„რეალისა“ და „ვალენსიას“ მატჩი 21 მარტს შედგება

უკვე დადგინდა, თუ როდის გაიმართება შეხვედრა „რეალსა“ და „ვალენსიას“ შორის...


ლა ლიგის ერთ-ერთი ცენტრალური მატჩი 29 მარტს, თბილისის დროით 19:00 საათზე აიღებს სტარტს. dle 10.1

  • Ramos
  • 29 თებერვალი 2020
  • 1971
  • 45

1

1 მარტი 2020 00:14

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 965
სათაურში 21 წერია სტატიაში 29 რომელია სწორი

2

1 მარტი 2020 00:26

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
რაღა ცენტრალური ვალენსიას ყველა ხმარობს გასვლებში😃😃😃😃

3

1 მარტი 2020 00:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIZOU...
ესენი ბერნაბეუზე ატარებენ სეზონის თამაშს, ისე ზიზუს დამსახურებაა რომ ლალიგას დღეს აზრი აქვს და ყურება რო გინდათ ლალიგის, ამ უსუსტსი შეტევით კიდე რო უქაჩავს მესის და სუარეზის ბარსელონას ზუსტად ზიზუს დამსახურებაა რა. მიეცი ეგ შეტევა და მერე ნახავთ, ვისით ჯერ რა შეტევით ლალიგის ინტრიგას ტოვებს. ამას დანახვა უნდა

Bazariii araaa misi saqmis namdvili profesionaliaaa da mis gadawyvetilebebs da xedvebs mwvane mindorzeee chven rac ar unda vizaxot is tavi saqmis profesionaliaaaa

4

1 მარტი 2020 00:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Andre1
სათაურში 21 წერია სტატიაში 29 რომელია სწორი

8 მარტს არის:))

5

1 მარტი 2020 00:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
İmas yoveltvis aqvs xedvebiii da icis rogori taqtikit itamashos taktika kai aqvs da gunds tu tamashi ar wauvida ra misi braliaaaa legendaruliii fexburtelii da legendaruli mwvrtneliaaaa da pativi unda vcet

Mas chvenze meti uyvars ganarjveba da chvenze meti guli shetkiva gundis warumatebel gamosvlazeee

6

1 მარტი 2020 00:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Chemtvis nomer mesame mwvrtnelia vinsente de boske sir alex fergifson zinedine zidane

7

1 მარტი 2020 01:05

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1792
მეგობრებო თავს გაუფრთხილდით. პირბადეები გაიკეთეთ ავტობუსებში და მეტროებში მგზავრობისას. ხელები ეცადეთ ხშირად დაიბანოთ. ყველაფერი გაცილებით ცუდათაა ვიდრე გგონიათ და სასაცილო არაა.
-----------------------
Decimotercero

8

1 მარტი 2020 01:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: BE-777-RK
Chemtvis nomer mesame mwvrtnelia vinsente de boske sir alex fergifson zinedine zidane

ყველას საკუთარი სუბიექტური აზრი აქვს მწვრთნელებზე, თუმცა ფერგიუსონი არ მიმაჩნია საუკეთესოდ. ვენგერი ჯაბნიდა როცა რესურსი ჰქონდა, შემდეგ მაურინიომ 2005-06 წლებში გაანადგურა. პირველი ფინალის წაგებაც ბარსელონასთან ფერგის კისერზე იყი ტაქტიკურად.
ჰაინკესი,ლიპი,მაურინიო, გვარდიოლა და კიდევ რამდენიმე ფერგიუსონს აღემატებოდნენ.ეს ჩემი სუბიექტური აზრია.

9

1 მარტი 2020 01:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ბარსამანიაზე უეჭველი ჯერათ ბარსას მოგების მოვუგებთ მაგ სამეფო მონებსო დდ

10

1 მარტი 2020 03:12

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 10
ხვალ ვიგებთ!!! მთავარია ბოლომდე დაიხარჯოს გუნდი... მარიანოს განაცხადში შეყვანა კი ძალიან სწორი ნაბიჯია... რაცარუნდა მაგარი იყოს იოვიჩი, კლასიკოს მსგავსს მატჩს მარიანო უფრო გამოადგება... სულ თუ არაფერი ჟილკა მაინც აქვს, რაც სამწუხაროდ იოვიჩს საერთოდ არ გააჩნია

ციტატა: Madrid 4 ever
ციტატა: BE-777-RK
Chemtvis nomer mesame mwvrtnelia vinsente de boske sir alex fergifson zinedine zidane

ყველას საკუთარი სუბიექტური აზრი აქვს მწვრთნელებზე, თუმცა ფერგიუსონი არ მიმაჩნია საუკეთესოდ. ვენგერი ჯაბნიდა როცა რესურსი ჰქონდა, შემდეგ მაურინიომ 2005-06 წლებში გაანადგურა. პირველი ფინალის წაგებაც ბარსელონასთან ფერგის კისერზე იყი ტაქტიკურად.
ჰაინკესი,ლიპი,მაურინიო, გვარდიოლა და კიდევ რამდენიმე ფერგიუსონს აღემატებოდნენ.ეს ჩემი სუბიექტური აზრია.

ყველას თავისი მოსაზრება აქვს რათქმაუნდა... რაცარუნდა მაგარი შედეგი ქონდეს ზიდანს, ჯერჯერობით საუკეთესოობამდე ბევრი აკლია... რადგან ვნახოთ რა შედეგს დადებს, როცა ნორმალური შეტევა ეყოლება... ჩემი აზრით: 1) ფერგუსონი 2)გვარდიოლა 3) დელ ბოსკე 4)ანჩელოტი 5) ზიდანი

11

1 მარტი 2020 03:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ჰაინკესი🤔

12

1 მარტი 2020 08:36

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ფერგიუსონი N1 პირველად არ მიმაჩნია რამდენიმე მიზეზის გამო. ფეხბურთს 2002 წლიდან ვუყურებ და ვერ ვიხსენებ როცა მანჩესტერმა რომელიმე ძლიერ გუნდს მოუგო.
2003 ში გალაქტიკოსების რეალმა გამოაგდო, შემდეგ ანჩელოტის მილანთან ორჯერ უშანსოდ დამარცხდა ფლეიოფში. 2008 ის ფინალშიც ჩელსიმ აჯობა თამაშით, შტანგები გადატეხეს მანიუს. გვარდიოლასთან ორივე ფინალის უშანსოდ წაგებაც ბევრ რამეზე მეტყველებს. მოკლედ ფერგის გუნდს არ ჰქონია განსაკუთრებული თამაშის ხარისხი, მიუხედავად სანახაობისა.

P.S. მანჩესტერის 2009 წლის სასტავით, კლოპი,მაურინიო და სიმეონე მიანგრევდნენ ბარსელონას.

13

1 მარტი 2020 09:38

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Dges reals gaedeba

14

1 მარტი 2020 10:16

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 4878
ციტატა: Madrid 4 ever

P.S. მანჩესტერის 2009 წლის სასტავით, კლოპი,მაურინიო და სიმეონე მიანგრევდნენ ბარსელონას.

ფეხები არ მოეჭამა არავის :))) 2009 წლის ბარსა ისტორიაში ერთერთი საუკეთესო გუნდი იყო,თავის მესი ჩავი ინი ბუსკეტსით. ყველა ახალგაზრდა ფორმის პიკში მყოფი ყავდა, მწვრთნელიც მშვენიერი. მე ძაან მიკვირს რომ იმ ბარსამ ზედიზედ 2 ჯერ მაინც ვერ დადო ლიგა

15

1 მარტი 2020 10:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Madrid 4 ever

P.S. მანჩესტერის 2009 წლის სასტავით, კლოპი,მაურინიო და სიმეონე მიანგრევდნენ ბარსელონას.

ფეხები არ მოეჭამა არავის :))) 2009 წლის ბარსა ისტორიაში ერთერთი საუკეთესო გუნდი იყო,თავის მესი ჩავი ინი ბუსკეტსით. ყველა ახალგაზრდა ფორმის პიკში მყოფი ყავდა, მწვრთნელიც მშვენიერი. მე ძაან მიკვირს რომ იმ ბარსამ ზედიზედ 2 ჯერ მაინც ვერ დადო ლიგა

რას დადებდა თუ ძმა ხარ ინტერის გამზდელს რომ ჩაახტა კონტე თორე ფილანს ბარსა ბაიერნი ითამაშებდა 2011 წელს კი მოიგო და მე 3 იქნებოდა ეგ ზედიზედ... საწმუხაროა რომ ეს არ მოხდა შეეძლო დაჟე ბოლომდე ბრძოლობდა
2007-2008 წლის მანიუსთან ჭიდილი და იქვე ჩელსისთან ფინალი იქნებოდა 2008-2009 კი მოიგო 2009-2010 ინტერის სიპროჭე 2010-2011 კი მოიგო 1011-2012 ჩელსის გამზდელი:დ:დ ტორეს რომ ჩავაკუე ხახაში უიღბლობას მოყვა გამოვარდნა და ხედავ რამდენჯერ აცდა მითუმეტეს მაში რაძლიერები იყვნენ მაგ ჩელსიც მანიუც ინტერიც და ასე შემდეგ და რეალა 3 რომ დადო რომელი იყო ფორმის პიკში მყოფი კლუბები ყველას რეალის ფორმა ჯობდა თუნდაც 1 თავით მაღლა

16

1 მარტი 2020 11:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: CHEPE
ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Madrid 4 ever

P.S. მანჩესტერის 2009 წლის სასტავით, კლოპი,მაურინიო და სიმეონე მიანგრევდნენ ბარსელონას.

