„ვილიარეალი“ 1-1 „რეალი“

„რეალმა“ ძალიან მნიშვნელოვანი ქულები დაკარგა...


მატჩი:„ვილიარეალი“-„რეალი“
დრო: 19:15
სტადიონი: DE LA CERÁMICA

მადრიდის „რეალის“სასტარტო შემადგენლობა: კურტუა, კარვახალი, ნაჩო, ვარანი, მენდი, ოდეგორი, მოდრიჩი, კროოსი, აზარი, ვასკესი, მარიანო dle 10.1

  • Hala
  • 21 ნოემბერი 2020
  • 3272
  • 143

1

21 ნოემბერი 2020 12:03

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეჰ უდიდესი ალბათობით ბარსელონა წააგებს მაგრად მგონია და რეალი სამწუხაროდ მაგ შანსს ვერ გამოიყენებს რეალიც წააგებს უდიდესი ალბათობით. იმ ლენჩებს დაცვაში მოდი და უყურე, რამოსის გარეშე. ეს კაზემირო მაინც ყოფილიყო კროოსი ზოზინებს ეზარება თამაში მოდრიჩი გადაღლილი, მაგრად დაგვერხა, იმედია აზარი და მარიანო რამეს იზამენ თორე გოლებს რო გავუშვებთ ფაქტია, ანუ 3 გაგვიტანენ 4 უნდა გავიტანოთ, ვინაა გამტანი თორე. ის მძორი არაა და ამ იოვიჩსაც გაუჩალიჩეს რომ არ გამოიყენოს შანსი თუ რა თემაა ბიჭო აგერ ახლა ტიპმა იფრინა არაფერი ჭირდა და ჰოპ უცებ ტრავმა, რაღაც სხვა რამეშია საქმე ტიპს ფსიქოლოგიურად ანადგურებენ თუ რახდება ბენზემას არყოფნაში კაკრაზ უნდა ეთამაშა და შანსი ქონდა, პახოდუ დარწმუნებული ვარ ამ შანსს გამოიყენებდა და ერთ და სამუდამოდ დააგდებდა იმ მძორს სკამზე. ისე ბენზემას გამო აქ ვიღაცეებს ზედმეტი მოსდით და არ ვეგონო ვინემს 2 წლის მადრიდისტა. ბენზემას დედა ვატირე ბიჭო ჩემი აზრია და ვაფიქსირებ არავის შეეშალოს შეშლილი დარჩება.

2

21 ნოემბერი 2020 12:05

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დღევანდელ თამაშებზე 12 კუშსს ვერ მეტყვით

3

21 ნოემბერი 2020 12:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2040
დღეს მოგება ძაან მნიშვნელოვანია, რადგან ბარსელონაც აუცილებლად მოიგებს. დარწმუნებული ვარ, ატლეტიკო ამ თამაშს იმენო გაასხავს და თუ ჩვენ მოვიგებთ სიმეონეს მივაჩუმებთ რა

4

21 ნოემბერი 2020 12:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KING.
ეჰ უდიდესი ალბათობით ბარსელონა წააგებს მაგრად მგონია და რეალი სამწუხაროდ მაგ შანსს ვერ გამოიყენებს რეალიც წააგებს უდიდესი ალბათობით. იმ ლენჩებს დაცვაში მოდი და უყურე, რამოსის გარეშე. ეს კაზემირო მაინც ყოფილიყო კროოსი ზოზინებს ეზარება თამაში მოდრიჩი გადაღლილი, მაგრად დაგვერხა, იმედია აზარი და მარიანო რამეს იზამენ თორე გოლებს რო გავუშვებთ ფაქტია, ანუ 3 გაგვიტანენ 4 უნდა გავიტანოთ, ვინაა გამტანი თორე. ის მძორი არაა და ამ იოვიჩსაც გაუჩალიჩეს რომ არ გამოიყენოს შანსი თუ რა თემაა ბიჭო აგერ ახლა ტიპმა იფრინა არაფერი ჭირდა და ჰოპ უცებ ტრავმა, რაღაც სხვა რამეშია საქმე ტიპს ფსიქოლოგიურად ანადგურებენ თუ რახდება ბენზემას არყოფნაში კაკრაზ უნდა ეთამაშა და შანსი ქონდა, პახოდუ დარწმუნებული ვარ ამ შანსს გამოიყენებდა და ერთ და სამუდამოდ დააგდებდა იმ მძორს სკამზე. ისე ბენზემას გამო აქ ვიღაცეებს ზედმეტი მოსდით და არ ვეგონო ვინემს 2 წლის მადრიდისტა. ბენზემას დედა ვატირე ბიჭო ჩემი აზრია და ვაფიქსირებ არავის შეეშალოს შეშლილი დარჩება.

გეთანხმები ძმაო, სასტავს ბენზემაზე ბოშებს, და მე თუ იოვიჩი მირჩევნია ესეიგი არ ვიცი ფეხბურთი ფანი არ ვარ.... 22 წელია რეალის გულშემატკივარი ვარ, 6 წლის მერე რეალის გარდა სხვა გუნდი არ არსებობს ჩემთვის, და აქ იოვიჩზე რაღაცას დავწერ კარგს და თურმე აზრზე არ ვარ...... ეგ კორონა მოგონილია, ლიჟბი შანსი არ მიეცეს დაა ყველაფერს უჩალიჩებს იმენა, მართლა ანადგურებენ ფსიქოლოგიურად და ჯობია მართლა წავიდეს, და სხვაგან სადაც სულ ძირითადში იქნება და მერე უყურონ იმის თამაშს და შეადარონ ამ სირს. ყველას თავისი აზრია აქვს, რამდენი თავიცაა იმდენი აზრია და მათ არის ერთმანეთის შეურაცხყოფა საჭირო იმის გამო რომ მე ვიღაცას ვიღაცა მირჩევნია, თორე არც ჩვენ ვიცით ნაკლები შეურაცხყოფა!

5

21 ნოემბერი 2020 12:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2040
ციტატა: Guti-MURTO1992
ციტატა: KING.
ეჰ უდიდესი ალბათობით ბარსელონა წააგებს მაგრად მგონია და რეალი სამწუხაროდ მაგ შანსს ვერ გამოიყენებს რეალიც წააგებს უდიდესი ალბათობით. იმ ლენჩებს დაცვაში მოდი და უყურე, რამოსის გარეშე. ეს კაზემირო მაინც ყოფილიყო კროოსი ზოზინებს ეზარება თამაში მოდრიჩი გადაღლილი, მაგრად დაგვერხა, იმედია აზარი და მარიანო რამეს იზამენ თორე გოლებს რო გავუშვებთ ფაქტია, ანუ 3 გაგვიტანენ 4 უნდა გავიტანოთ, ვინაა გამტანი თორე. ის მძორი არაა და ამ იოვიჩსაც გაუჩალიჩეს რომ არ გამოიყენოს შანსი თუ რა თემაა ბიჭო აგერ ახლა ტიპმა იფრინა არაფერი ჭირდა და ჰოპ უცებ ტრავმა, რაღაც სხვა რამეშია საქმე ტიპს ფსიქოლოგიურად ანადგურებენ თუ რახდება ბენზემას არყოფნაში კაკრაზ უნდა ეთამაშა და შანსი ქონდა, პახოდუ დარწმუნებული ვარ ამ შანსს გამოიყენებდა და ერთ და სამუდამოდ დააგდებდა იმ მძორს სკამზე. ისე ბენზემას გამო აქ ვიღაცეებს ზედმეტი მოსდით და არ ვეგონო ვინემს 2 წლის მადრიდისტა. ბენზემას დედა ვატირე ბიჭო ჩემი აზრია და ვაფიქსირებ არავის შეეშალოს შეშლილი დარჩება.

