მოურინიო:„მადრიდის „რეალი“ ხშირად მაცინებს“

ჟოზე მოურინიომ „სევილიასთან“ მატჩის შემდეგ ჟურნალისტებთან ისაუბრა, სადაც ის პოლ პოგბას „რეალში“ ტრანსფერსაც შეეხო...


„მადრიდის „რეალი“ ხშირად მაცინებს ხოლმე, თუმცა ახლა განვითარებული მოვლენების მიხედვით, თავისუფლად შეიძლება ვთქვათ, რომ ვითარება კომიკურია.“

„„რეალს“ სურს პოგბა? შესაძლოა დიახ, მაგრამ თანხა, რომელსაც ფლორენტინო ჩამოდის სასაცილოა.“ dle 10.1

  • Bernabeu
  • 22 თებერვალი 2018
  • 8327
  • 58

1

22 თებერვალი 2018 11:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აუ დეხეამ რეები აკეთა გუშინ,1 ტაიმის X მეწერა და ბოლო წამზე რა ბურთი აიგო,ესეთი სეივი რავი არ მინახია კარგა ხანია,მოურინიომ კი რა ქნა გუშინ, სევილიას დაცვაში რა პონტში უნდა დაუჯდე მთელი თამაში,მანჩესტერს შეეძლო ამ თამაშშივე დაესრულებინა

2

22 თებერვალი 2018 12:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Mau shen gushindeli tamashit shors ver waxval ra chjmul fexburts atamasheb gunds

3

22 თებერვალი 2018 12:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რა აქ რეალს შენი დასაცინი შე ქინძო, მოწევა ადამიანს კლავს, მოურინიო კი ფეხბურთს, გუშინ ლა ლიგის მეხუთე ადგილოსანმა გუნდმა ყველანაირად რო გიხმარათ, გინდ სახიფათო მომენტებში, გინდ ბურთის ფლობაში, შენი ფეხბურთის შემყურე ან ზიდანს ან რეალს შენ დასაცინი რა აქ, უჟმურო ო...........

4

22 თებერვალი 2018 12:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 579
მოურინიო მანჩესტერის შესაფერისი მწვრთნელი არ არის. იუნაიტედის ხელმძღვანელობის გარდა მგონი ყველა ხვდება ამას
-----------------------
ზიდანი: "საუკეთესო ჩემსა და კრიშტიანუს შორის? რა თქმა უნდა, მე (იცინის). კარგად იცით, რასაც ვფიქრობ. კრიშტიანუ ჩემზე საგრძნობლად ძლიერია, მიუხედავად იმისა, რომ კარგი კარიერა მქონდა".

https://www.youtube.com/channel/UCtqD02mRfSVgFZf_NyDvJtQ

5

22 თებერვალი 2018 12:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მანჩე ვერ გავა

6

22 თებერვალი 2018 12:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ქათამი. როგორ მინდა სევილიამ გამოგაგდოთ რა. თუ პესეჟეს გავცდით და ეს ქათამი სევილიას ჩვენ უნდა შეგვხვდეს

7

22 თებერვალი 2018 13:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რა ჩმორი ხარ, ამის გუნდები როცა ითამაშებენ აღარ უნდა ვუყურო ფეხბურთს, ანტიფეხბურთი ქათამი

8

22 თებერვალი 2018 13:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Jobia murinio isev italiashi wavides tore sircxvilia am stilit inglishi yopna da aramarto ingishi

9

22 თებერვალი 2018 13:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2095
Sevilias saxlshi mougebs,magram dalshe shaxtior romas shoris gamarjv tu ar shexvda...

10

22 თებერვალი 2018 13:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მეკარეები: დე ხეა, კასილია

ცენტრალური მცველები: რამოსი, ვარანი, ვალიეხო, ნაჩო

მარჯვენა მცველები: კარვახალი, ნაჩო

მარცხენა მცველები: მარსელო, ტეო ერნანდესი

ჩამშლელი ნახევარმცველები: კაზემირო, ლორენტე

მარჯვენა ნახევარმცველები: მოდრიჩი, კოვაჩიჩი

მარცხენა ნახევარმცველები: კროოსი, სებალიოსი

მარჯვენა ვინგერები: ბეილი, ვასკესი

მარცხენა ვინგერები: ასენსიო, ისკო

ცენტრალური თავდასხმელები: რონალდუ, ბენზემა

11

22 თებერვალი 2018 13:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mazanaa.
სებალიოსი

სებალოსი ლორენტე ჰაკიმი ბენზემა კასილა მომავალი სეზონიდან რეალში აღარ იქნებიან 100%

12

22 თებერვალი 2018 13:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
De gea ariyos maq ki geqneboda saqme sasacilod !

13

22 თებერვალი 2018 14:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
სებალიოსი მაგრა მეცოდება იჩაგრება კლუბში ეს აშკარაა

14

22 თებერვალი 2018 14:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
My Webpageმაგრად ვისიამოვნე სულ ადინ კასანიით გაკეთდა ყველაფერი.ეს არის ის რისთვისაც მიყვარს ფეხბურთი
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

15

22 თებერვალი 2018 15:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
My Webpageმაგრად ვისიამოვნე სულ ადინ კასანიით გაკეთდა ყველაფერი.ეს არის ის რისთვისაც მიყვარს ფეხბურთი

პატარა შედევრი იყო. ისე კოვას სტატისტიკა ნახე რა დადო ტიპმა

16

22 თებერვალი 2018 15:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
My Webpageმაგრად ვისიამოვნე სულ ადინ კასანიით გაკეთდა ყველაფერი.ეს არის ის რისთვისაც მიყვარს ფეხბურთი

ეგ რეალის კი არა ლეგანესის ფეხბურთელების ბრალია . როდის იყო რეალი ლამაზად თამაშობდა ? სულ შედეგი აინტერესებდათ . ეგ იყო გავარდნაა მეტი არაფერი

17

22 თებერვალი 2018 15:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDINHO

ვასკესზე არ გეთანხმები რობალდინიო ძმა . კიი სუპერ ვარსკვლავი არაა მაგრამ ძააან ბევრს მუშაობს და ბოლო 5 თამადია მაგრა გამოგვადგა დაცვაშიც და შეტევაშიც ბეილზე მაგრა კი თამაშობს და ვერ ვიტყვი რო ცუდია )) სებალიოსს რაც შეეხება ტრამვის მერე აშკარად არარის ბოლომდე მზად უბრალოდ გუშინ წუთების გაყვანის პონტში შემოიყვანა და ეგონა ერთი ხუთი წუთი მაინც ითამაშებდა მაგრამ გვიან შემოვიდა და 2 წუთის მეტი არ დაამატა მსაჯმა )) ტეო კიდე ესპანელი ფრანგია 😄. და რამდენჯწრმე ასენსიო და მაგან მაგრა ითამაშეს . ნუ კოვაჩიჩი დონეა კიდე გამოჩნდა გუშინ პროსტა ხანდახან ურევა 😂😂. შენ აზრს პატივს ვცემ მაგრამ ვერ დაგეთანხმები ბოლომდე ვასკესი გიშინ პირველ ტაიმში ყველაზე კაი იყო

18

22 თებერვალი 2018 15:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
eurosport.ru რეალს ზედიზედ 18 მატჩი არ წაუგია ლალიგაში, როცა კრიშტიანუ რონალდო არ თამაშობს!!!
დასკვნა: ესე იგი, ის გუნდს ხელს უშლის?!)))

