ზიზუმ გუნდის დასვენება გადაწყვიტა

„ბენიტო ვილამარინზე“ ვიზიტის შემდეგ „რეალის“ ფეხბურთელებს ერთდღიანი შვებულება აქვთ...


ზიდანის გადაწყვეტილებით, კლუბი დღეს არ ივარჯიშებს და „ეიბართან“ მატჩისთვის მზადებას ხვალიდან შეუდგება.

ფრანგმა ლეგენდამ პირველი ვარჯიში ესპანეთის დროით 11:00 საათზე ჩანიშნა. dle 10.1

  • Hala
  • 9 მარტი 2020
  • 3738
  • 60

1

9 მარტი 2020 12:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
გადაღლილები იყვნენ აშკარად. გუნდი ვეღარ დადიოდა ბარსასთან თამაშის შემდეგ. მაგრამ ჭ კლასის შემტევები რომ არ გვყოლოდა, ამ თამაშს მაინც მოვიგებდით

2

9 მარტი 2020 12:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1170
ხო ხო დაივენეთ, თორემ გუშინ იმდენი იფრინეთ ნაღდად გეკუთვნით ერთდღიანი კი არა ბარე ორ-სამკვირიანი შვებულება.

3

9 მარტი 2020 12:27

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
ამ სეზონის იმედი არც მქონია დიდად სიმართლე გითხრათ და აზარის დამტვრევის მერე ხო საერთოდ, ზუსტად იგივე გუნდია რაც სოლარის ყავდა რაც ზიდანმა დატოვა და თქვა ამ გუნდს განახლება ჭირდებაო! არ დაიწყოთ ეხლა 300 მილიონი დახარჯეს და ასე და ისეო, მაგაზე მეტი დახარჯა პერესმა 2009 ში როპნალდო კაკა ბენზემა რო იყიდა და შედეგი როდის დადეს კი ვიცით ყველამ! ამ ზაფხულზე დიდი წმენდა წავა რაც აქამდე უნდა გაკეთებულიყო და სრულიად ახალი გუნდი უნდა გაკეთდეს! არ დასრულებულა ჯერ რეალის თაობათა ცვლა,უმტკივნეულოდაც არ ჩაივლის! თუმცა სოლარის და ლოპეტეგისგან განსხვავებით ზიდანმა ტოპ გუნდებთან 70% მოიგო თამაშების და შედეგთან ერთად თამაშიც აჩვენა გუნდმა! ესაა სხვაობა და ზაფხულზე სასურველი ტრანფერები გაკეთდება ზიდანის კარნახით და მე მაინც მჯერა ამკაცის ან როგორ გინდა არ დაიჯერო! აბა თქვენ წარმოიდგინეთ ეხლა მის ადგილზე თავი, კაცი აზრი-ბენზემა-ასენსიო ტრიოთი აპირებდა სეზონის დაწყებას და შერჩა ბენზემა როდრიგო ვინისიუსი და ვასკესი, პლიუს უმოტივაციო ინვალიდი ბეილი, ამას დაუმატე ხამესი რომელიც არც უნდა დაბრუნებულიყო! კი შეცდომები ბევრი აქვს და ყველა გადაწყვეტილებას ვერც მოვუწონებთ მაგრამ ვერც მოთხოვ ამ გუნდით შედეგს, სხვაც რომ მოიყვანონ ზიდანის ადგილზე გამოსწორდება მდგომარეობა? არამგონია ასე რო ზუსტად იმ დროებას გადის ეხლა რეალი რაც 2009 ში ქონდა!

4

9 მარტი 2020 12:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: papacha
papacha

ამ ზაფხულს მბაპეს ვერ მოიყვანს პერესი და სხვა შემტევს არ იყიდის ბაბუ. მარცხნივ არ გჭირდებათ არავინ მარჯვნივ კი გინდათ მბაპე მარა ამ ზაფხულს არამგონია მოიყვანოს. ასენსიოს ენდობა შემდეგ წელს მარა როგორ ფორმაში იქნება ეგაა სათქმელი ესეთი ტრავმის შემდეგ. ბეილს გაუშვებენ ამ ზაფხულს

5

9 მარტი 2020 12:52

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ასე აპირებენ ესენი ჩემპიონობას?

6

9 მარტი 2020 13:04

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
ციტატა: Wtf man
ციტატა: papacha
papacha

ამ ზაფხულს მბაპეს ვერ მოიყვანს პერესი და სხვა შემტევს არ იყიდის ბაბუ. მარცხნივ არ გჭირდებათ არავინ მარჯვნივ კი გინდათ მბაპე მარა ამ ზაფხულს არამგონია მოიყვანოს. ასენსიოს ენდობა შემდეგ წელს მარა როგორ ფორმაში იქნება ეგაა სათქმელი ესეთი ტრავმის შემდეგ. ბეილს გაუშვებენ ამ ზაფხულს


ამ სეოზნშიც ასენსიო უნდა ყოფილიყო წესით მარჯვნივ, იქეთ აზარი და შუაში ბენზემა, მბაპე არც მე მგონია რო მოვიდეს ამ ზაფხულს, ბეილი უეჭველი გასაშვებია აზრი არ აქ მაგის ყოფნას და სანჩოც არ იქნება ცუდი მარჯვნივ თუ მოინდომებენ! ვნახოთ

7

9 მარტი 2020 13:22

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 628
იტოკში ყველაფერი წინაა რაა შანსები 50 50ზე პროსტა ბარსას უფრო რთული კალენდარი აქვს ეს ორი თამაში აქვთ მარტივი მალიორკა და ლეგანესი და მერე ეწყებათ მიყოლებით ძაან რთული თამაშები ჩვენ ეხლა ეიბარს ვხვდებით სახლში და მერე არის ვალენსია ბერნაბეუზე ეგ თამაში იქნება უმნიშვნელოვანესი და მერე სოსიედადი მგონია მაინც რო მოვიგებთ ლა ლიგას ბოლო ტურში გადაწყდება ყველაფერი რაა. ესპანიოლი მეცოდება მე იმედია დარჩებიან ლა ლიგაში როგორღაც დააკლდებიან ლა ლიგას მაგრად
-----------------------
HALA MADRID!

8

9 მარტი 2020 13:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: papacha
ციტატა: Wtf man
ციტატა: papacha
papacha

ამ ზაფხულს მბაპეს ვერ მოიყვანს პერესი და სხვა შემტევს არ იყიდის ბაბუ. მარცხნივ არ გჭირდებათ არავინ მარჯვნივ კი გინდათ მბაპე მარა ამ ზაფხულს არამგონია მოიყვანოს. ასენსიოს ენდობა შემდეგ წელს მარა როგორ ფორმაში იქნება ეგაა სათქმელი ესეთი ტრავმის შემდეგ. ბეილს გაუშვებენ ამ ზაფხულს


ამ სეოზნშიც ასენსიო უნდა ყოფილიყო წესით მარჯვნივ, იქეთ აზარი და შუაში ბენზემა, მბაპე არც მე მგონია რო მოვიდეს ამ ზაფხულს, ბეილი უეჭველი გასაშვებია აზრი არ აქ მაგის ყოფნას და სანჩოც არ იქნება ცუდი მარჯვნივ თუ მოინდომებენ! ვნახოთ

არა სანჩო მანჩესტერში მიდის ამ ზაფხულს გადაწყვეტილია ეგ უკვე. შემტრვი არამგონია მოიყვანოს პერესმა. აჩრაფს დააბრუნებს ერთ ნახევარმცველს იყიდის და შეილება მცველიც. ბევრ ტრანსფერს არ გააკეთებს და 2021ში მბაპეზე გაიწევს

9

9 მარტი 2020 13:23

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბენზემას ვერ ელევა ზიდანი და ეგ ძვირად დაუჯდება სეზონის ბოლოს.

