 სექტემბერი 2018 10:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Walter White
ციტატა: Heisenberg
ლა ლიგის წაგებას რონალსოს რატო აწერს ხალხი ვერ ვხვდები ? რომელმა ითამაშა რონალდოზე კარგად რომელი გამოირჩეოდა ? რონალდო რომ არ იყო მაშინ რა მოიგეს ? ან ძლივს იგებდნენ ან აგებდნენ . ზიდანმა კლასიკოზე ექსპერიმენტი რომ მოინდომა და საბოოოლოოდ დაგვაკარგვინა ლა ლიგა ეგეც რონალდოს ბრალია ??

Vax bijo madridistebi xart da ufro momtxivnebi unda iyot realis motamasheebze tore me mesiamivnrba tu sul waagebs reali..roca oqros burtze gaq pretenzia da sauketosoobaze ragac unda qna mainc..aba beili da benzema tu gaitandnen golebs vis ragatunda ronaldo gundshi..mara ver gaqindat imat da ronaldomac veraferi qna da ki gamoetisha reali chempionibas pirvelive turshi...ager romastan barcam mtlianad valverdes gadawtvetilrbebis gamo waago mara mteli pasuxismgebloba mainc mesizea imito ro gundi tu ver tamashibs maunc unda etamasha rame gansakutrebuli tviton

უაზროდ დისკვალიფიკაცია მისცეს გამოატოვინეს თამაშები . 5 თამაში გამოტოვა ამას პლიუს სანაკრებოც ჰომ იყო და გავიდა უკვე დრო და ფორმაში ჩადგომასაც ჰო დრო უნდა ?? თან 33 წლისაა ლა ლიგაში ყველა თამაშს არ ათამაშებდნენ ასვენებდნენ რომ ლიგისთვის ფორმაში ყოფილიყო. ლიგაზე თავისი საქმე ქნა და ახლა ლა ლიგაში ეყოჩაღათ სხვებს . მოდრიჩი რომ გაიძახის ხალხი რეალს ულიდერაო და ლიგაზე ყველაზე მეტი მან ქნაო ეგერ რონალდოს გარეშე ექნა ლა ლიგაში რამე . მოდრიჩი კი არა მთელი გუნდი არ ვარგოდაა ზიდანმაც ექსპერიმენტი დაიწყო კლასიკოში და მარტო რონალდოს რა ექნა ? ყველაზე ნაკლებად რონალდოა დამნაშავე ლა ლიგის წაგებაში .

47

4 სექტემბერი 2018 10:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
ციტატა: Walter White
აი ვიცოდი რო მასე მიპასუხებდი მარა მაინც მქონდა იმედი რო ჩაწვდებოდი ჩემ ნათქვამს..გოლების მანქანაა რონალდო და ეგ ევალება კიდეც მარა მე თუ მკითხავ მოთამაშეს რომელსაც პრეტენზიაა აქვს ოქროს ბურთზე ან თუნდაც მსოფლიოში ნ1ობაზე..მაშინ არგუმენტად მარტო გოლები არუნდა მოვიყვანოთ..შეხედე სხვა მოთამაშეებს მარადონა ზიდანი მესი კრუიფი პლატინი და კიდე უამრავი მოთამაშეა და მაგათი სიდიადის აღწერა თუ მოგვინდება არასოდეს ვიტყვით გოლები გაქონდა უამრავიო..ესაა და ეს..თორე რონალდო რო ერთერთი საუკეთესო გამტანია ამაზე არავინ დავობს..

რა შუაში იყო ახლა ეგ?მე ვიძახი რომ მარადონას ან სხვას ჯობია?ჩვენ ვაფასებთ სეზონს და მის შედეგიანობას.არ შემიდარებია არც მარადონასთვის და არც ზიდანისთვის.მარტო გოლი არ არისო ფეხბურთი და გოლის გარეშე შეგიძლია მოიგო თამაში?ახლა თუ ესთეტიურობაზეა საუბარი და სილამაზეზე,ამაზეც ვერ შევთანხმდებით რადგან სილამაზე და ესთეტიურობა ყველასთვის სხვადასხვაა.

მივხვდი რასაც ამბობ მარა რავქნა მაინც არასოდეს მივანიჭებ მე პირადად საჯარიმოს ფორვარდს უპირატესობას 10ნომერთან.. ეგრე ფორვარდი ყოველთვის მეტს გაიტანს და მეტად შედეგიანი იქნრბა..უბრალოდ თუ მაინცდამაუნც ნომინალური 9იანის 10იანზე წინ დაყენება მომიწევს მარტო იმიტო რო სულ გააქვს უამრავიგოლი ყველასთან და ყველაფერთან. რონალდომ სეზონის უმნიშვნელოვანეს თამაშებში კიდე ეს ვერ მოახერხა.კიდევ ერთხელ ვაღიარებ იუვესთან ძაან მაგრა ითამაშა მარა რავი ოქროს ბურთს რო ეხება საქმე მეტია საჭირო.აბა გოლების 80% რო ერთი შეხებით გაგაქვს ნიშნავს რო ძალიან ძლიერი ნახ. დაცვიან გუნდDი თამაშობ..და ჩემი აზრით არაა საკმარისი ეს ოქროს ბურთისთვის..

ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Walter White
ციტატა: Heisenberg
ლა ლიგის წაგებას რონალსოს რატო აწერს ხალხი ვერ ვხვდები ? რომელმა ითამაშა რონალდოზე კარგად რომელი გამოირჩეოდა ? რონალდო რომ არ იყო მაშინ რა მოიგეს ? ან ძლივს იგებდნენ ან აგებდნენ . ზიდანმა კლასიკოზე ექსპერიმენტი რომ მოინდომა და საბოოოლოოდ დაგვაკარგვინა ლა ლიგა ეგეც რონალდოს ბრალია ??

Vax bijo madridistebi xart da ufro momtxivnebi unda iyot realis motamasheebze tore me mesiamivnrba tu sul waagebs reali..roca oqros burtze gaq pretenzia da sauketosoobaze ragac unda qna mainc..aba beili da benzema tu gaitandnen golebs vis ragatunda ronaldo gundshi..mara ver gaqindat imat da ronaldomac veraferi qna da ki gamoetisha reali chempionibas pirvelive turshi...ager romastan barcam mtlianad valverdes gadawtvetilrbebis gamo waago mara mteli pasuxismgebloba mainc mesizea imito ro gundi tu ver tamashibs maunc unda etamasha rame gansakutrebuli tviton

უაზროდ დისკვალიფიკაცია მისცეს გამოატოვინეს თამაშები . 5 თამაში გამოტოვა ამას პლიუს სანაკრებოც ჰომ იყო და გავიდა უკვე დრო და ფორმაში ჩადგომასაც ჰო დრო უნდა ?? თან 33 წლისაა ლა ლიგაში ყველა თამაშს არ ათამაშებდნენ ასვენებდნენ რომ ლიგისთვის ფორმაში ყოფილიყო. ლიგაზე თავისი საქმე ქნა და ახლა ლა ლიგაში ეყოჩაღათ სხვებს . მოდრიჩი რომ გაიძახის ხალხი რეალს ულიდერაო და ლიგაზე ყველაზე მეტი მან ქნაო ეგერ რონალდოს გარეშე ექნა ლა ლიგაში რამე . მოდრიჩი კი არა მთელი გუნდი არ ვარგოდაა ზიდანმაც ექსპერიმენტი დაიწყო კლასიკოში და მარტო რონალდოს რა ექნა ? ყველაზე ნაკლებად რონალდოა დამნაშავე ლა ლიგის წაგებაში .