19

22 თებერვალი 2018 15:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: RONALDINHO

ვასკესზე არ გეთანხმები რობალდინიო ძმა . კიი სუპერ ვარსკვლავი არაა მაგრამ ძააან ბევრს მუშაობს და ბოლო 5 თამადია მაგრა გამოგვადგა დაცვაშიც და შეტევაშიც ბეილზე მაგრა კი თამაშობს და ვერ ვიტყვი რო ცუდია )) სებალიოსს რაც შეეხება ტრამვის მერე აშკარად არარის ბოლომდე მზად უბრალოდ გუშინ წუთების გაყვანის პონტში შემოიყვანა და ეგონა ერთი ხუთი წუთი მაინც ითამაშებდა მაგრამ გვიან შემოვიდა და 2 წუთის მეტი არ დაამატა მსაჯმა )) ტეო კიდე ესპანელი ფრანგია 😄. და რამდენჯწრმე ასენსიო და მაგან მაგრა ითამაშეს . ნუ კოვაჩიჩი დონეა კიდე გამოჩნდა გუშინ პროსტა ხანდახან ურევა 😂😂. შენ აზრს პატივს ვცემ მაგრამ ვერ დაგეთანხმები ბოლომდე ვასკესი გიშინ პირველ ტაიმში ყველაზე კაი იყო

უკვე დამატებული იყო დრო სებალიოსი რო შემოიყვანა მეორე დამატებული წუთიც მთავრდებოდა

20

22 თებერვალი 2018 15:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: RONALDINHO

უკვე დამატებული იყო დრო სებალიოსი რო შემოიყვანა მეორე დამატებული წუთიც მთავრდებოდა

მესამე ცვლილების დახაჯვა უნდოდა და ვერავინ ნახა მაგის გარდა 😂😂 წინათ ბორხას გაუკეთა ეგრე 1 წუთი ათამაშა 😂😂😂

21

22 თებერვალი 2018 15:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ქეთი
eurosport.ru რეალს ზედიზედ 18 მატჩი არ წაუგია ლალიგაში, როცა კრიშტიანუ რონალდო არ თამაშობს!!!
დასკვნა: ესე იგი, ის გუნდს ხელს უშლის?!)))

ხოო ბარსას და ათლეთიკოს შეხვდეს ხოლმე რონის გარეშე და ვნახოთ რა სტატისტიკა იქნებოდა... სადაც არაა საჭირო რონი და ვისთანაც მის გარეშე შეიძლება მოგება იქ არ ათამაშება და სტატისტიკა ყოველთვის მართალი კიარაა

22

22 თებერვალი 2018 15:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: RONALDINHO

უკვე დამატებული იყო დრო სებალიოსი რო შემოიყვანა მეორე დამატებული წუთიც მთავრდებოდა

მესამე ცვლილების დახაჯვა უნდოდა და ვერავინ ნახა მაგის გარდა 😂😂 წინათ ბორხას გაუკეთა ეგრე 1 წუთი ათამაშა 😂😂😂

რათ უნდოდა მესამე ცვლილების დახარჯვა 20 წამი იყო დარჩენილი რქ აზრი ქონდა შეცცლას😂

23

22 თებერვალი 2018 16:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
ციტატა: ქეთი
eurosport.ru რეალს ზედიზედ 18 მატჩი არ წაუგია ლალიგაში, როცა კრიშტიანუ რონალდო არ თამაშობს!!!
დასკვნა: ესე იგი, ის გუნდს ხელს უშლის?!)))

მაგი კარგი ხანია არა საჭირო უკვე მაგრამ ვინ გისმენს აზარში გავცვალოთ კარგი იქნება

მშრალად შევინახავთ საერთოდ ეს მაინტერესებს

24

22 თებერვალი 2018 16:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
ციტატა: Heisenberg
ეგ რეალის კი არა ლეგანესის ფეხბურთელების ბრალია . როდის იყო რეალი ლამაზად თამაშობდა ? სულ შედეგი აინტერესებდათ . ეგ იყო გავარდნაა მეტი არაფერი

როდის იყო რეალი ლამაზად თამაშობდა? ხუმრობ ხო? lol კაი ლეგანესი გადავდოთ იქით და არ გინახავს რეალის ასეთი ლამაზი თამაშით გატანილი გოლი? მაშინ დარწმუნებული ვარ ბევრი მატჩის ჩანაწერი გექნება სანახავი. ლეგანესს თავი დავანებოთ იქით გადავდოთ და ბაიერნს რო გაუდეს კონტრშეტევაზე ან იგივე აიაქსს უალამაზო გოლები იყო? შეიძლება გაუვარდეს ლევანტეს ან დეპორტივოს მარა რეალზე როგორ ამბობ გაუვარდაო. ეს იყო კლასი უბრალოდ. იმის თქმა მინდა რო ლამაზ გოლებს მარტო ლეგანესებს არ უტანს რეალი.

25

22 თებერვალი 2018 16:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ვასკესი ძალიან კარგი ფეხბურთელიაა,შემთხვევით არ ხდება რომ ზიდანს ხშირად გამოყავსს,,ტიპიური გარემარბია რომელიც ასევე ბევრს მუშაობს დაცვაშიი ,ტაქტიკურად გამართული ფეხბურთელია,თავის პოზიციას ავსებსსს ,მოძრავიიი მებრძოლი,ტექნიკურიც არის მაგრამმ ნუ ეხლა ფიგუსავით ქარიზმატიკული ვერააა,ყველაფერი შედარებითიააა.მოკლედ რომ ვთქვათ ორღობის დონის ფეხბურთელი რომ გამოყავთ აქ არაა ეგრეე,ზიდანი რადგან ენდობა ეტყობა ხედავს მაში ბევრ ასპეკტებს რაც გუნდს ეხმარებაა,მთავარი კი გუნდური ინტერესებიაა,ამ საიტზე გუნდური პრინციპით რომ მსჯელობდეს ბევრი გაცილებით საინტერესო გახდებოდა დებატები.


