„რეალი“3 -1 „ლივერპული“

ჩემპიონთა ლიგის 1/4 ფინალში, მადრიდის „რეალი“ „ლივერპულს“ დაუპირისპირდა და უმნიშვნელოვანეს გამარჯვებას მიაღწია.


მატჩი:„რეალი“-„ლივერპული“
დრო: 23:00
სტადიონი: დი სტეფანო

მადრიდის „რეალის“ სასტარტო შემადგენლობა: კურტუა, ვასკესი, მილიტოა, ნაჩო, მენდი, კაზემირო, კროოსი, მოდრიჩი, ვინისიუსი, ასენსიო, ბენზემა dle 10.1

  • Hala
  • 7 აპრილი 2021
  • 6424
  • 118

1

6 აპრილი 2021 10:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 628
ვიგებთ დღეს ბიჭებო, დარწმუნებული ვარ, როდის მოვა ეხლა 11 საათი
-----------------------
HALA MADRID!

2

6 აპრილი 2021 11:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ძალიან საინტერესო მატჩები გველის. ლივერპული რევანშის სურვილით, ჩვენც არ გვაკლია მოტივაცია.

3

6 აპრილი 2021 11:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არასწორია ესეთი სასტარტო ჩემი აზრით
ვფიქრობ რო დაცვის ცენტრში მილიტაოს ვიხილავთ,რაფა ედერი და ფერლანი
დანარჩენს ვეთანხმები ყველაფერს,იგივე უნდა იყოს,ნაჩეტეზე დაყრდნობა დაგვღუპავს დღეს,მაგას მანე თამაშის სურვილს დააკარგვინებს,შარშან ესეთი წვრილმანი შეცდომების ხარჯზე და მსაჯის დახმარებით მოგვიგო ტლოპინამ,წელს კი იგივე არ უნდა გაიმეოროს ზიზუმ,ასნავნოის ძაან დიდი მნიშვნელობა ექნება,ისე კი ვფიქრობ რო გავარღვევთ მაგრად ენფილდის ლომებს,მოდრიჩი კროოსი და კაზე ააფეთქებენ ლივეს,ვეინალდუმი ჰენდო და ალკანტარა მხოლოდ კროოსის დონე არ არიან,პლიუს ზამენაზე ისკო ფედე როდრიგო ვინი მარიანო,დაცვა ხო ვაფშე სასვარკეთი ყავთ,ოზანაა თუ ათათურქი იმას დღეს ასენსიო გაუკეთებს უკან მთელ თურქეთეს,არნოლდს რაც შეეხება,ვინიციუსი რო შემოვა მეორე ტაიმში ეარმოდგენაც არ მინდა როგორ ათრევს ინგლისელ განაპირა მცველს,პლიუს დაღლილს,მოკლედ სამივე სამხრეთ ამერიკელმა სკამიდან უნდა დაიწყონ,ვინი ფედე როდრიგო,სასტავი იგივე რაც ხეიბართან იყო უბრალოდ ნაჩეტეს მაგივრად ედერი და ვსო,ჩათვალეთ აკენწლილია ლივერი

4

6 აპრილი 2021 13:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
თუ ეს შემადგენლობა დააყენა ეს ნიშნავს რომ გუნდი 3 5 2 სისტემით ითამაშებს.ამ შემთხვევაში ამ სქემაშიი დიდი მნიშვნელობა ენიჭება განაპირა ვინგერებს,,მარსელომ და ვასკესმა უნდა იმუშავოს წინ და უკანნ და იმაზე მეტი სირბილი მოუწევთ ვიდრე სტანდარტულ სიტუაციაში, დატესტა ეს ეიბართან ვერ ვიტყვი მოვიხიბლეე მაგრამმ თუ გავიოთვალისწინეთ ლივერპულის სათამაშო სტილსსს სწორი გადაწყვეტილებაააა ფლანგებზე სალაჰი მანე პლიუს არნოლდი და მარცხენა მცველიი მუდმივად ერთვებიანნ და ცდილობენ ფლანგიდან მოიპოვონ რიცხობრივი უპირატესობა,ლოგიკურად აბსოლიტურად გასაგებია ზიზუსს ჩანაფიქრი სხვბა საკითხია მოედანზე ამის განხორცილება როგორ მოხდებაა,თავდაცვის დროსს ფაქტიურად ხუთი მცველი თ ვთამაშობთ,ეს ყველაფერი ემსახურება იმას რომ როგორღაც ლივერპულის ფლანგები გავანეიტრალოთ და არ მივცეთ მეტოქეს ამ ზონებში რიცხობრივი უპირატესობა,ხუთ მცველს თუ დავამატებთ კაზემიროს რომელიც ხშირად აზღვევს მცველებს პოტენციურად მეექვსე მცველიაა,,,ეს ნიშნავს რომ გარკვეულწილად მეორე ნომრად ვაპირებთ თამაშსს და ბურთს ვუთმობთ,კონტრიერიერიშები იქნება ბევრწეილად ჩვენი იარაღი.

პ.ს ვინიციუსის სკამიდან შემოყვანა მეც სწორი მიმაჩნიაა,დაღლილ მცველებთანნ უფრო მეტ სარგებელს მოგვიტანს,,ნუ თუ ანგარიში ხელს არ შეგვიწყობს და გასატანი გვექნებააა 4 3 3 ზე უნდა გადავეწყოთ და როდრიგოს შემოყვანა ლოგიკური იქნება,ნუ აზარზე არ ვსაუბრობ საერთოდ რა ფორმაში უნდა იყოს კაცმა არ იცის,. ფაქტი ერთია ეს კვირა ჩვენი გუნდისთვის არის გადამწყვეტი,ყველაფერი წყალში ჩაიყრება ამ კვირაში თუ ჩავაგდეთ ეს ორი მატჩი.ლივერპულს თუ გავცდით ალბათობა დიდია ფინალი ვითამაშოთ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

5

6 აპრილი 2021 13:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2040
თუ მარსელოს დააყენებს, ამ გადაწყვეტილებას მივესალმები. ტექნიკურია და პასიც კარგი აქვს. შეტევას უფრო ამრავალფეროვნებს. სქემის შეცვლის შემთხვევაში ჩავთვალოთ რომ გარემარბბი იქნება რა

6

6 აპრილი 2021 14:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9013
kontrze gamqcevi fexburteli gvchirdeba aucileblad livertan. viniciusi aucilebelia ubralod

7

6 აპრილი 2021 14:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მთავარია თამაში წაუვიდეთ და პირველი გოლი დავასწროთ.მერე უფრო იქნება კიდე გატანის საშუალება.გახსნის ლივე თამაშს

ისე ბარსა ვის ხვდება ლიგაზე?

