ბენზემა:,,სოლარის გაშვება სწორი არ იქნება"

კარიმ ბენზემამ „აიაქსთან“ დაპირისპირების შემდეგ კომენტარი გააკეთა...


„პირველმა გოლმა ძალიან ბევრი რამ შეცვალა. დავიბენით და ვერ ვითამაშეთ ისე, როგორც გვსურდა. რაფაელ ვარანს გოლის გატანა შეეძლო, მაგრამ არ გაგვიმართლა, ანალოგიური მოხდა ბეილის ძელის დროს.“

„სოლარი შესანიშნავი ადამიანია და თუ მას გაუშვებენ, მე კლუბს ნამდვილად ვერ მოვუწონებ ამ გადაწყვეტილებას.“ dle 10.1


76

6 მარტი 2019 15:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: cavani15
მგონი 4 ზედიზედ ჟირონიანად :დ lol

შენ ეგ ენა უნდა მოგაჭრა :) არ გეხამუშება მაინც , ამდენ ცუდ რაღაცეებს რომ გწერენ ? რით ვერ გაიზარდე? :D

77

6 მარტი 2019 15:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბენზემაზე და ბეიზლე უფრო დიდი ფეხბურთელები წასულან და ისინი რატომ უნდა დარჩნენ ? ორივე ძააან მევასებოდა თავის დროზე და 2014 წელს ბენზემა რონალდო ბეილი საუკეთესო ტრიო იყოო. მაგრამ მოჭამეს ჰო თავისი სარგებელს ვეღარ ნახულობს გუნდი. სკამზე თუ დაჯდებიან კი ბატონო დარჩნენ 2 გამოცდილი ფეხბურთელი სკამზე თან უკლასო არცერთი არაა . მაგრამ დაჯდებიან სკამზეე ესაა საკითხავი

78

6 მარტი 2019 15:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: lazio
რ ვაპირებდი ბევრჯერ ვისაუბრეთ რედონდო და მაინც ერთ რამეს გეტყვი ისტორია და მეხსიერება ახსენე და შეგახსენებ მაინც მანჩესტერი -რეალი თუ გახსოვს ოლდ ტრაფორდი რო წამოუდგა ფენომემს და ტაშით და ოვაციებით გაცილა მხოლოდ ის ერთი თამაში ჯობია ბენზემას 11 წელს აღარ გამოგივა როგორც არ უნდა ატრიალო ეგ ბენზემა არაფერი უშველის. არ ვაპირებ პოლემიკას ვიცი რო ძალიან სუბიექტური ხარ ბენზემას მიმართ

ესთეტიკაზე კი არ ვსაუბრობთ არამედდდდდ ვის რააა დამსახურებები აქქ კლუბისადმიი..თქვენ ატრიალებთ ერთი და იგივეს თორემ მეკივიცი კარიმი მომავალ წელსაც დარჩება კლუბშიიი მტრების ჯინაზე!!!!

ციტატა: Wakana
და ფენომენს საერათოდ რა აქვს გაკეთებული რეალისთვის?😁

კლუბის ლეგენდად კი მოიხსენიებენ.ერთი ფენომენი რა გვყავდაოოო ბევრი რეალის ქომაგისკან მსმენიააა მაგრამმ ცოტას თუ ახსოოვს თუ რა დამსახურებები აქვს,უბრალოდ ფენომენის ხსენებაა მოდაააა.

ძაან საინტერესოდ მსჯელობ,შეეცადე ნერვები უბრალოდ არ აიშალო, რაც შეეხება გუნდს გადახალისება ჭირდება, მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს ყველა ერთი ხელის მოსმით უნდა გაიყაროს,რეალს ყველაფერთან ერთად წელს არ გაუმართლა რო ძალიან მძიმე კალრნდარი ერგო, ამიტომაც საჭიროა გრძელი და ძლიერი სკამი, მაგ შემთხვევაში აიქსთან ნაგდად არ გამოვარდებოდნენ.

79

6 მარტი 2019 15:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გუშინ კომენტატორი გიორგი კალატოზი რეალის ფანი არის პირდაპირ ეთერში ითხოვს მთელი წელია გაუშვან ბენზემაო lol

80

6 მარტი 2019 15:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Sandora
გიპასუხებ რატომ უნდა გააგდონ ბეილი ეგ ნაბოზვარი კალსიკოზე პირველმა დატოვა მოედანი დაჯე არ დაელოდა სანამ მატჩი მორჩება, ანჩელოტი და ზიდანი მის გამო წავიდნენ და თვითონ ზიდანმაც თქვა რო ფინალის შემდეგ ბეილთან არ მილაპარაკიაო,ერთადერთი ფეხბურთელი რეალში ვინც ზიდანს არ დაემშვიდობა სოციალურ ქსელში და მერე ზიდამდა თქვა არ მილაპარაკიაო ფინალის შემდეგო ანუ არ ლივეში და არც ტელეფონით არ გადაუხადა მადლობა, ბეილის აგენტმა "რეალის ქომაგებმა ბეილს ფეხებიუნდა უკოცნონ", უნიჩო ფეხბურთელია არც ინტელეთი არც პასის უნარი არც გოლის ალღო,

მაგ უნიჭEო ფეხბურთელმაა ორ ჩემპიონთა ლიგის ფინალში გამარჯვების გოლი გაიტანა და პლიუს კოპას ფინალში,ამით ყველაფერია ნათქვამი,არ გამოგდით დაკნინებაა.ბეილი ერთერთი ფაქტორი იყო რონალდუ და ბენზემასთან ერთადდ წარმატებებში.

კაი რაა ლიგის ფილაში რო გაუვარდა ორი გოლი ეგაა მაგის კარიერა რეალში იმენა მილიონი არგუმენტი მოგიყვანე და შენ რას მეუბნები ეხლა? მწვრთნელებს რო აგდებს ვირთხასავით მაგაზე რას იტყვი?? ზიდანი რო მაგშობელძაღლის გამო წავიდა მაგას პატიობ???

81

6 მარტი 2019 15:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
დარეკეთ თქვენი დედებს სევეცი ვინც ჩუმადდდ ვითომმმმ ღადაობს ჩემზე,მოგიტყანთ დედეები თუ არ დარეკოთ!! და ვინც სარკაზმულად რამეს მომწერს თქვენ დედებს "დაიცავით ცენზურა!" დარეკეთ !!! ეხავეეე გამოაჯვით გარედ!!!!

რამ გაგამწარა კიმაგრამ? ირონია , დაცინვა და აბუჩად აგდება , ამ საიტზე ახალია ? გეგონება პირველად შემოდიხარ ) დაზღნარდი და დაიწყნარე ნერვები თუ ძმა ხარ.

82

6 მარტი 2019 15:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
ციტატა: giohunter
რა და , მინიმუმ ის რომ ფეხბურთის ყურება არ შემაზიზღა ბენზემასავით . მისი თითოეული მოძრაობა , უდიდეს სიამოვნებას მანიჭებდა . გაკეთება არ გაკეთებაზე ცოტა უხერხულია საუბრაი ვინაიდან , ნაზარიომ 5 წელიწადი დაჰყო რეალში , ეს კიდევ მიაობდა რეალს ! არც ის დაგავიწყდეს რომ ფეხ მომტვრეული , გასუქებული და ფორმიდან ამოვარდნილი შემოაბიჯა რეალში მაგრამ თავისი სათქმელი მაინც თქვა , თუნდაც იმ ულამაზესი გოლებით და თამაშით . პირადად მე , ციფრები და თასები საერთოდ არ მაინტერესებს , თუ მე როგორც გულშემატკივარმა სიამოვნება არ მივიღე საკუთარი კლუბის თამაშით

სტილზე ვინ უფრო ნიჭიერი იგროკია მაგაზეე არ გესაუბრები,არამედ დამსახურებებზეეე რატომ იწყებთ საუბარს იმაზე რაც ნაგულისხმევი არ მქონდა,რა მოიგო ფენომენის დროს 5 წელში რეალმა,შეგახსენებ რონალდინიოომ 3 წელში შეძლო ლიგის მოგება,ეგეც არაა გაპრავება 5 წლით რაიმე ღირებული ვერ მოიგო,5 წელი არაა 5 თვე.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

83

6 მარტი 2019 15:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: cavani15
გუშინ კომენტატორი გიორგი კალატოზი რეალის ფანი არის პირდაპირ ეთერში ითხოვს მთელი წელია გაუშვან ბენზემაო lol

