კროოსი:„ფაქტია, რომ საშინელი არასტაბილურობით გამოვირჩევით“

ტონი კროოსმა „ალკოიანოსთან“ მატჩის შემდეგ კომენტარი გააკეთა...


„ფაქტია, რომ საშინელი არასტაბილურობით გამოვირჩევით. ეს იყო სამარცხვინო მარცხი, რომელიც გულშემატკივრებს გაბრაზებას გამოიწვევს.“

„სამეფო თასი ჩვენთვის პრიორიტეტული ტურნირი იყო, მაგრამ პირველი დაპირისპირებაში ფიასკო განვიცადეთ.“

„რაღაც უნდა შეიცვალოს, პირველ რიგში თამაშის ტემპზე უნდა ვიფიქროთ, ხოლო მეორე რიგში შეტევების უფრო პროდუქტიულ დასრულებაზე. ჩვენ ბევრი მომენტი გვქონდა, მაგრამ შედეგს ქმნის მომენტის რეალიზაცია და არა უბრალოდ მეტოქის საჯარიმოში ყოფნა.“

„ფეხბურთელები რა თქმა უნდა ცუდ განწყობაზე არიან, ეს უნდა იყოს კარგი გაკვეთილი იმისა, რომ მოდუნება არ შეიძლება. წინ უმნიშვნელოვანესი დაპირისპირებები გველის.“

dle 10.1

  • Hala
  • 21 იანვარი 2021
  • 2726
  • 87

1

21 იანვარი 2021 11:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9011
რეალი რომ ზიდანის პერიოდში კოპას ვერ მოიგებდა ეგ თავიდანვეც ვიცოდი არც გამიკვირდა რომ წავაგეთ ვთქვი კოდევაც მაგრამ პრობლემა ეს არაა პრობლემა იმაშია რომ ლა ლიგასაც ბარსელონა ჩვენზე მაღლა დაასრულებს და ატლეტიკოც. რაც შეეხება ლიგას სულ მაქსიმუმ ატალანტას გავცდეთ დაჟე ჯობია მაგათმა გამოგვაგდონ ვიდრე წესიერმა გუნდმა გადაგვახიოს ბურთი თავზე..


ისე გვარდიოლა რა პატივშია 20 მეტრიანი აფსაიტი არ დაუნიშნეს როგორმე ხოუნდა მოეგებინებინათ

2

21 იანვარი 2021 12:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Მარსელო როცა თამაშობს სულ როგორ ვაგებთ 😒

3

21 იანვარი 2021 12:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რეალურად შევხედოთ სურათს - ამ დიდებულ ადამიანს და გენიალურ ფეხბურთელს არ აქვს დიდი სამწვრთნელო ცოდნა და არ შეუძლია მართოს ასეთი გუნდი. ზიდანის ავტორიტეტი და მოტივაცია ყოველთვის იმუშავებს დიდ ვარსკვლავებთან, რადგან ასეთ ფეხბურთელებს შეუძლიათ მოედანზე ზიდანის გარეშეც დადონ საუკეთესო შედეგი. ზოგმა შეიძლება თქვას, რომ იგივე გუნდი არ რყავდა ბენიტესს,ლოპოტეგს და ა.შ.? დაგეთანხმებით, რომ იგივე გუნდი ყავდა, მაგრამ როცა მთავარ მწვრთნელს უფრო დაბალი ავტორიტეტი აქვს კლუბში, ვიდრე კლუბის რამდენიმე მოთამაშეს, რათქმაუნდა ის კლუბი შედეგს ვერ დადებს.მარტივ ლოგიკამდე მივიდეთ, გუნდში გყავს მსოლფიოს საუკეთესო ფეხბურთელი(რონალდო) რომელიც სეზონში დაახლოებით 50 გოლამდე იტანს. უცბათ მიდის გუნდიდან და გრჩება მარიანო და ბენზემა. კარგი დაცვა)რამოსი,მარსელო,კარვახალი) კარგი ნახ(კროსი,მოდრიჩი კაზე.) შედიან ასაკში, ვეღარ არიან ისეთები, როგორც ადრე და თან იწყება პანდემია, რაც კლუბს უდიდეს ფინანსურ ზიანს აყენებს. ამ დროს ზიდანის ამოცანაა, რომ მოიყვანოს პოგბა,სალაჰი,ჰალანდი,მბაპე და ა.შ. სწორედ ვარსკვალევბი, რომლებიც ზიდანის საქმის 90% თავად გააკეთებენ და ზიზუს მიეწერება ტიტულები. ამას კლუბი ვერ აკეთებს გარკვეული მიზეზების გამო, ამ დროს ზიდანი არც კი ცდილობს, რომ შეკრას გუნდი სხვანაირად. მოიყვანოს უფრო დაბალბიუჯეტიანი, თუმცა კარგი ფეხბურთელები და ააშენოს გუნდი, თუნდაც აკადემიიდან დააწინაუროს და შანსი მიცეს რამდენიმე მოთამაშეს. ამას არ გააკეთებს, რადგან საკუთარი თავის იმედი არ აქვს. მარტივია: ფეხბურთელები მჭირდება,მაგრამ არ მყავს. საბოლოო ჯამში ყველაფერში დამნაშავე ხდება პერესი. როცა მთვარი მწვრთნელი ხარ ზიდანი, როცა კადისს, ხიხონს, ვალიადოლიდს, ალკოიანოს და ასეთი დონის გუნდებს ვერ უგებ და გამართლება არის ის, რომ თურმე გუნდს არ ყავს ფეხბურთელები ცოტა სასაცილოა. მარტო ასენსიოს და ვალვერდეს წლიური ხელფასია ჩამოთვლილი გუნდების მთლიანი ბიუჯეტი, რა ფეხბურთელები არ გყავს, რომ ალკოიანოს და კადის მოუგო?... საფეხბურთო ცოდნაა საჭირო, რომ ყველა პოზიციაზე ვარსკვლავები გყავდეს და კარგი ფეხბურთი ათამაშო, მაგრამ კაი ტაქტიკოსობაა საჭირო, რომ არ გყავდეს ყველა ვარსკვლავი,მაგრამ კარგი და გამართული ფეხბურთი ითამაშო. ის რო მოდრიჩი ცენტრიდან პასს დახატავდა და რონალდო შეაგდება, ეგ სულაც არ მეტყველებდა, რომ ზიდანი რამე განსაკუთრებულს აკეთებდა. თუნდაც ფინალი იუვესთან მთელი შესვენება ფურცელი არ ამოუღია და რამე მონახაზი არ გაუკეთებია, სიტყვით და შემართებით და ფსიქოლოგიურად განაწყო გუნდი და ეგ იყო. ახლა სად უნდა ველოდოთ ახალ რონალდოს? გაახალგაზრდავებულ მარსელოს, რამოს დ ამოდრიჩსს? ნებისმიერი კარგი მწვრთნელი აი ზუსტად ამ გუნდით დადებდა შედეგს.

4

21 იანვარი 2021 12:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
რეალი რომ ზიდანის პერიოდში კოპას ვერ მოიგებდა ეგ თავიდანვეც ვიცოდი არც გამიკვირდა რომ წავაგეთ ვთქვი კოდევაც მაგრამ პრობლემა ეს არაა პრობლემა იმაშია რომ ლა ლიგასაც ბარსელონა ჩვენზე მაღლა დაასრულებს და ატლეტიკოც. რაც შეეხება ლიგას სულ მაქსიმუმ ატალანტას გავცდეთ დაჟე ჯობია მაგათმა გამოგვაგდონ ვიდრე წესიერმა გუნდმა გადაგვახიოს ბურთი თავზე..


ისე გვარდიოლა რა პატივშია 20 მეტრიანი აფსაიტი არ დაუნიშნეს როგორმე ხოუნდა მოეგებინებინათ

მე და შენ დავწერეთ რო რეალი გამოვარდებოდა😂😂😂😂😏

5

21 იანვარი 2021 13:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ბენზემას ჩაურტყა კროსმა.... გოლიც უნდა გაიტანო ხანდახან თორემ რომ დასობილხარ საჯარიმოში ხესავით ვინიციუსს ხე არ ეგონო და არ მოგაფსასო :

6

21 იანვარი 2021 13:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 118
კვირაში ორი ტიტული დაკარგეს ვერ არიან, მარა კოპას ყავს მისი ლომფხვი, თუმცა ეს ლომფხვიც ჩაჯმულია, კაროჩე ლუნინის კარიერა მორჩა რეალში, ალკოიანოს დონე ყოფილა, ბეზნემა უნდა წაეთრეს მიყვეს მარიანო, და ბევრი. ზიზუ მაინც მჯერა შენი, ამ მძღნერი სასტავით რასიზამ

რამოსი, კაზემირო, ვალვერდე, კარვახალი, ამათ გარდა ყველა გასაყრელია და ამ კაცს ტრანსფერები გაუკეთესოს პერესმა და მაშინაც რომ წააგებს მერე ასხით ბიჯო რა დაუნახაობააა როცა სასტავი ყავდა ყველას ბურთი გადაახია ზიზუმ

რომ წავიდა და გუნდი ნეხვში იყო და იძახდით ზიდანი დააბრუნეთო მოვიდა მეორეჯერ ამ ნეხვში და სირისიუბით ლალიგა და სუპერთასი დადო მაშინ კაი იყო ხო? ამ კაცს გრანდებს შორის ყველაზე ბანძი შეტევა ყავს ბიჯო, ახლა იოვიჩი არ თქვათ მაგის მძორი დედა ვატირე, იდო სტადიონზე გვამი, ჩაქცეუპ შალკეს გაუტანა და გახადეს ბასტენი

7

21 იანვარი 2021 13:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIZOU..
კვირაში ორი ტიტული დაკარგეს ვერ არიან, მარა კოპას ყავს მისი ლომფხვი, თუმცა ეს ლომფხვიც ჩაჯმულია, კაროჩე ლუნინის კარიერა მორჩა რეალში, ალკოიანოს დონე ყოფილა, ბეზნემა უნდა წაეთრეს მიყვეს მარიანო, და ბევრი. ზიზუ მაინც მჯერა შენი, ამ მძღნერი სასტავით რასიზამ

რამოსი, კაზემირო, ვალვერდე, კარვახალი, ამათ გარდა ყველა გასაყრელია და ამ კაცს ტრანსფერები გაუკეთესოს პერესმა და მაშინაც რომ წააგებს მერე ასხით ბიჯო რა დაუნახაობააა როცა სასტავი ყავდა ყველას ბურთი გადაახია ზიზუმ

რომ წავიდა და გუნდი ნეხვში იყო და იძახდით ზიდანი დააბრუნეთო მოვიდა მეორეჯერ ამ ნეხვში და სირისიუბით ლალიგა და სუპერთასი დადო მაშინ კაი იყო ხო? ამ კაცს გრანდებს შორის ყველაზე ბანძი შეტევა ყავს ბიჯო, ახლა იოვიჩი არ თქვათ მაგის მძორი დედა ვატირე, იდო სტადიონზე გვამი, ჩაქცეუპ შალკეს გაუტანა და გახადეს ბასტენი

ლა ლიგა დადო სეტიენის ფარჩაკ ბარსასთან ბრძოლაში, რომელსაც ბაიერნმა ისეთი დამართა და ზიდანმა მოიგო და ბარსამ უფრო წააგო ეგაა საქმე. როცა ფორმის პიკში რონალდო, კროსი, მოდრიჩი, რამოსი, მარსელო, კარვახალი გყავს + უძლიერესი ზამემა მაშინ მარტივია ყველაფერი. კლოპს ხო რასამბობ ვარსკვკავები ყავდა, თვითონ აქცია რამდენი ფეხბურთელად. სალაჰი და ფირმინიო, იგივე მანწ საშუალო დონის იგროკები იყვნენ რეალურად.

8

21 იანვარი 2021 13:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 118
პერეს შენი დედაც რა კაცი გაუშვა ყველა დროის საუკეთესო ბომბარდირია ოფიციალურად, მეფე

ციტატა: ლეო მესი
ციტატა: ZIZOU..
კვირაში ორი ტიტული დაკარგეს ვერ არიან, მარა კოპას ყავს მისი ლომფხვი, თუმცა ეს ლომფხვიც ჩაჯმულია, კაროჩე ლუნინის კარიერა მორჩა რეალში, ალკოიანოს დონე ყოფილა, ბეზნემა უნდა წაეთრეს მიყვეს მარიანო, და ბევრი. ზიზუ მაინც მჯერა შენი, ამ მძღნერი სასტავით რასიზამ

რამოსი, კაზემირო, ვალვერდე, კარვახალი, ამათ გარდა ყველა გასაყრელია და ამ კაცს ტრანსფერები გაუკეთესოს პერესმა და მაშინაც რომ წააგებს მერე ასხით ბიჯო რა დაუნახაობააა როცა სასტავი ყავდა ყველას ბურთი გადაახია ზიზუმ

რომ წავიდა და გუნდი ნეხვში იყო და იძახდით ზიდანი დააბრუნეთო მოვიდა მეორეჯერ ამ ნეხვში და სირისიუბით ლალიგა და სუპერთასი დადო მაშინ კაი იყო ხო? ამ კაცს გრანდებს შორის ყველაზე ბანძი შეტევა ყავს ბიჯო, ახლა იოვიჩი არ თქვათ მაგის მძორი დედა ვატირე, იდო სტადიონზე გვამი, ჩაქცეუპ შალკეს გაუტანა და გახადეს ბასტენი

ლა ლიგა დადო სეტიენის ფარჩაკ ბარსასთან ბრძოლაში, რომელსაც ბაიერნმა ისეთი დამართა და ზიდანმა მოიგო და ბარსამ უფრო წააგო ეგაა საქმე. როცა ფორმის პიკში რონალდო, კროსი, მოდრიჩი, რამოსი, მარსელო, კარვახალი გყავს + უძლიერესი ზამემა მაშინ მარტივია ყველაფერი. კლოპს ხო რასამბობ ვარსკვკავები ყავდა, თვითონ აქცია რამდენი ფეხბურთელად. სალაჰი და ფირმინიო, იგივე მანწ საშუალო დონის იგროკები იყვნენ რეალურად.

