რამოსი:„მოდრიჩმა აუცილებლად „რეალში“ უნდა ითამაშოს“

სერხიო რამოსმა ლუკა მოდრიჩს სანაკრებო რეკორდი მიულოცა და განაცხადა, რომ ის „რეალის“ სიმბოლოდ ჩამოყალიბდა.


„ლუკიტა „რეალის“ სიმბოლოდ ჩამოყალიბდა. ეჭვი არ უნდა შევიტანოთ იმაში, რომ მოდრიჩმა „ბლანკოსში“ უნდა ითამაშოს, მას კარიერის მადრიდში დასრულებას ვუსურვებ.“

„ღვაწლი, რომელიც ლუკამ სამეფო კლუბის წარმატებაში შეიტანა ფასდაუდებელია.“ dle 10.1

  • Ramos
  • 31 მარტი 2021
  • 1982
  • 34

1

31 მარტი 2021 16:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 387
ციტატა: Don_andres
ციტატა: BLACK MAMBA
ბალზე დაჯდები თუ არ გაასწორებ მაგ ენას

შენზე არ მითქვია ბალზე ზის ვთქვი კრუიფზე და სხვა დიდ იგროკებზე რა შუაში იყო? ისე რას იტყვი ხავი-ინიესტას მაგარი გაპიარებული დუელი იყო არა ხალხისგან? ლიჩნად მასე მგონია რო აიტაცეს რა.

არა გაპიარებული არიყო მარა იმაზე რას იტყვი მოდრიძ კროოს რომ ადარებენ მაგათ სასაცილდ არ ყოფნიან ამაზე რასიტტვი მარაზმი არაა? რატო არუნდა შეადარო 3 ლიგა დადეს ერთად და რეალის ლეგენდარულ დუეტი არიან.

2

31 მარტი 2021 16:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: BLACK MAMBA
ციტატა: Don_andres
ციტატა: BLACK MAMBA
ბალზე დაჯდები თუ არ გაასწორებ მაგ ენას

შენზე არ მითქვია ბალზე ზის ვთქვი კრუიფზე და სხვა დიდ იგროკებზე რა შუაში იყო? ისე რას იტყვი ხავი-ინიესტას მაგარი გაპიარებული დუელი იყო არა ხალხისგან? ლიჩნად მასე მგონია რო აიტაცეს რა.

არა გაპიარებული არიყო მარა იმაზე რას იტყვი მოდრიძ კროოს რომ ადარებენ მაგათ სასაცილდ არ ყოფნიან ამაზე რასიტტვი მარაზმი არაა? რატო არუნდა შეადარო 3 ლიგა დადეს ერთად და რეალის ლეგენდარულ დუეტი არიან.

შედეგებით კი უკეთესი, მარა სანახაობრივი კუთხით ხავი-ინი უკეთესი იყო. ისე ამას მე არ ვამბობ, დაჟე მადრიდისტებს ვინც ვიცნობ მათი ნათქვამია რაში ვეთანხმები მე.

3

31 მარტი 2021 16:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 387
ციტატა: Don_andres
ციტატა: BLACK MAMBA
ციტატა: Don_andres
ციტატა: BLACK MAMBA
ბალზე დაჯდები თუ არ გაასწორებ მაგ ენას

შენზე არ მითქვია ბალზე ზის ვთქვი კრუიფზე და სხვა დიდ იგროკებზე რა შუაში იყო? ისე რას იტყვი ხავი-ინიესტას მაგარი გაპიარებული დუელი იყო არა ხალხისგან? ლიჩნად მასე მგონია რო აიტაცეს რა.

არა გაპიარებული არიყო მარა იმაზე რას იტყვი მოდრიძ კროოს რომ ადარებენ მაგათ სასაცილდ არ ყოფნიან ამაზე რასიტტვი მარაზმი არაა? რატო არუნდა შეადარო 3 ლიგა დადეს ერთად და რეალის ლეგენდარულ დუეტი არიან.

შედეგებით კი უკეთესი, მარა სანახაობრივი კუთხით ხავი-ინი უკეთესი იყო. ისე ამას მე არ ვამბობ, დაჟე მადრიდისტებს ვინც ვიცნობ მათი ნათქვამია რაში ვეთანხმები მე.

სანახაობით შეილება მარა სასაცილოაო ზოგადად შედარებაო ამათიო ეს ტთხავს ამის თქმა

4

31 მარტი 2021 16:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: BLACK MAMBA
ციტატა: Don_andres
ციტატა: BLACK MAMBA
ციტატა: Don_andres
ციტატა: BLACK MAMBA
ბალზე დაჯდები თუ არ გაასწორებ მაგ ენას

შენზე არ მითქვია ბალზე ზის ვთქვი კრუიფზე და სხვა დიდ იგროკებზე რა შუაში იყო? ისე რას იტყვი ხავი-ინიესტას მაგარი გაპიარებული დუელი იყო არა ხალხისგან? ლიჩნად მასე მგონია რო აიტაცეს რა.

არა გაპიარებული არიყო მარა იმაზე რას იტყვი მოდრიძ კროოს რომ ადარებენ მაგათ სასაცილდ არ ყოფნიან ამაზე რასიტტვი მარაზმი არაა? რატო არუნდა შეადარო 3 ლიგა დადეს ერთად და რეალის ლეგენდარულ დუეტი არიან.

შედეგებით კი უკეთესი, მარა სანახაობრივი კუთხით ხავი-ინი უკეთესი იყო. ისე ამას მე არ ვამბობ, დაჟე მადრიდისტებს ვინც ვიცნობ მათი ნათქვამია რაში ვეთანხმები მე.

სანახაობით შეილება მარა სასაცილოაო ზოგადად შედარებაო ამათიო ეს ტთხავს ამის თქმა

ისე, კროსი არც ინიესტაზე დიდია არც ხავიზე. მოდრიჩი კი სტაბილურობით მართლა მაგრად წამოეციათ ორივეს კი, წლების წინ არ ველოდი თუ ლუკა ამ დონის იგროკი გახდებოდა როცა ტოტეში იყო. კაროჩე სტაბილურობა ყველაზე მნიშვნელოვანია ფეხბურთში რა.

5

31 მარტი 2021 16:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 387
ციტატა: Don_andres
ციტატა: BLACK MAMBA
ციტატა: Don_andres
ციტატა: BLACK MAMBA
ციტატა: Don_andres
ციტატა: BLACK MAMBA
ბალზე დაჯდები თუ არ გაასწორებ მაგ ენას

შენზე არ მითქვია ბალზე ზის ვთქვი კრუიფზე და სხვა დიდ იგროკებზე რა შუაში იყო? ისე რას იტყვი ხავი-ინიესტას მაგარი გაპიარებული დუელი იყო არა ხალხისგან? ლიჩნად მასე მგონია რო აიტაცეს რა.

არა გაპიარებული არიყო მარა იმაზე რას იტყვი მოდრიძ კროოს რომ ადარებენ მაგათ სასაცილდ არ ყოფნიან ამაზე რასიტტვი მარაზმი არაა? რატო არუნდა შეადარო 3 ლიგა დადეს ერთად და რეალის ლეგენდარულ დუეტი არიან.

შედეგებით კი უკეთესი, მარა სანახაობრივი კუთხით ხავი-ინი უკეთესი იყო. ისე ამას მე არ ვამბობ, დაჟე მადრიდისტებს ვინც ვიცნობ მათი ნათქვამია რაში ვეთანხმები მე.

სანახაობით შეილება მარა სასაცილოაო ზოგადად შედარებაო ამათიო ეს ტთხავს ამის თქმა

ისე, კროსი არც ინიესტაზე დიდია არც ხავიზე. მოდრიჩი კი სტაბილურობით მართლა მაგრად წამოეციათ ორივეს კი, წლების წინ არ ველოდი თუ ლუკა ამ დონის იგროკი გახდებოდა როცა ტოტეში იყო. კაროჩე სტაბილურობა ყველაზე მნიშვნელოვანია ფეხბურთში რა.

კი გეთანხმები ასეა

6

31 მარტი 2021 16:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: BLACK MAMBA
კი გეთანხმები ასეა

მესი და რონალდო ზუსტად იმიტომ არიან საუკეთესოები, ამდენი სეზონი სტაბილურობა ურთულესია.

7

31 მარტი 2021 16:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 387
ციტატა: Don_andres
ციტატა: BLACK MAMBA
კი გეთანხმები ასეა

მესი და რონალდო ზუსტად იმიტომ არიან საუკეთესოები, ამდენი სეზონი სტაბილურობა ურთულესია.

მოდრიჩიც ასეა ამ ასაკში კაცი ფრინავს, ეს თუ გაუშვა პერესი მიქარავს

8

31 მარტი 2021 16:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: BLACK MAMBA
მოდრიჩიც ასეა ამ ასაკში კაცი ფრინავს, ეს თუ გაუშვა პერესი მიქარავს

მესის და მარადონას შედარებაზე რო მიდის ხოლმე ბაზარი ზუსტად ეგ თემაა. ბიჭო 15 წელია სტაბილურია მესი, მარადონა იყო სადღაც 5 და მეტი არგუმენტი რა ვთქვა? ორჯერ მეტს იტანს და ორჯერ მეტ საგოლე გადაცემას აკეთებს. 33 წლის მარადონა ლომკებში ვარდებოდა, ლეო კიდე ლა ლიგის ბომბარდირი ხდება. ერთადერთი მსოფლიო აქვს მოგებული, მესისაც ძაან ცოტა დააკლდა მაქ მეტი რა? არგენტინისთვის მარადონა დიდია უფრო, მარა მსოფლიო ფეხბურთს ლეომ უფრო მეტი მისცა ორი აზრი არ არსებობს.

9

31 მარტი 2021 17:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Don_andres
ციტატა: BLACK MAMBA
ბალზე დაჯდები თუ არ გაასწორებ მაგ ენას

შენზე არ მითქვია ბალზე ზის ვთქვი კრუიფზე და სხვა დიდ იგროკებზე რა შუაში იყო? ისე რას იტყვი ხავი-ინიესტას მაგარი გაპიარებული დუელი იყო არა ხალხისგან? ლიჩნად მასე მგონია რო აიტაცეს რა.

Brat fegburtelebs roca adareb individualurad ubda sheadaro mase ronaldos peleze da maradonaze meti tituli aq mogebuli mara mat win aravin ayenebs iniesta xavistan magrad iyo shetamashebuli da mito chanda magari tu ara rogorc fegburteli da klasit zidani bevrad win iyo es chemi piradi azria da visac saubari unda amastan dakavshirebit ki batono visaubrot

10

31 მარტი 2021 17:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Zazka_777
Brat fegburtelebs roca adareb individualurad ubda sheadaro mase ronaldos peleze da maradonaze meti tituli aq mogebuli mara mat win aravin ayenebs iniesta xavistan magrad iyo shetamashebuli da mito chanda magari tu ara rogorc fegburteli da klasit zidani bevrad win iyo es chemi piradi azria da visac saubari unda amastan dakavshirebit ki batono visaubrot

ზიდანი ინიზე დიდი არის, მარა ისეთებს აკეთებდა ინიესტა წლები, იმ ოქროს ხანაში რაც ბარსამ შექმნა ლეოს მერე ყველაზე დიდი წვლილი ანდრეს მიუძღვის. ასე რო ჯობნით ჯობდეს, მარა შედარება ტეხავს ძაან დამცირებაა. კანკავაზე ხო არ ვსაუბრობთ და კვეკვესკირზე ამხელა კლასის იგროკზე ვბაზრობთ.

11

31 მარტი 2021 17:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Don_andres
ციტატა: Zazka_777
Brat fegburtelebs roca adareb individualurad ubda sheadaro mase ronaldos peleze da maradonaze meti tituli aq mogebuli mara mat win aravin ayenebs iniesta xavistan magrad iyo shetamashebuli da mito chanda magari tu ara rogorc fegburteli da klasit zidani bevrad win iyo es chemi piradi azria da visac saubari unda amastan dakavshirebit ki batono visaubrot

ზიდანი ინიზე დიდი არის, მარა ისეთებს აკეთებდა ინიესტა წლები, იმ ოქროს ხანაში რაც ბარსამ შექმნა ლეოს მერე ყველაზე დიდი წვლილი ანდრეს მიუძღვის. ასე რო ჯობნით ჯობდეს, მარა შედარება ტეხავს ძაან დამცირებაა. კანკავაზე ხო არ ვსაუბრობთ და კვეკვესკირზე ამხელა კლასის იგროკზე ვბაზრობთ.

გეთანხმები ბრატ მაგაში ინი ჩემი ერთ ერთი საყვარელი ფეღბურთელი იყო მიუხედავად იმისაბრო რეალის გულშემატკივარი ვარ იმაში კი გეთანხმები რო ინიესტა მოდრიჩზე მაგარი ფეღბურთელი იყო მარა ზიდანი უფრო მაღალ ლეველზე იყო ვიდრე ინი

ციტატა: Zazka_777
ციტატა: Don_andres
ციტატა: Zazka_777
Brat fegburtelebs roca adareb individualurad ubda sheadaro mase ronaldos peleze da maradonaze meti tituli aq mogebuli mara mat win aravin ayenebs iniesta xavistan magrad iyo shetamashebuli da mito chanda magari tu ara rogorc fegburteli da klasit zidani bevrad win iyo es chemi piradi azria da visac saubari unda amastan dakavshirebit ki batono visaubrot

ზიდანი ინიზე დიდი არის, მარა ისეთებს აკეთებდა ინიესტა წლები, იმ ოქროს ხანაში რაც ბარსამ შექმნა ლეოს მერე ყველაზე დიდი წვლილი ანდრეს მიუძღვის. ასე რო ჯობნით ჯობდეს, მარა შედარება ტეხავს ძაან დამცირებაა. კანკავაზე ხო არ ვსაუბრობთ და კვეკვესკირზე ამხელა კლასის იგროკზე ვბაზრობთ.

გეთანხმები ბრატ მაგაში ინი ჩემი ერთ ერთი საყვარელი ფეღბურთელი იყო მიუხედავად იმისაბრო რეალის გულშემატკივარი ვარ იმაში კი გეთანხმები რო ინიესტა მოდრიჩზე მაგარი ფეღბურთელი იყო მარა ზიდანი უფრო მაღალ ლეველზე იყო ვიდრე ინი

ამით მე ინის არ ვაკნინებ მართლა საოცარი ფეღბურთელი იყო მარა როცა ფეღბურთელებს ვადარებთ აქ უკვე ტიტულები მეორეხარისხოვანია

12

31 მარტი 2021 17:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Zazka_777
ამით მე ინის არ ვაკნინებ მართლა საოცარი ფეღბურთელი იყო მარა როცა ფეღბურთელებს ვადარებთ აქ უკვე ტიტულები მეორეხარისხოვანია

მესი თუ მარადონა შენი აზრით?

13

31 მარტი 2021 17:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 387
ციტატა: Don_andres
ციტატა: Zazka_777
ამით მე ინის არ ვაკნინებ მართლა საოცარი ფეღბურთელი იყო მარა როცა ფეღბურთელებს ვადარებთ აქ უკვე ტიტულები მეორეხარისხოვანია

მესი თუ მარადონა შენი აზრით?

ძალიან მარტივად მარადონა, მარადონა არგენტინაში ღმერთად ყავთ და მესის საეროდ არაფერი გაუკეთებია ისეთი განსკაკუთრებული ნაკრებში, და ახლა არგენტინელს ძმაო მაგარი ახატია მესი ხეტაფეეს 9 კაცს რომ მოატყუებს და გაიტანს ესაგარი ახატათ არგენტინაში

14

31 მარტი 2021 17:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: BLACK MAMBA
ციტატა: Don_andres
ციტატა: Zazka_777
ამით მე ინის არ ვაკნინებ მართლა საოცარი ფეღბურთელი იყო მარა როცა ფეღბურთელებს ვადარებთ აქ უკვე ტიტულები მეორეხარისხოვანია

მესი თუ მარადონა შენი აზრით?