უკვე 3 წელია მაგაზე ვლოცულობ

84

6 მარტი 2019 16:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
ციტატა: Wakana
ძაან საინტერესოდ მსჯელობ,შეეცადე ნერვები უბრალოდ არ აიშალო, რაც შეეხება გუნდს გადახალისება ჭირდება, მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს ყველა ერთი ხელის მოსმით უნდა გაიყაროს,რეალს ყველაფერთან ერთად წელს არ გაუმართლა რო ძალიან მძიმე კალრნდარი ერგო, ამიტომაც საჭიროა გრძელი და ძლიერი სკამი, მაგ შემთხვევაში აიქსთან ნაგდად არ გამოვარდებოდნენ

მაგ აზრზე ვარ მეც ცვლილები საჭიროა,უფრო უნდა გავაძლიეროთ შემადგენლობა,კონკურენტიანი გახდესსს.მაგრამმ მე არ მომწონს როცა უპატივცემულოდ აუგად მოიხსენიებენ ფეხბურთელებს რომლებმაც ამ გერბისთვისს ოფლი ღვარეს.უბრალოდ ყოველთVის ყველაფერს ვერ მოიგებნ,რეალიც რომ იყო.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

85

6 მარტი 2019 16:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
FERNANDO_REDONDO


ეგრე სუარესმაც რონალდინიოზე მეტი გაიტანა მარა ხო არავინ ამჯობინებს lol

86

6 მარტი 2019 16:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბენზემას და ბეილის დედაც და ზემოდან კროოსის და ვინც ბოლომდე არ იხარჯება მოედანზე იმათიც. პერესზე რას იტვით დროა არა,რომ წავიდეს ეგ განდონი ჩვენ გუნდიდან 3 წაგებული კალსიკო ბოლო 10 წელიწადში ბერნაბეუზე 12 მარცხი და 4 მოგება, პერესის პრეზიდენტობის დროს ბარსას 4 ლიგა აქვს მოგებული რეალს 5 არც თუ ისე დიდი სხვაობაა.დამამცირებელი წაგებები კლასიკოში 5-0,0-4,1-5 და ასე შემდეგ. ამდენი ლეგენდის გაშვება:კასილასი,რაული,რონალდო,პეპე და ნორმალურად არც ერთს არ დაემშვიდობა. ჩემი აზრით,მარტო ტიტლები არაა ფეხბურთი,ასევე ღირსებაა და პატივისცემა უნდა ქონდეთ ქომაგების მიმართ და რაც მთავარია მადრიდიზმი

87

6 მარტი 2019 16:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: cavani15
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
FERNANDO_REDONDO


ეგრე სუარესმაც რონალდინიოზე მეტი გაიტანა მარა ხო არავინ ამჯობინებს lol

lol lol lol lol lol lol lol lol lol

88

6 მარტი 2019 16:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბეილზე რომ იტყვი უნიჭოაო ჯობია ბალახის ჰოკეიზე გადახვიდე:))))))

89

6 მარტი 2019 16:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ერთი თუ არ დაგესაზერბა სილქის კომენატორები ვინ ვისი ფანია შეგიძლია ჩამოწერო. ტატო ბაჩიკაძე და კალატოზი ვიცი. დანარჩენები მაინტერესებს.

ტატო ბაციკაძე ბარსელონა
გიორგი პავლიაშვილი ბარსელონა
სანდრო ცნობილაძე ბარსელონა
გიორგი კალატოზი რეალი
ბაჩო ნინუა რეალი (ბოლო პერიოდში აღარ ჩანს შეიძლება წავიდა)
ლუკა ხოჯავა(გუშინ რო მიყავდა) ბაიერნის ფანია მარა ჰოლანდიური ფეხბურთი და აიაქსის უყვარს :დ
ოთო აღსაბაძე მანჩესტერი
ბიძინა ბარათაშვილი რეალი და ატლეტიკო
ირაკლი ფოფხაძე მილანი
ლევან სალუქვაძე მილანი და ჰოლანდიის ნაკრები

90

6 მარტი 2019 16:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
ციტატა: Heisenberg
აგრამ მოჭამეს ჰო თავისი სარგებელს ვეღარ ნახულობს

ეგ შენი აზრიაა,,,იმედიაა უარესი შედეგის წიინაშე არ მოგიწევსს თვალის გასწორებაა მომავალში,მე ჩემ აზრზე ვარ,გაშავები მით უმეტეს გასაგდები არცერთი არაა,,,უბრალოდდდ დავიმატოთ ფეხბურთელები და კონკურენტიანი გავხადოთ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

91

6 მარტი 2019 16:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Wakana
ძაან საინტერესოდ მსჯელობ,შეეცადე ნერვები უბრალოდ არ აიშალო, რაც შეეხება გუნდს გადახალისება ჭირდება, მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს ყველა ერთი ხელის მოსმით უნდა გაიყაროს,რეალს ყველაფერთან ერთად წელს არ გაუმართლა რო ძალიან მძიმე კალრნდარი ერგო, ამიტომაც საჭიროა გრძელი და ძლიერი სკამი, მაგ შემთხვევაში აიქსთან ნაგდად არ გამოვარდებოდნენ

მაგ აზრზე ვარ მეც ცვლილები საჭიროა,უფრო უნდა გავაძლიეროთ შემადგენლობა,კონკურენტიანი გახდესსს.მაგრამმ მე არ მომწონს როცა უპატივცემულოდ აუგად მოიხსენიებენ ფეხბურთელებს რომლებმაც ამ გერბისთვისს ოფლი ღვარეს.უბრალოდ ყოველთVის ყველაფერს ვერ მოიგებნ,რეალიც რომ იყო.

მაგაში გეთანხემბი წარუმატებლობა ცხოვრების ნაწილია, უბრალოდ რეალის წარუმატებლოა ყოველთვის აღსანიშნავი ფაქტია😁,გუნდს სჭირდება ცენტრალური მცველი მაღალი დონის, ნახევარმცველი იმედია კოვასაც და ხამესსაც დააბრუნებნ,ვინგერი აზარის სახით, ფორვარდი ზამეიდან კარგი შემგდები რო იყოს და რაც მთავარია მწვრთნელი სოლარი არის უბრალოდ ძალინ დაბალი დონე.

92

6 მარტი 2019 16:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Heisenberg

?? lol

93

6 მარტი 2019 16:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
ბეილზე რომ იტყვი უნიჭოაო ჯობია ბალახის ჰოკეიზე გადახვიდე:))))))

ზუსტად იგივე ნიჭის პატრონია ბეილი რაც ბენზემა . არც მეტი და არც ნაკლები . უნიჭოები არ არიან მაგრამ უმანქნისი , არასტაბილური , ზარმაცი ფეხბურთელები არიან .

94

6 მარტი 2019 16:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
დაფასებით კი თითოეული ფეხბურთელი უნდა დაფასდეს რომლებმაც წვლილი შეიტანეს ამ ეპოქისთვის.ფეხბურთი გუნდური სპორტია და ყველას მიუძღვის თავისი,სამწუხაროდ ბეილსა და ბენზემაზე იყო გამახვილებული ყურადღება და არც ნაკლები უქნია რამოს ამ ხნის განმავლლობაში და მითუმეტეს არც რონალდოს,მაგრამ რა ხდება დღეს?ის ხდება რომ საყვარელი გუნდი,რომლის ხილვასაც მოუთმენლად ელი და ერთი სული გაქვს როდის ჩართავ ტელევიზორს რომ უყურო მათ გამოსვლას, ზედიზედ უკვე მერამდენე მატჩია ასე სამარცხვინოდ აგებენ,მითუმეტეს სახლში, ბერნაბეუზე, და ახლა ძაან დიდი ბოდიშით თუ ემოციურად ადამიანები კარგი და ლამაზი სიტყვებით ვერ გამოირჩევიან.ზუსტადაც სასირცხვილოა რაც ამათმა ქნეს ამ კვირების განმავლობაში და გასალანძღია თითოეული ფეხბურთელი და ყველაზე მეტად ისინი ვისაც ყველაზე მეტი მოეთხოვება ამ გუნდში.

95

6 მარტი 2019 16:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
ციტატა: cavani15
ეგრე სუარესმაც რონალდინიოზე მეტი გაიტანა მარა ხო არავინ ამჯობინებს

ვინ ვის ჯობიაა როგორი ფეხბურთელიაა ამის შედარებას არ ვახდენ,ისევ მიმახინჯებთ სიტყვებს,არამედ კლუბისასდმი ვის უფრო მეტი აქ ნაკეთები,შეიძლება არ იყო სუპერ სტარი მაგრამ კლუბისთვის გაცილებით მეტი ამაგი გქონდეს გაკეთებული,რატომ დემაგოგობთ,ერთ გეუბნებით მეორეს ამბობთ.