გეთანხმები ძმაო, სასტავს ბენზემაზე ბოშებს, და მე თუ იოვიჩი მირჩევნია ესეიგი არ ვიცი ფეხბურთი ფანი არ ვარ.... 22 წელია რეალის გულშემატკივარი ვარ, 6 წლის მერე რეალის გარდა სხვა გუნდი არ არსებობს ჩემთვის, და აქ იოვიჩზე რაღაცას დავწერ კარგს და თურმე აზრზე არ ვარ...... ეგ კორონა მოგონილია, ლიჟბი შანსი არ მიეცეს დაა ყველაფერს უჩალიჩებს იმენა, მართლა ანადგურებენ ფსიქოლოგიურად და ჯობია მართლა წავიდეს, და სხვაგან სადაც სულ ძირითადში იქნება და მერე უყურონ იმის თამაშს და შეადარონ ამ სირს. ყველას თავისი აზრია აქვს, რამდენი თავიცაა იმდენი აზრია და მათ არის ერთმანეთის შეურაცხყოფა საჭირო იმის გამო რომ მე ვიღაცას ვიღაცა მირჩევნია, თორე არც ჩვენ ვიცით ნაკლები შეურაცხყოფა!



იოვიჩის კორონა ვერანაირად ვერ იქნება მოგონილი, მაგაში ვერ დაგეთანხმები ვერანაირად რა. უბრალოდ არ გაუმართლა და ეგ არის. აქ საინტერესო ისაა, მარიანოს დააყენებს თუ არა სასტარტოში. თუ ისევ არ დააყენა და ისკო გაუშვა ცრუ 9-იანზე, ჩათვალეთ დიასის დღეები დათვლილია მადრიდში

6

21 ნოემბერი 2020 12:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 775
იოვიჩს რადაემართა?

7

21 ნოემბერი 2020 12:39

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
იოვიჩზე მაგარი მარიანოა და ამას დღეს დაამტკიცებსსს ჟილკით მაინც თამაშობს,,იოვიჩი არაფრიოს მაქნისი მძორიააა,,,სასტარტოში მუდმივ მოხვედრას დამსახურება უნდა რამდენჯერაც დააყენა ზიზუმ იმძორავააა და პრესტიჟიოს გარბენიც არ გაუკეთებიაა,,,ყოველთვის ვამბობ და ვიტყვი რომ იოვიჩს უნდა მიეცეს წუთები მაგრამ რეალის პირველ ფორვარდად მისი მოხსენიებააა დაა სკამზე გინდოდეს გუნდის საუკეთესო მოთამაშეეე ეს ჩემიი აღიარებით არა ესპანეთის ჩემპიონატის საუკეთესო ფეხბურთელად დასახელებული ფეხბურთერლი რომელიც რეალის შეტევების ძრავია და ტვინიიი რომლის როლი უმნიშვნელოვანესიაააა ამ ფორმაციის რეალში იმის გამო პერსონალურად ბენზემა გძულს და იოვიჩის ფანიი ხარ ამის გამო დააზარალო გუნდის ინტერესები არის უდიდესი მკრეხელობააა სპორტული თვალსასზრისით,არაა ეს იოვიჩი ის დონეეე მუდმივი სათამშო დრო მისცესსს,,არაა ბენზემას კლ;ასის ფეხბურთელიი,,რომ ყოფილიყო კავანი ან სხვა კალიბრის ფეხბურთელიი ლოგიკასთან ახლოს იქნებოდა მაგრამ ფეხბურთელი რომელიცცც საშუალო დონესაც ვერ აკმაყოფილებს დღეს ამის გამოო გინდოდეს მაღალი კლასის ფეხბურთელის სკამზეე ჯჯდომა და არამხოლოდ სკამზე გუნდიდან გაგდებაა ლეგენდა კაცზე როცა ამას იოვიჩის გამო იტყვიიი ნამდვილად არ ხარ რეალის ქომაგი,ესაა ჩემი ოპირადი შეხედულება.შემოვდივარ საიტზე და სულ ბენზემაზე მიდისს ლაპარაკი,,,,ძაან ბევრი ებრძვით სიმართლეს,სიმართლე ისაა ამ ორ ფეხბურთელში კლასსში იმხელა სხვაობაა როგორც ცა და დედამიწაა.11 წელია კლუბშიაა და ნამდვილად აქვს იმდენი დამსახურება ცხვირმოუხოცავი იოვიჩის გამო ეგეთები არ წერროთ,თუ ვინმე მძროა დღეს ეს იოვიჩიააა.სათამშო დრო და სასტარტო რომ გინდა როცა გაყენებს პრესტიჟის გარბენი უნდა გააკეთო მაინც და ბენზემაა ასჯერ მეტს დარბისს. ესაა სიმართლე,.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

8

21 ნოემბერი 2020 12:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
იოვიჩზე მაგარი მარიანოა და ამას დღეს დაამტკიცებსსს ჟილკით მაინც თამაშობს,,იოვიჩი არაფრიოს მაქნისი მძორიააა,,,სასტარტოში მუდმივ მოხვედრას დამსახურება უნდა რამდენჯერაც დააყენა ზიზუმ იმძორავააა და პრესტიჟიოს გარბენიც არ გაუკეთებიაა,,,ყოველთვის ვამბობ და ვიტყვი რომ იოვიჩს უნდა მიეცეს წუთები მაგრამ რეალის პირველ ფორვარდად მისი მოხსენიებააა დაა სკამზე გინდოდეს გუნდის საუკეთესო მოთამაშეეე ეს ჩემიი აღიარებით არა ესპანეთის ჩემპიონატის საუკეთესო ფეხბურთელად დასახელებული ფეხბურთერლი რომელიც რეალის შეტევების ძრავია და ტვინიიი რომლის როლი უმნიშვნელოვანესიაააა ამ ფორმაციის რეალში იმის გამო პერსონალურად ბენზემა გძულს და იოვიჩის ფანიი ხარ ამის გამო დააზარალო გუნდის ინტერესები არის უდიდესი მკრეხელობააა სპორტული თვალსასზრისით,არაა ეს იოვიჩი ის დონეეე მუდმივი სათამშო დრო მისცესსს,,არაა ბენზემას კლ;ასის ფეხბურთელიი,,რომ ყოფილიყო კავანი ან სხვა კალიბრის ფეხბურთელიი ლოგიკასთან ახლოს იქნებოდა მაგრამ ფეხბურთელი რომელიცცც საშუალო დონესაც ვერ აკმაყოფილებს დღეს ამის გამოო გინდოდეს მაღალი კლასის ფეხბურთელის სკამზეე ჯჯდომა და არამხოლოდ სკამზე გუნდიდან გაგდებაა ლეგენდა კაცზე როცა ამას იოვიჩის გამო იტყვიიი ნამდვილად არ ხარ რეალის ქომაგი,ესაა ჩემი ოპირადი შეხედულება.შემოვდივარ საიტზე და სულ ბენზემაზე მიდისს ლაპარაკი,,,,ძაან ბევრი ებრძვით სიმართლეს,სიმართლე ისაა ამ ორ ფეხბურთელში კლასსში იმხელა სხვაობაა როგორც ცა და დედამიწაა.11 წელია კლუბშიაა და ნამდვილად აქვს იმდენი დამსახურება ცხვირმოუხოცავი იოვიჩის გამო ეგეთები არ წერროთ,თუ ვინმე მძროა დღეს ეს იოვიჩიააა.სათამშო დრო და სასტარტო რომ გინდა როცა გაყენებს პრესტიჟის გარბენი უნდა გააკეთო მაინც და ბენზემაა ასჯერ მეტს დარბისს. ესაა სიმართლე,.

შენ თუ რეალის ფანი იყო მევიყო ბენზემა😂😂😂

9

21 ნოემბერი 2020 12:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
პ.ს ხო კიდევ ბენზემას მომხრეებს ამ საიტზეე ნუ აბულინგებთ,.,ვერასოდეს წარმოვიდგენდიი თუუ ამ საკითხში უმცირესობაშიიი ვიქნებოდი,სხვა ლეგენდებსს კბილებით იცავთ,ვისზე ნაკლები დამსახურებები აქ?ვისზე ნალკლები აკეთაა??ამოწურა თავის შესაძლებლებლობეიო ვერ იტყვი კაცი ესპანეთის ჩემპიონატის საუკეთესო ფეხბურთელად დაასახელებ დაა ამ სეზონში 9 მატჩში ხუთი გოლი სამი ასისტი აქ ვინიციუსები და როდრიგოების ხარჯზე.დაბერდაო ვერ იტყვი ახალგაზრდა იოვბიჩზე ასჯერ მეტს დარბისს,,იბრძვის იღლიტება ტიპი ყველგანაააა გუნდის საუკეთესიო მეგოლესთან ერთადდ საუკეთესო მეპასეცაა აგერ უკვე მერამდენე წელია,რაც რონალდუ წავიდააა სტაბილურად იტანს გაქვს და გოლს პლიუს პასით რომნ შვაფასოთ საკმაოდდ მაღალი სედეგები აქვს,ანუ რეგრესირებსს ამოწურაოო ამასაც ვერ იტყვის ვინმეე,აქ მხოლოდ ერთიაა,არავითარი სპორტული ინტერესი,აქ ბენზემას ებრძვიან პიროვნულადდდ ,მე ვერ ვხსნიი აბა ლეგენდა კაცს რატომ უნდა ასხავდე იოვიჩის გამო ეს ამოუცნობი ფენომენიაა.

