ვასკესი:„„ელ კლასიკოს“ წინ საოცარ ხასიათზე ვართ“

ლუკას ვასკესმა „ლივერპულთან“ მატჩის შემდეგ ჟურნალისტებთან ისაუბრა.


„ურთულესი მატჩი მოვიგეთ და ძალიან ბედნიერები ვართ. „„ელ კლასიკოს“ წინ ამ გამარჯვებას ძალიან დიდი მნიშვნელობა ჰქონდა. ჩვენ მივიღეთ ფსიქოლოგიური მუხტი. გუნდმა იცოდა, რას აკეთებდა, რა მიზანი ჰქონდა და როგორ უნდა მიეღწია ამ მიზნისათვის.“

„ვიცით, რომ „ენფილდზე“ თამაში მარტივი არ იქნება, მაგრამ კარგი უპირატესობა გვაქვს, რომელიც უნდა გამოვიყენოთ და ნახევარფინალში გავიდეთ.“

„3-5-2 სქემა? ზიდანმა ამ ტაქტიკას არ მიმართა, ეს მისი გადაწყვეტილებაა და ფრანგს უნდა ჰკითხოთ.“

„მე მადრიდისტა ვარ და რა თქმა უნდა, ყველაზე ბედნიერად თავს „რეალში“ ვგრძნობ. სამეფო კლუბს მთელი ცხოვრება მივუძღვენი. ახლა ამ თვეებით ვტკბები, რომელსაც აქ ვატარებ, ზაფხულში კი ვნახოთ.“ dle 10.1


1

7 აპრილი 2021 08:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9011
იმის მიუხედავად რომ გუშინ ააკმაოდ კარგად ითამაშე არ ხარ იმ კალიბრის ფეხბურთელი რეალს ულტიმატუმები წაუყენო. თუ გინდა რეალსი ცოტა უნდა დათმო კიდეც ვერ ხედავ რამოსის წასვლაზეა ბაზარი შენ ვინ შეგეხვეწება

2

7 აპრილი 2021 09:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვასკეს გუშინ კლასნი იყავი მარა ტვინი არ მოტ,,, ეხა,ისე ნუ საუბრობ თითქოს ასნავნოის კაცი იყო,კლასიკოზე სკამზე მოგიწევს დაჯდომა რადგან კარვა მოიხოდა,კლასიკოზეც ზუსტად ისეთი ასნავნოი უნდა დავაყენოთ როგორიც გუშინ ლივერთან,მხოლოდ ვასკესა ამოვარდება კარვათი,აზარი სკამზე დარჩება,ფედეს დაყენებაც კაი იქნებოდა დასვენებულია მარა ზამენიდან უფრო გამოგვადგება,მოკლედ პუტას 4 ით 0 მინიმუმ უჭირას 😂😂😂 იმედია მეტსაც გავუტანთ ზიზუს ბულკებს და დავმარხავთ დისტეფანოზე

3

7 აპრილი 2021 09:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ამ კაცზე სხვა არანაირი სიტყვა არ მემეტება გარდა ამისა "ბრავო". ტიპი სულით და გულით თამაშობს და ასეთები ერთეულები არიან. სადაც მიუთითებ ყველგან ითამაშებს ერთნაირ დონეზე, წინაც, უკანაც, ცენტრშიც, ზამენაზედ დაგიჯდება, მოკლედ ეს კაცი და ასეთები არაა გუნდიდან გასაშვები, მე ძაან დიდი პატივს ვცემ ლუკას. ზიზუს რეალის მესამე ჩემპიონობაშიც ძაან დიდი წვლილი მიუძღვის <3

4

7 აპრილი 2021 09:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2094
ციტატა: Kovacic
ამ კაცზე სხვა არანაირი სიტყვა არ მემეტება გარდა ამისა "ბრავო". ტიპი სულით და გულით თამაშობს და ასეთები ერთეულები არიან. სადაც მიუთითებ ყველგან ითამაშებს ერთნაირ დონეზე, წინაც, უკანაც, ცენტრშიც, ზამენაზედ დაგიჯდება, მოკლედ ეს კაცი და ასეთები არაა გუნდიდან გასაშვები, მე ძაან დიდი პატივს ვცემ ლუკას. ზიზუს რეალის მესამე ჩემპიონობაშიც ძაან დიდი წვლილი მიუძღვის <3

100%

5

7 აპრილი 2021 09:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 628
ვფიქრობ ზიზუ კლასიკოაც აუცილებლად მოიგებს, თამ მაგაზე კარგად ვინ იცის კლასიკოს მოგებაა. ეხლა ლივერპულთან მოგების შემდეგ გუნდი ფსიქოლოგიურად ძაან იქნება მოხოდილი და ზიზუმ ყოველთვის იცის ასეთი გამადწყვეტი თამაშების მოგება. ბარსას თუ მოვუგებთ დარწმუნებული ვარ ჩემპიონებიც გავხდებით.
-----------------------
HALA MADRID!

6

7 აპრილი 2021 10:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
ერთი წუთით წარმოიდგინეთ ზიდანმა ამ გუნდით ლა ლიგა და ჩემპიონთა ლიგა რომ დადოს, უცებ ერთი წუთით 🤣🤣🤣 თუნდაც მაგ ორიდან ერთ-ერთი, უფრო უჩლ. სასწაული იქნება.

7

7 აპრილი 2021 11:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
ციტატა: WhiteHeart
ერთი წუთით წარმოიდგინეთ ზიდანმა ამ გუნდით ლა ლიგა და ჩემპიონთა ლიგა რომ დადოს, უცებ ერთი წუთით 🤣🤣🤣 თუნდაც მაგ ორიდან ერთ-ერთი, უფრო უჩლ. სასწაული იქნება.


მერე ის სასტავი მინდა დავინახო ზიდანი რა შუაშია რონალდომ მოგვაგებია ის 3 ლიგაო რო ამბობენ!

8

7 აპრილი 2021 11:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1846
ციტატა: WhiteHeart
ერთი წუთით წარმოიდგინეთ ზიდანმა ამ გუნდით ლა ლიგა და ჩემპიონთა ლიგა რომ დადოს, უცებ ერთი წუთით 🤣🤣🤣 თუნდაც მაგ ორიდან ერთ-ერთი, უფრო უჩლ. სასწაული იქნება.

შენ პირს შაქარი - რაღა შაქარი მილიონი wink

კლასიკოში ბენზეო შეაგდებს მგონია უეჭველი...

9

7 აპრილი 2021 11:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: WhiteHeart
ერთი წუთით წარმოიდგინეთ ზიდანმა ამ გუნდით ლა ლიგა და ჩემპიონთა ლიგა რომ დადოს, უცებ ერთი წუთით 🤣🤣🤣 თუნდაც მაგ ორიდან ერთ-ერთი, უფრო უჩლ. სასწაული იქნება.

მეპირადად გამოვ,,,,,,,,
არა კი მჯეროდა რომელიღაცას მოიგებდა მარა ესე თუ ყველა გრანდს დედის ტყ,,, აუტეხავდა რასვიფიქრებდი

10

7 აპრილი 2021 11:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
ციტატა: papacha
ციტატა: WhiteHeart
ერთი წუთით წარმოიდგინეთ ზიდანმა ამ გუნდით ლა ლიგა და ჩემპიონთა ლიგა რომ დადოს, უცებ ერთი წუთით 🤣🤣🤣 თუნდაც მაგ ორიდან ერთ-ერთი, უფრო უჩლ. სასწაული იქნება.


მერე ის სასტავი მინდა დავინახო ზიდანი რა შუაშია რონალდომ მოგვაგებია ის 3 ლიგაო რო ამბობენ!

ზიდანი რომ დონე მწვრთნელია მაგაზე არავინ არ დაობს, მაგრამ რონალდუს გარეშე ზიზუ იმ სამიდან ვერცერთს ვერ დადებდა ან მაქსიმუმ ერთი გაექაჩა დამიჯერე. იმ დროს რონალდუ ნებისმიერი კარგი გუნდით მოიგებდა ჩემპიონთა ლიგას იმ დროინდელი რონალდუ და იმ დროინდელი რეალისთვის ზედგამოჭრილი მხოლოდ რონალდუ იყო და მაგრად გაუმართლა გუ დსაც და ზიზუსაც რომ აკრეფის დროს რონალდუც ფორმაში დახვდათ და მთელი გუნდი.

2017 წელში გოლების 54% რონალდუზე მოდიოდა 2016ში მგონი 65მდე აიწია მაგ მაჩვენებელმა ხოარ დადაობ, რო.ელი იყო მაგ სასტავიდან ვოლფსბურგთან 2-0ის შემდევ ჰეტრტრიკის შემსრულებელიი, ან 2017ში ბავარიასთან დუბლი ჰეტტრიკის ან კატლეტებთან ჰეტტრიკის ან 2018ში იუვესთან სასწაულების ჩამდენი თავისი მაკრატელით. ეგ არც ტეხავს გუნდისთვის და არც ჩრდილს აყენებს სხვა ფეხბურთელების გარჯას, უბრალოდ ყველას ყავს ერთი ეგეთი მამოძრავებელი და წამყვანი ძალ პროსტა ჩვენთან ძალიან გამოკვეთილი იყო.