ნუ ბოდავ და რაღაცეებს ერთი. მაშინ გუარდიოლას რომ ადიდებთ ვინები ყავდა მაშინ? კი გამოჩნდა რა ჩმორიცაა ახლა

9

21 იანვარი 2021 13:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIZOU..
პერეს შენი დედაც რა კაცი გაუშვა ყველა დროის საუკეთესო ბომბარდირია ოფიციალურად, მეფე

სერია ას ცხრილს ჩახედე, ეგ მეფე რაც რეალიდან წავიდა სეია ას იქეთ ვერაფერს შვრება, წელს მაგასაც ვერ იგებს 40 წლის ზლატანი უდებს. არ ყავს კროსი, მოდრიჩი, მარსელო, კარვახალი და აღარაა მეფე.

10

21 იანვარი 2021 14:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 118
ციტატა: ლეო მესი
ციტატა: ZIZOU..
პერეს შენი დედაც რა კაცი გაუშვა ყველა დროის საუკეთესო ბომბარდირია ოფიციალურად, მეფე

სერია ას ცხრილს ჩახედე, ეგ მეფე რაც რეალიდან წავიდა სეია ას იქეთ ვერაფერს შვრება, წელს მაგასაც ვერ იგებს 40 წლის ზლატანი უდებს. არ ყავს კროსი, მოდრიჩი, მარსელო, კარვახალი და აღარაა მეფე.

და შენ ნიკს რომ ყველა ჩინჩლავს? და ორი წელია კლასიკოში კარშიც არ დაურტყამს?

11

21 იანვარი 2021 14:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 9011
ისე ეს ლუნინი რატომ ეგონა ვინმე საავა დონის მაინც ძალიან მაინტერესებს რა ხარახურა გუნდებში იყო და თამაშს არსად ატარებინებდნენ რეალის განო კიარა საკმარისი კლასის არქონის გამო

12

21 იანვარი 2021 14:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: კასილასი-THE best
რეალურად შევხედოთ სურათს - ამ დიდებულ ადამიანს და გენიალურ ფეხბურთელს არ აქვს დიდი სამწვრთნელო ცოდნა და არ შეუძლია მართოს ასეთი გუნდი. ზიდანის ავტორიტეტი და მოტივაცია ყოველთვის იმუშავებს დიდ ვარსკვლავებთან, რადგან ასეთ ფეხბურთელებს შეუძლიათ მოედანზე ზიდანის გარეშეც დადონ საუკეთესო შედეგი. ზოგმა შეიძლება თქვას, რომ იგივე გუნდი არ რყავდა ბენიტესს,ლოპოტეგს და ა.შ.? დაგეთანხმებით, რომ იგივე გუნდი ყავდა, მაგრამ როცა მთავარ მწვრთნელს უფრო დაბალი ავტორიტეტი აქვს კლუბში, ვიდრე კლუბის რამდენიმე მოთამაშეს, რათქმაუნდა ის კლუბი შედეგს ვერ დადებს.მარტივ ლოგიკამდე მივიდეთ, გუნდში გყავს მსოლფიოს საუკეთესო ფეხბურთელი(რონალდო) რომელიც სეზონში დაახლოებით 50 გოლამდე იტანს. უცბათ მიდის გუნდიდან და გრჩება მარიანო და ბენზემა. კარგი დაცვა)რამოსი,მარსელო,კარვახალი) კარგი ნახ(კროსი,მოდრიჩი კაზე.) შედიან ასაკში, ვეღარ არიან ისეთები, როგორც ადრე და თან იწყება პანდემია, რაც კლუბს უდიდეს ფინანსურ ზიანს აყენებს. ამ დროს ზიდანის ამოცანაა, რომ მოიყვანოს პოგბა,სალაჰი,ჰალანდი,მბაპე და ა.შ. სწორედ ვარსკვალევბი, რომლებიც ზიდანის საქმის 90% თავად გააკეთებენ და ზიზუს მიეწერება ტიტულები. ამას კლუბი ვერ აკეთებს გარკვეული მიზეზების გამო, ამ დროს ზიდანი არც კი ცდილობს, რომ შეკრას გუნდი სხვანაირად. მოიყვანოს უფრო დაბალბიუჯეტიანი, თუმცა კარგი ფეხბურთელები და ააშენოს გუნდი, თუნდაც აკადემიიდან დააწინაუროს და შანსი მიცეს რამდენიმე მოთამაშეს. ამას არ გააკეთებს, რადგან საკუთარი თავის იმედი არ აქვს. მარტივია: ფეხბურთელები მჭირდება,მაგრამ არ მყავს. საბოლოო ჯამში ყველაფერში დამნაშავე ხდება პერესი. როცა მთვარი მწვრთნელი ხარ ზიდანი, როცა კადისს, ხიხონს, ვალიადოლიდს, ალკოიანოს და ასეთი დონის გუნდებს ვერ უგებ და გამართლება არის ის, რომ თურმე გუნდს არ ყავს ფეხბურთელები ცოტა სასაცილოა. მარტო ასენსიოს და ვალვერდეს წლიური ხელფასია ჩამოთვლილი გუნდების მთლიანი ბიუჯეტი, რა ფეხბურთელები არ გყავს, რომ ალკოიანოს და კადის მოუგო?... საფეხბურთო ცოდნაა საჭირო, რომ ყველა პოზიციაზე ვარსკვლავები გყავდეს და კარგი ფეხბურთი ათამაშო, მაგრამ კაი ტაქტიკოსობაა საჭირო, რომ არ გყავდეს ყველა ვარსკვლავი,მაგრამ კარგი და გამართული ფეხბურთი ითამაშო. ის რო მოდრიჩი ცენტრიდან პასს დახატავდა და რონალდო შეაგდება, ეგ სულაც არ მეტყველებდა, რომ ზიდანი რამე განსაკუთრებულს აკეთებდა. თუნდაც ფინალი იუვესთან მთელი შესვენება ფურცელი არ ამოუღია და რამე მონახაზი არ გაუკეთებია, სიტყვით და შემართებით და ფსიქოლოგიურად განაწყო გუნდი და ეგ იყო. ახლა სად უნდა ველოდოთ ახალ რონალდოს? გაახალგაზრდავებულ მარსელოს, რამოს დ ამოდრიჩსს? ნებისმიერი კარგი მწვრთნელი აი ზუსტად ამ გუნდით დადებდა შედეგს.

100% 👌👌👏👏 ზუსტად მასე ვფიქრობ მეც ძმაო...

13

21 იანვარი 2021 14:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4882
მაშინ არც გვარდიოლაა კარგი მწვრთბელი არც დელ ბოსკე არც ანჩელოტი. მარტო კლაუდიო რანიერი და მოურინიო გამოდის ტოპ დონე რადგან ერთმა პორტოთი დადო ლიგა და მეორემ ლესტერით პრემიერ ლიგა. ტოპ მიზნებს ტოპ მწვრთნელი სჭირდება. ტოპ მწვრთბელს ტოპ ფეხბურთელები. ალკოიანოსთვის ვერმოგება იმის ბრალია რომ ზიდანს ეგ ტურნირი მოსვლის დღიდან ქინძზე კიდია. ლა ლუგაში კადისთან მოუგებლობა კი იმის რომ ფეხბურთელების 80% ბებერი გადაღლილი და უმოტივაციოა ასეთ დაბალი დონის გუნდებთან მუღამი აღარ აქვთ თამაშის. რატომ არ დარბიან ხეტაფესთან და რატომ იგიჟებენ თავს ბარსასთან, ატლესთან და სევილიასთან? იმიტკმ რომ მაღალი დონის თამაშებში ჟილკაც აქვთ და მონდომებაც. + ხალხი არაა სტადიონზე და საბურთალოს პირველობას გავს თამაში, როცა კადისს ეთამაშები საწვრთბელ ბაზაზე. ვაბშე არ მიკვირს ფეხბურთელების ასეთი განწყობა და შემართების არქონა.
ვინისიუსით, მარიანოთი როდრიგოთი და ოდეგარით, ვერცერთი გრანდი შედეგს ვერ დადებს ვერც შიდა ჩემპიონატში ვერც ევროტურნირებზე. აგერ აზარი ასენსიო ყავს ნორმალური და კაცს 2 წელია კლასიკოში არ უთამაშია, მეორე ინვალიდი იყო და ეხლა თავიდან სწავლიბს თამაშს. 11 კაცი ძლივს დაბრუნდა ამას წინათ და კარვახალი ეგრევე დაიმტვრა, ბოლო 2 თამაში რაც წავაგეთ, გაარღვიეს ვასკესის ფლანგი, რომელიც არაა მცველი, ბილბაომაც მაქედან გახვრიტა კარი, კადისმაც და მესამე არ მახსოვს. რამოსი 35 წლისაა, მოდრკჩიც ბენზემა 34 ხდება, კაზეც ადამიანია და არ შეუძლიათ ამ 30+ ხალხს ყველა თამაშის სტაბილურად მაღალ დონეზე თამაში.
როცა ძირითადი ფეხბურთელების შეცვლა არ შეგიძლია საშუალო დონის ფეხბურთელებით მაინც, იქ ტიტულზე საუბარი არ უნდა იყოს. კაცს ასენსიო ბენზემა აზარი უნდა ჰყოლოდა შეტევაში და მთელი სეზონია ვინისიუსი ვასკესი უდგას თავდასხმაში, ნახევარდაცვაში კროოსი ვალვერდე კაზე უნდა იყოს + მოდრიჩი და ვალვერდე აელეწა, 35 წლის მოდრიჩი ვეღარ დადიოდა ისეთი დაღლილი იყო, შემხვლელი ვინაა? ცოცხალმკვდარი კუზე ნელი ისკო. დაცვაში რამოსი ვარანი კარვა მენდი უნდა მდგარიყო და კარვახალი 3 თვით აელეწა, მერე რამოსიც მიყვა და მოიშალა დაცვა. ცალკე 3 კვირა ბენზემაც არ იყო თუ მთელი თვე.
ჩემი აზრით ზიდანის ადგილზე სხვა ვერხერთი მწვრთბელი ტიტულს ვერ დადებს ამ შემადგენლობით. სუფთა უმოტიბაციო ნახირია. კარგ შედეგს კარგი ფეხბურთელები სჭირდება. მაღალი დონის შემსრულებლები უნდა გუნდს რომ სხვა გუნდს მოუგოს. ვინისიუსით და ვასკესით ვერავის დაჩაგრავ.
აი აზარი ბენზემა მბაპე რომ იქნება შეტევაში მერეც თუ წაუსლება ზიდანმა, მაშინ მეორე დღესვე გასაგდები იქნება.
ვარსკვლავები რომ მწვრთბელის გარეშე ცალკე არაფერია, ეგ კარგად გამოჩნდა დელ ბოსკეს გაგდების შემდეგ. 10 წელი ლა ლიგის ლომები რომ ვიყავით და ევროზე ლიონი გვხმარობდა.

14

21 იანვარი 2021 14:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ზიდანირ რო არაფრით განსაკუთრებული მწვრთნელი არაა ეგ ვთქვი მე, იღბალს პლიუს ფორმის პიკში მყოფი ფეხბურთელები ეს იყო და ეს. ჟოზეს, პეპის, ჰაინკესის, ფერგის ეპოქის დროს ისეთ დამართებდნენ ზიდანს ყველაფერს შეაძულებდნენ.

15

21 იანვარი 2021 14:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
ციტატა: LUCA MODRIC
მაშინ არც გვარდიოლაა კარგი მწვრთბელი არც დელ ბოსკე არც ანჩელოტი. მარტო კლაუდიო რანიერი და მოურინიო გამოდის ტოპ დონე რადგან ერთმა პორტოთი დადო ლიგა და მეორემ ლესტერით პრემიერ ლიგა. ტოპ მიზნებს ტოპ მწვრთნელი სჭირდება. ტოპ მწვრთბელს ტოპ ფეხბურთელები. ალკოიანოსთვის ვერმოგება იმის ბრალია რომ ზიდანს ეგ ტურნირი მოსვლის დღიდან ქინძზე კიდია. ლა ლუგაში კადისთან მოუგებლობა კი იმის რომ ფეხბურთელების 80% ბებერი გადაღლილი და უმოტივაციოა ასეთ დაბალი დონის გუნდებთან მუღამი აღარ აქვთ თამაშის. რატომ არ დარბიან ხეტაფესთან და რატომ იგიჟებენ თავს ბარსასთან, ატლესთან და სევილიასთან? იმიტკმ რომ მაღალი დონის თამაშებში ჟილკაც აქვთ და მონდომებაც. + ხალხი არაა სტადიონზე და საბურთალოს პირველობას გავს თამაში, როცა კადისს ეთამაშები საწვრთბელ ბაზაზე. ვაბშე არ მიკვირს ფეხბურთელების ასეთი განწყობა და შემართების არქონა.
ვინისიუსით, მარიანოთი როდრიგოთი და ოდეგარით, ვერცერთი გრანდი შედეგს ვერ დადებს ვერც შიდა ჩემპიონატში ვერც ევროტურნირებზე. აგერ აზარი ასენსიო ყავს ნორმალური და კაცს 2 წელია კლასიკოში არ უთამაშია, მეორე ინვალიდი იყო და ეხლა თავიდან სწავლიბს თამაშს. 11 კაცი ძლივს დაბრუნდა ამას წინათ და კარვახალი ეგრევე დაიმტვრა, ბოლო 2 თამაში რაც წავაგეთ, გაარღვიეს ვასკესის ფლანგი, რომელიც არაა მცველი, ბილბაომაც მაქედან გახვრიტა კარი, კადისმაც და მესამე არ მახსოვს. რამოსი 35 წლისაა, მოდრკჩიც ბენზემა 34 ხდება, კაზეც ადამიანია და არ შეუძლიათ ამ 30+ ხალხს ყველა თამაშის სტაბილურად მაღალ დონეზე თამაში.
როცა ძირითადი ფეხბურთელების შეცვლა არ შეგიძლია საშუალო დონის ფეხბურთელებით მაინც, იქ ტიტულზე საუბარი არ უნდა იყოს. კაცს ასენსიო ბენზემა აზარი უნდა ჰყოლოდა შეტევაში და მთელი სეზონია ვინისიუსი ვასკესი უდგას თავდასხმაში, ნახევარდაცვაში კროოსი ვალვერდე კაზე უნდა იყოს + მოდრიჩი და ვალვერდე აელეწა, 35 წლის მოდრიჩი ვეღარ დადიოდა ისეთი დაღლილი იყო, შემხვლელი ვინაა? ცოცხალმკვდარი კუზე ნელი ისკო. დაცვაში რამოსი ვარანი კარვა მენდი უნდა მდგარიყო და კარვახალი 3 თვით აელეწა, მერე რამოსიც მიყვა და მოიშალა დაცვა. ცალკე 3 კვირა ბენზემაც არ იყო თუ მთელი თვე.
ჩემი აზრით ზიდანის ადგილზე სხვა ვერხერთი მწვრთბელი ტიტულს ვერ დადებს ამ შემადგენლობით. სუფთა უმოტიბაციო ნახირია. კარგ შედეგს კარგი ფეხბურთელები სჭირდება. მაღალი დონის შემსრულებლები უნდა გუნდს რომ სხვა გუნდს მოუგოს. ვინისიუსით და ვასკესით ვერავის დაჩაგრავ.
აი აზარი ბენზემა მბაპე რომ იქნება შეტევაში მერეც თუ წაუსლება ზიდანმა, მაშინ მეორე დღესვე გასაგდები იქნება.
ვარსკვლავები რომ მწვრთბელის გარეშე ცალკე არაფერია, ეგ კარგად გამოჩნდა დელ ბოსკეს გაგდების შემდეგ. 10 წელი ლა ლიგის ლომები რომ ვიყავით და ევროზე ლიონი გვხმარობდა.