ხუთი კი არა ექვსი გოლი სამი ასისტი 10 მატჩშიი,.გოლს პლიუს პასთ ეს ცხრა გოლია.!!ერთადერთი მატჩში სადაც პირადად ბენზემას სინდისზეა ეს იყოოო ბეტისთან მატჩში,

ციტატა: durantula
შენ თუ რეალის ფანი იყო მევიყო ბენზემა

მე რეალის ქომაგი ვარ იქიდან როცა მიჩელის ბოლო სეზონი იყოო ,,რაულისს პირველი მატჩიდან მოყოლებული როცა დებიუტი ქონდაა,,,მე რეალის ქომაგი ვარ იქიდან როცაა ლეგენდარული კაპიტანიი სანჩესი თამაშობდა,,,პანუუჩიი,,რედონდოო,,კარამბე,,,იერო და ესე შემდეგ,ვინ და შენ ვერ მასწავლი ამ კლუბის ქომაგობასსს,შენ ის ტიპი ხარ მუდამ დისკრედიტაციას ეწევი და პროპაგანდას ლეგენდა ფეხბურთელის თუმცა ვიცი ვინც ხარ,შენ ცნობიოლი ნიკით დაიკარგე,მე კარგად ვიცი ვინც ხარ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

10

21 ნოემბერი 2020 12:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2040
ბენზემა რომ ძაან კლასნია, მაგას არ ჭირდება ბევრი გააზრება, შეხედეთ და მიხვდებით რა ციფრებზეცაა საუბარი, თუმცა იოვიჩის დაკნინებაც არ შეიძლება, მაგ ბიჭს ნამდვილად აქვს პერსპექტივა, მაგრამ ცუდ დროსაა მოსული რეალში. ზოგადად გუნდი ვერ თამაშობს, ეგ რომ აწყობილ გუნდში მოსულიყო გაცილებით მეტს შეაგდებდა.

ელემენტარული ავიღოთ, როცა თამაშის ბედი გადაწყვეტილი გაქვს, მაშინ მაინც შეუშვი მოედანზე რა. ზიზუმაც იცის ხოლმე ჩაციკვლა

11

21 ნოემბერი 2020 12:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Batumski
თუმცა იოვიჩის დაკნინებაც არ შეიძლება, მაგ ბიჭს ნამდვილად აქვს პერსპექტივა

თუ ვინმე ვინმეს აკნინებს იქითა ფლანგიაა,,მათ ენაზე ვესაუბრებიი,თუ ბენზემა მძროაა ლოგიკურად იოვიჩი რაღა გამოდისს??ძაან ტეეხავს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

12

21 ნოემბერი 2020 13:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2040
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Batumski
თუმცა იოვიჩის დაკნინებაც არ შეიძლება, მაგ ბიჭს ნამდვილად აქვს პერსპექტივა

თუ ვინმე ვინმეს აკნინებს იქითა ფლანგიაა,,მათ ენაზე ვესაუბრებიი,თუ ბენზემა მძროაა ლოგიკურად იოვიჩი რაღა გამოდისს??ძაან ტეეხავს.


ბენზემა მძორი ნამდვილად არ არის, ამ ეტაპზე მაგარი მაგარი შემტევი არ გვყავს. სამწუხაროა რეალობაა ეგ, მაგრამ ფაქტია. რეალში გაცილებით ძლიერი შემტევი უნდა იყვნენ, ვიდრე ვინისიუსი, აზრზე ვერ მოსული აზარი და ასენსიო არიან. ბენზემამ დროს გაუძლო და ფაქტი ფაქტად რჩება, თუმცა მაქსიმუმ 2 წელიწადში მისი წასვლის საკითხიც დადგება. შეხედეთ ასაკს

13

21 ნოემბერი 2020 13:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 775
სად ბენზემა და სად იოვიჩი მართლა რასა როამბობთ? გირჩევნია ერთია მარა შენიგემოვნება რო ცდება რეალობას კოსმიური სიდიდით მაშინ სხვას არუნდა მოახვიო შენიაზრი ყლიოვიჩზე

14

21 ნოემბერი 2020 13:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5255
სად იოვიჩი და სად ბენზემა ცა და დედამიწაა ..... ბენზემაზე პრეტენზიები არც მაქვს ბოლო თამაშებია გოლები გააქვს ამ თამაშს ვერ მოვიგებთ ასე მგონია სამწუხაროდ დანაკლისი ბევრი გვაქვს😞😞😫😫

15

21 ნოემბერი 2020 13:35

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2040
http://halamadrid.ge/index.php?newsid=68353

ეს სტატია ნახეთ? კლოპი რა გიჟია იმენა. ჟოტა როგორ აღმოაჩინა და ეხლა მარვინიც უნდა. ტიპს ძაან დიდი პერსპექტივა აქვს და ზიზუმ უნდა დააწინაუროს. უსწრაფრესია და კოჭებში ეტყობა მაგარი გაიზრდება

16

21 ნოემბერი 2020 14:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Batumski
თუმცა იოვიჩის დაკნინებაც არ შეიძლება, მაგ ბიჭს ნამდვილად აქვს პერსპექტივა

თუ ვინმე ვინმეს აკნინებს იქითა ფლანგიაა,,მათ ენაზე ვესაუბრებიი,თუ ბენზემა მძროაა ლოგიკურად იოვიჩი რაღა გამოდისს??ძაან ტეეხავს.

თუ კიარა ბენზემა მძორია და იოვიჩი მაგაზე მაგარი მძორი .
ბენზემას შემყურე მადრიდისტებს ბევრს დაგვავიწყდა თუ მაღალიკლასის ფორვარდი როგორი გამტანი უნდაიყოს.იოვიჩი ვერასდროს გახდება რეალის ძირითადის ფორვარდი მანდ გეთანხმები. მასეთი დონეც არაა მაგრამ ზიდანი რო ყველანაირად აფუჭებს ფაქტის. ბოლოწუთებიც არშემოყავს და რისთვის მოიყვანა თუასე უპირებდა მოქცევას. იგივე მარიანო როწავიდა რეალიდან ლიონში გოლი გოლზე გაქონდა დააბრუნეს და დასვეს სკამზე და ბენზემა ძირითადში. დრო არეძლეოდა ანთუ მიეცემოდა რამოდენიმეწუთი თამაშის მიწურულს. ამხრივ არმესმის ზიდანის და რეალის პოლიტიკის.

17

21 ნოემბერი 2020 14:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ერლინგ გოლანდი გოლდენ ბოი გახდა აფიციალნად
ერლინ გოლანდი წინა სეზონში
40 მატჩი 44 გოლი 10 ასისტი
ღმერთო გადმოგვხედე და პერესს გაუხსენი გონება
არარეალური ციფრები,ესეთი რამ მე ფეხბურთელისგან იშვიათად თუ მინახავს
რონალდუ და მესი თუ აკეთებდნენ ამას ადრე მაგრამ ამის ასაკში არა რათქმაუნდა
ციფრებს შეხედეთ ადამიანებო,მძორს რაც კარიერაში აქვს გატანილი ამან პირველივე სეზონში გაიტანა wink
მოიყვანეთ ბიჭო მალე და ეს და იოვიჩი ააწიოკებს მთელ მსოფლიოს
რონალდუ რო თავდამსხმელი ყოფილიყო ჰალანდი იქნებოდა
აი ძმაოა ფორვარდი

