„რეალი“ 2-0 „ბარსელონა“

მადრიდის „რეალმა“ უმნიშვნელოვანესი გამარჯვება მოიპოვა და ლა ლიგის ცხრილში კვლავ გალიდერდა.

„რეალი“ 2-0 „ბარსელონა“
გოლები: 1-0 ვინისიუსი [71'], 2-0 მარიანო დიასი [90+2']
სტადიონი: „სანტიაგო ბერნაბეუ“
მსაჯი: მატეო ლაოსი


მადრიდის „რეალის“ სასტარტო შემადგენლობა:კურტუა, კარვახალი, ვარანი, რამოსი, მარსელო, კაზემირო, ვალვერდე (ლუკას ვასკესი 86'), ისკო (მოდრიჩი 79'), კროოსი, ვინისიუსი და ბენზემა (მარიანო 90+1');
სათადარიგო: არეოლა, მენდი, მილიტაო, მოდრიჩი, ლუკას ვასკესი, ბეილი და მარიანო დიასი;
მწვრთნელი: ზინედინ ზიდანი.

„ბარსელონას“ სასტარტო შემადგენლობა:
ტერ შტეგენი, სემედო, პიკე, უმტიტი, ალბა, ვიდალი (ბრაიტვეიტი 69'), არტური (რაკიტიჩი 8'), ბუსკეტსი, დე იონგი, მესი და გრიზმანი (ფატი 81');
სათადარიგო: ნეტო, ლენგლე, რაკიტიჩი, ჯუნიო ფ, კოლადო, ფატი და ბრაიტვეიტი;
მწვრთნელი: კიკე სეტიენი.

  • Hala
  • 2 მარტი 2020
  • 9 033
  • 147

76

2 მარტი 2020 02:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბოლო ბოლო აგერ აიაქსმა შინ წააგო დაძაბა ერედივიზიონი:დ:დ:დ ელემენტარული რომ ავიღოთ

77

2 მარტი 2020 02:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვინისიუსი რა კაცია,კროოსმა ყვირილით ხელით ფეხით ყველაფრით ანიშნა სივრცეში გახსნილიყო და ძლივს მიახედრა,მაგის ბედად პიკეს მოხვდა თორე არ იყო გამტანი თავისით wink

78

2 მარტი 2020 02:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
სამწუხაროდ სემედუს არ გაუმართლა ეტყობოდა რომ არიყო მზად ამ თამაშისთვის ტრამვაც აიკიდა კაცმა არიცის პირველ ტაიმშივე თუ როდის

79

2 მარტი 2020 02:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ობიექტურობა მოითხოვს რო ვთვა მეორე ტაიმში ბენზომ გუნდურად უდიდესი სამუშაო გასწია

ერთი ისეთი გამაზა რომ წაგვეგო დედის მუ*ლის გინება გენახა მერე wink

80

2 მარტი 2020 02:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: toni
ვინისიუსი რა კაცია,კროოსმა ყვირილით ხელით ფეხით ყველაფრით ანიშნა სივრცეში გახსნილიყო და ძლივს მიახედრა,მაგის ბედად პიკეს მოხვდა თორე არ იყო გამტანი თავისით wink

მთელმა სტადიონმა დაინახა კროოსი ჟესტიკულაცია და ბრაიტვეიტმა რანაირად ვერ დაინახა რო გაუშვა მარტო. სემედუს ვერ დავადანაშაულებთ მაგ გოლში ბენზემას ამოყვა იცოდა რო ბრაიტვეიტი იყო ვინისთან მარა რათ გინდა ან ის პიკე რაღას მიდიოდა ბოლო წამს. გაეშვა გამტანი მაინც არ იყო ეგ ან კარს ააცილებდა ან შტეგენი აიღებდა რა ჭირი უნდოდა რო მივიდა

81

2 მარტი 2020 02:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Zizu ubralod geniaa. Adamiani romelsac pexburti odnav mainc gaegeba minimum unda amoekitxa tamashidan is rom zidanma ubralod mtliani tamashi waikitxa da seriozulad daalaga gundi meore taimshi. Carvajal case varane tibo fede vini ubralod didebulebi ikvnen davumatot meore taimis kroos da marcelo. Ara nu meore taimshi mteli gundi seriozuli iko. Citym kleurad mogvigo

82

2 მარტი 2020 02:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 192
Miartves shit putaloniashia:sagol real madrid

83

2 მარტი 2020 02:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: ZIZOU...
ბიჭოო ზიდანს ასხით კიდეე, ნახეე ტაქტიკა არ იცისო ასეთებს ნუ წერთ მეცოდებით იმენა, დედა მოუტყნა რაა მეორეში დედას შესცა, ჯერ რა შეტევით

არავის შეურაცხყოფის მიყენება არ მიყვარს მაგრამ ზოგი ისეთI ამაზრზენიაა რომ მადლია მაგატზე. აი მესი გოათი რომ აწერია ჰო ;დდ აი ეს ანგარიში პირადად შენნ . იყვირე ახლაა სამონეთი სამონეთიიიიი.

ჰოო ისე რაოო სეტიენი ჩაუდებსოო ? ;დდდ ჯერ გვარდიო ახლა სეტიონიოო ;დდდ არადა ზიდანმა ორივეს პირ.ში მისცაა. პროსტა სიტისთან ფეხბურთელებმა ძააან ჩაუ.ვესს . ასეეეეთი ბედნიერი ჯერ არ ვყოფილვარ

