სკანდალი ლონდონში - აზარმა „ჩელსის“ ისევ უარი უთხრა და „რეალში“ სურს

ლონდონის „ჩელსის“ აღარაფერი გამოსდის. ბელგიელმა ედენ აზარმა „არისტოკრატთა“ წინადადება მოისმინა და განიხილა, თუმცა კვლავ უარი განაცხადა....


აზარმა წლიურად 18 მილიონ ევროზე თქვა უარი. ბელგიელი ჯიუტად დგას საკუთარ პოზიციაზე და „რეალში“ გადასვლა სურს.

აღსანიშნავია, რომ „რეალი“ ედენს წლიურად 11 მილიონს სთავაზობს, რაც 7 მილიონით ნაკლებია „ბრიტანულ შემოთავაზებაზე“.

ყველაფერი ზემოაღნიშნული მიუთითებს იმაზე, რომ „რეალს“ ტრანსფერის გაჩარხვა შეუძლია. dle 10.1


1

11 იანვარი 2018 13:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 96
ვიყიდოთ ეს, კაცს რეალი უნდა

2

11 იანვარი 2018 13:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 438
მევასება ასეთი იგროკები, ფული რომ... კიდიათ, კაცს განვითარება და ტიტული უნდა, წარმოიდგინე წელიწადში მინიმუმ 2 ჯერ რომ ხვდები ბარსელონას, გწვრთნის ზიზუ და კოლექტივი გყავს სასწაული, ჩელსის ისეთი კამანდა ყავს ახლა მეცოდება იქ აზარი :) აზართან ერთად რეალმა 2-3 კარგი მცველი უნდა იყიდოს, თორემ რამოსი ვარანის არყოფნის დროს დაცვა არ ყავს რეალს :დ

3

11 იანვარი 2018 13:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 324
ბარსამ ისეთი გუნდი შეკრა. ეხლა ნამდვილად გვჭირდება კაი სასტავი ეყო პერეს რაც ბოლოწლებში ფულებს მოუჭირა. ეხლა საყიდელია მეკარე,ცენტრალური კარგი მცველი, აზარი უეჭველი, კეინი უეჭველი, და სალაჰი ან ბამპე. ბამპე არ მგონია და ამიტომ სალაჰი იყიდონ. გაყიდონ ეს ხარახურა ხალხი და დაამატონ ფული.

4

11 იანვარი 2018 13:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 39
რამდენისაა აზარი?
-----------------------
fly with barca,
die with barca !

5

11 იანვარი 2018 13:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4884
ციტატა: marco reus 11
რამდენისაა აზარი?

27

6

11 იანვარი 2018 13:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1273
არაა ხელიდან გასაშვები

7

11 იანვარი 2018 13:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 96
27 ახლახანს გახდა, უდიდესი გამოცდილებაც აქ , ეს და მბაპე რო ვიყიდოთ

8

11 იანვარი 2018 13:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4373
მომილოცეთ კარვახალის დაბადების დღე ლიჩნად რა გჭირთ სასტავს 😂😂😂😂

9

11 იანვარი 2018 13:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4373
კაროჩე მაისიდან რაც დაიწერება ისსაა სანდო ახლა არის ზღაპრებიიი 😂😂

10

11 იანვარი 2018 14:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1646
აზართან ერთად კეინიც რო იყიდონ კარგი იქნება.მარა მარტო ეგ ვერ უშველის საქმეს ერთი გამოცდილი მცველი და ნორმალური მეკარე დაალაგებდა სიტუაციას... ზამენაც არყავს გუნდს პრაქტიკულად დიასი და ხამესი რო დააბრუნონ არიქნება ურიგო

11

11 იანვარი 2018 14:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 336
მბაპე ბევრად მირჩევნია მე პირადად

12

11 იანვარი 2018 14:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6087
axla eg xelfasi 7 milionit naklebi chans magram ramxela pliuss urtyavs realshi gadmosvla ufro piardeba fexburteli gaatmagebuli reklamebi da ase shemdeg bevrad meti bonusebit titulebze meti tanxa da sheileba im dros 7 milionit naklebs aigebs xelfass mara sxva mxriv bevrad meti sheuva fulic titulebic da bevrad did saxelsac datovebs magram es mas adre unda eqna erti 2-3 wlis win exla ukve gviania

13

11 იანვარი 2018 14:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 260
ნუ ჩემი მოკრძალებული აზრით აზარის ტრანსფერს შეეწირება კაკ მინიმუმ ასენსიო : ) ამასა და ასენსიოს შორის განსხვავება არის, ის რომ აზარს უფრო მეტი გამოცდილება აქვს მორჩა და გათავდა. პირადად მე მირჩევნია ასენსიოს მიეცეს უფრო მეტი დრო და ჩადგეს ფორმაში. მისი უთამაშებლობა არის სისხლის სამართლის დანაშაული! wink
-----------------------
A POR LA 13

14

11 იანვარი 2018 14:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3119
ციტატა: Tato.RM
ნუ ჩემი მოკრძალებული აზრით აზარის ტრანსფერს შეეწირება კაკ მინიმუმ ასენსიო : ) ამასა და ასენსიოს შორის განსხვავება არის, ის რომ აზარს უფრო მეტი გამოცდილება აქვს მორჩა და გათავდა. პირადად მე მირჩევნია ასენსიოს მიეცეს უფრო მეტი დრო და ჩადგეს ფორმაში. მისი უთამაშებლობა არის სისხლის სამართლის დანაშაული! wink

გუშინ იყო რო რა? დიდი ვერაფერია ეგ ასენსიო, და აზარს რგორ ადარებ, გამოცდილებიტ კიარა ყველაფრით ჯობია

15

11 იანვარი 2018 14:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 39
27 წლის იგროკის ყიდვა ,თანაც გარემარბის .. სარისკოა :))
-----------------------
fly with barca,
die with barca !

16

11 იანვარი 2018 14:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 260
ციტატა: RAMOS THE LEGEND
ციტატა: Tato.RM
ნუ ჩემი მოკრძალებული აზრით აზარის ტრანსფერს შეეწირება კაკ მინიმუმ ასენსიო : ) ამასა და ასენსიოს შორის განსხვავება არის, ის რომ აზარს უფრო მეტი გამოცდილება აქვს მორჩა და გათავდა. პირადად მე მირჩევნია ასენსიოს მიეცეს უფრო მეტი დრო და ჩადგეს ფორმაში. მისი უთამაშებლობა არის სისხლის სამართლის დანაშაული! wink

გუშინ იყო რო რა? დიდი ვერაფერია ეგ ასენსიო, და აზარს რგორ ადარებ, გამოცდილებიტ კიარა ყველაფრით ჯობია

ხოდა აბა რა ვთქვი, რომ სისტემატიური თამაში სჭირდება ასენსიოს და ნახავ თუ რამით ჩამოუვარდება აზარს.
-----------------------
A POR LA 13

17

11 იანვარი 2018 14:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 165
ციტატა: realroma
ბარსამ ისეთი გუნდი შეკრა. ეხლა ნამდვილად გვჭირდება კაი სასტავი ეყო პერეს რაც ბოლოწლებში ფულებს მოუჭირა. ეხლა საყიდელია მეკარე,ცენტრალური კარგი მცველი, აზარი უეჭველი, კეინი უეჭველი, და სალაჰი ან ბამპე. ბამპე არ მგონია და ამიტომ სალაჰი იყიდონ. გაყიდონ ეს ხარახურა ხალხი და დაამატონ ფული.

ბამპე?😃😃😃

18

11 იანვარი 2018 14:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 96
ციტატა: RAMOS THE LEGEND
ციტატა: Tato.RM
ნუ ჩემი მოკრძალებული აზრით აზარის ტრანსფერს შეეწირება კაკ მინიმუმ ასენსიო : ) ამასა და ასენსიოს შორის განსხვავება არის, ის რომ აზარს უფრო მეტი გამოცდილება აქვს მორჩა და გათავდა. პირადად მე მირჩევნია ასენსიოს მიეცეს უფრო მეტი დრო და ჩადგეს ფორმაში. მისი უთამაშებლობა არის სისხლის სამართლის დანაშაული! wink

გუშინ იყო რო რა? დიდი ვერაფერია ეგ ასენსიო, და აზარს რგორ ადარებ, გამოცდილებიტ კიარა ყველაფრით ჯობია

ხო ასენსიო ჯერჯერობით ვერაფერი დიდი ვერაა, თუ განვითარდა სასწაულად და იშრომა ისაა თორე ჯეროჯერობით სასტარტოს ვერ ქაჩავს

19

11 იანვარი 2018 14:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3119
ციტატა: Tato.RM
ციტატა: RAMOS THE LEGEND
ციტატა: Tato.RM
ნუ ჩემი მოკრძალებული აზრით აზარის ტრანსფერს შეეწირება კაკ მინიმუმ ასენსიო : ) ამასა და ასენსიოს შორის განსხვავება არის, ის რომ აზარს უფრო მეტი გამოცდილება აქვს მორჩა და გათავდა. პირადად მე მირჩევნია ასენსიოს მიეცეს უფრო მეტი დრო და ჩადგეს ფორმაში. მისი უთამაშებლობა არის სისხლის სამართლის დანაშაული! wink

გუშინ იყო რო რა? დიდი ვერაფერია ეგ ასენსიო, და აზარს რგორ ადარებ, გამოცდილებიტ კიარა ყველაფრით ჯობია

ხოდა აბა რა ვთქვი, რომ სისტემატიური თამაში სჭირდება ასენსიოს და ნახავ თუ რამით ჩამოუვარდება აზარს.

ჩემი აზრით აზარი ოღონდ მოვიდეს და აზარი, ასენსიო, რონალდო გაასწორებდა, ის ორი მძორი აახვევს, ან აზარი, ბეილი, რონალდო იქნება

აძლევს შანსს მარა ვალენსიას მერე რაც ითამაშა მაგის ღირებული ვრაფერი ვნახე.

ზიდანი კეპას მისი შვილის გამო თუ არ ყიდულობს ბოდიში და დღესვე გააჯვას, კმარა უკვე

20

11 იანვარი 2018 15:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6087
ციტატა: Tato.RM
ნუ ჩემი მოკრძალებული აზრით აზარის ტრანსფერს შეეწირება კაკ მინიმუმ ასენსიო : ) ამასა და ასენსიოს შორის განსხვავება არის, ის რომ აზარს უფრო მეტი გამოცდილება აქვს მორჩა და გათავდა. პირადად მე მირჩევნია ასენსიოს მიეცეს უფრო მეტი დრო და ჩადგეს ფორმაში. მისი უთამაშებლობა არის სისხლის სამართლის დანაშაული! wink

asensio aris marto dartyma da siswrafe meti araferi. klasit bevrad jobia azari magram azaric araaa im klasis mqone rom realma mis mxrebze gadaiaros

21

11 იანვარი 2018 15:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1864
ციტატა: RAMOS THE LEGEND
ჩემი აზრით აზარი ოღონდ მოვიდეს და აზარი, ასენსიო, რონალდო გაასწორებდა, ის ორი მძორი აახვევს, ან აზარი, ბეილი, რონალდო იქნება

აძლევს შანსს მარა ვალენსიას მერე რაც ითამაშა მაგის ღირებული ვრაფერი ვნახე.

ზიდანი კეპას მისი შვილის გამო თუ არ ყიდულობს ბოდიში და დღესვე გააჯვას, კმარა უკვე

თუ აკვირდები სკამიდან არ გამოდის თამაში.თორე როცა იწყებს თავიდანვე ყოვთვის ძაან კაია.ხოდა არ აწყებინებს .10დან 2ში აყენებს ძირითადში.ზიდანი უკვე ძაან ქარავს
ეგ მძორის კრიშვა.ნავასს კი არ კრიშავს თურმე თავის ბიჭი უნდა ძირითადისთვის და მაგიტომ არ ყიდულობს არავის.+ამ ვასკესის აკვკატებული ყველა თამაშში შემოყვანა.დაცვა მარაზმი და კაი ვალიეხო ,რომელსაც ძაან ცუდად ექცევა.წელს თუ ლიგა ვერ დადო ,რისიც მიზერული შანსებია ზიდანს გაუშვებენ და ღირსიც იქნება.იმედია მძორ8ც მიყვება უკან.

22

11 იანვარი 2018 15:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3119
ციტატა: kontaqti
kontaqti


მბაპე კიდე არ გინდა? lol ტიპი ანრისავით თამაშობს უკვე, ჰაერში დაფრინავს, მაგარს ახოხებს რეალს, და იმ ჩობან დემებლეზე ამბობ მბაპეს ჯობიაო, ბურთს ვერ იღებს, კაცის მოტყუება ზედმეტია, აკენწლა ხო იმენა დონე lol

23

11 იანვარი 2018 15:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 138
Azari kaia mara mainc ver ganvitarda im doneze rasac uwinaswarmetyvelebdnen ( ramxela sityvaa :d )

24

11 იანვარი 2018 15:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1864
ციტატა: kontaqti

asensio aris marto dartyma da siswrafe meti araferi. klasit bevrad jobia azari magram azaric araaa im klasis mqone rom realma mis mxrebze gadaiaros

ბენზემაა 9 წელია გუნდში უკვე,თან ასნავნოი ჯიბეში აქვსს,იმის მიუხედავად,რომ 10დან 9 თამაშს ცუდად თამაშობს.ამ სეზონში 1 თამაში არ უთმააშია წესიერად და რა აზარის უდონობაზე საუბრობ?ერთი პერიოდი დიმარია გაიჩათა გუნდის ლიდერადდ )) დიმარიას უფრო დიდი წვლილი აქ იმ ლიგის დადებაში,ასევე კოპა დელ რეის დადებაში ,ვიდრე-ბენზემას ერთად მთლიანად ყველა ტიტულის მოგებაშიიი.თუ აქ კი მძორს საერთოდ წვლილიი ეგაა საკითხავიიი.

