იოვიჩი:,,მადრიდში აუცილებლად დავბრუნდები"

ლუკა იოვიჩი „აინტრახტის“ ფეხბურთელია. სერბი ფორვარდი გერმანიაში 6 თვე დარჩება. პრეზენტაციის შემდეგ მოთამაშემ „რეალზეც“ ისაუბრა.


„ჩემთვის „რეალი“ დიდი გამოწვევაა, სამეფო კლუბში მსოფლიო დონის ვარსკვლავებთან ერთად ვითამაშე და ვარჯიშებზე ბევრი რამ ვისწავლე. ვფიქრობ, იქ წარმატებას მაინც მივაღწევ. წელიწადნახევრის განმავლობაში არასდროს დაფიქსირებულა პრეცენდენტი, როდესაც სათამაშო დრო რეგულარუად მიმიღია, სწორედ ამიტომ ვთვლი, რომ კლუბის დროებით დატოვება და გერმანიაში დაბრუნება საუკეთესო გამოსავალი იყო.“

„ჩემთვის სათამაშო პრაქტიკა უპირველესია და ვთვლი, რომ უმაღლესი მწვერვალების დაპყრობას შევძლებ. „რეალში“ აუცილებლად დავრბუნდები.“ dle 10.1


1

15 იანვარი 2021 14:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
პენალტი? ბურთი ხელზე მომხვდა მაგრამადლობა ღმერთს რომ 11 მეტრიანი არ დაინიშნა, ინიგო მარტინესი. ადმინისტრაციას ვთხოვ ეს დადოს. რამდენი პენალტი დაუდეს რეალს წელს? ვაა მასტმა აღიარა სასაცილოა ტო

2

15 იანვარი 2021 15:00

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: MADRIDD
პენალტი? ბურთი ხელზე მომხვდა მაგრამადლობა ღმერთს რომ 11 მეტრიანი არ დაინიშნა, ინიგო მარტინესი. ადმინისტრაციას ვთხოვ ეს დადოს. რამდენი პენალტი დაუდეს რეალს წელს? ვაა მასტმა აღიარა სასაცილოა ტო

ხალხს რო კითხო რეალს ეხმარებიან.... ბაიერნი მეორე დივიზიონის კლუბმა გამოაგდო და იმაზე არაფერი თქმულა რეალი კიდე ბილბაომ გამოაგდო და მთელი ფეისბუქი აჭრელებულია რეალის წაგებით..... რამდენი გუნდის ფანიი დააბოღმა ვინ იცის😁😁❤

3

15 იანვარი 2021 15:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
ციტატა: guti14
ციტატა: MADRIDD
პენალტი? ბურთი ხელზე მომხვდა მაგრამადლობა ღმერთს რომ 11 მეტრიანი არ დაინიშნა, ინიგო მარტინესი. ადმინისტრაციას ვთხოვ ეს დადოს. რამდენი პენალტი დაუდეს რეალს წელს? ვაა მასტმა აღიარა სასაცილოა ტო

ხალხს რო კითხო რეალს ეხმარებიან.... ბაიერნი მეორე დივიზიონის კლუბმა გამოაგდო და იმაზე არაფერი თქმულა რეალი კიდე ბილბაომ გამოაგდო და მთელი ფეისბუქი აჭრელებულია რეალის წაგებით..... რამდენი გუნდის ფანიი დააბოღმა ვინ იცის😁😁❤

იმიტომ რომ რეალია და ამით ყველაფერი ნათქვამია

4

15 იანვარი 2021 15:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კულიბალი,ალაბა, კანტე, კამავინგა, პოგბა, მანე,მბაპე, ჰალანდი რო მომიყვანო და მწვრთნელად მე დამნიშნო შედეგი თუარ დავდო მე ვიყო ბენზემა, დავიძახებ vamos-თქო და ეგაა. მწვრთნელი მიტო გქვია რო არსებული რესუსრსით რაღაც გამოსავაი მოძებნო, არც ლაიფციგს, არც აიაქსს, არც ლიდსს(ეს უბრალოდ დაბალი დონის გუნდები ჩამოვთვალე, რომლებსაც არააქვთ რესურსი მაგრამ ლამაზ ფეხბურთს თამაშობენ) და ჩვენ პრაგმატიზმის ზეიმს ვაწვებით, რავიცი რავიცი ...

5

15 იანვარი 2021 16:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: guti14
ციტატა: MADRIDD
პენალტი? ბურთი ხელზე მომხვდა მაგრამადლობა ღმერთს რომ 11 მეტრიანი არ დაინიშნა, ინიგო მარტინესი. ადმინისტრაციას ვთხოვ ეს დადოს. რამდენი პენალტი დაუდეს რეალს წელს? ვაა მასტმა აღიარა სასაცილოა ტო

ხალხს რო კითხო რეალს ეხმარებიან.... ბაიერნი მეორე დივიზიონის კლუბმა გამოაგდო და იმაზე არაფერი თქმულა რეალი კიდე ბილბაომ გამოაგდო და მთელი ფეისბუქი აჭრელებულია რეალის წაგებით..... რამდენი გუნდის ფანიი დააბოღმა ვინ იცის😁😁❤

ამ მომენტზე რაღაც ჩუმად არის სასტავი. კაცმა თვითონ აღიარა აგერ, არადა ხდებოდა 2-2 და მერე რეალი მოიგებდა უდიდესი ალბათობით და ფინალსაც, არ აგებს ფინალს

6

15 იანვარი 2021 17:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Idiafix13
კულიბალი,ალაბა, კანტე, კამავინგა, პოგბა, მანე,მბაპე, ჰალანდი რო მომიყვანო და მწვრთნელად მე დამნიშნო შედეგი თუარ დავდო მე ვიყო ბენზემა, დავიძახებ vamos-თქო და ეგაა. მწვრთნელი მიტო გქვია რო არსებული რესუსრსით რაღაც გამოსავაი მოძებნო, არც ლაიფციგს, არც აიაქსს, არც ლიდსს(ეს უბრალოდ დაბალი დონის გუნდები ჩამოვთვალე, რომლებსაც არააქვთ რესურსი მაგრამ ლამაზ ფეხბურთს თამაშობენ) და ჩვენ პრაგმატიზმის ზეიმს ვაწვებით, რავიცი რავიცი ...

ეგეთი შედარება ფეხბურთში არარსებობს რო იცოდე,ერთი გუნდის კარგ შემადგენლობას მეორეს ცუდსას ვერ შეადრებ და ამ გუნდების შედეგებს ვერ შეადარებ თუ ეს ორი გუნდი ერთიდაიგივე დონეზე არაა,შენ ჩამოთვალე ის გუნდები რომლებიც რეალის დონის კიარა ვალენსიას დონის არაა,როგორ ადარებ ლიდს ან აიაქსს რეალს,ლიდსი ეხა არი დაწინაურებული ეპლში და იმათ მოტივაციას და რეალისას ადარებ ერთმანეთს? ასე არ გამოვა არაფერი
ლუკა უეჭველი უნდა დაბრუნდე,ბენზემა წავა ამ ზაფხულს უეჭველად და გეშველება შენც
კროოსი მარიანო ბენზემა ბეილი გასაშვებია,ვინიციუსი როდრიგო ბრაჰიმა იჯარა,იოვიჩი დაბრუნდება,სალაჰი ან მბაოე მოვა,პლიუს პოგბა,ბელერინი ან კანსელუ და ვსო მორჩა,არ გვინდა სხვა არავინ,კამავინგაც თუ მოვა ძაან წაგვადგება

7

15 იანვარი 2021 17:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: durantulaa
ციტატა: Idiafix13
კულიბალი,ალაბა, კანტე, კამავინგა, პოგბა, მანე,მბაპე, ჰალანდი რო მომიყვანო და მწვრთნელად მე დამნიშნო შედეგი თუარ დავდო მე ვიყო ბენზემა, დავიძახებ vamos-თქო და ეგაა. მწვრთნელი მიტო გქვია რო არსებული რესუსრსით რაღაც გამოსავაი მოძებნო, არც ლაიფციგს, არც აიაქსს, არც ლიდსს(ეს უბრალოდ დაბალი დონის გუნდები ჩამოვთვალე, რომლებსაც არააქვთ რესურსი მაგრამ ლამაზ ფეხბურთს თამაშობენ) და ჩვენ პრაგმატიზმის ზეიმს ვაწვებით, რავიცი რავიცი ...