გავიგე მარა ჯერერთი დისკვალიფიკაცია თუ მიიღო თავის თავს დააბრალოს..და თან რო გკითხო მესი რატო არაა სამეულში მეთქი მიპასუხებ ეთამაშა რომათან და იქნებოდა(ნუ შენ თუარა 90% მიპასუხებს)..ხოდა იმ გამო@#₾ირებულმა ისე ათამაშა გუნდი რო ვერაფერი ქნა ამ მესიმ..დაცვაში უნდა ერბინა თუ შეტევაში ვერ ხვდებოდა..მარა ფიფას არ აინტერესებს ეს..ვერ ითამაშა და ვერც აქ მოხვდა ხოდა არუნდა იყოს ორმაგი სტამდარტები.დიდი ხანი რონალდო იმ თამაშა ვერ აჩვენბს რითიც ოქტოს ბყრთს უნდა იღებდნენ(ამის საპასუხოდ იმედია არ მომივა ის არგუმენტი თუ რამდენ გოლს იტანს).მარა ტიტულებზეა დამოკიდებული ყველაფერი..

48

4 სექტემბერი 2018 10:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Walter White
ციტატა: Heisenberg
ლა ლიგის წაგებას რონალსოს რატო აწერს ხალხი ვერ ვხვდები ? რომელმა ითამაშა რონალდოზე კარგად რომელი გამოირჩეოდა ? რონალდო რომ არ იყო მაშინ რა მოიგეს ? ან ძლივს იგებდნენ ან აგებდნენ . ზიდანმა კლასიკოზე ექსპერიმენტი რომ მოინდომა და საბოოოლოოდ დაგვაკარგვინა ლა ლიგა ეგეც რონალდოს ბრალია ??

Vax bijo madridistebi xart da ufro momtxivnebi unda iyot realis motamasheebze tore me mesiamivnrba tu sul waagebs reali..roca oqros burtze gaq pretenzia da sauketosoobaze ragac unda qna mainc..aba beili da benzema tu gaitandnen golebs vis ragatunda ronaldo gundshi..mara ver gaqindat imat da ronaldomac veraferi qna da ki gamoetisha reali chempionibas pirvelive turshi...ager romastan barcam mtlianad valverdes gadawtvetilrbebis gamo waago mara mteli pasuxismgebloba mainc mesizea imito ro gundi tu ver tamashibs maunc unda etamasha rame gansakutrebuli tviton

უაზროდ დისკვალიფიკაცია მისცეს გამოატოვინეს თამაშები . 5 თამაში გამოტოვა ამას პლიუს სანაკრებოც ჰომ იყო და გავიდა უკვე დრო და ფორმაში ჩადგომასაც ჰო დრო უნდა ?? თან 33 წლისაა ლა ლიგაში ყველა თამაშს არ ათამაშებდნენ ასვენებდნენ რომ ლიგისთვის ფორმაში ყოფილიყო. ლიგაზე თავისი საქმე ქნა და ახლა ლა ლიგაში ეყოჩაღათ სხვებს . მოდრიჩი რომ გაიძახის ხალხი რეალს ულიდერაო და ლიგაზე ყველაზე მეტი მან ქნაო ეგერ რონალდოს გარეშე ექნა ლა ლიგაში რამე . მოდრიჩი კი არა მთელი გუნდი არ ვარგოდაა ზიდანმაც ექსპერიმენტი დაიწყო კლასიკოში და მარტო რონალდოს რა ექნა ? ყველაზე ნაკლებად რონალდოა დამნაშავე ლა ლიგის წაგებაში .

+111
რისი დანახვაც არუნდა არ დაინახავენ
ყველაფერს რონალდუს აბრალებენ მისი დასხმა საიტზე ცვეტშია უკვე.....
მოდრიჩი თუ საუკეთესოა მართლა ლა ლიგაში გაეკეთებინა რამე და მოეგებინებინა გუნდს. რონალდუ როარა ლიგას რეალი ვერ მოიგებდა დამერე აეღო მოდრიჩს საუკეთესოს წოდება....
33 წლისაა რონალდუ და თამაშის სილამაზე და დრიბლინგი როგორუნდა მოსთხოვო.ახალგაზრდა როცაიყო ყველაფერს აკეთებდა მოედანზე.ახლა ასაკშია და ამისდამიუხედავად საუკეთესო ფორვარდია და გუნდის ლიდერი იყო და ამას ხო დანახვა და დაფასებაუნდა მეტი რაუნდა მოთხოვო ზოგი მაგასაკში კარიერას ამთავრებს

49

4 სექტემბერი 2018 11:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Walter White
აი პროსტა არ მესმის ადამიანი თან ფეხბურთს უყურებდე და თან რონალდოს თვლიდე საუკეთესოდ წელს..ტიპმა მთელი პირველი წრე ჩააგდო და მაგის უსახურ თამაშს მოყვა რო რეალმა ლალიგა დაკარგა...ანტი რეკორდს ანტირეკორდზე დებდა და მგონი ერთ 200 დარტყმაში 4 გოლი ქონდა გატანილი..და მერე ლიგაზე იუვესთან იფრინა კიბატონო მარა გადამწყვეტ თამაშებში ბავარიასთან და ლივერპულთან მეპირადად არდამინახია თუ თამაშობდა..მუნდიალი ხო ჩააგდო და რავი აბა.. სალაჰზე ხო ზედმეტია საუბარი..იმ ფეხბურთის დედაც ვატირე ეგ რო საერთოდ მანდ იქნება წარდგენილი.. ფიფას რაღაც რო აქვს გამოსასწორებელი ფაქტია იმიტო რო რახან უეფას ჯილდოზე წარადგინეს რონი ვთქვით რო ლიგას ექცევა ყურადღებაო და ეხლა იმ ჯილდოზე წარადგუნეს სადაც წესით მთელ გავლილ სეზონს ექცევა ყურადღება და რავიცი აბა ცოტა უსამართლობის შეგრძნება ჩნდება..მესის რო სტატისტიკა გაუფუჭდა 12 თუ 11 წლიანი იმაზე მწყდება გუკი თორე სხვა კი არაფერი...

შენ .აგრად გცოდნია ფეხბურთი საღოლ

50

4 სექტემბერი 2018 11:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3487
არ მახსოვს რომელიღაც საიტია და იქ დევს ყველა მოთამაშის მარგი ქმედების კოეფიციენტები.ყველა ასპექტი გაერთიანებული და მანდ ნეიმარს ქონდა ყველაზე მაღალი მაჩვენებელი და რა მაგას მივცეთ ოქროს ბურთი?
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

51

4 სექტემბერი 2018 11:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ამ ფენომენის ახსნაშიც დამეხმარეთ ვინმე მე კი ვღადაობ ხოომე ასეთებზე მარა მაინც :დდდ .ამასწინათ სტატია როიყო რონალდოს 20წლის ბიჭის სხეულის მონაცემებიაქო და ზოგმა მადრიდისტამ რო დაიწყო რონალდოს ქებადიდება ათასნაირი ეპითეტებით ხოდა ეხლა ყველა იძახის 33წლისაა რაქნას მეტიო.

52

4 სექტემბერი 2018 11:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Walter White
ამ ფენომენის ახსნაშიც დამეხმარეთ ვინმე მე კი ვღადაობ ხოომე ასეთებზე მარა მაინც :დდდ .ამასწინათ სტატია როიყო რონალდოს 20წლის ბიჭის სხეულის მონაცემებიაქო და ზოგმა მადრიდისტამ რო დაიწყო რონალდოს ქებადიდება ათასნაირი ეპითეტებით ხოდა ეხლა ყველა იძახის 33წლისაა რაქნას მეტიო.

რის მიღწევას ცდილობ ? გაღიზიანებას მეგობარო?

53

4 სექტემბერი 2018 11:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Walter White
ამ ფენომენის ახსნაშიც დამეხმარეთ ვინმე მე კი ვღადაობ ხოომე ასეთებზე მარა მაინც :დდდ .ამასწინათ სტატია როიყო რონალდოს 20წლის ბიჭის სხეულის მონაცემებიაქო და ზოგმა მადრიდისტამ რო დაიწყო რონალდოს ქებადიდება ათასნაირი ეპითეტებით ხოდა ეხლა ყველა იძახის 33წლისაა რაქნას მეტიო.