25

11 იანვარი 2018 15:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3119
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: RAMOS THE LEGEND
ჩემი აზრით აზარი ოღონდ მოვიდეს და აზარი, ასენსიო, რონალდო გაასწორებდა, ის ორი მძორი აახვევს, ან აზარი, ბეილი, რონალდო იქნება

აძლევს შანსს მარა ვალენსიას მერე რაც ითამაშა მაგის ღირებული ვრაფერი ვნახე.

ზიდანი კეპას მისი შვილის გამო თუ არ ყიდულობს ბოდიში და დღესვე გააჯვას, კმარა უკვე

თუ აკვირდები სკამიდან არ გამოდის თამაში.თორე როცა იწყებს თავიდანვე ყოვთვის ძაან კაია.ხოდა არ აწყებინებს .10დან 2ში აყენებს ძირითადში.ზიდანი უკვე ძაან ქარავს
ეგ მძორის კრიშვა.ნავასს კი არ კრიშავს თურმე თავის ბიჭი უნდა ძირითადისთვის და მაგიტომ არ ყიდულობს არავის.+ამ ვასკესის აკვკატებული ყველა თამაშში შემოყვანა.დაცვა მარაზმი და კაი ვალიეხო ,რომელსაც ძაან ცუდად ექცევა.წელს თუ ლიგა ვერ დადო ,რისიც მიზერული შანსებია ზიდანს გაუშვებენ და ღირსიც იქნება.იმედია მძორ8ც მიყვება უკან.

არ ვიცი რამდენად რეალურია მარა მართლა თუ მისი შვილის გამო ბლოკავს ამ ტრანსფერს ზიდანი დღესვე უნდა წავიდეს, ბაზარი არაა ლიჩნად მე ზიდანი მაგრად მიყვარს და იასნად ვაფასებ ყველაფრისთვის მარა ჯერ იასნა რეალია და მერე სხვა დანარჩენი, რომც ასე არ იყოს და მისი შვილის გამო არ აკეთებდეს ამას ნავასი რაში მოსწონს და რას აუჩმებია მეკარე არ მინდაო არ ვიცი, თან ამ დროისათვის კეპაზე კარგი ვარიანტი არ არსებობს, ვიღაცა დაასწრებს და ესეც აგვეხევა რა, ეს სებალიოსი სულ გამოაშტერა, გუშინ ნამდვილად მეგონა რო ბიჭებს შანსს მისცემდა 90 წუთი, ისეც ლა ლიგაში და ლიგაზე საერთოდ არ აკარებს ამათ და გუშინაც არ აცალა ბოლომდე თამაში სებას, ასენსიოც გაიყვანა, აბა სხვა ვისთან უნდა ათამაშოს, ვალეხოს ვაკვირდები სპეციალურად ძაან კარგი და საიმედო მვცელია, შესცა ამ ნაჩოს, როცა რამოსი არაა დააყენე ვალიეხო ვარანის წყვილი და მოაშორე ეს ჰაკიმი კრაიზე რო ქინძია. მაგარს ატრაკებს, ამას ქვია საკუთარ თავს ძირს უთხრისო

26

11 იანვარი 2018 15:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1864
ციტატა: RAMOS THE LEGEND
არ ვიცი რამდენად რეალურია მარა მართლა თუ მისი შვილის გამო ბლოკავს ამ ტრანსფერს ზიდანი დღესვე უნდა წავიდეს, ბაზარი არაა ლიჩნად მე ზიდანი მაგრად მიყვარს და იასნად ვაფასებ ყველაფრისთვის მარა ჯერ იასნა რეალია და მერე სხვა დანარჩენი, რომც ასე არ იყოს და მისი შვილის გამო არ აკეთებდეს ამას ნავასი რაში მოსწონს და რას აუჩმებია მეკარე არ მინდაო არ ვიცი, თან ამ დროისათვის კეპაზე კარგი ვარიანტი არ არსებობს, ვიღაცა დაასწრებს და ესეც აგვეხევა რა, ეს სებალიოსი სულ გამოაშტერა, გუშინ ნამდვილად მეგონა რო ბიჭებს შანსს მისცემდა 90 წუთი, ისეც ლა ლიგაში და ლიგაზე საერთოდ არ აკარებს ამათ და გუშინაც არ აცალა ბოლომდე თამაში სებას, ასენსიოც გაიყვანა, აბა სხვა ვისთან უნდა ათამაშოს, ვალეხოს ვაკვირდები სპეციალურად ძაან კარგი და საიმედო მვცელია, შესცა ამ ნაჩოს, როცა რამოსი არაა დააყენე ვალიეხო ვარანის წყვილი და მოაშორე ეს ჰაკიმი კრაიზე რო ქინძია. მაგარს ატრაკებს, ამას ქვია საკუთარ თავს ძირს უთხრისო

ზუსტად ეგრეა.ამ ბენზემაზე რეაქცია აღარ მაქ.მესმის შვილივით უყვარსს.აღარ ვიღებ ხმას.მარაა სხვებიც დააფასე და მიეცი შანსიი.ეს ჰაკიმიი არაბიი რომ არიის ეტყობაა მაგიტომმ კრიშავსს.აბა ტიპმაა პასი არ იცის,სისწრაფეც არ აქ დაჟე ,ნოლიი რა.ვალიეხოს ვაკვირდები,პოზიციურად,სისწრაფის მხრივ უნაკლოაა.შეუცდომელი ვინაა,მარა ნაჩოს ახლავე აჯობებს.თანოო რამოსი რომ არ არის,ისედაც გაწელილ დაცვაშიი 2ასეთი სწრაფი ცენტრალური მცველი დიდი ფუფუნებაა,მარა არაა.ერთი სიტყვით ნავასებიით,ბენზემებით და ნაჩოებით და პახოდუ ამათ გარდაა სკამიდან ვასკესს უეჭველი შემოიყვანს,მბაპე-ნეიმარს მიდი და ეთამაშეეე.გადახსნიან ამათ შუაზეეე.მაგარი მიქარეს.პრაქტიკულად ყველა კონმპონენტსი ახალი სისხლია საჭიროო.სხვათაშორის ნახევარდაცვაშიცც.ბურთის კონტროლი აღარ იციან ტიპებმა რას ნიშნავსს.

27

11 იანვარი 2018 15:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3119
ცალკე იმაზე ვჭედავ 11 დღე გავიდა და არავის ყიდვაზე საუბარი არაა, იმის ფონზე რო გუნდი ჩაჯმულია ბოლო დონეზე, კარგ ფორმაში რო იყოს კიდევ კი, გამოასხმს ბუტრაგენიო და ბრძანებს, თვის ბოლომდე ვიღაცას დავიმატებთ, მოვა 30 რიცხვი და იტყვის ჩვენ გადავწვიტეტ არავინ შევიძინოთ გუნდი ამ შემადგენლბით ყველაფერს მიაღწევს

28

11 იანვარი 2018 15:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 138
Saertod transferebi dzalian gvchirdeba , mdzorzemam unda gaajvas pirvel rigshi da ronaldoc gayves ukve dro movida , ashkarad regresirebs portugalieli , madloba yvelafristvis rac realistvis gaaketa mara ukve gunds azaralebs tavisi wuwunit da umoqmedobit , datasaobs mteli tamashi da moments momentze afuchebs ukve amazrzeni xdeba eg yvelaferi , azari da keini tu davitriet dzaan kargi iqneba , neimari zgaparia magas 1 wlistvis psg ar moiyvanda iseve rogorc mbapes , da rac mtavaria kargi centr mcveli da mekare gvinda tore dzaan dirka dacva gvyavs . Mokled didi wmendaa chasatarebeli amitom peresma unda iyochagos .

29

11 იანვარი 2018 15:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 525
zari ronaldo beilma unda sheution

daerti sashvalo donis chamshleli gvinda kide roca vigebt kazestan erta shemoushobt zamenidan da 15 wuti ar unda gagvichirdes karis shenaxva roca reali xar
-----------------------
uefa cristiano ligue

30

11 იანვარი 2018 15:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3119
ბარსელონას ვიღაცა ზანგი უყიდია, მერამდენე ზანგლი ყავთ გუნში, ზანგელონა lol

31

11 იანვარი 2018 15:37

  • ჯგუფი: დამწყები
  • |
  • სიახლეები: 46
  • |
  • კომენტარები: 2128
მე თუ მკითხავთ დიდი პატივისცემის მიუხედავად რონი უნდა გავყიდოთ სანამ ერთი 100-120 მილიონს გადაიხდიან, ბენზემაც უნდა მივაყოლოთ ზედ აზარი ნეი და იკარდი ან კეინი მოვაგდოთ, აი მერე გვეშველება მარა რონის გამყიდველი კაციშვილი არაა ჯერ 😃 ბენზემაზე ხო საუბარიც არაა, ეგ და ზიზუ ერთად წავლენ ალბათ

32

11 იანვარი 2018 15:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6087
ციტატა: RAMOS THE LEGEND
ციტატა: kontaqti
kontaqti


მბაპე კიდე არ გინდა? lol ტიპი ანრისავით თამაშობს უკვე, ჰაერში დაფრინავს, მაგარს ახოხებს რეალს, და იმ ჩობან დემებლეზე ამბობ მბაპეს ჯობიაო, ბურთს ვერ იღებს, კაცის მოტყუება ზედმეტია, აკენწლა ხო იმენა დონე lol

Mova realoc da naxav ras izavs. Keinzec ase ambobdnen ert dros amas izavs realtan imas izavso. Beilzec sxvatashoris toteshi roiyo. Realtan ase gailago rogors rentan da egetebtan argamova eg ambavi. Vnaxavt ras izavs maqsimu shemtcvevit cariel karshi sheagoros burti rogorc es moratam qna santiago bernabeuze magas vin amaimunebs gamoscelavs casemiro isets warmomavlobas daaviwyebs

ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: kontaqti

asensio aris marto dartyma da siswrafe meti araferi. klasit bevrad jobia azari magram azaric araaa im klasis mqone rom realma mis mxrebze gadaiaros

ბენზემაა 9 წელია გუნდში უკვე,თან ასნავნოი ჯიბეში აქვსს,იმის მიუხედავად,რომ 10დან 9 თამაშს ცუდად თამაშობს.ამ სეზონში 1 თამაში არ უთმააშია წესიერად და რა აზარის უდონობაზე საუბრობ?ერთი პერიოდი დიმარია გაიჩათა გუნდის ლიდერადდ )) დიმარიას უფრო დიდი წვლილი აქ იმ ლიგის დადებაში,ასევე კოპა დელ რეის დადებაში ,ვიდრე-ბენზემას ერთად მთლიანად ყველა ტიტულის მოგებაშიიი.თუ აქ კი მძორს საერთოდ წვლილიი ეგაა საკითხავიიი.

Udonoba ar motqvua me vtqvi reals kiserze ver moikidebs azari ar aqvs samagiso shesadzlebloba. Nu es ronaldom dzlivs shedzlo da azari ro ver shedzlebs amas dava rat unda. Mara benzema ra shuashi iyo aq 😁😁

33

11 იანვარი 2018 15:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2039
მეიყვანეეთ ბლიად ვინმე , "დაიცავით ცენზურა!"ც იყოს ოღონდ მეიყვანეთ ......
-----------------------
ჩემპიონთა ლიგა არის ტურნირი სადაც 31 გუნდი იბრძვის ფინალში გასასვლელად რეალს რომ შეხვდეს!
Halamadrid!🏆

34

11 იანვარი 2018 15:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1864
ციტატა: kontaqti
Udonoba ar motqvua me vtqvi reals kiserze ver moikidebs azari ar aqvs samagiso shesadzlebloba. Nu es ronaldom dzlivs shedzlo da azari ro ver shedzlebs amas dava rat unda. Mara benzema ra shuashi iyo aq 😁😁

რავიცი 9წელია გუნდშია და ძირითადის კაცია და მაგიტომ ვთქვი,თან ბევრი იძახის გუნდის შეუცვლელი წევრია და არანორმალური ნიჭისს არსებაოოო.ბაჩოს ვეთანხმებიი,კი რონალდო ძაან დონეაა,მარა ტრიოს თავი ამოწურული აქ.ბენზემა,რონალდო,ბეილი 300 მილიონად გაიყიდება სულ თავისუფლად.და 200 მილიონი გუნდმა რომ გამოყოს ტრანსფერებისთვის აზარის,კეინის,მბაპეს ან ნეიმარის ყიდვა თავისუფლად შეიძლება.100 მილიონი მეკარისთვის და 1 მცველისთვის.300 მილიონის სატრანსფერო თანხა რომ შეიკრას,300 მილიონს ამ 3-ის გაყიდვით იშოვიან.2014 წლის მერე გუნდს დიდი ფული არ გაუსროლია ,როცა ხამესსში 80 მილიონი გადაიხადეს,მარა პახოდუუ დიმარიაა გაყიდეს მაგ ფასშიი.

35

11 იანვარი 2018 15:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6087
ციტატა: RONALDINHO
ციტატა: kontaqti
Udonoba ar motqvua me vtqvi reals kiserze ver moikidebs azari ar aqvs samagiso shesadzlebloba. Nu es ronaldom dzlivs shedzlo da azari ro ver shedzlebs amas dava rat unda. Mara benzema ra shuashi iyo aq 😁😁

რავიცი 9წელია გუნდშია და ძირითადის კაცია და მაგიტომ ვთქვი,თან ბევრი იძახის გუნდის შეუცვლელი წევრია და არანორმალური ნიჭისს არსებაოოო.ბაჩოს ვეთანხმებიი,კი რონალდო ძაან დონეაა,მარა ტრიოს თავი ამოწურული აქ.ბენზემა,რონალდო,ბეილი 300 მილიონად გაიყიდება სულ თავისუფლად.და 200 მილიონი გუნდმა რომ გამოყოს ტრანსფერებისთვის აზარის,კეინის,მბაპეს ან ნეიმარის ყიდვა თავისუფლად შეიძლება.100 მილიონი მეკარისთვის და 1 მცველისთვის.300 მილიონის სატრანსფერო თანხა რომ შეიკრას,300 მილიონს ამ 3-ის გაყიდვით იშოვიან.2014 წლის მერე გუნდს დიდი ფული არ გაუსროლია ,როცა ხამესსში 80 მილიონი გადაიხადეს,მარა პახოდუუ დიმარიაა გაყიდეს მაგ ფასშიი.