სეტიენი არცერთი ობიექტური გულშემატკივრისთვის არაა რეალური საზომი, მეორე ის რომ წლების მერე იზეიმა რეალმა შინ გამარჯვებ ჩემპიონატის ეგიდით, როგორ არეულ ბარსელონასთან მაგას არ განვმარტავ, ოდნავი ჩახედულიც მიხვდება რა დონის თამაში აჩვენეს მთელმა რიგმა ფეხბურთელებმა ბარსელონას შემადგენლობაში, სრული კატასტროფა იყო! ამ სიტუაციაში ეს გამარჯვება რაღაც განსაკუთრებულის მიღწევას არ ნიშნავს, მითუმეტეს ზოგადად, როდესაც რეალზე და ბარსელონაზე საუბრობ გულშემატკივარი იქ ნებისმიერ დროს, ნებისმიერ ფორმაში ერთ თამაშში მიღწეული წარმატება გასაოცარი არაა, ერთი თამაშის იქეთ კი დღევანდელი რეალობით ორივე გუნდი არასახარბიელო მდგომარეობაშია, დაკარგულია სტაბილურობაც, პირიქით ბარსელონას უნდა ჩაეწეროს აქტივში რომ მეექვსე სეზონზე შეძლო რეალმა სახლში გამარჯვება, თვითონ რეალი კი ვალდებულიც იყო, მორიგი სეზონი სახლში ტრიუმფის გარეშე, თან ასეთ თამაშში ზედმეტი იქნებოდა, ბარსელონა წელს არაერთმა დატოვა თამაშგარე გასვლით თამაშებში, ატლეტიკი-ვალენსიათი დაწყებული და აუტსაიდერი ესპანიოლით დამთავრებული! რაც შეეხება გვარდიოლას, საუბარი იმის შესახებ რომ გვარდიილა წინა შეხვედრაში დაიჩაგრა უბრალო დილეტანტობაა, კი დაუშვა კარვახალმა ძალიან მიუტევებელი შეცდომა როცა უაზრო პენალტი აიკიდა, მაგრამ რამოსზე იგივეს ვერ ვიტყვით, ადვილია განსაჯო გარედან, ვისაც უთამაშია ფეხბურთი ეცოდინება რომ ასეთ სიტუაციაში არაა იოლი თამაში, პირველი იმიტომ, რომ რამოსი მოძრაობაში იყო და მეორე იმიტომ, რომ ახლო მანძილიდან ჩაჰკიდა კევინმა ბურთი, ამ დროს რეაგირება რთულია! მაგრამ მაინც როდესაც რეალის შეცდომებს ვახსენებთ თუ ობიექტურობაა არ იქნება სამართლიანი არ ვახსენოთ ისიც, რომ თავად რეალის გოლიც ინდივიდუალურ ჩავარდნას მოჰყვა, ეს არ ყოფილა ტაქტიკური წუნი! თამაშს რაც შეეხება სიტის კარნახით წარიმართა მთელი მატჩი, სიტის გაცილებით მეტი მწვავე და რეალური მომენტებით და სიტის ნაკარნახევი ტემპით, ეს შეიძლება ვერ დაინახოს ბევრმა და ეს ასეცაა, რადგან არაერთს გაუკვირდა სტერლინგის და აგუეროს სკამზე ჯდომა და მაჰრეზი ძირითად შემადგენლობაში, მაგრამ ვისაც ესმის იმისთვის ნათელი იყო წინასწარ თამაშის სცენარი, როცა როდრი და გიუნდოგანი ერთად გამოიყვანა გვარდიოლამ მოედანზე მხოლოდ ორ გამოკვეთილ შემტევთან ერთად. მოკლედ ვისაც ანი-ბანი ესმის ფეხბურთში, ვისი სცენარი იყო მოედანზე ისიც კარგად ეცოდინება, თავიდანვე ნათელი იყო რომ სიტის მასიურ პოზიციურ შეტევებს ვერ ვნახავდით, ეტიჰედზე დარწმუნებული ვარ სხვაგვარად იქნება, სტერლინგი ძირითადიდან დაიწყებს და გიუნდოგანს სასტარტოში ვერ ვნახავთ. მოკლედ რეალს არ ვაკნინებ( ზოგადად ჩემთვის მარაზმია როცა ჩვენნაირი უბრალო გულშემატკივრები მსოფლიო გრანდების დაკნინებას ცდილობენ, მწვრთნელებზე მეტი რომ ესმით მაგაზე საერთოდ კომენტარიც ზედმეტია) რეალი რეალია! შეიძლება სიტიმ იფრინოს და რეალი გავიდეს, შეიძლება ისეთი ანგარიში აინთოს ტაბლოზე რომ არავინ ელოდება, ბურთი მრგვალია, მაგრამ როცა რაღაცაზე ზედაპირულად ვსაუბრობთ, მშრალად უშინაარსოდ, მერე ყველაფერი დემაგოგიას ემსგავსება და დილეტანტობის მაგალითზეც მიუთითებს

84

2 მარტი 2020 02:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვამბობდი მე რომ ვალვერდე მოენატრებათქოო. ზოგმა არაა კაცო კიკეე დააბრუნებს ძველ ბარსას მჯერაო ასეოო. ვალვერდეეე ძაღლიბს ბედი მაინც ჰქონდა და შედეგი ჰქონდა რაღაცც და ეს ვაფშეე ;დდდ ერთი გაუმართლა ნაპოლი შეხვდათ და ძლივს გაააგორეს ფრეე.

ჰოო რეალს რაც შეეხება სიტისთან მეორე ტაიმში მარიანო უეჭველი. ასეთი ცივსისხლიანი მგელები დაჭირდება გუნდს

85

2 მარტი 2020 02:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 600
ციტატა: lukaerko
გთხოოვთ გემუდარებით ვინმემ ამიხსენით კიარადა დამისაბუთეთ ვინიციუსმა დღეს კარგად რა ლოგიკით ითამაშა

86

2 მარტი 2020 02:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 442
მოკლედ ლა ლიგას უნდა მივაწვეთ ბილომდე, სიტისთან არამგონია რამე გამოგვივიდეს, თან იქაც 90 წუთი ბენზემამ თუ უნდა ირბინოს. ასეთი გუნდით ლა ლიგის მოგებაც საკმარისი იქნება აი მომავალ იმედია ორივეზე გავიწევთ

87

2 მარტი 2020 02:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
გილოცავთ ამ ნანატრ და დამსახურებულ გამარჯვებას!

დავწერე მე ამდენ გაფუჭებულ მომენტ არ აპატიებს რეალი ბარსას თქო და ჰა.

მერე კიდე სეტიენის მართლა ფერმა დედას შე,..... ტიპი რა დონის ჩამოხმა და კიდე უფრო დიდი ჩამსხმა ზემოთ ყავს ხელმძღვანელობა ამ ერთმანეთზე უარესი ღლეების მოთრევისთვის.

უბრალოდ სეტიენი ზიდანის გვერდზე რომ დგას ტეხავს.