ეგეთი შედარება ფეხბურთში არარსებობს რო იცოდე,ერთი გუნდის კარგ შემადგენლობას მეორეს ცუდსას ვერ შეადრებ და ამ გუნდების შედეგებს ვერ შეადარებ თუ ეს ორი გუნდი ერთიდაიგივე დონეზე არაა,შენ ჩამოთვალე ის გუნდები რომლებიც რეალის დონის კიარა ვალენსიას დონის არაა,როგორ ადარებ ლიდს ან აიაქსს რეალს,ლიდსი ეხა არი დაწინაურებული ეპლში და იმათ მოტივაციას და რეალისას ადარებ ერთმანეთს? ასე არ გამოვა არაფერი
ლუკა უეჭველი უნდა დაბრუნდე,ბენზემა წავა ამ ზაფხულს უეჭველად და გეშველება შენც
კროოსი მარიანო ბენზემა ბეილი გასაშვებია,ვინიციუსი როდრიგო ბრაჰიმა იჯარა,იოვიჩი დაბრუნდება,სალაჰი ან მბაოე მოვა,პლიუს პოგბა,ბელერინი ან კანსელუ და ვსო მორჩა,არ გვინდა სხვა არავინ,კამავინგაც თუ მოვა ძაან წაგვადგება

ყველაფერი შედარებითია აბსოლუტურად, მე არვადარებ გუნდის დონეებს უბრალოდ ხაზი გავუსვი იმას რო ნაკლები რესურსითაც შეიძლება ითამაშო შემტევი და ლამაზი ფეხბურთი. რა შუაშია ლიდსიდ მოტივაცია. მოტივაციამ შეუძლებელია გათამაშოს ლამაზი და შემტევი ფეხბურთი, ზიდანო შერჩევით სამართალს აწვება, ამოჩვემიებები აქ თორე ოდეგორი ათამაშოს, ათამაშოს იოვიჩი, არ გაეშვა ჰაკიმი და ა.შ უამრავი რამ შეიძლება თქვა, ეს გაიქეცი ჩააწოდე კიდე მოძველდა აღარ არის რონალდო და დამთავრდა, პრაგმატიზმს ვერ ვიტან ვერც ფეხბურთში და ვერც სხვაგან, მირჩევნია ლამაზად ითამაშონ და შედეგი არიყოს.

8

15 იანვარი 2021 17:26

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
მინდა აღვნიშნო რომ ბოლო წლებში კლუბებმა დაიწყეს 20 წლამდე ფეხბურთელების პირველ გუნდში გადმოყვანა და სასტარტო შემადგენლობაში მათი დაყენებაც კი... არამარტო საშუალო დონის კლუბებში არამედ წამყვან კლუბებშიც კი იგივეა სიტუაციააა.... ჩვენთან რა ხდება ? ახალგაზრდებს ვუშვებთ ან თუ გვყავს სასტარტოში ვერ ხვდებიან და რეალში მოთამაშე 11 ფეხბურთელიდან სასტარტოს ვგულისხმობ ალბათ ექვსი მაინც იმ დროს დაიბადა როდესაც მსოფლიოში საბჭოთა კავშირი ჯერ კიდევ არსებობდა........ შესაბამისად მიუხედავად კლასისა მთელი სეზონის განმავლობაში გვაკლია სტაბილურობა. შეიძლება კონკრეტული თამაშები კარგად ჩავატაროთ მაგრამ მთელი სეზონი ეგრე ვერ გაგრძელდება ... მომდევნო სეზონებში თუ რამე არ შეიცვალა უფრო მეტი კატასტროფა გველის. მილანის ბედს გავიზიარებთ როდესაც ერთდროულად 5-6 (წამყვანი) ფეხბურთელი დატოვებს კლუბს და კლუბმა თუ ზე ტრანსფერები არ დადო უბრალოდ ჩამოიშლება....

პ/ს/ იოვიჩს არ ვგულისხმობდი ოღონდ... ეგ იყო რეალში ახალგაზრდა მძორი... wink

9

15 იანვარი 2021 17:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: lekino
მინდა აღვნიშნო რომ ბოლო წლებში კლუბებმა დაიწყეს 20 წლამდე ფეხბურთელების პირველ გუნდში გადმოყვანა და სასტარტო შემადგენლობაში მათი დაყენებაც კი... არამარტო საშუალო დონის კლუბებში არამედ წამყვან კლუბებშიც კი იგივეა სიტუაციააა.... ჩვენთან რა ხდება ? ახალგაზრდებს ვუშვებთ ან თუ გვყავს სასტარტოში ვერ ხვდებიან და რეალში მოთამაშე 11 ფეხბურთელიდან სასტარტოს ვგულისხმობ ალბათ ექვსი მაინც იმ დროს დაიბადა როდესაც მსოფლიოში საბჭოთა კავშირი ჯერ კიდევ არსებობდა........ შესაბამისად მიუხედავად კლასისა მთელი სეზონის განმავლობაში გვაკლია სტაბილურობა. შეიძლება კონკრეტული თამაშები კარგად ჩავატაროთ მაგრამ მთელი სეზონი ეგრე ვერ გაგრძელდება ... მომდევნო სეზონებში თუ რამე არ შეიცვალა უფრო მეტი კატასტროფა გველის. მილანის ბედს გავიზიარებთ როდესაც ერთდროულად 5-6 (წამყვანი) ფეხბურთელი დატოვებს კლუბს და კლუბმა თუ ზე ტრანსფერები არ დადო უბრალოდ ჩამოიშლება....

პ/ს/ იოვიჩს არ ვგულისხმობდი ოღონდ... ეგ იყო რეალში ახალგაზრდა მძორი... wink

ფატი, ბალდე,მორიბა,კოლადო,პუჩი,მინგეზა,არაუხო,ეს ისინი არიან ვინც ბარსამ ბოლო 2 წელში მთავარ გუნდში აკადემიდან დააწინაურაა..... რეალი კიდე საერთოდ არ უყურებს მის აკადემიას...ერთი მარვინი და არიბასი გამოიძახა ზიზუმ ისიც ერთხელ...აგერ კოპაზე მიცემს იმედია რამდენიმეს შანსსს მაგალითად მარვნს არიბასს ჰუგო დუროს

10

15 იანვარი 2021 18:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1434
ციტატა: nika 54
გუშინ აქ ყველანი ტრაბახობდნენ, ბარსა ვერცხლს აიღებსო თასი ჩვენია-ო. აი თქვენი რა არის კი ვხედავთ. სამია და ერთი ცოტა გრძელი. გილოცავთ!!! იმედია ჭკუას ისწავლით და თამაშებამდე ჰოპლას არ დაიძახებთ, აპასნია შეიძლება ფეხი მოიტეხოთ.

აგერ ყველა მადრიდისტას დაგვასკდი ნიკა შენ ხარ ბოლო დონის არაკაცი მშობლებს კითხე ზრდილობა გასწავლონ რა არი სად იზრდები ან ახლობელი არ გყავს ან ძმაკაცი ან ოჯახის წევრები ასეთი ხეპრე ვინ გაგზარდა სად გაიზარდე რამ გაგაბოროტა რა ბოღმა გახრჩობს დროზე აეცვი აქედან შე განავალო და ასევე გილოცავ ანუსის იარლიყს

11

15 იანვარი 2021 18:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: REAL MAN
ციტატა: nika 54
გუშინ აქ ყველანი ტრაბახობდნენ, ბარსა ვერცხლს აიღებსო თასი ჩვენია-ო. აი თქვენი რა არის კი ვხედავთ. სამია და ერთი ცოტა გრძელი. გილოცავთ!!! იმედია ჭკუას ისწავლით და თამაშებამდე ჰოპლას არ დაიძახებთ, აპასნია შეიძლება ფეხი მოიტეხოთ.

აგერ ყველა მადრიდისტას დაგვასკდი ნიკა შენ ხარ ბოლო დონის არაკაცი მშობლებს კითხე ზრდილობა გასწავლონ რა არი სად იზრდები ან ახლობელი არ გყავს ან ძმაკაცი ან ოჯახის წევრები ასეთი ხეპრე ვინ გაგზარდა სად გაიზარდე რამ გაგაბოროტა რა ბოღმა გახრჩობს დროზე აეცვი აქედან შე განავალო და ასევე გილოცავ ანუსის იარლიყს

Tavi faanebe gaborotebulia is sami liga jer kide ver mounelebia ilaparakos realis tasidan gamovardnas didixani eloda

12

15 იანვარი 2021 18:49

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ძაან მაინტერესებს რეალში სხვა შემტევების სტატისტიკა და ნახევასრმცველების,გოლს პლიუს პასი.,,დავყრი მალეეე ..
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

13

15 იანვარი 2021 18:54

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვალვერდესა და მენდისადმი ზიზუს სიმპატიას იმით იმით აპრავებენ, რომ მუშა ფეხბურთელები უყვარს ფრანგსო და ბენზემა, აზარი, ასენსიოდან რომელია მუშა ფეხურთელი ეგ მაინტერესებს. არცერთ ორთაბრძოაში არ სედიან. არცერთში ")))

14

15 იანვარი 2021 18:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რა კაი ფორვარდია იოვიჩი და ზიზუმ გააფუჭა მასტი ჩააფლავა ტო. ასეთი რამ არ მომსწრია ცხოვრებაში ტიპი მოუშორებელი ჭირია, მასტი არის რეალის კიბო რომელიც არ მორჩება, ეს არის ბენზემა და ეს ზიდანიც გადაყვება მაგას, არადა ამ ბენზემას რომ არ შეულაგოს იოვიჩზე შანსი მიეცა ამ დღეში არ იქნებოდა გუნდი, და ტყულად ზიდანიც რეიტინგს იგდებს, ტიპი ბენზემამ უნდა შეიწიროს ბიჭო არც დაიჭირეს რაღაცა სასამართლოო ხო იყო ერთი შეაბუნძულონ სროკზე და დაგვასვენოს რა.