8

6 აპრილი 2021 15:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ჩემი აზროთ (4 - 5 - 1) იქნება უპრიანი. დაცვასა დანახევარდაცვას ბალანსირებულად ექნება თამაშის შესაძლებლობა (3 - 5 - 2) რამოსის გარეშე დამღუპველი მგონია რეალისთვის, ისევე როგორც (4 - 3 - 3) ლივერპული საუკეთესო ცორმაში აღარ არის, მაგრამ ამ რეალისთვის სერიოზული ძალაა მაინც. 2:1 მგონია საბოლოო ძედეგი რეალის სასარგებლოდ და ვნა ხოთ რა მოხდება. სასიამოვნო ყურებას გისურვებთ. @HALLA MADRID !!!

9

6 აპრილი 2021 15:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ფუუუუ ვარანს კორონა დაუდასტურდაა ამის დედაც ვატირე ბლიაად ;ლივესთანაც არ იქნება და არც ბარსასთანნ კაროჩე მაგარი დაგვერხაააააააააააააააააააააააააა

10

6 აპრილი 2021 15:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Eee kai raaa varans korona aq fuu amiiiis

11

6 აპრილი 2021 15:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: guti14
ფუუუუ ვარანს კორონა დაუდასტურდაა ამის დედაც ვატირე ბლიაად ;ლივესთანაც არ იქნება და არც ბარსასთანნ კაროჩე მაგარი დაგვერხაააააააააააააააააააააააააა

რამოსი და პლიიუს ვარანიც არვიცი დაცვაშიი რა გვეშველებაა სასწაული იქნება გოლი არ გაუშვათ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

12

6 აპრილი 2021 15:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1850
რამოსი - ვარანი არააო ლივესთან და ბარსასთან რას აპირებს ზიდანი ძალიან მაინტერესებს... მილიატო-ნაჩომ რა უნდა ქნაც ცენტრში იქით კიდე შემტევ/მცველი ვასკეცი - პიზდეც!

13

6 აპრილი 2021 15:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მოკლედ არც ვარანი, არც რამოსი, არც აზარი და არც რონალდო. მაგარი დაენძრა რეალს კლასიკოში. 😁😁😁😁😁😁😁😁😁✌✌✌✌✌✌😎😎😎

14

6 აპრილი 2021 16:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Realmadrid34
ჩემი აზროთ (4 - 5 - 1) იქნება უპრიანი. დაცვასა დანახევარდაცვას ბალანსირებულად ექნება თამაშის შესაძლებლობა (3 - 5 - 2) რამოსის გარეშე დამღუპველი მგონია რეალისთვის, ისევე როგორც (4 - 3 - 3) ლივერპული საუკეთესო ცორმაში აღარ არის, მაგრამ ამ რეალისთვის სერიოზული ძალაა მაინც. 2:1 მგონია საბოლოო ძედეგი რეალის სასარგებლოდ და ვნა ხოთ რა მოხდება. სასიამოვნო ყურებას გისურვებთ. @HALLA MADRID !!!

ზედმეტად დაცვითიააა შემქმნელის პრობლემაც იქნება,პლიუს ამას ლივერპულიი ფლანგებზე უნდა გავანეიტრალოთ ცენტრში ისედაც გვექნება უპირატესობაა,,სამი ცენტრალური მცველი ნიშნავს იმას რომ წინ წასულ მარსელოს ან ვასკეს რომელიმე დააზღვევსსს კონტრიერიშების დროსს,,ხოლო პოზიციური შეტევების დროს ისედაც ხუთ მცველიანი სისტემიაზე გადავეწყობით და პლიუს კაზემიროო,,ზედმეტად დავამძიმებთ მაგ ტაქტიკით ცენტრსს სინამდვილეში კი ცენტრზე მეტად ფლანგების გამაგრება გვმართებს .3 5 2 ში ხუთი მცველით ხარ ფასქტიურად ექვსი მცველი კაზემიროს ჩათვლით,ხოლო 4 5 1 ში ოთხი მცველით,თუ განაპირა ვინგერი ჩარჩა წინ დიდი შანსია ფლანგზე რიცხობრივი უპირატესობის მოპოვების,ხოლო სამი ცენტრალური მცველი იმიტომ არის უკეთესიი წინ წასულს დააზღვევს ერთერთი.

ციტატა: Rustaveli1990
რამოსი - ვარანი არააო ლივესთან და ბარსასთან რას აპირებს ზიდანი ძალიან მაინტერესებს... მილიატო-ნაჩომ რა უნდა ქნაც ცენტრში იქით კიდე შემტევ/მცველი ვასკეცი - პიზდეც

ჩასაფრებულები დღეს არასასურველი რეზულტატის შემთხვევაშიი აბობოქრდებიან,ბოლო დროს სიწყნარე იყოო,,,აღარავინ ილაპარაკებსს მაგ პრობლემებზე.კაცს მხოლოდ ერთი ნორმალური შეტევაში ბენზემა ყავს და ერთი დაცვა ყავდა წესიერუი ისიც აღარ ყავსს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

15

6 აპრილი 2021 16:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Realmadrid34
ჩემი აზროთ (4 - 5 - 1) იქნება უპრიანი. დაცვასა დანახევარდაცვას ბალანსირებულად ექნება თამაშის შესაძლებლობა (3 - 5 - 2) რამოსის გარეშე დამღუპველი მგონია რეალისთვის, ისევე როგორც (4 - 3 - 3) ლივერპული საუკეთესო ცორმაში აღარ არის, მაგრამ ამ რეალისთვის სერიოზული ძალაა მაინც. 2:1 მგონია საბოლოო ძედეგი რეალის სასარგებლოდ და ვნა ხოთ რა მოხდება. სასიამოვნო ყურებას გისურვებთ. @HALLA MADRID !!!

ზედმეტად დაცვითიააა შემქმნელის პრობლემაც იქნება,პლიუს ამას ლივერპულიი ფლანგებზე უნდა გავანეიტრალოთ ცენტრში ისედაც გვექნება უპირატესობაა,,სამი ცენტრალური მცველი ნიშნავს იმას რომ წინ წასულ მარსელოს ან ვასკეს რომელიმე დააზღვევსსს კონტრიერიშების დროსს,,ხოლო პოზიციური შეტევების დროს ისედაც ხუთ მცველიანი სისტემიაზე გადავეწყობით და პლიუს კაზემიროო,,ზედმეტად დავამძიმებთ მაგ ტაქტიკით ცენტრსს სინამდვილეში კი ცენტრზე მეტად ფლანგების გამაგრება გვმართებს .3 5 2 ში ხუთი მცველით ხარ ფასქტიურად ექვსი მცველი კაზემიროს ჩათვლით,ხოლო 4 5 1 ში ოთხი მცველით,თუ განაპირა ვინგერი ჩარჩა წინ დიდი შანსია ფლანგზე რიცხობრივი უპირატესობის მოპოვების,ხოლო სამი ცენტრალური მცველი იმიტომ არის უკეთესიი წინ წასულს დააზღვევს ერთერთი.