ძალიან მარტივად მარადონა, მარადონა არგენტინაში ღმერთად ყავთ და მესის საეროდ არაფერი გაუკეთებია ისეთი განსკაკუთრებული ნაკრებში, და ახლა არგენტინელს ძმაო მაგარი ახატია მესი ხეტაფეეს 9 კაცს რომ მოატყუებს და გაიტანს ესაგარი ახატათ არგენტინაში

მოიცა არგენტინაში მარადონა დიდია უფრო, მარა ის ერთი მუნდიალი, ვერანაირად გადაწონის 15 წლიან სტაბილურობას და დაუმთავრებელი რეკორდების სიას. ტაკ შტო რადგან არგენტინისთვის დიეგო დიდია, არ ნიშნავს რო ყველასთვის მასეა. მესიმ მსოფლიო ფეხბურთს მარადონაზე მეტი მისცა.

15

31 მარტი 2021 17:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: BLACK MAMBA
ციტატა: Don_andres
ციტატა: BLACK MAMBA
ასეთ კითვას როგორ მისვავ ინიესტას რომ ზიდანს ადარებ სირცხვილი და შეურაწყოფაა, რასაც ზიდანი ერთი ფეხითაკეთებდა მაგას ოთხი ინიიესტა ვერ გააკეთებს ორი ფეხით. რა სექტა ბიჯო ვის მიდარებთ ინიესტაზე დიდი უკვე მოდრიიჩია ძალიან მარტივად, როცა ინიესტას უკვე კუილი გასდიოდა და ფულის გამო ყანა იაპონიაში წაეთრა მაგ ასაკში ლუკამ ოქროს ბურთი დადო,

გეფიცები ინიესტას კარიერა რო არ ვიცოდე მე, ვიტყოდი ერთი ჩვეულებრივი იგროკია თქო 😂 ინიესტას ტიტულები შეადარე ზიდანისას ჯერ მარტო და შედარება ტეხავს მერე თქვი. ოთხი ლიგა აქ ინის, ზიდანს 1. მსოფლიო ჩემპიონიცაა ინი, ფინალში მისი გოლით გახდა თან და ტეხავს? მითუმეტეს ის ეპოქა რაც იყო წლებია ინი მესისთან ერთად მთავარი შემოქმედი იყო. ან რა ზიდანი პელე და მარადონა, მესი, კრუიფი ბალზე ზიან? ნიხუიასიბე.

ანუ ის ინიეატა არ ხარ ის ხიხო რო გდია საიტზე. კაი აგიხსნი, ჯერ მიკვირს რაზე დროს ვხარჯავ რა დრო დადგა ინესტას ზიდანს ადარებენ და ამაზე დროს ვხარჯავ, კაცო არბელოას მსოფლიო აქ მოგებული მესის არა, ჯობია? დდდ რომარიოს ფენომენზე და ზიდანზე მეტი გოლი აქ ჯობია? დდდდდ ბიჯოო ზიდანმა 98 ში მსოფლიო მარტო მოიგო და 2006 შოც მარტო იგედა რო არა ახვარი მატერაცი, იმენა მარტო ათრებდა ნაკრებს, როცა ესპანეთმა ჩაიჯვა 2012 წლის მერე ინეისტამაც ჩაიჯვა ესაა განსხვავევა ბიჯო ეპოქას მიდარებ მაგ კუანას ზიდანმა ფარჩაკი საფრანგეთი ათრია და 2002 ში როცა არიყო ტრავმა ქონდა ჯგუფში ჩარჩენ მესამე თამაშში იყო ზიზუ და მოიგეს მარა აზრი აღარ ქონდა მათემატიკურად. კაროჩე იმენა რეალურად ინიესტას ზიდანის ერთი მისი ფინტი ჯობია მთლიან მის კარიერას ბიჯო ან რა იდანი უკვე მოდრიჩმაც წამოიცვა ინიესტა მარტივად, ამ რაის კრუიფი დდდდდდდდ მაგის გაპიარებული ბოღმა დედა ვატირე დდდდ კრუიფიო დდდდდდ

ბალზე დაჯდები თუ არ გაასწორებ მაგ ენას, ასე შევადარე ინიესტა ზიდანს და იმ ნაგავმა კურდღელმა ინიესტა8 მ შემაგინა როგორ ადარებ მაგათო უკვე ინიესტა ზიდანს ჯობიაო ამის გამო მაგინა

2002 safrangets tamashi ar mougia. Bolo tamashi daniam mougo2-0. Romedalma da tomasonma gautanes.

16

31 მარტი 2021 17:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Don_andres
ციტატა: Zazka_777
ამით მე ინის არ ვაკნინებ მართლა საოცარი ფეღბურთელი იყო მარა როცა ფეღბურთელებს ვადარებთ აქ უკვე ტიტულები მეორეხარისხოვანია

მესი თუ მარადონა შენი აზრით?

მესი ასი პროცენტით მაგაზე ორი აზრი არარსებობს მარადონამ ფეღბურთი ითამაშა 5 6 წელი და ეს არანორმალურია ამდენი წელი ასეთ მაღალ დონეზე თამაში უბრალოდ სასწაულია და ჩემი აზრით ფეღბურთი ძალ8ან ბევრს დაკარგავს მესი რო კარიერას დაამთავრებს მე არ მგონია მესის ნაირი მეორე დაიბადოს ვინმე მესი არის ფეღბურთის ისტორიაში ერთ ერთი საუკეთესო ფეღბურთელი ამაზე დავაც სამარცხვინოა ჩემი აზრით

17

31 მარტი 2021 17:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Zazka_777
მესი ასი პროცენტით მაგაზე ორი აზრი არარსებობს მარადონამ ფეღბურთი ითამაშა 5 6 წელი და ეს არანორმალურია ამდენი წელი ასეთ მაღალ დონეზე თამაში უბრალოდ სასწაულია და ჩემი აზრით ფეღბურთი ძალ8ან ბევრს დაკარგავს მესი რო კარიერას დაამთავრებს მე არ მგონია მესის ნაირი მეორე დაიბადოს ვინმე მესი არის ფეღბურთის ისტორიაში ერთ ერთი საუკეთესო ფეღბურთელი ამაზე დავაც სამარცხვინოა ჩემი აზრით

15 წლიანი სტაბილურობას ვერ გადაწონის 2 სკუდეტო და 1 მსოფლიო ვერანაირად. მსოფლიოიმდეც ცოტა დააკლდა, ფინალში ითამაშა ტიპმა.

18

31 მარტი 2021 17:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Zogs iniesta sheidzleba moswondes da zogs zidani eg ukve gemovnebis ambavia. Faqtia orive mega varskvlavi iyo. Mara sircxvilia shedareba da texavso eg mgoni sisulelea.:)))) Iniestas tu xvi yavda da messi zidans galaqtico yavda mere ra.:))) Rauli figu da fenomeni.

19

31 მარტი 2021 17:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Don_andres
ციტატა: Zazka_777
მესი ასი პროცენტით მაგაზე ორი აზრი არარსებობს მარადონამ ფეღბურთი ითამაშა 5 6 წელი და ეს არანორმალურია ამდენი წელი ასეთ მაღალ დონეზე თამაში უბრალოდ სასწაულია და ჩემი აზრით ფეღბურთი ძალ8ან ბევრს დაკარგავს მესი რო კარიერას დაამთავრებს მე არ მგონია მესის ნაირი მეორე დაიბადოს ვინმე მესი არის ფეღბურთის ისტორიაში ერთ ერთი საუკეთესო ფეღბურთელი ამაზე დავაც სამარცხვინოა ჩემი აზრით

15 წლიანი სტაბილურობას ვერ გადაწონის 2 სკუდეტო და 1 მსოფლიო ვერანაირად. მსოფლიოიმდეც ცოტა დააკლდა, ფინალში ითამაშა ტიპმა.

ხო რა მესი უფრო დიდია ჩემი აზრით

ციტატა: SLASH_guns_n_roses
Zogs iniesta sheidzleba moswondes da zogs zidani eg ukve gemovnebis ambavia. Faqtia orive mega varskvlavi iyo. Mara sircxvilia shedareba da texavso eg mgoni sisulelea.:)))) Iniestas tu xvi yavda da messi zidans galaqtico yavda mere ra.:))) Rauli figu da fenomeni.

შენი აზრით ნეიმარი თუ რონალდინიო

20

31 მარტი 2021 17:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Don_andres
ციტატა: BLACK MAMBA
ციტატა: Don_andres
ციტატა: Zazka_777
ამით მე ინის არ ვაკნინებ მართლა საოცარი ფეღბურთელი იყო მარა როცა ფეღბურთელებს ვადარებთ აქ უკვე ტიტულები მეორეხარისხოვანია

მესი თუ მარადონა შენი აზრით?

ძალიან მარტივად მარადონა, მარადონა არგენტინაში ღმერთად ყავთ და მესის საეროდ არაფერი გაუკეთებია ისეთი განსკაკუთრებული ნაკრებში, და ახლა არგენტინელს ძმაო მაგარი ახატია მესი ხეტაფეეს 9 კაცს რომ მოატყუებს და გაიტანს ესაგარი ახატათ არგენტინაში

მოიცა არგენტინაში მარადონა დიდია უფრო, მარა ის ერთი მუნდიალი, ვერანაირად გადაწონის 15 წლიან სტაბილურობას და დაუმთავრებელი რეკორდების სიას. ტაკ შტო რადგან არგენტინისთვის დიეგო დიდია, არ ნიშნავს რო ყველასთვის მასეა. მესიმ მსოფლიო ფეხბურთს მარადონაზე მეტი მისცა.

როგორ იქნები მსოფლიოში პირველი მოთამაშე როდესაც შენს ქვეყანაში არხარ პირველი. კარიერის დასრულებისშემდეგ ფეხბურთელის შეფასება მაინც ტიტულებით ხდება და სანაკრებო ტიტულებს დიდი მნიშვნელობა ენიჭება, მესი მაგარია და ამას ვინც ვერ ხედავს ჯობია სხვა სპორტს უყუროს, უბრალოდ ფაქტი ისაა რომ ინიესტას ნეიმარის და ხავისგარეშე ნორმალური ტიტული არმოუგია, წლების მერე არავინ გაიხსენებს რომ ბართლომეუმ დაანგრია გუნდი და ამიტო ვერ მოიგო. სხვადასხვა ეპოქის ფეხბურთელების შედარება ყველაზე რთულია

21

31 მარტი 2021 17:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Zazka_777
ციტატა: Don_andres
ციტატა: Zazka_777
მესი ასი პროცენტით მაგაზე ორი აზრი არარსებობს მარადონამ ფეღბურთი ითამაშა 5 6 წელი და ეს არანორმალურია ამდენი წელი ასეთ მაღალ დონეზე თამაში უბრალოდ სასწაულია და ჩემი აზრით ფეღბურთი ძალ8ან ბევრს დაკარგავს მესი რო კარიერას დაამთავრებს მე არ მგონია მესის ნაირი მეორე დაიბადოს ვინმე მესი არის ფეღბურთის ისტორიაში ერთ ერთი საუკეთესო ფეღბურთელი ამაზე დავაც სამარცხვინოა ჩემი აზრით

15 წლიანი სტაბილურობას ვერ გადაწონის 2 სკუდეტო და 1 მსოფლიო ვერანაირად. მსოფლიოიმდეც ცოტა დააკლდა, ფინალში ითამაშა ტიპმა.

ხო რა მესი უფრო დიდია ჩემი აზრით

ციტატა: SLASH_guns_n_roses
Zogs iniesta sheidzleba moswondes da zogs zidani eg ukve gemovnebis ambavia. Faqtia orive mega varskvlavi iyo. Mara sircxvilia shedareba da texavso eg mgoni sisulelea.:)))) Iniestas tu xvi yavda da messi zidans galaqtico yavda mere ra.:))) Rauli figu da fenomeni.

შენი აზრით ნეიმარი თუ რონალდინიო

Ravici. Me ronaldinho ufro momwons.:)))

22

31 მარტი 2021 17:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: SLASH_guns_n_roses
ციტატა: Zazka_777
ციტატა: Don_andres
ციტატა: Zazka_777
მესი ასი პროცენტით მაგაზე ორი აზრი არარსებობს მარადონამ ფეღბურთი ითამაშა 5 6 წელი და ეს არანორმალურია ამდენი წელი ასეთ მაღალ დონეზე თამაში უბრალოდ სასწაულია და ჩემი აზრით ფეღბურთი ძალ8ან ბევრს დაკარგავს მესი რო კარიერას დაამთავრებს მე არ მგონია მესის ნაირი მეორე დაიბადოს ვინმე მესი არის ფეღბურთის ისტორიაში ერთ ერთი საუკეთესო ფეღბურთელი ამაზე დავაც სამარცხვინოა ჩემი აზრით

15 წლიანი სტაბილურობას ვერ გადაწონის 2 სკუდეტო და 1 მსოფლიო ვერანაირად. მსოფლიოიმდეც ცოტა დააკლდა, ფინალში ითამაშა ტიპმა.

ხო რა მესი უფრო დიდია ჩემი აზრით

ციტატა: SLASH_guns_n_roses
Zogs iniesta sheidzleba moswondes da zogs zidani eg ukve gemovnebis ambavia. Faqtia orive mega varskvlavi iyo. Mara sircxvilia shedareba da texavso eg mgoni sisulelea.:)))) Iniestas tu xvi yavda da messi zidans galaqtico yavda mere ra.:))) Rauli figu da fenomeni.

შენი აზრით ნეიმარი თუ რონალდინიო

Ravici. Me ronaldinho ufro momwons.:)))

ხო მე მაინც ნეიმარისკენ ვიხრები მარა მაინც გემოვნების ამბავია

23

31 მარტი 2021 17:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Zazka_777
ციტატა: SLASH_guns_n_roses
ციტატა: Zazka_777
ციტატა: Don_andres
ციტატა: Zazka_777
მესი ასი პროცენტით მაგაზე ორი აზრი არარსებობს მარადონამ ფეღბურთი ითამაშა 5 6 წელი და ეს არანორმალურია ამდენი წელი ასეთ მაღალ დონეზე თამაში უბრალოდ სასწაულია და ჩემი აზრით ფეღბურთი ძალ8ან ბევრს დაკარგავს მესი რო კარიერას დაამთავრებს მე არ მგონია მესის ნაირი მეორე დაიბადოს ვინმე მესი არის ფეღბურთის ისტორიაში ერთ ერთი საუკეთესო ფეღბურთელი ამაზე დავაც სამარცხვინოა ჩემი აზრით

15 წლიანი სტაბილურობას ვერ გადაწონის 2 სკუდეტო და 1 მსოფლიო ვერანაირად. მსოფლიოიმდეც ცოტა დააკლდა, ფინალში ითამაშა ტიპმა.

ხო რა მესი უფრო დიდია ჩემი აზრით

ციტატა: SLASH_guns_n_roses
Zogs iniesta sheidzleba moswondes da zogs zidani eg ukve gemovnebis ambavia. Faqtia orive mega varskvlavi iyo. Mara sircxvilia shedareba da texavso eg mgoni sisulelea.:)))) Iniestas tu xvi yavda da messi zidans galaqtico yavda mere ra.:))) Rauli figu da fenomeni.

შენი აზრით ნეიმარი თუ რონალდინიო

Ravici. Me ronaldinho ufro momwons.:)))

ხო მე მაინც ნეიმარისკენ ვიხრები მარა მაინც გემოვნების ამბავია

Eg ra tqma unda. Yvela ert azrze ver iqneba.

