ლუკა იოვიჩმა პირველივე მატჩში დუბლი შეასრულა

ლუკა იოვიჩმა „აინტრახტში“ უკვე შეძლო გოლის გატანა. სერბ ფორვარდს მხოლოდ 10 წუთი დასჭირდა იმისათვის, რომ თავი გამოეჩინა. მატჩის მიწურულს კი დუბლი ჩაიწერა აქტივში.


„შალკესთან“ მატჩის მეორე ნახევარში, ლუკა მოედანზე 62-ე წუთზე შევიდა და 10 წუთში მეტოქის კარიც აიღო, მეორე გოლი კი 92-ე წუთზე შეაგდო.

dle 10.1

  • Ramos
  • 17 იანვარი 2021
  • 3311
  • 66

1

17 იანვარი 2021 22:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ზიდან და ფლორენტინო იმედია უუურებთ თქვე არასწორებოო, კაცს ათი წუთი დასჭირდა რომ გაეტანა, გყავდეს ეს მართლა აქ რომ იტყვიან ეს მძორი ეს კუნძი

2

17 იანვარი 2021 22:45

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დდდდდდდდდდდდდდდდდდდდ

3

17 იანვარი 2021 22:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
80 წუთზე შემოიყვანდნენ ვერ მოასწრებდა ვერაფერს და მერე იტყოდნენ მიეცა შანსი და ვერ გამოიყენაო, მერე 5 თამაში სკამზე ეგდო ისევ 80 წუთზე შემოყვაბდნენ და ასე გრძელდებოდა რაც მოვიდა. მოგიტ*ანთ ამოჩემებული ბენზემა

თან ცუდი გოლიც არ გაუტანია

4

17 იანვარი 2021 22:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეს სივრცეებს ვერ ხსნის და გოლები რად მინდა

5

17 იანვარი 2021 22:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: მიქელაძე123
80 წუთზე შემოიყვანდნენ ვერ მოასწრებდა ვერაფერს და მერე იტყოდნენ მიეცა შანსი და ვერ გამოიყენაო, მერე 5 თამაში სკამზე ეგდო ისევ 80 წუთზე შემოყვაბდნენ და ასე გრძელდებოდა რაც მოვიდა. მოგიტ*ანთ ამოჩემებული ბენზემა

თან ცუდი გოლიც არ გაუტანია

რა აზრი აქვს რამის მტკიცებას, ბენზემას ადვოკატებთან. მათთვის კარიმი GOAT ფორვარდია, რომელიც რაულზე უკეთ ხსნის სივრცეებს :))))

6

17 იანვარი 2021 22:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დუბლიიი :))))

7

17 იანვარი 2021 22:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დუბლი ტოო

აუ მასტი რა მოწყურებულია ტო, დუბლი დადო ახალ გუნდში, ტიპს გოლი წყუროდა, აჰა და ქე დადო

ახლა უფრო გავბრაზდი, ზიდან უკან გაიკეთე ეს მძორი ბენზემა, კაცი აგერ დაფრინავს ტო.

8

17 იანვარი 2021 23:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
პერეს და ზიდან გაითხარეთ ტრაკ*ში დუბლი

9

17 იანვარი 2021 23:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 627
ბიჭო ბენზემა რო ძირითადი ფორვარდი უნდა იყოს მაგაზე არც ვდავობ, მაგრამ ხო შეიძლება რო იოვიჩს ცოტა მეტი დრო მისცე, რიგ თამაშებში ძირითადში დააწყებინო და აჩვენო რო როგორც მწვრთნელს ნდობა აქვს ფეხბურთელის მიმართ, ნუ არ ვიცი ფაქტია ტიპი შევიდა და დუბლი შეაგდო.
-----------------------
HALA MADRID!

10

17 იანვარი 2021 23:06

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
ციტატა: L.U.I.S F.I.G.O
ბიჭო ბენზემა რო ძირითადი ფორვარდი უნდა იყოს მაგაზე არც ვდავობ, მაგრამ ხო შეიძლება რო იოვიჩს ცოტა მეტი დრო მისცე, რიგ თამაშებში ძირითადში დააწყებინო და აჩვენო რო როგორც მწვრთნელს ნდობა აქვს ფეხბურთელის მიმართ, ნუ არ ვიცი ფაქტია ტიპი შევიდა და დუბლი შეაგდო.

რატომ უნდა იყოს ბენზემა ძირითადის? რომელი ავტირიტეტი ეგ მყავს ბლიად რომ თუ ფორმაში არაა მაშინაც ძირითადში იყოდ? მარსელო რაც ვეღარაა ფორმაში სკამს ახეხინებენ რა მაგაზე დიდი ავტორიტეტი აქ რომ სკამზე ვერ დააჯინო ბენზემა? კაცი 62-ე წუთზე შევიდა და დუბლი მიითვალა ბეზნემა იმდონის სლეა თამაშგარეასავ კი ვერ აკონტროლებს უკვე. რა არ შეიძლება ბენზემას დასჯა თუ ვინ ჩემია ეგეთი? ზიდანს გავსთხარე ტრაკ*ში ეს დუბლი და ამოჩემებული ბენზემა კიდე

11

17 იანვარი 2021 23:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ზიდანი მევასებაა და მინდა დარჩეს კიდევვ მაგრამ ფაქტია ამ სეზონში როგორც ფეხბურთელებს მასაც აქვს წუნიი. ძააან ამოიჩემა ფეხბურთელებიი. შეიძლებაა ითქვას აქ ახლა რომ აი ზიდანს ჰო გამოჰყავდა და მონდომება არ ეტყობოდაოო ვერ დარბოდაოო ნუუ დავეთანხმები მაგრამ მოდი ისიც ვთქვათ რომ როცა მწვრთნელი სკამის ფეხბურთელად განგიხილავს და როცა იცი რომ რაც არ უნდა ტრაკზე გაიხეე და გოლები შეყაროო მაინც სკამზე იქნებიი ვერ გექნება შედეგიი. ისიც შეიძლება ითქვას რომ აი ეს რეალია სხვა მოთხოვნებია და უფრო რთულია თამაში და იქ აინტრახტში მაგდენს ვერ მოგთხოვენნ ვეთანხმები ამ მოსაზრებასაც მაგრამ ამ ბიჭს რეალურად შანსი არ მიეცაა. ბოლო 5 წუთით ვერაფერს დაამტკიცებს ფეხბურთელი აი ვერაფერს.