ციტატა: Rustaveli1990
რამოსი - ვარანი არააო ლივესთან და ბარსასთან რას აპირებს ზიდანი ძალიან მაინტერესებს... მილიატო-ნაჩომ რა უნდა ქნაც ცენტრში იქით კიდე შემტევ/მცველი ვასკეცი - პიზდეც

ჩასაფრებულები დღეს არასასურველი რეზულტატის შემთხვევაშიი აბობოქრდებიან,ბოლო დროს სიწყნარე იყოო,,,აღარავინ ილაპარაკებსს მაგ პრობლემებზე.კაცს მხოლოდ ერთი ნორმალური შეტევაში ბენზემა ყავს და ერთი დაცვა ყავდა წესიერუი ისიც აღარ ყავსს.

დღეს თუ მოვიგეთ სასწაული იქნება ვისაც არ გავაკრიტიკებ დღეს როგორც არ უნდა დასრულდეს თამაში ეს ზიზუა ამ შემადგენლობით მაქსიმუმს დებს იმედია არ გაუშვებენ ზიზუს სეზონის ბოლოს როგორც არ უნდა დასრულდეს ეს წელი რეალისთვის

16

6 აპრილი 2021 16:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ნათქვამია სინდისიც კაი საქონელია და რეალის ფანიცო დდდდდდდდდდ რეალის ფანი რომ მსაჯებზე საუბრობს ცოტა ტეხავს. სამი ლიგა მოიგეთ თამაშგარიდან გატანილი გოლებით. ბაიერნი თავიდან ბოლომდე მსაჯმა გაგაგდებინათ და ფინალში ატლეტიკოს საერთოდ თამაშგარიდან გატანილი გოლით მოუგეთ ფინალი და ბარსა ვალიადოლიდის მატჩი თქვენთან რა მოსატანია. კლასიკოშიც არც რამოსი და არც ვარანი იქნება და მეეჭვება დაცვაში მილიტაოებით, ჩუსტებით და კალოშებით მესი გააჩეროთ. 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😎😎😎😎😎😎

17

6 აპრილი 2021 16:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 965
ლივერპულს ვან დაიკი და მატიპი არ ეყოლება, რეალს ვარანი და რამოსი. იმედია ბევრი გოლი გავა.

18

6 აპრილი 2021 16:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4882
აი ამაზე ცუდი ამბავი არ ვიცი რა შეიძლება იყოს.
ვარანი რამოსი არ იქნება
ნაჩო მილიტაო და ვასკესი დაცვაში, სრული კატასტროფა
წინ აზარი არ იქნება და ვინის გააქრობენ, როდრიგოსაც და ასენსიოსაც.
თუ არ ამოგვტენეს ძალიან გამიკვირდება

19

6 აპრილი 2021 16:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
ციტატა: LUCA MODRIC
აი ამაზე ცუდი ამბავი არ ვიცი რა შეიძლება იყოს.
ვარანი რამოსი არ იქნება
ნაჩო მილიტაო და ვასკესი დაცვაში, სრული კატასტროფა
წინ აზარი არ იქნება და ვინის გააქრობენ, როდრიგოსაც და ასენსიოსაც.
თუ არ ამოგვტენეს ძალიან გამიკვირდება

და ყველაზე სამწუხარო რაა იცი ამ სიტუაციაში ბიძია პერესი ხელს ზიდანს შეახოცავს და ჯოხი ზიდანზე გადატყდება სამწუხაროდ ....... რაც ჩემი აზრით არასამართლიანი იქნება

20

6 აპრილი 2021 17:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
Varsnic ar gveyoleba dacvashi, marto centris imedi unda gvqondes, klasikoc area shors.

Liverpulic araa formashi magram Bevri źiritadis fexburteli gvaklia da zalian gagvichirdeba, imedia gavcdebit liverpuls
-----------------------
ჰალამადრიდ.

21

6 აპრილი 2021 17:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 628
სასწაულის იმედზე ვართ, ვარანი რო ყოფილიყო არადა ყველაფერი სხვაგვარად იქნებოდა დღეს თუ არ წავაგეთ ეგეც კარგი იქნება და ბარსასთანაც ეგრე რო შანსები მაინც დავიტოვოთ, ამ სეზონში საშინლად არ გვიმართლებს იმენა არანაირად თან.
-----------------------
HALA MADRID!

22

6 აპრილი 2021 17:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
ზიდანმა თუ ვარანის და რამოსის გარეშე კლასიკო მოიგო და მომდევნო ეტაოზე გავუდა უჩლზე, გაუფორმეთ სამუდამო კონტრაქტი, სანამ მწვრთნელობა შეეძლება.

23

6 აპრილი 2021 17:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1850
ციტატა: WhiteHeart
ზიდანმა თუ ვარანის და რამოსის გარეშე კლასიკო მოიგო და მომდევნო ეტაოზე გავუდა უჩლზე, გაუფორმეთ სამუდამო კონტრაქტი, სანამ მწვრთნელობა შეეძლება.

გეთანხმები... ძალიან მაინტერესებს როგორ განვითარდება მოვლენები...
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Realmadrid34
ჩემი აზროთ (4 - 5 - 1) იქნება უპრიანი. დაცვასა დანახევარდაცვას ბალანსირებულად ექნება თამაშის შესაძლებლობა (3 - 5 - 2) რამოსის გარეშე დამღუპველი მგონია რეალისთვის, ისევე როგორც (4 - 3 - 3) ლივერპული საუკეთესო ცორმაში აღარ არის, მაგრამ ამ რეალისთვის სერიოზული ძალაა მაინც. 2:1 მგონია საბოლოო ძედეგი რეალის სასარგებლოდ და ვნა ხოთ რა მოხდება. სასიამოვნო ყურებას გისურვებთ. @HALLA MADRID !!!