24

31 მარტი 2021 18:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5513
ზიდანიც და ინიესტაც ზოგადად ორივე გვიან გაიხსნა,ორივეს კარიერის პიკი სადაღაც 25.. 26 წლის ასაკში ჰქონდათ მაგრამ მოკლე დროში იმხელა ნახტომი გააკეთეს აბსოლიტურ სხვა ლეველზეე ავიდნენ.ორივეს საერთო ეს აქვთ,თუმცა ნიშანდობლივიაა ვინ იყო ზიდანი კლუბისთვის და ნაკრებისთვის და ცვინ იყო ინიესტა კლუბისთვის და ნაკრებისთვის,თუ ჩვენ ამ კუთხით შევხედავთ საკითხსს ნათელია ზიდანის როლიი გაცილებით მეტი იყო კლუბშიც და ნაკრებშიც,ანუ ინიესტასს იმ დოზის პასუხისგებლობაა და როგორ ვთქვაა როლი არც კლუბში და არც ნაკრებში არ ჰქონიააა როგორც ეს ზიდანს ჰქონდა,,ინიესტა უფროო რაღაც ფართის მონაკვეთზეე ფაზაში საკვანძო იგროკი იყოო რომელიც სისტემაში კარგად იჯდაა და გუნდს უპირატესობას აძლევდა,მაგრამ ზიდანი რასაც საფრანგეთში თამაშობდა და რეალში ეს მაშტაბიააა ,აბსოლიტურად ის განაგებდა რიტმს დინამიკასს მას უფრო მეტი ფუნქციები ჰქონდა მოედანზეე .უფრო მეტის აღებაც უწევვდა უფრო მეტი სქილებიც ქონდა რაზეა საუბარიი მონაცემებითაცც სჯობნის ინიესტას ,ანუ რო ვთქვათო შედარება ტეხავს ცალსახად ამხელა სხვაობაა არააა,მეტიც ამის თქმა მკრეხელობაც კიაა,მაგრამ ზიდანი რომ სჯობიაა ამაზე დავა არასერიოზულიც კია.

გემოვნებაა როცაა საპირწონეს ადარებ ,ერთი დონის მოთამაშეებსს აქ შეიძლება ისაუბრო გემოვნებაზე და გაგაჩნდეს სუბიექტური აზრი,მაგრრამ ჭეშმარიტი აზრი მაშინ ითრგუნება როცა შენი სუბიექტურობით ცდილობ დათრგუნო ობიექტურობაა.ზიდანი რომ სჯობია ინიესტას ეს გემოვნების საკითხი კი არაა აბსოლიტური ჭეშმარიტებააააა .კანეც.

ვერ შემოვალ იმ პოლემიკაში ამან ამდენი ტიტული მოიგო იმან ამდენიი რემბო მოერევა თუ ბრუსლი,მოთამაშის დონესს ტიტულები რომ განსაზღვრავდეს და მათი რაოდენობაა მინიმუმ 50 ფორვარდი იდგებოდა ფენომენზე წინ,ჟულიენ ბელეტს აქვს ლიგაა მ,ოგებული და ფენომენს არააა ამ კუთხით რომ შევადარაოთ და ესე მივიუდგეთ საკითხს არამხოლოდ ფეხბურთის არამედ კაცობრიობის წინაშე დანაშაულიც კიააა .ზიდანი კლუბშიც და ნაკრებშიც უფრო დომინანტი იყოოო და გაცილებით მნიშვნელოვანი პერსონა ვიდრე ინიესტა,მეტიც ინიესტაზე დიდი როლი მე თუ მკითხავთ ჩავის აქვსსს ის განაგებდა ბარსას და ესპანეთის ნაკრების რიტმს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

25

31 მარტი 2021 18:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ზიდანიც და ინიესტაც ზოგადად ორივე გვიან გაიხსნა,ორივეს კარიერის პიკი სადაღაც 25.. 26 წლის ასაკში ჰქონდათ მაგრამ მოკლე დროში იმხელა ნახტომი გააკეთეს აბსოლიტურ სხვა ლეველზეე ავიდნენ.ორივეს საერთო ეს აქვთ,თუმცა ნიშანდობლივიაა ვინ იყო ზიდანი კლუბისთვის და ნაკრებისთვის და ცვინ იყო ინიესტა კლუბისთვის და ნაკრებისთვის,თუ ჩვენ ამ კუთხით შევხედავთ საკითხსს ნათელია ზიდანის როლიი გაცილებით მეტი იყო კლუბშიც და ნაკრებშიც,ანუ ინიესტასს იმ დოზის პასუხისგებლობაა და როგორ ვთქვაა როლი არც კლუბში და არც ნაკრებში არ ჰქონიააა როგორც ეს ზიდანს ჰქონდა,,ინიესტა უფროო რაღაც ფართის მონაკვეთზეე ფაზაში საკვანძო იგროკი იყოო რომელიც სისტემაში კარგად იჯდაა და გუნდს უპირატესობას აძლევდა,მაგრამ ზიდანი რასაც საფრანგეთში თამაშობდა და რეალში ეს მაშტაბიააა ,აბსოლიტურად ის განაგებდა რიტმს დინამიკასს მას უფრო მეტი ფუნქციები ჰქონდა მოედანზეე .უფრო მეტის აღებაც უწევვდა უფრო მეტი სქილებიც ქონდა რაზეა საუბარიი მონაცემებითაცც სჯობნის ინიესტას ,ანუ რო ვთქვათო შედარება ტეხავს ცალსახად ამხელა სხვაობაა არააა,მეტიც ამის თქმა მკრეხელობაც კიაა,მაგრამ ზიდანი რომ სჯობიაა ამაზე დავა არასერიოზულიც კია.

გემოვნებაა როცაა საპირწონეს ადარებ ,ერთი დონის მოთამაშეებსს აქ შეიძლება ისაუბრო გემოვნებაზე და გაგაჩნდეს სუბიექტური აზრი,მაგრრამ ჭეშმარიტი აზრი მაშინ ითრგუნება როცა შენი სუბიექტურობით ცდილობ დათრგუნო ობიექტურობაა.ზიდანი რომ სჯობია ინიესტას ეს გემოვნების საკითხი კი არაა აბსოლიტური ჭეშმარიტებააააა .კანეც.

ვერ შემოვალ იმ პოლემიკაში ამან ამდენი ტიტული მოიგო იმან ამდენიი რემბო მოერევა თუ ბრუსლი,მოთამაშის დონესს ტიტულები რომ განსაზღვრავდეს და მათი რაოდენობაა მინიმუმ 50 ფორვარდი იდგებოდა ფენომენზე წინ,ჟულიენ ბელეტს აქვს ლიგაა მ,ოგებული და ფენომენს არააა ამ კუთხით რომ შევადარაოთ და ესე მივიუდგეთ საკითხს არამხოლოდ ფეხბურთის არამედ კაცობრიობის წინაშე დანაშაულიც კიააა .ზიდანი კლუბშიც და ნაკრებშიც უფრო დომინანტი იყოოო და გაცილებით მნიშვნელოვანი პერსონა ვიდრე ინიესტა,მეტიც ინიესტაზე დიდი როლი მე თუ მკითხავთ ჩავის აქვსსს ის განაგებდა ბარსას და ესპანეთის ნაკრების რიტმს.

მესი თუ მარადონა?

26

31 მარტი 2021 19:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 83
ციტატა: Don_andres
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ზიდანიც და ინიესტაც ზოგადად ორივე გვიან გაიხსნა,ორივეს კარიერის პიკი სადაღაც 25.. 26 წლის ასაკში ჰქონდათ მაგრამ მოკლე დროში იმხელა ნახტომი გააკეთეს აბსოლიტურ სხვა ლეველზეე ავიდნენ.ორივეს საერთო ეს აქვთ,თუმცა ნიშანდობლივიაა ვინ იყო ზიდანი კლუბისთვის და ნაკრებისთვის და ცვინ იყო ინიესტა კლუბისთვის და ნაკრებისთვის,თუ ჩვენ ამ კუთხით შევხედავთ საკითხსს ნათელია ზიდანის როლიი გაცილებით მეტი იყო კლუბშიც და ნაკრებშიც,ანუ ინიესტასს იმ დოზის პასუხისგებლობაა და როგორ ვთქვაა როლი არც კლუბში და არც ნაკრებში არ ჰქონიააა როგორც ეს ზიდანს ჰქონდა,,ინიესტა უფროო რაღაც ფართის მონაკვეთზეე ფაზაში საკვანძო იგროკი იყოო რომელიც სისტემაში კარგად იჯდაა და გუნდს უპირატესობას აძლევდა,მაგრამ ზიდანი რასაც საფრანგეთში თამაშობდა და რეალში ეს მაშტაბიააა ,აბსოლიტურად ის განაგებდა რიტმს დინამიკასს მას უფრო მეტი ფუნქციები ჰქონდა მოედანზეე .უფრო მეტის აღებაც უწევვდა უფრო მეტი სქილებიც ქონდა რაზეა საუბარიი მონაცემებითაცც სჯობნის ინიესტას ,ანუ რო ვთქვათო შედარება ტეხავს ცალსახად ამხელა სხვაობაა არააა,მეტიც ამის თქმა მკრეხელობაც კიაა,მაგრამ ზიდანი რომ სჯობიაა ამაზე დავა არასერიოზულიც კია.

გემოვნებაა როცაა საპირწონეს ადარებ ,ერთი დონის მოთამაშეებსს აქ შეიძლება ისაუბრო გემოვნებაზე და გაგაჩნდეს სუბიექტური აზრი,მაგრრამ ჭეშმარიტი აზრი მაშინ ითრგუნება როცა შენი სუბიექტურობით ცდილობ დათრგუნო ობიექტურობაა.ზიდანი რომ სჯობია ინიესტას ეს გემოვნების საკითხი კი არაა აბსოლიტური ჭეშმარიტებააააა .კანეც.

ვერ შემოვალ იმ პოლემიკაში ამან ამდენი ტიტული მოიგო იმან ამდენიი რემბო მოერევა თუ ბრუსლი,მოთამაშის დონესს ტიტულები რომ განსაზღვრავდეს და მათი რაოდენობაა მინიმუმ 50 ფორვარდი იდგებოდა ფენომენზე წინ,ჟულიენ ბელეტს აქვს ლიგაა მ,ოგებული და ფენომენს არააა ამ კუთხით რომ შევადარაოთ და ესე მივიუდგეთ საკითხს არამხოლოდ ფეხბურთის არამედ კაცობრიობის წინაშე დანაშაულიც კიააა .ზიდანი კლუბშიც და ნაკრებშიც უფრო დომინანტი იყოოო და გაცილებით მნიშვნელოვანი პერსონა ვიდრე ინიესტა,მეტიც ინიესტაზე დიდი როლი მე თუ მკითხავთ ჩავის აქვსსს ის განაგებდა ბარსას და ესპანეთის ნაკრების რიტმს.

მესი თუ მარადონა?

რაის მარადონა მარადონას გაპიარება მოვტ*ან მე ის 1 მსოფლიო როარა ლინგარდსაც არ შეადარებდნენ, თან როდის მოიგო 80-90 იან წლებში დღეს რომ ეთამაშა მსოფლიოს მოიგებდა კიარა ნახევარფინალამდეც ვერ მიქაჩავდა, ნესი ისტორიაში საუკეთესოა და სასაცილოა მაგ 2 ის შედარება, ძაან არჯნდა გიყვარდეს ფეხბურთის მესის მარადონა როარჩიო

27

31 მარტი 2021 20:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: irakli123
ციტატა: Don_andres
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ზიდანიც და ინიესტაც ზოგადად ორივე გვიან გაიხსნა,ორივეს კარიერის პიკი სადაღაც 25.. 26 წლის ასაკში ჰქონდათ მაგრამ მოკლე დროში იმხელა ნახტომი გააკეთეს აბსოლიტურ სხვა ლეველზეე ავიდნენ.ორივეს საერთო ეს აქვთ,თუმცა ნიშანდობლივიაა ვინ იყო ზიდანი კლუბისთვის და ნაკრებისთვის და ცვინ იყო ინიესტა კლუბისთვის და ნაკრებისთვის,თუ ჩვენ ამ კუთხით შევხედავთ საკითხსს ნათელია ზიდანის როლიი გაცილებით მეტი იყო კლუბშიც და ნაკრებშიც,ანუ ინიესტასს იმ დოზის პასუხისგებლობაა და როგორ ვთქვაა როლი არც კლუბში და არც ნაკრებში არ ჰქონიააა როგორც ეს ზიდანს ჰქონდა,,ინიესტა უფროო რაღაც ფართის მონაკვეთზეე ფაზაში საკვანძო იგროკი იყოო რომელიც სისტემაში კარგად იჯდაა და გუნდს უპირატესობას აძლევდა,მაგრამ ზიდანი რასაც საფრანგეთში თამაშობდა და რეალში ეს მაშტაბიააა ,აბსოლიტურად ის განაგებდა რიტმს დინამიკასს მას უფრო მეტი ფუნქციები ჰქონდა მოედანზეე .უფრო მეტის აღებაც უწევვდა უფრო მეტი სქილებიც ქონდა რაზეა საუბარიი მონაცემებითაცც სჯობნის ინიესტას ,ანუ რო ვთქვათო შედარება ტეხავს ცალსახად ამხელა სხვაობაა არააა,მეტიც ამის თქმა მკრეხელობაც კიაა,მაგრამ ზიდანი რომ სჯობიაა ამაზე დავა არასერიოზულიც კია.

გემოვნებაა როცაა საპირწონეს ადარებ ,ერთი დონის მოთამაშეებსს აქ შეიძლება ისაუბრო გემოვნებაზე და გაგაჩნდეს სუბიექტური აზრი,მაგრრამ ჭეშმარიტი აზრი მაშინ ითრგუნება როცა შენი სუბიექტურობით ცდილობ დათრგუნო ობიექტურობაა.ზიდანი რომ სჯობია ინიესტას ეს გემოვნების საკითხი კი არაა აბსოლიტური ჭეშმარიტებააააა .კანეც.

ვერ შემოვალ იმ პოლემიკაში ამან ამდენი ტიტული მოიგო იმან ამდენიი რემბო მოერევა თუ ბრუსლი,მოთამაშის დონესს ტიტულები რომ განსაზღვრავდეს და მათი რაოდენობაა მინიმუმ 50 ფორვარდი იდგებოდა ფენომენზე წინ,ჟულიენ ბელეტს აქვს ლიგაა მ,ოგებული და ფენომენს არააა ამ კუთხით რომ შევადარაოთ და ესე მივიუდგეთ საკითხს არამხოლოდ ფეხბურთის არამედ კაცობრიობის წინაშე დანაშაულიც კიააა .ზიდანი კლუბშიც და ნაკრებშიც უფრო დომინანტი იყოოო და გაცილებით მნიშვნელოვანი პერსონა ვიდრე ინიესტა,მეტიც ინიესტაზე დიდი როლი მე თუ მკითხავთ ჩავის აქვსსს ის განაგებდა ბარსას და ესპანეთის ნაკრების რიტმს.

მესი თუ მარადონა?