10

9 მარტი 2020 13:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: papacha
ციტატა: Wtf man
ციტატა: papacha
papacha

ამ ზაფხულს მბაპეს ვერ მოიყვანს პერესი და სხვა შემტევს არ იყიდის ბაბუ. მარცხნივ არ გჭირდებათ არავინ მარჯვნივ კი გინდათ მბაპე მარა ამ ზაფხულს არამგონია მოიყვანოს. ასენსიოს ენდობა შემდეგ წელს მარა როგორ ფორმაში იქნება ეგაა სათქმელი ესეთი ტრავმის შემდეგ. ბეილს გაუშვებენ ამ ზაფხულს


ამ სეოზნშიც ასენსიო უნდა ყოფილიყო წესით მარჯვნივ, იქეთ აზარი და შუაში ბენზემა, მბაპე არც მე მგონია რო მოვიდეს ამ ზაფხულს, ბეილი უეჭველი გასაშვებია აზრი არ აქ მაგის ყოფნას და სანჩოც არ იქნება ცუდი მარჯვნივ თუ მოინდომებენ! ვნახოთ

არა სანჩო მანჩესტერში მიდის ამ ზაფხულს გადაწყვეტილია ეგ უკვე. შემტრვი არამგონია მოიყვანოს პერესმა. აჩრაფს დააბრუნებს ერთ ნახევარმცველს იყიდის და შეილება მცველიც. ბევრ ტრანსფერს არ გააკეთებს და 2021ში მბაპეზე გაიწევს

Vaa martla shen raici tu peresma dagireka

11

9 მარტი 2020 13:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 436
რა გადაღლილობაზე საუბრობთ ხალხო კარგით რაა 1 კვირა ქონდათ, 2 დღეში ერთხელ უწევთ ზოგჯერ ინგლისში თამაში და ისინი არ წუწუნებენ ამდენს

12

9 მარტი 2020 13:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Zaza2000
ციტატა: Wtf man
ციტატა: papacha
ციტატა: Wtf man
ციტატა: papacha
papacha

ამ ზაფხულს მბაპეს ვერ მოიყვანს პერესი და სხვა შემტევს არ იყიდის ბაბუ. მარცხნივ არ გჭირდებათ არავინ მარჯვნივ კი გინდათ მბაპე მარა ამ ზაფხულს არამგონია მოიყვანოს. ასენსიოს ენდობა შემდეგ წელს მარა როგორ ფორმაში იქნება ეგაა სათქმელი ესეთი ტრავმის შემდეგ. ბეილს გაუშვებენ ამ ზაფხულს


ამ სეოზნშიც ასენსიო უნდა ყოფილიყო წესით მარჯვნივ, იქეთ აზარი და შუაში ბენზემა, მბაპე არც მე მგონია რო მოვიდეს ამ ზაფხულს, ბეილი უეჭველი გასაშვებია აზრი არ აქ მაგის ყოფნას და სანჩოც არ იქნება ცუდი მარჯვნივ თუ მოინდომებენ! ვნახოთ

არა სანჩო მანჩესტერში მიდის ამ ზაფხულს გადაწყვეტილია ეგ უკვე. შემტრვი არამგონია მოიყვანოს პერესმა. აჩრაფს დააბრუნებს ერთ ნახევარმცველს იყიდის და შეილება მცველიც. ბევრ ტრანსფერს არ გააკეთებს და 2021ში მბაპეზე გაიწევს

Vaa martla shen raici tu peresma dagireka

ხო პერესმა დამირეკა ზაზას უთხარი 2021ში ვიყიდი მბაპესო

13

9 მარტი 2020 14:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Zaza2000
ციტატა: Wtf man
ციტატა: papacha
ციტატა: Wtf man
ციტატა: papacha
papacha

ამ ზაფხულს მბაპეს ვერ მოიყვანს პერესი და სხვა შემტევს არ იყიდის ბაბუ. მარცხნივ არ გჭირდებათ არავინ მარჯვნივ კი გინდათ მბაპე მარა ამ ზაფხულს არამგონია მოიყვანოს. ასენსიოს ენდობა შემდეგ წელს მარა როგორ ფორმაში იქნება ეგაა სათქმელი ესეთი ტრავმის შემდეგ. ბეილს გაუშვებენ ამ ზაფხულს


ამ სეოზნშიც ასენსიო უნდა ყოფილიყო წესით მარჯვნივ, იქეთ აზარი და შუაში ბენზემა, მბაპე არც მე მგონია რო მოვიდეს ამ ზაფხულს, ბეილი უეჭველი გასაშვებია აზრი არ აქ მაგის ყოფნას და სანჩოც არ იქნება ცუდი მარჯვნივ თუ მოინდომებენ! ვნახოთ

არა სანჩო მანჩესტერში მიდის ამ ზაფხულს გადაწყვეტილია ეგ უკვე. შემტრვი არამგონია მოიყვანოს პერესმა. აჩრაფს დააბრუნებს ერთ ნახევარმცველს იყიდის და შეილება მცველიც. ბევრ ტრანსფერს არ გააკეთებს და 2021ში მბაპეზე გაიწევს

Vaa martla shen raici tu peresma dagireka

ხო პერესმა დამირეკა ზაზას უთხარი 2021ში ვიყიდი მბაპესო

Shen rac shen gawyobs imas wer aba shemtevs rogor ariyidis reali dgesdgeobit yvelaze metad shetevashi ujirs gunds tu sadme unda movides fegburtelebi es shetevashi aba naxevardacva da dacva kargi gvyavs

14

9 მარტი 2020 14:09

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Zaza2000
ციტატა: Wtf man
ციტატა: Zaza2000
ციტატა: Wtf man
ციტატა: papacha
ციტატა: Wtf man
ციტატა: papacha
papacha

ამ ზაფხულს მბაპეს ვერ მოიყვანს პერესი და სხვა შემტევს არ იყიდის ბაბუ. მარცხნივ არ გჭირდებათ არავინ მარჯვნივ კი გინდათ მბაპე მარა ამ ზაფხულს არამგონია მოიყვანოს. ასენსიოს ენდობა შემდეგ წელს მარა როგორ ფორმაში იქნება ეგაა სათქმელი ესეთი ტრავმის შემდეგ. ბეილს გაუშვებენ ამ ზაფხულს


ამ სეოზნშიც ასენსიო უნდა ყოფილიყო წესით მარჯვნივ, იქეთ აზარი და შუაში ბენზემა, მბაპე არც მე მგონია რო მოვიდეს ამ ზაფხულს, ბეილი უეჭველი გასაშვებია აზრი არ აქ მაგის ყოფნას და სანჩოც არ იქნება ცუდი მარჯვნივ თუ მოინდომებენ! ვნახოთ

არა სანჩო მანჩესტერში მიდის ამ ზაფხულს გადაწყვეტილია ეგ უკვე. შემტრვი არამგონია მოიყვანოს პერესმა. აჩრაფს დააბრუნებს ერთ ნახევარმცველს იყიდის და შეილება მცველიც. ბევრ ტრანსფერს არ გააკეთებს და 2021ში მბაპეზე გაიწევს

Vaa martla shen raici tu peresma dagireka

ხო პერესმა დამირეკა ზაზას უთხარი 2021ში ვიყიდი მბაპესო

Shen rac shen gawyobs imas wer aba shemtevs rogor ariyidis reali dgesdgeobit yvelaze metad shetevashi ujirs gunds tu sadme unda movides fegburtelebi es shetevashi aba naxevardacva da dacva kargi gvyavs

მოვა ზაფხული და ნახავ ვისაც იყიდის

15

9 მარტი 2020 14:11

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1384
ლა ლიგას თუ მოვიგებთ არც არავის იყიდეს ფულის კრიჟანი პერესი, ვირბენთ ისევ იმპოტენტი შეტევით, დიდი დიდი არენდით გაშვებული ხალხი დააბრუნოს და კამავინგა იყიდოს. მბაპეს არავინ გაგვატანს 2021 წლამდე და სხვაში პერესი 100 მილიონზე მეტს არ გადაიხდის.