ზედმეტად დაცვითიააა შემქმნელის პრობლემაც იქნება,პლიუს ამას ლივერპულიი ფლანგებზე უნდა გავანეიტრალოთ ცენტრში ისედაც გვექნება უპირატესობაა,,სამი ცენტრალური მცველი ნიშნავს იმას რომ წინ წასულ მარსელოს ან ვასკეს რომელიმე დააზღვევსსს კონტრიერიშების დროსს,,ხოლო პოზიციური შეტევების დროს ისედაც ხუთ მცველიანი სისტემიაზე გადავეწყობით და პლიუს კაზემიროო,,ზედმეტად დავამძიმებთ მაგ ტაქტიკით ცენტრსს სინამდვილეში კი ცენტრზე მეტად ფლანგების გამაგრება გვმართებს .3 5 2 ში ხუთი მცველით ხარ ფასქტიურად ექვსი მცველი კაზემიროს ჩათვლით,ხოლო 4 5 1 ში ოთხი მცველით,თუ განაპირა ვინგერი ჩარჩა წინ დიდი შანსია ფლანგზე რიცხობრივი უპირატესობის მოპოვების,ხოლო სამი ცენტრალური მცველი იმიტომ არის უკეთესიი წინ წასულს დააზღვევს ერთერთი.

ციტატა: Rustaveli1990
რამოსი - ვარანი არააო ლივესთან და ბარსასთან რას აპირებს ზიდანი ძალიან მაინტერესებს... მილიატო-ნაჩომ რა უნდა ქნაც ცენტრში იქით კიდე შემტევ/მცველი ვასკეცი - პიზდეც

ჩასაფრებულები დღეს არასასურველი რეზულტატის შემთხვევაშიი აბობოქრდებიან,ბოლო დროს სიწყნარე იყოო,,,აღარავინ ილაპარაკებსს მაგ პრობლემებზე.კაცს მხოლოდ ერთი ნორმალური შეტევაში ბენზემა ყავს და ერთი დაცვა ყავდა წესიერუი ისიც აღარ ყავსს.

ბენზემას მიდგებიან wink

24

6 აპრილი 2021 17:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
ციტატა: WhiteHeart
ზიდანმა თუ ვარანის და რამოსის გარეშე კლასიკო მოიგო და მომდევნო ეტაოზე გავუდა უჩლზე, გაუფორმეთ სამუდამო კონტრაქტი, სანამ მწვრთნელობა შეეძლება.

და რომც ვერ მოიგოს და ვერ გავიდეს შემდეგ ეტაპზე უნდა დაძრახო რა შემადგენლობაც ყავს? მე პირადად არაფერს ვიტყვი ზიდანზე ამ შემადგენლობით მაქსიმუმს აკეთებს

25

6 აპრილი 2021 17:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბიჭო არევიცი რა გვეშველება რა... ლიგას რო ვერ მოვიგებდით ვიცოდი მარა ლალიგაც??? თან ბარსამ რო მოიგოს ტეხავს ტიპები 6 თვის წინ 12 ადგილას იყვნენ

26

6 აპრილი 2021 17:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
ციტატა: guti14
ბიჭო არევიცი რა გვეშველება რა... ლიგას რო ვერ მოვიგებდით ვიცოდი მარა ლალიგაც??? თან ბარსამ რო მოიგოს ტეხავს ტიპები 6 თვის წინ 12 ადგილას იყვნენ

რაა მერე 12 ტეზე რომ იყვნენ ჩვენთან დიდი ჩამორჩენა არ ქონდათ ეს ნაჯახებმ იკითხონ 13 ქულით უსწრებდნენ და 1 ქულამდე ჩამოიყვანეს

27

6 აპრილი 2021 18:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4882
ციტატა: ilarioni
და ყველაზე სამწუხარო რაა იცი ამ სიტუაციაში ბიძია პერესი ხელს ზიდანს შეახოცავს და ჯოხი ზიდანზე გადატყდება სამწუხაროდ ....... რაც ჩემი აზრით არასამართლიანი იქნება

არა, ზიზუს პერესი ეჩალიჩება 2024 წლამდე გააგრძელეო.
შემდეგ სეზონში მინიმუმ მბაპეს და შემტევ ნახევარმცველს დადებს + კარვახალის ზამენა და ცენტრალური მცველი. 4 ფეხბურთელის მოყვანა გარდაუვალია.
ამ შემადგენლობით ზიდანი მაქსიმუმზე მეტს აკეთებს. ვალიადოლიდს დაცვაში უკეთესი ხალხი დარჩა ვიდრე რეალს. ჯერ ცალცალკე რა კატასტროფაა ან ნაჩო ან მილიტაო და მერე ერთად, შეუთამაშებელი საშუალო დონის დუეტი. ვილოცოთ რომ დღეს დიდი სხვაობით არ ამოგვტენონ. ვარანი და კარვა არც კლასიკოში იქნებიან, არც აზარი იქნება, დაგვენძრა და ეგაა. ჯერ კიდევ გუშინ რაღაც იმედი მქონდა ბარსასთან მოგების მაგრამ მესის ნაჩო და ხეორე მილიტაო ვერ გააჩერებს, იმ ცხენ დემბელესთან კი ვარანის სისწრაფე მისწრება იყო მაგრამ ჰა :))

28

6 აპრილი 2021 19:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვარანი სად ჯანდაბაში ეგდო კორონა რო აიკიდა 🤬🤬🤬

29

6 აპრილი 2021 19:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ისე ჩამოყარეთ ცხვირ ყურები რომ აი რავიცი, გეგონება ვიღაც მე5 დონის გუნდზე იყოს საუბარი, სულ რომ მეორე კამანდით გამოდიოდნენ ეს რეალია, ლივერპულიც ძალიან დიდი დანაკლისებით ხვდება და არ დაგავიწყდეთ განმეორებით მატჩშიც კი ვერ დაეხმარება ვერც ისენი ვინც აკლია დ ამითუმეტეს მათი სავიზიტო ბარადი ენფილის ფანობა, მთავარია რეალმა არ წააგოს, ან ძალიან მინიმალურად წააგოს, ან არცაა გამორიცხული რომ საერთოდ მოიგოს რატომ ვერ უნდა მოიგოს? ერთადერთი სალაჰი მანე ისიც სისწრაფით არიან კარგი დანარჩენი დიდი ვერაფერი, მაგას მენდი ვაკსესი დედას უტირებს ფლანგზე, მთავარია მარსელომ არ გაუბეროს, და დაცვამ, ცენტრი სიეთი მაგარი ყავს რეალს რომ აი რავიცი, თან ბენზემა სასწაულ ფრმაშია, მოკლედ სანახავობრივი თამაში იქნება. აი ამ ბარსელონას ბალეშიკებს რატომ გინდათ რეალის გავარდნა ვერ ვიგებ საერთოდ იცი რას ნიშნავს კოეფიციენტის დაცემა ჩემპიონატებს შორის? ან საერთოდ ატყობთ 1/4 მარტო 1 ესპანური რომ არის? ეს ძალიან ბევრ რამეზე მეყველებს ასე თუ გაგრძელდა 1-2 წლის შემდეგ ესპანეთიდან 3 გუნდი გავა ლიგაზე ხოლე გერმანიიდან და ინგლისიდან 5-5 გუნდები, ასე რომ რეალი 1/4 თუ გამოვარდა ეს ძალიან დიდი დარტყმა იქნება ესპანეთითვის მაგრამ საერთოდ გაგებაში არ ხართ ზოგზოგიერთი ამ დეტალების :დ

