La Gazzetta - ზიდანი „იუვენტუსში“ მაურისიო სარის ჩაანაცვლებს

ესპანური გამოცემა - „მარკა“, იტალიურ გამოცემებზე დაყრდნობით იტყობინება, რომ ზინედინ ზიდანი ტურინის „იუვენტუსში“ მთავარი მწვრთნელის პოსტს დაიკავებს.


მიუხედავად იმისა, რომ ფრანგი ლეგენდა აღნიშნულ ინფორმაციას კატეგორიულად უარყოფს, La Gazzetta Dello Sport იუწყება, რომ „ბებერი ქალბატონის“ ხელმძღვანელობას ზიდანთან ინტენსიური კავშირი აქვს.

„ლიონთან“ გამოვარდნა ბოლო წვეთი იყო. სარის ტურინში აღარ დატოვებენ.

„იუვენტუსი“ ზიზუს გარდა რამდენიმე კანდიდატურას განიხილავს, მაგრამ ვრცელდება ინფორმაცია, რომლის მიხედვითაც, ფრანგის სერია „ა“-ში გადასვლის შანსი ძალიან დიდია. dle 10.1

  • Ramos
  • 8 აგვისტო 2020
  • 3636
  • 35

1

8 აგვისტო 2020 16:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
აუ კიიი წაიყვანეთ ზიდანი ბენზემას ფეშქაშად გაგატანთ. :D პოჩეტინიო მოიყვანოს პერესმა მომენატრა ნამდვილი ფეხბურთის ყურება რეალის შესრულებით გუშინ თვალი შევავლე ლიონის თამაშს ისინი უფრო კოლექტიურ კომბინაციურ თამათს ცდილობენ ვიდრე ეს ჩვენი დარობოტებული ფეხბურთელები რომლის მიზანი მუდამ ერათია გაიქცნენ და ბენზემას ჩაუწოდონ არის არ არის საჯარიმოში მაინც ჩააწოდონ..... დავიღალე ასეთი სვარკის ყურებით

2

8 აგვისტო 2020 16:21

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
უფრო პოჩეტინო მივა იუვეში, ეგაა ერთი წესიერი უმუშევარი

3

8 აგვისტო 2020 16:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 357
ციტატა: Romageorgia
აუ კიიი წაიყვანეთ ზიდანი ბენზემას ფეშქაშად გაგატანთ. :D პოჩეტინიო მოიყვანოს პერესმა მომენატრა ნამდვილი ფეხბურთის ყურება რეალის შესრულებით გუშინ თვალი შევავლე ლიონის თამაშს ისინი უფრო კოლექტიურ კომბინაციურ თამათს ცდილობენ ვიდრე ეს ჩვენი დარობოტებული ფეხბურთელები რომლის მიზანი მუდამ ერათია გაიქცნენ და ბენზემას ჩაუწოდონ არის არ არის საჯარიმოში მაინც ჩააწოდონ..... დავიღალე ასეთი სვარკის ყურებით

ზიდანს უშვებ აგდებ და ლუზერი პოჩეტინო უნდა ეეჰ, მაგ კაცმა ტიტულის მოგება რა არის არ იცის. სიზმარშიც.

4

8 აგვისტო 2020 16:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIDANEE
ციტატა: Romageorgia
აუ კიიი წაიყვანეთ ზიდანი ბენზემას ფეშქაშად გაგატანთ. :D პოჩეტინიო მოიყვანოს პერესმა მომენატრა ნამდვილი ფეხბურთის ყურება რეალის შესრულებით გუშინ თვალი შევავლე ლიონის თამაშს ისინი უფრო კოლექტიურ კომბინაციურ თამათს ცდილობენ ვიდრე ეს ჩვენი დარობოტებული ფეხბურთელები რომლის მიზანი მუდამ ერათია გაიქცნენ და ბენზემას ჩაუწოდონ არის არ არის საჯარიმოში მაინც ჩააწოდონ..... დავიღალე ასეთი სვარკის ყურებით

ზიდანს უშვებ აგდებ და ლუზერი პოჩეტინო უნდა ეეჰ, მაგ კაცმა ტიტულის მოგება რა არის არ იცის. სიზმარშიც.

რა მაგრად მახატია ტიტულები იცი? მე ლამაზი ფეხბურთის ყურება მინდა და თუ უნდა ათი ფინალი წააგოს... დელბოსკეს დროინდელი რეალი მენატრება სულისშემხუთველ შეტევებს რომ ახორციელებდა შეტევა შეტევაზე რო მიდიოდა....და არა ეხლა რასაც ვუყურებ სუფთა სვარკა... ასეთი რეალი რო მენახა 2000წლებში რა შემაყვარებდა ამ გუნდს? ზიდანი ათამაშებს ანტი ფეხბურთს დაცვიდან გაიქეცი ჩააწოდე ბენზემაზე... ჯერ იმ ინგლისური გუნდის დედა ვატირე ბენზემა თავს რომ მოუგებს... კაროჩე რა ზიდანი იყო ლამაზი სტილის მიმდევარი ფეხბურთელი და როგორც მწვრთნელი სვარკაა.

5

8 აგვისტო 2020 16:46

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ზიდანის რეალს არ აქვს იმის პერსპექტივა რომ ლამაზი ფეხბურთი ითამაშოს, არ ცვლის მერამდენე წელია გუნდს და გაიქეცი ჩააწოდეა რეალის სტილი უკვე 17/18 სეზონიდან მოყოლებული

6

8 აგვისტო 2020 17:33

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 965
სარი გააგდეს იუვედან უკვე

7

8 აგვისტო 2020 17:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
არსადაც არ მიდის ზიდანი, ეგ რეალში უნდა დარჩეს, მოუყვანოს ბაბუმ კიდევ ის ფეხბურთელები რომლებსაც თხოულობს, არავინ არ მოყავთ და მაინც ტიტულებს იგებს ტიპი. მხოლოდ კლოპი თუ შეცვლის ამას ოღონდ ჯერ არსად არ წავა.