16

9 მარტი 2020 14:15

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბაპე პოგბა ჰოლანდი ეს სამი ფეხბურთელი ჰაერივით ჭირდება რეალს და ეს მწვრთნელი:
Julian Nagelsmann. ყველაფერი თავის კალაპოტში ჩაჯდება.

17

9 მარტი 2020 14:16

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: el moro
რა გადაღლილობაზე საუბრობთ ხალხო კარგით რაა 1 კვირა ქონდათ, 2 დღეში ერთხელ უწევთ ზოგჯერ ინგლისში თამაში და ისინი არ წუწუნებენ ამდენს

მართალი ხარ ძმაოო, გადაღლილობაზე ლაპარაკი მართლა სისულელეაა რააა, უბრალოდ ვერ ითამაშეს, თამაში როცა აქ მოსაგებიი და სკამზე ამდენი შემტევი ყავს და 79 წუთზე ვალვერდეს რომმ შემოიყვანს წააგებს აბა რას იზამს, ან ეს ვასკესსი რას ათამაშა საერთოდ, მოკლედ აჭრილია ზიზუ მაგარი

18

9 მარტი 2020 14:21

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1384
ციტატა: Tomorrowland
პოგბა

პოგბა რაში გვჭირდება? კიდევ ერთი ბენზემა გინდა გუნდში რომ იყოს? რომელსაც არც როტაცია შეეხება და როგორ ფორმაშიც არ უნდა იყოს სასტავში იქნება, მის პოზიციაზე სხვა მოთამაშეებს კი კარიერა მოესპობათ, ეგეთი ერთიც გვეყოფა გუნდში, თან პოგბას სიზარმაცე და კაპრიზები რო ვიცი მეორე ბეილი იქნება და ბეილივით კონტრაქტის ბოლომდე ვერ მოვიშორებთ ,პერესი ისეთ ასტრონომიულ ხელფასს დაუნიშნავს სხვა ვერცერთი გუნდი ვერ გაწვდება.

19

9 მარტი 2020 14:57

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
პოგბაზე რეებს წერთ ბიჭო არ გიტყდებათ?
ამჟამად საუკეთესოა თავის პოზიციაზე
ტყუილად გაგიგონიათ პოგბა და გაიძახით რაღაცეებს
ან თამაშებს თუ უყურებდით მაგის ემიუში ან იუვეში?
ტიპი ცარიელი კლასია
დარტყმა გინდა ართმევა გინდა პასი გინდა თუ რა გინდა რო არ ქონდეს
პოგბა მოსაყვანია უეჭ
ასევე სალაჰი და ჰაკიმია დასაბრუნებელი
პლიუს იკაკო

20

9 მარტი 2020 15:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ერთი 8 თავით მაღლა დგას ვალვერდე პოგბაზე😂

21

9 მარტი 2020 15:11

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: 8-I N I E S T A
ერთი 8 თავით მაღლა დგას ვალვერდე პოგბაზე😂

ამ საიტის წევრები ყველას და ყველაფერს დააბრალებენ ოღონდ ზიდანს არა :))) ეს რო კაცი იყო ამ დონის იგროკს სკამზე დააგდებდა? ამხელა პოტენციალის იგროკი როგორიც იოვიჩია დეგენერატი უნდა იყო სკამზე რო დასვა.

22

9 მარტი 2020 15:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
ციტატა: ZIDAN KING
პოგბაზე რეებს წერთ ბიჭო არ გიტყდებათ?
ამჟამად საუკეთესოა თავის პოზიციაზე
ტყუილად გაგიგონიათ პოგბა და გაიძახით რაღაცეებს
ან თამაშებს თუ უყურებდით მაგის ემიუში ან იუვეში?
ტიპი ცარიელი კლასია
დარტყმა გინდა ართმევა გინდა პასი გინდა თუ რა გინდა რო არ ქონდეს
პოგბა მოსაყვანია უეჭ
ასევე სალაჰი და ჰაკიმია დასაბრუნებელი
პლიუს იკაკო


კაზემიროს გარეშე გუნდი არ ვარგა, კროოსი ხელშეუხებელია 1-2 წელი კიდე, ვალვერდე რაც გამოჩნდა მის მერე დაეტყო გუნდს ნახევარდაცვაში გამოცოცხლება, რამდენჯერაც არ ითამაშა მაგ ბიჭმა ან წავაგეთ ან ფრე ვითამაშეთ, რომლის მაგივრად აყენებ პოგბას სასტავში? ვალვერდე რო დარბის ნიშადურ ამოცხებულივით პოგბა ირბენს მაგდენს? ან კაზემიროს ფუნქციებს შეასრულებს? კროოსი სკამზე გადაჯდება? ზედმეტია პოგბა! დიდი ნიჭის მქონეა ორი აზრი არაა მაგრამ რეალში დღეს ზედმეტია, ყველაზე ნაკლებად ნახცევარდაცვაში ჭირდება რეალს ეხლა ახალი სახე! მარჯვენა ვინგერი და ბენზემას შემცვლელია ღირსეული ვინმე მოსაყვანი და მბაპეს გარდა ვერავინ ვერ ჩადება დღევანდელი რეალის სქემაში

23

9 მარტი 2020 15:43

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1943
ციტატა: papacha
ამ სეზონის იმედი არც მქონია დიდად სიმართლე გითხრათ და აზარის დამტვრევის მერე ხო საერთოდ, ზუსტად იგივე გუნდია რაც სოლარის ყავდა რაც ზიდანმა დატოვა და თქვა ამ გუნდს განახლება ჭირდებაო! არ დაიწყოთ ეხლა 300 მილიონი დახარჯეს და ასე და ისეო, მაგაზე მეტი დახარჯა პერესმა 2009 ში როპნალდო კაკა ბენზემა რო იყიდა და შედეგი როდის დადეს კი ვიცით ყველამ! ამ ზაფხულზე დიდი წმენდა წავა რაც აქამდე უნდა გაკეთებულიყო და სრულიად ახალი გუნდი უნდა გაკეთდეს! არ დასრულებულა ჯერ რეალის თაობათა ცვლა,უმტკივნეულოდაც არ ჩაივლის! თუმცა სოლარის და ლოპეტეგისგან განსხვავებით ზიდანმა ტოპ გუნდებთან 70% მოიგო თამაშების და შედეგთან ერთად თამაშიც აჩვენა გუნდმა! ესაა სხვაობა და ზაფხულზე სასურველი ტრანფერები გაკეთდება ზიდანის კარნახით და მე მაინც მჯერა ამკაცის ან როგორ გინდა არ დაიჯერო! აბა თქვენ წარმოიდგინეთ ეხლა მის ადგილზე თავი, კაცი აზრი-ბენზემა-ასენსიო ტრიოთი აპირებდა სეზონის დაწყებას და შერჩა ბენზემა როდრიგო ვინისიუსი და ვასკესი, პლიუს უმოტივაციო ინვალიდი ბეილი, ამას დაუმატე ხამესი რომელიც არც უნდა დაბრუნებულიყო! კი შეცდომები ბევრი აქვს და ყველა გადაწყვეტილებას ვერც მოვუწონებთ მაგრამ ვერც მოთხოვ ამ გუნდით შედეგს, სხვაც რომ მოიყვანონ ზიდანის ადგილზე გამოსწორდება მდგომარეობა? არამგონია ასე რო ზუსტად იმ დროებას გადის ეხლა რეალი რაც 2009 ში ქონდა!

ნახევრად გეთანხმები მეგობარო.ზიდანი სხვა რამეს აპირებდა და სულ სხვა რაღაც შერჩა ხელში.პოგბას,აზარის,მანეს და კანტეს შეძენა სთხოვა პერესს და შერჩა მხოლოდ აზარი ხელში,რომელმაც 2-3 თამაში ითამაშა და სანამ ფორმაში შევიდოდა და ადაპტაციას გაივლიდა,მაგრად დაიმტვრა.დაცვის და ნახევარდაცვის რა ვთქვა,მაგრამ თავდასხმის პრობლემა ყოველთვის ჰქონდა რეალს რონალდუს წასვლის მერე.ზუსტად ესაა პრობლემა,რომ ზიდანი ბენზემას ალტერნატივას საერთოდ არ განიხილავს და ჯიუტად აყენებს ძირითადში იმ ფეხბურთელს,რომელსაც მოედნის ხედვა 0% აქვს,პასის მიცემის კულტურა არ გააჩნია,მოწინააღმდეგეს თითქმის ვერ ატყუებს და დარტყმა აქვს საშინელი.რა ჰქვია ამ მოქმედებას????იდიოტიზმი თუ შეგნებული პროვოკაცია???