30

6 აპრილი 2021 19:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: totti10
ისე ჩამოყარეთ ცხვირ ყურები რომ აი რავიცი, გეგონება ვიღაც მე5 დონის გუნდზე იყოს საუბარი, სულ რომ მეორე კამანდით გამოდიოდნენ ეს რეალია, ლივერპულიც ძალიან დიდი დანაკლისებით ხვდება და არ დაგავიწყდეთ განმეორებით მატჩშიც კი ვერ დაეხმარება ვერც ისენი ვინც აკლია დ ამითუმეტეს მათი სავიზიტო ბარადი ენფილის ფანობა, მთავარია რეალმა არ წააგოს, ან ძალიან მინიმალურად წააგოს, ან არცაა გამორიცხული რომ საერთოდ მოიგოს რატომ ვერ უნდა მოიგოს? ერთადერთი სალაჰი მანე ისიც სისწრაფით არიან კარგი დანარჩენი დიდი ვერაფერი, მაგას მენდი ვაკსესი დედას უტირებს ფლანგზე, მთავარია მარსელომ არ გაუბეროს, და დაცვამ, ცენტრი სიეთი მაგარი ყავს რეალს რომ აი რავიცი, თან ბენზემა სასწაულ ფრმაშია, მოკლედ სანახავობრივი თამაში იქნება. აი ამ ბარსელონას ბალეშიკებს რატომ გინდათ რეალის გავარდნა ვერ ვიგებ საერთოდ იცი რას ნიშნავს კოეფიციენტის დაცემა ჩემპიონატებს შორის? ან საერთოდ ატყობთ 1/4 მარტო 1 ესპანური რომ არის? ეს ძალიან ბევრ რამეზე მეყველებს ასე თუ გაგრძელდა 1-2 წლის შემდეგ ესპანეთიდან 3 გუნდი გავა ლიგაზე ხოლე გერმანიიდან და ინგლისიდან 5-5 გუნდები, ასე რომ რეალი 1/4 თუ გამოვარდა ეს ძალიან დიდი დარტყმა იქნება ესპანეთითვის მაგრამ საერთოდ გაგებაში არ ხართ ზოგზოგიერთი ამ დეტალების :დ

100% მანე არ ვიცი და სალაჰი რო არითამაშებს დღეს ეგ ვიცი,მენდი უდგას მაგას ფლანგზე და როცა მენდი ვინმეს უდგას ერთი ერთზე ის კაცი აღარ თამაშობს,აი რაც შეეხება მანეს და ვასკესს,ვასკესა სწრაფია მარა დაცვაში მოიკოჭლებს,პლიუს სუსტი დამზღვევი ეყოლება,მოკლედ დღეს ხიფათს მხოლოდ მანესგან უნდა ველოდოთ,რაც შეეხება იმ ორს,მილიტაო არი პეპეს ჩინური ვერსია უკეთესი მოედნის ხედვით პასით და ბურთის ამოტანით დაცვიდან,ნაჩეტეს რაც შეეხება არ მგონია ისეთი შეცდომა დაუშვას რო საგილე მომენტი შეიქმნას,პირიქით მგონია რო კარიერის მატჩს დადებს და არ გაახარებს ფირმინოს,დაცვაზე კი ნერვიულობა არ ღირს,მთავარია ნახ დაცვამ ბურღთი დაიჭიროს და ვსო თორე თუ ბურთი ვერ გიჭირავს და მეტოქე დაგატყდა თავს გინდ რამოსი ნესტა გედგეს ერთად მაინც ამოგტენიან ბოლოს,ამიტო მთავარია ბურთი დავიჭიროთ და მე დანარჩენის კერძოდ დაცვის არ მეშინია,პლიუს ფედე ისკო ვინი როდრიგო და მარიანო გვყავს ზამენაზე,რავიცი უდიდესია დანაკლისი მაგრამ ფორით მოგება მგონია,2 ით 0 ს ვფიქრობ,რაც შეეხება კლასიკოს,ზიდანმა კამპზე ვალოდიას პუტას ვასკესით და კოვაჩიჩით მოუგო და მაგათთან ჩუსტიც რო დავაყენოთ მაინც გავძუყნით,ამიტო პუტაზე ფიქრი არ ღირს ვაფშე,მაგათ აკენწლავს ზიზუ როგორც ყოველთვის,მთავარია დღეს დაიდის კაი შედეგი და მინიმუმ არ წავაგოთ

31

6 აპრილი 2021 19:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2094
4 ძირითადი მცველიდან მარტო 1 რო გყავს რა პრეტენზია უნდა გვქონდეს არა?! მაგრამ ეს მადრიდია და იმედია ზზ ისე მოხოდავს გუნდს როგორც ეკადრება.ჰალა მადრიდ!!!