Mtlad ase gaushva ertianad samive da axlebi shemoyaro shenc gecodineba ro araaa gundistvis kargi. Aseve modrichsac aqvs asaki da kodev eg aseve ramossac aqvs asaki da ha ertianad shecvalot mteli gundi da davelodot 2022 wels ramis mosagebad

36

11 იანვარი 2018 16:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3596
ციტატა: DRIC21
აზართან ერთად კეინიც რო იყიდონ კარგი იქნება

შანსი არაა მაგ ორის ერთად ყიდვის :დდ
-----------------------
21 საუკუნე, პიკე 33 ტიტული > რეალი 24 :დდდ

პოჩეტინო:„„ტოტენჰემმა“ „რეალი“ დააჩოქა

ზიდანმა რეალში 5 წელი ითამაშა და 6 ტიტული მოიგო, დუგლასმა ბარსელონაში 7 თამაში ითამაშა და 8 ტიტული მოიგო :დდდ

37

11 იანვარი 2018 16:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4884
ბარსას იერი მინა უყიდია 12 მილიონად. 1.95ია სიმაღლეში კაუ ვირი იქნება

38

11 იანვარი 2018 16:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6087
ციტატა: Wtf man
ბარსას იერი მინა უყიდია 12 მილიონად. 1.95ია სიმაღლეში კაუ ვირი იქნება

Magari qindzi yofila mara muqebs igbali aqvto da mag pontshi daitries 😁😁

39

11 იანვარი 2018 16:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 688
Sul chorebi chorebi da faqtia aravis ar yidulobs peresi magis krijaiii ded.....ra

40

11 იანვარი 2018 16:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 438
მევასება ასეთი იგროკები, ფული რომ... კიდიათ, კაცს განვითარება და ტიტული უნდა, წარმოიდგინე წელიწადში მინიმუმ 2 ჯერ რომ ხვდები ბარსელონას, გწვრთნის ზიზუ და კოლექტივი გყავს სასწაული, ჩელსის ისეთი კამანდა ყავს ახლა მეცოდება იქ აზარი :) აზართან ერთად რეალმა 2-3 კარგი მცველი უნდა იყიდოს, თორემ რამოსი ვარანის არყოფნის დროს დაცვა არ ყავს რეალს :დ

41

11 იანვარი 2018 16:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1537
ისვენებენ წელს ... ზაფხულამდე მაქსიმუმ დანილო ვიყიდოთ ისევ... ზამთარში ნურავის ველით... ეს სეზონი ჩვენი არააა სხვასაც დავუთმოთ რამე... არ მოგწყინდათ ? wink
-----------------------
My Webpage დიდი მადლობა რომ რეალი დააბრუნე და ისტორია ოქროს ასოებით ჩაასწორე.... :)

42

11 იანვარი 2018 16:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 7
მოკლედ რა რეალს ჭირდება აზარი იმიტომ რომ მაეცხენა ფლანგზე მარსელო თუ არაა დარხეული გვაქ რონი ცეტრში იწევს ბენზემა იქაა რაღაც ბეილიც იქითაა ხოლმე და თუ განაპირა მცველები არ ერთვებიან შეტევაში დარხეული გვაქ ესენი რო შეტევაში ერთვებიან ფლანგები ცარიელი რჩება და ვიღებთ გოლს ეს თავდასხმის უფანტაზიობითაა გამოწვეული პირველ რიგშო ბენზემაა წასასვლელი იმიტი რო ძაან ბევრს აფუჭებს უკვე რონიზეც მიმძიმს ამის თქმა მაგრამ ვერაფერს ვეღარ აკეთებს ამ სეზონში მაგრამ სეზონის ბოლოს აქ გამონათებები კაეინიც საჭირიო ბენზემას ადგილზე მოკლედ მთლიანად თუ არა სანახევროდ მაინც არ შეიცვალა თავდასხმის ხაზი ბარსელონა ნოუ-კამპზე 3-0-ს მოგვანატრებს და ასევე ვთვლი რომ ზიდანი წასასვლელია გუნდიდან და ჩემი დიდი სიმპატიები რეალის მწვრთნელის პოსტზე კლოპს უკავია ნუ ჩემი აზრუთ როგორც მინიმუმ აზარი საყიდელუა

43

11 იანვარი 2018 16:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1646
ani-barca რატო არაა ყიდვის შანსი სადაც პსჟ-მ იყიდა ერთად ნეიმარი და მბაპე რეალი რითია ნაკლები?მითუმეტეს რეალში მარტო გაზრდილი ხელფასების გამო არმოდის ხალხი)

44

11 იანვარი 2018 17:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4884
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Wtf man
ბარსას იერი მინა უყიდია 12 მილიონად. 1.95ია სიმაღლეში კაუ ვირი იქნება

Magari qindzi yofila mara muqebs igbali aqvto da mag pontshi daitries 😁😁

რა იცი რო ქინძია

45

11 იანვარი 2018 17:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 561
mtlianad gundi ari gadasaxilesebeli am shemadgenlobam mosagebi rac iyo yvelaferi moigo erti kopa darcha magasac wels uechveli moigebs utitulod ar darcheba mara marto kopa ar kmara roca madridis reali xar sezonshi 2-3 tituli unda moigo... tu ikardis, azaris, keinis da a.sh amat mosvlazea laparaki mashin uechveli ronaldo unda wavides imito ro mteli gundi magazea awyobili yvelam vicit ra egoistic ari veravin shedegs ver gaaketebs sanam eg gveyoleba da tvitonac vegar ari iset xodze ro gunds mteli sezoni ulideros ase rom sanam psg amxela tanxas ixdis unda gaushvan da wina xazshi vinme bomba unda moiyvanon ro srulfasovnad chaanacvlos ronaldo... benzemaze agar vambob arafers saerto azria ro unda daixuros qudi da wavides aseve dacvis xazshi aucilebelia cvlilebebi me magalitad vertongeni magrad momwobs centralur mcvelebshi rac sheexeba naxevardacvas modrichi nel-nela iscom an kovachichma unda chaanacvlos tonic ver ari wels formaahi magram moixodeba uechveli da 3-4 weli kide itamashebs magal doneze. mbapes yidvis winaagmdegi albat aravin ar ari magis garda erti umaglesi donis centr forvardi aucilebelia ikardi an keini da beili tu chadga formashi dzaan magari iqneba es sheteva ra rqma unda mekarec sayidelia da kepaze kai variabts jerjerobit ver vxedav an donaruma.

46

11 იანვარი 2018 17:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6087
ციტატა: Wtf man
რა იცი რო ქინძია

mase amboben xalxi da mat shoris ufro barcelonas qomagebic. 10 transferidan 9s cuds aketeben tu axla barcelona rames warmadgens isev dzveli shemorchenili birtvisgan aris es vidre bolodroindeli transferebit

47

11 იანვარი 2018 17:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4884
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Wtf man
რა იცი რო ქინძია

mase amboben xalxi da mat shoris ufro barcelonas qomagebic. 10 transferidan 9s cuds aketeben tu axla barcelona rames warmadgens isev dzveli shemorchenili birtvisgan aris es vidre bolodroindeli transferebit

რავი 12 მილიონათ ნაჩუქარია. კოლუმბიის ნაკრებში 9 თამაშში 3 გოლი აქ გატანილი თავით კარგად თამაშობს არ გამოგვადგება და აუცვავს თავის ფასს მაინც ამოიღევს

48

11 იანვარი 2018 17:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6087
ციტატა: Wtf man
რავი 12 მილიონათ ნაჩუქარია. კოლუმბიის ნაკრებში 9 თამაშში 3 გოლი აქ გატანილი თავით კარგად თამაშობს არ გამოგვადგება და აუცვავს თავის ფასს მაინც ამოიღევს

uazro tamashebshi ki mara ise vera/.. cud transferebs anxorcielebs bolo dros barcelona zamena kapikad aruvargat

49

11 იანვარი 2018 17:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4884
ციტატა: kontaqti
ციტატა: Wtf man
რავი 12 მილიონათ ნაჩუქარია. კოლუმბიის ნაკრებში 9 თამაშში 3 გოლი აქ გატანილი თავით კარგად თამაშობს არ გამოგვადგება და აუცვავს თავის ფასს მაინც ამოიღევს

uazro tamashebshi ki mara ise vera/.. cud transferebs anxorcielebs bolo dros barcelona zamena kapikad aruvargat

რავი მე არ მაქ ნანახი მაგ ბიჭის თამაშები და ტყუილა ცილს ვერ დავწამებ. თქვენ არც უმტიტი და პაულინიო მოგწონდათ მარა კი გაამართლეს. დემბელეზე და კოუზეც იძახით დიდი ვერაფერიო მარა ეგენიც გაამართლებენ

50

11 იანვარი 2018 17:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1537
ყველა ტრანსფერი ვერ გაამართლებს თავისთავად ბარსელონამ კი ბოლოს კარგი ტრანსფერები გააკეთა... ნეიმარი სუარესი უმტიტი გუნდისთვის ბევრ რამეს ნიშნავს... თუ დემბელე და კოუტინიო ტრავმებმა არ გაამწარეს ბარსას კრიზისი არ ექნება ... მესისთან ერთად რათქმაუნდა... ლა ლიგაში დომინირება გარდაუვალია... პ.ს. კიდევ კარგი პესეჟემ ნეიმარი წაართვა ბარსას no
-----------------------
My Webpage დიდი მადლობა რომ რეალი დააბრუნე და ისტორია ოქროს ასოებით ჩაასწორე.... :)

51

11 იანვარი 2018 18:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4884
ციტატა: lekino
ყველა ტრანსფერი ვერ გაამართლებს თავისთავად ბარსელონამ კი ბოლოს კარგი ტრანსფერები გააკეთა... ნეიმარი სუარესი უმტიტი გუნდისთვის ბევრ რამეს ნიშნავს... თუ დემბელე და კოუტინიო ტრავმებმა არ გაამწარეს ბარსას კრიზისი არ ექნება ... მესისთან ერთად რათქმაუნდა... ლა ლიგაში დომინირება გარდაუვალია... პ.ს. კიდევ კარგი პესეჟემ ნეიმარი წაართვა ბარსას no

ნეიმარი რო არ წასულიყო არც კოუტინიო მოვიდოდა და არც დემბელე

52

11 იანვარი 2018 18:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1537
ციტატა: Wtf man
ციტატა: lekino
ყველა ტრანსფერი ვერ გაამართლებს თავისთავად ბარსელონამ კი ბოლოს კარგი ტრანსფერები გააკეთა... ნეიმარი სუარესი უმტიტი გუნდისთვის ბევრ რამეს ნიშნავს... თუ დემბელე და კოუტინიო ტრავმებმა არ გაამწარეს ბარსას კრიზისი არ ექნება ... მესისთან ერთად რათქმაუნდა... ლა ლიგაში დომინირება გარდაუვალია... პ.ს. კიდევ კარგი პესეჟემ ნეიმარი წაართვა ბარსას no

ნეიმარი რო არ წასულიყო არც კოუტინიო მოვიდოდა და არც დემბელე

კოუტინიო კიდე ჰო მაგრამ დემბელე ... ამოღებულ თანხას თუ გულისხმობ მაშინ კი არ ან ვერ მოვიდოდნენ..... ისე ამხელა თანხები ასე ვთქვათ არარეალური ჩემი აზრით პოგბას მერე დაიწყო... ნეიმარი გამოისყიდეს ხო როგორც ვიცი არ გაყიდულა... fellow
-----------------------
My Webpage დიდი მადლობა რომ რეალი დააბრუნე და ისტორია ოქროს ასოებით ჩაასწორე.... :)

53

11 იანვარი 2018 18:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 6087
ციტატა: Wtf man
დემბელეზე

amaze me cudi arasdros mitqvia piriqit axalgazrdebshi yvelaze dzlieria. nu tramvianze ar vambob

54

11 იანვარი 2018 18:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1537
ციტატა: rivaldo10
naxe ra mastia)))My Webpage

ვუყურე მეც ცოტა ხნის წინ სისწრაფე აკლია აშკარად ჩაწოდებებზე კი იცოცხლეთქვა... რაც შეეხება მაგის ვარდნებს დღევანდელი თავდამსხმელები მაგას ელიან პლიუს ლა ლიგის მსაჯები რომ ვიცი ... wink
-----------------------
My Webpage დიდი მადლობა რომ რეალი დააბრუნე და ისტორია ოქროს ასოებით ჩაასწორე.... :)

55

11 იანვარი 2018 18:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1537
ციტატა: rivaldo10
ციტატა: lekino
ციტატა: rivaldo10
naxe ra mastia)))My Webpage

ვუყურე მეც ცოტა ხნის წინ სისწრაფე აკლია აშკარად ჩაწოდებებზე კი იცოცხლეთქვა... რაც შეეხება მაგის ვარდნებს დღევანდელი თავდამსხმელები მაგას ელიან პლიუს ლა ლიგის მსაჯები რომ ვიცი ... wink

)))) ხო ეგხლა ეგ ჯუნლების ფეხბურთს თამაშობს მაგრამ დახვეწავენ მონაცემები აქ რაც მთავარია ))

მონაცემები აქვს რათქმაუნდა... ცენტრიდან ჩაწოდებების დროსაც ხშირად ეყრდნობა ხელით ფეხბურთელს როცა ხტება ... უკვე წარმოვიდგინე რონალდო როგორ წაიქცევა ეგრევე მოწყვეტით მაგ დროს... wink wink
-----------------------
My Webpage დიდი მადლობა რომ რეალი დააბრუნე და ისტორია ოქროს ასოებით ჩაასწორე.... :)

56

11 იანვარი 2018 18:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3596
ციტატა: DRIC21
ani-barca რატო არაა ყიდვის შანსი სადაც პსჟ-მ იყიდა ერთად ნეიმარი და მბაპე რეალი რითია ნაკლები?მითუმეტეს რეალში მარტო გაზრდილი ხელფასების გამო არმოდის ხალხი)

mere psgs jer ar gadauxdia eg fuli imito ro peir fleis daargvevdnen da eg ori imdeni girs realic ver gadaixdis da mbapesavit 1 wlit ufasod aravin gaatant :d
-----------------------
21 საუკუნე, პიკე 33 ტიტული > რეალი 24 :დდდ

პოჩეტინო:„„ტოტენჰემმა“ „რეალი“ დააჩოქა

ზიდანმა რეალში 5 წელი ითამაშა და 6 ტიტული მოიგო, დუგლასმა ბარსელონაში 7 თამაში ითამაშა და 8 ტიტული მოიგო :დდდ

57

11 იანვარი 2018 18:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2660
ციტატა: RONALDINHO
დიმარიას უფრო დიდი წვლილი აქ იმ ლიგის დადებაში,ასევე კოპა დელ რეის დადებაში ,ვიდრე-ბენზემას ერთად მთლიანად ყველა ტიტულის მოგებაშიიი.თუ აქ კი მძორს საერთოდ წვლილიი ეგაა საკითხავიიი.