18

21 ნოემბერი 2020 14:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1434
benzo ro uketesia iovichze magas rat unda saubari... უკეთესი ნეხვია მაგაშია საქმე რეალს ელამი ფორვარდი არ შეშვენიის და კიდევ ზრდილობაა მთავარი და პატივისცემას ერთმანეთის ბენზოს და იოვიჩის გამო ზედმეტი არავინუნდა თქვას ამაშია საქმე ორივეს დედას ვვტენე ნაფრენალში ვისი ტრაკის საქმეა მე კონკრეტულ იგროკს როგო შევაფასებ ...ფაქტი ჯიუტია 90 პროცენტს ბენზო რეალის დონედ არ თვლის კაი იქნება გამოკიტხვაჩატარდეს ამ საიტზე და გამოჩნდება ბენზო ოქროა თუ მდზგნერი ..... აქ საუბარი არაა რომელუა უკეთესი აქ საუბარია რო იოვიჩსაც დრო და ნდობა უნდა ქონდეს ცოტა მეტი ამაშია საქმე ეს ბენზოსთვისაც კაია არ გადაიწვება და მეორე ფორვარდისთვის პაკაა😘

კი ბატონო ჰალანდი და მბაპე გვინდა

19

21 ნოემბერი 2020 15:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2040
დღევანდელ დღეს ბაიერნი ბევრად მაგარი გუნდია, ვიდრე რეალი და ეს უნდა ვაღიაროთ. თუ პერესი არ გაატიურდა და ჰაალანდი დროზე არ დაიბევა, მაგ კაცს ბავარია იყიდის და ლევანდოვსკის შეაცვლევინებს. ზუსტად საუკეთესო მდგომარეობას გამოიყენებს ბაიერნი და დაიმატებს. ისიც იფიქრებს, მადრიდში ქაოსია, აქ ყველაფერი დაწყობილიაო და დარჩება კიდეც ბუნდესლიგაში. სასწრაფოდ საჩალიჩოა მაგ კაცზე და თან ძაან აქტიურად

20

21 ნოემბერი 2020 15:35

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
დღეს ბარსა უეჭველი მოიგებს რა .ატლეტიკო 11 წელია ლა ლიგაში ვერ უგებს ბარსას და ალბათ დღესაც გაასხამენ.ჩვენ კიდე ძაან დიდი დანაკლისი გვაქვს და არამგონია რო ვილიარეას გასვლაზე მოვუგოთ sad

21

21 ნოემბერი 2020 16:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1800
აქ ზოგ ზოგიერთს რო ჰკითხო ჰოლანდი რეალის ღირსი არაა და ბენზემას ნახევარიც არარისო.როგორ მინდა ტიპი ლივერპულში წავიდეს ან ბაიერნში მერე ნახოს სასტავმა და ზიდანმა რა შეუძლია ტიპს.ვინც არ უნდა მოიყვანო ზიდანს მაინც ბენზემას არ დასვავს სკამზე.მუსტაფა ხელშეუხებელია ასეთი ტრენერის ოჯახს შე....ცი.კლოპი ნახეთ ცოტას ხარჯავს და რა კლასნი იგროკებად აქცევს.იაზიდ ძალიან დანს კიდე 100 ლიმონზე ნაკლები იგროკი არ უნდა.იტოკში ყველა ასეთი ადამიანის დედა.ვიღაცას რო კლუბზე წინ აყენებს.
-----------------------
Decimotercero

22

21 ნოემბერი 2020 17:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: guti14
დღეს ბარსა უეჭველი მოიგებს რა .ატლეტიკო 11 წელია ლა ლიგაში ვერ უგებს ბარსას და ალბათ დღესაც გაასხამენ.ჩვენ კიდე ძაან დიდი დანაკლისი გვაქვს და არამგონია რო ვილიარეას გასვლაზე მოვუგოთ sad

არამგონია სწორად ფიქრობდე,ჩემი აზრით 2 ბურთის სხვაობით მინიმუმ მაინც მოუგებს კატლეტები ესეთ ბარსას,ჯეკას გარდა კატლეტებს ვაფშე ყველა ყავთ,მთელი სეზონი მცველები აკლდა დღეს კი ოპტიმალური შემადგენლობა ყავთ,თუ ვერ მოიგებს კატლეტები არც წააგებენ და თუ წააგეს მაშინ პუტა მოხოდილა და ეგარი მარა ამ გადმოსახედიდან ესეთ ძლიერ კატლეტებს ვინმემ მოუგოთ მეტროპოლიტანოზე მითუმეტეს პუტამ რომელიც კამპზე შემტევების გარეშე გავაპეთ
რეალზე თითქმის სწორად თქვი,ჩემი აზრით ინტერისთვის ძალებს დაზოგავენ მარა აქ არამგონია უშანსოდ წავაგოთ,იმედია ფრეს მაინც გამოვკრავთ ხელს
ჩელსის მინდა შევეხო,ძაან მაგარ იგრას რო თამაშობენ მაგას არ განვიხილავ,უბრალოდ ვერნერზე და ზიეჩზე მინდა ვთქვა,არასდროს მომწონდა ეს ორი მარა პირველი მათგანი მსოფლიო დონეს დადებს და მეორე ანუ ზიეჩი არი რავი დღევანდელი ფეხბურთის ყველაზე კრეატიული კაცი,30 მილიონად იყიდა ჩელსიმ,ნეტა რეალს მოეყვანა,პასი აქვს ისეთი გუტის იოზილს მესის და ბექსის შეშურდებათ,სღლ ლამპარდს

23

21 ნოემბერი 2020 17:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3485
იოვიჩის პრობლემა ის არაა რო ცუდი მოთამაშეა. პრობლემა ისაა რო 60 მილიონია გადახდილი და ბევრად მეტის მოლოდინი ქონდა ყველას. ძაან ბევრი ფაქტორის გამო ვერ მოერგო გუნდს.სკამზე ჯდომით და ტრავმიანობით ვერ გამოიჩენს თავს.შანსი ეძლევა და ვერ იყენებს.ხან არ უმართლებს. 3-4ჯერ იყო რო გოლი გაუუქმეს. მარა საბოლოო ჯამში მივდივართ იქამდე რო ჭირდება მუდმივი სათამაშო დრო რასაც ვერ მისცემს რეალი. იმიტორო მაგის განვითარებას არ უნდა შეეწიროს გუნდის შედეგები.რეალი არარის დორტმუნდი რო ახალგაზრდა მოთამაშეებს მისცეს დრო განვითარებისთვის.როცა გყავს ბენზემა იქ იოვიჩის სასტარტოზე ლაპარაკიც არ უნდა იყოს. ამას სუბიექტურად კიარ ვამბობ.არც ბენზემას ფანი არ ვარ. მარა ობიექტურად ჯობია და ბევრად მეტს აკეთებს მოედანზე. უნდა წავიდეს იოვიჩი ეგარის და ეგ.
იდეალური იქნებოდა კავანი მოეყვანათ 1 წლით სკამზე და იოვიჩი არენდით გაეშვათ.თავისი გამოცდილებით ბევრად მეტს გაიტანდა კავანი შეზღუდულ დროში ვიდრე იოვიჩი.
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

24

21 ნოემბერი 2020 17:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1846
რეალს ვქომაგობ მეც ბავშობიდან და ვიცი ბევრს გული რაზეც წყდება... როგორც ასეთი დაგეშილი ფორვარდი არაა ბენზემა, გასაგებია და დგეს რომ ვხედავთ სხვა გუნდებში უფრო გამტან ფორვარდებს ყველა ბენზემაზე იფხანს გულს... ეგრეც არაა... აღიარეთ ის ფაქტი, რომ თვითონ გუნდს აქვს რეგრესი, ახალი სისხლია საჭირო და არაერთი(დაგვიბერდა ის სასტავი ვინც ამდენი იშრომა), ეს რამოსი რო ღმერთია თქვენთვის, იქ ბენზემას რატო არ იხსენიებთ, ეს ბოლო 2 წელი უმეტესწილად მაგ ორის დამსახურებაა რასაც აკეთებს გუნდი(კაზემირო/ვალვერდე)... არ მიყვარს შედარება 2 გოლი შეაგდო და ვსიო გადაუსვი ხაზი ეგრეე სადაა... შვილის ტოლა იოვიჩს რო ადარებ კაცს რამდენი მატჩი აქვს რეალ მადრიდში ჩატარებული და 200 + გოლი 200 + ასისტი...(იმ ფაქტსაც ივიწყებთ რონალდოს მთელი კარიერა ტრაკი უწმინდა, იმენა კაცზე თამაშობდა, მისდღემში ჯარიმა და პენლის დარტყმა არ მოუთხოვია თორე ძალიან კარგადაც ურტყამს პროსტა ბენზემაც იჩაგრება... ეგრე არაა თქვენ რომ გგონიათ თორემ უფრო კარგი შედეგი ექნებოდა... არ ვამართლებ სივრზეების გახსნით... მაგრამ როცა გუნდი დადის რამოდენიმე თამაშში, ბევრჯერ მინახავს ბებერს ბენზემას ჩამოურბენია და ბურთი აურთმევია მეტოქისთვის საჯარიმოში, ძაან ბევრ რამზე იბრმავებთ თვალებს, არაა დაგეშილი ფორვარდი, მაგრამ ძალიან კარგი ჩამშლელის ფუნქციები აქვს, კარგი მეასისტეა, თავზე კარგად თამაშობს, დარტყმის შესრულებაც კლასნი აქვს, მაგრამ ხანდახან რო აცილებს ვის არ ეშლება ნერვები, ყველას აუცილებია, მაშინ ვინიციუსი ვაბშე ამოაგდონ სასტავიდან) დააცადეთ ეს 1 წელი და მერე სკამზე გადასვავენ რაღა დარჩა, ნუ ხოცავთ ერთმანეთს... ჩემი სურვილია მეც აზარი ჰალანდი ბაპე ვიხილო წინა ხაზში, იმედია 21/22 წლებში განხორციელდება ახალ სტადიონთან ერთად ეს ყველაფერი და ისევ დაიწყება რეალის ერა!