რაის მარადონა მარადონას გაპიარება მოვტ*ან მე ის 1 მსოფლიო როარა ლინგარდსაც არ შეადარებდნენ, თან როდის მოიგო 80-90 იან წლებში დღეს რომ ეთამაშა მსოფლიოს მოიგებდა კიარა ნახევარფინალამდეც ვერ მიქაჩავდა, ნესი ისტორიაში საუკეთესოა და სასაცილოა მაგ 2 ის შედარება, ძაან არჯნდა გიყვარდეს ფეხბურთის მესის მარადონა როარჩიო

უიიიი. რამდენი წლის ხარ????? შენნაირი 13 წლის კულე ფანებს მესი ინ იესტა ხავი ლო გონიათ ფეხბურთი საქმეც ეგა. მესი რომ ღმერთი გგონიათ. მართლა როგორ ადარებ. კაცმა ნაპოილით ჩემპიონთა თასი და სერია ა მოიგო. თან მაშინდელი იტალიის სერია ა იყო საუკეთესო ჩემპიონატი მსოფლიოში და მთავარი ვარსკვლავები მანდ იყვნენ და ყველაზე მტავრი ნაკრებს რაც შეეხება, კაცმა რასაც ჰქვია მარტომ მოიგო მსოფლიო ჩემპიონატი. პელესაც კი გარინჩა ყავდა გვერდით და სამი მსოფლიოჩემპიონატიდან ერთი მთლიანად გარინჩას დამსახურებაა და პესესაც აქვს ნათქვამი გარინჩა და მისი საოცარი პასები რომ არა მსოფლიო ვერ მოვიგებდიო და ის პელე არ ვიქნებოდიო და ზიდანსაც ძალიან მაღალი კლასის თანაგუნდელები ყავდა ნაკრებში და მათაც შეუწყვეს ხელი იმ დიდ ტრიუმფებში და მარადონამ მართლა მარტომ მოიგო მსოფლიო და რაც მთავარია ტრამვმირებული იყო მარადონა და ტრამვმირებული კაცი გაუძღვა მუნდიალზე მაგ ნაკრებს და მესის მსოფლიო ჩემპიონატზე ერთი გოლიც კი არ აქვს საპლეიოფო ზონაში გატანილი. მარტო მსოფლიოს ჩემპიონატის ჯგუფურ ეტაპებზე აქვს გოლი და ჯგუფიდან რომ გასულა არგენტინა მესის გოლი საერთოდ არცერთხელ გაუტანია. კაცს რომელმაც მარტომ ტრავმირებულმა მოაგებინა მსოფლიო არგენტინას ადარებ კაცს რომელიც ჩახხმული დადის ნაკრებში და ჯგუფური ეტაპის იქით გოლი არ გაუტანია მსოფლიო ჩემპიონატების ისტორიაში. მითუმეტეს ოთხი მსოფლიო ჩემპიონატი ითამაშა უკვე მაგ ჯუჯამ. აი შენნაირი ცამეტი წლის ბავშვებს ნანახი მარტო მესი რომ აქვთ და მარადონამ რა გააკეთა აზრზე არც ხართ ისე აჯვავთ მესის გამო. მსოფლიო ჩემპიონატებზე არც უნდა შეადარო მართლა მარადონა მესის. იმდენად წინაა მარადონა და საკლუბო დონეზე კი მესის სჯობს მაგრამ ნაპოლითი მოიგოს მაგ მესიმ უეფას თასი თუ მაგარია. ისე წერთ მესის მარადონა არც უნდა შეადარო გეგონება მარადონა კი არა კევინ კონსტანტი ან მბაიე ნიანგი იყოს. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

28

1 აპრილი 2021 09:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 83
ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
ციტატა: irakli123
ციტატა: Don_andres
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ზიდანიც და ინიესტაც ზოგადად ორივე გვიან გაიხსნა,ორივეს კარიერის პიკი სადაღაც 25.. 26 წლის ასაკში ჰქონდათ მაგრამ მოკლე დროში იმხელა ნახტომი გააკეთეს აბსოლიტურ სხვა ლეველზეე ავიდნენ.ორივეს საერთო ეს აქვთ,თუმცა ნიშანდობლივიაა ვინ იყო ზიდანი კლუბისთვის და ნაკრებისთვის და ცვინ იყო ინიესტა კლუბისთვის და ნაკრებისთვის,თუ ჩვენ ამ კუთხით შევხედავთ საკითხსს ნათელია ზიდანის როლიი გაცილებით მეტი იყო კლუბშიც და ნაკრებშიც,ანუ ინიესტასს იმ დოზის პასუხისგებლობაა და როგორ ვთქვაა როლი არც კლუბში და არც ნაკრებში არ ჰქონიააა როგორც ეს ზიდანს ჰქონდა,,ინიესტა უფროო რაღაც ფართის მონაკვეთზეე ფაზაში საკვანძო იგროკი იყოო რომელიც სისტემაში კარგად იჯდაა და გუნდს უპირატესობას აძლევდა,მაგრამ ზიდანი რასაც საფრანგეთში თამაშობდა და რეალში ეს მაშტაბიააა ,აბსოლიტურად ის განაგებდა რიტმს დინამიკასს მას უფრო მეტი ფუნქციები ჰქონდა მოედანზეე .უფრო მეტის აღებაც უწევვდა უფრო მეტი სქილებიც ქონდა რაზეა საუბარიი მონაცემებითაცც სჯობნის ინიესტას ,ანუ რო ვთქვათო შედარება ტეხავს ცალსახად ამხელა სხვაობაა არააა,მეტიც ამის თქმა მკრეხელობაც კიაა,მაგრამ ზიდანი რომ სჯობიაა ამაზე დავა არასერიოზულიც კია.

გემოვნებაა როცაა საპირწონეს ადარებ ,ერთი დონის მოთამაშეებსს აქ შეიძლება ისაუბრო გემოვნებაზე და გაგაჩნდეს სუბიექტური აზრი,მაგრრამ ჭეშმარიტი აზრი მაშინ ითრგუნება როცა შენი სუბიექტურობით ცდილობ დათრგუნო ობიექტურობაა.ზიდანი რომ სჯობია ინიესტას ეს გემოვნების საკითხი კი არაა აბსოლიტური ჭეშმარიტებააააა .კანეც.

ვერ შემოვალ იმ პოლემიკაში ამან ამდენი ტიტული მოიგო იმან ამდენიი რემბო მოერევა თუ ბრუსლი,მოთამაშის დონესს ტიტულები რომ განსაზღვრავდეს და მათი რაოდენობაა მინიმუმ 50 ფორვარდი იდგებოდა ფენომენზე წინ,ჟულიენ ბელეტს აქვს ლიგაა მ,ოგებული და ფენომენს არააა ამ კუთხით რომ შევადარაოთ და ესე მივიუდგეთ საკითხს არამხოლოდ ფეხბურთის არამედ კაცობრიობის წინაშე დანაშაულიც კიააა .ზიდანი კლუბშიც და ნაკრებშიც უფრო დომინანტი იყოოო და გაცილებით მნიშვნელოვანი პერსონა ვიდრე ინიესტა,მეტიც ინიესტაზე დიდი როლი მე თუ მკითხავთ ჩავის აქვსსს ის განაგებდა ბარსას და ესპანეთის ნაკრების რიტმს.

მესი თუ მარადონა?

რაის მარადონა მარადონას გაპიარება მოვტ*ან მე ის 1 მსოფლიო როარა ლინგარდსაც არ შეადარებდნენ, თან როდის მოიგო 80-90 იან წლებში დღეს რომ ეთამაშა მსოფლიოს მოიგებდა კიარა ნახევარფინალამდეც ვერ მიქაჩავდა, ნესი ისტორიაში საუკეთესოა და სასაცილოა მაგ 2 ის შედარება, ძაან არჯნდა გიყვარდეს ფეხბურთის მესის მარადონა როარჩიო

უიიიი. რამდენი წლის ხარ????? შენნაირი 13 წლის კულე ფანებს მესი ინ იესტა ხავი ლო გონიათ ფეხბურთი საქმეც ეგა. მესი რომ ღმერთი გგონიათ. მართლა როგორ ადარებ. კაცმა ნაპოილით ჩემპიონთა თასი და სერია ა მოიგო. თან მაშინდელი იტალიის სერია ა იყო საუკეთესო ჩემპიონატი მსოფლიოში და მთავარი ვარსკვლავები მანდ იყვნენ და ყველაზე მტავრი ნაკრებს რაც შეეხება, კაცმა რასაც ჰქვია მარტომ მოიგო მსოფლიო ჩემპიონატი. პელესაც კი გარინჩა ყავდა გვერდით და სამი მსოფლიოჩემპიონატიდან ერთი მთლიანად გარინჩას დამსახურებაა და პესესაც აქვს ნათქვამი გარინჩა და მისი საოცარი პასები რომ არა მსოფლიო ვერ მოვიგებდიო და ის პელე არ ვიქნებოდიო და ზიდანსაც ძალიან მაღალი კლასის თანაგუნდელები ყავდა ნაკრებში და მათაც შეუწყვეს ხელი იმ დიდ ტრიუმფებში და მარადონამ მართლა მარტომ მოიგო მსოფლიო და რაც მთავარია ტრამვმირებული იყო მარადონა და ტრამვმირებული კაცი გაუძღვა მუნდიალზე მაგ ნაკრებს და მესის მსოფლიო ჩემპიონატზე ერთი გოლიც კი არ აქვს საპლეიოფო ზონაში გატანილი. მარტო მსოფლიოს ჩემპიონატის ჯგუფურ ეტაპებზე აქვს გოლი და ჯგუფიდან რომ გასულა არგენტინა მესის გოლი საერთოდ არცერთხელ გაუტანია. კაცს რომელმაც მარტომ ტრავმირებულმა მოაგებინა მსოფლიო არგენტინას ადარებ კაცს რომელიც ჩახხმული დადის ნაკრებში და ჯგუფური ეტაპის იქით გოლი არ გაუტანია მსოფლიო ჩემპიონატების ისტორიაში. მითუმეტეს ოთხი მსოფლიო ჩემპიონატი ითამაშა უკვე მაგ ჯუჯამ. აი შენნაირი ცამეტი წლის ბავშვებს ნანახი მარტო მესი რომ აქვთ და მარადონამ რა გააკეთა აზრზე არც ხართ ისე აჯვავთ მესის გამო. მსოფლიო ჩემპიონატებზე არც უნდა შეადარო მართლა მარადონა მესის. იმდენად წინაა მარადონა და საკლუბო დონეზე კი მესის სჯობს მაგრამ ნაპოლითი მოიგოს მაგ მესიმ უეფას თასი თუ მაგარია. ისე წერთ მესის მარადონა არც უნდა შეადარო გეგონება მარადონა კი არა კევინ კონსტანტი ან მბაიე ნიანგი იყოს. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

და შენ რამდენის ხარ? 2ის?? :)) იმ ფეხბურთის დედის მუტელში "დაიცავით ცენზურა!" მე სადაც 2 სერია ა 10 ლალიგას და 4 ჩემპიონთა ლიგას ჯობია, დაჟე მარადონამ რომ მარტო მოიგო .სოფლიო ისიც იმისკენ მიგვითიტებს რომ იმდროინდელი ფეხბურთი ტრაკში იყო და 1 კაცი იგებდა მსოფლიო ჩემპიონატს, იმ ფეხბურთის დედის ხახაში "დაიცავით ცენზურა!" 300 გოლიანი მარადონა რომ მესის აჯობებს ძაან გეტყობა 11 წლის მადრიდისტა როხარ მოდი მე შეგეკითხები მარადონა თუ რონალდუ? დარწმუნებული ეხლა რონალდუს აირჩევ იმიტომ რომ ჩვეულებრივი რეალზე შემკვდარი ხარ რონელმაც 2 წლისუკან დაიწყო ფეხბურთის ყურება და 300გოლიანი მარადონას ელემენტალურ მესიზე წინ რო დააყენებ იქ მორჩა შენი ფეხბურთი ფაფუ, იიიი მალადონამ მსოფლიო მოიგო იიიიიიი მასე ვილამაც მოიგო ანუ მესის ჯობია?

29

1 აპრილი 2021 10:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: irakli123
ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
ციტატა: irakli123
ციტატა: Don_andres
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ზიდანიც და ინიესტაც ზოგადად ორივე გვიან გაიხსნა,ორივეს კარიერის პიკი სადაღაც 25.. 26 წლის ასაკში ჰქონდათ მაგრამ მოკლე დროში იმხელა ნახტომი გააკეთეს აბსოლიტურ სხვა ლეველზეე ავიდნენ.ორივეს საერთო ეს აქვთ,თუმცა ნიშანდობლივიაა ვინ იყო ზიდანი კლუბისთვის და ნაკრებისთვის და ცვინ იყო ინიესტა კლუბისთვის და ნაკრებისთვის,თუ ჩვენ ამ კუთხით შევხედავთ საკითხსს ნათელია ზიდანის როლიი გაცილებით მეტი იყო კლუბშიც და ნაკრებშიც,ანუ ინიესტასს იმ დოზის პასუხისგებლობაა და როგორ ვთქვაა როლი არც კლუბში და არც ნაკრებში არ ჰქონიააა როგორც ეს ზიდანს ჰქონდა,,ინიესტა უფროო რაღაც ფართის მონაკვეთზეე ფაზაში საკვანძო იგროკი იყოო რომელიც სისტემაში კარგად იჯდაა და გუნდს უპირატესობას აძლევდა,მაგრამ ზიდანი რასაც საფრანგეთში თამაშობდა და რეალში ეს მაშტაბიააა ,აბსოლიტურად ის განაგებდა რიტმს დინამიკასს მას უფრო მეტი ფუნქციები ჰქონდა მოედანზეე .უფრო მეტის აღებაც უწევვდა უფრო მეტი სქილებიც ქონდა რაზეა საუბარიი მონაცემებითაცც სჯობნის ინიესტას ,ანუ რო ვთქვათო შედარება ტეხავს ცალსახად ამხელა სხვაობაა არააა,მეტიც ამის თქმა მკრეხელობაც კიაა,მაგრამ ზიდანი რომ სჯობიაა ამაზე დავა არასერიოზულიც კია.

გემოვნებაა როცაა საპირწონეს ადარებ ,ერთი დონის მოთამაშეებსს აქ შეიძლება ისაუბრო გემოვნებაზე და გაგაჩნდეს სუბიექტური აზრი,მაგრრამ ჭეშმარიტი აზრი მაშინ ითრგუნება როცა შენი სუბიექტურობით ცდილობ დათრგუნო ობიექტურობაა.ზიდანი რომ სჯობია ინიესტას ეს გემოვნების საკითხი კი არაა აბსოლიტური ჭეშმარიტებააააა .კანეც.

ვერ შემოვალ იმ პოლემიკაში ამან ამდენი ტიტული მოიგო იმან ამდენიი რემბო მოერევა თუ ბრუსლი,მოთამაშის დონესს ტიტულები რომ განსაზღვრავდეს და მათი რაოდენობაა მინიმუმ 50 ფორვარდი იდგებოდა ფენომენზე წინ,ჟულიენ ბელეტს აქვს ლიგაა მ,ოგებული და ფენომენს არააა ამ კუთხით რომ შევადარაოთ და ესე მივიუდგეთ საკითხს არამხოლოდ ფეხბურთის არამედ კაცობრიობის წინაშე დანაშაულიც კიააა .ზიდანი კლუბშიც და ნაკრებშიც უფრო დომინანტი იყოოო და გაცილებით მნიშვნელოვანი პერსონა ვიდრე ინიესტა,მეტიც ინიესტაზე დიდი როლი მე თუ მკითხავთ ჩავის აქვსსს ის განაგებდა ბარსას და ესპანეთის ნაკრების რიტმს.

მესი თუ მარადონა?