100% მაგ აზრზე ვარ მეც, რა ფორმის პიკი ან რა გამართლება და იღბალი, ფეხბურთელი თუ ფორმაში არაა და კლასი არ აქვს ზიდანი კიარა მაურინიო და დელბოსკე რო დაუნიშნო ერთად მაინც ვერ აათამაშებენ! დამისახელეთ გუნდი რომელმაც ლიგა მოიგო და ფეხბურთელი ფორმაში არ ყავდა! გუშინდელი თამაში, პლიუს ის ჩიმჩაირა გუნდებთან წაგებული თამაშები სრულიად ფეხბურთელების კისერზეა, რო კიდიათ უკვე ყველაფერი, სირბილითაც აღარ დარბიან! ახალი სისხლია საჭიროო რო ვიძახით მაგაში ცხვირ მოუხოცავ ვინისიიუს და როდრიგოს კიარ ვგულისხმობთ ( მე პირადად), იქეთ კიდე ვასკესი რო გეყოლება დაცვაშიც და შეტევაშიც,ტიპი არი დინამოს დონე, ერთ-ერთი რაც ზიდანში არ მომწონს ეგაა, შეაკვდა და დააბერა ტიპი რეალში და კიდე ხელფასისი მომატებას ითხოვს,სანამ იმ კლასის მოთამაშეები არ მოვლენ რომლებიც რეალის დონეს შეესაბამებიან თეთრი ბალეტი კიარა ტიტული მოგვენატრება ელემენტარული

16

21 იანვარი 2021 14:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
gaajmeinon klifon zidans

17

21 იანვარი 2021 14:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ლეო მესი
ზიდანირ რო არაფრით განსაკუთრებული მწვრთნელი არაა ეგ ვთქვი მე, იღბალს პლიუს ფორმის პიკში მყოფი ფეხბურთელები ეს იყო და ეს. ჟოზეს, პეპის, ჰაინკესის, ფერგის ეპოქის დროს ისეთ დამართებდნენ ზიდანს ყველაფერს შეაძულებდნენ.

სხვა გუნდის გულშემატკივრებმა რო ილაპარაკოს კიდე მესმის ბაიერნის ლივერის პსჟს იუვეს მარა ამ ბარსას გულშემატკივრებს რა გაქვთ სალაპარაკო ყოველ წელს გხმარობენ ლიგაზე სადაც დაგიჭერენ და ზიდანზე ხმას როგორ იღებთ თქვე ლივერპულის ბაიერნის რომას და ივენტუსის ბულკებო

18

21 იანვარი 2021 14:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
svarkaaaa tipi mesame ligis gundi ugebs 10 kacit

19

21 იანვარი 2021 14:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Zazka_777
ციტატა: ლეო მესი
ზიდანირ რო არაფრით განსაკუთრებული მწვრთნელი არაა ეგ ვთქვი მე, იღბალს პლიუს ფორმის პიკში მყოფი ფეხბურთელები ეს იყო და ეს. ჟოზეს, პეპის, ჰაინკესის, ფერგის ეპოქის დროს ისეთ დამართებდნენ ზიდანს ყველაფერს შეაძულებდნენ.

სხვა გუნდის გულშემატკივრებმა რო ილაპარაკოს კიდე მესმის ბაიერნის ლივერის პსჟს იუვეს მარა ამ ბარსას გულშემატკივრებს რა გაქვთ სალაპარაკო ყოველ წელს გხმარობენ ლიგაზე სადაც დაგიჭერენ და ზიდანზე ხმას როგორ იღებთ თქვე ლივერპულის ბაიერნის რომას და ივენტუსის ბულკებო

აქ პროვოკაციის გამო რო შემოდიხარ წადი და ბავშვთამანიაზე იბაზრე იქ გაუსწორდებათ შენი ნაბაზრევი იქ მეტი არიციან გვარდიოლას იქეთ ვერ იხედებიან ეგ გვარდიოლა იყო ალიანს არენაზე პაპა კარლომ დაადო და შეულაგა

20

21 იანვარი 2021 14:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: kontaqti
ისე გვარდიოლა რა პატივშია 20 მეტრიანი აფსაიტი არ დაუნიშნეს როგორმე ხოუნდა მოეგებინებინათ

axali wesebit tu fexburteli gandzrax burtze tamashobs uqmdeba afsaidi, mtlad axali araaa 1 wlis winandelia, aston vilas fexburtelma chamoigo burti anu burtze tamashad chaetvala tore magxela 50 metrian tamashgares aravin gagitarebs

21

21 იანვარი 2021 15:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIZOU..
ციტატა: ლეო მესი
ზიდანირ რო არაფრით განსაკუთრებული მწვრთნელი არაა ეგ ვთქვი მე, იღბალს პლიუს ფორმის პიკში მყოფი ფეხბურთელები ეს იყო და ეს. ჟოზეს, პეპის, ჰაინკესის, ფერგის ეპოქის დროს ისეთ დამართებდნენ ზიდანს ყველაფერს შეაძულებდნენ.

ზიდანის 2017 რეალი შენს გუარდიოლას მსაჯიანად ამოისვამდა პიკეში და ნუ პროვოკატორობ

ეგ რეალი იყო მგონი ენრიკეს და ვალოსიას ბარსამ რო მიარჭეს, მესიმ რო ააფრიალა მაისური ბოლო წამზე გემახსოვრება ალბათ. ნუ იგრუზები მოეშვი, დაძაბულობა და ბოღმა კაცს მალე ანადგურებს.

22

21 იანვარი 2021 15:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: papacha
ციტატა: LUCA MODRIC
მაშინ არც გვარდიოლაა კარგი მწვრთბელი არც დელ ბოსკე არც ანჩელოტი. მარტო კლაუდიო რანიერი და მოურინიო გამოდის ტოპ დონე რადგან ერთმა პორტოთი დადო ლიგა და მეორემ ლესტერით პრემიერ ლიგა. ტოპ მიზნებს ტოპ მწვრთნელი სჭირდება. ტოპ მწვრთბელს ტოპ ფეხბურთელები. ალკოიანოსთვის ვერმოგება იმის ბრალია რომ ზიდანს ეგ ტურნირი მოსვლის დღიდან ქინძზე კიდია. ლა ლუგაში კადისთან მოუგებლობა კი იმის რომ ფეხბურთელების 80% ბებერი გადაღლილი და უმოტივაციოა ასეთ დაბალი დონის გუნდებთან მუღამი აღარ აქვთ თამაშის. რატომ არ დარბიან ხეტაფესთან და რატომ იგიჟებენ თავს ბარსასთან, ატლესთან და სევილიასთან? იმიტკმ რომ მაღალი დონის თამაშებში ჟილკაც აქვთ და მონდომებაც. + ხალხი არაა სტადიონზე და საბურთალოს პირველობას გავს თამაში, როცა კადისს ეთამაშები საწვრთბელ ბაზაზე. ვაბშე არ მიკვირს ფეხბურთელების ასეთი განწყობა და შემართების არქონა.
ვინისიუსით, მარიანოთი როდრიგოთი და ოდეგარით, ვერცერთი გრანდი შედეგს ვერ დადებს ვერც შიდა ჩემპიონატში ვერც ევროტურნირებზე. აგერ აზარი ასენსიო ყავს ნორმალური და კაცს 2 წელია კლასიკოში არ უთამაშია, მეორე ინვალიდი იყო და ეხლა თავიდან სწავლიბს თამაშს. 11 კაცი ძლივს დაბრუნდა ამას წინათ და კარვახალი ეგრევე დაიმტვრა, ბოლო 2 თამაში რაც წავაგეთ, გაარღვიეს ვასკესის ფლანგი, რომელიც არაა მცველი, ბილბაომაც მაქედან გახვრიტა კარი, კადისმაც და მესამე არ მახსოვს. რამოსი 35 წლისაა, მოდრკჩიც ბენზემა 34 ხდება, კაზეც ადამიანია და არ შეუძლიათ ამ 30+ ხალხს ყველა თამაშის სტაბილურად მაღალ დონეზე თამაში.
როცა ძირითადი ფეხბურთელების შეცვლა არ შეგიძლია საშუალო დონის ფეხბურთელებით მაინც, იქ ტიტულზე საუბარი არ უნდა იყოს. კაცს ასენსიო ბენზემა აზარი უნდა ჰყოლოდა შეტევაში და მთელი სეზონია ვინისიუსი ვასკესი უდგას თავდასხმაში, ნახევარდაცვაში კროოსი ვალვერდე კაზე უნდა იყოს + მოდრიჩი და ვალვერდე აელეწა, 35 წლის მოდრიჩი ვეღარ დადიოდა ისეთი დაღლილი იყო, შემხვლელი ვინაა? ცოცხალმკვდარი კუზე ნელი ისკო. დაცვაში რამოსი ვარანი კარვა მენდი უნდა მდგარიყო და კარვახალი 3 თვით აელეწა, მერე რამოსიც მიყვა და მოიშალა დაცვა. ცალკე 3 კვირა ბენზემაც არ იყო თუ მთელი თვე.
ჩემი აზრით ზიდანის ადგილზე სხვა ვერხერთი მწვრთბელი ტიტულს ვერ დადებს ამ შემადგენლობით. სუფთა უმოტიბაციო ნახირია. კარგ შედეგს კარგი ფეხბურთელები სჭირდება. მაღალი დონის შემსრულებლები უნდა გუნდს რომ სხვა გუნდს მოუგოს. ვინისიუსით და ვასკესით ვერავის დაჩაგრავ.
აი აზარი ბენზემა მბაპე რომ იქნება შეტევაში მერეც თუ წაუსლება ზიდანმა, მაშინ მეორე დღესვე გასაგდები იქნება.
ვარსკვლავები რომ მწვრთბელის გარეშე ცალკე არაფერია, ეგ კარგად გამოჩნდა დელ ბოსკეს გაგდების შემდეგ. 10 წელი ლა ლიგის ლომები რომ ვიყავით და ევროზე ლიონი გვხმარობდა.


100% მაგ აზრზე ვარ მეც, რა ფორმის პიკი ან რა გამართლება და იღბალი, ფეხბურთელი თუ ფორმაში არაა და კლასი არ აქვს ზიდანი კიარა მაურინიო და დელბოსკე რო დაუნიშნო ერთად მაინც ვერ აათამაშებენ! დამისახელეთ გუნდი რომელმაც ლიგა მოიგო და ფეხბურთელი ფორმაში არ ყავდა! გუშინდელი თამაში, პლიუს ის ჩიმჩაირა გუნდებთან წაგებული თამაშები სრულიად ფეხბურთელების კისერზეა, რო კიდიათ უკვე ყველაფერი, სირბილითაც აღარ დარბიან! ახალი სისხლია საჭიროო რო ვიძახით მაგაში ცხვირ მოუხოცავ ვინისიიუს და როდრიგოს კიარ ვგულისხმობთ ( მე პირადად), იქეთ კიდე ვასკესი რო გეყოლება დაცვაშიც და შეტევაშიც,ტიპი არი დინამოს დონე, ერთ-ერთი რაც ზიდანში არ მომწონს ეგაა, შეაკვდა და დააბერა ტიპი რეალში და კიდე ხელფასისი მომატებას ითხოვს,სანამ იმ კლასის მოთამაშეები არ მოვლენ რომლებიც რეალის დონეს შეესაბამებიან თეთრი ბალეტი კიარა ტიტული მოგვენატრება ელემენტარული


მე დაგისახალებ აგერ კლოპს, გადახედე სასტავს. 100 წლის(მილნერი ჰენდერსონი) ვაილანდუმი, ფაბინიო, კეიტა, შაქირი, მატიპი,გომეში.

სალაჰი მანეა რეალურად ვინც ყავს. არ თქვა ფირმინო კაი ფეხბურთელიაო. იგივე არნოლდი, რობერტსონი, ვილიამსი გადამოიყვანა აკადემიიდან და უყურე განვითარების დონეს. ახლა შეხედე ვალვერდეს და მის განვითარების დონეს. დაჟე უფრო კარგად თამაშობდა თავიდან, ახლა სკამს ხეხავს. ვისი ბრალია ეგ ჩემი? ვერ ანვიტარებს ფეხბურთელს და ვერ აძLევს სწორ მიმართულებას. ასენსიო გახსოვთ ვინმეს თავიდან? იმის აჩრდილი არ არის. რა დამართა ისკოს. ერთერთ უჭკვიანეს ფეხბურთელად ითველბა. მიეცით ისკო გვარდიოლას და ნახავთ ვიზე ნაკლებ ფეხბურთს ითამაშებს. კიდე შორს წავიდე? ფერგიუსინი: ფორჩუნი,ჯემბაჯებმა, გიბსონი, კლევერლი, ფლეჩერი,და ბავშბეი კლას 92, ბექემი ბატი,გიგზი სქოულზი.(ვინმემ იცოდა მათ შესახებ რამე?) მარა სად მიიყვანა ყველა მათგანი კარგად ვნახეთ. მოურინიო - სროწი გამართული ტაქტიკით იმ დროისთვის, პორტუთი და ინტერით მოგებული ლიგა. ახლა ბოდიში ბიძია, ცენტრში კანტე პოგბა რო დავაყენო. ფლანგზე სალაჰი,მბაპე და ჰალანდი ფორვარდად და დაცვაში ვან დეიკი რამოსი თუ დავაყენე და კარში დეხეა ან ნოიერი, ნებსიმიერი კარგი შემტევი სტილის მწვრთნელი აი თუნდაც ნაგელსმანი დადებს შედეგს. რაშუაშია აქ ზიდანი? ზდანს რამის ერთი ადგილი თუ აქვს, გამართული ფეხბურთი ათამაშოს გუნდს, აი თუნდაც ამ გუნდს რაც ყავს. თუნდაც წააგოს,მარა მწვრთნელის ხელი ემჩნეოდეს გუნდს. ფლანგიდან გაუგდე და ბენზემაზე ჩააგდე ეგ არაა ფეხბურთი.