15

15 იანვარი 2021 19:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
krooosi 23 Tamashi goli 1 asisti 2
modrichi 24 tamashi goli 4,,,asisti 1.
asensio 22 tamashi .1 goli 2 asisti.
viniciusi.22 tamashi 3 goli 3 asisti
azari 10 tamashi 2 goli arcerti asisti.
rodrigo 17 matchi 1 goli asisti 6.
benzema 22 matchi 13 goli asisti 5.
valverde 22 matchi 3 goli 1 asisti.
vaskesi 21 matchi 2 goli 3 asisti.
ძირითადად მათი სტატისტიკა დავდე ვისაც ხშირად უწევთთ თამაში და ევალებათ ან გოლი ან სისტი,ამრიგად მოდი მივყვეთ სათითაოდდ თითოეული მარგის ქმედების კოეფიციენტს გოლს პლიუს პასის სისტემით.ტონი კროოსი 23 მატჩი 3 გოლი.(საშინელი შედეგია)ლუკა მოდრიჩი 24 მატჩი 5 გოლი (საშინელი შედეგია).ასენსიო 22 მატჩი 3 გოლი (უსაშინლესი შედეგია).ვინიციუსი 22 მატჩი გოლი საშინელი შედეგიაა. როდრიიგო 17 მატჩი 7 გოლი (ცუდი შედეგია)... აზარი 10 მატჩი 2 გოლი (უსაშინლესი შედეგია).ვალვერდე 22 მატჩი ოთხი გოლი უსაშინლესი შედეგია.ვასკესი 21 მატჩი გოლი საშინელი შედეგიაა,და ბოლოს ვიტოვებ ბენზემას ,ბენზემა 22 მატჩი 18 გოლი (გადასარევი შედეგია) დასკვნააა ეს ხალხი პარარელურ რეალობაში ცხოვრობსს,იქნებ სხვაგან დაინახოთ პრობლემები,განგებ დაგიყარეთ მიმდინარე სეზონში სათითაოდდ მოთამაშეების მარგი ქმედების კოეფიციენტ,გოლს პლიუს პასის სისტემით ასათითაოდდ ყველა ჩამოთვლილ ფეხბურთელს უსაშინლესი სტატისტიკა აქვს ბენზემას გარდაა.ერთადერთი როდრიგო ექვსი პასი აქვს გაკეთებული მაგრამ ეღთი გოლი აქვს რაც ცუდი შედეგიაა,,,გუშინ სამი მომენტი იყოო ცარიელ კართან მდგომ ბენზემას პასი არ გაუკეთესს,,ეს გააკეთა ასენსიომ,ვასკესმა და აზარმა.მინდა შევხედოთ რეალურად საკითხს,რეალობა და მოცემულობა არის ის რომმ ერთადერთი ფეხბურთელიო ვინც თამაშობს ეს კარიმ ბენზემააა,ფორვარდს რომ პასებით ვერ მოამარაგებ ეს თითოეულის ასისტებშიც ჩანსსს საერთოდ რა პარანოიაა დაა მოდააა ბენზემას ლანძღვა,მე დაგიდეთ ფაქტიი
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

16

15 იანვარი 2021 19:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ლეო მესი
ციტატა: Zazka_777
Tavi faanebe gaborotebulia is sami liga jer kide ver mounelebia ilaparakos realis tasidan gamovardnas didixani eloda

არასწორად მოიქცა რაზეა ბაზარი,მარა აქეთ რო აღიზიანებთ ხალხს რაც შენ ნაწერში ჩანს მაგას რა ვუყოთ?ეგ სამი ლიგა რო მოიგეთ,გავიგეთ ყველამ,მარა სხვა გუნდის ფანებს რო ყოველ წუთში უმეორებთ ეგ კაი საქციელი გგონია?მერე რო გეუბნებიან ეგ სამი ლიგა როგორ დადა პროვოკატორს უწოდებთ.შენი გუნდის წარმატება უნდა გიხაროდეს და არა ის რო კონკრეტული ტიტულებით ვინმეს ებლატაო ესაა და ეს.მაგ სამ ლიგაში კიდე მეეჭვება შენ გეკაიფოს და სიამოვნება მიგეღო საყვარელი გუნდის თამაშისგან.

მე მხოლოდ იმას ვაღიზიანებ ვინც ამას იმსახურებს აქ ბევრი კულეა მარა უმეტესობა არ პროვოკატორობს ამან კიდე ტვინი მოტყნა სულ გამაღიზიანებელ კომენტარებს წერს აქ ბევრი პროვოკაციის გამო შემოდის თუ ფეღბურთზე საუბარი გინდა ვისაუბროთ ობიექტურად რას პროვოკატორობ მარა მეტი საქმე არააქ ბევრს მიხვდება ის კულე ვისაც ვგულისხმობ

17

15 იანვარი 2021 19:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
სხვების ჩაჯმაასს გიდებთთ არგუმენტებით,ბენზემა თავის გასატანს ამ სეზონშიც გაიტანს მაგდენი კლასი აქვს მაგრამ სხვების ჩაჯმას ბენზემას ნუ შეტენითთტ ,უყურეთ სტყატისტიკას შეხედეთთთ არცერთი კარგ შედეგზე აღარ ვსაუბრობ ნორმალური შედეგიც არ აქვთ და აქ ბენზემას ლანძღვა მიდის რომელიც რეალურად ერთადერთი ნათელი წერტილია წინა ხაზშიიი მერამდენე წელია უკვე..მე გესაუბრებით არგუმენტებით.ამ მოცემულობას ვერავინ შეცვლის.

ციტატა: ლეო მესი
ნისტერლოის,კიჭის და რაულის მერე ბენზემაზე მაღალი დონის ფორვარდი რო უნდა იყოს რეალში ორი აზრი არ არსებობს ამაშ

ეს სუბიექტური აზრია,,,ბენზემას რეალისთვის გაციოლებით მეტი აქ ნაკეთებიი ვიუდრე ნისტელროისს ან კიჭას,,ფეხბურთელი უნდა შეფასდეს კლუბისთვის ნაკეთები საქმით და არა ზოგადი მონაცემებით ,რათქმა უნდა კიჭა სხვა ლეველის იგროკი იყო თავის დროზე მაგრამ კიჭა რეალისთვის იმდენი არაა რამდენიც ბენზემა,,,ორივეზე მეტი აქ გაკეთებულიი ათჯერ მეტი.260 გოლი და 150 ასისტიი ცოტა არააა ეს 410 გოლია გოლს პლიუს პასით.ვერაფრით ვერ მივიღებ მაგ ტრენდულ არგუმენტსს რომელიც არსებითად სერიოზული არააა,ეგ მაშინ გაქვს სათქმელი როცა ნისტელროის ან კუიჭას რეალისთვის გაცილებით მეტი აქვთ გაკეთებულიი მ,რაულზე არ ვსაუბრობბ რაულის სემთხვევაში დაგეთანხმები.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

18

15 იანვარი 2021 19:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
აზარი საერთოდ არ გამოგვადგა თორემ რეალს ასეთი ჩავარდნა არ ექნებოდა, მეორე ბეილია არადა ბეილი უფრო გამოადგა რეალს ვიდრე ეგ კაცი. კარიმს რაც შეეხება წელს გაცილებით უკეთესია, მაგრამ ეგ არ გშველის იმიტომ რომ სხვები დადიან ჩაჯმულებივით მინდორზე , ამ ვასკესის კიდევ რა მოეწონა ზიზუს არაა ეგ კაცი ძირითადის ფეხბურთელი.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

19

15 იანვარი 2021 19:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
სხვების ჩაჯმაასს გიდებთთ არგუმენტებით,ბენზემა თავის გასატანს ამ სეზონშიც გაიტანს მაგდენი კლასი აქვს მაგრამ სხვების ჩაჯმას ბენზემას ნუ შეტენითთტ ,უყურეთ სტყატისტიკას შეხედეთთთ არცერთი კარგ შედეგზე აღარ ვსაუბრობ ნორმალური შედეგიც არ აქვთ და აქ ბენზემას ლანძღვა მიდის რომელიც რეალურად ერთადერთი ნათელი წერტილია წინა ხაზშიიი მერამდენე წელია უკვე..მე გესაუბრებით არგუმენტებით.ამ მოცემულობას ვერავინ შეცვლის.

ციტატა: ლეო მესი
ნისტერლოის,კიჭის და რაულის მერე ბენზემაზე მაღალი დონის ფორვარდი რო უნდა იყოს რეალში ორი აზრი არ არსებობს ამაშ

ეს სუბიექტური აზრია,,,ბენზემას რეალისთვის გაციოლებით მეტი აქ ნაკეთებიი ვიუდრე ნისტელროისს ან კიჭას,,ფეხბურთელი უნდა შეფასდეს კლუბისთვის ნაკეთები საქმით და არა ზოგადი მონაცემებით ,რათქმა უნდა კიჭა სხვა ლეველის იგროკი იყო თავის დროზე მაგრამ კიჭა რეალისთვის იმდენი არაა რამდენიც ბენზემა,,,ორივეზე მეტი აქ გაკეთებულიი ათჯერ მეტი.260 გოლი და 150 ასისტიი ცოტა არააა ეს 410 გოლია გოლს პლიუს პასით.ვერაფრით ვერ მივიღებ მაგ ტრენდულ არგუმენტსს რომელიც არსებითად სერიოზული არააა,ეგ მაშინ გაქვს სათქმელი როცა ნისტელროის ან კუიჭას რეალისთვის გაცილებით მეტი აქვთ გაკეთებულიი მ,რაულზე არ ვსაუბრობბ რაულის სემთხვევაში დაგეთანხმები.