11

7 აპრილი 2021 11:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
ციტატა: WhiteHeart
ციტატა: papacha
ციტატა: WhiteHeart
ერთი წუთით წარმოიდგინეთ ზიდანმა ამ გუნდით ლა ლიგა და ჩემპიონთა ლიგა რომ დადოს, უცებ ერთი წუთით 🤣🤣🤣 თუნდაც მაგ ორიდან ერთ-ერთი, უფრო უჩლ. სასწაული იქნება.


მერე ის სასტავი მინდა დავინახო ზიდანი რა შუაშია რონალდომ მოგვაგებია ის 3 ლიგაო რო ამბობენ!

ზიდანი რომ დონე მწვრთნელია მაგაზე არავინ არ დაობს, მაგრამ რონალდუს გარეშე ზიზუ იმ სამიდან ვერცერთს ვერ დადებდა ან მაქსიმუმ ერთი გაექაჩა დამიჯერე. იმ დროს რონალდუ ნებისმიერი კარგი გუნდით მოიგებდა ჩემპიონთა ლიგას იმ დროინდელი რონალდუ და იმ დროინდელი რეალისთვის ზედგამოჭრილი მხოლოდ რონალდუ იყო და მაგრად გაუმართლა გუ დსაც და ზიზუსაც რომ აკრეფის დროს რონალდუც ფორმაში დახვდათ და მთელი გუნდი.

2017 წელში გოლების 54% რონალდუზე მოდიოდა 2016ში მგონი 65მდე აიწია მაგ მაჩვენებელმა ხოარ დადაობ, რო.ელი იყო მაგ სასტავიდან ვოლფსბურგთან 2-0ის შემდევ ჰეტრტრიკის შემსრულებელიი, ან 2017ში ბავარიასთან დუბლი ჰეტტრიკის ან კატლეტებთან ჰეტტრიკის ან 2018ში იუვესთან სასწაულების ჩამდენი თავისი მაკრატელით. ეგ არც ტეხავს გუნდისთვის და არც ჩრდილს აყენებს სხვა ფეხბურთელების გარჯას, უბრალოდ ყველას ყავს ერთი ეგეთი მამოძრავებელი და წამყვანი ძალ პროსტა ჩვენთან ძალიან გამოკვეთილი იყო.



საერთოდ არ ვფიქრობ რო ნებისმიერი მოიგებდა რონალდოს ხელში იმ სამ ლიგას, რა შუაშია, გჰასაგებია რო წამყვანი ფეხბურთელი იყო, მასზე იყო გუნდი აწყობილი, კარგ ფორმაში იყო და დაფრინავდა მაგრამ, ყოველთვის ვეწინააღმდეგები აზრს: '' ამათ რათ უნდათ მწრთნელი ისედაც ყველას მოუგებენ'', რა სისულელეა, ნებისმიერ ვარსკვლავებით გატენილ გუნდს ჭირდება მწრვთნელი და ზუსტად ზიდანის დამსაურებააა ის რო რონალდოს ამდენი ლიგა აქ მოგებული, თორე მაგის ბევრი მაგალითია რომლის ჩამოთვლასაც არ დავიწყებ, იმასაც ვერ ვიტყვი იდეალურ დროს იდეალურ ადგილას მოხვდაო ზიდანზე, რადგანაც გვახსოვს ბენიტესის დატოვებული რეალი რეებსაც ცოდავდა! ასე რო ელემენტარული პატივისცემა ზიდან იმ 3 ლიგის გამო და თუ სასწაული ჩაიდინა ამ სეზონში ძეგლი ბერნაბეუსთან!

12

7 აპრილი 2021 12:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
პერესს ბაბუუ ახალ ბერნაბეუსთან ზიზუს ძეგლი დაუდგიი, რაგუნდით ატირებს გრანდებს, რა კლოპი ხალხო ან რის იოჰამ ლიოვიი, ან რა წუხელ დაბადებული ნაგელსმანი, გენიოსიია ზიზუ მე არავის ცუდად არვეხები მაგრამ ან ააქ როგორრ წერდით რომ ზიდანი უნდა გაუშვანო უბრალოდ სირცხვილია)) მერამდენე თანამედროვე დროის დიდ მწვრთნელს აწოვა და ჩაუტარა მასტერკლასი.. გაუშვან კიარა.. ზიზუს სახელზე ილოცონ მთელმა მადრიდმა ჭკუა თუაქვთ თავში ნებისმიერი შედეგის მიუხედავად უნდა გაუხანგრძლივონ ამ კაცს თან რაც შეიძლება დიდი ხნით))

13

7 აპრილი 2021 12:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
ციტატა: papacha
ციტატა: WhiteHeart
ციტატა: papacha
ციტატა: WhiteHeart
ერთი წუთით წარმოიდგინეთ ზიდანმა ამ გუნდით ლა ლიგა და ჩემპიონთა ლიგა რომ დადოს, უცებ ერთი წუთით 🤣🤣🤣 თუნდაც მაგ ორიდან ერთ-ერთი, უფრო უჩლ. სასწაული იქნება.


მერე ის სასტავი მინდა დავინახო ზიდანი რა შუაშია რონალდომ მოგვაგებია ის 3 ლიგაო რო ამბობენ!

ზიდანი რომ დონე მწვრთნელია მაგაზე არავინ არ დაობს, მაგრამ რონალდუს გარეშე ზიზუ იმ სამიდან ვერცერთს ვერ დადებდა ან მაქსიმუმ ერთი გაექაჩა დამიჯერე. იმ დროს რონალდუ ნებისმიერი კარგი გუნდით მოიგებდა ჩემპიონთა ლიგას იმ დროინდელი რონალდუ და იმ დროინდელი რეალისთვის ზედგამოჭრილი მხოლოდ რონალდუ იყო და მაგრად გაუმართლა გუ დსაც და ზიზუსაც რომ აკრეფის დროს რონალდუც ფორმაში დახვდათ და მთელი გუნდი.

2017 წელში გოლების 54% რონალდუზე მოდიოდა 2016ში მგონი 65მდე აიწია მაგ მაჩვენებელმა ხოარ დადაობ, რო.ელი იყო მაგ სასტავიდან ვოლფსბურგთან 2-0ის შემდევ ჰეტრტრიკის შემსრულებელიი, ან 2017ში ბავარიასთან დუბლი ჰეტტრიკის ან კატლეტებთან ჰეტტრიკის ან 2018ში იუვესთან სასწაულების ჩამდენი თავისი მაკრატელით. ეგ არც ტეხავს გუნდისთვის და არც ჩრდილს აყენებს სხვა ფეხბურთელების გარჯას, უბრალოდ ყველას ყავს ერთი ეგეთი მამოძრავებელი და წამყვანი ძალ პროსტა ჩვენთან ძალიან გამოკვეთილი იყო.



საერთოდ არ ვფიქრობ რო ნებისმიერი მოიგებდა რონალდოს ხელში იმ სამ ლიგას, რა შუაშია, გჰასაგებია რო წამყვანი ფეხბურთელი იყო, მასზე იყო გუნდი აწყობილი, კარგ ფორმაში იყო და დაფრინავდა მაგრამ, ყოველთვის ვეწინააღმდეგები აზრს: '' ამათ რათ უნდათ მწრთნელი ისედაც ყველას მოუგებენ'', რა სისულელეა, ნებისმიერ ვარსკვლავებით გატენილ გუნდს ჭირდება მწრვთნელი და ზუსტად ზიდანის დამსაურებააა ის რო რონალდოს ამდენი ლიგა აქ მოგებული, თორე მაგის ბევრი მაგალითია რომლის ჩამოთვლასაც არ დავიწყებ, იმასაც ვერ ვიტყვი იდეალურ დროს იდეალურ ადგილას მოხვდაო ზიდანზე, რადგანაც გვახსოვს ბენიტესის დატოვებული რეალი რეებსაც ცოდავდა! ასე რო ელემენტარული პატივისცემა ზიდან იმ 3 ლიგის გამო და თუ სასწაული ჩაიდინა ამ სეზონში ძეგლი ბერნაბეუსთან!