ციტატა: cavani15
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
FERNANDO_REDONDO


ეგრე სუარესმაც რონალდინიოზე მეტი გაიტანა მარა ხო არავინ ამჯობინებს lol

ვინ ვის ჯობიაა როგორი ფეხბურთელიაა ამის შედარებას არ ვახდენ,ისევ მიმახინჯებთ სიტყვებს,არამედ კლუბისასდმი ვის უფრო მეტი აქ ნაკეთები,შეიძლება არ იყო სუპერ სტარი მაგრამ კლუბისთვის გაცილებით მეტი ამაგი გქონდეს გაკეთებული,რატომ დემაგოგობთ,ერთ გეუბნებით მეორეს ამბობთ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

96

6 მარტი 2019 16:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ვინ ვის ჯობიაა როგორი ფეხბურთელიაა ამის შედარებას არ ვახდენ,ისევ მიმახინჯებთ სიტყვებს,არამედ კლუბისასდმი ვის უფრო მეტი აქ ნაკეთები,შეიძლება არ იყო სუპერ სტარი მაგრამ კლუბისთვის გაცილებით მეტი ამაგი გქონდეს გაკეთებული,რატომ დემაგოგობთ,ერთ გეუბნებით მეორეს ამბობთ.

3 ჯერ მეტი ითამაშა რეალში და დაუგროვდებოდა მეტი აბა რა იქნებოდა lol მარა ხალხს კიჭა რონალდოს 5 კარგი თამაში უფრო დაამახსოვრდება ვიდრე ბენზემას 100 რათ უნდა მაგას დავა lol

97

6 მარტი 2019 16:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
მეტად ისინი ვისაც ყველაზე მეტი მოეთხოვება

+1000000%

98

6 მარტი 2019 16:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეს შევარდნაძეა მეორე რა წადი მოძუძგე აქედან

99

6 მარტი 2019 16:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
დაფასებით კი თითოეული ფეხბურთელი უნდა დაფასდეს რომლებმაც წვლილი შეიტანეს ამ ეპოქისთვის.ფეხბურთი გუნდური სპორტია და ყველას მიუძღვის თავისი,სამწუხაროდ ბეილსა და ბენზემაზე იყო გამახვილებული ყურადღება და არც ნაკლები უქნია რამოს ამ ხნის განმავლლობაში და მითუმეტეს არც რონალდოს,მაგრამ რა ხდება დღეს?ის ხდება რომ საყვარელი გუნდი,რომლის ხილვასაც მოუთმენლად ელი და ერთი სული გაქვს როდის ჩართავ ტელევიზორს რომ უყურო მათ გამოსვლას, ზედიზედ უკვე მერამდენე მატჩია ასე სამარცხვინოდ აგებენ,მითუმეტეს სახლში, ბერნაბეუზე, და ახლა ძაან დიდი ბოდიშით თუ ემოციურად ადამიანები კარგი და ლამაზი სიტყვებით ვერ გამოირჩევიან.ზუსტადაც სასირცხვილოა რაც ამათმა ქნეს ამ კვირების განმავლობაში და გასალანძღია თითოეული ფეხბურთელი და ყველაზე მეტად ისინი ვისაც ყველაზე მეტი მოეთხოვება ამ გუნდში.

100% . ბავშვობიდან , 12 წლიდან რეალს ვქომაგობ და არასდროს მომბეზრებია თეთრი ბალეტის ყურება მაგრამ , ამათმა ყველაფერი შემაზიზღეს . . . მოღალატე პრეზიდენტი გვყავს ძმაო !!! წლებია უკვე მადრიდისტების აზრი ცალ ფეხზე კიდია , აიგნორებს და თავნებობს . აი სადამდე მივიდა კლუბი მაგ ჩათლახი კაცის უნიათო პოლიტიკის გამო...

100

6 მარტი 2019 16:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Heisenberg
აგრამ მოჭამეს ჰო თავისი სარგებელს ვეღარ ნახულობს

ეგ შენი აზრიაა,,,იმედიაა უარესი შედეგის წიინაშე არ მოგიწევსს თვალის გასწორებაა მომავალში,მე ჩემ აზრზე ვარ,გაშავები მით უმეტეს გასაგდები არცერთი არაა,,,უბრალოდდდ დავიმატოთ ფეხბურთელები და კონკურენტიანი გავხადოთ.

თუ სკამზე დაჯდებიან ან კიდევ ბევრად უკეთესები იქნებიან და ასეთი მკვდარი არ იქნება შეტევა მაგას რა ჯობია კაცო. გუნდს წელს არც სკამი ჰყავდა წესიერი და ძირითადის ხალხიც არ იყო მოწოდების სიმაღლეზე. ცვლილებებია რა საჭირო შემტევები მოსაყვანი ასევე ნახევარდაცვაში და სკამზე იმედია მილიტაო თუ ვინცაა მართლაც კარგი იქნება .და მწვრთნელი წესიერი ასევე საჭიროაა. ამან არ იცოდა არაფერი სოლარიმ. ერთი სასტავი ამოიჩემა და გადაწვაა

101

6 მარტი 2019 16:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
ციტატა: cavani15
3 ჯერ მეტი ითამაშა რეალში და დაუგროვდებოდა მეტი აბა რა იქნებოდა მარა ხალხს კიჭა რონალდოს 5 კარგი თამაში უფრო დაამახსოვრდება ვიდრე ბენზემას 100 რათ უნდა მაგას დავა

ხალხზე არ ვსაუბრობ ვის ვინ ემახსოვრება,,პრაგმატულად მიუდექიო საკითხს,კლუბისადმი ვის უფრო მეტი ღვაწლი აქქ და მ,ორჩა ამით..5 წელში სადაც ფიგუ ზიდანი კარლოსიიი რობინიო რაულის გვერდზე თამაშობ გაცილებით მეტს უნდა მიგეღწიაა ერთი ლიგა მაინც უნდა მოგეგოო.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

102

6 მარტი 2019 16:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ყველა კლუბი იმას ცდილობს რომ თავიანთ ლიდერებს ხელი შეუწყონ და ფორმაში ჩააყენონ და სოლარიმ ბეილი სკამიდან არ ააყენა და ვასკესებს და ვინიციუსებს უფრო აფასებდა თქვენ კი მისგან ლიდერობას ითხოვთ, სუარესი როგორ ცუდ ფორმაში იყო მაგრამ იქ აზრად არავის მოსვლია რომ სხვას ეთამაშა პირიქით ხელი შეუწყვეს და შედეგსაც კი ვხედავთ, მარსელოზე და ისკოზე ხო აღარაფერს ვამბობ, ყველა რონალდოს და მესისნაირი სტაბილური ვერ იქნება

103

6 მარტი 2019 16:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: giohunter
100% . ბავშვობიდან , 12 წლიდან რეალს ვქომაგობ და არასდროს მომბეზრებია თეთრი ბალეტის ყურება მაგრამ , ამათმა ყველაფერი შემაზიზღეს . . . მოღალატე პრეზიდენტი გვყავს ძმაო !!! წლებია უკვე მადრიდისტების აზრი ცალ ფეხზე კიდია , აიგნორებს და თავნებობს . აი სადამდე მივიდა კლუბი მაგ ჩათლახი კაცის უნიათო პოლიტიკის გამო...

პერეს იმ დროს გაუმართლა ძალიან,როდესაც ზიდანი დანიშნა,საერთოდ არც ელოდა რომ სერიოზულ შედეგს დადებდა,უბრალოდ სეზონის ჩამთავრებისთვის მოიყვანა,მაგრამ ვნახეთ რაც მოხდა.ბოლო დროს ძაან არასწორ გადაწყვეტილებებს იღებს და უკვე კარგად ჩანს ეს,ამიტომ თუ არ შეცვალა პოლიტიკა და არ დაიწყო ცვლილებების განხორციელება ძალიან გაუჭირდება რეალს.