ბენზემას მოძულეე არ ვარ მაგრამ ფაქტია აშკარად პრივილეგიებით სარგებლობს. ყველას ეხებოდა როტაცია ყველას ცვლიდა მაგრამ არა ბენზემას. მხოლოდ მაშინ შეცვლიდა როცა თამაშამდე 2 წუთი იყო დარჩენილი. თამაშიც რომ ჩაეგდო ზედიზედ მაინც ძირითადში იყოო რაც არასწორიაა. შეცდომა მგონიაა იოვიჩის გაშვებაა რადგან მართლაც აქვს პოტენციალიი.

12

17 იანვარი 2021 23:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
ძირითადიდან ამოაგფომ უნდაო არავინ არ ამბობს პროსტა ერთი ორი სამი ამოვიდა ყელში ახეხინო უნდა სკამი 3 თამაში რომ მოვიდეს ჭკუაზე, სირბილითაც აღარ დარბის, ტექნიკა მაგას არ აქვს, დარტყმა უვარგოდა ერთი ისიც ხან თამაშგერეშია ხან აცილებს. ტიპმა ბოლო 2 თამაშში 4 ბურთი გაიტანა და სამი თამაშგარეში იყო და ის მეოთხეც ვარზე გახდა გადასამოწმებელი.

13

17 იანვარი 2021 23:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ზიდანს მოკიტხვა იოვიცისგამ. გამოიძროს ბენზემა

14

17 იანვარი 2021 23:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1792
ტიპი შევიდა და მოაგებინა.ცოდოა რეალში.ზიდანი რო არა მიეცემოდა მეტი დრო მაგრამ არა.ზიდანმა იცის რომ ამან თუ გოლების გატანა დაიწყო მაშინ სკამს ვერ გაახეხინებს.80-85 წუთზე შემოყავდა და შედეგს ითხოვდა.ბენზემა რო ზედიზედ გოლებს ვერ იტანს მაგაზე არაფერი და ამისგან შედეგს ითხოვდა.ზიდანის ოჯახი მო....ეკვადორელებმა
-----------------------
Decimotercero

15

17 იანვარი 2021 23:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ზიდანმა კიარა ჩვენ გამოვიღოთ,იმას სუ სირზე კიდია ეგ ამბავი,ჟურნალისტებს ეტყვის ეხა რო განვითარება ჭირდება და რომ გაუხარდ მისი დუბლი,იმედია კარგად შეაწუხებენ ჟურნალისტები,ტიომა რა იკადრა,როგორ გაუშვა გოლეადორი ტიპი,რა გოლი შეაგდო,ეგრევე დააჭედა,მანდ მძორი ფეხს ააცდენდა და წაიქცეოდა,როგორ მიყვარს ესეთი ცივსისხლიანი 9 იანები,მარა რად გინდა გაუშვეს ტიპებმა,იმედია კატლეტები იყიდიან ზაფხულში რო ზიზუს გადაწყვეტილებაში შევიდეს იოვიჩი დუბლებით
დღევანდელ დღეს რაც შეეხება რონალდუ თუარ გაგიჟდა ინტერი ამოავსებს იუვეს,აქეთ ბასკების მოგება მგონია 100 % იანი მარა ყველაზე ძააან მინდა რო პუტამ ამოტენოს ეს სასირეთი,ტიპები რა აბივლენიებს აკეთებენ იმედია კითხულობთ,იმედია ამოტენის პუტა სასტიკად,მაგრად გაიწუწეს თავზე

16

17 იანვარი 2021 23:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბიჭო ბაზარი არაა ეგდოს ძირითადში და იყოს მთავარი ფორვარდი მარა აქით ასე რატომ ჩაგრავ მასტს ტო ტიპი გადმოვიდა იმ პირობით რომ ათამაშებდენ, სამარცხვინო დროს აძლევდა ზიდანი და ეს მის კისერზეა პირადად

17

17 იანვარი 2021 23:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Ra donec aris im donis klubshi brwyinavs :)))) zafxulshi tu karg fasshi gaasages dzaan kai

Gavardnil shalkestan gailaga da gaxades ucbad realis donis :)))))

18

17 იანვარი 2021 23:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
dges crisma unda daamrkicos ro ar berdeba toew juves amotenian mmagradd

jovics mouxdeba milani da wava kidec iq itamashebs zizu .rochia ar atamashebs mainc

19

17 იანვარი 2021 23:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: durantulaa
ზიდანმა კიარა ჩვენ გამოვიღოთ,იმას სუ სირზე კიდია ეგ ამბავი,ჟურნალისტებს ეტყვის ეხა რო განვითარება ჭირდება და რომ გაუხარდ მისი დუბლი,იმედია კარგად შეაწუხებენ ჟურნალისტები,ტიომა რა იკადრა,როგორ გაუშვა გოლეადორი ტიპი,რა გოლი შეაგდო,ეგრევე დააჭედა,მანდ მძორი ფეხს ააცდენდა და წაიქცეოდა,როგორ მიყვარს ესეთი ცივსისხლიანი 9 იანები,მარა რად გინდა გაუშვეს ტიპებმა,იმედია კატლეტები იყიდიან ზაფხულში რო ზიზუს გადაწყვეტილებაში შევიდეს იოვიჩი დუბლებით
დღევანდელ დღეს რაც შეეხება რონალდუ თუარ გაგიჟდა ინტერი ამოავსებს იუვეს,აქეთ ბასკების მოგება მგონია 100 % იანი მარა ყველაზე ძააან მინდა რო პუტამ ამოტენოს ეს სასირეთი,ტიპები რა აბივლენიებს აკეთებენ იმედია კითხულობთ,იმედია ამოტენის პუტა სასტიკად,მაგრად გაიწუწეს თავზე


ჩვენ გამოვიღოთ კი არა შენ ვაბშე რა გინდა? შენ რაც გინდა ის გამოიღე და მე ნუ მეხები. ზიდანმა კიდე გამოიღოს და მერე გაირჭოს ბენზემა უკან და ირბინონ, ოღონდ რეალს გარეთ

20

18 იანვარი 2021 00:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1378
ეგ არაფერი კაცო ჩვენ 90 წლის ბენზემა გვყავს რატო უნდა მივცეთ შანსი ახალგაზრდა ფორვარდს? კოპაზეც,ესპანეთის სუპერთასზეც და ამხანაგურებზეც ბენზემა უნდა იდგეს ძირითადში, რა იოვიჩი? ხო მისცა ზიდანმა შანსი 3 წუთი? გოლი ვერ შეაგდო ასე რომ იჯდეს აწი სკამზე ან გაყიდონ ვაფშე ბენზემა ხო გვყავს?