რაის მარადონა მარადონას გაპიარება მოვტ*ან მე ის 1 მსოფლიო როარა ლინგარდსაც არ შეადარებდნენ, თან როდის მოიგო 80-90 იან წლებში დღეს რომ ეთამაშა მსოფლიოს მოიგებდა კიარა ნახევარფინალამდეც ვერ მიქაჩავდა, ნესი ისტორიაში საუკეთესოა და სასაცილოა მაგ 2 ის შედარება, ძაან არჯნდა გიყვარდეს ფეხბურთის მესის მარადონა როარჩიო

უიიიი. რამდენი წლის ხარ????? შენნაირი 13 წლის კულე ფანებს მესი ინ იესტა ხავი ლო გონიათ ფეხბურთი საქმეც ეგა. მესი რომ ღმერთი გგონიათ. მართლა როგორ ადარებ. კაცმა ნაპოილით ჩემპიონთა თასი და სერია ა მოიგო. თან მაშინდელი იტალიის სერია ა იყო საუკეთესო ჩემპიონატი მსოფლიოში და მთავარი ვარსკვლავები მანდ იყვნენ და ყველაზე მტავრი ნაკრებს რაც შეეხება, კაცმა რასაც ჰქვია მარტომ მოიგო მსოფლიო ჩემპიონატი. პელესაც კი გარინჩა ყავდა გვერდით და სამი მსოფლიოჩემპიონატიდან ერთი მთლიანად გარინჩას დამსახურებაა და პესესაც აქვს ნათქვამი გარინჩა და მისი საოცარი პასები რომ არა მსოფლიო ვერ მოვიგებდიო და ის პელე არ ვიქნებოდიო და ზიდანსაც ძალიან მაღალი კლასის თანაგუნდელები ყავდა ნაკრებში და მათაც შეუწყვეს ხელი იმ დიდ ტრიუმფებში და მარადონამ მართლა მარტომ მოიგო მსოფლიო და რაც მთავარია ტრამვმირებული იყო მარადონა და ტრამვმირებული კაცი გაუძღვა მუნდიალზე მაგ ნაკრებს და მესის მსოფლიო ჩემპიონატზე ერთი გოლიც კი არ აქვს საპლეიოფო ზონაში გატანილი. მარტო მსოფლიოს ჩემპიონატის ჯგუფურ ეტაპებზე აქვს გოლი და ჯგუფიდან რომ გასულა არგენტინა მესის გოლი საერთოდ არცერთხელ გაუტანია. კაცს რომელმაც მარტომ ტრავმირებულმა მოაგებინა მსოფლიო არგენტინას ადარებ კაცს რომელიც ჩახხმული დადის ნაკრებში და ჯგუფური ეტაპის იქით გოლი არ გაუტანია მსოფლიო ჩემპიონატების ისტორიაში. მითუმეტეს ოთხი მსოფლიო ჩემპიონატი ითამაშა უკვე მაგ ჯუჯამ. აი შენნაირი ცამეტი წლის ბავშვებს ნანახი მარტო მესი რომ აქვთ და მარადონამ რა გააკეთა აზრზე არც ხართ ისე აჯვავთ მესის გამო. მსოფლიო ჩემპიონატებზე არც უნდა შეადარო მართლა მარადონა მესის. იმდენად წინაა მარადონა და საკლუბო დონეზე კი მესის სჯობს მაგრამ ნაპოლითი მოიგოს მაგ მესიმ უეფას თასი თუ მაგარია. ისე წერთ მესის მარადონა არც უნდა შეადარო გეგონება მარადონა კი არა კევინ კონსტანტი ან მბაიე ნიანგი იყოს. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

და შენ რამდენის ხარ? 2ის?? :)) იმ ფეხბურთის დედის მუტელში "დაიცავით ცენზურა!" მე სადაც 2 სერია ა 10 ლალიგას და 4 ჩემპიონთა ლიგას ჯობია, დაჟე მარადონამ რომ მარტო მოიგო .სოფლიო ისიც იმისკენ მიგვითიტებს რომ იმდროინდელი ფეხბურთი ტრაკში იყო და 1 კაცი იგებდა მსოფლიო ჩემპიონატს, იმ ფეხბურთის დედის ხახაში "დაიცავით ცენზურა!" 300 გოლიანი მარადონა რომ მესის აჯობებს ძაან გეტყობა 11 წლის მადრიდისტა როხარ მოდი მე შეგეკითხები მარადონა თუ რონალდუ? დარწმუნებული ეხლა რონალდუს აირჩევ იმიტომ რომ ჩვეულებრივი რეალზე შემკვდარი ხარ რონელმაც 2 წლისუკან დაიწყო ფეხბურთის ყურება და 300გოლიანი მარადონას ელემენტალურ მესიზე წინ რო დააყენებ იქ მორჩა შენი ფეხბურთი ფაფუ, იიიი მალადონამ მსოფლიო მოიგო იიიიიიი მასე ვილამაც მოიგო ანუ მესის ჯობია?

რონალდუს დედააააააააააააააცცცცცცცცცცცცცცცცცც. ჯერ დავიწყოთ იქედან რომ მარადონაზე რომ დაწერ გაპიარებუილი ფეხბურთელი იყოვო აი მანდ ჩანს შენი ფეხბურთის ცოდნა და მესის რა დონის გუნდელებიც ყავდა მთელი კარიერის განმავლობაში მარადონას იმის მეათედიც არ ჰყოლია. ნაპოლით და იმ არგენტინით მარტომ მოიგო ყველაფერი, ნუ ბარსაშიც იყო მარადონა მაგრამ საშინელ ბარსაში და ინიესტას, ვილიას, ხავის, პუიოლის და ბუსკეტსის დონის თანაგუნდელები არ ჰყოლია ბარსაში. what no

30

1 აპრილი 2021 10:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 83
ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
ციტატა: irakli123
ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
ციტატა: irakli123
ციტატა: Don_andres
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ზიდანიც და ინიესტაც ზოგადად ორივე გვიან გაიხსნა,ორივეს კარიერის პიკი სადაღაც 25.. 26 წლის ასაკში ჰქონდათ მაგრამ მოკლე დროში იმხელა ნახტომი გააკეთეს აბსოლიტურ სხვა ლეველზეე ავიდნენ.ორივეს საერთო ეს აქვთ,თუმცა ნიშანდობლივიაა ვინ იყო ზიდანი კლუბისთვის და ნაკრებისთვის და ცვინ იყო ინიესტა კლუბისთვის და ნაკრებისთვის,თუ ჩვენ ამ კუთხით შევხედავთ საკითხსს ნათელია ზიდანის როლიი გაცილებით მეტი იყო კლუბშიც და ნაკრებშიც,ანუ ინიესტასს იმ დოზის პასუხისგებლობაა და როგორ ვთქვაა როლი არც კლუბში და არც ნაკრებში არ ჰქონიააა როგორც ეს ზიდანს ჰქონდა,,ინიესტა უფროო რაღაც ფართის მონაკვეთზეე ფაზაში საკვანძო იგროკი იყოო რომელიც სისტემაში კარგად იჯდაა და გუნდს უპირატესობას აძლევდა,მაგრამ ზიდანი რასაც საფრანგეთში თამაშობდა და რეალში ეს მაშტაბიააა ,აბსოლიტურად ის განაგებდა რიტმს დინამიკასს მას უფრო მეტი ფუნქციები ჰქონდა მოედანზეე .უფრო მეტის აღებაც უწევვდა უფრო მეტი სქილებიც ქონდა რაზეა საუბარიი მონაცემებითაცც სჯობნის ინიესტას ,ანუ რო ვთქვათო შედარება ტეხავს ცალსახად ამხელა სხვაობაა არააა,მეტიც ამის თქმა მკრეხელობაც კიაა,მაგრამ ზიდანი რომ სჯობიაა ამაზე დავა არასერიოზულიც კია.

გემოვნებაა როცაა საპირწონეს ადარებ ,ერთი დონის მოთამაშეებსს აქ შეიძლება ისაუბრო გემოვნებაზე და გაგაჩნდეს სუბიექტური აზრი,მაგრრამ ჭეშმარიტი აზრი მაშინ ითრგუნება როცა შენი სუბიექტურობით ცდილობ დათრგუნო ობიექტურობაა.ზიდანი რომ სჯობია ინიესტას ეს გემოვნების საკითხი კი არაა აბსოლიტური ჭეშმარიტებააააა .კანეც.

ვერ შემოვალ იმ პოლემიკაში ამან ამდენი ტიტული მოიგო იმან ამდენიი რემბო მოერევა თუ ბრუსლი,მოთამაშის დონესს ტიტულები რომ განსაზღვრავდეს და მათი რაოდენობაა მინიმუმ 50 ფორვარდი იდგებოდა ფენომენზე წინ,ჟულიენ ბელეტს აქვს ლიგაა მ,ოგებული და ფენომენს არააა ამ კუთხით რომ შევადარაოთ და ესე მივიუდგეთ საკითხს არამხოლოდ ფეხბურთის არამედ კაცობრიობის წინაშე დანაშაულიც კიააა .ზიდანი კლუბშიც და ნაკრებშიც უფრო დომინანტი იყოოო და გაცილებით მნიშვნელოვანი პერსონა ვიდრე ინიესტა,მეტიც ინიესტაზე დიდი როლი მე თუ მკითხავთ ჩავის აქვსსს ის განაგებდა ბარსას და ესპანეთის ნაკრების რიტმს.

მესი თუ მარადონა?

რაის მარადონა მარადონას გაპიარება მოვტ*ან მე ის 1 მსოფლიო როარა ლინგარდსაც არ შეადარებდნენ, თან როდის მოიგო 80-90 იან წლებში დღეს რომ ეთამაშა მსოფლიოს მოიგებდა კიარა ნახევარფინალამდეც ვერ მიქაჩავდა, ნესი ისტორიაში საუკეთესოა და სასაცილოა მაგ 2 ის შედარება, ძაან არჯნდა გიყვარდეს ფეხბურთის მესის მარადონა როარჩიო

უიიიი. რამდენი წლის ხარ????? შენნაირი 13 წლის კულე ფანებს მესი ინ იესტა ხავი ლო გონიათ ფეხბურთი საქმეც ეგა. მესი რომ ღმერთი გგონიათ. მართლა როგორ ადარებ. კაცმა ნაპოილით ჩემპიონთა თასი და სერია ა მოიგო. თან მაშინდელი იტალიის სერია ა იყო საუკეთესო ჩემპიონატი მსოფლიოში და მთავარი ვარსკვლავები მანდ იყვნენ და ყველაზე მტავრი ნაკრებს რაც შეეხება, კაცმა რასაც ჰქვია მარტომ მოიგო მსოფლიო ჩემპიონატი. პელესაც კი გარინჩა ყავდა გვერდით და სამი მსოფლიოჩემპიონატიდან ერთი მთლიანად გარინჩას დამსახურებაა და პესესაც აქვს ნათქვამი გარინჩა და მისი საოცარი პასები რომ არა მსოფლიო ვერ მოვიგებდიო და ის პელე არ ვიქნებოდიო და ზიდანსაც ძალიან მაღალი კლასის თანაგუნდელები ყავდა ნაკრებში და მათაც შეუწყვეს ხელი იმ დიდ ტრიუმფებში და მარადონამ მართლა მარტომ მოიგო მსოფლიო და რაც მთავარია ტრამვმირებული იყო მარადონა და ტრამვმირებული კაცი გაუძღვა მუნდიალზე მაგ ნაკრებს და მესის მსოფლიო ჩემპიონატზე ერთი გოლიც კი არ აქვს საპლეიოფო ზონაში გატანილი. მარტო მსოფლიოს ჩემპიონატის ჯგუფურ ეტაპებზე აქვს გოლი და ჯგუფიდან რომ გასულა არგენტინა მესის გოლი საერთოდ არცერთხელ გაუტანია. კაცს რომელმაც მარტომ ტრავმირებულმა მოაგებინა მსოფლიო არგენტინას ადარებ კაცს რომელიც ჩახხმული დადის ნაკრებში და ჯგუფური ეტაპის იქით გოლი არ გაუტანია მსოფლიო ჩემპიონატების ისტორიაში. მითუმეტეს ოთხი მსოფლიო ჩემპიონატი ითამაშა უკვე მაგ ჯუჯამ. აი შენნაირი ცამეტი წლის ბავშვებს ნანახი მარტო მესი რომ აქვთ და მარადონამ რა გააკეთა აზრზე არც ხართ ისე აჯვავთ მესის გამო. მსოფლიო ჩემპიონატებზე არც უნდა შეადარო მართლა მარადონა მესის. იმდენად წინაა მარადონა და საკლუბო დონეზე კი მესის სჯობს მაგრამ ნაპოლითი მოიგოს მაგ მესიმ უეფას თასი თუ მაგარია. ისე წერთ მესის მარადონა არც უნდა შეადარო გეგონება მარადონა კი არა კევინ კონსტანტი ან მბაიე ნიანგი იყოს. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

და შენ რამდენის ხარ? 2ის?? :)) იმ ფეხბურთის დედის მუტელში "დაიცავით ცენზურა!" მე სადაც 2 სერია ა 10 ლალიგას და 4 ჩემპიონთა ლიგას ჯობია, დაჟე მარადონამ რომ მარტო მოიგო .სოფლიო ისიც იმისკენ მიგვითიტებს რომ იმდროინდელი ფეხბურთი ტრაკში იყო და 1 კაცი იგებდა მსოფლიო ჩემპიონატს, იმ ფეხბურთის დედის ხახაში "დაიცავით ცენზურა!" 300 გოლიანი მარადონა რომ მესის აჯობებს ძაან გეტყობა 11 წლის მადრიდისტა როხარ მოდი მე შეგეკითხები მარადონა თუ რონალდუ? დარწმუნებული ეხლა რონალდუს აირჩევ იმიტომ რომ ჩვეულებრივი რეალზე შემკვდარი ხარ რონელმაც 2 წლისუკან დაიწყო ფეხბურთის ყურება და 300გოლიანი მარადონას ელემენტალურ მესიზე წინ რო დააყენებ იქ მორჩა შენი ფეხბურთი ფაფუ, იიიი მალადონამ მსოფლიო მოიგო იიიიიიი მასე ვილამაც მოიგო ანუ მესის ჯობია?

რონალდუს დედააააააააააააააცცცცცცცცცცცცცცცცცც. ჯერ დავიწყოთ იქედან რომ მარადონაზე რომ დაწერ გაპიარებუილი ფეხბურთელი იყოვო აი მანდ ჩანს შენი ფეხბურთის ცოდნა და მესის რა დონის გუნდელებიც ყავდა მთელი კარიერის განმავლობაში მარადონას იმის მეათედიც არ ჰყოლია. ნაპოლით და იმ არგენტინით მარტომ მოიგო ყველაფერი, ნუ ბარსაშიც იყო მარადონა მაგრამ საშინელ ბარსაში და ინიესტას, ვილიას, ხავის, პუიოლის და ბუსკეტსის დონის თანაგუნდელები არ ჰყოლია ბარსაში. what no

აი ეხლა შენი პირით თქვი რომელმა უფრო დიდი კვალი დატოვა ფეხბურთის ისტორიაში? 5 წელი როითამაშებ ისუფრი მაგარია თუ 15? მოდი ინდივიდუალურად შევაფასოთ ორივე, მესიმ მეტი გოლი გაიტანა მეტი ასისტი მიცა მეტი ინდივიდუალური ჯილდო მოიგო მეტი საკლუბო ტიტული მოიგო ყველაფერი ქნა და კიდევ მარადონას ამჯობინებ იმ 1 მსოფლიოს გამო? თან 80-90 წლებში მოგებულს? სად ერეკლე და სად ჩემი ღლეოოო ისეა ეგ თემა

31

1 აპრილი 2021 11:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: irakli123
ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
ციტატა: irakli123
ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
ციტატა: irakli123
ციტატა: Don_andres
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ზიდანიც და ინიესტაც ზოგადად ორივე გვიან გაიხსნა,ორივეს კარიერის პიკი სადაღაც 25.. 26 წლის ასაკში ჰქონდათ მაგრამ მოკლე დროში იმხელა ნახტომი გააკეთეს აბსოლიტურ სხვა ლეველზეე ავიდნენ.ორივეს საერთო ეს აქვთ,თუმცა ნიშანდობლივიაა ვინ იყო ზიდანი კლუბისთვის და ნაკრებისთვის და ცვინ იყო ინიესტა კლუბისთვის და ნაკრებისთვის,თუ ჩვენ ამ კუთხით შევხედავთ საკითხსს ნათელია ზიდანის როლიი გაცილებით მეტი იყო კლუბშიც და ნაკრებშიც,ანუ ინიესტასს იმ დოზის პასუხისგებლობაა და როგორ ვთქვაა როლი არც კლუბში და არც ნაკრებში არ ჰქონიააა როგორც ეს ზიდანს ჰქონდა,,ინიესტა უფროო რაღაც ფართის მონაკვეთზეე ფაზაში საკვანძო იგროკი იყოო რომელიც სისტემაში კარგად იჯდაა და გუნდს უპირატესობას აძლევდა,მაგრამ ზიდანი რასაც საფრანგეთში თამაშობდა და რეალში ეს მაშტაბიააა ,აბსოლიტურად ის განაგებდა რიტმს დინამიკასს მას უფრო მეტი ფუნქციები ჰქონდა მოედანზეე .უფრო მეტის აღებაც უწევვდა უფრო მეტი სქილებიც ქონდა რაზეა საუბარიი მონაცემებითაცც სჯობნის ინიესტას ,ანუ რო ვთქვათო შედარება ტეხავს ცალსახად ამხელა სხვაობაა არააა,მეტიც ამის თქმა მკრეხელობაც კიაა,მაგრამ ზიდანი რომ სჯობიაა ამაზე დავა არასერიოზულიც კია.