ბენზემას რამდენი დროც მიეცა და მხარდაჭერა ზემოდან, ერთეულ ფეხბურთელებს ჰქონიათ. გალაქტიკოს პერიოდში ზამენაზე არ დასვამდნენ კარიმს. 10 წელიწადში ნისტელროი 600 გოლს გაიტანდა.

20

15 იანვარი 2021 19:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
სხვების ჩაჯმაასს გიდებთთ არგუმენტებით,ბენზემა თავის გასატანს ამ სეზონშიც გაიტანს მაგდენი კლასი აქვს მაგრამ სხვების ჩაჯმას ბენზემას ნუ შეტენითთტ ,უყურეთ სტყატისტიკას შეხედეთთთ არცერთი კარგ შედეგზე აღარ ვსაუბრობ ნორმალური შედეგიც არ აქვთ და აქ ბენზემას ლანძღვა მიდის რომელიც რეალურად ერთადერთი ნათელი წერტილია წინა ხაზშიიი მერამდენე წელია უკვე..მე გესაუბრებით არგუმენტებით.ამ მოცემულობას ვერავინ შეცვლის.

ციტატა: ლეო მესი
ნისტერლოის,კიჭის და რაულის მერე ბენზემაზე მაღალი დონის ფორვარდი რო უნდა იყოს რეალში ორი აზრი არ არსებობს ამაშ

ეს სუბიექტური აზრია,,,ბენზემას რეალისთვის გაციოლებით მეტი აქ ნაკეთებიი ვიუდრე ნისტელროისს ან კიჭას,,ფეხბურთელი უნდა შეფასდეს კლუბისთვის ნაკეთები საქმით და არა ზოგადი მონაცემებით ,რათქმა უნდა კიჭა სხვა ლეველის იგროკი იყო თავის დროზე მაგრამ კიჭა რეალისთვის იმდენი არაა რამდენიც ბენზემა,,,ორივეზე მეტი აქ გაკეთებულიი ათჯერ მეტი.260 გოლი და 150 ასისტიი ცოტა არააა ეს 410 გოლია გოლს პლიუს პასით.ვერაფრით ვერ მივიღებ მაგ ტრენდულ არგუმენტსს რომელიც არსებითად სერიოზული არააა,ეგ მაშინ გაქვს სათქმელი როცა ნისტელროის ან კუიჭას რეალისთვის გაცილებით მეტი აქვთ გაკეთებულიი მ,რაულზე არ ვსაუბრობბ რაულის სემთხვევაში დაგეთანხმები.

261 გუშინ ხო გაიტანა რატო უკარგავ

21

15 იანვარი 2021 19:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1434
ანუ ვასკეს კროოს მოდრიჩს ვალვერდეს კურტუას და ბენზემას ერთნაერად მოეთხოვებათ გოლები თუ რა თემაა lol lol lol lol ეხა დაველოდები 5 თამაში ასეთი მომენტი როდის შეექმნება რო შეაგოროს მაგას მიაფსა ადებაიორმა lol სანამ წმენდა არ იქნება ამ გღეში ვიქნებით მბაპე ჰალანდი მოსაყვანია ასევე მარცხენა ასნავნოი მცველი ჰაკიმი დასაბრუნებელია მარა ზიზუს ხელში არავის უნდა როვნი კონკურენცია რადგან ძაან მიკერძოებულია და თანაბარ კონკურენციაში არ ყავს იგროოკები ამიტოა გუნდი ქაქშიი ყელამდე

22

15 იანვარი 2021 19:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1434
ციტატა: KARIM-MAZILA
ბენზემა ერტერI საუკეთესო ფეხბურთელია ცოტა მეტი დაფასება გმართებთ
ცარიელი ინტელექტია ტიპი რეებს ბაზროპბთ ვაბშე?

lol lol lol lol აუ ვხოხავ ჩემი კაი ვხოხავვMy Webpage

23

15 იანვარი 2021 20:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ლეო მესი
ზიდანს რაც შეეხება,ფაქტია გაუმართლა ძალიან.კრიტიკულ დროს კი ჩანს რო არაფერი საოცარი მწვრთნელი არაა.ფორმის პიკში ჰყავდა ფეხბურთელები + უძლიერესი ზამენა და აი მაგის საშუალებით დადო ის ლიგები და ლა ლიგა.

ეგრე თუ ვიმსჯელებთ გვარდიოლასაც ძაან მაგარი გუნდი ყავდა 2009 ში ტრებლი რო მოიგო გუნდი თუ არ გყავს კაი შედეგს ისე ვერ დადებ

რაც შეეხება სანახაობრივ თამაშს ის გუნდი თამაშობს რომელსაც ვარსკვლავური შემადგენლობა ყავს და არა რრალისავით უმოტივაციო ფეღბურთელები იმპოტენტი შეტევით მე არაფერში არ ვადანაშაულობ ზიზუს მინიმუმ სამი ვარსკვლავი მოუყვანოს პერესმა და გუნდი ათამაშდება დიდ გუნდებთან ყოველთვის კარგად გამოიყურება ზიზუს რეალი ამ შემადგენლობითაც

24

15 იანვარი 2021 20:33

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KARIM-MAZILA
დამისახელეთ ფეხბურთელი ვინც ასე ხსნის სივრეცეეებს? ტიპი ფიზიკის კკანონებს არღვევს და პორტალებს ხსნი დროსადა სივრცეში.მაგრამ ვინ უფასებს?!

რა შეჭამეთ ტვინი რა ვერ გაიგეთ ამდენხანს ბენზემას უშოლო მოვალეობა არაა გოლის გატანა მას გაცილებით უფრო დიდი რაღაცეები ევალება.

ბაროში,სისე,ჰუნტელაარი,ვან პერსი,ჯილარდინო ესენი ბენზემაზე ნაკლები თუ იყვნენ პროსტა არ გაუმართლათ დამკრიშავი არ ჰყავდათ.
სანამ კაცობრიობა იარსებებს ჩაწყობა და კორუფცია ყველგან იქნება.

25

15 იანვარი 2021 21:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KARIM-MAZILA
დამისახელეთ ფეხბურთელი ვინც ასე ხსნის სივრეცეეებს? ტიპი ფიზიკის კკანონებს არღვევს და პორტალებს ხსნი დროსადა სივრცეში.მაგრამ ვინ უფასებს?!

რა შეჭამეთ ტვინი რა ვერ გაიგეთ ამდენხანს ბენზემას უშოლო მოვალეობა არაა გოლის გატანა მას გაცილებით უფრო დიდი რაღაცეები ევალება.

lol wink პორტალებს

26

15 იანვარი 2021 21:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ჩემი სიტყვების დამახინჯება და სხვა ინტერპრირება ხდება,,მე ხაზი გავუსვი ყველა იმ მოთამაშის მარგი ქმედების კოეფიციოენტს რომლების უფრო მეტ დროს ატარებენ დაა მეტი მოეთხოვებათ,კროოს რომ ორი ასისტტი აქ ეს არის უსსინლესი შედეგი,ნახევარმცველს პასი არ ევალებაა??მოდრცს რომ ერთი ასისტი აქ ესეც უსაზიზღერესი შედეგია,აღარ ვსაუბრობ სხვა წინ შემტევების სტატისტიკას,ერთადერთი კარგი სტატისტიკა გოლს პლიუს პასი სისტემით ქაქვს ბენზემას,ესაა რეალობააა.და ნახევარმცველს გოლის გატანა არ ევალებაამ ფენომენს მხოლოდ ჰალაზე თუუ გაიგებ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