21

18 იანვარი 2021 00:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბენზემას მოვალეობა გოლის გატანა არააო მისი მოვალეობაა სივრცის გახსნაო... ხოდა ის გამაგებინეთ გოლის გამტანი ვინ გვყავს არ გვეტყვით? ტიპი არც ფლანგზე გამოდგება არც ფორვარდათ არც ფლეიმეიკერად... ცარიელ კარში სხვათაშორის მეც კარგად ვიტანდი გოლებს..... 21საუკუნეა გადი გაიტანე რა სივრცე რის სივრცე. სანჩო ჰოლანდი ბამპე პოგბა და კაი ცენტრ მცველია მოსაყვანი. ბენზემა მარიანო ვასკესი ისკო ედეგორი აზარი კროოსი მოდრიჩი ოდრიოსოლა დიდი სეილი გამოაცხადონ და დააპაშოლონ.

22

18 იანვარი 2021 00:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RAUL REAL
ციტატა: durantulaa
ზიდანმა კიარა ჩვენ გამოვიღოთ,იმას სუ სირზე კიდია ეგ ამბავი,ჟურნალისტებს ეტყვის ეხა რო განვითარება ჭირდება და რომ გაუხარდ მისი დუბლი,იმედია კარგად შეაწუხებენ ჟურნალისტები,ტიომა რა იკადრა,როგორ გაუშვა გოლეადორი ტიპი,რა გოლი შეაგდო,ეგრევე დააჭედა,მანდ მძორი ფეხს ააცდენდა და წაიქცეოდა,როგორ მიყვარს ესეთი ცივსისხლიანი 9 იანები,მარა რად გინდა გაუშვეს ტიპებმა,იმედია კატლეტები იყიდიან ზაფხულში რო ზიზუს გადაწყვეტილებაში შევიდეს იოვიჩი დუბლებით
დღევანდელ დღეს რაც შეეხება რონალდუ თუარ გაგიჟდა ინტერი ამოავსებს იუვეს,აქეთ ბასკების მოგება მგონია 100 % იანი მარა ყველაზე ძააან მინდა რო პუტამ ამოტენოს ეს სასირეთი,ტიპები რა აბივლენიებს აკეთებენ იმედია კითხულობთ,იმედია ამოტენის პუტა სასტიკად,მაგრად გაიწუწეს თავზე


ჩვენ გამოვიღოთ კი არა შენ ვაბშე რა გინდა? შენ რაც გინდა ის გამოიღე და მე ნუ მეხები. ზიდანმა კიდე გამოიღოს და მერე გაირჭოს ბენზემა უკან და ირბინონ, ოღონდ რეალს გარეთ

🖕🖕🖕

23

18 იანვარი 2021 00:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
ციტატა: Romageorgia
ბენზემას მოვალეობა გოლის გატანა არააო მისი მოვალეობაა სივრცის გახსნაო... ხოდა ის გამაგებინეთ გოლის გამტანი ვინ გვყავს არ გვეტყვით? ტიპი არც ფლანგზე გამოდგება არც ფორვარდათ არც ფლეიმეიკერად... ცარიელ კარში სხვათაშორის მეც კარგად ვიტანდი გოლებს..... 21საუკუნეა გადი გაიტანე რა სივრცე რის სივრცე. სანჩო ჰოლანდი ბამპე პოგბა და კაი ცენტრ მცველია მოსაყვანი. ბენზემა მარიანო ვასკესი ისკო ედეგორი აზარი კროოსი მოდრიჩი ოდრიოსოლა დიდი სეილი გამოაცხადონ და დააპაშოლონ.

ფორვარდის მოვალეობა რაარი აბა? 🤣🤣🤣

24

18 იანვარი 2021 00:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ronaldo legend
ეგ არაფერი კაცო ჩვენ 90 წლის ბენზემა გვყავს რატო უნდა მივცეთ შანსი ახალგაზრდა ფორვარდს? კოპაზეც,ესპანეთის სუპერთასზეც და ამხანაგურებზეც ბენზემა უნდა იდგეს ძირითადში, რა იოვიჩი? ხო მისცა ზიდანმა შანსი 3 წუთი? გოლი ვერ შეაგდო ასე რომ იჯდეს აწი სკამზე ან გაყიდონ ვაფშე ბენზემა ხო გვყავს?

ანუუ კარგიი იყოს ძირითადში პრობლემა არაა კლასი აქვს და იყო პერიოდი გაჰქონდა მაგრამ ის მიკვირს ჰო რომ ასაკი აქვს რაა 32 წლისაა თუ არ ვცდებიი და მაგის გარდა ყველას ეხება როტაციაა. თუ ჩააგდო თამაშები და გადააბა მაინც არ ცვლის. წინა სეზონში კორონა რომ არაა ტიპი იყო გადამწვარიიი აღარ შეეძლოო და მაინც არ ცვლიდაა.გასაგებია ზიზუს უნდა პიჩიჩი რომ მოიგოს ბენზემამ მაგრამ მაგის გამოო გუნდი ზარალდებაა და ზიდანი კი თავისი ფეხით ითხრის მართლა სამარესს.

25

18 იანვარი 2021 00:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
ციტატა: Romageorgia
ბენზემას მოვალეობა გოლის გატანა არააო მისი მოვალეობაა სივრცის გახსნაო... ხოდა ის გამაგებინეთ გოლის გამტანი ვინ გვყავს არ გვეტყვით? ტიპი არც ფლანგზე გამოდგება არც ფორვარდათ არც ფლეიმეიკერად... ცარიელ კარში სხვათაშორის მეც კარგად ვიტანდი გოლებს..... 21საუკუნეა გადი გაიტანე რა სივრცე რის სივრცე. სანჩო ჰოლანდი ბამპე პოგბა და კაი ცენტრ მცველია მოსაყვანი. ბენზემა მარიანო ვასკესი ისკო ედეგორი აზარი კროოსი მოდრიჩი ოდრიოსოლა დიდი სეილი გამოაცხადონ და დააპაშოლონ.