24

9 მარტი 2020 15:50

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
ციტატა: zizu2020
ციტატა: papacha
ამ სეზონის იმედი არც მქონია დიდად სიმართლე გითხრათ და აზარის დამტვრევის მერე ხო საერთოდ, ზუსტად იგივე გუნდია რაც სოლარის ყავდა რაც ზიდანმა დატოვა და თქვა ამ გუნდს განახლება ჭირდებაო! არ დაიწყოთ ეხლა 300 მილიონი დახარჯეს და ასე და ისეო, მაგაზე მეტი დახარჯა პერესმა 2009 ში როპნალდო კაკა ბენზემა რო იყიდა და შედეგი როდის დადეს კი ვიცით ყველამ! ამ ზაფხულზე დიდი წმენდა წავა რაც აქამდე უნდა გაკეთებულიყო და სრულიად ახალი გუნდი უნდა გაკეთდეს! არ დასრულებულა ჯერ რეალის თაობათა ცვლა,უმტკივნეულოდაც არ ჩაივლის! თუმცა სოლარის და ლოპეტეგისგან განსხვავებით ზიდანმა ტოპ გუნდებთან 70% მოიგო თამაშების და შედეგთან ერთად თამაშიც აჩვენა გუნდმა! ესაა სხვაობა და ზაფხულზე სასურველი ტრანფერები გაკეთდება ზიდანის კარნახით და მე მაინც მჯერა ამკაცის ან როგორ გინდა არ დაიჯერო! აბა თქვენ წარმოიდგინეთ ეხლა მის ადგილზე თავი, კაცი აზრი-ბენზემა-ასენსიო ტრიოთი აპირებდა სეზონის დაწყებას და შერჩა ბენზემა როდრიგო ვინისიუსი და ვასკესი, პლიუს უმოტივაციო ინვალიდი ბეილი, ამას დაუმატე ხამესი რომელიც არც უნდა დაბრუნებულიყო! კი შეცდომები ბევრი აქვს და ყველა გადაწყვეტილებას ვერც მოვუწონებთ მაგრამ ვერც მოთხოვ ამ გუნდით შედეგს, სხვაც რომ მოიყვანონ ზიდანის ადგილზე გამოსწორდება მდგომარეობა? არამგონია ასე რო ზუსტად იმ დროებას გადის ეხლა რეალი რაც 2009 ში ქონდა!

ნახევრად გეთანხმები მეგობარო.ზიდანი სხვა რამეს აპირებდა და სულ სხვა რაღაც შერჩა ხელში.პოგბას,აზარის,მანეს და კანტეს შეძენა სთხოვა პერესს და შერჩა მხოლოდ აზარი ხელში,რომელმაც 2-3 თამაში ითამაშა და სანამ ფორმაში შევიდოდა და ადაპტაციას გაივლიდა,მაგრად დაიმტვრა.დაცვის და ნახევარდაცვის რა ვთქვა,მაგრამ თავდასხმის პრობლემა ყოველთვის ჰქონდა რეალს რონალდუს წასვლის მერე.ზუსტად ესაა პრობლემა,რომ ზიდანი ბენზემას ალტერნატივას საერთოდ არ განიხილავს და ჯიუტად აყენებს ძირითადში იმ ფეხბურთელს,რომელსაც მოედნის ხედვა 0% აქვს,პასის მიცემის კულტურა არ გააჩნია,მოწინააღმდეგეს თითქმის ვერ ატყუებს და დარტყმა აქვს საშინელი.რა ჰქვია ამ მოქმედებას????იდიოტიზმი თუ შეგნებული პროვოკაცია???


ბენზემა ცალკე თემაა საერთოდ და მომდევნო სეზონში დიდი იმედები მაქვს და ვნახოთ, თუ კიდევ ვერაფერი მოვიგეთ არ დაჭირდება გინება და დედის პრო...ის ტრიალი, წავა თავისით ზიდანი)))

25

9 მარტი 2020 15:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: zizu2020
მოედნის ხედვა 0% აქვს,პასის მიცემის კულტურა არ გააჩნია,მოწინააღმდეგეს თითქმის ვერ ატყუებს და დარტყმა აქვს საშინელი

ფინიშინგი მართლა არ უვარგა, ბევრს აფუჭებს მაგრამ ბენზემას მოედნის ხედვა არ აქვს და პასის მიცემის კულტურაო, მაგას როგორ ამბობ? ძალიან ჭკვიანი ფეხბურთელია, უბრალოდ გამოკვეთილი ცხრიანი არასდროს ყოფილა და გოლეადორი ვერასდროს ვერ იქნება.
უნიჭო ზარმაცი ფეხბურთელი რეალში 11 წელი სასტარტოში ვერ იქნება ყველა მწვრთბელის ხელში. რამდენი მწვრთნელი შეიცვალა და ყველას არჩევანი ბენზემაზე შეჩერდა. რეალის სქემაში იდეალურად ჯდებიდა ბენზემა, ფორვარდი და გამტანი იყო რონი და ეხლა როცა წავიდა, ბენზემასთვის ბომბარდირობის მოთხოვნა სისულელედ მიმაჩნია. მოცემული შენადგებლობიდან გამონდინარე, ბენზემა მარიანოს და იოვიჩს ერთად აღებულს ჯობია კლასით და გამოვდილებით, მაგრამ რონის წასვლის შემდეგ გამტანი ფორვარდი იყო საჭირო ცივსისხლიანი, მკვლელის ინსტინქტის და ბენზემა უნდა გაეშვათ ან გადაესვათ სათადარიგოზე და მოეყვანათ ლევანას ტიპის ფორვარდი. რადგან არ მოიყვანეს, ამ მოცემულობით რა თქმა უნდა უკონკურენტო იქნება.

26

9 მარტი 2020 15:57

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1006
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: zizu2020
მოედნის ხედვა 0% აქვს,პასის მიცემის კულტურა არ გააჩნია,მოწინააღმდეგეს თითქმის ვერ ატყუებს და დარტყმა აქვს საშინელი

ფინიშინგი მართლა არ უვარგა, ბევრს აფუჭებს მაგრამ ბენზემას მოედნის ხედვა არ აქვს და პასის მიცემის კულტურაო, მაგას როგორ ამბობ? ძალიან ჭკვიანი ფეხბურთელია, უბრალოდ გამოკვეთილი ცხრიანი არასდროს ყოფილა და გოლეადორი ვერასდროს ვერ იქნება.
უნიჭო ზარმაცი ფეხბურთელი რეალში 11 წელი სასტარტოში ვერ იქნება ყველა მწვრთბელის ხელში. რამდენი მწვრთნელი შეიცვალა და ყველას არჩევანი ბენზემაზე შეჩერდა. რეალის სქემაში იდეალურად ჯდებიდა ბენზემა, ფორვარდი და გამტანი იყო რონი და ეხლა როცა წავიდა, ბენზემასთვის ბომბარდირობის მოთხოვნა სისულელედ მიმაჩნია. მოცემული შენადგებლობიდან გამონდინარე, ბენზემა მარიანოს და იოვიჩს ერთად აღებულს ჯობია კლასით და გამოვდილებით, მაგრამ რონის წასვლის შემდეგ გამტანი ფორვარდი იყო საჭირო ცივსისხლიანი, მკვლელის ინსტინქტის და ბენზემა უნდა გაეშვათ ან გადაესვათ სათადარიგოზე და მოეყვანათ ლევანას ტიპის ფორვარდი. რადგან არ მოიყვანეს, ამ მოცემულობით რა თქმა უნდა უკონკურენტო იქნება.