25

21 ნოემბერი 2020 18:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: hip hop
იოვიჩის პრობლემა ის არაა რო ცუდი მოთამაშეა. პრობლემა ისაა რო 60 მილიონია გადახდილი და ბევრად მეტის მოლოდინი ქონდა ყველას. ძაან ბევრი ფაქტორის გამო ვერ მოერგო გუნდს.სკამზე ჯდომით და ტრავმიანობით ვერ გამოიჩენს თავს.შანსი ეძლევა და ვერ იყენებს.ხან არ უმართლებს. 3-4ჯერ იყო რო გოლი გაუუქმეს. მარა საბოლოო ჯამში მივდივართ იქამდე რო ჭირდება მუდმივი სათამაშო დრო რასაც ვერ მისცემს რეალი. იმიტორო მაგის განვითარებას არ უნდა შეეწიროს გუნდის შედეგები.რეალი არარის დორტმუნდი რო ახალგაზრდა მოთამაშეებს მისცეს დრო განვითარებისთვის.როცა გყავს ბენზემა იქ იოვიჩის სასტარტოზე ლაპარაკიც არ უნდა იყოს. ამას სუბიექტურად კიარ ვამბობ.არც ბენზემას ფანი არ ვარ. მარა ობიექტურად ჯობია და ბევრად მეტს აკეთებს მოედანზე. უნდა წავიდეს იოვიჩი ეგარის და ეგ.
იდეალური იქნებოდა კავანი მოეყვანათ 1 წლით სკამზე და იოვიჩი არენდით გაეშვათ.თავისი გამოცდილებით ბევრად მეტს გაიტანდა კავანი შეზღუდულ დროში ვიდრე იოვიჩი.

😂😂😂 რასეწევით ესეთს 😂😂😂 არ გაგიტყდეს :დ
ღმერთო რას თამაშობს ვერნერი

ესეთ შემტევ შემადგენლობას არ ველოდი
ოდეგორმა და მარიანომ უნდა დაამტკიცონ რო ასნავნოები არიან,სქელტრაკაც რო არი კაია მარა ვასკესის დაყენება რამდენად მართებულია არ ვიცი,ალბათ ახალდაბრუნებულ კარვას დაეხმარება დაცვაში და ჩაწოდებებზე ითამაშებს მარიანოს პონტში ალბათ ეს გათვლა აქვს ზიზუს,ვნახოთ რა გამოვა,მემომეწონა კამანდა და შედეგს ვნახავთ ცოტა ხანში

26

21 ნოემბერი 2020 18:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1869
იმეფია ვარანი დღესაც არ ჩაისვრის რაც შეეხება მარიანოს მაგრად მჯერა რომ გოლს შეაგდებს

27

21 ნოემბერი 2020 18:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რა ვასკესი კაი რაა, გავასხით

28

21 ნოემბერი 2020 19:00

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1869
ციტატა: durantula
ციტატა: hip hop
იოვიჩის პრობლემა ის არაა რო ცუდი მოთამაშეა. პრობლემა ისაა რო 60 მილიონია გადახდილი და ბევრად მეტის მოლოდინი ქონდა ყველას. ძაან ბევრი ფაქტორის გამო ვერ მოერგო გუნდს.სკამზე ჯდომით და ტრავმიანობით ვერ გამოიჩენს თავს.შანსი ეძლევა და ვერ იყენებს.ხან არ უმართლებს. 3-4ჯერ იყო რო გოლი გაუუქმეს. მარა საბოლოო ჯამში მივდივართ იქამდე რო ჭირდება მუდმივი სათამაშო დრო რასაც ვერ მისცემს რეალი. იმიტორო მაგის განვითარებას არ უნდა შეეწიროს გუნდის შედეგები.რეალი არარის დორტმუნდი რო ახალგაზრდა მოთამაშეებს მისცეს დრო განვითარებისთვის.როცა გყავს ბენზემა იქ იოვიჩის სასტარტოზე ლაპარაკიც არ უნდა იყოს. ამას სუბიექტურად კიარ ვამბობ.არც ბენზემას ფანი არ ვარ. მარა ობიექტურად ჯობია და ბევრად მეტს აკეთებს მოედანზე. უნდა წავიდეს იოვიჩი ეგარის და ეგ.
იდეალური იქნებოდა კავანი მოეყვანათ 1 წლით სკამზე და იოვიჩი არენდით გაეშვათ.თავისი გამოცდილებით ბევრად მეტს გაიტანდა კავანი შეზღუდულ დროში ვიდრე იოვიჩი.

😂😂😂 რასეწევით ესეთს 😂😂😂 არ გაგიტყდეს :დ
ღმერთო რას თამაშობს ვერნერი

ესეთ შემტევ შემადგენლობას არ ველოდი
ოდეგორმა და მარიანომ უნდა დაამტკიცონ რო ასნავნოები არიან,სქელტრაკაც რო არი კაია მარა ვასკესის დაყენება რამდენად მართებულია არ ვიცი,ალბათ ახალდაბრუნებულ კარვას დაეხმარება დაცვაში და ჩაწოდებებზე ითამაშებს მარიანოს პონტში ალბათ ეს გათვლა აქვს ზიზუს,ვნახოთ რა გამოვა,მემომეწონა კამანდა და შედეგს ვნახავთ ცოტა ხანში

იოვიჩს როცა მიეცა შანსი 1ხელაც ვერ გამოიყენა ტიპი არ დარბის ტრაკს არ ანძრევს და ეგრე რეალში არაფერი გამოვა ბენზემასთან შედარება არ შეიძლება კი მართალია ბენზემა არ მევასება მაგრამ მოძრავია ძალიან მაგარი სულ ბრძოლოს რაც შეეხება მარიანოს ბრძოლობს ტიპი სულ სულ და ძალიან კარგი ალღოაქ გოლის გატანის მე მაგალითად იოვიჩს მირჩევნია

29

21 ნოემბერი 2020 19:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
მარიანო დღესს შუაზე გაიხევა ისეთი ჟილკით გამოვააა,,აგერ ნახეთ თქვენ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

30

21 ნოემბერი 2020 19:08

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1869
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
მარიანო დღესს შუაზე გაიხევა ისეთი ჟილკით გამოვააა,,აგერ ნახეთ თქვენ.

მეც მაგას ვამბობ მარიანოს გოლი მიწერია იმდენად მჯერა

31

21 ნოემბერი 2020 19:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ჟოზე მოურინიოს აზრით, მადრიდის „რეალის“ ერთ-ერთი მთავარი სიმპატია, ამ კლუბს ვერ მოერგება...