104

6 მარტი 2019 16:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: anireal
ყველა კლუბი იმას ცდილობს რომ თავიანთ ლიდერებს ხელი შეუწყონ და ფორმაში ჩააყენონ და სოლარიმ ბეილი სკამიდან არ ააყენა და ვასკესებს და ვინიციუსებს უფრო აფასებდა თქვენ კი მისგან ლიდერობას ითხოვთ, სუარესი როგორ ცუდ ფორმაში იყო მაგრამ იქ აზრად არავის მოსვლია რომ სხვას ეთამაშა პირიქით ხელი შეუწყვეს და შედეგსაც კი ვხედავთ, მარსელოზე და ისკოზე ხო აღარაფერს ვამბობ, ყველა რონალდოს და მესისნაირი სტაბილური ვერ იქნება

და რა ხეირი მაგ სუარეს ? ერთი რეალთან თამაშობს მარტო თორე დალშე ზარალიაა არაფერს აკეთებს

105

6 მარტი 2019 16:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
ციტატა: Bordo
დაფასებით კი თითოეული ფეხბურთელი უნდა დაფასდეს რომლებმაც წვლილი შეიტანეს ამ ეპოქისთვის.ფეხბურთი გუნდური სპორტია და ყველას მიუძღვის თავისი,სამწუხაროდ ბეილსა და ბენზემაზე იყო გამახვილებული ყურადღება და არც ნაკლები უქნია რამოს ამ ხნის განმავლლობაში და მითუმეტეს არც რონალდოს,მაგრამ რა ხდება დღეს?ის ხდება რომ საყვარელი გუნდი,რომლის ხილვასაც მოუთმენლად ელი და ერთი სული გაქვს როდის ჩართავ ტელევიზორს რომ უყურო მათ გამოსვლას, ზედიზედ უკვე მერამდენე მატჩია ასე სამარცხვინოდ აგებენ,მითუმეტეს სახლში, ბერნაბეუზე, და ახლა ძაან დიდი ბოდიშით თუ ემოციურად ადამიანები კარგი და ლამაზი სიტყვებით ვერ გამოირჩევიან.ზუსტადაც სასირცხვილოა რაც ამათმა ქნეს ამ კვირების განმავლობაში და გასალანძღია თითოეული ფეხბურთელი და ყველაზე მეტად ისინი ვისაც ყველაზე მეტი მოეთხოვება ამ გუნდში.

საქმე მაგაში კი არაა კონკრეტულ მატჩში ვინ როგორ ითამაშებს,არამედდდ ამ კონკრეტუული მატჩით გადაფარეს ყველააა ის დამსახურებები ამ ფეხბურთელების რაც იყო,ქვეტექსტიი ანატომიააა ეს არის.როცა ადამიანი იტყვის რომმ გუნდიდან პანჩურით უნდა გააგსდოპ და აყოლებს ზარალია კლუბისთვის არაფერი უკეთებიაააა ესსს არაჯანსაღიი საუბარიააა.სამარცხვინოდდ ბევჯერ წაგვიგია არამხოლოდ ამ სეზონში წინა სეზონებშიც,ფეხბურთში მსგავსი რაღაცეებიც ხდებააა .
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

106

6 მარტი 2019 16:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეს სოლარი კიდევ , ბენიტესზე ჩოილარია . ტიპმა ამოგუდა სათადარიგო სკამზე ისკო ! ისკოს რომ მწვრთნელი ვერ გამოიყენებს , იმას რა უნდა რეალში ? ლაამის ნახევარი სეზონია სათადარიგოზე უჯენია და ახლა რას ითამაშებს??? როდის იყო ფეხბურთელი სათადარიგო სკამიდან პროგრესირებდა? სასწაულია პირდაპირ . კროოსი გადაწვა რასაც ქვია , ცოცხალი თავით არ ასვენებს . აარც როტაცია , არც არაფერი . ზიდანმა ის 3 ლიგა , ზუსტად როტაციებით და ძალების მაქსიმალური დაზოგვით მოიგო . ეს ვინიციუსი კიდევ ნიჭიერია მაგრამ , ამხელა ყურადღება და ამხელა ტვირთის ბავშვზე აკიდებაც არასწორია ჩემი აზრით . პოჩეტინო მოიყვანონ მინდა . კლოპიც კარგი ვარიანტია მაგრამ , არ წამოვა ლივერპულიდან დარწმუნებული ვარ . პრინციპების მწვრთნელია ზოგ ზოგიერთივით პოპულისტი არ არის...

107

6 მარტი 2019 16:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5518
ციტატა: Heisenberg
თუ სკამზე დაჯდებიან ან კიდევ ბევრად უკეთესები იქნებიან და ასეთი მკვდარი არ იქნება შეტევა მაგას რა ჯობია კაცო. გუნდს წელს არც სკამი ჰყავდა წესიერი და ძირითადის ხალხიც არ იყო მოწოდების სიმაღლეზე. ცვლილებებია რა საჭირო შემტევები მოსაყვანი ასევე ნახევარდაცვაში და სკამზე იმედია მილიტაო თუ ვინცაა მართლაც კარგი იქნება .და მწვრთნელი წესიერი ასევე საჭიროაა. ამან არ იცოდა არაფერი სოლარიმ. ერთი სასტავი ამოიჩემა და გადაწვაა

მომავალი გვიჩვენებსს შენ ხარ მართალი თუ მეეე.წინა რაუნდები მოვიგე,ერთი რაუნდი წავაგე,ყველაფერი წინ არის,მე მაინც არ გადავუხვევ ჩემ პრინციპებსს და არ ვთვლი რომ რაც არ უნდა მოხდესსს აზრი შემიცვალოს ვინმემ.უარესი სეზონებიც გვქონიააა 20 წელიაა მომსწრე ვარ ამისს.თავიდან განვიცდიდი მაგრამ შემდეგ მივხვდი რომ როგორც ცხოვრებაში აღმართს დაღმართი მოყვება ესეა სპორტშიც,მუდმივი წარმატების ფორმულა არარსებობს,კონკურენციის პირობებში.მთავარი სწორედ ეს არ გესმით.ეგ ცვლილებები კიდევ რას გამოიწვევს არვიოციი,ღმერთმა ნუ ქნას უარესი შედეგი მივიღოთ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

108

6 მარტი 2019 16:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: anireal
ყველა კლუბი იმას ცდილობს რომ თავიანთ ლიდერებს ხელი შეუწყონ და ფორმაში ჩააყენონ და სოლარიმ ბეილი სკამიდან არ ააყენა და ვასკესებს და ვინიციუსებს უფრო აფასებდა თქვენ კი მისგან ლიდერობას ითხოვთ, სუარესი როგორ ცუდ ფორმაში იყო მაგრამ იქ აზრად არავის მოსვლია რომ სხვას ეთამაშა პირიქით ხელი შეუწყვეს და შედეგსაც კი ვხედავთ, მარსელოზე და ისკოზე ხო აღარაფერს ვამბობ, ყველა რონალდოს და მესისნაირი სტაბილური ვერ იქნება

და რა ხეირი მაგ სუარეს ? ერთი რეალთან თამაშობს მარტო თორე დალშე ზარალიაა არაფერს აკეთებს

ზარალი როგორ არის დღესაც ერთ ერთი საუკეთესო ცხრიანია

109

6 მარტი 2019 16:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
ეს სოლარი კიდევ , ბენიტესზე ჩოილარია . ტიპმა ამოგუდა სათადარიგო სკამზე ისკო ! ისკოს რომ მწვრთნელი ვერ გამოიყენებს , იმას რა უნდა რეალში ? ლაამის ნახევარი სეზონია სათადარიგოზე უჯენია და ახლა რას ითამაშებს??? როდის იყო ფეხბურთელი სათადარიგო სკამიდან პროგრესირებდა? სასწაულია პირდაპირ . კროოსი გადაწვა რასაც ქვია , ცოცხალი თავით არ ასვენებს . აარც როტაცია , არც არაფერი . ზიდანმა ის 3 ლიგა , ზუსტად როტაციებით და ძალების მაქსიმალური დაზოგვით მოიგო . ეს ვინიციუსი კიდევ ნიჭიერია მაგრამ , ამხელა ყურადღება და ამხელა ტვირთის ბავშვზე აკიდებაც არასწორია ჩემი აზრით . პოჩეტინო მოიყვანონ მინდა . კლოპიც კარგი ვარიანტია მაგრამ , არ წამოვა ლივერპულიდან დარწმუნებული ვარ . პრინციპების მწვრთნელია ზოგ ზოგიერთივით პოპულისტი არ არის...

ოჰჰ კლოპი არაა ადრე მინდოდა მაგრამ ახლა არაა. ლუზერი მწვრთნელია და რეალს ეგეთი არ სჭირდებაა. საჭირო დროს გუნდიც გადამწვარი იქნება და ვერაფერსაც ვერ იზამენ. ახლა ყველაზე კარგი ვარიანტი მართლაც კარგი ტაქტიკოსი მწვრთნელი იქნებაა. რომელიც მოითხოვს ტრანსფერებს და ყველა ფეხბურთელს გამოიყენებს. აქ არიან ფეხბურთელები ვისი გამოყენებაც შეიძლებაა . არცერთი არააა უნიჭო. უბრალოდ პროგრესია საჭირო და ამისთვის კარგი მწვრთნელი უნდათ

110

6 მარტი 2019 16:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
საქმე მაგაში კი არაა კონკრეტულ მატჩში ვინ როგორ ითამაშებს,არამედდდ ამ კონკრეტუული მატჩით გადაფარეს ყველააა ის დამსახურებები ამ ფეხბურთელების რაც იყო,ქვეტექსტიი ანატომიააა ეს არის.როცა ადამიანი იტყვის რომმ გუნდიდან პანჩურით უნდა გააგსდოპ და აყოლებს ზარალია კლუბისთვის არაფერი უკეთებიაააა ესსს არაჯანსაღიი საუბარიააა.სამარცხვინოდდ ბევჯერ წაგვიგია არამხოლოდ ამ სეზონში წინა სეზონებშიც,ფეხბურთში მსგავსი რაღაცეებიც ხდებააა .