23

21 იანვარი 2021 15:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ლეო მესი
ციტატა: ZIZOU..
ციტატა: ლეო მესი
ზიდანირ რო არაფრით განსაკუთრებული მწვრთნელი არაა ეგ ვთქვი მე, იღბალს პლიუს ფორმის პიკში მყოფი ფეხბურთელები ეს იყო და ეს. ჟოზეს, პეპის, ჰაინკესის, ფერგის ეპოქის დროს ისეთ დამართებდნენ ზიდანს ყველაფერს შეაძულებდნენ.

ზიდანის 2017 რეალი შენს გუარდიოლას მსაჯიანად ამოისვამდა პიკეში და ნუ პროვოკატორობ

ეგ რეალი იყო მგონი ენრიკეს და ვალოსიას ბარსამ რო მიარჭეს, მესიმ რო ააფრიალა მაისური ბოლო წამზე გემახსოვრება ალბათ. ნუ იგრუზები მოეშვი, დაძაბულობა და ბოღმა კაცს მალე ანადგურებს.

იმას რატო არახსენებ რონალდომ რო აუფრიალა პუტებს მაისური კამპ ნოუზე მარა შენ რაც გაწყობს იმას იხსენებ მარტო

24

21 იანვარი 2021 15:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბენზემაა დრო ჭირდება, რომ ადაპტაცია გაიაროს და აი ნახეთ მერე როგორ ათამაშდეს რეალი

25

21 იანვარი 2021 15:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 118
ციტატა: ლეო მესი
ციტატა: ZIZOU..
ციტატა: ლეო მესი
ზიდანირ რო არაფრით განსაკუთრებული მწვრთნელი არაა ეგ ვთქვი მე, იღბალს პლიუს ფორმის პიკში მყოფი ფეხბურთელები ეს იყო და ეს. ჟოზეს, პეპის, ჰაინკესის, ფერგის ეპოქის დროს ისეთ დამართებდნენ ზიდანს ყველაფერს შეაძულებდნენ.

ზიდანის 2017 რეალი შენს გუარდიოლას მსაჯიანად ამოისვამდა პიკეში და ნუ პროვოკატორობ

ეგ რეალი იყო მგონი ენრიკეს და ვალოსიას ბარსამ რო მიარჭეს, მესიმ რო ააფრიალა მაისური ბოლო წამზე გემახსოვრება ალბათ. ნუ იგრუზები მოეშვი, დაძაბულობა და ბოღმა კაცს მალე ანადგურებს.

ნახუი

26

21 იანვარი 2021 15:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIZOU..
ნახუი

გაუზრდელი ვირი ხარ, ინტელექთან ინტელექტთან ერთად არც ზრდილობა გაქ.

27

21 იანვარი 2021 15:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: კასილასი-THE best
მე დაგისახალებ აგერ კლოპს, გადახედე სასტავს. 100 წლის(მილნერი ჰენდერსონი) ვაილანდუმი, ფაბინიო, კეიტა, შაქირი, მატიპი,გომეში.

შეიძლება გუნდი შეკრაა მაგრამ ზოგიერთ ფეხბურთელს რომ სათამაშო კლასი აკლიააა და ვინიციუსმა ესეთი ბურთი რომ გააფუჭა გუშინ ეგ ზიდანის ბრალია?მორჩებოდა 2 ნოლი და არავინ არაფერს ილაპარაკებდაა.მწვრთნელი არის იდეოლოგიიი დანარჩენიიი ამ იდეის განხორციელება მოედანზეე არის ფეხბურთელების საქმეე,,სტატისტიკას გადახედეე ბენზემას გარდა სხვა შემტევების გოლ ს პლიუს პასით სირცხვილიაააა,შენ მაგ ლივერპულს რომ ახსენებ ყველა შემტევს ნორმალური დფაბალანსებული რეზულტატი აქვთ რეალში კი მარტო ბენზემა იტანს და თუ ეგ ვერ იტანს არაა ფორმაში ყელამდე ნეხვში ვართ.გუნდში არ არის სათანადო რესურსი რეალიზების მხრივ ამის პრობლემაა,,ასენსიოს აქვს სხვა პლიუსები კი ბატონო მაგრამ არაა სტაბიოლურად გამტანი,ვინიციუსი უკომენტაროდდ,შენ მაგ ხიხონებს და კადისებს ესე აგდებულად რომ იხსენებ ნუ გავიწყდება ლა ლიგის გუნდები არიანნ ეგენი და ყველამ იცის ორგანიზებული თავდაცვა,აღარააა ქოთნის ხანა განვითარდა ფეხბურთი,,,რეალის პრობლემა არისსს არა ზიდანში,ნებისმნიერი ვინც მოიყვანონ იგივე პრობლემა ექნებათ,არამედ რეალიზებაში,ჩახედე შემტევების სტატისტიკას,3 გოლზე მეტი არავის აქვს გატანილი,ასენსიოს საერთოდ ერთი აქ სირცხვილიააა და მერე ყველაფერი ტყდება ზიდანზეე,,აბა თუ ფეხბურთელებმა გოლი ვერ გაიტანეს რაც იმ უნიჭო ვინიციუსმა გუშინ ქნაააა ეს ზიდანის ბრალია????სიმართლე ისაააა რეალის სატრანსფერო პოლიტიკა არის ბოლო წლებში ყველაფრის მიზეზიიი ,200 მილიონზე მეტი დახარჯა პერესმა ესეთ ხარახურა ხალხში როცა 200 მილიონად ან მანე ან სალაჰსს დაითრევდა კაცი,უყურე ეხა ამ უნიჭო ბრაზილიელებს დაა დიდ ტრაკკაა აზარს რომელიც კაცს ვერ ატყუებსს.არადა რომელიმეს სათამაშო დრო არ ეძლევაო და ზიდანი ჩაგრავსო მაგას ვერ იტყვიი,,იგივეე პრობლემა იყო ლოპოტეგის და სოლარის დროსაც,მხოლოდ ბენზემა იტანდაა ,ეს გვეყო წინა წელს დღეს აღარ გვყოფნის,ცოტა რეალურად შეაფასეთ არსებული მდგომარეობა.

ფეხბურთელს 234 მატჩში 2 გოლი რომ აქ გატანილი ეს მწვრთნელის ბრალი კი არააა არამედდდ ფეხბურთელს არ აქვს შესაბამისი კლასი,ვერ ვიგებ კიდევვვ საერთოდ ლივერპულთან პარარელებიიი რაშუაშიააა,,,იქ საყრდენმაც უფრო მეტად კარგად იცის გოლის გატანა ან განაპირა მცველმა ვიდრე ჩVენმა ზოგიერთმა შემტევააა,,რესურსი არ გვაქვს შეტევის ხაზშიი ვინ გვყავს რეალურად შემტევები ვინც გოლები უნდა გაიტანონ უფრო მეტი,ვინიციუსი,აზარი,ასენსიო,როდრიგო,ბენზემა,მარიანო ,კარგი მარიანო გასაგებია შესაბამისი კლასი არ აქვს და ნაკლებ დროს იღებსს,,დანარჩენებს ბენზემას გარდა სამი გოლიც არ აქვთ გატანილიი,და ეს პირდაპირ აისახებაა გუნდისს შედეგებზე,ბენზემას რომ თამაში არ წაუვიდეს ჩაუვარდეს ვუიღაცამ ხომ უნდაა შეძლოს გატანააა??სტატისტიკურად 1.6 გოლს რომ იტანნ ისტორიაში ყვეკლაზე საშინელი სტატისტიკააა ცოტა ხო უნდა დაფიქრდეთ მწვრთნელში კი არა ფეხბურთელებიუს საშემსრულებლო ოსტატყობაშია საქმეე.

აბა ეხლა ფეხბურთელი ს თუ გოლის გატანა არ შეუძლიააა მაზოხისტი კი არაააა ის მწვრთნელიიი ესეთ ხარახურა ზოგიერთ ფეხბურთელთან ითანამშრომლოს,ყველას უნდაა კარგი ფეხბურთელები ყავდეს,ლივერპულის ფეხბურთელების გვარები შეიძლება არ ყვიროდესს არ ყავდეთ რონალდო და მესი მაგრამმმ ვინიციუსზე ათჯერ მეტად პროდიკტიულიი ლივერპულის განაპირა მცველი რობერტსონი,და ასენსიოზე მეტად პროდუკტიულიაა არნოლდიი,არის რაღაცეებიი რასაც მწვრთნელი ვერ გასწავლიოს,პროფესიონალურ ფეხბურთში კარში დარტყმაზე ვინმე ავარჯიშოოო განცალკავებით მაგარი სირცხვილიააამ,მწვრთნელმა შეიძლება გუნდი მოამზადოს ტაქტიკურად მენტალურადდდ ,ფაქტია რომ ჩვენ ბევრ შემტევს აქვს ეგ მინუსი რეალიზებაშიი.არ მგონია კლოპს ესწავლებინაა მანესთვის ან სალაჰისთვის კარში ზუსტად დარტყმა როგორ ხდება,ეს კომპონენტები დრო და დრო თავად დახვეწეს ფეხბურთელებმა,სალაჰი კი იყო რომაში მაზილა მაგრამ თავის თავზე იმუშავააა დახვეწა კომპომნნენტები რაც მინუსები ქონდაა,,მერე იტყვიან აბა მბაპეთი ყველამწვრთნელი მოიგებსოი ტიტულებსო,აბა ვინიციუსებით რომ კოლექტივობის პირველობის გუნდი გვიგებს ცოტა თქვენ პარარელურ სამყაროში ხო არ ხართ??კარგ შედეგებს მაღალი კლასის ფეხბურთელები უნდა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

28

21 იანვარი 2021 15:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ციტატა: ლეო მესი
სერია ას ცხრილს ჩახედე, ეგ მეფე რაც რეალიდან წავიდა სეია ას იქეთ ვერაფერს შვრება,

ზიდანი არაფერი მწვრთნელი არააოო... რონალდოც შესაბამისად ვერაფერიო.... ეხლა მოდრიჩი რომ შეგიდარო ინიესტას ან რაოსი პიკეს კარვახალიც ვინ ჩემი ალვეშიაო იტყვი და ბენზემათი მოგვიგია აბა ოთხი ლიგა..... :D :D

29

21 იანვარი 2021 15:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
მწვრთნელი კიდევ არ არის ჯადოქარი,.პ.ს ყბადაღებულმა საუბარმა ზიდანმაა არიცი როტაციააა კიდევ ერთხელ გვიჩვენა სკამზეეე მოთამაშე ფეხბურთელების ფასი კაპიკიააა.ბეილი ხო ნახევარ სეზონა იყო მაგრამმ ვინიციუსზე როდრიგოზე აზარზე ასენსიოზე ამ ოთხზეე კარგი შედეგები ქონდააა,ოთხ კაცს აქვს გატანილი 7 გოლი თქვენ ხო არ მეღადავებით,,ნახწევარ სეზონზე მეტი გავიდაა.გამოდიან და ზიდანმა არ იცისს მწვრთნელობაა.შე კაი ადამიანო თუ ფეხბურთელი გოლს ვერ იტანსსს მწვრთნელის ბრალია?ბენზემათი და სერხიოთი მოიგო ლა ლიგააა,ესენიც რომ არ გვყავდეს ყელამდე ნეხვში ვიქნებოდით,ჯგუფიდანაც ვერ გავიდოდით,გვინდა თუ არაა მოსაყვანია სხვა შემტევებიც კაკ მნმინიმუმ 2 კაციი მბაპე და სალაჰი.რეალი დიდი კლუბია და ყველა წელს მაღალი შედეგები უნდა ქონდეს,ექსპერიმენტების და სისულელების დრო არაააა.ბოდიში და ვინიციუსები რეალში არ უნდა თამაშობდეს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

30

21 იანვარი 2021 15:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რედონდო, შენი აზრი მაინტერესებს ამ საკითხზე ობიექტური კაცი ხარ. კაროჩე ზიდანის რეალი სამი ლიგა რო მოიგო, გვარდიოლას 2008-11 წლის ბარსელონას, ფერგის მაგ წლების მანიუს, ჟოზეს ინტერს რამდენად ექნებოდა შანსები ამ გუნდებთან.

31

21 იანვარი 2021 16:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ლეო მესი
რედონდო, შენი აზრი მაინტერესებს ამ საკითხზე ობიექტური კაცი ხარ. კაროჩე ზიდანის რეალი სამი ლიგა რო მოიგო, გვარდიოლას 2008-11 წლის ბარსელონას, ფერგის მაგ წლების მანიუს, ჟოზეს ინტერს რამდენად ექნებოდა შანსები ამ გუნდებთან.