ფეხები არ მოეჭამა არავის :))) 2009 წლის ბარსა ისტორიაში ერთერთი საუკეთესო გუნდი იყო,თავის მესი ჩავი ინი ბუსკეტსით. ყველა ახალგაზრდა ფორმის პიკში მყოფი ყავდა, მწვრთნელიც მშვენიერი. მე ძაან მიკვირს რომ იმ ბარსამ ზედიზედ 2 ჯერ მაინც ვერ დადო ლიგა

რას დადებდა თუ ძმა ხარ ინტერის გამზდელს რომ ჩაახტა კონტე თორე ფილანს ბარსა ბაიერნი ითამაშებდა 2011 წელს კი მოიგო და მე 3 იქნებოდა ეგ ზედიზედ... საწმუხაროა რომ ეს არ მოხდა შეეძლო დაჟე ბოლომდე ბრძოლობდა
2007-2008 წლის მანიუსთან ჭიდილი და იქვე ჩელსისთან ფინალი იქნებოდა 2008-2009 კი მოიგო 2009-2010 ინტერის სიპროჭე 2010-2011 კი მოიგო 1011-2012 ჩელსის გამზდელი:დ:დ ტორეს რომ ჩავაკუე ხახაში უიღბლობას მოყვა გამოვარდნა და ხედავ რამდენჯერ აცდა მითუმეტეს მაში რაძლიერები იყვნენ მაგ ჩელსიც მანიუც ინტერიც და ასე შემდეგ და რეალა 3 რომ დადო რომელი იყო ფორმის პიკში მყოფი კლუბები ყველას რეალის ფორმა ჯობდა თუნდაც 1 თავით მაღლა

2009 წლის ბარსელონა იყო სტემფორდ ბრიჯზე რომ ათრია გუუს ჰიდინკმა. ჩელსის 3-0 უნდა მოეგო ეგ თამაში. ესიენის გოლი გამოიღოს ჯერ ვალდესმა :))შემდეგ წელს ჯუზეპე მეაცაზეც ინტერმა დაჯაბნა.
ბარსელონა რონალდინიოს პერიოდში ბევრს უძლეველი ეგონა, როცა რეალს ლუქსემბურგოები ჰყავდა მწვრთნელად.
მაგრამ მოვიდა კაპელო, შემდეგ შუსტერი და კი ვნახეთ ვინც მოიგო.

გვარდიოლას ბარსელონა ზიდანის რეალზე უფრო ძლიერი იყო, ამაზე არ ვდაობ. უბრალოდ მითოსურად ძლიერი რეალის სისუტის ფონზე ჩანდა

17

1 მარტი 2020 11:36

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 864
იმ ეპოქაში აქ რა მწვრთნელებიც ჩამოთვალეთ,ზიდანს ტაქტიკურად ყველა აჯობებდა. ზიდანს მოუწია ფორმის პიკში მყოფ რონალდო,მოდრიჩი,კროსს,რამოს,მარსელოს და ა.შ. პერიოდში მწვრთნელობა და დადო ის შედეგი რაც დადო. მითუმეტეს მაშინ,აბსოლიტურად ყველა გუნდი თავის თავს არ გავდა. რათქმაუნდა ზიდანს არავინ უკარგავს უდიდეს სამუშაოს რეალში,ამ კაცმა ისტორია დაწერა და მხოლოდ პატივისცემას იმსახურებს. როგორ შეიძლება ზიდანი შეადარო,ფერგის ან ანჩელოტის,ან ჰეინკესს? ამათმა ხომ მთელი ეპოქა შექმნეს. სად ზიდანის 3 სეზონი და სად ამ ხალხის შრომა. ამ ადამიანებმა უმაღლეს მწვერვალზე აიყვანეს თავიანთი გუნდები. როგორ შეიძლება თქვა ფერგიზე რამე,როცა გაპარტახებული გუნდი ჩაიბარა. იმ დროისთვის ლივერპულთან პრემიერ ლიგის ტიტულები 1/19 იყო. ტიპი მოვიდა და 20/19 გაუხადა. 20 წელი ერთ გუნდში,ეს არის უდიდესი რამ. თან ხომ არ გავიწყდებათ მაშინდელი გუნდები? ყველა ტოპ გუნდს საოცარი შემადგენლობა ყავდა. გადახედეს მათ აბა. ნესტა,მალდინი,ინძაგი,დიდა,პირლო,კაკა,ზეედორფი. აქეთ რაული,კარლოსი,რაული,რონალდო,ფიგუ. ბექემი,გიგზი,სქოულზი,სტამი,ფერდინანდი,ნისტერლოი. დეპორტივო რო დეპორტივოა ისიც ტოლს არ უდებდა რეალს,როი მაკაის დროს და ა.შ. ხავი,ინი,რონალდინიო,ოვერმარსი,კლიუვერტი, და რავი რა ჩამონათვალი შორს წაგვიყვანს. მიდი და ყოფილიყო რომელიმე გუნდი გამოკვეთილი ფავორიტი. ახლა სულ 2-3 გუნდს რო აქვს ფული და ისინი დომინირებენ. ზიდანი მაშინ რო ყოფილიყო მწვრთნელი,თამაშს ვერ მოუგებდა ვერცერთ ამ მწვრთნელს. ან ზიდანის ტაქტიკური თამაში სად ნახეთ გაფიცებთ? იცი რატო ვერ გაამართლა ლოპოტრგიმ,სოლარიმ,ბენიტესმა. იმიტომ,რომ ავტორიტეტი არ ქონდათ. რონალდოს უფრო მეტი ეთქმოდა,ვიდრე ამ მწვრთნელებს. ნებისმიერი შემტევი მწვრთნელი მოგეყვანა და ისეთ რეალს ყველა ტოპ ფეხბურთს ათამაშებდა. ბენიტესმა და სოლარიმ და მათ შორის მოურინიომ,უბრალოდ ფეხბურთელებს შეუზღუდეს თავისუფლება და დაიწყეს ტაქტიკოსობა. იმ რეალს დიდი ტაქტიკოსი მწვრთნელი არ ჭირდებოდა. აი ამ რეალს,კი ნამდვილად ჭირდება და შედეგიც სახეზეა. რეალი თუ დღეს იგებს,იგებს კლასის ხარჯზე. ფლანგზე გაიგდე და ბიზონს ჩაუწოდე,აი ეს არის ზიდანის ტაქტიკა დღეს სამწუხაროდ.

18

1 მარტი 2020 12:24

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: კასილასი-THE best
იმ ეპოქაში აქ რა მწვრთნელებიც ჩამოთვალეთ,ზიდანს ტაქტიკურად ყველა აჯობებდა. ზიდანს მოუწია ფორმის პიკში მყოფ რონალდო,მოდრიჩი,კროსს,რამოს,მარსელოს და ა.შ. პერიოდში მწვრთნელობა და დადო ის შედეგი რაც დადო. მითუმეტეს მაშინ,აბსოლიტურად ყველა გუნდი თავის თავს არ გავდა. რათქმაუნდა ზიდანს არავინ უკარგავს უდიდეს სამუშაოს რეალში,ამ კაცმა ისტორია დაწერა და მხოლოდ პატივისცემას იმსახურებს. როგორ შეიძლება ზიდანი შეადარო,ფერგის ან ანჩელოტის,ან ჰეინკესს? ამათმა ხომ მთელი ეპოქა შექმნეს. სად ზიდანის 3 სეზონი და სად ამ ხალხის შრომა. ამ ადამიანებმა უმაღლეს მწვერვალზე აიყვანეს თავიანთი გუნდები. როგორ შეიძლება თქვა ფერგიზე რამე,როცა გაპარტახებული გუნდი ჩაიბარა. იმ დროისთვის ლივერპულთან პრემიერ ლიგის ტიტულები 1/19 იყო. ტიპი მოვიდა და 20/19 გაუხადა. 20 წელი ერთ გუნდში,ეს არის უდიდესი რამ. თან ხომ არ გავიწყდებათ მაშინდელი გუნდები? ყველა ტოპ გუნდს საოცარი შემადგენლობა ყავდა. გადახედეს მათ აბა. ნესტა,მალდინი,ინძაგი,დიდა,პირლო,კაკა,ზეედორფი. აქეთ რაული,კარლოსი,რაული,რონალდო,ფიგუ. ბექემი,გიგზი,სქოულზი,სტამი,ფერდინანდი,ნისტერლოი. დეპორტივო რო დეპორტივოა ისიც ტოლს არ უდებდა რეალს,როი მაკაის დროს და ა.შ. ხავი,ინი,რონალდინიო,ოვერმარსი,კლიუვერტი, და რავი რა ჩამონათვალი შორს წაგვიყვანს. მიდი და ყოფილიყო რომელიმე გუნდი გამოკვეთილი ფავორიტი. ახლა სულ 2-3 გუნდს რო აქვს ფული და ისინი დომინირებენ. ზიდანი მაშინ რო ყოფილიყო მწვრთნელი,თამაშს ვერ მოუგებდა ვერცერთ ამ მწვრთნელს. ან ზიდანის ტაქტიკური თამაში სად ნახეთ გაფიცებთ? იცი რატო ვერ გაამართლა ლოპოტრგიმ,სოლარიმ,ბენიტესმა. იმიტომ,რომ ავტორიტეტი არ ქონდათ. რონალდოს უფრო მეტი ეთქმოდა,ვიდრე ამ მწვრთნელებს. ნებისმიერი შემტევი მწვრთნელი მოგეყვანა და ისეთ რეალს ყველა ტოპ ფეხბურთს ათამაშებდა. ბენიტესმა და სოლარიმ და მათ შორის მოურინიომ,უბრალოდ ფეხბურთელებს შეუზღუდეს თავისუფლება და დაიწყეს ტაქტიკოსობა. იმ რეალს დიდი ტაქტიკოსი მწვრთნელი არ ჭირდებოდა. აი ამ რეალს,კი ნამდვილად ჭირდება და შედეგიც სახეზეა. რეალი თუ დღეს იგებს,იგებს კლასის ხარჯზე. ფლანგზე გაიგდე და ბიზონს ჩაუწოდე,აი ეს არის ზიდანის ტაქტიკა დღეს სამწუხაროდ.