20 წლის მონაცემებში რაიგულოსხმება იმედია იცი....
ისეთებს წერ მგონია რონალდუს ასაკს არუყურებ ან არიცი... რონალდუსგან მეტს რასითხოვ 33 წლის ფეხბურთელს დრიბლინგს ვერმოსთხოვ და წინდაუკან სირბილს... გარდა მაგისა ლა ლიგაში რატო ასვენებდა ზიდანი? იმიტორო იღლება ორივე ფრონტზე ვერ ახერხებს ღამაშს ასაკისდაგამო და ლალიგა დააკარგინაო რეალს ამბობ როცა სადღაც ნახევარი ითამაშა ლა ლიგაში.
დისკვალიფიკაცია როქონდა რონალდუს 5 მატჩიანი მაშინ რეალმა როგორ ითამაშა ლა ლიგაში გადახედე. დაბრუნდა უთამაშებელი უფორმო და რეალი მარტო რონალდუ ხოარაა მის იმედზე იყოს კოპაზეც ლიგაცეც და ლა ლიგაზეც? ზიდანი რონალდუს ინახავდა ლიგაზე და იქ გასაკეთებელი გააკეთა! ტოტენჰემი დორტმუნდი პესეჟე იუვენტუსი ამგუნდებს უტანა და ეს მარტივია?
ზიდანს ასესურდა ლიგაზე ჰქონდა აქცენტი და მაგიტო არ ათამაშებდა ლა ლიგაში და შენ ამბობ ლა ლიგა რონალდუმ დააკარგინაო როცა ნახევარი მატჩი ჩაატარა თითქმის ლალიგაში!

54

4 სექტემბერი 2018 11:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: BEQA MADRIDISTA
ციტატა: Walter White
ამ ფენომენის ახსნაშიც დამეხმარეთ ვინმე მე კი ვღადაობ ხოომე ასეთებზე მარა მაინც :დდდ .ამასწინათ სტატია როიყო რონალდოს 20წლის ბიჭის სხეულის მონაცემებიაქო და ზოგმა მადრიდისტამ რო დაიწყო რონალდოს ქებადიდება ათასნაირი ეპითეტებით ხოდა ეხლა ყველა იძახის 33წლისაა რაქნას მეტიო.

20 წლის მონაცემებში რაიგულოსხმება იმედია იცი....
ისეთებს წერ მგონია რონალდუს ასაკს არუყურებ ან არიცი... რონალდუსგან მეტს რასითხოვ 33 წლის ფეხბურთელს დრიბლინგს ვერმოსთხოვ და წინდაუკან სირბილს... გარდა მაგისა ლა ლიგაში რატო ასვენებდა ზიდანი? იმიტორო იღლება ორივე ფრონტზე ვერ ახერხებს ღამაშს ასაკისდაგამო და ლალიგა დააკარგინაო რეალს ამბობ როცა სადღაც ნახევარი ითამაშა ლა ლიგაში.
დისკვალიფიკაცია როქონდა რონალდუს 5 მატჩიანი მაშინ რეალმა როგორ ითამაშა ლა ლიგაში გადახედე. დაბრუნდა უთამაშებელი უფორმო და რეალი მარტო რონალდუ ხოარაა მის იმედზე იყოს კოპაზეც ლიგაცეც და ლა ლიგაზეც? ზიდანი რონალდუს ინახავდა ლიგაზე და იქ გასაკეთებელი გააკეთა! ტოტენჰემი დორტმუნდი პესეჟე იუვენტუსი ამგუნდებს უტანა და ეს მარტივია?
ზიდანს ასესურდა ლიგაზე ჰქონდა აქცენტი და მაგიტო არ ათამაშებდა ლა ლიგაში და შენ ამბობ ლა ლიგა რონალდუმ დააკარგინაო როცა ნახევარი მატჩი ჩაატარა თითქმის ლალიგაში!

მე რას მიხსნი კაცო..მეც ვიცი რო 33წლისაა და უჭირს ყველა ტურნირზე თამაში პროსტა რონალდოს სექტა როა და რო გამივარდებიან ხოლმე ნახე რა მშრომელია 20წლის ბიჭის მონაცემებიაქ 33წლისასო და გოლს რო ვერ გაიტანდა ეგრევე იტყოდნენ 33წლისაა რაქნას მეტიო..მაგათზე ვღადაობ ხოლმე თორე სხვა კი არაფერი...

ხო კიდე პროვოკატორობა ან ვინმეს გაღიზიანება რო მდომოდა მილიონი ნაცადი და გამოცდილი ხერხი არსებიბს ამიტომ იმათ მივმართავდი

55

4 სექტემბერი 2018 11:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 303
რამდენს ეშინია მოდრიჩმა არ აიღოს ოქროს ბურთიო :დდდდ

56

4 სექტემბერი 2018 11:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Walter White
ციტატა: BEQA MADRIDISTA
ციტატა: Walter White
ამ ფენომენის ახსნაშიც დამეხმარეთ ვინმე მე კი ვღადაობ ხოომე ასეთებზე მარა მაინც :დდდ .ამასწინათ სტატია როიყო რონალდოს 20წლის ბიჭის სხეულის მონაცემებიაქო და ზოგმა მადრიდისტამ რო დაიწყო რონალდოს ქებადიდება ათასნაირი ეპითეტებით ხოდა ეხლა ყველა იძახის 33წლისაა რაქნას მეტიო.

20 წლის მონაცემებში რაიგულოსხმება იმედია იცი....
ისეთებს წერ მგონია რონალდუს ასაკს არუყურებ ან არიცი... რონალდუსგან მეტს რასითხოვ 33 წლის ფეხბურთელს დრიბლინგს ვერმოსთხოვ და წინდაუკან სირბილს... გარდა მაგისა ლა ლიგაში რატო ასვენებდა ზიდანი? იმიტორო იღლება ორივე ფრონტზე ვერ ახერხებს ღამაშს ასაკისდაგამო და ლალიგა დააკარგინაო რეალს ამბობ როცა სადღაც ნახევარი ითამაშა ლა ლიგაში.
დისკვალიფიკაცია როქონდა რონალდუს 5 მატჩიანი მაშინ რეალმა როგორ ითამაშა ლა ლიგაში გადახედე. დაბრუნდა უთამაშებელი უფორმო და რეალი მარტო რონალდუ ხოარაა მის იმედზე იყოს კოპაზეც ლიგაცეც და ლა ლიგაზეც? ზიდანი რონალდუს ინახავდა ლიგაზე და იქ გასაკეთებელი გააკეთა! ტოტენჰემი დორტმუნდი პესეჟე იუვენტუსი ამგუნდებს უტანა და ეს მარტივია?
ზიდანს ასესურდა ლიგაზე ჰქონდა აქცენტი და მაგიტო არ ათამაშებდა ლა ლიგაში და შენ ამბობ ლა ლიგა რონალდუმ დააკარგინაო როცა ნახევარი მატჩი ჩაატარა თითქმის ლალიგაში!

მე რას მიხსნი კაცო..მეც ვიცი რო 33წლისაა და უჭირს ყველა ტურნირზე თამაში პროსტა რონალდოს სექტა როა და რო გამივარდებიან ხოლმე ნახე რა მშრომელია 20წლის ბიჭის მონაცემებიაქ 33წლისასო და გოლს რო ვერ გაიტანდა ეგრევე იტყოდნენ 33წლისაა რაქნას მეტიო..მაგათზე ვღადაობ ხოლმე თორე სხვა კი არაფერი...