2 ტიტული მოვიგეთ მე და ზიზუმ წელს, ჩემ ხელმპწერას კიდევ წყალი არ გაუვა, რავი მაშინაც 4 ჯერ რომ მოიგო რეალმა ლიგა სეზონის დაწყებამდე დაურტყი ბეჭეტი რეალს და არცერთი არ გამაზეს, წელსაც დავსვი, მსოფლიოზე ფრანციას მოგება ვთქვი და ეგეც გამართლდა, აბა წელს რატომ არ დავდე რეალის ლიგის მოგება, იმიტომ რომ რატომღაც ვიცოდი რომ ვერ მოიგებდნენ.

ისე წელს ბარსა თუ გაცდა ნაპოლის ლიონს მგონია რომ ადვილად გაცდებიან.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

8

8 აგვისტო 2020 17:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
ციტატა: oto.reali
არსადაც არ მიდის ზიდანი, ეგ რეალში უნდა დარჩეს, მოუყვანოს ბაბუმ კიდევ ის ფეხბურთელები რომლებსაც თხოულობს, არავინ არ მოყავთ და მაინც ტიტულებს იგებს ტიპი. მხოლოდ კლოპი თუ შეცვლის ამას ოღონდ ჯერ არსად არ წავა.

2 ტიტული მოვიგეთ მე და ზიზუმ წელს, ჩემ ხელმპწერას კიდევ წყალი არ გაუვა, რავი მაშინაც 4 ჯერ რომ მოიგო რეალმა ლიგა სეზონის დაწყებამდე დაურტყი ბეჭეტი რეალს და არცერთი არ გამაზეს, წელსაც დავსვი, მსოფლიოზე ფრანციას მოგება ვთქვი და ეგეც გამართლდა, აბა წელს რატომ არ დავდე რეალის ლიგის მოგება, იმიტომ რომ რატომღაც ვიცოდი რომ ვერ მოიგებდნენ.

ისე წელს ბარსა თუ გაცდა ნაპოლის ლიონს მგონია რომ ადვილად გაცდებიან.

ბავარია ჩელსის გამარჯვებულს ხვდება ბარსა

9

8 აგვისტო 2020 17:55

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 357
ციტატა: oto.reali
ისე წელს ბარსა თუ გაცდა ნაპოლის ლიონს მგონია რომ ადვილად გაცდებიან.

ლიონი სიტის ხვდება, ბარსელონა ბავარიას

10

8 აგვისტო 2020 17:56

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
სარი გააგდო იუვემ მაგრამ მაინც არაფერი ეშველებათ

11

8 აგვისტო 2020 18:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Me mashin unda gavicino arada da gadavixarxaro fermeri ro rekordmaisters shexvdeba chemtanac mova gaxafxuli

12

8 აგვისტო 2020 18:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: oto.reali
არსადაც არ მიდის ზიდანი, ეგ რეალში უნდა დარჩეს, მოუყვანოს ბაბუმ კიდევ ის ფეხბურთელები რომლებსაც თხოულობს, არავინ არ მოყავთ და მაინც ტიტულებს იგებს ტიპი. მხოლოდ კლოპი თუ შეცვლის ამას ოღონდ ჯერ არსად არ წავა.

2 ტიტული მოვიგეთ მე და ზიზუმ წელს, ჩემ ხელმპწერას კიდევ წყალი არ გაუვა, რავი მაშინაც 4 ჯერ რომ მოიგო რეალმა ლიგა სეზონის დაწყებამდე დაურტყი ბეჭეტი რეალს და არცერთი არ გამაზეს, წელსაც დავსვი, მსოფლიოზე ფრანციას მოგება ვთქვი და ეგეც გამართლდა, აბა წელს რატომ არ დავდე რეალის ლიგის მოგება, იმიტომ რომ რატომღაც ვიცოდი რომ ვერ მოიგებდნენ.

ისე წელს ბარსა თუ გაცდა ნაპოლის ლიონს მგონია რომ ადვილად გაცდებიან.

Ukacravad da vis txoulobs? Mbape holandi pogbas? Msoplio nakrebit unda mere rom yvelaferi moigos? Gadaxede sitis vin yavda gundshi saxelgantqmuli? Sterlingi iyo da tavis tavi ver ipova liverpulshi da camovida sitishi da rogorc aatamasha guardiolam xedav.. debruini iyo da chelsidan gamoipintvrishes xedav rogorc aris exla moxodili... gundogani mkvdretit aris agdgenili.. jesusi sadgac braziliashi ipoves.. canelos mcveloba ar gaishvas arc fernandiniosi da arc laportesi. Rodrigoebit da silvebit gundi titulebs igebs... mbape holandi da pogba guardiolas ro misce mastan mogebaze unda iocnebo da tan iset lamaz fexburts dadgavs tvali momca mayurebinao... pirvel taimshi chaisvara azarma xo sheidzleba shecvalo vinit? Xedav marto benzema cvalobs xo sheidzleba iovichi daaxmaro? Xedav modrichs chagraven pizikashi xo sheidzleba valverde daaxmaro kros da kazes? Xedav carvaxals moklebuli aqvs tamashs xo sheidzleba ar gayido hakimi da konkurenti dausva gundshi? Ukve clebia chaxveuli aqvs 2 ragac pogba mbape amat iqit veravis amchnevs... maradonac xoar unda neta??