რისი შნოც აქვთ , კი გამოჩნდა რონალდუს წასვლის შემდეგ . ისიც გამოიკვეთა , ვინ იყო გუნდის მამოძრავებელი ძალა ! რონალდუს ჩრდილებით და პუტანკებით რომ მომინდომა სეზონის დაწყება , აბა რა ეგონა იმ დედა***ნულ პერესს?

111

6 მარტი 2019 16:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
წელს გამიჭირდება წლის ექსპერტის დასახელება :დ რედონდო ისე სუბიექტურია ბენზემაზე შანსები შემცირდა lol მარა მესის ქების დრო რო მოვა შეიძლება აიწიოს ისევ :დდდ

112

6 მარტი 2019 16:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ლიდერის გარეშე გუნდი ვერასდროს წავა წინ . დღეს რეალს ლიდერი არ ყავს !!! რამოსის ლიდერობა არ გაიშვა არსად . მაგის კისერზეა ეს ფიასკო თავიდან ბოლომდე . კვერცხი კაპიტანი ყავს რეალს ! ტრიბუნებზე დოკუმენტურ ფილმს იღებდა ეგ პიტალო , როდესაც კლუბს კაპიტნის დახმარება ჭირდებოდა...

113

6 მარტი 2019 16:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
რისი შნოც აქვთ , კი გამოჩნდა რონალდუს წასვლის შემდეგ . ისიც გამოიკვეთა , ვინ იყო გუნდის მამოძრავებელი ძალა !

რაის რონალდო მივიდა იუვეში და დააქცია ვარდებიან ეგენიც lol

114

6 მარტი 2019 16:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Heisenberg
თუ სკამზე დაჯდებიან ან კიდევ ბევრად უკეთესები იქნებიან და ასეთი მკვდარი არ იქნება შეტევა მაგას რა ჯობია კაცო. გუნდს წელს არც სკამი ჰყავდა წესიერი და ძირითადის ხალხიც არ იყო მოწოდების სიმაღლეზე. ცვლილებებია რა საჭირო შემტევები მოსაყვანი ასევე ნახევარდაცვაში და სკამზე იმედია მილიტაო თუ ვინცაა მართლაც კარგი იქნება .და მწვრთნელი წესიერი ასევე საჭიროაა. ამან არ იცოდა არაფერი სოლარიმ. ერთი სასტავი ამოიჩემა და გადაწვაა

მომავალი გვიჩვენებსს შენ ხარ მართალი თუ მეეე.წინა რაუნდები მოვიგე,ერთი რაუნდი წავაგე,ყველაფერი წინ არის,მე მაინც არ გადავუხვევ ჩემ პრინციპებსს და არ ვთვლი რომ რაც არ უნდა მოხდესსს აზრი შემიცვალოს ვინმემ.უარესი სეზონებიც გვქონიააა 20 წელიაა მომსწრე ვარ ამისს.თავიდან განვიცდიდი მაგრამ შემდეგ მივხვდი რომ როგორც ცხოვრებაში აღმართს დაღმართი მოყვება ესეა სპორტშიც,მუდმივი წარმატების ფორმულა არარსებობს,კონკურენციის პირობებში.მთავარი სწორედ ეს არ გესმით.ეგ ცვლილებები კიდევ რას გამოიწვევს არვიოციი,ღმერთმა ნუ ქნას უარესი შედეგი მივიღოთ.

ნუ შენთან არ ვაპირებ ბრძოლას და სულ ერთია იმ რაუნდებს მე მოვიგებ თუ შენ მთავარია რეალმა მოიგოს ტიტულები და კარგი ფეხბურთი ითამაშოს . ორივეს მთავარი მიზანი ესაა. უბრალოდ ისევ ამ სასტავით თამაში შემდეგ სეზონში წარმატებას არ მოგვიტანს. ყველა პოზიციაზე უნდა გაძლიერდეს გუნდი და ყველაზე მნიშვნელოვანი კარგი მწვრთნელია საჭიროო. ამ ხალხით რაც ახლა ჰყავს რეალს ასე სამარცხვინოდ არ უნდა აგებდეს გუნდიი . ეს კი მწვრთნელის კისერზეაა.

115

6 მარტი 2019 16:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Heisenberg
ოჰჰ კლოპი არაა ადრე მინდოდა მაგრამ ახლა არაა. ლუზერი მწვრთნელია და რეალს ეგეთი არ სჭირდებაა. საჭირო დროს გუნდიც გადამწვარი იქნება და ვერაფერსაც ვერ იზამენ. ახლა ყველაზე კარგი ვარიანტი მართლაც კარგი ტაქტიკოსი მწვრთნელი იქნებაა. რომელიც მოითხოვს ტრანსფერებს და ყველა ფეხბურთელს გამოიყენებს. აქ არიან ფეხბურთელები ვისი გამოყენებაც შეიძლებაა . არცერთი არააა უნიჭო. უბრალოდ პროგრესია საჭირო და ამისთვის კარგი მწვრთნელი უნდათ

კლოპია ლუზერი და ტაქტიკის არ მცოდნე მწვრთნელი კაცო? ))) ვერ დაგეთანხმები..

116

6 მარტი 2019 16:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კლოპს არ ყავს ისეთი კარგი შემადგენლობა თორე მაგარია ძაან მარა რეალში არ მივა lol

117

6 მარტი 2019 16:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: cavani15
რაის რონალდო მივიდა იუვეში და დააქცია ვარდებიან ეგენიც lol

აგერ ნახავ თუ გავარდებიან ) რონალდუ რისი რონალდუა , თავისი სიტყვა რომ არ თქვას თუნდაც მაგ კლუბში??? :)

118

6 მარტი 2019 16:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
აგერ ნახავ თუ გავარდებიან ) რონალდუ რისი რონალდუა , თავისი სიტყვა რომ არ თქვას თუნდაც მაგ კლუბში??? :)

რეალივით გაუშვებენ იუვესაც სახლში დამიჯერე lol

119

6 მარტი 2019 16:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
საქმე მაგაში კი არაა კონკრეტულ მატჩში ვინ როგორ ითამაშებს,არამედდდ ამ კონკრეტუული მატჩით გადაფარეს ყველააა ის დამსახურებები ამ ფეხბურთელების რაც იყო,ქვეტექსტიი ანატომიააა ეს არის.როცა ადამიანი იტყვის რომმ გუნდიდან პანჩურით უნდა გააგსდოპ და აყოლებს ზარალია კლუბისთვის არაფერი უკეთებიაააა ესსს არაჯანსაღიი საუბარიააა.სამარცხვინოდდ ბევჯერ წაგვიგია არამხოლოდ ამ სეზონში წინა სეზონებშიც,ფეხბურთში მსგავსი რაღაცეებიც ხდებააა .