მეორე ტაიმში 60 წუთიდან არტური გასაყვანი იყო და რაკეტა იყო შემოსაყვანი გრიზმანიც გასაყვანი იყო და ბრაიტვეიტი შემოსაყვანი დალშე იგივე უნდა ყოფილიყო. ფატი საერთოდ არ უნდა შემოყვანა მაგას კოლიადო შემოეყვანა ის უფრო იზავდა რამეს. მაგ ფატის ტყუილად აჭმევენ პურს გასაგდებია გუნდიდან. და ამ ზაფხულს ალბას შემცვლელი თუ არ მოიყვანეს დარხეული გვაქ. ძაან აუვარდა მაგას თავში უკონკურენტობა. საერთოდ უნდა გააჯვას გუნდიდან მაგანაც და უმტიტმაც კლიზმანთან ერთად მოიყვანომ ლაუტარო სანჩო და გრიმალდო ან კუკურელია

88

2 მარტი 2020 02:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
მთელმა სტადიონმა დაინახა კროოსი ჟესტიკულაცია და ბრაიტვეიტმა რანაირად ვერ დაინახა რო გაუშვა მარტო. სემედუს ვერ დავადანაშაულებთ მაგ გოლში ბენზემას ამოყვა იცოდა რო ბრაიტვეიტი იყო ვინისთან მარა რათ გინდა ან ის პიკე რაღას მიდიოდა ბოლო წამს. გაეშვა გამტანი მაინც არ იყო ეგ ან კარს ააცილებდა ან შტეგენი აიღებდა რა ჭირი უნდოდა რო მივიდა

მცველი რომ არაა შეეტყო პოზიციურად ცუდად ედგა,მაგრამ მანდ უფრო პიკეს ბრალეულობაა დროულად უნდა გადმოსულიყო ვინისიუსზე სანამ კართან არ მიიყვანა იქამდე არ გადავიდა,2-3 ნაბიჯი გადმოედგა ცოტა ადრე და განმუხტული იყო ეპიზოდი smile

89

2 მარტი 2020 02:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კიკე რაც მოვიდა წააგო ვისთან:დ:დ გასვლა ბილბაო:დ:დდ
გასვლა ვალენსია:დ:დ
გასვლა რეალი:დ:დ
დარჩა სევილია ვილიარეალი და სელტა"დ:დდ
ყველა ძლიერი გასვლა წააგოო ამ დედამიკუკულმა ვალვერდემ შეკაცო ატლეტიკოსთან ისე წააგო ბურთი დააფარა თავზე და ამან რა ქნა ისეთი რომ უიღბლობის გამო აგებდა

90

2 მარტი 2020 02:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lekino
ციტატა: lukaerko
გთხოოვთ გემუდარებით ვინმემ ამიხსენით კიარადა დამისაბუთეთ ვინიციუსმა დღეს კარგად რა ლოგიკით ითამაშა

91

2 მარტი 2020 02:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: toni
ციტატა: Wtf man
მთელმა სტადიონმა დაინახა კროოსი ჟესტიკულაცია და ბრაიტვეიტმა რანაირად ვერ დაინახა რო გაუშვა მარტო. სემედუს ვერ დავადანაშაულებთ მაგ გოლში ბენზემას ამოყვა იცოდა რო ბრაიტვეიტი იყო ვინისთან მარა რათ გინდა ან ის პიკე რაღას მიდიოდა ბოლო წამს. გაეშვა გამტანი მაინც არ იყო ეგ ან კარს ააცილებდა ან შტეგენი აიღებდა რა ჭირი უნდოდა რო მივიდა

მცველი რომ არაა შეეტყო პოზიციურად ცუდად ედგა,მაგრამ მანდ უფრო პიკეს ბრალეულობაა დროულად უნდა გადმოსულიყო ვინისიუსზე სანამ კართან არ მიიყვანა იქამდე არ გადავიდა,2-3 ნაბიჯი გადმოედგა ცოტა ადრე და განმუხტული იყო ეპიზოდი smile

ხო ადრე უნდა მისულიყო ან საერთოდ არ მისულიყო თუ ეგეთ საშინელებას აპირებდა. ეს წაგება პირველი მესის ბრალია რა მომენტები აფუჭა. იმენა თუ ჩაჯმულია სუ რო 9ჯერ გავიდეს 1-1ზე მაინც ვერ გაიტანს. დღეს კიდე ჩაჯმული იყო

92

2 მარტი 2020 02:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ძაან ბევრს ეწყინა ეს იმიტო რო ზიდანის გაგდება უნდათ

93

2 მარტი 2020 02:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვინიციუსი კლასიკოების ისტორიაში ყველაზე ახალგაზრდა გამტანი გახდა (19 წლის და 233დღის) აქამდე ეს რეკორდი მესის ეკუთნოდა (19 წლის და 259 დღის)

94

2 მარტი 2020 02:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 711
სიტის გაგდება თუ უნდა ზიდანს ორი ფორვარდით უნდა გავიდეს. მარიანო და ბენზემა, იოვიჩს ისევ მარიანო მირჩევნია დღეცანდელი მდგომარეობით. სხვანაირად არ მგონია შანსი გვქონდეს, გოლებია გასატანი.

95

2 მარტი 2020 02:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 442
ციტატა: lukaerko
ასეთ ლოგიკას რომ მივყვეფ კი,,, მაგრამ ეს რომ რეალია არა? რაღაც არვარ მიჩვეული ასეთებს და იმედია არც მივეჩვევი

აბა ბეილის და ვასკესის ცოდვილობა გირჩევნია, ფაქტია გუნდისთვის ხელმისაწვდომი ვინგერებიდან ვინისიუსი საუკეთესოა.

96

2 მარტი 2020 02:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 711
აზარი და ასენსიო ჯანმრთელები რომ ყოფილიყვნენ ვაი ბარსელონას

97

2 მარტი 2020 02:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 877
ყველას გილოცავთ ამ სანატრელ გამარჯვებას. 5 სეზონი ვერ ვიგებდით ბერნაბეუზე. ზიდანს ეკუთვნის ეს მოგება?
-----------------------
Decimotercero

98

2 მარტი 2020 02:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 600
ციტატა: CHEPE
ვალვერდემ შეკაცო ატლეტიკოსთან ისე წააგო ბურთი დააფარა თავზე

ალოგიკური და შეცდომა იყო ვალვერდეს გაშვება იმ დროს როცა გაუშვეს... გაშვება თუ უნდოდათ და აღარ ენდობოდნენ ლივერპულის მარცხის შემდეგ გასაშვები იყო უკვე და სეზონის ბოლოს უნდა გაეშვათ... დატოვეს ერთი სეზონი და მაშინ გააგდეს როცა ბარსა ლიგაზეც იბრძოდა და ლა ლიგაში პირველ ადგილზე იყო..... იმ ეობა თასსის წაგების გულისთვის თუ ღირს მწვრთნელის გაშვება მაშინ ენფილდის მერე უნდა მოეკლათ.... მოკლედ ვალვერდე გასაშვები იყო მაგრამ არა იმ დროს როცა გაუშვეს ... შედეგებს მოიმკიან fellow

99

2 მარტი 2020 02:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 600
ციტატა: lukaerko