13

8 აგვისტო 2020 18:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1850
მე მაქვს ზიდანის იმედი, გუნდი ლამაზ ფეხბურთს ითამაშებს თუ შეიცვლება ბევრი რამ(თითქმის არაფერი შეცვლილა, პირიქით უარესი რონალდო წავიდა) და როგორ მოვთხოვოთ ლამაზი ფეხბურთი... რესურს რაც შეეხება აქვს ამის საშუალება და შემდეგ ნაირად უნდა განხორციელდეს: არეოლა წავა(იჯარით გვყავდა თუარ ვცდები), მოდრიჩი დატოვონ 1 წელი(შემდეგ უნდა წავიდეს, დიდი პატივისცემის მიუხედავად, საჭიროა გუნდი სწრად ფეხბურთზე გადაერთოს ვალვერდე/ოდეგორი), ნაჩო ბერდება(ალბათ რეალში სურს კარიერის დასრულება)თორებ აქამდე წავიდოდა, ხამესი უეჭველი უნდა წავიდეს, ბეილი უეჭველი უნდა წავიდეს, ბრაჰიმი უნდა წავიდეს(ესეც ცოდოა ამდენი ხანი ზის სკამზე), მარიანო უნდა წავიდეს(ცუდია რო არ ათამაშებდნენ, რისთვის დააბრუნეს და გაუფუჭეს კარიერია ვერ ვხვდები), ვალიეხო უნდა წავიდეს, სებალიოსი უნდა წავიდეს, ვისურვებდი მოდრიჩი ოდეგორმა ჩაანაცვლოს ახალგაზრდაა 21 წლისაა (წონა მოდრიჩისნაირი აქვს და სიმაღლე ოდნავ მაღალია მოდრიჩზე იემდია ჯანი და ეფექტურობა მოემატება და დაიხვეწება მაგრამ, პარალელი რომ გავავლოთ რაიყო 2-3 წლის წინ, ნათლად ჩანს როგორი მონდომებული ბიჭია), ბაპე კარგია მაგრამ არამგონია რაგაც ეგ 1-2 წელი გადმოვიდეს, მარჯვენა ფლანგზე რას იზამს ზიდანი არ ვიცი ყოველთვის ძიებაშია ვინ დააყენოს (მაგრამ მივესალმები როდრიგოს რასაც ავალებს ყოველთვის ასრულებს ხოლმე ეს გამოჩნდა თუნდაც გუშინ, რაცა უსახური ფეხბურთი ითამაშა რეალმა, გამოჩნა ასევე ბარსელონასთანაც და ა.შ) (წინააღმდეგი ვარ რომ გაუშვან იჯარით, ვის ტოვებენ მაშინ შეტებაში მაინტერესებს) აზარი მგონი დღემდე შოკშია რო რეალში გადავიდა, თუ რა ჭირს ვერ გავიგე, გასაგებია ტრამვები მაგრამ, რო შეხედავ მოძრაობს ნორმალურად, დრიბლინგიც უვარგა და კაცსაც ატყუებს, მაგრამ თავის თავზე თამაში ჯერ არ აუღია) ბენზემა ბერდება(იოვიჩზე რა ვთვა ნამდვილად არ ვიცი, რეალში გატარებული პერიოდით როგორ შევაფასო ეგ კაცი... ძალიან მიჭირს, ძალიან მიკვირს ჩელსიმ დაითრია ვერნერი და, ნუთუ ჩვენ არ შეგვეძლო)

ჰაკიმი რატომ გაყიდეს, ვერ გამიგია... ნათლად გამოჩნდა რომ მთლიანი დაცვა არის რამოსი, ეს კარვახალიც რო ბერდება ვითომ ვერ ამჩნევენ, თუ რაარის ვერ ვხვდები... იმედია რეგილონს მაინც არ გაყიდიან და დაიბრუნებენ ერთ წელში... რავიცი 2021/22 წლებში ველოდები ცვლილებებს... (იოვიჩმა-აზარი-ბეილი-ხამესი იმენა გესიამოვნება, მაგრამ რა გააკეთეს, მართლა ბენზემამ ივაჟკაცა, ეცით პატივი მაგ კაცს...)

14

8 აგვისტო 2020 19:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Rustaveli1990
მე მაქვს ზიდანის იმედი, გუნდი ლამაზ ფეხბურთს ითამაშებს თუ შეიცვლება ბევრი რამ(თითქმის არაფერი შეცვლილა, პირიქით უარესი რონალდო წავიდა) და როგორ მოვთხოვოთ ლამაზი ფეხბურთი... რესურს რაც შეეხება აქვს ამის საშუალება და შემდეგ ნაირად უნდა განხორციელდეს: არეოლა წავა(იჯარით გვყავდა თუარ ვცდები), მოდრიჩი დატოვონ 1 წელი(შემდეგ უნდა წავიდეს, დიდი პატივისცემის მიუხედავად, საჭიროა გუნდი სწრად ფეხბურთზე გადაერთოს ვალვერდე/ოდეგორი), ნაჩო ბერდება(ალბათ რეალში სურს კარიერის დასრულება)თორებ აქამდე წავიდოდა, ხამესი უეჭველი უნდა წავიდეს, ბეილი უეჭველი უნდა წავიდეს, ბრაჰიმი უნდა წავიდეს(ესეც ცოდოა ამდენი ხანი ზის სკამზე), მარიანო უნდა წავიდეს(ცუდია რო არ ათამაშებდნენ, რისთვის დააბრუნეს და გაუფუჭეს კარიერია ვერ ვხვდები), ვალიეხო უნდა წავიდეს, სებალიოსი უნდა წავიდეს, ვისურვებდი მოდრიჩი ოდეგორმა ჩაანაცვლოს ახალგაზრდაა 21 წლისაა (წონა მოდრიჩისნაირი აქვს და სიმაღლე ოდნავ მაღალია მოდრიჩზე იემდია ჯანი და ეფექტურობა მოემატება და დაიხვეწება მაგრამ, პარალელი რომ გავავლოთ რაიყო 2-3 წლის წინ, ნათლად ჩანს როგორი მონდომებული ბიჭია), ბაპე კარგია მაგრამ არამგონია რაგაც ეგ 1-2 წელი გადმოვიდეს, მარჯვენა ფლანგზე რას იზამს ზიდანი არ ვიცი ყოველთვის ძიებაშია ვინ დააყენოს (მაგრამ მივესალმები როდრიგოს რასაც ავალებს ყოველთვის ასრულებს ხოლმე ეს გამოჩნდა თუნდაც გუშინ, რაცა უსახური ფეხბურთი ითამაშა რეალმა, გამოჩნა ასევე ბარსელონასთანაც და ა.შ) (წინააღმდეგი ვარ რომ გაუშვან იჯარით, ვის ტოვებენ მაშინ შეტებაში მაინტერესებს) აზარი მგონი დღემდე შოკშია რო რეალში გადავიდა, თუ რა ჭირს ვერ გავიგე, გასაგებია ტრამვები მაგრამ, რო შეხედავ მოძრაობს ნორმალურად, დრიბლინგიც უვარგა და კაცსაც ატყუებს, მაგრამ თავის თავზე თამაში ჯერ არ აუღია) ბენზემა ბერდება(იოვიჩზე რა ვთვა ნამდვილად არ ვიცი, რეალში გატარებული პერიოდით როგორ შევაფასო ეგ კაცი... ძალიან მიჭირს, ძალიან მიკვირს ჩელსიმ დაითრია ვერნერი და, ნუთუ ჩვენ არ შეგვეძლო)