რაც დაწერე ზიდანზე ყველაფერში გეთანხმები. მაგრამ დაახლოებით იგივე სიტუაცია იყო გვარდიოლას შემთხვევაში. ხავი და ინიესტა მოქმედი ევროპის ჩემპიონები იყვნენ. სხვა ფეხბურთელებსაც ფორმის პიკი ჰქონდათ. ჯერჯერობით გვარდიოლა ზიდანზე უკეთესი მწვრთნელია კია, მაგრამ ყველა დროის ხუთეულშიც ვერ შევა.

19

1 მარტი 2020 12:30

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: კასილასი-THE best
იმ ეპოქაში აქ რა მწვრთნელებიც ჩამოთვალეთ,ზიდანს ტაქტიკურად ყველა აჯობებდა. ზიდანს მოუწია ფორმის პიკში მყოფ რონალდო,მოდრიჩი,კროსს,რამოს,მარსელოს და ა.შ. პერიოდში მწვრთნელობა და დადო ის შედეგი რაც დადო. მითუმეტეს მაშინ,აბსოლიტურად ყველა გუნდი თავის თავს არ გავდა. რათქმაუნდა ზიდანს არავინ უკარგავს უდიდეს სამუშაოს რეალში,ამ კაცმა ისტორია დაწერა და მხოლოდ პატივისცემას იმსახურებს. როგორ შეიძლება ზიდანი შეადარო,ფერგის ან ანჩელოტის,ან ჰეინკესს? ამათმა ხომ მთელი ეპოქა შექმნეს. სად ზიდანის 3 სეზონი და სად ამ ხალხის შრომა. ამ ადამიანებმა უმაღლეს მწვერვალზე აიყვანეს თავიანთი გუნდები. როგორ შეიძლება თქვა ფერგიზე რამე,როცა გაპარტახებული გუნდი ჩაიბარა. იმ დროისთვის ლივერპულთან პრემიერ ლიგის ტიტულები 1/19 იყო. ტიპი მოვიდა და 20/19 გაუხადა. 20 წელი ერთ გუნდში,ეს არის უდიდესი რამ. თან ხომ არ გავიწყდებათ მაშინდელი გუნდები? ყველა ტოპ გუნდს საოცარი შემადგენლობა ყავდა. გადახედეს მათ აბა. ნესტა,მალდინი,ინძაგი,დიდა,პირლო,კაკა,ზეედორფი. აქეთ რაული,კარლოსი,რაული,რონალდო,ფიგუ. ბექემი,გიგზი,სქოულზი,სტამი,ფერდინანდი,ნისტერლოი. დეპორტივო რო დეპორტივოა ისიც ტოლს არ უდებდა რეალს,როი მაკაის დროს და ა.შ. ხავი,ინი,რონალდინიო,ოვერმარსი,კლიუვერტი, და რავი რა ჩამონათვალი შორს წაგვიყვანს. მიდი და ყოფილიყო რომელიმე გუნდი გამოკვეთილი ფავორიტი. ახლა სულ 2-3 გუნდს რო აქვს ფული და ისინი დომინირებენ. ზიდანი მაშინ რო ყოფილიყო მწვრთნელი,თამაშს ვერ მოუგებდა ვერცერთ ამ მწვრთნელს. ან ზიდანის ტაქტიკური თამაში სად ნახეთ გაფიცებთ? იცი რატო ვერ გაამართლა ლოპოტრგიმ,სოლარიმ,ბენიტესმა. იმიტომ,რომ ავტორიტეტი არ ქონდათ. რონალდოს უფრო მეტი ეთქმოდა,ვიდრე ამ მწვრთნელებს. ნებისმიერი შემტევი მწვრთნელი მოგეყვანა და ისეთ რეალს ყველა ტოპ ფეხბურთს ათამაშებდა. ბენიტესმა და სოლარიმ და მათ შორის მოურინიომ,უბრალოდ ფეხბურთელებს შეუზღუდეს თავისუფლება და დაიწყეს ტაქტიკოსობა. იმ რეალს დიდი ტაქტიკოსი მწვრთნელი არ ჭირდებოდა. აი ამ რეალს,კი ნამდვილად ჭირდება და შედეგიც სახეზეა. რეალი თუ დღეს იგებს,იგებს კლასის ხარჯზე. ფლანგზე გაიგდე და ბიზონს ჩაუწოდე,აი ეს არის ზიდანის ტაქტიკა დღეს სამწუხაროდ.

სხვა მწვრთნელებს არ მოუწია ფორმის პიკში მყოფი რეალი? იგივე მოურინიოს სამჯერ ზედიზედ რო გაასხა უაზროდ ნახევარფინალებში? ანჩელოტის არ მოუწია უფრო ახალგაზრდა არ იყო რონალდო? ნუ გადამრევთ ხალხო ეს ფორმის პიკი დაიჩემეთ გვარდიოლას არ მოუწია ფორმის პიკში მყოფი მესი ხავი ინიესტა და სხვა დანარჩენები ტიპები რა ფორმაში იყვნენ და რატო ვერ მოიგეს რატო, გამოვლენ და ანჩეოტის აწყობილი რეალით მოიგო ზიდანმაო თვითონ ანჩელოტიმ რატო ვერ მოიგო თავისი აწყობილით , მითუმეტეს ზიდანი ანჩელოტის წყობილ რეალში კი არა ბენიტესის ჩასვრილ რეალში მოვიდა ასე როგორ გავიწყდებათ ყველაფერი ტიპი ვასკესებს და ნაჩოებს და ასენსიობს რო აგებინებდა ტამაშებს გაიხსენეთ, სხვამ რატო ვერ ქნა იგივე ესიგი აქვს ამ კაცს რაღაც რაც სხვებს არ გააჩნია, ასე იყო მოედანზე ეს არის ზინედინ ზიდანი რომელიც უბრალოდ სიამოვნებას განიჭებდა ბურთთან ყოველი შეხებით

20

1 მარტი 2020 12:40

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 864
ციტატა: ZIZOU...
ციტატა: Madrid 4 ever
ფეხბურთს 2002 წლიდან ვუყურებ და ვერ ვიხსენებ როცა მანჩესტერმა რომელიმე ძლიერ გუნდს მოუგო.

აი ასიანი, იმენა ასიანი, მოურინიომ გახია, დელ ბოსკეს რეალს სადაც შეხვდა იხმარა, კარლომ იხმარა, მაგის მოგებული ძლიერ მწვრთნელთან არ მინახავს, მილიონი წელი იყო მანჩესტერში და ორი ლიგა დადო და უყურე თან, ერთი ბოლო წამზე გაყეზე 99 ში და მეორე ტერის ფეხის დაცდენას უმადლოდენ პენალტებში, აი ფერგიუსონი საუკეთესო არა ტოროლა რაა

თან იმ ფინალში 99 წლი ბავარია მთელი თამაში ჯობდა, და ჩელსიმაც გახია შტანგები მეორე ფინალში

ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Madrid 4 ever

P.S. მანჩესტერის 2009 წლის სასტავით, კლოპი,მაურინიო და სიმეონე მიანგრევდნენ ბარსელონას.

ფეხები არ მოეჭამა არავის :))) 2009 წლის ბარსა ისტორიაში ერთერთი საუკეთესო გუნდი იყო,თავის მესი ჩავი ინი ბუსკეტსით. ყველა ახალგაზრდა ფორმის პიკში მყოფი ყავდა, მწვრთნელიც მშვენიერი. მე ძაან მიკვირს რომ იმ ბარსამ ზედიზედ 2 ჯერ მაინც ვერ დადო ლიგა

ორი ზედიზედოო? ორი კიარა ერთი შეტენეს, ჩელსიმ ყველა ტოჩკაში მიწცა მარა ბარსელონას სიყვარულის ისტორია მსაჯები ჩაერთენ საქმეში, ისტორიის ყველაზე სამარცხვინო თამაში. მაქ ჩელსი იყო ფინალში და არა ბარსელონა.