დიმარიამ ერთხელ მოიგო ლიგა ,ბენზემამ სამჯერ,სამივეჯერ ძირითადის კაცი იყო და ამ ფაქტს და რეალობას ვერ გაექცევიი,სტატისტიკა არ განსაზღვრავს ფეხბურთელის შესაძლებლობებსსს ,ფეხბურთში არის ბევრი ასპეკტიიი რომელიც არ აისახება სტატისტიკაშიი,მაგრამ შენ რომ ამას ჩაწვდე უნდა გაითავისო რა არის გუნდური თამაშის პრინციპიი,შენ მხოლოდ გოლით უყურებ ყველაფერსს დაა გოლამდეე რომ მიხვიდეე გაცილებით რთულიაა,,მოკლედ რომ თქვა რასაც შენ ეხა ბენზემას მიმართ ჰქადაგებბ მტკნარი სიცრუეააა .ბენზემას გუნდურობააა ბევრ ასპეკტში მისიი პლიუსებიი გუნდს ბევრ ფაზებში ეხმარებოდაა ,რადგან გოლებით უყურებ 3 ფინალში 2 ში გოლი არ აქ გატანილი რონაკლდოს გამოდის შენი ლოგიკით არც რონალდოს აქ დამსახურებაა,,,კიდევ კარგი არსებობს ხალხი მაშტაბურად აზროვნებს.

თუ სტატისტიკასს გადასვხედავთ და ესე შევაფასებთ ფეხბურთელის ღვაწლს ამა თუ იმ ტურნირების მოგებაში მაშინ ინიესტა ყველაზე სუუსტი წერტილი გამოდის,არ აქ ბევრი გოლი ისტორიაში გატანილი და არც ასისტები,მეტსაც გეტყვით ასისტებში ბენზემა გაცილებით სჯობს,მაგრამმ ინიესტა ხშირად არის მოვლენილი ბოლო პასის პასამდე რაც ხშირად არ აისახება სტატისტიკაშიი .გასაგებია სხვადასხვა ამპლუაა მაგრამ მოვიყვანე მაგალითად ინიესტა რომ ფეხბურთი მხოლოდ სტატისტიკა არაააა ,მაშტაბური აზროვნება უნდა ამ ყველაფერს.
-----------------------
კლასნიშე

My Webpage

58

11 იანვარი 2018 18:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1864
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
დიმარიამ ერთხელ მოიგო ლიგა ,ბენზემამ სამჯერ,სამივეჯერ ძირითადის კაცი იყო და ამ ფაქტს და რეალობას ვერ გაექცევიი,სტატისტიკა არ განსაზღვრავს ფეხბურთელის შესაძლებლობებსსს ,ფეხბურთში არის ბევრი ასპეკტიიი რომელიც არ აისახება სტატისტიკაშიი,მაგრამ შენ რომ ამას ჩაწვდე უნდა გაითავისო რა არის გუნდური თამაშის პრინციპიი,შენ მხოლოდ გოლით უყურებ ყველაფერსს დაა გოლამდეე რომ მიხვიდეე გაცილებით რთულიაა,,მოკლედ რომ თქვა რასაც შენ ეხა ბენზემას მიმართ ჰქადაგებბ მტკნარი სიცრუეააა .ბენზემას გუნდურობააა ბევრ ასპეკტში მისიი პლიუსებიი გუნდს ბევრ ფაზებში ეხმარებოდაა ,რადგან გოლებით უყურებ 3 ფინალში 2 ში გოლი არ აქ გატანილი რონაკლდოს გამოდის შენი ლოგიკით არც რონალდოს აქ დამსახურებაა,,,კიდევ კარგი არსებობს ხალხი მაშტაბურად აზროვნებს.

ბენზემაას დედაასს ვ*ენეეე ,ამ სიტყვების გამო მომთხოვ??? რას ქვია მასშტაბურად არ ვაზროვნეეებ,ან ჩემიი საუბარიიი სიცრუეააა ასე პირდაპირრ რომ იძახიი ეგრე სად არის.ეგრეე ნუ მივაკერებთ იარლიყეებს სიტყვებზეეე,მე არ გაკადრეებ სიცრუეაათქოოო შენს აზრეებს,რომელთა დიდ ნაწილსს არ ვეთანხმებიი.და კიდეე ერთიი ბენზემასს გამო რატომ იძახიი ჩემზეეე რომ სიცრუესს ვსაუბროობ?? შენ გეხებიიი? ან მაშტაბურადდ რატოომ არ ვაზროვნეებ? შენ ეხლა დაუკრეფავში ძაან ნუ გადახვალ ძაან გთხოვ,მაგ მძორის დედაც მოვ**ან კიდეეეე.

59

11 იანვარი 2018 18:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1864
რაც არ უნდა არგუმენტი მოიყვანო მუდამ ჩემს აზრზე ვიქნები და მუდამ ცავთვლი ბენზემას მძორად))ამიტომ ძაან გთხოოვ ჩემს აზროვნებას ნუ შეეხებიი მაგ ძალით იგროკიის გამოო )) მე მაინც ჩემ აზრზე დავრჩებიი და სულ ჩავთვლი არა რეალის დონეედ ბენზემას ))

60

11 იანვარი 2018 18:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2660
ციტატა: RONALDINHO
ბენზემაას დედაასს ვ*ენეეე ,ამ სიტყვების გამო მომთხოვ??? რას ქვია მასშტაბურად არ ვაზროვნეეებ,ან ჩემიი საუბარიიი სიცრუეააა ასე პირდაპირრ რომ იძახიი ეგრე სად არის.ეგრეე ნუ მივაკერებთ იარლიყეებს სიტყვებზეეე,მე არ გაკადრეებ სიცრუეაათქოოო შენს აზრეებს,რომელთა დიდ ნაწილსს არ ვეთანხმებიი.და კიდეე ერთიი ბენზემასს გამო რატომ იძახიი ჩემზეეე რომ სიცრუესს ვსაუბროობ?? შენ გეხებიიი? ან მაშტაბურადდ რატოომ არ ვაზროვნეებ? შენ ეხლა დაუკრეფავში ძაან ნუ გადახვალ ძაან გთხოვ,მაგ მძორის დედაც მოვ**ან კიდეეეე.

შენ შენ ქმედებებს დაუკვირდი მერე მოთხიოვე სხვას პპასუხი,სივრცის მხსნელი რომ გაჯკერია პირზე და ჩემ მაგ სიტყვებსსს იმეორებ ყველასთან ცინიკურადდ ,ზუსტად ჩემი გაჟღერებეულიააა და კიდევ აქეთ მოდიხარ?შენი ზურგს უკან ცინიკოსობააა რომმ მე ვერაფერს დამაკლებს ეგეცცც გაითავისე,შენგან განსხვავებით მე სათქმელს პირდაპირ გეუბნები,სიცრუეა და მცდარი შეხედულება გაქქქ და რატომ იღებ ამას შეურაცყოფად??? შენ შეიძშლება მაგ იურისტობაში იყო კომპეტენტური და მასწავლო მაგ მხრივ მაგრამ რატომმ გგონია რომ სხვა საკითხში არ გესწავლება?თვითნასწავლი ხარ?რა ამპარტავნობააა,შეურაცყოფა რა არის აქქქ..რაღაც ძაან რქებით წამოხვედი დაა არ გირჩევვვ ერთხელ გაგაფრთხილეე,მოსმენა ისწავლეე ვინ რას გეუბნებააა,მოსმენით ყალიბდება ადამიანიი,მე ბევრისგან მომისმენია და მოვისმენ,შენ რატო თვლი რომ არ გჭირდება ეს???

ციტატა: RONALDINHO
რაც არ უნდა არგუმენტი მოიყვანო მუდამ ჩემს აზრზე ვიქნები და მუდამ ცავთვლი ბენზემას მძორად))ამიტომ ძაან გთხოოვ ჩემს აზროვნებას ნუ შეეხებიი მაგ ძალით იგროკიის გამოო )) მე მაინც ჩემ აზრზე დავრჩებიი და სულ ჩავთვლი არა რეალის დონეედ ბენზემას ))

ეს აზრი არააა,ეს აკვიატებაააა,რაღაცის მტკიცება და რეალობააას ვერ გაექცევი რაც არ უნდა იყოსს ,ფაქტები ყველაფერზე მეტყველებსსსს ,შენ არ თვლი რომ არაფერი ღვაწლი არ აქ ისეთიი,,ეს იმიტომ რომ ფეხბურთის მიმართ ზედაპირული აზროვნება გაქქქ,,შესაბამისად აღარც უნდა გქონდეს პრეტენზუია განვითარების ამ სფეროში.
-----------------------
კლასნიშე

My Webpage

61

11 იანვარი 2018 18:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1864
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
შენ შენ ქმედებებს დაუკვირდი მერე მოთხიოვე სხვას პპასუხი,სივრცის მხსნელი რომ გაჯკერია პირზე და ჩემ მაგ სიტყვებსსს იმეორებ ყველასთან ცინიკურადდ ,ზუსტად ჩემი გაჟღერებეულიააა და კიდევ აქეთ მოდიხარ?შენი ზურგს უკან ცინიკოსობააა რომმ მე ვერაფერს დამაკლებს ეგეცცც გაითავისე,შენგან განსხვავებით მე სათქმელს პირდაპირ გეუბნები,სიცრუეა და მცდარი შეხედულება გაქქქ და რატომ იღებ ამას შეურაცყოფად??? შენ შეიძშლება მაგ იურისტობაში იყო კომპეტენტური და მასწავლო მაგ მხრივ მაგრამ რატომმ გგონია რომ სხვა საკითხში არ გესწავლება?თვითნასწავლი ხარ?რა ამპარტავნობააა,შეურაცყოფა რა არის აქქქ..რაღაც ძაან რქებით წამოხვედი დაა არ გირჩევვვ ერთხელ გაგაფრთხილეე,მოსმენა ისწავლეე ვინ რას გეუბნებააა,მოსმენით ყალიბდება ადამიანიი,მე ბევრისგან მომისმენია და მოვისმენ,შენ რატო თვლი რომ არ გჭირდება ეს???

მაგის ფაქტს დადებ რომ შენს ზურგს უკან ვსაუბრობ შენს გასაგონაად?? ჯორჯიანი რომ არის ვაფშეე მაგ კაცმა თაქვა ბენზემაზეე კარიმ დიადი სივრცისმხსნელი და მაგაზე ვხალისობბ.ჯერ ესერთი მე სულ არვიცი ეგ სივრცის გახსნა საიდან წამოვიდაააა.ვიმეორებ მაგიით ბენზემაზეე ვსაუბრობ და არაა შენზეეე.ზურგს უკაან საუბარიაა კაცზეე პირრდაპირ რომ ამბობ ან ანიშნეებ,არ გასწავლი ამას,მარაა სად რედონდო და სად ვირცისხსნა ბენზემაზეე??არც აქ და არც ცხოვრებაშიი კაცზეე ზურგს უკანა არ მისაუბრიაა,მაქ მაგის კაცობაა პირდაპირ ვთქვა ჩემი სათქმელი თუ საჭიროა რა თქმა უნდაა.მეუბნებიი მაშტაბურად ვერ აზროვნებაა,მტკნარ სიცრუეს ამბობო და აღარც გითხრა რომ ეგრე აღარ მესაუბრო?მოიცა და რას არ მირჩევ ეგ მითხარი აბაა? შენ რას გააკეთებდი ჩემ ადგილზეე? ეგრე რომ გითხრან? ანალოგიურს არ იტყვიი?? და კიდეე ბევრმა იცის ამ საიტზეე მე მოსმენაც რომ შემიძლიაა და ბევრსაც ვსწავლობ სხვებისგაან და ეგ ვაფშეე სხვა რაც მითხარიი ეხლა მაშტაბურად ვერ აზროვნებოოო.

62

11 იანვარი 2018 18:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1885
😁😁😁😁😁 ოხ ეს ქარიმ ქარუმოვიჩი რაააააა

63

11 იანვარი 2018 18:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1864
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ეს აზრი არააა,ეს აკვიატებაააა,რაღაცის მტკიცება და რეალობააას ვერ გაექცევი რაც არ უნდა იყოსს ,ფაქტები ყველაფერზე მეტყველებსსსს ,შენ არ თვლი რომ არაფერი ღვაწლი არ აქ ისეთიი,,ეს იმიტომ რომ ფეხბურთის მიმართ ზედაპირული აზროვნება გაქქქ,,შესაბამისად აღარც უნდა გქონდეს პრეტენზუია განვითარების ამ სფეროში.