ჰაკიმი რატომ გაყიდეს, ვერ გამიგია... ნათლად გამოჩნდა რომ მთლიანი დაცვა არის რამოსი, ეს კარვახალიც რო ბერდება ვითომ ვერ ამჩნევენ, თუ რაარის ვერ ვხვდები... იმედია რეგილონს მაინც არ გაყიდიან და დაიბრუნებენ ერთ წელში... რავიცი 2021/22 წლებში ველოდები ცვლილებებს... (იოვიჩმა-აზარი-ბეილი-ხამესი იმენა გესიამოვნება, მაგრამ რა გააკეთეს, მართლა ბენზემამ ივაჟკაცა, ეცით პატივი მაგ კაცს...)

ზიდანს აქვს თავის ფილოსოფია? თუ იმ ფილოსოფიას ვერ მოერგე არ გაგაკარებს გუნდს.. ასე დაემართა იოვიჩს მარიანოს ბრაჰიმს ბეილს.. როდრიგო უჯერებს დაპროგრამებულივით ყავს... ზიდანის ხელში აზარი ვერ გაიხსნება შანსი არაა და თუ ზიდამს ტოვებენ გაყიდონ აზარი მის დატოვებას აზრი არ აქვს თუ დაუჯერა ზიდანს და გადაეწყო წიდანის ფილოსოფიაზე გაქაჩავენ ვინი იოვიჩი და სხვები აზარისთვის დაგვიანებული ეხლა მისი თამაშის შეცვლა გამორიცხულია კაცი სადაც არის კარიერის პიკზე უნდა გავიდეს რადროს თამაშის სტილის შეცვლაა 30 წლის ასაკში?

15

8 აგვისტო 2020 19:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1338
არ მგონია სიმართლე. იყოს როცა ზიზუ წავა. ასე მგონია კლოპი ან რაული ან გუტი ამათგან ერთერთი იქნება მწვთნელი ისე ალეგრისაც არ გამოვრიცხავ. პერეს ძალიან მოსწონს

16

8 აგვისტო 2020 19:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1850
სიმართლე გითხრა მე აზარზე გათვლას აღარც ვაკეთებ, დააგვიანეს მაკ კაცის ყიდვა როგორც, ერთ დროს ბაპეზე მიქარეს, მეტი ღირსია ფლორენტინო ახლაც უჭიროს მაყუთს... ეგ მეც შევამჩნიე ზიდანმა იცის სკამზე მოსმა ფეხბურთელების...(მაგრამ ბეილმა და ხამესმა თვითონ გამოთქვეს არ თამაშის სურვილი უკვე თვეებია, და დაიწერა რამოდენიმე უცხოურ საიტზე) აი მარიანო/ბრაჰიმზე გეთანხმები ორივე მონდომებული და ჟილკიანი ბიჭები არიან(სწორედ ახალგაზრდებზე ვახდენ აქცენტს მეც) სიტის არ ჰყავს ვარკვლადები მაგრამ, აგერ ახალგაზრდა კამანდით გადაუარეს რეალს(აი მართლა გამოჩნდა რა არის ურამოსო რეალი, ვაღიაროთ რეალის ფანებმა, მქონდა იმედი რო გავიდოდით, მაგრამ არა რა, რამოსი რო წავა ვინ უკაპიტნებს გუნდს? კაროჩე რა... ვნახოთ რა იქნება...

17

8 აგვისტო 2020 19:10

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 249
ციტატა: ZIDANEE
ციტატა: Romageorgia
რა მაგრად მახატია ტიტულები იცი?

აა მაშინ კაი, ამიტო გდომებია პოჩეტინო.

გადახედე ზიდანის რეალს იმ 3 სეზონში ლიგაზ. და ერთი ნახე როგორ უტევს გუნდი

კი არ უტევს დედის სულს აძრობს გრანდებს

დედის სულს კაი იყო)) გუნდი კი არა მანქანა იყი ეგ რეალი

18

8 აგვისტო 2020 19:15

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1850
კლოპი დაგვხატავდა მაგრამ რატომღაც არ მგონია... გუტის და რაულს(ჩემი აზრით ისევ ზიდანი ჯობია დარჩეს) უბრალოდ შესაცვლელია ბევრი რამ... ერთი ეს სტადიონი მოხოდონ და ერთი ნორმალური გუნდი არ მოუხოდია ფლორენტინოს გამოჩნდება რა მაფიოზიც იქნება...

რაშედარებაა იმ რეალსა და ამ რეალს შორის, მაშინაც გვქონდა პრეტენზიები, მაგრამ მაშინ გუნდი უტევდა მაინცარია ახლა კიდე საშინელებაა რეალის თამაშის ყურება... მეტი მოეთხოვება სამეფო კლუბს და იმედია ყველა ხვდება... კარგია რომ ყველაზე ცოტა ბურთი გაუშვეს მაგრამ რეალის ფილოსოფია(მაინც სულ სხვაა)

19

8 აგვისტო 2020 19:22

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Thanks for the blog loaded with so many information. Stopping by your blog helped me to get what I was looking for.