ნებისმიერი კარგი გუნდით კარგი რასაც ქვია, რონალდუს მაგ პერიოდში სჭირდებოდა პასი იმიტორო მაგის დარტყმა გოლით მთავრდებოდა. არევა ნუ იცით ერთმანეთში, არავინ ამბობს ზიდანის წვლილი ცოტააო მაგ 3 ლიგაშიო , მაგრამ შეგიძლია ალტერნატიული ვარიანტი მითხრა რონალდუს მაგივრად იქ რო ყიფილიყო და ზიდანი ლიგას დადებდა, რა გოლებიც გადიოდა თუ 3 გოლს ვუტანდით 2 რონალდუსი იყო ან სამივე ხოლმე თუ 4ს ვუტანდით 3 რონალდუსი იყო, მაგ გოლების 50-60% არ გავიდოდა რომ არა იქ რონალდუ, ზიდანს არ მოუხოდია რონალდუ, რონალდუ 2013ში ბომბარდირი გახდა ყველაფრის 2014შიც 2015შიც უმაღლეს ფორმაში იყო 2016შიც 17შიც 18შიც, ზიდანის მაგივრად მანდ რო ყოფილიყო იმდროისთვის თუნდაც ალეგრი, გვახსოვს ის იუვე და სხვა კარგი მწვრთნელი რეალი ლიგას დადებდა მაგრამ იქ რომ რონალდუ არ ყოფილიყო დამიჯერე იმ 3დან მხოლოდ 1 გვექნებოდა და ისიც 2016ის.

14

7 აპრილი 2021 12:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ერთი ზიდანმა ეს ლიგაც დადოს და მერე საბოლოოდ მოი*მევა რონალდუს სულში.
და იმის მითზე კიდე ცალკე მარტო მაგის დამსახურება როა ის 3 ლიგა ზედიზედ wink
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

15

7 აპრილი 2021 12:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
ზიდანს ეკუთვნის აპლოდისმენტები და მეტი არაფერი, ნურც იმას წამომაძახებთ რომ წელს რომ შედეგი დადოს რონალდუ ს აბრალე კიდე ის სამი ლიგაო, ის სამი რონალდუს დამსახურება იქნება ეს ზიზუსი.

იმ 3შიც უდიდესია ზიდანის წვლილი მარა რონალდუს გარეშე ვერ მოიგებდა იმ 3დან 2ს

16

7 აპრილი 2021 12:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: WhiteHeart
ნებისმიერი კარგი გუნდით კარგი რასაც ქვია

რონალდუ ფორმის პიკში 2012 ში იყო რასაც ქვია პრაიმი იყო ეგ რონალდუსი.
რატომ მაშინ ვერ მოიგო მოურინიომ ლიგა ?
2012 წლის რეალი ზოგადად ბოლო დეკადის საუკეთესო რეალი იყო ესე ცალკე შემადგენლობას რომ გავყვეთ და ზოგადად ფეხბურთელების ფორმას.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

17

7 აპრილი 2021 12:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
ციტატა: ბალი
ციტატა: WhiteHeart
ნებისმიერი კარგი გუნდით კარგი რასაც ქვია

რონალდუ ფორმის პიკში 2012 ში იყო რასაც ქვია პრაიმი იყო ეგ რონალდუსი.
რატომ მაშინ ვერ მოიგო მოურინიომ ლიგა ?
2012 წლის რეალი ზოგადად ბოლო დეკადის საუკეთესო რეალი იყო ესე ცალკე შემადგენლობას რომ გავყვეთ და ზოგადად ფეხბურთელების ფორმას.

ეგ ვაბშე სხვა თემაა, ჯერ პირველი რო მაგით მოურინიოს ჩრდილს ვერ მიაყენებ ნახევრამდე მივედით და იქაც არგამართლება და ათასი რაღაცა მოხდა და მერე მეორედ მე იმაზე ვთქვი რო რონალდუ ისეთი ზიდანმა გახადაო, რონალდუ ეგეთი იყო სულ.

მარტივი თემაა რა და მარტივი კითხვა რომლის პასუხიც ბევრს მიახვედრებს - იმ სამ წელში რონალდუ უფრო დააკლდებოდა ზიდანს და ზიდანი რონალდუს აბა გამეცით პასუხი 😀

თუ*

18

7 აპრილი 2021 12:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: WhiteHeart
ეგ ვაბშე სხვა თემაა, ჯერ პირველი რო მაგით მოურინიოს ჩრდილს ვერ მიაყენებ ნახევრამდე მივედით და იქაც არგამართლება და ათასი რაღაცა მოხდა და მერე მეორედ მე იმაზე ვთქვი რო რონალდუ ისეთი ზიდანმა გახადაო, რონალდუ ეგეთი იყო სულ.

2016 წელს ბენიტესის რეალი აიღე რატომ მაშინ ვერ თამაშობდა რონალდუ აბა ერთი მითხარი და ზოგადად გუნდი ? შენ რა გგონია ეხლა ბენიტესი რომ არ გაეგდოთ და ზიდანი არ მოსულიყო რეალი მოიგებდა ლიგას მაგ წელს ? :დ
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

19

7 აპრილი 2021 12:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
და რეალი დეკადის საუკეთესო ფორმაში 2017ში იყო, ჩემი აზრით.

20

7 აპრილი 2021 12:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
ციტატა: WhiteHeart
ციტატა: papacha
ციტატა: WhiteHeart
ციტატა: papacha
ციტატა: WhiteHeart
ერთი წუთით წარმოიდგინეთ ზიდანმა ამ გუნდით ლა ლიგა და ჩემპიონთა ლიგა რომ დადოს, უცებ ერთი წუთით 🤣🤣🤣 თუნდაც მაგ ორიდან ერთ-ერთი, უფრო უჩლ. სასწაული იქნება.


მერე ის სასტავი მინდა დავინახო ზიდანი რა შუაშია რონალდომ მოგვაგებია ის 3 ლიგაო რო ამბობენ!

ზიდანი რომ დონე მწვრთნელია მაგაზე არავინ არ დაობს, მაგრამ რონალდუს გარეშე ზიზუ იმ სამიდან ვერცერთს ვერ დადებდა ან მაქსიმუმ ერთი გაექაჩა დამიჯერე. იმ დროს რონალდუ ნებისმიერი კარგი გუნდით მოიგებდა ჩემპიონთა ლიგას იმ დროინდელი რონალდუ და იმ დროინდელი რეალისთვის ზედგამოჭრილი მხოლოდ რონალდუ იყო და მაგრად გაუმართლა გუ დსაც და ზიზუსაც რომ აკრეფის დროს რონალდუც ფორმაში დახვდათ და მთელი გუნდი.

2017 წელში გოლების 54% რონალდუზე მოდიოდა 2016ში მგონი 65მდე აიწია მაგ მაჩვენებელმა ხოარ დადაობ, რო.ელი იყო მაგ სასტავიდან ვოლფსბურგთან 2-0ის შემდევ ჰეტრტრიკის შემსრულებელიი, ან 2017ში ბავარიასთან დუბლი ჰეტტრიკის ან კატლეტებთან ჰეტტრიკის ან 2018ში იუვესთან სასწაულების ჩამდენი თავისი მაკრატელით. ეგ არც ტეხავს გუნდისთვის და არც ჩრდილს აყენებს სხვა ფეხბურთელების გარჯას, უბრალოდ ყველას ყავს ერთი ეგეთი მამოძრავებელი და წამყვანი ძალ პროსტა ჩვენთან ძალიან გამოკვეთილი იყო.



საერთოდ არ ვფიქრობ რო ნებისმიერი მოიგებდა რონალდოს ხელში იმ სამ ლიგას, რა შუაშია, გჰასაგებია რო წამყვანი ფეხბურთელი იყო, მასზე იყო გუნდი აწყობილი, კარგ ფორმაში იყო და დაფრინავდა მაგრამ, ყოველთვის ვეწინააღმდეგები აზრს: '' ამათ რათ უნდათ მწრთნელი ისედაც ყველას მოუგებენ'', რა სისულელეა, ნებისმიერ ვარსკვლავებით გატენილ გუნდს ჭირდება მწრვთნელი და ზუსტად ზიდანის დამსაურებააა ის რო რონალდოს ამდენი ლიგა აქ მოგებული, თორე მაგის ბევრი მაგალითია რომლის ჩამოთვლასაც არ დავიწყებ, იმასაც ვერ ვიტყვი იდეალურ დროს იდეალურ ადგილას მოხვდაო ზიდანზე, რადგანაც გვახსოვს ბენიტესის დატოვებული რეალი რეებსაც ცოდავდა! ასე რო ელემენტარული პატივისცემა ზიდან იმ 3 ლიგის გამო და თუ სასწაული ჩაიდინა ამ სეზონში ძეგლი ბერნაბეუსთან!