კროოსი და მოდრიჩი ალბათ იხუმრე

26

18 იანვარი 2021 01:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ზიზუ დაგაჯვიი მაგ დიპლიპიტო თავზეე და პერეს შეგეციიი სათვალეებშიი შეე ე კაცოოო ასეთ ფეხბურთელებს რომ უშვებთ გუნდოდან როგორიც იოვიჩი და ჰაკიმიააა მოგიტყანთ პოლიტიკაააა გუნდის ეებოო🙂 მოვაა დროო და გააჯვავთ შენც და ზიდანიც ამ გუნდიდან დაა რეალი დაუბრუნდება ძველ ფორმას, არ შეეეიყეს ვასკესი ასენსიოს ფაფხურობით, მიეციი შანსიი ათამაშეე რა ვერ მოტყანი ბენზემას დედა და ცოლი ზიდან შეენ შეგეცი ღრმად მეეე, რა ჯიბრიანი ტიპიაააა გაააჯვავს მალეე ეს რეალიდან ბენზემაც მიჰყვებააა აუცილებლად რა დღეეში ჩაააგდეს გუნდი ამ სირებმა

რეალიაა ბლიად თუ ლევანტეეე სამეფოო გუნდიააა ვასკეს რა ჩემი დიშლაა უნდა ვინმეე გამაგებინებთ სამეფო კლუბში რა ჩემი უნდა , ეს ბენზემაააა კიდეე ჩაქოლეეთ ან გააჯმევინეთ რამე დედის ტყნაა დაემართოსსს ფუუ მაპატიეე ადმინ ძააან ვარ გამწარებული რააააა, რა დღეშიაა გუნდიი ამათი დედებს სევეცი რა უყვეს გუნდს რეალი რეალს აღარ გავს

27

18 იანვარი 2021 01:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბილბაო ჩაგრავს თამაშით ტო, არა?

28

18 იანვარი 2021 01:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
თუ მეწყინოს.უნამუსოო ვიყოო სადმეეე კარგ გუნდში გადავიდეს და დაგვადუღოს სადმეე, მერე უნდა გამოიყვანო ბენზემა ზიდანი და პერესი და სამივეს დედა უნდა ტყნაა მიასხაა ბენზინი სამივეს და დაწვაა ეს ნაბოზრები, ფრანგი თუ არ ხარ სასტავში ვერ მოხვდებიი ანუუ რააა რეალიაა საფრანგეთის ნაკრებიი კიარაა გააგებინონ იმ ალჟირელ ვირს, შეაძულებს მალეე ხალხს თავს რა პატივისცემაც აქვთ

29

18 იანვარი 2021 01:44

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ჩემი აზრით რეალი ყოველ ათწლეულში რაღაც დონეზე ახერხებს იმის დამტკიცებას რომ ნომერ პირველია და მის მიღწევების გამეორება წარმოუდგენელია სხვა გრანდებისთვის. პირადად მე დიდი ხანი მქონდა შეგრძნება შიშის და წარუმატებლობით გადავღლილვარ კიდეც ლიონი მონაკო და ვინ არ აგდებდა პლეიოფებიდან მაგრამ ქონდა ისეთი მომენტებიც რომ მსოფლიო პირ დაღებული დატოვა და გააღიზიანა კიდეც სხვა გრანდები და მათი გულშემატკივრებიც. ამიტომ თუ ვინმეს მომენტებში "ეშინია" მინდა დაგამშვიდოთ და დაელოდეთ ისევ ისეთ ტრიუმფებს როგორებითაც აქამდე გასიამოვნა.

30

18 იანვარი 2021 01:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
მართლა მტერი კიარა ეს ბენზემა ჩემი ან ვასკესი მაგრამ ესეთ მკვდარი არასანახაობრივი... უფანტაზიო.... დაწერილი ფეხბურთის ყურება არ შემიძლია.... გული მერევა...... ეს ამდენი გულშემატკივარი რომ ვყავართ რეალს ზოგს რომალდომ შეაყვარა რეალი ზოგს ზიდანმა ზოგს კარლოსმა ზოგს კიდე რაულმა... აბა დღეს რომ ვიწყებდე ამ ფეხბურთელების შემხედვარე და ამათი ფეხბურთის შემხედვარე რეალის კიაა ფეხბურთის ყურებას დავანებებდი თავს.... -_-

31

18 იანვარი 2021 01:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ბენზემა რომ იოვიჩზე მაღალი კლასის ფეხბურთელია ეს შვიდი წლის თეკლამაც იცისს.კარიმის მოძულეები აბსოლიტურად ყველა შანს ეძებენ თავს დაესხან კლუბის ლეგენდას,,ის კლუბის ლეგენდაა და ამ რეალობას ვერცერთი ბენზემას მოძულე ვერ შეცვლის,იოვიჩმაა გაუტანა 2 გოლი გასაცოდავებულ შალკეს რომელიცც ბოლო ადგილზეე დ 50 გოლი აქ გაშვებული,,რეალში და კი სხვანაირი მოთხოვნილებებიააა,,შვიდი წლია თეკლას არ მოუვა აზრად ბენზემა იოვიჩის გამო დასვაა სკამზე,ესაა ფეხბურთის შეურტაცყოფაა,,საერთოდ ვინც ბენზწემას სათYამაშო დონეს ვერ ხედავს მერ მაგათან მოვრჩიი რაიმე სახისს საუბარს,რადგან ვინც არ უნდა იყოს მაჭუტაძე ც კი ურჩევნიათ,,სპარინგი თუა სეზონის ბოლოს გაგახსენერბთ,
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

32

18 იანვარი 2021 02:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ინიაკიმ რა ლამაზი გოლი შეაგდო ტო

33

18 იანვარი 2021 02:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
იოვიჩს რაც შეეხება კიდევმმარის ისეთ გუნდში რა დონეც არის რეალურად,აინტრახტის დონის გუნდები მისთვის ზედგამოჭრილიააა.თუ აქქ 10 წუთში მოახერხა გოლის გატანაა რეალშიი სასტარტოში რომ დაიწყო ზოგიერთი მატჩი რატომმ იყოოო პრესტიჟის გარბენსაც ვერ აკეთებდაა?არაა ეს კაცი რეალის დონეეე,გერმანიაშიი ეგეთ გუნდშიი მისი ზღვარიაა,კანეცც,
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

34

18 იანვარი 2021 02:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
იოვიჩს რაც შეეხება კიდევმმარის ისეთ გუნდში რა დონეც არის რეალურად,აინტრახტის დონის გუნდები მისთვის ზედგამოჭრილიააა.თუ აქქ 10 წუთში მოახერხა გოლის გატანაა რეალშიი სასტარტოში რომ დაიწყო ზოგიერთი მატჩი რატომმ იყოოო პრესტიჟის გარბენსაც ვერ აკეთებდაა?არაა ეს კაცი რეალის დონეეე,გერმანიაშიი ეგეთ გუნდშიი მისი ზღვარიაა,კანეცც,

ერთი არ დაგცდ ბენზემაზე გასაკრიტიკებელი ტო, და იოვიჩი მიწასთან გაასწორე. იქნებ როგორ შენ იძახი ეგრე არაა და აქ ორიათას კაცი იძახის ყველა ცდება და შენ მართალი ხარ? კაი რა ტო