20

8 აგვისტო 2020 19:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
დიდი ალბათობით იუვეში სიმონე ინძაგი დაინიშნებაო თუ სპორტულ წყაროებს ვენდობით ..... და რაც ყველაზე მნიშვნელოვანია მილანი შეიძლება შეიხებმა შეიძინონ და მერე მე ძველებურად დავიწყებ იტალიის სერია ა ყურებას

21

8 აგვისტო 2020 19:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1850
ძალიან კარგი, იმედია... ოღონდ სერია ა მოიხოდოს და.

22

8 აგვისტო 2020 20:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ფეხბურთში არარსებობს მუდმივი წარმატების ფორმულა როდესაც ძალიან დიდი კონკურენციააა ყოველლთვისს ყველაფერს ვერ მოიგებბ ,ზოგიერთის კომენტაერი აბსოლიტური რუტინაა და საერთოდ რეალობას არის გამცდარიი,,რომელი მწვრთნელი იგებს ყოველ წელს ლიგას?რომელი კლუბი იგებს ყოველ წელს ლიგას??კონკურენციის პირობებში ეგ არის სრული აფსურდიიი,,ზიდანმა არსებული რესურსით მაქსიმალური რეზულტატი დადოო ამ სეზონშიი,,იმის ფონზე როცაა ხმაურიანად ნაყიდი მთავარი ვარსკლავი აზარს მთელი სეზონი გაუცდა ფაქტიურად და გუშინ უბრალოდ იდო მოედანზე,,იმის ფონზე რომ გყავსს ვინიიციუსი რომელსაც საერთოდ არ ესმის სათამაშო სიტუაციის ლოგიკური გაგრძელება,იმის ფონზხე როდესაცცც ასენსიო დაგემტვრა მთელი სეზონიი და მოგიწია რტოდრიგოთ ჩანაცვლება რომელიოც აბსოლიტურად გამოუცდელიააა ,იმის ფონზეე როდესააცცც გუნდში მარტო ბენზემა იყო ნათელი წერტტილი შეტევის ხაზში გამოდიხართ და ზიდანს ლანძღავთ??მე იმედი მქონდა რომ აზარი გუშინ რაღაცას იფაფხურებდა მაგრამ გუშინდელმა მატჩმაც აჩვენა საერთო სურატი დახატა რომ შეტევაში მხოლოდ ერთადერთი კაცი გვყავდა ამ სეზონში ნათელი წერტილი ბენზემა,დანარჩენებს გადახედეთ უბრალოდ შემტევებს ან ნაზხევარმცველებსსს არცერთს ბენზემას ნახევარი ასისტიც კი არ აქ გაკეთებული მთელი 44444 მატჩშიიი ,გოლებზე ზედმეტია საუბარიი,,და ამის ფონზე სიტის ნახევარცველს დებრუინს მარტო მას 20 ასისტუი აქ გაკეთებული რაც გაცილებით მეტიას ვიდრე რეალიოს ნახევარმცველებიოს სამეული,გუშინ ხაზგასმ,ით ვთქვი და გამოჩნდაა ,სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანი პოზიციები გასაძლ;იერებელი,,პირველ რიგშიიი მოდრიჩისსს შემცვლელი დწებრუინის სტილის იგროკი,მეორე რიგშიიი მარჯვენა შემტევიიი სალაჰის სტილისს გამოცდილი ვინმე ვინცცც შექმნიოს და გოლების გატანაც შეუძლიათ,კაცი ტელი სეზონი მარტო ბენზემათი თამაშობდა და რა ბნამუსით ლანძღავთ?სინდისიც კაი საქონელიააა.

და კიდევ,,აპელირებდე ლამაზ ფეხბურთზე და ამ დრიოლაად ახსენებ დე პოჩეტინოსს ჩემთვის ამოუცნობი ფენომენია,ეგ იგივეე შეშლილი ჯონი როდისმე ჰოლოვუდის ოსკაროსანი გახდეს,არსობრივადდ არ არის პოჩეტინოო სანახაობრივი ფეხბურთის მიომდევარი,ზიდანზე მეტად პრაგმატულიააა,,,მესმის ახსენებდე კლოპს გვარდიოლ;ასს,ანჩელოტს მაგრამ პოჩეტინო და ფეხბურთის სილამაზე ეგ იგივე თათია ჯაველიძე უფრო კაი კალათბურთლია ვიდრე ლებრონ ჯეიმსი იმდენად სრული ბოდვა და უტოპიაააა.მერე მეორეც საერთოდ რას მიაღწია ამ სშუალო დონის სპეციალისტმა პოჩეტინომ?ოთხეული მაქსიმუმმმმ,,,ეს ის პოჩეტინოაა ფინალი კლოპმა სრულიად უშანსოდ წააგოოო,,ბლა ბლა ბლააა პოჩეტინოსსს რაღაცც ქება დიდებააა,მე მესმის ეს რასაც ემსახურება,ზიდანს ბევრი მოძულე ყავსს,რა თქმა უნდა გუშინ ტაქტიკური შეცდომები დაუშვა არავინაა შეცდომისგან დაზღვეული მაგრამ მარტო ბენზემათიი ლიგას ვერ მოიგებ ესაა რეალობა,სასწრაფოდ საყიდიაა ფეხბურთელები ვინც ბენზემას მოახმარებიანნნ.