ციტატა: ilarioni
მაგი კარგი ხანია არა საჭირო

რასაა რო ამბობ ჯიგარო,რონალდო არაა საჭიროო ?? რონალდოს იმხელა კლასი აქ და დონე 33 წლის ასაკშიც კიი ამ დონეზე გამოდისს,,ჩემპიონთა ლიგაზე ტიოპმა ყველანაირი რეკორდი მოხსნაა.ამასთან ერთად იტანს უმნიშვნელოვანეს გოლებსს ,მაგას თავი დაანებე რონალდოს პერსონააა და მის მიმართ ზედმეტი ყურადღებაა გუნდს ეხმარება სივრცეების ათვისებაშიი.

ციტატა: Axl
როდის იყო რეალი ლამაზად თამაშობდა? ხუმრობ ხო? კაი ლეგანესი გადავდოთ იქით და არ გინახავს რეალის ასეთი ლამაზი თამაშით გატანილი გოლი? მაშინ დარწმუნებული ვარ ბევრი მატჩის ჩანაწერი გექნება სანახავი. ლეგანესს თავი დავანებოთ იქით გადავდოთ და ბაიერნს რო გაუდეს კონტრშეტევაზე ან იგივე აიაქსს უალამაზო გოლები იყო? შეიძლება გაუვარდეს ლევანტეს ან დეპორტივოს მარა რეალზე როგორ ამბობ გაუვარდაო. ეს იყო კლასი უბრალოდ. იმის თქმა მინდა რო ლამაზ გოლებს მარტო ლეგანესებს არ უტანს რეალი.

სილამაზე აღიქვავენ ინდივიდუალური თვაკლსაზრისით უმრავლესობა,აიი ვიღაც ფეხბურთელი მოატყუებს ორ სამ კაცსსს ,სინამდვილეში ფეხბურთის ხიბლი პირველ რიგში გუნდურ პრინციპებზეა აგებული,,როცა პროცეში დინამიურიაა ეპიზოდიი გაცილებით სასიამოვნოოო საყურებულია ჩემთვის ვიდრეე ნეიმარის ტაკი მასხარობააა ,ეს ჩემი პირადია აზრიააა არავის ვახვევ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

26

22 თებერვალი 2018 16:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ვასკესი ძალიან კარგი ფეხბურთელიაა,შემთხვევით არ ხდება რომ ზიდანს ხშირად გამოყავსს,,ტიპიური გარემარბია რომელიც ასევე ბევრს მუშაობს დაცვაშიი ,ტაქტიკურად გამართული ფეხბურთელია,თავის პოზიციას ავსებსსს ,მოძრავიიი მებრძოლი,ტექნიკურიც არის მაგრამმ ნუ ეხლა ფიგუსავით ქარიზმატიკული ვერააა,ყველაფერი შედარებითიააა.მოკლედ რომ ვთქვათ ორღობის დონის ფეხბურთელი რომ გამოყავთ აქ არაა ეგრეე,ზიდანი რადგან ენდობა ეტყობა ხედავს მაში ბევრ ასპეკტებს რაც გუნდს ეხმარებაა,მთავარი კი გუნდური ინტერესებიაა,ამ საიტზე გუნდური პრინციპით რომ მსჯელობდეს ბევრი გაცილებით საინტერესო გახდებოდა დებატები.

გეთანხმები სრულიად. აქ ვკითხულობდი კომენტარებს და ვასკესზეც იწერებოდა რატომ ათამაშებს და ასე შემდეგ, მარა ბეილზე მეტს არ აკეთებს? ჯერ პსჟსთან მაგის და ასენსიოს შემოსვლის მერე არ გააქტიურდა რეალის შეტევა? აი დროული იყო ვასკესის ჩართვა და რახან ენდობა მართლა და ათამაშებს იცის რასაც აკეთებს, ზიდანია ბოლობოლო. ბენზემას დასხმაზე ხო საერთოდ ლაპარაკი აღარ მინდა, რა ქნას რეალმა ვინ დააყენოს ბენზემას მაგივრად როცა არ ყავს სხვა არავინ ნორმალური, თან ბენზემაა გუნდთან შეთამაშებული და ამდენი წელია და ცოტა წარმოუდგენელია გაუჭირდებათ კიდეც მის გარეშე რაღაც მომენტებში. და რონალდუზე როა დამოკიდებული და რონალდუ პირიქით ბენზემაზე ეგეც ჩანს. შენი ხელმოწერის არ იყოს მართლა საუკეთესო დუეტია რეალის ბოლო ათწლეულში. და ბენზემა მართლა ამდენი წელი როგორ იქნებოდა რეალის ფორვარდი თუ რამე არ უვარგა. ზიდანს რო გადაუარეს ჯვარი აქ დაწერილიო, სად იყო ზიდანი მანამდე მაურინიოც წვრთნიდა რეალს და ანჩელოტიც მარა ბენზემა სულ თამაშობდა. და ყოველთვის მაღალ დონეზე ვერ ითამაშებ, თვითონ რეალს ჰქონდა ჩავარდნა და ბენზემას მითუმეტეს. რონალდუსაც კი ჰქონდა, უბრალოდ რონალდუ იმდენად არ ჩანს გოლებს იტანს მაინც ასე თუ ისე. ვხედავ მეც რო ცუდი სეზონი აქვს კარიმს მაგრამ რაც გაუკეთებია აქამდე ძალიან ბევრი მახსოვს და ვაფასებ, უჭკვიანესი ფეხბურთელია და ზოგიერთის კომენტარიდან ისეთი დასკვნა გამოვიტანე თურმე არაფრად ვარგა და რეალის დონის არ არის, რაც სისულელეა... და პსჟსთან არ ითამაშა მგონი ცუდად, მე მომეწონა))))

27

22 თებერვალი 2018 16:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
My Webpage მოოკლედ რომ ვთქვათ რისიB თქმაც მინდოდა ამ ვიდეოთი ვამბობ,ფეხბურთი არის ესსს,,გუნდური იგრა და არა ერთი ფეხბურთელის პერფორმანსი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

28

22 თებერვალი 2018 16:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
ციტატა: Heisenberg
ეგ რეალის კი არა ლეგანესის ფეხბურთელების ბრალია . როდის იყო რეალი ლამაზად თამაშობდა ? სულ შედეგი აინტერესებდათ . ეგ იყო გავარდნაა მეტი არაფერი

როდის იყო რეალი ლამაზად თამაშობდა? ხუმრობ ხო? lol კაი ლეგანესი გადავდოთ იქით და არ გინახავს რეალის ასეთი ლამაზი თამაშით გატანილი გოლი? მაშინ დარწმუნებული ვარ ბევრი მატჩის ჩანაწერი გექნება სანახავი. ლეგანესს თავი დავანებოთ იქით გადავდოთ და ბაიერნს რო გაუდეს კონტრშეტევაზე ან იგივე აიაქსს უალამაზო გოლები იყო? შეიძლება გაუვარდეს ლევანტეს ან დეპორტივოს მარა რეალზე როგორ ამბობ გაუვარდაო. ეს იყო კლასი უბრალოდ. იმის თქმა მინდა რო ლამაზ გოლებს მარტო ლეგანესებს არ უტანს რეალი.