35

18 იანვარი 2021 02:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
არიან ფორვარდები საშუალო და დაბალი დონის გუნდებში უფრო კაი შედეგებს დებენ და გრანდში იკარგებიან, გერმანიაში სრული უმრავლესობა დაბალი კლასის გუნდებია და პლიუს გახსნილი იგრააა,საერთოდ არ მიკვირსს ეს ფაქტიი რომ აინტრახტის დონის გუნდAში შეუძლია წარმატებაა,მაგრამ რეალი ს დონე არაა ეს იოვიჩები,რეალის დონე არის კილიან მბაპეეე,,
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

36

18 იანვარი 2021 02:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რო.ათამაშა რატომ ვერ გაიტანაო რეალშიო, რა უნდა გაეტანა მასტი შიშით თამაშობდა თუ ვერ გიატანდა იმ ორ წუთსაც მოუსპობდა ზიდანი, თუ გაიტანდა ზიდანი იმის შიშით ბენზემა არ გადაჯოკროსო ვაფშე აღარ აკარებდა სასტავს ტო, თან ნაკრებში რა ფორმაში იყო და მაინც ზიდანმა არ აღირსა თამაში

37

18 იანვარი 2021 02:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
იღადავეთ ახლა რეალზე, შიგ კატალპნიაში !!!!

38

18 იანვარი 2021 02:18

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1845
წააგო ბარსამ?

39

18 იანვარი 2021 02:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Rustaveli1990
წააგო ბარსამ?

აგებს 112 წუთია

40

18 იანვარი 2021 02:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: MADRIDD
ერთი არ დაგცდ ბენზემაზე გასაკრიტიკებელი ტო, და იოვიჩი მიწასთან გაასწორე. იქნებ როგორ შენ იძახი ეგრე არაა და აქ ორიათას კაცი იძახის ყველა ცდება და შენ მართალი ხარ? კაი რა ტო

მე არავის გიმტკიცებთ მართალი ვარ,ეს თქვენ არ მოგწონთ სხვა აზრიი,როგორც შენ შენი აზრი დააფიქსირე ისე დავაფიქსირე მეც,,თუმცა ობიექტური თვალით მხარ ე რომ არ იყოსს ტიპი ისეთი ვინც შენებოით არის ფეხბურთანნ ყველა იტყვის რომ ბენზემა გაცილებით მაღალი კლასის ფეხბურთელია ვიდრე იოვიჩიი,,და პირადად ჩემთვის იშვიათი სტილის ფორვარდიაა დღევანდელ ფორვარდებშიი,ბევრი არსენალი აქვსსს .მე ეხა თქვენ აქ რაც არ უნდა ილაპარაკოთ იმ მტკიცე აზრს ვერავინ შემიცვლისსს.კრიტიკას რაც შეეხება გინებაა არაა კრიტიკა,კრიტიკაა სწორი ანალიზი კონკრეტულ მატჩშიი რა ხარვეზები ქონდა ამა თუ იმ ფეხბურთელს,თქვენ რასაც კრიტიკას ეძახით ფეხბურთს სცდება საერთოდდ,და როცაა მე ფეხბურთის ირგვლივ ვტრიალებ არგუმენტებით რატომღაც ეს არ მოგწონთ,აქ დაჩვეული ვარ ჩემი აზრების არასწორი ინრტერპრეტაციებს დამახინჯებებსსს,თურმეე ბენზემას გოლის გატანა არ ევალება და მხოლოდ სივრცის ხსნააა ესე პრიმიტიულად როცა აღიქვავს ადამიანი ჩემსს ნაწერებს ყოველგვარი სურვილი მეკარგებაა,მე აქ ცოტა დავინახე საღი აზრის,უფრო სხვისი აზრისსს დამცირებაზე არიან,როცა ვიღაც გჯობია ადამიანი ინტელექტით ცინიზმს როცა ამჟღავნებ დამარცხებული ხარ,შენ თავზე არ მიიღო ზოგადად ესეააა ამიტომაა ჩემი აზრების ირიბი ცინიზმიოი,სინამდვიოლეშიი კი ჩემი სეხედულებები გაცილებით ღრმაა ვიდრე აქქ ზოგიერთი ინდივიდისს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

41

18 იანვარი 2021 02:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კაი კაი ძმაო წარმატებები.

42

18 იანვარი 2021 02:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1845
ციტატა: MADRIDD
ციტატა: Rustaveli1990
წააგო ბარსამ?

აგებს 112 წუთია

იმედია ბევრს აღარ იღადავებენ რეალზე... ბოღმიანი საზოგადოება რათქმაუნდა...
ატლეტიკო ყოჩაღ... რეალი/ბარსა გამოთიშო არ არის იოლი(გინდაც ამ ფორმაში მყოფი)...
ვნახოთ მოვლენებს წინ ნუ გავუსწრებთ.


რაც შეეხება იოვიჩს იქ სულ კარგად თამაშობს, რავიცი... იმედია დაიბრუნებენ და მიეცება შანსი... ასე მგონია 1 წელში ძალიან დიდი ცვლილებები იქნება მადრიდში, სრულიად ახალი შემადგენლობა + სტადიონი... მწვრთნელის ვარიანტსაც არ გამოვრიცხავ(მოვლენები გადაწყვეტს ყველაფერს)

43

18 იანვარი 2021 02:30

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: MADRIDD
რო.ათამაშა რატომ ვერ გაიტანაო რეალშიო, რა უნდა გაეტანა მასტი შიშით თამაშობდა თუ ვერ გიატანდა იმ ორ წუთსაც მოუსპობდა ზიდანი, თუ გაიტანდა ზიდანი იმის შიშით ბენზემა არ გადაჯოკროსო ვაფშე აღარ აკარებდა სასტავს ტო, თან ნაკრებში რა ფორმაში იყო და მაინც ზიდანმა არ აღირსა თამაში

ძაან არასერიოზული მსჯელობააამ,ვინ დაუხატავდა ისეთ გარანტიებს როგორიც აინტრახტში ქონდაა? 2 წუთს რომ გადაეკიდეთ კიდევ იყო მატჩები სასტარტოში დაიწყოო,,გიოლზე არაა საუუბარი აქტიურიც კი არ იყოო,რეალში სიშით თუ მოდიხარ ესეთი დონის კლუბშიიი ვარჯისსაც არ იმსახურებ,,,რეალობა ისაა რომ ეხა რაც არ უნდა საიდანაც არ უნდა მოუაროთ ბენზემა იოვიჩზე მაღალი კლასის იგროკიაა.