იმის თქმა რომ ამ ფეხბურთელებს არაფერი უკეთებია რეალისთვის ეგ სასაცილოა და მეტი არაფერი,მაგ კონკრეტულში გეთანხმები.ყველამ დაიმსახურა დაფასება,მაგრამ როდესაც ემოციურად ამდენ ნეგატიურს მიიიღებ თავისებურად რთულია შემდეგ რაიმე სასიკეთოზე ისაუბრო ადამიანმა.წინა წლებშიც წაგვიგია სამარცხვინოდ,მაგრამ აქ მხოლოდ ერთ კონკრეტულ მატჩზე არ არის საუბარი,უკვე მერამდენე თამაშია ზედიზედ ბერნაბეუზე აგებენ ისე,რომ წესიერად გოლსაც ვერ იტანენ და აქეთ ნადგურდებიან პირიქით.რამოდენიმე ხნის წინაც ავღნიშნე და ახლაც ვიტყვი,რომ პირველ რიგში გვჭირდება შესაბამისი მწვრთნელი რომელიც ტაქტიკურად გამართავს გუნდს და მოტივაციასაც შემატებს,რაც მთავარია მოითხოვს იმ მინუსების შევსებას რაც ახლა რეალს ააქვს.რაც შეეხება ბეილის საკითხს,ბევრი რამ გააკეთა რეალისთვის და წინა წელსაც საკმაოდ მნიშვნელოვან მომენტებშიც დაეხმარა გუნდს,მაგრამ იმასაც უნდა შევხედოთ თუ რამდენად ხშირად იტრავმება და რამდენად ხშირად ვერ ეხმარება საკუთარ გუნდს.რაც შეეხება ბენზემას,იმას რასაც აღნიშნავ ხოლმე საკმაოდ ძლიერია მაგ ასპექტებში,მაგრამ იმასაც უნდა შევხედოთ რომ ამ გუნდს გამტანი ადამიანი სჭირდება.გუშინ საკმაოდ ბევრჯერ ჩამოვიდა ნახევარდაცვაში და დაეხმარა გუნდს,მაგრამ როდესაც შეტევაში გადავდიოდით საჯარიმო თითქმის სულ ცარიელი იყო ხოლმე,აი ზუსტად ეს არის პრობლემა.თუ გუნდი ორი თავდამსხმელით ითამაშებს მაგ შემთხვევაში ბენზემას პლიუსები კარგად გამოჩნდება,მაგრამ ამ შემთხვევაში ამაზე მეტად უფრ გვჭირდება გამტანი ფორვარდი,რომელსაც ჩაუწოდებ კიდეც და რომელიც ყოველი მომენტიდან ეცდება გატანას.

120

6 მარტი 2019 16:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: cavani15
რეალივით გაუშვებენ იუვესაც სახლში დამიჯერე lol

არ მგონია . მეტიც იცი რა მგონია? ) იუვე ატლეტიკოს მოუყომარებს ტურინში და მეოთხედფინალში ბარსას დაეჯახებიან )))

121

6 მარტი 2019 16:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
არ მგონია . მეტიც იცი რა მგონია? ) იუვე ატლეტიკოს მოუყომარებს ტურინში და მეოთხედფინალში ბარსას დაეჯახებიან )))

რისი მაქნისია რონალდო უყურე მაინც წელს მაგის თამაშებს არაფერს აკეთებს lol ბენზემა გახდა ტიპი :დ

122

6 მარტი 2019 16:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
ციტატა: cavani15
რაის რონალდო მივიდა იუვეში და დააქცია ვარდებიან ეგენიც lol

აგერ ნახავ თუ გავარდებიან ) რონალდუ რისი რონალდუა , თავისი სიტყვა რომ არ თქვას თუნდაც მაგ კლუბში??? :)

მეც მგონია რომ იუვე გააგდებს მაგრამ თუ წელს ვერა დარწმუნებული ვარ რონალდუ იტყვის თავის სიტყვას შემდეგ წელს მაინც. იუვეს პრობლემა არის ჩაჯმა ალეგრიი . აი მაგაზე ითქმის კიდევაც ჩემპიონატის კაცი

123

6 მარტი 2019 16:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: cavani15
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ვინ ვის ჯობიაა როგორი ფეხბურთელიაა ამის შედარებას არ ვახდენ,ისევ მიმახინჯებთ სიტყვებს,არამედ კლუბისასდმი ვის უფრო მეტი აქ ნაკეთები,შეიძლება არ იყო სუპერ სტარი მაგრამ კლუბისთვის გაცილებით მეტი ამაგი გქონდეს გაკეთებული,რატომ დემაგოგობთ,ერთ გეუბნებით მეორეს ამბობთ.

3 ჯერ მეტი ითამაშა რეალში და დაუგროვდებოდა მეტი აბა რა იქნებოდა lol მარა ხალხს კიჭა რონალდოს 5 კარგი თამაში უფრო დაამახსოვრდება ვიდრე ბენზემას 100 რათ უნდა მაგას დავა lol

და რომელი უფრო დაამახსოვრდებათ ბენზემას ტიტულები თუ კიჭას გოლები??

124

6 მარტი 2019 16:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: MALUMA
იუვენტუსი 100% გავარდნილია

:))) 100% ??? მასე რეალიც 80%-90% გასული იყო შემდეგ ეტაპზე :D . ნუ გავუსწრებთ მოვლენებს წინ .

125

6 მარტი 2019 16:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: MALUMA
1)სიტი

სიტი კარგი გუდნია,მაგრამ ამ გადმოსახედიდან ფავორიტებში ნამდვილად ვერ მოვიხსენიებდი.

126

6 მარტი 2019 16:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
პსჟ მოიგებს წელს ლიგას ! დროა თქვას მაგ კლუბმაც თავისი სიტყვა ლიგაზე...

127

6 მარტი 2019 16:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
ციტატა: MALUMA
იუვენტუსი 100% გავარდნილია

:))) 100% ??? მასე რეალიც 80%-90% გასული იყო შემდეგ ეტაპზე :D . ნუ გავუსწრებთ მოვლენებს წინ .

90%ით გასულია ატლე როგორ დავიჯერო რო ერთ კონრატაკაზე ვერ დაიჭერენ იუვეს და 1 გოლიც რო გაუტანს ატლემ დამთავრდა იუვეს სეზონი. მერე 3ის გამტანი იუვე არ იქნება დაჟე 2საც ვერ გაიტანს ესე მგონია მე. სიმეონემ ყველაზე მაგრად იცის მსოფლიოში ანგარიშიც შენარჩუნება მთელი თამაში ფეხი არ გაანძრევინა მთელ იუვეს და როცა შეატყო შეეძლო გატანა 3 შემტევი შემოიყვანა და ამოტენა 5 წუთში იუვე. 10%იც არ აქ შანსი იუვეს რა აგერ დაინახავთ თქვენც.

128

6 მარტი 2019 16:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
პსჟ მოიგებს წელს ლიგას ! დროა თქვას მაგ კლუბმაც თავისი სიტყვა ლიგაზე...

მაგათი ლიგა ძაანა გვაწყობს ნეტა მოიგონ. მბაპემ ჰომ ტქვა ლიგას რომ მოვიგებ წამოვალო ასევე იმ ხალიფსაც ერთი სული აქვს ლიგა მოიგოს დაა. თუ მოიგებს თავისუფლად გამოუშვებს.

129

6 მარტი 2019 16:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ატლემ უნდა ითამაშოს 1 გოლზე 1 რო გაუტანოს იუვეს 4ის გატანა უნდა და ფანტასტიკის სფეროა ეგ რო იუვემ 4 გოლი შეაგდოს

130

6 მარტი 2019 16:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დღეს პსჟ მანიუ იქნება მაგარი იგრა !!! დარწმუნებული ვარ ამაში... ყველა ვარიანტში კი წამოვა...

131

6 მარტი 2019 16:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Heisenberg
მაგათი ლიგა ძაანა გვაწყობს ნეტა მოიგონ. მბაპემ ჰომ ტქვა ლიგას რომ მოვიგებ წამოვალო ასევე იმ ხალიფსაც ერთი სული აქვს ლიგა მოიგოს დაა. თუ მოიგებს თავისუფლად გამოუშვებს.

მერე უფრო არ გამოუშვებს დამიჯერე :))) თან მბაპეს მადაზე მოვა . რატომ დატოვებს ლიგის გამარჯვებულ კლუბს და გადმოვა პერესის დაქცეულ კლუბში? )) კაცი ისტორიას წერს პარიზში :D


ისე აიაქსის შემდეგ ეტაპზე გასვლას რამდენი კუში ექნებოდა გუშინ ნეტავი? ან თუნდაც 3 ბურთიანი ჰანდიკაპით გამარჯვებას :D:D:D


ციტატა: Wtf man
ატლემ უნდა ითამაშოს 1 გოლზე 1 რო გაუტანოს იუვეს 4ის გატანა უნდა და ფანტასტიკის სფეროა ეგ რო იუვემ 4 გოლი შეაგდოს

არა , იუვემ თუ ერთი ბურთი მაინც გაუშვა , იქ დამთავრდება ყველაფერი ...

132

6 მარტი 2019 16:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: giohunter
პსჟ მოიგებს წელს ლიგას ! დროა თქვას მაგ კლუბმაც თავისი სიტყვა ლიგაზე...

მაგათი ლიგა ძაანა გვაწყობს ნეტა მოიგონ. მბაპემ ჰომ ტქვა ლიგას რომ მოვიგებ წამოვალო ასევე იმ ხალიფსაც ერთი სული აქვს ლიგა მოიგოს დაა. თუ მოიგებს თავისუფლად გამოუშვებს.