ეს ხავის დაუციტირე არ აქვს ჩანაწერები ნანახი ბოღმამ თვალები დაუბრმავა

29

22 თებერვალი 2018 16:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
My Webpageდატკბით
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

30

22 თებერვალი 2018 16:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ნეტა ვინები გავლენ :დ

31

22 თებერვალი 2018 16:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
სილამაზე აღიქვავენ ინდივიდუალური თვაკლსაზრისით უმრავლესობა,აიი ვიღაც ფეხბურთელი მოატყუებს ორ სამ კაცსსს ,სინამდვილეში ფეხბურთის ხიბლი პირველ რიგში გუნდურ პრინციპებზეა აგებული,,როცა პროცეში დინამიურიაა ეპიზოდიი გაცილებით სასიამოვნოოო საყურებულია ჩემთვის ვიდრეე ნეიმარის ტაკი მასხარობააა ,ეს ჩემი პირადია აზრიააა არავის ვახვევ.

კაიი რაა ნეიმარი))))))) იმდენმა დაწერა ნეიმარმა რეალთან რეები აკეთაო, რაა აკეთააა? დარბოდა კუჭაშლილივით. ცენტრში ფოკუსნიკობდა და ხტუნავდა აქეთ იქით. რამდენჯერმე კი შეტევაშიც კარგად იფინტავა მაგრამ დიდი მართლა არაფერი უკეთებია ერთი გოლის მომენტში რო დაუტოვა ბურთი რაბიოს. ზუსტად მაგის ღორობის ბრალიც იყო წაგება, როცა გუნდს ეგეთი ბურთის ღორი ეყოლება ის გუნდი შორს ვერ გაფრინდება მითუმეტეს რეალთან, სტრასბურგებს ახვევს თავბრუს და ჭკუაზე არ არი. კაზემირომ კი აგრძნობიდა რო არ გაუვიდოდა მასხარაობა. და კიდე რონალდუზე რო ამბობენ მარტო ინდივიდალურ თამაშზე ფიქრობსო და გოლებზეო, ჯერ ამ დონის ფეხბურთელი და როცა ესეთი მიზნები გაქვს რატომ არ უნდა ფიქრობდე გოლებზე და ინდივიდუალურ ჯილდოებზეც მაგრამ რასაც ვაკვირდები, როცა იცის ამ კაცმა რო თვითონ გაიტანს გააქვს და ნეიმარს უბრალოდ არც შევადარებ, როცა არ არის დარწმუნებული თავის შესაძლებლობებში გატანის მომენტში ყოველთვის აკეთებს პასს. რამდენიმე ეპიზოდი გამაზა, რის გატანაც შეიძლებოდა მაგრამ ყველაფერი ხდება და რონალდუს არ უნდა გამოვეკიდოთ მსგავს სიტუაციებზე. უბრალოდ ყოველთვის იმდენად ჩანდა და ყურადღების ცენტრში იყო ოდნავ რომ დაკარგა აქტიურობა უკვე ჩანს ვითომ ვეღარ აკეთებს ვერაფერს, მაგრამ რაც არ უნდა მოხდეს მოედანზე თავის გასაკეთებელს ყოველთვის გააკეთებს კლასი ეყოფა სულ რო არაფერი)))))))))

32

22 თებერვალი 2018 16:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
My Webpage ეს არის ფეხბურთი და არა ნეიმარის ტაკი მასხარაობა!!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

33

22 თებერვალი 2018 16:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ნეიმარის ტაკი მასხარაობა!!

ბარსაშიც რო იყო ეგ არ მევასებოდა მაგაში 3 კაცს მოატყუებდა და მერე უკან მოდიოდა თავიდან ატყუებდა და უკან პასი :დდ გუარდიოლა თუ უშველის მაგას არადა რა ტექნიკა აქ :დ

34

22 თებერვალი 2018 16:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Axl
გეთანხმები სრულიად. აქ ვკითხულობდი კომენტარებს და ვასკესზეც იწერებოდა რატომ ათამაშებს და ასე შემდეგ, მარა ბეილზე მეტს არ აკეთებს? ჯერ პსჟსთან მაგის და ასენსიოს შემოსვლის მერე არ გააქტიურდა რეალის შეტევა? აი დროული იყო ვასკესის ჩართვა და რახან ენდობა მართლა და ათამაშებს იცის რასაც აკეთებს, ზიდანია ბოლობოლო. ბენზემას დასხმაზე ხო საერთოდ ლაპარაკი აღარ მინდა, რა ქნას რეალმა ვინ დააყენოს ბენზემას მაგივრად როცა არ ყავს სხვა არავინ ნორმალური, თან ბენზემაა გუნდთან შეთამაშებული და ამდენი წელია და ცოტა წარმოუდგენელია გაუჭირდებათ კიდეც მის გარეშე რაღაც მომენტებში. და რონალდუზე როა დამოკიდებული და რონალდუ პირიქით ბენზემაზე ეგეც ჩანს. შენი ხელმოწერის არ იყოს მართლა საუკეთესო დუეტია რეალის ბოლო ათწლეულში. და ბენზემა მართლა ამდენი წელი როგორ იქნებოდა რეალის ფორვარდი თუ რამე არ უვარგა. ზიდანს რო გადაუარეს ჯვარი აქ დაწერილიო, სად იყო ზიდანი მანამდე მაურინიოც წვრთნიდა რეალს და ანჩელოტიც მარა ბენზემა სულ თამაშობდა. და ყოველთვის მაღალ დონეზე ვერ ითამაშებ, თვითონ რეალს ჰქონდა ჩავარდნა და ბენზემას მითუმეტეს. რონალდუსაც კი ჰქონდა, უბრალოდ რონალდუ იმდენად არ ჩანს გოლებს იტანს მაინც ასე თუ ისე. ვხედავ მეც რო ცუდი სეზონი აქვს კარიმს მაგრამ რაც გაუკეთებია აქამდე ძალიან ბევრი მახსოვს და ვაფასებ, უჭკვიანესი ფეხბურთელია და ზოგიერთის კომენტარიდან ისეთი დასკვნა გამოვიტანე თურმე არაფრად ვარგა და რეალის დონის არ არის, რაც სისულელეა... და პსჟსთან არ ითამაშა მგონი ცუდად, მე მომეწონა))))