ფეხბურთის ყურება 2 წლის წინ დაიწყე? ფეხი აუცდა და ,შტანგას გაარტა და. ეგრე ატლეტიკომაც ააცილა პენალი და რამოსმა 92 წუთზე გაიტანა და ანუ არ ითვლება ეგ მოგება? 😂 ფეხბურთელი ხან შტანგას გაარტყავს და ხან ვერ გაიტანს,აბა სხვანაირად წაგება რანაირია ხომ ვერ მეტყვი? შტანგის დაღუნვა არაფერს ნიშნავს,მთავარია ტაბლოზე რა წერია. ტოპ 10 საუკეთესო მწვრთნელებშია შესული და შენთვის თუ არა იყო კაი მწვრთნელი,გადაიტანს როგორმე 😉

ისე ბარსას ეგ თამაში იმენა მართლა მისცეს. ჩელსის 3 100% პენალი არ დაუდეს. აი იმ დროს ვარი რო ყოფილიყო,ვერც ბარსა ვერ მოიგებდა და ნუ რეალზე ლაპარაკი ზედმეტია,რაც მსაჯებმა ბაიერნს გაუკეთეს,იმენა რეალის მოგებაზე ქონდათ დადებული უეჭველი და

21

1 მარტი 2020 12:40

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIZOU...
პლიუ ამას ჩელსისთან ხომ ბოზურად გაიყვანეს, ინტერთანაც მაგას აპირებდენ მოტა რო გაუგდო ტიპმა 25 ე წუთზე არაფრის გამო, მარა მაქ მოუმ ჩაახტა ათი კაცით მაინც

ყველა ბარსას ფანი ნოუ კამპის თამაშს იხსნებს ინტერი დაცვაში იდგაო, მაგრამ იტალიაში რომ ჩაუდეს გვარდიოლას მაგაზე არაფერს ამბობენ.
დარწმუნებული ვარ 2012 ში თვითონ დატოვა გუნდი ხოსეპმა, იცოდა შემდეგ სეზონში ბავარიასთან რაც ელოდა. ყველაფერი ჟორდი როურას შეტენეს :))
ან მესი გამოყავთ ყოვლისშემძლე, 2010 ში რა ქნა გერმანიასთან? კარში არ დაარტყმევინეს, როცა კარიერის საუკეთესო სეზონი ჰქონდა.

22

1 მარტი 2020 12:48

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: კასილასი-THE best
აი იმ დროს ვარი რო ყოფილიყო,ვერც ბარსა ვერ მოიგებდა

ვარი რო ყოფილიყო ახლა ის სალაპარაკოც არ გექნებიდათ რასაც ახლა ლაპარაკობთ. ნოუ კამოზე არ დაუდეს ოენალი და არ გააგდეს ბალაკი. ანუ ეს არ ითვლება? 0-0 მაგივრად 1-0 რო უნდა ჩასულიყო ლონდონში და ამავდროულად ბალაკის გარეშე რომელზეც 2 ჯერ დაირღვა წესები.ვარი რო ბალაკსაც გააგდებდა და პენალსაც დაბიშნავდა ეჭვი არ მეპარება. ასენრომ ილაპარაკეთ რამდენიც გინდათ.2 მატჩიან დუკესში 1, იხსენებდე ამას ფენომენობა ქვია

23

1 მარტი 2020 12:51

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 864
ციტატა: ZIZOU...
ციტატა: კასილასი-THE best
ციტატა: ZIZOU...
ციტატა: Madrid 4 ever
ფეხბურთს 2002 წლიდან ვუყურებ და ვერ ვიხსენებ როცა მანჩესტერმა რომელიმე ძლიერ გუნდს მოუგო.

აი ასიანი, იმენა ასიანი, მოურინიომ გახია, დელ ბოსკეს რეალს სადაც შეხვდა იხმარა, კარლომ იხმარა, მაგის მოგებული ძლიერ მწვრთნელთან არ მინახავს, მილიონი წელი იყო მანჩესტერში და ორი ლიგა დადო და უყურე თან, ერთი ბოლო წამზე გაყეზე 99 ში და მეორე ტერის ფეხის დაცდენას უმადლოდენ პენალტებში, აი ფერგიუსონი საუკეთესო არა ტოროლა რაა

თან იმ ფინალში 99 წლი ბავარია მთელი თამაში ჯობდა, და ჩელსიმაც გახია შტანგები მეორე ფინალში

ციტატა: LUCA MODRIC
ციტატა: Madrid 4 ever

P.S. მანჩესტერის 2009 წლის სასტავით, კლოპი,მაურინიო და სიმეონე მიანგრევდნენ ბარსელონას.

ფეხები არ მოეჭამა არავის :))) 2009 წლის ბარსა ისტორიაში ერთერთი საუკეთესო გუნდი იყო,თავის მესი ჩავი ინი ბუსკეტსით. ყველა ახალგაზრდა ფორმის პიკში მყოფი ყავდა, მწვრთნელიც მშვენიერი. მე ძაან მიკვირს რომ იმ ბარსამ ზედიზედ 2 ჯერ მაინც ვერ დადო ლიგა

ორი ზედიზედოო? ორი კიარა ერთი შეტენეს, ჩელსიმ ყველა ტოჩკაში მიწცა მარა ბარსელონას სიყვარულის ისტორია მსაჯები ჩაერთენ საქმეში, ისტორიის ყველაზე სამარცხვინო თამაში. მაქ ჩელსი იყო ფინალში და არა ბარსელონა.

ფეხბურთის ყურება 2 წლის წინ დაიწყე? ფეხი აუცდა და ,შტანგას გაარტა და. ეგრე ატლეტიკომაც ააცილა პენალი და რამოსმა 92 წუთზე გაიტანა და ანუ არ ითვლება ეგ მოგება? 😂 ფეხბურთელი ხან შტანგას გაარტყავს და ხან ვერ გაიტანს,აბა სხვანაირად წაგება რანაირია ხომ ვერ მეტყვი? შტანგის დაღუნვა არაფერს ნიშნავს,მთავარია ტაბლოზე რა წერია. ტოპ 10 საუკეთესო მწვრთნელებშია შესული და შენთვის თუ არა იყო კაი მწვრთნელი,გადაიტანს როგორმე 😉

მე 95 წლიდან და შენ რასაც წერ მაქსიმუმ 2015 წლიდან უყურებდე. არ გეწყინოს მარა რო არ იცი ნახე დევს იუთუბზე ზიდანის ტაქტიკა ყველა ფინალების წინ. კარგად ახსნილია. არ ცოდნა არ ცოდვაა უყურე და გეცოდინება. არაფერია საწყენი

აგერ ხეტაფებთან და ლევანტეებთან ჩანს მაგის ტაქტიკა რაც არის. ნებისმიერ საშუალო დონის გუნდში მიიყვანე და ოთხეულში ვერ შეიყვანს ვერცერთ გუნდს. იმენა აწყობილ გუნდებში მისვლა მაგარია. გვარდიოლას ან ზიდანის აწყობილი გუნდი მანახე ერთი რა. ჯერ იყო და რა ბარსელონა ყავდა,მერე წავიდა ბაიერნში და ვერაფერი ვერ ქნა და აგერ აიტიშიც მილიარდები დახარჯა და მანდაც ვერაფერს შვება. მწვრთნელი არის კლოპი. რა ლივერპულიდან რა შექმნა,აი მაგას ქვია მწვრთნელობა და არა გუნდში ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი რო გყავს და ყველა ტოპ კლასის მოთამაშე ცენტრში. ერთი ბენზემა ყავს მძორი და კი დევს ფუნასავით მოედანზე. ზიდანმა ჯერ გაზარდოს აკადემიიდან ფეხბურთელები, აღმოაჩინოს ვარსკვლავები და მერე ვისაუბროთ. შენ 95 წლიდან რა ფეხბურთს უყურებ ნაღდად არვიცი,მარ იუთუბზე რო გიყურებია ეგეც კარგია. კანტეო,პოგბაო,მბაპეო,სალაჰი მომიყვანეთო და მასეთი გუდნით შენც დადებ შედეგს.

24

1 მარტი 2020 12:52

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 1378
ციტატა: nikomann
თვითონ ანჩელოტიმ რატო ვერ მოიგო თავისი აწყობილით

დესიმა ვინ მოიგო აბა? wink თუ 2 სეზონში 3 ლიგა უნდა მოეგო? ანჩელიტის მეორე სეზონში ზამენა არ ყავდა თორე 14/15 წლის პირველი ნახევარი ისე ჩაატარა ვინც გზაზე ხვდებოდა ანადგურებდა, მოდრიჩის 4 თვიანი ტრავმა რომ არა ეგ სეზონი შეიძლება ტრიპლეტითაც დაგვესრულებინა, თან ბარსა მაგ დროს რა ფორმაშიც იყო ალბათ გახსოვს)) ასე რომ იმის თქმა რომ ანჩელოტიმ რეალთან ერთად ვერაფერს მიაღწია როგორც მინიმუმ აფურდია :)) ყველაფერს რომ თავი დავანებოთ კაცმა 12 წლის შემდეგ პირველად მოგვაგებინა ლიგა.