„მე ვთვლი, რომ ერლინგ ჰოლანდის „რეალში“ გადასვლა სრული სისულელე იქნება, ვინაიდან ნორვეგიელის სათამაშო სტილი რადიკალურად განსხვავდება „მერენგებში“ არსებული ფილოსოფიისგან.“

„რუუდ ვან ნისტელროის შემდეგ „რეალში“ მძიმე ფორვარდს აღარ უთამაშია. წარმოიდგინეთ, უკვე 15 წელი გავიდა მას შემდეგ, რაც სამეფო კლუბი სხვა სტილზე გადაეწყო და თამაში რადიკალურად შეცვალა.“

„ჰოლანდის მომავალს პრემიერლიგაში ვხედავ, ის ინგლისურ ფეხბურთს ბრწყინვალედ აუღებს ალღოს.“
რასაც ვამბობდი ზუსტად ერთი ერთში თქვა მაურინიომ,კარგი მე ვტყუივარ,მაურინიოს მაინც მოუსმინეთთთ არაა ჰალანდი რეალის სტილიი,,ჩვენ გვჭირდება მბაპეეე,ერთი ერთში ჯდება ჩვენ სათამაშო ფილოსოფიაში და ზოგადად მძიმე ფორვარდები გადაშენების პირასააააა რადგან შემტევებს გაცილებით მოცულობითი სამუშაო აქვთ და გადაადგილების არეალიი,,შემტევი რომელიც დინამიკაში სხვადასხვა ოპოზიციაა კარგადდ შეუძლია მანევრირებაა სწორედ ესეთი გვინდა .ჩემი სიტყვები ერთი ერთში თქვა მაუურინიომ რასაც აქამდე მუდამ ვამბობდი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

32

21 ნოემბერი 2020 19:19

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1869
აჰა მარიანო რაგითხარით მეგობრებო?

33

21 ნოემბერი 2020 19:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აი ფორვარდი, ამდენი ხნის უთამაშებელი დააყენა სრაზუ ტენა

34

21 ნოემბერი 2020 19:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1869
ციტატა: Ssjuc
აი ფორვარდი, ამდენი ხნის უთამაშებელი დააყენა სრაზუ ტენა

მაგარი ჟილკიანია და მაგიტო იოვიჩი კიდე ტრაკს ვერ ათრევს ინდენად გასი გასიებული

35

21 ნოემბერი 2020 19:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Benzom ramdens damarta nervozi mat shoris vitom madridistebsac :))))) iovichs ki me marianoc mirchevnia marto jilka aqvs iseti rom...

36

21 ნოემბერი 2020 19:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: bururjika madrid
ციტატა: Ssjuc
აი ფორვარდი, ამდენი ხნის უთამაშებელი დააყენა სრაზუ ტენა

მაგარი ჟილკიანია და მაგიტო იოვიჩი კიდე ტრაკს ვერ ათრევს ინდენად გასი გასიებული

თუ ასე ვერ თმობს ზიდანი ბენზოს აზარი რო არ იქნება შეუწყვილოს ბენზი მარიანოს ბევრად შედეგიანი გახდება ასე შეტევა, ასენსიოს და ბრაზილიელების ფაფხურს აჯობებს

37

21 ნოემბერი 2020 19:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1869
ციტატა: Ssjuc
ციტატა: bururjika madrid
ციტატა: Ssjuc
აი ფორვარდი, ამდენი ხნის უთამაშებელი დააყენა სრაზუ ტენა

მაგარი ჟილკიანია და მაგიტო იოვიჩი კიდე ტრაკს ვერ ათრევს ინდენად გასი გასიებული

თუ ასე ვერ თმობს ზიდანი ბენზოს აზარი რო არ იქნება შეუწყვილოს ბენზი მარიანოს ბევრად შედეგიანი გახდება ასე შეტევა, ასენსიოს და ბრაზილიელების ფაფხურს აჯობებს

100%

38

21 ნოემბერი 2020 19:29

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Sani_Real
აქ ზოგ ზოგიერთს რო ჰკითხო ჰოლანდი რეალის ღირსი არაა და ბენზემას ნახევარიც არარისო.როგორ მინდა ტიპი ლივერპულში წავიდეს ან ბაიერნში მერე ნახოს სასტავმა და ზიდანმა რა შეუძლია ტიპს.ვინც არ უნდა მოიყვანო ზიდანს მაინც ბენზემას არ დასვავს სკამზე.მუსტაფა ხელშეუხებელია ასეთი ტრენერის ოჯახს შე....ცი.კლოპი ნახეთ ცოტას ხარჯავს და რა კლასნი იგროკებად აქცევს.იაზიდ ძალიან დანს კიდე 100 ლიმონზე ნაკლები იგროკი არ უნდა.იტოკში ყველა ასეთი ადამიანის დედა.ვიღაცას რო კლუბზე წინ აყენებს.

ჰაალანდი ბენზემას ვერჯობია? ერთი კარიერას ეხლააწყობს მეორე ასრულებს და ვერშეადარებ მაგრამ ისეთი სტარტი როგორიც ჰაალანდს აქ ბენზემას სიზმარშიც ვერ დაესიზმრებოდა

39

21 ნოემბერი 2020 19:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მოგიტყ,,, მძორზემა კაცს ორი სეზონი არ უთამაშია და გოლი შეაგდო,ა ძმაო ფორვარდი

40

21 ნოემბერი 2020 19:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბიჭებო რა მაინტერესებს,ეს რა ფორმა აცვია რეალს?დდ ახლა დავაკვირდი მაგას belay

41

21 ნოემბერი 2020 19:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ფორვარდი უნდა იყოს გამტანი და გოლებზე დაგეშილი. და არა სივრცეების მხსნელი, მეპასე,ჩამშლელი და ა.შ. მაგისთვის არიან ხალხი და ისინი მიხედავენ. ფორვარდმა კი პირველ რიგში თავისი უშუალო მოვალეობა უნდა გააკეთოს-გოლები გაიტანოს

42

21 ნოემბერი 2020 19:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ღმერთო რაკარგად თამაშობს დიაზი მეშინია პირველივე ტაიმში არ დასაჯოს ზიდანმა და არ შეცვალოს თორე მძორს ამოაგდებს და რა ეშველება მერე ზიზუს

43

21 ნოემბერი 2020 19:42

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ზუსტადაც გამტანი ფორვარდი, ჰალანდი ჭირდება რეალს. რონალდოს წასვლის მერე გატანილი გოლების რაოდენობა კატასტროფულადაა შემცირებული და აქედანაც ნახაევარი მცველებს და ნახევარმცველებს აქვთ გატანილი

44

21 ნოემბერი 2020 19:43

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: RAUL REAL
ფორვარდი უნდა იყოს გამტანი და გოლებზე დაგეშილი. და არა სივრცეების მხსნელი, მეპასე,ჩამშლელი და ა.შ. მაგისთვის არიან ხალხი და ისინი მიხედავენ. ფორვარდმა კი პირველ რიგში თავისი უშუალო მოვალეობა უნდა გააკეთოს-გოლები გაიტანოს

90 % მაგასვამბობთ მაგრამ არსებობენ გამონაკლოსები რომლებიც მაზილა და მძორ ფორვარდებს "ზატო პასიაქვს კაი " ამსიტყვებით აპრავებენ. რეალმა ბოლოწლებში გოლების გატანას მოუკლო საშინლად იმიტორო ფორვარდი ბრუციანია. როცა რეალს ძლიერი შეტევა ყავდა ბენზემა მაშინაც ბრუციანობდა მარა ფარავდა სხვა მის შეცდომას..

45

21 ნოემბერი 2020 19:53

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 579
ციტატა: gigaiagigaia
ბიჭებო რა მაინტერესებს,ეს რა ფორმა აცვია რეალს?დდ ახლა დავაკვირდი მაგას belay


თუ არ ვცდები ესაა დრაკონი. ჩინელებთან შეთანხმებით, მარკეტინგული სვლაა. დრაკონს ხო აქვს თავის დატვირთვა ჩინურ რელიგიასა და კულტურაში. ხოდა მაგასთან დაკავშირებით უნდა ეხატოთ, თუ არ ვცდები
-----------------------
ზიდანი: "საუკეთესო ჩემსა და კრიშტიანუს შორის? რა თქმა უნდა, მე (იცინის). კარგად იცით, რასაც ვფიქრობ. კრიშტიანუ ჩემზე საგრძნობლად ძლიერია, მიუხედავად იმისა, რომ კარგი კარიერა მქონდა".

https://www.youtube.com/channel/UCtqD02mRfSVgFZf_NyDvJtQ

46

21 ნოემბერი 2020 19:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ლინკი არ გავქთ ვინმეს რო ჩააგდოთ?