ნებისმიერი კარგი გუნდით კარგი რასაც ქვია, რონალდუს მაგ პერიოდში სჭირდებოდა პასი იმიტორო მაგის დარტყმა გოლით მთავრდებოდა. არევა ნუ იცით ერთმანეთში, არავინ ამბობს ზიდანის წვლილი ცოტააო მაგ 3 ლიგაშიო , მაგრამ შეგიძლია ალტერნატიული ვარიანტი მითხრა რონალდუს მაგივრად იქ რო ყიფილიყო და ზიდანი ლიგას დადებდა, რა გოლებიც გადიოდა თუ 3 გოლს ვუტანდით 2 რონალდუსი იყო ან სამივე ხოლმე თუ 4ს ვუტანდით 3 რონალდუსი იყო, მაგ გოლების 50-60% არ გავიდოდა რომ არა იქ რონალდუ, ზიდანს არ მოუხოდია რონალდუ, რონალდუ 2013ში ბომბარდირი გახდა ყველაფრის 2014შიც 2015შიც უმაღლეს ფორმაში იყო 2016შიც 17შიც 18შიც, ზიდანის მაგივრად მანდ რო ყოფილიყო იმდროისთვის თუნდაც ალეგრი, გვახსოვს ის იუვე და სხვა კარგი მწვრთნელი რეალი ლიგას დადებდა მაგრამ იქ რომ რონალდუ არ ყოფილიყო დამიჯერე იმ 3დან მხოლოდ 1 გვექნებოდა და ისიც 2016ის.



საერთოდ სხვადასხვა ხედვა გვაქ მეგობარო მე და შენ ასე რო ვერ შევთანხმდებით, რონალოდზე გუნდის აწყობაში რას ვგულისხმობ იცი? ნებისმიერი საბოლოო პასი რონალდოზე კეთდება, (სხვა საქმეა შესრულება და არ ვეხები მაგ თემას, მაგრამ სადაც რონალდო 5 დან 4 გაიტანდა , რონალდოს ადგილზე ბენზემა 5-2 გაიტანდა იმდენ მომენტს ქმნიდა იმ დროინდელი რეალი) ფორმაში ყოფნას რაც შეეხება სულ ფორმაში იყო რონალდო მაგრამ დადო ყოველ წელს ლიგა? რატო ვერ მოიგო მაურინიოს დროს, ბენიტესის დროს, პელეგრინის დროს, ან თუნდა ის ფაქტი ავიღოთ რო რომ არა ამ დონის შემსრულებელები რაც ყავდა რონალდოს გააკეთებდა კი მაგდენს, საბოლოოდ მაინც იმ აზრამდე მივდივართ რო ყველას თავისი როლი აქვს გუნდში და იდეალურად შესრულების შემთხვევაში გუნდი წარმატებასაც აღწევს, წელს რო რეალმა ლიგა მოიგოს რონალდოს წვლილი უნდა დავაკნინოთ ანუ ხო იმ 3 ლიგის მოგებაში? ისეა მაგ შემთხევევაშიც თუ რონალდომ მოიგოო იძახი მაშინ ამათ წვლილს ვაკნინებთ, მაგრამ სხვა თემაა მწრთნელი საერთოდ, რომლის მითითებასაც უნდა შესრულება, ასეთი ხედვა მაქვს მე პირადად მაგრამ პატივს ვცემ შენ აზრსაც რათქმაუნდა, უბრალოდ სხვადასხვა შეხედულებები გვაქვს

21

7 აპრილი 2021 12:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: WhiteHeart
იქაც არგამართლება და ათასი რაღაცა მოხდა

რაის არ გამართლება მოხდა ნახევარ ფინალში მაურინიომ რაც იკადრა ბაიერნთან რავი :დ
ადგა და ძალით გამოაგდო გუნდი ლიგიდან :დ
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

22

7 აპრილი 2021 12:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
ციტატა: ბალი
ციტატა: WhiteHeart
ეგ ვაბშე სხვა თემაა, ჯერ პირველი რო მაგით მოურინიოს ჩრდილს ვერ მიაყენებ ნახევრამდე მივედით და იქაც არგამართლება და ათასი რაღაცა მოხდა და მერე მეორედ მე იმაზე ვთქვი რო რონალდუ ისეთი ზიდანმა გახადაო, რონალდუ ეგეთი იყო სულ.

2016 წელს ბენიტესის რეალი აიღე რატომ მაშინ ვერ თამაშობდა რონალდუ აბა ერთი მითხარი და ზოგადად გუნდი ? შენ რა გგონია ეხლა ბენიტესი რომ არ გაეგდოთ და ზიდანი არ მოსულიყო რეალი მოიგებდა ლიგას მაგ წელს ? :დ

შენ ეხა ძაან ცუდ შეკითხვას მისმევ, პირველო ვიემორებ რომ არავინ ამბობს ზიდანს წვლილი საერთოდ არააქო და მეორე იმ წლების იუვეს ალეგრი და სხვები მოვიყვანე მაგალითად და მეუბნები და*ლევებულ ბენიტესს 🤣🤣 მწვრთნელი თუ ბოლო დონის ტუგადუნი გყვს მთლად რომ სამი რონალდუ იყოს ვერაფერს იზამ.

23

7 აპრილი 2021 12:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: WhiteHeart
და რეალი დეკადის საუკეთესო ფორმაში 2017ში იყო, ჩემი აზრით.

არამც და არა...
რეალი საუკეთესო გუნდი როგორც ასეთი 2012 ში იყო ყველა ფორმის პიკში იყო შემადგენლობაში ზოგადად,სკამის ფეხბურთელები რო გამოგეყვანა მაშინაც მივიდოდნენ ეგენი ლიგის ნახევარფინალში.
ზოგადად მწვრთნელი ქმნის გუნდს და არა კონკრეტული ინდივიდი.
დაგისვი ზემოთ კითხვა რატომ არ მცემ კაცო პასუხს ? :დ რონალდუ ხო იყო 2016 ში რეალში ? :დ ხო ამბობ 16 წლის ლიგა რონალდუს დამსახურებაოო,ხოდა გეუბნები რატომ ვერ თამაშობდა ბენიტესის ხელში ვერც რონალდუ და ვერც რეალი სანამ ზიდანი არ მოვიდა ?

ციტატა: WhiteHeart
შენ ეხა ძაან ცუდ შეკითხვას მისმევ, პირველო ვიემორებ რომ არავინ ამბობს ზიდანს წვლილი საერთოდ არააქო და მეორე იმ წლების იუვეს ალეგრი და სხვები მოვიყვანე მაგალითად და მეუბნები და*ლევებულ ბენიტესს 🤣🤣 მწვრთნელი თუ ბოლო დონის ტუგადუნი გყვს მთლად რომ სამი რონალდუ იყოს ვერაფერს იზამ.

ბენიტესი საშვალოზე მაღალი დონის მწვრთნელია,ისევე როგორც მოურინიო ისევე როგორც პელეგრინი,რეალში ზოგადად ჰარი ჰარალო მწვრთნელს არავინ გააჩერებს და არავინ მოიყვანს.ზიდანის ხელში რა ლიგებიც აქვს რეალს მოგებული კერძოდ ზიდანის დამსახურებაა მერე სხვა დანარჩენის.

ისე კითხვა მაქ შენთან ეს იუვე რო გასულიყო დავუშვად და რეალს შეხვედროდა,რონალდუს დაუჭერდი მხარს თუ რეალს ? :დ
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

24

7 აპრილი 2021 12:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1846
ციტატა: Unknown
პერესს ბაბუუ ახალ ბერნაბეუსთან ზიზუს ძეგლი დაუდგიი, რაგუნდით ატირებს გრანდებს, რა კლოპი ხალხო ან რის იოჰამ ლიოვიი, ან რა წუხელ დაბადებული ნაგელსმანი, გენიოსიია ზიზუ მე არავის ცუდად არვეხები მაგრამ ან ააქ როგორრ წერდით რომ ზიდანი უნდა გაუშვანო უბრალოდ სირცხვილია)) მერამდენე თანამედროვე დროის დიდ მწვრთნელს აწოვა და ჩაუტარა მასტერკლასი.. გაუშვან კიარა.. ზიზუს სახელზე ილოცონ მთელმა მადრიდმა ჭკუა თუაქვთ თავში ნებისმიერი შედეგის მიუხედავად უნდა გაუხანგრძლივონ ამ კაცს თან რაც შეიძლება დიდი ხნით))

რესურსი რომ ჰქონდეს, გვარდიოლასაც გადაუვლის, თან ასემგონია ძალიან იოლად... ერთი აშენდეს ბერნაბეუ და მოვიდეს სასტავი... მაინტერესებს მერე როგორ იჭიკჭიკებენ...

25

7 აპრილი 2021 12:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
ბალი: 1) კარგად გადაავლე თვალო და ისე მელაპრაკე, ტიპმა ჯგუფური ეტაპის პირველივე თამაშში ჰეტ ტრიკი შეასრულა და ბოლო თამაშში პოკერი, 6 თამაშში 8 გოლი ქონდა ზიდანის მოსვლამდე და ფორმაში არიყოო მეუბნები? ჯერ კარგად გაერკვიე და ისე დამიწერე, რონალდუ 2009 წლიდან 2018მდე ყოველთვსი ფორმაში იყო, ჩავარდნა არ ქონია. 2) იუვე რო გასულიყო რომელს დაუჭერდი მხარსო 13 წლის ბავშვი არ გეგონო ეგეთ შეკითხვას რომ მისმევ, ჩემი გინდია ჩემთვის პირველი და დალშე შენ პირადად არასდროს არაგიხსნი რეალის მიმართ ჩემს სიყვარულს და ეგეთი შეკითხვა მეორედ აღარ დამისვა! ამ ერთხელ მივუდგები მეც იუმორით.