გემოვნებაა როცაა საპირწონეს ადარებ ,ერთი დონის მოთამაშეებსს აქ შეიძლება ისაუბრო გემოვნებაზე და გაგაჩნდეს სუბიექტური აზრი,მაგრრამ ჭეშმარიტი აზრი მაშინ ითრგუნება როცა შენი სუბიექტურობით ცდილობ დათრგუნო ობიექტურობაა.ზიდანი რომ სჯობია ინიესტას ეს გემოვნების საკითხი კი არაა აბსოლიტური ჭეშმარიტებააააა .კანეც.

ვერ შემოვალ იმ პოლემიკაში ამან ამდენი ტიტული მოიგო იმან ამდენიი რემბო მოერევა თუ ბრუსლი,მოთამაშის დონესს ტიტულები რომ განსაზღვრავდეს და მათი რაოდენობაა მინიმუმ 50 ფორვარდი იდგებოდა ფენომენზე წინ,ჟულიენ ბელეტს აქვს ლიგაა მ,ოგებული და ფენომენს არააა ამ კუთხით რომ შევადარაოთ და ესე მივიუდგეთ საკითხს არამხოლოდ ფეხბურთის არამედ კაცობრიობის წინაშე დანაშაულიც კიააა .ზიდანი კლუბშიც და ნაკრებშიც უფრო დომინანტი იყოოო და გაცილებით მნიშვნელოვანი პერსონა ვიდრე ინიესტა,მეტიც ინიესტაზე დიდი როლი მე თუ მკითხავთ ჩავის აქვსსს ის განაგებდა ბარსას და ესპანეთის ნაკრების რიტმს.

მესი თუ მარადონა?

რაის მარადონა მარადონას გაპიარება მოვტ*ან მე ის 1 მსოფლიო როარა ლინგარდსაც არ შეადარებდნენ, თან როდის მოიგო 80-90 იან წლებში დღეს რომ ეთამაშა მსოფლიოს მოიგებდა კიარა ნახევარფინალამდეც ვერ მიქაჩავდა, ნესი ისტორიაში საუკეთესოა და სასაცილოა მაგ 2 ის შედარება, ძაან არჯნდა გიყვარდეს ფეხბურთის მესის მარადონა როარჩიო

უიიიი. რამდენი წლის ხარ????? შენნაირი 13 წლის კულე ფანებს მესი ინ იესტა ხავი ლო გონიათ ფეხბურთი საქმეც ეგა. მესი რომ ღმერთი გგონიათ. მართლა როგორ ადარებ. კაცმა ნაპოილით ჩემპიონთა თასი და სერია ა მოიგო. თან მაშინდელი იტალიის სერია ა იყო საუკეთესო ჩემპიონატი მსოფლიოში და მთავარი ვარსკვლავები მანდ იყვნენ და ყველაზე მტავრი ნაკრებს რაც შეეხება, კაცმა რასაც ჰქვია მარტომ მოიგო მსოფლიო ჩემპიონატი. პელესაც კი გარინჩა ყავდა გვერდით და სამი მსოფლიოჩემპიონატიდან ერთი მთლიანად გარინჩას დამსახურებაა და პესესაც აქვს ნათქვამი გარინჩა და მისი საოცარი პასები რომ არა მსოფლიო ვერ მოვიგებდიო და ის პელე არ ვიქნებოდიო და ზიდანსაც ძალიან მაღალი კლასის თანაგუნდელები ყავდა ნაკრებში და მათაც შეუწყვეს ხელი იმ დიდ ტრიუმფებში და მარადონამ მართლა მარტომ მოიგო მსოფლიო და რაც მთავარია ტრამვმირებული იყო მარადონა და ტრამვმირებული კაცი გაუძღვა მუნდიალზე მაგ ნაკრებს და მესის მსოფლიო ჩემპიონატზე ერთი გოლიც კი არ აქვს საპლეიოფო ზონაში გატანილი. მარტო მსოფლიოს ჩემპიონატის ჯგუფურ ეტაპებზე აქვს გოლი და ჯგუფიდან რომ გასულა არგენტინა მესის გოლი საერთოდ არცერთხელ გაუტანია. კაცს რომელმაც მარტომ ტრავმირებულმა მოაგებინა მსოფლიო არგენტინას ადარებ კაცს რომელიც ჩახხმული დადის ნაკრებში და ჯგუფური ეტაპის იქით გოლი არ გაუტანია მსოფლიო ჩემპიონატების ისტორიაში. მითუმეტეს ოთხი მსოფლიო ჩემპიონატი ითამაშა უკვე მაგ ჯუჯამ. აი შენნაირი ცამეტი წლის ბავშვებს ნანახი მარტო მესი რომ აქვთ და მარადონამ რა გააკეთა აზრზე არც ხართ ისე აჯვავთ მესის გამო. მსოფლიო ჩემპიონატებზე არც უნდა შეადარო მართლა მარადონა მესის. იმდენად წინაა მარადონა და საკლუბო დონეზე კი მესის სჯობს მაგრამ ნაპოლითი მოიგოს მაგ მესიმ უეფას თასი თუ მაგარია. ისე წერთ მესის მარადონა არც უნდა შეადარო გეგონება მარადონა კი არა კევინ კონსტანტი ან მბაიე ნიანგი იყოს. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

და შენ რამდენის ხარ? 2ის?? :)) იმ ფეხბურთის დედის მუტელში "დაიცავით ცენზურა!" მე სადაც 2 სერია ა 10 ლალიგას და 4 ჩემპიონთა ლიგას ჯობია, დაჟე მარადონამ რომ მარტო მოიგო .სოფლიო ისიც იმისკენ მიგვითიტებს რომ იმდროინდელი ფეხბურთი ტრაკში იყო და 1 კაცი იგებდა მსოფლიო ჩემპიონატს, იმ ფეხბურთის დედის ხახაში "დაიცავით ცენზურა!" 300 გოლიანი მარადონა რომ მესის აჯობებს ძაან გეტყობა 11 წლის მადრიდისტა როხარ მოდი მე შეგეკითხები მარადონა თუ რონალდუ? დარწმუნებული ეხლა რონალდუს აირჩევ იმიტომ რომ ჩვეულებრივი რეალზე შემკვდარი ხარ რონელმაც 2 წლისუკან დაიწყო ფეხბურთის ყურება და 300გოლიანი მარადონას ელემენტალურ მესიზე წინ რო დააყენებ იქ მორჩა შენი ფეხბურთი ფაფუ, იიიი მალადონამ მსოფლიო მოიგო იიიიიიი მასე ვილამაც მოიგო ანუ მესის ჯობია?

რონალდუს დედააააააააააააააცცცცცცცცცცცცცცცცცც. ჯერ დავიწყოთ იქედან რომ მარადონაზე რომ დაწერ გაპიარებუილი ფეხბურთელი იყოვო აი მანდ ჩანს შენი ფეხბურთის ცოდნა და მესის რა დონის გუნდელებიც ყავდა მთელი კარიერის განმავლობაში მარადონას იმის მეათედიც არ ჰყოლია. ნაპოლით და იმ არგენტინით მარტომ მოიგო ყველაფერი, ნუ ბარსაშიც იყო მარადონა მაგრამ საშინელ ბარსაში და ინიესტას, ვილიას, ხავის, პუიოლის და ბუსკეტსის დონის თანაგუნდელები არ ჰყოლია ბარსაში. what no

აი ეხლა შენი პირით თქვი რომელმა უფრო დიდი კვალი დატოვა ფეხბურთის ისტორიაში? 5 წელი როითამაშებ ისუფრი მაგარია თუ 15? მოდი ინდივიდუალურად შევაფასოთ ორივე, მესიმ მეტი გოლი გაიტანა მეტი ასისტი მიცა მეტი ინდივიდუალური ჯილდო მოიგო მეტი საკლუბო ტიტული მოიგო ყველაფერი ქნა და კიდევ მარადონას ამჯობინებ იმ 1 მსოფლიოს გამო? თან 80-90 წლებში მოგებულს? სად ერეკლე და სად ჩემი ღლეოოო ისეა ეგ თემა

ერთი აბა ხუთ მსოფლიოს ხო არ მოიგებდა. კი მესიმ უფრო დიდი კვალი დატოვა ფეხბურთში მაგრამ ბევრი სხვა ფაქტორი და მიზეზი არის მაგის. აი მაგალითად არგენტინაში მარადონას უფრო წინ აყენებენ ვიდრე მესის და ვერც გაამტყუნებ. მე რომ სიტყვაზე არგენტინელი ვარ სულ ფეხებზე მკიდია ეგ შენი მესი ბარსაში რას შვება მინდა რომ ჩემი ქვეყნის ნაკრებთან ერთადაც მოიგოს რაიმე. ბარსაში მოგებული თასები მე რა. იმით მსჯელობაც არ არის კარგი ვინ რამდენი წელი ითამაშა. რონალდინიომ მხოლოდ სამი წელი ითამაშა და აგერ ქვილითაიას ცოდვილობას მეექვსე წელია ვუყურებთ და რა გამოდის მაგით ქვილითაია უფრო დიდი მოთამაშეა ვიდრე რონალდინიო????????????? wink

32

1 აპრილი 2021 11:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 83
ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
ციტატა: irakli123
ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
ციტატა: irakli123
ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
ციტატა: irakli123
ციტატა: Don_andres
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ზიდანიც და ინიესტაც ზოგადად ორივე გვიან გაიხსნა,ორივეს კარიერის პიკი სადაღაც 25.. 26 წლის ასაკში ჰქონდათ მაგრამ მოკლე დროში იმხელა ნახტომი გააკეთეს აბსოლიტურ სხვა ლეველზეე ავიდნენ.ორივეს საერთო ეს აქვთ,თუმცა ნიშანდობლივიაა ვინ იყო ზიდანი კლუბისთვის და ნაკრებისთვის და ცვინ იყო ინიესტა კლუბისთვის და ნაკრებისთვის,თუ ჩვენ ამ კუთხით შევხედავთ საკითხსს ნათელია ზიდანის როლიი გაცილებით მეტი იყო კლუბშიც და ნაკრებშიც,ანუ ინიესტასს იმ დოზის პასუხისგებლობაა და როგორ ვთქვაა როლი არც კლუბში და არც ნაკრებში არ ჰქონიააა როგორც ეს ზიდანს ჰქონდა,,ინიესტა უფროო რაღაც ფართის მონაკვეთზეე ფაზაში საკვანძო იგროკი იყოო რომელიც სისტემაში კარგად იჯდაა და გუნდს უპირატესობას აძლევდა,მაგრამ ზიდანი რასაც საფრანგეთში თამაშობდა და რეალში ეს მაშტაბიააა ,აბსოლიტურად ის განაგებდა რიტმს დინამიკასს მას უფრო მეტი ფუნქციები ჰქონდა მოედანზეე .უფრო მეტის აღებაც უწევვდა უფრო მეტი სქილებიც ქონდა რაზეა საუბარიი მონაცემებითაცც სჯობნის ინიესტას ,ანუ რო ვთქვათო შედარება ტეხავს ცალსახად ამხელა სხვაობაა არააა,მეტიც ამის თქმა მკრეხელობაც კიაა,მაგრამ ზიდანი რომ სჯობიაა ამაზე დავა არასერიოზულიც კია.

გემოვნებაა როცაა საპირწონეს ადარებ ,ერთი დონის მოთამაშეებსს აქ შეიძლება ისაუბრო გემოვნებაზე და გაგაჩნდეს სუბიექტური აზრი,მაგრრამ ჭეშმარიტი აზრი მაშინ ითრგუნება როცა შენი სუბიექტურობით ცდილობ დათრგუნო ობიექტურობაა.ზიდანი რომ სჯობია ინიესტას ეს გემოვნების საკითხი კი არაა აბსოლიტური ჭეშმარიტებააააა .კანეც.

ვერ შემოვალ იმ პოლემიკაში ამან ამდენი ტიტული მოიგო იმან ამდენიი რემბო მოერევა თუ ბრუსლი,მოთამაშის დონესს ტიტულები რომ განსაზღვრავდეს და მათი რაოდენობაა მინიმუმ 50 ფორვარდი იდგებოდა ფენომენზე წინ,ჟულიენ ბელეტს აქვს ლიგაა მ,ოგებული და ფენომენს არააა ამ კუთხით რომ შევადარაოთ და ესე მივიუდგეთ საკითხს არამხოლოდ ფეხბურთის არამედ კაცობრიობის წინაშე დანაშაულიც კიააა .ზიდანი კლუბშიც და ნაკრებშიც უფრო დომინანტი იყოოო და გაცილებით მნიშვნელოვანი პერსონა ვიდრე ინიესტა,მეტიც ინიესტაზე დიდი როლი მე თუ მკითხავთ ჩავის აქვსსს ის განაგებდა ბარსას და ესპანეთის ნაკრების რიტმს.

მესი თუ მარადონა?

რაის მარადონა მარადონას გაპიარება მოვტ*ან მე ის 1 მსოფლიო როარა ლინგარდსაც არ შეადარებდნენ, თან როდის მოიგო 80-90 იან წლებში დღეს რომ ეთამაშა მსოფლიოს მოიგებდა კიარა ნახევარფინალამდეც ვერ მიქაჩავდა, ნესი ისტორიაში საუკეთესოა და სასაცილოა მაგ 2 ის შედარება, ძაან არჯნდა გიყვარდეს ფეხბურთის მესის მარადონა როარჩიო

უიიიი. რამდენი წლის ხარ????? შენნაირი 13 წლის კულე ფანებს მესი ინ იესტა ხავი ლო გონიათ ფეხბურთი საქმეც ეგა. მესი რომ ღმერთი გგონიათ. მართლა როგორ ადარებ. კაცმა ნაპოილით ჩემპიონთა თასი და სერია ა მოიგო. თან მაშინდელი იტალიის სერია ა იყო საუკეთესო ჩემპიონატი მსოფლიოში და მთავარი ვარსკვლავები მანდ იყვნენ და ყველაზე მტავრი ნაკრებს რაც შეეხება, კაცმა რასაც ჰქვია მარტომ მოიგო მსოფლიო ჩემპიონატი. პელესაც კი გარინჩა ყავდა გვერდით და სამი მსოფლიოჩემპიონატიდან ერთი მთლიანად გარინჩას დამსახურებაა და პესესაც აქვს ნათქვამი გარინჩა და მისი საოცარი პასები რომ არა მსოფლიო ვერ მოვიგებდიო და ის პელე არ ვიქნებოდიო და ზიდანსაც ძალიან მაღალი კლასის თანაგუნდელები ყავდა ნაკრებში და მათაც შეუწყვეს ხელი იმ დიდ ტრიუმფებში და მარადონამ მართლა მარტომ მოიგო მსოფლიო და რაც მთავარია ტრამვმირებული იყო მარადონა და ტრამვმირებული კაცი გაუძღვა მუნდიალზე მაგ ნაკრებს და მესის მსოფლიო ჩემპიონატზე ერთი გოლიც კი არ აქვს საპლეიოფო ზონაში გატანილი. მარტო მსოფლიოს ჩემპიონატის ჯგუფურ ეტაპებზე აქვს გოლი და ჯგუფიდან რომ გასულა არგენტინა მესის გოლი საერთოდ არცერთხელ გაუტანია. კაცს რომელმაც მარტომ ტრავმირებულმა მოაგებინა მსოფლიო არგენტინას ადარებ კაცს რომელიც ჩახხმული დადის ნაკრებში და ჯგუფური ეტაპის იქით გოლი არ გაუტანია მსოფლიო ჩემპიონატების ისტორიაში. მითუმეტეს ოთხი მსოფლიო ჩემპიონატი ითამაშა უკვე მაგ ჯუჯამ. აი შენნაირი ცამეტი წლის ბავშვებს ნანახი მარტო მესი რომ აქვთ და მარადონამ რა გააკეთა აზრზე არც ხართ ისე აჯვავთ მესის გამო. მსოფლიო ჩემპიონატებზე არც უნდა შეადარო მართლა მარადონა მესის. იმდენად წინაა მარადონა და საკლუბო დონეზე კი მესის სჯობს მაგრამ ნაპოლითი მოიგოს მაგ მესიმ უეფას თასი თუ მაგარია. ისე წერთ მესის მარადონა არც უნდა შეადარო გეგონება მარადონა კი არა კევინ კონსტანტი ან მბაიე ნიანგი იყოს. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

და შენ რამდენის ხარ? 2ის?? :)) იმ ფეხბურთის დედის მუტელში "დაიცავით ცენზურა!" მე სადაც 2 სერია ა 10 ლალიგას და 4 ჩემპიონთა ლიგას ჯობია, დაჟე მარადონამ რომ მარტო მოიგო .სოფლიო ისიც იმისკენ მიგვითიტებს რომ იმდროინდელი ფეხბურთი ტრაკში იყო და 1 კაცი იგებდა მსოფლიო ჩემპიონატს, იმ ფეხბურთის დედის ხახაში "დაიცავით ცენზურა!" 300 გოლიანი მარადონა რომ მესის აჯობებს ძაან გეტყობა 11 წლის მადრიდისტა როხარ მოდი მე შეგეკითხები მარადონა თუ რონალდუ? დარწმუნებული ეხლა რონალდუს აირჩევ იმიტომ რომ ჩვეულებრივი რეალზე შემკვდარი ხარ რონელმაც 2 წლისუკან დაიწყო ფეხბურთის ყურება და 300გოლიანი მარადონას ელემენტალურ მესიზე წინ რო დააყენებ იქ მორჩა შენი ფეხბურთი ფაფუ, იიიი მალადონამ მსოფლიო მოიგო იიიიიიი მასე ვილამაც მოიგო ანუ მესის ჯობია?