ანუ გგონიათ ხალიფამ ამდენი მილიონები იმიტო ყარა რო 1 ლიგა დადოს და ვსო მერე ლიდერებს გაუშვებს არა?😂😂. ცოტა რეალურად შეხედეთ ძმაო ყველაფერს. რამდენჯერ უნდა თქვას ხალიფამ არსად არ მიდიან არც ნეიმარი და მითუმეტეს არც მბაპეო. 2022 აქ კონტრაქტი და 1 წლით მიიყვანა მბაპე. სასაცილოდაც არ მყოფნის ხოლმე მაგას როცა იძახით

133

6 მარტი 2019 16:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ესპანური გუნდი ვეღარ მოიგებს ლიგას

134

6 მარტი 2019 16:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
ისე აიაქსის შემდეგ ეტაპზე გასვლას რამდენი კუში ექნებოდა გუშინ ნეტავი? ან თუნდაც 3 ბურთიანი ჰანდიკაპით გამარჯვებას :D:D:D

X2ს და 2.5ზე მეტს 3.50 ქონდა კი დავსვი კაი მსუყე კუში

135

6 მარტი 2019 16:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: giohunter
პსჟ მოიგებს წელს ლიგას ! დროა თქვას მაგ კლუბმაც თავისი სიტყვა ლიგაზე...

მაგათი ლიგა ძაანა გვაწყობს ნეტა მოიგონ. მბაპემ ჰომ ტქვა ლიგას რომ მოვიგებ წამოვალო ასევე იმ ხალიფსაც ერთი სული აქვს ლიგა მოიგოს დაა. თუ მოიგებს თავისუფლად გამოუშვებს.

ანუ გგონიათ ხალიფამ ამდენი მილიონები იმიტო ყარა რო 1 ლიგა დადოს და ვსო მერე ლიდერებს გაუშვებს არა?😂😂. ცოტა რეალურად შეხედეთ ძმაო ყველაფერს. რამდენჯერ უნდა თქვას ხალიფამ არსად არ მიდიან არც ნეიმარი და მითუმეტეს არც მბაპეო. 2022 აქ კონტრაქტი და 1 წლით მიიყვანა მბაპე. სასაცილოდაც არ მყოფნის ხოლმე მაგას როცა იძახით

ტრაკს იხნავს ისე უნდა ეგ 1 ლიგა ხალიფას 😂 ამდენი წელია წვალობსს 😂

136

6 მარტი 2019 16:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ანუ გგონიათ ხალიფამ ამდენი მილიონები იმიტო ყარა რო 1 ლიგა დადოს და ვსო მერე ლიდერებს გაუშვებს არა?😂😂. ცოტა რეალურად შეხედეთ ძმაო ყველაფერს. რამდენჯერ უნდა თქვას ხალიფამ არსად არ მიდიან არც ნეიმარი და მითუმეტეს არც მბაპეო. 2022 აქ კონტრაქტი და 1 წლით მიიყვანა მბაპე. სასაცილოდაც არ მყოფნის ხოლმე მაგას როცა იძახით

ხო თან , ისეთი კომენტარი გააკეთა ჰალიფამ . თუ ნეიმარი ან მბაპე , კონტრაქტის ამოწურვამდე დატოვებენ კლუბს , მეც გადავდგებიო ) ამას ჰაერზე არ იტყოდა...

137

6 მარტი 2019 16:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: MALUMA
6.35 ჰქონდა გასვლას და 5.25 მოგებას ძირითად დროში და ნეტა გასვლა დამეწერა მეტს ვიგებდი

გასვლას ვერც დაწერდი ) ძალიან ალოგიკური იქნებოდა...

138

6 მარტი 2019 16:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
მერე უფრო არ გამოუშვებს დამიჯერე :))) თან მბაპეს მადაზე მოვა . რატომ დატოვებს ლიგის გამარჯვებულ კლუბს და გადმოვა პერესის დაქცეულ კლუბში? )) კაცი ისტორიას წერს პარიზში :D

გეთანმხები. პსჟთი ლიგა რო დადოს ჩემპიონი გუნდიდან სხვა გუნდში რატო უნდა წავიდეს ერთი მიზეზი დამისახელეთ თან იმის ფონზე რამხელა ხელფასიც აქვს მბაპეს. ეხლა არ მითხრათ რეალის ფანიაო.

139

6 მარტი 2019 16:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: giohunter
ციტატა: MALUMA
იუვენტუსი 100% გავარდნილია

:))) 100% ??? მასე რეალიც 80%-90% გასული იყო შემდეგ ეტაპზე :D . ნუ გავუსწრებთ მოვლენებს წინ .

90%ით გასულია ატლე როგორ დავიჯერო რო ერთ კონრატაკაზე ვერ დაიჭერენ იუვეს და 1 გოლიც რო გაუტანს ატლემ დამთავრდა იუვეს სეზონი. მერე 3ის გამტანი იუვე არ იქნება დაჟე 2საც ვერ გაიტანს ესე მგონია მე. სიმეონემ ყველაზე მაგრად იცის მსოფლიოში ანგარიშიც შენარჩუნება მთელი თამაში ფეხი არ გაანძრევინა მთელ იუვეს და როცა შეატყო შეეძლო გატანა 3 შემტევი შემოიყვანა და ამოტენა 5 წუთში იუვე. 10%იც არ აქ შანსი იუვეს რა აგერ დაინახავთ თქვენც.

ეგრე მეგონა ეგ ცხვირმოუხოცავები ვერ გამოაგდებდნენ მაგრამ კი ხედავ 😂😂

140

6 მარტი 2019 16:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ყველაფერი კარგი და ეს დეიონგმა შეჭამა მოდრიჩიო ეგ რათემაა? თუ მე ვუყურე სხვა თამაშს? wink
არადა ხოვიცი ბევრისთვის მხოლოდ მეორე თამაშია რაც დეიონგის მონაწილეობით ნახეს wink

141

6 მარტი 2019 16:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
ციტატა: Wtf man
ანუ გგონიათ ხალიფამ ამდენი მილიონები იმიტო ყარა რო 1 ლიგა დადოს და ვსო მერე ლიდერებს გაუშვებს არა?😂😂. ცოტა რეალურად შეხედეთ ძმაო ყველაფერს. რამდენჯერ უნდა თქვას ხალიფამ არსად არ მიდიან არც ნეიმარი და მითუმეტეს არც მბაპეო. 2022 აქ კონტრაქტი და 1 წლით მიიყვანა მბაპე. სასაცილოდაც არ მყოფნის ხოლმე მაგას როცა იძახით

ხო თან , ისეთი კომენტარი გააკეთა ჰალიფამ . თუ ნეიმარი ან მბაპე , კონტრაქტის ამოწურვამდე დატოვებენ კლუბს , მეც გადავდგებიო ) ამას ჰაერზე არ იტყოდა...

კი ძმაო ყველა მომენტარში მაგას იძახის ვერავინ ვერსად წავა ჩემი გადაწყვეტილების გარეშეო არც გამოსასყიდი აქვთ რო გადაიხადოს რეალმა და იყიდოს მარა ესენი მაინც იძახიან მოდისო და იმას არ ფიქრობენ რანაირად. ლიგას რო დადებს მანდედან წავაო და აბა ხალიფას კითხონ 1 სეზონისთვის მიიყვამა მბაპე და ნეიმარი მანდ?😂

142

6 მარტი 2019 16:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Special__One
ყველაფერი კარგი და ეს დეიონგმა შეჭამა მოდრიჩიო ეგ რათემაა? თუ მე ვუყურე სხვა თამაშს? wink
არადა ხოვიცი ბევრისთვის მხოლოდ მეორე თამაშია რაც დეიონგის მონაწილეობით ნახეს wink

იმ მომენტში მართლა შეჭამა ტრაკზე რო დააგდო ფინტით. ზოგადად არაფერი გააკეთებინა მოდრიჩს პერსონალურად იყვანდა. ტადიჩის მერე მაგან დადო საუკეთესო თამაში

143

6 მარტი 2019 16:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
გეთანმხები. პსჟთი ლიგა რო დადოს ჩემპიონი გუნდიდან სხვა გუნდში რატო უნდა წავიდეს ერთი მიზეზი დამისახელეთ თან იმის ფონზე რამხელა ხელფასიც აქვს მბაპეს. ეხლა არ მითხრათ რეალის ფანიაო.

ფანი არა ის ) რონალდუ ევასებოდა ბავშვობაში და ეგაა . კონტრაქტის ამოწურვამდე , ნუ მინიმუმ 2020 წლამდე არანაირი შანსი არ აქვს რეალს მაგ ბიჭის ყიდვის . მერეც , თვითონ ფეხბურთელმა უნდა მოინდომოს კლუბის შეცვლა რომ გამოუშვან . სადაც რეალზე დიდი ხელფასი აქვს , რა უნდა აქ??? ეს პიტალო პერესი , ხელფასებსაც არაადეკვატურს უხდის ფეხბურთელებს . აი გეკითხები , მესის რატომ უნდა ქონოდა რონალდუზე მეტი ხელფასი? წავიდა იქ , სადაც მეტი გადაუხადეს და დააფასეს ... ნუ ჩემთვის მაინც მოღალატეა ისეც და ასეც მაგრამ , რეალობა ესაა..