ამ მომენტში ბეილზე უკეთესად თამაშობს და უფრო მსუბუქიცააა,,მეტიც ბეილს თუ სივრცე არ მიეციიი ძალიან უჭირს თავის თავის რეალიზება,ვასკესი კი მოკლე მონაკვეთებში უკეთესიც კიააა ,,ადგილიდან შეუზლია გამწვავებაზე წასვლაა,,აქ ტექნიკური არსენალიც,ერთი მინუსი რაც აქქ ჩაწოდება ვერ დაამუღამააა ,დალშე ამ ბიჭს ყველაფერი აქქ და ზოგადად როცა ზიდანი გენდობა ეს ძალიან ბევრს ნიშნავსს,,,მეორე საკითხი როცა საუბრობენნ ზიდანი არაფერი ტაქტიკოსიააა და ყველაზე ცუდი ისაა ამას ზოგიერთი რეალის ქომაგიც იმეორებს ამაზე მწყდება გულიი,,მაგ ვასკესის და ასენსიოს გამოყვანა რამ გამოიწვიაა??კავანის გაყვანამმ,კავანის გაყვანით ემერიმ გააძლიერა ფლანგები აწია ალვეში რომ მარსელოსთვისს დისკომფორტი შეექმნა და დანარჩენი ნეიმარის და მბაპეს მოფიქრებაზე გააკეთა აქცენტი,ზიდანმა ავტომატურად იიგივენაირი სვლა გააკეთაა,გაიყვანა ერთერთი ფორვარდიი და მოხსნა კაზემიროო,,კაზემიროს არ მოიხსნიდა კავანი რომ არ გაეყვანაა ემერის ამაში ვარ დარწმუნებული,მაგრამ ზიზუმ ძაან ჭკცვიანური სვლა გააკეთა,შემოიყვანა 2 გარემარბი და გუნდმა ორმაგად მოიგო,გააძლიერა შეტევითი პოტენციალი და ასევე გააძლიერა დაცვააა და მოდი ეხლა და ზოგიერთ პროფესორს უსმინე ზიდანი არაფერი მწვრთნელია და თურმე ფეხბურთელების მოტივაციით მოიგო 2 ლიგა,ტიპი მესამეზე მიდისს,,რაც სეეხება ბენზემას იმდენად დიდი უმადურობაა მაგ ტემაზე მე პირადად აღარ ვსაუბრობ უკვე.

ციტატა: Axl
კაიი რაა ნეიმარი))))))) იმდენმა დაწერა ნეიმარმა რეალთან რეები აკეთაო, რაა აკეთააა? დარბოდა კუჭაშლილივით. ცენტრში ფოკუსნიკობდა და ხტუნავდა აქეთ იქით. რამდენჯერმე კი შეტევაშიც კარგად იფინტავა მაგრამ დიდი მართლა არაფერი უკეთებია ერთი გოლის მომენტში რო დაუტოვა ბურთი რაბიოს. ზუსტად მაგის ღორობის ბრალიც იყო წაგება, როცა გუნდს ეგეთი ბურთის ღორი ეყოლება ის გუნდი შორს ვერ გაფრინდება მითუმეტეს რეალთან, სტრასბურგებს ახვევს თავბრუს და ჭკუაზე არ არი. კაზემირომ კი აგრძნობიდა რო არ გაუვიდოდა მასხარაობა. და კიდე რონალდუზე რო ამბობენ მარტო ინდივიდალურ თამაშზე ფიქრობსო და გოლებზეო, ჯერ ამ დონის ფეხბურთელი და როცა ესეთი მიზნები გაქვს რატომ არ უნდა ფიქრობდე გოლებზე და ინდივიდუალურ ჯილდოებზეც მაგრამ რასაც ვაკვირდები, როცა იცის ამ კაცმა რო თვითონ გაიტანს გააქვს და ნეიმარს უბრალოდ არც შევადარებ, როცა არ არის დარწმუნებული თავის შესაძლებლობებში გატანის მომენტში ყოველთვის აკეთებს პასს. რამდენიმე ეპიზოდი გამაზა, რის გატანაც შეიძლებოდა მაგრამ ყველაფერი ხდება და რონალდუს არ უნდა გამოვეკიდოთ მსგავს სიტუაციებზე. უბრალოდ ყოველთვის იმდენად ჩანდა და ყურადღების ცენტრში იყო ოდნავ რომ დაკარგა აქტიურობა უკვე ჩანს ვითომ ვეღარ აკეთებს ვერაფერს, მაგრამ რაც არ უნდა მოხდეს მოედანზე თავის გასაკეთებელს ყოველთვის გააკეთებს კლასი ეყოფა სულ რო არაფერი)))))))))

შენ ტითოეულ მოზრაობას ფინტს უნდა მოყვებოდეს შედეგი,აი რონალდო ახსენე,არ იყო ნეიმარივით აქტიური მაგ მატჩში მაგრამ რონალდომ გაცილებით სწორად ითამაშააა და რონალდოს პლიუსი სწორედ არის ეგ არასოდეს ცდილობს ზედმეტი გააკეთოსსს სათამაშო სიტუაციაში ნეიმარზე ბევრად მაღალი კალიბრისაა ტაქტიკური თვალსაზრისით,რონალლდო შეიძლება მთელი თამაში არ ჩანდეს მაგრამ შეიძლება გოლი მაინც გაგიტანოს და დაგისრულოს ყველაფერი,ზუსტად ეგ არის კლასი,ყველაფერს რასაც აკეთებ უნდა მოყვებოდეს შედეგიი,ზედმეტად ბევრს ეხება ბურთს ნეიმარი და ხშირად მისი გუნდი კარგავსს ინტენსივობასს დაა ტემპსს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

35

22 თებერვალი 2018 16:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ზიდანი არაფერი მწვრთნელია და თურმე ფეხბურთელების მოტივაციით მოიგო 2 ლიგა,ტიპი მესამეზე მიდისს

არ ვიცი, მართლა ვფიქრობდი რო წელს რეალს ლიგაზე დიდი შანსი არ ექნებოდა, მაგრამ მაგ თამაშში გამოჩნდა ზუსტად რო კიდევ აქვს შერჩენილი ძალა ამ გუნდს მიუხედავად ზედიზედ ორჯერ მოგებისა რო მესამეზეც გაიბრძოლოს. იმ ბოლო თამაშში აჩვენა გუნდმა რა შეუძლია და არც მონდომება არ აკლიათ. წელს ჩემპიონთა ლიგაზე დიდი იმედი მაქვს რო გავა რეალი მომდევნო ეტაპზე და შესაძლო ვარიანტებიდან მხოლოდ ბაიერნი და ჩელსი მერთულება, უფრო ჩელსი.

36

22 თებერვალი 2018 16:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ზიდანი არაფერი მწვრთნელია და თურმე ფეხბურთელების მოტივაციით მოიგო 2 ლიგა,ტიპი მესამეზე მიდისს

არ ვიცი, მართლა ვფიქრობდი რო წელს რეალს ლიგაზე დიდი შანსი არ ექნებოდა, მაგრამ მაგ თამაშში გამოჩნდა ზუსტად რო კიდევ აქვს შერჩენილი ძალა ამ გუნდს მიუხედავად ზედიზედ ორჯერ მოგებისა რო მესამეზეც გაიბრძოლოს. იმ ბოლო თამაშში აჩვენა გუნდმა რა შეუძლია და არც მონდომება არ აკლიათ. წელს ჩემპიონთა ლიგაზე დიდი იმედი მაქვს რო გავა რეალი მომდევნო ეტაპზე და შესაძლო ვარიანტებიდან მხოლოდ ბაიერნი და ჩელსი მერთულება, უფრო ჩელსი.