26

7 აპრილი 2021 12:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ბალი
ციტატა: WhiteHeart
იქაც არგამართლება და ათასი რაღაცა მოხდა

რაის არ გამართლება მოხდა ნახევარ ფინალში მაურინიომ რაც იკადრა ბაიერნთან რავი :დ
ადგა და ძალით გამოაგდო გუნდი ლიგიდან :დ

აუ აბა რააა,როჟას შეეძლო პირველივე ტაიმში დაესამარებინა ბაიერნი და 2 გოლის მერე ყრუ დაცვაში დააყენა რეალი,ფფუუიიიი

27

7 აპრილი 2021 12:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: WhiteHeart
იუვე რო გასულიყო რომელს დაუჭერდი მხარსო 13 წლის ბავშვი არ გეგონო ეგეთ შეკითხვას რომ მისმევ, ჩემი გინდია ჩემთვის პირველი და დალშე შენ პირადად არასდროს არაგიხსნი რეალის მიმართ ჩემს სიყვარულს და ეგეთი შეკითხვა მეორედ აღარ დამისვა! ამ ერთხელ მივუდგები მეც იუმორით.

1)13 წლის არა 12 წლის მგონი ხარ.
2)რონალდუს პერსონალური ფანი ხარ და არა რეალის.
3)შენი ფეხბურთის მიმართ ცოდნა 0 საც არ უდრის.
პირველ რესპონდსაც არ მივაქცევ ყურადღებას რამდენიც არ უნდა ჩამოგიყალიბო ეხლა მე შენ და რამდენი არგუმენტიც არ უნდა მოვიშველიო მაინც შენს აზრს გაყვები იმიტომ რომ შენი IQ ჩემი ბებერი ძაღლის ტოლიც არაა მოკლედ წარმატებულ დღეს გისურვებ.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

28

7 აპრილი 2021 12:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
2018 წლის მერე რეალის გოლები თითქმის განახევრდა, 2018 წლის მერე დღემდე სანამ ბენზ3მა არ ათამაშდა ყოველთვის იდგა და დღესაც დგას მამენტ კარში დამრტყმელი პრობლემა, 2 წელია იმას ველოდები მაღალი ანგარიშით როდის მოიგებს რეალი რომ ერთი კარგად ვისიამოვნო, ორჯერ გამოვვარდით მერვედფინალიდან, ელ კლასიკოში 5 გპლი გავუშვით და საპასუხოდ ერთი ძლივს გავუტანეთ, შარშან რომ ლა ლიგა მოვიგეთ ზედიზედ სამი შეხვედრა სვარკა თამაშით 1-0 მოვიგეთ და მანდედან 2ში პენალტი დაგვიდეს. დასკვნა თქვენთვის მომინდია.

29

7 აპრილი 2021 13:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ნაჩო და ვასკესი არის ყველაზე დასაფასებელი ფეხბურთელები რეალში.ტიპები ყველა პოზიციაზე თამაშობენ.და მიუხედავად იმისა ყველა ფორმაში რომ არის ძირითადი ადგილი არ აქვთ გარანტირებული.აუცილებლად უნდა დაიტოვონ

30

7 აპრილი 2021 13:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
ციტატა: ბალი
ციტატა: WhiteHeart
იუვე რო გასულიყო რომელს დაუჭერდი მხარსო 13 წლის ბავშვი არ გეგონო ეგეთ შეკითხვას რომ მისმევ, ჩემი გინდია ჩემთვის პირველი და დალშე შენ პირადად არასდროს არაგიხსნი რეალის მიმართ ჩემს სიყვარულს და ეგეთი შეკითხვა მეორედ აღარ დამისვა! ამ ერთხელ მივუდგები მეც იუმორით.

1)13 წლის არა 12 წლის მგონი ხარ.
2)რონალდუს პერსონალური ფანი ხარ და არა რეალის.
3)შენი ფეხბურთის მიმართ ცოდნა 0 საც არ უდრის.
პირველ რესპონდსაც არ მივაქცევ ყურადღებას რამდენიც არ უნდა ჩამოგიყალიბო ეხლა მე შენ და რამდენი არგუმენტიც არ უნდა მოვიშველიო მაინც შენს აზრს გაყვები იმიტომ რომ შენი IQ ჩემი ბებერი ძაღლის ტოლიც არაა მოკლედ წარმატებულ დღეს გისურვებ.

პირადში მოგწერე და ნახე

31

7 აპრილი 2021 13:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: WhiteHeart
პირადში მოგწერე და ნახე

lol
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

32

7 აპრილი 2021 13:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
ზიზუა ლიგის შემოქმედი და არა პიტალდუ კი ვხევადთ რას შვება იუვე ლიგაზე წელს 4 ხეულიც სანატრელი აქვთ რეალი არასდროს ყოფილა 1 ფეხბურთელზე აწყობილი გუნდი მბაპე თუ დავიმატეთ ხო საერთოდ მონსტრები ვიქნებით

33

7 აპრილი 2021 13:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: ilarioni
ზიზუა ლიგის შემოქმედი და არა პიტალდუ კი ვხევადთ რას შვება იუვე ლიგაზე წელს 4 ხეულიც სანატრელი აქვთ რეალი არასდროს ყოფილა 1 ფეხბურთელზე აწყობილი გუნდი მბაპე თუ დავიმატეთ ხო საერთოდ მონსტრები ვიქნებით

ხო ნუ ეხლა იგ იმ არგუმენტს ამტკიცებს რონალდუ იქ რას აკეთებს ნუ ეკ კიდე ცალკე სხვა განზომილებაა.. იქ არ ყავს მოდრიჩი კროოსი ზიდანი :დ კი იგებს ისე სამში გრძელს.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

34

7 აპრილი 2021 13:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
ციტატა: ბალი
ციტატა: ilarioni
ზიზუა ლიგის შემოქმედი და არა პიტალდუ კი ვხევადთ რას შვება იუვე ლიგაზე წელს 4 ხეულიც სანატრელი აქვთ რეალი არასდროს ყოფილა 1 ფეხბურთელზე აწყობილი გუნდი მბაპე თუ დავიმატეთ ხო საერთოდ მონსტრები ვიქნებით

ხო ნუ ეხლა იგ იმ არგუმენტს ამტკიცებს რონალდუ იქ რას აკეთებს ნუ ეკ კიდე ცალკე სხვა განზომილებაა.. იქ არ ყავს მოდრიჩი კროოსი ზიდანი :დ კი იგებს ისე სამში გრძელს.

რას აკეთებს რას ერთი იუვეში რა შემატა იუვეს რომ გადავიდა არც არაფერი ყველა აკრიტიკებს (იტალიური პრესა) კასანოდან დაწყებული კაპელოთი დამთავრებული

35

7 აპრილი 2021 13:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2189
ციტატა: ilarioni
რას აკეთებს რას ერთი იუვეში რა შემატა იუვეს რომ გადავიდა არც არაფერი ყველა აკრიტიკებს (იტალიური პრესა) კასანოდან დაწყებული კაპელოთი დამთავრებული

ხო და მანდ ვარ მეც.
-----------------------
მოხდების ხოლმე არწივი
დაჭრილი დაბლა დავარდეს,
მაგრამ ქათამი ზეცაში
ვერასდროს გაინავარდებს.

36

7 აპრილი 2021 13:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ტიტულებს იგებს გუნდი და არა პერსონალურად ერთი ფეხბურთელი .იყო პრინციპული თამაშები რონალდოზე კარგად სხვა გამოიყურებოდა ვერანაირად ვერ დავეთანხმები იმ მოსაზრებას რონალდომ მოგვაგებინა.რონალდო ერთერთი ბერკეტი იყო გუნდის შესაძლებლობების და არა ყველაფერი!!!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

37

7 აპრილი 2021 13:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
ციტატა: ბალი
ციტატა: ilarioni
რას აკეთებს რას ერთი იუვეში რა შემატა იუვეს რომ გადავიდა არც არაფერი ყველა აკრიტიკებს (იტალიური პრესა) კასანოდან დაწყებული კაპელოთი დამთავრებული

ხო და მანდ ვარ მეც.

🤘🤘👌👌

მაგას ვამბობ მეც რამდენი უბრალოდ გუნდს ჭირდებოდა გადაწყობა მეტი არაფერი

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ტიტულებს იგებს გუნდი და არა პერსონალურად ერთი ფეხბურთელი .იყო პრინციპული თამაშები რონალდოზე კარგად სხვა გამოიყურებოდა ვერანაირად ვერ დავეთანხმები იმ მოსაზრებას რონალდომ მოგვაგებინა.რონალდო ერთერთი ბერკეტი იყო გუნდის შესაძლებლობების და არა ყველაფერი!!!