100%

27

9 მარტი 2020 16:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კალენდარზე რო წერთ აქ, ბარსელონას მართლა რთული მატჩები ელის წინ, მაგრამ რეალი რო ეიბარებთან და ლევანტეებთან ვერ იგებს ამ სეზონში, ეგ გავიწყდებათ.. ბარსელონა ამათ მაინც უგებს და ძლიერებთან ჭიდაობს..

ბენზემას აკრიტიკებჰთ აქ და გეთანხმებით მაგაში, მაგრამ მოედნის ცენტრში 1 კაცით ნაკლებია რეალში და ეგაა ყურადსაღები, არაფრის მაქნისი მოდრიჩი, საერთოდ ვეღარ დარბის, მარტო ეპიზოდებში თუ გამოანათებს ხოლმე, თორე ზარალაა ამხელა გრანდში მაგის ცენტრში ძუნძული და ბურთის კარგვა.

მოდრიჩი ფეხბურთს ვეღარ თამაშობს, კროოსს კი თვითონ თამაშის სტიმული აღარ აქვს, ასეთ შთაბეჭდილებას ტოვებს.. ამიტო სეზონის დასრულებისთანავე ეს დუეტი გასაყიდია და მოსაძებნია ცენტრში მობურთალი ფეხბურთელები.. ერთ-ერთი ალბათ, ვან დე ბეკი უნდა იყოს.

28

9 მარტი 2020 16:28

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
გუნდურობა რაში გამოიხატება როდესაც თითოეული ფეხბურთელი გუნდურად მოქმედებს კომბინაციები გათამაშდეს.ხშირად არის ან იდივიდუალიზმი ან ზედმეტი შეხება ბურთან რაც აგდებს ტემპს და ეპიზოდის დინამიკას.ვინიციუსმა არ იცის ადინ კასანია რა არის.რონალდო მ ეს კარგად იცის ამიტომ ეწყობოდნენ კარიმი და რონი .სამწუხაროდ დღეს რეალის შეტევაში მხოლოდ ბენზემამ იცის ერთი შეხებით თამაში.ერთი შეხებით თამაში უმნიშვნელოვანესია ამით იგებ დროს და მანძილს.ბენზემას არ ყავს არავინ დღეს ვინც ამ ტემოში აყვება.სრული დომხალია ვინიციუსი გავიქეცი ი ვსიო არც მოედნის ხედვა არც პასი და რაც მთავარია ბურთს ვერ ელევა ზედმეტ შეხებებს აკეთებს.ამიტომ არ გვაქ ხშირად სწრაფი კომბინაციები თუნდსც კონტრაზე სწრაფად ამოსვლა მხოლოდ ბენზემამ იცის.ამიტომ 2 ნახირი გვერდში რომ გიდგას ნამეტანი უსირცხვილობაა ბენზემაზე ტეხო ყველაფერი

სწრაფი აზროვნება სათამაშო სიტუაციის სწორად შეფასება .სჯობია თავის დროზე პასი გააკეთო ამით მანძილს და დროს იგებ ვიდრე ბურთს მინიმუმ სამჯერ შეეხო.აზარს ესმის მაგრამ სამწუხაროდ ტრამვიანია

29

9 მარტი 2020 17:29

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: Redondo86
მხოლოდ ბენზემამ იცის ერთი შეხებით თამაში.

მართალია, არც ვინისიუსმა არც როდრიგომ და მითუმეტეს ვასკესმა არ იციან ერთი შეხებით თამაში. ძალიან უკლასო თავდასხმა გვყავს. ამ შეტევით აზარის და ასენსიოს გარეშე, ვერავინ ვერაფერს იზავს, ვერცერთი მწვრთნელი. ძალიან გამიკვირდა ბარსასთან ასეთი დონის ფეხბურთი რომ ათამაშა ზიზუმ. სხვა მწვრთნელის ასეთი ბარსაც კი უმოწყალოდ ამოგვტენიდა საკუთარ კედლებში.
მბაპე, მანე სანჩო ან ვინმე გვინდა მეორე ფლანგზე აზართან ერთად და თავდასხმაში ბენზემას შემცვლელად ვინმე ჰალანდი, აგუეროს ლევანას ტიპის გამოკვეთილი თავდამსხმელი. 33 წლისაა კარიმა უკვე და უნდა შეაჩვიონ სხვაც გუნდს უკვე.

30

9 მარტი 2020 17:39

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Redondo86
მხოლოდ ბენზემამ იცის ერთი შეხებით თამაში.

მართალია, არც ვინისიუსმა არც როდრიგომ და მითუმეტეს ვასკესმა არ იციან ერთი შეხებით თამაში. ძალიან უკლასო თავდასხმა გვყავს. ამ შეტევით აზარის და ასენსიოს გარეშე, ვერავინ ვერაფერს იზავს, ვერცერთი მწვრთნელი. ძალიან გამიკვირდა ბარსასთან ასეთი დონის ფეხბურთი რომ ათამაშა ზიზუმ. სხვა მწვრთნელის ასეთი ბარსაც კი უმოწყალოდ ამოგვტენიდა საკუთარ კედლებში.
მბაპე, მანე სანჩო ან ვინმე გვინდა მეორე ფლანგზე აზართან ერთად და თავდასხმაში ბენზემას შემცვლელად ვინმე ჰალანდი, აგუეროს ლევანას ტიპის გამოკვეთილი თავდამსხმელი. 33 წლისაა კარიმა უკვე და უნდა შეაჩვიონ სხვაც გუნდს უკვე.

მბაპე ჰალანდი სანჩო ეს ტრიო თუ შეკრა პერესმა. მომავლის საუკეთესო თავდასხმა გეყოლებათ

31

9 მარტი 2020 17:54

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 965
ციტატა: Wtf man
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Redondo86
მხოლოდ ბენზემამ იცის ერთი შეხებით თამაში.

მართალია, არც ვინისიუსმა არც როდრიგომ და მითუმეტეს ვასკესმა არ იციან ერთი შეხებით თამაში. ძალიან უკლასო თავდასხმა გვყავს. ამ შეტევით აზარის და ასენსიოს გარეშე, ვერავინ ვერაფერს იზავს, ვერცერთი მწვრთნელი. ძალიან გამიკვირდა ბარსასთან ასეთი დონის ფეხბურთი რომ ათამაშა ზიზუმ. სხვა მწვრთნელის ასეთი ბარსაც კი უმოწყალოდ ამოგვტენიდა საკუთარ კედლებში.
მბაპე, მანე სანჩო ან ვინმე გვინდა მეორე ფლანგზე აზართან ერთად და თავდასხმაში ბენზემას შემცვლელად ვინმე ჰალანდი, აგუეროს ლევანას ტიპის გამოკვეთილი თავდამსხმელი. 33 წლისაა კარიმა უკვე და უნდა შეაჩვიონ სხვაც გუნდს უკვე.

მბაპე ჰალანდი სანჩო ეს ტრიო თუ შეკრა პერესმა. მომავლის საუკეთესო თავდასხმა გეყოლებათ

მბაპე ჰოლანდი სანჩო 500 მილიონის ამბავია მაგათთან მაქსიმუმ ორი იყიდონ ისიც იმ შემთხვევაში ჰოლანდი ამ ზაფხულშივე თუ გადმოვა 75 მილიონად

32

9 მარტი 2020 18:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: Wtf man
მბაპე ჰალანდი სანჩო ეს ტრიო თუ შეკრა პერესმა. მომავლის საუკეთესო თავდასხმა გეყოლებათ

ხო რა მოუწერე ხელი უკვე ბაბუს და იქნებაო ეგ ტრიო არააო პრობლემა და 5 ლიგაზე უნდა გავიწიოთო ზედიზედ, წინა რეკორდი უნდა გავაუმჯობესოთო.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

33

9 მარტი 2020 18:18

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Andre1
ციტატა: Wtf man
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Redondo86
მხოლოდ ბენზემამ იცის ერთი შეხებით თამაში.