ასეთ ლოგიკას რომ მივყვეფ კი,,, მაგრამ ეს რომ რეალია არა? რაღაც არვარ მიჩვეული ასეთებს და იმედია არც მივეჩვევი

არ მიეჩვიო არა ძველი ჯობდა.... ბოლო სამ კლასიკოში გოლი არ გვქონდა გატანილი და ამან გაიტანა მეოთხეში .... ვუყუროთ მაშინ ვასკესის დაწერილ ფეხბურთს და შევაქოთ არაფრისმომცემი პასის დროს რამდენად უშეცდომოა winked

100

2 მარტი 2020 02:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: toni
ციტატა: Dani carvajal
ობიექტურობა მოითხოვს რო ვთვა მეორე ტაიმში ბენზომ გუნდურად უდიდესი სამუშაო გასწია

ერთი ისეთი გამაზა რომ წაგვეგო დედის მუ*ლის გინება გენახა მერე wink
ეგ ეხლა იცის რას ვიზამთ

101

2 მარტი 2020 02:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Hazard10
ციტატა: Dani carvajal
აჰა ეხლა გუნდურობაში აპრავებთ :D სივრცეებს ვერ ხსნის? თუ მოძველდა ეგ გაპრავება :D გუნდურობა სივრცეები კიარა გოლები გაიტანოს მაგ მ ის ურჩევნია.
მე არვაპრავებ რადგან ბენზემას ფანი არ ვარ ;დდ
ჩემი იოვიჩი მირჩევნია სკამიდანაც ყველას

102

2 მარტი 2020 02:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lekino
ციტატა: CHEPE
ვალვერდემ შეკაცო ატლეტიკოსთან ისე წააგო ბურთი დააფარა თავზე

ალოგიკური და შეცდომა იყო ვალვერდეს გაშვება იმ დროს როცა გაუშვეს... გაშვება თუ უნდოდათ და აღარ ენდობოდნენ ლივერპულის მარცხის შემდეგ გასაშვები იყო უკვე და სეზონის ბოლოს უნდა გაეშვათ... დატოვეს ერთი სეზონი და მაშინ გააგდეს როცა ბარსა ლიგაზეც იბრძოდა და ლა ლიგაში პირველ ადგილზე იყო..... იმ ეობა თასსის წაგების გულისთვის თუ ღირს მწვრთნელის გაშვება მაშინ ენფილდის მერე უნდა მოეკლათ.... მოკლედ ვალვერდე გასაშვები იყო მაგრამ არა იმ დროს როცა გაუშვეს ... შედეგებს მოიმკიან fellow

ეგ ყველაფერი ჩემო ძმაო არის 1 კაცის ბრალი მხოლოდ)))) და ესაა აჩკარიკა

103

2 მარტი 2020 02:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ციტატა: toni
ციტატა: Dani carvajal
ობიექტურობა მოითხოვს რო ვთვა მეორე ტაიმში ბენზომ გუნდურად უდიდესი სამუშაო გასწია

ერთი ისეთი გამაზა რომ წაგვეგო დედის მუ*ლის გინება გენახა მერე wink
ეგ ეხლა იცის რას ვიზამთ

104

2 მარტი 2020 02:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ronaldo legend
აბა ბეილის და ვასკესის ცოდვილობა გირჩევნია, ფაქტია გუნდისთვის ხელმისაწვდომი ვინგერებიდან ვინისიუსი საუკეთესოა.

ამ ეტაპზე საუკეთესო არჩევანი ეგაა მარა ზოგადად ძაან მოსამატებელი აქვს სამომავლოდ თუ უნდა სასტავი,თამაშს ვაბშე ვერ კითხულობს და ფინიში აქვს კატასტროფა,ეს ისეთი კომპონენტებია შემტევისთვის მარტო ასაკსაც ვერ დააბრალებ smile

105

2 მარტი 2020 02:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მესი რა კაცი იყო

106

2 მარტი 2020 02:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1 442
ციტატა: toni
ციტატა: ronaldo legend
აბა ბეილის და ვასკესის ცოდვილობა გირჩევნია, ფაქტია გუნდისთვის ხელმისაწვდომი ვინგერებიდან ვინისიუსი საუკეთესოა.

ამ ეტაპზე საუკეთესო არჩევანი ეგაა მარა ზოგადად ძაან მოსამატებელი აქვს სამომავლოდ თუ უნდა სასტავი,თამაშს ვაბშე ვერ კითხულობს და ფინიში აქვს კატასტროფა,ეს ისეთი კომპონენტებია შემტევისთვის მარტო ასაკსაც ვერ დააბრალებ smile

მაგაში გეთანხმები მარა ეხლა ისეთ დღეში ვართ მართლა ნათელი წერტილია ვინი

107

2 მარტი 2020 02:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 600
ვალვერდეს საღოლ აი საღოლ...შეტევის მთელი სიმძიმე მარცხნივ იყო გადმოტანილი მარსელო კროსი ვინიციუსი ისკო და ბენზემა ხშირ შემთხვევაში მარცხნივ მოქმედებდნენ ფაქტიურად და მარჯვნივ ვალვერდემ ვინგერობაც შეითავსა და ნახევარმცველობაც... კრაისაც აკონტროლებდა და ცენტრში ართმევაზეც შეუდარებელი იყო.... კარვახალსაც ბრავო. love

108

2 მარტი 2020 02:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ეგ ეხლა იცის რას ვიზამთ

მაგის გარეშე ბენზო ის ბენზო არ იქნებოდა,სამაგიეროთ ვინისიუსის გოლზე სემედუ რომ გათიშა ეპიზოდს ეგეც იცის love

109

2 მარტი 2020 02:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lekino
ვალვერდეს საღოლ აი საღოლ...შეტევის მთელი სიმძიმე მარცხნივ იყო გადმოტანილი მარსელო კროსი ვინიციუსი ისკო და ბენზემა ხშირ შემთხვევაში მარცხნივ მოქმედებდნენ ფაქტიურად და მარჯვნივ ვალვერდემ ვინგერობაც შეითავსა და ნახევარმცველობაც... კრაისაც აკონტროლებდა და ცენტრში ართმევაზეც შეუდარებელი იყო.... კარვახალსაც ბრავო. love
ვალვერდე და ჯარვამ ისე იქუსლავეს მაგარი ტიპებინიყვნენ დაფლითეს მარჯვენა ფლანგი

110

2 მარტი 2020 03:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
სიტისთან გამოჩნდება რა შეგვიზლია. წესით ეს განრჯვება დიდი მუხტი უნდა იყოს რეალისთვის და პრიმერა მაინც უნდა დადონ. ნებისმიერ შემთხვევაში ელკლასიკოს მოგება დიდი სიამოვნებაა. ჰო კიდევ, ზიდანსთან შედარებით სეტიენი ლამერია. გილოცავთ გამარჯვებას