პოჩეტინოს 3 5 2 სისტემა გაცილებით თავდაცვითი სისტემააააა ვიდრე ზიდანის 4 3 3 ან 4 4 2 ,პოჩეტინოს 3 2 ი თავდაცვის დროს ეწყობა 5 4 1 ზე ,ტრიფიერი და ვესი რომ ყავდა ფლანგებზეე არცერთი არ იყოო შემტევი სტილის ვინგერებიი ორივეეე იყო უბრალოდ მოძრავი და სწრაფიი და ორივე თავდაცვის ფუნქციებში უფრო კარგად ერკვეოდნენნნ და ეს ორი კაციი სანჩეს ვანდერვეიველდს დაა ვერტოგენს აზღვევდნენ და რეალურად ხუთმცველიან სისტემაზე გადადიოსდა გუნდიი,,როცა არ იცით იკითხეთ მასინც პოჩეტინოს ფილოსოფიააა არის ძალიან პრაგმატულიიი სვენ გორან ერიქსენის მოდელათან დაახლოებული რომელიც ლაციოში იყენებდა ამ სისტემას 20 წლის უკანნ,თუნდაც ის ფაქტი რომ პოჩეტინოს ტოტენჰემში მას გაცილებით მეტი ფეხბურთელი ყავდა თავდაცვით ფუნქციებში გარკვეული ფეხბურთელებიიი ესეც მეტყველებს მის სათამშო სტილზეეე,რაღაც გაუგონიათ და ლაპარაკობენ,საერთოდ ზიდანთან ეგ ჩოილარი რა მოსატანიაა,ტიპი ამდენი წელიაა მწვრთნელია და ღირებული არაფერი დაუდიააა.

პოჩეტინოს 3 5 2 სისტემა გაცილებით თავდაცვითი სისტემააააა ვიდრე ზიდანის 4 3 3 ან 4 4 2 ,პოჩეტინოს5 3 2 ი თავდაცვის დროს ეწყობა 5 4 1 ზე ,ტრიფიერი და დევესი რომ ყავდა ფლანგებზეე არცერთი არ იყოო შემტევი სტილის ვინგერებიი ორივეეე იყო უბრალოდ მოძრავი და სწრაფიი და ორივე თავდაცვის ფუნქციებში უფრო კარგად ერკვეოდნენნნ და ეს ორი კაციი სანჩეს ვანდერვეიველდს დაა ვერტოგენს აზღვევდნენ და რეალურად ხუთმცველიან სისტემაზე გადადიოსდა გუნდიი,,როცა არ იცით იკითხეთ მასინც პოჩეტინოს ფილოსოფიააა არის ძალიან პრაგმატულიიი სვენ გორან ერიქსენის მოდელათან დაახლოებული რომელიც ლაციოში იყენებდა ამ სისტემას 20 წლის უკანნ,თუნდაც ის ფაქტი რომ პოჩეტინოს ტოტენჰემში მას გაცილებით მეტი ფეხბურთელი ყავდა თავდაცვით ფუნქციებში გარკვეული ფეხბურთელებიიი ესეც მეტყველებს მის სათამშო სტილზეეე,რაღაც გაუგონიათ და ლაპარაკობენ,საერთოდ ზიდანთან ეგ ჩოილარი რა მოსატანიაა,ტიპი ამდენი წელიაა მწვრთნელია და ღირებული არაფერი დაუდიააა.5 მცველს რომ მწვრთნელი იყენებს ეხა გეკითხებით ა დან ბ პუნკტამდე ლოგიკა უნდა ამას ეზოს დონეზე გეკითხებით 5 მცველს რომ მწვრთნელი იყენებნს ის თეორიულადაც შესაძლებელია შემტევი სტილიას მწვრთნელი იყოსს????

ეს დებრუინი ნამდვილი მგელიაა,მარტომ ათრიაა მთელი ნახევარდაცვაა, კროოსს სირბილის თავიც კი აღარ ქონდაააა,,,მე თუ მკითხავთ პირველ რიგში დებრუინის ტრანსფერზეეე გავაკეთებდი აქცენტსს ,და კიდევ პოგბააა ს საჭიროებაა ს ვინც ვერ ხედავს აგერ გუშინნნ გამოიჩნდააა მარტომ დებრუინმა აკენწლაა მთელი ნახევარდაცვა და ზედ მიაყოლა დაცვაცცც,,მე ადრეც ვთქვი და გავიმეორებბ,,ვინიციუსებზე და როდრიგოებზეე გუნდის აწყობა აფსურდად მიმაჩნია,,მ ოსაყვანიაა ვინმე შემდგარი სხვა შემტევებიცც მაგალითად თუუ მბაპე ვერა ან სალაჰი ან მანეეე
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

23

8 აგვისტო 2020 20:13

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 357
redondo ეს პოჩეტინო იყო რომელმაც ყველაზე საზიზღარი ფინალი ათამაშა გუნდს ფინალების ისტორიაში. ტიტული არიცის რაა ლუზერია

24

8 აგვისტო 2020 20:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: ZIDANEE
redondo ეს პოჩეტინო იყო რომელმაც ყველაზე საზიზღარი ფინალი ათამაშა გუნდს ფინალების ისტორიაში. ტიტული არიცის რაა ლუზერია

პოჩეტინოს საფირმო სქემა არის 3 5 2 სადაც გარეარბებს უდიდესი როლი ენიჭებათ,დევისი და ტრიფიერის მონაცემებით იმდივიდუალური რომ აიღო ორივეე გაცილებით პროდუკტიული არის თავდაცვის დროსსს ,და როცა გუნდი ბურთს კარგავს ეს მოზღავი სწრაფი გარემარბები ჩამოდიან უკან სწრაფად და ხუთ მცველიან სისტემაზე გადადის გუნდი,ხუთ მცვეკლიანი სისტემთ როცა გუნდი თამაშობს რა სანახაობრივ მხარეზე ან რაა შემტევის მწვრთნელის კონცეფციაზე ვსაუბრობთ,,ტიპიური პრაგმატულიი შედეგზე ორიენტირებული მწვრთნელიააა,არაფერი ღირებული ფეხბურთში მაგას არტ გაუკეთებიააა,,,არაფერი მიღწევა მაგას არ აქვს,მწვრთნელი ფასდება შედეგებით ხო??რამე ტიტული მოიგოო?ვერაფერიიი ,ის არის საშუალო დონის სპეციალისტი ესაა რეალობა.ამ ეტაპზე.ზიდანთან რა მოსატანია საერთოდ.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