100% მაგას ვიძახი რამდენი ხანია

38

7 აპრილი 2021 13:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ჯგუფურ ეტაპზე უფრო მეტი გაქონდა მაგრამ 4 ფინალიდანერთი ითამაშა რასაც ქვიაა..რომ არა რამოსი იმ ორ ფინალსაც ვერ მოვიგებდით .ყველაფერი შეტენო რონალდუს უზნეობა და მკრეხელობააა.ყავდა ეგ რონალდო სხვა ტრენერებსაც მაგრამ იმის მეათედი შედეგები არ დაუდვიათ რაც ზიზუმ დადო.პ,ს ფლეიფის სტადიებში ბენზემას არსვისზე ნაკლები დამსახურებები არ აქვს!! აღარ ვლაპარაკობ სხვებზე.ესე არ გამოგივათ ყველაფერი შეტენოთ რონალდოს!0რატო იუვეში ვერ იგებს ??აა თურმე მოდრიჩი კროოსი რაღაც ყოფილან..ჩობანი მორატა იგუანი არაა ბენზემაა .ესეც არააა გუნდმაც ხელი შეუწყოო რონალდოს ყველანაირად!!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

39

7 აპრილი 2021 13:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ტიტულებს იგებს გუნდი და არა პერსონალურად ერთი ფეხბურთელი .იყო პრინციპული თამაშები რონალდოზე კარგად სხვა გამოიყურებოდა ვერანაირად ვერ დავეთანხმები იმ მოსაზრებას რონალდომ მოგვაგებინა.რონალდო ერთერთი ბერკეტი იყო გუნდის შესაძლებლობების და არა ყველაფერი!!!

მთლად მასეც არაა. კარგად გვახსოვს ევრო 2004 ის შემდეგ ზიდანი ნაკრებიდან წავიდა, საფრანგეთი კი მსოფლიოზე ვერ გადიოდა. ყოველთვის იყვნენ ეპოქალური მოთამაშეები. ბარსელონას აღზევებაც რონალდინიოს გარშემო დაიწყო.

40

7 აპრილი 2021 13:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1846
აბა ვის გულშემატკივრობთ? პსჟ თუ ბაიერნი?

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ჯგუფურ ეტაპზე უფრო მეტი გაქონდა მაგრამ 4 ფინალიდანერთი ითამაშა რასაც ქვიაა..რომ არა რამოსი იმ ორ ფინალსაც ვერ მოვიგებდით .ყველაფერი შეტენო რონალდუს უზნეობა და მკრეხელობააა.ყავდა ეგ რონალდო სხვა ტრენერებსაც მაგრამ იმის მეათედი შედეგები არ დაუდვიათ რაც ზიზუმ დადო.პ,ს ფლეიფის სტადიებში ბენზემას არსვისზე ნაკლები დამსახურებები არ აქვს!! აღარ ვლაპარაკობ სხვებზე.ესე არ გამოგივათ ყველაფერი შეტენოთ რონალდოს!0რატო იუვეში ვერ იგებს ??აა თურმე მოდრიჩი კროოსი რაღაც ყოფილან..ჩობანი მორატა იგუანი არაა ბენზემაა .ესეც არააა გუნდმაც ხელი შეუწყოო რონალდოს ყველანაირად!!

გეთანხმები...

41

7 აპრილი 2021 13:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Madrid 4 ever
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ტიტულებს იგებს გუნდი და არა პერსონალურად ერთი ფეხბურთელი .იყო პრინციპული თამაშები რონალდოზე კარგად სხვა გამოიყურებოდა ვერანაირად ვერ დავეთანხმები იმ მოსაზრებას რონალდომ მოგვაგებინა.რონალდო ერთერთი ბერკეტი იყო გუნდის შესაძლებლობების და არა ყველაფერი!!!

მთლად მასეც არაა. კარგად გვახსოვს ევრო 2004 ის შემდეგ ზიდანი ნაკრებიდან წავიდა, საფრანგეთი კი მსოფლიოზე ვერ გადიოდა. ყოველთვის იყვნენ ეპოქალური მოთამაშეები. ბარსელონას აღზევებაც რონალდინიოს გარშემო დაიწყო.

ეპოქალურ ფეხბურთელს ჭირდება კარგი მეპასე.კარგი მცველი რომ გოლს რომ გაიტანს სამი არ მიიღოს.იმ ეპოქალურ ფეხბურთელს ჭირდება კარგი ნწხევარმცველები რომ ბურთი ხშირად მიიღოს.ფეხბურთი გუნდური სპორტია შენ კი მიმტკიცებ ერთი მეტია ათსზე ან უდრის.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

42

7 აპრილი 2021 13:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1846
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Madrid 4 ever
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ტიტულებს იგებს გუნდი და არა პერსონალურად ერთი ფეხბურთელი .იყო პრინციპული თამაშები რონალდოზე კარგად სხვა გამოიყურებოდა ვერანაირად ვერ დავეთანხმები იმ მოსაზრებას რონალდომ მოგვაგებინა.რონალდო ერთერთი ბერკეტი იყო გუნდის შესაძლებლობების და არა ყველაფერი!!!

მთლად მასეც არაა. კარგად გვახსოვს ევრო 2004 ის შემდეგ ზიდანი ნაკრებიდან წავიდა, საფრანგეთი კი მსოფლიოზე ვერ გადიოდა. ყოველთვის იყვნენ ეპოქალური მოთამაშეები. ბარსელონას აღზევებაც რონალდინიოს გარშემო დაიწყო.

ეპოქალურ ფეხბურთელს ჭირდება კარგი მეპასე.კარგი მცველი რომ გოლს რომ გაიტანს სამი არ მიიღოს.იმ ეპოქალურ ფეხბურთელს ჭირდება კარგი ნწხევარმცველები რომ ბურთი ხშირად მიიღოს.ფეხბურთი გუნდური სპორტია შენ კი მიმტკიცებ ერთი მეტია ათსზე ან უდრის.

როგორც გუშინ... კროოსი-მოდრიჩი საგოლე პასებს არიგებდნენ+სწრად კონტრშეტევას იწყებდნენ და რავიცი კაზემიროზე რაღა ვთქვა რა დინჯი ტიპია... და როგორ სხარტად ართმევს მოწინააღმდეგეს ბურთს

43

7 აპრილი 2021 13:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
რონალდოთი არ დაწყებულა რეალის ისტორია და არც დამთავრდება.კლუბი ყველა ინდივიდზე მაღლა დგას!!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

44

7 აპრილი 2021 14:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
რა ჯუჯა რას აკეთებს ლიგაზე 2015 მერე ლიგა არ მოუგია პუტას ვერ ქაჩავს ჯუჯა ლიგაზე არა ინიესტა ხავი და მარტო ყველაფრის გაკეთება უჭირს შეტევაში (არადა ჯუჯაზე სულ ვამბობდი რომ მირჩევნია პიტალდუს იმის მიუხედავად რომ პუტაში თამაშობს) ერთი ფეხბურთელი შედეგს ვერ დადებს ვერასდროს თუ სათანადო მხარდაჭერა არ გყავს

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
რონალდოთი არ დაწყებულა რეალის ისტორია და არც დამთავრდება.კლუბი ყველა ინდივიდზე მაღლა დგას!!

100% რეალი არის ფეხბურთის ისტორიაში საუკეთესო კლუბი ამაში 2 აზრი არა

45

7 აპრილი 2021 14:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
აზრი არააქვს ლაპარაკს იმიტორო არავინ არ იგებთ ზუსტად ჩემს ნათქვამს, ფეხბურთის საბოლოო ხაზი გოლზე გადის და გოლით აღწევს შედეგებს გუნდი, რომ არა რონალდუ იმ სამ წელში რა გოლებიც გავიდა იმის ნახევარს თუ გავიტანდით, ამას კარგად მოწმობს მთელი გუნდის მიერ გატანილი გოლების აშკარა კლება კრიშტიანუს წასვლის შემდეგ. დარწმუნებული ვარ შარშანდელ ლალიგაში 1-0ების დროს კარგად მოგენატრებოდათ ეგ კაცი, არავინ კარში დამრტყმელი რომ არყავდა რეალს. ზედიზედ 3 თამაში 1-0 დავასრულეთ და მანდედან 2ში პენალტი დაგვიდეს. ყოველფვის ვწერდი მე ზიზუზე რომ უმაღლესი დონის მწვრთნელია და არასდროს დამიკნინებია ნახევარმცველთა ტრიოს და დაცვის წვლილი იმ სამ ლიგაში, მაგრამ რონალდუს ადგილას როგორცკი აღმოჩნდა სხვა მერვედფინალს ვერ გავცდით. კროოსი კაზემირო მოდრიჩი რამოსი კარვახალი დღესაც იმ დონეზე არიან რაც მაშინ მაგრამ აღარ ყავთ რონალდუ და აღარ არი შედეგებიც. ბოლოსდაბოლოს იმ 30 თამაშიდან მინიმუმ 5 მარტო აქვს მოგებული კრიშტიანუს. ორი წელი მოამდომა გუნდმა რომ როგორმე მაგ კაცის არყოფნა დაეძლია და წელს ძლივს მოხერხდა. რონალდუ იმ წლებშილიგას მოიგებდა იუვეთიც იმ წლების იუვეთი ფინალში რომ გადიოდა მაგრამ იმ წლების რეალი რონალდუს გარეშე ვერაფერს იზამდა. RONALDUS GARESHE SXVEBI IGUVE DONEZE DARCHNEN 2018IS MERE, TRIO NAXEVARDACVIS DA DACVA, IGIVE ARIAN 2 WELIA MAGRAM VEGHAR VQENIT VERAFERI DA GOLEBIS RAODENOBA 100DAN 50MDE CHAMOVARDA. დაინახეთ სიმართლე და შეეგუეთ ბოლოსდაბოლოს რა.