111

2 მარტი 2020 03:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: toni
ციტატა: Dani carvajal
ეგ ეხლა იცის რას ვიზამთ

მაგის გარეშე ბენზო ის ბენზო არ იქნებოდა,სამაგიეროთ ვინისიუსის გოლზე სემედუ რომ გათიშა ეპიზოდს ეგეც იცის love
მაგარი აჭამა მანდ ბიზვინამ სემედუს იცის ბიზვინამ გუნდურობა და ეგეთი გითვერნობა ვერ დაუჯარგავ

112

2 მარტი 2020 03:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ronaldo legend
კაცმა 2 წუთში გოლი გაიტანა და ეგ არ არი გადაფარვა? ვაფშე სად შევადარე ბენზემა და მარიანო კარიერულად? ფაქტია დღეს აჯობა იმ მიზერულ დროშიც კი რაც მიიღო, მეტი რა უნდა ექნა 2 წუთში 1 წლის უთამაშებელ კაცს?

აჯობა არა შაშვი მგალობელიი მხოლოდ გოლით რომ საზღვრავს ფეხბურთს ამიტომ გაქვს ესეთი პრიმიტიული შეფასებამ,ბენზემნამ დღეს გუნდურად ბევრი იმუშავა დაა ბევრ ფაზაში საჭირო ფეხბურთელიააა შენ გინდა თუ არ გინდა ამ რეალობას ვერ გაექცევი მარიანოსნაირები ვერასდროს ვერ დასვავენ კარიმს სკამზე სულ რომ სამი ცხოვრება მისცე,,ესეე დაუნახავობა არ შეიძლებაააა .

113

2 მარტი 2020 03:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ronaldo legend
მაგაში გეთანხმები მარა ეხლა ისეთ დღეში ვართ მართლა ნათელი წერტილია ვინი

მაგას ბენზოს ინტელექტი მიცა და ფინიში გამოასწოროს პელეს დედაშე*ეცი მერე wink

114

2 მარტი 2020 03:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: toni
ციტატა: ronaldo legend
მაგაში გეთანხმები მარა ეხლა ისეთ დღეში ვართ მართლა ნათელი წერტილია ვინი

მაგას ბენზოს ინტელექტი მიცა და ფინიში გამოასწოროს პელეს დედაშე*ეცი მერე wink

ის რო მისცეს ეს რო მისცეს ვინიციუსი კი არაარადონა იქნებოდა

115

2 მარტი 2020 03:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 600
ციტატა: Redondo86
საჭირო ფეხბურთელიააა

რას იტყვი რედონდო დრევანდელ ტაქტიკაზე.. ორი თავდამსხმელით თამაშს ჩემი აზრით ეს ჯობია... თუ მარჯენა კრაი გაუძლებს 90 წუთი და არ შეგვარცხვენს მარცხენა ფრთაზე შევჭამთ ყველა ვარიანტში. ოღონდ მარსელო უნდა იყოს და არა მენდი.

116

2 მარტი 2020 03:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
სიტისთან ორი ფორვარდით რო ვითამაშოთ არიქნება ცუდი მგონი

117

2 მარტი 2020 03:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 600
ციტატა: toni
თავდაცვა გაჭირდება მერე

თავდაცვაზე ფიქრს აზრიც არ აქვს ყველა ვარიანტში ორი გოლი გვაქვს გასატანი სიტიმ მანამდე რომც გაგვიტანოს ერთი გაშვებული არაფერს წყვეტს winked

ორ ფორვარდის იდეა არ მომწონს ოღონდ არანაირად...

118

2 მარტი 2020 03:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Redondo86
ციტატა: ronaldo legend
კაცმა 2 წუთში გოლი გაიტანა და ეგ არ არი გადაფარვა? ვაფშე სად შევადარე ბენზემა და მარიანო კარიერულად? ფაქტია დღეს აჯობა იმ მიზერულ დროშიც კი რაც მიიღო, მეტი რა უნდა ექნა 2 წუთში 1 წლის უთამაშებელ კაცს?

აჯობა არა შაშვი მგალობელიი მხოლოდ გოლით რომ საზღვრავს ფეხბურთს ამიტომ გაქვს ესეთი პრიმიტიული შეფასებამ,ბენზემნამ დღეს გუნდურად ბევრი იმუშავა დაა ბევრ ფაზაში საჭირო ფეხბურთელიააა შენ გინდა თუ არ გინდა ამ რეალობას ვერ გაექცევი მარიანოსნაირები ვერასდროს ვერ დასვავენ კარიმს სკამზე სულ რომ სამი ცხოვრება მისცე,,ესეე დაუნახავობა არ შეიძლებაააა .

ბევრის აზრით ჭიჭვეიშვილიც ჯობია ბენზემას

119

2 მარტი 2020 03:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
სიტი ზოგადად დღევანდელ ბარსელონაზე გუნდური და სტრუქტურული გუნდია ამიტომ დღევანდელი მთლად კარგ მაგალითად არ გამოდგება,მითუმეტეს დღესაც იყო შანსები პირველი იმათ გაეტანათ fellow

120

2 მარტი 2020 03:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Dani carvajal
ობიექტურობა მოითხოვს რო ვთვა მეორე ტაიმში ბენზომ გუნდურად უდიდესი სამუშაო გასწია ✊

ობიექტურობა მოითხოვს რო ვთვა მეორე ტაიმში ბენზომ გუნდურად უდიდესი სამუშაო გასწია ✊

ბაზარი არაა ძმა

121

2 მარტი 2020 03:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lekino
თავდაცვაზე ფიქრს აზრიც არ აქვს ყველა ვარიანტში ორი გოლი გვაქვს გასატანი სიტიმ მანამდე რომც გაგვიტანოს ერთი გაშვებული არაფერს წყვეტს

სიტისთან თავდაცვაზე ფიქრიც აუცილებელია თორე ეგრე შეიძლება განადგურდე მითუმეტეს როცა მეტოქეს შემტევი პოტენციალი შენზე ძლიერი აქვს,2 გოლი ისეთია შეიძლება ბოლო 30 წუთშიც გაიტანო ამიტომ თავიდანვე წინ გავარდნა შეტევები არამგონია,უფრო დაბალანსებულ თამაშე ველი რეალის მხრიდან smile