ხო კიდე პროვოკატორობა ან ვინმეს გაღიზიანება რო მდომოდა მილიონი ნაცადი და გამოცდილი ხერხი არსებიბს ამიტომ იმათ მივმართავდი

aaa daje chemi komentari iyo ususuri? vai sanamde mivida chveni saqmee... kaci ambobs ronaldo sameulsac arimsaxurebso msoplio chaagdovo laligashi chaisvarao da ligaze veraperi qnao da me mdeba chirqs aqet.. umravlesobam icis aq vincaaa maqetali mamaent me magari mkidia exa shen chem komentars ras daarqmev uargumentot raacaas mide moedwbi

57

4 სექტემბერი 2018 11:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Walter White
ციტატა: BEQA MADRIDISTA
ციტატა: Walter White
ამ ფენომენის ახსნაშიც დამეხმარეთ ვინმე მე კი ვღადაობ ხოომე ასეთებზე მარა მაინც :დდდ .ამასწინათ სტატია როიყო რონალდოს 20წლის ბიჭის სხეულის მონაცემებიაქო და ზოგმა მადრიდისტამ რო დაიწყო რონალდოს ქებადიდება ათასნაირი ეპითეტებით ხოდა ეხლა ყველა იძახის 33წლისაა რაქნას მეტიო.

20 წლის მონაცემებში რაიგულოსხმება იმედია იცი....
ისეთებს წერ მგონია რონალდუს ასაკს არუყურებ ან არიცი... რონალდუსგან მეტს რასითხოვ 33 წლის ფეხბურთელს დრიბლინგს ვერმოსთხოვ და წინდაუკან სირბილს... გარდა მაგისა ლა ლიგაში რატო ასვენებდა ზიდანი? იმიტორო იღლება ორივე ფრონტზე ვერ ახერხებს ღამაშს ასაკისდაგამო და ლალიგა დააკარგინაო რეალს ამბობ როცა სადღაც ნახევარი ითამაშა ლა ლიგაში.
დისკვალიფიკაცია როქონდა რონალდუს 5 მატჩიანი მაშინ რეალმა როგორ ითამაშა ლა ლიგაში გადახედე. დაბრუნდა უთამაშებელი უფორმო და რეალი მარტო რონალდუ ხოარაა მის იმედზე იყოს კოპაზეც ლიგაცეც და ლა ლიგაზეც? ზიდანი რონალდუს ინახავდა ლიგაზე და იქ გასაკეთებელი გააკეთა! ტოტენჰემი დორტმუნდი პესეჟე იუვენტუსი ამგუნდებს უტანა და ეს მარტივია?
ზიდანს ასესურდა ლიგაზე ჰქონდა აქცენტი და მაგიტო არ ათამაშებდა ლა ლიგაში და შენ ამბობ ლა ლიგა რონალდუმ დააკარგინაო როცა ნახევარი მატჩი ჩაატარა თითქმის ლალიგაში!

მე რას მიხსნი კაცო..მეც ვიცი რო 33წლისაა და უჭირს ყველა ტურნირზე თამაში პროსტა რონალდოს სექტა როა და რო გამივარდებიან ხოლმე ნახე რა მშრომელია 20წლის ბიჭის მონაცემებიაქ 33წლისასო და გოლს რო ვერ გაიტანდა ეგრევე იტყოდნენ 33წლისაა რაქნას მეტიო..მაგათზე ვღადაობ ხოლმე თორე სხვა კი არაფერი...

ხო კიდე პროვოკატორობა ან ვინმეს გაღიზიანება რო მდომოდა მილიონი ნაცადი და გამოცდილი ხერხი არსებიბს ამიტომ იმათ მივმართავდი

aaa daje chemi komentari iyo ususuri? vai sanamde mivida chveni saqmee... kaci ambobs ronaldo sameulsac arimsaxurebso msoplio chaagdovo laligashi chaisvarao da ligaze veraperi qnao da me mdeba chirqs aqet.. umravlesobam icis aq vincaaa maqetali mamaent me magari mkidia exa shen chem komentars ras daarqmev uargumentot raacaas mide moedwbi

58

4 სექტემბერი 2018 11:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: royal madrid
ციტატა: Walter White
ხო კიდე პროვოკატორობა ან ვინმეს გაღიზიანება რო მდომოდა მილიონი ნაცადი და გამოცდილი ხერხი არსებიბს ამიტომ იმათ მივმართავდი

დაჟე ხერხებიც იცი ? ბრავო lol

რონალდუ მესისი ბულკია და ამდაგვარები ვინარიცის კაცო :D

59

4 სექტემბერი 2018 11:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Walter White
აი პროსტა არ მესმის ადამიანი თან ფეხბურთს უყურებდე და თან რონალდოს თვლიდე საუკეთესოდ წელს..ტიპმა მთელი პირველი წრე ჩააგდო და მაგის უსახურ თამაშს მოყვა რო რეალმა ლალიგა დაკარგა...ანტი რეკორდს ანტირეკორდზე დებდა და მგონი ერთ 200 დარტყმაში 4 გოლი ქონდა გატანილი..და მერე ლიგაზე იუვესთან იფრინა კიბატონო მარა გადამწყვეტ თამაშებში ბავარიასთან და ლივერპულთან მეპირადად არდამინახია თუ თამაშობდა..მუნდიალი ხო ჩააგდო და რავი აბა.. სალაჰზე ხო ზედმეტია საუბარი..იმ ფეხბურთის დედაც ვატირე ეგ რო საერთოდ მანდ იქნება წარდგენილი.. ფიფას რაღაც რო აქვს გამოსასწორებელი ფაქტია იმიტო რო რახან უეფას ჯილდოზე წარადგინეს რონი ვთქვით რო ლიგას ექცევა ყურადღებაო და ეხლა იმ ჯილდოზე წარადგუნეს სადაც წესით მთელ გავლილ სეზონს ექცევა ყურადღება და რავიცი აბა ცოტა უსამართლობის შეგრძნება ჩნდება..მესის რო სტატისტიკა გაუფუჭდა 12 თუ 11 წლიანი იმაზე მწყდება გუკი თორე სხვა კი არაფერი...

ჯერეგერთი პირველი წრის ჩაგდება მარტო რონალდოს ბრალი არ არის,მერე პსჟ-ს და იუვეს გაუტანა 6 გოლი,გახდა ლიგის ბომბარდირი,პირველი ფეხბურთელია ჩემპ.ლიგის ისტორიაში,რომელმაც ზედიზე 10 შეხვედრაში გაიტანა გოლი,მსოფლიო ჩემპიონატი რატომ ჩააგდო ვერ ვხვდები,პირველივე ტურში ესპანეთს შეუსრულა ჰეთ-თრიკი,ბოლო წუთზე ჯარიმა შეაგდო და ქულა გადაურჩინა გუნდს და პორტუგალია რომ სუსტი იყო და მერვედფინალის იქით ვერ გაქაჩა,რონის ბრალი ნაღდად არ არის.

60

4 სექტემბერი 2018 11:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: BEQA MADRIDISTA
ციტატა: Walter White
ამ ფენომენის ახსნაშიც დამეხმარეთ ვინმე მე კი ვღადაობ ხოომე ასეთებზე მარა მაინც :დდდ .ამასწინათ სტატია როიყო რონალდოს 20წლის ბიჭის სხეულის მონაცემებიაქო და ზოგმა მადრიდისტამ რო დაიწყო რონალდოს ქებადიდება ათასნაირი ეპითეტებით ხოდა ეხლა ყველა იძახის 33წლისაა რაქნას მეტიო.