27

15 იანვარი 2021 21:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
როტაცია...არსებობს ესეთი სიტყვა რომლის მნიშვნელობა არ იცის ზიდანმა. დედა აქ ნატირები გუნდს, გადაიღალა გადაიწვა, მაგრაამ შესცა მაინც ამ შემადგენლობას. დაცვით დავიწყოთ, მარსელოს მერე მენდის ყურება საშინელებაა, ყველაზე უფანტაზიო ვინმეა, ეგაც ვინიციუსისავითაა, გაიგდე ბურთი გაიეკიდე, ვარანი, ჩემი აზრით აღარაა გუნდში გასაჩერებელი , მე მაგის მაგარი მცველობის კიდე აღარ მჯერა, ეგ და ვასკესი დუეტში იმენა სალობიეა თუ დაცვა ვერ გაიგებ. რისთვის ყავს, სკამზე დაალპო 50 მილიონიანი მილიტაო, ამდენ რამეს არ გააფუჭებდა დარწმუნებული ვარ, ვასკესს კიდე მკვდარი ოდრიოზოლა მირჩევნია ფლანგზე რამეს გააკეთებს და ამდენს არ ისლევებს. ნახევარდაცვა, კროოსი პასს ვეღარ აკეთებს, ბურთს ვერ აჩერებს, მოდრიჩიც გადაიღალა 60 წლისაა კაცი და მაგის დასვენება არაა, კაზეეც ვეღაარა ძველებურად მკვლელი, ყავს ამდენი ახალგაზრდები, ვალვერდე, ოდეგორი, ისკო მაგრამ არაა, შეეცი დაა არაა. რაც შეეხება შეტევას აზარo 0, ჯერჯერობით, რასაც აკეთებდა გუშინ ეგ იყო მიიღო ბურთი უკან პასი, ასენსიოს არ გაუმართლა მაგრამ მომენტების რეალიზება 0, ის ძველი ასენსიო მოკვდა და ის აღარ დაბრუნდება. ბენზემას ბოლო სამი თამაშია ლა ლიგაში კარში არ დაურტყამს მაგრამ არა მისი შეხება და შეცვლა არ შეიძლება, მიცემული აქ მგონი, გუნდი ორი ბურთით აგებს და მეორე ტაიმი იწყება და შემოდის ნაჩო, იმიტომ რომ ტრავმა ქონია თურმე ვარანს, რამე გადააწყე, ან შემტევი დაამატე ან რამე ქენი რომ დაეტყოს გუნდს მაგრამ არა, 88 წუთზე შემოყავს მარიანო და გაყავს ბენზემა, როცა გოლი აქ გასატანი, თუ აქამდე არ ცვლიდა რაღას შეცვალა ბოლოს, უბრალოდ დაემატებინა მეორ ფორვარდი, მაგრამ ესეც არაა,...მოკლედ ზიდანის კისერზეა ეს ყველაფერი პირველ რიგში, დედა მოუხნა ამ შემადგენლობას, მაგის ჩაციკვლა მოვსხან, დედა ეტირა გუნდს.

28

15 იანვარი 2021 21:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Guti-MURTO1992
როტაცია...არსებობს ესეთი სიტყვა რომლის მნიშვნელობა არ იცის ზიდანმა. დედა აქ ნატირები გუნდს, გადაიღალა გადაიწვა, მაგრაამ შესცა მაინც ამ შემადგენლობას. დაცვით დავიწყოთ, მარსელოს მერე მენდის ყურება საშინელებაა, ყველაზე უფანტაზიო ვინმეა, ეგაც ვინიციუსისავითაა, გაიგდე ბურთი გაიეკიდე, ვარანი, ჩემი აზრით აღარაა გუნდში გასაჩერებელი , მე მაგის მაგარი მცველობის კიდე აღარ მჯერა, ეგ და ვასკესი დუეტში იმენა სალობიეა თუ დაცვა ვერ გაიგებ. რისთვის ყავს, სკამზე დაალპო 50 მილიონიანი მილიტაო, ამდენ რამეს არ გააფუჭებდა დარწმუნებული ვარ, ვასკესს კიდე მკვდარი ოდრიოზოლა მირჩევნია ფლანგზე რამეს გააკეთებს და ამდენს არ ისლევებს. ნახევარდაცვა, კროოსი პასს ვეღარ აკეთებს, ბურთს ვერ აჩერებს, მოდრიჩიც გადაიღალა 60 წლისაა კაცი და მაგის დასვენება არაა, კაზეეც ვეღაარა ძველებურად მკვლელი, ყავს ამდენი ახალგაზრდები, ვალვერდე, ოდეგორი, ისკო მაგრამ არაა, შეეცი დაა არაა. რაც შეეხება შეტევას აზარo 0, ჯერჯერობით, რასაც აკეთებდა გუშინ ეგ იყო მიიღო ბურთი უკან პასი, ასენსიოს არ გაუმართლა მაგრამ მომენტების რეალიზება 0, ის ძველი ასენსიო მოკვდა და ის აღარ დაბრუნდება. ბენზემას ბოლო სამი თამაშია ლა ლიგაში კარში არ დაურტყამს მაგრამ არა მისი შეხება და შეცვლა არ შეიძლება, მიცემული აქ მგონი, გუნდი ორი ბურთით აგებს და მეორე ტაიმი იწყება და შემოდის ნაჩო, იმიტომ რომ ტრავმა ქონია თურმე ვარანს, რამე გადააწყე, ან შემტევი დაამატე ან რამე ქენი რომ დაეტყოს გუნდს მაგრამ არა, 88 წუთზე შემოყავს მარიანო და გაყავს ბენზემა, როცა გოლი აქ გასატანი, თუ აქამდე არ ცვლიდა რაღას შეცვალა ბოლოს, უბრალოდ დაემატებინა მეორ ფორვარდი, მაგრამ ესეც არაა,...მოკლედ ზიდანის კისერზეა ეს ყველაფერი პირველ რიგში, დედა მოუხნა ამ შემადგენლობას, მაგის ჩაციკვლა მოვსხან, დედა ეტირა გუნდს.

როტაციისთვის რო მიემართა ზიზუს იმაზე ქვევით ვიქნებოდით ვიდრე ახლა ვარ რადგან როტაციაში ვინც გვყავს არცერთი არ უქნია ღმერთს ვალვერდეს გარდა

29

15 იანვარი 2021 21:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ჩემი სიტყვების დამახინჯება და სხვა ინტერპრირება ხდება,,მე ხაზი გავუსვი ყველა იმ მოთამაშის მარგი ქმედების კოეფიციოენტს რომლების უფრო მეტ დროს ატარებენ დაა მეტი მოეთხოვებათ,კროოს რომ ორი ასისტტი აქ ეს არის უსსინლესი შედეგი,ნახევარმცველს პასი არ ევალებაა??მოდრცს რომ ერთი ასისტი აქ ესეც უსაზიზღერესი შედეგია,აღარ ვსაუბრობ სხვა წინ შემტევების სტატისტიკას,ერთადერთი კარგი სტატისტიკა გოლს პლიუს პასი სისტემით ქაქვს ბენზემას,ესაა რეალობააა.და ნახევარმცველს გოლის გატანა არ ევალებაამ ფენომენს მხოლოდ ჰალაზე თუუ გაიგებ.

მერე რამდენი ასისტი გაუმაზა მაქედან ბენზემამ? ამას არ უყურებ?

30

15 იანვარი 2021 21:47

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
აქ როგორც ხატავენ პრობლემა ბენზემაში კი არააა,არამედდ გუნდური პრობლემა უფროააა,,ეს მეტყველებს თითოეული ფეხბურთელის სტატისტიკაზე დაა მარგი ქმედების კოეფიციენტზეე,მარტო ბენზემას არ უვარდება მატჩები,სიტყვაზე მოდრიჩიც არ მომწონს ეს ბოლო ორი მათჩია,კროოსიც არაა ის კროოსი რაც იყოო,ასენსიოზე აღარ ვსაუბრობ,აზარი ესე შემდეგ,.ანუ გუნდი რომ კარგად თამაშობდეს სიტყვაზე იქ ვიღაც ინდივიდს დააბრალებდი რამეს მაგრამმ ფაქტიაა მე მოგიყვანთ დაგიდთ სტატისტიკები და ყველაზე კარგი მარგი ქმედების კოეფიციანტი აქვსს ბენზემას ,და ყველაზე კარგი ვინც არის იმაში ხედავენ პრობლემას დაა საერთოდ არ ლაპარაკობენ იმაზეე სხვა სემტევს ხუთი გოლიც რომ არ აქ გატანილი სეზონში.ვინიციუს აქვს სამი მაქსიმუმი,რაზე მელაპარაკებით საერრთოდ.

გატრავმული ბეილი ნახევარი რომ უცდებოდა ის ადიოდაა სეზონში 18 ოც გოლზეეე და ესენი ვინიციუსი როდრიგო და აზარი პლიუს ასენსიო დაგნიძლავენით ეს ოთხი ერთად ვერ გაიტანს 25 გოლსს აგერ მე და აგერ თქვენ,სულ 7 გოლიი აქვს გატანილი 4 შემტევსს ნახევარი სეზონი გავიდა ხო არ ღადაობთ თქვენ..

ოთხივეზე მეტი გოლი მოდრიჩს აქვს გატანილი,,,ჩემი სიტყვა დაიმახსოვრეთ,ბენზემა ტავის სტატისტიკაზე ავააა ,მაგრამ ეს ოპთხი კაცი 25 გოლს ერთად ვერ გაიტანსს,,ამიტომააა 1.6 გოლი საშუალოდ მატჩშიი,,მაგრამ თუ რეალს სეზონი ჩაუუვარდაა ვის დაბრალდება?საუკეთესო მოთამაშეს ბენზემას,

ციტატა: MADRIDD
მერე რამდენი ასისტი გაუმაზა მაქედან ბენზემამ? ამას არ უყურებ?

მე მხოლოდ იმას ვხედავვ რომ ერთ მომენტს კაცს გადააყოლებთ,ერთადერთი მატჩი სადაც ბენზემამ ანიავა მომენტები შეიძლება ითქვას იყო ბეტისი,ორი სამი მომენტი იყო ეგეთი,მაგრამ რამდენი დაარტყავსსს ყველას ასპროცენტიანში ნუ ჩათვლით,,მე არ მახსენდება მეკარესთან პირისპირ გამაზული მომენტიიი ესეთი იყოო ეიბართანნ კი ბატონო მაგრამ რამდენიო როგორც შენ იძახი მტკნარი სიცრუეააა,ეს იცი რისი ბრალიაა??კროოსი რომ ყველა მატჩში უაზროდ ურახუნებსს,ასენსიო რომ არ ეძებს სწორ გაგრძელებასსს და გუნდურობის პრინციპებს რომ არღვევენ აი ამის ბრალია,გაქონდეთ მაუინც,.