მართალია, არც ვინისიუსმა არც როდრიგომ და მითუმეტეს ვასკესმა არ იციან ერთი შეხებით თამაში. ძალიან უკლასო თავდასხმა გვყავს. ამ შეტევით აზარის და ასენსიოს გარეშე, ვერავინ ვერაფერს იზავს, ვერცერთი მწვრთნელი. ძალიან გამიკვირდა ბარსასთან ასეთი დონის ფეხბურთი რომ ათამაშა ზიზუმ. სხვა მწვრთნელის ასეთი ბარსაც კი უმოწყალოდ ამოგვტენიდა საკუთარ კედლებში.
მბაპე, მანე სანჩო ან ვინმე გვინდა მეორე ფლანგზე აზართან ერთად და თავდასხმაში ბენზემას შემცვლელად ვინმე ჰალანდი, აგუეროს ლევანას ტიპის გამოკვეთილი თავდამსხმელი. 33 წლისაა კარიმა უკვე და უნდა შეაჩვიონ სხვაც გუნდს უკვე.

მბაპე ჰალანდი სანჩო ეს ტრიო თუ შეკრა პერესმა. მომავლის საუკეთესო თავდასხმა გეყოლებათ

მბაპე ჰოლანდი სანჩო 500 მილიონის ამბავია მაგათთან მაქსიმუმ ორი იყიდონ ისიც იმ შემთხვევაში ჰოლანდი ამ ზაფხულშივე თუ გადმოვა 75 მილიონად

არა ერთ სეზონში ყველას ერთად ვერ მოიყვანს. ყოველ წელს თითო რო მოიყვანოს 3 წელში კი შეკრავს თან 19ის და 20 წლისები არიან ჯერ პატარები არიან

ციტატა: oto.reali
ციტატა: Wtf man
მბაპე ჰალანდი სანჩო ეს ტრიო თუ შეკრა პერესმა. მომავლის საუკეთესო თავდასხმა გეყოლებათ

ხო რა მოუწერე ხელი უკვე ბაბუს და იქნებაო ეგ ტრიო არააო პრობლემა და 5 ლიგაზე უნდა გავიწიოთო ზედიზედ, წინა რეკორდი უნდა გავაუმჯობესოთო.

ეგ ტრიო რო შეკრათ სრულიად შესაძლებელია 5 ლიგა ზედიზედ. პლიუს სკაზმე ვინიციუსი იოვოჩი ასენსიო.

34

9 მარტი 2020 18:20

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ძმურად მითხარით თუ მატჩი ნახეთ სირზემამ ქნა რამე პენალტის გარდა?

35

9 მარტი 2020 18:32

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2626
ციტატა: madridista_CR7
ძმურად მითხარით თუ მატჩი ნახეთ სირზემამ ქნა რამე პენალტის გარდა?

რა ქნა და ძალიან ბევრი იმუშავა, მას ნუ აბრალებთ თუ გუნდს თამაში ეზარება. ყოველთვის აკეთებს ბენზემა იმას რაც შეუძლია და თავს არ ზოგავს. ყველაზე მეტი მემგონი კარიმმა იმოძრავა. დღეს ბენზემა საკვანძო ფიგურაა ამ რეალში და როცა გუნდი გონს მოვა მერე ვიკაპარაკოთ ბენზემას სისუსტეებზე და პასიურობაზე თუ ვეღარ გაქაჩავს.

36

9 მარტი 2020 19:02

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Axl
რა ქნა და ძალიან ბევრი იმუშავა,

იმიტომაც აქვს დედა ნატირები გუნდს ბენზემა რო ყველაზე მეტს მუშაობს 😁😁😁😁😁😁 რას მუშაობს რას აკეთებს კარვით რა მართლა ეგ სირი გოლებს ვერ იტანს მოსაგები თამაშია მერე რამოსი ან ვარანი ან კაზემირო მოინდომებს წავა წინ ვინუჟდენი რო ბენზემას საქმე გაკეთონ და კი ეჩება უკან სიცარიელე მერე გამოვა შუბლძარღვ გაწყვეტილი და რამოს იქ რაუნდოდაო წინ რატო მირბოდაო. სირცხვილია რა მართლა სირცხვილია იდგა გუშინ და რამოს აბრალებდა და იმ ყ.ლ.ე ს აქებდა ისეთი პასი გაჩითა იოვიჩ მარიანოს არ დაესიზმრებაო. კიბატონო მართლა მაგარი პასი გაჩითა გოლი გაგვიტანეს

37

9 მარტი 2020 19:09

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: Wtf man
ეგ ტრიო რო შეკრათ სრულიად შესაძლებელია 5 ლიგა ზედიზედ. პლიუს სკაზმე ვინიციუსი იოვოჩი ასენსიო.

არამგონია სამივე მოიყვანოს ძმა, მთავარია მბაპე დაიდოსს და ცხტიანი გამტანი ფორვარდი და გვეშველება ალბათ რამე.?
-----------------------
ჰალამადრიდ.

38

9 მარტი 2020 19:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
საკუთარ პოზიციაზე არასდროს არ იჩითება ბენზემა, ეგ ვაბშე არაა ფორვარდი ორ თავდამსხმელში კარგად იქნება ყველაზე მეტად ეგ და მარიანო რო ცადოს ერთად პირველი წუთებიდან მარა არა მეპასე კროოსის ხარჯზე. საერთოდ უნდა გადაეწყოს გუნდი 4-3-1-2 ფლანგების გარეშე. აზრი არ აქვს ფლანგებს სანამ მარჯვნივ უნიჭოთა ხროვაა

39

9 მარტი 2020 19:53

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვარი რაც დაინგა ტიტულს ვერ იგებს რეალი, აწი ნახეთ უტიტულობა სამართლიან პირობებში რეალს ტიტული არ უწერია დიდი ხანი.

40

9 მარტი 2020 20:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
კიდე დაკარგავენ ქულებს ბარსელონაც და რეალიც. ეხლა ვინც ნაკლებ თამაშს გატეხავს ის მოიგებს ჩემპიონატს😁😁😁აღარაა ის დრო მოგებებს რო ვითვლიდით

41

9 მარტი 2020 20:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2626
ციტატა: lazio
იმიტომაც აქვს დედა ნატირები გუნდს ბენზემა რო ყველაზე მეტს მუშაობს 😁😁😁😁😁😁 რას მუშაობს რას აკეთებს კარვით რა მართლა ეგ სირი გოლებს ვერ იტანს მოსაგები თამაშია მერე რამოსი ან ვარანი ან კაზემირო მოინდომებს წავა წინ ვინუჟდენი რო ბენზემას საქმე გაკეთონ და კი ეჩება უკან სიცარიელე მერე გამოვა შუბლძარღვ გაწყვეტილი და რამოს იქ რაუნდოდაო წინ რატო მირბოდაო. სირცხვილია რა მართლა სირცხვილია იდგა გუშინ და რამოს აბრალებდა და იმ ყ.ლ.ე ს აქებდა ისეთი პასი გაჩითა იოვიჩ მარიანოს არ დაესიზმრებაო. კიბატონო მართლა მაგარი პასი გაჩითა გოლი გაგვიტანეს

გუნდის ლიდერია და სასწაულებს აკეთებს მეთქი არ ვამბობ, არც ფორვარდის ფუნქციებს ასრულებს კარგად ეს ფაქტია, მაგრამ ამ რეალში არის მნიშვნელოვანი ფეხბურთელი და გუშინ ცუდად არ უთამაშია. ის ცალკე საკითხია ვინ სჯობს და მასზე უკეთესი გამტანებიც ბევრნი არიან, მაგრამ ამ გუნდში იოვიჩსაც და მარიანოსაც მართლა ერთად აღებულს სჯობს რად უნდა ამას ბევრი ფიქრი. დღევანდელ მდგომარეობას ვაფასებ თორე მოიყვანონ ლევანდოვსკი ფორმის პიკში და ვინ იტყვის ბენზემა უკეთესი ფორვარდიაო.