ანუ მაგ სამ გუნდთან რამდენად შანსი ექნებოდა ზიდანის რეალს??შანსდები ექნებოდაა გვყავდა კაცი რომელიც სეზონში 50 გოლს იტანდა ამას გარდააა სხვა შემტევებიც 25 25 გოლზე ადიოდა დაახლოებით სამი შემტევი 100 გოლზე ადიოდა,იმ რესურსით ნებისმიერ გუნდთან გვექნებოდა შანსი,.დღეს კი რეალობა ესეთი ხუთი შემტევი იტანს მაქსიმმუმ 40 გიოლს აქედან 25 გოლი ბენზემაზეა,ბენზემა თავის გასატანს ყოველთვის გაიტანს,ამას იმიტომ ვამბობ იმ რეალსა და ამ რეალს შორის დიდი სხვაობა იყოოო ,თუმცა აქვე დავამატებდი ალბად უფრო მეტად გაუჭირდებოდაა მიზნის მიღწევა რეალს,გვარდიოლას ბარსელონა ჩემთვის 21 საუკუნისსს საუკეთესო ფლაგმანიაა,,ერთადერთი კატალონიელია ვინც რეალში მუდამ მინსდოდა და დღესაც მინდა მაგრამ ეგ ოცნება ოცნებად დამრჩება.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

32

21 იანვარი 2021 16:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ლეო მესი
რედონდო, შენი აზრი მაინტერესებს ამ საკითხზე ობიექტური კაცი ხარ. კაროჩე ზიდანის რეალი სამი ლიგა რო მოიგო, გვარდიოლას 2008-11 წლის ბარსელონას, ფერგის მაგ წლების მანიუს, ჟოზეს ინტერს რამდენად ექნებოდა შანსები ამ გუნდებთან.

ანუ მაგ სამ გუნდთან რამდენად შანსი ექნებოდა ზიდანის რეალს??შანსდები ექნებოდაა გვყავდა კაცი რომელიც სეზონში 50 გოლს იტანდა ამას გარდააა სხვა შემტევებიც 25 25 გოლზე ადიოდა დაახლოებით სამი შემტევი 100 გოლზე ადიოდა,იმ რესურსით ნებისმიერ გუნდთან გვექნებოდა შანსი,.დღეს კი რეალობა ესეთი ხუთი შემტევი იტანს მაქსიმმუმ 40 გიოლს აქედან 25 გოლი ბენზემაზეა,ბენზემა თავის გასატანს ყოველთვის გაიტანს,ამას იმიტომ ვამბობ იმ რეალსა და ამ რეალს შორის დიდი სხვაობა იყოოო ,თუმცა აქვე დავამატებდი ალბად უფრო მეტად გაუჭირდებოდაა მიზნის მიღწევა რეალს,გვარდიოლას ბარსელონა ჩემთვის 21 საუკუნისსს საუკეთესო ფლაგმანიაა,,ერთადერთი კატალონიელია ვინც რეალში მუდამ მინსდოდა და დღესაც მინდა მაგრამ ეგ ოცნება ოცნებად დამრჩება.

გეთანხმები მეგობარ.ყველა გუნდს თავისი პლიუსი და მინუსი აქ.გვარდიოლას ბარსელონა ძალიან ლამაზ ფეხბურთს თამაშობდა.სრული ბედნიერება იყო მათი თამაშის ყურება,თუმცა ზიდანის რეალმა ისტორია დაწერა.სწორედ ესაა განსხვავება.ერთი ულამაზეს ფეხბურთს თამაშობდა მეორემ კი ისტორია დაწერა

33

21 იანვარი 2021 16:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
აბა ინიესტა იყო ფეხბურთელი ? სუფთა ყ.ლ.ეფანდურა .... რონალდოს ასაკში აზიაში ბაშოზე სუმოს ეჭიდებოდა აზიელებს რონალდომ კი სერია ა მოიგო :D :D

34

21 იანვარი 2021 16:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ჯერერთი ამ კადისმა ბარსასაც მშვენივრად მოუგო და საერთოდ რატოა დასაცინი ეს გჰუნდი ჩემამდე არ დადისს,,,,ალბად სახელი არ ჟღერსს დიდებულადდ..რეალი კადის უნდა უგებდეს გადაჭრით თქვაა ამის უფლება მაშინ გაქვს როცაა ვინიციუსისნაირი ზარალები არ გყავს გუნდში.თუ გაიტაბნს შემტევი ბენზემა,ან გამნოხტება ვიღაც ნახევარმცველი,იქ რამოსი თავშ შეუშვერსს,,და ასე წვალებ წვალებით ვიგებთ,,ყველა თამაში ბოლომდე დახარჯვა გვიწევს რადგან ზოგიერთს ლასი არ ყოფნის,კლასი კი მოდისს დროსთან ერთადდ ,ვინიციუსი კი აბსოლიტურ სტაგნაციაშია თუ რეგრესში არაა,იგივეს ვიტყვი ასენსიოზეც,აზარი ნოლს უტოლდება უკვე კაპუიკია მისი ფასი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

35

21 იანვარი 2021 16:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ლეო მესი
რედონდო, შენი აზრი მაინტერესებს ამ საკითხზე ობიექტური კაცი ხარ. კაროჩე ზიდანის რეალი სამი ლიგა რო მოიგო, გვარდიოლას 2008-11 წლის ბარსელონას, ფერგის მაგ წლების მანიუს, ჟოზეს ინტერს რამდენად ექნებოდა შანსები ამ გუნდებთან.

ჩემთვის გალაქტიკო უფრო ძლიერი გუნდი იყო და ლამაზადაც თამაშობდა ვიდრე 2017 წლის რეალი. ზიდანის გუნდი დაახლოებით ანჩელოტის მილანის დონის იყო.

36

21 იანვარი 2021 16:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: saba17
გეთანხმები მეგობარ.ყველა გუნდს თავისი პლიუსი და მინუსი აქ.გვარდიოლას ბარსელონა ძალიან ლამაზ ფეხბურთს თამაშობდა.სრული ბედნიერება იყო მათი თამაშის ყურება,თუმცა ზიდანის რეალმა ისტორია დაწერა.სწორედ ესაა განსხვავება.ერთი ულამაზეს ფეხბურთს თამაშობდა მეორემ კი ისტორია დაწერა

დაწერა თან როგორი,მსგავსი არავის გაუკეთებიააა,,მაგრამ გვარდიოლას ბარსელონას სანახაობასთან ერთად შედეგებიც ქონდააა.ჩემთვის ეს ორი მწვრთნელი უკვე ეპოქალურიააა ამიტომ ვერ ვიტყვი ის ამაზე უკეთესიააა.სანახაობრივად გვარდი ს ფეხბურთი სხვა დონე იყოო, ზიზუს რეალს კი აბსოლიტური ჰეგომინია ჰქონდა შედეგების მხრივ,
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

37

21 იანვარი 2021 16:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Madrid 4 ever
ციტატა: ლეო მესი
რედონდო, შენი აზრი მაინტერესებს ამ საკითხზე ობიექტური კაცი ხარ. კაროჩე ზიდანის რეალი სამი ლიგა რო მოიგო, გვარდიოლას 2008-11 წლის ბარსელონას, ფერგის მაგ წლების მანიუს, ჟოზეს ინტერს რამდენად ექნებოდა შანსები ამ გუნდებთან.

ჩემთვის გალაქტიკო უფრო ძლიერი გუნდი იყო და ლამაზადაც თამაშობდა ვიდრე 2017 წლის რეალი. ზიდანის გუნდი დაახლოებით ანჩელოტის მილანის დონის იყო.

2014 წლის კარლოს რეალიც არ იყო ნაკლები 2017 საზე. ბაიერნს 5-0 და ფინალში ატლეს 4-1 დაადეს. სანახაობა, კომბინაციები იყო და არა გაიქეცი ჩააწოდე.

38

21 იანვარი 2021 16:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ასაკს ზოგი როგორ იტანს და ზოგი როგორ.... რას შვება რონალდოვო ისე იტყვიან დაბერდა ეგ კაცი... იბრაგიმოვიჩის ხნის რომ იქნება ზოგიერთი კლუბის დღევადელი ლეგენდა სანამ ყვერებს არ აიკეცავს ისე სკამზეც ვერ დაჯდება მაგრამ იმას ისეთი ორგანიზმი აქვს ქაჩავს ...... ზოგი ვერა....

39

21 იანვარი 2021 16:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: saba17
გეთანხმები მეგობარ.ყველა გუნდს თავისი პლიუსი და მინუსი აქ.გვარდიოლას ბარსელონა ძალიან ლამაზ ფეხბურთს თამაშობდა.სრული ბედნიერება იყო მათი თამაშის ყურება,თუმცა ზიდანის რეალმა ისტორია დაწერა.სწორედ ესაა განსხვავება.ერთი ულამაზეს ფეხბურთს თამაშობდა მეორემ კი ისტორია დაწერა

დაწერა თან როგორი,მსგავსი არავის გაუკეთებიააა,,მაგრამ გვარდიოლას ბარსელონას სანახაობასთან ერთად შედეგებიც ქონდააა.ჩემთვის ეს ორი მწვრთნელი უკვე ეპოქალურიააა ამიტომ ვერ ვიტყვი ის ამაზე უკეთესიააა.სანახაობრივად გვარდი ს ფეხბურთი სხვა დონე იყოო, ზიზუს რეალს კი აბსოლიტური ჰეგომინია ჰქონდა შედეგების მხრივ,

საკის მილანი, გვარდიოლას ბარსა ს შედარება იყო და ზიზუს რეალი რო დაწერა ვიღაცამ ლამის თოფი ესროლეს.

40

21 იანვარი 2021 16:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Madrid 4 ever
ჩემთვის გალაქტიკო უფრო ძლიერი გუნდი იყო და ლამაზადაც თამაშობდა ვიდრე 2017 წლის რეალი. ზიდანის გუნდი დაახლოებით ანჩელოტის მილანის დონის იყო.

გალაქტიკო შიდა ჩემპიონატშიც კი არ იყო ისეთი დამაჯერებელი ევროსარბიელზე აღარ ვამბობ,რასაც ნამნდვილი გალაქტიკო ეწოდა ისეთი დიდი ვერაფერი შედეგები ქონდათ.ძლიერი რამდენად იყო არვიცი თUმცა სანახაობრიობის მხრივ გემოვნების საკითხიააა,,ესე მაურინიოს რეალსაც ჰქონდააა რაღაც კარგიი სანახაობრივი კომპონენტები.თუმცა არსობრივად რასაც გვარდის ბარსა თამაშობდა ტოტალურ ფეხბურთს ამ ფილოსოფიით თამაში არის ურთულესიი,,ჯერერთი მუდმივ მოძრაობაში უნდა იყო,მუდმივი პოზიციების ცვლაა,კაცმა არ იცოდა ვინ გაგიტანდა,ეგაა ტოტალლური ფეხბურთის მთავარი მუღამი რომ ფურცელზე პოზიციები ერთია და მოედანზე მოქმედების არსენალი მეორე,,ტოტალურ ფეხბურთს უყვარს უბურთოდდდ მეტი გადაადგილებააა და აერ უყვარს განსაზღვრული პოზიციები,.ხანდახან ალვეში ფორვარდის პოზიციაზე გადიოდა,ან ჩავბი,ვერ გაიგებდიიი ,მეტოქის ნახევარზე პრესინგი,,ტოტალურ ფეხბურთში ცენტრლური მცველიც კიიი უპირატესობას გაძლევს,ისუიც კი ერთვება შეტევების ორგანიოზებაში.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

41

21 იანვარი 2021 16:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ლეო მესი
ციტატა: Madrid 4 ever
ციტატა: ლეო მესი
რედონდო, შენი აზრი მაინტერესებს ამ საკითხზე ობიექტური კაცი ხარ. კაროჩე ზიდანის რეალი სამი ლიგა რო მოიგო, გვარდიოლას 2008-11 წლის ბარსელონას, ფერგის მაგ წლების მანიუს, ჟოზეს ინტერს რამდენად ექნებოდა შანსები ამ გუნდებთან.

ჩემთვის გალაქტიკო უფრო ძლიერი გუნდი იყო და ლამაზადაც თამაშობდა ვიდრე 2017 წლის რეალი. ზიდანის გუნდი დაახლოებით ანჩელოტის მილანის დონის იყო.

2014 წლის კარლოს რეალიც არ იყო ნაკლები 2017 საზე. ბაიერნს 5-0 და ფინალში ატლეს 4-1 დაადეს. სანახაობა, კომბინაციები იყო და არა გაიქეცი ჩააწოდე.

ძალიან ძლიერი გუნდი იყო მაურინიოს ჩელსი 2005 წელს, დაჟე ინტერსაც სჯობდა. 2006 წლის ბარსელონა კი არაფრით ჩამოუვარდებოდა 2011 ს, უფრო ლამაზად უბერავდნენ.

42

21 იანვარი 2021 16:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ლეო მესი
საკის მილანი, გვარდიოლას ბარსა ს შედარება იყო და ზიზუს რეალი რო დაწერა ვიღაცამ ლამის თოფი ესროლეს.