მე შეიძლება კონკრეტულ მატჩში გავაკრიტიკო ბენზემა მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს საერთო სეხედულებას შემიცვლისსს,,მითქვია კიდევაცც მატჩები სადაც პირადი დანაშაული ქიონდა ესეთი იყო ბეტისი,მაგრამ როცა გუნდი მთლიანად არ ვარგიააა უნდა იყოსს მთლიანი სურAტის ანალიზი და არა კონკრეტული ერთი ფეხბურთელის მიმართ კრიტიკააა.რაასაც მე ვხედავვ აქ უიფრო ბენზემას ჩავარდნას უფრო ბალეშიკობენ,ბოლო ბოლო კლუბის ლეგენდააა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

44

18 იანვარი 2021 02:31

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1845
LiveScore-ზე შევედი და მესის წითელი აქვს, რა ხდება? wink

45

18 იანვარი 2021 02:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Rustaveli1990
LiveScore-ზე შევედი და მესის წითელი აქვს, რა ხდება? wink

რინგზე იყო მესიი lol ნოკაუტში ჩააგდოო

46

18 იანვარი 2021 02:32

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რაღა დაგიმალოთ და გაასწორა ბარსელონას გასხმა. საღოლ ბილბაო

47

18 იანვარი 2021 02:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1845
ციტატა: Heisenberg
ციტატა: Rustaveli1990
LiveScore-ზე შევედი და მესის წითელი აქვს, რა ხდება? wink

რინგზე იყო მესიი lol ნოკაუტში ჩააგდოო

რასფიქრობ შენი აზრით წავა ბარსადან? და სად?

48

18 იანვარი 2021 02:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
ციტატა: Rustaveli1990
LiveScore-ზე შევედი და მესის წითელი აქვს, რა ხდება? wink

ორივე ხელი გლიჯა კისერში 🤣🤣

49

18 იანვარი 2021 02:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
აინტრახტის ქომაგობას რომ დაიწყებ იმის გამო ზიდანს და ბენზემას დაასხააა ორ ლეგენდას კლუბიას,ბოლოს და ბოლოს იმდენი დამსახურებები აქვთ იოვიჩის გამოოოო ესეთები არ წერრOთ,ნუ რას ვიზავთ სეზონის ბოლოს ყველა სთანნ ჩვეულად გამარჯვებული გავიღიმებ,,როცა რეალი ტიტულს მოიგებსს და საუკეთესო მოთამაშე ისევ ბენზემა იქნება როგორც წინა წელს .
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

50

18 იანვარი 2021 02:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3126
იმ ვილალიბრემ კოშტა გამახსენა, რა ნაბო#აეი ვიღაც იყო 😆

51

18 იანვარი 2021 02:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბოზელონა😁😁😁😁

52

18 იანვარი 2021 02:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
მესიმ გააგდეს თორემ მოგებდნენ... :D :D ესენიც ჩვენი არ იყოს კაი ჭაობში არიან... ბენზემა რომ გახდება ლა ლიგის გმირი ხომ წარმოგიდგენიათ რეალი და ბარსა რა დონეს დებს.... ლიგაზე უფრო კარგად გამოჩნდება ჯერ სად ხართ :D :D

53

18 იანვარი 2021 02:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Trakshi gauketes kumans ucxoplaneteli :D kaia gardot putalonielebs

54

18 იანვარი 2021 02:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
კაროჩე მესი უნდა წავიდეს უკვე ამ კლუბიდან... ამ აალგაზრდების გვა4ასკვლავებას ეგ მაინც ვერ მოესწრება და წადი ბიძიკო სიტიში ხომ ხედავ ნერვები აღარ გივარგა...... :)

55

18 იანვარი 2021 02:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lekino
მესიმ გააგდეს თორემ მოგებდნენ... :D :D ესენიც ჩვენი არ იყოს კაი ჭაობში არიან... ბენზემა რომ გახდება ლა ლიგის გმირი ხომ წარმოგიდგენიათ რეალი და ბარსა რა დონეს დებს.... ლიგაზე უფრო კარგად გამოჩნდება ჯერ სად ხართ :D :D

რეალს ის პრობლემა აქვს რომ დაბერდა ის ხალხი ვინც ტიტულები დადო . აღარ შეუძლიათ მთელი სეზონი სტაბილურად თამაში . თორე სერიოზულ თამაშებში არ ფარჩაკდებიან და არავინ უქამბექებს . ბარსას კი ყველა უქამბექებს . მწვრთნელი არ უვარგათ იქ ლუზერებმა მოიყარეს თავი და ბევრი პრობლემები აქვთ . სოსიედადთან მაგრად გაუმართლად იქ ტერ შტეგენმს კარიერის ერთ ერთი საუკეთესო თამაში ჩაატარა თორე დიდი არაფერი იყო ბარსა

56

18 იანვარი 2021 02:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
აი ბარსელონას გულშემატკივრები ვინც ბარსამანიაზე ხართ და აქ კითხულობთ, ორ რჩევას მოგცემთ 1) გადაეჩვიეთ სხვის გუნდზე კაიფს როცა ორმაგად ტრაკ*შია თქვენი გუნდი 2) პრობლემა რომ დინახო თვალებში უნდა ჩახედო მას და მსაჯებს აბრალებთ ამ წაგებასაც. ტეხავს, აი ტეხავს უკვე რა.

57

18 იანვარი 2021 02:48

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 772
ციტატა: მიქელაძე123
აი ბარსელონას გულშემატკივრები ვინც ბარსამანიაზე ხართ და აქ კითხულობთ, ორ რჩევას მოგცემთ 1) გადაეჩვიეთ სხვის გუნდზე კაიფს როცა ორმაგად ტრაკ*შია თქვენი გუნდი 2) პრობლემა რომ დინახო თვალებში უნდა ჩახედო მას და მსაჯებს აბრალებთ ამ წაგებასაც. ტეხავს, აი ტეხავს უკვე რა.