რონალდუს დედააააააააააააააცცცცცცცცცცცცცცცცცც. ჯერ დავიწყოთ იქედან რომ მარადონაზე რომ დაწერ გაპიარებუილი ფეხბურთელი იყოვო აი მანდ ჩანს შენი ფეხბურთის ცოდნა და მესის რა დონის გუნდელებიც ყავდა მთელი კარიერის განმავლობაში მარადონას იმის მეათედიც არ ჰყოლია. ნაპოლით და იმ არგენტინით მარტომ მოიგო ყველაფერი, ნუ ბარსაშიც იყო მარადონა მაგრამ საშინელ ბარსაში და ინიესტას, ვილიას, ხავის, პუიოლის და ბუსკეტსის დონის თანაგუნდელები არ ჰყოლია ბარსაში. what no

აი ეხლა შენი პირით თქვი რომელმა უფრო დიდი კვალი დატოვა ფეხბურთის ისტორიაში? 5 წელი როითამაშებ ისუფრი მაგარია თუ 15? მოდი ინდივიდუალურად შევაფასოთ ორივე, მესიმ მეტი გოლი გაიტანა მეტი ასისტი მიცა მეტი ინდივიდუალური ჯილდო მოიგო მეტი საკლუბო ტიტული მოიგო ყველაფერი ქნა და კიდევ მარადონას ამჯობინებ იმ 1 მსოფლიოს გამო? თან 80-90 წლებში მოგებულს? სად ერეკლე და სად ჩემი ღლეოოო ისეა ეგ თემა

ერთი აბა ხუთ მსოფლიოს ხო არ მოიგებდა. კი მესიმ უფრო დიდი კვალი დატოვა ფეხბურთში მაგრამ ბევრი სხვა ფაქტორი და მიზეზი არის მაგის. აი მაგალითად არგენტინაში მარადონას უფრო წინ აყენებენ ვიდრე მესის და ვერც გაამტყუნებ. მე რომ სიტყვაზე არგენტინელი ვარ სულ ფეხებზე მკიდია ეგ შენი მესი ბარსაში რას შვება მინდა რომ ჩემი ქვეყნის ნაკრებთან ერთადაც მოიგოს რაიმე. ბარსაში მოგებული თასები მე რა. იმით მსჯელობაც არ არის კარგი ვინ რამდენი წელი ითამაშა. რონალდინიომ მხოლოდ სამი წელი ითამაშა და აგერ ქვილითაიას ცოდვილობას მეექვსე წელია ვუყურებთ და რა გამოდის მაგით ქვილითაია უფრო დიდი მოთამაშეა ვიდრე რონალდინიო????????????? wink

მე ვიგულისხმე მაღალ დონეზე თამაში ქვილითაია მაღალ დონეზე როდისბაქეთ თამაშობდა? ან შენ საიდან მოიტანე რომ არგენტინაში მესიზე მაღლა მარაფონას აყენებენ? ეგ მოხუცები 80 წლის ბებრები თორე 90% მესიზე წინ არავის არ დააყენებენ არგენტინაში, გოთზე "დაიცავით ცენზურა!" მე ეგ თემა სალაპარაკო რო გახდა საერთოდ საფეხბურთო ლოგიკაში და კიდე ერთხელ ვამბობ ის მსოფლიობროვარა მარადონა არავის ეხსომებოდა, მესი მარადონაზე 100000 თავით მაღლა დგას გინდ ინდივიდუალურად და გინდ ტიტულებით ტრაკში შეიკვეხკს მარადონამ ის 1 მსოფლიო 80 იან წლებში მოგებული ყველა იმ ჩემპიონატს შევუდე 1 კაცი როიგებს მხოლოდ ფეხბურთში

33

1 აპრილი 2021 11:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: irakli123
ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
ციტატა: irakli123
ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
ციტატა: irakli123
ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
ციტატა: irakli123
ციტატა: Don_andres
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ზიდანიც და ინიესტაც ზოგადად ორივე გვიან გაიხსნა,ორივეს კარიერის პიკი სადაღაც 25.. 26 წლის ასაკში ჰქონდათ მაგრამ მოკლე დროში იმხელა ნახტომი გააკეთეს აბსოლიტურ სხვა ლეველზეე ავიდნენ.ორივეს საერთო ეს აქვთ,თუმცა ნიშანდობლივიაა ვინ იყო ზიდანი კლუბისთვის და ნაკრებისთვის და ცვინ იყო ინიესტა კლუბისთვის და ნაკრებისთვის,თუ ჩვენ ამ კუთხით შევხედავთ საკითხსს ნათელია ზიდანის როლიი გაცილებით მეტი იყო კლუბშიც და ნაკრებშიც,ანუ ინიესტასს იმ დოზის პასუხისგებლობაა და როგორ ვთქვაა როლი არც კლუბში და არც ნაკრებში არ ჰქონიააა როგორც ეს ზიდანს ჰქონდა,,ინიესტა უფროო რაღაც ფართის მონაკვეთზეე ფაზაში საკვანძო იგროკი იყოო რომელიც სისტემაში კარგად იჯდაა და გუნდს უპირატესობას აძლევდა,მაგრამ ზიდანი რასაც საფრანგეთში თამაშობდა და რეალში ეს მაშტაბიააა ,აბსოლიტურად ის განაგებდა რიტმს დინამიკასს მას უფრო მეტი ფუნქციები ჰქონდა მოედანზეე .უფრო მეტის აღებაც უწევვდა უფრო მეტი სქილებიც ქონდა რაზეა საუბარიი მონაცემებითაცც სჯობნის ინიესტას ,ანუ რო ვთქვათო შედარება ტეხავს ცალსახად ამხელა სხვაობაა არააა,მეტიც ამის თქმა მკრეხელობაც კიაა,მაგრამ ზიდანი რომ სჯობიაა ამაზე დავა არასერიოზულიც კია.

გემოვნებაა როცაა საპირწონეს ადარებ ,ერთი დონის მოთამაშეებსს აქ შეიძლება ისაუბრო გემოვნებაზე და გაგაჩნდეს სუბიექტური აზრი,მაგრრამ ჭეშმარიტი აზრი მაშინ ითრგუნება როცა შენი სუბიექტურობით ცდილობ დათრგუნო ობიექტურობაა.ზიდანი რომ სჯობია ინიესტას ეს გემოვნების საკითხი კი არაა აბსოლიტური ჭეშმარიტებააააა .კანეც.

ვერ შემოვალ იმ პოლემიკაში ამან ამდენი ტიტული მოიგო იმან ამდენიი რემბო მოერევა თუ ბრუსლი,მოთამაშის დონესს ტიტულები რომ განსაზღვრავდეს და მათი რაოდენობაა მინიმუმ 50 ფორვარდი იდგებოდა ფენომენზე წინ,ჟულიენ ბელეტს აქვს ლიგაა მ,ოგებული და ფენომენს არააა ამ კუთხით რომ შევადარაოთ და ესე მივიუდგეთ საკითხს არამხოლოდ ფეხბურთის არამედ კაცობრიობის წინაშე დანაშაულიც კიააა .ზიდანი კლუბშიც და ნაკრებშიც უფრო დომინანტი იყოოო და გაცილებით მნიშვნელოვანი პერსონა ვიდრე ინიესტა,მეტიც ინიესტაზე დიდი როლი მე თუ მკითხავთ ჩავის აქვსსს ის განაგებდა ბარსას და ესპანეთის ნაკრების რიტმს.

მესი თუ მარადონა?

რაის მარადონა მარადონას გაპიარება მოვტ*ან მე ის 1 მსოფლიო როარა ლინგარდსაც არ შეადარებდნენ, თან როდის მოიგო 80-90 იან წლებში დღეს რომ ეთამაშა მსოფლიოს მოიგებდა კიარა ნახევარფინალამდეც ვერ მიქაჩავდა, ნესი ისტორიაში საუკეთესოა და სასაცილოა მაგ 2 ის შედარება, ძაან არჯნდა გიყვარდეს ფეხბურთის მესის მარადონა როარჩიო

უიიიი. რამდენი წლის ხარ????? შენნაირი 13 წლის კულე ფანებს მესი ინ იესტა ხავი ლო გონიათ ფეხბურთი საქმეც ეგა. მესი რომ ღმერთი გგონიათ. მართლა როგორ ადარებ. კაცმა ნაპოილით ჩემპიონთა თასი და სერია ა მოიგო. თან მაშინდელი იტალიის სერია ა იყო საუკეთესო ჩემპიონატი მსოფლიოში და მთავარი ვარსკვლავები მანდ იყვნენ და ყველაზე მტავრი ნაკრებს რაც შეეხება, კაცმა რასაც ჰქვია მარტომ მოიგო მსოფლიო ჩემპიონატი. პელესაც კი გარინჩა ყავდა გვერდით და სამი მსოფლიოჩემპიონატიდან ერთი მთლიანად გარინჩას დამსახურებაა და პესესაც აქვს ნათქვამი გარინჩა და მისი საოცარი პასები რომ არა მსოფლიო ვერ მოვიგებდიო და ის პელე არ ვიქნებოდიო და ზიდანსაც ძალიან მაღალი კლასის თანაგუნდელები ყავდა ნაკრებში და მათაც შეუწყვეს ხელი იმ დიდ ტრიუმფებში და მარადონამ მართლა მარტომ მოიგო მსოფლიო და რაც მთავარია ტრამვმირებული იყო მარადონა და ტრამვმირებული კაცი გაუძღვა მუნდიალზე მაგ ნაკრებს და მესის მსოფლიო ჩემპიონატზე ერთი გოლიც კი არ აქვს საპლეიოფო ზონაში გატანილი. მარტო მსოფლიოს ჩემპიონატის ჯგუფურ ეტაპებზე აქვს გოლი და ჯგუფიდან რომ გასულა არგენტინა მესის გოლი საერთოდ არცერთხელ გაუტანია. კაცს რომელმაც მარტომ ტრავმირებულმა მოაგებინა მსოფლიო არგენტინას ადარებ კაცს რომელიც ჩახხმული დადის ნაკრებში და ჯგუფური ეტაპის იქით გოლი არ გაუტანია მსოფლიო ჩემპიონატების ისტორიაში. მითუმეტეს ოთხი მსოფლიო ჩემპიონატი ითამაშა უკვე მაგ ჯუჯამ. აი შენნაირი ცამეტი წლის ბავშვებს ნანახი მარტო მესი რომ აქვთ და მარადონამ რა გააკეთა აზრზე არც ხართ ისე აჯვავთ მესის გამო. მსოფლიო ჩემპიონატებზე არც უნდა შეადარო მართლა მარადონა მესის. იმდენად წინაა მარადონა და საკლუბო დონეზე კი მესის სჯობს მაგრამ ნაპოლითი მოიგოს მაგ მესიმ უეფას თასი თუ მაგარია. ისე წერთ მესის მარადონა არც უნდა შეადარო გეგონება მარადონა კი არა კევინ კონსტანტი ან მბაიე ნიანგი იყოს. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

და შენ რამდენის ხარ? 2ის?? :)) იმ ფეხბურთის დედის მუტელში "დაიცავით ცენზურა!" მე სადაც 2 სერია ა 10 ლალიგას და 4 ჩემპიონთა ლიგას ჯობია, დაჟე მარადონამ რომ მარტო მოიგო .სოფლიო ისიც იმისკენ მიგვითიტებს რომ იმდროინდელი ფეხბურთი ტრაკში იყო და 1 კაცი იგებდა მსოფლიო ჩემპიონატს, იმ ფეხბურთის დედის ხახაში "დაიცავით ცენზურა!" 300 გოლიანი მარადონა რომ მესის აჯობებს ძაან გეტყობა 11 წლის მადრიდისტა როხარ მოდი მე შეგეკითხები მარადონა თუ რონალდუ? დარწმუნებული ეხლა რონალდუს აირჩევ იმიტომ რომ ჩვეულებრივი რეალზე შემკვდარი ხარ რონელმაც 2 წლისუკან დაიწყო ფეხბურთის ყურება და 300გოლიანი მარადონას ელემენტალურ მესიზე წინ რო დააყენებ იქ მორჩა შენი ფეხბურთი ფაფუ, იიიი მალადონამ მსოფლიო მოიგო იიიიიიი მასე ვილამაც მოიგო ანუ მესის ჯობია?

რონალდუს დედააააააააააააააცცცცცცცცცცცცცცცცცც. ჯერ დავიწყოთ იქედან რომ მარადონაზე რომ დაწერ გაპიარებუილი ფეხბურთელი იყოვო აი მანდ ჩანს შენი ფეხბურთის ცოდნა და მესის რა დონის გუნდელებიც ყავდა მთელი კარიერის განმავლობაში მარადონას იმის მეათედიც არ ჰყოლია. ნაპოლით და იმ არგენტინით მარტომ მოიგო ყველაფერი, ნუ ბარსაშიც იყო მარადონა მაგრამ საშინელ ბარსაში და ინიესტას, ვილიას, ხავის, პუიოლის და ბუსკეტსის დონის თანაგუნდელები არ ჰყოლია ბარსაში. what no

აი ეხლა შენი პირით თქვი რომელმა უფრო დიდი კვალი დატოვა ფეხბურთის ისტორიაში? 5 წელი როითამაშებ ისუფრი მაგარია თუ 15? მოდი ინდივიდუალურად შევაფასოთ ორივე, მესიმ მეტი გოლი გაიტანა მეტი ასისტი მიცა მეტი ინდივიდუალური ჯილდო მოიგო მეტი საკლუბო ტიტული მოიგო ყველაფერი ქნა და კიდევ მარადონას ამჯობინებ იმ 1 მსოფლიოს გამო? თან 80-90 წლებში მოგებულს? სად ერეკლე და სად ჩემი ღლეოოო ისეა ეგ თემა

ერთი აბა ხუთ მსოფლიოს ხო არ მოიგებდა. კი მესიმ უფრო დიდი კვალი დატოვა ფეხბურთში მაგრამ ბევრი სხვა ფაქტორი და მიზეზი არის მაგის. აი მაგალითად არგენტინაში მარადონას უფრო წინ აყენებენ ვიდრე მესის და ვერც გაამტყუნებ. მე რომ სიტყვაზე არგენტინელი ვარ სულ ფეხებზე მკიდია ეგ შენი მესი ბარსაში რას შვება მინდა რომ ჩემი ქვეყნის ნაკრებთან ერთადაც მოიგოს რაიმე. ბარსაში მოგებული თასები მე რა. იმით მსჯელობაც არ არის კარგი ვინ რამდენი წელი ითამაშა. რონალდინიომ მხოლოდ სამი წელი ითამაშა და აგერ ქვილითაიას ცოდვილობას მეექვსე წელია ვუყურებთ და რა გამოდის მაგით ქვილითაია უფრო დიდი მოთამაშეა ვიდრე რონალდინიო????????????? wink

მე ვიგულისხმე მაღალ დონეზე თამაში ქვილითაია მაღალ დონეზე როდისბაქეთ თამაშობდა? ან შენ საიდან მოიტანე რომ არგენტინაში მესიზე მაღლა მარაფონას აყენებენ? ეგ მოხუცები 80 წლის ბებრები თორე 90% მესიზე წინ არავის არ დააყენებენ არგენტინაში, გოთზე "დაიცავით ცენზურა!" მე ეგ თემა სალაპარაკო რო გახდა საერთოდ საფეხბურთო ლოგიკაში და კიდე ერთხელ ვამბობ ის მსოფლიობროვარა მარადონა არავის ეხსომებოდა, მესი მარადონაზე 100000 თავით მაღლა დგას გინდ ინდივიდუალურად და გინდ ტიტულებით ტრაკში შეიკვეხკს მარადონამ ის 1 მსოფლიო 80 იან წლებში მოგებული ყველა იმ ჩემპიონატს შევუდე 1 კაცი როიგებს მხოლოდ ფეხბურთში

თუ მასე იოლია ერთი მსოფლიოს მოგება მოიგოს მაშინ მესიმ. ბარსა რომ არა მესიც არავინ იქნებოდა. რა არა. არგენტინელი ფანების უმეტესობას ეზიზღება ეგ შენი მესი, რადგან ბარსაში ყველაფერი მოიგო თავისი ნაკრების შემადგენლობაში მსოფლიო კი არა კოპაც არ აქვს მოგებული. მარადონაზე წინ მესის კი არა საერთოდ არავის არ აყენებენ არგენტინელები. ჩეგევარაზე წინაც აყენებენ დიეგოს. კაცს სიცოცხელში ეკლესია აუშენეს და შენ ამბობ მესიზე მეტად უყვართო. მესი 13 წლის ქართველ ლალი და თავზარიკო კულეს თუ უყვართ არ ნიშნავს იმას რომ სხვებიც გიჟდებიან მასზე.