46

7 აპრილი 2021 14:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1383
რატო გიყვართ ეს წინასწარ ლაპარაკი? მოუგებთ თუ არა ვინმე ძლიერ გუნდს ეგრევე ლიგაც ჩვენია და ლა ლიგაც)) ჯერ გადავხტეთ და ჰოპ მერე დავიძახოთ, არავიზე ნაკლებად არ მინდა რო ლიგა მოვიგოთ მარა რეალურად ჯერ მაქამდე ძაან შორია

47

7 აპრილი 2021 14:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
გამეცით პასუხი იგუვე დონდზე არიან ყველა 2018ის მერე ნახევარდაცვის ტრიოც და დაცვაც, მოვიგეთ უჩლ და არვიცი? ლა ლიგა მაღალი ანგარიშებით დავასრულეთ და არა სვარკა 1-0ებით და არვიცი? პრობლემა თუ გინდა გაიგო ყვალი უნდა გაუსწორო.

2018დან დღემდე ეგ ორი წელი იყო კატასტროფა, ჯერ ხო 5-1ები ვაგეთ კლასიკო, მერე აიქსმა ბავშვებმა დაგვადუღეს, მერე სიტიმ გამოგვაგდო, გოლი ვერ გაგვქონდა კაციშვილი არიყო დამრტყმელი და შარშან ლალიგა მოვიგეთ და ბოლო 10 თამაშში 15 გოლი ძლივს გავიტანეთ, მოიცა რა.

მაგარი არგუმენტი გაქვთ გადავიდა იუვეში და რაქნა, იქნებ მაგდროს მიაყოლოთ ქვეცნობიერში ხოლმე: კი მაგრამ ჩვენ რავქენით რონალდუს მერე? კაი იქნებოდა.

48

7 აპრილი 2021 14:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
ციტატა: ronaldo legend
რატო გიყვართ ეს წინასწარ ლაპარაკი? მოუგებთ თუ არა ვინმე ძლიერ გუნდს ეგრევე ლიგაც ჩვენია და ლა ლიგაც)) ჯერ გადავხტეთ და ჰოპ მერე დავიძახოთ, არავიზე ნაკლებად არ მინდა რო ლიგა მოვიგოთ მარა რეალურად ჯერ მაქამდე ძაან შორია

100% ჯერ ადრეა მე გუშინდელი გამიკვირდა ამხელა დანაკლისის ფონზე თორე წინასწარ საუბარი მეც არ მიყვარს

49

7 აპრილი 2021 14:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
მთლად ფარჩაკი გუნდით ვერაფერს ვერ იზამს და რაც შეუძლია 36 წლის კაცს კი მიათრევს იუვეს და იმ საზიზღარი გუნდის ფონზე ბომბარდირია სერია ას, ცუდად ვხდებოდი რეალის თამაშებზე რო ვუყურებდი შარშან ისეთი საზიზღრობა იყო, ლევანტესთან და ეიბართან არ უნდა ნერვიულონდე რეალის გულშემატკივარი და პერესს მოვუტ*ან გამზრდელი მაგის გაშვებისთვის, არავინ არ დამიწყოთ რონალდუ თვითონნწავიდაო ხელფასზე იყო ლაპარაკი და რასაც იმსახურებს ის უნდა მიცე თუარადა პრინციპო და თავმოყვარეობა ყველას აქვს ადგება და წავა და დარჩები ხუიზე როგორც დარჩნენ მომდევბო სეზონი და 2020 როცა ლა ლიგა ისე მოიგეს თვალებში რემომტი მქონდა რო ვუყურებდი.

50

7 აპრილი 2021 14:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
ციტატა: WhiteHeart
მთლად ფარჩაკი გუნდით ვერაფერს ვერ იზამს და რაც შეუძლია 36 წლის კაცს კი მიათრევს იუვეს და იმ საზიზღარი გუნდის ფონზე ბომბარდირია სერია ას, ცუდად ვხდებოდი რეალის თამაშებზე რო ვუყურებდი შარშან ისეთი საზიზღრობა იყო, ლევანტესთან და ეიბართან არ უნდა ნერვიულონდე რეალის გულშემატკივარი და პერესს მოვუტ*ან გამზრდელი მაგის გაშვებისთვის, არავინ არ დამიწყოთ რონალდუ თვითონნწავიდაო ხელფასზე იყო ლაპარაკი და რასაც იმსახურებს ის უნდა მიცე თუარადა პრინციპო და თავმოყვარეობა ყველას აქვს ადგება და წავა და დარჩები ხუიზე როგორც დარჩნენ მომდევბო სეზონი და 2020 როცა ლა ლიგა ისე მოიგეს თვალებში რემომტი მქონდა რო ვუყურებდი.

კაი რა ლიონი და პორტუ რომ გაგაგდებს რაზე გაქ საუბარი საერთოდ და 2019 სოლარი ლოპოტეგი გვყავდა მწვრთნელად რამე სხვას ელოდი 2020 ლა ლიგა იყო პრიორიტეტი და დადო ზიზუმ ამას მარტო მე კი არა მარკა და სხვა გამომცემლობებიც საუბრობდნენ რომ შარშან რეალის პრიორიტეტი ლა ლიგა იყო ( სვარკა რომ იყო ამას მეც ვამბობ ) მაგრამ ვინ გვყავდა შეტევაში იმის რატომ არ ამბობ ვინიციუსი და როდრიგო ასენსიო და აზარი ლაზარეთში ეგდო ...... სხვათაშორის მე დღესაც ვთვლი რომ რეალის ტრანსფერები ჭირდება განსაკუთრებით წინა ხაზში

51

7 აპრილი 2021 14:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Madrid 4 ever
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ტიტულებს იგებს გუნდი და არა პერსონალურად ერთი ფეხბურთელი .იყო პრინციპული თამაშები რონალდოზე კარგად სხვა გამოიყურებოდა ვერანაირად ვერ დავეთანხმები იმ მოსაზრებას რონალდომ მოგვაგებინა.რონალდო ერთერთი ბერკეტი იყო გუნდის შესაძლებლობების და არა ყველაფერი!!!

მთლად მასეც არაა. კარგად გვახსოვს ევრო 2004 ის შემდეგ ზიდანი ნაკრებიდან წავიდა, საფრანგეთი კი მსოფლიოზე ვერ გადიოდა. ყოველთვის იყვნენ ეპოქალური მოთამაშეები. ბარსელონას აღზევებაც რონალდინიოს გარშემო დაიწყო.

ეპოქალურ ფეხბურთელს ჭირდება კარგი მეპასე.კარგი მცველი რომ გოლს რომ გაიტანს სამი არ მიიღოს.იმ ეპოქალურ ფეხბურთელს ჭირდება კარგი ნწხევარმცველები რომ ბურთი ხშირად მიიღოს.ფეხბურთი გუნდური სპორტია შენ კი მიმტკიცებ ერთი მეტია ათსზე ან უდრის.

საფრანგეთი ზიდანის გარეშე, რეალი რონალდუს გარეშე(2014-18) წლებში იგივე გუნდი იქნებოდა? მინიმუმ 30% ით შემცირდებოდა გუნდის სიძლიერე და შეიძლება მეტითაც.

52

7 აპრილი 2021 14:44

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
ციტატა: ilarioni
ციტატა: WhiteHeart
მთლად ფარჩაკი გუნდით ვერაფერს ვერ იზამს და რაც შეუძლია 36 წლის კაცს კი მიათრევს იუვეს და იმ საზიზღარი გუნდის ფონზე ბომბარდირია სერია ას, ცუდად ვხდებოდი რეალის თამაშებზე რო ვუყურებდი შარშან ისეთი საზიზღრობა იყო, ლევანტესთან და ეიბართან არ უნდა ნერვიულონდე რეალის გულშემატკივარი და პერესს მოვუტ*ან გამზრდელი მაგის გაშვებისთვის, არავინ არ დამიწყოთ რონალდუ თვითონნწავიდაო ხელფასზე იყო ლაპარაკი და რასაც იმსახურებს ის უნდა მიცე თუარადა პრინციპო და თავმოყვარეობა ყველას აქვს ადგება და წავა და დარჩები ხუიზე როგორც დარჩნენ მომდევბო სეზონი და 2020 როცა ლა ლიგა ისე მოიგეს თვალებში რემომტი მქონდა რო ვუყურებდი.