47

21 ნოემბერი 2020 19:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 579
ციტატა: gigaiagigaia
ლინკი არ გავქთ ვინმეს რო ჩააგდოთ?


https://gooool.tv/online/94044-vilyarreal-real-madrid-smotret-onlayn-21.11.2020.
html

აქ ნახე ლინკები
-----------------------
ზიდანი: "საუკეთესო ჩემსა და კრიშტიანუს შორის? რა თქმა უნდა, მე (იცინის). კარგად იცით, რასაც ვფიქრობ. კრიშტიანუ ჩემზე საგრძნობლად ძლიერია, მიუხედავად იმისა, რომ კარგი კარიერა მქონდა".

https://www.youtube.com/channel/UCtqD02mRfSVgFZf_NyDvJtQ

48

21 ნოემბერი 2020 20:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ამ მძორ იოვიჩს მარიანო მირჩევნია ჟილკით მაინც თამაშობს.მეორე ფორვარდი მარიანო უნდა იყოს
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

49

21 ნოემბერი 2020 20:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბიჭებო ეს წინ რო 9 იანი გვიყენია მარიანოა დიაზი თუ კიჭა? ტიპი რას ყომარობს,რა იოვიჩი რა მძორი ბიჭო ეს კაცი სასტავია იგროკია,რა მებრძოლი რა სისწრაფე რა დარტყმა რა მოძრაობები რა ტექნიკა,ეს მძორს და იოვიჩს ორივეს ერთად აღებულს ჯობია

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ამ მძორ იოვიჩს მარიანო მირჩევნია ჟილკით მაინც თამაშობს.მეორე ფორვარდი მარიანო უნდა იყოს

😂😂😂😂

50

21 ნოემბერი 2020 20:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ყოჩაღ მარიანო, ამდენი უნდობლობის შემდეგ რო ასე მაგრა თამაშობს ეგაა ამ კაცში დასაფასებელი.იოვიჩს რა შანსიც ეძლევა ის მაინც რო მიეცეს საკმაოდ შედეგიანი იქნება ეს კაცი. კაროჩე იოვიჩი გასაშვებია ან არენდით,ან სულ გაყიდონ.მეტი დრო მარიანოს!!!

51

21 ნოემბერი 2020 20:07

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
იოვიჩი ასჯერ მეტ დროს იღებს და მარიანო დედას უდღნნავსსს...გადააგდოს ეგ მძორი მესამე ფორვარდად..შანსი მარიანოს.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

52

21 ნოემბერი 2020 20:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აუ მენდი არის ტიპი მადრიდის კედელი რა, მარსელოს სამწუხაროდ შანსი არ აქვს. ჩემი ედენა კიდე უკლასნესია ტიპს ჯარიმის გარეშე ვერ ართმევენ ბურთს, მარა აშკარად ეტყობა რისკზე არმიდის რო ტრავმა არ მიიღოს ტიპს ეშინია დაიტანჯა. მარიანო კიდე საღოლ ტიპი ყველგანაა, იტოგში მძორზემა სკამზე და მარიანო იოვიჩი დაგლეჯენ ერთმანეთს კონკურენცია იქნება სასტიკი

ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ამ მძორ იოვიჩს მარიანო მირჩევნია ჟილკით მაინც თამაშობს.მეორე ფორვარდი მარიანო უნდა იყოს

1-იოვიჩი და მარიანო, 3-ბენზემა, მესამე კიარა მეათე. იოვიჩია მძორი ხო ნწ ნწ ნწ კაი რა ძმაო

53

21 ნოემბერი 2020 20:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1800
რედონდო. ჟილკით და გოლის გამტანობით რომელი გირჩევნია მძმორი კარიმ მუსტაფა ბენზემა თუ მარიანო დიასი?
-----------------------
Decimotercero

54

21 ნოემბერი 2020 20:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3135
სილქის რომელიმე არხზე გადის?

55

21 ნოემბერი 2020 20:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ცენტრზე მინდა ვთქვა კიდე ძაან მაგრად კომბინირებენ ოდეგარი მოდრიჩი და ტომასონი,ოდეგორი ძაან გამოგვადგება ესეთ რთულ სეზონში,მსაჯზე მინდა კიდე ვთქვა დიდი ხანია ესეთი თავდაჯერებული და დასტოინი მსაჯი არ მინახავს ვაფშე,და კიდე ვინც ამბობდით შეტევა მძორი გარეშე კატასტროფააო ამ მატჩმა ჩაგიფლავათ ერთბაშად ყველაფერი,ერთი გოლი გვინდა კიდე და იდეალურ,ისე ზიდანი რა კაცია იმენა,ორი მთავარი იგროკი არ გვყავს კაზე და სერიოჟა და ტიპი გავიდა და გასვლაზე ისე მშვიდად უგებს წყალქვეშა ნავს რო კარსიც ვერ დაგვირტყეს და ვერც კარისკენ მგონი 😂

56

21 ნოემბერი 2020 20:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რა საკაიფო ფორმა

57

21 ნოემბერი 2020 20:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მარიანომ რამდენჯერაც ითამაშა უმეტესად გოლით დაამთავრა მარა ბენზემა დაბრუნდება და ზიდანი თავის სიყვარულს 90 წუთი ათამაშებს როგორც ყოველთვის...
ჯერისეზონი რადღირს მორატამ რო ბენზემას სათამაშო დროის ნახევრის ნახევარიც არათამაშეს და გოლებშირო აჯობა😂

58

21 ნოემბერი 2020 20:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3485
ციტატა: durantula
😂😂😂 რასეწევით ესეთს 😂😂😂 არ გაგიტყდეს :დ

სხვას რო შეურაწყოფას აყენებ განსხვავებული საფეხბურთო შეხედულების გამო რამდენად სწორია შენს თავს დაუსვი ეგ კითხვა. მეც შემიძლია იგივეთი გიპასუხო მარა არ გპასუხობ იმიტორო ყველას სხვადასხვა აზრი აქვს და ყველას აზრი პატივისცემას იმსახურებს, მითუმეტეს რაიმე ალოგიკური არაფერი დამიწერია.
სხვისი აზრის პატივისცემაშია საქმე სხვა არაფერი.
-----------------------
ვენგერი 26 წელი = 0 ჩემპიონთა ლიგა
ფერგიუსონი 26 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
მოურინიო 17 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა
გვარდიოლა 10 წელი = 2 ჩემპიონთა ლიგა


ზიდანი 2.5 წელი 3 ჩემპიონთა ლიგა :)

59

21 ნოემბერი 2020 20:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3135
ალკასერი სადაა, გოლს ველოდებოდი მაგისგან უეჭველი

60

21 ნოემბერი 2020 20:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: Sani_Real
რედონდო. ჟილკით და გოლის გამტანობით რომელი გირჩევნია მძმორი კარიმ მუსტაფა ბენზემა თუ მარიანო დიასი?

კარიმ მუსტაფა ბენზემა ს კლასი უფრო მეტი აქ ვიდრე მარიანო იოვიჩს ერთად აღებულს
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

61

21 ნოემბერი 2020 20:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბიჭებო ერთი კულე მიზის გვერდით იქ თამაშგარე იყოოო იძახის კარვახალმა რო პასი გააკეთა, იყო თუ არა? რო ჩავაგდო ნაგვის ყუთში და დავახურო თუ არიყო😂😂😂😂😂😂

62

21 ნოემბერი 2020 20:13

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KingLeo10m
ალკასერი სადაა, გოლს ველოდებოდი მაგისგან უეჭველი

3.5 ნაკლები მიწერია და მგონი დაჯდება

63

21 ნოემბერი 2020 20:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
არცერთ სხვა გუნდში ბენზემას სტატისტიკის მქონე ფეხბურთელს არ აჯვავენ და თქვენ რა გჭირთ ტოო,ეგეც მარტო სტატისტიკა რო ავიღოთ და ბენზემას რეალის პოზიციურ შეტევებში და კომბინაციებში საერთოდ ყველაზე დიდი როლი აქვს და ამას ნებისმიერი მაღალი დონის მწვრთნელი ხედავს.