32

6 აპრილი 2021 19:31

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: durantulaaaaaa
ციტატა: totti10
ისე ჩამოყარეთ ცხვირ ყურები რომ აი რავიცი, გეგონება ვიღაც მე5 დონის გუნდზე იყოს საუბარი, სულ რომ მეორე კამანდით გამოდიოდნენ ეს რეალია, ლივერპულიც ძალიან დიდი დანაკლისებით ხვდება და არ დაგავიწყდეთ განმეორებით მატჩშიც კი ვერ დაეხმარება ვერც ისენი ვინც აკლია დ ამითუმეტეს მათი სავიზიტო ბარადი ენფილის ფანობა, მთავარია რეალმა არ წააგოს, ან ძალიან მინიმალურად წააგოს, ან არცაა გამორიცხული რომ საერთოდ მოიგოს რატომ ვერ უნდა მოიგოს? ერთადერთი სალაჰი მანე ისიც სისწრაფით არიან კარგი დანარჩენი დიდი ვერაფერი, მაგას მენდი ვაკსესი დედას უტირებს ფლანგზე, მთავარია მარსელომ არ გაუბეროს, და დაცვამ, ცენტრი სიეთი მაგარი ყავს რეალს რომ აი რავიცი, თან ბენზემა სასწაულ ფრმაშია, მოკლედ სანახავობრივი თამაში იქნება. აი ამ ბარსელონას ბალეშიკებს რატომ გინდათ რეალის გავარდნა ვერ ვიგებ საერთოდ იცი რას ნიშნავს კოეფიციენტის დაცემა ჩემპიონატებს შორის? ან საერთოდ ატყობთ 1/4 მარტო 1 ესპანური რომ არის? ეს ძალიან ბევრ რამეზე მეყველებს ასე თუ გაგრძელდა 1-2 წლის შემდეგ ესპანეთიდან 3 გუნდი გავა ლიგაზე ხოლე გერმანიიდან და ინგლისიდან 5-5 გუნდები, ასე რომ რეალი 1/4 თუ გამოვარდა ეს ძალიან დიდი დარტყმა იქნება ესპანეთითვის მაგრამ საერთოდ გაგებაში არ ხართ ზოგზოგიერთი ამ დეტალების :დ

100% მანე არ ვიცი და სალაჰი რო არითამაშებს დღეს ეგ ვიცი,მენდი უდგას მაგას ფლანგზე და როცა მენდი ვინმეს უდგას ერთი ერთზე ის კაცი აღარ თამაშობს,აი რაც შეეხება მანეს და ვასკესს,ვასკესა სწრაფია მარა დაცვაში მოიკოჭლებს,პლიუს სუსტი დამზღვევი ეყოლება,მოკლედ დღეს ხიფათს მხოლოდ მანესგან უნდა ველოდოთ,რაც შეეხება იმ ორს,მილიტაო არი პეპეს ჩინური ვერსია უკეთესი მოედნის ხედვით პასით და ბურთის ამოტანით დაცვიდან,ნაჩეტეს რაც შეეხება არ მგონია ისეთი შეცდომა დაუშვას რო საგილე მომენტი შეიქმნას,პირიქით მგონია რო კარიერის მატჩს დადებს და არ გაახარებს ფირმინოს,დაცვაზე კი ნერვიულობა არ ღირს,მთავარია ნახ დაცვამ ბურღთი დაიჭიროს და ვსო თორე თუ ბურთი ვერ გიჭირავს და მეტოქე დაგატყდა თავს გინდ რამოსი ნესტა გედგეს ერთად მაინც ამოგტენიან ბოლოს,ამიტო მთავარია ბურთი დავიჭიროთ და მე დანარჩენის კერძოდ დაცვის არ მეშინია,პლიუს ფედე ისკო ვინი როდრიგო და მარიანო გვყავს ზამენაზე,რავიცი უდიდესია დანაკლისი მაგრამ ფორით მოგება მგონია,2 ით 0 ს ვფიქრობ,რაც შეეხება კლასიკოს,ზიდანმა კამპზე ვალოდიას პუტას ვასკესით და კოვაჩიჩით მოუგო და მაგათთან ჩუსტიც რო დავაყენოთ მაინც გავძუყნით,ამიტო პუტაზე ფიქრი არ ღირს ვაფშე,მაგათ აკენწლავს ზიზუ როგორც ყოველთვის,მთავარია დღეს დაიდის კაი შედეგი და მინიმუმ არ წავაგოთ

ბარსას ფანი კი ვარ მაგრამ ვაღიარებ ფერლან მენდი ძალიან მევასება. მართლაც ფეხბურთელი არ მეგულება დღეს ვინც ერთი ერთზე მენდის და ვანბისაკას ათრევს ან საერთოდ მოატყუებს. ტიპს ვერ გაცდები ისე დგას და ვინმეს მენდი მოეტყუებიოს არ მახსენდება მართლა. მარსელო კი ძაანბ მაგარი იყო თავის დროზე თუმცა შეტევაში უფრო კარგი იყო და დაცვაში ხშირად უთრევიათ და აი მენდი ძალიან გიჟია. წინა ორ კლასიკოში არ გაახარა ბარსას შეტევა და ზალიან გამაოცა. ✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎

33

6 აპრილი 2021 19:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ლივერპული არაა ისეთი ძლიერი როდესაც ბარსას შეუსრულა, მაგათაც დანაკლისი აქვთ და არ არიან ფორმაში, ვარანი და რამოსი რომ გვყავდეს დაცვაში არ გაგვიჭირდებოდა , ნახევარდცვა ჩვენ უკეთესი გვყავს.აზარი დღეს არ იქნება ალბათ მაგრამ განმეორებით მატჩში მაინც იმედია დაგვეხმარება
-----------------------
ჰალამადრიდ.

34

6 აპრილი 2021 22:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: L.U.I.S F.I.G.O
ვიგებთ დღეს ბიჭებო, დარწმუნებული ვარ, როდის მოვა ეხლა 11 საათი

იმ გუნდს რომელსაც ქომაგობ ესეთი პესიმისტი გასაკვირია

35

6 აპრილი 2021 22:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1850
ასენსიოს ნაცვლად ვაბშე ისკო ჩაესვა სასტავში... როცა შეტევა მოწოდების სიმაღლეზე არ დგას და გუნდს დაცვაში პრობლემა აქვს... მოდრიჩს, კროოს და ისკოს ბურთი უნდა გაეკონტროოებინათ(კაზემირო ოდნავ უკან დაეწია, რომ მცველებს მოხმარებოდა) თუ ვერ მოვიგებდით, არ წავაგებდით მაინცარია... ზიდანმა ჩემზე 100-ჯერ უკეთესად იცის რასაც აკეთებს, რავიცი ვნახოთ...

36

6 აპრილი 2021 22:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2094
ზზ სადაც ვიწროა იქ გაწყდესო) 4-3-3 აშკარად პირველ ნომრად თამაშს ნიშნავს!

37

6 აპრილი 2021 22:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1850
ციტატა: REZY
ზზ სადაც ვიწროა იქ გაწყდესო) 4-3-3 აშკარად პირველ ნომრად თამაშს ნიშნავს!

მეც მაგას ვფიქრობ... შეტევაზეა კონცენტრირებული თითქოს, ერთი ის ვერ გამიგია ამ სუსტ გუნდებთან რატო წვება ხოლმე მაშინ. ნეტა მოიგოს და რას დავეძებ... ამ რესურსით კიდევ კარგი პატივი სცა პერესს. უეჭველი ველოდები მბაპეს ტრანსფერს + ალაბა, თორე გაუშვებენ ჯიგარს...