25

1 მარტი 2020 12:55

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: 8-I N I E S T A
ციტატა: კასილასი-THE best
აი იმ დროს ვარი რო ყოფილიყო,ვერც ბარსა ვერ მოიგებდა

ვარი რო ყოფილიყო ახლა ის სალაპარაკოც არ გექნებიდათ რასაც ახლა ლაპარაკობთ. ნოუ კამოზე არ დაუდეს ოენალი და არ გააგდეს ბალაკი. ანუ ეს არ ითვლება? 0-0 მაგივრად 1-0 რო უნდა ჩასულიყო ლონდონში და ამავდროულად ბალაკის გარეშე რომელზეც 2 ჯერ დაირღვა წესები.ვარი რო ბალაკსაც გააგდებდა და პენალსაც დაბიშნავდა ეჭვი არ მეპარება. ასენრომ ილაპარაკეთ რამდენიც გინდათ.2 მატჩიან დუკესში 1, იხსენებდე ამას ფენომენობა ქვია

გაჩე გაანებე თავი რეალმა ჩესნად დადო 3 ლიგა და აზრი არააქვს:დ:დ:დდ იმ მსაჯების დედებს შესცა მთელმა კატალონიამ ვინც რეალს უწოვა და აწი ვინც მოუწოვებს კიდე.... ვარი რომ ყოფილიყო ატლეტიკოს 2 ლიგა ექნებოდა მოგეული რეალის კიდე ფინალების გაგებების სერია:დ:დდდ
ის მაინც ვიცი რომ აფსაითიდან გოლებს აღარავინ ჩაუთვლის და დავინადავ ერთი რანაირად მოიგებს ლიგას ტექნოლოგიურ ფეხბურთში

26

1 მარტი 2020 12:58

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIZOU...
პლიუ ამას ჩელსისთან ხომ ბოზურად გაიყვანეს, ინტერთანაც მაგას აპირებდენ მოტა რო გაუგდო ტიპმა 25 ე წუთზე არაფრის გამო, მარა მაქ მოუმ ჩაახტა ათი კაცით მაინც

არგვინდა ძმაო ეს გაიყვანეს ის გამოიყვანეს.. ძაან შორს წავა ესეთი ბაზარი..მეც მადრიდისტა ვარ მარა გულის სიღრმეში ვიცი რომ ბაიერნთან მეორე თამაშში რონალდოს 3მეტრიანი თამაშგარე გოლი ვნახე.. წინა თამაშში კი ბატონო არასწორი პენალტი დაუდეს ბავარიას მარა ამით ვერ იტყვი გააბათილესო იმიტო რომ სხვადასხვა მსაჯები იყო ხო? ნებისმიერი გუნდი აიღე ყველას მიხმარებია და დაუზარალებია მსაჯებს.. მასე რომ გამოვიდეს ნებისმიერი კულე და გითხრას ლიგები მსაჯებმა მოგაგებინესო ეგ თემაა.. კიბატონო შეცდენ მსაჯები ჩელსისთან მატჩში მარა პირველ თამაშში ბარსაც დააზარალეს.. მოკლედ ყველაზე მეტად არმიყვარს მსაჯები უწოვენ მსაჯები ეხმარებიან მსაჯელონა მსაჯრიდი და ეგეთები.. რაც ფეხბურთს ვუყურებ არმახსენდება გუნდი ვის სასიკეთოდაც მსაჯები არშემცდარან.. აგერ წინა წლებში ლივერპულმა სამართლიანად გამოაგდო სიტი ლიგიდან?

27

1 მარტი 2020 12:59

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
და ის რომ აკერიათ კამპნოუზე თამაშ იხსენებენ მარტო.... ეს დედა მინძრეული პირველი თამაში იყო და აბა ლაბაოი ლონდონის თამაში უნდა გაეხსენებინათ???
პირველივე თამაში გადაწყვეტტა ჩელსის ბედს და ვნადავით ბალაკის გარეშე რა მძღნერიც იქნებოდა ჩელსი ლონდონში იქაც წაასხავდა საგრძნობლად ისე აირეოდნენ გასატანი ექნებობა ყველანაირ ვარიანტში

28

1 მარტი 2020 13:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
რაც ფეხბურთს ვუყურებ არმახსენდება გუნდი ვის სასიკეთოდაც მსაჯები არშემცდარან

რეალი. ეს უნდა იცოდე თუ მადრიდისტა ხარ.

29

1 მარტი 2020 13:01

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
Zedized 3 ligao :D da zedized ro gamovardeba gundi 8finalidan:D gvardis verasdros ajobebs zizu verasdros damtkica kacma ro sauketesoa.dacvis da shetevis gareshe gaapo reali shig madridshi dges ki gaivarjishebs bichebii :D

30

1 მარტი 2020 13:04

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: CHEPE
და ის რომ აკერიათ კამპნოუზე თამაშ იხსენებენ მარტო.... ეს დედა მინძრეული პირველი თამაში იყო და აბა ლაბაოი ლონდონის თამაში უნდა გაეხსენებინათ???
პირველივე თამაში გადაწყვეტტა ჩელსის ბედს და ვნადავით ბალაკის გარეშე რა მძღნერიც იქნებოდა ჩელსი ლონდონში იქაც წაასხავდა საგრძნობლად ისე აირეოდნენ გასატანი ექნებობა ყველანაირ ვარიანტში

არა კიდიათ ეგ მატჩი 1 თამაშუანი იყო რა.არ გაგდებული ბალაკი არ დანიშნული პენალტი დიდი შანშია ფორით წაეგო ჩელსის ფა განმეორებითზე უბალაკო ჩელსი და 2-0 წაგებული ვშიშობ იწაც დაიტენებოდა.რონალდოს თამაშგარედან გადტანილ გოლებს ვიდალზე არასწორად დანიშნულ პენალში აბათილებენ გბეკუთნიდაო და ბარსას რო არ დაუდებენ ხო იცო არ ეკუთნოდა უწოვენ.

31

1 მარტი 2020 13:06

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIZOU...
ციტატა: mbape10
ციტატა: ZIZOU...
პლიუ ამას ჩელსისთან ხომ ბოზურად გაიყვანეს, ინტერთანაც მაგას აპირებდენ მოტა რო გაუგდო ტიპმა 25 ე წუთზე არაფრის გამო, მარა მაქ მოუმ ჩაახტა ათი კაცით მაინც

არგვინდა ძმაო ეს გაიყვანეს ის გამოიყვანეს.. ძაან შორს წავა ესეთი ბაზარი..მეც მადრიდისტა ვარ მარა გულის სიღრმეში ვიცი რომ ბაიერნთან მეორე თამაშში რონალდოს 3მეტრიანი თამაშგარე გოლი ვნახე.. წინა თამაშში კი ბატონო არასწორი პენალტი დაუდეს ბავარიას მარა ამით ვერ იტყვი გააბათილესო იმიტო რომ სხვადასხვა მსაჯები იყო ხო? ნებისმიერი გუნდი აიღე ყველას მიხმარებია და დაუზარალებია მსაჯებს.. მასე რომ გამოვიდეს ნებისმიერი კულე და გითხრას ლიგები მსაჯებმა მოგაგებინესო ეგ თემაა.. კიბატონო შეცდენ მსაჯები ჩელსისთან მატჩში მარა პირველ თამაშში ბარსაც დააზარალეს.. მოკლედ ყველაზე მეტად არმიყვარს მსაჯები უწოვენ მსაჯები ეხმარებიან მსაჯელონა მსაჯრიდი და ეგეთები.. რაც ფეხბურთს ვუყურებ არმახსენდება გუნდი ვის სასიკეთოდაც მსაჯები არშემცდარან.. აგერ წინა წლებში ლივერპულმა სამართლიანად გამოაგდო სიტი ლიგიდან?

რობენზე პენალი არიყო, არც პირველ თამაშში, და კიდე ლევანას თამაშგარე, რეალი უფრო დაიჩაგრა დდდდ

ანუ აქ უფროობა არაფერ შუაშია ძმა მე იმას გეუბნები რომ ორივე გუნდის სასიკეთოდ და საპირისპიროდ იყო შეცდომები.. ზიგადად ფეხბურთი ასეთია არმეგულება გუნდი ვისაც მსაჯი “არმიხმარებია” ანუ არშემცდარა მის სასიკეთოდ.. პროსტა არმიყვარს გამოთქმა მსაჯმა მიცა მსაჯელონა მსაჯრიდი და ეგეთი თემები

ციტატა: 8-I N I E S T A
ციტატა: mbape10
რაც ფეხბურთს ვუყურებ არმახსენდება გუნდი ვის სასიკეთოდაც მსაჯები არშემცდარან

რეალი. ეს უნდა იცოდე თუ მადრიდისტა ხარ.


რეალის სასიკეთოდაც შემცდარა და ბარსას სასიკეთოდაც ანალოგიურად საპირისპიროდაც..