გავიგეთ ,რომ ამ სფეროშიი განათლებულიი ხარრ,მარა რახან მე დიპლომი არ მაქ საფეხბურთო სფეროშიი ესეგიი ცოდნა არ მაქ? და მაინც დამაინც ბენზემაზეე რომ მაქ სრულიად განსხვავებული აზრი ანუ ფეხბურთი არ მესმის? მე აქ შენს გარდაა არავინ მინახია ჩემზეე რომ ეთქვას ზედაპირულად ესმის ფეხბურთიიოოო და ეს შენი აზრი უფრო არის კი არა და არის.მე ზაან კარგად მესმის ფეხბურთიი და ბენზემასს მუდამ ჩავთვლი არა რეალის დონედ )) არშევიცვლი ამ აზრს და ეხლა და რა ვქნა ))

გადადი რედონდოო ჩემს კომენტარებშიი და ფაქტი მოიყვანე აბა რითი ვავლეენ ფეხბურთის ზედაპირულ ცოდნას??? ბენზემაზეე არ ვიძახიიი,გავიგეთ შენ ხარ მართალი და ჩვეენ ვინც სხვანააირად ვფიქრობთ ზედაპირულად გვესმისს ფეხბურთიი.სხვაა უამრავ თემაზე მაქ ნაწერიი,1 ფაქტი მოიყვანე სადაც ჩემი ფეხბურთის ზედაპირული ცოდნა ჩანს,ან სხვა ასეთიიიი.არავის არ უთქვია აქ შშენს გარდაა,ფეხბურთი ზედაპირულად გესმისო და მხოლოდ სტატისტიკით აფასებოოო.

64

11 იანვარი 2018 19:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2660
ციტატა: RONALDINHO
მაგის ფაქტს დადებ რომ შენს ზურგს უკან ვსაუბრობ შენს გასაგონაად?? ჯორჯიანი რომ არის ვაფშეე მაგ კაცმა თაქვა ბენზემაზეე კარიმ დიადი სივრცისმხსნელი და მაგაზე ვხალისობბ.ჯერ ესერთი მე სულ არვიცი ეგ სივრცის გახსნა საიდან წამოვიდაააა.ვიმეორებ მაგიით ბენზემაზეე ვსაუბრობ და არაა შენზეეე.ზურგს უკაან საუბარიაა კაცზეე პირრდაპირ რომ ამბობ ან ანიშნეებ,არ გასწავლი ამას,მარაა სად რედონდო და სად ვირცისხსნა ბენზემაზეე??არც აქ და არც ცხოვრებაშიი კაცზეე ზურგს უკანა არ მისაუბრიაა,მაქ მაგის კაცობაა პირდაპირ ვთქვა ჩემი სათქმელი თუ საჭიროა რა თქმა უნდაა.მეუბნებიი მაშტაბურად ვერ აზროვნებაა,მტკნარ სიცრუეს ამბობო და აღარც გითხრა რომ ეგრე აღარ მესაუბრო?მოიცა და რას არ მირჩევ ეგ მითხარი აბაა? შენ რას გააკეთებდი ჩემ ადგილზეე? ეგრე რომ გითხრან? ანალოგიურს არ იტყვიი?? და კიდეე ბევრმა იცის ამ საიტზეე მე მოსმენაც რომ შემიძლიაა და ბევრსაც ვსწავლობ სხვებისგაან და ეგ ვაფშეე სხვა რაც მითხარიი ეხლა მაშტაბურად ვერ აზროვნებოოო.

თავიდან ეგ სიტყვები მე გავაჟღერეეეე ,შესაბამისად თუ არ ხარ დარწმუნებული არც უნდა იქილიკო,ისიც ცუდია თუ მე არ ვარ სხვაზეც რომ ქილიკობბბ რაზნიიცა ამ შემთხვევაში არააა რა მნიშვნელობა აქ შენი ქმედებაა არაა მოსაწონიი,,რაც შემეხება მეეე მე ვერავინ ვერ მეტყვისსს მსგავსსს ვინაიდან ამ სფეროში ზოგისგან განსხვავებით ტელევიზორიდან არ შემოვიფარგლები,არამედდ მთელი ცხოვრებაც კი მიუძღვენიიი ,ეგ კითხვაა არ მოგივიდოდა არასდროს რომ მე შენ პირადად მიცნობდე,თუმცა ჩემზე გამოცდილი ხალხიც არის ბევრი ვისგანაც ვისმენ და ბევრს ვსწავლობ,,აქ არა ოღონდ ყოველდღიურ ცხოვრებაში,ზრდა მუდმივი პროცესიაააა ,ვერ განვითარდები თუუ თუ სწორი აზროვნებით არ იარეეე და არ მიხვდეეე რომმმ სიმართლე მთავარიააა,,სიმართლე ის არ არის დავინახო ის რაც მინდა და არ დავინახო ის რაც არ მინდაა,,,პრიორიტეტი მხოლოდ ერთი უნდა იყოს ნებისმიერ სფეროში ცოდნაზე როცა გაქ პრეტენზია სამართლიანი უნდა იყოო,ყველაფერი ამაზეაა აგებული.
-----------------------
კლასნიშე

My Webpage

65

11 იანვარი 2018 19:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3190
კარიმა როდის მოგვშორდება და კამათიც დასრულდება მაგაზე, ეტყობა ზიზუს და მაგას ორივეს ერთად გაუშვებენ სხვა გზა არაა, თორემ დააფრთხო ფეხბურთელები არავინ გადმოდის იციან ზიზუ არ აღირსებს ძირითადს.
-----------------------
Hala Madrid.

66

11 იანვარი 2018 19:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2660
ციტატა: RONALDINHO
გავიგეთ ,რომ ამ სფეროშიი განათლებულიი ხარრ,მარა რახან მე დიპლომი არ მაქ საფეხბურთო სფეროშიი ესეგიი ცოდნა არ მაქ? და მაინც დამაინც ბენზემაზეე რომ მაქ სრულიად განსხვავებული აზრი ანუ ფეხბურთი არ მესმის? მე აქ შენს გარდაა არავინ მინახია ჩემზეე რომ ეთქვას ზედაპირულად ესმის ფეხბურთიიოოო და ეს შენი აზრი უფრო არის კი არა და არის.მე ზაან კარგად მესმის ფეხბურთიი და ბენზემასს მუდამ ჩავთვლი არა რეალის დონედ )) არშევიცვლი ამ აზრს და ეხლა და რა ვქნა ))

გადადი რედონდოო ჩემს კომენტარებშიი და ფაქტი მოიყვანე აბა რითი ვავლეენ ფეხბურთის ზედაპირულ ცოდნას??? ბენზემაზეე არ ვიძახიიი,გავიგეთ შენ ხარ მართალი და ჩვეენ ვინც სხვანააირად ვფიქრობთ ზედაპირულად გვესმისს ფეხბურთიი.სხვაა უამრავ თემაზე მაქ ნაწერიი,1 ფაქტი მოიყვანე სადაც ჩემი ფეხბურთის ზედაპირული ცოდნა ჩანს,ან სხვა ასეთიიიი.არავის არ უთქვია აქ შშენს გარდაა,ფეხბურთი ზედაპირულად გესმისო და მხოლოდ სტატისტიკით აფასებოოო.

ზედაპირულობაა როცა კრიშაზე იწყებ საუბარს თითქოს რეალი კი არა კოლექტივობის რაღაცც პპირველობის ბრბოააა აქაცა კი მაშტაბებს ვერ საზღვრავვვ,რომ თქ

რომ თქვა ეს განუვითარებელ; ქვეყნებში სადაც ფეხბურთის მიმართ ისევ ჯუბგლების ასზროვნება აქვთ საქართველოში გავიგებდი ამ კრიშის არსს მაგრამ რეალი სადაც ამხელაა კლუბიაა ისაუბრო მაგ არგუმერნტიდდ ზედმეტად არასერიოზულიააა.
-----------------------
კლასნიშე

My Webpage

67

11 იანვარი 2018 19:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1864
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
თავიდან ეგ სიტყვები მე გავაჟღერეეეე ,შესაბამისად თუ არ ხარ დარწმუნებული არც უნდა იქილიკო,ისიც ცუდია თუ მე არ ვარ სხვაზეც რომ ქილიკობბბ რაზნიიცა ამ შემთხვევაში არააა რა მნიშვნელობა აქ შენი ქმედებაა არაა მოსაწონიი,,რაც შემეხება მეეე მე ვერავინ ვერ მეტყვისსს მსგავსსს ვინაიდან ამ სფეროში ზოგისგან განსხვავებით ტელევიზორიდან არ შემოვიფარგლები,არამედდ მთელი ცხოვრებაც კი მიუძღვენიიი ,ეგ კითხვაა არ მოგივიდოდა არასდროს რომ მე შენ პირადად მიცნობდე,თუმცა ჩემზე გამოცდილი ხალხიც არის ბევრი ვისგანაც ვისმენ და ბევრს ვსწავლობ,,აქ არა ოღონდ ყოველდღიურ ცხოვრებაში,ზრდა მუდმივი პროცესიაააა ,ვერ განვითარდები თუუ თუ სწორი აზროვნებით არ იარეეე და არ მიხვდეეე რომმმ სიმართლე მთავარიააა,,სიმართლე ის არ არის დავინახო ის რაც მინდა და არ დავინახო ის რაც არ მინდაა,,,პრიორიტეტი მხოლოდ ერთი უნდა იყოს ნებისმიერ სფეროში ცოდნაზე როცა გაქ პრეტენზია სამართლიანი უნდა იყოო,ყველაფერი ამაზეაა აგებული.

მოიცა ერთი წამი,შენ თავზე ღებულობ სივრცის გახსნას?რომ შენ გეღადავებიან მაგით? მე გითხარი შენ არ გეღადავებიი ბენზემაზე ვღადაობბ და კარიმ დიადიი სივრცისმხსნელიი ციტირებას ვახდეენ ეს სულ სხვა კაცისგან გავიგეე პირველად იმან გააჟღერა ღადაობდა და მეც ავყვეევიიი და ვხალისობთ )) გეუბნებიი შეენთან ამ სიტყვებს არანაირი შეხება არ აქვსთქოო )) და მეორე შენთუ ამას შენ თავზეე იღებ მარტო ჩემი მიმართულებით რატომ იძახი მაგას?? მთელი საიტი თითქმის ბენზემაზეეე ღადაობსს და მსგავს რეპლიკებს ისვრიისსს ))და რაც შეეხებაა გეუბნები ჩემ პიროვნებას ამ საიტზზეე არავის არ უთქვიაა შენს მეტი ზედაპირულად რომ ვაზროვნეეებ ))

არ გეუბენბიი ბენზემაზეე მაგ კაცი არ მევასებაა)) და შეიძლებაა ბევრსაც ვაბუქეებ,მარაა ბევრი არგუმენტიც მაქქ ))) სხვაა თემაზეე მითხარიი საფეხბურთო თვალსაზრისით რაში გამოიხატება ჩემი ფეხბურთიის ზედაპირული ცოდნა?? სხვებიც რომ ამბობდნენ ამას ჩემზეე არ ვიტყოდიი არაფერს და მარა მე სხვისგან ეგ არავისგან გამიგონია, 6 წელია საიტზეე ვარ და არავის უთქვიაა ფეხბურთი ზედაპირულად გესმისოოო.

68

11 იანვარი 2018 19:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2660
ციტატა: RONALDINHO
ავიგეთ ,რომ ამ სფეროშიი განათლებულიი ხარრ,მარა რახან მე დიპლომი არ მაქ საფეხბურთო სფეროშიი ესეგიი ცოდნა არ მაქ? და მაინც დამაინც ბენზემაზეე რომ მაქ სრულიად განსხვავებული აზრი ანუ ფეხბურთი არ მესმის? მე აქ შენს გარდაა არავინ მინახია ჩემზეე რომ ეთქვას ზედაპირულად ესმის ფეხბურთიიოოო და ეს შენი აზრი უფრო არის კი არა და არის.მე ზაან კარგად მესმის ფეხბურთიი და ბენზემასს მუდამ ჩავთვლი არა რეალის დონედ )) არშევიცვლი ამ აზრს და ეხლა და რა ვქნა ))

ცოდნა საუიდან მოდის?დიპლომი უბრალოდ ეს არისსს დაკანონებული ფორმა მაგრამ ცოდნა მოდის ყოვედღიური ცხოვრებით როცა შენ ბევრს ისმენ და აანალიზებს სწორს და არასწორსს,,შემნ იმ მარტივ ფაქტტსაც ვერ ხსნიი თუ რეალის დონის ფეხბურთელი არაა 9 წელი რატომაა და მოგყავსს რაღაც ბავშვური უსუსური არგუმენტებიი დაკრიშვა და მსგავსებიი,ზუსტად ეს არის ზედაპირულობა,ერთხელ კითხე სპეციალისტებსსს სხვისგანაც ისწავლე რამეე საკუთარი აზრი რომ გქონდეს ჯერ სხვების აზრი უნდა გაითვალისწინო და შემდეგ მიდიხარ ცოდბნამდე,ადვილია თქვა მე ეს ვიციი,არაფერი მესწავლება,,აქეთ შემოგიტევს რას ქვია მასწავლიი,,ეს ამპარტავნობაააა ,ამპარტავნობა კი ცოდნის პირველი მტერია.
-----------------------
კლასნიშე

My Webpage

69

11 იანვარი 2018 19:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1864
მაგას არ ვიძახიიი ,,,არ ვიძაიხი შენზეე უკეთ მესმის ფეხბურთითქოო.გავიგეთ ბენზემას ფენომენს მე რომ ვერ ამოვხსნი და სხვებიიც ,ალბათ მაგის შეფასებას და დაფასებას საფეხბურთო სფეროში უშუალო განათლების მიღება უნდა,მარა მთლიანად იძახი ზედაპირულად გესმის ფეხბურთიო ,ხოდა გეკითხები მაინტერესებს მეც სხვაში ,გარდა ბენზემასიი რაში იხატეებაა ჩემი ფეხბურთში ზედაპირული აზროვნებაა?? ერთი ფაქტი მითხარიიი ,ამ ბენზემას შევეშვათ,ეგ არავის უთქვია ამდენი წელია საიტზე ვარ ,ზედაპირულად გესმის ფეხბურთიო.