ბარსას გაცდა ჩელსი რო ჩელსი გერთულება?😂

37

22 თებერვალი 2018 17:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: rivaldo10
ესე აცრეთ გუნდს არ უქნია ისტორიაში ეგ რასაც შენ ამბობ და არამგონია აწი ვინმემ გააკეთოს My Webpage

ყველაზე დიდი იმპროვიზაცია არის ის რომ შენ თავს კი არა გუნდს რიომ ემსახუურები,გრძნობ თანაგუნდელის მოძრაობს რიტმსს ..ჩავი ამით იყო გენიოსი მისი უნივერსალიზმიი მისი აზროვნებით გამოიხატებოდა დაა არააკადემიური გადაადგილებით,,კრეატიული ფეხბურთელი იყოოო რომელიც გუუნდს ათამაშებდააა ,ჩემთვის გაცილებით მნიშვნელოვანია ფეხბურთელს როცა შეუძლია ტანაგუნდელის დანახვა ვიდრეეე საკუთარი თავის პერფორმანსი რადგანნნ საკუთარ თავზე თამაში არის ლოკალური სათამაშო სიტუაციიდან და გუნდური პრინციპით აზროვნება გაცილებით მაშტაბურიააა
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

38

22 თებერვალი 2018 17:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
ციტატა: Wtf man
ბარსას გაცდა ჩელსი რო ჩელსი გერთულება?😂

შესაძლო ვარიანტები ვახსენე. და არც ის მითქვამს რომ რეალიც გასულია, დავაყოლე რომ იმედი მაქვს გავა რეალი და შესაძლო ვარიანტებიდან ჩელსია ერთ-ერთი რომელიც მერთულება. და კონტე რაღაცას მოუხერხებს ბარსელონას, ეგრე ადვილად არ დამთავრდება არაფერი))))

39

22 თებერვალი 2018 17:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
ციტატა: Wtf man
ბარსას გაცდა ჩელსი რო ჩელსი გერთულება?😂

შესაძლო ვარიანტები ვახსენე. და არც ის მითქვამს რომ რეალიც გასულია, დავაყოლე რომ იმედი მაქვს გავა რეალი და შესაძლო ვარიანტებიდან ჩელსია ერთ-ერთი რომელიც მერთულება. და კონტე რაღაცას მოუხერხებს ბარსელონას, ეგრე ადვილად არ დამთავრდება არაფერი))))

შესაძლო ვარიანტების დასახელება ჯერ ადრე მგონია ბარსა არმგონია გამოვარდეს ესე ადვილად თან კამპნუზეა თამაში . გასულია ბაიერნი სიტი ლივერპული. მე ყველაზე მეტად არ მინდა რო იუვე და იუნაიტედი გავიდეს ავტობუსა გუნდები არ მევასება და თუ მაინც გავიდა იუვე არ მინდა მაგას შეხვდეს ბარსა დალშე ვინც გინდა მოვიდეს თუ გავიდა რათქმაუნდა ბარსა

40

22 თებერვალი 2018 17:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0

41

22 თებერვალი 2018 17:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რა ისმის მარსელო მოდრიჩ კროოსზე? ითამაშებენ ნეტავი პარიზში?

42

22 თებერვალი 2018 17:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ეს ვიდეო ვინც გააკეტა ეგ უნდა დახვრიტონ და შენც ზედ უნა მოგაყოლონ ამის დადებისთვის )) საერთოდ ხავისთან როგორ აყენებთ ამაას ან საერთოდ ვინაა))

უმტიტის პონტია შავი მალდინი რო იყო :დ ეს თუ გადმოვა ბრაზიელიელი ხავი გახდება :დ ბარსას მომავალი ლეგენდაა, რაებს ამბობ, არაუშავს ინანებ :დდდდდ

43

22 თებერვალი 2018 17:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ani-barca

არ გეშინია ტოტენჰემი რომ გაგიბაჰოს იუვემ? )

44

22 თებერვალი 2018 17:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ჩოგბურთის ყველა ანგარიშები სად ვნახოო)))
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

45

22 თებერვალი 2018 17:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ან ბარსა ჩელსიმ? ))))

46

22 თებერვალი 2018 17:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
1.
2018/02/22 22:00
ფეხბურთი
ფეხბურთი - უეფა - ევროპის ლიგა
დინამო კიევი - აეკი
ორმაგი შედეგი *
1/X
1.27
?-?
2.
2018/02/22 22:00
ფეხბურთი
ფეხბურთი - უეფა - ევროპის ლიგა
ზენიტი სტ. პეტერბურგი - სელტიკი
ჯარიმების რაოდენობა 23.5 ***
მეტი
1.45
?-?
3.
2018/02/22 22:00
ფეხბურთი
ფეხბურთი - უეფა - ევროპის ლიგა
ლაიპციგი - ნაპოლი
გოლების რაოდენობა 2.5 *
მეტი
1.60
?-?
4.
2018/02/22 22:00
ფეხბურთი
ფეხბურთი - უეფა - ევროპის ლიგა
ვილარეალი - ლიონი
ჯარიმების რაოდენობა 22.5 ***
მეტი
1.55
?-?
5.
2018/02/22 22:00
ფეხბურთი
ფეხბურთი - უეფა - ევროპის ლიგა
ლაციო - სტიაუა ბუქარესტი
ძირითადი შედეგი *
1
1.35
?-?
6.
2018/02/23 00:05
ფეხბურთი
ფეხბურთი - უეფა - ევროპის ლიგა
ატალანტა - ბორუსია დორტმუნდი
ჯარიმების რაოდენობა 25.5 ***
მეტი
1.50
?-?
7.
2018/02/23 00:05
ფეხბურთი
ფეხბურთი - უეფა - ევროპის ლიგა
რ.ბ. ზალცბურგი - რეალ სოსიედადი
გოლების რაოდენობა 2.5 *
მეტი
1.60
?-?
8.
2018/02/23 00:05
ფეხბურთი
ფეხბურთი - უეფა - ევროპის ლიგა
სპორტინგ ბრაგა - ოლიმპიკ მარსელი
გოლების რაოდენობა 1.5 *
მეტი
1.30
?-?
9.
2018/02/22 20:00
ფეხბურთი
ფეხბურთი - უეფა - ევროპის ლიგა
ლოკომოტივი მოსკოვი - ნიცა
გოლების რაოდენობა 1.5 *
მეტი
1.30
?-
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

47

22 თებერვალი 2018 17:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
giohunter


შენ იმაზე იფიქრე პსჟ რო ჰანდიკაპით მოუგებს რეალს ზიდანს და პერესს როგორ აგინო :დდდ

48

22 თებერვალი 2018 17:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
მანჩესტერის გარდა ყველა ნაჯახი გუნდი გავარდება))) ასწორებსს
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

49

22 თებერვალი 2018 17:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
ციტატა: giohunter
ფეხბურთი - უეფა - ევროპის ლიგა
ლაიპციგი - ნაპოლი
გოლების რაოდენობა 2.5 *

ნაპოლის ვაბშე ჰკიდია ეგ თამაში და გოლზეც არ ითამაშებს ალბათ, ცოტა სარისკო ხო არაა. მარტო ლაიფციგმაც 3 გოლზე არ მგონია თავი გაიგიჟოს, წყნარი თამაში მგონია. ნიცას 3.5 მეტი კუთხური მაქვს ბილეთში დარჩენილი და როგორ ფიქრობ დაჯდება? ქეშაუთს ვაპირებ და თან თავს ვიკავებ.