38

6 აპრილი 2021 22:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
ციტატა: ilarioni
ციტატა: WhiteHeart
ზიდანმა თუ ვარანის და რამოსის გარეშე კლასიკო მოიგო და მომდევნო ეტაოზე გავუდა უჩლზე, გაუფორმეთ სამუდამო კონტრაქტი, სანამ მწვრთნელობა შეეძლება.

და რომც ვერ მოიგოს და ვერ გავიდეს შემდეგ ეტაპზე უნდა დაძრახო რა შემადგენლობაც ყავს? მე პირადად არაფერს ვიტყვი ზიდანზე ამ შემადგენლობით მაქსიმუმს აკეთებს

დაიცა ეგ ვინთქვა? არ უნდა დაძრახო ტრანსფერები და ერთი სეზონი დაცდა. მე ვთქვი რომ თუ ეგ გააკეთა სასწაული იქნება მეთქი თუ ვერ გააკეთა დაძრახო უნდა მეთქი არსად არ მიწერია.

39

6 აპრილი 2021 23:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4882
აი ამიტომ.მევასება ზიდანი
ნახევარი გუნდი აკლია, მთელი დაცვის ხაზი და ლივერპულთან მოგებაზე თამაშობს. ტრაკიანი მწვრთბელია

40

6 აპრილი 2021 23:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9013
turme modrichi ver miaswrebda burts da amitom arunda danishnuliyo araferi mwovelebi

41

6 აპრილი 2021 23:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1850
გოოოოოოლ!

42

6 აპრილი 2021 23:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1870
gooooollll viniii

43

6 აპრილი 2021 23:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 593
საღოლ ვინი,ძლივს არ გაუშვა ჩარჩოში?😁😁

44

6 აპრილი 2021 23:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4882
ვინიპუხა კაცი ყოფილა, დარტყმა ასწავლა ვითომ ზიზუმ? 😂😂
საღოლ ვინი საღოლ
კროოსი ხელოვანია რა პასი დახატა

45

6 აპრილი 2021 23:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 297
Ra diagonali da ra golo,gmerto chemo😎😎😎

46

6 აპრილი 2021 23:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1870
ციტატა: lasha-bacha
საღოლ ვინი,ძლივს არ გაუშვა ჩარჩოში?😁😁

da tan ra burti😂😍

47

6 აპრილი 2021 23:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 297
Ravdiagonali da ra goli,gmerto chemo😨😨😨

48

6 აპრილი 2021 23:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 71
გოოოოლლლლლ!!!!!!!!!!!გოოოოოოოოოოოოლ!!!!!!!!!!!!

49

6 აპრილი 2021 23:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
es tamashi tu movigebt me tu cudi vtqva vinociuze chemi kargi movt.....

lamis 2 goli gaitana am chemisam

50

6 აპრილი 2021 23:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 593
ციტატა: bururjika madrid
ციტატა: lasha-bacha
საღოლ ვინი,ძლივს არ გაუშვა ჩარჩოში?😁😁

da tan ra burti😂😍

ხო მაგარი გამოვიდა პასიც მიღებაც და შესრულებაც...საუკეთესოა მგონი ვინი

51

6 აპრილი 2021 23:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4882
100000% პენალი იყო ბენზემაზე

52

6 აპრილი 2021 23:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 71
პენალიიიიი არ დადოოო !!!!

53

6 აპრილი 2021 23:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
rogor mevaseba krosis long shotebi

54

6 აპრილი 2021 23:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
go9ooooooool

55

6 აპრილი 2021 23:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1870
gooolllllĺll egreeee

56

6 აპრილი 2021 23:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
barca dagvelode movdivart vinit asensioti da benzemati da lazarwtit

57

6 აპრილი 2021 23:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 71
გოოოოოოოოოოლ გოოოოოოოოოოოოოოოოოოლ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

58

6 აპრილი 2021 23:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1870
ციტატა: owena
პენალი არ იყოს ეს? დასარტყამი ფეხი დაუბლოკა იმენა

reals rodis iyo penalts udebden chemo dzmao

59

6 აპრილი 2021 23:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 59
მალადეც ეს უკვე სხვააა :D
-----------------------
მადრიდის რეალი ყოველთვის ბრუნდება რათა ფეხბურთის ისტორია ჩაასწოროს ოქროს ასოებით

60

6 აპრილი 2021 23:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
yvela kometarebshi roa

61

6 აპრილი 2021 23:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1850
ბენზემას გასატანი აქვს wink

62

6 აპრილი 2021 23:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Gia grigalavas ფანები
ციტატა: durantulaaaaaa
ციტატა: totti10
ისე ჩამოყარეთ ცხვირ ყურები რომ აი რავიცი, გეგონება ვიღაც მე5 დონის გუნდზე იყოს საუბარი, სულ რომ მეორე კამანდით გამოდიოდნენ ეს რეალია, ლივერპულიც ძალიან დიდი დანაკლისებით ხვდება და არ დაგავიწყდეთ განმეორებით მატჩშიც კი ვერ დაეხმარება ვერც ისენი ვინც აკლია დ ამითუმეტეს მათი სავიზიტო ბარადი ენფილის ფანობა, მთავარია რეალმა არ წააგოს, ან ძალიან მინიმალურად წააგოს, ან არცაა გამორიცხული რომ საერთოდ მოიგოს რატომ ვერ უნდა მოიგოს? ერთადერთი სალაჰი მანე ისიც სისწრაფით არიან კარგი დანარჩენი დიდი ვერაფერი, მაგას მენდი ვაკსესი დედას უტირებს ფლანგზე, მთავარია მარსელომ არ გაუბეროს, და დაცვამ, ცენტრი სიეთი მაგარი ყავს რეალს რომ აი რავიცი, თან ბენზემა სასწაულ ფრმაშია, მოკლედ სანახავობრივი თამაში იქნება. აი ამ ბარსელონას ბალეშიკებს რატომ გინდათ რეალის გავარდნა ვერ ვიგებ საერთოდ იცი რას ნიშნავს კოეფიციენტის დაცემა ჩემპიონატებს შორის? ან საერთოდ ატყობთ 1/4 მარტო 1 ესპანური რომ არის? ეს ძალიან ბევრ რამეზე მეყველებს ასე თუ გაგრძელდა 1-2 წლის შემდეგ ესპანეთიდან 3 გუნდი გავა ლიგაზე ხოლე გერმანიიდან და ინგლისიდან 5-5 გუნდები, ასე რომ რეალი 1/4 თუ გამოვარდა ეს ძალიან დიდი დარტყმა იქნება ესპანეთითვის მაგრამ საერთოდ გაგებაში არ ხართ ზოგზოგიერთი ამ დეტალების :დ