70

11 იანვარი 2018 19:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1885
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
წელი რატომა

რონალდომდე არც იყო ბენზემა ძირითადი გამოკვეთილად და სასწაული რონალდოს მერე გახდა ხელ შეუხებელი იმიტომ რომ შეეწყო და გაუგეს ერთმანეთს თორემ რაღაც ზე დონე და ზე კლასი არასოდეს იყო მძორი და არც არასოდეს იქნება ამ ეტაპზე კიდე ზუსტად რონის ფაქტორიდან გამომდინარე აქვს ადგილი ძირითადში გარანტირებული ვიმეორებ რონის ფაქტორით და არა იმიტო რო რაღაც ზე დონეა ესაა და ეს ამას დიდი განათლება არ ჭირდება ზუსტად ფეხბურთის მცოდნე ხალხისგან ვიცი ეს

71

11 იანვარი 2018 19:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2660
ციტატა: RONALDINHO
მოიცა ერთი წამი,შენ თავზე ღებულობ სივრცის გახსნას?რომ შენ გეღადავებიან მაგით? მე გითხარი შენ არ გეღადავებიი ბენზემაზე ვღადაობბ და კარიმ დიადიი სივრცისმხსნელიი ციტირებას ვახდეენ ეს სულ სხვა კაცისგან გავიგეე პირველად იმან გააჟღერა ღადაობდა და მეც ავყვეევიიი და ვხალისობთ )) გეუბნებიი შეენთან ამ სიტყვებს არანაირი შეხება არ აქვსთქოო )) და მეორე შენთუ ამას შენ თავზეე იღებ მარტო ჩემი მიმართულებით რატომ იძახი მაგას?? მთელი საიტი თითქმის ბენზემაზეეე ღადაობსს და მსგავს რეპლიკებს ისვრიისსს ))და რაც შეეხებაა გეუბნები ჩემ პიროვნებას ამ საიტზზეე არავის არ უთქვიაა შენს მეტი ზედაპირულად რომ ვაზროვნეეებ ))

არ გეუბენბიი ბენზემაზეე მაგ კაცი არ მევასებაა)) და შეიძლებაა ბევრსაც ვაბუქეებ,მარაა ბევრი არგუმენტიც მაქქ ))) სხვაა თემაზეე მითხარიი საფეხბურთო თვალსაზრისით რაში გამოიხატება ჩემი ფეხბურთიის ზედაპირული ცოდნა?? სხვებიც რომ ამბობდნენ ამას ჩემზეე არ ვიტყოდიი არაფერს და მარა მე სხვისგან ეგ არავისგან გამიგონია, 6 წელია საიტზეე ვარ და არავის უთქვიაა ფეხბურთი ზედაპირულად გესმისოოო

ხოდა მე დავწერე ეგ სიტყვები პირველმა შესაბამისად მივიღე ჩემ თავზეე,ალბად შენც იგივენაირადდდ მ,იიღებდიი,,,,მაშინ დააკონკრეტეეე ვუის მიმართ აკეთებდი,თუმცა ნებისმიერ შემთხვევაში დაცინვა არისსს უცოდინრობის გადაფარვა,,,ვისაც ნამდვილი ცოდნა აქქ არ ჭირდება მსგავსიიი ქმედებებიი,,მე დღესაც მექილიკევბა ზოგიერთი დღემდეეე და საერთოდ არ ვაქცევ ყურადღებას,,,რაც შეეხება მთელ საიტს,რადგან მთელი საირტი ღადაობსსსს შენც არ უნდა აყვე,შენი ინდივიდუალური აზროვნება უნდა გქონდესს უნდაა თავადდდ უნდა გაარჩიო როგორც აქ ისევე ცხოვრებაში რა არის სწორი და რა არის არა სწორიი,უმრავლესობა როდია ყოველთვის მართალიიი,,მსოფლიო ცივილიზაცია უმცირესობამმ განავითარა,შენ ნუ აყვები და რადგან სხვები ესე ამბობენნნნ უმრავლესობა ესეიგი სიმართლეააა,,,თავად უნდა გაერკვიო პირველ რიგში ცოდნა მიიღოო ბევრი იკითხო სხვებისგან მოისმინოო,,ესე მარტივად სხვებს ნუ დაეთანხმები.რაც შეეხება მსგავს რეპლიკებს სხვები ისვრიანნნ მე ამას ყურადღებას არ ვაქცევვ და იცი რატომ>?მე რომ ჩავუჯდე სათითაოდ ყველასსს ამით ჩემი პრესტიჟი დაზარალდებააა ,მეორეც სხვები თუ ისვრიანნ ესეიგი შენც უნდა გაიმეორო,?მესამე შენთან იმიტომ ვთქვი რომ ამ მომ,ენტშიიი გაგახსენეეეე საკუთარი თავიც,ჩემ მიმართ რომ წამოხვედიიი ჯიქურად რქებით თორემ საერთოდ არც ვაპირებდი.
-----------------------
კლასნიშე

My Webpage

72

11 იანვარი 2018 19:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3190
ბენზემა კი არა არავინ მოგვყავს? იკარდი მაინც მოგვეყვანა ლიგაზე ითამაშებდა, ბაბუ რამდენი წელია უკვე გვაბოლებს, აწყობილი გუნდი დაშალეს.
-----------------------
Hala Madrid.

73

11 იანვარი 2018 19:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1885
ციტატა: oto.reali
ბენზემა კი არა არავინ მოგვყავს? იკარდი მაინც მოგვეყვანა ლიგაზე ითამაშებდა, ბაბუ რამდენი წელია უკვე გვაბოლებს, აწყობილი გუნდი დაშალეს.

😁😁😁😁😁😁😁 ვის მოიყვანენ ვინც ყავდათ ისენიც გაყიდეს და ვინმეს მოიყვანენ ესენიიი

74

11 იანვარი 2018 19:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2660
ციტატა: ფლორენტინო
რონალდომდე არც იყო ბენზემა ძირითადი გამოკვეთილად და სასწაული რონალდოს მერე გახდა ხელ შეუხებელი იმიტომ რომ შეეწყო და გაუგეს ერთმანეთს თორემ რაღაც ზე დონე და ზე კლასი არასოდეს იყო მძორი და არც არასოდეს იქნება ამ ეტაპზე კიდე ზუსტად რონის ფაქტორიდან გამომდინარე აქვს ადგილი ძირითადში გარანტირებული ვიმეორებ რონის ფაქტორით და არა იმიტო რო რაღაც ზე დონეა ესაა და ეს ამას დიდი განათლება არ ჭირდება ზუსტად ფეხბურთის მცოდნე ხალხისგან ვიცი ეს

არ ხარ მართალიი,ფეხბურთი ინტელექტუალური სპორტია მაგრამ აქ არის სხვაობა ხარისხებშიი,,შენ შეიძლება კარგი მხატვარი იყო მაგრამ უფრო კარგის დახატულთან ახლოც ვერ მიხვიდეე,,,ახლოს რომ მიხვიდე სათანადო დონე უნდა გქონდეს,ესეა სპორტშიც,ესეთი დფონის ფეხბურთელს როგორიც რონალდოაააა თუ არ გაქ სათანადო დონე კლასი ვერ აუწყობ ფეხს,მემგონი გასაგებად ვსაუბრობ.შენთვის ვინ არის მძორიი ეგ ცალკე საუბარი საკუთარი სიმპათიის მიხედვით მაგრამ მსჯელობა თავშივე არასერიოზულია იმედია არ მიწყენ.მინდა რომ ეს საიტი გაიზარდოსს და უფრო ღრტმად ვიაზროვნოთ,არ ვგავდეთ ბავშთამანიას და ესე შემდე,ბავარის ფან კლუბის მშურს,იუვესიი ,ლივერპულისს,,მანჩესტერის,,იმდენად ჯანსაღი პლემიკა აქვთ ხოლმე.
-----------------------
კლასნიშე

My Webpage

75

11 იანვარი 2018 19:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1864
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ხოდა მე დავწერე ეგ სიტყვები პირველმა შესაბამისად მივიღე ჩემ თავზეე,ალბად შენც იგივენაირადდდ მ,იიღებდიი,,,,მაშინ დააკონკრეტეეე ვუის მიმართ აკეთებდი,თუმცა ნებისმიერ შემთხვევაში დაცინვა არისსს უცოდინრობის გადაფარვა,,,ვისაც ნამდვილი ცოდნა აქქ არ ჭირდება მსგავსიიი ქმედებებიი,,მე დღესაც მექილიკევბა ზოგიერთი დღემდეეე და საერთოდ არ ვაქცევ ყურადღებას,,,რაც შეეხება მთელ საიტს,რადგან მთელი საირტი ღადაობსსსს შენც არ უნდა აყვე,შენი ინდივიდუალური აზროვნება უნდა გქონდესს უნდაა თავადდდ უნდა გაარჩიო როგორც აქ ისევე ცხოვრებაში რა არის სწორი და რა არის არა სწორიი,უმრავლესობა როდია ყოველთვის მართალიიი,,მსოფლიო ცივილიზაცია უმცირესობამმ განავითარა,შენ ნუ აყვები და რადგან სხვები ესე ამბობენნნნ უმრავლესობა ესეიგი სიმართლეააა,,,თავად უნდა გაერკვიო პირველ რიგში ცოდნა მიიღოო ბევრი იკითხო სხვებისგან მოისმინოო,,ესე მარტივად სხვებს ნუ დაეთანხმები.რაც შეეხება მსგავს რეპლიკებს სხვები ისვრიანნნ მე ამას ყურადღებას არ ვაქცევვ და იცი რატომ>?მე რომ ჩავუჯდე სათითაოდ ყველასსს ამით ჩემი პრესტიჟი დაზარალდებააა ,მეორეც სხვები თუ ისვრიანნ ესეიგი შენც უნდა გაიმეორო,?მესამე შენთან იმიტომ ვთქვი რომ ამ მომ,ენტშიიი გაგახსენეეეე საკუთარი თავიც,ჩემ მიმართ რომ წამოხვედიიი ჯიქურად რქებით თორემ საერთოდ არც ვაპირებდი.

კითხვაზეე მაინც არ მპასუხოობ,,რრაშიი იხატეებაა ჩემი ზედაპირულიი ცოდნა?? შენ მე ვარაფერს ვერ გამახსენებ ჯიგაროო შშენიი მისამართით მე არასდროს მითქვიაა )) რაც საღადაოაა უნდა იღადავოო მითუმეტეს ალჯირელ ფრანგზეე მიდის ბაზარი და არა ქართველზეე და მეორეეც კითხვაა და განათლებაა არ მაკლიააა ბევრი დიპლომი და სერთიფიკატი მიწყვიაა სახლშიი და ეხლაა საფეხბურთოოო მხოლოდ ქომაგის და მოყვარულის სფეროდან ვსაუბრობ,რადგან მოღვაწეობა არ მაქქ,მარააა არ ნიშნავს ეგ ზედაპირულად რომ მესმსის ფეხხბურთიი,უამრავი კაცთან მისაბრია საიტზე ,თუ საიტს იქეთ,მარა არავის არ უთქვია ეგ ჩემზე ფეხბურთი ზედაპირულად გესმისო,მაგიტომ გეკითხები რაში გამოიხატება ჩემი ზედაპირული ცოდნა ბეზნეამს გარდა??მე კარგად ვარჩევ რაა სიმართლეე და არც ამყოლი ვარ დაუფიქრებლად და ეხლაა ნუ მიმითითებ შენ მე რა გავაკეთო ეგ ჩემი საქმეაა,10 წლის ბიჭი არ ვარ ჭკუის დარიგება მჭირდებოდეს ჩემით ვერ ვსაზღვრავდეეეე.

76

11 იანვარი 2018 19:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1885
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
არ ხარ მართალიი,

100% მართალი ვარ დამიჯერე სზვა ბევრ რამეში გეთანხმები მარა ამ საკითხში ვერანაირად ბენზემა არის საშუალო დონის იგროკი და ამას არ უნდა ბევრი სწავლა განათლება ბენზემა იმიტოა რეალში რო რონალდოს ჭირდება და ვსიო

77

11 იანვარი 2018 19:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2660
ციტატა: RONALDINHO
კითხვაზეე მაინც არ მპასუხოობ,,რრაშიი იხატეებაა ჩემი ზედაპირულიი ცოდნა?? შენ მე ვარაფერს ვერ გამახსენებ ჯიგაროო შშენიი მისამართით მე არასდროს მითქვიაა )) რაც საღადაოაა უნდა იღადავოო მითუმეტეს ალჯირელ ფრანგზეე მიდის ბაზარი და არა ქართველზეე და მეორეეც კითხვაა და განათლებაა არ მაკლიააა ბევრი დიპლომი და სერთიფიკატი მიწყვიაა სახლშიი და ეხლაა საფეხბურთოოო მხოლოდ ქომაგის და მოყვარულის სფეროდან ვსაუბრობ,რადგან მოღვაწეობა არ მაქქ,მარააა არ ნიშნავს ეგ ზედაპირულად რომ მესმსის ფეხხბურთიი,უამრავი კაცთან მისაბრია საიტზე ,თუ საიტს იქეთ,მარა არავის არ უთქვია ეგ ჩემზე ფეხბურთი ზედაპირულად გესმისო,მაგიტომ გეკითხები რაში გამოიხატება ჩემი ზედაპირული ცოდნა ბეზნეამს გარდა??მე კარგად ვარჩევ რაა სიმართლეე და არც ამყოლი ვარ დაუფიქრებლად და ეხლაა ნუ მიმითითებ შენ მე რა გავაკეთო ეგ ჩემი საქმეაა,10 წლის ბიჭი არ ვარ ჭკუის დარიგება მჭირდებოდეს ჩემით ვერ ვსაზღვრავდეეეე

1.ზედაპირულია როცა იძახი ბენზემას არაფერი ისეთი ღვაწლი არ მიუძღვის.2.ბენზემას მუდამ კრიშასვდნენ.3.ისკო უფრო კარგი იქნება 10 ანზე ვიდრე ბენზემა.4.ბენზემა რეალის დონე არაა.5.ბენზემა მძორიაა არაფრის მაქნისიი.6.ყოვლასდ უსარგებლოა ,(როცა ვერ საზღვრავ ფეხბურთელის მარგი ქმედების კოეფიციენტს).7.ნუ ბეილზე კიდევვ უამრავ ბევრს წერდი ისევე როგორც ბენზემაზეეე,,,ეს რაც გამახსენდა უცებ,მგონი ცოტა არაააა.რაც შეეხება 10 წლის ბიჭი ხარ თუ არააა ,,ჭკკუის დარიგებაა არა ეს რჩევა უფროაა,,რატო გიტყდებათ რჩევაა??მნეტავ ვინმემ კარგი რჩევა მომცესსს დავუჯდები და მოვუსმენ,რატომ ხარ ამპარტავანი?
-----------------------
კლასნიშე

My Webpage

78

11 იანვარი 2018 19:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3190
ციტატა: ფლორენტინო
ვის მოიყვანენ ვინც ყავდათ ისენიც გაყიდეს და ვინმეს მოიყვანენ ესენიიი

ბაბუ ღალატობს რეალს ამ ბოლო დროს ხომ ხედავ ძმა, შენ კიდევ მაგის სურათი გიყენია, პერესმა ბევრი რამ გააკეტა რეალისთვის მაგრამ ბოლო დროს პასიურობს ძალიან.
-----------------------
Hala Madrid.