32

1 მარტი 2020 13:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: ZIZOU...
ერთი ამაზე მითხარი რობენზე რა პენალი დადო და ლევანას თამაშგარე რამოსის ეპიზოდზე

ციტატა: CHEPE
ვარი რომ ყოფილიყო ატლეტიკოს 2 ლიგა ექნებოდა მოგეული

დდდდდდდდდდდდდდდდდდ

მიცინე ეხლა რამდენიც გინდა:დ:დდდდდდდდდდდდ ამაზე მეტადაც ასე თუ გინდა
😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
სულ მსაჯებზე როგორ უნდა ლაპარაკობდე არ დაიღალე მაინც კაცურად მაგრად მაინტერესებს აი დღე არ გავა თამაში არ გავა აიიი უწოვეენ მსაჯებიიიი უიიიი მიეხმარნენ პუტეეებს😃😃😃😃😃
სანამ ფეხბურთი იარსებებს და სანამ ჩვენ ვიცოცხლებთ მანამდე ესე იქნება სამუდამოდ:დ:დდ
იცი რა ისტორიას მსაჯებზე ლაპარაკით კიარ წერენ არამედ მოგებული თუ უტიტოლო სეზონებით

33

1 მარტი 2020 13:07

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: F. de Jong
Zedized 3 ligao :D da zedized ro gamovardeba gundi 8finalidan:D gvardis verasdros ajobebs zizu verasdros damtkica kacma ro sauketesoa.dacvis da shetevis gareshe gaapo reali shig madridshi dges ki gaivarjishebs bichebii :D

გვარდი იასნა მაგარია კლოპის პასტაიანკა.
ჰერ იურგენი 10 დან 10 ს მოუგებს პეპოს დუელში. მაგარი ღადაობაა 5-1 ს აგებ ორი მატჩის ჯამში და მსაჯის ერთი შეცდომით რომ პრავდება ყველაფერი.

ბარსელონას ალბათ კიდევ 80 წელი დასჭირდება 13 ლიგის მოსაგებად. :)) რეალს იმ დროს 37 ე ექნება.

34

1 მარტი 2020 13:08

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
რეალის სასიკეთოდაც შემცდარა და ბარსას სასიკეთოდაც ანალოგიურად საპირისპიროდაც..

არა ერთადერთოა რეალი რომელსაც არ დახმარებია მსაჯი და მითუმეტეს ზიდანის მოსვლის შემდეგ. იყო პატარა შეცდომები მაგრამ ძირითადად ლოპოტეგი სოლარის დროს. ზიდანს არა მეთქი.

35

1 მარტი 2020 13:10

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Madrid 4 ever
ციტატა: F. de Jong
Zedized 3 ligao :D da zedized ro gamovardeba gundi 8finalidan:D gvardis verasdros ajobebs zizu verasdros damtkica kacma ro sauketesoa.dacvis da shetevis gareshe gaapo reali shig madridshi dges ki gaivarjishebs bichebii :D

გვარდი იასნა მაგარია კლოპის პასტაიანკა.
ჰერ იურგენი 10 დან 10 ს მოუგებს პეპოს დუელში. მაგარი ღადაობაა 5-1 ს აგებ ორი მატჩის ჯამში და მსაჯის ერთი შეცდომით რომ პრავდება ყველაფერი.

ბარსელონას ალბათ კიდევ 80 წელი დასჭირდება 13 ლიგის მოსაგებად. :)) რეალს იმ დროს 37 ე ექნება.

საუკუნეზე მეტი გავიდა მაგრამ რაა 13 აქვს როცა 9 ზე გაყინული იყო სადიას ბარკალივით:დ:დ:დ მერე დააყენეს რეალის ერა და იასნა ახლა 12 ლის პაუზა ხომ უნდა აღმოეფხვრათ:დდდ

36

1 მარტი 2020 13:14

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ამ გვარდიოლას რას ერჩით შეიძლება არმოგწონდეთ რადგან კატალონიელია მარა როგორ შეიძლება თქვა არაფერი მწვრთნელიაო? ძალიან ძლიერი სპეციალისტია ერთერთი საუკეთესო..მე პირადად მევასება მისი ხედვა და სათამაშო სქემა..

ციტატა: CHEPE
ციტატა: Madrid 4 ever
ციტატა: F. de Jong
Zedized 3 ligao :D da zedized ro gamovardeba gundi 8finalidan:D gvardis verasdros ajobebs zizu verasdros damtkica kacma ro sauketesoa.dacvis da shetevis gareshe gaapo reali shig madridshi dges ki gaivarjishebs bichebii :D

გვარდი იასნა მაგარია კლოპის პასტაიანკა.
ჰერ იურგენი 10 დან 10 ს მოუგებს პეპოს დუელში. მაგარი ღადაობაა 5-1 ს აგებ ორი მატჩის ჯამში და მსაჯის ერთი შეცდომით რომ პრავდება ყველაფერი.

ბარსელონას ალბათ კიდევ 80 წელი დასჭირდება 13 ლიგის მოსაგებად. :)) რეალს იმ დროს 37 ე ექნება.

საუკუნეზე მეტი გავიდა მაგრამ რაა 13 აქვს როცა 9 ზე გაყინული იყო სადიას ბარკალივით:დ:დ:დ მერე დააყენეს რეალის ერა და იასნა ახლა 12 ლის პაუზა ხომ უნდა აღმოეფხვრათ:დდდ

რეალის ერა დააყენესო რაქვია კაცურად?😃 ანუ ხელოვნურად დააყენეს? ვინ კიმარა უეფამ?🤔🤔

37

1 მარტი 2020 13:17

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
ამ გვარდიოლას რას ერჩით შეიძლება არმოგწონდეთ რადგან კატალონიელია მარა როგორ შეიძლება თქვა არაფერი მწვრთნელიაო? ძალიან ძლიერი სპეციალისტია ერთერთი საუკეთესო..მე პირადად მევასება მისი ხედვა და სათამაშო სქემა..

რაღამც ბაიერნში არ გაამართლა ხოო დებილია აამათი აზრით😃😃😃
ბაიერნს ტიკი ტაკა როდისმე უთამაშია?? არაა გვარდი მაგნაირი სტილის გუნდისთვის ბაინერი არის მძლავრი იარაღი მიდი და არბენინე გამგელებული... სითი ისედაც არიყო გუნდი და გრანდად გადააქცია აბა სად იყო სითი საერთოდ ჩემპიონშიპშიც ვერ აღწევდა პირველი მეორე ლიგიდან....
და ლიგაზე წარმატებას თუ ვერ მიაღწევ ესეიგი ტრენერი ჩობანია😃😃😃
ლოგია სადაა ააქ!!!!
ლიგა ჩელსიმაც მოიგო და ვსო ანუ ის ტრენერი არ მახსოვს რა ქვია ტოპ 3 ში შევა ჩელსის 1 ჯერ მოაგებინა ისტორიაში ლიგა....

38

1 მარტი 2020 13:19

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: mbape10
ამ გვარდიოლას რას ერჩით შეიძლება არმოგწონდეთ რადგან კატალონიელია მარა როგორ შეიძლება თქვა არაფერი მწვრთნელიაო? ძალიან ძლიერი სპეციალისტია ერთერთი საუკეთესო..მე პირადად მევასება მისი ხედვა და სათამაშო სქემა..

ციტატა: CHEPE
ციტატა: Madrid 4 ever
ციტატა: F. de Jong
Zedized 3 ligao :D da zedized ro gamovardeba gundi 8finalidan:D gvardis verasdros ajobebs zizu verasdros damtkica kacma ro sauketesoa.dacvis da shetevis gareshe gaapo reali shig madridshi dges ki gaivarjishebs bichebii :D

გვარდი იასნა მაგარია კლოპის პასტაიანკა.
ჰერ იურგენი 10 დან 10 ს მოუგებს პეპოს დუელში. მაგარი ღადაობაა 5-1 ს აგებ ორი მატჩის ჯამში და მსაჯის ერთი შეცდომით რომ პრავდება ყველაფერი.

ბარსელონას ალბათ კიდევ 80 წელი დასჭირდება 13 ლიგის მოსაგებად. :)) რეალს იმ დროს 37 ე ექნება.

საუკუნეზე მეტი გავიდა მაგრამ რაა 13 აქვს როცა 9 ზე გაყინული იყო სადიას ბარკალივით:დ:დ:დ მერე დააყენეს რეალის ერა და იასნა ახლა 12 ლის პაუზა ხომ უნდა აღმოეფხვრათ:დდდ

რეალის ერა დააყენესო რაქვია კაცურად?😃 ანუ ხელოვნურად დააყენეს? ვინ კიმარა უეფამ?🤔🤔

როგორც ერთერი თქვენიანი იტყოდა მსაჯების წოვა ლოკვით😃😃😃 იმიტომ რომ ბარსა თურმე არაფერი იყო მსაჯების გარდა ამ ლოგიკითხ ხომ გამიგე ძმა😃😃😃 მე არ ვფიქრობ ესე მაგრამ იძულებული ვარ მსაჯებზე მეც გავახვილო ყურადღება მაშინ😏😏😏

39

1 მარტი 2020 13:24

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ჰაინკესი ხუთეულში კი არა ათ საუკეთესო მწვრთნელშიც არაფერი ესაქმება.

ციტატა: CHEPE
სითი ისედაც არიყო გუნდი და გრანდად გადააქცია აბა სად იყო სითი საერთოდ ჩემპიონშიპშიც ვერ აღწევდა პირველი მეორე ლიგიდან....

ამაში ვერ დაგეთანხმებოდი,სიტის მშენებლობა გვარდიოლამდე ბევრად ადრე დაიწყო.რომ მივიდა უკვე გუნდში ირიცხებოდნენ დე ბრუინი,აგუერო,სილვა,კომპანი,სტერლინგი,ფერნანდინიო და ოტამენდიც,ამის და მიუხედავად მაინც კოლოსალური თანხები დახარჯა გუნდის ასაშენებლად.