64

21 ნოემბერი 2020 20:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: KingLeo10m
ალკასერი სადაა, გოლს ველოდებოდი მაგისგან უეჭველი

ნუ გვთარსავ ძმაო ისეც ნახევარი გუნდი გვაკლია😂

65

21 ნოემბერი 2020 20:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Iovichs rom mariano jobia amas dges moxvdit ? :))))))))

66

21 ნოემბერი 2020 20:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Sani_Real
რედონდო. ჟილკით და გოლის გამტანობით რომელი გირჩევნია მძმორი კარიმ მუსტაფა ბენზემა თუ მარიანო დიასი?

კარიმ მუსტაფა ბენზემა ს კლასი უფრო მეტი აქ ვიდრე მარიანო იოვიჩს ერთად აღებულს

კლასზე არუკითხავს მგონი. რატო არიდებ თავს მაგკითხვას? 😀😀რადგან ბენზემა ბულკია ჟილკა მაგას არაქ გოლის გატანა მაგან არიცის და კლასით აპრავებთ მარტო. კლასიაქ ეგ მაგარი იცით.

67

21 ნოემბერი 2020 20:17

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3135
ციტატა: KING.
ციტატა: KingLeo10m
ალკასერი სადაა, გოლს ველოდებოდი მაგისგან უეჭველი

ნუ გვთარსავ ძმაო ისეც ნახევარი გუნდი გვაკლია😂

არ გთარსავთ უბრალოდ ეგ იგროკი ძაან მევასება 😂

68

21 ნოემბერი 2020 20:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: BEQA MADRID
მარიანომ რამდენჯერაც ითამაშა უმეტესად გოლით დაამთავრა მარა ბენზემა დაბრუნდება და ზიდანი თავის სიყვარულს 90 წუთი ათამაშებს როგორც ყოველთვის...
ჯერისეზონი რადღირს მორატამ რო ბენზემას სათამაშო დროის ნახევრის ნახევარიც არათამაშეს და გოლებშირო აჯობა😂

Imitom rom madridis reali marianos imedze ver iqneba did tamashebshi klashi sxvaoba ki albat xvdebi rom dzalian didia mat shoris :))))) an ar girydebat saertod rom adarebt am or tavmdamsxmels ? :)))

Benzos ver gaaqvs turme golebi da mariano iovichebi gols golze itanen turme :)))))))))

69

21 ნოემბერი 2020 20:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Kritikosi ani
ციტატა: BEQA MADRID
მარიანომ რამდენჯერაც ითამაშა უმეტესად გოლით დაამთავრა მარა ბენზემა დაბრუნდება და ზიდანი თავის სიყვარულს 90 წუთი ათამაშებს როგორც ყოველთვის...
ჯერისეზონი რადღირს მორატამ რო ბენზემას სათამაშო დროის ნახევრის ნახევარიც არათამაშეს და გოლებშირო აჯობა😂

Imitom rom madridis reali marianos imedze ver iqneba did tamashebshi klashi sxvaoba ki albat xvdebi rom dzalian didia mat shoris :))))) an ar girydebat saertod rom adarebt am or tavmdamsxmels ? :)))

დღეის მდგომარეობით გამტანი მარიანო უფროა ვიდრე ეგშენი მაღალი კლასის ბენზემა. ბენზემას მნიშვნელოვან თამაშებში გატანილი გოლი სადნახე? სად იფრინა ნეტა. ლიგაზე სადაც საჭიროიყო გაქრა და იქ რო მარიანო იყოს ძირითადში იქმებადა გაათრიოს ხოლმე რეალი შემდეგ ეტაპზე მარა ბენზემას კლასიაქ ესიცით მარტი. კლასიკოშიც კი მარიანო შემოვიდა გაიტანა ბენზემა სადიყო ,უი ხო ბენზემას კლასიაქ დამავიწყდა)))

70

21 ნოემბერი 2020 20:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1800
მე სხვანაირ პასუხს არც ველოდი კახასგან.
კლასს რაც შეეხება მარიანოს რო ეთამაშა იმდენივე რაც მუსტაფამ ითამაშა რეალში ამდენი ვარსკვლავის გვერდით.ეჭვი არ შეგეპაროს რო უფრო მაღალი კლასის ფორვარდი შეიძლებოდა გამხდარიყო მარიანო.მარიანოც იმდენივეს ყრიდა რამდენსაც ბენზემა ლიონში და რა?მოიყვანეს აქ და სკამს ახეხინებდ იაზიდ ზიდანი მაგის მანქანას დაეცეს ბომბი
-----------------------
Decimotercero

71

21 ნოემბერი 2020 20:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: BEQA MADRID
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Sani_Real
რედონდო. ჟილკით და გოლის გამტანობით რომელი გირჩევნია მძმორი კარიმ მუსტაფა ბენზემა თუ მარიანო დიასი?

კარიმ მუსტაფა ბენზემა ს კლასი უფრო მეტი აქ ვიდრე მარიანო იოვიჩს ერთად აღებულს

კლასზე არუკითხავს მგონი. რატო არიდებ თავს მაგკითხვას? 😀😀რადგან ბენზემა ბულკია ჟილკა მაგას არაქ გოლის გატანა მაგან არიცის და კლასით აპრავებთ მარტო. კლასიაქ ეგ მაგარი იცით.

ჟილკით მარიანო ორივეს სჯობია.მაგრამ ბენზემას კლასი აქ.მძორ იოვიჩს არც ერთი და არც მეორე
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

72

21 ნოემბერი 2020 20:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
მრიანო სადგაიტანს არათამაშებენ! აჰა ათამაშა დღეს გაიტანა მეტი რაგინდა . სხვათამაშებში არათამაშებს როცა ბენზემაიქმება და რანირად გაიტანოს ? ბოლო2 წუთში რო სემოიყვანს იქ სთხოვთ გატანას?

73

21 ნოემბერი 2020 20:23

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 3135
ბენზემას სხვებთან შედარება სასაცილოა ვინც რეალს ჰყოლია მის შემცვლელად იმათ ვგულისხმობ, შეუცვლელია და ვერ ვხვდები სადავო რა არის 😀 მითუმეტეს ბოლო 3 სეზონი

74

21 ნოემბერი 2020 20:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: BEQA MADRID
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Sani_Real
რედონდო. ჟილკით და გოლის გამტანობით რომელი გირჩევნია მძმორი კარიმ მუსტაფა ბენზემა თუ მარიანო დიასი?

კარიმ მუსტაფა ბენზემა ს კლასი უფრო მეტი აქ ვიდრე მარიანო იოვიჩს ერთად აღებულს

კლასზე არუკითხავს მგონი. რატო არიდებ თავს მაგკითხვას? 😀😀რადგან ბენზემა ბულკია ჟილკა მაგას არაქ გოლის გატანა მაგან არიცის და კლასით აპრავებთ მარტო. კლასიაქ ეგ მაგარი იცით.

გილის გატანა ვინ არ იცის პარარელურ სამყაროში ხარ?? 6 გოლი აქ 9 თამაში

ციტატა: KingLeo10m
ბენზემას სხვებთან შედარება სასაცილოა ვინც რეალს ჰყოლია მის შემცვლელად იმათ ვგულისხმობ, შეუცვლელია და ვერ ვხვდები სადავო რა არის 😀 მითუმეტეს ბოლო 3 სეზონი

მაგას ერთი პასუხი აქქ.ზიზღი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

75

21 ნოემბერი 2020 20:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: BEQA MADRID
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: Sani_Real
რედონდო. ჟილკით და გოლის გამტანობით რომელი გირჩევნია მძმორი კარიმ მუსტაფა ბენზემა თუ მარიანო დიასი?

კარიმ მუსტაფა ბენზემა ს კლასი უფრო მეტი აქ ვიდრე მარიანო იოვიჩს ერთად აღებულს

კლასზე არუკითხავს მგონი. რატო არიდებ თავს მაგკითხვას? 😀😀რადგან ბენზემა ბულკია ჟილკა მაგას არაქ გოლის გატანა მაგან არიცის და კლასით აპრავებთ მარტო. კლასიაქ ეგ მაგარი იცით.

ჟილკით მარიანო ორივეს სჯობია.მაგრამ ბენზემას კლასი აქ.მძორ იოვიჩს არც ერთი და არც მეორე

რავიცი იოვიჩმა სანაკრებიზე კიგაიტანა გოლები და.
ფანი კიარავინაა აქ ისეწერ რო... თითქოს იოვიჩის ფანია აქვინმეისეთი შთაბეჭდილება მრჩება

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (294)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)