122

2 მარტი 2020 03:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 189
მოკლედ,ტიპიური 9 იანი უნდა გუნდს,ეს ვინიციუსი ბლაგვია 1000 მომენტი ქონდა და ის ერთიც რიკოშეტით გაიტანა,ნახევარდაცვა იდეალურზე იდეალური გვყავს პრობლემმა შემტევი ხაზი და დაცვა(რაც არ უნდა გასაკვირი იყოს) ვარანი პოზიციურად 1ვ1 ზე კარგია მაგრამ ფეხით თამაში არ იცის საერთოდ,მარცხენა ფლანგზე მარსელოს დააყენებ პრახადნოი დვორია მენდის დააყენებ და შეტევა არ ვარგა,რამოსმა თითქმის ვერცერთი ფიზიკური ბრძოლა ვერ მოიგო.. მოკლედ ერთი კაი ცხრიანია ბენზემას წინ საჭირო ბენზემა ცოტა უკან და 4 ნახევარმცველით იდეალურად ვითამაშებთ,ერთი ცენტრ ბექიც არ იქნებოდა ურიგო.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

123

2 მარტი 2020 03:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 600
ციტატა: toni
,2 გოლი ისეთია შეიძლება ბოლო 30 წუთშიც გაიტანო ამიტომ თავიდანვე წინ გავარდნა შეტევები არამგონია,უფრო დაბალანსებულ თამაშე ველი რეალის მხრიდან

ორი ვარიანტია ხო 60 წუთამდე მშვიდად უტევდე და გოლი თუ გაიტანე მერე შტურმის შანსიც გექნება ფსიქოლოგიური თვალსაზრისითაც მეტოქეც მაგ დროს მანდრაჟში გყავს და მეორე ვარიანტი თავიდავნე მიაწვე... თავიდანვე მაღალი ტემპი იმიტო ჯობია რომ ამ მომენტში რეალის ფეხბურთელები კარგ ფიზიკურ ფორმაში იმყოფებიან. ისინი შეძლებენ 90 წუთი კარგ ტემპში თამაშს

124

2 მარტი 2020 03:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lekino
რას იტყვი რედონდო დრევანდელ ტაქტიკაზე.. ორი თავდამსხმელით თამაშს ჩემი აზრით ეს ჯობია... თუ მარჯენა კრაი გაუძლებს 90 წუთი და არ შეგვარცხვენს მარცხენა ფრთაზე შევჭამთ ყველა ვარიანტში. ოღონდ მარსელო უნდა იყოს და არა მენდი.

შეიძლება ოპტიმალური ვარიანტიაა მაგრამმ სიტიც განსხვავებული გუნდიაა,.,სიტი არაა კონკრეტულ ერთ პერსონაზე დამოკიდებული კლუბი,ბარსელონაში კი ესეააა ამიტომ აპრიორი აქ ამ ტაქტიკამ გაამართლა იქაც გაამართლებს ვერ ვიტყვიი.

ციტატა: ბალი
მოკლედ ერთი კაი ცხრიანია ბენზემას წინ საჭირო ბენზემა ცოტა უკან და 4 ნახევარმცველით იდეალურად ვითამაშებთ,ერთი ცენტრ ბექიც არ იქნებოდა ურიგო.

მაგიტომ უნდა მერე მბაპე))ისეთი პასები ურიგაა მბაპე ვინიციუსის ადგილას შეფრინდებოდაა.ესენი კიდევ ვერ ხვდებიან სიღრმეში რატომ იწევსსს,გუნდს ეხმარება ფაზიდან ფაზაში რიცხობრივი უპირატესობის მოპოვებაშიი,,ეს პლიუსი ბენზემას მუდამ ქონდაა,უკან ჩამოსული ბენზემა წინნ აღარავინ რჩებააა და ეს ვინიციუსიი ვერ იღებს სწორ გადაწყვეტილებებს.დროაა ჯიბეზე ხელი გაიკრას ბაბუმ,,მბაპე ბენზემას დუეტი დაგლიჯავსსს.

125

2 მარტი 2020 03:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 600
ციტატა: Redondo86
მბაპე ბენზემას დუეტი

დორტმუნდმა თუ გამოაგდო დაიდება winked

126

2 მარტი 2020 03:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რაღაცა მჯერა რომ ამ სიტს ჯერ არაფერი გარანტირებული არ აქვსსს,,დღევანდელი მატჩი ალბად უდიდესი მუხტი იქნებააა,,თუ მათმა გაგვიტანეს 2 გოლიი ჩენ რატომ ვერ უნდა გავიტანოთ??ეს ფეხბურთიაა ,,ცოტა უპირატესობა აქვს სიტის მაგრამმ ჩვენ დასაკარგი ბევრი არაფერი გვაქქქ,გამოვა გამოვა არ გამოვა და ლალიგა უნდა დავდოთ.

127

2 მარტი 2020 03:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 189
ციტატა: Redondo86
მაგიტომ უნდა მერე მბაპე))ისეთი პასები ურიგაა მბაპე ვინიციუსის ადგილას შეფრინდებოდაა.ესენი კიდევ ვერ ხვდებიან სიღრმეში რატომ იწევსსს,გუნდს ეხმარება ფაზიდან ფაზაში რიცხობრივი უპირატესობის მოპოვებაშიი,,ეს პლიუსი ბენზემას მუდამ ქონდაა,უკან ჩამოსული ბენზემა წინნ აღარავინ რჩებააა და ეს ვინიციუსიი ვერ იღებს სწორ გადაწყვეტილებებს.დროაა ჯიბეზე ხელი გაიკრას ბაბუმ,,მბაპე ბენზემას დუეტი დაგლიჯავსსს.

კი ბატონო,ბენზემა უფრო მომენტების შემქნელია,იმ ზონებს რა ზონებიც გახსნილია კიდე ეს წინა ხაზი ვერ იყენებს,ეს ვინიციუსი რამდენადაც კარგია დრიბლინგში იმდენადაც ცუდია სხვა დანარჩენში კარგი შემსრულებელი გვჭირდება რომელიც იმ ზონებს შეავსებს რასაც ბენზემა ტოვებს და დაამთავრებს მომენტს.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

128

2 მარტი 2020 03:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
smile რატომღაც ის ხალხი არ აკომენტარებსს ვინც ზიდანს ლანძღავდააა რაის მწვრთნელიაოოო,,და ის ხალხიი ვინცც დღე და ღამ პესიმიზმს თესავს ამ საიტზეე გაუჩინარდნენ,სავარაუდოდ ამ რეებში გამოჩნდებიან,უბრალოდ ტექტსს ამზადებენნ .