იცი რაში მარწმუნებენ 7 მეტია 13 ზე..7 გოლი აქვს ოთხ შემტევს გატანილი,დღე ღამ მაგათ გინებაში უნდა იყოთ..ტოლობა მაინც დაუსვით,ნამეტანი მარაზმიააა,,მარტო ბენზემათი მოვიგეთ წინა სეზონში პრიმერააა სერხიოს დახმარებით მაგრამ ამ, სეზონშიი არ კმარა ესს,,სხვევბმაც უნდა დაიწყონ გატანააა,სირცხვილია ბიჭო 4 შემტევს 7 გოლი ნახევარი სეზონი გავიდააა,

7 გოლს ნახევარ სეზონში ბეილი იტანდა,,აქ ოთხ კაცს უჭირს.

კაი მიყვეთ თქვენ ლოგიკას ბენზემა მაზილაააა სიოტყვაზე,სხვები რატო ვერ იტანენნ,,,ეს თეორია ოდესღაც გამართლებული იყო,სხვა იტანდა უფრო მეტს,მაგრამ ოთხ კაცს 7 გოლი როცა აქვს გატანილი ჯერრ ვბაფშე ბენზემაა ამ ნახირებთან როგორ უნდა ახსენო.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

31

15 იანვარი 2021 21:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1434
აუუ კაიფია მოდრიჩმა ოქროს ბურთი რო აიღო რამდენი გოლი და ასისთი ქონდა ნეტა ?? ცენრალური ნახევარმცველი გოლებით არ განისაზღვრება ლიგაზე 1 გოლიდ ა2 ასისტი ქონდა თუ სწორად მახსოვს ფორვარდთან რა მოსატანია ან ვასკესი ან კაზემირო ან ვალვერდე როგორც მოვალეობა არაა თუ შეექმნათ მომენტი უდნა გაიტანონ იასნა და აი ბენზემას უკვე პირდაპირი მოვალეობა ტოპ ლიგებში უფარჩაკესია სტატისტიკა რაც ააქ ქიდან გამომდინარეა რო მთელი გუნდი მაგაზე თამაშინს და რეალურად სხვა დამრტყმელი გუნდში არაა ვინ გაიტანს ვასკესი ? როგრიგო ? აზარი? ბოლო პასი ყოველთვის მძღნერზე გადის და მაინც 4 იგრაში 1ხელ იტანს ისიც 3მეტრზე შორიდან კარამდე ვერ აღწევს ბოლოს წესიერი როდის გაიტანა გარ მახსოვს ეხა ველოდოთ როდის შეაგორებს ცარიელ კარში როდის იყო კროსიდა მოდრიჩი გამტანი გოლეადორები ? შეტევას ევალება გოლი და შემტევები არ გვყავს მკვდარი აზარი დებილი ვასკესი ყლზემა და ამიტომაც არი გუნდი ქაქში დედააქ მოხნული სვარეთია ბლიად ვუყუროთ ამათ ფაფხურს მეტი რა დაგვჩენია ისევ კოპაზე თუ გაგვიმართლა იქნებ მოვიგოთ და არ დავრჩეთ უტიტულოდ სხვაგან 0ა შანსი ამ სასტავით

32

15 იანვარი 2021 21:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ტოტე ბეილს რეალში აბრუნებსო...ერთ-ერთ გამოცემამ კი დაწერა რო ბეილი რეალში მეორე ყველაზე მაღალანაზღაურებადი ფეხბურთელია და თუ ის გუნდსი დაბრუნდება კლუბ ტოპ ტრანსფერებს ვერ გააკეთებს.... სასაცილოა რაააა🤣🤣🤣🤣😐😂😂😂😂😂

33

15 იანვარი 2021 22:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რეალს უმაღლესი დონი გუნდი ჰყავდა, ყველა პოზიციაზე თორე აი სად გამოჩნდა ზიდანის ტაქტიკოსობა? ჯერ მარტო ფლნგებზე მარსელო და კარვახალი, დაცვის ცენტრი რამოსი რომელიც გული და სულია რეალის, ცენტრში კროსი და მოდრიჩი, პლიუს კაზემირო, შეტევაში რონალდო, ზამენაზე ეჯდა ისკო და ხამესი ამით ყველაფერი ნათქვამია. კოლექტიურად იყო რეალი ძლიერი. ნუ იღბალის და მსაჯების ფაქტორიც იყო ფაქტია, მარა მწვრთნელის როლი ამ საქმეში ძაან ცოტა. ყველაზე დიდი როლი ნახევარდაცვას ჰქონდა. რონალდოსაც, მარა წლები რეალში ვერაფერი გააკეთა სადამ ლუკა და კროსის სახით არ ჰყავდა ძლიერი ცენტრი. ფინალებში იუვეს იქეთ არცერთში არ ვარგოდა.

34

15 იანვარი 2021 22:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1551
არაფერს არ ვერჩი ბენზემას გარდა ერთისა, თამაშგარე აკონტროლოს ოდნავ მაინც ბოლო ორ თამაშში 4 გოლი გაიტანა და 3 თამაშგარე იყო. ამ დონის იგროკი ხარ, ოდნავ მაინც უნდა გააკონტროლო, თუ მთლად ვერა.

ის ერთიც გადასამოწმებელი დარჩა დაჟე

35

15 იანვარი 2021 22:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 775
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
rodrigo 17 matchi 1 goli asisti 6.

ისე როდრიგოს ყოჩაღ ნამდვილად არმოველოდი 6 ასისტს დანარჩენ შემტევებს ყველას ეგჯობია კიდე

36

15 იანვარი 2021 23:12

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
აქ როგორც ხატავენ პრობლემა ბენზემაში კი არააა,არამედდ გუნდური პრობლემა უფროააა,,ეს მეტყველებს თითოეული ფეხბურთელის სტატისტიკაზე დაა მარგი ქმედების კოეფიციენტზეე,მარტო ბენზემას არ უვარდება მატჩები,სიტყვაზე მოდრიჩიც არ მომწონს ეს ბოლო ორი მათჩია,კროოსიც არაა ის კროოსი რაც იყოო,ასენსიოზე აღარ ვსაუბრობ,აზარი ესე შემდეგ,.ანუ გუნდი რომ კარგად თამაშობდეს სიტყვაზე იქ ვიღაც ინდივიდს დააბრალებდი რამეს მაგრამმ ფაქტიაა მე მოგიყვანთ დაგიდთ სტატისტიკები და ყველაზე კარგი მარგი ქმედების კოეფიციანტი აქვსს ბენზემას ,და ყველაზე კარგი ვინც არის იმაში ხედავენ პრობლემას დაა საერთოდ არ ლაპარაკობენ იმაზეე სხვა სემტევს ხუთი გოლიც რომ არ აქ გატანილი სეზონში.ვინიციუს აქვს სამი მაქსიმუმი,რაზე მელაპარაკებით საერრთოდ.

გატრავმული ბეილი ნახევარი რომ უცდებოდა ის ადიოდაა სეზონში 18 ოც გოლზეეე და ესენი ვინიციუსი როდრიგო და აზარი პლიუს ასენსიო დაგნიძლავენით ეს ოთხი ერთად ვერ გაიტანს 25 გოლსს აგერ მე და აგერ თქვენ,სულ 7 გოლიი აქვს გატანილი 4 შემტევსს ნახევარი სეზონი გავიდა ხო არ ღადაობთ თქვენ..

ოთხივეზე მეტი გოლი მოდრიჩს აქვს გატანილი,,,ჩემი სიტყვა დაიმახსოვრეთ,ბენზემა ტავის სტატისტიკაზე ავააა ,მაგრამ ეს ოპთხი კაცი 25 გოლს ერთად ვერ გაიტანსს,,ამიტომააა 1.6 გოლი საშუალოდ მატჩშიი,,მაგრამ თუ რეალს სეზონი ჩაუუვარდაა ვის დაბრალდება?საუკეთესო მოთამაშეს ბენზემას,

ციტატა: MADRIDD
მერე რამდენი ასისტი გაუმაზა მაქედან ბენზემამ? ამას არ უყურებ?

მე მხოლოდ იმას ვხედავვ რომ ერთ მომენტს კაცს გადააყოლებთ,ერთადერთი მატჩი სადაც ბენზემამ ანიავა მომენტები შეიძლება ითქვას იყო ბეტისი,ორი სამი მომენტი იყო ეგეთი,მაგრამ რამდენი დაარტყავსსს ყველას ასპროცენტიანში ნუ ჩათვლით,,მე არ მახსენდება მეკარესთან პირისპირ გამაზული მომენტიიი ესეთი იყოო ეიბართანნ კი ბატონო მაგრამ რამდენიო როგორც შენ იძახი მტკნარი სიცრუეააა,ეს იცი რისი ბრალიაა??კროოსი რომ ყველა მატჩში უაზროდ ურახუნებსს,ასენსიო რომ არ ეძებს სწორ გაგრძელებასსს და გუნდურობის პრინციპებს რომ არღვევენ აი ამის ბრალია,გაქონდეთ მაუინც,.