42

9 მარტი 2020 20:38

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: აგუერო
ვარი რაც დაინგა ტიტულს ვერ იგებს რეალი, აწი ნახეთ უტიტულობა სამართლიან პირობებში რეალს ტიტული არ უწერია დიდი ხანი.

ტიტული უკვე მოვიგეთ და კიდევ მოვიგებთ ძმა.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

43

9 მარტი 2020 21:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ახალი ვარ ეს მსაჯელონა როდემდე უნდა ათრიონ და მერე გამოვლენ და იტყვიან ტირულებს ვიგებთო და კიდე რეალი და სანამ ბენზემა პერესი ზიდანი რამოსი ბეილი არ წავლენ ბევრი უტიტულო წლები იქნება

44

9 მარტი 2020 21:59

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2626
ციტატა: LukaMila
ახალი ვარ ეს მსაჯელონა როდემდე უნდა ათრიონ და მერე გამოვლენ და იტყვიან ტირულებს ვიგებთო და კიდე რეალი და სანამ ბენზემა პერესი ზიდანი რამოსი ბეილი არ წავლენ ბევრი უტიტულო წლები იქნება

პერესი არ ყოფილიყო და უტიტულო წლები მერე გენახა :)

45

9 მარტი 2020 22:01

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ხვალ ლიგის თამაშები იწყება ხომ ბიჭებო?
-----------------------
ჰალამადრიდ.

46

9 მარტი 2020 22:03

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1943
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: zizu2020
მოედნის ხედვა 0% აქვს,პასის მიცემის კულტურა არ გააჩნია,მოწინააღმდეგეს თითქმის ვერ ატყუებს და დარტყმა აქვს საშინელი

ფინიშინგი მართლა არ უვარგა, ბევრს აფუჭებს მაგრამ ბენზემას მოედნის ხედვა არ აქვს და პასის მიცემის კულტურაო, მაგას როგორ ამბობ? ძალიან ჭკვიანი ფეხბურთელია, უბრალოდ გამოკვეთილი ცხრიანი არასდროს ყოფილა და გოლეადორი ვერასდროს ვერ იქნება.
უნიჭო ზარმაცი ფეხბურთელი რეალში 11 წელი სასტარტოში ვერ იქნება ყველა მწვრთბელის ხელში. რამდენი მწვრთნელი შეიცვალა და ყველას არჩევანი ბენზემაზე შეჩერდა. რეალის სქემაში იდეალურად ჯდებიდა ბენზემა, ფორვარდი და გამტანი იყო რონი და ეხლა როცა წავიდა, ბენზემასთვის ბომბარდირობის მოთხოვნა სისულელედ მიმაჩნია. მოცემული შენადგებლობიდან გამონდინარე, ბენზემა მარიანოს და იოვიჩს ერთად აღებულს ჯობია კლასით და გამოვდილებით, მაგრამ რონის წასვლის შემდეგ გამტანი ფორვარდი იყო საჭირო ცივსისხლიანი, მკვლელის ინსტინქტის და ბენზემა უნდა გაეშვათ ან გადაესვათ სათადარიგოზე და მოეყვანათ ლევანას ტიპის ფორვარდი. რადგან არ მოიყვანეს, ამ მოცემულობით რა თქმა უნდა უკონკურენტო იქნება.

სივრცეებს უთავისუფლებდა რონალდუს და პასებს აწვდიდა,მაგაში გეთანხმები.რონალდუ აღარ გვყავს და დარჩა ეს შლანგი მარტო.ვერ დაგეთანხმები იმაში,რომ ბენზემა მარიანოს და იოვიჩს ჯობია,უბრალოდ გამოცდილება დაუგროვდა და მაგით ჯობია,თორემ კაპიკის ფასი არაა.პერესი ვირზე შეჯდა და ცოცხალი თავით არ იყიდა ტარანის ტიპის 9-იანი,რადგან ბენზემას ზიდანი ლობირებს და აღარ გაუტეხა ზიზუს.ფაქტია,რომ მაგრად გვიჭირს თავდასხმაში და თუ ზაფხულშიც არ იყიდეს მბაპე,ან მბაპეს სტილის მკვლელი თავდამსხმელი,ნაღდად აღარ ყოფილა ჩვენი საშველი.მე მაინც მჯერა რომ ზიდანი შეახვევს პერესს და ზაფხულში კარგ გუნდს დააყენებს.

47

9 მარტი 2020 22:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4883
ციტატა: zizu2020
მე მაინც მჯერა რომ ზიდანი შეახვევს პერესს და ზაფხულში კარგ გუნდს დააყენებს.

ზიზუ იძახდა მოდრიჩს აღარ შეუძლია პოგბა მომიყვანეთო, არ მოუყვანეს არავინ, დატოვეს 34 წლის მოდრიჩი, რონელიც ძლივს დადის. ცენტრალურ მცველებში შკრინიანი უნდოდა და მილიტაო უყიდეს რონელიც ნაჩოზე ბევრად უარესია, გუნდს ზამენა არ ყავს ცენტრალური მცველი რო დაიმტვრეს ან რამოსი ან ვარანი ყველა ტურნირიდან გამოვვარდებით რადგან ელემენტარულად შემცვლელი არ ჰყავს. მოათრიეს ოდრიოსოლა, რომელიც იმდენად ფართხალა და არაფრისმაქნისია ნახევარ სეზონში უკან გაუშვეს, არ არის კარვახალი არ არის არც ზამენა და არც მარჯვენა ფლანგი. თავდასხმაში მბაპე ან მანე მომიყვანეთო, და აზარი უყიდეს ერთი, რომელიც მთელი სეზონია დამტვრეულია. ასენსიოზე ამყარებდა იმედებს და კაცმა ჯვარედინი მყესები გაიწყვიტა და შერჩა უნიჭო ვასკესი, ცხენი ბეილი და ზარმაცი როდრიგო რონელიც კასტილიაში მოისროლა თავში ისე აუვარდა.
ანუ რეალურად, გუნდს არ ჰყავს არც ცენტრალური მცველების შემცვლელი, არც მარჯვენა მცველის შემცვლელი, არც შემქმნელი ნახევარმცველი მოდრიჩის მაგივრად და არცერთი ფლანგი არ უვარგა + ამას ცენტრალურ თავდამსხმელად უყენია 33 წლის ბენზემა რომელიც გუნდის ბომბარდირია 14 გოლით და 3 თვეში 3 გოლი აქვს.
რას სთხოვთ ამ კაცს ვერ ვიგებ. რომელი მწვრთნელი იცით ასეთი გუნდით რამე მოეგოს? ზიდანი არის გენიოსი, ლეგენდა და ძალიან კარგი მწვრთბელი, მაგრაკ ღმერთი არაა რომ საშუალო დონის ფეხბურთელებით ტიტულები დაყაროს.
მბაპე, შემქმნელი ნახევარმცველი ცენტრალური მცველი + მარჯვენა მცველი სჭირდება გუნდს + ჩამშლელიც კაზეს მაგივრად. ამ გუნდით კიდევ კარგ შედეგებს ვდებთ. ძალიან გაკვირვებული დავრჩი როგორ მოახერხა ზიზუმ ბარსას დამარცხება თან ღირსეულად, კარგი თამაშით