25

8 აგვისტო 2020 20:25

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ზიდანი წავიდესო?
მაგას ვინც წერს ის რეალის ფანი არ მგონია,ბენიტესის რეალს უნდა გაყურებინოთ კაცმა 4 0 ები რო ნადგურდებოდა პუტებთან
ზიდანირო ეხა რეალიდან წავიდეს მანამ არ ვუყურებ რეალის თამაშებს სანამ არ დაბრუნდება რეალში
იუვეს ინძაგი დახატავს

26

8 აგვისტო 2020 20:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: rivaldo10
ფაქტია ფაქტია ვფიქრობ უფორო მეტი შეეძლო რეალს გუშინ მაგრამ რაღც ფაქტორწბმა შეუშალა

ფაქტორი საერთო სურათი რაც დვინახეე ნახევარდაცვაში დავიჩაგრეთ ,ამის არაა ფეხბურთელების სათამაშო ინტელექტუალურო დონეთი იყო განპირობებული არამედდ ფიზიკური კონდიციები,უბურთოდ უფრო მეტს მოძრაობდნენ სიტის ნახევარმცველები,გაცილებით ტემპში და სწრაფად ხდებოდა ბურთის გათამაშებაა,ინტენსივობა გვაკლააა,,ვერ ვიტყვი რომ არ იბრძოლეს,თავს ზემოდ ძალა არ იყო,ამ მათჩმა გვაჩვენაა რომ ნახევარდაცვაშიი კადრებია მოსაძიებელიი მოდრიჩის შემცვლელი პირველ რიგში,უბრალოდ როცა გუნდი ხშირად უბურთოდაააა ეს არის პირველ რიგში ნახევარდაცვის ბრალი.
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

27

8 აგვისტო 2020 20:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5254
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: rivaldo10
ფაქტია ფაქტია ვფიქრობ უფორო მეტი შეეძლო რეალს გუშინ მაგრამ რაღც ფაქტორწბმა შეუშალა

ფაქტორი საერთო სურათი რაც დვინახეე ნახევარდაცვაში დავიჩაგრეთ ,ამის არაა ფეხბურთელების სათამაშო ინტელექტუალურო დონეთი იყო განპირობებული არამედდ ფიზიკური კონდიციები,უბურთოდ უფრო მეტს მოძრაობდნენ სიტის ნახევარმცველები,გაცილებით ტემპში და სწრაფად ხდებოდა ბურთის გათამაშებაა,ინტენსივობა გვაკლააა,,ვერ ვიტყვი რომ არ იბრძოლეს,თავს ზემოდ ძალა არ იყო,ამ მათჩმა გვაჩვენაა რომ ნახევარდაცვაშიი კადრებია მოსაძიებელიი მოდრიჩის შემცვლელი პირველ რიგში,უბრალოდ როცა გუნდი ხშირად უბურთოდაააა ეს არის პირველ რიგში ნახევარდაცვის ბრალი.

100% გეთანხმები ყველაფერში

28

8 აგვისტო 2020 20:41

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 357
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
ციტატა: ZIDANEE
redondo ეს პოჩეტინო იყო რომელმაც ყველაზე საზიზღარი ფინალი ათამაშა გუნდს ფინალების ისტორიაში. ტიტული არიცის რაა ლუზერია

პოჩეტინოს საფირმო სქემა არის 3 5 2 სადაც გარეარბებს უდიდესი როლი ენიჭებათ,დევისი და ტრიფიერის მონაცემებით იმდივიდუალური რომ აიღო ორივეე გაცილებით პროდუკტიული არის თავდაცვის დროსსს ,და როცა გუნდი ბურთს კარგავს ეს მოზღავი სწრაფი გარემარბები ჩამოდიან უკან სწრაფად და ხუთ მცველიან სისტემაზე გადადის გუნდი,ხუთ მცვეკლიანი სისტემთ როცა გუნდი თამაშობს რა სანახაობრივ მხარეზე ან რაა შემტევის მწვრთნელის კონცეფციაზე ვსაუბრობთ,,ტიპიური პრაგმატულიი შედეგზე ორიენტირებული მწვრთნელიააა,არაფერი ღირებული ფეხბურთში მაგას არტ გაუკეთებიააა,,,არაფერი მიღწევა მაგას არ აქვს,მწვრთნელი ფასდება შედეგებით ხო??რამე ტიტული მოიგოო?ვერაფერიიი ,ის არის საშუალო დონის სპეციალისტი ესაა რეალობა.ამ ეტაპზე.ზიდანთან რა მოსატანია საერთოდ.

ხო მაგას ვამბობ, ზიდანი წავიდეს და ეს ქათამი მოინდომო რაღაც არარეალურია, ან მაინც სანახაობას თამაშობდეს ეს პოჩეტინო. ტიპმა ტიტულის მოგება არ იცი არაფერი ღირებული არ გაუკეთებია.

29

8 აგვისტო 2020 20:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 965
პოჩეტიმო ზიზუსთან რა მოსატანია ჯერ მარტო ავტორიტეტი აქვს იმდენი ზიდანს გასახდელში რო შევა 10 პოჩეტინოს გადაწონის. თუმცა ისიც სათქმელია რომ პოჩეს არ ღირსებია რეალის დონის კლუბი თორემ ტიტულს რომ მოიგებს მგონი ცხადია