20 წლის მონაცემებში რაიგულოსხმება იმედია იცი....
ისეთებს წერ მგონია რონალდუს ასაკს არუყურებ ან არიცი... რონალდუსგან მეტს რასითხოვ 33 წლის ფეხბურთელს დრიბლინგს ვერმოსთხოვ და წინდაუკან სირბილს... გარდა მაგისა ლა ლიგაში რატო ასვენებდა ზიდანი? იმიტორო იღლება ორივე ფრონტზე ვერ ახერხებს ღამაშს ასაკისდაგამო და ლალიგა დააკარგინაო რეალს ამბობ როცა სადღაც ნახევარი ითამაშა ლა ლიგაში.
დისკვალიფიკაცია როქონდა რონალდუს 5 მატჩიანი მაშინ რეალმა როგორ ითამაშა ლა ლიგაში გადახედე. დაბრუნდა უთამაშებელი უფორმო და რეალი მარტო რონალდუ ხოარაა მის იმედზე იყოს კოპაზეც ლიგაცეც და ლა ლიგაზეც? ზიდანი რონალდუს ინახავდა ლიგაზე და იქ გასაკეთებელი გააკეთა! ტოტენჰემი დორტმუნდი პესეჟე იუვენტუსი ამგუნდებს უტანა და ეს მარტივია?
ზიდანს ასესურდა ლიგაზე ჰქონდა აქცენტი და მაგიტო არ ათამაშებდა ლა ლიგაში და შენ ამბობ ლა ლიგა რონალდუმ დააკარგინაო როცა ნახევარი მატჩი ჩაატარა თითქმის ლალიგაში!

raazriaq chemo dzmao egetebtan laparaks mainc shen gagamtyuneben racarunda axsna.... tan yvelaze sagadao isaa rom amboben mesim uketesi mundiali chaatarao da uketesi sezonio😀😀😀 mesic didebuli motamashea rogorc ronaldo mamaent xan erti jobnis xan meore mara es bolo wlebi ashkarad ronaldos dominirebaaa

61

4 სექტემბერი 2018 11:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Walter White
პასუხი

თავისი ბრალი იყო დისკვალიფიკაცია ? მსაჯის დედაც რომ ვატირე რეალის მოგება რომ არ უნდოდა. უმტიტმა თამაში წესები დაარღვია და რონალდოს სიმულაციის გამო მისცეს 2 ყვითელი რომელიც არ იმსახურებდა . თურანმა ბუცი ესროლა მსაჯს და იმაზე არაფერი და მსაჯზე პატარა შეხებაზე კი დისკვალიფიკაცია მისცეს თან 5 მატჩიანი .მერე რომასთან მატჩში ვალვერდეს ბრალი არაა მარტო .მესი რომ ვერ თამაშობსა ბოლო 3 წელია ლიგაზე მისი ბრალია . სიარულით უნდა მოგებაა .არ დააფასეს რომა და წააგეს .მე ვერანაირი ჟილკა და მონდომება ვერ ვნახე მთელი თამაში დადიოდა და რას გამოაგდებდა რომას ? ლიდეირ რომ ასე დადის სხვა ფეხბურთელებმა რა უნდა ქნას ?

62

4 სექტემბერი 2018 11:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
ციტატა: Walter White
ციტატა: BEQA MADRIDISTA
ციტატა: Walter White
ამ ფენომენის ახსნაშიც დამეხმარეთ ვინმე მე კი ვღადაობ ხოომე ასეთებზე მარა მაინც :დდდ .ამასწინათ სტატია როიყო რონალდოს 20წლის ბიჭის სხეულის მონაცემებიაქო და ზოგმა მადრიდისტამ რო დაიწყო რონალდოს ქებადიდება ათასნაირი ეპითეტებით ხოდა ეხლა ყველა იძახის 33წლისაა რაქნას მეტიო.

20 წლის მონაცემებში რაიგულოსხმება იმედია იცი....
ისეთებს წერ მგონია რონალდუს ასაკს არუყურებ ან არიცი... რონალდუსგან მეტს რასითხოვ 33 წლის ფეხბურთელს დრიბლინგს ვერმოსთხოვ და წინდაუკან სირბილს... გარდა მაგისა ლა ლიგაში რატო ასვენებდა ზიდანი? იმიტორო იღლება ორივე ფრონტზე ვერ ახერხებს ღამაშს ასაკისდაგამო და ლალიგა დააკარგინაო რეალს ამბობ როცა სადღაც ნახევარი ითამაშა ლა ლიგაში.
დისკვალიფიკაცია როქონდა რონალდუს 5 მატჩიანი მაშინ რეალმა როგორ ითამაშა ლა ლიგაში გადახედე. დაბრუნდა უთამაშებელი უფორმო და რეალი მარტო რონალდუ ხოარაა მის იმედზე იყოს კოპაზეც ლიგაცეც და ლა ლიგაზეც? ზიდანი რონალდუს ინახავდა ლიგაზე და იქ გასაკეთებელი გააკეთა! ტოტენჰემი დორტმუნდი პესეჟე იუვენტუსი ამგუნდებს უტანა და ეს მარტივია?
ზიდანს ასესურდა ლიგაზე ჰქონდა აქცენტი და მაგიტო არ ათამაშებდა ლა ლიგაში და შენ ამბობ ლა ლიგა რონალდუმ დააკარგინაო როცა ნახევარი მატჩი ჩაატარა თითქმის ლალიგაში!

მე რას მიხსნი კაცო..მეც ვიცი რო 33წლისაა და უჭირს ყველა ტურნირზე თამაში პროსტა რონალდოს სექტა როა და რო გამივარდებიან ხოლმე ნახე რა მშრომელია 20წლის ბიჭის მონაცემებიაქ 33წლისასო და გოლს რო ვერ გაიტანდა ეგრევე იტყოდნენ 33წლისაა რაქნას მეტიო..მაგათზე ვღადაობ ხოლმე თორე სხვა კი არაფერი...

ხო კიდე პროვოკატორობა ან ვინმეს გაღიზიანება რო მდომოდა მილიონი ნაცადი და გამოცდილი ხერხი არსებიბს ამიტომ იმათ მივმართავდი

aaa daje chemi komentari iyo ususuri? vai sanamde mivida chveni saqmee... kaci ambobs ronaldo sameulsac arimsaxurebso msoplio chaagdovo laligashi chaisvarao da ligaze veraperi qnao da me mdeba chirqs aqet.. umravlesobam icis aq vincaaa maqetali mamaent me magari mkidia exa shen chem komentars ras daarqmev uargumentot raacaas mide moedwbi

წეღან hip hopმაც დამწამა ცილი რაღაც ჩაწყობების გჯერაო და ვთხოვე სად დავწერე ეგეთი რამე მანახე მეთქი და აღარ უპასუხია..ეტყობა ვერ ნახა..ეხლა შენ ამბიბ რო სამულს მიღმა უნდა იყოს რონალდო ეგ თქვიო..შენ მაინც მანახე სად სავწერე ეგწთი რამე..თუ მაინცდამაინც გაინტერესებს ჩემი აზრი..მესი რინალდო გრიზმანი უნდა იყოს სამეული

63

4 სექტემბერი 2018 11:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მამენტ ბარსას ფანია და რა უნდა ვუთხრა როცა მადრიდისტა რონალდოს არ აფასებს და ლალიგის წაგებას და ყველაფერს რონალდოს ატენის . ბოლო ბოლო ლიგაზე რაც გააკეთა იმას მაინც არ უკარგავს .