48

9 მარტი 2020 22:47

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ზიზუ იძახდა მოდრიჩს აღარ შეუძლია პოგბა მომიყვანეთო, არ მოუყვანეს არავინ, დატოვეს 34 წლის მოდრიჩი, რონელიც ძლივს დადის. ცენტრალურ მცველებში შკრინიანი უნდოდა და მილიტაო უყიდეს რონელიც ნაჩოზე ბევრად უარესია, გუნდს ზამენა არ ყავს ცენტრალური მცველი რო დაიმტვრეს ან რამოსი ან ვარანი ყველა ტურნირიდან გამოვვარდებით რადგან ელემენტარულად შემცვლელი არ ჰყავს. მოათრიეს ოდრიოსოლა, რომელიც იმდენად ფართხალა და არაფრისმაქნისია ნახევარ სეზონში უკან გაუშვეს, არ არის კარვახალი არ არის არც ზამენა და არც მარჯვენა ფლანგი. თავდასხმაში მბაპე ან მანე მომიყვანეთო, და აზარი უყიდეს ერთი, რომელიც მთელი სეზონია დამტვრეულია. ასენსიოზე ამყარებდა იმედებს და კაცმა ჯვარედინი მყესები გაიწყვიტა და შერჩა უნიჭო ვასკესი, ცხენი ბეილი და ზარმაცი როდრიგო რონელიც კასტილიაში მოისროლა თავში ისე აუვარდა.
ანუ რეალურად, გუნდს არ ჰყავს არც ცენტრალური მცველების შემცვლელი, არც მარჯვენა მცველის შემცვლელი, არც შემქმნელი ნახევარმცველი მოდრიჩის მაგივრად და არცერთი ფლანგი არ უვარგა + ამას ცენტრალურ თავდამსხმელად უყენია 33 წლის ბენზემა რომელიც გუნდის ბომბარდირია 14 გოლით და 3 თვეში 3 გოლი აქვს.
რას სთხოვთ ამ კაცს ვერ ვიგებ. რომელი მწვრთნელი იცით ასეთი გუნდით რამე მოეგოს? ზიდანი არის გენიოსი, ლეგენდა და ძალიან კარგი მწვრთბელი, მაგრაკ ღმერთი არაა რომ საშუალო დონის ფეხბურთელებით ტიტულები დაყაროს.
მბაპე, შემქმნელი ნახევარმცველი ცენტრალური მცველი + მარჯვენა მცველი სჭირდება გუნდს + ჩამშლელიც კაზეს მაგივრად. ამ გუნდით კიდევ კარგ შედეგებს ვდებთ. ძალიან გაკვირვებული დავრჩი როგორ მოახერხა ზიზუმ ბარსას დამარცხება თან ღირსეულად, კარგი თამაშით

ჯოხიანი კამფეტიც ხო არ უნდოდა ზემოდან? wink რა კაია ცხოვრება მაგის დედავატირე smile

49

9 მარტი 2020 23:20

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1384
დიზაინი მარტო მე შემეცვალა? lol

50

9 მარტი 2020 23:28

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1384
ალბათ ამას იმიტომ ვამბობ რომ შეჩვეული ვარ მარა ძველი დიზაინი თითქოს უკეთესი იყო :))) 6 წელია ამ საიტზე ვარ და მაგ დიზაინს ძაან შევეჩვიე, თითქოს სხვა საიტზე შემოვედი ეხლა ისე სხვანაირადაა ყველაფერი:)))

51

9 მარტი 2020 23:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1384
ციტატა: rivaldo10
კომენტარები რომ დაწერო ზემოთ ქვემოთ უნდა იარო კოსმოსში მოუხერხებელია ძაან და ზედმეტად თეთრი))

+1111 ჩამოიტანეთ ქვემოთ ძაან დამღლელია, კომენტარის რედაქტირებას თუ დაამატებთ მთლად მაგარი იქნება (იყო ადრე და რატო ამოიღეს ვერ გავიგე) :)))

52

9 მარტი 2020 23:34

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2626
ძალიან ცუდი დიზაინია რადგან კომენტარის სანახავად უნდა დასქროლო და თუ დაციტირება გინდა მერე ასქროლო :D ხოარ ღადაობთ დააბრუნეთ ისევ ის.

53

9 მარტი 2020 23:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ხო არ ახველებთ რაარის ეს ? :დდდ დააბრუნეთ ძველი დიზაინი 😏 ეს რა საშინელებაა თვალები მეტკინა.

54

9 მარტი 2020 23:49

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ფორვარდი მაშინ ასრულებს თავის მოვალეობას კარგად როცა გოლი გააქვს და გუნდისთვის სარგებელი მოაქვს და არა ის რომ 3 ას_100% მომენტიდან სამივეს აფუჭებს კარიერიდან მოყოლებული ასეა და რეალში რაც მაგას მომენტები ექმნება უბრალოდ ნახევარი მაინც რო გაქონდეს ყოველ სეზონში ბომბარდირი იქნებოდა ჩემპიონატის მარა მაზიილააა რა ფორვარდი პირველ რიგში უნდა იყოს გამტანი ცივსისხლიანი და მერე სხვა დანარჩენი შEიძლება არ ქონდეს დრიბლინგი მაგრამ კარის ჩარჩოში უნდა ურტყამდეს ესაა მისი საქმე და არა პასების განაწილება მასინ კროოსი კაზემირო და ვალვერდე რა საჭიროა საერთოდ შეტევაში უჭირს რეალსო გაუჭირდება კანეშნა არაფრისმაქნისი ბენზემაა წინ და კლასიკოში როცა უნდა ელიდერა ღლაპმა ვინისიუსმა აიღო თავის თავზე და ათრია სემედუ და მთელი ბარსელონას დაცვა იმედია მოაშორებენ ამ შავ ჭირს გუნდს ეს მოუცილებელი ვინარის რაული გაუშვეს და ეს მასთან შედარებით საერთოდ რა რატო არ იცილებენ ვერ ვხვდები დააყენოს იოვიჩი ახალგაზრდაა ახლა ჭირდება პრაქტიკა ნიჭიერია და თავის სიტყვას იტყვის მარა არ აცდიან და ამათ ლევანდოვსკი რო მოუყვანო მაინც ბენზემას ათამაშებენ

55

10 მარტი 2020 00:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2626
რეალის გუშინდელი თამაში კიდე უკეთესი საყურებელი იყო ვიდრე ეს დიზაინი wink

56

10 მარტი 2020 00:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვაა ახალი დიზაინი
კარგია ახალი ყველაფერი
ჰოდა ძველი ჯართი და ნაგავი იმედია წარსულს ჩაბარდება
ანუ ბეილი და ბენზემა
იმედია ახალ დიზაინში ვერ შემოაღწევს მძორზემა

57

10 მარტი 2020 00:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რა ქენი ადმინ ეს. ალბათ ყველაზე ბანძი დიზაინია რაც კი ოდესმე მინახავს. ტელეთი ვარ და სანამ ბოლომდე ავყევი და ჩავყევი თითები მეტკინა. დააბრუნეთ ძველი დიზაინი

58

10 მარტი 2020 01:25

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 5968
ციტატა: Axl
რეალის გუშინდელი თამაში კიდე უკეთესი საყურებელი იყო ვიდრე ეს დიზაინი

რატომ არ მოგეწონათ ახალი დიზაინი? რეალის ფორმა თეთრია და ეს დიზაინიც ეგეთ ფერებშია.

ადმინ მაშინ კომენტარი რომ დაიდება უცებ უნდა ჩანდეს როგორც ბარსამაბიაზე და არა ბოლოში უნდა ვეძებოთ ახალი დადებული კომენტარები.
-----------------------
ჰალამადრიდ.

59

10 მარტი 2020 01:56

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ვახ ვაახ ჰალა შეცვლილია თუ მე მეჩვენება??🤔🤔 კაი დიზაინი აქვს ერთფეროვანი აღარც არის მარტო კომენტარების დასაწერად ტელეთი შემოსვლისას

60

10 მარტი 2020 02:02

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 340
სალამით. საინტერესო დიაზინია თუმცა ძველი მეტად პრაქტიკული იყო. და იმის წინაც უკეთესი იყო ჩემი აზრით. ხო კიდე ხმის მიცემა ვნახე დ აბენზიკას 500 ხმა აქს . რამოსის შემდეგ მასზე ფიქრობენ რომ საუკეთესოა. არველოდი ნამდვილად. თურმე ბევრი დამფასებელი ყოლია
-----------------------
"გულისხმიერება აიმაღლეთ და არა ხმის ტემბრი, წვიმა ასაზრდოებს ყვავილებს და არა ჭექა-ქუხილი."

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 დოვბიკი 18
2 ბელინგემი 17
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (323)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)