79

11 იანვარი 2018 19:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2660
ციტატა: RONALDINHO
რაც საღადაოაა უნდა იღადავოო

ხოდა ამ შემთხვევაში რა ხდება,არიცოდი რეალურადდ ვიდან მოდიოდა ეგ სიტყვებიიი დაუშვათ ეგრეააა,,ამ შემთხვევაშიც კი იმეორებ რომ საღადაოაოო,ანუუ მე სენ გეუბნები რომ ეგ სიტყვები მე დავწერე პირველმა და ეხლაც კი იმეორებ,,რა არის საღადაო სივრცის გახსნა?გინდა ცოტა გლობალურად აგიხსნაა ეგ ნიუანსიი???ის რომ ფეხბურთში უბურთოდ მოძრაობა უმნიშვნელოვანესიაა?ის რომ ფეხბურთი არის რიცხობრივი უპირატესობა დრო და სივრცეეე?ეს არის საღადაო?მაშინ რაღატო გაქ [რეტენზია რომ ამ სფეროშიი გაქ ცოდნა თუ მთავარ ფასეულობებს ვერ ხვდები?
-----------------------
კლასნიშე

My Webpage

80

11 იანვარი 2018 19:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1864
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
1.ზედაპირულია როცა იძახი ბენზემას არაფერი ისეთი ღვაწლი არ მიუძღვის.2.ბენზემას მუდამ კრიშასვდნენ.3.ისკო უფრო კარგი იქნება 10 ანზე ვიდრე ბენზემა.4.ბენზემა რეალის დონე არაა.5.ბენზემა მძორიაა არაფრის მაქნისიი.6.ყოვლასდ უსარგებლოა ,(როცა ვერ საზღვრავ ფეხბურთელის მარგი ქმედების კოეფიციენტს).7.ნუ ბეილზე კიდევვ უამრავ ბევრს წერდი ისევე როგორც ბენზემაზეეე,,,ეს რაც გამახსენდა უცებ,მგონი ცოტა არაააა.რაც შეეხება 10 წლის ბიჭი ხარ თუ არააა ,,ჭკკუის დარიგებაა არა ეს რჩევა უფროაა,,რატო გიტყდებათ რჩევაა??მნეტავ ვინმემ კარგი რჩევა მომცესსს დავუჯდები და მოვუსმენ,რატომ ხარ ამპარტავანი?

ბენზემაზეე არ ვიძახითქოო ხომ გითხარი?? მესმის ბენზემაზეე არ მეთანხმებიი,მარა მხოლოდ ბენზემათიი განისაზღვრება ჩემი ზედაპირულიი ცოდნაა?? რჩევა არ მიტყდება,პროსტაა სულ სხვა რაღაცას მეუბნები ბენზემას რომ ასხამ ფეხბურთი ზედაპირულად გესმისოო ეს სულ სხვაა.ამპარტანვობა არაფელ შუაშიაა მეც შემიძლია გავიხსენოო შენი კომენტარებიი,რომლებიც მე არ მიმაჩნია დღევანდელ საფეხბრუთო რეალობად თუმცაა არ გეუბენბი ფეხბურთი ზედაპირულად გესმისთქოო.

81

11 იანვარი 2018 19:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1885
ციტატა: oto.reali
ციტატა: ფლორენტინო
ვის მოიყვანენ ვინც ყავდათ ისენიც გაყიდეს და ვინმეს მოიყვანენ ესენიიი

ბაბუ ღალატობს რეალს ამ ბოლო დროს ხომ ხედავ ძმა, შენ კიდევ მაგის სურათი გიყენია, პერესმა ბევრი რამ გააკეტა რეალისთვის მაგრამ ბოლო დროს პასიურობს ძალიან.

ბაბუ ისეთი მელაააა მოიქნევს კუდს ისევ რეალი რაცაა ეს ბოლო წლები ბაბუს დამსახურებაა აქ ყველა ზიდანს და რონალდოს რო ასხავდა ხოტბას 2 ზედიზედ ლიგის მოგებისთვის ეგ ბაბუს დამსახურებაცაააა

82

11 იანვარი 2018 19:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1864
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ხოდა ამ შემთხვევაში რა ხდება,არიცოდი რეალურადდ ვიდან მოდიოდა ეგ სიტყვებიიი დაუშვათ ეგრეააა,,ამ შემთხვევაშიც კი იმეორებ რომ საღადაოაოო,ანუუ მე სენ გეუბნები რომ ეგ სიტყვები მე დავწერე პირველმა და ეხლაც კი იმეორებ,,რა არის საღადაო სივრცის გახსნა?გინდა ცოტა გლობალურად აგიხსნაა ეგ ნიუანსიი???ის რომ ფეხბურთში უბურთოდ მოძრაობა უმნიშვნელოვანესიაა?ის რომ ფეხბურთი არის რიცხობრივი უპირატესობა დრო და სივრცეეე?ეს არის საღადაო?მაშინ რაღატო გაქ [რეტენზია რომ ამ სფეროშიი გაქ ცოდნა თუ მთავარ ფასეულობებს ვერ ხვდები?

ერთი სიტყვით გითხარიი სულ სხვა დატვირთვას ვაძლევ მაგ სიტყვეებსს შენი მისამარრთით არ მიდსითქოო და დაგიკონკრეტე ვინც ახსენაა ,მე ვისგანაც გავიგეეე და ეგ სივრცის გახსნა კი ვიცი რასაც ნიშნავსს მაქ მაგის ცოდნა,პროსტა მაგას ვთვლი რომ ეგ ბენზემას არ შეუძლიაა და ეგ არ არის ზედაპიული ფეხბურთის ცოდნააა.

83

11 იანვარი 2018 19:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2660
ციტატა: RONALDINHO
მე არ მიმაჩნია დღევანდელ საფეხბრუთო რეალობად თუმცაა არ გეუბენბი ფეხბურთი ზედაპირულად გესმისთქოო

კომენტარი კი არა,ჩემიი შეგნებული ცხოვრება ამ სფეროშიიიი ვერ ნახავ მსგავს პრეცედებნტსსს რომ მე მსგავს არასერიოზულ რაღაცეებს ვწერდეეე,,,შენ მე ვერაფერ ვერ მინახავ და ნუ ცდილობ ეხა შეტევაზე გადმოსვლას როგორღაც ლაქა მომაცხო,მე სუფთა ვარ,ამ საიტზე და ცხოვრებაშიც მუდამ ჩესნიიი ,მთავარი იცი რა არისს,შეიძლება ერთ აზრზე იყო მაგრამ მიხვდე რომ არასწორ აზრზე დგახარ და შეცვალო პოზიცია და ჯიქურად არ მიაწვე იმასსსს ,ამას ცოდნა უნდაა,აბა რა უნდა გამახსენო მომახსენეეე???
-----------------------
კლასნიშე

My Webpage

84

11 იანვარი 2018 19:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1864
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
კომენტარი კი არა,ჩემიი შეგნებული ცხოვრება ამ სფეროშიიიი ვერ ნახავ მსგავს პრეცედებნტსსს რომ მე მსგავს არასერიოზულ რაღაცეებს ვწერდეეე,,,შენ მე ვერაფერ ვერ მინახავ და ნუ ცდილობ ეხა შეტევაზე გადმოსვლას როგორღაც ლაქა მომაცხო,მე სუფთა ვარ,ამ საიტზე და ცხოვრებაშიც მუდამ ჩესნიიი ,მთავარი იცი რა არისს,შეიძლება ერთ აზრზე იყო მაგრამ მიხვდე რომ არასწორ აზრზე დგახარ და შეცვალო პოზიცია და ჯიქურად არ მიაწვე იმასსსს ,ამას ცოდნა უნდაა,აბა რა უნდა გამახსენო მომახსენეეე???
-----------------------

არასერიოზული ვთქვიი?,ან სიჩესნე რა შუაშია? ფეხბრუთზე ვსაუბრობ კონკრეტულად აზრზეეეე და საფეხურთო რეალობაზეეე და არა სხვაზეეე.შეტევაზეე გადმოსვლას რაში ხედვ ერთი ეგ მითხარი??? რა არ მიმაჩნია რეალობად ჩამოგითვალოო?? აიი ბენზემასა და ზლატანის შედარება გემოვნებიის ამბავიი რომააა,ვანბასტები უფრო დიდი იგროკი რომ არის ,ვიდრეე -რონალდოოო.ბენზემაა ტოპ 3შიი რომ შეგყავდა ,ბენზემაა გრიზმანზეე დიდი იგროკი რომ არის კარიერულადდდ.თუნდაც ესენიი არ მიმაჩნიაა რომ ესეეა,მარა არ გეუბნები ეს ზედაპირული ცოდნაა ფეხბურთისთქოო.

85

11 იანვარი 2018 19:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2660
ციტატა: RONALDINHO
ეგ სივრცის გახსნა კი ვიცი რასაც ნიშნავსს მაქ მაგის ცოდნა,პროსტა მაგას ვთვლი რომ ეგ ბენზემას არ შეუძლიაა და ეგ არ არის ზედაპიული ფეხბურთის ცოდნააა.

არ შეუძლია იმიტომ რომ გარკვეული იარლიყები მიაწეპეთ აქქქ,სინამდვილეში ბენზემას გაცვლით ბევრი კომბინაციები თამაშდებააა ,ის როომ ბაიერნთან ცარიელ კარში შეაგორალო ბურთიი ესეც ზედაპირულობააა,ცარიელ კარამდეე 30 მეტრი იარდი დაფარა რომ სწორ პოზიციაზეე მისულიყოო,ცარიელ კარში ბოლოს უყურებთ უმრავლესობა მანამდე რახდება მაგას არა,სწორედ ესაა გულგრილობა და ზედაპირულობააა,ფეხბურთში არარსებობს ცარიელ კარში შეგორებულ ბურთიი,არსებობსსს ლოგიკური დასასრული,უამრავი ფაზებები იღებენ მონაწილეობას ,სწორედ ეგ უბურთო მოძრაობა გაძლევსს შენნ სასურველ პოზიციას,თუ დგახარრრ იმ ცარიელ კარებამდეც ვერ მიხვალლლ,რა არი შეუძლია ჯერ მარტო რამდენი დერეფანს აკეთებს საპირისპირო ფლანგზე გახსნაა რომმ თავის გუიუნდელს გარკვეული სუიივრცე მიეცეს,რას ლაპარაკობ შენ,ეგ ერთერთი პლიუსია რაც ამ ფეხბურთელს აქ იმ სხვა უამრავ პლიუსთან ერთადდ,,ფეხბურთი არაა ბოქსიიი,გუნდური პრინციპია,ფეხბურთის არს რომ ჩაწვდე ჯერ გუნდური პრინციპი უნდა გაიგოო
-----------------------
კლასნიშე

My Webpage

86

11 იანვარი 2018 19:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1864
ეხა წავედი აღარ მაქ ამდენი დრო საიტისთვიის )) კიდევ ვიტყვიი მუდამ ვასხამ ბენზემას და საიტზეე ვიღადავებ და ვიხალისეეებ მძორზეე )) ესაა ჩემი აზრი მაგაზე და მთელი მსოფლიო რომ დამიპირისპირდეს მაინც დავასხაამ )) რაც თქვა ფლორენტინომ აბსოლიტურად ვეთანხმებიი ,არანაიირი კლასი მაგას არ აქ მაღალი,საშუალო დონეაა,პროსტა რონალდოს აწყობს მაგის გვერდით ყოფნაა.ჩემი ფეხბურთის ცოდნა და ობიექტურობა აქ იცის ხალხმაა როგორც საიტზეე,ასევეე საიტს იქეთ.წავედიი ეხლაა,არ მაქ ამდენი დრო სულ აქ ვიყოოო ))

87

11 იანვარი 2018 19:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2660
ციტატა: RONALDINHO

არასერიოზული ვთქვიი?,ან სიჩესნე რა შუაშია? ფეხბრუთზე ვსაუბრობ კონკრეტულად აზრზეეეე და საფეხურთო რეალობაზეეე და არა სხვაზეეე.შეტევაზეე გადმოსვლას რაში ხედვ ერთი ეგ მითხარი??? რა არ მიმაჩნია რეალობად ჩამოგითვალოო?? აიი ბენზემასა და ზლატანის შედარება გემოვნებიის ამბავიი რომააა,ვანბასტები უფრო დიდი იგროკი რომ არის ,ვიდრეე -რონალდოოო.ბენზემაა ტოპ 3შიი რომ შეგყავდა ,ბენზემაა გრიზმანზეე დიდი იგროკი რომ არის კარიერულადდდ.თუნდაც ესენიი არ მიმაჩნიაა რომ ესეეა,მარა არ გეუბნები ეს ზედაპირული ცოდნაა ფეხბურთისთქოო.