რენუს მიხელსის აიქასიდან დავიწყებდი მე,ტოტალური ფეხბურთის ფუძემდებელიდანნ .იცი რა არის თუ სანახაობრივ მხრივ ვადარებთ რა თქმა უნდა ზიდანის რეალი ამ მხრივ ჩამოუვარდებოდა სამივეს ეს ორჯჯერ ორიააა,თუმცა თუ შედეგებით ვიმსჯელებთ ზიდანის რეალი არავისზენაკლები არ იყო თუ მეტყი არა,საბოლლოოდ ფეხბურთში ათწლეულების შემდეგ უფრო მეტად ახსოვთ შედეგები.ვერ ვიტყვი ზიდანის რეალი არასახანაობრივ ფეხბურთს თამაშობდააა მაგრამ ვერრც იმას ვიტყვი რაღაც საოცრებას და აქამდე არ მინახავს,გვარდიოლას ბარსაა აიაქსის რებნუს მიხელსის ახალი გენერაცია იყოო,,ჩემთვის გვარდიოლლა ინოვატორი მწვრთნელია,ბევრი სათამაშო სქემები მინახავსს მაგრამ რაც რეალთან გამოიყენა მსგავსი არ მინახავს,ალბად ესაა მწვრთნელის ინდივიდუალიზმი უნივერსალიზმი,4 2 2 2 სქემა მე არსად მინახავსს და ექვი კაცი მოედნის ნნახევარზე აპრესინგებდამ,აქ რომ ღლაბუცობენნნ მასხრად იგდებენნ ამა საუბარს სერიოზულად არ აღვიქვავ,ჩემთვის ეპოქალური მწვრთYნელი არის ფეხბურთს რაღაც სიახლეს რომ სძენს ავითარებს სხვა ლეველზე.სიტყვაზე არ ვარრ კატენაჩოს მოყვარულიი რომელიც ერერამ დანერგა ინტერში მაგრამ ეს კაცი ისტორიაში შევიდა ფეხბურთს რაღაც სიახლე მისცამ,იგივე პირამიდა არც ამის დუიდა მოყვარული ვარ რომელიც ოციან წლებში გამოჩნდა,იგივე პოზიციური თამაში განსაზრვრული პოზიციებიი ეს თანამედროვე ფეხბურთში დღესს ტრენდულია მაგრამ ჯერ კიდევ 50 წლებში შემოვიდა.ანუ მწვრთნელი უნდა იყოს შემოქმედი ინოვატორი,ესეთია გვარდიოლაცც რომელსაც აქვს ამ ყველაფერთან ერთად შედეგებიც,გვარდიოლას ფეხბურთის აღქმა არის რთულიი დაა ბევრ დღწევანდელ ფეხბურთელს ვერ მოარგებ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

43

21 იანვარი 2021 16:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2094
ზზ რეალი კრიშთან ერთად იყო მანქანა რომელიც აჩქარებას აკეთებდა იქ სადაც საჭირო იყო,ისე რომ მეტოქე ბოლოს ხვდებოდა რო საქმე დამთავრებული იყო.მეტოქის ტაქტიკურ სისუსტეებს ზზ კარგად ვერავინ იყენებდა,ამიტომ ჩანდა თითქოს არც არაფერი ისე იგებდა მატჩებს.ზზ რეალი მოუს ყველა გუნდს, საკის და ანჩის მილანს დამაჯერებლად მოუგებდა ორ მატჩიან დუელს.პეპის ბარსასთან 50/50.საერთოდ არაა სწორი სხვადასხვა დროში მოღვაწე გუნდების შედარება მაგრამ ეს ჩემი პირადი აზრია.და ის რომ მაგ გუნდს ტრენერი არც ჭირდებოდა ისე მოიგებდა ყველაფერსო-მაგ კატეგორიასთან საერთოდ უაზრობაა ფეხბურთზე საუბარი

44

21 იანვარი 2021 17:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: REZY
ზზ რეალი კრიშთან ერთად იყო მანქანა რომელიც აჩქარებას აკეთებდა იქ სადაც საჭირო იყო,ისე რომ მეტოქე ბოლოს ხვდებოდა რო საქმე დამთავრებული იყო.მეტოქის ტაქტიკურ სისუსტეებს ზზ კარგად ვერავინ იყენებდა,ამიტომ ჩანდა თითქოს არც არაფერი ისე იგებდა მატჩებს.ზზ რეალი მოუს ყველა გუნდს, საკის და ანჩის მილანს დამაჯერებლად მოუგებდა ორ მატჩიან დუელს.პეპის ბარსასთან 50/50.საერთოდ არაა სწორი სხვადასხვა დროში მოღვაწე გუნდების შედარება მაგრამ ეს ჩემი პირადი აზრია.და ის რომ მაგ გუნდს ტრენერი არც ჭირდებოდა ისე მოიგებდა ყველაფერსო-მაგ კატეგორიასთან საერთოდ უაზრობაა ფეხბურთზე საუბარი

ზიზუს რეალს მოუგო ლუჩოს ბარსამაც და ვალვერდესმაც, ბარსელონა 2011-ში ყველაფერს გლეჯდა ფერგის მანიუმ ვერაფერი დაუპირისპირა.

45

21 იანვარი 2021 17:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2094
ციტატა: ლეო მესი
ციტატა: REZY
ზზ რეალი კრიშთან ერთად იყო მანქანა რომელიც აჩქარებას აკეთებდა იქ სადაც საჭირო იყო,ისე რომ მეტოქე ბოლოს ხვდებოდა რო საქმე დამთავრებული იყო.მეტოქის ტაქტიკურ სისუსტეებს ზზ კარგად ვერავინ იყენებდა,ამიტომ ჩანდა თითქოს არც არაფერი ისე იგებდა მატჩებს.ზზ რეალი მოუს ყველა გუნდს, საკის და ანჩის მილანს დამაჯერებლად მოუგებდა ორ მატჩიან დუელს.პეპის ბარსასთან 50/50.საერთოდ არაა სწორი სხვადასხვა დროში მოღვაწე გუნდების შედარება მაგრამ ეს ჩემი პირადი აზრია.და ის რომ მაგ გუნდს ტრენერი არც ჭირდებოდა ისე მოიგებდა ყველაფერსო-მაგ კატეგორიასთან საერთოდ უაზრობაა ფეხბურთზე საუბარი

ზიზუს რეალს მოუგო ლუჩოს ბარსამაც და ვალვერდესმაც, ბარსელონა 2011-ში ყველაფერს გლეჯდა ფერგის მანიუმ ვერაფერი დაუპირისპირა.

შენ ის არ ხარ ზზ რეალმა გამართლებით და მსაჯებით მოიგო ის ტიტულებიო)))?!შენთან პოლემიკაში შესვლას არ ვაპირებ და ნუღარ დამიციტირებ აწი

46

21 იანვარი 2021 17:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ბენიტესის რეალი თუ სეტიენის ბარსა ? :D

47

21 იანვარი 2021 17:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lekino
ბენიტესის რეალი თუ სეტიენის ბარსა ? :D

1.სეტიენის ბარსა
2.ხუანდე რამოსის რეალი
3.ბენიტესის ინტერი
4.კლინმსანის ბაიერნი

ისტორიული გუნდები :))))

48

21 იანვარი 2021 17:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: კასილასი-THE best
მე დაგისახალებ აგერ კლოპს, გადახედე სასტავს. 100 წლის(მილნერი ჰენდერსონი) ვაილანდუმი, ფაბინიო, კეიტა, შაქირი, მატიპი,გომეში.

შეიძლება გუნდი შეკრაა მაგრამ ზოგიერთ ფეხბურთელს რომ სათამაშო კლასი აკლიააა და ვინიციუსმა ესეთი ბურთი რომ გააფუჭა გუშინ ეგ ზიდანის ბრალია?მორჩებოდა 2 ნოლი და არავინ არაფერს ილაპარაკებდაა.მწვრთნელი არის იდეოლოგიიი დანარჩენიიი ამ იდეის განხორციელება მოედანზეე არის ფეხბურთელების საქმეე,,სტატისტიკას გადახედეე ბენზემას გარდა სხვა შემტევების გოლ ს პლიუს პასით სირცხვილიაააა,შენ მაგ ლივერპულს რომ ახსენებ ყველა შემტევს ნორმალური დფაბალანსებული რეზულტატი აქვთ რეალში კი მარტო ბენზემა იტანს და თუ ეგ ვერ იტანს არაა ფორმაში ყელამდე ნეხვში ვართ.გუნდში არ არის სათანადო რესურსი რეალიზების მხრივ ამის პრობლემაა,,ასენსიოს აქვს სხვა პლიუსები კი ბატონო მაგრამ არაა სტაბიოლურად გამტანი,ვინიციუსი უკომენტაროდდ,შენ მაგ ხიხონებს და კადისებს ესე აგდებულად რომ იხსენებ ნუ გავიწყდება ლა ლიგის გუნდები არიანნ ეგენი და ყველამ იცის ორგანიზებული თავდაცვა,აღარააა ქოთნის ხანა განვითარდა ფეხბურთი,,,რეალის პრობლემა არისსს არა ზიდანში,ნებისმნიერი ვინც მოიყვანონ იგივე პრობლემა ექნებათ,არამედ რეალიზებაში,ჩახედე შემტევების სტატისტიკას,3 გოლზე მეტი არავის აქვს გატანილი,ასენსიოს საერთოდ ერთი აქ სირცხვილიააა და მერე ყველაფერი ტყდება ზიდანზეე,,აბა თუ ფეხბურთელებმა გოლი ვერ გაიტანეს რაც იმ უნიჭო ვინიციუსმა გუშინ ქნაააა ეს ზიდანის ბრალია????სიმართლე ისაააა რეალის სატრანსფერო პოლიტიკა არის ბოლო წლებში ყველაფრის მიზეზიიი ,200 მილიონზე მეტი დახარჯა პერესმა ესეთ ხარახურა ხალხში როცა 200 მილიონად ან მანე ან სალაჰსს დაითრევდა კაცი,უყურე ეხა ამ უნიჭო ბრაზილიელებს დაა დიდ ტრაკკაა აზარს რომელიც კაცს ვერ ატყუებსს.არადა რომელიმეს სათამაშო დრო არ ეძლევაო და ზიდანი ჩაგრავსო მაგას ვერ იტყვიი,,იგივეე პრობლემა იყო ლოპოტეგის და სოლარის დროსაც,მხოლოდ ბენზემა იტანდაა ,ეს გვეყო წინა წელს დღეს აღარ გვყოფნის,ცოტა რეალურად შეაფასეთ არსებული მდგომარეობა.

ფეხბურთელს 234 მატჩში 2 გოლი რომ აქ გატანილი ეს მწვრთნელის ბრალი კი არააა არამედდდ ფეხბურთელს არ აქვს შესაბამისი კლასი,ვერ ვიგებ კიდევვვ საერთოდ ლივერპულთან პარარელებიიი რაშუაშიააა,,,იქ საყრდენმაც უფრო მეტად კარგად იცის გოლის გატანა ან განაპირა მცველმა ვიდრე ჩVენმა ზოგიერთმა შემტევააა,,რესურსი არ გვაქვს შეტევის ხაზშიი ვინ გვყავს რეალურად შემტევები ვინც გოლები უნდა გაიტანონ უფრო მეტი,ვინიციუსი,აზარი,ასენსიო,როდრიგო,ბენზემა,მარიანო ,კარგი მარიანო გასაგებია შესაბამისი კლასი არ აქვს და ნაკლებ დროს იღებსს,,დანარჩენებს ბენზემას გარდა სამი გოლიც არ აქვთ გატანილიი,და ეს პირდაპირ აისახებაა გუნდისს შედეგებზე,ბენზემას რომ თამაში არ წაუვიდეს ჩაუვარდეს ვუიღაცამ ხომ უნდაა შეძლოს გატანააა??სტატისტიკურად 1.6 გოლს რომ იტანნ ისტორიაში ყვეკლაზე საშინელი სტატისტიკააა ცოტა ხო უნდა დაფიქრდეთ მწვრთნელში კი არა ფეხბურთელებიუს საშემსრულებლო ოსტატყობაშია საქმეე.

აბა ეხლა ფეხბურთელი ს თუ გოლის გატანა არ შეუძლიააა მაზოხისტი კი არაააა ის მწვრთნელიიი ესეთ ხარახურა ზოგიერთ ფეხბურთელთან ითანამშრომლოს,ყველას უნდაა კარგი ფეხბურთელები ყავდეს,ლივერპულის ფეხბურთელების გვარები შეიძლება არ ყვიროდესს არ ყავდეთ რონალდო და მესი მაგრამმმ ვინიციუსზე ათჯერ მეტად პროდიკტიულიი ლივერპულის განაპირა მცველი რობერტსონი,და ასენსიოზე მეტად პროდუკტიულიაა არნოლდიი,არის რაღაცეებიი რასაც მწვრთნელი ვერ გასწავლიოს,პროფესიონალურ ფეხბურთში კარში დარტყმაზე ვინმე ავარჯიშოოო განცალკავებით მაგარი სირცხვილიააამ,მწვრთნელმა შეიძლება გუნდი მოამზადოს ტაქტიკურად მენტალურადდდ ,ფაქტია რომ ჩვენ ბევრ შემტევს აქვს ეგ მინუსი რეალიზებაშიი.არ მგონია კლოპს ესწავლებინაა მანესთვის ან სალაჰისთვის კარში ზუსტად დარტყმა როგორ ხდება,ეს კომპონენტები დრო და დრო თავად დახვეწეს ფეხბურთელებმა,სალაჰი კი იყო რომაში მაზილა მაგრამ თავის თავზე იმუშავააა დახვეწა კომპომნნენტები რაც მინუსები ქონდაა,,მერე იტყვიან აბა მბაპეთი ყველამწვრთნელი მოიგებსოი ტიტულებსო,აბა ვინიციუსებით რომ კოლექტივობის პირველობის გუნდი გვიგებს ცოტა თქვენ პარარელურ სამყაროში ხო არ ხართ??კარგ შედეგებს მაღალი კლასის ფეხბურთელები უნდა.

ამხელა ტექსტი დაწერე და სულ ბენზემას დიდებაშიხარ,შენ რასაც გიყურებ კაცს თუ ბენზემა არ მოწონს ფეხბურთისს აზზე არააა ეგრე ფიქრობ,2000 წლიდან ვბალეშიკობ რეალს და საერთოდ ფეხბურთს,აი ამაზე მაზილა ფეხბურთელი ცხოვრებაში არმინახია,აბრალე ეხლა ვინიციუსებს და ასენსიოებს,ეს ვინიციუსი როარიყოს რეალში ნეტა როგორ გააპრავებდი ამ ბენზემას,რონალდო რო იყო რაც ბენზემას გამაზულიაქ აი იმდენი სიკეთე მე,რაღაც ძაან მალე დაავიჭყდათ ამ საიტზე სირზემას მაზილაობები,რაც ბენზემამ ქულები გვაკარგინა იმდენი მაგის ცოლს მოხვდეს ხახაში ბალოტელის შამბალა,მაგისს სივრცეებში ჩადოს პიკემ თავისი ვიდალი.ყველა დროის ყველაზე სირიკუზა 9იანი ბენზემა,მარტო ამ საიტზე რეალის ლეგენდა ,მეცინება აქ ბენზემაზე ლეგენდას რო იძახით,გაიკეთოს ზიდანმა ტრაკში ეგ მძორზემა.მაპატიეთ ცენზურისთვის მარა ბენზმა კიარა სირზემააა

49

21 იანვარი 2021 17:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2094
ციტატა: lekino
ბენიტესის რეალი თუ სეტიენის ბარსა ? :D

ფორმაში ხარ))) ალბათ პონჩიკას რეალი უფრო-კაცი კრიშტიანოს საჯარიმოების დარტყმას ასწავლიდა))

50

21 იანვარი 2021 18:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აბა ეხლა ფეხბურთელი ს თუ გოლის გატანა არ შეუძლიააა მაზოხისტი კი არაააა ის მწვრთნელიიი ესეთ ხარახურა ზოგიერთ ფეხბურთელთან ითანამშრომლოს
აი ეს შენ სიტყვებია რედოდნდო და ერთი რამე მაინტერესებს,რატო შესცა ზიდანმა ამ ბენზემას ტიპი 10დან-8ას მაზავს,ეხლა არათქვა იტანსო wink

51

21 იანვარი 2021 18:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
ციტატა: ლეო მესი
რედონდო, შენი აზრი მაინტერესებს ამ საკითხზე ობიექტური კაცი ხარ. კაროჩე ზიდანის რეალი სამი ლიგა რო მოიგო, გვარდიოლას 2008-11 წლის ბარსელონას, ფერგის მაგ წლების მანიუს, ჟოზეს ინტერს რამდენად ექნებოდა შანსები ამ გუნდებთან.