34

1 აპრილი 2021 11:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 83
ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
ციტატა: irakli123
ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
ციტატა: irakli123
ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
ციტატა: irakli123
ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
ციტატა: irakli123
ციტატა: Don_andres
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ზიდანიც და ინიესტაც ზოგადად ორივე გვიან გაიხსნა,ორივეს კარიერის პიკი სადაღაც 25.. 26 წლის ასაკში ჰქონდათ მაგრამ მოკლე დროში იმხელა ნახტომი გააკეთეს აბსოლიტურ სხვა ლეველზეე ავიდნენ.ორივეს საერთო ეს აქვთ,თუმცა ნიშანდობლივიაა ვინ იყო ზიდანი კლუბისთვის და ნაკრებისთვის და ცვინ იყო ინიესტა კლუბისთვის და ნაკრებისთვის,თუ ჩვენ ამ კუთხით შევხედავთ საკითხსს ნათელია ზიდანის როლიი გაცილებით მეტი იყო კლუბშიც და ნაკრებშიც,ანუ ინიესტასს იმ დოზის პასუხისგებლობაა და როგორ ვთქვაა როლი არც კლუბში და არც ნაკრებში არ ჰქონიააა როგორც ეს ზიდანს ჰქონდა,,ინიესტა უფროო რაღაც ფართის მონაკვეთზეე ფაზაში საკვანძო იგროკი იყოო რომელიც სისტემაში კარგად იჯდაა და გუნდს უპირატესობას აძლევდა,მაგრამ ზიდანი რასაც საფრანგეთში თამაშობდა და რეალში ეს მაშტაბიააა ,აბსოლიტურად ის განაგებდა რიტმს დინამიკასს მას უფრო მეტი ფუნქციები ჰქონდა მოედანზეე .უფრო მეტის აღებაც უწევვდა უფრო მეტი სქილებიც ქონდა რაზეა საუბარიი მონაცემებითაცც სჯობნის ინიესტას ,ანუ რო ვთქვათო შედარება ტეხავს ცალსახად ამხელა სხვაობაა არააა,მეტიც ამის თქმა მკრეხელობაც კიაა,მაგრამ ზიდანი რომ სჯობიაა ამაზე დავა არასერიოზულიც კია.

გემოვნებაა როცაა საპირწონეს ადარებ ,ერთი დონის მოთამაშეებსს აქ შეიძლება ისაუბრო გემოვნებაზე და გაგაჩნდეს სუბიექტური აზრი,მაგრრამ ჭეშმარიტი აზრი მაშინ ითრგუნება როცა შენი სუბიექტურობით ცდილობ დათრგუნო ობიექტურობაა.ზიდანი რომ სჯობია ინიესტას ეს გემოვნების საკითხი კი არაა აბსოლიტური ჭეშმარიტებააააა .კანეც.

ვერ შემოვალ იმ პოლემიკაში ამან ამდენი ტიტული მოიგო იმან ამდენიი რემბო მოერევა თუ ბრუსლი,მოთამაშის დონესს ტიტულები რომ განსაზღვრავდეს და მათი რაოდენობაა მინიმუმ 50 ფორვარდი იდგებოდა ფენომენზე წინ,ჟულიენ ბელეტს აქვს ლიგაა მ,ოგებული და ფენომენს არააა ამ კუთხით რომ შევადარაოთ და ესე მივიუდგეთ საკითხს არამხოლოდ ფეხბურთის არამედ კაცობრიობის წინაშე დანაშაულიც კიააა .ზიდანი კლუბშიც და ნაკრებშიც უფრო დომინანტი იყოოო და გაცილებით მნიშვნელოვანი პერსონა ვიდრე ინიესტა,მეტიც ინიესტაზე დიდი როლი მე თუ მკითხავთ ჩავის აქვსსს ის განაგებდა ბარსას და ესპანეთის ნაკრების რიტმს.

მესი თუ მარადონა?

რაის მარადონა მარადონას გაპიარება მოვტ*ან მე ის 1 მსოფლიო როარა ლინგარდსაც არ შეადარებდნენ, თან როდის მოიგო 80-90 იან წლებში დღეს რომ ეთამაშა მსოფლიოს მოიგებდა კიარა ნახევარფინალამდეც ვერ მიქაჩავდა, ნესი ისტორიაში საუკეთესოა და სასაცილოა მაგ 2 ის შედარება, ძაან არჯნდა გიყვარდეს ფეხბურთის მესის მარადონა როარჩიო

უიიიი. რამდენი წლის ხარ????? შენნაირი 13 წლის კულე ფანებს მესი ინ იესტა ხავი ლო გონიათ ფეხბურთი საქმეც ეგა. მესი რომ ღმერთი გგონიათ. მართლა როგორ ადარებ. კაცმა ნაპოილით ჩემპიონთა თასი და სერია ა მოიგო. თან მაშინდელი იტალიის სერია ა იყო საუკეთესო ჩემპიონატი მსოფლიოში და მთავარი ვარსკვლავები მანდ იყვნენ და ყველაზე მტავრი ნაკრებს რაც შეეხება, კაცმა რასაც ჰქვია მარტომ მოიგო მსოფლიო ჩემპიონატი. პელესაც კი გარინჩა ყავდა გვერდით და სამი მსოფლიოჩემპიონატიდან ერთი მთლიანად გარინჩას დამსახურებაა და პესესაც აქვს ნათქვამი გარინჩა და მისი საოცარი პასები რომ არა მსოფლიო ვერ მოვიგებდიო და ის პელე არ ვიქნებოდიო და ზიდანსაც ძალიან მაღალი კლასის თანაგუნდელები ყავდა ნაკრებში და მათაც შეუწყვეს ხელი იმ დიდ ტრიუმფებში და მარადონამ მართლა მარტომ მოიგო მსოფლიო და რაც მთავარია ტრამვმირებული იყო მარადონა და ტრამვმირებული კაცი გაუძღვა მუნდიალზე მაგ ნაკრებს და მესის მსოფლიო ჩემპიონატზე ერთი გოლიც კი არ აქვს საპლეიოფო ზონაში გატანილი. მარტო მსოფლიოს ჩემპიონატის ჯგუფურ ეტაპებზე აქვს გოლი და ჯგუფიდან რომ გასულა არგენტინა მესის გოლი საერთოდ არცერთხელ გაუტანია. კაცს რომელმაც მარტომ ტრავმირებულმა მოაგებინა მსოფლიო არგენტინას ადარებ კაცს რომელიც ჩახხმული დადის ნაკრებში და ჯგუფური ეტაპის იქით გოლი არ გაუტანია მსოფლიო ჩემპიონატების ისტორიაში. მითუმეტეს ოთხი მსოფლიო ჩემპიონატი ითამაშა უკვე მაგ ჯუჯამ. აი შენნაირი ცამეტი წლის ბავშვებს ნანახი მარტო მესი რომ აქვთ და მარადონამ რა გააკეთა აზრზე არც ხართ ისე აჯვავთ მესის გამო. მსოფლიო ჩემპიონატებზე არც უნდა შეადარო მართლა მარადონა მესის. იმდენად წინაა მარადონა და საკლუბო დონეზე კი მესის სჯობს მაგრამ ნაპოლითი მოიგოს მაგ მესიმ უეფას თასი თუ მაგარია. ისე წერთ მესის მარადონა არც უნდა შეადარო გეგონება მარადონა კი არა კევინ კონსტანტი ან მბაიე ნიანგი იყოს. 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

და შენ რამდენის ხარ? 2ის?? :)) იმ ფეხბურთის დედის მუტელში "დაიცავით ცენზურა!" მე სადაც 2 სერია ა 10 ლალიგას და 4 ჩემპიონთა ლიგას ჯობია, დაჟე მარადონამ რომ მარტო მოიგო .სოფლიო ისიც იმისკენ მიგვითიტებს რომ იმდროინდელი ფეხბურთი ტრაკში იყო და 1 კაცი იგებდა მსოფლიო ჩემპიონატს, იმ ფეხბურთის დედის ხახაში "დაიცავით ცენზურა!" 300 გოლიანი მარადონა რომ მესის აჯობებს ძაან გეტყობა 11 წლის მადრიდისტა როხარ მოდი მე შეგეკითხები მარადონა თუ რონალდუ? დარწმუნებული ეხლა რონალდუს აირჩევ იმიტომ რომ ჩვეულებრივი რეალზე შემკვდარი ხარ რონელმაც 2 წლისუკან დაიწყო ფეხბურთის ყურება და 300გოლიანი მარადონას ელემენტალურ მესიზე წინ რო დააყენებ იქ მორჩა შენი ფეხბურთი ფაფუ, იიიი მალადონამ მსოფლიო მოიგო იიიიიიი მასე ვილამაც მოიგო ანუ მესის ჯობია?

რონალდუს დედააააააააააააააცცცცცცცცცცცცცცცცცც. ჯერ დავიწყოთ იქედან რომ მარადონაზე რომ დაწერ გაპიარებუილი ფეხბურთელი იყოვო აი მანდ ჩანს შენი ფეხბურთის ცოდნა და მესის რა დონის გუნდელებიც ყავდა მთელი კარიერის განმავლობაში მარადონას იმის მეათედიც არ ჰყოლია. ნაპოლით და იმ არგენტინით მარტომ მოიგო ყველაფერი, ნუ ბარსაშიც იყო მარადონა მაგრამ საშინელ ბარსაში და ინიესტას, ვილიას, ხავის, პუიოლის და ბუსკეტსის დონის თანაგუნდელები არ ჰყოლია ბარსაში. what no

აი ეხლა შენი პირით თქვი რომელმა უფრო დიდი კვალი დატოვა ფეხბურთის ისტორიაში? 5 წელი როითამაშებ ისუფრი მაგარია თუ 15? მოდი ინდივიდუალურად შევაფასოთ ორივე, მესიმ მეტი გოლი გაიტანა მეტი ასისტი მიცა მეტი ინდივიდუალური ჯილდო მოიგო მეტი საკლუბო ტიტული მოიგო ყველაფერი ქნა და კიდევ მარადონას ამჯობინებ იმ 1 მსოფლიოს გამო? თან 80-90 წლებში მოგებულს? სად ერეკლე და სად ჩემი ღლეოოო ისეა ეგ თემა

ერთი აბა ხუთ მსოფლიოს ხო არ მოიგებდა. კი მესიმ უფრო დიდი კვალი დატოვა ფეხბურთში მაგრამ ბევრი სხვა ფაქტორი და მიზეზი არის მაგის. აი მაგალითად არგენტინაში მარადონას უფრო წინ აყენებენ ვიდრე მესის და ვერც გაამტყუნებ. მე რომ სიტყვაზე არგენტინელი ვარ სულ ფეხებზე მკიდია ეგ შენი მესი ბარსაში რას შვება მინდა რომ ჩემი ქვეყნის ნაკრებთან ერთადაც მოიგოს რაიმე. ბარსაში მოგებული თასები მე რა. იმით მსჯელობაც არ არის კარგი ვინ რამდენი წელი ითამაშა. რონალდინიომ მხოლოდ სამი წელი ითამაშა და აგერ ქვილითაიას ცოდვილობას მეექვსე წელია ვუყურებთ და რა გამოდის მაგით ქვილითაია უფრო დიდი მოთამაშეა ვიდრე რონალდინიო????????????? wink

მე ვიგულისხმე მაღალ დონეზე თამაში ქვილითაია მაღალ დონეზე როდისბაქეთ თამაშობდა? ან შენ საიდან მოიტანე რომ არგენტინაში მესიზე მაღლა მარაფონას აყენებენ? ეგ მოხუცები 80 წლის ბებრები თორე 90% მესიზე წინ არავის არ დააყენებენ არგენტინაში, გოთზე "დაიცავით ცენზურა!" მე ეგ თემა სალაპარაკო რო გახდა საერთოდ საფეხბურთო ლოგიკაში და კიდე ერთხელ ვამბობ ის მსოფლიობროვარა მარადონა არავის ეხსომებოდა, მესი მარადონაზე 100000 თავით მაღლა დგას გინდ ინდივიდუალურად და გინდ ტიტულებით ტრაკში შეიკვეხკს მარადონამ ის 1 მსოფლიო 80 იან წლებში მოგებული ყველა იმ ჩემპიონატს შევუდე 1 კაცი როიგებს მხოლოდ ფეხბურთში

თუ მასე იოლია ერთი მსოფლიოს მოგება მოიგოს მაშინ მესიმ. ბარსა რომ არა მესიც არავინ იქნებოდა. რა არა. არგენტინელი ფანების უმეტესობას ეზიზღება ეგ შენი მესი, რადგან ბარსაში ყველაფერი მოიგო თავისი ნაკრების შემადგენლობაში მსოფლიო კი არა კოპაც არ აქვს მოგებული. მარადონაზე წინ მესის კი არა საერთოდ არავის არ აყენებენ არგენტინელები. ჩეგევარაზე წინაც აყენებენ დიეგოს. კაცს სიცოცხელში ეკლესია აუშენეს და შენ ამბობ მესიზე მეტად უყვართო. მესი 13 წლის ქართველ ლალი და თავზარიკო კულეს თუ უყვართ არ ნიშნავს იმას რომ სხვებიც გიჟდებიან მასზე.

საიდან მოგაქ ეს ცრუ ინფორმაცია საიიიიდააან ვაფშე საიდან გამომდინარე ამბობ რომ არვენტინეკებს ნესი ეზიზღებათ? ეზიზღებათ კიარა ყველადროის საუკეთესოდ მიაჩნიათ, ეთამაშა ამა ეხლანდელ დროში დიეგოს ნსოფლიოს კიარა სამში ერთს მოიგებდა სირცხვილია ვაფშე მესის რო მარადონა არჩიო და გიოთზეს დედას შევუწექი ლოგინში ეხლა საერთოდ ეს თემა რომ სალაპარაკოა, ჩატარდეს მსოფლიო გამოკითხვა მესის და მარადონას შორის და თუ მესიმ არმოიგოს იმისდედა"დაიცავით ცენზურა!"

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ბელინგემი 16
2 დოვბიკი 16
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (196)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)