იცი რაში მარწმუნებენ 7 მეტია 13 ზე..7 გოლი აქვს ოთხ შემტევს გატანილი,დღე ღამ მაგათ გინებაში უნდა იყოთ..ტოლობა მაინც დაუსვით,ნამეტანი მარაზმიააა,,მარტო ბენზემათი მოვიგეთ წინა სეზონში პრიმერააა სერხიოს დახმარებით მაგრამ ამ, სეზონშიი არ კმარა ესს,,სხვევბმაც უნდა დაიწყონ გატანააა,სირცხვილია ბიჭო 4 შემტევს 7 გოლი ნახევარი სეზონი გავიდააა,

7 გოლს ნახევარ სეზონში ბეილი იტანდა,,აქ ოთხ კაცს უჭირს.

კაი მიყვეთ თქვენ ლოგიკას ბენზემა მაზილაააა სიოტყვაზე,სხვები რატო ვერ იტანენნ,,,ეს თეორია ოდესღაც გამართლებული იყო,სხვა იტანდა უფრო მეტს,მაგრამ ოთხ კაცს 7 გოლი როცა აქვს გატანილი ჯერრ ვბაფშე ბენზემაა ამ ნახირებთან როგორ უნდა ახსენო.

რეალის ფორვარდია სამარცხვინო შედეგები აქვს, ბოლო სამი თამაშია სრული ამაზრზენია ბენზემას ყურება, რა არ გახსოვს მაგის გამაზვები ტო მასტი მაზვის მამაა, კროოსი რომ უბრახუნებს იმაზე თუ გიფიქრია რატო? 1-აქვს კარგი დარტყმა და მისი მთავარი იარაღია შორიდან დარტყმა, 2-მეორე იცი რატო? გუნდს ფორვარდი არ ყავს რომ გაიტანოს და ამიტომ უბრახუნებს კროოსი და ასენსიო შორიდან, კაროჩე ოღონდ ბენზემა არ გააკრიტიკო და რამოსს, კროოსს, მოდრიჩს ყველას ლანძღავ, ასთი მიდგომა არაა სწორი მეგობარო

შენ სხვების დასხმით რომ ბენზემა გამოაძვრინე სიტუაციიდან ეგრე არაა ტო, სხვებზეც ვამბობთ რომ გასაყრელი არიან, ვასკესი, ვინიციუსი, აზარი, როდრიგო, ასენსიო ვაფშე გასაყრელი არიან. და ბენზემაც, ბენზემა არ უნდა იყოს რეალის მთავარი დამრტყმელი ძალა. დროა უკვე დიდი ხანია რომ მოშორდეს მადრიდს კმარა

ბილბაოს მცველმა რომ თქვა ხელზე მომხვდა და მადლობა ღმერთს მსაჯმა არ დადოო რაღაც ამ მომენტზე სიჩუმეა

37

15 იანვარი 2021 23:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეხ იოვიჩ სანამ ლეგენდინიო 33 წლის ბიზვინიჩია შენ სკამი გექნება სულ სახეზი და დარჩი მანდ და ითამაშე თუ კაცი ხარ 😁 ჩვენ ვინიცუილი ვასკესი და ასეთი ქინძები გვირჩევნია უფრო 😁 ოდეგაარდი დალპა და რათ დააბრუნეს ვერ გავიგე . მოდრიჩი ზე კლასია მაგრამ ცოტა შემოვინახოთ ხო ჯობია მალე გაძვრება სული კაცს .

38

15 იანვარი 2021 23:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: MADRIDD
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
აქ როგორც ხატავენ პრობლემა ბენზემაში კი არააა,არამედდ გუნდური პრობლემა უფროააა,,ეს მეტყველებს თითოეული ფეხბურთელის სტატისტიკაზე დაა მარგი ქმედების კოეფიციენტზეე,მარტო ბენზემას არ უვარდება მატჩები,სიტყვაზე მოდრიჩიც არ მომწონს ეს ბოლო ორი მათჩია,კროოსიც არაა ის კროოსი რაც იყოო,ასენსიოზე აღარ ვსაუბრობ,აზარი ესე შემდეგ,.ანუ გუნდი რომ კარგად თამაშობდეს სიტყვაზე იქ ვიღაც ინდივიდს დააბრალებდი რამეს მაგრამმ ფაქტიაა მე მოგიყვანთ დაგიდთ სტატისტიკები და ყველაზე კარგი მარგი ქმედების კოეფიციანტი აქვსს ბენზემას ,და ყველაზე კარგი ვინც არის იმაში ხედავენ პრობლემას დაა საერთოდ არ ლაპარაკობენ იმაზეე სხვა სემტევს ხუთი გოლიც რომ არ აქ გატანილი სეზონში.ვინიციუს აქვს სამი მაქსიმუმი,რაზე მელაპარაკებით საერრთოდ.

გატრავმული ბეილი ნახევარი რომ უცდებოდა ის ადიოდაა სეზონში 18 ოც გოლზეეე და ესენი ვინიციუსი როდრიგო და აზარი პლიუს ასენსიო დაგნიძლავენით ეს ოთხი ერთად ვერ გაიტანს 25 გოლსს აგერ მე და აგერ თქვენ,სულ 7 გოლიი აქვს გატანილი 4 შემტევსს ნახევარი სეზონი გავიდა ხო არ ღადაობთ თქვენ..

ოთხივეზე მეტი გოლი მოდრიჩს აქვს გატანილი,,,ჩემი სიტყვა დაიმახსოვრეთ,ბენზემა ტავის სტატისტიკაზე ავააა ,მაგრამ ეს ოპთხი კაცი 25 გოლს ერთად ვერ გაიტანსს,,ამიტომააა 1.6 გოლი საშუალოდ მატჩშიი,,მაგრამ თუ რეალს სეზონი ჩაუუვარდაა ვის დაბრალდება?საუკეთესო მოთამაშეს ბენზემას,

ციტატა: MADRIDD
მერე რამდენი ასისტი გაუმაზა მაქედან ბენზემამ? ამას არ უყურებ?

მე მხოლოდ იმას ვხედავვ რომ ერთ მომენტს კაცს გადააყოლებთ,ერთადერთი მატჩი სადაც ბენზემამ ანიავა მომენტები შეიძლება ითქვას იყო ბეტისი,ორი სამი მომენტი იყო ეგეთი,მაგრამ რამდენი დაარტყავსსს ყველას ასპროცენტიანში ნუ ჩათვლით,,მე არ მახსენდება მეკარესთან პირისპირ გამაზული მომენტიიი ესეთი იყოო ეიბართანნ კი ბატონო მაგრამ რამდენიო როგორც შენ იძახი მტკნარი სიცრუეააა,ეს იცი რისი ბრალიაა??კროოსი რომ ყველა მატჩში უაზროდ ურახუნებსს,ასენსიო რომ არ ეძებს სწორ გაგრძელებასსს და გუნდურობის პრინციპებს რომ არღვევენ აი ამის ბრალია,გაქონდეთ მაუინც,.

იცი რაში მარწმუნებენ 7 მეტია 13 ზე..7 გოლი აქვს ოთხ შემტევს გატანილი,დღე ღამ მაგათ გინებაში უნდა იყოთ..ტოლობა მაინც დაუსვით,ნამეტანი მარაზმიააა,,მარტო ბენზემათი მოვიგეთ წინა სეზონში პრიმერააა სერხიოს დახმარებით მაგრამ ამ, სეზონშიი არ კმარა ესს,,სხვევბმაც უნდა დაიწყონ გატანააა,სირცხვილია ბიჭო 4 შემტევს 7 გოლი ნახევარი სეზონი გავიდააა,

7 გოლს ნახევარ სეზონში ბეილი იტანდა,,აქ ოთხ კაცს უჭირს.

კაი მიყვეთ თქვენ ლოგიკას ბენზემა მაზილაააა სიოტყვაზე,სხვები რატო ვერ იტანენნ,,,ეს თეორია ოდესღაც გამართლებული იყო,სხვა იტანდა უფრო მეტს,მაგრამ ოთხ კაცს 7 გოლი როცა აქვს გატანილი ჯერრ ვბაფშე ბენზემაა ამ ნახირებთან როგორ უნდა ახსენო.