50

22 თებერვალი 2018 17:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Axl
ნაპოლის ვაბშე ჰკიდია ეგ თამაში და გოლზეც არ ითამაშებს ალბათ, ცოტა სარისკო ხო არაა. მარტო ლაიფციგმაც 3 გოლზე არ მგონია თავი გაიგიჟოს, წყნარი თამაში მგონია. ნიცას 3.5 მეტი კუთხური მაქვს ბილეთში დარჩენილი და როგორ ფიქრობ დაჯდება? ქეშაუთს ვაპირებ და თან თავს ვიკავებ.

მით უფრო თუუ კიდია გახსნილი იგრა წავაა,ნიცაას რაც შეეხებაა გოლი აქ გასატანიი და წესით უნდა დაგრუზოს კუთხურებიი
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

51

22 თებერვალი 2018 17:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ani-barca
ნეტა ვინები გავლენ :დ

Barca manche tote city shaxtari bayerni 😂 რეალი ჯერ არვიციი 😄

52

22 თებერვალი 2018 18:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: rivaldo10
ესე აცრეთ გუნდს არ უქნია ისტორიაში ეგ რასაც შენ ამბობ და არამგონია აწი ვინმემ გააკეთოს My Webpage

ყველაზე დიდი იმპროვიზაცია არის ის რომ შენ თავს კი არა გუნდს რიომ ემსახუურები,გრძნობ თანაგუნდელის მოძრაობს რიტმსს ..ჩავი ამით იყო გენიოსი მისი უნივერსალიზმიი მისი აზროვნებით გამოიხატებოდა დაა არააკადემიური გადაადგილებით,,კრეატიული ფეხბურთელი იყოოო რომელიც გუუნდს ათამაშებდააა ,ჩემთვის გაცილებით მნიშვნელოვანია ფეხბურთელს როცა შეუძლია ტანაგუნდელის დანახვა ვიდრეეე საკუთარი თავის პერფორმანსი რადგანნნ საკუთარ თავზე თამაში არის ლოკალური სათამაშო სიტუაციიდან და გუნდური პრინციპით აზროვნება გაცილებით მაშტაბურიააა


ჩემი აზრები გაახმოვანე რედონდო როგორც ყოველთვის, ჩავიზეც და ზოგადად გუნუდური მოთამაშის უპირატსობაზე ინდივიდუალისტ ფეხბურთელზე. ვიდეოებიც მაგარი იყო. ისე გუშინ ის მეორე გოლი მართლა სასწაული იყო

53

22 თებერვალი 2018 18:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ზოგადად ვასკესა რო ასნავნოის იგროკი არაა ეს ვიცით, და არც განიხილავს ზიზუ,მარა აი ვუყურებთ ხო გეფიცები ბეილზე კაკ მინიმუმ თU რამით ნაკლებს აკეთებდეს მოედანზე, ყველასზე მეტად რაც მომწონს ისა არის ამ კაცში რომ იმენა სულს დებს მოედანზე ბოლომდე ბრძოლობს, ხშირად ამწვავებს და კრაიზე ფონსაც გადის მოტყუებით, აპასნია ფრთაზე, აი ბეილს მირჩევნია მე და ეს მოედანზეც ჩანს, ასენსიოს რაც შეეხება უკამათოდ ასნავნოი უნდა იყოს მარა ეგ მარცხენა კრაიზეა, სადაც რონალდოა, მაშინ რონალდო უნდა იყოს შუაში, ბენზემა ამოვარდეს და ასენსიო რონალდო ბეილი უნდა იყოს, ან ასენსიო რონალდო ვასკესი, ბეილს კიდე სკამზე არ დასვამს, ერთი იმ მიზეზის გამო რო 100 მილიონია გადახდილი და სახელია, სხვა მაგას საქმე არ აქვს ძირითადში, ვასკესი ისეც როტაციას რო ეხება საქმე მაშინ გამოყავს ზიდანს.

54

22 თებერვალი 2018 18:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: ani-barca
ციტატა: giohunter
giohunter


შენ იმაზე იფიქრე პსჟ რო ჰანდიკაპით მოუგებს რეალს ზიდანს და პერესს როგორ აგინო :დდდ

😀😀😀😀😀 jer dafiqrdi mere dawere 😀 iqac mougeben xo kide xo gaxsovs geubnebodi tote sul rixin-rixinit gavardebatqo daimaxsovre kargad😀 ogond mere samudamo dzils ar miashuro😀
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

55

22 თებერვალი 2018 18:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ჯიგარი ხარ მოუ <3

56

22 თებერვალი 2018 19:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ვასკესი ძალიან კარგი ფეხბურთელიაა,შემთხვევით არ ხდება რომ ზიდანს ხშირად გამოყავსს,,ტიპიური გარემარბია რომელიც ასევე ბევრს მუშაობს დაცვაშიი ,ტაქტიკურად გამართული ფეხბურთელია,თავის პოზიციას ავსებსსს ,მოძრავიიი მებრძოლი,ტექნიკურიც არის მაგრამმ ნუ ეხლა ფიგუსავით ქარიზმატიკული ვერააა,ყველაფერი შედარებითიააა.მოკლედ რომ ვთქვათ ორღობის დონის ფეხბურთელი რომ გამოყავთ აქ არაა ეგრეე,ზიდანი რადგან ენდობა ეტყობა ხედავს მაში ბევრ ასპეკტებს რაც გუნდს ეხმარებაა,მთავარი კი გუნდური ინტერესებიაა,ამ საიტზე გუნდური პრინციპით რომ მსჯელობდეს ბევრი გაცილებით საინტერესო გახდებოდა დებატები