ზლატან იბბრაგჰიმოვიჩი არაა ფერნომენი,არ არის სხვაობა ისეთი რომმმ შედარებაააა ტეხავდეს,დღევანდელ ფორვარდებს რომ შეხედე დომინანტი ისეთი არავინააა ,რომ ვთქვათ რომ სხვებისგან მოწყვეტილია შესაბამისად ამ რეალობიდან გამომდინარეეე გემოვნების საკითხიააა,რაც შეეხება გრიზმანსსს,,,ბენზემააა ს გაცილებით მეტი ოპცია აქ როგორც ინდივიდუალური შესაძლებლობებიდან გამომდინარე მე ვთვლი რომ ჯობია და მგონი აქც არასერიოზული არაფერიაა,,რა რესუურსიც არის დღეს ფეხვბურთში აქ რა არისსს არასერიოზული??ვან ბასტენიი კრისტიანო რონალდოზე წინ იმიტომ დავაყენე რომ სრულყოპფილი ფიორვასრდი იყო და მისი თამაშის სტილით და არა კარიერით,შენ ზაან ბევრ რამეს მიმახინჯებ და როცა მოდიხარ ცოტააა ჩესნად დაწერე ხალხიც შეცდომაში შეგყავს.
-----------------------
კლასნიშე

My Webpage

88

11 იანვარი 2018 19:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1885
ციტატა: RONALDINHO
ეხა წავედი აღარ მაქ ამდენი დრო საიტისთვიის )) კიდევ ვიტყვიი მუდამ ვასხამ ბენზემას და საიტზეე ვიღადავებ და ვიხალისეეებ მძორზეე )) ესაა ჩემი აზრი მაგაზე და მთელი მსოფლიო რომ დამიპირისპირდეს მაინც დავასხაამ )) რაც თქვა ფლორენტინომ აბსოლიტურად ვეთანხმებიი ,არანაიირი კლასი მაგას არ აქ მაღალი,საშუალო დონეაა,პროსტა რონალდოს აწყობს მაგის გვერდით ყოფნაა.ჩემი ფეხბურთის ცოდნა და ობიექტურობა აქ იცის ხალხმაა როგორც საიტზეე,ასევეე საიტს იქეთ.წავედიი ეხლაა,არ მაქ ამდენი დრო სულ აქ ვიყოოო ))

ეგრეა და მარტო მე არ ვამბობ მაგას ჩემი ახირება კიარააააა რომ არა რონალდო ბენზემა ეხლა ან არსენალში ან ლიონში იქნებოდა

89

11 იანვარი 2018 19:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2660
როცა იყო ფენომენი,ანრი,ბერკამპი უამრავი სხვა დონის წინა ხაზელიიი არ ჩამოვთვლი რა თქმა უნდაა ამათან შედარება არის ცა და დედამიწა,მაგრამ დღევანდელი რესურსით მე დიდ განსხვავებებს ვერ ვხედავვ,,..

ციტატა: RONALDINHO
ეხა წავედი აღარ მაქ ამდენი დრო საიტისთვიის )) კიდევ ვიტყვიი მუდამ ვასხამ ბენზემას და საიტზეე ვიღადავებ და ვიხალისეეებ მძორზეე )) ესაა ჩემი აზრი მაგაზე და მთელი მსოფლიო რომ დამიპირისპირდეს მაინც დავასხაამ )) რაც თქვა ფლორენტინომ აბსოლიტურად ვეთანხმებიი ,არანაიირი კლასი მაგას არ აქ მაღალი,საშუალო დონეაა,პროსტა რონალდოს აწყობს მაგის გვერდით ყოფნაა.ჩემი ფეხბურთის ცოდნა და ობიექტურობა აქ იცის ხალხმაა როგორც საიტზეე,ასევეე საიტს იქეთ.წავედიი ეხლაა,არ მაქ ამდენი დრო სულ აქ ვიყოოო ))

ვისაც გინდას ასხიი,მე არ მაქ ამდენი დრო სხვებზე ვიფიქრო,მაგრამ ჩემ სიტყვებს სხვაგან ნუღა გამოიყენებ და სანამ რაიმეზე ქილიკს დაიწყებ ჯერ გაერკვიე,ეხა იციი ვიდანაც მიოდის და გაითვალისწინე,.
-----------------------
კლასნიშე

My Webpage

90

11 იანვარი 2018 19:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3190
ციტატა: ფლორენტინო
ბაბუს დამსახურებაცაააა

მოიყვანს ბაბუ იკარდს მაინც, მჯერა და რა ვქნა.
-----------------------
Hala Madrid.

91

11 იანვარი 2018 19:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2660
ციტატა: ფლორენტინო
ეგრეა და მარტო მე არ ვამბობ მაგას ჩემი ახირება კიარააააა რომ არა რონალდო ბენზემა ეხლა ან არსენალში ან ლიონში იქნებოდა

სანანმ რეალში გადმოვიდოდა ფერგიუსონს უნდოდაა,მაგრამ რეალი აირჩიაა,,ერთედერთ ფეხბურთელიიია ვინც პერესმა პირადად მოინახულა.
-----------------------
კლასნიშე

My Webpage

92

11 იანვარი 2018 20:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4373
ციტატა: RAMOS THE LEGEND
ბარსელონას ვიღაცა ზანგი უყიდია, მერამდენე ზანგლი ყავთ გუნში, ზანგელონა lol
საზანგეთია 😂😂😂😂😂 დემბელე სემედუ უმტიტი 😂😂😂 სამივემ ღამე რო იჩხუბონ ვერ გააშველებს ვერავინ 😂😂😂😂

ვალენსიამ coquelini იყიდა და ჩვენ ქვილიათაია მაინც გბიყიდოს პერესმა იმედი რო ვიყოთ და მოვტყუვდეთ მაინც 😂😂😂

ისე მაიორალც კარგად ხსნის სივრცეებს დავაკვირდი და კაცსაც კარგად ატყუებს და ეგ დაააყენოს ჯობია 😂😂 არ მომიწევს ამდენი გინება ბენზემაზე .

93

11 იანვარი 2018 20:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1885
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
სანანმ რეალში გადმოვიდოდა ფერგიუსონს უნდოდაა,მაგრამ რეალი აირჩიაა,,ერთედერთ ფეხბურთელიიია ვინც პერესმა პირადად მოინახულა.

რედონდოოო მე არ ვამბობ რო ცუდია ბენზემა აქვს დამსახურებებიც და ისიც დავწერე რატომაცაა რეალში ეხლაც ეჭვიც არ მეპარება თავის დროზე ბევრსაც ენდომებოდა მარა არაა ის როგორც შენ ხატავ რო რაღაც საწაული აღარაა არაა და ლიჩნად ბენზემაზე არ ვაპირებ შენთან პოლემიკას მე ვიცი შენი აზრი და შეხედულება მაგ საკითხთან და ვცემ შენ აზრს პატივს თუმცა არანაუირად არ ვეთანხმები შენ შეხედულებას ბენზემაზე

94

11 იანვარი 2018 20:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3190
ბენზემაზე არ გვინდა საუბარი ამდენი, აბა დაასახელეთ რეალის ფორვარდებიდან ვინმე რომელიც ბენზემას არ ჯობდა, არ გვევასება ეგ კაცი და ამის აღიარება შეცდომაა.ფენომენი და თუნდაც ნისტეროიც ჯობდა მაგას, გამტანი ფეხბურთელი არაა ეგ, რაც ფორვარდის პირდაპირი ვალდებულებაა, რონალდუ რა შუაშია როცა გასატანია მაშინაც არ გააქვს.
-----------------------
Hala Madrid.

95

11 იანვარი 2018 20:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1885
ციტატა: oto.reali
ბენზემაზე არ გვინდა საუბარი ამდენი, აბა დაასახელეთ რეალის ფორვარდებიდან

ბენზემა არაა ფორვარდი wink
ნისტელროი მე პირადად ძალიან მევასებოდა

ციტატა: oto.reali
რონალდუ რა შუაშია როცა გასატანია მაშინაც არ გააქვს.

ხოდა მაგის გასატანს რონალდო იტანს და ამიტომაც არ ჭირდება გამანი გუნდში

ციტატა: oto.reali
ფენომენი

ანელკა თუ გახსოვს wink

96

11 იანვარი 2018 20:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3190
ციტატა: ფლორენტინო
ბენზემა არაა ფორვარდი

და მაგას კიდევ რონალდოს აბრალებენ რონალდუმ შეითავსაო ფორვარდობა, მაგრამ გასატანი როცა აქვს მაშინაც რომ ვერ გააქვს ამას ყველანი ვხედავთ.
-----------------------
Hala Madrid.

97

11 იანვარი 2018 20:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1885
ზინედინ ზიდანმა მადრიდის "რეალთან“ ახალი კონტრაქტი შეათანხმა.

ეს ინფორმაცია ფეხბურთის ფრანგმა სპეციალისტმა თავად დაადასტურა.

"ჩემი ახალი კონტრაქტი 2020 წლამდე გაგრძელდება. თუმცა, დრინდელივით მე კვლავ თამაშიდან თამაშამდე დ წლიდან წლამდე ვცხოვრობ. სამი წლით ადრე წინ ვერ გავიხედავ, რადგან ეს არ მუშაობს. კონტრაქტის ქონა არაფერს ნიშნავს“ - იუწყება ზიდანის ნათქვამს გაზეთი AS-ი.

ციტატა: oto.reali
და მაგას კიდევ რონალდოს აბრალებენ რონალდუმ შეითავსაო ფორვარდობა, მაგრამ გასატანი როცა აქვს მაშინაც რომ ვერ გააქვს ამას ყველანი ვხედავთ.

აი ეგ აღარ ვიცი smile მაგას უკვე ჩემი მოკლე ჭკუა ვერ წვდება wink

98

11 იანვარი 2018 20:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2660
ციტატა: ფლორენტინო
რედონდოოო მე არ ვამბობ რო ცუდია ბენზემა აქვს დამსახურებებიც და ისიც დავწერე რატომაცაა რეალში ეხლაც ეჭვიც არ მეპარება თავის დროზე ბევრსაც ენდომებოდა მარა არაა ის როგორც შენ ხატავ რო რაღაც საწაული აღარაა არაა და ლიჩნად ბენზემაზე არ ვაპირებ შენთან პოლემიკას მე ვიცი შენი აზრი და შეხედულება მაგ საკითხთან და ვცემ შენ აზრს პატივს თუმცა არანაუირად არ ვეთანხმები შენ შეხედულებას ბენზემაზე

მე სასწაულს არ ვხატავ,,,მე იმ პლიუსებზე ვსაუბრობდი მუდამ რაც ბენზემას აქქქ,,,და ყოველთვის როცა ამაზეე ვსაუბრობდი მუდამ იშველიებდით სტატისტუიკას,ფეხბურთელს არ განსაზღვრავ სტატისტიკა როცა ბენზემა თავის არსით ნოპმინალურ ცენტრ ფორვარდს არ თამაშობდა არასდროს,გაცილებით მეე ფუქციებს ითავსებბდა რაც არ ჩანს სტატისტიკით ,ეს ასპექტები კი გუნდურ პრინციპზე ეფუძვნება რაც კი აქ კარიმ პლიუსებიი,ვერ ვხსნი იმას რომ იძახი არ არის რეალის დონისსს,,კონკრეტლ კითხვას დაგისვავ მიპასუხე და არ აარიდო,შენ შენზე დაბალი ინტელექტის ადამიანთან გამონახავ საერთო ენას??თან სპორტი ფეხბურთი გაცილებით კომპლექსურიააა ,ფიზიკურად მენტალურად,ინტელექტუალურად უნდა გრძნობდა შწენ თანაგუნდელს დაა სწორედდ ეს არის რაც არ ჩანსსს და არ ამახვილებთ ყურადღებას,გაუგო მოედანზეეე ამხელა კალიბრის იგროკებს საჭიროა მაღალი კლასიი,მინუსებიც ბევრჯერ ვთქვი რომ ანიავებბბევრ მომენტს მაგრამ იმდენად მრავალფუნქციონერებად ი იგროკიაა ეს იფარებააა,, და სპეციელისტები ამას ხედავენ რიგითი ქოომაგები კი ვერა.
-----------------------
კლასნიშე

My Webpage

99

11 იანვარი 2018 20:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3190
ციტატა: ფლორენტინო
ანელკა თუ გახსოვს

კი როგორ არა ეგეც ფრანგი იყო, ისიც კი ჯობდა ბენზემას, უფრო სტაბილურად იტანდა ბურთებს.
-----------------------
Hala Madrid.

100

11 იანვარი 2018 20:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1885
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ბევრჯერ ვთქვი რომ ანიავებბბევრ მომენტს

და ნელი რომაააა? ხშირათ რო კარგავს ბურს და ებლანდება ფეხები? თავით თამაშში რო სუსტია? პრესინგზე რო არ თამაშობს? უმეტეს თამაშებს რო აგდებს?

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
და სპეციელისტები ამას ხედავენ

შეიძლება ხედავდნენ და არა ხედავენ. 20 წელია ფეხბურთს ვუყურებ და სტატისტიკა ნაკლებად მაინტერესებს მე მიყვარს სიამოვნების მიღება თამაშიდან და მოთამაშეებიდან რასაც ბენზემა ვერ მანიჭებს ვერანაირად

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

რეკლამა

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ანდრე სილვა 7
2 სტუანი 6
3 მესი 6
4 ასპასი 5

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 ცსკა 2 1 1 0 4
2 რეალი 2 1 0 1 3
3 რომა 2 1 0 1 3
4 პლზენი 2 0 1 1 1

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

კმაყოფილი ხართ „რეალის“ მიერ ზაფხულში წარმოებული სატრანსფერო პოლიტიკით?

კი
არა



მთვლელები

საიტის არქივი:

ოქტომბერი 2018 (203)
სექტემბერი 2018 (390)
აგვისტო 2018 (481)
ივლისი 2018 (334)
ივნისი 2018 (296)
მაისი 2018 (374)