რეალის ფორვარდია სამარცხვინო შედეგები აქვს, ბოლო სამი თამაშია სრული ამაზრზენია ბენზემას ყურება, რა არ გახსოვს მაგის გამაზვები ტო მასტი მაზვის მამაა, კროოსი რომ უბრახუნებს იმაზე თუ გიფიქრია რატო? 1-აქვს კარგი დარტყმა და მისი მთავარი იარაღია შორიდან დარტყმა, 2-მეორე იცი რატო? გუნდს ფორვარდი არ ყავს რომ გაიტანოს და ამიტომ უბრახუნებს კროოსი და ასენსიო შორიდან, კაროჩე ოღონდ ბენზემა არ გააკრიტიკო და რამოსს, კროოსს, მოდრიჩს ყველას ლანძღავ, ასთი მიდგომა არაა სწორი მეგობარო

შენ სხვების დასხმით რომ ბენზემა გამოაძვრინე სიტუაციიდან ეგრე არაა ტო, სხვებზეც ვამბობთ რომ გასაყრელი არიან, ვასკესი, ვინიციუსი, აზარი, როდრიგო, ასენსიო ვაფშე გასაყრელი არიან. და ბენზემაც, ბენზემა არ უნდა იყოს რეალის მთავარი დამრტყმელი ძალა. დროა უკვე დიდი ხანია რომ მოშორდეს მადრიდს კმარა

ბილბაოს მცველმა რომ თქვა ხელზე მომხვდა და მადლობა ღმერთს მსაჯმა არ დადოო რაღაც ამ მომენტზე სიჩუმეა

არ დაუმსახურებია რეალს გასვლა და მაგიტომაა სიჩუმე, რომელი მომენტი იყო ეგ საერთოდ არც მახსოვს.

39

15 იანვარი 2021 23:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ლეო მესი
ციტატა: MADRIDD
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
აქ როგორც ხატავენ პრობლემა ბენზემაში კი არააა,არამედდ გუნდური პრობლემა უფროააა,,ეს მეტყველებს თითოეული ფეხბურთელის სტატისტიკაზე დაა მარგი ქმედების კოეფიციენტზეე,მარტო ბენზემას არ უვარდება მატჩები,სიტყვაზე მოდრიჩიც არ მომწონს ეს ბოლო ორი მათჩია,კროოსიც არაა ის კროოსი რაც იყოო,ასენსიოზე აღარ ვსაუბრობ,აზარი ესე შემდეგ,.ანუ გუნდი რომ კარგად თამაშობდეს სიტყვაზე იქ ვიღაც ინდივიდს დააბრალებდი რამეს მაგრამმ ფაქტიაა მე მოგიყვანთ დაგიდთ სტატისტიკები და ყველაზე კარგი მარგი ქმედების კოეფიციანტი აქვსს ბენზემას ,და ყველაზე კარგი ვინც არის იმაში ხედავენ პრობლემას დაა საერთოდ არ ლაპარაკობენ იმაზეე სხვა სემტევს ხუთი გოლიც რომ არ აქ გატანილი სეზონში.ვინიციუს აქვს სამი მაქსიმუმი,რაზე მელაპარაკებით საერრთოდ.

გატრავმული ბეილი ნახევარი რომ უცდებოდა ის ადიოდაა სეზონში 18 ოც გოლზეეე და ესენი ვინიციუსი როდრიგო და აზარი პლიუს ასენსიო დაგნიძლავენით ეს ოთხი ერთად ვერ გაიტანს 25 გოლსს აგერ მე და აგერ თქვენ,სულ 7 გოლიი აქვს გატანილი 4 შემტევსს ნახევარი სეზონი გავიდა ხო არ ღადაობთ თქვენ..

ოთხივეზე მეტი გოლი მოდრიჩს აქვს გატანილი,,,ჩემი სიტყვა დაიმახსოვრეთ,ბენზემა ტავის სტატისტიკაზე ავააა ,მაგრამ ეს ოპთხი კაცი 25 გოლს ერთად ვერ გაიტანსს,,ამიტომააა 1.6 გოლი საშუალოდ მატჩშიი,,მაგრამ თუ რეალს სეზონი ჩაუუვარდაა ვის დაბრალდება?საუკეთესო მოთამაშეს ბენზემას,

ციტატა: MADRIDD
მერე რამდენი ასისტი გაუმაზა მაქედან ბენზემამ? ამას არ უყურებ?

მე მხოლოდ იმას ვხედავვ რომ ერთ მომენტს კაცს გადააყოლებთ,ერთადერთი მატჩი სადაც ბენზემამ ანიავა მომენტები შეიძლება ითქვას იყო ბეტისი,ორი სამი მომენტი იყო ეგეთი,მაგრამ რამდენი დაარტყავსსს ყველას ასპროცენტიანში ნუ ჩათვლით,,მე არ მახსენდება მეკარესთან პირისპირ გამაზული მომენტიიი ესეთი იყოო ეიბართანნ კი ბატონო მაგრამ რამდენიო როგორც შენ იძახი მტკნარი სიცრუეააა,ეს იცი რისი ბრალიაა??კროოსი რომ ყველა მატჩში უაზროდ ურახუნებსს,ასენსიო რომ არ ეძებს სწორ გაგრძელებასსს და გუნდურობის პრინციპებს რომ არღვევენ აი ამის ბრალია,გაქონდეთ მაუინც,.

იცი რაში მარწმუნებენ 7 მეტია 13 ზე..7 გოლი აქვს ოთხ შემტევს გატანილი,დღე ღამ მაგათ გინებაში უნდა იყოთ..ტოლობა მაინც დაუსვით,ნამეტანი მარაზმიააა,,მარტო ბენზემათი მოვიგეთ წინა სეზონში პრიმერააა სერხიოს დახმარებით მაგრამ ამ, სეზონშიი არ კმარა ესს,,სხვევბმაც უნდა დაიწყონ გატანააა,სირცხვილია ბიჭო 4 შემტევს 7 გოლი ნახევარი სეზონი გავიდააა,

7 გოლს ნახევარ სეზონში ბეილი იტანდა,,აქ ოთხ კაცს უჭირს.

კაი მიყვეთ თქვენ ლოგიკას ბენზემა მაზილაააა სიოტყვაზე,სხვები რატო ვერ იტანენნ,,,ეს თეორია ოდესღაც გამართლებული იყო,სხვა იტანდა უფრო მეტს,მაგრამ ოთხ კაცს 7 გოლი როცა აქვს გატანილი ჯერრ ვბაფშე ბენზემაა ამ ნახირებთან როგორ უნდა ახსენო.

რეალის ფორვარდია სამარცხვინო შედეგები აქვს, ბოლო სამი თამაშია სრული ამაზრზენია ბენზემას ყურება, რა არ გახსოვს მაგის გამაზვები ტო მასტი მაზვის მამაა, კროოსი რომ უბრახუნებს იმაზე თუ გიფიქრია რატო? 1-აქვს კარგი დარტყმა და მისი მთავარი იარაღია შორიდან დარტყმა, 2-მეორე იცი რატო? გუნდს ფორვარდი არ ყავს რომ გაიტანოს და ამიტომ უბრახუნებს კროოსი და ასენსიო შორიდან, კაროჩე ოღონდ ბენზემა არ გააკრიტიკო და რამოსს, კროოსს, მოდრიჩს ყველას ლანძღავ, ასთი მიდგომა არაა სწორი მეგობარო

შენ სხვების დასხმით რომ ბენზემა გამოაძვრინე სიტუაციიდან ეგრე არაა ტო, სხვებზეც ვამბობთ რომ გასაყრელი არიან, ვასკესი, ვინიციუსი, აზარი, როდრიგო, ასენსიო ვაფშე გასაყრელი არიან. და ბენზემაც, ბენზემა არ უნდა იყოს რეალის მთავარი დამრტყმელი ძალა. დროა უკვე დიდი ხანია რომ მოშორდეს მადრიდს კმარა

ბილბაოს მცველმა რომ თქვა ხელზე მომხვდა და მადლობა ღმერთს მსაჯმა არ დადოო რაღაც ამ მომენტზე სიჩუმეა

არ დაუმსახურებია რეალს გასვლა და მაგიტომაა სიჩუმე, რომელი მომენტი იყო ეგ საერთოდ არც მახსოვს.

რას ქვია? პენალტი იყოო აგერ ინიგო მარტინეზი იძახის და მადლობა ღმერთსო რომ არ დაიდოო, მე რავი რა გახსოვს შენ და რა არა, იყო მარა არ დადო აგერ თვითონ კაცი ამბობს.

რომ დაედო ეს ასიანი პენალტი 2-2 ხდედობა და თამაშითქც შტანგები დაგლიჯეს რას ქვია არ დაიმსახურა გეგონება ბილბაომ დაახია ბურთი ტო

40

15 იანვარი 2021 23:37

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 775
ციტატა: Dani carvajal
ეხ იოვიჩ სანამ ლეგენდინიო 33 წლის ბიზვინიჩია შენ სკამი გექნება სულ სახეზი და დარჩი მანდ და ითამაშე თუ კაცი ხარ 😁 ჩვენ ვინიცუილი ვასკესი და ასეთი ქინძები გვირჩევნია უფრო 😁 ოდეგაარდი დალპა და რათ დააბრუნეს ვერ გავიგე . მოდრიჩი ზე კლასია მაგრამ ცოტა შემოვინახოთ ხო ჯობია მალე გაძვრება სული კაცს .

სალამი დანი სად დაიკარგე დიდიხანია არ გამოჩენილხარ

41

16 იანვარი 2021 10:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დღეის მდგომარეობით რეალში არცერთი არვარგა. ბენზემაზე ცუდად სხვები თამაშობენ. ნახევარდაცვა თავისთავს არგავს და ვინგერები საერთოდ არაფრის მაქნისები არიან...
ბენზემას როარა რეალში რეალი მაინც წინ ვერწავიდოდა დღეს, თუ უკან არა ისევეე...

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (294)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)