კაი რა ლიონი და პორტუ რომ გაგაგდებს რაზე გაქ საუბარი საერთოდ და 2019 სოლარი ლოპოტეგი გვყავდა მწვრთნელად რამე სხვას ელოდი 2020 ლა ლიგა იყო პრიორიტეტი და დადო ზიზუმ ამას მარტო მე კი არა მარკა და სხვა გამომცემლობებიც საუბრობდნენ რომ შარშან რეალის პრიორიტეტი ლა ლიგა იყო ( სვარკა რომ იყო ამას მეც ვამბობ ) მაგრამ ვინ გვყავდა შეტევაში იმის რატომ არ ამბობ ვინიციუსი და როდრიგო ასენსიო და აზარი ლაზარეთში ეგდო ...... სხვათაშორის მე დღესაც ვთვლი რომ რეალის ტრანსფერები ჭირდება განსაკუთრებით წინა ხაზში

ხოოო ეგ არი საქმე რო შეტევა თავიდან ბოლომდე რონალდუ იყო და რო წავიდა კი დავრჩით 1-0ის და ტიტულის გარეშე. და იუვეს რონალდუ 36 წლისაა კაცი ტერმინატორი ხოარაა მართლა მაგ ასაკშიც იგივე გააკეთოს რაც 3 წლით ადრე.

53

7 აპრილი 2021 14:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Sauketeso reali 2012 wels iyoo ras agar waikitxavs halaze adamiani :)))))))

54

7 აპრილი 2021 14:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ან საერთოდ მბაპე ჰალანდი და ეგეთი ინდივიდუალისტები რათ გვინდა? ფეხბურთი ხომ გუნდური სპორტია. ვინმე დავიმატოთ საშუალო დონის ვინც კარგად ჩაჯდება რეალის ფილოსოფიაში.

55

7 აპრილი 2021 14:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Aqac ramdeni margaliti iwereba :))))))))

56

7 აპრილი 2021 14:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
ციტატა: Kritikosi ani
Sauketeso reali 2012 wels iyoo ras agar waikitxavs halaze adamiani :)))))))

ჩემპიონთა ლიგა 4-1 იმ იუვესთან, 6-3 ბავარიასთან, ლა ლიგა, ევროპის სუპერთასი, ესპანეთის სუპერთასი 5-1 და ულამაზესუ გოლების ცვენა ბარსასთან, მსოფლიო საკლუბო ჩემპიონატი, გასაგებია რომ 100 ქულიანი ლალიგა სასწაული იყო მაგრამ ჩემი პირადი აზრია. 5 ტიტული ერთად და თან ვინების წინააღმდეგ თამაშებით, იმის ფომზე თან რომ წინა წელს მოგებული გაქვს უჩლ, რეალის საუკეთესი სეზონი იყო ჩემი აზრით.

ბოლოსდაბოლოს უჩლ და ლალიგა ერთად მოვიგეთ რაც დიდი ხნის წინ მოხდა მანამდე, რა 2012 წელი :დდდდ

57

7 აპრილი 2021 15:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: WhiteHeart
ციტატა: Kritikosi ani
Sauketeso reali 2012 wels iyoo ras agar waikitxavs halaze adamiani :)))))))

ჩემპიონთა ლიგა 4-1 იმ იუვესთან, 6-3 ბავარიასთან, ლა ლიგა, ევროპის სუპერთასი, ესპანეთის სუპერთასი 5-1 და ულამაზესუ გოლების ცვენა ბარსასთან, მსოფლიო საკლუბო ჩემპიონატი, გასაგებია რომ 100 ქულიანი ლალიგა სასწაული იყო მაგრამ ჩემი პირადი აზრია. 5 ტიტული ერთად და თან ვინების წინააღმდეგ თამაშებით, იმის ფომზე თან რომ წინა წელს მოგებული გაქვს უჩლ, რეალის საუკეთესი სეზონი იყო ჩემი აზრით.

ბოლოსდაბოლოს უჩლ და ლალიგა ერთად მოვიგეთ რაც დიდი ხნის წინ მოხდა მანამდე, რა 2012 წელი :დდდდ

Ozilebis xedirebis da iguanebis reals rom sauketesod miichnev ... :))))) sanam eseni ar gayares manamde araferi eshvela reals :))))) movidnen Gundshi beili isko da ligebic daewyo :))))) exla vigac ar gamomixtes sul iskos damsaxurebaa is ligebio :))))))

58

7 აპრილი 2021 15:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
ციტატა: Kritikosi ani
ციტატა: WhiteHeart
ციტატა: Kritikosi ani
Sauketeso reali 2012 wels iyoo ras agar waikitxavs halaze adamiani :)))))))

ჩემპიონთა ლიგა 4-1 იმ იუვესთან, 6-3 ბავარიასთან, ლა ლიგა, ევროპის სუპერთასი, ესპანეთის სუპერთასი 5-1 და ულამაზესუ გოლების ცვენა ბარსასთან, მსოფლიო საკლუბო ჩემპიონატი, გასაგებია რომ 100 ქულიანი ლალიგა სასწაული იყო მაგრამ ჩემი პირადი აზრია. 5 ტიტული ერთად და თან ვინების წინააღმდეგ თამაშებით, იმის ფომზე თან რომ წინა წელს მოგებული გაქვს უჩლ, რეალის საუკეთესი სეზონი იყო ჩემი აზრით.

ბოლოსდაბოლოს უჩლ და ლალიგა ერთად მოვიგეთ რაც დიდი ხნის წინ მოხდა მანამდე, რა 2012 წელი :დდდდ

Ozilebis xedirebis da iguanebis reals rom sauketesod miichnev ... :))))) sanam eseni ar gayares manamde araferi eshvela reals :))))) movidnen Gundshi beili isko da ligebic daewyo :))))) exla vigac ar gamomixtes sul iskos damsaxurebaa is ligebio :))))))

ბოლოსდაბოლოს რეალის მხრიდან 5 კაცი მოხდვა წლის თერთმეტეულში და 6 თვეში 5 ტიტულით მაბედნიერეს რა 2012 წელი, მაგრამ ის 100 ქულიანი ლალიგაც ძაან მაგარი იყო, თუმცა არა საუკეთესო.

59

7 აპრილი 2021 15:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: WhiteHeart
ციტატა: Kritikosi ani
ციტატა: WhiteHeart
ციტატა: Kritikosi ani
Sauketeso reali 2012 wels iyoo ras agar waikitxavs halaze adamiani :)))))))

ჩემპიონთა ლიგა 4-1 იმ იუვესთან, 6-3 ბავარიასთან, ლა ლიგა, ევროპის სუპერთასი, ესპანეთის სუპერთასი 5-1 და ულამაზესუ გოლების ცვენა ბარსასთან, მსოფლიო საკლუბო ჩემპიონატი, გასაგებია რომ 100 ქულიანი ლალიგა სასწაული იყო მაგრამ ჩემი პირადი აზრია. 5 ტიტული ერთად და თან ვინების წინააღმდეგ თამაშებით, იმის ფომზე თან რომ წინა წელს მოგებული გაქვს უჩლ, რეალის საუკეთესი სეზონი იყო ჩემი აზრით.

ბოლოსდაბოლოს უჩლ და ლალიგა ერთად მოვიგეთ რაც დიდი ხნის წინ მოხდა მანამდე, რა 2012 წელი :დდდდ

Ozilebis xedirebis da iguanebis reals rom sauketesod miichnev ... :))))) sanam eseni ar gayares manamde araferi eshvela reals :))))) movidnen Gundshi beili isko da ligebic daewyo :))))) exla vigac ar gamomixtes sul iskos damsaxurebaa is ligebio :))))))

ბოლოსდაბოლოს რეალის მხრიდან 5 კაცი მოხდვა წლის თერთმეტეულში და 6 თვეში 5 ტიტულით მაბედნიერეს რა 2012 წელი, მაგრამ ის 100 ქულიანი ლალიგაც ძაან მაგარი იყო, თუმცა არა საუკეთესო.

Jer Maurinios reali rato unda mogwondes tu reali giyvars magas ver vxvdebi :))))))

60

7 აპრილი 2021 17:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
ციტატა: mendy
კლასიკო შეიძლება გადაიდოს აააქ ეწერა

არ მიხსნის და რახდება?

61

7 აპრილი 2021 18:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2094
რაზე დავობთ არ მესმის.ტიტულებს იგებს მთლიანად გუნდი.მწვრთნელიდან დაწყებული და მოედანზე მყოფი თითოეულით დამთავრებული.როგორც კი რომელიმე აურევს მთელი გუნდი ზარალდება.ფეხბურთი გუნდური თამაშია

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (294)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)