64

4 სექტემბერი 2018 11:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Walter White
აი პროსტა არ მესმის ადამიანი თან ფეხბურთს უყურებდე და თან რონალდოს თვლიდე საუკეთესოდ წელს..ტიპმა მთელი პირველი წრე ჩააგდო და მაგის უსახურ თამაშს მოყვა რო რეალმა ლალიგა დაკარგა...ანტი რეკორდს ანტირეკორდზე დებდა და მგონი ერთ 200 დარტყმაში 4 გოლი ქონდა გატანილი..და მერე ლიგაზე იუვესთან იფრინა კიბატონო მარა გადამწყვეტ თამაშებში ბავარიასთან და ლივერპულთან მეპირადად არდამინახია თუ თამაშობდა..მუნდიალი ხო ჩააგდო და რავი აბა.. სალაჰზე ხო ზედმეტია საუბარი..იმ ფეხბურთის დედაც ვატირე ეგ რო საერთოდ მანდ იქნება წარდგენილი.. ფიფას რაღაც რო აქვს გამოსასწორებელი ფაქტია იმიტო რო რახან უეფას ჯილდოზე წარადგინეს რონი ვთქვით რო ლიგას ექცევა ყურადღებაო და ეხლა იმ ჯილდოზე წარადგუნეს სადაც წესით მთელ გავლილ სეზონს ექცევა ყურადღება და რავიცი აბა ცოტა უსამართლობის შეგრძნება ჩნდება..მესის რო სტატისტიკა გაუფუჭდა 12 თუ 11 წლიანი იმაზე მწყდება გუკი თორე სხვა კი არაფერი...

am komentarshi chans eg..gansakutrebit bolosken

65

4 სექტემბერი 2018 11:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Walter White
აი პროსტა არ მესმის ადამიანი თან ფეხბურთს უყურებდე და თან რონალდოს თვლიდე საუკეთესოდ წელს..ტიპმა მთელი პირველი წრე ჩააგდო და მაგის უსახურ თამაშს მოყვა რო რეალმა ლალიგა დაკარგა...ანტი რეკორდს ანტირეკორდზე დებდა და მგონი ერთ 200 დარტყმაში 4 გოლი ქონდა გატანილი..და მერე ლიგაზე იუვესთან იფრინა კიბატონო მარა გადამწყვეტ თამაშებში ბავარიასთან და ლივერპულთან მეპირადად არდამინახია თუ თამაშობდა..მუნდიალი ხო ჩააგდო და რავი აბა.. სალაჰზე ხო ზედმეტია საუბარი..იმ ფეხბურთის დედაც ვატირე ეგ რო საერთოდ მანდ იქნება წარდგენილი.. ფიფას რაღაც რო აქვს გამოსასწორებელი ფაქტია იმიტო რო რახან უეფას ჯილდოზე წარადგინეს რონი ვთქვით რო ლიგას ექცევა ყურადღებაო და ეხლა იმ ჯილდოზე წარადგუნეს სადაც წესით მთელ გავლილ სეზონს ექცევა ყურადღება და რავიცი აბა ცოტა უსამართლობის შეგრძნება ჩნდება..მესის რო სტატისტიკა გაუფუჭდა 12 თუ 11 წლიანი იმაზე მწყდება გუკი თორე სხვა კი არაფერი...

ციტატა: Walter White
ციტატა: Bordo
ციტატა: Walter White
რონალდო საჯარიმოს ფორვარდია გოლებია მაგის საქმე და ეგ თუ ვერ გააკეთა რავი აბა რაღა დარჩა..
პ.ს. როგორ არუნდა გევასებოდეს რონალდო არმესმის..მარტივი საქმე არაა მესის კონკურენტად ითველობოდე ამდენი ხანი..თანაც საპატიო მეხუთე ადგილს იკავებს ჩემ ყველა დროის ტოპ 5ში ..ამიტომ ვერ ვიტყოდი რო არმევასება

თუ ამბობ რომ საჯარიმოს ფორვარდია და იმ კაცმაც დაგიკონკრეტა რომელ მატჩებშიც გაიტანა მაშინ მეორე არგუმენტად რაღას ეუბნები რომ მხოლოდ გოლი არ არისო ფეხბურთი?ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფურებში,ყველას გაუტანა ორივე მატჩში,ასევე პარიზს გაუტანა ორივე მატჩში,ასევე იუვეს გაუტანა ორივე მატჩში.სუპერკოპაზე როი წუთით შემოვიდა და გოლი გაიტანა ბარსელონას კარში,ასევე ლა ლიგაშიც ერთი გოლი გაუტანა,ასევე ატლეტიკოსაც.ნაკრებში პირადად ააღებინა ესპანეთთან ქულა და ძალიან მაგარი თამაშიც დადო.ასევე მსოფლიო საკლუბოზე ორივე გუნდს გაუტანა გოლი.ჩემპიონთა ლიგა რომ შევაფასოთ,ისევ თხუთეტი გოლი მოუტანა გუნდს და მისი უდიდესი წვლილია მესამედ დადებული ჩემპიონთა ლიგის.მეტს რატომ ითხოვთ 33 წლის კაცისგან ვერ ვხდები.სხვა რა უნდა ექნა?ასევე ისიც სათქმელია,რომ ძალიან ბევრი მატჩი გამოტოვა ლა ლიგაში.

აი ვიცოდი რო მასე მიპასუხებდი მარა მაინც მქონდა იმედი რო ჩაწვდებოდი ჩემ ნათქვამს..გოლების მანქანაა რონალდო და ეგ ევალება კიდეც მარა მე თუ მკითხავ მოთამაშეს რომელსაც პრეტენზიაა აქვს ოქროს ბურთზე ან თუნდაც მსოფლიოში ნ1ობაზე..მაშინ არგუმენტად მარტო გოლები არუნდა მოვიყვანოთ..შეხედე სხვა მოთამაშეებს მარადონა ზიდანი მესი კრუიფი პლატინი და კიდე უამრავი მოთამაშეა და მაგათი სიდიადის აღწერა თუ მოგვინდება არასოდეს ვიტყვით გოლები გაქონდა უამრავიო..ესაა და ეს..თორე რონალდო რო ერთერთი საუკეთესო გამტანია ამაზე არავინ დავობს..

მისი ასაკიც უნდა გავითვალისწინოთ.ის ახალგაზრდობაში ფლანგის ვინგერი იყო და სიდიადეში თუ იმას გულისხმობ რომ მაგათი თამაშის ნახვა სასიამოვნოა,გეტყვი რომ მართალი ხარ,მაგრამ ეგ არაფერს შუაშია N1-თან.

66

4 სექტემბერი 2018 11:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვოლტერ არაბიძე ჰომ არ ხარ შენ ?

67

4 სექტემბერი 2018 11:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
ციტატა: BEQA MADRIDISTA
ციტატა: Walter White
ამ ფენომენის ახსნაშიც დამეხმარეთ ვინმე მე კი ვღადაობ ხოომე ასეთებზე მარა მაინც :დდდ .ამასწინათ სტატია როიყო რონალდოს 20წლის ბიჭის სხეულის მონაცემებიაქო და ზოგმა მადრიდისტამ რო დაიწყო რონალდოს ქებადიდება ათასნაირი ეპითეტებით ხოდა ეხლა ყველა იძახის 33წლისაა რაქნას მეტიო.

20 წლის მონაცემებში რაიგულოსხმება იმედია იცი....
ისეთებს წერ მგონია რონალდუს ასაკს არუყურებ ან არიცი... რონალდუსგან მეტს რასითხოვ 33 წლის ფეხბურთელს დრიბლინგს ვერმოსთხოვ და წინდაუკან სირბილს... გარდა მაგისა ლა ლიგაში რატო ასვენებდა ზიდანი? იმიტორო იღლება ორივე ფრონტზე ვერ ახერხებს ღამაშს ასაკისდაგამო და ლალიგა დააკარგინაო რეალს ამბობ როცა სადღაც ნახევარი ითამაშა ლა ლიგაში.
დისკვალიფიკაცია როქონდა რონალდუს 5 მატჩიანი მაშინ რეალმა როგორ ითამაშა ლა ლიგაში გადახედე. დაბრუნდა უთამაშებელი უფორმო და რეალი მარტო რონალდუ ხოარაა მის იმედზე იყოს კოპაზეც ლიგაცეც და ლა ლიგაზეც? ზიდანი რონალდუს ინახავდა ლიგაზე და იქ გასაკეთებელი გააკეთა! ტოტენჰემი დორტმუნდი პესეჟე იუვენტუსი ამგუნდებს უტანა და ეს მარტივია?
ზიდანს ასესურდა ლიგაზე ჰქონდა აქცენტი და მაგიტო არ ათამაშებდა ლა ლიგაში და შენ ამბობ ლა ლიგა რონალდუმ დააკარგინაო როცა ნახევარი მატჩი ჩაატარა თითქმის ლალიგაში!