129

2 მარტი 2020 03:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 189
უბრალოდ ხალხი პრობლემას ბენზემაში ხედავს და არა სხვა დანარჩენში,რეალურად არ უყურებს არცერთი სიტვაციას რომელიც ფიქრობს რომ მარიანო ბენზემას კონკურენტია და ბენზემას ადგილზე უნდა იდგეს,ბენზემას სულ სხვა თვისებები აქვს ათვისებული რასაც მარიანო კიდევ 20 წელი რო მიცე ვერ შეისწავლის და ვერ გააკეთებს.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

130

2 მარტი 2020 03:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბალიი რამდენი ხანია აქ არ მინახიხარრ,,,სად დაიკარგე.

131

2 მარტი 2020 03:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 189
ციტატა: Redondo86
ბალიი რამდენი ხანია აქ არ მინახიხარრ,,,სად დაიკარგე.

არა უბრალოდ სურვილი არ მქონდა დამეფოსტა თორე ვადევნებ რათქმაუნდა აქაურობასაც და ზოგადად რეალსაც თვალყურს.. როგორ ხარ ისე როგორ გიკითხო
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

132

2 მარტი 2020 03:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lekino

დორტმუნდმა თუ გამოაგდო დაიდება

შენ პირს შაქარი,ძალიან მინდა ზიზუს ხელშიი ეგ კაცი,უფრო სუპერსტარს დააყენებსს.ბენზემა როცა კარიერას დაასრულებს მბაპეზე გადავერთვები.ჩემი ფავორიტიააა.

ციტატა: ბალი
არა უბრალოდ სურვილი არ მქონდა დამეფოსტა თორე ვადევნებ რათქმაუნდა აქაურობასაც და ზოგადად რეალსაც თვალყურს.. როგორ ხარ ისე როგორ გიკითხო

ნიჩევო არამიშავს შენ როგორ ხარ?ხო აქქ ზოგჯერ ისეთები ხდება მეც მიქრება სურვილი მაგრამმ მაინცც დიდხანს ვერ ვძლებ ამ საიტის გარეშე.

133

2 მარტი 2020 03:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: toni
ციტატა: Dani carvajal
სიტისთან ორი ფორვარდით რო ვითამაშოთ არიქნება ცუდი მგონი

134

2 მარტი 2020 03:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მოკლედ ბრაცი გილოცავთ დღევანდელ დამსახურებულ მოგებას,ეს ერთი და მალე სიტიც მიგვეყოლებინოს.ძილი ნებისათ

135

2 მარტი 2020 03:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
თან სიტისთან კაპიტნის გარეშე . პიზდეცი გვაქ .

136

2 მარტი 2020 03:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2 189
ციტატა: Redondo86
ნიჩევო არამიშავს შენ როგორ ხარ?ხო აქქ ზოგჯერ ისეთები ხდება მეც მიქრება სურვილი მაგრამმ მაინცც დიდხანს ვერ ვძლებ ამ საიტის გარეშე.

რავი არამიშავს მეც
კი ძველებიდან ისეთებიც არ შემორჩნენ აგერ ლეკინოს ვხედავ ერთი და შენ რომელსაც ადეკვატურად და არგუმენტალურად გაუმართავ დისკუსიას,ბენზემას გინებაში და ლანძღვაშია აქ 24/7 ზე ხალხი,ზიდანსაც გადაწვდებიან ხოლმე და მოკლედ არ მაქ არც თავი და არც მაგათი ნერვები სიმართლე რო გითხრა რო შევიდე კამათში და უბრალოდ ვათვალიერებ რა wink
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

137

2 მარტი 2020 03:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lekino
მეორე ვარიანტი თავიდავნე მიაწვე... თავიდანვე მაღალი ტემპი იმიტო ჯობია რომ ამ მომენტში რეალის ფეხბურთელები კარგ ფიზიკურ ფორმაში იმყოფებიან. ისინი შეძლებენ 90 წუთი კარგ ტემპში თამაშს

რთულია ისეთ გუნდს მიაწვე რომელსაც შენზე უკეთესი შემტევი პოტენციალი აქვს,დიდი შანსი გაქვს რომ პირიქით გაუშვა თან არაერთი,მე უფრო ბერნაბეუს ვარიანტი მგონია და თუ რამე ბოლოს დაწოლა დასაკარგი რომ აღარაფერი გაქვს smile

ციტატა: Dani carvajal
აბა რა ტაკტიკა ჯობია?

ისევ ის რაც ბერნაბეუზე იყო,უბრალოდ მოდრიჩის მაგივრად კროოსი,ლუკა ბოლო 30 წუთი love

138

2 მარტი 2020 04:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვინმემ დასქრინეთ ჩემი კომენტარი? მარიანოს განაცხადში შეყვანა რო გავამართლე? და რო ვთქვი თავის სიტყვას იტყვის ისეთი ჟილკიანია თქო? ჩემზე რო იყოს იოვიჩს გავუშვებდი და არა მარიანოს... გილოცავთ ყველას <3 ქულების დაკარგვის უფლება აღარ გვაქვს <3

139

2 მარტი 2020 04:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
2 ფორვარდით რომ ვითამაშოთ ისკო და ვასკესი უნდა გამოიყენოო ,თუმცაა ვალვერდესაც შეუძლიაა გარემარბობაა ესეც გვაჩვენა დღესს.ვალვერდე კროოსი კაზემირი ისკო,ისკო ატაქინგ მიდფილდერზეე ,ბენზემა სექენდზე და იოვიჩი ან მარიანი ცენტრ ფორვარდზეე,,ეს იმიტომ არის მნიშვნელოვანი როცა ბენზემა სიღრმეში იწევს და მოკლე მონაკვეტშიი გუნდს ეხმარებაა რიცხობბრივი უპირატესობის მოპოვებაშიი შემდეგ ფაზაში საჯარიმოში კაციიი არავინ არისს.სავსებით შესაძლებელიააა ამის გამოყენება,ზოგადად ტიპიური ვინგერი ანუ კლასიკური გაგებით რაც ადრიდან მოყოლებული იყო დღესს აღარ არსებობსს,,ბეილი ბევრს შეიძლება ვინგერი ჰგონია მაგრამ შემტევიააა ,ვინიციუსიც.უბრალოდ ამ შემადგენლობაში ფლანგები შესუსტდება და მეტი დატვირთვა ექნება ცენტრსს.