Maaetebi yvelagan arian da sul iqnebian. Arc madridistebshia masetebis nakleboba:)))
-----------------------
barca o muerte. antimadridistas forever

58

18 იანვარი 2021 02:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ციტატა: Heisenberg
აღარ შეუძლიათ მთელი სეზონი სტაბილურად თამაში

მეც ეგრე ვფიქრობ.... სტაბილურობის გარანტი გვყავდა და გავუშვით და... სეზონში მარტო ერთი კაცის + 40 გოლი თავისთავად სტაბილურობას ნიშნავდა... ახლის აშენება მოგვიწევს უბრალოდ ბარსამ დაიწყო უკვე და ჩვენ აწი დავიწყებთ........ ტრანსფერები იმედია ცოტას გაგვიადვილებს მაგრამ ბებერი მთლად პელე რომ იყოს მაინც აღარ მინდა კლუბში რომ მოიყვანონ

59

18 იანვარი 2021 02:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1792
რედონდო ანუ მბაპეს და ბენზემას გარდა არავინ არაა რეალის დონის? ჰოლანდი კეინი ლევანა სონი. სალაჰი.მანე.დე ბრუინე.სტერლინგი.კიდე ძაან ბევრი კლასნი იგროკები.მარტო მბაპეო.თითქოს ზე დონეა ეს მბაპე.რო გადმოვიდეს თითქოს რეალს ეშველება.მარტო მბაპე არ კმარა არაა.ისიც საკითხავია რონიმ რაც გააკეთა იმის ნახევარს მაინც თუ დადებს

შეიძლება მბაპეც დაიკარგოს რეალში.არაა გამორიცხული ხო?საფრანგეთის ჩემპიონატი გერმანიის ჩემპიონატზე უარესია ეს ყველამ იცის.
-----------------------
Decimotercero

60

18 იანვარი 2021 02:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ნუ დასცინი სხვასააო, გადაგხდება თავსაოო🤣🤣🤣 რაოოო, ბილბაომ როგორ გამოაგდო რეალიოო🤣🤣🤣

61

18 იანვარი 2021 02:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
ციტატა: boixos_nois
ციტატა: მიქელაძე123
აი ბარსელონას გულშემატკივრები ვინც ბარსამანიაზე ხართ და აქ კითხულობთ, ორ რჩევას მოგცემთ 1) გადაეჩვიეთ სხვის გუნდზე კაიფს როცა ორმაგად ტრაკ*შია თქვენი გუნდი 2) პრობლემა რომ დინახო თვალებში უნდა ჩახედო მას და მსაჯებს აბრალებთ ამ წაგებასაც. ტეხავს, აი ტეხავს უკვე რა.

Maaetebi yvelagan arian da sul iqnebian. Arc madridistebshia masetebis nakleboba:)))

კი რა თქმა უნდა მაგრამ არ შემედაო რომ იქეთ უფრო ბევრი არაა, აგერ ნახევარფინალში ხელზე მოხვედრია კაცს ბურთი რეალი ბილბაოზე და აქ ერთმა კაცმა დაწერა მხოლოდ თუ ორმა, შედი და გადახედე კომენტარებს 3ში 2 მსაჯს ლანძღავს

62

18 იანვარი 2021 03:51

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
xoda ki naxa tavis di is gundi .
tamashic daawyebina adretac sheushva xolme mara ra siri gaaketa aq

63

18 იანვარი 2021 11:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 249
ძააან ბევრს საკმარისი ცოდნა არ გაქვთ ამ თამაშის და ხმამაღლა ნუღა გაყკივიხართ მაინც ტეხავს))) სად რეალი და სად აიტრახტიი მოიცა თუ ჩემი ძმა ხარ იქ რახან რაღაცა ქნა იმას არ ნიშნავს რო აქაც იზამს.. შანსი ქონდა საკმარისი და გამოეყენებინა და არავინ დასვავდა სკამზე უაზროდ) რა იოვიჩი ჯერჯერობიტ აინტრახტის დონისაა და მაგიტომაც არის მანდ. და ბენზემაზე კიდე ვინც ცუდად საუბრობთ უბრალოდ გეტყვით რო ფეხბურთი არ გესმით. მეც სხვა 9 იანი მინდა უკვე დაგეშილი კარზე სუფთა 9იანი მაგრა იმის თქმა რო ბენზემა ცუდიარავი ძაან დიდი ობაა wink

64

18 იანვარი 2021 15:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ბენზემა რომ იოვიჩზე მაღალი კლასის ფეხბურთელია ეს შვიდი წლის თეკლამაც იცისს.კარიმის მოძულეები აბსოლიტურად ყველა შანს ეძებენ თავს დაესხან კლუბის ლეგენდას,,ის კლუბის ლეგენდაა და ამ რეალობას ვერცერთი ბენზემას მოძულე ვერ შეცვლის,იოვიჩმაა გაუტანა 2 გოლი გასაცოდავებულ შალკეს რომელიცც ბოლო ადგილზეე დ 50 გოლი აქ გაშვებული,,რეალში და კი სხვანაირი მოთხოვნილებებიააა,,შვიდი წლია თეკლას არ მოუვა აზრად ბენზემა იოვიჩის გამო დასვაა სკამზე,ესაა ფეხბურთის შეურტაცყოფაა,,საერთოდ ვინც ბენზწემას სათYამაშო დონეს ვერ ხედავს მერ მაგათან მოვრჩიი რაიმე სახისს საუბარს,რადგან ვინც არ უნდა იყოს მაჭუტაძე ც კი ურჩევნიათ,,სპარინგი თუა სეზონის ბოლოს გაგახსენერბთ,

კაი. მარსელო რატო დასვა სკამზე? აჯობა ხო მენდიმ? თუ რადგან რეალის ლეგენდაა ეჭვს ვერ შევიტანთ? ეს ბრმა ნდობა არ მესმის ტოო. და მეორე კითხვა მაქ შენთან. რონალდუს წასვლის შემდეგ ბენზემას არსებობას რეალში მაინც ამართლებ, ანუ მაინც საჭიროა და ზუსტად ის კაცია ვინც რეალს ჭირდება? ერთი ეს ამიხსენი ძMურად ვერ ვიგებ, ოღონდ რეალის ლეგენდაა და პატივის ცემას იმსახურებს და მაგიტოა ჯერ კიდე გუნდში ეგ არგუმენტები არაა და არ მითხრა. ანუ რონალდუს დროს რასაც აკეთებდა მაგას ყველა რეალის ფანი ხვდებოდა და აფასებდა, მარა რაც რონალდუ წავიდა ეს რო მაინც იგივე თამაშს აგრძელებს, რამდენად გამართლებულია და ჭირდება თუ არა რეალს ეგეთი ფორვარდი????

65

18 იანვარი 2021 17:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5514
ციტატა: ricky8
კაი. მარსელო რატო დასვა სკამზე? აჯობა ხო მენდიმ? თუ რადგან რეალის ლეგენდაა ეჭვს ვერ შევიტანთ? ეს ბრმა ნდობა არ მესმის ტოო. და მეორე კითხვა მაქ შენთან. რონალდუს წასვლის შემდეგ ბენზემას არსებობას რეალში მაინც ამართლებ, ანუ მაინც საჭიროა და ზუსტად ის კაცია ვინც რეალს ჭირდება? ერთი ეს ამიხსენი ძMურად ვერ ვიგებ, ოღონდ რეალის ლეგენდაა და პატივის ცემას იმსახურებს და მაგიტოა ჯერ კიდე გუნდში ეგ არგუმენტები არაა და არ მითხრა. ანუ რონალდუს დროს რასაც აკეთებდა მაგას ყველა რეალის ფანი ხვდებოდა და აფასებდა, მარა რაც რონალდუ წავიდა ეს რო მაინც იგივე თამაშს აგრძელებს, რამდენად გამართლებულია და ჭირდება თუ არა რეალს ეგეთი ფორვარდი????