100% მანე არ ვიცი და სალაჰი რო არითამაშებს დღეს ეგ ვიცი,მენდი უდგას მაგას ფლანგზე და როცა მენდი ვინმეს უდგას ერთი ერთზე ის კაცი აღარ თამაშობს,აი რაც შეეხება მანეს და ვასკესს,ვასკესა სწრაფია მარა დაცვაში მოიკოჭლებს,პლიუს სუსტი დამზღვევი ეყოლება,მოკლედ დღეს ხიფათს მხოლოდ მანესგან უნდა ველოდოთ,რაც შეეხება იმ ორს,მილიტაო არი პეპეს ჩინური ვერსია უკეთესი მოედნის ხედვით პასით და ბურთის ამოტანით დაცვიდან,ნაჩეტეს რაც შეეხება არ მგონია ისეთი შეცდომა დაუშვას რო საგილე მომენტი შეიქმნას,პირიქით მგონია რო კარიერის მატჩს დადებს და არ გაახარებს ფირმინოს,დაცვაზე კი ნერვიულობა არ ღირს,მთავარია ნახ დაცვამ ბურღთი დაიჭიროს და ვსო თორე თუ ბურთი ვერ გიჭირავს და მეტოქე დაგატყდა თავს გინდ რამოსი ნესტა გედგეს ერთად მაინც ამოგტენიან ბოლოს,ამიტო მთავარია ბურთი დავიჭიროთ და მე დანარჩენის კერძოდ დაცვის არ მეშინია,პლიუს ფედე ისკო ვინი როდრიგო და მარიანო გვყავს ზამენაზე,რავიცი უდიდესია დანაკლისი მაგრამ ფორით მოგება მგონია,2 ით 0 ს ვფიქრობ,რაც შეეხება კლასიკოს,ზიდანმა კამპზე ვალოდიას პუტას ვასკესით და კოვაჩიჩით მოუგო და მაგათთან ჩუსტიც რო დავაყენოთ მაინც გავძუყნით,ამიტო პუტაზე ფიქრი არ ღირს ვაფშე,მაგათ აკენწლავს ზიზუ როგორც ყოველთვის,მთავარია დღეს დაიდის კაი შედეგი და მინიმუმ არ წავაგოთ

ბარსას ფანი კი ვარ მაგრამ ვაღიარებ ფერლან მენდი ძალიან მევასება. მართლაც ფეხბურთელი არ მეგულება დღეს ვინც ერთი ერთზე მენდის და ვანბისაკას ათრევს ან საერთოდ მოატყუებს. ტიპს ვერ გაცდები ისე დგას და ვინმეს მენდი მოეტყუებიოს არ მახსენდება მართლა. მარსელო კი ძაანბ მაგარი იყო თავის დროზე თუმცა შეტევაში უფრო კარგი იყო და დაცვაში ხშირად უთრევიათ და აი მენდი ძალიან გიჟია. წინა ორ კლასიკოში არ გაახარა ბარსას შეტევა და ზალიან გამაოცა. ✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎

Es erti gamoige da meores klasikoze gamoigeb

63

6 აპრილი 2021 23:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 593
საღოლ ასენსიომაც კარგად შეასრულა თუ გამოუვიდა რავიცი,ფაქტია რეალი უკეთესია...ამ ზაფხულს ლივერპული დაიშლება უეჭველი

64

6 აპრილი 2021 23:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
benzemas gasatani aq ro misi zedized matchebshi golebi gagrdzelos da es 3 goli mere cazemirom tavit gaitanos da erti goloc vinmem da gameorebit matchs ar vuyureb

es assensio memarjvene mainc iyos wesierad dartyamda imito ro sup marjvenaze midis burti

65

6 აპრილი 2021 23:45

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
Ertic pirvel taimshi bichebo.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

66

6 აპრილი 2021 23:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4882
რქმდენიც არ უნდა აკრიტიკოთ ზიდანი, კაცს მთელი დაცვა და ნახევარი გუნდი აკლია და შეჭამა სალაჰი მანე ფირმონი და კლოპიც ზედ მიაყოლა :))) კარში არ დაურტყიათ და ვინისიუსით და მცველი ვასკესით აკუკავს თავზე :))

67

6 აპრილი 2021 23:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1105
მაგრად თამაშობენ ასე უნდა ითამაშონ მთელი თამაში კიდე უნდა შეუგდონ გოლები არ უნდა მოდუნდენ.საგოლ რეალს

68

6 აპრილი 2021 23:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
გული გამისკდება ალბათ ბლიად, ყველაზე მეტად ის მისწორდება რომ რამოსის და ვარანის გარეშე ვაკეთებთ ამას. კლასიკოც მივაყოლოთ და ეგარი რა. ბენზემას გოლი მინდა მეორე ტაიმში.

69

6 აპრილი 2021 23:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Kroosis pasi shedevri iyo :)))))) shesrulebac idealuri :))))) centrma gaaqro mtlianad Liverpooli :))))

70

6 აპრილი 2021 23:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ცხოვრებაში პირველად ვამბობ ამ სიტყვებს,,,, ვინიციუსი შეუდარებელია!!!
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

71

6 აპრილი 2021 23:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 628
ზიდანი არის გენიოსი ვსოო მორჩაა, გაუფრომონ სამუდამო კონტრაქტი მთელი შეტევა შეჭამა ლივერპულის, რავი რა ვთვა არ ვიცი მართლა
-----------------------
HALA MADRID!

72

6 აპრილი 2021 23:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
Benzemac gaitabs meore taimshi.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

73

6 აპრილი 2021 23:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ტიპებს კარში არ დაარტყმევინეს ამ დაცვით,საღოლ ძმაო ))

74

6 აპრილი 2021 23:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4882
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ცხოვრებაში პირველად ვამბობ ამ სიტყვებს,,,, ვინიციუსი შეუდარებელია!!!

ვინისიუსი მართლა გიჟია ამ თამაშში მოაჯადოვა ზიდანმა თუ რა უქნა, კარგად იხსნება პასებსაც არ აგვიანებს და აიკლო იქითა ფლანგი

75

6 აპრილი 2021 23:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3135
რეალი ხო ძაან მაგრად თამაშობს და იმათ ვაფშე სასწაული ჭირთ 😂😂😂 გეგონება ბავშვები თამაშობენო პასს ვერ აკეთებენ
ფსიქოლოგიურად დაანგრიეს ტიპები

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (303)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)