წადი ძმაო წადი რაგინდა,პროვოკატორობ მიდი და იბაზრე იმ სირ საიტზე, კონფლიატს უყრი საფუძველს, გაგლანძღავს ვიღაცა და შენც უნდა იშალო ნერვი და იმანაც. რაგინდათ ბიჭო ვერ ვხვდები ძალით შვრები? წადი რა. შევე*ცი 2009-11 წლების ბარსასაც, ინტერსაც და მანიუსაც სადაც 2017ის რეალი იყო რა. რა გაახურე საქმე რამდენი წლის რომ პროვოკატორობ შემოსული. ააფრიალა მაისური 5-1 ვიხმარეთ ეგ ბარსა საერთო ჯამში. თუ რამის თქმა გინდა დაწერე წესიერად რას ილანძღები და იხმარსა და ამას უზამდა და იმას რათუნდა. ამის დედავატირე ბავშვები ხოაღარ ვართ არა?

52

21 იანვარი 2021 18:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
საერთთოდ არაფერი დაუწერია საპროვოკატორო პირადად ჩემთან.

და უზრდელად მოემართოს ესეც არ შემიმჩნევია.ესე რომ იყოს არც ვუპასუხებდი.ზრდილობიანად მოვიდა მკითხა.პროვოკაციაა სხვა რამ არის.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

53

21 იანვარი 2021 19:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lekino
ციტატა: ლეო მესი
სერია ას ცხრილს ჩახედე, ეგ მეფე რაც რეალიდან წავიდა სეია ას იქეთ ვერაფერს შვრება,

ზიდანი არაფერი მწვრთნელი არააოო... რონალდოც შესაბამისად ვერაფერიო.... ეხლა მოდრიჩი რომ შეგიდარო ინიესტას ან რაოსი პიკეს კარვახალიც ვინ ჩემი ალვეშიაო იტყვი და ბენზემათი მოგვიგია აბა ოთხი ლიგა..... :D :D

მევასებაა რა შენი იუმორიი lol ეს არ გვივარგა ესაო ისაოო მაშ ვინ იყო კარგი ? lol მსაჯი და პერესი ალბათ lol lol

54

21 იანვარი 2021 19:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
საერთთოდ არაფერი დაუწერია საპროვოკატორო პირადად ჩემთან.

და უზრდელად მოემართოს ესეც არ შემიმჩნევია.ესე რომ იყოს არც ვუპასუხებდი.ზრდილობიანად მოვიდა მკითხა.პროვოკაციაა სხვა რამ არის.

ყველას თავის აზრი აქ, რაღაცა განსხვავებულ აზრს რო წერს ვინმე ეგრევე უხეშად მიმართვას იწყენენ იმიტო რო ზრდილობა არ აქვთ ელემეტარული. რახან ვთქვი რო ზიდანს მაღალი დონის იგროკები ყავდათქო, პლიუს გუნდების დონეც ვთქვი. სად ლუზერ ატლეტიკოს და იუვეს, გადაბერებულ ბავარიას რო უგებ, სად კიდე ფერგის მანიუს, ჰიდინკის ჩელსის, ჟოზეს ინტერს და მაგ ფორმაციისას.

55

21 იანვარი 2021 19:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გუშინ დამავიწყდა რო თამაშობდნენ და დილით რო ანგარიში ვნახე ინფარქტი მივიღე კინაღამ. აი ვერ დადის ჩემამდე უგებ ბარსას უგებ ინტერს ორივე თამაშს უგებ ატლეს უგებ სევილიას აგებ კადისთან ალავესთან ამ ფლაყენ ფლოყენთან და კიდე ყველა სოფლის გუნდთან რისი ბრალია ეს. რისი და აღარ აქვთ აღარანაირი სატურნირო მოტივაცია ფეხბურთელებს ყველაფერი მოიგეს ამავე დროს დაბერდნენ. როდიდან ვამბობ საჭიროა ახალი გუნდის აწყობა და ისეთი მწვრთნელი რომლებსაც კარგად გმოსდის ახალგაზრდებთან მუშაობა ზიზუს მადლობა ყველაფრისთვის მაგრამ ამ საქმეს ეს არ გამოადგება. ახალი სისხლია საჭირო პერესმა კიდე ბეილიც ვერ მოიშორა ტავიდან ბოლომდე ან სატრანსფერო პოლიტიკა რას გავს რეალის ან გუნდი რას გავს არვიცი რაა 7 წელია რეალს ვგულშემატკივრობ და საიდან სად დავიდა გუნდი. და კიდე ერთი აქ ბევრი არ დამეთანხმება მაგრამ გუნდის 90 პროცენტი იყო რონალდო რომელიც წავიდა და დარჩა რონალდოდ მიუხედავად იმისა რო 455 წლისაა ტიპს ორ სეზონ ნახევარში 85 გოლი აქვს გატანილი. ძაან ადრე მოუვიდა პერესს გაშვება და იმენა გუნდის დიდებაც თან გააყოლა.

56

21 იანვარი 2021 19:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 118
ციტატა: ლეო მესი
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
საერთთოდ არაფერი დაუწერია საპროვოკატორო პირადად ჩემთან.

და უზრდელად მოემართოს ესეც არ შემიმჩნევია.ესე რომ იყოს არც ვუპასუხებდი.ზრდილობიანად მოვიდა მკითხა.პროვოკაციაა სხვა რამ არის.

ყველას თავის აზრი აქ, რაღაცა განსხვავებულ აზრს რო წერს ვინმე ეგრევე უხეშად მიმართვას იწყენენ იმიტო რო ზრდილობა არ აქვთ ელემეტარული. რახან ვთქვი რო ზიდანს მაღალი დონის იგროკები ყავდათქო, პლიუს გუნდების დონეც ვთქვი. სად ლუზერ ატლეტიკოს და იუვეს, გადაბერებულ ბავარიას რო უგებ, სად კიდე ფერგის მანიუს, ჰიდინკის ჩელსის, ჟოზეს ინტერს და მაგ ფორმაციისას.

ზიდანის რეალს ასე უზამდენ ისე უზამდენ შედარებაც სასაცილოაო შენ სირო და აკნინებ რეალს ყველანაირად და თან მსაჯევს ატენი ტეხნუკურად, ასე რომ გააჯვუ აქედან სირო ყველამ იცის ვინც ხარ არ უნდა შენი სირი აზრების ფრქვევა აქ, რეალს აკნინებ რამდენიც დაწერე ქინძო გჯვ

ჩელსის რანაირად მოუგეს ისიც აღიარწ ლენჩო ლიგის ისტორიის ყველაზე სამარცხვინო თამაში, მილანი რანაირად გააგდო შევჩენკოს არ ჩათვლილი ასიანი გოლი, არსენალს პერსი რის გამო გაუგდო თურმე მსაჯის სასტვენი ვერ გაიგო და შეაგდო ამის გამო გააგდო, ინტერს კაცი გაუგედეს მარა მაინც გაწოვათ ათი კაცით მოუმ, რაც ვარი დაინერგა გაგიყარეს ღრმად შე ლენჩო სამართლიანობა აღდგა ტიტული არ მოგიგიათ და კლასიკო რაც ვარი დაინერგა დაბრუნდით ბნელეთშ თქვენს ადგილას ასე იქნება აწე სულ.

57

21 იანვარი 2021 19:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIZOU..
Zidane will remain Real Madrid’s manager for the rest of the season, after that the club will decide. [MARCA] აბარააეფე რჩება სეზონის ბოლომდე მინიმუმ და მერე პერესზეა ყველაფერი თუ ჩაისვარა ტრანსფერებში ზიზუ ეტყვის წადი შენი დედაცო

ერთი შენგან მაინტერესებს რაღაცა,შენ ის ხოხარ რამდენიმე თვის წინ რო დავწერე აქ ბენზემა მძორია მეთთქი და ესე უბრალოდ მითხარი ფეხბურთი არიციო :დ წეღანდელი შენი კომენტარი წავიკითხე რო მძორი ბენზემა გასაგდებიაო :დ რა შეიცვალა? :დ სიმართლე კი თქვი მაგრამ ცოტა გვიან მიხვდი,ორი თვის წინ მკვლელი 9 იანი იყო და დღეს მძორია? მარა ეგ არაფერი :დ დაიკიდე :დ მთავარია რო მიხვდი რა მძორიცაა
რაც შეეხება რეალს და ზიზუს,მარსელო მძორი მარიანო ბეილი ისკო გასაგდებია,ასევე გასაყიდია კროოსი მოდრიჩიდან ერთ ერთი,ოდეგორი ვინიპუხა როდრიგო იჯარა,პოგბა კამავინგა კანსელუ არიან მოსაყვანი,პლიუს იოვიჩი დაბრუნდება ზამთარში,კეინსაც თუ მოიყვანენ მადლობლები ვიქნებით,მბაპე და სალაჰი რამდენაგ გამოვა ეგ არ ვიცი
რაც შეეხება ზიზუს,კაცმა რომელმაც 2.5 წელში 3 ლიგა დადო იმაზე იძახით გასაგდებიაო? ყავდა გუნდი და აუწიოკა ყველას დედის დედა,ეხა ვისით ითამაშოს? ვასკესით ვინიციუსით ისკოთი როდრიგოთი და სქელტრაკა აზარით? პლიუს კასილას ზე ბესტ რო უწერია და ამოჩემებული აქვს კლოპი კლოპიო,ვინ კლოპი რა კლოპი,ზედიზედ სამი თამაშია გოლი არ გაუტანია გუნდს,დაემტვრათ ვირჯილი და ვნახეთ რა ნეხვი გუნდიც ყოფილა,მანე მთელ რეალის შეტევაზე 5 ჯერ უკეთესია სალაჰი და ფირმინო რო არ ვახსენოთ,ეგ კლოპი არიყო ზიდანმა გაკვეთილი რო ჩაუტარა ფინალში? დააფასეთ ეს კაცი სანამ რეალშია თორე ბენიტესის რეალი მონაგონი იქნება
რაც შეეხება პუტას ფანებს,ესენი ზიდანზე ამბობენ მაგარი ტრენერი არააო,ფორმის პიკში ყავდა რონალდუო,ვიღაცამ დაწერა რონალდუ დაფრინავს იტალიაშიო,ერთმა დაუწერა 40 წლის იბრა უგებსო ეგ რა იგროკიაო,ესეიგი როცა აწყობთ რონალდუ მაგარია როცა არა ფარჩაკი,კროოსი მოდრიჩი ლეგენდებათ გამოყავან ზიდანზე რო მიდგება საქმე ისე კი ინიესტას დონედ არ მიაჩნიათ 😂 გვარდიოლას რო ხავი ინიესტა მესი პუიოლი პიკე ჩავი პედრო ტიტი და რავი ვინები ფორმის პიკში ყავდა და მაინც წაკუზენ პირადად ჟოზემ და დიმატეომ ეგ არაფერი,ანუ იმას ფორმის პიკში რო ყავდა ეგ არეთვლება,ფორმის პიკი არარსებობს თუ ტრენერი ვერ გამოიყენებს იგროკს,ეგრე ანჩელოტს ყავდა ზუსტად ის რეალი რომელმაც 14 ში მოიგო მარა 15 ში წამოგვიხიენ,ზიდანმა კი ზედიზედ სამჯერ დადო,ეს იცოდეთ პუტას ფანებო ზიდანი გენიოსია,თქვენ კი გინდათ წავიდეს რადგან მისი ბულკები გახდით მარა არ მოგესწრებიან

58

21 იანვარი 2021 19:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIZOU..
ზიდანის რეალს ასე უზამდენ ისე უზამდენ შედარებაც სასაცილოაო შენ სირო და აკნინებ რეალს ყველანაირად და თან

ფეხბურთის გამო გინებისთვის შენ დედას ვტენე, შე დავით კოხრეიძეს ამოფარებული მრავლნიკიანი ავადმყოფო, მოგი.ან ყველაფერი ეგეთი სირი რამ გაგაჩინა რო შენი ყ.ე ზიდანის იქეთ არ იყურები, უსირცხვილო არაკაცო იმიტო გდიხარ დაბაბული ონლაინშიკი დედა "დაიცავით ცენზურა!", დახვრეტი ხარ.შენაირები ამძიმებენ ქვეყანას შენი ცოცხალი და მკვდარი მო.ამ მე.

59

21 იანვარი 2021 19:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIZOU..
დაბრუნდით ბნელეთშ თქვენს ადგილას ასე იქნება აწე სულ

შენ რო მიატოვე სატენზე ტელეფონი რატო ვერ დაბრუნდი დასარეკათ ზიდანიჩ:))თუ ბოლომდე გინდა დატენო?:))ვაი შენს პატრონს რო შენი ჭკუა ზიდანის იქით არ მიდის.