40

1 მარტი 2020 13:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: CHEPE
ციტატა: mbape10
ამ გვარდიოლას რას ერჩით შეიძლება არმოგწონდეთ რადგან კატალონიელია მარა როგორ შეიძლება თქვა არაფერი მწვრთნელიაო? ძალიან ძლიერი სპეციალისტია ერთერთი საუკეთესო..მე პირადად მევასება მისი ხედვა და სათამაშო სქემა..

ციტატა: CHEPE
ციტატა: Madrid 4 ever
ციტატა: F. de Jong
Zedized 3 ligao :D da zedized ro gamovardeba gundi 8finalidan:D gvardis verasdros ajobebs zizu verasdros damtkica kacma ro sauketesoa.dacvis da shetevis gareshe gaapo reali shig madridshi dges ki gaivarjishebs bichebii :D

გვარდი იასნა მაგარია კლოპის პასტაიანკა.
ჰერ იურგენი 10 დან 10 ს მოუგებს პეპოს დუელში. მაგარი ღადაობაა 5-1 ს აგებ ორი მატჩის ჯამში და მსაჯის ერთი შეცდომით რომ პრავდება ყველაფერი.

ბარსელონას ალბათ კიდევ 80 წელი დასჭირდება 13 ლიგის მოსაგებად. :)) რეალს იმ დროს 37 ე ექნება.

საუკუნეზე მეტი გავიდა მაგრამ რაა 13 აქვს როცა 9 ზე გაყინული იყო სადიას ბარკალივით:დ:დ:დ მერე დააყენეს რეალის ერა და იასნა ახლა 12 ლის პაუზა ხომ უნდა აღმოეფხვრათ:დდდ

რეალის ერა დააყენესო რაქვია კაცურად?😃 ანუ ხელოვნურად დააყენეს? ვინ კიმარა უეფამ?🤔🤔

როგორც ერთერი თქვენიანი იტყოდა მსაჯების წოვა ლოკვით😃😃😃 იმიტომ რომ ბარსა თურმე არაფერი იყო მსაჯების გარდა ამ ლოგიკითხ ხომ გამიგე ძმა😃😃😃 მე არ ვფიქრობ ესე მაგრამ იძულებული ვარ მსაჯებზე მეც გავახვილო ყურადღება მაშინ😏😏😏

მე არვიცი ძმაო ვინ რას იტყოდა მარა ის კი ვიცი რომ “რეალის ერა დააყენესო” სწორი ნათქვამი არაა..კიი რეალის სასიკეთოდ იყო ბევრი გადაწყვეტილება მარა საპირისპიროდაც ხომ იყო არაერთი? ესეც უნდა დავინახოთ რამნიშვნელობაა კულე ხარ მადრიდისტა თუ ნერაძური? ერთს თუ ვხედავთ მეორეც უნდა დავინახოთ ხომ? თან კიდე მარტო რეალს ხომარ ეხმარებოდნენ სხვა გუნდებსაც ეხმარებოდნენ თან ბერვს მათ შორის ბარსასაც ლალიგაში..ნეიმარზე ძაან რაღაცნაირ პენლებს დებდნენ ხომ იყო ასე? მარა ბევრი ისიც მინახია რომ ბარსა დააზარალეს თან ბევრ მომენტში.. მოკლედ იმის თმქა მინდა რომ ამ თემაზე ლაპარაკი ძაან შორს მიდის და არც სრულდება.. არაა სწორი ეს იმას უწოვს და ის ამას.. არც მსაჯრიდი და მასაჯელონა კიდე.. მსაჯი სულ ცდებოდა და სულ შეცდება კიდეც.. ვარია ძმაო დღეს და მაინც რამდენ დეცდომებს უშვებენ? აგერ იუვეს ლიონთან 100პენალი არდაუდეს თან არაერთი

41

1 მარტი 2020 13:34

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: Bordo
ჰაინკესი ხუთეულში კი არა ათ საუკეთესო მწვრთნელშიც არაფერი ესაქმება.

ციტატა: CHEPE
სითი ისედაც არიყო გუნდი და გრანდად გადააქცია აბა სად იყო სითი საერთოდ ჩემპიონშიპშიც ვერ აღწევდა პირველი მეორე ლიგიდან....

ამაში ვერ დაგეთანხმებოდი,სიტის მშენებლობა გვარდიოლამდე ბევრად ადრე დაიწყო.რომ მივიდა უკვე გუნდში ირიცხებოდნენ დე ბრუინი,აგუერო,სილვა,კომპანი,სტერლინგი,ფერნანდინიო და ოტამენდიც,ამის და მიუხედავად მაინც კოლოსალური თანხები დახარჯა გუნდის ასაშენებლად.

ნუ ხო მაგრამ იმას ვგულისხმობ უისტორიო გუნდია სითი თქო კვარტალში 1 ჯერ იგებდა რამეს... მე პირიქით მიხარია რაცუფრო ბევრ გუნდს გრანდად აქცევენ მითუკეთესი სანახაობა იქნება ნებისმიერ ტურნირზე
აეხლა რომ აგერ თუნდაც ლაიფცინგი გამოიჩეკა და ბაიერნს ეჭიდავება რა ჯობია ამას პროსტა ტრენერი ტოპ დონის სამწუხაროდ ბევრი არარის როგორც კლოპი და გვარდიოლაა ძუძუს ბავშვიდან ვარსკვლავებს რომ გამოძერწავენ

ციტატა: mbape10
ციტატა: CHEPE
ციტატა: mbape10
ამ გვარდიოლას რას ერჩით შეიძლება არმოგწონდეთ რადგან კატალონიელია მარა როგორ შეიძლება თქვა არაფერი მწვრთნელიაო? ძალიან ძლიერი სპეციალისტია ერთერთი საუკეთესო..მე პირადად მევასება მისი ხედვა და სათამაშო სქემა..

ციტატა: CHEPE
ციტატა: Madrid 4 ever
ციტატა: F. de Jong
Zedized 3 ligao :D da zedized ro gamovardeba gundi 8finalidan:D gvardis verasdros ajobebs zizu verasdros damtkica kacma ro sauketesoa.dacvis da shetevis gareshe gaapo reali shig madridshi dges ki gaivarjishebs bichebii :D

გვარდი იასნა მაგარია კლოპის პასტაიანკა.
ჰერ იურგენი 10 დან 10 ს მოუგებს პეპოს დუელში. მაგარი ღადაობაა 5-1 ს აგებ ორი მატჩის ჯამში და მსაჯის ერთი შეცდომით რომ პრავდება ყველაფერი.

ბარსელონას ალბათ კიდევ 80 წელი დასჭირდება 13 ლიგის მოსაგებად. :)) რეალს იმ დროს 37 ე ექნება.

საუკუნეზე მეტი გავიდა მაგრამ რაა 13 აქვს როცა 9 ზე გაყინული იყო სადიას ბარკალივით:დ:დ:დ მერე დააყენეს რეალის ერა და იასნა ახლა 12 ლის პაუზა ხომ უნდა აღმოეფხვრათ:დდდ

რეალის ერა დააყენესო რაქვია კაცურად?😃 ანუ ხელოვნურად დააყენეს? ვინ კიმარა უეფამ?🤔🤔

როგორც ერთერი თქვენიანი იტყოდა მსაჯების წოვა ლოკვით😃😃😃 იმიტომ რომ ბარსა თურმე არაფერი იყო მსაჯების გარდა ამ ლოგიკითხ ხომ გამიგე ძმა😃😃😃 მე არ ვფიქრობ ესე მაგრამ იძულებული ვარ მსაჯებზე მეც გავახვილო ყურადღება მაშინ😏😏😏

მე არვიცი ძმაო ვინ რას იტყოდა მარა ის კი ვიცი რომ “რეალის ერა დააყენესო” სწორი ნათქვამი არაა..კიი რეალის სასიკეთოდ იყო ბევრი გადაწყვეტილება მარა საპირისპიროდაც ხომ იყო არაერთი? ესეც უნდა დავინახოთ რამნიშვნელობაა კულე ხარ მადრიდისტა თუ ნერაძური? ერთს თუ ვხედავთ მეორეც უნდა დავინახოთ ხომ? თან კიდე მარტო რეალს ხომარ ეხმარებოდნენ სხვა გუნდებსაც ეხმარებოდნენ თან ბერვს მათ შორის ბარსასაც ლალიგაში..ნეიმარზე ძაან რაღაცნაირ პენლებს დებდნენ ხომ იყო ასე? მარა ბევრი ისიც მინახია რომ ბარსა დააზარალეს თან ბევრ მომენტში.. მოკლედ იმის თმქა მინდა რომ ამ თემაზე ლაპარაკი ძაან შორს მიდის და არც სრულდება.. არაა სწორი ეს იმას უწოვს და ის ამას.. არც მსაჯრიდი და მასაჯელონა კიდე.. მსაჯი სულ ცდებოდა და სულ შეცდება კიდეც.. ვარია ძმაო დღეს და მაინც რამდენ დეცდომებს უშვებენ? აგერ იუვეს ლიონთან 100პენალი არდაუდეს თან არაერთი

ყოველთვის მიყვარს ისეთ ადამიანებთან ლაპარაკი რომელთანაც ნორმალურად დიალოგს გამართვაა შესაძლებელი👌👌👌
შენ კიდე სწორედ რომ ობიქტურობა გიყვარს და არა რაღაც ბავშვური ლაპარაკი

42

1 მარტი 2020 13:37

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: CHEPE
ციტატა: Bordo
ჰაინკესი ხუთეულში კი არა ათ საუკეთესო მწვრთნელშიც არაფერი ესაქმება.