30

8 აგვისტო 2020 21:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1850
ზიდანის ბრალი კი არ იყო რაც გუშინ მოხვდა - რამოსის ბრალი იყო რო წითელი აირტყა პირველ თამაშში, როარ ეყოჩაღა ესე - გუშინ სულ სხვა იგრას ვიხილავდით, ასევე ივაჟკაცა ვარანმაც + ნათლად გამოჩნდა მოწინააღმდეგის სილაღე (ახალგაზრდები და დიდი მონდომება), რეალს რომ ვუყურებდი აი არ უნდოდათ, თუ ვის ეთამაშებოდნენ ვერ გაიგეს, ვერ ვხვდები, ხო ქონდათ დრო, ესე მოემზადნენ დავიჯერო? უბრალოდ აჯობა სიტიმ და ვსიო. გამოჩნდა რა კალიბრიცაა დე ბრუინი(ვინც არ იცოდა), მოდრიჩს შეეტყო დაღლა(დაბერდა), კროოსიც ფართხალებდა, მაგრამ დაბნეულივით იყო... კაზემირო სუ დაცვაც აზღვევდა ფაქტობრიდავ შეტევაში არც წასულა და კიდევ კარგი, თორე უფრო მეტს გაგვიტანდნენ. შემტევებზე მაღლაც ავღნიშნე მოსაყვანია მაღალი კლასის ფორვარდი მა მარჯვნივ გვინდა კაცი... იოვიჩზ/აზარზე აღარ დავიწყებ ლაპარაკს წინასწარმეტყველი არ ვარ და მომავალ სეზონში დაამტკიცონ რაც შეუძლიათ. (ვინიციუსი ისე სადმე რო გაუშვან 1 წლით არ მოიხოდება უფრო?) წამსვლელები უნდა წავიდნენ ყველა - ფული აგროვდეს და უნდა გაძლიერდეს შეტევა (რეგილონი-ოდეგორი) უნდა დაბრუნდეს 2021 წელში...

31

8 აგვისტო 2020 21:50

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
თქვენ გამაგიჟებთ ზიდანი ბამპეს და პოგბას ითხოვს რამეს რო მივაღიოვო მითუმეტეს ლალიგაში ერთი ბარსა ყავს თავის ტოლსწორი.. შენ ინგლიში სადაც ამდენი ფული იხარჯება ტოტენჰემს სთხოვ თასი მოიგოს? სიტიმ მანიუმ ჩელსიმ დოხუია ფული დახარჯეს სადაა ტოტეს მოსაგები? გადავიდეს ზიდანი ტოტეში და ოთხეულში თუ შევა კაი კაცი იქნება... ავტორიტეტი რო აქ ცხადია მაგრამ როგორც მწვრთნელი დიდი არაფერია გაიქეცი ჩააწოდე ამით ვერ გაფრინდება... აქამდეც იმიტო გაფრინდა ის ცხოველი ყავდა ტრაკიდან გოლებს რო იტანდა არ არის რონი არ არის ტიტული. ეს ლალიგაც როგორი წვალებით დადებულია კი დაინახა ყველამ. მარტო 11კაცი არაა გუნდი 11 კაცის იქით ყველასთან დაძაბული ურთ აქვს.. ვინიც და სხვებიც ვერ ბედავენ თორემ ამოასხამთ ერთი დღეც იქნება...

32

8 აგვისტო 2020 21:58

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ხომ ვთქვი ბენზოს ვერ გააჩერებენთქო... ა ბატონო ... იმ ხუთი მომენტიდან ერთი გაიტანა და მეტს რას ვერჩით .... winked

შეტევას რას ვერჩით ისე ორ თამაშში ორი გოლი არაა ცუდი შედეგი ლიგაზე მითუმეტეს ტოპ ცხრიანი გვყავს... მცველებია საყიდელი wink wink

33

8 აგვისტო 2020 22:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5516
ციტატა: lekino
ხომ ვთქვი ბენზოს ვერ გააჩერებენთქო... ა ბატონო ... იმ ხუთი მომენტიდან ერთი გაიტანა და მეტს რას ვერჩით .... winked

შეტევას რას ვერჩით ისე ორ თამაშში ორი გოლი არაა ცუდი შედეგი ლიგაზე მითუმეტეს ტოპ ცხრიანი გვყავს... მცველებია საყიდელი wink wink

მაგ ხუთი მომენტიდან ოთხი თავად შექნნა და არცერრთი იყო ასპროცენტიანი გასატანი გინდა თუ არა
-----------------------
ზიდანი:ვინც კარიმს აკრიტიკებს ფეხბურთი არ იცის.პირადად ჩემთვის კარიმი მსოფლიოს საუკეთესო ფორვარდია.
აზარი:„ბენზემა არის საუკეთესო ფეხბურთელი, ვისთან ერთადაც ოდესმე მითამაშია. არ მომერიდება და ვიტყვი, რომ ის საუკეთესო „9“-იანია“

34

8 აგვისტო 2020 23:46

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2588
ციტატა: FERNANDO_REDONDO
არცერრთი იყო ასპროცენტიანი გასატანი

ასპროცენტიანი გასატანი რომ არ არის და ისე შეაგდებ მაშინ ხარ მაგარი აბა ისე კი ((ხარ)) ბენზემა და ეგაა ... wink

აგერ მესიმ წაქცეულმა მოატყუა სამი კაცი და მერე გოლი გაიტანა.... 5% ბარიერი გადალახა ფაქტიურად და შევიდა,, winked

35

9 აგვისტო 2020 00:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 775
ციტატა: oto.reali
არსადაც არ მიდის ზიდანი, ეგ რეალში უნდა დარჩეს, მოუყვანოს ბაბუმ კიდევ ის ფეხბურთელები რომლებსაც თხოულობს, არავინ არ მოყავთ და მაინც ტიტულებს იგებს ტიპი. მხოლოდ კლოპი თუ შეცვლის ამას ოღონდ ჯერ არსად არ წავა.

2 ტიტული მოვიგეთ მე და ზიზუმ წელს, ჩემ ხელმპწერას კიდევ წყალი არ გაუვა, რავი მაშინაც 4 ჯერ რომ მოიგო რეალმა ლიგა სეზონის დაწყებამდე დაურტყი ბეჭეტი რეალს და არცერთი არ გამაზეს, წელსაც დავსვი, მსოფლიოზე ფრანციას მოგება ვთქვი და ეგეც გამართლდა, აბა წელს რატომ არ დავდე რეალის ლიგის მოგება, იმიტომ რომ რატომღაც ვიცოდი რომ ვერ მოიგებდნენ.

ისე წელს ბარსა თუ გაცდა ნაპოლის ლიონს მგონია რომ ადვილად გაცდებიან.

ოთო მართლა მაგრად მაინტერესებს მომავალ ლიგაზე რასფიქრობ მოაწერ ხელს? wink

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (326)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)