raazriaq chemo dzmao egetebtan laparaks mainc shen gagamtyuneben racarunda axsna.... tan yvelaze sagadao isaa rom amboben mesim uketesi mundiali chaatarao da uketesi sezonio😀😀😀 mesic didebuli motamashea rogorc ronaldo mamaent xan erti jobnis xan meore mara es bolo wlebi ashkarad ronaldos dominirebaaa

მუნდიალზე რონალდუმ რაცშეეძლო გააკეთა და გაიყვანა პორტუგალია ჯგუფიდან და მეტი რაექნა ძალიან უსუსურად გამოიყურებოდა ეგ ნაკრები და ყვეპამ იცოდა მაგის მაქსიმუმი 1/8 ფინალი როიყო. მუნდიალი ჩააგდოვო ვერიტყვი რონალდუზე. მესიმ კი ჩააგდო აშკარად....
რაც შეეხება სეზონს რონალდუმ ბოლო სეზონში აჯობა, ლიგა მოიგო და მთავარი ბომბარდირი გახდა.ასევე კარგად ჩაატარა მსოფლიო .და ლალიგაში ცუდი არიყო,ბევრი მატჩი გამოტოვა და გოლებიც ნაკლები იტანა.მესიმ მხოლოდ ლალიგა მოიგო და მანდ შეყარა გოპები. ლიგაზე და მუნდილზე მკვდარიიყო და მაგიტოა სამეულში რომ ვერმოხვდა.

68

4 სექტემბერი 2018 11:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
ციტატა: Walter White
აი პროსტა არ მესმის ადამიანი თან ფეხბურთს უყურებდე და თან რონალდოს თვლიდე საუკეთესოდ წელს..ტიპმა მთელი პირველი წრე ჩააგდო და მაგის უსახურ თამაშს მოყვა რო რეალმა ლალიგა დაკარგა...ანტი რეკორდს ანტირეკორდზე დებდა და მგონი ერთ 200 დარტყმაში 4 გოლი ქონდა გატანილი..და მერე ლიგაზე იუვესთან იფრინა კიბატონო მარა გადამწყვეტ თამაშებში ბავარიასთან და ლივერპულთან მეპირადად არდამინახია თუ თამაშობდა..მუნდიალი ხო ჩააგდო და რავი აბა.. სალაჰზე ხო ზედმეტია საუბარი..იმ ფეხბურთის დედაც ვატირე ეგ რო საერთოდ მანდ იქნება წარდგენილი.. ფიფას რაღაც რო აქვს გამოსასწორებელი ფაქტია იმიტო რო რახან უეფას ჯილდოზე წარადგინეს რონი ვთქვით რო ლიგას ექცევა ყურადღებაო და ეხლა იმ ჯილდოზე წარადგუნეს სადაც წესით მთელ გავლილ სეზონს ექცევა ყურადღება და რავიცი აბა ცოტა უსამართლობის შეგრძნება ჩნდება..მესის რო სტატისტიკა გაუფუჭდა 12 თუ 11 წლიანი იმაზე მწყდება გუკი თორე სხვა კი არაფერი...

am komentarshi chans eg..gansakutrebit bolosken

ბოლოსკენ ის ჩანს რო სადაც მესი არაა წარდგენილი რომელსაც საუკეთესო ინდივიდუალური სეზონი ჰქონდა(მგონი არ ვდაიბთ ამაზე) ის არმოხვდა და რონის მოხვედრა რომელმაც მარტო ლიგაზე გაიბრწყინა უსამართლობაა მეთქი..თორე რონი თუმიხვდა მესიც უნდა ყოფილიყო მინიმუმ სხვა არაფერი

69

4 სექტემბერი 2018 11:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Walter White
ციტატა: Bordo
ციტატა: Walter White
აი ვიცოდი რო მასე მიპასუხებდი მარა მაინც მქონდა იმედი რო ჩაწვდებოდი ჩემ ნათქვამს..გოლების მანქანაა რონალდო და ეგ ევალება კიდეც მარა მე თუ მკითხავ მოთამაშეს რომელსაც პრეტენზიაა აქვს ოქროს ბურთზე ან თუნდაც მსოფლიოში ნ1ობაზე..მაშინ არგუმენტად მარტო გოლები არუნდა მოვიყვანოთ..შეხედე სხვა მოთამაშეებს მარადონა ზიდანი მესი კრუიფი პლატინი და კიდე უამრავი მოთამაშეა და მაგათი სიდიადის აღწერა თუ მოგვინდება არასოდეს ვიტყვით გოლები გაქონდა უამრავიო..ესაა და ეს..თორე რონალდო რო ერთერთი საუკეთესო გამტანია ამაზე არავინ დავობს..

რა შუაში იყო ახლა ეგ?მე ვიძახი რომ მარადონას ან სხვას ჯობია?ჩვენ ვაფასებთ სეზონს და მის შედეგიანობას.არ შემიდარებია არც მარადონასთვის და არც ზიდანისთვის.მარტო გოლი არ არისო ფეხბურთი და გოლის გარეშე შეგიძლია მოიგო თამაში?ახლა თუ ესთეტიურობაზეა საუბარი და სილამაზეზე,ამაზეც ვერ შევთანხმდებით რადგან სილამაზე და ესთეტიურობა ყველასთვის სხვადასხვაა.

მივხვდი რასაც ამბობ მარა რავქნა მაინც არასოდეს მივანიჭებ მე პირადად საჯარიმოს ფორვარდს უპირატესობას 10ნომერთან.. ეგრე ფორვარდი ყოველთვის მეტს გაიტანს და მეტად შედეგიანი იქნრბა..უბრალოდ თუ მაინცდამაუნც ნომინალური 9იანის 10იანზე წინ დაყენება მომიწევს მარტო იმიტო რო სულ გააქვს უამრავიგოლი ყველასთან და ყველაფერთან. რონალდომ სეზონის უმნიშვნელოვანეს თამაშებში კიდე ეს ვერ მოახერხა.კიდევ ერთხელ ვაღიარებ იუვესთან ძაან მაგრა ითამაშა მარა რავი ოქროს ბურთს რო ეხება საქმე მეტია საჭირო.აბა გოლების 80% რო ერთი შეხებით გაგაქვს ნიშნავს რო ძალიან ძლიერი ნახ. დაცვიან გუნდDი თამაშობ..და ჩემი აზრით არაა საკმარისი ეს ოქროს ბურთისთვის..

ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Walter White
ციტატა: Heisenberg
ლა ლიგის წაგებას რონალსოს რატო აწერს ხალხი ვერ ვხვდები ? რომელმა ითამაშა რონალდოზე კარგად რომელი გამოირჩეოდა ? რონალდო რომ არ იყო მაშინ რა მოიგეს ? ან ძლივს იგებდნენ ან აგებდნენ . ზიდანმა კლასიკოზე ექსპერიმენტი რომ მოინდომა და საბოოოლოოდ დაგვაკარგვინა ლა ლიგა ეგეც რონალდოს ბრალია ??

Vax bijo madridistebi xart da ufro momtxivnebi unda iyot realis motamasheebze tore me mesiamivnrba tu sul waagebs reali..roca oqros burtze gaq pretenzia da sauketosoobaze ragac unda qna mainc..aba beili da benzema tu gaitandnen golebs vis ragatunda ronaldo gundshi..mara ver gaqindat imat da ronaldomac veraferi qna da ki gamoetisha reali chempionibas pirvelive turshi...ager romastan barcam mtlianad valverdes gadawtvetilrbebis gamo waago mara mteli pasuxismgebloba mainc mesizea imito ro gundi tu ver tamashibs maunc unda etamasha rame gansakutrebuli tviton

უაზროდ დისკვალიფიკაცია მისცეს გამოატოვინეს თამაშები . 5 თამაში გამოტოვა ამას პლიუს სანაკრებოც ჰომ იყო და გავიდა უკვე დრო და ფორმაში ჩადგომასაც ჰო დრო უნდა ?? თან 33 წლისაა ლა ლიგაში ყველა თამაშს არ ათამაშებდნენ ასვენებდნენ რომ ლიგისთვის ფორმაში ყოფილიყო. ლიგაზე თავისი საქმე ქნა და ახლა ლა ლიგაში ეყოჩაღათ სხვებს . მოდრიჩი რომ გაიძახის ხალხი რეალს ულიდერაო და ლიგაზე ყველაზე მეტი მან ქნაო ეგერ რონალდოს გარეშე ექნა ლა ლიგაში რამე . მოდრიჩი კი არა მთელი გუნდი არ ვარგოდაა ზიდანმაც ექსპერიმენტი დაიწყო კლასიკოში და მარტო რონალდოს რა ექნა ? ყველაზე ნაკლებად რონალდოა დამნაშავე ლა ლიგის წაგებაში .