60

21 იანვარი 2021 19:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 118
ციტატა: durantulaa
ერთი შენგან მაინტერესებს რაღაცა,შენ ის ხოხარ რამდენიმე თვის წინ რო დავწერე აქ ბენზემა მძორია მეთთქი და ესე უბრალოდ მითხარი ფეხბურთი არიციო :დ წეღანდელი შენი კომენტარი წავიკითხე

არა ახლაც გეტყვი დიდად ფხბურთი არიცი მარა ბენზემამ უნდა აახვიოს გეთანხმები

ციტატა: durantulaa
ეს იცოდეთ პუტას ფანებო ზიდანი გენიოსია,თქვენ კი გინდათ წავიდეს რადგან მისი ბულკები გახდით მარა არ მოგესწრებიან

ათასში ერთი გეთნხმები მარა აქ ასიანი ხარ და ეს იმ ათასიდან ერთია

61

21 იანვარი 2021 19:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3485
რედონდომ აბსოლიტურად სწორად დაწერა ყველაფერი. რა ზიდანის ბრალია რომ ვინიციუსი ბრუციანია. რომ ასენსიომ როდრიგომ აზარმა და დანარჩენებმა ბენზემას გარდა გატანა არიციან.რონალდო ბეილი და ბენზემა ერთად 100 გოლს იტანდნენ და ახლა 50ზეც ვერ ავდივართ. მოდი რა შემადგენლობაც გვყავს იმის მიხედვით მოვითხოვოთ შედეგიც. ამ შემტევი მოთამაშეებით ვერცერთი მწვრთნელი ვერ დადებდა უკეთეს შედეგს. ამათ რო თავი დავანებოთ სათადარიგო გვყავს ცალკე ძაან ცუდი რაც გუშინვე გამოჩნდა.
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

62

21 იანვარი 2021 19:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 118
ციტატა: hip hop
რედონდომ აბსოლიტურად სწორად დაწერა ყველაფერი. რა ზიდანის ბრალია რომ ვინიციუსი ბრუციანია. რომ ასენსიომ როდრიგომ აზარმა და დანარჩენებმა ბენზემას გარდა გატანა არიციან.რონალდო ბეილი და ბენზემა ერთად 100 გოლს იტანდნენ და ახლა 50ზეც ვერ ავდივართ. მოდი რა შემადგენლობაც გვყავს იმის მიხედვით მოვითხოვოთ შედეგიც. ამ შემტევი მოთამაშეებით ვერცერთი მწვრთნელი ვერ დადებდა უკეთეს შედეგს. ამათ რო თავი დავანებოთ სათადარიგო გვყავს ცალკე ძაან ცუდი რაც გუშინვე გამოჩნდა.

კაიფი რაა იცი გალიარდო უნდაო პერესს დდდ პუტანკალონია უნდა გაახაროს

63

21 იანვარი 2021 19:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIZOU..
ციტატა: ლეო მესი
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
საერთთოდ არაფერი დაუწერია საპროვოკატორო პირადად ჩემთან.

და უზრდელად მოემართოს ესეც არ შემიმჩნევია.ესე რომ იყოს არც ვუპასუხებდი.ზრდილობიანად მოვიდა მკითხა.პროვოკაციაა სხვა რამ არის.

ყველას თავის აზრი აქ, რაღაცა განსხვავებულ აზრს რო წერს ვინმე ეგრევე უხეშად მიმართვას იწყენენ იმიტო რო ზრდილობა არ აქვთ ელემეტარული. რახან ვთქვი რო ზიდანს მაღალი დონის იგროკები ყავდათქო, პლიუს გუნდების დონეც ვთქვი. სად ლუზერ ატლეტიკოს და იუვეს, გადაბერებულ ბავარიას რო უგებ, სად კიდე ფერგის მანიუს, ჰიდინკის ჩელსის, ჟოზეს ინტერს და მაგ ფორმაციისას.

ზიდანის რეალს ასე უზამდენ ისე უზამდენ შედარებაც სასაცილოაო შენ სირო და აკნინებ რეალს ყველანაირად და თან მსაჯევს ატენი ტეხნუკურად, ასე რომ გააჯვუ აქედან სირო ყველამ იცის ვინც ხარ არ უნდა შენი სირი აზრების ფრქვევა აქ, რეალს აკნინებ რამდენიც დაწერე ქინძო გჯვ

ჩელსის რანაირად მოუგეს ისიც აღიარწ ლენჩო ლიგის ისტორიის ყველაზე სამარცხვინო თამაში, მილანი რანაირად გააგდო შევჩენკოს არ ჩათვლილი ასიანი გოლი, არსენალს პერსი რის გამო გაუგდო თურმე მსაჯის სასტვენი ვერ გაიგო და შეაგდო ამის გამო გააგდო, ინტერს კაცი გაუგედეს მარა მაინც გაწოვათ ათი კაცით მოუმ, რაც ვარი დაინერგა გაგიყარეს ღრმად შე ლენჩო სამართლიანობა აღდგა ტიტული არ მოგიგიათ და კლასიკო რაც ვარი დაინერგა დაბრუნდით ბნელეთშ თქვენს ადგილას ასე იქნება აწე სულ.

Waaa wovich aq xar?:)))) She idioto vari ar iyo barcam 5-1 rom moug reals. Da chempioni rom gaxda?:))) Ise dadebildi rom magdenic ar gaxsovs:))))

ციტატა: ლეო მესი
ციტატა: ZIZOU..
ზიდანის რეალს ასე უზამდენ ისე უზამდენ შედარებაც სასაცილოაო შენ სირო და აკნინებ რეალს ყველანაირად და თან

ფეხბურთის გამო გინებისთვის შენ დედას ვტენე, შე დავით კოხრეიძეს ამოფარებული მრავლნიკიანი ავადმყოფო, მოგი.ან ყველაფერი ეგეთი სირი რამ გაგაჩინა რო შენი ყ.ე ზიდანის იქეთ არ იყურები, უსირცხვილო არაკაცო იმიტო გდიხარ დაბაბული ონლაინშიკი დედა "დაიცავით ცენზურა!", დახვრეტი ხარ.შენაირები ამძიმებენ ქვეყანას შენი ცოცხალი და მკვდარი მო.ამ მე.

Egeti degenerati tom ari magito daerqvs wovivhii. Amis mere gaxsovdes da mase mimarte:)))

ციტატა: 8-I N I E S T A
ციტატა: ZIZOU..
დაბრუნდით ბნელეთშ თქვენს ადგილას ასე იქნება აწე სულ

შენ რო მიატოვე სატენზე ტელეფონი რატო ვერ დაბრუნდი დასარეკათ ზიდანიჩ:))თუ ბოლომდე გინდა დატენო?:))ვაი შენს პატრონს რო შენი ჭკუა ზიდანის იქით არ მიდის.

Kai bijo me mitxra unda gnaxoo. Da mere uceb samsaxurshi midioda da ar ecala:))) wovichia ra misgan ar unda gabikvirdes:)))

64

21 იანვარი 2021 19:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კაროჩე კომენტარები უჩვეულოდ მებევრა მეთქი თემები რაღაც ვიკამათებთ და ნძრეველა კომენტარები გაეძრო ტო, გაიზარდეთ ბიჭო საფეხბურთო საიტია პორნოგრაფია ხო არაა ერთმანეთს მვდარ ცოცხალს და დედებს რო უტრიალებთ ტო.

65

21 იანვარი 2021 19:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Dro davnidhne aba erti ramden wutshi momwer piradshi da sheiginebi?:))))) Woviiich sheni koshmari movedi gaipareeeee

66

21 იანვარი 2021 19:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ტენის ალბათ კლავიატურას:)))

67

21 იანვარი 2021 19:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: 8-I N I E S T A
ტენის ალბათ კლავიატურას:)))

ციტატა: 8-I N I E S T A
ტენის ალბათ კლავიატურას:)))

An jer samsaxurshia da ar scalia:)))

68

21 იანვარი 2021 19:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ციტატა: ლეო მესი
სად ლუზერ ატლეტიკოს და იუვეს, გადაბერებულ ბავარიას რო უგებ, სად კიდე ფერგის მანიუს,

მაგ ლუზერმა ატლეტიკომ ორჯერ გამოგაგდოთ ლიგიდან... მაგ ბებერმა ბავარიამ ორი მატჩის ჯამში შვიდი ბურთი გაგიტანათ .... და იუვემ სამით ნული მოუგო ბარსას........ რაც შეხეება ფერგის მანჩესტერს ერთი გიგზი და სქოულზი იყო ახალგაზრდა და მეორე ჩემი მეზობელი მელიტონი...... ჩამოვთვლი ეხლა მანჩესტერის შემადგენლობას 2011 წლის ფინალში ბარსას წინაამღდეგ.... ((ფერდინანდი ფაბიო ევრა ვალენსია გიგზი კერიკი ჩუნსულ პარკი რუნი და წინ ჩიჩარიტო)) .... ვერაფერს იტყვი საუკუნის კლუბია... wink

69

21 იანვარი 2021 19:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 118
ციტატა: lekino
ციტატა: ლეო მესი
სად ლუზერ ატლეტიკოს და იუვეს, გადაბერებულ ბავარიას რო უგებ, სად კიდე ფერგის მანიუს,

მაგ ლუზერმა ატლეტიკომ ორჯერ გამოგაგდოთ ლიგიდან... მაგ ბებერმა ბავარიამ ორი მატჩის ჯამში შვიდი ბურთი გაგიტანათ .... და იუვემ სამით ნული მოუგო ბარსას........ რაც შეხეება ფერგის მანჩესტერს ერთი გიგზი და სქოულზი იყო ახალგაზრდა და მეორე ჩემი მეზობელი მელიტონი...... ჩამოვთვლი ეხლა მანჩესტერის შემადგენლობას 2011 წლის ფინალში ბარსას წინაამღდეგ.... ((ფერდინანდი ფაბიო ევრა ვალენსია გიგზი კერიკი ჩუნსულ პარკი რუნი და წინ ჩიჩარიტო)) .... ვერაფერს იტყვი საუკუნის კლუბია... wink

ლეკინოჯან გაფიცებ ახლა უარი არმითხრა, 2016 წლიდან დღემდე პუტანკალონიაზე არ კაიფობ ლიგაზე? დდდდ ატლე 2-0, იუვე 3-0 ლივე 4-0 რომა 3-0 ბაიერნი 8-2 დდდდ ამ სლე გუნდს ლიგაზე რაუნდა ესპანეთის სირცხვილი დდდ ვარის მერე როგორ მათ ადგილას დადგნენ სადაც უნდა იყვნენ დდდდ ირეალის მონები დდდ

70

21 იანვარი 2021 20:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: 8-I N I E S T A
ტენის ალბათ კლავიატურას:)))

Arada nikic iseti gavakete rom gauxardes. SLASHs rom xedavs gana jgugis gitaristi axsendeba. Is razec fiqrobs sul magas idzaxis.:))))

ციტატა: chegevara
წოვიჩ რატო არ ისვენებ? სანამ არ დაგაჯვეს ბოლომდე მანამ არ მოისვენე რა ძალა გადგია რას ერჩი შენ თავს მაზოხისტი ხარ?😁

Wovichs ra moasvenebs shenc magari xar raa:)))

71

21 იანვარი 2021 20:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: lekino
ციტატა: ლეო მესი
სერია ას ცხრილს ჩახედე, ეგ მეფე რაც რეალიდან წავიდა სეია ას იქეთ ვერაფერს შვრება,

ზიდანი არაფერი მწვრთნელი არააოო... რონალდოც შესაბამისად ვერაფერიო.... ეხლა მოდრიჩი რომ შეგიდარო ინიესტას ან რაოსი პიკეს კარვახალიც ვინ ჩემი ალვეშიაო იტყვი და ბენზემათი მოგვიგია აბა ოთხი ლიგა..... :D :D

მევასებაა რა შენი იუმორიი lol ეს არ გვივარგა ესაო ისაოო მაშ ვინ იყო კარგი ? lol მსაჯი და პერესი ალბათ lol lol

ნავასი დამავიწყდა კიდევ შტეგენი ცალ ხელთათმანში რომ ჩაისვამს.... არაფერს ვამბობ გვარდიოლაზე კრუიფის გვარის გამგრძელებელზე პლიუს უცხოპლანეტელი.... ამ ოქრო ბაჯაღლო თაობამ მოიგო ორი და ჩვენ მოვიგეთ ოთხი wink გეუბნები ბენზემას კისერზეა ყველაფერი

72

21 იანვარი 2021 20:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: chegevara
წოვიჩ რატო არ ისვენებ? სანამ არ დაგაჯვეს ბოლომდე მანამ არ მოისვენე რა ძალა გადგია რას ერჩი შენ თავს მაზოხისტი ხარ?😁

Moica exla sxva nikit shemova da sakutar tavs gailandzgavs kide:)))

73

21 იანვარი 2021 20:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: chegevara
ციტატა: SLASH_guns_n_roses
razec fiqrobs sul magas idzaxis.:))))

ცვეტში (სლე) ამის მეტი მარაგი არ აქ ტვინში როჟას 😁

Tan ra magrad uxaria xolme.:))))

74

21 იანვარი 2021 20:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 118
ციტატა: lekino
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: lekino
ციტატა: ლეო მესი
სერია ას ცხრილს ჩახედე, ეგ მეფე რაც რეალიდან წავიდა სეია ას იქეთ ვერაფერს შვრება,

ზიდანი არაფერი მწვრთნელი არააოო... რონალდოც შესაბამისად ვერაფერიო.... ეხლა მოდრიჩი რომ შეგიდარო ინიესტას ან რაოსი პიკეს კარვახალიც ვინ ჩემი ალვეშიაო იტყვი და ბენზემათი მოგვიგია აბა ოთხი ლიგა..... :D :D

მევასებაა რა შენი იუმორიი lol ეს არ გვივარგა ესაო ისაოო მაშ ვინ იყო კარგი ? lol მსაჯი და პერესი ალბათ lol lol

ნავასი დამავიწყდა კიდევ შტეგენი ცალ ხელთათმანში რომ ჩაისვამს.... არაფერს ვამბობ გვარდიოლაზე კრუიფის გვარის გამგრძელებელზე პლიუს უცხოპლანეტელი.... ამ ოქრო ბაჯაღლო თაობამ მოიგო ორი და ჩვენ მოვიგეთ ოთხი wink გეუბნები ბენზემას კისერზეა ყველაფერი

გახსოვს სირმა კრუიფმა ზიდანი ჩაფლავდებაო და ჩავიდა მეფე ბოღმა კამპნოუზე პირველ კლასიკოში და გაასსვენა ბოღმა კრუიფი დდდდ და იმის მერე სულ ჩადებული აქვს კრუიფიან სეპარატისტებიანად ზიზუს პუტანკალონიაზე დდდდ.

75

21 იანვარი 2021 20:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ციტატა: SLASH_guns_n_roses
sxva nikit

კაცო ამ სხვა ნიკით როგორ შემოდიხართ მეც მასწავლეთ... ბარსას საიტზე პაროლი დამავიწყდა და მეორედ არ მარეგისტრირებს შენი აიპიდან უკვე დარეგისტრირდა ერთი მომხმარებელიო ... no

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (303)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)