ალბათ მეც მეხება რაღაც მხრივ რედონდო ეს შენი კომენტარი,რადგან ვასკეს ყველაზე მეტად ამ საიტზე მე ვაკრიტიკებ.ეხლა რაღაცის კითხვა მინდა შენთვის გარემარბზე როცა აყნებს ვასკეს იქ დაუშვათ ასენსიო რატომ არ უნდა დადგეს?კი ბატონო სირბილი არ ეზარება,მარა ვასკესს ეს არ ეზარება ,იმიტომ რომ ზიდანმა თავიდანვე ესე რომ ვთქვათ დაუმსახურებლად ნდობა გამოუცხადა.მარტიივია გრძნობ ნდობას,მოტივაციაც არ იკლებს ,იქედან გამომდინარე ,რომ ეს დრო არ შეგიმცირდეს.იგივე ხამესის შემთხვევა,შანსი მისცა კი ზიდანმა?მე ბევრი კაი თამაში მახსოვს შარშან თუნდაც ხამესის,მარა ზიდანმი ბოლომდე თამაშშაც არ აცლიდა და მერე 5 თამაშშის მერე 15 წუთით შემოიყვანდა.კაი ამას შევეშვათ.თუნდაცც ასენსიო რომ ამას უყურებს,რომ ვასკესს,რომელიც არაფერი ფეხბურთელი არაა მასთან შედარებით,და ზიდანი მეტ დროს უთმობ მას,ეს ფეხბურთელის ფსიქოლოგიაზე არ მოქმედებს შენი აზრით?მარტო ფეხბურთს თავი დავანებოთ სკოლაში ყველა ვსწავლობდით თავის დროზეეე,ერთ მაგალითს მოვიყვან,აი მასწავლებელი რომ ვინმეს უსამართლოდ კაი ნიშანს სისტემატიურად უწერდა ეს სხვებზე არ მოქმედებდა?უარყოფით ზეგავლენას არ ახდენდა?ეგრეა ზუსტად მანდაც.ვასკესს ჯერ ესერთი ეგეთი ნდობა არ ეკუთვნის,რადგან ძაან დაბალი დონეა ისკო ასენსიოსთან და მეორე კიდე ისკო და ასენსიო თავის თავზე ფიქრობდნენ თამაშის დროს არც ესაა გასაკვირი,რადგან საკუთარი ინტერესებიდან გამომდინარეობს და ნაკლები ნდობიდან ზიდანის მხრიდან.


ზოგ ფეხბურთელზე უნდობლობა მოქმედებს, ამაში გეთანხმები. იკლებს მოდომება, მაგრამ ასენსიო აშკარად ამათ რიცხვში არ შედის. მონდომება ასენსიოს არ აკლია, პირიქით ზედმეტად მონდომებულია ხოლმე ხშირად, პირიქით ზედმეტებსაც იღებს საკუთარ თავზე იკოსავით. მისი პრობლემა უნდობლობისგან გამოწვეული მონდომების ნაკლებობა კი არაა, არამედ ეგოიზმი და არაგუნდურობა, იგივე ჭირს ისკოსაც, მერე ერთი ბურთბს ურახუნებს უაზროდ (ასენსიო) და მეორე აგორავებს ამ ბურთებს უაზროდ (ისკო). ორივე უმაღლესი კლასის ფეხბურთელია, მაგრამ თუ უნდათ ძირითადში ყოფნა, ეს საკმარისი არ არის. პირველ რიგში გუნდურობა უნდა ისწავლონ და მერე დანარჩენი. აი სწორედ ამაში ჯობია ორივეს კლასით მათზე გაცილებით დაბლა მდგომი ვასკესი და სწორედ ამიტომ უფრო იმსახურებს ხოლმე ხშირად სამართლიანადაც ძირითადში ყოფნას

57

22 თებერვალი 2018 20:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2627
ციტატა: RAMOS THE LEGEND
ზოგადად ვასკესა რო ასნავნოის იგროკი არაა ეს ვიცით, და არც განიხილავს ზიზუ,მარა აი ვუყურებთ ხო გეფიცები ბეილზე კაკ მინიმუმ თU რამით ნაკლებს აკეთებდეს მოედანზე, ყველასზე მეტად რაც მომწონს ისა არის ამ კაცში რომ იმენა სულს დებს მოედანზე ბოლომდე ბრძოლობს, ხშირად ამწვავებს და კრაიზე ფონსაც გადის მოტყუებით, აპასნია ფრთაზე, აი ბეილს მირჩევნია მე და ეს მოედანზეც ჩანს, ასენსიოს რაც შეეხება უკამათოდ ასნავნოი უნდა იყოს მარა ეგ მარცხენა კრაიზეა, სადაც რონალდოა, მაშინ რონალდო უნდა იყოს შუაში, ბენზემა ამოვარდეს და ასენსიო რონალდო ბეილი უნდა იყოს, ან ასენსიო რონალდო ვასკესი, ბეილს კიდე სკამზე არ დასვამს, ერთი იმ მიზეზის გამო რო 100 მილიონია გადახდილი და სახელია, სხვა მაგას საქმე არ აქვს ძირითადში, ვასკესი ისეც როტაციას რო ეხება საქმე მაშინ გამოყავს ზიდანს.

მგონი ჯობია წავიდეს ეს ბეილი, რა აზრი აქვს. მაგრად დაიტანჯა. მარტო 100 მილიონი როა გადახდილი მართლა მაგის ხათრით ხოარ ათამაშებ, მანჩესტერს უნდოდა ხო მგონი გაუშვან თან იხდიდნენ კარგად ჩემი აზრით მომავალი არ აქვს არანაირი იმაზე ბევრს ვეღარაფერს გააკეთებს რაც უკვე გააკეთა და სხვასაც მიეცემა ძირითადში სტაბილურად თამაშის საშუალებას იმას ვინც მართლა იმსახურებს და სჭირდება. და ვასკესი რო ბეილზე ბევრად სასარგებლოა ნათელია, ისეთი ფეხბურთელია არც ზამენაზე რო არ აქ პრეტენზია და როცა გჭირდება თან საკმაოდ კარგად ართმევს თავს დავალებებს. ასენსიოს კი უდიდესი მომავალი აქვს და მთავარია ტრავმებმა არ შეუშალოს ხელი დანარჩენად მგონი არაფერი უდგას წინ ერთ-ერთი საუკეთესო გახდეს. რეალის მომავალი!

58

22 თებერვალი 2018 22:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ani-barca
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ნეიმარის ტაკი მასხარაობა!!

ბარსაშიც რო იყო ეგ არ მევასებოდა მაგაში 3 კაცს მოატყუებდა და მერე უკან მოდიოდა თავიდან ატყუებდა და უკან პასი :დდ გუარდიოლა თუ უშველის მაგას არადა რა ტექნიკა აქ :დ

ცოცარი ხარ ტავიდან ბოლმდე

[quote=FERNANDO_REDONDO][i]მანჩესტერის გარდა ყველა ნაჯახი გუნდი გავარდება))) ასწორებსს[შენზე არ დამიციტირებია ანი ბარსაზე დვაციტირე

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (338)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)