144

6 მარტი 2019 16:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: MALUMA
პსჟ ლიგას ვერასდროს მოიგებს სანამ ბარსა რეალი ატლეტიკო სიტი იუვენტუსი ბაიერნი ლივერპული ტოტენჰემი იქნება ძლიერი სულ მესი რონალდოც რომ ყავდეს რეალს ლი

რატო ვერ მოიგებენ? ცენტრის გაძლიერება უნდათ ამ ზაფხულს და ფლანგის მცველები ეგენი თუ ითრიეს ძაან დიდი ძალა იქნება პსჟ ჯერ მარტო შეტევა ისეთი ყავთ ისედაც არიან ძლიერები და თუ ცენტრიც გააძლიერეს ხო საერთოდ. ჯერ სკამზე რო დიმარია დრაქსლერი გიზის შეტევაში რაზეა ლაპარაკი საერთოდ

145

6 მარტი 2019 16:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: MALUMA
იცი რა არის ძირითად როში 1-2 რომ მოეგო აიაქს ვაგებდი ძირითად დროში უნდა გასულიყო და 2 რომ დავწერე ძირითად დროში ვიცოდი მოიგებდა და დამატებითში რეალს რომც მოეგო ფულს ვიგებდი და ამიტომ არ დავწერე


ხო . ლოგიკურობასთან ეგ უფრო ახლოს არის რაც თქვი . ვინ იფიქრებდა რომ ასე გაპაზორდებოდნენ საკუთარ მოედანზე. დაჟე წაგებაც სარისკო იყო რეალის , აიაქსის გასვლაზე რომ არაფერი ვთქვათ.


მე მეგონა რომ ფრეს მაინც ითამაშებდნენ .

146

6 მარტი 2019 17:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: giohunter
ციტატა: Wtf man
გეთანმხები. პსჟთი ლიგა რო დადოს ჩემპიონი გუნდიდან სხვა გუნდში რატო უნდა წავიდეს ერთი მიზეზი დამისახელეთ თან იმის ფონზე რამხელა ხელფასიც აქვს მბაპეს. ეხლა არ მითხრათ რეალის ფანიაო.

ფანი არა ის ) რონალდუ ევასებოდა ბავშვობაში და ეგაა . კონტრაქტის ამოწურვამდე , ნუ მინიმუმ 2020 წლამდე არანაირი შანსი არ აქვს რეალს მაგ ბიჭის ყიდვის . მერეც , თვითონ ფეხბურთელმა უნდა მოინდომოს კლუბის შეცვლა რომ გამოუშვან . სადაც რეალზე დიდი ხელფასი აქვს , რა უნდა აქ??? ეს პიტალო პერესი , ხელფასებსაც არაადეკვატურს უხდის ფეხბურთელებს . აი გეკითხები , მესის რატომ უნდა ქონოდა რონალდუზე მეტი ხელფასი? წავიდა იქ , სადაც მეტი გადაუხადეს და დააფასეს ... ნუ ჩემთვის მაინც მოღალატეა ისეც და ასეც მაგრამ , რეალობა ესაა..

გეთანხმები სრულიად რონალდოს გარდა. ეგ ფულის გამო არ წასულა. მაგას საუკეთესოობა უნდოდა და მაგიტო წავიდა. მაგას იუვეთი ლიგა რო დაედო ყველა მესიზე წინ დააყენებდა მაგის ჭკუით. 3 სხვადასხვა გუნდით დადო ლიგა პლიუს ევროპა მაგან ეგ იფიქრა და მაგიტო წავიდა. ლიგას ვერა მარა სამში გრძელს მოიგებს😂

ციტატა: MALUMA
კაი რა რა სისულელეს ლაპარაკობ ვიღაცა გენგამმა თუ ვინცხა ჭ კლასის გუნდმა გააგდო საფრანგეთის თასიდან მბაპეც იყო კავანიც და ნეიმარიც და ფეხები მოჭამეს მარტო მსაჯები პსჟ არასდროს არ მოუდგებიან და უიღბლო გუნდია ნეიმარი ლაზარეთში უფროა ვიდრე სტადიონზე გამორიცხულია ეგ 1 ტოპ კლუბი შეხვდება და ვსო დღეს იუვე თუ გააგდეს ეგეც საკითხავია გული მიგრძნობს ტოპ კლუბი კიდე გავარდება და ეჭვი მაქვს პსჟ მაგათი ხალიფას დედაც

სისულელეს მე კი არა შენ ლაპარაკობ... გენგამმა რო გამოაგდო რამდენიმე დღეში ლიგა1ში ეთამაშნენ და 9-0 მოუგეს😂😂 . ეგ თასიდან გამოვარდნა იყო ტოტალიზატორის თამაში

147

6 მარტი 2019 17:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lazio
გეყოს ვაშკაცობა ადექი და წადი თქვი რო ამოწურე თავი დაუთმე ახალგაზრდებს ასპარეზი 11 წელია აქ გდიხარ დამჟავდი შეჩემა მოსინჯე წადი იქნებ ვინანოთ და მოგვენატრო წადი წადი შენ დედას ვტენე წადი

აჰაჰაჰა საღოლ ძმა ბოლოს მომეწონა 🤣🤣🤣

148

6 მარტი 2019 17:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ციტატა: nukriiman

nukriiman


აზერზე ხარ რა ავატარი უყენია რამდენი ვიინე ეხლა)))))))))

ჩემს ავატარზე
? wink

149

6 მარტი 2019 18:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3142
ციტატა: cavani15
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ტოტენჰემი გევასება და სხვა ოპასუხს არც ველი,სხვა თამაშებსაც ვუყურებბბ მაგრამ ინტელექტით ჯკარიმთან ვერ მივა კეინი

მაგიტო არ ვამბობ ობიექტურად ვაფასებ ახლა კეინს lol მოკლედ ინტელექტი არვიცი შეიძლება ბევრი წიგნი აქ წაკითხული ბენზემას და ისედაც ნიჭიერია მარა თამაშებს რასაც ვუყურებ ბოლო 4 წელი კეინთან ახლოსაც არ დგას ბენზო :დ და სუბიექტურობაში რო არ ჩამითვალო ბოლო 3 წელი სუარესსაც ჯობია ჰარი :დდ

სუარესს სამი წლის წინ ფეხბურთი აქვს ნათამაშები კეინს არც მოელანდება

ციტატა: Heisenberg
ციტატა: anireal
ყველა კლუბი იმას ცდილობს რომ თავიანთ ლიდერებს ხელი შეუწყონ და ფორმაში ჩააყენონ და სოლარიმ ბეილი სკამიდან არ ააყენა და ვასკესებს და ვინიციუსებს უფრო აფასებდა თქვენ კი მისგან ლიდერობას ითხოვთ, სუარესი როგორ ცუდ ფორმაში იყო მაგრამ იქ აზრად არავის მოსვლია რომ სხვას ეთამაშა პირიქით ხელი შეუწყვეს და შედეგსაც კი ვხედავთ, მარსელოზე და ისკოზე ხო აღარაფერს ვამბობ, ყველა რონალდოს და მესისნაირი სტაბილური ვერ იქნება

და რა ხეირი მაგ სუარეს ? ერთი რეალთან თამაშობს მარტო თორე დალშე ზარალიაა არაფერს აკეთებს

ხო სუარესია ზარალი და კიდევ მალკომის დაყენება ჯობია ფორვარდად ეგ უფრო მეტ სარგებელს მოიტანს კაცო

150

6 მარტი 2019 22:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვერ გავიგე რა ასე ადვილად რომ იძახით მბაპე გვინდა უეჭველიო ან გადმოვა ან არაა ჯერ იქ უკვე ძაან მაგრათ თამაშობს მერე არამგონია გაყიდონ და გაუშვან ასე იოლად რეალში აზარს რაც შეეხება კიდე ჩელს 2 წლიანი ბანი მიცეს ტრანსფერების და ასე ადვილად არ გადმოვა და არამგონია აზარიც გაუშვან. ჩათვალეთ რომ ამ ორი.იგროკის დათრევა ძნელია და 1% თუ იქნება შანსი იმისი.რომ ესენი გადმოვიდნენ რეალში

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 20
2 ბელინგემი 19
3 სორლოტი 19
4 ლევანდოვსკი 17

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

მაისი 2024 (223)
აპრილი 2024 (378)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)