გავიგე მარა ჯერერთი დისკვალიფიკაცია თუ მიიღო თავის თავს დააბრალოს..და თან რო გკითხო მესი რატო არაა სამეულში მეთქი მიპასუხებ ეთამაშა რომათან და იქნებოდა(ნუ შენ თუარა 90% მიპასუხებს)..ხოდა იმ გამო@#₾ირებულმა ისე ათამაშა გუნდი რო ვერაფერი ქნა ამ მესიმ..დაცვაში უნდა ერბინა თუ შეტევაში ვერ ხვდებოდა..მარა ფიფას არ აინტერესებს ეს..ვერ ითამაშა და ვერც აქ მოხვდა ხოდა არუნდა იყოს ორმაგი სტამდარტები.დიდი ხანი რონალდო იმ თამაშა ვერ აჩვენბს რითიც ოქტოს ბყრთს უნდა იღებდნენ(ამის საპასუხოდ იმედია არ მომივა ის არგუმენტი თუ რამდენ გოლს იტანს).მარა ტიტულებზეა დამოკიდებული ყველაფერი..

რონალდოს ბრალი არ არის დისკვალიფიკაცია რომ აიკიდა,ეს იმ გამოსირებული მსაჯის ბრალია.

70

4 სექტემბერი 2018 11:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Heisenberg
ვოლტერ არაბიძე ჰომ არ ხარ შენ ?

არა ვაითი

ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Walter White
პასუხი

თავისი ბრალი იყო დისკვალიფიკაცია ? მსაჯის დედაც რომ ვატირე რეალის მოგება რომ არ უნდოდა. უმტიტმა თამაში წესები დაარღვია და რონალდოს სიმულაციის გამო მისცეს 2 ყვითელი რომელიც არ იმსახურებდა . თურანმა ბუცი ესროლა მსაჯს და იმაზე არაფერი და მსაჯზე პატარა შეხებაზე კი დისკვალიფიკაცია მისცეს თან 5 მატჩიანი .მერე რომასთან მატჩში ვალვერდეს ბრალი არაა მარტო .მესი რომ ვერ თამაშობსა ბოლო 3 წელია ლიგაზე მისი ბრალია . სიარულით უნდა მოგებაა .არ დააფასეს რომა და წააგეს .მე ვერანაირი ჟილკა და მონდომება ვერ ვნახე მთელი თამაში დადიოდა და რას გამოაგდებდა რომას ? ლიდეირ რომ ასე დადის სხვა ფეხბურთელებმა რა უნდა ქნას ?

ეგრე რონალდომაც ყვ@#₾რებზე რო მოიკიდა ხელი და მსაჯს ეძახდა ერთერთი თამაშისას არც მანდ დაუსჯიათ თუარვცდები :D

71

4 სექტემბერი 2018 11:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Heisenberg
მამენტ ბარსას ფანია და რა უნდა ვუთხრა როცა მადრიდისტა რონალდოს არ აფასებს და ლალიგის წაგებას და ყველაფერს რონალდოს ატენის . ბოლო ბოლო ლიგაზე რაც გააკეთა იმას მაინც არ უკარგავს .

+1 აქ ბევრი მადრიდისტაც იმას ამბობდა რონალდუმ ლიგა ჩააგდოვო

72

4 სექტემბერი 2018 11:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
https://youtu.be/B-_xz-qOlxQ ამაზე ვამბიბ

73

4 სექტემბერი 2018 12:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3487
ციტატა: Walter White
წეღან hip hopმაც დამწამა ცილი რაღაც ჩაწყობების გჯერაო და ვთხოვე სად დავწერე ეგეთი რამე მანახე მეთქი და აღარ უპასუხია..ეტყობა ვერ ნახა.

სად გითხარი რო ჩაწყობების გჯერა თქო 😂
მე დავწერე ყველა შენს აზრზეა პროსტა პერესმა ჩააწყო თქო.ეს ირონიით დავწერე ვინაიდან ბევრი შემოდის და ამაზე აპელირებს თორე მე შენი მიმართულებით არ დამიწერია ეგ.ჩემს გაკეთებულ კომს მოვაყოლე.

ციტატა: Walter White
https://youtu.be/B-_xz-qOlxQ ამაზე ვამბიბ

აი შენი აზრი მაიტერესებს.რონიმ წაუთათუნა რასაც ქვია ხელი მსაჯს.სხვა სიტყვა არ ეხმიანება მაგ საქციელს.მაგისთვის 5 მატჩიანი სასჯელი რამდენად გამართლებულია
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

74

4 სექტემბერი 2018 12:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9020
ციტატა: Walter White
ისე მაგ შლანგებმა როგორც შენ უწიდებ რონალდოს გარეშე ევროპის ჩემპიონატის ფინალი მოუგეს წლევანდელ მსოფლიოს ჩემპიონს სულ რაღაც ორიოდე წლის წინ..ამაზე მახსოსვ აქ ვიღაცას ვეკამათებოდი კომენტარებში და აღარ დავწერ არაფერს უბრალოდ..პორტუგალია იყო ტაქტიკურად ძალიან გამართული გუნდი..კარგი მეკარით და კიდე უფრო უკეთესი დაცვით და მწვრთნელით..ამ სამი ჩამოთვლილიდან ერთი მაინც რო ყოლოდა ნაკრებში შენს მიერ ზემით ხსენებულს დარწმუნებული ვარ ბევრად უკეთეს მუნდიალს ითამაშებდა.

rodis ra moiges eg sxva sakitxia realurad am msoflioze mag nakrebshi marto erti adamiani tamashobda da amis ar danaxva tvalebis dabrmavebaa titqmis

75

4 სექტემბერი 2018 12:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: hip hop
ციტატა: Walter White
წეღან hip hopმაც დამწამა ცილი რაღაც ჩაწყობების გჯერაო და ვთხოვე სად დავწერე ეგეთი რამე მანახე მეთქი და აღარ უპასუხია..ეტყობა ვერ ნახა.

სად გითხარი რო ჩაწყობების გჯერა თქო 😂
მე დავწერე ყველა შენს აზრზეა პროსტა პერესმა ჩააწყო თქო.ეს ირონიით დავწერე ვინაიდან ბევრი შემოდის და ამაზე აპელირებს თორე მე შენი მიმართულებით არ დამიწერია ეგ.ჩემს გაკეთებულ კომს მოვაყოლე.

ციტატა: Walter White
https://youtu.be/B-_xz-qOlxQ ამაზე ვამბიბ

აი შენი აზრი მაიტერესებს.რონიმ წაუთათუნა რასაც ქვია ხელი მსაჯს.სხვა სიტყვა არ ეხმიანება მაგ საქციელს.მაგისთვის 5 მატჩიანი სასჯელი რამდენად გამართლებულია

რახან ბევრი ბარსასფანი აბრალებს პერესს ჩაწყობებს შენი უადგილო ირონიის მერე რო დაწერე ეგ საფუძვლიანი ეჭვი გამიჩნდა მეც ერთერთ მათგანად მთვლიდი :დდ

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 20
2 ბელინგემი 18
3 სორლოტი 17
4 ლევანდოვსკი 17

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (54)
აპრილი 2024 (378)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)