1.მარსელომ აშკარად მოუკლო თამაშსს და ამიტომ ზის სკამზე,ბენზემაა ლეგენდობის გამო არ არის ძირითადში არამედ ამას მისი შედეგები ამბობენ,2.რონალდუს წასვლის შემდეგ ბენზემას სტატისტიკაა მნისვნელოვნად მოიმატაა ეს იმაზე მეტყველებს ფეხბურთელი არა რეგრესირებს ან სტასგნაციაშია არამედ აშკარად სჩანსს ამ ფეხბურთელმა რონალდუს წასვლის სემდეგ საგრძნობლად მოუმატაა,,და უდიდესი წვლილი შეიტანა პირადად მან წინა სეზონში პრიმერას მოგებაში,ბენზემა რეალისთვის კი არა ყველა კლუბისთვის საჭირო კაცი იქნება იმდენად მაღალი გუნდური აიქიუ აქვსს.

ციტატა: ricky8
მარა რაც რონალდუ წავიდა ეს რო მაინც იგივე თამაშს აგრძელებს,

ეს სიცრუეაა,გადახედე მის სტატისტიკას გოლს პლიუს ასისტის მიხედვით და მიხვდები მტკნარ სიცრუეს საუბრობბ..ყველა კომპონენტში მომატებული აქვს ,განსაკუთრებით რეალიზებაში,იყო ისEთი მათცები არაფერი გაუკეთებია მაგრამ ერთი მომენტი ჩაუვარდა და გამოიყენააა.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

66

19 იანვარი 2021 19:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ricky8
კაი. მარსელო რატო დასვა სკამზე? აჯობა ხო მენდიმ? თუ რადგან რეალის ლეგენდაა ეჭვს ვერ შევიტანთ? ეს ბრმა ნდობა არ მესმის ტოო. და მეორე კითხვა მაქ შენთან. რონალდუს წასვლის შემდეგ ბენზემას არსებობას რეალში მაინც ამართლებ, ანუ მაინც საჭიროა და ზუსტად ის კაცია ვინც რეალს ჭირდება? ერთი ეს ამიხსენი ძMურად ვერ ვიგებ, ოღონდ რეალის ლეგენდაა და პატივის ცემას იმსახურებს და მაგიტოა ჯერ კიდე გუნდში ეგ არგუმენტები არაა და არ მითხრა. ანუ რონალდუს დროს რასაც აკეთებდა მაგას ყველა რეალის ფანი ხვდებოდა და აფასებდა, მარა რაც რონალდუ წავიდა ეს რო მაინც იგივე თამაშს აგრძელებს, რამდენად გამართლებულია და ჭირდება თუ არა რეალს ეგეთი ფორვარდი????

1.მარსელომ აშკარად მოუკლო თამაშსს და ამიტომ ზის სკამზე,ბენზემაა ლეგენდობის გამო არ არის ძირითადში არამედ ამას მისი შედეგები ამბობენ,2.რონალდუს წასვლის შემდეგ ბენზემას სტატისტიკაა მნისვნელოვნად მოიმატაა ეს იმაზე მეტყველებს ფეხბურთელი არა რეგრესირებს ან სტასგნაციაშია არამედ აშკარად სჩანსს ამ ფეხბურთელმა რონალდუს წასვლის სემდეგ საგრძნობლად მოუმატაა,,და უდიდესი წვლილი შეიტანა პირადად მან წინა სეზონში პრიმერას მოგებაში,ბენზემა რეალისთვის კი არა ყველა კლუბისთვის საჭირო კაცი იქნება იმდენად მაღალი გუნდური აიქიუ აქვსს.

ციტატა: ricky8
მარა რაც რონალდუ წავიდა ეს რო მაინც იგივე თამაშს აგრძელებს,

ეს სიცრუეაა,გადახედე მის სტატისტიკას გოლს პლიუს ასისტის მიხედვით და მიხვდები მტკნარ სიცრუეს საუბრობბ..ყველა კომპონენტში მომატებული აქვს ,განსაკუთრებით რეალიზებაში,იყო ისEთი მათცები არაფერი გაუკეთებია მაგრამ ერთი მომენტი ჩაუვარდა და გამოიყენააა.

ნუ რონალდუ რო წავიდა და მთელი გუნდი შენზე თამაშობს, შენ ხარ სამიზნე 5 გოლით მეტი უნდა გაიტანო და მაგას რატო იყენებ არგუმენტად?? შენ ბენზემას თამაშში რამე განსხვავებას ხედავ? რონალდუ რო წავიდა ყველა შევთანხმდით რო გუნდს მეგოლე გამოაკლდა, ვიღაცას უნდა შეევსო შეძლებისდაგვარად, მარა შენ ან ვინმე ატყობს ბენზემას რო როლი შეიცვალა და გუნდს რაც ყველაზე მეტად ჭირდება (გოლები) იმაზე მობილიზდა?? კააი ეხლა შენ ძაან აფანატებ ბენზემაზე და ეგ აღიარე თუ ძმა ხარ რაა, რეალობას ხო არ უნდა წყდებოდე როცა ამბობ რო ფეხბურთი გესმის. სხვათაშორის როგორც შენ ხატავ შენ თავს რო ფეხბურთი საფუძვლიანად იცი და აქ კამანდას ისე უყურებ რო აი თქვენ რა იცით და პროსტა აგინებთ, გეტყვი რო შენ გარდა სხვებსაც შეგვიძლია ცოტა უფრო სიღრმეებზე ჩასვლა. ბენზემა ზიდანის უკანონო შვილია და ეგეთი Yლე შუტკები მეც მაღიზიანებს. მოკლედ აქ წერა მეზარება ესე ონლაინ თორე თამაშების გარჩევაში და ფეხბურთელების შEფასებებში საათები გამიტარებია. და ეხლა მე და შენ რო უბანში ვიდგეთ მაინც დაგაჯერებდი რო ბენზემა არაა ის ფორვარდი რომელიც დღეს რეალს ჭირდება

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ბელინგემი 16
2 დოვბიკი 16
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (236)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)