ციტატა: CHEPE
სითი ისედაც არიყო გუნდი და გრანდად გადააქცია აბა სად იყო სითი საერთოდ ჩემპიონშიპშიც ვერ აღწევდა პირველი მეორე ლიგიდან....

ამაში ვერ დაგეთანხმებოდი,სიტის მშენებლობა გვარდიოლამდე ბევრად ადრე დაიწყო.რომ მივიდა უკვე გუნდში ირიცხებოდნენ დე ბრუინი,აგუერო,სილვა,კომპანი,სტერლინგი,ფერნანდინიო და ოტამენდიც,ამის და მიუხედავად მაინც კოლოსალური თანხები დახარჯა გუნდის ასაშენებლად.

ნუ ხო მაგრამ იმას ვგულისხმობ უისტორიო გუნდია სითი თქო კვარტალში 1 ჯერ იგებდა რამეს... მე პირიქით მიხარია რაცუფრო ბევრ გუნდს გრანდად აქცევენ მითუკეთესი სანახაობა იქნება ნებისმიერ ტურნირზე
აეხლა რომ აგერ თუნდაც ლაიფცინგი გამოიჩეკა და ბაიერნს ეჭიდავება რა ჯობია ამას პროსტა ტრენერი ტოპ დონის სამწუხაროდ ბევრი არარის როგორც კლოპი და გვარდიოლაა ძუძუს ბავშვიდან ვარსკვლავებს რომ გამოძერწავენ

ციტატა: mbape10
ციტატა: CHEPE
ციტატა: mbape10
ამ გვარდიოლას რას ერჩით შეიძლება არმოგწონდეთ რადგან კატალონიელია მარა როგორ შეიძლება თქვა არაფერი მწვრთნელიაო? ძალიან ძლიერი სპეციალისტია ერთერთი საუკეთესო..მე პირადად მევასება მისი ხედვა და სათამაშო სქემა..

ციტატა: CHEPE
ციტატა: Madrid 4 ever
ციტატა: F. de Jong
Zedized 3 ligao :D da zedized ro gamovardeba gundi 8finalidan:D gvardis verasdros ajobebs zizu verasdros damtkica kacma ro sauketesoa.dacvis da shetevis gareshe gaapo reali shig madridshi dges ki gaivarjishebs bichebii :D

გვარდი იასნა მაგარია კლოპის პასტაიანკა.
ჰერ იურგენი 10 დან 10 ს მოუგებს პეპოს დუელში. მაგარი ღადაობაა 5-1 ს აგებ ორი მატჩის ჯამში და მსაჯის ერთი შეცდომით რომ პრავდება ყველაფერი.

ბარსელონას ალბათ კიდევ 80 წელი დასჭირდება 13 ლიგის მოსაგებად. :)) რეალს იმ დროს 37 ე ექნება.

საუკუნეზე მეტი გავიდა მაგრამ რაა 13 აქვს როცა 9 ზე გაყინული იყო სადიას ბარკალივით:დ:დ:დ მერე დააყენეს რეალის ერა და იასნა ახლა 12 ლის პაუზა ხომ უნდა აღმოეფხვრათ:დდდ

რეალის ერა დააყენესო რაქვია კაცურად?😃 ანუ ხელოვნურად დააყენეს? ვინ კიმარა უეფამ?🤔🤔

როგორც ერთერი თქვენიანი იტყოდა მსაჯების წოვა ლოკვით😃😃😃 იმიტომ რომ ბარსა თურმე არაფერი იყო მსაჯების გარდა ამ ლოგიკითხ ხომ გამიგე ძმა😃😃😃 მე არ ვფიქრობ ესე მაგრამ იძულებული ვარ მსაჯებზე მეც გავახვილო ყურადღება მაშინ😏😏😏

მე არვიცი ძმაო ვინ რას იტყოდა მარა ის კი ვიცი რომ “რეალის ერა დააყენესო” სწორი ნათქვამი არაა..კიი რეალის სასიკეთოდ იყო ბევრი გადაწყვეტილება მარა საპირისპიროდაც ხომ იყო არაერთი? ესეც უნდა დავინახოთ რამნიშვნელობაა კულე ხარ მადრიდისტა თუ ნერაძური? ერთს თუ ვხედავთ მეორეც უნდა დავინახოთ ხომ? თან კიდე მარტო რეალს ხომარ ეხმარებოდნენ სხვა გუნდებსაც ეხმარებოდნენ თან ბერვს მათ შორის ბარსასაც ლალიგაში..ნეიმარზე ძაან რაღაცნაირ პენლებს დებდნენ ხომ იყო ასე? მარა ბევრი ისიც მინახია რომ ბარსა დააზარალეს თან ბევრ მომენტში.. მოკლედ იმის თმქა მინდა რომ ამ თემაზე ლაპარაკი ძაან შორს მიდის და არც სრულდება.. არაა სწორი ეს იმას უწოვს და ის ამას.. არც მსაჯრიდი და მასაჯელონა კიდე.. მსაჯი სულ ცდებოდა და სულ შეცდება კიდეც.. ვარია ძმაო დღეს და მაინც რამდენ დეცდომებს უშვებენ? აგერ იუვეს ლიონთან 100პენალი არდაუდეს თან არაერთი

ყოველთვის მიყვარს ისეთ ადამიანებთან ლაპარაკი რომელთანაც ნორმალურად დიალოგს გამართვაა შესაძლებელი👌👌👌
შენ კიდე სწორედ რომ ობიქტურობა გიყვარს და არა რაღაც ბავშვური ლაპარაკი

გაიხარე ძმაო

43

1 მარტი 2020 13:41

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ეს მსაჯები მაგარი ბავშვური ლაპარაკია რა. მსაჯებიც ადამიანები არიან და ყველა მომენტს 100%ით ვერ შეაფასებენ. ერთადერთი თამაში პსჟსთან იყო სადაც მიუტევებელი შეცდომები დაუშვა მსაჯმა ვარი რო ყოფილიყო ნამდვილად ვერ დავდებდით ქამბექს. ჩელსისთანაც დაუშვა მსაჯმა შეცდომები მარა პირველ თამაშში ჩვენს საზიანოთაც შეცდა. ყოველთვის იქნება მსაჯების შეცდომები აგერ ვარია და ეხლაც უშვებენ შეცდომებს და მაშინ რა იქნებოდა.

44

1 მარტი 2020 13:42

  • ჯგუფი: წევრი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 2334
ციტატა: CHEPE
ნუ ხო მაგრამ იმას ვგულისხმობ უისტორიო გუნდია სითი თქო კვარტალში 1 ჯერ იგებდა რამეს... მე პირიქით მიხარია რაცუფრო ბევრ გუნდს გრანდად აქცევენ მითუკეთესი სანახაობა იქნება ნებისმიერ ტურნირზე
აეხლა რომ აგერ თუნდაც ლაიფცინგი გამოიჩეკა და ბაიერნს ეჭიდავება რა ჯობია ამას პროსტა ტრენერი ტოპ დონის სამწუხაროდ ბევრი არარის როგორც კლოპი და გვარდიოლაა ძუძუს ბავშვიდან ვარსკვლავებს რომ გამოძერწავენ

მაგ კონკრეტულში თავისთავად გეთანხმები.რაც უფრო კონკურენტუნარიანი იქნება ფეხბურთი მით უფრო საინტერესო საყურებელიც იქნება.

45

1 მარტი 2020 14:27

  • ჯგუფი: სტუმარი
  • |
  • სიახლეები: 0
  • |
  • კომენტარები: 0
ციტატა: F. de Jong
Zedized 3 ligao :D da zedized ro gamovardeba gundi 8finalidan:D gvardis verasdros ajobebs zizu verasdros damtkica kacma ro sauketesoa.dacvis da shetevis gareshe gaapo reali shig madridshi dges ki gaivarjishebs bichebii :D
რაიო? გვარდიოლა იყო დაცვის და შეტევის გარეშე და რელს ყავდა შეტევა ხო? ვინ გაივარჯიშებს ვნახოთ ჯერ სად გეჩქარება fellow

ინფორმაცია


ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.

რეკლამა

სარეკლამო ადგილი

ლა ლიგის ცხრილი

ლა ლიგის ბომბარდირები

ფეხბურთელი
გოლი
1 ბელინგემი 16
2 დოვბიკი 16
3 მაიორალი 15
4 ბუდიმირი 15

ჩემპ. ლიგის ცხრილი

გუნდი
1 რეალი 6 6 0 0 18
2 ნაპოლი 6 3 1 2 10
3 ბრაგა 6 1 1 4 4
4 იუნიონ ბერლინი 6 0 2 4 2

სარეკლამო ადგილი

ჩვენ Facebook-ზე

სარეკლამო ადგილი

გამოკითხვა

„რეალის“ საუკეთესო ტაქტიკა ამ სეზონში არის...

4-3-3
4-4-2
4-2-3-1



მთვლელები

საიტის არქივი:

აპრილი 2024 (231)
მარტი 2024 (335)
თებერვალი 2024 (456)
იანვარი 2024 (411)
დეკემბერი 2023 (372)
ნოემბერი 2023 (391)