აზარს ვინიციუს ესეთი ტიპის შემტევებს ვერ გამოიყენებ 4-4- 2 ში,თუ სექენდზე არ დააყენეე,,თუ განაპირა ნახევარმცველად დააყენე ჩათვალე რომ მეტოქეეს ყველა შეტევა და რიცხობრივი უპირატესობის მოპოვება ერთი იქნება რადგან არცერთს და არც მეორეს არ ესმისს თავდაცვითი ფუნქციებიი,ბეილი კიდევ შეიძლებააა.მოკლედდ ყველა სქემასს შესაბამისი კადრები ჭირდება.

4-3-3 ში მუდამ პლიუსი ის იყო რომმ სამი შემთევიდან ერთერთი კარგად ერკვევა დაცვით ფუნქციებში,ანუუ დღეს რომ შევხედოთ იგივე სქემა 4-3-3 იყოო,,დაწყების წინნნ ისკო იდგა მარჯვენა შემტევადდ ,რეალკურად კი პროცეში ისკო უფროო ბენზემას უკნიდან მანევრირებდა და ვაკლვერდეეე იდგა მარჯვნივვ,ანუ ვალვერდე ასუფთავებდა ტერიტორიას მეტტ კომფორტს აძლევდა ისკოსსს,,მარსელოს კი ხშირად აზღვევდა კროოოსიი ნუუ ესს აპრობირებული თემაა უკვე წლებია ამას აკეთებსსს და ცენტრშიი მეტი თავისუფლება ეძლეოდა ისკოსსს .სათამაშო სიტუაციები იყო ისკოც იწეოდა მარსელოს ფლანგზეე,როგორცც ბენზემა ვინიციუსი უცვლიან პ[ოზიციებს ესე ცვლიდნენნ..როცა ტონი წსინ წაიწევდაა .მოკლედ რომ ვთქვათ მე მომეწონა დღევანდელი შემადგენლობააა.სიტი უფრო გუნდური გუნდიააა მაგრამ მათაც აქვთ გარკვეული ბრაკები .

140

2 მარტი 2020 04:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Zizus ar eshlebaaaa taktikaa pirvel taimshi gundis taktikas bolomdeee sheiswavlis da meore taimahiii rogor chaudos kargad exerxebaaa bravo zizu hala madrid

141

2 მარტი 2020 06:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ერთი ბარსას დედაც რა.... halamadrid

142

2 მარტი 2020 08:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Reali amdeni xnis shemdeg dzlivs mougo rajyot xalxo siti mainc chaudebs da barca ligis tass awevs

143

2 მარტი 2020 08:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5 447
გილოცავთ მადრიდისტებო დამსახურებულ გამარჯვებას ჰალა მადრიდ

144

2 მარტი 2020 09:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 773
Daimsaxures da moiges. Gilocavt madridistebs.
-----------------------
barca o muerte. antimadridistas forever

145

2 მარტი 2020 09:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: rivaldo10
ციტატა: Axl
აზარი და ასენსიო ჯანმრთელები რომ ყოფილიყვნენ ვაი ბარსელონას

146

2 მარტი 2020 10:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Hazard10
დღეს რეალმა ბარსა ფიზიკაში დაჯაბნა.. თან ძაან... აი სიტისთანაც მაგის იმედი მქონდა და პირიქით მოხდა რაც ალბათ ლოგიკურია... პრემიერლიგის გუნდს ლალიგის გუნდი ფიზიკაში ვერ დასჯაბნის... მარიანო თურმე გამოსადეგი ფეხბურთელი ყოფილა მეტად შემსრულებელია და ასე რო უყვარს ტლოპინას ჩაწოდებები თავითაც კარგად თამაშობს მთელი სეზონი დაალპო ტიპი სკამდე ნეტა მიხვდა მაინც რო მძორს კრიშავს? გუშინ პასი იყო გასაკეთებელი კარში ურტყავდა... კარში იყო დასარტყმელი და პას აკეთებდა ჩაწოდება იყო და ლამის მეორე მხარე ალამთან ელოდებოდა ბურთის მიგებას... ესეთი უნიათო 9იანი რეალს რასაც ვბალეშიკობ არ ყოლია!!!!! ზიდანი შემტევი იყო და მაგრად ეშლება ვერც ბრაჰიმი გახსნა ვერც იოვიჩი და არც მარიანოს იყენებს ტიპს გავლილი აქვს ადაპტაცია ათამაშე მეტი ხო შეიძლება?!!!!!

ციტატა: ბალი
უბრალოდ ხალხი პრობლემას ბენზემაში ხედავს და არა სხვა დანარჩენში,რეალურად არ უყურებს არცერთი სიტვაციას რომელიც ფიქრობს რომ მარიანო ბენზემას კონკურენტია და ბენზემას ადგილზე უნდა იდგეს,ბენზემას სულ სხვა თვისებები აქვს ათვისებული რასაც მარიანო კიდევ 20 წელი რო მიცე ვერ შეისწავლის და ვერ გააკეთებს.

ბენზემას როგორ აპრავებ ფეხბურთი არ გიყვარს? 9იანის მოვალეობა გოლია ძმობილო გოლი მკიდია მაგის სივრცეები და გუნდურობა გოლები გაიტანოს და თავდამსხმელის ფუნქცია სხვებისთვის სივრცის შექმნა არასდროს ყოფილა ეგ ფუნქცია სხვებმა უნდა იტვირთონ ბენზემას მოვალეობა გოლის გატანაა და არა საუკუნეში ერთხელ..... ჰოლანდი და მბაპე გვიშველის ეს ორი 300 მილიონში რო დაიდოს იდეალური იქნება... დასკვნა ფასის გამომდინარე მაინც გააკეთე ეხლა რო გაყიდო ბენზო ან თუნდაც 3წლის უკან რა ეღირებოდა ან ვაბშე ვის ენდომებოდა? მილანი ან არსენალი სხვა ვის?ისიც საკითხავია უნდათ კი ეს მძორი...

მარიანომ მართლა 50წამში გააკეთა ის რასაც ფორვარდი უნდა აკეთებდეს.. ბენზემასაც ქონდა გასატანი მარა ყვავები მოკლა.. მოკლედ ბენზემას კარგიც რაა მთავარია მოვიგეთ და თან დამაჯერებლად..

147

2 მარტი 2020 12:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
აზარი და ასენსიო ჯანმრთელები რომ ყოფილიყვნენ ვაი ბარსელონას

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

სარეკლამო ადგილი

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ლევანდოვსკი 14
2 ვინისიუსი 8
3 აიოზე 7
4 რაფინია 6

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...




მთვლელები

საიტის არქივი:

ნოემბერი 2024 (245)
ოქტომბერი 2024 (334)
სექტემბერი 2024 (311)
აგვისტო 2024 (90)
ივნისი 2024 (306)
მაისი 2024 (385)